Met een USB Type-A lader is snel laden helaas niet mogelijk, dat gaat maar tot maximaal 12 watt. De Pixels ondersteunen USB Power Delivery tot 18 watt, maar USB PD werkt dus niet op Type-A.Michiel193 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 20:52:
Ik wou graag nog een extra fast charger voor de pixels hier in huis. Voorwaarde dat de output van de adapter met USB is, niet USB-C zoals de originele, iemand een aanbeveling? Had een anker PowerPort+1 besteld maar deze doet niet snelladen
Edit: blijkbaar werkt de pixel 3 niet met qc3 maar met pd power delivery. Inmiddels een anker PowerPort besteld
ik ben normaal gesproken een iPhone gebruiker, momenteel de Xs.
Heb afgelopen half jaar de nodige Android devices getest/gebruikt:
- Samsung S10 Plus
- Samsung S10
- Samsung s10e
- Huawei P30
- Huawei Mate 20 Pro
- OnePlus 6T
- Google Pixel 3a
en nu dus de (''gewone'') Google Pixel 3.
Dit is in mijn ogen toch wel echt de aller prettigste Android telefoon zonder alle (onnodige imho) bloatware en andere toeters en bellen.
Ik hou zelf van een rustig OS waar alles eenvoudig is te vinden zonder onlogische sub-menu's e.d.
Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik never nooit een kleine €900/€1000 voor dit toestel zou hebben betaald; gelukkig heb ik 'm. nieuw/sealed, voor zo'n beetje de helft van het eerder genoemde bedrag weten te krijgen.
Draai momenteel de 3e DP van Android Q, moet zeggen dat na pas een 3e DP vrijwel alles al zeer smooth aanvoelt.
Zo'n 90% van mijn Apps draaien meer dan goed met deze DP (beta) van Q (10.0).
Paar minpuntjes van de Pixel 3 zijn wellicht het wat gedimde scherm en de batterij duur.
Maar de camera maakt dit allemaal meer dan goed; de camera van de Pixel 3 (en de software daarachter) is echt op smartphone gebied de absolute King van alle smartphones (zowel Android als en juist vooral t.o.v. de iPhone), imho.
Met Night Vision is het echt bizar hoe goed foto's er uit komen.
Als ik ooit weer een Android telefoon zou nemen, zou het zonder enige twijfel weer een Pixel worden. Zeer benieuwd naar de Pixel 4 eind dit jaar.
- Samsung S10 Plus
- Samsung S10
- Samsung s10e
- Huawei P30
- Huawei Mate 20 Pro
- OnePlus 6T
- Google Pixel 3a
Dit is in mijn ogen toch wel echt de aller prettigste Android telefoon zonder alle (onnodige imho) bloatware en andere toeters en bellen.
Ik hou zelf van een rustig OS waar alles eenvoudig is te vinden zonder onlogische sub-menu's e.d.
Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik never nooit een kleine €900/€1000 voor dit toestel zou hebben betaald; gelukkig heb ik 'm. nieuw/sealed, voor zo'n beetje de helft van het eerder genoemde bedrag weten te krijgen.
Draai momenteel de 3e DP van Android Q, moet zeggen dat na pas een 3e DP vrijwel alles al zeer smooth aanvoelt.
Paar minpuntjes van de Pixel 3 zijn wellicht het wat gedimde scherm en de batterij duur.
Maar de camera maakt dit allemaal meer dan goed; de camera van de Pixel 3 (en de software daarachter) is echt op smartphone gebied de absolute King van alle smartphones (zowel Android als en juist vooral t.o.v. de iPhone), imho.
Als ik ooit weer een Android telefoon zou nemen, zou het zonder enige twijfel weer een Pixel worden. Zeer benieuwd naar de Pixel 4 eind dit jaar.
[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 01-06-2019 09:25 ]
Hey Geert. Makker! Aan de Pixel? De Mate 20 Pro niet zo? Camera nog steeds top hoor van mijn Mate... Zit wel te denken om een Pixel 3 te halen voor mijn vrouw... Even een mooie voor weinig vinden....
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Check het Levertijden topic van de Pixel 3a (€399).pdavie2311 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 11:26:
Hey Geert. Makker! Aan de Pixel? De Mate 20 Pro niet zo? Camera nog steeds top hoor van mijn Mate... Zit wel te denken om een Pixel 3 te halen voor mijn vrouw... Even een mooie voor weinig vinden....
Aardig wat mensen daar die de 3a hebben weten te bestellen bij de Duitse Google Store met gewoon bezorging thuis in Nederland.
Heb zelf de Mate 20 Pro weer geretourneerd binnen de zichttermijn.
3a is minder dan de 3 toch? Materialen etc?Geert1976 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 11:37:
[...]
Check het Levertijden topic van de Pixel 3a (€399).
Aardig wat mensen daar die de 3a hebben weten te bestellen bij de Duitse Google Store met gewoon bezorging thuis in Nederland.
Heb zelf de Mate 20 Pro weer geretourneerd binnen de zichttermijn.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Gebruik je de pixel 3 liever dan de iPhone xs?Geert1976 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 09:18:
ik ben normaal gesproken een iPhone gebruiker, momenteel de Xs.
- Samsung S10 Plus
- Samsung S10
- Samsung s10e
- Huawei P30
- Huawei Mate 20 Pro
- OnePlus 6T
- Google Pixel 3a
Heb zelf ook een pixel 3 gehad en nu een iPhone xs. Heb er mixed feelings bij. De camera van de pixel is inderdaad subliem! Stoor mij aan de portret functie van de iPhone. Dat werkt gewoon veel makkelijker en sneller op de pixel 3.
Bij de iPhone kan ik dan weer wel het lettertype vet maken en dat miste ik dan weer op de pixel. Ivm mijn ogen was dat ook de reden waarom ik weer naar iPhone ben gegaan. Is dat nu anders in Android Q?
[ Voor 5% gewijzigd door DaveD1109 op 01-06-2019 11:51 ]
DaveD
Mijn échte voorkeur zal uiteindelijk uitgaan voor de Xs.DaveD1109 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 11:49:
[...]
Gebruik je de pixel 3 liever dan de iPhone xs?
Heb zelf ook een pixel 3 gehad en nu een iPhone xs. Heb er mixed feelings bij. De camera van de pixel is inderdaad subliem! Stoor mij aan de portret functie van de iPhone. Dat werkt gewoon veel makkelijker en sneller op de pixel 3.
Bij de iPhone kan ik dan weer wel het lettertype vet maken en dat miste ik dan weer op de pixel. Ivm mijn ogen was dat ook de reden waarom ik weer naar iPhone ben gegaan. Is dat nu anders in Android Q?
