Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:18
Yes, eindelijk

Kon 2 uur eerder weg op het werk, en bij thuiskomst lag die op de mat.
Nu installeren, en dan knolhobbelen! ZIn in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:33

The_Worst

Unox

Hallelujah! Eindelijk mijn eerste perfecte konijnenskin!

Edit: 5 minuten later meteen nummer 2 :9~

[ Voor 28% gewijzigd door The_Worst op 02-11-2018 13:53 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 13:50
D-Ed schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:28:
Heeft er iemand al enig idee hoe de multiplier van RDR2 eruit gaat zien?

Als ik zo een ander kamp aan het aanvallen ben zie ik genoeg mogelijkheden en kijk ik echt uit naar de MP. Ik heb alleen géén idee hoe Rockstar dit gaat ontwikkelen en ik vind er ook weinig tot geen geruchten over..
x2 in speciale weekend ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
ourplayground schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:36:
[...]

Geen idee, maar ik hoop echt dat er in iedergeval een willekeur aan heists zijn, waar je dus je eigen gang kan opzetten en tegen NPC's speelt, dat online elkaar afknallen hoeft van mij niet zo..
Een beetje zoals horde bij Gears maar dan andersom? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 21:01
Honnes schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:35:
Na een prachtig schrikmoment vraag ik me nu af hoe je een krokodil wilt skinnen, iemand tips ? :-)

Gisteren had ik een relletje met een bandiet en heb hem omgelegd en dacht, laat ik hem even in het water gooien. Ik zie me daar toch een stelletje krokodillen drijven en gooi haastig het lichaam bij de rand van het water en neem wat afstand. Ingezoomd zag ik dat het een perfecte skin krokodil was, en na schieten was deze dood en was het lichaam ook weg - oops.

Terwijl ik aan het denken was hoe ik zo'n beest op het land kan krijgen, vloog er uit het niets een krokodil uit het water, pakte het lichaam wat ik neergelegd had en vloog direct weer het water in, en via de verrekijker kon ik zien dat hij er aan de andere kant van de rivier weer uitging. Ik mag dan wel een 'outlaw' zijn, maar ik durf niet door het water haha. Al bij al toch echt heel mooi uitgewerkt en om dat ook zo te zien, net of keek je even naar een discovery channel documentaire over krokodillen. Prachtig.

Kun je zo'n beest ook verder het land op lokken of hoe lok je zo'n beest uit het midden van het water?

[...]

Ben je niet toevallig in de war met het hart-icoontje? Ik krijg +20 "hart". Weet niet wat het precies doet, maar volgens mij is dat geen honor.
Een hartje met een hoed op? Haha voor mij lijkt het een soort cowboy symbool?
Zodra je iets fout doet zie je hem in 't rood -1. Gooi je bijv een vis terug zie je hem in 't wit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Kwistnix schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:41:
[...]

Jagen is een van de activiteiten/mechanieken die wat mij betreft ten onder gaat aan de focus op "realisme". Je moet eerst beesten observeren en een pristine exemplaar vinden, want de rest is zo goed als een verspilling van tijd. Dat proces kan wel even duren. Dan moet je het dier bijzonder omzichtig benaderen, waarbij je op windrichting moet letten en jezelf in een positie moet manoeuvreren vanwaar je een gericht shot of kan afvuren of een pijl kan lossen. Want als je het dier niet met het juiste wapen op de juiste plek raakt en daarbij de juiste munitie (small game arrows) gebruikt, dan blijft er van je pristine doel niet veel over. De hele tijd hopend dat het dier niet schrikt door een roofdier in de buurt of een koets die aankomt rijden of wat dies meer zij. Is het gelukt, dan heb je een pelt of een skin die ook nog eens onderhevig is aan bederf, dus je moet hem binnen een bepaalde tijd afleveren, waarbij je wel meerdere skins tegelijk kan vervoeren, maar slechts een pelt.
Dit is een paar keer serieus leuk om te doen, maar het wordt te snel een erg tijdrovende en irritante activiteit, zeker wanneer je niet op legendaries jaagt, maar alleen onderdelen voor gear wilt verzamelen of voor geld wil gaan. Dat is althans mijn ervaring.
Ik gebruik gewoon m'n lasso, altijd pristine pelt. Ook met een mes werkt goed voor de wat langzamere dieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honnes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-07 10:05
LopendeVogel schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:45:
[...]

Een hartje met een hoed op? Haha voor mij lijkt het een soort cowboy symbool?
Zodra je iets fout doet zie je hem in 't rood -1. Gooi je bijv een vis terug zie je hem in 't wit.
Hahaha, als ik nog es ga vissen zal ik eens opletten.

Ik herken inderdaad de (rode/witte) cowboy wel als ik iemand beroof/help, maar ik meende toch echt een vol wit hart te zien bij het terug gooien van een vis in het water met daarachter "+20". Ik zat toen op een 'geleende' boot met anderen. Maar ik zal het straks nog even bekijken :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
Eli3l schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:50:
[...]

Ik gebruik gewoon m'n lasso, altijd pristine pelt. Ook met een mes werkt goed voor de wat langzamere dieren.
Ik pak vrijwel elk dier (perfect skin) met de sniper. Kleine dieren pak ik met de boog..
Zo ook legendary dieren, gewoon met de sniper. Elke kogel tussen de ogen is 99.99% perfect. Maar goed, volgens mij als ik in die tijd geleefd had was ik een jager geweest, shit wat bevalt mij die rol goed in het spel haha :D
Ik hoop dat dit ook leuk is en nut heeft bij de multiplayer, zodra iemand mijn prooi verjaagd met z'n paard of geschiet dan is die de sjaak :D

@Honnes er is een verschil hé tussen; 1. in het water teruggooien of 2. het in je mond gooien :D

[ Voor 6% gewijzigd door LopendeVogel op 02-11-2018 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:44
D-Ed schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:45:
[...]

