Chaoss schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:45:
Ik heb echt moeite om mijn honor verder omhoog te krijgen, volgens mij heb ik rank 5 en mijn balkje onderin komt maar niet verder dan 80-90%. Terwijl ik mij positief gedraag: ik geef regelmatig aan het kamp, ik probeer alle strangers te helpen, ik groet mensen onderweg. ik geef aan bedelaars etc. En in principe vermoord ik niemand, tenzij het zelfverdediging is.
Hoe moet ik dan in vredesnaam tot rank 7 honor komen?
Door de stad lopen, continue mensen greeten, tergendtraag maar blijkt wel een methode te zijn 'langzaam' hogere honor te krijgen, er lijkt namelijk geen limiet te zitten, dus in de 'grote stad' kan je genoeg greeten.
Andere optie is nog te gaan vissen en elke kleine weer terug te gooien, krijg je ook wat honor voor. Vraag is alleen of je honor niet gewoon capped is obv progressie, net als je deadeye rank/modus, kan je story-wise niet hoger dan X.
Het is ook dom dat je geen 'extra' honor kan halen door bv geld niet te accepteren, kwam een sidemissie tegen waar ik iemand z'n vrouw moest redden, easy peasy, maar vervolgens bied ze het enige geld wat ze heeft. Dus ik denk, hoef ik niet, ik ga weg. Dan krijg je dus niets, geen extra plus of wat dan ook, maar ga je te ver weg en kom je terug, kan je het geld ook niet meer pakken.
Maar verhaal wordt nu wel eentonig/saai, teringeind lopen, mensen killen, beetje stealth, gaat fout, volgende. Heb verder niets meer met het verhaal, Dutch lult al 2 chapters uit z'n nek, Micah boeit me niet vanaf chapter1, de rest is cannon fodder.