Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:47
k1978 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 10:14:
[...]

Wachten totdat die open gaat. Net zo als in de echte wereld.
Dacht ik eerst ook maar is al paar dagen dicht. Kent het spel ook een weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34
niek87 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 10:16:
[...]

Oke hehe vond al vreemde vraag.

Weekend zou het niet weten.. Zou best kunnen nooit op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
[...]

Misschien heb je net een crime gepleegd of heb je de stad op lockdown? Dan kan die ook wel eens niet beschikbaar zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Anton.net schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 23:30:
Gavin?! Heeft iemand toevallig Gavin gezien?
Ja wie is die fucker. :) Kom hem overal tegen, ben bang dat Gavin straks een kip blijkt te zijn ofzo. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deviat3
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 13:44
ChrisLNFF schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 09:45:
[...]

Draai je pookje eens de andere kant op.
Goeie tip... volgende keer eerst de koffie opdrinken voor ik ga gamen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:01

Oxigeon

En zo is dat!

[...]

Heb je die kerel niet omgelegd ofzo? Schijnt dat hij dan ook een tijdje niet open gaat

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:17

RBH

Iemand heeft geteld hoeveel minuten elk in-game uur duurt.

Leuk om te zien dat de nachtelijke uren korter duren dan de uren overdag. Blijkbaar duurt een dag cyclus ook even lang als in GTA V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:45
Wow mijn base ps4 heeft het erg zwaar in saint .. frame drops nogal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wordt die Arabier nog groter als je verder bond? Het is echt een mini paardje vergeleken met die ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 11:33:
Wordt die Arabier nog groter als je verder bond? Het is echt een mini paardje vergeleken met die ervoor.
Paarden groeien niet in de game ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 11:35:
[...]

Paarden groeien niet in de game ...
Ok. Ik merk ook weinig verschil met die andere, eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb in de game best wel wat vijanden gemaakt… maar de enige die me echt grondig haat is mijn paardje gok ik… Iedere keer zeg ik tegen hem... We gaan gezellig samen van A naar B, maar voordat we bij B zijn aanbeland, zijn we nog een keer naar C, D, E, A, Y, Z, en nog een keer A geweest.

Geen wonder dat mijn 1e paard (snik) iedere keer zichzelf van kant wilde maken door als een kamikaze tegen bomen aan te galloperen. Uiteindelijk liep die gewoon in een ambush om er maar van af te zijn…

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:24

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Vraag me soms af of ik ze wel allemaal op een rijtje heb als er een brede glimlach op mn gezicht verschijnt als ik net iemand heb gered uit een berenklem om hem vervolgens genadeloos neer te steken, en steken en maar blijf steken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:49
Na een middag en ochtend kan ik wel stellen dat dit spel wel echt heel vet is.
Of was iemand anders dat al opgevallen? :D

Man man... wat een spel.
Elke keer wil ik richting een missie, maar kom er bijna niet aan omdat ik onderweg veel te druk ben met van alles.

Tof man :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37
* Geronimous gaat Tweakarim maar ns in de gaten houden...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:58

Oekol

waka waka hey hey

Tweakarim schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 11:43:
Vraag me soms af of ik ze wel allemaal op een rijtje heb als er een brede glimlach op mn gezicht verschijnt als ik net iemand heb gered uit een berenklem om hem vervolgens genadeloos neer te steken, en steken en maar blijf steken.
Haha guilty. In chapter 1 nog dat je naar zo'n dorpje ging om ze overhoop te schieten liep ik iemand achter na in het bos, schoot 'm dood en bleef steken steken en steken met m'n mes. M'n vriendin keek me echt aan en vroeg wtf ben je aan 't doen haha :D

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Of inloggen om maar weer eens verder met het hoofdverhaal te gaan. 3 uur later stoppen en bedenken dat je geen enkele missie gedaan hebt...

dom spel :+

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Tweakarim schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 11:43:
Ik had iemand van een wolf gered, daarna had ik de keuze om whiskey te geven of iets tegen het bloeden. Geef ik eerst whiskey, drinkt ie de fles leeg en sterft vervolgens aan bloedverlies. Keuzes maken hier wel degelijk verschil.

Hoewel het allemaal gescripte bezigheden zijn, vind ik dit haast leuker dan missies doen. Gelukkig nog geen twee dezelfde meegemaakt. Meest verrassende was een woning in Valentine waar je 's avonds door het raam een vrouw bezig kunt zien haar vriend op de blote billen te meppen, totdat ze in de gaten krijgen dat je aan het gluren bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:19
Net de shootout gehad en nu in part 3! Blijft een heerlijke game 8)

[ Voor 8% gewijzigd door HKLM_ op 03-11-2018 12:21 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 08:40

3style

...

Heerlijke game inderdaad.
Had gisteren een bugje. In Valentine heb je een mini quest met een dame van lichte zeden die vraagt of je haar kan helpen met een probleempje in haar hotelkamer. Ik deed die missie weer opnieuw en rende meteen naar boven, omdat ze buiten niet kwam opdagen. Ligt die vent daar al dood op bed alleen is zij nergens te bekennen. Ik kan vervolgens die kamer niet meer uit, omdat de deur was dichtgegaan. Hele vracht aan coppers staan vervolgens aan de deur, omdat ik schoten heb gelost op de deur om die open te krijgen.
... vorige save maar weer geladen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zijn jullie ook weleens enen in het kamp kwijt? Ik heb gevonden items om aan Jack en Sadie te geven maar ze zijn er beidenoet. Heb nog weer een mainquest gedaan in de hoop dat ze dan spanen maar helaas.

