Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:32

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Q Beta
Aangezien de beta inmiddels op meerdere toestellen beschikbaar is, en de discussie voornamelijk gescheiden wordt in de Pixel topics heb ik maar even een Android Q Beta topic gemaakt.

Wat is de Android Q beta

De beta is in maart gestart en zal bestaan uit 6 beta versies. Inmiddels zitten we op versie 4. Zie hieronder de planning. De APIs en SDK zijn nu final, dus waarschijnlijk komen er geen grote features meer aan in de overige 2 beta versies.

Let er op dat niet alle apps gegarandeerd werken, met name apps van banken.

Q Beta Timeline

Kan ik de beta op mijn apparaat installeren?

De beta is beschikbaar voor de volgende apparaten:
  • Alle Google Pixel telefoons
  • Xiaomi Mi 9
  • Xiaomi Mi MIX 3 5G
  • Vivo NEX A
  • Vivo NEX S
  • Vivo X27
  • TECNO SPARK 3 Pro
  • Sony Xperia XZ3
  • realme 3 Pro
  • OPPPO Reno
  • OnePlus 6T
  • Nokia 8.1
  • LG G8
  • Huawei Mate 20 Pro
  • Essential Phone
  • ASUS ZenFone 5Z

Hoe schrijf je je in voor de Android Q beta?

Je kan je inschrijven via https://www.google.com/android/beta. Je krijgt automatisch een OTA-update op je telefoon beschikbaar waarmee je naar Q kunt updaten. Let op! Als je wilt downgraden naar Android Pie zul je een factory reset moeten doen.

De updates die je als onderdeel van dit programma ontvangt, zijn pre-releaseversies. Ze kunnen fouten en defecten bevatten die het normale functioneren van je apparaat beïnvloeden.

Wat is er nieuw in de Android Q beta?

Een aantal van de veranderingen op dit moment:
  • Complete gesture navigation (+ de mogelijkheid om te wisselen tussen navigatie methodes)
  • System-wide dark mode
  • Betere privacy opties (scoped storage, locatie alleen in voorgrond)
  • Ondersteuning voor vouwbare devices
  • Desktop modus
  • 'Bubbles' voor chats
  • Verbeterd share menu
  • Keuze uit verschillende accentkleuren en system-wide vormen van icoontjes
  • Voortgangsbalk in media notificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:53

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Kiwi mooie openingspost! Ik heb even je titel aangepast, zodat het in lijn ligt met de rest van de topics

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Pixel 3a hier.

voor een beta draait deze 4e DP zeer soepeltjes, zelden een hiccup o.i.d.
Multitasking en snel tussen 2 apps schakelen gaat zeer snel.

Het nieuwe full gestures navigeren werkt zeer snel en prettig. Maar weet dat er genoeg Android gebruikers zijn die een hekel hebben aan deze gestures, maar dat terzijde ;)

De animaties kunnen soms wat robot-achtig aanvoelen, maar dat zal ongetwijfels in verdere Beta's gefinetuned worden.

Gisteren flink de Pixel gebruikt (0630u-2330u), ik haal met gemak een volle dag met 1 batterijlading; Locatie, WiFi, Bluetooth en ook AOD allen aan.

Dark Mode is een genot op deze Pixel. Zwart is ook echt pitch black.

zo'n 90-95% van mijn Apps werken verbazingwekkend nog prima in dit vroege Beta traject.

Pushnotificaties werken zeer goed, ik heb normaal gesproken een iPhone. Maar de notificaties en de afhandeling hiervan is in Q echt een verademing om mee te werken (en diverse zaken in te stellen).

[ Voor 31% gewijzigd door _Bailey_ op 07-06-2019 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Wat ik zelf voornamelijk een nadeel vind aan de nieuwe gestures is het hamburger menu. Jammer dat het ze niet gelukt is om de exclusion zones met terugwerkende kracht voor alle apps te activeren. Nu gaat het volgens mij pas automatisch als de app voor de nieuwe API versie wordt ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kiwi schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:49:
Wat ik zelf voornamelijk een nadeel vind aan de nieuwe gestures is het hamburger menu. Jammer dat het ze niet gelukt is om de exclusion zones met terugwerkende kracht voor alle apps te activeren. Nu gaat het volgens mij pas automatisch als de app voor de nieuwe API versie wordt ontwikkeld.
In Beta 3 kon je het hamburger menu naar voren halen door schuin te swipen vanaf de rand.
Een rechte swipe vanaf de rand (links naar rechts) voor de "terug" gesture en een schuine swipe vanaf de rand (links boven naar rechts onder) voor het hamburger menu.
In Beta 4 lijkt het bij de playstore niet meer uit te maken hoe je swiped, ik krijg steeds het hamburger menu.
Nu ben ik rechtshandig dus meestal swipe ik nu voor terug toch vanaf de rechter rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Chaser2600 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:38:
[...]