Qua hardware is de Xs beduidend beter dan de Pixel 3, imo.
de Android versie op deze Pixel 3 is wat mij betreft King aan ELKE andere schil van Android van andere fabrikanten.
Het OS op deze Pixel 3 werkt voor mij echt fantastisch en vrijwel zonder hiccups of andere gekke dingen.
Maar iOS is toch qua OS wat verder gefinetuned en dat merk je zeer goed.
Maar wat jij al aangeeft, de camera van de Pixel 3 (en dan vooral de image processing vd foto's) is werkelijk subliem.
Dat (image processing foto's) zie je bij geen enkele andere smartphone.
Qua lettertype herken ik niet wat jij aanhaalt
maar als ik dus met een pistool tegen m'n voorhoofd gedwongen word om een keuze te moeten maken: iPhone Xs vs Pixel 3, dan kies ik de iPhone
[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 01-06-2019 12:03 ]
Ja dan is de keuze makkelijk!😂Geert1976 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 11:56:
[...]
Mijn échte voorkeur zal uiteindelijk uitgaan voor de Xs.
Qua hardware is de Xs beduidend beter dan de Pixel 3, imo.
de Android versie op deze Pixel 3 is wat mij betreft King aan ELKE andere schil van Android van andere fabrikanten.
Het OS op deze Pixel 3 werkt voor mij echt fantastisch en vrijwel zonder hiccups of andere gekke dingen.
Maar iOS is toch qua OS wat verder gefinetuned en dat merk je zeer goed.
Maar wat jij al aangeeft, de camera van de Pixel 3 (en dan vooral de image processing vd foto's) is werkelijk subliem.
Dat (image processing foto's) zie je bij geen enkele andere smartphone.
Qua lettertype herken ik niet wat jij aanhaalt
maar als ik dus met een pistool tegen m'n voorhoofd gedwongen word om een keuze te moeten maken: iPhone Xs vs Pixel 3, dan kies ik de iPhone
DaveD
Ik zit er over na te denken om de Android Q beta 4 te gaan draaien op mijn pixel 3. Is wel mijn enige telefoon en lees dat er vooral problemen (kunnen) zijn met bankier apps.
Nu kan ik met hier en daar een bug of niet goed werkende app wel mee om gaan, maar bankier apps die niet werken zijn wel onhandig. Dus: hier iemand ervaring met de Rabo Bankieren en/of ING app op de beta. En zo ja, hoe functioneren die?
Edit: grammatica
Nu kan ik met hier en daar een bug of niet goed werkende app wel mee om gaan, maar bankier apps die niet werken zijn wel onhandig. Dus: hier iemand ervaring met de Rabo Bankieren en/of ING app op de beta. En zo ja, hoe functioneren die?
[ Voor 3% gewijzigd door vantslot op 04-06-2019 12:45 ]
@vantslot ING App werkt volledig (ook Mobiel Betalen).
Problemen sinds Beta 3 zijn zo te lezen Ziggo Go, Netflix en de ABN app..vantslot schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:40:
Ik zit er over na te denken om de Android Q beta 4 te gaan draaien op mijn pixel 3. Is wel mijn enige telefoon en lees dat er vooral problemen (kunnen) zijn met bankier apps.
ABN werkte vorig jaar niet tot twee dagen na de officiële introductie..
Off topic: leuk om in de laatste commentaren te lezen dat de gebruikers van veel toestellen toch steeds weer bij de Pixel uitkomen.. ben zelf vooral met de rust van zo'n toestel blij.. heb al jaren geen onnodige meldigen meer..
dit x100!_Nick__ schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:55:
[...]
ben zelf vooral met de rust van zo'n toestel blij.. heb al jaren geen onnodige meldigen meer..
Van mijn Android devices afgelopen jaar (stuk of 6) vind ik de Pixel de meest rustige en overzichtelijke.
En zonder fancy toeters en bellen.
En als bonus nog steeds 1 van de allerbeste, zoniet DE beste, camera (+software) van alle smartphone's out there.
Ik gebruik zowel Rabo als ING op mijn beta 3, werkt volledig. Sterker nog, ik heb met geen enkele app problemen gehad! Opzich werkt de beta al heel goed, her en der zal je een bug of crash tegenkomen. Als het goed is rolt vandaag beta 4 uit.vantslot schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:40:
W.b.t. camera, gisteren had een vriend zijn P30 pro ontvangen en we moesten natuurlijk even de camera's testen. Op zoom na is de Pixel 3 gewoon beter, punt. Zeker nachtmodus geeft een veel realistischer beeld dan de P30. Zelfs het warmste licht werd wit op die P30 pro.
[ Voor 15% gewijzigd door Thomas op 05-06-2019 08:48 ]
Nice! Dan wordt dat (hopelijk vandaag) lekker updatenThomas schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:46:
[...]
Ik gebruik zowel Rabo als ING op mijn beta 3, werkt volledig. Sterker nog, ik heb met geen enkele app problemen gehad! Opzich werkt de beta al heel goed, her en der zal je een bug of crash tegenkomen. Als het goed is rolt vandaag beta 4 uit.

Normale rabo app werkt hier wel, maar rabo wallet niet, dus betalen met nfc werkt niet meer.vantslot schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:40:
Niemand problemen met Google Maps? Mijn Google Maps is gaat helemaal raar doen met een vreemde layout als ik 'm een keer naar PIP verklein (at gaat weer met beta4) en dan weer maximize.
Ook nog steeds geen Clash Royale
Opstarten duurt ook erg lang, niet dat ik dat vaak moet doen, maar het duurt opmerkelijk langer dan het met de normale versie duurde.
Ook nog steeds geen Clash Royale
Opstarten duurt ook erg lang, niet dat ik dat vaak moet doen, maar het duurt opmerkelijk langer dan het met de normale versie duurde.
Omdat de Android Q beta discussie nu door 2 topics loopt heb ik even een centraal topic gemaakt:
Het Android Q beta topic
Het Android Q beta topic
Mijn vrouw heeft een S10 en daar kan je ze fotos maken, met een bepaalt iets in kleur en de rest in zwart/wit, nou heb ik dat wel eens voor elkaar gekregen op mijn Pixel 3 XL, maar heb geen idee meer hoe, weet iemand wel hoe t moet ?
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
Vet! Ben ik ook wel benieuwd naar!robotjoek schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 20:30:
Mijn vrouw heeft een S10 en daar kan je ze fotos maken, met een bepaalt iets in kleur en de rest in zwart/wit, nou heb ik dat wel eens voor elkaar gekregen op mijn Pixel 3 XL, maar heb geen ideeneer hoe, weet iemand wel hoe t moet ?