En wil iemand in een spoilertag aangeven met welke quest je van chapter 3 naar 4 gaat?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:17

RBH

Chaoss schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 12:55:
Zijn jullie ook weleens enen in het kamp kwijt? Ik heb gevonden items om aan Jack en Sadie te geven maar ze zijn er beidenoet. Heb nog weer een mainquest gedaan in de hoop dat ze dan spanen maar helaas.

En wil iemand in een spoilertag aangeven met welke quest je van chapter 3 naar 4 gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe en wanneer vertelt Pearson je over de Trapper? Ik krijg steeds die melding, maar bij Pearson gebeurt er niks ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Whow kwam er gisteren achter dat ik 9 uur op 1 dag gespeeld had en maar 1 missie had gedaan.

Ik zit nu halverwege act 3 naar heb er al zeker 35 uur in gestoken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:18
Grootste kutmissie tot nu toe: die legendary fish vangen samen met die oorlogsveteraan.
Ik zit hier al 10 min aan die stomme thumbstick te draaien, maar die vis wilt niet meewerken

Acties:
  • +5 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 13:37:
Hoe en wanneer vertelt Pearson je over de Trapper? Ik krijg steeds die melding, maar bij Pearson gebeurt er niks ...
Trapper stond ineens op mijn map. Wel een klere eind rijden.

Trouwens gisteren ook iets random geniaals. Even tussen spoiler tags voor de zekerheid (iets met een stoofpot en proeven).

spoiler:
Kwam een huis tegen ergens in de bossen. Lekker aso gewoon naar binnen gelopen. Zit een grote vent aan bureau en in de keuken en vrouw die staat te koken. Of ik haar stoofpot even wilde proeven. Uiteraard. Vervolgens word ik in het donker buiten in de stromende regen wakker in een kuil tussen een paar dooien. Geld natuurlijk weg. Revolver gelukkig nog wel aanwezig. Ik meteen de map open om dat huis te zoeken. Terug naar dat huis. Dat wijf ziet me een begint te schreeuwen en ik schiet haar meteen vol in haar bek en zoek dekking. Hoor ik die kerel: 'Noooooooo!!'. Hij komt vervolgens schietend de hoek om. Hem ook omgelegd. Vervolgens huis gestript en geld gevonden in een geheim vak achter een schilderij. Leek wel een film. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Pfff, wordt ik van mijn paard afgeschoten vlak voor die missie van Javier Esculabladiebla ergens ten zuiden van mijn kamp. Compleet omringd door 20 mannen uniform. Uiteindelijk dood en mijn witte Arabian paard weg. Krijg ik zo'n crappy ander paard. Ga ik vlag bij naar de stal om een nieuwe Arabian te halen, staat die daar niet. Moet ik dan echt naar de stal in Valentine of moet ik dat paard eerst weer opnieuw gaan temmen ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviat3
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 13:44
Chaoss schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 12:55:

Schijnt bug te zijn. Jack, sadie, abigail en nog 1 niet in t kamp. Vanaf chapter 4 zijn ze er weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 14:31:
Pfff, wordt ik van mijn paard afgeschoten vlak voor die missie van Javier Esculabladiebla ergens ten zuiden van mijn kamp. Compleet omringd door 20 mannen uniform. Uiteindelijk dood en mijn witte Arabian paard weg. Krijg ik zo'n crappy ander paard. Ga ik vlag bij naar de stal om een nieuwe Arabian te halen, staat die daar niet. Moet ik dan echt naar de stal in Valentine of moet ik dat paard eerst weer opnieuw gaan temmen ?
Je hebt de Arabian wel toegevoegd aan je stal nadat je 'm gevangen hebt? Volgens mij moet je 'm echt een soort van saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

bram1984 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 14:36:
[...]

Je hebt de Arabian wel toegevoegd aan je stal nadat je 'm gevangen hebt? Volgens mij moet je 'm echt een soort van saven.
Hmm dat is alweer 2 dagen geleden. Zal eens naar Valentine rijden. Kijken of ik hem daar kan vinden en anders overniew dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 14:37:
[...]

Hmm dat is alweer 2 dagen geleden. Zal eens naar Valentine rijden. Kijken of ik hem daar kan vinden en anders overniew dan maar.
Ja ik heb 'm vanochtend gevangen en toen heb ik mijn oude paard achter me aan laten lopen. Naar een stal gegaan en toen moest ik de Arabier toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

bram1984 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 14:41:
[...]

Ja ik heb 'm vanochtend gevangen en toen heb ik mijn oude paard achter me aan laten lopen. Naar een stal gegaan en toen moest ik de Arabier toevoegen.
Zo heb ik dat ook gedaan idd. Maarem hoe vind je de game aangezien je in eerste instantie dacht dat deze game niks voor jou was ?

Btw, nog wat filmpjes. Dat water ziet er zo mooi uit.

Even vissen met dynamiet dacht ik, tot dat ik wat eenden zag zitten

En op de vraag wat je moet doen om dieren uit het water te krijgen, je lasso dus gebruiken

Hoe het bloed van je jas zich mengt in het water. Gewoon zo tof gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeeez, zie nu toevallig een kaart van de hele RDR2 wereld… en merk dat ik nog maar 2/3e van de kaart heb ontdekt… :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@MRE-Inc Tot nu toe heel vet. Voornamelijk vanwege alle kleine details en hoe het eruit ziet en de soms bizarre schaal. Exploren is hier ook veel toffer dan in het eerste deel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit:

Ik had dit net. Was ook wel mooi.