In Beta 3 kon je het hamburger menu naar voren halen door schuin te swipen vanaf de rand.
Een rechte swipe vanaf de rand (links naar rechts) voor de "terug" gesture en een schuine swipe vanaf de rand (links boven naar rechts onder) voor het hamburger menu.
In Beta 4 lijkt het bij de playstore niet meer uit te maken hoe je swiped, ik krijg steeds het hamburger menu.
Nu ben ik rechtshandig dus meestal swipe ik nu voor terug toch vanaf de rechter rand.
Het probleem is echter dat het schuin swipen niet vlekkeloos werkt bij mij. Het kost vaak meerdere pogingen om het werkend te krijgen.

Google heeft nieuwe APIs toegevoegd in Q om exclusion zones op te zetten zodat de gestures niet met bestaande gestures conflicteren. De drawer layout heeft nu standaard al exclusion zones, maar daar moeten app ontwikkelaars dus hun dependencies voor updaten. (Wat bij een groot gedeelte van de apps nooit zal gebeuren).
YouTube: Android Q: Gestural Navigation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-07 21:19
Ik heb een pixel3a en heb mezelf enrolled in het beta programma. Maar ik krijg geen updates to zien. Komt dat omdat het programma still gezet is ivm de bootloops? Ik moet beta 3 toch gewoon kunnen krijgen dan?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13:40
Komt inderdaad omdat ze even een stop hebben gezet door de problemen met beta 4, beta 3 komt niet meer over the air sinds lancering beta 4. Eventjes een paar dagen wachten is de boodschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince_
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:19
Beta 4 is weer beschikbaar als OTA :)
Vanmiddag eens naar kijken, in principe schijnt alles te werken op de 3a, dus dat brengt me wel aan het twijfelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-06 09:00
Vince_ schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 07:17:
Beta 4 is weer beschikbaar als OTA :)
Vanmiddag eens naar kijken, in principe schijnt alles te werken op de 3a, dus dat brengt me wel aan het twijfelen..
Ben hem nu aan het installeren. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
Alles draait wel soepel. Ik heb nu gekozen voor fully gestural navigation. Maar weet iemand hoe ik dan bij mijn recente apps kom zodat ik alle apps op de achtergrond kan sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
dimmak schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:31:
Alles draait wel soepel. Ik heb nu gekozen voor fully gestural navigation. Maar weet iemand hoe ik dan bij mijn recente apps kom zodat ik alle apps op de achtergrond kan sluiten?
Je kan naar je recente apps door omhoog te swipen en even vast te houden. Als je vervolgens helemaal naar links veegt zit daar een knop om alles te sluiten.
Let wel op dat dit niet efficiënt is en dat je dit beter aan het systeem zelf kan overlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
Kiwi schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:08:
[...]

Je kan naar je recente apps door omhoog te swipen en even vast te houden. Als je vervolgens helemaal naar links veegt zit daar een knop om alles te sluiten.
Let wel op dat dit niet efficiënt is en dat je dit beter aan het systeem zelf kan overlaten.
Thanks! Het probleem is dat ik thuis af en toe dit even moet doen icm het uit- en schakelen van de wifi bij sommige apps. Mijn Ziggo modem schijnt een fout te hebben waardoor dit af en toe nodig is. Verder laat ik dit uiteraard aan Android zelf over.

