Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-05 11:46

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/K0Jl6QeL9SngayG1tzho6fBN/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hQkR2GO1Mb4DGqyCpY_HZZqhi2w=/fit-in/656x/filters:strip_icc()/i/2002239001.jpeg?f=imagenormal

Google heeft op 9 oktober zijn nieuwe producten aangekondigd, met onder andere een nieuwe Google Home Hub, Pixel Slate tablet, en natuurlijk de nieuwste generatie Pixel telefoons. Vrijwel alles was al uitgelekt over deze telefoons, en Google lijkt dit jaar weer voornamelijk op de camera gefocust te hebben.

Dit jaar zijn de 3 en de 3XL vrijwel gelijk aan elkaar, op het scherm na. Waar de 3 een 1080p 5,5" scherm heeft, heeft de 3XL een 1440p 6,3" scherm, die bij de bovenhoeken tot aan de rand reikt, waardoor er een grote notch ontstaat voor de 2 camera's en een van de stereo speakers.

De telefoons beschikken over een Snapdragon 845 in combinatie met de Adreno 630 GPU, en 4GB RAM. De camera aan de achterkant is nog steeds alleen, en lijkt op dit moment weer de beste camera in een smartphone tot dusver te zijn. Aan de voorkant zitten 2 camera's, waarvan één een groothoeklens heeft. Dit geeft de mogelijkheid om meer kwijt te kunnen in selfies, waardoor bijvoorbeeld meer personen erop passen zonder het gebruik van bijvoorbeeld een selfie-stick.

De opslag in beide toestellen is niet uitbreidbaar en er is keuze tussen een 64GB en een 128GB model. Beide toestellen komen in de kleuren 'Just Black', 'Clear White' en 'Not Pink' uit. De inmiddels klassieke 2-tone achterkant is weer aanwezig, maar in plaats van plastic is deze nu van glas gemaakt, waarbij het grootste gedeelte een matte coating heeft.

Hierdoor is de mogelijheid tot draadloos laden ook weer teruggebracht bij deze telefoons.

Dit topic is bedoeld voor het bespreken van levertijden en prijzen.
Voor overige zaken zie [Google Pixel 3(XL)] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Ik ga zelf waarschijnlijk de 3XL naar Nederland halen vanuit de Google Store via huifkarverzendservice.nl
Garantie afhandeling via Google gaat volgens mij super, en is ook via Google Nederland te doen begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d--amo
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-04 14:30
Ik zit toevallig in de US in november. Het zou mooi zijn mocht ik daar een unlocked versie kunnen kopen. Dat scheelt hem toch een 150 euro.

Vraag me af in hoeverre er een verschil is in support van de verschillende frquenties. Kan niet meteen een data sheet vinden op de google website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
d--amo schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:49:
Ik zit toevallig in de US in november. Het zou mooi zijn mocht ik daar een unlocked versie kunnen kopen. Dat scheelt hem toch een 150 euro.

Vraag me af in hoeverre er een verschil is in support van de verschillende frquenties. Kan niet meteen een data sheet vinden op de google website.
Voor zover ik weet doet Google niet aan verschillende modellen voor verschillende markten. In de tech specs op de store pagina staat hier ook niets over vermeld.

Hopen voor je dat hij dan gewoon in de winkels verkrijgbaar is, de huidige levertijden zien er niet best uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-05 08:30
Kiwi schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:16:
Ik ga zelf waarschijnlijk de 3XL naar Nederland halen vanuit de Google Store via huifkarverzendservice.nl
Garantie afhandeling via Google gaat volgens mij super, en is ook via Google Nederland te doen begreep ik.
Werkt dat goed, via huifkar? Ik wil em ook graag hebben, maar durf het niet zo aan :D zal voor mij eerste keer worden.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
HaruHaru schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:35:
[...]

Werkt dat goed, via huifkar? Ik wil em ook graag hebben, maar durf het niet zo aan :D zal voor mij eerste keer worden.
Ik heb bij mijn Pixel 2 XL, mailboxde.com gebruikt. Dat beviel goed. Voor €16 heb je de telefoon in Nederland bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kiwi schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:16:
Moet dat nog zelf een keer ervaren, tot nu toe zijn al mijn Nexus toestellen (behalve de 5) een keer teruggeweest voor problemen. De 2XL die ik nu heb heeft ook een klein kwaaltje waar ik iets aan wil laten doen, maar helaas is de nieuwe 3 die ik op het oog had toch best wel prijzig... Nog maar even wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-02 14:34
is er ook iets vergelijkbaars om uit de us te bestellen. zit een beetje met de levertijd aangezien ik hem wel heel graag voor 9 november (vakantie) wil hebben

okee na iets meer research
https://www.shipito.com
https://www.myus.com/

heeft iemand hier ervaring mee?

[ Voor 26% gewijzigd door pedra op 10-10-2018 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baris
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:22
pedra schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:06:
is er ook iets vergelijkbaars om uit de us te bestellen. zit een beetje met de levertijd aangezien ik hem wel heel graag voor 9 november (vakantie) wil hebben

okee na iets meer research
https://www.shipito.com
https://www.myus.com/

heeft iemand hier ervaring mee?
Ik denk dat je hem beter vanuit Duitsland kan halen, ook in verband met de garantie. Dan ben je namelijk europees 2 jaar gedekt in plaats van die standaard 1 jaar garantie uit USA.

Ik heb zelf mailboxde gebruikt voor een aantal producten en dat ging snel! Een aanradertje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
Baris schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:23:
[...]