[YouTube: Red Dead Redemption 2_20181102230555]
uchiha tijntje schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 14:58:
Jeeez, zie nu toevallig een kaart van de hele RDR2 wereld… en merk dat ik nog maar 2/3e van de kaart heb ontdekt… :9~
Ja ik ook. Moet dat hele stuk links onder nog bijvoorbeeld.

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 03-11-2018 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:52
Is er een manier om wapens tijdelijk op te slaan, zodat mn weapon wheel niet overvol raakt met wapens die ik niet gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:12

rally

Deyterra Consultancy

wauturr schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 15:12:
Is er een manier om wapens tijdelijk op te slaan, zodat mn weapon wheel niet overvol raakt met wapens die ik niet gebruik?
In het zadel van je paard.

Ik vind het juist wel prettig om al mijn wapens bij me te hebben... wordt regelmatig overvallen :P

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:52
rally schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 15:23:
[...]

In het zadel van je paard.

Ik vind het juist wel prettig om al mijn wapens bij me te hebben... wordt regelmatig overvallen :P
nou ik hoef geen 2 cattleman revolvers meer te hebben, ook niet in de zadel tassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
lekker, m'n zakken worden net gerold voor $600 in St Denis, vang het boefje met de lasso en loot $1250 van m :+

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

bram1984 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 14:29:
[...]

Trouwens gisteren ook iets random geniaals. Even tussen spoiler tags voor de zekerheid (iets met een stoofpot en proeven).

spoiler:
Kwam een huis tegen ergens in de bossen. Lekker aso gewoon naar binnen gelopen. Zit een grote vent aan bureau en in de keuken en vrouw die staat te koken. Of ik haar stoofpot even wilde proeven. Uiteraard. Vervolgens word ik in het donker buiten in de stromende regen wakker in een kuil tussen een paar dooien. Geld natuurlijk weg. Revolver gelukkig nog wel aanwezig. Ik meteen de map open om dat huis te zoeken. Terug naar dat huis. Dat wijf ziet me een begint te schreeuwen en ik schiet haar meteen vol in haar bek en zoek dekking. Hoor ik die kerel: 'Noooooooo!!'. Hij komt vervolgens schietend de hoek om. Hem ook omgelegd. Vervolgens huis gestript en geld gevonden in een geheim vak achter een schilderij. Leek wel een film. :)
spoiler:
Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus deze twee bij binnenkomst neergeschoten. Maar ik zie een vak achter het schilderij recht tegenover de voordeur als ik er haaks op kijk. Maar het schilderij gaat met geen mogelijkheid van de muur? Mis ik iets, of is de verhaallijn ineens anders als je niet neergeslagen wordt?

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
FirePuma142 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 16:34:
[...]

spoiler:
Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus deze twee bij binnenkomst neergeschoten. Maar ik zie een vak achter het schilderij recht tegenover de voordeur als ik er haaks op kijk. Maar het schilderij gaat met geen mogelijkheid van de muur? Mis ik iets, of is de verhaallijn ineens anders als je niet neergeslagen wordt?
spoiler:
Als ze je niet eerst beroven kan ik me voorstellen dat dat schilderij niet van zn plek gaat komen

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Oogje schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 16:36:
[...]

spoiler:
Als ze je niet eerst beroven kan ik me voorstellen dat dat schilderij niet van zn plek gaat komen
spoiler:
Dat vind ik dus heel raar. Het vak is er. Het zijn niet ineens brave burgers geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FirePuma142 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 16:40:
[...]

spoiler:
Dat vind ik dus heel raar. Het vak is er. Het zijn niet ineens brave burgers geworden.
Zou grappig zijn als dat ook werkte, maar ze kunnen natuurlijk niet met alle mogelijke scenario's rekening houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

uchiha tijntje schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 16:41:
[...]

Zou grappig zijn als dat ook werkte, maar ze kunnen natuurlijk niet met alle mogelijke scenario's rekening houden :)
Dat snap ik, maar er zijn nu juist twee scenario's voor de aftermath in plaats van een. Lijkt me eerder een bugje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:49
Mensen attacken, door er heen te rennen, dan op rondje (p4) en dan van dichtbij een headshot is toch wel heel erg tof :D

[ Voor 3% gewijzigd door lifeguard op 03-11-2018 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Kan je geld ook ergens veilig opslaan ? Dus niet op zak hebben zeg maar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FirePuma142 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 16:40:
[...]

spoiler:
Ik denk dat er dan gewoon niks ligt? Ik kon vierkantje drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-09 12:32

Qu3st

k1978 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 16:55:
Ergens bij een bank droppen en dan een missie later die bank overvallen met John :+
Nee volgens mij kun je het niet ergens veilig opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Laatst online: 21:36
k1978 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 16:55:
Waarom zou je dat willen? Ik ben nog nooit geld kwijt geraakt... geloof ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Dennisdn schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 17:56:
[...]