DaveD
Heeft er iemand problemen met bellen? Zowel mijn collega als ik hebben al een paar dagen problemen met bellen. Beide Vodafone, mijn collega op Android P en ik op Q beta.
robotjoek schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 20:30:
Mijn vrouw heeft een S10 en daar kan je ze fotos maken, met een bepaalt iets in kleur en de rest in zwart/wit, nou heb ik dat wel eens voor elkaar gekregen op mijn Pixel 3 XL, maar heb geen idee meer hoe, weet iemand wel hoe t moet ?
Camera --> Portret --> Foto maken --> Bewerken --> Fel kleuracc.
Vet! Thanks!Randle schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 12:28:
[...]
[...]
Camera --> Portret --> Foto maken --> Bewerken --> Fel kleuracc.
DaveD
Ik zie dat nergens staan......dat felle kleuracc dan he ?
[ Voor 7% gewijzigd door robotjoek op 21-06-2019 09:49 ]
Alleen beschikbaar bij portretfoto'srobotjoek schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 08:28:
Ik zie dat nergens staan......dat felle kleuracc dan he ?
[...]
Ok dat snap ik, maar heb een paar portretfoto's gemaakt, maar zie t echt nergens staan.....Pixel 3 XL met Android P
Join the clubdimmak schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 09:11:
Heeft er iemand problemen met bellen? Zowel mijn collega als ik hebben al een paar dagen problemen met bellen. Beide Vodafone, mijn collega op Android P en ik op Q beta.
https://issuetracker.google.com/issues/124412355
Ik heb sinds gister last met het draadloos opladen van mijn pixel 3 xl.
Gebruik 's nachts de pixel stand en overdag soms een simpele pad.
Dit heeft altijd gewerkt echter nu niet meer. Soms geeft hij nog wel de animatie en verschijnt er af en toe de melding wirelessly charging maar vaak is dat maar 1 tot 3 %.
Zit op de Juni update.
Zag dat er meerdere mensen hier dit probleem hadden.
Hebben jullie deze al opgelost?
Dit heeft altijd gewerkt echter nu niet meer. Soms geeft hij nog wel de animatie en verschijnt er af en toe de melding wirelessly charging maar vaak is dat maar 1 tot 3 %.
Zit op de Juni update.
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Even een vreemde.. mijn vrouw en ik gebruiken beide een pixel 3. Zelfde versie van de Playstore alleen ziet deze er anders uit..? Vreemd maar niet erg.
Bij mijn vrouw

Bij mij

Bij het installeren van onderstaande app:
https://play.google.com/s...thirtydayfitnesschallenge
Blijkt er een andere versie van de app geïnstalleerd wordt dan op de mijne, hoe en is dit te verklaren? App op mijn toestel geïnstalleerd en vanuit de play store gedeeld via Whatsapp en via die link ook geïnstalleerd op beide zou dit dan hetzelfde moeten zijn? Echter....
Bij mij 1.0.50a
Mijn vrouw 2.0.2g
Mogelijk off topic dus als we een beter plek is voor deze vraag graag verplaatsen.
Bij mijn vrouw

Bij mij

Blijkt er een andere versie van de app geïnstalleerd wordt dan op de mijne, hoe en is dit te verklaren? App op mijn toestel geïnstalleerd en vanuit de play store gedeeld via Whatsapp en via die link ook geïnstalleerd op beide zou dit dan hetzelfde moeten zijn? Echter....
Bij mij 1.0.50a
Mijn vrouw 2.0.2g
Mogelijk off topic dus als we een beter plek is voor deze vraag graag verplaatsen.
[ Voor 35% gewijzigd door Michiel193 op 23-06-2019 21:06 ]
Hmm, wel vreemd dat zowel ik als mijn collega met verschillende versie OS er pas net last van hebben.
Verwijderd
A/B testing of geleidelijke uitrol. Er is een reden dat Google besloten heeft dat jij de nieuwe interface nog niet nodig hebt. Komt wel.Michiel193 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:42:
Even een vreemde.. mijn vrouw en ik gebruiken beide een pixel 3. Zelfde versie van de Playstore alleen ziet deze er anders uit..? Vreemd maar niet erg.
Bij mijn vrouw
[Afbeelding]
Bij mij
[Afbeelding]
Bij mij 1.0.50a
Mijn vrouw 2.0.2g
Gaat mij niet zozeer om het hebben van de nieuwste play store.Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:42:
[...]
A/B testing of geleidelijke uitrol. Er is een reden dat Google besloten heeft dat jij de nieuwe interface nog niet nodig hebt. Komt wel.
Vind het vooral vreemd dat een app geïnstalleerd via een link op identieke apparaten resulteert in verschillende versies van die app.
Zou je eens willen testen wat t resultaat bij jou is?
Verwijderd
Ik heb de oude, niet material design Play Store, laatste versie. Maar ik heb dan ook geen Pixel 3.Michiel193 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:46:
[...]
Gaat mij niet zozeer om het hebben van de nieuwste play store.
Vind het vooral vreemd dat een app geïnstalleerd via een link op identieke apparaten resulteert in verschillende versies van die app.
Zou je eens willen testen wat t resultaat bij jou is?
Dat staat volgens mij los van de Pixel 3/3XL, maar is iets wat Google wel vaker doet. Ondanks dat je dezelfde app versie hebt zijn sommige dingen alsnog server side geregeld. Voorbeeldje is de dark mode van Keep.Michiel193 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:46:
[...]
Gaat mij niet zozeer om het hebben van de nieuwste play store.
Maar we hebben een verschillende app versie? En het verschil is niet 'alleen' een darkmodeJ0YR1D3R schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:49:
[...]
Dat staat volgens mij los van de Pixel 3/3XL, maar is iets wat Google wel vaker doet. Ondanks dat je dezelfde app versie hebt zijn sommige dingen alsnog server side geregeld. Voorbeeldje is de dark mode van Keep.
[ Voor 4% gewijzigd door Michiel193 op 24-06-2019 13:51 ]
@Michiel193 Het updaten van de play store gaat vaak ook gefaseerd en vanaf de server kant. Hoe het zit met de app die je geinstalleerd hebt geen idee, dat is aan de maker. Ik had het puur over de play store en hoe Google dit soort updates uit rolt.