Ik denk dat je hem beter vanuit Duitsland kan halen, ook in verband met de garantie. Dan ben je namelijk europees 2 jaar gedekt in plaats van die standaard 1 jaar garantie uit USA.

Ik heb zelf mailboxde gebruikt voor een aantal producten en dat ging snel! Een aanradertje _/-\o_
helaas is in duitslad de levertijd nu 6-8 november. plus dan nog bezorgen naar nederland. is zo erg krap qua tijd. dat het eigenlijk geen optie is helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baris
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:22
pedra schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:28:
[...]

helaas is in duitslad de levertijd nu 6-8 november. plus dan nog bezorgen naar nederland. is zo erg krap qua tijd. dat het eigenlijk geen optie is helaas
Je kunt altijd nog voor de winkel liggen op de dag van release :X

Maar zonder gekkigheid, op de Duitse Mediamarkt site kan je hem preorderen voor 2 november. Is dat niet een optie voor je? https://www.mediamarkt.de...onlineshop&channel=mmdede

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
HaruHaru schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:35:
[...]

Voor mijzelf ook de eerste keer, maar Huifkar komt met een prijs van €50, dus ik ga denk ik ook voor mailboxde.

EDIT: Pixel 3XL Just Black + Pixel Stand besteld, levering bij mailboxde verwacht op 8-9 november.

[ Voor 12% gewijzigd door Kiwi op 10-10-2018 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Kiwi schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:45:
[...]

Voor mijzelf ook de eerste keer, maar Huifkar komt met een prijs van €50, dus ik ga denk ik ook voor mailboxde.

EDIT: Pixel 3XL Just Black + Pixel Stand besteld, levering bij mailboxde verwacht op 8-9 november.
Bij welke winkel besteld? MM duitsland?

Ik krijg die Pixel Stand daar niet gevonden |:(

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
RobbyTown schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 20:52:
[...]

Bij welke winkel besteld? MM duitsland?

Ik krijg die Pixel Stand daar niet gevonden |:(
Nee, bij de Google Store zelf, voornamelijk i.v.m. garantie afhandeling (wat via Google NL kan). Daar was uiteraard ook de Pixel Stand gewoon verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Kiwi schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 20:56:
[...]

Nee, bij de Google Store zelf, voornamelijk i.v.m. garantie afhandeling (wat via Google NL kan). Daar was uiteraard ook de Pixel Stand gewoon verkrijgbaar.
Dank u. Ik wacht nog even de reviews af :). Ergens rond kerst wel leuk om te kopen :)

hmm vreemd gister kreeg ik keer op keer omleiding naar NL store toe. Nu niet meer. Originele hoesjes werken blijkbaar ook met de stand: https://store.google.com/de/product/pixel_3_case_fabric

Kunt blijkbaar ook je eigen case maken: https://store.google.com/de/product/custom_case_landing#!/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:03
Kiwi schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 20:56:
[...]

Dus jij zegt dat je bij Google Duitsland de telefoon koopt, levering via mailboxde en dan toch via Google NL eventuele garantie kan claimen?

Zo ja dan ga ik dat, na de eerste reviews afwachten, ook doen voor een Pixel 3 XL, evt met stand.
Ben nu na 3 jaar wel klaar met mijn N6P die trager wordt en batterij die ook slijt.
Wel al 3 keer kosteloos en snel vervangen via de Google garantie inderdaad, maar destijds ook deze via google NL gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-05 20:31
Waarschijnlijk zal Belsimpel toch ook wel snel kunnen leveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kezman
  • Laatst online: 17-12-2022
Megupe schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 22:15:
[...]

Dus jij zegt dat je bij Google Duitsland de telefoon koopt, levering via mailboxde en dan toch via Google NL eventuele garantie kan claimen?

Zo ja dan ga ik dat, na de eerste reviews afwachten, ook doen voor een Pixel 3 XL, evt met stand.
Ben nu na 3 jaar wel klaar met mijn N6P die trager wordt en batterij die ook slijt.
Wel al 3 keer kosteloos en snel vervangen via de Google garantie inderdaad, maar destijds ook deze via google NL gekocht.
Ja dat klopt zeker. Ik heb mijn Pixel 2 XL al laten vervangen door Google vanwege oplader problemen. Gekocht in Duitse play store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Belsimpel heeft hem nu ook beschikbaar voor pre-orders, voor het kleine prijsje van €999 voor de normale en €1149 voor de XL 8)7

Snap best dat ze vanwege grijze import misschien iets hoger moeten zitten, maar €200? |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Kiwi op 11-10-2018 15:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:08
Pffff, inderdaad. De gewone Pixel 3 voor €999 i.p.v. €849. Dan is een doorstuurservice toch een stuk goedkoper als je toch niet aan een aanschaf met abbo vastzit :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
wat ook wel grappig is dat de verwachte verkoopprijs van de pixel 3 128gb €949 is bij belsimpel

[ Voor 7% gewijzigd door pedra op 11-10-2018 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coentje44
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Belachelijk hoge prijzen op Belsimpel. Deden ze vorig jaar ook met de Pixel 2 en XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regenjas
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-05 05:45
Ik ga met jullie mee naar mailboxde, blijkt de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
pedra schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:54:
wat ook wel grappig is dat de verwachte verkoopprijs van de pixel 3 128gb €949 is bij belsimpel
Ze hebben dus de prijs nog wat verder omhoog gegooid bij Belsimpel. Opvallend wel... Ik had de hoop dat hij daar wel OK zou zijn qua prijs in combinatie met een abonnement maar dit 901 euro bijbetalen voor een 64GB Pixel 3 zie ik niet zitten. Maandelijks afbetalen doe ik niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 19:23
Normaal zou de Pixel 3 64GB 849euro kosten.