[ Voor 4% gewijzigd door dimmak op 12-06-2019 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Die full gesture navigatie is wel verschrikkelijk wennen. Ben er nu niet bepaald kapot van. Zijn er mensen die dat fijn vinden werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:41
Maverick schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:43:
Die full gesture navigatie is wel verschrikkelijk wennen. Ben er nu niet bepaald kapot van. Zijn er mensen die dat fijn vinden werken?
Ik mis het naar links en rechts kunnen scrollen door alle apps door de navigation bar vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zit nu op Beta 4. Alles lijkt wat beter geworden t.o.v. beta 3, somehow voelen de gestures nu ook veel beter aan waardoor ik niet langer de pil met 2 knopjes gebruik. Enige waar ik aan moet wennen is het swipen om terug te gaan.

Pixel 3xl hier overigens.

Edit: Heb het idee dat animaties ook wat soepeler lopen en de haptics bij sommige acties nu wel of harder trillen i.p.v. niet in beta 3. Voelt allemaal wat meer responsive.

[ Voor 31% gewijzigd door Thomas op 13-06-2019 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dimmak
Maverick schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:43:
Ik ben terug gegaan naar de 2 knops. Ik miste de terug knop teveel en wil niet de hele tijd met mijn rechterduim naar de linkerhoek gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maverick
dimmak schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:23:
[...]

Ik ben terug gegaan naar de 2 knops. Ik miste de terug knop teveel en wil niet de hele tijd met mijn rechterduim naar de linkerhoek gaan.
Het ding is dat ik meestal maar gewoon probeer te wennen aan nieuwe dingen. Is toch de richting die het op zal gaan, maar valt vooralsnog niet mee.
Je kunt overigens ook de rechterkant gebruiken om terug te swipen. Dit werkt aan beide randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:46
Gebruik de beta sinds DP3, gestures lijkt inderdaad verbeterd te zijn in DP4, verder heb ik nu niet meer het probleem dat na een schermrotatie mijn achtergrondafbeelding uitgerekt wordt.

Ik gebruik de full gestures, wat ik daarbij nu nog vooral merk is dat het vanuit het homescreen niet altijd lijkt te werken door vast te houden. Soms open ik dan maar een app (dialer of zo) en open ik het recente app scherm vanaf daar.
Verder wordt het nu wel heel ingewikkeld om iemand anders uit te leggen hoe ze je telefoon moeten bedienen, vooral als dat een iPhone gebruiker is ;-) (bijvoorbeeld tijdens het rijden, en als je je bijrijder even wat wil laten doen (ander muziekje opzetten of zo))

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
Maverick schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 09:00:
[...]

Het ding is dat ik meestal maar gewoon probeer te wennen aan nieuwe dingen. Is toch de richting die het op zal gaan, maar valt vooralsnog niet mee.
Je kunt overigens ook de rechterkant gebruiken om terug te swipen. Dit werkt aan beide randen.
Ik snap nu waarom ik van rechts swipen niet door had. Vanwege mijn hoesje werkt dit vaak niet lekker. Misschien is dat nog even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingHorse
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 29-05 19:42
Ik heb de Q beta nu bijna 2 weken, en ben matig te vrede. Over het algemeen prima ervaring, de voor mij belangerijke funcities werken. Maar 1 groot ding en een wat kleiner ding zijn wat vervelend.

Het grote ding is dat me telefoon meestal geen internet verbinding heeft, of opvallend traag. Dan moet ik meestal 1 keer "Internet verbinding" uitzetten en daarna vliegtuigstand aanzetten. 30 seconden wachten, en dan een voor een weer het tegenovergestelde doen om van snel internet te kunnen genieten. Iets was ik helaas meerdere malen per dag herhaal. Gelukkig hoef ik niet bereikbaar te zijn. Maar is natuurlijk wel vervelend als je snel wilt checken of je nog nieuwe appjes hebt en je eerst 1 minuut bezig bent internet toegang te herstellen.

Tweede, absoluut niet waardig om te melden: Foto versturen naar instagram stories vanuit Foto's app werkt niet. En nieuwere screenshots(alles sinds de upgrade) zijn niet te vinden voor de instagram app.

Beide problemen hebben me nog niet te veel gefrusteerd om een downgrade te overwegen, net als het draaien van insider builds op vaste/werk pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:46
KingHorse schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:37:
Ik heb de Q beta nu bijna 2 weken, en ben matig te vrede. Over het algemeen prima ervaring, de voor mij belangerijke funcities werken. Maar 1 groot ding en een wat kleiner ding zijn wat vervelend.