Nee, naja de kosten voor doodgaan en beroofd worden gaan wel omhoog naarmate je meer geld hebt...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Laatst online: 02-07 21:43
Ik heb het niet zo makkelijk kunnen vinden, maar kan je in deze game ook kleding craften van dierenhuiden en dergelijke?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
Soccer98 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 18:21:
Ik heb het niet zo makkelijk kunnen vinden, maar kan je in deze game ook kleding craften van dierenhuiden en dergelijke?
Jup. Bij 'Trappers', met name van de Legendary skins. En bij Pearsons in je kamp.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

bram1984 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 15:02:
@MRE-Inc Tot nu toe heel vet. Voornamelijk vanwege alle kleine details en hoe het eruit ziet en de soms bizarre schaal. Exploren is hier ook veel toffer dan in het eerste deel.
Ik vind het ook vet. Met opzet niet met de hype meegedaan, alleen de laatste paar dagen dit topic doorgenomen. Zaterdag middag de game pas gehaald en pas 's avonds kunnen spelen.

Die kleine details.... Vanmiddag dus de Arabian weer getemd. Op de terugweg langs het bevroren meer een grote elk op het ijs. Die lag daar, dus ik bleef staan kijken. Probeert dat beest op te staan, maar zijn voorpoten glijden steeds weg en valt dus weer. Dit ging tot 3x toe zo... Je zag het beest steeds harder ademen. Uiteindelijk lukte het toch om op te staan, maar het zag er echt zeer realistisch uit.

Verder kwam ik nog iemand tegen die zijn zijn eigen ijzeren val was gelopen. Zo'n val die dichtklapt als je erop gaat staan. Ding zat vast in zijn kuit. Ik heb geholpen om dat ding er los te maken, maar je zag de kleine straaltjes bloed uit de wonden lopen. Helaas vergeten op te nemen. Wel een screenshot omdat ik via Mixer aan het streamen was. Dan kun dus geen gameplay opnemen.

EDIT: Mixer bewaart de stream. Staat gewoon op de servers van Microsoft.
https://streamable.com/9fz65

[ Voor 25% gewijzigd door MRE-Inc op 03-11-2018 19:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Is die Dutch van de linde bende niet gewoon een soort Comedy Capers theatergroep ofzo, kunnen ze überhaupt iets goed afronden?

Mijn god wat een stelletje prutsers zeg. :P kan ik mijn lidmaatschap daar niet gewoon helemaal opzeggen? :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Kwam net weer wat unieks tegen hoor.

spoiler:
kkk stond even in de bossen.. toen hebben 2 leden zich per ongeluk zelf verbrand.
Echt prachtig!

Kom bijna niet aan main story toe . Overal waar je ben gebeuren leuke dingen die ik toch weer moet meemaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stienessa
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 15-10-2020
Lekker gewerkt pik!

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/j4ZUV0/0-0.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Flagg schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:48:
Is die Dutch van de linde bende niet gewoon een soort Comedy Capers theatergroep ofzo, kunnen ze überhaupt iets goed afronden?

Mijn god wat een stelletje prutsers zeg. :P kan ik mijn lidmaatschap daar niet gewoon helemaal opzeggen? :+
De helft mag van mij gewoon dood, je _moet_ die micah bevrijden, hoppa $300 bounty op je dak.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Vandaag voor de tweede keer dezelfde random encounter. Dat was wel een gekke gewaarwording. Andere locatie, NPC zag er anders uit, maar teksten en omstandigheden precies gelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
Flagg schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:48:
Dat vind ik wel een minpuntje van de story. Het is telkens en telkens weer hetzelfde verhaaltje. Ze ondernemen een actie, verloopt niet volgens plan, er volgt een gevecht, daarna vluchten en weer vanaf nul beginnen.
Ik zit nu halfweg hoofdstuk 6, en het begint wel redelijk langdradig te worden. Het is echt het eene verhaaltje na het ander. Op deze manier kunnen ze de story blijven rekken, er komt maar geen einde aan.
Liever een spannend 'straight-to-the-point'-verhaal dan dit getreuzel..

Verder alles wel prima hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Anton.net schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 21:33:
[...]

Dat vind ik wel een minpuntje van de story. Het is telkens en telkens weer hetzelfde verhaaltje. Ze ondernemen een actie, verloopt niet volgens plan, er volgt een gevecht, daarna vluchten en weer vanaf nul beginnen.
Ik zit nu halfweg hoofdstuk 6, en het begint wel redelijk langdradig te worden. Het is echt het eene verhaaltje na het ander. Op deze manier kunnen ze de story blijven rekken, er komt maar geen einde aan.

Verder alles wel prima hoor :)
Jeetje zit pas in chap3 en kom niet aan story missies toe.
Continu gebeuren er dingen waardoor main story er niet aan de pas komt.
Heb ook pas 1/3 van de hele map ontdekt.

Ik wou wat dieren in de meer gooien die vol met krokodillen zit, maar ze gaan er niet op af dat is dan wel weer jammer :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18-09 13:05
Ik zit op het zelfde punt als Anton.net, chapter 6, en elke keer denk ik dat het verhaal afrondt, gaat het gewoon door. Niks negatiefs, maar ik zit nu wel soms alles te rushen om er alsnog een eind aan te maken terwijl ik juist niet wil rushen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 05:30
Hoewel de bossen en hoogvlaktes er echt prachtig uitzien ben ik stiekem toch wel blij dat ze ook nog de kaart van RDR1 erbij hebben gestopt, wat houd ik toch van de woestijn _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qncam4T.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik lees over een bug dat Sadie, John en Abigail in chapter 2 weg zijn en niet meer terug komen.