Een beetje zoals horde bij Gears maar dan andersom? :*)
Dat weet ik zo even niet, maar zou toch mooi zijn dat je de game als multiplayer zou kunnen doorlopen.
Kortom, geen dutch en zijn gang, maar je eigen gang waarbij je tot 5 a 6 man tegelijk online kan zijn en samen rond rijden, ouwehoeren, missies tegen kan komen, homesteads, treinen etc. kan overvallen.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
ourplayground schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:01:
[...]

Dat weet ik zo even niet, maar zou toch mooi zijn dat je de game als multiplayer zou kunnen doorlopen.
Kortom, geen dutch en zijn gang, maar je eigen gang waarbij je tot 5 a 6 man tegelijk online kan zijn en samen rond rijden, ouwehoeren, missies tegen kan komen, homesteads, treinen etc. kan overvallen.
Tip:
check eens bij de xbox achievements van RDR2, die bevallen mij stuk voor stuk, vooral alle free roam achievements ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
Honnes schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:54:
[...]

Hahaha, als ik nog es ga vissen zal ik eens opletten.

Ik herken inderdaad de (rode/witte) cowboy wel als ik iemand beroof/help, maar ik meende toch echt een vol wit hart te zien bij het terug gooien van een vis in het water met daarachter "+20". Ik zat toen op een 'geleende' boot met anderen. Maar ik zal het straks nog even bekijken :-)
Dat hartje met +20 erachter heeft te maken met je health. Die is dan met 20 omhoog gegaan. Waarom dat toevallig bij het teruggooien naar voren kwam durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honnes
assn schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:14:
[...]

Dat hartje met +20 erachter heeft te maken met je health. Die is dan met 20 omhoog gegaan. Waarom dat toevallig bij het teruggooien naar voren kwam durf ik niet te zeggen.
Klink heel erg logisch, en ook i.c.m @LopendeVogel zegt. Misschien was het dan een bugje in die missie o.i.d, want als je op de boot zit kon je ook wel een paar in je zak doen, dezen heb ik later ook gewoon gebakken.

Voor wie geïnterreseerd is of dit bij hem/haar ook zo is (wellicht dat het straks met 'los vissen' ineens wel goed gaat), je kunt het als volgt zien verifiëren...
spoiler:
Als je je kamp dichtbij rhodes hebt kun je bij het water van (ik meende Dutch) een missie krijgen om te gaan vissen. Dat krijgt eerst een hele andere wending, maar aan het einde wordt je toch nog gevraagd of je mee wilt te vissen. Kies je daarvoor, dan ga je naar het strand en gaan jullie een bootje jatten en het water op met z'n 3en. Ik heb daar wel een half uur wezen vissen, en zag dus dan een hartje met +20 als ik zo'n vis teruggooide in het water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Om even in te haken op de paardennamen: ik wist niks te bedenken en heb mijn paard maar Salinero genoemd. Uiteindelijk toch een paard dat meerdere olympische gouden plakken op zijn naam heeft staan, dus wie weet brengt het geluk 8)7.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne het Kimberley en de andere Natasha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn paard heet Knol 2, dit nadat Knol 1 het een goed idee vond mij te achtervolgen terwijl ik op een trein zat en dus overreden werd.

Weet iemand of je ergens small game arrows kan kopen ipv van ze te moeten craften ? Ik wil wat konijnen en eekhoorns afschieten, maar zelfs een gewone arrow geeft maximaal maar een 2 sterren huid. Een shotgun was ook al geen optie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ourplayground schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:40:
[...]

Jup, in valentine zit er een vlakbij de stables. Volgens mij kan je ze ook doneren aan je kamp, ook bij de butcher/kok Pearson als ik mij niet vergis.
Bij mijn eerste kamp in de storyline is alles ook nog rood, hoe zorg je ervoor dat hun eten en alles hebben?

Edit;

Mijn paard heet Shadow

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 02-11-2018 14:32 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:28:
Mijn paard heet Knol 2, dit nadat Knol 1 het een goed idee vond mij te achtervolgen terwijl ik op een trein zat en dus overreden werd.

Weet iemand of je ergens small game arrows kan kopen ipv van ze te moeten craften ? Ik wil wat konijnen en eekhoorns afschieten, maar zelfs een gewone arrow geeft maximaal maar een 2 sterren huid. Een shotgun was ook al geen optie :P
even bij je slaapplek kijken, daar ligt ammo/pijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
G_Dragon schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:31:
[...]

Bij mijn eerste kamp in de storyline is alles ook nog rood, hoe zorg je ervoor dat hun eten en alles hebben?
- Je kan items en geld doneren bij Dutch zijn tent, daarnaast ligt een ledger. In deze ledger kan je je kamp upgraden, maar ook dmv betaling je stock weer op het juiste niveau brengen.
- Eten doneren aan Pearson moet ook lukken volgens mij

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Honnes
G_Dragon schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:31:
[...]

Die kleuren bovenin hebben volgens mij niet zozeer te maken met het wel of niet doneren.

Je kunt via dat boekje waar je geld/items kunt doneren 3 dingen unlocken. Iets met "medic", iets met "fruit" en iets met "offense/defence". Daar staan die 3 symbolen voor.

Ik weet niet zeker of je kamp daar ook gebruik van maakt of je zelf, maar zodra ja dat unlocked hebt kunnen ze 3 kleuren bevatten, rood, wit, en geel. Geel = overvloed, wit = ruim voldoende, rood = nood :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:32:
[...]

even bij je slaapplek kijken, daar ligt ammo/pijlen.
Ik zal vanavond nog eens kijken, de laatste keer lagen hier enkel de normale pijlen. Ondertussen is mijn kamp helemaal geupgraded dus de kans is groot dat ik ze nu wel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Honnes schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:34:
[...]

Die kleuren bovenin hebben volgens mij niet zozeer te maken met het wel of niet doneren.

Je kunt via dat boekje waar je geld/items kunt doneren 3 dingen unlocken. Iets met "medic", iets met "fruit" en iets met "offense/defence". Daar staan die 3 symbolen voor.