Belsimpel verwacht de Pixel 3 64GB over 3 weken, voor een prijs van €999,-
En de 128GB onbekende levertijd, die prijs zal dan vast uitkomen op €1099,-

Pixel 3 XL 64GB los bij Belsimpel zit op €1149,-
En dus Pixel 3 XL 128GB waarschijnlijk zo'n €1249,-

Ik moet voor 8 november verlengen, anders vervalt m'n korting op m'n huidige sim only abbo.. dus als ik 3 maanden wacht, betaal ik 3x 15euro meer, voor m'n sim only abbo.

[ Voor 18% gewijzigd door SuperVeloce op 11-10-2018 17:38 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
Ik mag zakelijk een nieuw toestel, maar Belsimpel wordt te duur. Dan koop ik hem in de Duitse Store. Nog even uitzoeken of ik hem ook naar de postbus van onze Duitse dochterfirma kan laten sturen...

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:41
Bestellung bestätigt

Pixel Phone 3 (64GB, Just Black)
Google Pixel 3 Case (Carbon)
Google Pixel Stand White
8-9 November via Mailboxde.com

:*)

[ Voor 8% gewijzigd door Dennis-L op 11-10-2018 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:20
SuperVeloce schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:27:
Normaal zou de Pixel 3 64GB 849euro kosten.

Belsimpel verwacht de Pixel 3 64GB over 3 weken, voor een prijs van €999,-
En de 128GB onbekende levertijd, die prijs zal dan vast uitkomen op €1099,-

Pixel 3 XL 64GB los bij Belsimpel zit op €1149,-
En dus Pixel 3 XL 128GB waarschijnlijk zo'n €1249,-

Ik moet voor 8 november verlengen, anders vervalt m'n korting op m'n huidige sim only abbo.. dus als ik 3 maanden wacht, betaal ik 3x 15euro meer, voor m'n sim only abbo.
Iets meer nog ;)

Pixel 3 64GB a 999 euro: https://www.belsimpel.nl/google-pixel-3
Pixel 3 128GB a 1129 euro: https://www.belsimpel.nl/google-pixel-3/128gb-zwart
Pixel 3 XL 64GB a 1149 euro: https://www.belsimpel.nl/google-pixel-3-xl/zwart
Pixel 3 XL 128GB a 1269 euro: https://www.belsimpel.nl/google-pixel-3-xl/128gb-zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Heeft iemand wel eens geprobeerd om het verzendadres aan te passen ná bestelling?
Als je inlogt op store.google.com dan kan je het adres inderdaad aanpassen naar een Nederlands adres.

Oh toch niet :X

[ Voor 6% gewijzigd door Dennis-L op 12-10-2018 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Ik heb contact gehad met mobiel.nl en zij gaan volgende week prijzen bekend maken.
1 nov zou leverdatum UK zijn.

Heb mobiel.nl ook vertelt dat ik hoop dat ze goedkoper zijn dan belsimpel... zij gaven aan dat ze voor mooie prijzen gaan, dus waarschijnlijk goedkoper zullen zijn ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Nou is goedkoper dan belsimpel zijn ook niet zo heel lastig in dit geval :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:41
Hmm, samen met mijn broertje een Pixel 3 besteld.
Hij heeft besteld, mijn creditcard.

edit:
Kort daarna werd ik gebeld door de ING Fraudepreventie, daar heb ik aangegeven dat de transactie klopt. Daarop zou de transactie worden goedgekeurd

Krijgt mijn broertje vanmiddag een mail van Google dat de bestelling is gestorneerd ivm verdachte activiteit.
Heeft iemand dat al eens meegemaakt?

[ Voor 30% gewijzigd door maniac2003 op 13-10-2018 17:18 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis-L
maniac2003 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 16:13:
Hmm, samen met mijn broertje een Pixel 3 besteld.
Hij heeft besteld, mijn creditcard.
Krijgt hij vanmiddag een mail dat de bestelling is gestorneerd ivm verdachte activiteit.
Heeft iemand dat al eens meegemaakt?
Ja toevallig wel.
Ik deed de betaling met mijn CC via de Duitse store.
Ging goed, is ook afgeschreven maar ik kreeg wel direct een sms van de bank dat mijn CC geblokkeeerd was uit veiligheidsoverweging en ik moest direct de fraudehelpdesk bellen.
Meteen even gebeld en uitgelegd dat betaling door mijezelf is uitgevoerd en toen hebben ze de blokkade er weer afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
@Dennis-L Ja, hier ook. Inmiddels heb ik deze info ook aan mijn originele post toegevoegd.
Ik ben gebeld door de ING, na mijn goedkeuring zou de betaling gecleared worden.

Daarom een beetje verbaast over de ontvangen mail van Google. We hebben inmiddels de mail beantwoord, helaas nog geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:33
Ik wil hem graag bestellen bij de duitse google store icm de mailboxde.
Hoe hebben jullie de gegevens ingevuld (is mijn eerste keer via mailboxde)?

Mijn naam en id bij name en Mailboxde.com GmbH bij Adresszeile 1 of anders om?

Worden er nog eventuele aanbiedingen verwacht bij het verschijnen?

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-05-2021
Coentje44 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:14:
Belachelijk hoge prijzen op Belsimpel. Deden ze vorig jaar ook met de Pixel 2 en XL.
Tja ze profiteren ervan, die pakken gewoon 150 euro zo in hun zak per telefoon. Ze zijn ook de enige in NL waar je kunt pre-orderen.