Het grote ding is dat me telefoon meestal geen internet verbinding heeft, of opvallend traag. Dan moet ik meestal 1 keer "Internet verbinding" uitzetten en daarna vliegtuigstand aanzetten. 30 seconden wachten, en dan een voor een weer het tegenovergestelde doen om van snel internet te kunnen genieten. Iets was ik helaas meerdere malen per dag herhaal. Gelukkig hoef ik niet bereikbaar te zijn. Maar is natuurlijk wel vervelend als je snel wilt checken of je nog nieuwe appjes hebt en je eerst 1 minuut bezig bent internet toegang te herstellen.

Tweede, absoluut niet waardig om te melden: Foto versturen naar instagram stories vanuit Foto's app werkt niet. En nieuwere screenshots(alles sinds de upgrade) zijn niet te vinden voor de instagram app.

Beide problemen hebben me nog niet te veel gefrusteerd om een downgrade te overwegen, net als het draaien van insider builds op vaste/werk pc.
Dat eerste herken ik niet.
Dat tweede ook niet met Instagram (dat gebruik ik eigenlijk vrijwel nooit) Ik merk het wel met Untapp'd, ik kan daar geen foto's aan mijn biertjes toevoegen in de app.
Verder werken sommige apps niet, mogelijk moeten ze nog wat aanpassingen voor Q doen.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
KingHorse schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:37:

Het eerste heb ik zelf nog niet meegemaakt. Het 2e heb ik inderdaad ook last van. Volgens mij heeft het iets te maken met rechten van achtergrond processen waar ze mee bezig zijn. Ik ga ervan uit dat dit binnenkort opgelost gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
catchingfire schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 13:57:
Niemand problemen met Google Maps? Mijn Google Maps is gaat helemaal raar doen met een vreemde layout als ik 'm een keer naar PIP verklein (at gaat weer met beta4) en dan weer maximize.

Ook nog steeds geen Clash Royale :(

Opstarten duurt ook erg lang, niet dat ik dat vaak moet doen, maar het duurt opmerkelijk langer dan het met de normale versie duurde.
Ik heb zojuist een update gekregen van Clash of Clans en is daardoor voor het eerst weer bespeelbaar. Clash Royale zal ook volgen dan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Paar issues waar ik tegenaan ben gelopen in Beta 4:

1. Dark mode werkt niet altijd lekker, soms is in de google app de tekst nog zwart/donker en amper leesbaar. Gebeurt ook weleens in WhatsApp maar dan omgekeerd.

2. Het verkleinen van youtube (homebutton terwijl je een filmpje kijkt) gaat soms fout. De hele app wordt verkleind of blijft 'groot', waardoor je naast de video ook nog alle knopjes, comments, etc. hebt. Dat werkt natuurlijk niet.

3. De dark mode van de google app is sowieso brak. Als je een winkel/plek opzoekt en dan op foto's klikt zijn de kleuren van de foto's inverted. Heel raar.

4. Gesture navigation, met name teruggaan, werkt nog niet goed.

5. Somehow pakt mijn camera soms niet de foto die ik zojuist heb genomen als ik de foto's wil bekijken vanuit de camera app, dus die kleine preview rechtsonder, maar een foto die ik eerder heb genomen.

6. Share menu is brak, laat vaak niks zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarfl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:05
Q Beta sinds een paar weken op een Pixel 3a, Alles werkt naar behoren. Dark mode vind ik prettig. Enige wat ik mis is het uitstellen van het Time-out scherm met de vingerafdruk, vond ik prettig tijdens lezen van langere teksten.