Ik weet niet zeker of je kamp daar ook gebruik van maakt of je zelf, maar zodra ja dat unlocked hebt kunnen ze 3 kleuren bevatten, rood, wit, en geel. Geel = overvloed, wit = ruim voldoende, rood = nood :-)
Ik heb ze al vanaf het eerste moment op rood staan en nog nooit voor elkaar gekregen om deze kleuren te verranderen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:29
D-Ed schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:28:
Heeft er iemand al enig idee hoe de multiplier van RDR2 eruit gaat zien?

Als ik zo een ander kamp aan het aanvallen ben zie ik genoeg mogelijkheden en kijk ik echt uit naar de MP. Ik heb alleen géén idee hoe Rockstar dit gaat ontwikkelen en ik vind er ook weinig tot geen geruchten over..
Schijnt voornamelijk multiplayer te zijn.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Honnes schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:34:
[...]

De omschrijvingen zijn food, medicine en ammunition, food doe je met hunten (en dan ding inleveren), de rest heb ik geen flauw idee, ammo koop ik gewoon in de stad en heb genoeg potion-zut bij me om niet dood te gaan (rest van m'n crew boeit me 0,0, mogen van mij allemaal dood).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Heb nu 2 schatkaarten en probeer deze zonder hulp op te lossen maar dat lijkt mij haast onmogelijk?

Leuke zoektocht though.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18-09 13:05
Om zo min mogelijk spoilers te maken... hoelang blijf je op dat
spoiler:
eiland?

[ Voor 8% gewijzigd door Westland1940 op 02-11-2018 15:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Westland1940 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:00:
Om zo min mogelijk spoilers te maken... hoelang blijf je op dat XXX?!
Doe dat laatste woord weg aub, dat is al genoeg spoilen :P

Ik ben er net weg, duurt een dik uur denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Anton.net schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:01:
[...]

Doe dat laatste woord weg aub, dat is al genoeg spoilen :P

Ik ben er net weg, duurt een uur denk ik
Thanks. Ja ik weet niet hoe je tekst kan wegfilteren als spoiler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Westland1940 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:02:
[...]

Thanks. Ja ik weet niet hoe je tekst kan wegfilteren als spoiler.
spoiler tags met [] gebruiken.
spoiler:
zo dus

code:
1
[spoiler]zo dus[/]

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 02-11-2018 15:04 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Westland1940 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:00:
Om zo min mogelijk spoilers te maken... hoelang blijf je op dat xxx?!
Bedankt... dat had ik dus niet willen weten haha

kleine tip, als je geen spoilers wil maken zet dan dit dan voor je tekst [ spoilers] en na de tekst [ /spoilers] maar dan zonder de spatie tussen voor de eerste s

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:29

Leedbek

Luuk Luchtloper

Verwijderd schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:34:
[...]

Ik zal vanavond nog eens kijken, de laatste keer lagen hier enkel de normale pijlen. Ondertussen is mijn kamp helemaal geupgraded dus de kans is groot dat ik ze nu wel heb.
Small game arrows moet je craften bij een kampvuur. Daarvoor heb je een gewone pijl, shotgun ammo en een flight feather nodig. Die laatste krijg je als je vogels afschiet en plukt.

Tip: zoek langs het water naar een kudde/roedel eenden o.i.d., schiet een keer in de lucht om ze op te laten vliegen en schiet ze vervolgens met dead eye een voor een neer. RDR Duck Hunt! :P

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 08:44
@Leedbek dat is een goede tip bedankt! ik zit ze met pijn en boog te jagen maar jouw manier gaat veel sneller :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
ourplayground schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:04:
[...]

Bedankt... dat had ik dus niet willen weten haha

kleine tip, als je geen spoilers wil maken zet dan dit dan voor je tekst [ spoilers] en na de tekst [ /spoilers] maar dan zonder de spatie tussen voor de eerste s
spoiler:
Mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 12:54
Je kan je bericht ook een edit geven zodat de rest van de bezoekers niet ook dezelfde spoiler krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht even dat ik in een heel andere game zat toen ik dat deel speelde:
spoiler: naam van een andere game
Uncharted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
The_Worst schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:57:
Heb nu 2 schatkaarten en probeer deze zonder hulp op te lossen maar dat lijkt mij haast onmogelijk?
Ik heb er nu twee afgerond zonder hulp. Ik probeer een goede mental note te maken van de locaties die worden afgebeeld en zodra ik onderweg iets tegenkom wat er ook maar een klein beetje op lijkt haal ik die maps weer tevoorschijn. Als je dan eenmaal de goede locatie hebt gevonden is het best goed te doen. Naast het jagen een erg leuk (en lucratief) tijdverdrijf. (er schijnt ook nog ergens een story in deze game te zitten, zou ik ook eens wat mee moeten doen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
[quote]Westland1940 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:00:
Om zo min mogelijk spoilers te maken... hoelang blijf je op dat [spoiler]eiland?[/]
[/quote]
welk chapter is dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Om trouwens ook nog even in te haken op de graphics en HDR die hier veelvuldig besproken worden. Ik speel het op een base PS4 en moet zeggen dat ik het er al geweldig uit vind zien. Tuurlijk, op een Xbox One X in 4k zal het er vast beter uit zien (en met goed geïmplementeerde/echte HDR vast nog beter), maar ik vind het echt een prachtige game; ik vind het qua graphics en wereld echt heel bijzonder wat ze gemaakt hebben. Heb dan ook het idee dat mensen soms wat meer tevreden moeten zijn met wat ze hebben. Ik bedoel, als je dit al niet mooi vindt ga dan even GTA III spelen op de PS2 en zie waar we vandaan komen. Dan moet je dit toch al geweldig kunnen waarderen?! En tuurlijk, iets kan altijd nog beter, maar ik heb soms het idee dat mensen niet goed stilstaan bij al het moois wat we tegenwoordig allemaal al op al die schermen te zien krijgen.
Over fps durf ik nog niet zoveel te zeggen, want de drukste plek waar ik tot nu toe ben geweest is Valentine en daar was het nog goed te doen. Dus nog niet te maken gehad met extreme dips.