Ik ga gewoon nog een maandje wachten, sowieso tot de eerste reviews er zijn en totdat hij overal in Duitsland verkrijgbaar is, ook via weborder en met verlegde btw.

Ik weiger iig mee te helpen om de zakken van Belsimpel te vullen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennis-L
mrfatmen schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 21:52:
Ik wil hem graag bestellen bij de duitse google store icm de mailboxde.
Hoe hebben jullie de gegevens ingevuld (is mijn eerste keer via mailboxde)?

Mijn naam en id bij name en Mailboxde.com GmbH bij Adresszeile 1 of anders om?

Worden er nog eventuele aanbiedingen verwacht bij het verschijnen?
You can have your shipments sent to this address. Please cite Mailboxde.com GmbH always in the first or second line - Deutsche Post often requires this form (you can use an address additional / Adresszusatz too). If there is a possibility to split the street into 2 lines, write your name and ID in the first line and the real street in the second line.

Name
Mailboxde.com GmbH
Adresszeile 1
Voornaam Achternaam, ID XXXXX
Adresszeile 2
Äussere Weberstr. 57
Postleitzahl
02763
Stadt
Zittau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-05 18:44
Ik heb ook gebruikgemaakt van mailboxde.com en de telefoon bij Google besteld, maar kreeg net het bericht dat mijn bestelling is geannuleerd 'Aufgrund einer verdächtigen Aktivität'. Ik heb een mailtje gestuurd, maar even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Nova163 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 14:29:
Ik heb ook gebruikgemaakt van mailboxde.com en de telefoon bij Google besteld, maar kreeg net het bericht dat mijn bestelling is geannuleerd 'Aufgrund einer verdächtigen Aktivität'. Ik heb een mailtje gestuurd, maar even afwachten dus.
Ook toevallig ING?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
Nee, ik heb betaald met creditcard, die is niet van ING.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
Gisteren besteld bij Google met een ING creditcard.
Vanochtend ook een mail van Google dat de bestellingen geannuleerd is wegens verdachte activiteiten op mijn account.

Geen melding van een foute creditcard of iets.
Bij ING zie ik ook geen melding staan en staat de reservering nog gewoon actief.
Inmiddels is ook de creditcard actie teruggedraaid door de Google store.

Iemand al iets van Google vernomen na een reactie op de annulering email?

[ Voor 20% gewijzigd door mrfatmen op 15-10-2018 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Wel gek, ik heb het ook met een ING CC gedaan.
Kreeg wel de melding van ING dat mijn CC geblokkeerd was maar van Google geen mail dat de bestelling is geannuleerd.
Wellicht kwam dat omdat ik binnen 10 minuten mijn CC weer heb laten deblokkeren.
  • Bevestiging bestelling: 20:51
  • SMS ING: 20.57
  • ING gebeld: 20:58

[ Voor 8% gewijzigd door Dennis-L op 15-10-2018 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
mkools24 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 10:39:
[...]

Tja ze profiteren ervan, die pakken gewoon 150 euro zo in hun zak per telefoon. Ze zijn ook de enige in NL waar je kunt pre-orderen.

Ik ga gewoon nog een maandje wachten, sowieso tot de eerste reviews er zijn en totdat hij overal in Duitsland verkrijgbaar is, ook via weborder en met verlegde btw.

Heb je ervaring met bestellen in Duitsland met verlegde BTW en kun je misschien aangeven hoe dat gaat? Ik zit zakelijk namelijk aan een maximale prijs excl. BTW vast, waar ik met Belsimpel prijzen ver overheen schiet. Uit Duitsland halen zou middels verlegde BTW wel een optie kunnen zijn, maar ik heb daar geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazeykazeman
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-04 15:14
mkools24 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 10:39:
[...]

Dit komt heus niet omdat ze de enige zijn en daardoor maar een willekeurige marge eroverheen kunnen doen ... ze moeten de toestellen ergens anders vandaan halen en vervolgens ook Nederlandse aftersales kunnen bieden, kost ook wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mkools24
Gugger schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:15:
[...]

Heb je ervaring met bestellen in Duitsland met verlegde BTW en kun je misschien aangeven hoe dat gaat? Ik zit zakelijk namelijk aan een maximale prijs excl. BTW vast, waar ik met Belsimpel prijzen ver overheen schiet. Uit Duitsland halen zou middels verlegde BTW wel een optie kunnen zijn, maar ik heb daar geen ervaring mee.
Ik bestel zoveel met verlegde btw uit Duitsland maar ook uit Nederland (ik zit in Belgie).

Btw in Duitsland is wel 19% ipv 21%.

De website van de leverancier moet het wel ondersteunen maar bij veel websites vul je je BTW nummer in en je land en dan wordt de btw automatisch geschrapt, maar er zijn ook gevallen waarbij ik contact op moest nemen met de verkoper en bijv de btw achteraf teruggestort kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
Helaas ook mijn 2e Google Store bestelling met levering via Mailboxde "storniert" vanwege verdachte activiteit. Crap :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-05 20:32

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hier ook storniert door google vanwege verdachte activiteit. In de mail een link hier naartoe:
Google reserves the right to reject all or part of an order and may refuse to ship Devices to you for reasons such as: (a) if we detect suspicious or fraudulent activity (including unauthorized reseller activity) in violation of these Terms; (b) if you do not live in a country from which Devices may be purchased; or (c) if you order more than the permitted maximum number of Devices.
https://www.google.com/ap...O_PiTlnsXCU1jr3k2Ih72Gr-Q

Mijn vermoeden is: dit bestellen via mailbox gaat niet lukken.

Heb ook gereageerd naar google in de mail maar nog geen reactie.