Hoe zijn thans de ervaringen van Pixel 3 XL gebruikers icm een Tele 2 abonnement 🤔
Ik heb persoonlijk geen problemen, ik had hiervoor een s7 edge en daarmee had ik praktisch dezelfde dekking. Ik mis uiteraard VoWIFI en VoLTE, maar dat heb je met elke provider icm pixel 3 (XL)zuukie schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:32:
Hoe zijn thans de ervaringen van Pixel 3 XL gebruikers icm een Tele 2 abonnement 🤔
Hier ook een tevreden gebruiker maar dan van de gewone Pixel 3. Omgeving Breda.zuukie schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:32:
ik heb een vraag die misschien erg off topic is, maar ik zoek er al een tijdje naar, maar ik kan er geen antwoord op vinden, of ik ben niet zo goed in zoeken. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Ik ben erg tevreden met mijn Pixel 3, het enige waar ik mee zit zijn de notifications van Outlook.
Ik heb een Outlook account en gebruik de outlook app. Als ik een e-mail krijg, staat bovenin een notification. Alleen als ik de e-mail heb gelezen blijft bovenin de notification staan en moet deze apart weg swipen.
Ik heb geprobeerd om de Gmail app te gebruiken, maar hier krijg ik de subfolder niet te zien.
Kunnen jullie mij helpen ?
Ik ben erg tevreden met mijn Pixel 3, het enige waar ik mee zit zijn de notifications van Outlook.
Ik heb een Outlook account en gebruik de outlook app. Als ik een e-mail krijg, staat bovenin een notification. Alleen als ik de e-mail heb gelezen blijft bovenin de notification staan en moet deze apart weg swipen.
Ik heb geprobeerd om de Gmail app te gebruiken, maar hier krijg ik de subfolder niet te zien.
Kunnen jullie mij helpen ?
Ik heb mijn Pixel 3 nu een week in gebruik. Ik ben erg tevreden over het toestel, maar ik merk toch 2 zaken:
- De telefoonfunctie heeft kuren. Ik hoor de ander kant duidleijk , maar zij horen mij niet of nauwelijks
- In Android Auto op mijn carkit roep ik een keer OK Google, waarna deze wordt opgestart. Wat ik daarna zeg pikt hij echter niet meer op. Buiten Android Auto om werkt hij wel (ook op de carkit)
https://issuetracker.google.com/issues/124412355tijn801 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 14:46:
Ik heb mijn Pixel 3 nu een week in gebruik. Ik ben erg tevreden over het toestel, maar ik merk toch 2 zaken:Herkent iemand deze problemen? Heb al App voorkeur-reset en Netwerkreset uitgeprobeerd. Alleen een reset naar fabrieksinstellingen rest nog, wat ik eigenlijk wil mijden.
- De telefoonfunctie heeft kuren. Ik hoor de ander kant duidleijk , maar zij horen mij niet of nauwelijks
- In Android Auto op mijn carkit roep ik een keer OK Google, waarna deze wordt opgestart. Wat ik daarna zeg pikt hij echter niet meer op. Buiten Android Auto om werkt hij wel (ook op de carkit)
Je mag helaas ook een sterretje zetten, alleen een reboot helpt tijdelijk.
Bedankt. Deze had ik nog niet gevonden.Stefano schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 15:23:
[...]
https://issuetracker.google.com/issues/124412355
Je mag helaas ook een sterretje zetten, alleen een reboot helpt tijdelijk.
Ik heb een soortgelijk probleem, zit met P3 (non-XL) op laatste beta. Het lijkt alsof sinds de hitte begonnen is het draadloos laden niet meer werkt. Als ik 'm savonds op de pixel stand zet heeft hij amper iets geladen als ik smorgens weer opsta. Uberhaupt lijkt ook laden via de kabel veel langzamer te gebeuren.mrfatmen schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:37:
Sinds twee weken heb ik de Pixel 3 in bezit. Wat zeer onhebbelijk is, is dat als ik een foto, GIF, of voice-message binnenkrijg op WhatsApp, ik alleen een popup krijg maar geen geluid. Als er alleen tekst wordt gestuurd dan krijg ik wel de geluidsnotificatie. Zijn er andere Pixel gebruikers die hier in combinatie met WhatsApp ook last van hebben ? En zijn er oplossingen bekend ?
Goedendag ,
ik ben opzoek naar een vervangingsbatterij voor me pixel 3 XL , iemand toevallig al ervaring met ergens bestellen ?
ik ben opzoek naar een vervangingsbatterij voor me pixel 3 XL , iemand toevallig al ervaring met ergens bestellen ?
Ik bestel die bij rounded.com, goede ervaringen mee.west-13 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:37:
Goedendag ,
https://rounded.com/googl...430mah-g823-00114-01.html
Dit probleem heb ik ook... Terug aan de kabelmrfatmen schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:37:
Zit op de Juni update.
Ik heb op Vlieland serieuze problemen met 4g van Vodafone. Hij lijkt niet automatischv te verbinden bij beweging van de ene plek naar de andere. Als ik uiteindelijk 4g heb en dan 100 meter verder op ben verliest hij 4g. Het enige dat helpt dan is bij data settings, mobile, advanced de voorkeursverbinging naar 3g te zetten, wachten en dan terug naar 4g. Bizar. Vodafone weet van niks..
Iemand soortgelijke problemen?
Iemand soortgelijke problemen?
Had hem al enkele keren vermeld. Zo te zien dus nog niet gefixt. Welke provider heb je?
[ Voor 6% gewijzigd door RobbyTown op 14-08-2019 23:24 ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Ik zit bij T-Mobile.RobbyTown schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 23:23:
[...]
Had hem al enkele keren vermeld. Zo te zien dus nog niet gefixt. Welke provider heb je?
Ik zie deze vaak voorbijkomen https://issuetracker.google.com/issues/124412355
Na eerder veel Tele2 (3G/4G internet) problemen te hebben gehad, was dat gefixt met een retour en nieuw toestel. Heb deze call-quality issues al vanaf het begin, maar dacht er wel mee te kunnen leven.. nu niet meer
Met oortjes bellen gaat redelijk tot goed. Zonder is echt een drama.. dus heb het toestel wederom terug naar Duitsland (Saturn Krefeld) gestuurd. Heb inmiddels een goed contactpersoon daar en stuurt 'm onder garantie weer door naar de reparatiepartij. Heb weinig vertrouwen dat het iets oplost, maar een telefoon dat niet kan bellen is wel bijzonder
Iets rigoureuzer, iemand ooit een refund hierdoor gekregen bv.?
Was die camera maar niet zo goed hé
Na eerder veel Tele2 (3G/4G internet) problemen te hebben gehad, was dat gefixt met een retour en nieuw toestel. Heb deze call-quality issues al vanaf het begin, maar dacht er wel mee te kunnen leven.. nu niet meer

Was die camera maar niet zo goed hé

Bijzonder. Hier ook. Ik vraag mij af als het provider probleem is of puur de tel.... Aangezien mensen in andere landen andere providers hebben.