Overigens maakt mijn PS4 bijna geen lawaai, dus dat is mooi meegenomen! :D

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Verwijderd schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:14:
spoiler:
[quote]Westland1940 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:00:
Om zo min mogelijk spoilers te maken... hoelang blijf je op dat [spoiler]eiland?[/]
[/quote]
welk chapter is dat?
spoiler:
5. Daarom vroeg ik het, want als dit echt de gehele chapter zou zijn... Ik vind dit persoonlijk al een negatieve wending in de game. Van mij part had dit niet gehoeven maar hadden ze beter een andere locatie bij de map moeten maken die erbij past.

Je ziet het wel vaker, zoals in The Witcher 3, dat je eventjes naar een andere map gaat buiten de main map maar dat is voor korte duur, dit oogt behoorlijk groot vergeleken met zoiets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n0ss
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 08:50

n0ss

⭐⭐⭐

dvd-linden schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:16:
Om trouwens ook nog even in te haken op de graphics en HDR die hier veelvuldig gesproken worden. Ik speel het op een base PS4 en moet zeggen dat ik het er al geweldig uit vind zien. Tuurlijk, op een Xbox One X in 4k zal het er vast beter uit zien (en met goed geïmplementeerde/echte HDR vast nog beter), maar ik vind het echt een prachtige game; ik vind het qua graphics en wereld echt heel bijzonder wat ze gemaakt hebben. Heb dan ook het idee dat mensen soms wat meer tevreden moeten zijn met wat ze hebben. Ik bedoel, als je dit al niet mooi vindt ga dan even GTA III spelen op de de PS2 en zie waar we vandaan komen. Dan moet je dit toch al geweldig kunnen waarderen?! En tuurlijk, iets kan altijd nog beter, maar ik heb soms het idee dat mensen niet goed stilstaan bij al het moois wat we tegenwoordig allemaal al op al die schermen te zien krijgen.
Over fps durf ik nog niet zoveel te zeggen, want de drukste plek waar ik tot nu toe ben geweest is Valentine en daar was het nog goed te doen. Dus nog niet te maken gehad met extreme dips.

Ik heb ook een base PS4, in het stadje Valentine heb ik geen problemen, Nu kwam ik laatst in Saint Denise en hier had ik wel last van FPS drops... Echter gisteren ook in Strawberry terwijl dat best een klein stadje is wat ik zo heb kunnen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Om trouwens ook nog even in te haken op de graphics en HDR die hier veelvuldig gesproken worden. Ik speel het op een base PS4 en moet zeggen dat ik het er al geweldig uit vind zien. Tuurlijk, op een Xbox One X in 4k zal het er vast beter uit zien, maar ik vind het echt een prachtige game; ik vind het qua graphics en wereld echt heel bijzonder wat ze gemaakt hebben. Heb dan ook het idee dat mensen soms wat meer tevreden moeten zijn met wat ze hebben. Ik bedoel, als je dit al niet mooi vindt ga dan even GTA III spelen op de de PS2 en zie waar we vandaan komen. Dan moet je dit toch al geweldig kunnen waarderen?! En tuurlijk, iets kan altijd nog beter, maar ik heb soms het idee dat mensen niet goed stilstaan bij al het moois wat we tegenwoordig allemaal al op al die schermen te zien krijgen.

Gezien mijn One X kapot is nog niet kunnen spelen maar wel even meegekeken met een vriend (4K tv en een One S).
Vind het in het begin ERG tegenvallen na de berichten over hoe mooi het wel niet zou zijn. Toen de sneeuw eenmaal weg was, zag het er een stuk beter uit :)

Wel benieuwd hoe het eruit gaat zien op de One X in combinatie met een 4k OLED TV.. Eventjes geduld nog ;(

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
n0ss schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:20:
[...]

Ik heb ook een base PS4, in het stadje Valentine heb ik geen problemen, Nu kwam ik laatst in Saint Denise en hier had ik wel last van FPS drops... Echter gisteren ook in Strawberry terwijl dat best een klein stadje is wat ik zo heb kunnen zien.
Strawberry is inderdaad niet groot, maar ligt omringd door veel bomen, iets wat bij Valentine niet het geval is. Wellicht dat al die bomen en omgeving van het stadje dan net iets te veel is voor de 1st gen machines

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Heb net een wild paard getemd, maar wil m'n eigen paard eigenlijk niet achterlaten. Is er een manier waarop ik het 2e paard achter me aan mee kan nemen naar de stallen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
Navuri schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:23:
Heb net een wild paard getemd, maar wil m'n eigen paard eigenlijk niet achterlaten. Is er een manier waarop ik het 2e paard achter me aan mee kan nemen naar de stallen?
even fluiten en je paard loopt als een mak paard achter je aan

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0ss
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 08:50

n0ss

⭐⭐⭐

ourplayground schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:22:
[...]

Strawberry is inderdaad niet groot, maar ligt omringd door veel bomen, iets wat bij Valentine niet het geval is. Wellicht dat al die bomen en omgeving van het stadje dan net iets te veel is voor de 1st gen machines
Hoop dat ze hier eventueel nog iets aan kunnen doen, alhoewel acht ik de kans klein :+
Ik ga namelijk niet voor 1 game upgraden naar de PS4 PRO dan wacht ik wel op de 5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Om trouwens ook nog even in te haken op de graphics en HDR die hier veelvuldig gesproken worden. Ik speel het op een base PS4 en moet zeggen dat ik het er al geweldig uit vind zien. Tuurlijk, op een Xbox One X in 4k zal het er vast beter uit zien (en met goed geïmplementeerde/echte HDR vast nog beter), maar ik vind het echt een prachtige game; ik vind het qua graphics en wereld echt heel bijzonder wat ze gemaakt hebben. Heb dan ook het idee dat mensen soms wat meer tevreden moeten zijn met wat ze hebben. Ik bedoel, als je dit al niet mooi vindt ga dan even GTA III spelen op de de PS2 en zie waar we vandaan komen. Dan moet je dit toch al geweldig kunnen waarderen?! En tuurlijk, iets kan altijd nog beter, maar ik heb soms het idee dat mensen niet goed stilstaan bij al het moois wat we tegenwoordig allemaal al op al die schermen te zien krijgen.