[ Voor 32% gewijzigd door LtMarx op 15-10-2018 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Kan zijn dat er op het adres van Mailboxde.com nu al zoveel orders zijn gedaan dat dat wordt gezien als "unauthorized reseller activity"

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:20
Neem aan dat ze vanaf begin november gewoon bij de Mediamarkt in Duitsland liggen? Woon direct aan de grens en 15km van een Duitse MM, dus dat is dan de eenvoudigste methode lijkt me.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nova163
alexbl69 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:13:
Neem aan dat ze vanaf begin november gewoon bij de Mediamarkt in Duitsland liggen? Woon direct aan de grens en 15km van een Duitse MM, dus dat is dan de eenvoudigste methode lijkt me.
https://www.mediamarkt.de...b-just-black-2486296.html
"Erscheint am 02.11.18"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Apart dat al die Mailbox bestellingen worden geannuleerd. Mijn order (10-10 17:29) staat nog steeds in mijn account, ook geen mail gehad over een eventuele annulering.

Apart trouwens dat de MediaMarkt hem straks eerder levert dan Google zelf, daar staat nog steeds 8-9 Nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regenjas
Mijn order van 11 oktober is intact, het bedrag staat ook gewoon gereserveerd op mijn RaboCard (MasterCard). Ik heb al eerder via de (Nederlandse) Google store een bestelling geplaatst, hopelijk ben ik met mijn creditcard daardoor goedgekeurd :')

Anders wordt het inderdaad toch Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hier net nog een poging gewaagd via mailbox.de. Nu door een iets andere manier van mijn adres vermelden. Had het de eerste keer op mijn naam gedaan inplaats van zoals mailbox voorschrijft. Ik zal het resultaat hier melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
De niet-XL variant lijkt inmiddels al klaar te zijn voor verzending:
https://www.androidpolice...-orders-started-shipping/

Afbeeldingslocatie: https://www.androidpolice.com/wp-content/themes/ap2/ap_resize/ap_resize.php?src=https%3A%2F%2Fwww.androidpolice.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F10%2Fpixel-3-shipped-hero.png&w=728

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Maar dan in de us aan de prijzen te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Ja, leverdata in Europa beginnen volgens mij sowieso pas vanaf 6-7 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
Eergisteren nogmaals een bestelling geplaatst, had goede hoop maar vandaag toch weer een annulering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hier precies hetzelfde ^^

Ik wil eigenlijk alleen ook zo'n stoffen hoesje van Google erbij bestellen en dat gaat niet via de mediamarkt bijvoorbeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik heb de Pixel 3 nu besteld bij de Saturn in Kleve, inclusief origineel hoesje. Kon vorig jaar ook al met de Pixel 2.
Je hoeft niets voor te schieten, je kan tijdens het bestellen aangeven dat je hem wilt af komen halen bij een winkel, en vervolgens aangeven dat je ter plekke daar wil afrekenen. Dus een officiele bestelling gedaan die ik zo kan laten schieten als ik een andere mogelijkheid vind.

Mooiste grap is ook nog dat de totala bestelling goedkoper is bij de saturn dan bij de Duitse google store aangezien ik 50% korting krijg op accessoires.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mkools24
Hij is hier nu ook te bestellen ook met verlegde btw:

https://www.future-x.de/d...64+GB+14+cm+(99928210)%22

Levering 29-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

mkools24 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:12:
Hij is hier nu ook te bestellen ook met verlegde btw:

https://www.future-x.de/d...64+GB+14+cm+(99928210)%22

Levering 29-10.
Is dat een apart Deutsche Telekom model? En ook nog 50 eur duurder? Of lees ik het dan niet goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 163281

Ik ben op zoek naar de dichtsbijzijnde winkel in duitsland waar ik een google pixel 3 kan kopen. Ik woon zelf in rijswijk, zuid holland. Ik heb zitten googlen, maar kom niet op een gewenste resultaat, wellicht gebruik ik niet de juist keywords.

Heeft iemand van jullie addressen van winkels die net over de grens liggen en google pixel 3 kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
Lt. Marx schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:00:
[...]

Is dat een apart Deutsche Telekom model? En ook nog 50 eur duurder? Of lees ik het dan niet goed?
Dat zag ik ook maar ik neem even aan dat de Pixel niet branded wordt verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
Lt. Marx schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:00:
[...]

Hier lees ik over de 2 en daar zeggen ze ook dat er geen branding is:

https://telekomhilft.tele...are-Branding/td-p/2854531
The updates for Pixel devices are coming, like Michael Pa. had already written, directly from Google.

For more than 2 years, Google has been releasing an update for all their devices very reliably around the 5th of the month. Although you can not look to the future, I do not think anything will change in this practice. So do not worry.
Zal met de 3 dan ook wel zijn neem ik aan, maarja neem je de gok :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis-L
Anoniem: 163281 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 16:17:
Ik ben op zoek naar de dichtsbijzijnde winkel in duitsland waar ik een google pixel 3 kan kopen. Ik woon zelf in rijswijk, zuid holland. Ik heb zitten googlen, maar kom niet op een gewenste resultaat, wellicht gebruik ik niet de juist keywords.