Volgens mij heb ik ook last van die bug in een iets andere vorm. Ik zit in chapter 3 en ik ben John en Sadie kwijt, ik heb voor beide een quest item om in te leveren. Maar ze zijn al een tijd weg, diverse andere main quest dingen gedaan, slapen etc. etc. meerdere ingame dagen zijn verstreken maar ze blijven weg. Best wel een dealbreaker ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stienessa
Overigens erg tof om de geschiedenis van Amerika zo gedetailleerd mee te krijgen in deze game :) al naarstig op zoek naar een goed boek nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Stienessa schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 22:12:
Overigens erg tof om de geschiedenis van Amerika zo gedetailleerd mee te krijgen in deze game :) al naarstig op zoek naar een
goed boek nu
Alsof Amerika geschiedenis heeft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:58

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb een bounty op m'n hoofd die ik niet kan af betalen op het moment. Hoe verdien ik 't snelst geld? Als ik dingen wil inleveren met m'n bandana om in een dorp wordt ik alsnog geschoten etc. Hellllp

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:57
Goudstaven zoeken of wat verhaal missies doen. Ik zit nu eind chapter 3. En er komt steeds meer geld binnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 22:55:
Ik heb een bounty op m'n hoofd die ik niet kan af betalen op het moment. Hoe verdien ik 't snelst geld? Als ik dingen wil inleveren met m'n bandana om in een dorp wordt ik alsnog geschoten etc. Hellllp
In de meeste gevallen story missions. Of als je tijd hebt om te zoeken: treasure hunts. Of misschien heeft Lenny wat te jatten in je kamp.

Edit: ik wou dat ik de kapper nooit ontdekt had. Nu moet ik voor elke cutscene goed gestyled zijn. Duurt erg lang zo. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2018 23:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Heb nu 2 treasure Hunts gedaan de een leverde 1K op en de andere 2K, moet nog aan 1 treasure Hunt beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Of de money glitch gebruiken, werkte hier wel maar niet verder gegaan met die save... word het iets te makkelijk van maar als je je om geld niet druk wil maken dan is dat ook een optie :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-09 12:32

Qu3st

Hebben jullie tips en trucs voor de treasure maps? Wil niet gelijk een solution guide bekijken, hoe hebben de mensen hier het zonder guide opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vind al die wapens op je paard toch wel irritant worden. Lijkt ook in volgorde te verschillen, als ik die ene specifieke gun zoek moet ik telkens al die niet interessante wapens door.

Jammer dat je guns niet kunt dumpen ofz.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:57
Anton.net schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 21:33:
Dat is ook hoe ik het verhaal heb ervaren. Monotoon en veel te langgerekt. Niks speciaals.
Donstil schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 23:45:
Ik vind al die wapens op je paard toch wel irritant worden. Lijkt ook in volgorde te verschillen, als ik die ene specifieke gun zoek moet ik telkens al die niet interessante wapens door.
Dat vond ik ook knap vervelend op een gegeven moment. Waarom kunnen mijn wapen keuzes niet gewoon onthouden worden? Iedere keer moest ik weer m'n favoriete rifle en shotgun opzoeken en daarvan het ammo type weer selecteren. Grom.

[ Voor 29% gewijzigd door Kwistnix op 04-11-2018 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stienessa
spoiler:
Nondesju zit nu bij de deputy op de kar op weg naar moonshiners, tering dat duurt laannggggggg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
fevo-1190 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:55:
Kwam net weer wat unieks tegen hoor.

spoiler:
kkk stond even in de bossen.. toen hebben 2 leden zich per ongeluk zelf verbrand.
Echt prachtig!

Kom bijna niet aan main story toe . Overal waar je ben gebeuren leuke dingen die ik toch weer moet meemaken.
Ik heb dat ook. Er zijn zoveel random events die je bezig kunnen houden. Net een gast gevonden met een arm die er zeer slecht aan toe was. Deze naar de dokter gebracht en
spoiler:
de dokter zei dat zijn arm geamputeerd moest worden. De gewonde man betaalde me en de missie was in feite afgelopen. Op dit punt kan je al weglopen. Maar ik bleef toch even kijken en welja, de dokter begint met het afzagen van de arm en gooit deze daarna weg.
Wat een detail, zeker voor iets wat je zo makkelijk kan missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gold bar glitch gebruiken gaat me te ver, dat zou het voor mij echt verpesten. Met de treasure Hunts heb ik genoeg geld om bounties af te kopen, wat wapens te pimpen, paard te pimpen, wat kleding te kopen en het kamp te upgraden. Zonder dat ik gelijk alle winkels leeg kan kopen dus de drang naar geld verdienen blijft.
Qu3st schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 23:37:
Hebben jullie tips en trucs voor de treasure maps? Wil niet gelijk een solution guide bekijken, hoe hebben de mensen hier het zonder guide opgelost?
Ik heb wel guides gebruikt, anders ga je er niet uitkomen tenzij je de hele map gaat rondrijden en je erg goed oplet. Dus ik kijk in guides voor de globale locatie en ga dan zoeken.

En het is inderdaad vreemd dat je wapens niet kunt droppen of verkopen.

Als je veel rondrijd dan gaan de random event zich wel herhalen ik heb al 2x iemand gered uit een berenklem al 2x iemand gif uit het been gezogen en volgens mij al 2x een dame met gevallen paard geholpen.