Zal eerlijk zijn, op tijden vind ik het zelfs mooier op de base PS4/Xbox dan op de XBX (4k/HDR), niet zozeer qua details, maar het grainy/blurry effect geeft het een soort van waas alsof je een oude videoband zit te kijken, dat je hersens het zelf als een compleet kloppend geheel maken. Terwijl je op de XBX alles zo scherp zie, dat bv bladeren (vlak, kartelig, lage textures) veel meer opvallen, alsof de XBX/Pro meer in het uncanny valley gedeelte lijken te zitten.

Andere kant, de framedrops zijn wel aanzienlijk meer aanwezig, zou ik toch nog een optie hebben willen zien van 1080/60 ipv 4k/30 op de XBX, soort van frameboost mode (zoals Horizon 4 ook heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

kassemans schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:13:
[...]

Ik heb er nu twee afgerond zonder hulp. Ik probeer een goede mental note te maken van de locaties die worden afgebeeld en zodra ik onderweg iets tegenkom wat er ook maar een klein beetje op lijkt haal ik die maps weer tevoorschijn. Als je dan eenmaal de goede locatie hebt gevonden is het best goed te doen. Naast het jagen een erg leuk (en lucratief) tijdverdrijf. (er schijnt ook nog ergens een story in deze game te zitten, zou ik ook eens wat mee moeten doen :+ )
Ja ik heb de 1e van de Jack Hall nu opgelost dankzij dat grote herkenningspunt maar nu nummer 2. Heb ook geen haast.

De andere lijkt te liggen naast een uitstekende richel, gelukkig heb je daar niet zoveel van in het spel. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Navuri schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:23:
Op je nieuwe paard klimmen, dan kijken naar je oude paart en dan LT indrukken, dan krijg je opties waaronder Y volgens mij om te laten volgen. (Follow)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Okay vanavond ga ik écht zorgen dat ik chapter 3 achter me laat. Heb er al 50+ uur inzitten volgens mij.

Maar nu echt hé op naar chapter 4. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Om trouwens ook nog even in te haken op de graphics en HDR die hier veelvuldig besproken worden. Ik speel het op een base PS4 en moet zeggen dat ik het er al geweldig uit vind zien. Tuurlijk, op een Xbox One X in 4k zal het er vast beter uit zien (en met goed geïmplementeerde/echte HDR vast nog beter), maar ik vind het echt een prachtige game; ik vind het qua graphics en wereld echt heel bijzonder wat ze gemaakt hebben. Heb dan ook het idee dat mensen soms wat meer tevreden moeten zijn met wat ze hebben. Ik bedoel, als je dit al niet mooi vindt ga dan even GTA III spelen op de PS2 en zie waar we vandaan komen. Dan moet je dit toch al geweldig kunnen waarderen?! En tuurlijk, iets kan altijd nog beter, maar ik heb soms het idee dat mensen niet goed stilstaan bij al het moois wat we tegenwoordig allemaal al op al die schermen te zien krijgen.

Eens. Ik zie ook graag dat ze de volgende generatie stappen maken op andere vlakken dan resolutie (bijvoorbeeld hogere framerates, grotere aantallen NPC's, betere AI, meer assets in het algemeen). Wat mij betreft zijn we nu wel op een punt beland waarbij games er gewoon skitterund uitzien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:41:
[...]

Eens. Ik zie ook graag dat ze de volgende generatie stappen maken op andere vlakken dan resolutie (bijvoorbeeld hogere framerates, grotere aantallen NPC's, betere AI, meer assets in het algemeen). Wat mij betreft zijn we nu wel op een punt beland waarbij games er gewoon skitterund uitzien.
ja maar dat vonden we toen ook van A2 racer, was net echt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:46:
[...]

Ik mag hopen van niet. Ieder weldenkend mens kon toen zien dat we nog enorme stappen konden maken op het gebied van graphics. We zijn nu op een punt beland waarbij animaties levensecht zijn, we zien nauwelijks nog kartelrandjes, belichting is levensecht, plantjes etc. bewegen allemaal mee etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

bram1984 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:41:
[...]

Ik hoop persoonlijk ook dat ze ophouden bij 4k, maar er bang voor.

Mensen willen in gecropte screenshots laten zien waarom hun console beter is. En dat is erg lastig met physics en npc's die natuurgetrouw uitgewerkt zijn. En aangezien nieuwe consoles ook verkocht moeten worden. Heb je straks dus de ps6 met omg! omg! 8k!!. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:51:
[...]

Ik mag hopen van niet. Ieder weldenkend mens kon toen zien dat we nog enorme stappen konden maken op het gebied van graphics. We zijn nu op een punt beland waarbij animaties levensecht zijn, we zien nauwelijks nog kartelrandjes, belichting is levensecht, plantjes etc. bewegen allemaal mee etc.
nou als klein ventje vond ik het er prachtig uitzien, maar goed, we dwalen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviat3
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 13:44
Even een vraagje tussendoor over de HDR. Heb even wat research gedaan maar het lijkt alsof de consensus nu is dat je beter HDR uit kan zetten op ps4 pro. Maar andere berichten zeggen weer van niet. Ik heb het door drukte nog niet kunnen checken zelf, maar was even benieuwd wat men er hier van zegt. Setup is ps4 pro + LG oled,

p.s. ik vind het tot nu toe met HDR niet heul slecht, maar bij vlagen inderdaad een beetje wazig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Deviat3 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 16:04:
Even een vraagje tussendoor over de HDR. Heb even wat research gedaan maar het lijkt alsof de consensus nu is dat je beter HDR uit kan zetten op ps4 pro. Maar andere berichten zeggen weer van niet. Ik heb het door drukte nog niet kunnen checken zelf, maar was even benieuwd wat men er hier van zegt. Setup is ps4 pro + LG oled,

p.s. ik vind het tot nu toe met HDR niet heul slecht, maar bij vlagen inderdaad een beetje wazig.
De consensus zal jouw een reet roesten. Je moet hem daarop zetten wat jij het mooiste vindt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
Verwijderd schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:46:
[...]

Haha wat een spel was dat. Samen met grachtenracer .