Heeft iemand van jullie addressen van winkels die net over de grens liggen en google pixel 3 kunnen leveren.
Denk de Saturn in Kleve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
weet eimand hoe dat gaat met preorder in mediamarkt duitsland.. is het aan de kassa betalen of electronisch voor je hem afhaald

[ Voor 4% gewijzigd door pedra op 18-10-2018 18:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Voor de vorige paar posts:
1. account aanmaken bij Saturn (zelfde moederbedrijf als Mediamarkt)
2. Pixel bestellen tegen dezelfde prijs als bij de Google store
3. Aangeven dat je hem wilt ophalen in de Saturn in Kleve en dat je terplekke betaald bij afhalen
4. ontvang de mails met bevestiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Voor de mensen die te lui zijn wat dan het verschil is. 2 screenshots :9

Google Store
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mMioBEOxkj2sXSO0zsy1LAYb/full.png

Saturn.de
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CgQ054CFtnIniVV54DIoeqJP/full.png

Dus bij Saturn goedkoper. In kleve ophalen weet je zeker dat hij niet kwijt raakt bij de pakketjes.
Je wagen vol gooien met benzine nog even wat boodschappen doen ik zeg prima dagje Kleve!

Twijfel zelf nog steeds om stand wel of niet te kopen. Veel meerwaarde heeft het niet naast het nachtkastje opladen (aangezien ik de tel als wekker gebruik). Wat niet van plan om een huis vol stands te zetten.

[ Voor 72% gewijzigd door RobbyTown op 18-10-2018 19:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mkools24
RobbyTown schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:47:
Voor de mensen die te lui zijn wat dan het verschil is. 2 screenshots :9

Google Store
[Afbeelding]

Saturn.de
[Afbeelding]

Dus bij Saturn goedkoper. In kleve ophalen weet je zeker dat hij niet kwijt raakt bij de pakketjes.
Je wagen vol gooien met benzine nog even wat boodschappen doen ik zeg prima dagje Kleve!

Twijfel zelf nog steeds om stand wel of niet te kopen. Veel meerwaarde heeft het niet naast het nachtkastje opladen (aangezien ik de tel als wekker gebruik). Wat niet van plan om een huis vol stands te zetten.
Pas wel op bij die laatste heb je Pixel XL hoesje gekozen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
In UK: https://www.clove.co.uk/google-pixel-3

Helaas is de pond niet meer zo gunstig maar ze leveren ook naar Nederland. Scheelt misschien een rit naar DE.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrfatmen
pedra schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 18:36:
weet eimand hoe dat gaat met preorder in mediamarkt duitsland.. is het aan de kassa betalen of electronisch voor je hem afhaald
Lt. Marx schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:32:
Voor de vorige paar posts:
1. account aanmaken bij Saturn (zelfde moederbedrijf als Mediamarkt)
2. Pixel bestellen tegen dezelfde prijs als bij de Google store
3. Aangeven dat je hem wilt ophalen in de Saturn in Kleve en dat je terplekke betaald bij afhalen
4. ontvang de mails met bevestiging
Als aanvulling naar aanleiding van mijn ervaring met de pixel 2:
Als je de winkel in kleve binnenkomt is er links naast de kassa een hokje waar je de internet bestelling kan ophalen met je email. (ze spreken hier ook redelijk engels)
Hier krijg je de gereserveerde goederen en kan je met je spullen naar de kassa om te betalen.
Dit kan uiteraard op de normale manieren (contant, creditcard of pin, let op de buitenland pin limiet op je pas voldoende is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Goog
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-06-2023
Ik heb zojuist de Pixel 3 besteld via de Duitse Media Markt website. Als het goed is kan ik hem op 2 november komen halen bij het filiaal in Herzogenrath. Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

mkools24 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 20:11:
[...]

Pas wel op bij die laatste heb je Pixel XL hoesje gekozen ;)
Klopt net ff check gedaan alle 2 zijn 45 euro :)

Gezien de tel eerder uitkomt dan stand en cover. Word het 2x rijden of kun/wil je alles in 1x halen?

[ Voor 18% gewijzigd door RobbyTown op 18-10-2018 21:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gugger
mkools24 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 20:21:
In UK: https://www.clove.co.uk/google-pixel-3

Helaas is de pond niet meer zo gunstig maar ze leveren ook naar Nederland. Scheelt misschien een rit naar DE.
En dan heb je natuurlijk een UK lader, wel goed om je te realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zubidingasir
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-10-2024
Anoniem: 163281 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 16:17:

Ik woon zelf in den haag. Mocht je naar Duitsland rijden, zou je er ook eentje extra kunnen ophalen voor mij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Helaas, of nou ja, het geld is teruggestort op mijn CC maar de bestelling is (nog) niet geannuleerd verder 🤐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Dennis-L schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 06:58:
Helaas, of nou ja, het geld is teruggestort op mijn CC maar de bestelling is (nog) niet geannuleerd verder 🤐
Staat er niet nog steeds gewoon een reservering open? Dat is bij mij wel het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Kiwi schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:12:
[...]

Staat er niet nog steeds gewoon een reservering open? Dat is bij mij wel het geval.
Nope.
Er stond tot gisteravond een - bedrag als reservering.
Vanochtend hetzelfde bedag, maar dan als +

Maar nog steeds geen mail en de orderstatus staat ook nog steeds op besteld.
Als ie nog verzonden gaat worden heb ik een soort gratis telefoon :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regenjas
Dennis-L schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 06:58:
Ik maak hetzelfde mee. Ik wacht het wel even af voordat ik ergens anders bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-05 20:31
Ik heb hem ook bij Saturn Kleve gereserveerd (Pixel 3 64GB). Makkelijk zat. En geloof dat het ook eventueel prima te bereiken is met de trein + bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Zit alleen te twijfelen tussen 64 en 128GB
Heb nu 32+64GB(sd)

Mobiel.nl zou eigenlijk al prijzen hebben, maar staan er nog niet op..

[ Voor 38% gewijzigd door SuperVeloce op 19-10-2018 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTAuthority
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:50
Dennis-L schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:16:
[...]