Beter vriendelijk te zijn dan gelijk krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefjuhw
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-07 15:04
Draai ook al een tijdje de beta op mijn Pixel 3. Sinds vandaag heb ik echter dat de animatie van het teruggaan naar de homescreen niet soepel meer is. Als ik terug ga (swipen vanaf de zijkant) dan is het vloeiend maar als ik van uit het midden onderin het scherm omhoog veeg dan niet. Dan zie ik alleen de achtergrond, daarna nog even de laatste app die afsloot en dan komen de apps op het homescreen weer in beeld. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
steefjuhw schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 20:27:
Draai ook al een tijdje de beta op mijn Pixel 3. Sinds vandaag heb ik echter dat de animatie van het teruggaan naar de homescreen niet soepel meer is. Als ik terug ga (swipen vanaf de zijkant) dan is het vloeiend maar als ik van uit het midden onderin het scherm omhoog veeg dan niet. Dan zie ik alleen de achtergrond, daarna nog even de laatste app die afsloot en dan komen de apps op het homescreen weer in beeld. Meer mensen last van?
Dit lijkt gefixt in beta 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
Is hij weer teruggetrokken? Gister kon ik hem installeren, maar nu is de update nergens meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefjuhw
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-07 15:04
Klopt , werkt nu wel weer zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:45
dimmak schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:05:
Is hij weer teruggetrokken? Gister kon ik hem installeren, maar nu is de update nergens meer te vinden.
Van de Reddit van Google:
We're aware of an issue with Android Q Beta 5 related to installing updates. We've temporarily paused Beta 5 OTA updates to all Pixel devices as we investigate the issue. We apologize for any inconvenience, and will provide this post once the issue is resolved.
De OTA is dus teruggetrokken, maar de images zijn nog beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingHorse
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 29-05 19:42
Ondertussen komt hij weer binnen via OTA.:)

Pixel 3a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-07 16:09
Alle banken apps werken ook naar behoren? (Rabobank, knab?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoop1985
De Rabo bankieren app werkt gewoon, de Wallet bij mij niet. Dacht ooit ergens gelezen te hebben dat in beta versies niet de benodigde rechten/toegang beschikbaar is voor NFC payments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-07 16:09
Sjoop1985 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:13:
De Rabo bankieren app werkt gewoon, de Wallet bij mij niet. Dacht ooit ergens gelezen te hebben dat in beta versies niet de benodigde rechten/toegang beschikbaar is voor NFC payments.
Dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-07 15:11
Hoe zit het eigenlijk met de ING Bankieren/Mobel betalen (tegenwoordig 1)-app op de bèta van Q?

Edit: Als ik het zo lees zal Mobiel betalen niet werken... :P

[ Voor 25% gewijzigd door Xanland op 03-08-2019 18:09 ]

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Laatst online: 12-07 22:47
Zelfde vraag voor ABN Amro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-07 08:31
Q beta 6 update is er :) .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lammegier48
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-11-2020
Beta 6 geïnstalleerd en alle app's werken tot nu toe volledig.
b.v. Sns bank, anwb, here, ics, bluemail, mijn overheid, paypal enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
Ann Amro app doet het ook. Ziggo go sluit steeds helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
Iets veroorzaakt bij de nieuwe beta voor een batterydrain. Ik heb een langzame QI lader in de auto en voor de update laadde mijn toestel gewoon op onder het gebruik van Android Auto en Spotify, na de update heb ik een verlies van 15%(!). Het toestel wordt ook heel warm. Aangezien er niks aan de hand is op de langzame QI dock van kantoor vermoed ik dat Bluetooth de veroorzaker is.

[ Voor 17% gewijzigd door dimmak op 08-08-2019 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Xanland schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:08:
Hoe zit het eigenlijk met de ING Bankieren/Mobel betalen (tegenwoordig 1)-app op de bèta van Q?

Edit: Als ik het zo lees zal Mobiel betalen niet werken... :P
Bij mij wisselt het elke keer, soms werkt het meteen, andere keren moet ik de app zelf openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-07 15:11
Klinkt goed als je het mij vraagt! An sich een keertje openen is het probleem niet voor zolang de bèta is. :)
Thnx!

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
Abn amro wallet werkt ook niet goed. De bankieren app wel. Ach ja, zal niet meer zo duren voor de release van q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
Rabo Wallet werkt nu, paar transacties vandaag zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
Na bovenstaande post moest ik, om een ander probleem te troubleshooten, de boel resetten. Nu kan ik de Rabo Wallet niet meer vinden in de store... Als ik via een rechtstreekse link probeer, krijg ik de mededeling dat de app niet compatibel is met mijn apparaat, zelfs op Pie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denniscelen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-05 21:38
Iemand die android 10 al op zijn pixel heeft maar waar focus mode niet beschikbaar is? Focus mode staat er niet tussen bij digital well being?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
Focus mode zit in de beta van Digital Wellbeing, dus om for te kunnen gebruiken moet je ook aan die beta deelnemen.
Pagina: 1