Nee ik vind de graphics super mooi op mijn one x en sony 4k tv, maar bij mij staat gameplay nog altijd op nummer 1. Maar dat het geen looks heeft van mincecraft is wel fijn meegenomen haha.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Zo, ff wat tijd besteed aan de Witte Arabier(het temmen ervan, in 2 pogingen gelukt) en de Jack Hall treasure. Heeft me een halve middag gekost, maar goed. Lekker ff wat cash op zak nu en de blits op m'n paard. Na al het harde werk :z mezelf beloond op een maaltijd en drank in de saloon en een lekkere wasbeurt (incl service) in het hotel.

Nu nog ff op zoek naar de hoerentent. Ow wacht...Tis geen GTA en je mag niet zoveel meer anno 2018 O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

DutchOwnage schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 16:53:
Zo, ff wat tijd besteed aan de Witte Arabier(het temmen ervan, in 2 pogingen gelukt) en de Jack Hall treasure. Heeft me een halve middag gekost, maar goed. Lekker ff wat cash op zak nu en de blits op m'n paard. Na al het harde werk :z mezelf beloond op een maaltijd en drank in de saloon en een lekkere wasbeurt (incl service) in het hotel.

Nu nog ff op zoek naar de hoerentent. Ow wacht...Tis geen GTA en je mag niet zoveel meer anno 2018 O-)
Ja een goed western bordeel mis ik wel, met brutale, stelende, onverstaanbare en net iets te ordinaire lassies, die naar de "marks" op straat roepen.

Die DLC zou ik zonder nadenken kopen. :P
Afbeeldingslocatie: https://bizbash-production.imgix.net/content/editorial/storyimg/big/17_hbo_westworld_16_dsc7217.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 02-11-2018 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Deviat3 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 16:04:

Ik heb zelf ook LG OLED en ik heb na wat testen het lekker aan gelaten. Het lijken vooral de niet OLED gebruikers te zijn die ervan af gaan als ik het goed zie. Maar verder eens met Flagg, gewoon even kijken wat je zelf het mooist vind, en dat doen.Wat de rest van de mensen vindt is niet heel boeiend :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Heb vandaag voor het eerst gespeeld. Moet nog inkomen. Gaat trager dan de vorige deel volgens mij heb ik het gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

theduke1989 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 17:45:
Heb vandaag voor het eerst gespeeld. Moet nog inkomen. Gaat trager dan de vorige deel volgens mij heb ik het gevoel.
Chapter 1 moet je idd "ff doorheen" was voor mij ook wel even doorbijten. Traag en niet zozeer een game als wel een virtual novell.

But it'll get better when y'all are over yonder in the next chapter, fellers.

Heel slecht ik weet het. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik vond chapter 1 geweldig! Enorm sfeervol en zette goed de toon voor de rest van de game!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Er zijn vast mensen die de main story al uitgespeeld hebben.

spoiler:
Klopt het dat er bijna geen reet te doen is in de "oude map" van originele RDR? Zoja, vind ik dat best kwalijk en een groot teleurstelling, zeker voor een bedrijf als Rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

-SaveMe- schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 18:16:
Ik vond chapter 1 geweldig! Enorm sfeervol en zette goed de toon voor de rest van de game!
Het heeft gedaan wat het moest doen, sfeer neerzetten een verhaal vertellen/beginnen en je laten weten wie je bent en wat je motivatie is en dat deedt het idd geweldig. Maar echt een spel was het niet, en als het hele spel zo door gegaan zou zijn was ik al heel lang geleden afgehaakt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalevandaal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 09:01
@Flagg is die screenshot van Ps pro :+

Heb hem gepreordered, maar weinig tijd gehad om te spelen :|
Gelukkig wel door chapter 1 heen, en aan chapter 2 begonnen. Vanavond weer een sessie *O*
Ik kan mij echt wel vermaken met het spel, RDR1 was vet, dit is (tot nu toe) nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben net aan hoofdstuk 6 begonnen. Ik dacht dat ik het einde nu wel zou naderen, maar mijn story progression staat nog steeds maar op 63%. Nog een heel eindje te gaan dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Laatst online: 18-09 12:54
Anton.net schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:40:
Ik ben net aan hoofdstuk 6 begonnen. Ik dacht dat ik het einde nu wel zou naderen, maar mijn story progression staat nog steeds maar op 63%. Nog een heel eindje te gaan dus...
We zijn even ver.
Ik ben niet enthousiast voor t einde, wat jij?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Starbuck68
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 24-12-2023
Met mijn vermoeide en stinkende lijf sleep ik me een louche hotel binnen, het bloed van 2 konijnen druipt nog van mijn neus.
Ik besluit een bad te nemen, totdat er op de deur wordt geklopt, of ik hulp nodig heb fluisterd een zwoele stem.
Alleen al van de stem raak ik van slag, Het water van het bad zit zo laag dat ik af en toe een glimmend koppie boven het water zie uitkomen, die had ik lang niet meer gezien. Ik kan niet wachten en roep “Yes”
Eenmaal binnen duurt het niet lang of de hand van deze dame gaat het water in ..... VOOR 3 SECONDEN😱

Red Dead belevenissen 2018

Oja mijn 3 paarden heten Piet

Ik heb een witte Piet, een gevlekte Piet , maar mijn mooiste Piet is toch de zwa...😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:18
Zo ver in chapter 3, met iets van 48% completion, nog steeds veel plezier met dit spel. Veel rondgereden, pelts verzamelen voor het kamp en de trapper. Best vervelend dat je maar 1 zo'n grote pelt kan meenemen op je paard, of 2 met een tijdelijke, aangezien ik nog ongeveer 25 van zulke dingen moet verzamelen...
Een dingetje wat me niet helemaal duidelijk is, ik zie om de haverklap "new journal entry" rechtsbovenin het scherm. Hoe weet ik wat dat is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kleefei schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:47:
[...]

We zijn even ver.
Ik ben niet enthousiast voor t einde, wat jij?
Nee de situatie wordt er precies niet beter op..
Ik krijg wel steeds meer sympathie voor Arthur. Maar Dutch bijvoorbeeld begint me echt mateloos te irriteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
Damn ik kom mij weer gruwlijke dingen tegen. Zonder teveel te spoilen. Zoek links boven in westelize een beetje rond. Garantie voor 1 questloze mass shootout en 3 hele interessante dingen waar arthur zijn dagboek direct mee bijwerkt!!!

Echt een aanrader daar rond te lopen en onderzoeken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Damn. Dingen gaan wel snel fout ... :X

Had bijna 75% good rating. 1 per ongelukkige dode en 5 witnesses later sta ik weer bijna op de helft . ..

Handmatig saven heeft ook geen zin. Save je bijvoorbeeld net voor een event, gaat er iets mis, herlaad je de save, nada niks event. Sterker nog alles is zoals NA het event 8)7. Naja, dan maar leven met de consequenties ;)

En niemand in de buurt, ligt een lijk, niet door mij, ik loot het en Wam! Wanted :'( Soms snap ik er geen zak van.

Maar dit is absoluut de mooiste open world die ik ooit heb gezien/gespeeld. En de lichteffecten ook. Damn, als het mist en er zijn lichten _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Anton.net schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 21:06:
[...]

Nee de situatie wordt er precies niet beter op..
Ik krijg wel steeds meer sympathie voor Arthur. Maar Dutch bijvoorbeeld begint me echt mateloos te irriteren
Dutch heeft de beste opmerking in het hele spel. Zie sig. :)

____

Ik ben verder er echt in mijn nopjes met dit spel. Wat ik ook doe, ik heb lol. Er zit niets frustrerends in. Tuurlijk, af en toe dood door controls of niet goed weten wat je doet. Maar dan ben ik 5 minuten kwijt. En HDR niet geoptimaliseerd. Ja zal, maar hij staat hier uit en het spel is prachtig mooi.

En wat wel belangrijk is: missies, sfeer, onverwachtse zaken/humor, diepgang in jagen en vooral afwisseling. Elke keer als ik ergens heen rijd, kom ik of op bestemming of onderweg iets tegen dat de moeite is. Heb me nog geen seconde verveeld.

Heeft iemand een tip voor de haal zooi op voor je kampgenoten? Ik heb wat spullen voor ze, maar er komt geen prompt als ik met ze praat.

@-SaveMe- zou jij iets tegen de politie zeggen als je iemand zag lijkpikken op straat. Op zich is dat niet helemaal normaal gedrag he. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2018 21:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Yeeehaaa gelukt, heb me lang genoeg kunnen focussen op het verhaal dat ik bij chapter 4 ben. Ook maar meteen een Arabian gekocht kwam toch langs de stables, volledig zwart en luistert naar de naam Clipped Pegasus.

Volgende naam wordt iets in de trant van racepaarden, Ferdinand's Fortune, of Delores' Disaster, Flaggs Folly, weet het nog niet. :)

Mijn save zit nu op 50.4%

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Beetje free roam, kom je dit tegen :D
Afbeeldingslocatie: https://i1262.photobucket.com/albums/ii618/MrFinch83/RDR2_hobby_zpshq6lmanh.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 20:07
Rody schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 22:37:
Beetje free roam, kom je dit tegen :D
[Afbeelding]
Al Gore was right all along. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05:30
Zit nu in chap 3 net, maar ik heb nog geen fence voor m’n goudstaven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeffie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-08 14:44
fevo-1190 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 22:59:
Zit nu in chap 3 net, maar ik heb nog geen fence voor m’n goudstaven?
Met de trein reizen naar Saint Denis. Daar zit een fence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05:30
roeffie schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 23:08:
[...]

Met de trein reizen naar Saint Denis. Daar zit een fence.
Oke dach dat ik het met een missie moest vrijspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 21:32:
[...]

@-SaveMe- zou jij iets tegen de politie zeggen als je iemand zag lijkpikken op straat. Op zich is dat niet helemaal normaal gedrag he. :)
Maar er was niemand in de buurt 8)7

Overigens krijg ik boven in beeld steeds de melding dat Pearson informatie over de Trapper voor me heeft, maar als ik bij hem ben gebeurt er niks. Kan alleen gewoon doneren en hem groeten ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roeffie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-08 14:44
fevo-1190 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 23:09:
[...]

Oke dach dat ik het met een missie moest vrijspelen.
Deze is gelijk beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
roeffie schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 23:11:
[...]

Deze is gelijk beschikbaar.
Ik zit in chap 4 maar de fence is bij mij nog steeds niet beschikbaar.

Dacht ga ff die arab horse ophalen. Gaat mijn paard dood in de sneeuw. Redelijk het haasje nu dus, geen paard, die arab is onvindbaar, geen idee wat nu te doen :’)

Mijn paard ging dood door een clipping bug, best wel jammer.

[ Voor 7% gewijzigd door RedHat op 02-11-2018 23:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RedHat schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 23:18:
[...]

Ik zit in chap 4 maar de fence is bij mij nog steeds niet beschikbaar.

Dacht ga ff die arab horse ophalen. Gaat mijn paard dood in de sneeuw. Redelijk het haasje nu dus, geen paard, die arab is onvindbaar, geen idee wat nu te doen :’)
Terug naar kamp rennen! Is goed voor je stamina :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Gavin?! Heeft iemand toevallig Gavin gezien?

[ Voor 10% gewijzigd door Anton.net op 02-11-2018 23:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Flagg schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 21:42:
Yeeehaaa gelukt, heb me lang genoeg kunnen focussen op het verhaal dat ik bij chapter 4 ben. Ook maar meteen een Arabian gekocht kwam toch langs de stables, volledig zwart en luistert naar de naam Clipped Pegasus.

Volgende naam wordt iets in de trant van racepaarden, Ferdinand's Fortune, of Delores' Disaster, Flaggs Folly, weet het nog niet. :)

Mijn save zit nu op 50.4%
Nice :*)
Een zwarte arab wil ik ook wel, ik heb nu die witte (opgehaald in de sneeuw), die is al fijn :)
Ik heb hem Passing Wind genoemd :P
De volgende noem ik denk ik Usain Colt, ik zat ook te denken om m'n paard een mensen naam te geven, bijvoorbeeld Truus uit 't Veld of zo, maar ben er nog niet uit dus :P

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Enjoy!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Anton.net schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 23:30:
Gavin?! Heeft iemand toevallig Gavin gezien?
Ik ken wel LENNNYY! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al een paar keer eerder gehoord hier, maar ik ben het er mee eens. Spel ziet er erg mooi uit, maar sommige scènes lijken wel uit de ps3 tijd, vooral de characters zien er dan echt niet uit. Verder echt een tof spel, waarbij je veel vrijheid krijgt. Iets anders wat me wel tegenvalt is het aantal steden in de game, is beperkt tot een paar hele kleine dorpjes en 1 stad. Verder veel open vlakte, had daar toch iets meer van verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Verwijderd schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 00:02:
Ik heb het al een paar keer eerder gehoord hier, maar ik ben het er mee eens. Spel ziet er erg mooi uit, maar sommige scènes lijken wel uit de ps3 tijd, vooral de characters zien er dan echt niet uit. Verder echt een tof spel, waarbij je veel vrijheid krijgt. Iets anders wat me wel tegenvalt is het aantal steden in de game, is beperkt tot een paar hele kleine dorpjes en 1 stad. Verder veel open vlakte, had daar toch iets meer van verwacht
Persoonlijk is die stad waar jij het over hebt voor mij persoonlijk het minste deel van het spel. Ik waardeer juist de gewaagdheid van R* dat ze het aangedurfd hebben om casual gameplay te mixen met totaal het tegenovergestelde. Absoluut heel origineel, misschien niet voor de casual CoD/BF/GTA speler, maar als je buiten die doelgroep kan denken vind ik het echt een pareltje. Zelfs nadat ik een aantal “game breaking” bugs ben tegengekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Photostudio is ook wel grappig.

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1811/490036/O1AjOToo.jpeg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik heb ook veel plezier aan dit spel. Voor mij zijn sessies van 1-2 uur en dan weer een dag of meer pauze ideaal. De 'saaie' taken als guns onderhouden, Arthur onderhouden, het soms lange paardrijden gaan dan absoluut niet vervelen.

Het aimen blijft wel een punt, schieten vanaf een paard lijkt bijna onmogelijk omdat ik steeds verkeerd lock en nauwkeurig aimen gaat ook erg lastig. Ook de AI lijkt erg dom gemaakt omdat ze veel lastiger neer te schieten zijn als ze weten hoe je een beetje cover neemt. Gamen op console bevalt goed tot nu toe, behalve het aimen.

M.b.t. de fence, ik heb na de missie The Spines of America een fence unlocked, zit er verschil tussen deze fence en de fence in Saint Denis? Ik heb ook een grote en een kleine e

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 01:31:

Het aimen blijft wel een punt, schieten vanaf een paard lijkt bijna onmogelijk omdat ik steeds verkeerd lock en nauwkeurig aimen gaat ook erg lastig...
Bij settings zowel de look en aim sensitivity op zn hoogst zetten, de acceleration op 1 of 2 na laagst en de deadzone setting helemaal uit.

Hiermee kun je veel nauwkeuriger richten :)

Autoaim op volle bak en 'normal'. (Ook op paard)

Je kunt dan met telkens aimen loslaten en weer opniew aimen telkens vast locken op een nieuwe target :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deviat3
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 13:44
Ff vraag over die vis missie met jack... ik zit minutenlang de lijn binnen te halen, maar t lijkt geen effect te hebben. En maar hengsten op r3 maar die kutvis komt niet binnen... doe ik iets fout? Vind het maar kut dat vissen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Verwijderd schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 00:02:
Nouja het is ook eind 19e eeuw in het nog relatief wilde westen.

En die lege vlaktes zijn nog niet erg vervelend. Ben vanuit Saint Dennis terug te paard gereden. Kwam al genoeg leuke dingen tegen.

Wilde in the middle of nowhere even een tentje opzetten. Kwamen er 2 gastjes mij een waarschuwing geven dat het hun land was :+

Die heb ik maar omgelegd :D

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 21:09
Zit er nu wel of geen woestijn gebied in ? Dit voelt voor mij nu niet echt aan als een western .. deel 1 had veel meer het wilde westen gevoel dan wat ik tot nu toe met deel 2 heb .

Begrijp me niet verkeerd , verhaal is top en gameplay was wennen .. maar ik had persoonlijk liever wat meer woestijn gehad dan sneeuw en bossen

psn: taker-mart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 05:30
taker1987 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 09:35:
Zit er nu wel of geen woestijn gebied in ? Dit voelt voor mij nu niet echt aan als een western .. deel 1 had veel meer het wilde westen gevoel dan wat ik tot nu toe met deel 2 heb .

Begrijp me niet verkeerd , verhaal is top en gameplay was wennen .. maar ik had persoonlijk liever wat meer woestijn gehad dan sneeuw en bossen
Ja praktisch het hele gebied van RDR1 zit er nog in, maar daar kun je pas vrij laat 'vrij' rondlopen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Deviat3 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 09:05:
Ff vraag over die vis missie met jack... ik zit minutenlang de lijn binnen te halen, maar t lijkt geen effect te hebben. En maar hengsten op r3 maar die kutvis komt niet binnen... doe ik iets fout? Vind het maar kut dat vissen.
Draai je pookje eens de andere kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:11
Voor iedereen die vraagt waar een Fence zit.. Open map druk op vierkantje(ps4) dan krijg je een index te zien. Selecteer Fence en ga naar de dichtstbijzijnde. Zitten er vanaf begin 2 in. Na tijdje komt daar een derde bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:47
Wat moet ik doen als het postkantoor dicht zit? Enveloppe met uitroepteken? Ik kan zo mijn bounty niet betalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:11
niek87 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 10:13:
Wat moet ik doen als het postkantoor dicht zit? Enveloppe met uitroepteken? Ik kan zo mijn bounty niet betalen?
Wachten totdat die open gaat. Net zo als in de echte wereld.
Pagina: 1 ... 32 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.