Hier ook T-Mobile met call problemen. Heeft er iemand een 3 zonder problemen op T-mobile?RobbyTown schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:45:
[...]
Bijzonder. Hier ook. Ik vraag mij af als het provider probleem is of puur de tel.... Aangezien mensen in andere landen andere providers hebben.
Sinds ruim een week nu de PIxel 3a in bezit. Erg tevreden met het toestel, mooie foto's en ik doe bijna 3 dagen met de batterij. Nu kom ik van een galaxy S6 af en daar zag ik altijd m'n whatsapp berichten in het lockscreen. In deze telefoon kan ik ze alleen de eerste minuut lezen. Als ik later pas m'n scherm aanzet dan zie ik alleen een whatsapp icoontje op m'n lockscreen en moet ik dus eerst m'n telefoon unlocken om hem te lezen.. is dit op te lossen? Ik heb bij settings al aangevinkt dat ie alle content op lockscreen moet weergeven..
nieuws: T-Mobile begint met aanbieden van e-sim in Nederland
Zojuist de eSIM geactiveerd op mijn 3XL, verliep allemaal vlekkeloos. Scheelt weer gedoe met het bewaren van je oude simkaart in het buitenland
Zojuist de eSIM geactiveerd op mijn 3XL, verliep allemaal vlekkeloos. Scheelt weer gedoe met het bewaren van je oude simkaart in het buitenland
Drie dagen met de batterij met een non-XL 3a? Ik moet mijn non-XL 3 halverwege de dag al bijtanken, en dan ben ik geen heavy user. Beetje whatsapp, fb, insta, linkedin, clash royale, ...dbzfan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:39:
Sinds ruim een week nu de PIxel 3a in bezit. Erg tevreden met het toestel, mooie foto's en ik doe bijna 3 dagen met de batterij. Nu kom ik van een galaxy S6 af en daar zag ik altijd m'n whatsapp berichten in het lockscreen. In deze telefoon kan ik ze alleen de eerste minuut lezen. Als ik later pas m'n scherm aanzet dan zie ik alleen een whatsapp icoontje op m'n lockscreen en moet ik dus eerst m'n telefoon unlocken om hem te lezen.. is dit op te lossen? Ik heb bij settings al aangevinkt dat ie alle content op lockscreen moet weergeven..
Ben benieuwd of het probleem is opgelost als het een e-sim!Stefano schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 07:38:
[...]
Hier ook T-Mobile met call problemen. Heeft er iemand een 3 zonder problemen op T-mobile?
DaveD
Grappig, dat vraag ik me ook af sinds ik de aankondiging zag.DaveD1109 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:17:
[...]
Ben benieuwd of het probleem is opgelost als het een e-sim!
Ja man! Als de problemen dan opgelost zijn lokt het wel weer om er 1 aan te schaffen!!Stefano schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:23:
[...]
Grappig, dat vraag ik me ook af sinds ik de aankondiging zag.
DaveD
Heb je niet ergens een enorme drain dan?catchingfire schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:20:
[...]
Drie dagen met de batterij met een non-XL 3a? Ik moet mijn non-XL 3 halverwege de dag al bijtanken, en dan ben ik geen heavy user. Beetje whatsapp, fb, insta, linkedin, clash royale, ...
Hier een screenshot van mijn batterij..
Jij geen problemen met bellen? Zoals hierboven vele mensen (waaronder ook ik) over hebben?Kiwi schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:14:
nieuws: T-Mobile begint met aanbieden van e-sim in Nederland
Ik denk dat ik daar te weinig voor bel. Ik heb nooit problemen gehad of gehoord (buiten de bereik problemen binnenshuis, maar dat was met mijn vorige toestellen ook, en lijkt recentelijk opgelost te zijn).RobbyTown schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 19:17:
[...]
Jij geen problemen met bellen? Zoals hierboven vele mensen (waaronder ook ik) over hebben?
Maar het lijkt mij sterk dat dat met een eSIM wordt opgelost toch? Dat heeft vrij weinig met de verbinding te maken zou ik zeggen.
Hmm oke. Ben er ook bang voor dat eSim het wonder is.Kiwi schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 19:26:
[...]
Ik denk dat ik daar te weinig voor bel. Ik heb nooit problemen gehad of gehoord (buiten de bereik problemen binnenshuis, maar dat was met mijn vorige toestellen ook, en lijkt recentelijk opgelost te zijn).
Maar het lijkt mij sterk dat dat met een eSIM wordt opgelost toch? Dat heeft vrij weinig met de verbinding te maken zou ik zeggen.
Bereik is nooit het probleem geweest (niet bij mij). Ik bel ook niet veel
Even gekeken en ik heb zo'n 30 gesprekken van meer dan 10 minuten (en max 30 minuten) gevoerd sinds ik de telefoon heb, en daarmee nooit problemen gehad. Als ik problemen had met bellen (voor zover ik weet vanwege bereik) dan was dat al vanaf het begin van het gesprek. Ik denk dus niet dat ik ooit last heb gehad van hetzelfde probleem.RobbyTown schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 19:30:
[...]
Hmm oke. Ben er ook bang voor dat eSim het wonder is.
Bereik is nooit het probleem geweest (niet bij mij). Ik bel ook niet veel. Als je gesprek korter dan 5 min is en op 1 punt blijft en net hebt herstart komt het niet voor. Als je wat langer belt een gesprek van 10 min (wat dan lastig word omdat je steeds wegvalt).
werkt deze ook ? ik had er nu 1 van 123accu.nl alleen deze werkt niet volgens mij reperateur .roelg90 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 09:36:
[...]
Ik bestel die bij rounded.com, goede ervaringen mee.
https://rounded.com/googl...430mah-g823-00114-01.html
Niet dat ik weet maar het gaat gewoon erg hard.dbzfan schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 18:21:
Heb je niet ergens een enorme drain dan?
Hier een screenshot van mijn batterij..
Rond 7:30uur op 100% van de lader. Nu op 68% met 1 uur en 9 min schermgebruik. Nog genoeg tot ongeveer 21:15 op basis van je gebruik.
Geschatte gebruikstijd na volledige lading: 12 uur, 15 min.
Heb m'n (non-XL) Pixel zo'n beetje vanaf dag 1 dat hij beschikbaar was (november vorig jaar volgens mij).
Vanochtend tegen half 7 van de oplader, nu nog 86%.
Geschatte gebruikstijd na volledige oplading: 1 dag 8 uur.
Heb vandaag nog niet zo bijster veel gedaan met m'n telefoon, maar heb ook op dagen dat ik wel veel doe nog nooit zonder stroom gezeten. Heb in de regel 's avonds tegen 11u nog zo'n 30-35% over.