Als ie nog verzonden gaat worden heb ik een soort gratis telefoon :X
Mijn bestelling is ook helemaal van de reserveringslijst verdwenen (bij N26), maar ik had tegelijkertijd een extra paar USB-C-headphone-adapters besteld, en die stonden er gewoon bij als losse transactie met eigen datum (en zijn inmiddels ook hier in NL aangekomen). Ik vermoed dat de reservering niet langer dan nodig open gehouden wordt, en er nog een keer gepoogd wordt de betaling te verwerken ten tijde van verzending.

Ook via Mailboxde overigens, hoewel mijn Google Payments-account nog altijd op Duitsland staat gezien ik het aldaar wonende aangemaakt heb...

[ Voor 4% gewijzigd door NTAuthority op 19-10-2018 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-05 15:42
SuperVeloce schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:40:
Zit alleen te twijfelen tussen 64 en 128GB
Heb nu 32+64GB(sd)

Mobiel.nl zou eigenlijk al prijzen hebben, maar staan er nog niet op..
Je hebt onbeperkt online opslag voor je foto's. Dus die raak je nooit kwijt.
Wil je veel filmen met de telefoon? Sla je enorme hoeveelheden muziek op?

Zelf stream ik al mijn muziek (via Spotify). Enkel de apps en foto's nemen echt wat ruimte in. Op mijn huidige 64GB telefoon gebruik 31GB. 128GB zou zwaar overbodig zijn voor mij.

Ik ben heel erg benieuwd of ik op 2 nov (of eerder) een afhaalbericht krijg van Saturn Aachen. Kan de telefoon pas 4 november ophalen.

[ Voor 10% gewijzigd door sebasmeer op 22-10-2018 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
sebasmeer schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:59:
[...]

Je hebt onbeperkt online opslag voor je foto's. Dus die raak je nooit kwijt.
Wil je veel filmen met de telefoon? Sla je enorme hoeveelheden muziek op?

Zelf stream ik al mijn muziek (via Spotify). Enkel de apps en foto's nemen echt wat ruimte in. Op mijn huidige 64GB telefoon gebruik 31GB. 128GB zou zwaar overbodig zijn voor mij.

Ik ben heel erg benieuwd of ik op 2 nov (of eerder) een afhaalbericht krijg van Saturn Aachen. Kan de telefoon pas 4 november ophalen.
Heb even op mijn huidige telefoon gekeken, momenteel met intern en extern gebruik opgeteld, kwam ik op 36GB uit, dus 64GB is zat.
Filmen doe ik amper, maar op vakantie zal dat meer zijn, maar dan zal ik een usb stick meenemen, kan ik het daarop zetten ;)

Spigen Pixel 3 Rugged Armor case is al onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillessOne
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 25-02 21:02
Voor diegene die een Pixel 3 (XL) wouden kopen via de Duitse Google Store en nadien hun order 'gecancelled' zagen worden door 'suspicious activity':

Ik zat in hetzelfde schuitje en na verschillende (onbeantwoorde) mails heb ik hun support Livechat bestookt met vragen.

De reden waarom de bestelling geannuleerd werd is omdat je betaalkaart niet van Duitse oorsprong is. Dat is de enige voorwaarde waaraan moet worden voldoen. Dat je eigenlijke adres in België of Nederland is maakt helemaal niets uit. Als je (op een of andere manier) dus een Duitse betaalkaart kan gebruiken, dan zou de bestelling wel lukken.

Alleen... hoe doe je zoiets? -_- Ik was dan ook zo enthousiast/dom om al credit op m'n Mailboxde.com account te zetten... :(

Iemand nog tips om hem alsnog binnen te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Via de Mediamarkt of Saturn misschien?
Ik heb overigens nog steeds geen mail gekregen en de bestelling staat ook nog gewoon op "besteld" in de store.

Bestelling, Sluiting van de Overeenkomst en Betaling

Wanneer u een bestelling plaatst voor een Apparaat uit de Google Store, geeft u Google toestemming om het totale bedrag van uw bestelling (inclusief eventuele verzendkosten en belastingen) af te schrijven van uw creditcard, bankrekening of ander betaalmiddel dat u voor uw aankoop hebt gekozen.

Google behoudt zich het recht voor om uw bestelling te weigeren wegens niet-beschikbaarheid of andere geldige redenen die van tijd tot tijd bekend worden gemaakt. Google kan uw bestelling bijvoorbeeld weigeren wanneer u niet in een land woont van waaruit Apparaten mogen worden gekocht via de , of wanneer u meer dan het toegestane maximum aantal Apparaten bestelt.

:/

[ Voor 153% gewijzigd door Dennis-L op 22-10-2018 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillessOne
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 25-02 21:02
Het probleem daar ligt erin dat je enkel de 64GB versie kan kopen. De 128GB staat daar nergens vermeld. Iemand een idee waarom?

Bijkomend probleem: Kan je die via deze webwinkels ook laten verzenden naar Mailboxde.com dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis-L
Volgens mij wel.
Mailboxde.com is gewoon een adres in Duitsland dus dat zal geen probleem moeten zijn.
Maar je kan er ook een leuk dagje uit Duitsland van maken en hem gewoon ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
Dennis-L schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:52:
Volgens mij wel.
Mailboxde.com is gewoon een adres in Duitsland dus dat zal geen probleem moeten zijn.
Maar je kan er ook een leuk dagje uit Duitsland van maken en hem gewoon ophalen.
Dit is eigenlijk heel logisch, maar had het me ook niet gerealiseerd.

