Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-09 18:29
Heeft iemand hier een overzicht van wat Pearson/trapper/fence nodig heeft om te craften? Alles wat ik in bezit heb kan ik overal inleveren, dus als ik iets van Pearson bij de trapper inleveren dan baal ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
Jack_Mojo schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:34:
Heeft iemand hier een overzicht van wat Pearson/trapper/fence nodig heeft om te craften? Alles wat ik in bezit heb kan ik overal inleveren, dus als ik iets van Pearson bij de trapper inleveren dan baal ik wel.
Je kan iig bij hun zelf kijken wat je nodig hebt om te craften zonder dat je het direct verkoopt bij hun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15-09 09:05
Hier een zeer goeie review van RDR2 waar geen echte story spoilers in zitten. Enige tip die ik geef zet hem in de achtergrond aan en kijk niet naar de beelden als nog niet in chapter 4 bent beland ;) :

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik hoop zo dat ik Gavin nog ga vinden… :D

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 15:03
uchiha tijntje schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:43:
Ik hoop zo dat ik Gavin nog ga vinden… :D
Weet jij nog hoe hij er uit ziet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
kleefei schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:54:
[...]

Haha, geen idee maar ik zou heel graag een special button commando willen hebben waardoor ik ook ga roepen naar Gavin :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:08
Jack_Mojo schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:34:
Ik had een compleet overzicht, maar daar steeds alles weggehaald wat ik al had ingeleverd. Ben er bijna klaar mee, alleen nog wat onvindbare dieren als panther en moose.
Vraag me alleen af waar ik ox, cow en bull hides vandaan moet halen. Bij een boer levert dat negatieve Honor op, maar in het wild heb ik ze nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gamerboy schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:41:
Hier een zeer goeie review van RDR2 waar geen echte story spoilers in zitten. Enige tip die ik geef zet hem in de achtergrond aan en kijk niet naar de beelden als nog niet in chapter 4 bent beland ;) :
[YouTube: The New Benchmark? - Red Dead Redemption 2 Review]
Ik betwijfel of hij de game heeft uitgespeeld, hij maakt behoorlijk wat foutjes. Maargoed, zijn mening, niet de mijne ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
theduke1989 schreef op maandag 5 november 2018 @ 16:28:
Kan iemand me vertellen hoe de save systeem werkt ? Ik zie helemaal geen icoontjes wanneer er iets grasveld wordt. Maar wanneer ik opnieuw opstart zie in wel tot waar ik ben gebleven
Baggersysteem.

Je kan handmatig saven in story. Gebruik het zou ik zeggen, of je raakt de hele tijd dingen kwijt.

De autosave is me vaag. Als je bijvoorbeeld dagen rondzwerft zonder de trigger voor een autosave te raken, dan kan je alles kwijt zijn.

Triggers voor autosave
- veranderen van outfit
- in eea story zitten en een checkpoint hebben gehaald
- afronden van een quest
- in je camp arriveren

En vast nog veel meer. Maar ook best veel niet

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Starbuck68
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 24-12-2023
Dag lieve Piet,

Ik zie je nog zo staan in de stal, naast Witte Piet en gevlekte Piet
Maar jij was de mooiste , gespierd , groot en prachtig zwart.

Wat hebben we in die korte tijd veel beleefd, dan weer rustig dan weer galoperend door de prairie.
Weet je nog toen we die mooie dame een lift gaven, met haar prachtige billen zat ze op je rug.
En ik zweer dat ik een lach op je mond zag, toen ik een bad had genomen en het hotel weer uit kwam
En dat ik toen werd omver gegooid door een koets, van boven tot onder weer onder de modder.
Weg 25 cent.

Is het niet ironisch dat jij ook door een koets zo over het randje van een ravijn bent gewipt.
Je hebt niet geleden, lieve Zwarte Piet, althans dat hou ik mijzelf voor.

Nooit meer een borstel door je manen waarbij het stof in mijn ogen kwam.
Nooit geen suikerklontje meer, ik kijk in mijn kamp naar een lege balk.

Ik heb gevlekte piet maar van stal gehaald, maar god, wat zal ik je missen.

Dag Zwarte Piet Rust Zacht

:'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yonix schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:17:
Kun je wapens ook 'weggooien'? Ik zit hier met een paar 'worn' exemplaren waar ik vanaf wil.
Ik lees even mee
Dit wil ik ook graag weten

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/bfse36f35n03.jpeg

Haha kwam dit tegen op reddit.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Voor het eerst een pittige quest meegemaakt.

spoiler:
John Marston van een eiland afhalen in Chap 6 geloof ik

Had iedereen dood en toch kreeg ik volledige kogelregen in mijn rug. Leek wel een beetje buggy / scripted, 10x over moeten doen omdat ik doodgemaakt werd door kogels die door niemand werden geschoten :)

Ik vermaak mij echt ongekend in de game. Goed er zijn wat mindere quests maar ook echt hele vette. Ik vind de afwisselingen tot nu toe top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
  • Laatst online: 14-09 22:40
Yukidaruma schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:13:
[...]

Ik had een compleet overzicht, maar daar steeds alles weggehaald wat ik al had ingeleverd. Ben er bijna klaar mee, alleen nog wat onvindbare dieren als panther en moose.
Vraag me alleen af waar ik ox, cow en bull hides vandaan moet halen. Bij een boer levert dat negatieve Honor op, maar in het wild heb ik ze nog nooit gezien.
Wil je good guy spelen? Anders de boer, zijn vrouw en alle knechten afschieten ;). Alleen laat zijn hond wel leven die heeft er niks mee te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
SinergyX schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:15:
[...]

Ik betwijfel of hij de game heeft uitgespeeld, hij maakt behoorlijk wat foutjes. Maargoed, zijn mening, niet de mijne ;)
Dat sws is altijd meningsgewijs maar welke foutjes maakt hij dan?

Kijk af en toe ze stream maar hij heeft hem wel zeker uitgespeeld haha

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Hier ook een geweldige glitch (waarschuwing) alleen bekijken als je de main story hebt uitgespeeld of als spoilers je niet uit maken ;) vandaar de link naar de Youtube video even in spoiler brackets!

[ Voor 10% gewijzigd door gamerboy op 05-11-2018 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
To easy schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:54:
[...]

Wil je good guy spelen? Anders de boer, zijn vrouw en alle knechten afschieten ;). Alleen laat zijn hond wel leven die heeft er niks mee te maken!
Dat wil ik zeker, tot het punt dat ik een save laad als ik negatieve honor krijg. Vandaar de vraag :)
Misschien ga ik later wel gewoon de boerderijen af, als ik max honor ranking heb en de winkels heb leeggekocht. Die 50% korting wil ik niet laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51
WittiW schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:16:
[...]

Baggersysteem.

Je kan handmatig saven in story. Gebruik het zou ik zeggen, of je raakt de hele tijd dingen kwijt.

De autosave is me vaag. Als je bijvoorbeeld dagen rondzwerft zonder de trigger voor een autosave te raken, dan kan je alles kwijt zijn.

Triggers voor autosave
- veranderen van outfit
- in eea story zitten en een checkpoint hebben gehaald
- afronden van een quest
- in je camp arriveren

En vast nog veel meer. Maar ook best veel niet
Is een kamp opzetten en slapen ook niet voldoende?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 19:21
RedHat schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:51:
Voor het eerst een pittige quest meegemaakt.

Leek wel een beetje buggy / scripted, 10x over moeten doen omdat ik doodgemaakt werd door kogels die door niemand werden geschoten :)
Heel gek, ik had daar precies hetzelfde!
1 keer werd ik zogezegd langs rechts doodgeschoten, maar ik ben echt zeker dat daar niemand stond.
Overall ligt de moeilijkheidsgraad van deze game best laag imo. Ik vind het zo wel prima eigenlijk, anders wordt het alleen irritant door de matige controls.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19:59
Nu ik de main story compleet heb uitgespeeld is het tijd om de map is echt goed te ontdekken. Heel gaaf dat er ook in deze game een fotomode in ziet, stuk interessantere setting als GTA om foto's te nemen. Ik had altijd al gehoopt dat er in AC Syndicate (Londen in de 1800s) een fotomode zat.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/U279TQc.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qWFmLFc.jpg

Foto's zijn genomen op de Xbox One S, dus dit zet niet het beste kwaliteit neer wat de game biedt. Eind dit jaar kijken voor een One X om echt mooi platen te kunnen schieten. Het formaat die de foto's heeft zijn 1920x1072, is dit dan ook de gameplay resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:02
Weet iemand wat het verschil is tussen een kamp opzetten met een tent en een kamp met alleen een vuurtje?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Damn. Ik wil graag wat konijnen schieten. Als ik gewoon rond rij op mijn paard zie ik ze bij de duizenden. Maar als ik dan ga jagen die zie ik er geen een. Wat ook niet helpt is dat je al die kleine critters niet ziet in al dat hoge gras ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gamerboy schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:58:
[...]

Dat sws is altijd meningsgewijs maar welke foutjes maakt hij dan?

Kijk af en toe ze stream maar hij heeft hem wel zeker uitgespeeld haha
Rond 6:20 maakt hij een vergelijking met een persoon, en daar zit beetje de humor.

Maar met name het stuk rond bugfree, is de game zeker niet en blijft maar doorgaan over het verhaal en graphics, terwijl het juist de gameplay waar de meeste mensen zich aan storen (plus wat spoiler spul).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op maandag 5 november 2018 @ 22:01:
Damn. Ik wil graag wat konijnen schieten. Als ik gewoon rond rij op mijn paard zie ik ze bij de duizenden. Maar als ik dan ga jagen die zie ik er geen een. Wat ook niet helpt is dat je al die kleine critters niet ziet in al dat hoge gras ...
Ik ken dat. Als je een specifiek beest zoekt zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Wat wel helpt is regelmatig eagle eye activeren (beide pookjes in duwen) als je rond gallopeert. Als je de trinket voor pelts hebt (buck) helpt dat ook enorm. Dat laatste voor perfect/pristine pelts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deviat3
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 13:44
SmooK schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:41:
Weet iemand wat het verschil is tussen een kamp opzetten met een tent en een kamp met alleen een vuurtje?
Volgens mij alleen dat je zonder tent wakker wordt als het gaat regenen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:14
-SaveMe- schreef op maandag 5 november 2018 @ 22:01:
Haha klopt helemaal! Ben uiteindelijk maar gaan racen met mijn paard en uiteindelijk kom je vanzelf wat tegen. Vanaf je paard gelijk ombrengen met de varmint rifle op hoop van zege.

Ik moest zonet 2x perfect snake skin verzamelen en ik zag ze in het water zwemmen. Had er eentje neergeschoten en zwom er naartoe. Opeens begon mijn controller te vibreren en dacht wtf is dit. Was dus een waarschuwing en toen werd ik gegrepen door een alligator. Daar ging mijn perfect snake skin want ik kon het niet meer navertellen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Gadver, vanavond pub quiz gehad dus geen tijd om te spelen, ondanks de $veel uren nog steeds zin om er weer in te duiken.

Wil op zoek naar die bloody robot, en de poisonous trail, en en en... gewoon random shit. :P

En als het dan echt moet een story mission...

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

kleefei schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:54:
[...]

Ja tuurlijk een hilarious man uit London. :P

Als ik hem vind schiet ik hem neer zorg voor een perfect skin laat hem opzetten bij de taxidermist en lever hem in met de medeling goed voor hem te zorgen.
Starbuck68 schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:24:
Dag lieve Piet,

Ik zie je nog zo staan in de stal, naast Witte Piet en gevlekte Piet
Maar jij was de mooiste , gespierd , groot en prachtig zwart.

Wat hebben we in die korte tijd veel beleefd, dan weer rustig dan weer galoperend door de prairie.
Weet je nog toen we die mooie dame een lift gaven, met haar prachtige billen zat ze op je rug.
En ik zweer dat ik een lach op je mond zag, toen ik een bad had genomen en het hotel weer uit kwam
En dat ik toen werd omver gegooid door een koets, van boven tot onder weer onder de modder.
Weg 25 cent.

Is het niet ironisch dat jij ook door een koets zo over het randje van een ravijn bent gewipt.
Je hebt niet geleden, lieve Zwarte Piet, althans dat hou ik mijzelf voor.

Nooit meer een borstel door je manen waarbij het stof in mijn ogen kwam.
Nooit geen suikerklontje meer, ik kijk in mijn kamp naar een lege balk.

Ik heb gevlekte piet maar van stal gehaald, maar god, wat zal ik je missen.

Dag Zwarte Piet Rust Zacht

:'(
Jij brengt horsebonding nu minimaal naar level 6. :P

[ Voor 79% gewijzigd door Flagg op 05-11-2018 23:05 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Save ik terwijl ik beneden in een ravijn sta, ga ik daarna dood en denk geen probleem :) Sta ik na de load bovenop die fuckin berg en kan ik eerst weer naar beneden klauteren. :?

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mijn dead eye geeft geen lock meer, is nu lvl9 ofz.
Is dat bij design?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Donstil schreef op maandag 5 november 2018 @ 23:39:
Is dat bij design?
RB/R2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Vind Red dead 2 een enorm vette game, maar toch mis ik een beetje incentive om te spelen. Heb vaak alleen savonds wat uurtjes. En speel dan vaak eens potje cs go of pubg. En als ik dan nog op de bank plof grijp ik snel naar een AC odyssey ipv red dead. Meer mensen hier last van? Wellicht omdat de game zo story driven is, en AC veel toegankelijker is voor wat snelle sidemissies waarvan de story me weinig interesseren.

[ Voor 20% gewijzigd door swoutr op 05-11-2018 23:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 19:23
Ik had gisteren enkele bounty hunters afgeschoten en ik was toevallig terug daar op die plek tot ik volgende zag liggen:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://prod-cdnugc-rockstargames.akamaized.net/ugc/rdr2photo/LCnmdlHRh0W6ZGsgAezlOA/0_0.jpg

Holy fuck, wat een game!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
Westland1940 schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:27:
Nu ik de main story compleet heb uitgespeeld is het tijd om de map is echt goed te ontdekken. Heel gaaf dat er ook in deze game een fotomode in ziet, stuk interessantere setting als GTA om foto's te nemen. Ik had altijd al gehoopt dat er in AC Syndicate (Londen in de 1800s) een fotomode zat.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Foto's zijn genomen op de Xbox One S, dus dit zet niet het beste kwaliteit neer wat de game biedt. Eind dit jaar kijken voor een One X om echt mooi platen te kunnen schieten. Het formaat die de foto's heeft zijn 1920x1072, is dit dan ook de gameplay resolutie?
De game is echt walgelijk mooi. Ik stond net bij de grote rivier en er kwam langzaam een storm opzetten. Wat me opvalt is hoe zonlicht echt tussen de wolken door schijnt op het landschap. Dus sommige stukken zie je in het zonlicht liggen terwijl andere stukken al donker zijn.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pyd74z1.jpg

Deze is via Reddit maar laat mooi zien wat ik bedoel. Ik geloof niet dat ik eerder een game zulk prachtig dynamisch licht over landschappen heb zie doen.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ivm9y5d8lbw11.jpg

Eerder op de dag kwam ik trouwens deze ietwat vreemde boom tegen. Heeft dat nog een betekenis :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oWiLHCt.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Atmosfeer op 06-11-2018 00:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yukidaruma
Je kunt die boom inspecten, volg dan waar die heen wijst voor meer van die bomen. Zijn er blijkbaar 4 van, maar ik kan er maar 3 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
Even klein vraagje... waar kan je ergens doorgeven als je nog een collectible hebt gevonden die nog nergens op een site/map is aangebracht?
Ik vond nl een cigarette Card in Flatneck Station op het bovenste niveau van de gele windmolen die daar staat. ( is station waar je ook poker kan spelen)
Kan iemand van jullie mede-tweakers eens checken of jullie die daar ook kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:18
Kun je wapens ook 'weggooien'? Ik zit hier met een paar 'worn' exemplaren waar ik vanaf wil.
Ik vermoed dat je ze alleen maar kunt swappen met iets anders dat je tegenkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 5 november 2018 @ 23:39:
Is dat bij design?
Snap hier sowieso weinig van. Als ik deadeye activeer dan gooit de game gelijk zoveel mogelijk kruisjes op de eerste vijand. In alle trailers zie ik heel subtiel alleen headshots gedaan worden, maar geen idee hoe ik dat doe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:14
bram1984 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 06:01:
[...]

Snap hier sowieso weinig van. Als ik deadeye activeer dan gooit de game gelijk zoveel mogelijk kruisjes op de eerste vijand. In alle trailers zie ik heel subtiel alleen headshots gedaan worden, maar geen idee hoe ik dat doe.
Bij een hogere dead eye level kun je met R1 zelf kruisjes markeren en dan kun je het subtiel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20:42
Le Enfant! schreef op maandag 5 november 2018 @ 23:59:
Ik had gisteren enkele bounty hunters afgeschoten en ik was toevallig terug daar op die plek tot ik volgende zag liggen:
spoiler:

Holy fuck, wat een game!
Wow niet normaal prachtig!
Ik speel op base ps4 en dat vind ik al prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Atmosfeer schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 00:29:
[...]

De game is echt walgelijk mooi. Ik stond net bij de grote rivier en er kwam langzaam een storm opzetten. Wat me opvalt is hoe zonlicht echt tussen de wolken door schijnt op het landschap. Dus sommige stukken zie je in het zonlicht liggen terwijl andere stukken al donker zijn.

[Afbeelding]

Deze is via Reddit maar laat mooi zien wat ik bedoel. Ik geloof niet dat ik eerder een game zulk prachtig dynamisch licht over landschappen heb zie doen.

[Afbeelding]
Dat vond ik in RDR1 al zo waanzinnig mooi en dat was pas op de PS3. Nu kan ik net als toen weer op zo'n plek gaan staan en gewoon even van het uitzicht genieten. Ik ben ook erg benieuwd of er een vervolg komt op het HDR-verhaal. Ik begrijp dat ook niet eens helemaal want ik denk het namelijk wél te zien én mijn TV herkend het als HDR-signaal. Maar misschien kan dat dus nog veel mooier worden met updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Vraagje over een stranger missie. Ik kwam een gevangene tegen en die heb ik bevrijd. Hij geeft me een tip over een home robbery, maar die komt vervolgens niet op de map.

Doe ik wat fout?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Slasher schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 07:22:
Vraagje over een stranger missie. Ik kwam een gevangene tegen en die heb ik bevrijd. Hij geeft me een tip over een home robbery, maar die komt vervolgens niet op de map.

Doe ik wat fout?
Als het goed is komt dat in je log.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk niet dat het mogelijk is , aangezien we geen reactie hebben.
Zal straks wel even gaan op google zoeken tussen me werk door. :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 10:33
swoutr schreef op maandag 5 november 2018 @ 23:44:
Vind Red dead 2 een enorm vette game, maar toch mis ik een beetje incentive om te spelen. Heb vaak alleen savonds wat uurtjes. En speel dan vaak eens potje cs go of pubg. En als ik dan nog op de bank plof grijp ik snel naar een AC odyssey ipv red dead. Meer mensen hier last van? Wellicht omdat de game zo story driven is, en AC veel toegankelijker is voor wat snelle sidemissies waarvan de story me weinig interesseren.
Komt mij totaal niet bekend voor, ik heb niks anders meer opgestart sinds de release van RDR2. Ik heb dan ook nog nooit meegemaakt (wellicht als klein kind met de eerste nintendo) dat een game mij zo kan interesseren. Het sneeuw gedeelte was wel iets waar ik snel doorheen wilde om in de ''normale'' grote wereld te komen, direct vanaf dit moment zat ik dan ook helemaal erin.
Ik ben ook van de snelle side missions, het free roam en etc. Qua side missies kan je heel veel in RDR2; je komt vanzelf tijdens het jagen mensen tegen die hulp nodig hebben, je kan bounty hunts doen via een politiebureau, door een stadje wandelen levert vaker ook side missies op (deze zijn wit afgebeeld op je (mini)map). Ook heb je een soort van schatkaarten waar je veel te veel tijd in kan spenderen, zo kan je ook side missies starten in je kamp (bijv ''rob a homestead'' waar weer een achievement aan vast zit wanneer je er 4 of 5 gedaan hebt).

Net als de filmpjes, sjesus normaal skip ik in ELK spel ELK filmpje, in dit spel nog geen 1 filmpje geskipped want zelfs die vind ik stuk voor stuk humorvol, spannend en tof in elkaar gezet.

Ook de (side)missies, ze duren allemaal niet te lang, het is niet dat je een half uur of een uur met een missie bezig bent (of wel, ik heb totaal geen besef van tijd zodra ik in RDR2 zit, whoops).

Uiteraard kan het persoonlijk zijn en is het misschien gewoon niet jou type spel. Wie weet heb je vrienden die je elke avond vragen om counter strike of pubg te doen, zo heb je rdr2 misschien nog geen kans gegeven? :D

Ook op grafisch gebied, veel mensen zeggen; ach na een x aantal minuten let je er niet meer op.. Nou bij RDR2 hebben ze dat wel beter aangepakt want je blijft dankzij bepaalde missies in gebieden komen waarvan je keer op keer weer ''kwijlend'' naar je tv zit te staren, wat een pracht en praal allemaal zeg! Zodra ik het opstart is het van; shit, wat is dit mooi allemaal zeg :D En dan doel ik niet op het dynamische weer wat prachtige effecten aan het landschap geeft, maar echt andere stukken landschap (waar ik de ''beginners'' nog niks over ga verklappen)

Jep, ik kan hier uren over doorgaan, niet dat ik je wil overhalen, indien jij het geen leuk spel vind dan is dat nu eenmaal zo. Maar ik zou het wel een kans geven; de sneeuw intro doen en daarna een uurtje in de grote open wereld (direct een ''gele'' missie doen), dat zal voldoende moeten zijn om je in het spel te krijgen :D

@Dennisdn ja dat HDR verhaal, het is dat mijn neefje een link toestuurde van volgens mij insidegamers (oid) waarin stond dat RDR2 neppe HDR zou gebruiken.. Ik geloofde er helemaal niks van natuurlijk, maar toegegeven, in bijv Horizon4 wanneer de zon op je kop schijnt dan knalt dat uit mijn TV. Dat is bij RDR2 een stuk minder. Nu weet ik niet of dat door de zogenaamde neppe HDR komt, maar ik zou er niet wakker van liggen indien ze om welke reden dan ook dit niet gaan veranderen. Ik heb dan ook alleen de URL gelezen, niet de moeite gedaan om de link te openen. Wie weet is het wel gewoon HDR maar niet HDR10? Of is er al iets door Rockstar naar buiten gebracht?

[ Voor 13% gewijzigd door LopendeVogel op 06-11-2018 08:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier geen last van , heb sinds de release niks anders meer aangeraakt.
Het is echt jaren geleden dat er zo'n goede single player game op de markt kwam, wat een wereld!
Zelfs mijn vriendin kijkt mee als ik aan het spelen ben, ze vind het ook zo machtig interessant.
Hoop dat er ooit een dag komt dat andere ontwikkelaars hier van leren, als je kijkt hoeveel kleine single players er de afgelopen jaren zijn uitgekomen.

Heb je origins ook gespeeld? die was ook erg vermakelijk om te spelen, odyssey moet ik nog een keer halen als ik uitgespeeld ben met Red Dead Redemption 2.
LopendeVogel schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:14:
[...]

@Dennisdn ja dat HDR verhaal, het is dat mijn neefje een link toestuurde van volgens mij insidegamers (oid) waarin stond dat RDR2 neppe HDR zou gebruiken.. Ik geloofde er helemaal niks van natuurlijk, maar toegegeven, in bijv Horizon4 wanneer de zon op je kop schijnt dan knalt dat uit mijn TV. Dat is bij RDR2 een stuk minder. Nu weet ik niet of dat door de zogenaamde neppe HDR komt, maar ik zou er niet wakker van liggen indien ze om welke reden dan ook dit niet gaan veranderen. Ik heb dan ook alleen de URL gelezen, niet de moeite gedaan om de link te openen. Wie weet is het wel gewoon HDR maar niet HDR10? Of is er al iets door Rockstar naar buiten gebracht?
Wij hebben toch 4K HDR op de Xbox One X ? of hebben ze die neppe HDR ook op de One X gebruikt :-(

[ Voor 28% gewijzigd door G_Dragon op 06-11-2018 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik herken dit wel, als ik een uurtje heb in de avond speel ik sneller even paar potjes FIFA in mijn geval.

Het gevoel dat RDR voor een uurtje geen zin heeft speelt dan op.

Maar vind het spel geweldig, dus ga bij minder tijd gewoon paar "doelen" stellen en die gaan halen.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
G_Dragon schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:27:
[...]

Hier geen last van , heb sinds de release niks anders meer aangeraakt.
Het is echt jaren geleden dat er zo'n goede single player game op de markt kwam, wat een wereld!
Zelfs mijn vriendin kijkt mee als ik aan het spelen ben, ze vind het ook zo machtig interessant.
Hoop dat er ooit een dag komt dat andere ontwikkelaars hier van leren, als je kijkt hoeveel kleine single players er de afgelopen jaren zijn uitgekomen.

Heb je origins ook gespeeld? die was ook erg vermakelijk om te spelen, odyssey moet ik nog een keer halen als ik uitgespeeld ben met Red Dead Redemption 2.
Hey G-Dragon (ik ben even je vriendin :X ) heb je weer het hert niet goed neergeschoten? aah dit is zielig, hoor hem krijsen...
G-Dragon: oh ja wacht kijk ik laat hem stoppen (skin) :D

Maaruh, ik hoop dat je bekende (familie / vrienden) hebt die ook enthousiast zijn over RDR2, want de grootste fun gaat dan vermoed ik pas beginnen in het online gedeelte. Samen (side)missies doen, samen jagen, samen een groot kamp/gang bouwen (indien je als ''gang'' 1 kamp hebt tenminste en niet ieder zijn eigen). Zo lijkt het mij echt tof indien je gewoon een gang leider hebt en dat alle members donaties kunnen doen aan het kamp om daar veel profijt uit te halen. Daarnaast, rockstar kennende gaan we de komende jaren veel uitbreidingen en updates krijgen voor online :D
Succes met odyssey ;)

@G_Dragon nou ze zouden inderdaad 1 of andere neppe HDR gebruikt hebben, ondanks dat mijn xbox one x netjes aan de TV laat zien dat HDR aanstaat. Dusja ik had het niet eens geweten eigenlijk, Het is dat mij een beetje opvalt dat ik niet verblind raak door de zon (als het dat überhaupt is).

[ Voor 9% gewijzigd door LopendeVogel op 06-11-2018 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LopendeVogel schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:32:
[...]

Hey G-Dragon (ik ben even je vriendin :X ) heb je weer het hert niet goed neergeschoten? aah dit is zielig, hoor hem krijsen...
G-Dragon: oh ja wacht kijk ik laat hem stoppen (skin) :D

Maaruh, ik hoop dat je bekende (familie / vrienden) hebt die ook enthousiast zijn over RDR2, want de grootste fun gaat dan vermoed ik pas beginnen in het online gedeelte. Samen (side)missies doen, samen jagen, samen een groot kamp/gang bouwen (indien je als ''gang'' 1 kamp hebt tenminste en niet ieder zijn eigen). Zo lijkt het mij echt tof indien je gewoon een gang leider hebt en dat alle members donaties kunnen doen aan het kamp om daar veel profijt uit te halen. Daarnaast, rockstar kennende gaan we de komende jaren veel uitbreidingen en updates krijgen voor online :D
Succes met odyssey ;)
haha nee ze vind het niet zielig , ze weet ook dat het een game is ;).
Ze pest zelf ook dieren in het spel als ik haar de controller geef, daarvoor is het ook allemaal nep he :).

Nee ik ben het niet met je eens dat de grootste fun begint bij de online, ik speel veel liever single player dan online wat tegenwoordig een standard trend is geworden. Juist doordat online groter is geworden, vergeten veel gamemakers de grote single players. Tuurlijk zal ik online wel gaan spelen met de tijd, maar het is niet dat ik erom sta te springen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:10
@swoutr Ik vind het wel herkenbaar. Het gaat veel te traag om even snel op te pikken waardoor ik sneller geneigd ben om Fifa op te starten en even 4 potjes te doen, zeker als het al 21.00 is geweest en ik nog maar twee uurtjes wil gamen. Als ik RDR2 heb gespeeld heb ik gelijk sessies van 4 tot 6 uur gedaan (en ben voor m'n gevoel) niet veel opgeschoten. Het helpt dan ook niet mee als Fifa dit jaar een heel stuk leuker is dan voorgaande edities.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Kju schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:36:
@swoutr Ik vind het wel herkenbaar. Het gaat veel te traag om even snel op te pikken waardoor ik sneller geneigd ben om Fifa op te starten en even 4 potjes te doen, zeker als het al 21.00 is geweest en ik nog maar twee uurtjes wil gamen. Als ik RDR2 heb gespeeld heb ik gelijk sessies van 4 tot 6 uur gedaan (en ben voor m'n gevoel) niet veel opgeschoten. Het helpt dan ook niet mee als Fifa dit jaar een heel stuk leuker is dan voorgaande edities.
Dat kan, ik denk ook niet dat de bedoeling van RDR2 is om er snel snel doorheen te gaan en het vervolgens links te laten liggen.
Het kan wel, indien je de focus houd op de gele verhaal missies, dan stamp je er redelijk snel doorheen. Zelf speel ik ook maar 1-3 uurtjes per avond sinds RDR2 er is (daarvoor starten ik af en toe de xbox eens op om even rocket league te doen) en dan ga ik save en is het poef maar 0.5% erbij. Die 0,5% procent zal dan vooral komen uit nieuwe dieren/gebieden die ik gevonden heb oid.

Maar wat wil je met RDR2, gewoon de verhaallijn uitspelen? Want dat schiet wel op met 2 uur per dag. Maar indien je alles wilt verkennen, upgrade/craften en etc, ja dan gaat er een stuk meer tijd in zitten.

Zelf heb ik ook (zonder keuze) Fifa19 op mijn one x gekregen (een kennis waarmee ik de xbox gedeeld heb heeft die een tijd geleden gekocht), voor de fun had ik die enkele weken geleden eens opgestart. Na een uur had ik nog geen potje gespeeld op de intro na. Als ik dan van een andere kennis hoor (die speelt ook vrijwel alleen maar fifa ondanks dat hij rdr2 heeft) hoeveel hij moet spelen en wat hij daarmee bereikt.. Dan gaat dat argument voor mij persoonlijk volledig in stof op. Ik weet niet hoeveel uren, elke dag ''verplicht'' moeten spelen om vervolgens een pakketje op een bepaalde dag van de week te openen, waarbij het pakketje ook nog eens een prut inhoud kan hebben. Indien dat dan je progressie is? Nee ik ga daar niet eens aan beginnen, die tijd heb ik niet :D (bedoel dit niet als een aanval richting jou hoor, ik denk dat je fifa gewoon leuker vind, net als dat ik rdr leuker vind).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kju
@LopendeVogel Lol nee. In fifa kan je ook met een redelijk goedkoop team prima vooruit. RDR2 is gewoon een game waar ik echt meerdere uren vrij wil maken om er voor te gaan. Als ik het even tussendoor moet doen kan ik er gewoon niet in komen. Daarnaast vind ik single player games een beetje saai omdat ik in m'n eentje speel. Zodra RDR Online uit komt verwacht ik wel daar flink wat uren in te maken omdat ik dan met vrienden kan spelen. Ik had dit ook overigens ook met GTA V. Ik heb drie jaar over over de story gedaan omdat ik online leuker vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 08:03

garrow

PSN: Garrow1978

Kju schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:55:
@LopendeVogel Lol nee. In fifa kan je ook met een redelijk goedkoop team prima vooruit. RDR2 is gewoon een game waar ik echt meerdere uren vrij wil maken om er voor te gaan. Als ik het even tussendoor moet doen kan ik er gewoon niet in komen. Daarnaast vind ik single player games een beetje saai omdat ik in m'n eentje speel. Zodra RDR Online uit komt verwacht ik wel daar flink wat uren in te maken omdat ik dan met vrienden kan spelen. Ik had dit ook overigens ook met GTA V. Ik heb drie jaar over over de story gedaan omdat ik online leuker vond.
Komt er weer een tweakers crew, of misschien beter een tweakers outlaws ?
Laatste tijd bijna geen GTA meer gespeeld maar de heist's of beetje race met de crew was best leuk voor de korte periode dat ik actief was in GTA O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Slasher schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 07:22:

Doe ik wat fout?
Deze staat in je log (pijltje naar links op PS4). Hier staat in wat de gevangene je heeft verteld. Je moet zelf nog op zoek gaan naar de precieze locatie van het huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
garrow schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:06:
[...]

Komt er weer een tweakers crew, of misschien beter een tweakers outlaws ?
Laatste tijd bijna geen GTA meer gespeeld maar de heist's of beetje race met de crew was best leuk voor de korte periode dat ik actief was in GTA O-)
De crew is gewoon actief in GTA Online. Het lijkt me ergens wel logisch dat de crews straks ook in RDR2 Online aan de slag kunnen maar zeker weten we het natuurlijk nog niet. We hebben een channel voor rdr2 op Slack als je daar al op zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Kju schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:11:
[...]

De crew is gewoon actief in GTA Online. Het lijkt me ergens wel logisch dat de crews straks ook in RDR2 Online aan de slag kunnen maar zeker weten we het natuurlijk nog niet. We hebben een channel voor rdr2 op Slack als je daar al op zit
Ik weet niet in hoeverre de achievements van de xbox overeen komen met die van de PS.. Maar als ik bij de xbox achievements kijk dan wordt het één en ander wel verklapt over wat mogelijk is in online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Denk dat het dat inderdaad is, ik wil er gewoon even goed voor gaan zitten, en vaak heb ik dan nog een kleine 2 uur om te spelen, en dan heb je inderdaad net een konijn doodgeschoten. (oke beetje overdreven) dus dan start ik liever een AC even snel op omdat het verhaal me daar totaal niet in boeit.

Want moet zeggen als ik de game opstart verlies ik mezelf er ook gewoon in, en ben ik vaak 4 uur verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
Ik vind AC Origins niet zo goed vergelijkbaar. Mede door de skilltree had ik de drang om zo snel mogelijk te levellen o.a. door side missions te doen en voor ik het wist had ik de platinum binnen. in RDR2 wil ik eigenlijk zo veel mogelijk exploren en word ik om de haverklap afgeleid waardoor ik niet aan verhaal toekom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik was gister ineens mijn paard kwijt :( ik was zondag verhuisd naar chapter 4, daar de eerste missie gedaan. Terug naar het kamp en daar gasaved, gister weer gestart, ik roep mijn paard, heb ik ineens een standaard bruin paard in plaats van mijn volbloed van de SE DLC, en ik had dat beeste al vanaf het begin dat ik hem vrijspeelde in Valantine.

Ik snap echt niet wanneer ik hem 'kwijt geraakt' bent, ik kon hem via de stables ook niet opvragen. Ik baal er steikem best een beetje van omdat ik al vanaf het begin met dat paard speel :P Moest ik ook nog terug naar Valentine omdat je alleen daar de DLC paarden kunt halen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Soccer98 schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:38:
Weet iemand hoe je meer wapens standaard met Arthur mee kan dragen? Het enige wat ik standaard bij me heb zijn mijn handpistool en revolver. De andere wapens pak ik via mijn paard, maar dan gaan ze automatisch weer terug.
Ik weet niet of je hier antwoord op hebt gekregen, maar ik zag dat je bij een wapenhandelaar de 'standaard' kan instellen. Heb het zelf nog niet gedaan, maar ik geloof dat het wapen selecteren is, dan kan je aangeven waar je'm wil hebben met bepaalde knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krullebol.nl schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:49:
[...]

Ik weet niet of je hier antwoord op hebt gekregen, maar ik zag dat je bij een wapenhandelaar de 'standaard' kan instellen. Heb het zelf nog niet gedaan, maar ik geloof dat het wapen selecteren is, dan kan je aangeven waar je'm wil hebben met bepaalde knoppen.
Dat is enkel waar je hem dan wil dragen, om ze aan te passen (je kan enkel wapens aanpassen die je dan draagt), maar eenmaal op je paard doet hij ze gewoon weer terug.
LopendeVogel schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:48:

Dat kan, ik denk ook niet dat de bedoeling van RDR2 is om er snel snel doorheen te gaan en het vervolgens links te laten liggen.
Lomp gezien, juist wel.

spoiler:
Je raakt nagenoeg alles kwijt aan het einde, potions, paarden, geld, items, John gaat niet verder met jouw stats. En hoewel je na het einde bepaalde ? missies niet meer hebt, die zijn chapter/character gebonden, kan je wel op zoek naar de cheat-codes en kan je echt gaan freeroamen. Alles wat je hebt gedaan is weg, foetsie, nutteloos. Enige aspect is de wolf of het hert, en niemand lijkt nu te weten of dat nog enig effect heeft op John en zijn dingen, maar vooralsnog niets, dus ook je als good/baddie gedragen maakt geen klote uit

[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 06-11-2018 10:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
G_Dragon schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:11:
[...]

Ik denk dat de enige manier hiervoor is door ze in te wisselen voor wapens die je toevallig vind in de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 16:54

Licko

ZVDK

Gister ben ik overvallen in
spoiler:
St Denis

$1500 lichter. Kan ik dat nog terug jatten op een of andere manier?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:39
Licko schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:26:
spoiler:
St Denis

Load save game?

Of je haalt het terug naast je eerste camp waar je oneindig veel goudstafen kunt oprapen. Neem er 3 en je hebt je centen terug.

[ Voor 20% gewijzigd door Sir_Hendro op 06-11-2018 10:32 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spoiler:
St Denis

Moet de naam St. Denis nu ook al in spoiler tags?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

spoiler:
St Denis

Ik vroeg dit ook op Reddit en volgens hen kun je het vaak terug krijgen op de plek waar je beroofd bent, maar ben benieuwd want vaak zijn het random encounters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Tip: Let op want je kan door bepaalde gangs overvallen worden en wat geld + je paard kwijtgeraken :/ Wel klote want ik had een elite paard level 4 bonding

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lux

lux

Louw Post schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:34:
[...]

Ik vroeg dit ook op Reddit en volgens hen kun je het vaak terug krijgen op de plek waar je beroofd bent, maar ben benieuwd want vaak zijn het random encounters?
Ik ben eens in een huis binnen gelokt omdat die man zijn vrouw aanbood :P
Tuurlijk was het te mooi om waar te zijn. Uiteindelijk beroofd.
Echter ben ik terug gegaan naar dat huis en beide door de kop geschoten en nog meer geld en juwelen van die boeven gevonden _/-\o_ #topspel

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:39
lux schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:42:
Tip: Let op want je kan door bepaalde gangs overvallen worden en wat geld + je paard kwijtgeraken :/ Wel klote want ik had een elite paard level 4 bonding
Ik moest gisteren een wagen afleveren met gestolen goederen. Mijn paard was netjes achter deze wagen mij aan het volgen. Echter is hij toen halverwege de route ergens blijven vasthangen of opgegeten. Want toen ik de spullen had afgeleverd stond dat mijn paard dood is en ik een nieuwe moet kopen of vangen.

Dat ga ik uiteraard niet doen, dus load save game! Je moet gewoon regelmatig het spel opslaan zodat je weer terug kan mocht er iets gebeuren waardoor je wat belangrijkst kwijt raakt.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 16:31
Ah die probeerde gewoon de verzekering op te lichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux

lux

Sir_Hendro schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:49:
[...]

Ik moest gisteren een wagen afleveren met gestolen goederen. Mijn paard was netjes achter deze wagen mij aan het volgen. Echter is hij toen halverwege de route ergens blijven vasthangen of opgegeten. Want toen ik de spullen had afgeleverd stond dat mijn paard dood is en ik een nieuwe moet kopen of vangen.

Dat ga ik uiteraard niet doen, dus load save game! Je moet gewoon regelmatig het spel opslaan zodat je weer terug kan mocht er iets gebeuren waardoor je wat belangrijkst kwijt raakt.
Klopt echter was ben ik op een punt gekomen waar ik hele grote bendes met gemak te lijf kan. Dus was op mijn gemak aan het rondrijden maar werd zwaaaar verrast :'(
spoiler:
Alleen kan ik niet op tegen een gattling gun terwijl ik mijn boog in de hand had |:(

[ Voor 4% gewijzigd door lux op 06-11-2018 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:35
Sir_Hendro schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:49:
[...]

Dat doe ik ook, zeker weten.

spoiler: title
Kreeg gisteren wel ff een kleine hartverzakking. Een van de eerste story missies in chapter 4, werd gerobt van m'n satchel (dus al m'n geld) door een ventje van een jeudbende in St. Denis. Zat $5400 in :9 . Gelukkig gewoon terug gekregen, niets aan 't handje. Wél een vrij lange cutscene, dus ze hielden het nog ff spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:55:
[...]

Dat doe ik ook, zeker weten.

spoiler: title
Kreeg gisteren wel ff een kleine hartverzakking. Een van de eerste story missies in chapter 4, werd gerobt van m'n satchel (dus al m'n geld) door een ventje van een jeudbende in St. Denis. Zat $5400 in :9 . Gelukkig gewoon terug gekregen, niets aan 't handje. Wél een vrij lange cutscene, dus ze hielden het nog ff spannend
Je spoilertag is niet helemaal goed, nu ik het toch al gelezen heb vraag ik mij af of dit die storymissie is waarbij je al je geld verliest en zo te lezen kan je het ook weer terughalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:15:
[...]

Je spoilertag is niet helemaal goed, nu ik het toch al gelezen heb vraag ik mij af of dit die storymissie is waarbij je al je geld verliest en zo te lezen kan je het ook weer terughalen?
spoiler:
gebeurt als je voor het eerst in Saint Denis komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
Heb ik ook wel last van. Maar, ik heb ontdekt dat dit geen negatief aspect van de game is. als ik RDR2 ga spelen wil ik er echt goed voor gaan zitten. Alsof je een reis gaat maken.

Komt ook deels doordat als je saved, je op een net wat andere plek weer begint na het laden. Das trouwens het enige minpuntje tot nu toe. Soms laad ik, en sta ik opeens op een plek waar ik eerder nog niet was geweest. Dat voelt dan een beetje immersion breaking aan. Ik snap de keuze wel, anders had je constant moeten zoeken naar een plek waar daadwerkelijk je kamp past.

[ Voor 19% gewijzigd door Atmosfeer op 06-11-2018 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Atmosfeer schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:05:
[...]

Heb ik ook wel last van. Maar, ik heb ontdekt dat dit geen negatief aspect van de game is. als ik RDR2 ga spelen wil ik er echt goed voor gaan zitten. Alsof je een reis gaat maken
Precies dit :), vooral voor de story wil ik geen afleiding om me heen hebben om alles te kunnen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

He die boom ben ik ook tegen gekomen. Als ik lees dat je ze blijkbaar moet bekijken van dichtbij, vraag ik me af wat ik nog meer gemist heb en wat voor soort van easter eggs er nog meer in de game verstopt zitten.
[...]

Dit heb ik dus ook. Al diverse filmpjes gekeken waar in gezegd wordt dat vanaf level 3 je zelf met RB je targets kunt marken, maar bij mij blijft het gewoon full auto gaan en krijg ik dus ook 6 kruisjes op 1 target ipv dat ik netjes alle targets een voor een af kan gaan.

Afbeeldingslocatie: https://screenshotscontent-d4002.xboxlive.com/xuid-2533274853209195-private/23141e78-2d57-40c5-bbba-50fab30a8cb5.PNG?sv=2015-12-11&sr=b&si=DefaultAccess&sig=7UcVpYK%2FVfYfpgxbV%2BxAUyteEIUeWTwGUtYHm0Vglbc%3D

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Yukidaruma schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:11:
[...]

Dat wil ik zeker, tot het punt dat ik een save laad als ik negatieve honor krijg. Vandaar de vraag :)
Misschien ga ik later wel gewoon de boerderijen af, als ik max honor ranking heb en de winkels heb leeggekocht. Die 50% korting wil ik niet laten lopen.
Duss... blijkbaar is het niet mogelijk om die honor rank 7 te krijgen voor de 50% korting tot chapter 6. Goed om te weten, hoef ik me daar in ieder geval niet druk om te maken. Tijd om wat dingen te stelen :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Leveling Up Health

The best way to level up health is by rowing a boat continuously and by doing challenges.
  • Row a boat over 100 meters = 20 XP (you can simply keep rowing until health is maxed out)
  • Catching Fish = 10-30 XP depending on fish size. Big fish give more.
  • Kills with Bow & Throwing Weapons = 20 XP
  • Fist Fight Wins = 10 XP
  • Consuming a Ginseng Elixir = 25% XP to next level up will be awarded instantly.
  • Complete Challenges in these categories: Herbalist, Master Hunter, Weapons Expert = 25-150 XP per challenge. A total of 1425 XP for all challenges in these 3 categories.
Leveling Up Stamina

The best way to level up stamina is from sprinting continuously and by doing challenges.
  • Sprinting 100 Meters = 20 XP (you can simply keep sprinting on foot, not on horse)
  • Swim 15 seconds = 20 XP
  • Surviving a fight with less than 25 Health = 20 XP
  • Complete Challenges in these categories: Explorer, Horseman, Survivalist = 25-150 XP per challenge. A total of 1425 XP for all challenges in these 3 categories.
Leveling Up Dead Eye

Leveling Dead Eye is the hardest. Your best bet is to combine it with the challenges. Completing all challenges gives you a total of 1425 XP. Skinning large animals is the second best option.
  • Skin animal = 1-10 XP depending on animal size (bigger gives more XP)
  • Headshot from 50 meters or more = 1-5 XP depending on distance
  • Craft an item = 1 XP
  • Cook a meal = 1 XP
  • Complete Challenges in these categories: Bandit, Gambler, Sharpshooter = 25-150 XP per challenge. A total of 1425 XP for all challenges in these 3 categories.

[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 06-11-2018 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Handig om te weten waar je allemaal xp van krijgt, maar zo moeilijk is het toch niet om alles te maxen? Had ze zelf alle drie al op 8/8 ergens begin chapter 3. Wel vreemd dat die rondjes dan niet vol zijn, maar goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Yukidaruma schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:02:
Handig om te weten waar je allemaal xp van krijgt, maar zo moeilijk is het toch niet om alles te maxen? Had ze zelf alle drie al op 8/8 ergens begin chapter 3. Wel vreemd dat die rondjes dan niet vol zijn, maar goed.
Tot level 8 gaat het met XP. Daarna moet je dus van een outfit alle onderdelen aantrekken als ik het goed begrepen heb om tot level 9 te gaan. Als je alle 90 taken hebt gedaan, krijg je level 10.

Doing all Challenges gives you 1425 XP per attribute, enough to reach Level 8. That’s where XP progression stops but you can actually bring them to level 10 via outfit sets. The way this works is that every challenge category unlocks a piece of a clothing set after challenge 1, 3, 7, 10. So completing all challenges in a category gets you a complete set consisting of 4 pieces. Equipping all 4 parts grants you +1 skill bar on the attribute (=level 9). Doing ALL 9 challenges (90 tasks) then unlocks another skill bar (=level 10).

[ Voor 10% gewijzigd door MRE-Inc op 06-11-2018 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
Nog meer redenen om al die challenges te doen dus. Wel vervelend dat er echt idiote dingen tussen zitten, vooral bij de gambler challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:56:
Leveling Up Health

The best way to level up health is by rowing a boat continuously and by doing challenges.
  • Row a boat over 100 meters = 20 XP (you can simply keep rowing until health is maxed out)
  • Catching Fish = 10-30 XP depending on fish size. Big fish give more.
  • Kills with Bow & Throwing Weapons = 20 XP
  • Fist Fight Wins = 10 XP
  • Consuming a Ginseng Elixir = 25% XP to next level up will be awarded instantly.
  • Complete Challenges in these categories: Herbalist, Master Hunter, Weapons Expert = 25-150 XP per challenge. A total of 1425 XP for all challenges in these 3 categories.
Leveling Up Stamina

The best way to level up stamina is from sprinting continuously and by doing challenges.
  • Sprinting 100 Meters = 20 XP (you can simply keep sprinting on foot, not on horse)
  • Swim 15 seconds = 20 XP
  • Surviving a fight with less than 25 Health = 20 XP
  • Complete Challenges in these categories: Explorer, Horseman, Survivalist = 25-150 XP per challenge. A total of 1425 XP for all challenges in these 3 categories.
Leveling Up Dead Eye

Leveling Dead Eye is the hardest. Your best bet is to combine it with the challenges. Completing all challenges gives you a total of 1425 XP. Skinning large animals is the second best option.
  • Skin animal = 1-10 XP depending on animal size (bigger gives more XP)
  • Headshot from 50 meters or more = 1-5 XP depending on distance
  • Craft an item = 1 XP
  • Cook a meal = 1 XP
  • Complete Challenges in these categories: Bandit, Gambler, Sharpshooter = 25-150 XP per challenge. A total of 1425 XP for all challenges in these 3 categories.
Tot nu toe red ik het wel prima zonder dead eye. Ik heb overigens toch maar de lock aim weer aangezet, ook al neemt dat een deel van de fun wel weg. Het mikken is zelfs met de sensitivity op de hoogste stand en DZ uit gewoon niet lekker te doen.

Dat jagen en al die challenge meuk kan me eigenlijk ook wel gestolen worden. Ik hoop niet dat je in het verhaal (alhoewel verhaal, ik zit nog in act 2 volgens mij, maar heb ik geen idee waar het over gaat behalve dat er in Blackwater blijkbaar iets mis is gegaan en je bent gevlucht met je gang) belemmerd wordt omdat mijn satchel dan te klein is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 15-09 19:21
bram1984 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:22:
[...]

Dat jagen en al die challenge meuk kan me eigenlijk ook wel gestolen worden. Ik hoop niet dat je in het verhaal (alhoewel verhaal, ik zit nog in act 2 volgens mij, maar heb ik geen idee waar het over gaat behalve dat er in Blackwater blijkbaar iets mis is gegaan en je bent gevlucht met je gang) belemmerd wordt omdat mijn satchel dan te klein is ofzo.
Nee ik heb nooit last gehad van een te kleine satchel ofzo, dat jagen kan me momenteel ook niet boeien.
Ik speel nog met aim assist uit. In sommige omstandigheden is het wel vervelend, maar het is doenbaar.

Gisteravond ben ik tot de eerste missie van het allerlaatste hoofdstukje geraakt.
Hoofdstuk 6 was wel een tegenvaller. De eerste en laatste missie was leuk, maar voor de rest was het echt extreem saai.

Voor mij had er ook wel wat meer muziek in de game mogen zitten. Enkel op specifieke momenten in de story is er echt muziek ofzo, dat zorgt dan meteen voor veel meer sfeer.
Het was leuk geweest als er wat meer sfeermuziek was tijdens het freeroamen enzo.
Af en toe wat muziek uit The Last of Us had wel gepast in deze game 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 16:37
Anton.net schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:36:
[...]

Nee ik heb nooit last gehad van een te kleine satchel ofzo, dat jagen kan me momenteel ook niet boeien.
Ik speel nog met aim assist uit. In sommige omstandigheden is het wel vervelend, maar het is doenbaar.

Gisteravond ben ik tot de eerste missie van het allerlaatste hoofdstukje geraakt.
Hoofdstuk 6 was wel een tegenvaller. De eerste en laatste missie was leuk, maar voor de rest was het echt extreem saai.

Voor mij had er ook wel wat meer muziek in de game mogen zitten. Enkel op specifieke momenten in de story is er echt muziek ofzo, dat zorgt dan meteen voor veel meer sfeer.
Het was leuk geweest als er wat meer sfeermuziek was tijdens het freeroamen enzo.
Af en toe wat muziek uit The Last of Us had wel gepast in deze game 8)7
Ik eerlijk gezegd wel. Heb nu telkens dat ik mijn premium sigaretten aan het versmoken ben wanneer ik het vind in de wereld. :(

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Dat vind ik wel een beetje een nadeel van die "random" encounters.

Erg minor spoiler voor een encounter:
spoiler:
Had één waar iemand verdwaalt was, dus ik de beste man helpen.
Ik te paard naast hem rijdend in de juiste richting, rijd er al een tijdje een paard en wagen pal achter ons, dus ik ga een klein beetje aan de kant en duw dus blijkbaar met het paard teveel tegen hem aan, waardoor hij boos wordt en weg loopt. }:|

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Echt? Aah vanavond ff proberen. Die uitleg heb ik even gemist dan 8)7
[...]

Dit idd, maar dus met R1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:20
G_Dragon schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:11:
[...]

Ergens wel jammer, want ik zit niet op die 'worn' exemplaren te wachten en soms merk ik dat ik toch op pad ben gegaan met zo'n type wapen. Misschien dat ik iets over het hoofd zie in het weapon management system.

Verder gisteravond weer op pad geweest met mijn paard. Beetje treasure hunten, de wereld wat meer verkennen. Echt heerlijk en ontspannend! _/-\o_ Vanavond maar weer eens verder met het verhaal, ben nog steeds Chapter 2. Kan pas net vissen, maar heb al wel zo'n 28 uur gespeeld. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

bram1984 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:22:
[...]

Tot nu toe red ik het wel prima zonder dead eye. Ik heb overigens toch maar de lock aim weer aangezet, ook al neemt dat een deel van de fun wel weg. Het mikken is zelfs met de sensitivity op de hoogste stand en DZ uit gewoon niet lekker te doen.

:) Hier exact hetzelfde. Moet nog 2 story missies in Chapter 2. Verder stond ergens een link naar controller instellingen idd met DZ en sensitivity. Die heb ik momenteel zo ingesteld zoals in die guide. Vanavond toch maar iets terug schroeven.
Verder kunnen die challenges me ook gestolen worden. Ik rijd lekker rond, schiet wat af, help iemand, geniet van het uitzicht en doe zo af en toe een story missie. Rinse and repeat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mijn baard wil overigens ook maar niet verder dan lvl8, drink mij helemaal scheel aan die baard groei drankjes maar geen resultaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rexus
  • Laatst online: 07-06 17:48
Donstil schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:21:
Mijn baard wil overigens ook maar niet verder dan lvl8, drink mij helemaal scheel aan die baard groei drankjes maar geen resultaat.
Geloof dat je pas na
spoiler:
Chapter 4
een lvl 10 baard kunt groeien. :/

Deze video is trouwens wel mooi met betrekking tot de gezichtsbeharing.

[ Voor 16% gewijzigd door Rexus op 06-11-2018 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rexus schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:32:
[...]

Geloof dat je pas na
spoiler:
Chapter 4
een lvl 10 baard kunt groeien. :/

Deze video is trouwens wel mooi met betrekking tot de gezichtsbeharing.
Aah serieus?

Vanavond snel door met de verhaallijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonix schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:19:
[...]

Ergens wel jammer, want ik zit niet op die 'worn' exemplaren te wachten en soms merk ik dat ik toch op pad ben gegaan met zo'n type wapen. Misschien dat ik iets over het hoofd zie in het weapon management system.

Verder gisteravond weer op pad geweest met mijn paard. Beetje treasure hunten, de wereld wat meer verkennen. Echt heerlijk en ontspannend! _/-\o_ Vanavond maar weer eens verder met het verhaal, ben nog steeds Chapter 2. Kan pas net vissen, maar heb al wel zo'n 28 uur gespeeld. :D
Precies, hoop ook dat ze dit in de toekomst wel toevoegen met een update.
Loop zelf ook elke keer te zoeken naar me goede wapens , als ik even snel moet omschakelen naar actie ben ik daardoor soms gewoon te laat.

Heerlijk he die wereld, blijf me er over verbazen hoe erg alles leeft en hoeveel er gebeurd als je lekker aan het rond touren bent :). Ze hebben echt een meesterwerk afgeleverd met dit spel, ik heb gisteren die seriemoordenaar opgepakt. Daarvoor moest je 3 stukken van 1 map vinden voordat je zijn locatie kon achterhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:20
MRE-Inc schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:51:
[...]

He die boom ben ik ook tegen gekomen. Als ik lees dat je ze blijkbaar moet bekijken van dichtbij, vraag ik me af wat ik nog meer gemist heb en wat voor soort van easter eggs er nog meer in de game verstopt zitten.
Dat is de 'Trial Tree'. Volgens mij heeft Arthur daar, bij mij, alleen een schets van gemaakt in zijn journal (Press 'Y' to inspect).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

G_Dragon schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:50:
[...]

Precies, hoop ook dat ze dit in de toekomst wel toevoegen met een update.
Loop zelf ook elke keer te zoeken naar me goede wapens , als ik even snel moet omschakelen naar actie ben ik daardoor soms gewoon te laat.

Heerlijk he die wereld, blijf me er over verbazen hoe erg alles leeft en hoeveel er gebeurd als je lekker aan het rond touren bent :). Ze hebben echt een meesterwerk afgeleverd met dit spel, ik heb gisteren die seriemoordenaar opgepakt. Daarvoor moest je 3 stukken van 1 map vinden voordat je zijn locatie kon achterhalen.
Mis ik iets of kun je een worn wapen gewoon als nieuwe maken door te cleanen met gu oil ?
https://socialclub.rockst.../3d382650/quality-gun-oil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Ik ben nu een beetje geïrriteerd dat sommige dingen in het spel niet duidelijk zijn, zoals waarom ik geen max honor rank kon krijgen. Uitzoeken waar dieren leven, planten groeien of collectibles te vinden zijn, is allemaal natuurlijk gewoon onderdeel van het spel. Maar als ik moet gaan zoeken op internet waarom mijn honor rank op 6 blijft hangen, gaat het mij toch iets te ver. Waarom kan dat niet gewoon worden uitgelegd in het spel?
Ben echt een hele avond bezig geweest om mijn honor rank omhoog te krijgen, terwijl die dus blijkbaar sinds het begin al op de max zat.

[ Voor 5% gewijzigd door Yukidaruma op 06-11-2018 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:07:
[...]

Mis ik iets of kun je een worn wapen gewoon als nieuwe maken door te cleanen met gu oil ?
https://socialclub.rockst.../3d382650/quality-gun-oil
Dank u, dat gaan we vanavond even proberen!
Yukidaruma schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:11:
Ik ben nu een beetje geïrriteerd dat sommige dingen in het spel niet duidelijk zijn, zoals waarom ik geen max honor rank kon krijgen. Uitzoeken waar dieren leven, planten groeien of collectibles te vinden zijn, is allemaal natuurlijk gewoon onderdeel van het spel. Maar als ik moet gaan zoeken op internet waarom mijn honor rank op 6 blijft hangen, gaat het mij toch iets te ver. Waarom kan dat niet gewoon worden uitgelegd in het spel?
Ben echt een hele avond bezig geweest om mijn honor rank omhoog te krijgen, terwijl die dus blijkbaar sinds het begin al op de max zat.
Daarin snap ik je frustratie , op zijn minst hadden ze wel even mogen laten weten dat rank 6 het maximum is. Dit word dan bijvoorbeeld bij horse bounding wel aangegeven dat je op het max zit, snap daarom niet waarom het bij honor niet word aangegeven.

Ik ben er zelf nu ook mee bezig omdat ik de achievement wil hebben

[ Voor 59% gewijzigd door G_Dragon op 06-11-2018 15:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oeps twee achter elkaar sorry :o

[ Voor 95% gewijzigd door G_Dragon op 06-11-2018 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Laatst online: 15-09 19:12
Zit nog steeds in hoofdstuk 4.
Gisteren voor de lol in de stad in de trein gaan zitten, en kijken hoe lang het duurde voor ik weer terug was in de stad.
Leuke rondrit gehad, en was zeker een half uur onderweg :)

GTA 5 vond ik ook tof, maar vind RDR2 toch echte vele malen toffer, mooier, leuker en uitgebreider.
GTA Online vermaak ik mij ook jaren mee, maar ben een beetje sceptisch over het feit dat ze RDR Online nooit zo gaan krijgen als GTA. Vraag me niet waarom maar ik denk niet dat RDR O zo populair gaat worden als GTA O. Hoop het wel natuurlijk :)
Pagina: 1 ... 36 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.