@catchingfire Het kan bijna niet anders dan dat een programma je batterij leegzuigt. Nu moet ik wel zeggen dat ik geen fb, insta of linkedin gebruik, vooral fb schijnt een redelijke aanslag op je batterij te kunnen doen. Heb je 'aanpasbaar batterijbeheer' aan staan?
Heb vandaag nog niet zo bijster veel gedaan met m'n telefoon, maar heb ook op dagen dat ik wel veel doe nog nooit zonder stroom gezeten. Heb in de regel 's avonds tegen 11u nog zo'n 30-35% over.
@catchingfire Het kan bijna niet anders dan dat een programma je batterij leegzuigt. Nu moet ik wel zeggen dat ik geen fb, insta of linkedin gebruik, vooral fb schijnt een redelijke aanslag op je batterij te kunnen doen. Heb je 'aanpasbaar batterijbeheer' aan staan?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Aangepast batterijgebruik heb ik aanstaan.alexbl69 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:44:
Heb m'n (non-XL) Pixel zo'n beetje vanaf dag 1 dat hij beschikbaar was (november vorig jaar volgens mij).
61% ondertussen, weinig vreemde dingen:
9% scherm (1u, 36m)
3% flitsmeister (34m)
2% wifi
2% android systeem
2% google play services (8m)
2% telefoon inactief (5u, 37m)
1% android besturingssysteem
1% facebook
1% twitter
Heb je je scherm erg fel staan? Bij mij staat het schuifje op de helft. Ik zit nu op ruim 3,5 uur screen on time en nog 43 procent over.
Je zou is kunnen kijken of wissen van de Facebook app helpt. Ik gebruik Facebook op de browser
Je zou is kunnen kijken of wissen van de Facebook app helpt. Ik gebruik Facebook op de browser
Nee, ook op ongeveer 50% staat mijn brightness.dbzfan schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 16:54:
Heb je je scherm erg fel staan? Bij mij staat het schuifje op de helft. Ik zit nu op ruim 3,5 uur screen on time en nog 43 procent over.
Ik zit nu op 12% battery, 12 uur van de lader
23% scherm (3uur, 11min)
5% flitsmeister (1uur, 5min)
4% android systeem
4% google play services (12min)
4% wifi
3% telefoon inactief (12uur, 13min)
3% android-besturingssysteem
3% facebook (2min)
3% twitter
En dan wordt de batterijcapaciteit van de pixel4 waarschijnlijk nóg kleiner

edit: vanavond maar eens een factory reset gedaan. Hopelijk helpt dat.
[ Voor 4% gewijzigd door catchingfire op 22-08-2019 22:54 ]
De sim is onderdeel van een complexe configureerbare keten om een 4g verbinding op te zetten. Voorlopig weet nog niemand hoe de call quality problemen überhaupt veroorzaakt worden aangezien Google doofstom speelt.Kiwi schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ l19:26:
[...]
Ik ben sinds vanmorgen over naar een e-sim, so far so good.
Sinds dat ik op Android 10 BETA6 zit heb ik bij gebruik van flitsmeister, bluetooth, spotify in de auto ook hevige batterydrain. Ik hoop dat ze het oplossen met de definitieve versie, maar de accu loopt sneller leeg dat mijn autolader hem kan opladen. Voorheen had ik hier geen last van. Buitenom die apps kan ik lang met mijn accu doen.catchingfire schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:00:
[...]
Aangepast batterijgebruik heb ik aanstaan.
61% ondertussen, weinig vreemde dingen:
9% scherm (1u, 36m)
3% flitsmeister (34m)
2% wifi
2% android systeem
2% google play services (8m)
2% telefoon inactief (5u, 37m)
1% android besturingssysteem
1% facebook
1% twitter
[ Voor 3% gewijzigd door dimmak op 23-08-2019 08:37 ]
Beta's zijn berucht voor het slechte power-management, dat is iets dat pas op het laatste moment wordt aangepakt.dimmak schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 08:37:
[...]
Sinds dat ik op Android 10 BETA6 zit heb ik bij gebruik van flitsmeister, bluetooth, spotify in de auto ook hevige batterydrain. Ik hoop dat ze het oplossen met de definitieve versie, maar de accu loopt sneller leeg dat mijn autolader hem kan opladen. Voorheen had ik hier geen last van. Buitenom die apps kan ik lang met mijn accu doen.
Zou ze persoonlijk niet snel gebruiken.
Daar ben ik mij ook van bewust en voor mij is het geen probleem.alexbl69 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:32:
[...]
Beta's zijn berucht voor het slechte power-management, dat is iets dat pas op het laatste moment wordt aangepakt.
Zou ze persoonlijk niet snel gebruiken.
Ik heb persoonlijk helemaal geen last van m'n accu op de beta. Meeste avonden nog iets van 40-30% over.
Helaas, geen verschil, dus doe maar nietDaveD1109 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:32:
[...]
Ja man! Als de problemen dan opgelost zijn lokt het wel weer om er 1 aan te schaffen!!

Dan hou ik het helaas bij mijn iPhone!
DaveD
Nou, gisteravond factory reset gedaan en alles weer opnieuw geinstalleerd op m'n P3(nonxl) met Qbeta6.dimmak schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 08:37:
Sinds dat ik op Android 10 BETA6 zit heb ik bij gebruik van flitsmeister, bluetooth, spotify in de auto ook hevige batterydrain. Ik hoop dat ze het oplossen met de definitieve versie, maar de accu loopt sneller leeg dat mijn autolader hem kan opladen. Voorheen had ik hier geen last van. Buitenom die apps kan ik lang met mijn accu doen.
Momenteel 9uur en 42min van de lader, 22% batterij over
15% scherm (2uur, 54min)
5% instagram (9min)
4% songpop
3% flitsmeister (1uur, 7min)
3% android systeem
3% telefoon inactief (9uur, 42min)
3% wifi
2% google play-services (25min)
2% google play films (gebruik ik nooit)
2% clash royale
2% android-besturingssysteem
Alle moeite was voor niks zo te zien
EDIT: vannacht van 25% --> 0% (uit) in 9uur! Met niks doen!
[ Voor 3% gewijzigd door catchingfire op 24-08-2019 10:05 ]
Meer mensen last van schokkerig video beeld en misfocus en onscherpe delen bij foto's? Vooral dat laatste is erg vervelend.
In beta versies staan heel veel debug opties aan, met als gevolg accudrain, terug naar de release of dit voor lief nemen.catchingfire schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 17:24:
[...]
Nou, gisteravond factory reset gedaan en alles weer opnieuw geinstalleerd op m'n P3(nonxl) met Qbeta6.