Weten jullie hoe het zit met garantie als je hem in Duitsland koopt? Die moet dan zeker terug naar de winkel in Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Had het nog niet eens gezien maar in de store bij mijn "geannuleerde" bestelling staat nu leverdatum vóór 1-2 november.
Ben erg benieuwd 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Nova163 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:01:
[...]
Weten jullie hoe het zit met garantie als je hem in Duitsland koopt? Die moet dan zeker terug naar de winkel in Duitsland?
In principe is dit in de EU goed geregeld, je zou in ieder geval bij Google aan kunnen kloppen, als ik het goed heb zelfs ook bij Mediamarkt of Saturn. Ik heb wel ervaringen gelezen dat Google support slechter is indien het toestel niet direct bij hun is gekocht.

Zojuist ook een mail van Google dat mijn leverdatum is aangepast naar 1-2 november. Toch apart aangezien er in de US allemaal orders ver worden uitgesteld.

Ik ben blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Die mail heb ik nu ook ontvangen :)

Wir haben Neuigkeiten
Hallo Mailboxde.com GmbH,
vielen Dank für deinen Einkauf im Google Store.
Ihre Bestellung kommt nun voraussichtlich am Nov 1 - 2 an. Sobald sie unterwegs ist, erhalten Sie eine Bestätigungs-E-Mail.

Den Status der Bestellung können Sie jederzeit überprüfen.
Dein Google Store-Team

[ Voor 81% gewijzigd door Dennis-L op 23-10-2018 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

SillessOne schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:42:
Voor diegene die een Pixel 3 (XL) wouden kopen via de Duitse Google Store en nadien hun order 'gecancelled' zagen worden door 'suspicious activity':

Ik zat in hetzelfde schuitje en na verschillende (onbeantwoorde) mails heb ik hun support Livechat bestookt met vragen.

De reden waarom de bestelling geannuleerd werd is omdat je betaalkaart niet van Duitse oorsprong is. Dat is de enige voorwaarde waaraan moet worden voldoen. Dat je eigenlijke adres in België of Nederland is maakt helemaal niets uit. Als je (op een of andere manier) dus een Duitse betaalkaart kan gebruiken, dan zou de bestelling wel lukken.

Alleen... hoe doe je zoiets? -_- Ik was dan ook zo enthousiast/dom om al credit op m'n Mailboxde.com account te zetten... :(

Iemand nog tips om hem alsnog binnen te halen?
Met een tijdelijke Duitse creditcard? zoiets bijvoorbeeld:
https://www.mycard2go.com/#page1

geen ervaring mee overigens. Ik ga niet dit soort trucen uithalen terwijl de Saturn bij Kleve prima te doen is een keertje.

Kunnen we er niet een tweakers huifkar ritje van maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:52

Reneger

Wie? IK?

N26?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
Dennis-L schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:29:
Die mail heb ik nu ook ontvangen :)

Wir haben Neuigkeiten
Hallo Mailboxde.com GmbH,
vielen Dank für deinen Einkauf im Google Store.
Ihre Bestellung kommt nun voraussichtlich am Nov 1 - 2 an. Sobald sie unterwegs ist, erhalten Sie eine Bestätigungs-E-Mail.

Den Status der Bestellung können Sie jederzeit überprüfen.
Dein Google Store-Team
Heb jij gewoon met een Nederlandse creditcard betaald en de order is niet geannuleerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis-L
Nova163 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:21:
[...]

Heb jij gewoon met een Nederlandse creditcard betaald en de order is niet geannuleerd?
Met een ING CC.
De order is niet geannuleerd, echter is het geld wel een soort van teruggestort op mijn CC.
Maar niets geen mail dat de bestelling geannuleerd is, sterker nog ik zou hem zelf nog kunnen annuleren.
Maar de orginele betaling staat nog steeds open als reservering.
Dus ben benieuwd ;)

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/bzOHrV/vaag.png

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/kMYNQq/vaag2.png

[ Voor 26% gewijzigd door Dennis-L op 23-10-2018 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Wu
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-01 20:50
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Nemen jullie ook allemaal een Google Stand bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:18
SuperVeloce schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:55:
Nemen jullie ook allemaal een Google Stand bij?
Nee ik ga voor de aanbieding met deze case: https://www.saturn.de/de/product/_google-fabric-2485165.html

Ik heb momenteel een adopted case voor mijn Nexus 6P met een textuur aan de achterkant wat een beetje doet denken aan velours / suede / alcantera (weet niet exact wat het is), zie hier: https://d3sxrtnlxrknzf.cl...-case-AH-01-1600x1067.jpg
Dit is de enige case die ik ooit gehad heb waarvan ik niet de behoefte heb gekregen om hem er telkens af te halen omdat de case "goedkoop" aanvoelt. Ook geeft het lekker veel grip. Ik hoop heel erg dat de google fabric case dit kan evenaren.

De pixel stand kan mij niet boeien. Voor de woonkamer heb ik al een Google Home en voor op de slaapkamer zie ik geen meerwaarde. Ben wel heel enthousiast over de draadloos oplaad mogelijkheid, die ze na de nexus 5 eruit hebben gesloopt met het argument "je kan de kabel er nu niet meer verkeerd in steken, want usb c. Dus de use case is weg".

in plaats daarvan ga ik deze inbouwen in mijn nachtkastje: https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40318025/

Dat die langzamer laadt zal me een zorg zijn, zo lang die binnen een nacht maar vol is (ik slaap toch).

EDIT: Ik zie net pas dat die fabric case waarschijnlijk nog niet te krijgen is op 2 november :/.

[ Voor 3% gewijzigd door MrRobin op 25-10-2018 10:54 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste