Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 08:40

3style

...

Zijn jullie trouwens ook al naar dat theater geweest in Saint Denis? Super leuke grap zit daarin waar je wordt uitgedaagd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:04

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hmm net die bankheist in Valentine gedaan die levert flink wat cash op, aantal andere quest van Chapter 3 leverden ook aardig wat op. Ik had nu iets van $6500, gelijk mijn revolvers maar even gepimpt in zilver met goud. :P

En hoe kun je gemakkelijk screenshots online zetten?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 22:48

DikkeBMW

Live '25

n2theb schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:32:
[...]

Staat hij niet onder treasure maps in je satchel? Ik zie bij mij 3 jack hall gang mappen.. bij de 1ste krijg je een aanwijziging naar plek 2 om daar kaart 2 te halen waarna je de 3de moet halen om zo daarna gold bars te kunnen ophalen.
Nope, op beide saves niets... Ik heb hetzelfde voor die poisonous trail map. De enige map die bij treasure maps staat in mijn satchel is die Chick's Map (die je voor een missie moet gebruiken). Verder niets. Beide quests staan dus wel open in mijn log.

Is er een plek waar ik Rockstar kan contacten hierover toevallig? Ik vind dit wel heel zuur namelijk.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
Chaoss schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:38:
Hmm net die bankheist in Valentine gedaan die levert flink wat cash op, aantal andere quest van Chapter 3 leverden ook aardig wat op. Ik had nu iets van $6500, gelijk mijn revolvers maar even gepimpt in zilver met goud. :P

En hoe kun je gemakkelijk screenshots online zetten?
Die bankheist is een quest in chapter 3? Elke keer als ik door valentine loop jeukt het om er guns blazing naar binnen te lopen en alles te stelen, maar ook hiervoor dus even geduld hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Chaoss schreef op zondag 4 november 2018 @ 10:05:
[...]

Zoiets begreep ik ja, was eigenlijk van plan om nog langer op deze locatie te blijven hangen, ik vindt de lokatie wel mooi.

Wel een rare bug, snap ook niet dat Rockstar er nog geen patch voor heeft, samen met het HDR verhaal toch wel een flater. Meestal hebben grote releases al een patch na een paar dagen.
Die zijn allemaal op vakantie natuurlijk :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

To easy schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:40:
[...]

Die bankheist is een quest in chapter 3? Elke keer als ik door valentine loop jeukt het om er guns blazing naar binnen te lopen en alles te stelen, maar ook hiervoor dus even geduld hebben :)
Yup, een quest met Bill, zonder quest kom je ook niet bij de kluis.
spoiler:
leverde geloof ik $2750 op
Bensimpel schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:44:
[...]

Die zijn allemaal op vakantie natuurlijk :+
Dat hebben ze helemaal niet verdiend :P ben vooral bang dat ze nu vol in gaan zetten op RDR online...

[ Voor 24% gewijzigd door Chaoss op 04-11-2018 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:32
Die bounty hunters stellen eigenlijk niet zo heel veel voor. Ik heb in iedere staat een bounty van meer dan 300 dollar, maar die bounty hunters vormen nooit echt een uitdaging. Het enige irritante is dat ze soms opduiken als ik mijn vellen aan het verkopen ben aan de trapper of aan het vissen ben. Vooral bij dat laatste weet je dit pas als ze bijna naast je staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Chaoss schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:49:
[...]

Yup, een quest met Bill, zonder quest kom je ook niet bij de kluis.
spoiler:
leverde geloof ik $2750 op

[...]

Dat hebben ze helemaal niet verdiend :P ben vooral bang dat ze nu vol in gaan zetten op RDR online...
Aah top. Dat zijn wel de leuke questjes.

Ik had net een side quest moest ik een circus helpen met dieren vinden. Weer eentje die gewoon super leuk bedacht is voor een side quest!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo 25 uur gespeeld en nog steeds aan het begin van chapter 2. Wel de stallen unblocked. Moest natuurlik mijn white bobo wel mijn main horse kunnen maken. Nu lekker schat zoeken, jagen, andere gangs aanpakken en dergelijke. Het kamp is helemaal geüpgraded. Vind ik leuker dan allemaal kleding en wapens kopen. Sowieso totaal geen gebrek aan geld.
Echt, voor mij het beste spel ooit. Nu afwachten en kijken of ze van online ook een echt goede ervaring weten te maken.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
ArthurMorgan schreef op zondag 4 november 2018 @ 16:07:
Zo 25 uur gespeeld en nog steeds aan het begin van chapter 2. Wel de stallen unblocked. Moest natuurlik mijn white bobo wel mijn main horse kunnen maken. Nu lekker schat zoeken, jagen, andere gangs aanpakken en dergelijke. Het kamp is helemaal geüpgraded. Vind ik leuker dan allemaal kleding en wapens kopen. Sowieso totaal geen gebrek aan geld.
Echt, voor mij het beste spel ooit. Nu afwachten en kijken of ze van online ook een echt goede ervaring weten te maken.
Is daar al iets over bekend? Eigenlijk totaal geen interesse om online elkaar af te schieten. Dat gevoel van de eenzame wildernis en overleven is juist zo wat het spel goed maakt. Hopelijk kunnen ze dat gevoel op een of andere manier online ook bewerkstelligen. Lijkt me wel vet om met een kleine groep mensen een soort dagenlange tocht te moeten overleven oid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Laatst online: 17-09 22:48

DikkeBMW

Live '25

Korte update: ik heb 1 map terug en de schat gevonden! Na online zoeken las ik dat je bij de Fence weggegeven items kon terug kopen. Daar stond inderdaad de Jack Hall Treasure map, heuy! De andere map stond daar helaas niet bij. Eens verder zoeken hoe ik die terug kan krijgen :P

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Is er iets bekend of dat Rockstar nog iets gaat doen aan de gebrekkige HDR functie?
Zonder hdr vind ik de game veel te donker en primair in kleurgebruik. Maar met HDR ben ik bang dat de mini map oid dalijk ingebrand staat op mijn scherm. Gezien het feit dat de hudelementen bijna het enige boven de 100 nits is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 08:45
ik weet niet of het al gemeld is , maar bij chapter 6 zit een game breaking bug hoor ik van versschillende kanten ... er zit ergens recht boven in een witte stranger missie , missie 1 heb ik zonder problemen gedaan , daarna is er nog 1 genaamd charlotte, safe even voor je er aan begint ... maat van mij had daar de bug en kon vervolgens op 33% weer beginnen ... dik 20 uur weg

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13:05
NIET lezen als je nog niet de main story hebt afgerond

spoiler:
Ik heb zojuist de "main" story afgerond en ben nu mr. Marston. Ik zie dat veel side missies zoals die Stranger quests vrijwel allemaal weg zijn, ik zie er nog maar 1.

Had ik die allemaal moeten doen met Arthur? Want ik heb er namelijk maar 1 of 2 gedaan dus nu mis ik best wel veel conten 8)7 t

Acties:
  • 0 Henk 'm!
taker1987 schreef op zondag 4 november 2018 @ 16:45:
ik weet niet of het al gemeld is , maar bij chapter 6 zit een game breaking bug hoor ik van versschillende kanten ... er zit ergens recht boven in een witte stranger missie , missie 1 heb ik zonder problemen gedaan , daarna is er nog 1 genaamd charlotte, safe even voor je er aan begint ... maat van mij had daar de bug en kon vervolgens op 33% weer beginnen ... dik 20 uur weg
Kan dat ietsje duidelijker ajb?.. Wat voorn bug gaat t om dan?

Zonder spoilers als dat kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 16-09 08:45
poor Leno schreef op zondag 4 november 2018 @ 16:53:
[...]

Kan dat ietsje duidelijker ajb?.. Wat voorn bug gaat t om dan?

Zonder spoilers als dat kan ;)
mevrouw haakt af ... geen idee precies verder , heb t niet gehad . maar voor de zekerheid even handmatig saven .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:54
Westland1940 schreef op zondag 4 november 2018 @ 16:52:
NIET lezen als je nog niet de main story hebt afgerond

spoiler:
Ik heb zojuist de "main" story afgerond en ben nu mr. Marston. Ik zie dat veel side missies zoals die Stranger quests vrijwel allemaal weg zijn, ik zie er nog maar 1.

Had ik die allemaal moeten doen met Arthur? Want ik heb er namelijk maar 1 of 2 gedaan dus nu mis ik best wel veel conten 8)7 t
Nee, je komt ze weer tegen.
spoiler:
maar de speciaal aan hem gerichte missies ben je wel kwijt als je ze niet gespeeld hebt. (Dat meisje en jongen van die families bij elkaar brengen. Dat heb ik niet gedaan en kan nu niet meer)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
swoutr schreef op zondag 4 november 2018 @ 16:39:
Is er iets bekend of dat Rockstar nog iets gaat doen aan de gebrekkige HDR functie?
Zonder hdr vind ik de game veel te donker en primair in kleurgebruik. Maar met HDR ben ik bang dat de mini map oid dalijk ingebrand staat op mijn scherm. Gezien het feit dat de hudelementen bijna het enige boven de 100 nits is.
Geen idee of ze het oplossen, maar ik heb in de tv setting de oled verlichting op 50 staan bij hdr, en in-game de hdr settings op 360. Nog geen enkele retentie gezien laat staan inbranden. Zolang je geen 15 uur per dag speelt en zo af en toe nog eens andere dingen speelt of kijkt zou ik me er echt geen zorgen over maken. Het hele inbranden is sowieso wat overtrokken. Je moet echt vrij externe dingen doen om dat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

ArthurMorgan schreef op zondag 4 november 2018 @ 17:00:
[...]

Geen idee of ze het oplossen, maar ik heb in de tv setting de oled verlichting op 50 staan bij hdr, en in-game de hdr settings op 360. Nog geen enkele retentie gezien laat staan inbranden. Zolang je geen 15 uur per dag speelt en zo af en toe nog eens andere dingen speelt of kijkt zou ik me er echt geen zorgen over maken. Het hele inbranden is sowieso wat overtrokken. Je moet echt vrij externe dingen doen om dat te krijgen.
Met mijn TV (LG UJ634V) heb ik wel degelijk last van retentie met achtergrondverlichting op 100 en HDR setting op 250. Maar goed dat heb ik met deze TV wel in meer situaties.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13:05
kleefei schreef op zondag 4 november 2018 @ 16:55:
[...]

Nee, je komt ze weer tegen.
spoiler:
maar de speciaal aan hem gerichte missies ben je wel kwijt als je ze niet gespeeld hebt. (Dat meisje en jongen van die families bij elkaar brengen. Dat heb ik niet gedaan en kan nu niet meer)
spoiler:
Hoe zagen die icons eruit van de speciaal gerichte missies voor Arthur? Misschien dat ik die dan ook mis en niet gedaan heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ArthurMorgan schreef op zondag 4 november 2018 @ 16:07:
RDR1 was best geinig in het begin. De team deathmatch modus was vooral cool. Beetje rondrollen en mensen die de controls niet snapten afknallen. Jammer alleen dat je honderden keren dezelfde hideout moest doen om te levelen. Ik hoop dat ze de vulling van rdr2 meenemen naar de online ipv het uitgeklede van rdr1 in online.

Niet dat ik ook maar in de buurt van klaar ben met de single-player. Ik ga super traag er door heen. Geen fast travel gebruik en steeds de map doorploeteren op het paardje duurt erg lang als je steeds afgeleid wordt door challenges en jagen. Hulde voor de makers, wat een spel!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2018 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:49
Hele weekend bezig geweest met verzamelen, points of interest, cigarette cards, wapens, hoeden, en nog steeds niet klaar. Het is bijna te veel, wel heel leuk om de kaart steeds voller te zien met alle tekeningetjes. Zit nu op 52% completion en ben halverwege act 3.

Zit wel met een paar bugs. 1 van de legendary fish is niet doorgekruist, op zich niet een probleem, maar wel een beetje jammer. Een andere vis is daarentegen gewoon verdwenen... Niet doorgekruist op de kaart, niet op de mail gedaan volgens de quest (wel gebeurd), maar wel in de compendium als gevangen. Ben bang dat ik die quest nu niet meer kan afmaken.
Andere bug waar ik mee zit is dat L2/R2 niet meer werken in die popup met R1, dat is wel echt een drama.
--edit-- L2/R2 werken spontaan weer gelukkig :)
t mac schreef op zondag 4 november 2018 @ 17:57:
Als ik door het krokodillen gebied loop lijkt het net alsof ik TLOU aan het spelen ben, alleen zijn Clickers minder eng :p
Gelukkig maar dat die beesten bijna nergens op reageren :D Cougars daarentegen... die dingen spawnen spontaan naast je lijkt het wel en voordat je uit cinematic mode bent, ben je al dood.

Helaas werkt die Buck Trinket ook niet altijd. Sommige dieren kom je gewoon niet zo vaak tegen en dan is het toch jammer als het elke keer weer een 2 ster versie is en die buck trinket geen upgrade geeft. Er zit al genoeg in het spel waardoor je er heeel veel uur in kan stoppen, maar dit is wel een minpuntje wat mij betreft. Als je maar een paar skins nodig had, had ik het wat minder erg gevonden, maar je hebt toch aardig wat pelts nodig om alles te maken van de trapper/Pearson.

[ Voor 45% gewijzigd door Yukidaruma op 04-11-2018 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:57
Als ik door het krokodillen gebied loop lijkt het net alsof ik TLOU aan het spelen ben, alleen zijn Clickers minder eng :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:53
Vanmiddag RDR2 gekocht voor de PS4.

Ik krijg dat kreng niet geïnstalleerd..
Halverwege het tweede schijfje stopt hij met installeren en pauzeert hij de installatie. Ik hoor de disc drive ook niet meer draaien.
Het opnieuw plaatsen van de schijf maakt ook niks uit.
Heb alle data al een keer verwijderd en vervolgens de installatie opnieuw gestart. En weer halverwege het tweede schijfje kapt ie er mee..

Heb 300GB aan vrije opslag, dus dat moet voldoende zijn.

Nog meer mensen die dit probleem gehad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:58

Licko

ZVDK

Wat doen jullie trouwens met al die cigarette cards etc, allemaal verkopen?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kleefei
Westland1940 schreef op zondag 4 november 2018 @ 17:03:
[...]

spoiler:
Hoe zagen die icons eruit van de speciaal gerichte missies voor Arthur? Misschien dat ik die dan ook mis en niet gedaan heb.
spoiler:
er lag een brief in je kamp, die moest je lezen en toen kreeg je een wit icoon, zoals je er meerdere witte had.. ik heb ook niet veel witte gedaan.

PS, ik ben blij dat ik niet zoveel tijd in Arthur gestoken heb achteraf. Al die mensen die zo veel geld willen hebben met die gold exploitatie.. je begint toch weer op 0. (Behalve je wapens dan)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Licko schreef op zondag 4 november 2018 @ 18:29:
Wat doen jullie trouwens met al die cigarette cards etc, allemaal verkopen?
Nee ik verkoop er geen een, die verzamelaar maakte vrij duidelijk dat de echte waarde in complete series zit. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:58

Licko

ZVDK

Flagg schreef op zondag 4 november 2018 @ 18:46:
[...]

Nee ik verkoop er geen een, die verzamelaar maakte vrij duidelijk dat de echte waarde in complete series zit. :)
Ik krijg de melding dat m'n tas vol zit :p dacht ik moet er wat zooi uitgooien. Hebben die items geen invloed op de inhoud?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Licko schreef op zondag 4 november 2018 @ 18:49:
[...]

Ik krijg de melding dat m'n tas vol zit :p dacht ik moet er wat zooi uitgooien. Hebben die items geen invloed op de inhoud?
Geen idee, volgens mij hebben die geen invloed maar weet het niet zeker.

Antwoord waar je wat aan hebt. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Je kan maar een bepaald aantal van items in je tas hebben. 10 stukken vlees, 10 veren enzo, dat wordt er bedoeld met "vol".

Iets wat me echt wel begint te irriteren in dit spel is hoe snel en makkelijk iedereen weet waar je bent. Ik schoot net een bever doodt in Blackwater gebied, spontaan 5 Pinkertons achter me aan, hoe weten ze uberhaupt dat ik het ben... Of toen ik een O'Driscol kamp aanviel, rende ik weg, enorme cirkel om het kamp heen, paard achtergelaten en kruipen naar het kamp, weten ze nog steeds precies waar ik ben.. Uiteraard kunnen die mensen met een revolver ook preciezer schieten dan een getrainde sluipschutter -_-

Ook wat positiefs: de muziek is geweldig, helemaal als je maar wat aan het verkennen bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:00

nexhil

BAM!

Mijn intentie is elke keer om NU een missie te gaan doen. Uiteindelijk ben ik 2 uur verder alleen maar gejaagd en gasten van paarden geschoten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik probeer good te zijn, maar volgens mij is deze game leuker als je bad speelt ...?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
-SaveMe- schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:25:
Ik probeer good te zijn, maar volgens mij is deze game leuker als je bad speelt ...?
Veel leuker. En zoals het hoort als je mij vraagt als je een vluchtende outlaw bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, nu voel ik me telkens schuldig als ik weer eens iemand omver knal ... O-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Zag deze post op een ander forum voorbij komen:

" On chapter 4 now and it's always the same thing. There's the long journey out of camp to either rescue somebody, kill some people and/or chase them down; occasionally there's stealth gameplay where you basically have to crouch, move forward and press the corresponding buttons. It requires the bare minimum input from the player. You just do what is asked of you.

It's honestly so boring. I don't remember missions in GTA V being like this. There are no interesting game mechanics at work here at all. Even the Dead Eye system gets stale after a while. All you have to do when those inevitable action set pieces occur is press down on the analog stick, target a load of enemies and the game basically plays itself.

The visuals are beautiful, truly the best I've ever seen. Aside from that though, it all feels extremely limited in what you can and can't do. Once I finish the main story I think it's just going to feel like one big empty world. I've already grown tired of the wanted system where bounties just aren't worth the hassle, the mask system seems broken, and witnesses pop out from nowhere. The game doesn't encourage you to play how you want to play. It punishes you for trying to have fun.

it's a cinematic masterpiece, but as an actual game I think it's one of the most frustrating experiences I've ever had."

https://www.reddit.com/r/...e_missions_so_repetitive/

Ben het grotendeels met de poster eens. Je kunt inderdaad heel veel doen ingame. Er zijn genoeg opties, maar het voelt toch een beetje leeg af en toe. Elke missie lijkt het er weer op dat ik iets moet ophalen of iets moet jatten. Arthur is enorm passief. Hij reageert alleen op vragen vanuit zijn kampgenoten. Een beetje een saaie meeloper lijkt het te worden. Niet een memorabel karakter of iets dergelijks in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
Speel het spel even uit en review dan je post..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Navuri schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:42:
Zag deze post op een ander forum voorbij komen:

" On chapter 4 now and it's always the same thing. There's the long journey out of camp to either rescue somebody, kill some people and/or chase them down; occasionally there's stealth gameplay where you basically have to crouch, move forward and press the corresponding buttons. It requires the bare minimum input from the player. You just do what is asked of you.

It's honestly so boring. I don't remember missions in GTA V being like this. There are no interesting game mechanics at work here at all. Even the Dead Eye system gets stale after a while. All you have to do when those inevitable action set pieces occur is press down on the analog stick, target a load of enemies and the game basically plays itself.

The visuals are beautiful, truly the best I've ever seen. Aside from that though, it all feels extremely limited in what you can and can't do. Once I finish the main story I think it's just going to feel like one big empty world. I've already grown tired of the wanted system where bounties just aren't worth the hassle, the mask system seems broken, and witnesses pop out from nowhere. The game doesn't encourage you to play how you want to play. It punishes you for trying to have fun.

it's a cinematic masterpiece, but as an actual game I think it's one of the most frustrating experiences I've ever had."

https://www.reddit.com/r/...e_missions_so_repetitive/

Ben het grotendeels met de poster eens. Je kunt inderdaad heel veel doen ingame. Er zijn genoeg opties, maar het voelt toch een beetje leeg af en toe. Elke missie lijkt het er weer op dat ik iets moet ophalen of iets moet jatten. Arthur is enorm passief. Hij reageert alleen op vragen vanuit zijn kampgenoten. Een beetje een saaie meeloper lijkt het te worden. Niet een memorabel karakter of iets dergelijks in mijn ogen.
Jammer, ik verwachte een werkelijke “poster”. Andere zin van het woord. Te visueel ingesteld wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Is er een manier om meerdere tijdelijke paarden te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:19
Yukidaruma schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:05:
Je kan maar een bepaald aantal van items in je tas hebben. 10 stukken vlees, 10 veren enzo, dat wordt er bedoeld met "vol".

Iets wat me echt wel begint te irriteren in dit spel is hoe snel en makkelijk iedereen weet waar je bent. Ik schoot net een bever doodt in Blackwater gebied, spontaan 5 Pinkertons achter me aan, hoe weten ze uberhaupt dat ik het ben... Of toen ik een O'Driscol kamp aanviel, rende ik weg, enorme cirkel om het kamp heen, paard achtergelaten en kruipen naar het kamp, weten ze nog steeds precies waar ik ben.. Uiteraard kunnen die mensen met een revolver ook preciezer schieten dan een getrainde sluipschutter -_-

Ook wat positiefs: de muziek is geweldig, helemaal als je maar wat aan het verkennen bent.
Heb je wel je masker op? (Doek op je face zodat ze je niet goed herkennen)

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
HKLM_ schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:59:
[...]

Heb je wel je masker op? (Doek op je face zodat ze je niet goed herkennen)
Eigenlijk nooit, vergeet ik altijd. Maar in het geval met die bever was ik echt net de grens over, nog in de rivier. Schiet ik die bever doodt en meteen vanaf de andere kant van de heuvel kunnen ze zien dat ik het was. Stiekem hebben ze gewoon een spionage sateliet op mij gericht.

Er mag ook wel een update komen waar mensen iets minder snel boos worden.. Bijna iedereen die je tegenkomt buiten de steden roept alleen maar dat je op moet rotten. Als het er toen echt zo aan toe ging, dan hebben we het tegenwoordig best goed voor elkaar.
Gewoon wat van de dingen die beginnen op te vallen na ~100 uur spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Laatst online: 19:19
Yukidaruma schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:05:
[...]

Eigenlijk nooit, vergeet ik altijd. Maar in het geval met die bever was ik echt net de grens over, nog in de rivier. Schiet ik die bever doodt en meteen vanaf de andere kant van de heuvel kunnen ze zien dat ik het was. Stiekem hebben ze gewoon een spionage sateliet op mij gericht.

Er mag ook wel een update komen waar mensen iets minder snel boos worden.. Bijna iedereen die je tegenkomt buiten de steden roept alleen maar dat je op moet rotten. Als het er toen echt zo aan toe ging, dan hebben we het tegenwoordig best goed voor elkaar.
Gewoon wat van de dingen die beginnen op te vallen na ~100 uur spelen denk ik.
Ik heb hem altijd op, kom je soms toch wat makkelijker ergens mee weg :P

Is het niet zo dat als je een klootzak bent de mensen dit weten en ze je ook zo groeten? Vs een goed persoon dat ze dan aardig zijn?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:07
Yukidaruma schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:05:
[...]

Als het er toen echt zo aan toe ging, dan hebben we het tegenwoordig best goed voor elkaar.
toen ?

lol nu is het meer als je op straat loopt , van
Heb je problemen ?
Wat kijk je ?
Heb ik wat van je aan klootzak?

ect ect dus het is best wel real weergegeven dan :*) dus zo veel is de tijd niet veranderd

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Vinden jullie ook niet dat sommige kampleden (Trelawney, Swanson) compleet onnuttig zijn gedurende de game?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:25:
Ergens is de game daar best 'broken' in, good wordt je enkel door iets in bijzijn van een ander 'good' te doen (iemand moet je wat 'good' zien doen), maar evil krijg je als je zelfs in totale stealth iemand een headshot geeft van 400meter afstand, je kan niet 'evil' zijn als niemand je als 'evil' ziet.

Het namelijk de reputation naar anderen, als ik gewoon de held uithang met bounties etc, maar ze weten 0,0 van mijn killingspree, zou ik gewoon nog steeds hun held moeten zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 04-11-2018 20:38 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
HKLM_ schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:14:
[...]

Ik heb hem altijd op, kom je soms toch wat makkelijker ergens mee weg :P

Is het niet zo dat als je een klootzak bent de mensen dit weten en ze je ook zo groeten? Vs een goed persoon dat ze dan aardig zijn?
Nah, honor rank is 1 na hoogste, dat zal het niet zijn.
Hm.. wilde vandaag eigenlijk alleen wat collectables doen en side missions. Toch weer 7 uur verder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zat nog in de bergen. Had een onderzoek naar me, maar had een masker op. Kom ik wat lawmen tegen. Leek me de uitgelezen plek on ze gemaskerd allemaal on te leggen. Geen getuigen, toch 200 dollar bounty....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Flagg schreef op zondag 4 november 2018 @ 18:46:
[...]
Ik vind dat naar een onduidelijke side missie. Hij geeft bij mij altijd aan “1 van 16”. Lijkt wel alsof ik al 10 verschillende series op gepakt heb ofz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:52
Donstil schreef op zondag 4 november 2018 @ 21:36:
[...]

Ik vind dat naar een onduidelijke side missie. Hij geeft bij mij altijd aan “1 van 16”. Lijkt wel alsof ik al 10 verschillende series op gepakt heb ofz.
Dat is ook zo, er zijn meerdere series in de cigarette cards :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Inderdaad, 12 sets van 12 kaarten. Je kan in de compendium zien welke je al hebt verzameld.

Is de enige manier om Ox, Cow en Bull hides te krijgen, deze te stelen van een boerderij? Laatste keer dat ik dat probeerde kreeg ik -honor, dus ik probeer liever wat anders, maar kan ze nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Als ik filmpjes over RD2 mag geloven, kun je te makkelijk je benen breken of over stenen struikelen met of zonder paard. Haalt beetje het spelvaart dan niet eruit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
noud schreef op zondag 4 november 2018 @ 22:08:
Als ik filmpjes over RD2 mag geloven, kun je te makkelijk je benen breken of over stenen struikelen met of zonder paard. Haalt beetje het spelvaart dan niet eruit?
Hoofdzakelijk hilarische ragdoll momenten :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

De open wereld is de beste so far, maar de missies zijn over het algemeen maar matig en verschrikkelijk lineair. Je moet vaak vluchten, vechten is niet toegestaan of je blijft alleen achter en de missie faalt automatisch. Of je moet vechten en mag niet vluchten. Het is ook telkens hetzelfde liedje, mooie kans wordt kansloos verhaal met dikke bounty tot gevolg.

Vind het kamp wat betreft interactie goed uitgewerkt hoewel dat me weinig boeit. De verhouding in bijdrages is wel superscheef, koop je alle upgrades dan leg je met gemak tien keer meer dan de eerstvolgende in en al het kampgeld verdwijnt in de stash van Dutch.

Jagen is top, vissen daarentegen wel heel bewerkelijk. Een fuik zetten zou een welkome toevoeging zijn.

Kortom, klein weekje later: sommige delen een 9 (geluid, diversiteit, atmosfeer, nevenactiviteiten), sommige een 5 (storyline, missies, pure lineariteit van missies). Nog steeds een 7 gemiddeld. Ik focus me maar op het betere gedeelte en doe af en toe een missietje tussendoor. Zonder dat was het Homefront in het Wilde Westen (met minder bugs gelukkig).

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:38:
[...]

Ergens is de game daar best 'broken' in, good wordt je enkel door iets in bijzijn van een ander 'good' te doen (iemand moet je wat 'good' zien doen), maar evil krijg je als je zelfs in totale stealth iemand een headshot geeft van 400meter afstand, je kan niet 'evil' zijn als niemand je als 'evil' ziet.

Het namelijk de reputation naar anderen, als ik gewoon de held uithang met bounties etc, maar ze weten 0,0 van mijn killingspree, zou ik gewoon nog steeds hun held moeten zijn.
Ja, inderdaad. Beetje weird. En soms wil ik iemand helpen, als ze beroofd worden, maar dan wordt het slachtoffer door de baddies gekilled en kill ik de baddies en dan krijg ik bad honor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
FirePuma142 schreef op zondag 4 november 2018 @ 22:46:

Vind het kamp wat betreft interactie goed uitgewerkt hoewel dat me weinig boeit. De verhouding in bijdrages is wel superscheef, koop je alle upgrades dan leg je met gemak tien keer meer dan de eerstvolgende in en al het kampgeld verdwijnt in de stash van Dutch.
Die Dutch is een irritante kwiebus die alleen eigenbelang heeft. Althans, zo lijkt het voor mij nu. Heb bet vermoeden dat die nog nat gaat in de main story. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FirePuma142 schreef op zondag 4 november 2018 @ 22:46:
De open wereld is de beste so far, maar de missies zijn over het algemeen maar matig en verschrikkelijk lineair. Je moet vaak vluchten, vechten is niet toegestaan of je blijft alleen achter en de missie faalt automatisch. Of je moet vechten en mag niet vluchten. Het is ook telkens hetzelfde liedje, mooie kans wordt kansloos verhaal met dikke bounty tot gevolg.

Jagen is top, vissen daarentegen wel heel bewerkelijk. Een fuik zetten zou een welkome toevoeging zijn.

Kortom, klein weekje later: sommige delen een 9 (geluid, diversiteit, atmosfeer, nevenactiviteiten), sommige een 5 (storyline, missies, pure lineariteit van missies). Nog steeds een 7 gemiddeld. Ik focus me maar op het betere gedeelte en doe af en toe een missietje tussendoor. Zonder dat was het Homefront in het Wilde Westen (met minder bugs gelukkig).
Ik ben nu aan het einde van chapter 4 en ik geef je volledig gelijk. Ik vind de stranger missies veel leuker dan de hoofdmissies. Die vind ik redelijk saai en ook te makkelijk. Tevens zijn ze ook erg kort, ik was bij gta 5 wat langere missies gewend en sommige waren ook uitdagend. Dat zijn deze (nog) niet, verhaal is tot nu toe middelmatig. Maar er zijn maar weinig games die een echt goede verhaallijn hebben zoals bioshock infinite, soma of mgs. Random events en stranger missies maken heel veel goed voor mij. Erg leuk om in de wereld andere dingen te doen.

Tevens zie ik ook de toegevoegde waarde niet van het upgraden van je kamp en het jagen etc. Het levert te weinig op, als je dat allemaal niet doet kom je ook prima de game door. Had dat toch wat uitgebreider willen zien. In chapter 2 had ik het hele kamp al geupgrade. Ik had wel verwacht dat het een stuk langer duurde.

Ik mis ook wat activiteiten in de dorpjes en steden, nu kan je alleen wat kleren kopen, shoppen voor goederen of naar een saloon of zo. Had toch wat meer evenementen daar willen zien wat je kon doen.

Wat ik ook jammer vind is dat je niet in alle gebouwen kan, er zijn al niet zoveel gebouwen...

Uiteindelijk een vermakelijke game, maar meer dan dat ook niet. Het is nou niet de game geworden die ik van te voren had gedacht dat het zou worden. Toch maar wachten op the last of us 2 en metro exodus.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2018 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelman87
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-06-2024
Heb er ook alweer flink wat uurtjes in zitten, maar nog niet verder dan chapter 2 en nog niets eens bijster veel van de map verkend. Blijf maar een beetje rond Valentine en mijn kamp hangen. Vandaag voor het eerst in Strawberry geweest en de omgeving daar verkend.

Wat een spel en het blijft me verbazen hoezeer ik constant afgeleid word door randzaken. Zie ik weer wat herten lopen en dan kan ik het gewoon niet laten om ze te besluipen om er één met pijl en boog te grazen te nemen. Verder lekker rondstruinen, bergen beklimmen en van het fantastische uitzicht genieten, random encounters meemaken, ga zo maar door... Onbeschrijflijk wat een schitterend mooi en boeiend spel.

Heb alleen wel last van de 'vermiste gang members bug'. Bij mij zijn in ieder geval John, Abigail en Jack nergens te vinden. Wat uitermate irritant is, want bij hun leer je vissen en dat gaat nu dus niet. Kan dit nog op een andere manier, want dan heb ik er weer wat bij om vooral niet de missies te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
RDR2 (PS4 Pro) uiteraard bij launch gekocht en nu op een 34% ergens in missie 3 gok ik. Overall bevalt het me goed qua sfeer en activiteiten, maar het grijpt me veel minder bij de keel dan dat RDR1 dat deed destijds deed op de 360. Dat spel was uniek (ondanks Red Dead Revolver, ook in bezit maar toch anders) en de gehele sfeer van RDR1 was ongekend. Dat heb ik nu minder maar wellicht ligt dat aan mij, mijn verwachtingspatroon en mijn eerder ervaring(en) met games in het algemeen.

Het maakt van RDR2 geen slecht spel, ook niet matig en zeker niet alleen maar "goed". Het is uitstekend maar nogmaals, grijpt me minder dan dat RDR1 dat deed. Het is soms te repetitief met missies, niet kunnen rennen bij je kamp, minder missies waarbij je echt het wow gevoel hebt (maar ik ben nog niet bij het eind). Ik mis John Marston denk ik wat dat betreft; de persoon die zijn stem in dit deel inspreekt doet zijn best maar is niet de "echte" John. Zie ook :

YouTube: Finding John Marston | Red Dead Redemption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Exorcist schreef op zondag 4 november 2018 @ 23:51:
RDR2 (PS4 Pro) uiteraard bij launch gekocht en nu op een 34% ergens in missie 3 gok ik. Overall bevalt het me goed qua sfeer en activiteiten, maar het grijpt me veel minder bij de keel dan dat RDR1 dat deed destijds deed op de 360. Dat spel was uniek (ondanks Red Dead Revolver, ook in bezit maar toch anders) en de gehele sfeer van RDR1 was ongekend. Dat heb ik nu minder maar wellicht ligt dat aan mij, mijn verwachtingspatroon en mijn eerder ervaring(en) met games in het algemeen.

Het maakt van RDR2 geen slecht spel, ook niet matig en zeker niet alleen maar "goed". Het is uitstekend maar nogmaals, grijpt me minder dan dat RDR1 dat deed. Het is soms te repetitief met missies, niet kunnen rennen bij je kamp, minder missies waarbij je echt het wow gevoel hebt (maar ik ben nog niet bij het eind). Ik mis John Marston denk ik wat dat betreft; de persoon die zijn stem in dit deel inspreekt doet zijn best maar is niet de "echte" John. Zie ook :

YouTube: Finding John Marston | Red Dead Redemption
Grappig ik vond JM in 1 al een jammerende zeikerd, en da's nu in 2 niet veel beter geworden. En het is dezelfde voice actor als in 1 zover ik weet, dus hoezo niet de echte?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Flagg schreef op maandag 5 november 2018 @ 00:00:
[...]

Grappig ik vond JM in 1 al een jammerende zeikerd, en da's nu in 2 niet veel beter geworden. En het is dezelfde voice actor als in 1 zover ik weet, dus hoezo niet de echte?
Zit mede door dit verder te zoeken en zie dat Rob Wiethoff wederom de stem van JM verzorgt, Ik zou zweren dat het een ander persoon was omdat het mij bijstaat dat Rob het niet meer wilde doen. Ook vind ik de stem in het spel heel anders klinken maar dan zal dat komen door mijn idee dat het dus een andere voice actor is. Good to know, heb ik nog het merendeel van het spel te gaan met de wetenschap dat dát niet één van de dingen is waar ik me aan "erger" :+

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:32

Qu3st

Ik heb vandaag het ergste mee gemaakt dat je kunt mee maken denk ik. Ik was bij een station, kwam er een lief hondje aanlopen. Ik ging deze natuurlijk even gedag zeggen en aaien. Toen ik verder liep liep hij achter mij aan, maar bleef midden op het spoor staan. Op dat moment hoorde ik een trein aan komen stormen, ik probeerde de hond nog weg te jagen maar dat was tevergeefs. De lieve hond heeft het niet overleefd, en ik had een erg emotioneel moment, en liep daarna zwaar depressief maar de saloon binnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Hoe weet ik eigenlijk welke huid goed is voordat ik ga skinnen? Heb 1 x een good en de rest alleen maar poor. Pak ik de verkeerde dieren of maak ik ze verkeerd dood?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Het zou toch wel handig zijn als de game een melding zou geven op het moment dat je een mainquest activeerd waarbij een andere (optionele) quest komt te vervallen en het is nu niet altijd duidelijk wat de quests zijn waarbij je verder komt in het verhaal en wat optionele quests zijn. Alle quests van kampbewoners zijn geel.

Zo had ik in chapter 3 nog een Micah quest in het kamp staan maar toen activeerd ik de quest waarbij ik Bill in het dorp ontmoeten wat uiteindelijk uitmondt in de quest waarna je gaat verhuizen. Micah quest komt dan dus te vervallen.

Zou niet overbodig zijn als je een melding krijgt van 'als je deze quest activeerd kunnen komen andere quests te vervallen wil je doorgaan ja/nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:38
Ja, dat is helaas wat onduidelijk. In de guide staat een soort routes. In chapter 2 kan je met 6 quests richting chapter 3, maar er is meer dan het 3 dubbele aan quests beschikbaar in chapter 2. Je kan zo dus een hoop missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:59

Mauz1978

Console War Veteran

mike30 schreef op maandag 5 november 2018 @ 01:15:
Hoe weet ik eigenlijk welke huid goed is voordat ik ga skinnen? Heb 1 x een good en de rest alleen maar poor. Pak ik de verkeerde dieren of maak ik ze verkeerd dood?
Je zou de omschrijving moeten lezen zodat je weet met welk wapen (en munitie) de bepaalde diersoort gedood moet worden. Ook zie je rechtsonderin het aantal sterren van het dier als je die trackt en wil killen.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Nol_NL schreef op maandag 5 november 2018 @ 03:02:
Ja, dat is helaas wat onduidelijk. In de guide staat een soort routes. In chapter 2 kan je met 6 quests richting chapter 3, maar er is meer dan het 3 dubbele aan quests beschikbaar in chapter 2. Je kan zo dus een hoop missen.
Kijk even op de hunting guide pagina van IGN. Zelf ook gedaan schept wat meer duidelijkheid en wordt de boel iets makkelijker van :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Le Enfant! schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:55:
Die bounty hunters stellen eigenlijk niet zo heel veel voor. Ik heb in iedere staat een bounty van meer dan 300 dollar, maar die bounty hunters vormen nooit echt een uitdaging. Het enige irritante is dat ze soms opduiken als ik mijn vellen aan het verkopen ben aan de trapper of aan het vissen ben. Vooral bij dat laatste weet je dit pas als ze bijna naast je staan.
Vaker op de mini map kijken. Het wordt dan rood aan de kant waar ze vandaan komen. Tevens verandert de achtergrond muziek in een deuntje waarbij je meteen denkt: Oeh, nu wordt het spannend....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MIjn honor is gisteravond helemaal van bijna rechts naar links gegaan nadat ik 10 treinen heb overvallen, snel de honor maar weer de andere kant op werken nu ik rijk ben ( 4000 aan geld ) :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 07:46
Qu3st schreef op maandag 5 november 2018 @ 00:11:
Ik heb vandaag het ergste mee gemaakt dat je kunt mee maken denk ik. Ik was bij een station, kwam er een lief hondje aanlopen. Ik ging deze natuurlijk even gedag zeggen en aaien. Toen ik verder liep liep hij achter mij aan, maar bleef midden op het spoor staan. Op dat moment hoorde ik een trein aan komen stormen, ik probeerde de hond nog weg te jagen maar dat was tevergeefs. De lieve hond heeft het niet overleefd, en ik had een erg emotioneel moment, en liep daarna zwaar depressief maar de saloon binnen.....
En vervolgens het bos in om te jagen op die lieve Bambi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:15
Het is wel leuk om voor dat je stopt nog even St. Denis op zijn kop te zetten. Dat je zeg maar op de daken verstopt om vervolgens iedereen te doden die je ziet. Zo blijkt dat de maximaal haalbare bounty $1.500,- is. Zodra je dat bereikt hebt proberen te ontvluchten wat opzich meestal wel lukt. Leuk voor de kick. Uiteraard niet het spel opslaan. ;)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 07:46
Sir_Hendro schreef op maandag 5 november 2018 @ 08:45:
Het is wel leuk om voor dat je stopt nog even St. Denis op zijn kop te zetten. Dat je zeg maar op de daken verstopt om vervolgens iedereen te doden die je ziet. Zo blijkt dat de maximaal haalbare bounty $1.500,- is. Zodra je dat bereikt hebt proberen te ontvluchten wat opzich meestal wel lukt. Leuk voor de kick. Uiteraard niet het spel opslaan. ;)
Dit is toch wel hoe ik GTA V speelde. Met een rocketlauncher op een dak en dan proberen de 5 sterren te halen en succesvol vluchten (wat me vaak dus niet lukte)

Ik heb alleen mijn bounty in dat gebied met strawberry erg hoog staan (iets van 900 ofzo) verder ben ik nog clean. Maar wel leuk om eens de stad op stelten te zetten als ik klaar ben met mijn verhaal lijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:32

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

mike30 schreef op maandag 5 november 2018 @ 01:15:
eerst het dier inspecteren met R1, hier staat ook hoe je het moet omleggen. Met de verrekijker (of aimen met je wapen) zie je rechtsonder het aantal sterren staan waarbij 3 sterren perfect is. Wanneer je een perfect dier schiet met een wapen wat volgens de R1 niet mag, wordt de skin automatisch poor/good.

Weet even niet wat er gebeurd wanneer je een perfect skin schiet met het goede wapen maar i.p.v. een headshot 4 kogels door z'n hart boort? Iemand die dat weet?

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien aardig ivm wanted levels en ongewenste bounties. Ik reed net iemand aan. Ze leefde nog. Natuurlijk meteen wanted in beeld. Bij de eerste lawman deed ik defuse. TOen stond er wanted - move along. Ik liep uit de rode zone. Na de investigation heb ik geen bounty. Kennelijk brengt beleefdheid je vrij ver. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
Exorcist schreef op zondag 4 november 2018 @ 23:51:
RDR2 (PS4 Pro) Ik mis John Marston denk ik wat dat betreft; . Zie ook :
spoiler:
Speel het verhaal even verder ... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV8
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-05-2024
Koelman87 schreef op zondag 4 november 2018 @ 23:44:
Heb er ook alweer flink wat uurtjes in zitten, maar nog niet verder dan chapter 2 en nog niets eens bijster veel van de map verkend. Blijf maar een beetje rond Valentine en mijn kamp hangen. Vandaag voor het eerst in Strawberry geweest en de omgeving daar verkend.

Wat een spel en het blijft me verbazen hoezeer ik constant afgeleid word door randzaken. Zie ik weer wat herten lopen en dan kan ik het gewoon niet laten om ze te besluipen om er één met pijl en boog te grazen te nemen. Verder lekker rondstruinen, bergen beklimmen en van het fantastische uitzicht genieten, random encounters meemaken, ga zo maar door... Onbeschrijflijk wat een schitterend mooi en boeiend spel.

Heb alleen wel last van de 'vermiste gang members bug'. Bij mij zijn in ieder geval John, Abigail en Jack nergens te vinden. Wat uitermate irritant is, want bij hun leer je vissen en dat gaat nu dus niet. Kan dit nog op een andere manier, want dan heb ik er weer wat bij om vooral niet de missies te doen.
Ik had hier ook last van, maar heb de vis missie inmiddels kunnen doen nadat ik pouring forth oil (missie van John) had gestart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Laatst online: 17-09 21:23
Hoe kom je aan een blinkertje voor het vissen?
Ik had met maar me lijn brak!?
Zijn er ook betere items tekoop ergens voor je hengel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nol_NL schreef op maandag 5 november 2018 @ 03:02:
Precies, het is nu wat op gevoel, ik probeer in te schatten welke quests op zichzelf staand zijn en welke mee werken aan het main-verhaal.

Maar aan het icoontje heb je niets, en als omschrijving staat er vaak "Micah wants to talk to you" oid. Ik starte nu ook een quest in mijn kamp omdat Trelwany met me wil spreken, vervolgens start de "Friends in very low places" missies en tijdens die missie krijg ik de opmerking dat Bill met me wil spreken in Rhodes. Vanaf het moment dat de "friends in very low places" missie start zijn de andere missies niet meer beschikbaar. Dat zie je dus van te voren echt niet aankomen tenzij je een guide leest.

Zo heb ik misschien wel meer missies gemist. Hopelijk kan ik mij na het uitspelen zetten tot een 2'de playtrough, maar de ervaring is dat ik dat meestal niet doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:17

RBH

fevo-1190 schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:37:
Volgens mij kun je al je Fishing Bait in de General Stores kopen.
Chaoss schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:37:
[...]

Precies, het is nu wat op gevoel, ik probeer in te schatten welke quests op zichzelf staand zijn en welke mee werken aan het main-verhaal.

Maar aan het icoontje heb je niets, en als omschrijving staat er vaak "Micah wants to talk to you" oid. Ik starte nu ook een quest in mijn kamp omdat Trelwany met me wil spreken, vervolgens start de "Friends in very low places" missies en tijdens die missie krijg ik de opmerking dat Bill met me wil spreken in Rhodes. Vanaf het moment dat de "friends in very low places" missie start zijn de andere missies niet meer beschikbaar. Dat zie je dus van te voren echt niet aankomen tenzij je een guide leest.

Zo heb ik misschien wel meer missies gemist. Hopelijk kan ik mij na het uitspelen zetten tot een 2'de playtrough, maar de ervaring is dat ik dat meestal niet doe.
Hmm, die meldingen krijg ik ook vaak, maar zelden iets mee gedaan. Blijkbaar dan ook een stuk of wat missies gemist...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

fevo-1190 schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:37:
Je hebt een bait store 'Bait and Tackle' bij het meer Lagras (bij st. Dennis): https://holdtoreset.com/h...in-red-dead-redemption-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Laatst online: 17-09 21:23
Chaoss schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:42:
[...]

Je hebt een bait store 'Bait and Tackle' bij het meer Lagras (bij st. Dennis): https://holdtoreset.com/h...in-red-dead-redemption-2/
Oke bedankt! Zat al te zoeken maar kon niks vinden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:48

RMX

Zit nu in chapter
spoiler:
6
, en begin mijn interesse te verliezen. Dat paardrijden ben ik echt kotsbeu, hoe mooi de wereld ook is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Laatst online: 17-09 20:18
RMX schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:51:
Zit nu in chapter
spoiler:
6
, en begin mijn interesse te verliezen. Dat paardrijden ben ik echt kotsbeu, hoe mooi de wereld ook is.
Ben in dezelfde chapter en ben het met je eens. Ik zette gister m'n xbox aan en ik spawnde ergens in het noorden in de sneeuw (daar ben ik dus zaterdag geëindigd). Geen treinstation of iets in de buurt en toen dacht ik, weet je wat, ik ga wel wat anders doen en toen heb ik hem uitgezet.

Die fast travel moet er echt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
RMX schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:51:
Zit nu in chapter
spoiler:
6
Waypoint zetten en cinematic mode aan FTW. Alleen wel in de buurt blijven want anders mis je encounters.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
In de shop zijn verschillende dingen als wapens en fishing gear locked, er staat alleen nergens waarom. Wanneer unlocken die zaken allemaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Laatst online: 17-09 20:18
Rappa1985 schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:57:
[...]

Waypoint zetten en cinematic mode aan FTW. Alleen wel in de buurt blijven want anders mis je encounters.
Tja dat duurt soms ook lang. En je rijdt ook nog wel eens tegen iemand op of je wordt aangevallen door wolven/bountyhunters/o'driscolls. Hoe mooi dat landschap ook is, ik heb het nu wel gezien.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Mijn god wat heb ik dit spel veel gespeeld de afgelopen week. Het erge is dat ik nog maar op 54% ofzo zit van het verhaal. Heb iets van 56 missies gedaan van de 105... Echt absurd hoe groot dit spel is. Ik raak denk ik de 200 uur wel aan voordat ik deze game op 100% heb van de singleplayer. Laat staan nog de MP. De laatste keer dat ik zo lang in een SP heb gestopt is The Witcher 3 en die had ik compleet incl DLC in 150 uur ofzo.

Ik vind de graphics ook echt waanzing goed. Soms vraag ik me echt af of ik niet naar een film zit te kijken. Met name in scenes waarbij de lichteffecten hun werk doen. Het water is ook gewoon echt absurd mooi.
Daarnaast vind ik de character development echt top. Ik kan eigenlijk nog wel 30 andere punten noemen die top zijn, maar dat heeft weinig zin :)

Deze game staat wel echt in mijn top 5 beste SP games all times (vanaf NES tot nu). :)

Wat ik wel lastig vind is om de gold medals te halen. Zeker omdat je aan de voorkant niet weet wat de criteria zijn en achteraf in de replay je bagger wapens krijgt en geen tonics hebt. Het is jammer dat je gewoon niet met je normale items zo'n replay kan spelen. Hoe krijg je in godsnaam anders soms 35 headshots binnen 5 minuten...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Jack_Mojo schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:57:

Zoveel mensen zoveel wensen.

Ik vind het heerlijk. En ik hoop dat Online dezelfde mechanismen gaat gebruiken. Hoe minder fast travel daar, hoe makkelijker je het grieven kunt vermijden. De map is zo groot dat je met 30 man allemaal op een plek kunt zijn waar je minuten lang niemand tegen hoeft te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:15
Ja de travel time zonder dat je het RDR1 gebied mee telt is ongeveer 12 minuten van de ene kant naar de andere.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09 10:28
Mooie ramp, ben wat aan het rondrijden rondom Rhodes, rij ik de verkeerde plantage op, gigantisch vuurgevecht, paard wordt vermoord dus wil mijn save laden, maar van stress krijg ik het menu niet geopend. Nu is mijn paard dood en weg door een auto save, zat zo veel liefde in dat beestje. Sindsdien niet meer gespeeld... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Depress schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:22:
Mooie ramp, ben wat aan het rondrijden rondom Rhodes, rij ik de verkeerde plantage op, gigantisch vuurgevecht, paard wordt vermoord dus wil mijn save laden, maar van stress krijg ik het menu niet geopend. Nu is mijn paard dood en weg door een auto save, zat zo veel liefde in dat beestje. Sindsdien niet meer gespeeld... :(
Heb je naast de autosave geen handmatige saves gemaakt? heb er zelf altijd 3 achter de hand :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09 10:28
Ja, maar dan verloor ik te veel progress. Vanavond maar eens de bergen in voor het witte paard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 16:23

Jeroen87

Bier Connaisseur

Ik galoppeer ook nietsvermoedend uit Saint-Denis...en wordt opgewacht in een hindernis, geen idee wie het waren. Maar mijn paard was dit keer net als mij compleet doorzeefd. Was een zwarte gekochte Arabian. De Save kon ik niet meer terughalen, dus helaas....

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
Jack_Mojo schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:57:
[...]
Mee eens. Het paardrijden is erg mooi en er is best veel te doen, maar laat de keuze aan de speler of ze te paard ergens heen willen of willen fasttravelen. Soms rij ik een flink eind naar een legendary animal locatie, krijg hem niet gedood of er is teveel activity in de buurt en kan ik weer ergens anders heen rijden (kamp opzetten en slapen helpt ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien ik het einde toch niet ga zien van de game

spoiler:
Toch maar de verschillende endings opgezocht, wat een desillusie is dat zeg. Precies dezelfde 'onzin' van RDR1 en als bonus.. je mag met dezelfde idioot verder spelen. Ik had al zo'n vermoeden dat het deze kant op zou gaan, Micah de droplul, Dutch de tosser en Arthur zal wel ergens dood gaan - al in chapter 1 of 2 dacht ik heb je een scene dat iemand 'overdreven' in z'n gezicht hoest.

Storywise zal het allemaal wel mooi, lief en leuk zijn, maar waarom zou je dus eerst ~40 uur met een character spelen, daar vervolgens nog 10+ uur met een halfzieke en uiteindelijk met een andere character verder gaat spelen? Je paard foetsie, al je upgrades, gear. Van de mooie sneeuwbergen tot het groen aan de rivier, eindig je per saldo in 1 of ander verdort flutgebied. Goed, daarna krijg je nog een mini-sandbox waar je zelfs met cheatcodes aan de gang mag, maar dit is nog erger dan de story van GTA5

Nu wachten op Online.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 05-11-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

SinergyX schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:57:
Aangezien ik het einde toch niet ga zien van de game
Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie nog tips om snel honor te verdienen?
Gisteren 10 treinen overvallen en daarmee 4000 aan geld verdiend , moet nu alleen mijn honor weer herstellen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
G_Dragon schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:02:
Gisteren 10 treinen overvallen en daarmee 4000 aan geld verdiend , moet nu alleen mijn honor weer herstellen :)
Alle klusjes doen in het kamp, iedereen groeten die je ook maar tegen komt.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Laatst online: 29-05-2024
uchiha tijntje schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:02:

Wat ik wel lastig vind is om de gold medals te halen. Zeker omdat je aan de voorkant niet weet wat de criteria zijn en achteraf in de replay je bagger wapens krijgt en geen tonics hebt. Het is jammer dat je gewoon niet met je normale items zo'n replay kan spelen. Hoe krijg je in godsnaam anders soms 35 headshots binnen 5 minuten...
Precies waarom ik een Gold Medal requirements eerst opzoek voordat ik daadwerkelijk de missie ga doen, de meeste Gold Medals zijn vrijwel onmogelijk te halen zonder Dead Eye boosts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
G_Dragon schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:02:
Net even opgezocht in de strategy guide, is ook alles wat je honor vermeerderd naast random events en de keuzes die je daarbij krijgt:
donate to gang via the tithing box +10
Disarm a dueling opponent +10
peacefully surrender to a lawman and server your time in jail +5
kill rats in town or complet camp chores +5
pay off your debts from commiting crimes +5

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eerste 3 chapters kreeg ik al redelijk idee hoe hele verhaal loopt, opgesloten met een zooitje misfits en idioten, missies worden al best snel een 'klinkt goed en natuurlijk gaat het fout', maar moeten ook volgens regeltjes gehaald worden zonder eigen keuze.
spoiler:
laat dat kut joch van je ex gewoon doodgaan/in die cult blijven, laat micah lekker opgehangen worden, Federals mogen Dutch van mij gewoon hebben, laat mij die bounty van 5k betalen in blackwater en haal ik het geld nog wel op

Het is precies het GTA principe, het 'voelt' vrij keuzes, maar in principe is alles lineair met slechts een marginale afwijking in uitkomst. Die sidemissies zijn dan nog grappig, met échte keuzes, help je een vent in en beartrap, zit hij later in Valentine en geeft me een compleet gratis wapen (ironisch, je mag élk wapen kopen, behalve die natuurlijk locked zijn.. hoezo kan een wapen 'locked' zijn als je er gewoon voor betaald?

Ben ik kritisch? Misschien. Maar dit is de reden waarom ik een hekel heb aan SP games, scripted linear spul. Slechts een handjevol SP games hebben échte keuzes, echte gevolgen. Tuurlijk leuk om beetje te hunten, beetje random encounters te doen, bevalt me al meer dan verhaaltje te moeten volgen. Maar omdat je vooraf niet weet waar de missie heen gaan.
spoiler:
zoals naar chapter 3 dat je moet verkassen, had ik dat geweten, was ik nooit verder gegaan, zat daar goed, leuke plek, aardig naar m'n zin

spoiler:
https://xboxclips.com/Sin...46-4dbb-90fd-f25684f8ddac
Zoals deze, hij krijg zelf kogel door z'n kop, jammer joh.. oh nee: Mission failed, Micah has died

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 05-11-2018 11:27 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.