Gister nog wel een nieuwe overval mee gemaakt, in het moeras gebied sprongen er ineens 3 freaky uitziende gasten met messen voor mijn paard en begonnen op mij in te steken volgens mij spraken ze ook een vreemd taaltje, erg raar in ieder geval :P

[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 04-11-2018 00:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
Het is soms aantrekkelijk om glitches en guides te gebruiken maar je loopt het risico dingen te missen. Een game wordt toch op een bepaalde manier ontworpen en dat geld schaars is is juist een ontwerp beslissing lijkt me. Door te zoeken naar die treasure kom je bv ook veel random events en mooie plekjes tegen, die je anders zal missen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Stop ook ff bij elke verlaten ruine / vervallen hut / koetsen wrakken / etc... Het is niet ongewoon daar iets van gold nuggets, gold bars, large jewelry bags te vinden...

als je een guide niet erg vind: op rdr2map.com staan wel een aantal van die vindplaatsen.

Verder: als je een bounty hebt, levert zo'n groepje bounty hunters wel wat op. Ook een groepje of kampje van gangmembers; je loopt toch weg met wat gold/platinum watches enzo.

----

DigitalFoundry heeft ook een vergelijking gedaan tussen de locaties van het origineel en RDR2. Ik kan alleen maar nog steeds onder de indruk zijn van het origineel en wat voor technisch pareltje dat 8 jaar geleden al was!

spoilers in de video over locaties uiteraard.

[ Voor 62% gewijzigd door Geronimous op 04-11-2018 07:01 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Dennisdn schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 17:56:
[...]

Ben nu al twee keer beroofd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:27
Eindelijk een nieuwe satchel maar het was de moeite uiteindelijk niet waard. Zo vervelend dat een skin perse perfect moet zijn. Doe het vanaf Good ofzo. Uren bezig geweest met het vinden van een perfecte eekhoorn en een uur later achtergekomen dat het met speciale arrows moet en niet met een varmint rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
D. Ninjai schreef op zondag 4 november 2018 @ 08:41:
Eindelijk een nieuwe satchel maar het was de moeite uiteindelijk niet waard. Zo vervelend dat een skin perse perfect moet zijn. Doe het vanaf Good ofzo. Uren bezig geweest met het vinden van een perfecte eekhoorn en een uur later achtergekomen dat het met speciale arrows moet en niet met een varmint rifle.
Moet ook wel een echte uitdaging zijn hoor.
Anders loopt iedereen er dalijk mee als het allemaal zo gemakkelijk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
fevo-1190 schreef op zondag 4 november 2018 @ 08:51:
[...]

Moet ook wel een echte uitdaging zijn hoor.
Anders loopt iedereen er dalijk mee als het allemaal zo gemakkelijk gaat.
Maar ik ben de enige in de wereld die ermee loopt :P

Nee ik snap wat je zegt, het is zeker een uitdaging.

@Chaoss: In chapter 4 zijn ze weer terug. Je mist geen missies, enkel interacties. Ik heb ze niet gemist want ik dacht dat ze gewoon steeds onderweg waren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:30
Een tweetal vraagjes :)
1. Iedere keer als ik op jacht ga en ik een animal skin, krijg ik de melding "you can't obtain all objects, because your satchell is full". Ik kan echter niet direct zien welke dit is. Iemand enig idee hoe ik hierachter kan komen?

2. Een onderdeel van Pearson's upgrades is nog vergrendeld aangezien ik vijf karkassen aan hem moet doneren. Ik heb minimaal 5 huiden aan hem gedoneerd om te craftem en ook 5 voor funds. Hij bleeft echter vergrendeld staan. Worden hier dan die hompen vlees mee bedoeld ofzo? :+

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D. Ninjai
Maurice079 schreef op zondag 4 november 2018 @ 09:20:
Een tweetal vraagjes :)
1. Iedere keer als ik op jacht ga en ik een animal skin, krijg ik de melding "you can't obtain all objects, because your satchell is full". Ik kan echter niet direct zien welke dit is. Iemand enig idee hoe ik hierachter kan komen?

2. Een onderdeel van Pearson's upgrades is nog vergrendeld aangezien ik vijf karkassen aan hem moet doneren. Ik heb minimaal 5 huiden aan hem gedoneerd om te craftem en ook 5 voor funds. Hij bleeft echter vergrendeld staan. Worden hier dan die hompen vlees mee bedoeld ofzo? :+
1. Dat is de kit satchel
2. Nee je moet het hele dier inleveren zonder geskind te hebben. Die kan je op je paard laten zitten in het kamp en je ziet hem wel als je hem verkoopt bij Pearson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:30
D. Ninjai schreef op zondag 4 november 2018 @ 09:35:
[...]

1. Dat is de kit satchel
2. Nee je moet het hele dier inleveren zonder geskind te hebben. Die kan je op je paard laten zitten in het kamp en je ziet hem wel als je hem verkoopt bij Pearson.
Thanks! De game had deze aspecten wel iets beter uit kunnen leggen denk ik. Is nogal overweldigend allemaal :|

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

D. Ninjai schreef op zondag 4 november 2018 @ 09:19:
[...]

@Chaoss: In chapter 4 zijn ze weer terug. Je mist geen missies, enkel interacties. Ik heb ze niet gemist want ik dacht dat ze gewoon steeds onderweg waren :+
Zoiets begreep ik ja, was eigenlijk van plan om nog langer op deze locatie te blijven hangen, ik vindt de lokatie wel mooi.

Wel een rare bug, snap ook niet dat Rockstar er nog geen patch voor heeft, samen met het HDR verhaal toch wel een flater. Meestal hebben grote releases al een patch na een paar dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevo-1190
D. Ninjai schreef op zondag 4 november 2018 @ 09:19:
[...]

Maar ik ben de enige in de wereld die ermee loopt :P

Nee ik snap wat je zegt, het is zeker een uitdaging.
Volgende maand krijgen we natuurlijk de mp erbij.
Dan zal je niet meer alleen zijn denk ik.
Ik vind het persoonlijk wel fijn dat er zoveel uitdaging in het spel zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 22:48

DikkeBMW

Live '25

Jongens, ik heb een probleempje en misschien kan een van jullie mij helpen.

Ik had de 1e schatkaart gekregen: de Jack Hall Gang map. Deze heb ik bekeken en staat nu ook als active objective/missie in mijn lijst. Ik heb de kaart naderhand ook nog vanuit mijn satchel kunnen bekijken. Nu is deze kaart echter weg... De objective staat nog actief, maar ik kan de kaart nergens meer zien/vinden. Ik kwam laatst na een missie langs de plek van die 1e kaart (duidelijke plek met die 2 punten die omhoog steken). Ik heb toen de kaart online opgezocht en ben naar de locatie van de schat gegaan. Toen ik daar kwam kon ik echter nergens iets onderzoeken of pakken: ik kreeg niet de optie om te searchen, zoals ik dit online wel zag...

Heeft nog iemand dit gehad? Wellicht een bug? Ik weet niet goed wat ik nu moet doen, geen zin om op nieuw te beginnen ;(

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Geronimous schreef op zondag 4 november 2018 @ 06:32:

DigitalFoundry heeft ook een vergelijking gedaan tussen de locaties van het origineel en RDR2. Ik kan alleen maar nog steeds onder de indruk zijn van het origineel en wat voor technisch pareltje dat 8 jaar geleden al was!

spoilers in de video over locaties uiteraard.

[YouTube: \[4K] Red Dead Redemption 2 vs Red Dead 1 Graphics Comparison - 1899 vs 1911!]
Wauw, erg leuk dit filmpje. Als ik het zo bekijk, dan ziet RDR er toch nog wel goed uit. Als ik heel eerlijk moet zijn, dan vind ik RDR me toch meer dat western sfeertje geven dan RDR2. Misschien niet helemaal eerlijk omdat ik in RDR2 nog maar in Chapter 2 zit (wel bijna aan het eind maar toch). Waar ik nu ben in RDR2 zou ook maar heel goed ergens in Zuid Frankrijk kunnen zijn.

Ergens hoop ik wel dat RDR2 nog een met een DLC of zo komt zodat ook New-Mexico weer beschikbaar komt uit RDR. Met de techniek van vandaag moet dat ook erg mooie plaatjes opleveren.

Grootse probleem voor R* is nu: wat komt er na RDR2. Je kan de donder erop zeggen dat er iedereen een soort van opvolger of wat dan ook wil. Hoeft van mij niet zoals de Assassins Creed serie elk jaar te gaan gebeuren, maar over 3 jaar zou ik best fijn vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
MRE-Inc schreef op zondag 4 november 2018 @ 10:57:
[...]
Hoeft van mij niet zoals de Assassins Creed serie elk jaar te gaan gebeuren, maar over 3 jaar zou ik best fijn vinden.
Doe dat maar maal 3 of 4

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

MRE-Inc schreef op zondag 4 november 2018 @ 10:57:
[...]

Wauw, erg leuk dit filmpje. Als ik het zo bekijk, dan ziet RDR er toch nog wel goed uit. Als ik heel eerlijk moet zijn, dan vind ik RDR me toch meer dat western sfeertje geven dan RDR2. Misschien niet helemaal eerlijk omdat ik in RDR2 nog maar in Chapter 2 zit (wel bijna aan het eind maar toch). Waar ik nu ben in RDR2 zou ook maar heel goed ergens in Zuid Frankrijk kunnen zijn.

Ergens hoop ik wel dat RDR2 nog een met een DLC of zo komt zodat ook New-Mexico weer beschikbaar komt uit RDR. Met de techniek van vandaag moet dat ook erg mooie plaatjes opleveren.

Grootse probleem voor R* is nu: wat komt er na RDR2. Je kan de donder erop zeggen dat er iedereen een soort van opvolger of wat dan ook wil. Hoeft van mij niet zoals de Assassins Creed serie elk jaar te gaan gebeuren, maar over 3 jaar zou ik best fijn vinden.
Nee liever niet, dit is prima, eens in de 8 jaar ongeveer een briljant spel neerzetten ipv iedere 3 jaar een nieuwe skin over een oud spel leggen met wat nieuwe missies. Ze kunnen in 3 jaar niet hetzelfde aantal voice actors en diversiteit in een spel stoppen.

Over 3 jaar ben je dit spel min of meer alweer vergeten en dan over 6 jaar de eerste "lekken" en na 8 jaar weer een standaard zetten voor openworld games. _/-\o_

En dan hoop ik dat ze over 7 jaar met een 4k@60 rdr2 remastered komen voor op de ps5 die dan op zijn einde loopt. Doen we hem gewoon nog een keertje en dan zeggen we wederom dat het er best wel oud uitziet en kan je je amper voorstellen dat we het een ontzettend mooi spel vonden destijds.

Al denk dat laatste wel meevalt, mooier kan op een geven moment niet meer, hoogstens nog veel gedetailleerder.