....
Neem contact op met google support, lijkt op een hardware fout, zijn meer problemen met de camera:Jasper schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 20:03:
Meer mensen last van schokkerig video beeld en misfocus en onscherpe delen bij foto's? Vooral dat laatste is erg vervelend.
https://support.google.com/pixelphone/thread/4244999?hl=en
Thanks!BGLAdmin schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:10:
[...]
Neem contact op met google support, lijkt op een hardware fout, zijn meer problemen met de camera:
Hopelijk kunnen jullie mij helpen;
Mijn moeder, absolute leek, heeft een nieuwe telefoon nodig.
Momenteel heeft ze een Samsung S5 Mini die niet meer al te goed mee wil werken.
Wat ze nodig heeft? Whatsapp, een camera, SMS, bellen en misschien ooit wat simpel surfen.
Nu ben ik altijd fan geweest van clean Androids, en ben van mening dat een juist ingestelde Pixel 3a perfect voldoende voor haar kan zijn voor de komende jaren.
Ik wil echter zeker zijn dat hier gewoon de klassieke 3 button (back, home, recent) modus op ingesteld kan worden. Gestures etc. lijkt me een brug te ver en krijg ik er niet in vrees ik...
Graag hoor ik bevestiging of suggesties van één van jullie, want het moet echt zo simpel (en toch snel) mogelijk zijn voor haar. Ze heeft absoluut geen IT kennis en is die oude S5 Mini nu gewend.
Op het internet vind ik niets concreet of die klassieke 3-button navigatie nu wel of niet beschikbaar is op een Pixel 3a besteld via Belsimpel?
Mijn moeder, absolute leek, heeft een nieuwe telefoon nodig.
Momenteel heeft ze een Samsung S5 Mini die niet meer al te goed mee wil werken.
Wat ze nodig heeft? Whatsapp, een camera, SMS, bellen en misschien ooit wat simpel surfen.
Nu ben ik altijd fan geweest van clean Androids, en ben van mening dat een juist ingestelde Pixel 3a perfect voldoende voor haar kan zijn voor de komende jaren.
Ik wil echter zeker zijn dat hier gewoon de klassieke 3 button (back, home, recent) modus op ingesteld kan worden. Gestures etc. lijkt me een brug te ver en krijg ik er niet in vrees ik...
Graag hoor ik bevestiging of suggesties van één van jullie, want het moet echt zo simpel (en toch snel) mogelijk zijn voor haar. Ze heeft absoluut geen IT kennis en is die oude S5 Mini nu gewend.
Op het internet vind ik niets concreet of die klassieke 3-button navigatie nu wel of niet beschikbaar is op een Pixel 3a besteld via Belsimpel?
@Pap3rclip Ja 3-button navigatie is standaard en zal in Android 10 ook nog steeds aanwezig zijn (mogelijk optioneel). Daarnaast is dit het topic voor Google Pixel 3 (XL), deze is voor de 3a: [Google Pixel 3a(XL)] Levertijden en Prijzen
Bedankt voor de bevestiging en mijn excuses, dat had ik niet gezien!Matszs schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 23:04:
@Pap3rclip Ja 3-button navigatie is standaard en zal in Android 10 ook nog steeds aanwezig zijn (mogelijk optioneel). Daarnaast is dit het topic voor Google Pixel 3 (XL), deze is voor de 3a: [Google Pixel 3a(XL)] Levertijden en Prijzen
Dat is natuurlijk verre van normaal. Je zult denk ik app voor app moeten afgaan welke de drain bevat.. Dus 1 app deinstalleren en kijken hoe het gaat.catchingfire schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 17:24:
[...]
Nou, gisteravond factory reset gedaan en alles weer opnieuw geinstalleerd op m'n P3(nonxl) met Qbeta6.
Momenteel 9uur en 42min van de lader, 22% batterij over
15% scherm (2uur, 54min)
5% instagram (9min)
4% songpop
3% flitsmeister (1uur, 7min)
3% android systeem
3% telefoon inactief (9uur, 42min)
3% wifi
2% google play-services (25min)
2% google play films (gebruik ik nooit)
2% clash royale
2% android-besturingssysteem
Alle moeite was voor niks zo te zien
EDIT: vannacht van 25% --> 0% (uit) in 9uur! Met niks doen!
@catchingfire Of je hebt 'gewoon' een gare accu.
Ben je al eens terug gerold naar een niet-beta release overigens?
Nee, de final zal wel bijna uitkomen dus ik ga de beta nu nog maar even uitzitten. Misschien de volgende keer maar weer een XL kopen.alexbl69 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 07:45:
@catchingfire Of je hebt 'gewoon' een gare accu.
Ben klaar met m'n grote XS Max en wil wel weer 's Android proeven na m'n Oneplus 5T avontuur en daarom een Pixel 3 besteld. Erg veel zin in en tof dat ik binnen een week kan upgraden naar 10 
Ben erachter gekomen dat Android alleen niet zo tof werkt met een Gsuite account, Google Assistant in ieder geval niet op mijn Nest Hub. Daarom nu dus alles overzetten naar een regular Google account. Wat een ellende....
Ben erachter gekomen dat Android alleen niet zo tof werkt met een Gsuite account, Google Assistant in ieder geval niet op mijn Nest Hub. Daarom nu dus alles overzetten naar een regular Google account. Wat een ellende....
XPENG G9 Performance 2024
Welke auto oplader gebruiken jullie? Ik heb tips nodig omdat mijn oude nog een usb 1.0 oplader is.
Het liefst een lader die ook fast-chargen ondersteund!
Ik heb hele goede ervaringen met alles-van-anker. De Car Charger, Anker PowerDrive 2 lijkt me een goede keus. 7 euro bij amazon.de en 12 euro bij bol.dbzfan schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 18:19:
Welke auto oplader gebruiken jullie? Ik heb tips nodig omdat mijn oude nog een usb 1.0 oplader is.
Ik ben wat stappen verder met Google Support, en mijn telefoon wordt omgewisseld voor een nieuwe. Ik krijg 2 opties aangeboden.BGLAdmin schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:10:
[...]
Neem contact op met google support, lijkt op een hardware fout, zijn meer problemen met de camera:
In eerste instantie is de eerste optie super gebruiksvriendelijk. Maar bedacht ik daarna, wat als mijn pakketje kwijt raakt in de post, of ze claimen dat er andere schade aan het device is wat er niet was.. Lastig.Since you’ve purchased your device directly from the Google Store, we have a few different replacement options for you.
The first option is Advanced Exchange. With Advanced Exchange we’ll provide you with a link to order your replacement device and it will ship to you before you need to send your defective device back. This way, you’re not without a phone and you can easily transfer your data from the old device to the replacement device.
Please note, this option will require an authorization hold on a credit or debit card for the full cost of the device, but once your defective device is returned- the authorization hold is removed from your card.
The second option is Exchange. With Exchange you’ll send your device back to Google, and once received and inspected- your replacement device will be shipped to you. With Exchange, there is no need for an authorization hold, but it may take anywhere from 5-10 business days from start to finish.
Ik heb ooit een zelfde keuze van Google gehad met een Nexus 5 die in een bootloop zat, daar heb ik voor de eerste optie gekozen, zat een keurige "track and trace" bij en moest teken voor ontvangst. Heb er een goede ervaring aan overgehouden.Jasper schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:32:
[...]
Ik ben wat stappen verder met Google Support, en mijn telefoon wordt omgewisseld voor een nieuwe. Ik krijg 2 opties aangeboden.
[...]
In eerste instantie is de eerste optie super gebruiksvriendelijk. Maar bedacht ik daarna, wat als mijn pakketje kwijt raakt in de post, of ze claimen dat er andere schade aan het device is wat er niet was.. Lastig.
Van grote XS Max met (ik vermoed) geweldige batterij naar een kleine Pixel 3 non-XL? Ben benieuwd naar je battery anxiety ervaringen.kramon schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:46:
Ben klaar met m'n grote XS Max en wil wel weer 's Android proeven na m'n Oneplus 5T avontuur en daarom een Pixel 3 besteld. Erg veel zin in en tof dat ik binnen een week kan upgraden naar 10
Ik zou zoals al gezegd het bij Anker zoeken, maar dan wel een USB-C PD (Power Delivery) charger. Dan heb je een USB-C <-> USB-C kabeltje nodig. Dan laad je het snelst, zie https://www.anker.com/products/108/204/car-chargersdbzfan schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 18:19:
Hmm die service is Google Store only? Hoe werkt het dan als je hem zeg langer als een half jaar van Saturn/Mediamarkt vandaan hebt? Ik heb al ooit in-store vervanging van m'n P3 gehad toen ik hem nog niet zo lang had.BGLAdmin schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:45:
Ik heb ooit een zelfde keuze van Google gehad met een Nexus 5 die in een bootloop zat, daar heb ik voor de eerste optie gekozen, zat een keurige "track and trace" bij en moest teken voor ontvangst. Heb er een goede ervaring aan overgehouden.
Neem contact op met Google en kijk of ze hetzelfde aanbieden, zo niet dan moet je naar de winkel waar je het toestel gekocht hebt.catchingfire schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:56:
[...]
Hmm die service is Google Store only? Hoe werkt het dan als je hem zeg langer als een half jaar van Saturn/Mediamarkt vandaan hebt? Ik heb al ooit in-store vervanging van m'n P3 gehad toen ik hem nog niet zo lang had.
Heb deze week ook mijn Pixel 3 teruggestuurd ivm cameraprobleem. Bij de minste beweging was de focus weg en moest de camera opnieuw focussen. Dit betekende per definitie slechte foto's en filmpjes.
Het process doorlopen met CS:
- Boot in safe mode
- Factory reset
- Send bug report
- Send example video of issue
Daarna was mijn replacement geaccepteerd en heb ik hem opgestuurd. Binnen 3 weken zou ik een 'Pristine Replacement' moeten krijgen, dit is volgens mij gewoon een refurbished toestel.
Gelukkig kan ik mijn Pixel 2 nog gebruiken, zonder chille telefoon is het ook maar lastig.
Het process doorlopen met CS:
- Boot in safe mode
- Factory reset
- Send bug report
- Send example video of issue
Daarna was mijn replacement geaccepteerd en heb ik hem opgestuurd. Binnen 3 weken zou ik een 'Pristine Replacement' moeten krijgen, dit is volgens mij gewoon een refurbished toestel.
Gelukkig kan ik mijn Pixel 2 nog gebruiken, zonder chille telefoon is het ook maar lastig.
Ik heb gisteren aangegeven dat ik voor de ' Advanced Exchange' wil gaan. Ofwel Google stuurt mij een nieuwe toe en daarna kan ik mijn toestel terugsturen. Vandaag was hij al binnen, vanuit Tilburg. Top geregeld dus.
Camera doet het op deze perfect.
Camera doet het op deze perfect.
Je krijgt je gelijkcatchingfire schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:56:
[...]
Van grote XS Max met (ik vermoed) geweldige batterij naar een kleine Pixel 3 non-XL? Ben benieuwd naar je battery anxiety ervaringen.

Dat vind ik het grootste issue met Android devices: battery anxiety. Als je ze niet gebruikt lopen ze sneller leeg dan je zou verwachten, en als je hem gebruikt zie je de procenten wegtikken. Ik durf geen dag ergens heen te gaan zonder powerbank. Gebruik de camera maar eens en doe eens wat photosphere stitches bijvoorbeeld, je batterij gaat als een malle.kramon schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:54:
Je krijgt je gelijkHet is wel echt minder. Nu ben ik wel zo'n freak die overal opladers heeft liggen: draadloos op slaapkamer/kantoor/thuiskantoor en waar die bij de XS Max vrij overbodig waren, moet ik ze nu wel gebruiken.
Ik heb een iPhone XR liggen die loopt amper leeg als ik er niks mee doe, veel voorspelbaarder. Ik snap gewoon niet dat ze zelfs in de pure Android op een Pixel het batterijgebruik niet onder controle kunnen krijgen.
En dan wordt de batterij van de Pixel4 (nonXL) nóg kleiner... waarom in hemelsnaam. Je betaald voor een premium telefoon, daar hoort imho ook een fatsoenlijke accu bij. Maak het ding dan 1mm dikker, kan me niet voorstellen dat mensen 'm dan niet meer kopen.
Al 4 android telefoons gehad en nooit problemen met batterijen gehad. Ja als je per dag meer dan 4.5 uur je scherm hebt aanstaan is je batterij bijna leeg na een dag maar ik zit niet zolang op m'n scherm te kijken elke dag. In de nacht is het bijna een procent per uur..tsja valt ook wel mee.
Maar we hebben dat al eerder aan je aangeven, jij hebt of een brakke batterij of wat apps die geen goede batterij management hebben
Maar we hebben dat al eerder aan je aangeven, jij hebt of een brakke batterij of wat apps die geen goede batterij management hebben
[ Voor 18% gewijzigd door dbzfan op 01-09-2019 17:22 ]
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [Google Pixel 3(XL)] Levertijden en Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [Google Pixel 3(XL)] Levertijden en Prijzen