[ Voor 12% gewijzigd door Flagg op 04-11-2018 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Atmosfeer schreef op zondag 4 november 2018 @ 00:32:
[...]

Ik heb dat ook. Er zijn zoveel random events die je bezig kunnen houden. Net een gast gevonden met een arm die er zeer slecht aan toe was. Deze naar de dokter gebracht en
spoiler:
de dokter zei dat zijn arm geamputeerd moest worden. De gewonde man betaalde me en de missie was in feite afgelopen. Op dit punt kan je al weglopen. Maar ik bleef toch even kijken en welja, de dokter begint met het afzagen van de arm en gooit deze daarna weg.
Wat een detail, zeker voor iets wat je zo makkelijk kan missen.
Op Reddit las ik een paar dagen gelden dat dit specifieke verhaal nog veeeeel verder gaat.. Ik kan het jammer genoeg niet meer vinden maar
spoiler:
blijkbaar wordt deze gast in Saint Dennis opgehangen omdat hij een moord heeft gepleegd, hij hangt dan in een strop met idd één arm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:13
Ik krijg het maar niet voor elkaar om een perfect alligator skin te fixen. En dat terwijl ik de "pristine" fuckers de hele tijd met een shot af weet te knallen. Erg frustrerend..... :/

Toch maar wachten op de improved arrows?

Oh en waarom kan ik de legendary buck niet vinden in het gebied waar hij zou moeten zijn? :-(

[ Voor 18% gewijzigd door derKaiser29 op 04-11-2018 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
DikkeBMW schreef op zondag 4 november 2018 @ 10:37:

Ik had de 1e schatkaart gekregen: de Jack Hall Gang map. Deze heb ik bekeken en staat nu ook als active objective/missie in mijn lijst. Ik heb de kaart naderhand ook nog vanuit mijn satchel kunnen bekijken. Nu is deze kaart echter weg... De objective staat nog actief, maar ik kan de kaart nergens meer zien/vinden. Ik kwam laatst na een missie langs de plek van die 1e kaart (duidelijke plek met die 2 punten die omhoog steken). Ik heb toen de kaart online opgezocht en ben naar de locatie van de schat gegaan. Toen ik daar kwam kon ik echter nergens iets onderzoeken of pakken: ik kreeg niet de optie om te searchen, zoals ik dit online wel zag...

Heeft nog iemand dit gehad? Wellicht een bug? Ik weet niet goed wat ik nu moet doen, geen zin om op nieuw te beginnen ;(
Heb je niet nog een andere save game ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
  • Laatst online: 18-09 12:54
Nou, gister avond de aftiteling gehad.
Ik speel nu 23 jaar actief games, maar nog nooit heeft een verhaal mij zo gegrepen.
Ik ben er helaas wel iets te snel doorheen gegaan omdat ik zo graag wou weten hoe het af liep. Hierdoor een aantal sidequests niet kunnen doen.
Ik ga nu nog wel even door omdat ik benieuwd ben wat ze nu in petto hebben, maar ik zou graag weer opnieuw beginnen.
spoiler:
behalve dat ik nu een hekel heb aan Dutch en Mica, waardoor ik bij het herspelen hele andere keuzes zou maken...

Bedankt rockstar voor dit fantastische product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Geronimous schreef op zondag 4 november 2018 @ 06:32:
Stop ook ff bij elke verlaten ruine / vervallen hut / koetsen wrakken / etc... Het is niet ongewoon daar iets van gold nuggets, gold bars, large jewelry bags te vinden...

...
Zo zag ik wat glinsteren bij een karrenwrak langs de weg, blijkt het een tomahawk te zijn die nog uit het hout steekt. Zou de kar ooit vroeger overvallen zijn door een groepje indianen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Laatst online: 14-09 22:40
huiz schreef op zondag 4 november 2018 @ 12:52:
[...]

Zo zag ik wat glinsteren bij een karrenwrak langs de weg, blijkt het een tomahawk te zijn die nog uit het hout steekt. Zou de kar ooit vroeger overvallen zijn door een groepje indianen?
Dat zijn leuke details en laat je er over nadenken. Ik zag ook een skelet aan een boom genageld met pijlen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
derKaiser29 schreef op zondag 4 november 2018 @ 11:31:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om een perfect alligator skin te fixen. En dat terwijl ik de "pristine" fuckers de hele tijd met een shot af weet te knallen. Erg frustrerend..... :/

Toch maar wachten op de improved arrows?

Oh en waarom kan ik de legendary buck niet vinden in het gebied waar hij zou moeten zijn? :-(
Ik heb een perfect alligator skin met een sniper rifle. En dan op zijn kop mikken.

En volgens mij moet je eerst alle sporen vinden van het legendarische dier voordat je hem ziet? Eagle eye activeren en de sporen zijn gemarkeerd in het geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 22:48

DikkeBMW

Live '25

k1978 schreef op zondag 4 november 2018 @ 11:55:
[...]

Heb je niet nog een andere save game ?
Volgensmij een 2e save ja, daar zal ik eens naar kijken!

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 10:32

n2theb

Tweakers Abonnee

DikkeBMW schreef op zondag 4 november 2018 @ 10:37:

Staat hij niet onder treasure maps in je satchel? Ik zie bij mij 3 jack hall gang mappen.. bij de 1ste krijg je een aanwijziging naar plek 2 om daar kaart 2 te halen waarna je de 3de moet halen om zo daarna gold bars te kunnen ophalen.
Pagina: 1 ... 33 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.