Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghotirey
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
Incognitum schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:31:
[...]

Dat betekent dat de bestelling vertraagd is. Er is dus niks geannuleerd oid.
Ja gelukkig inderdaad, na wat langer te zoeken op internet vond ik dit:

https://www.giga.de/unter...-und-wann-wird-geliefert/

En daarna even op de mailboxde website gekeken en ze zijn idd dicht in het weekend:

Openingstijden van het magazijn:
ma - vr, 08:00-6:00

Naja in het weekend zou er toch niet zoveel gebeuren, nog ietsjes langer wachten kan geen kwaad :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghotirey
DaveD1109 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:33:
[...]

Die was niet in de aanbieding toch?

Ik baal er nog steeds van dat de Google Max niet in de aanbieding was bij de media markt, bij de google store zelf wel :-/ oh well komt vast binnenkort nog wel met korting voorbij of iets
#metoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 17:50
Ik heb hem zojuist proberen te bestellen via MediaMarkt.de, en dan laten sturen naar mailboxde. Betaald met ING creditcard.
Uurtje later krijg ik een email dat de bestelling is gecanceld omdat er niet is voldaan aan 1 van de punten waarop bestelling worden gecontroleerd.
Enig idee wat dit is? Nederlandse creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Hm, ik ga mijn Pixel ook moeten annuleren. Die werd geleverd bij vrienden in Duitsland maar die zijn er niet en kan maar opgehaald worden tot dinsdag omdat het een internationale zending is.
Dom ding komt van eindhoven blijkbaar -.- ffs.
Was via google zelf besteld. Dit is een beetje achterlijk. We kunnen hem niet in nederland kopen maar ze verzenden hem wel van daar.
Had DHL even gebeld.

Ga ik deze namiddag maar naar Duitsland rijden.

Kan desnoods wel iemand een lift geven btw. Als je snel reageert :D

[ Voor 13% gewijzigd door DaemonAngel op 01-12-2018 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
DaemonAngel schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 13:59:
Hm, ik ga mijn Pixel ook moeten annuleren. Die werd geleverd bij vrienden in Duitsland maar die zijn er niet en kan maar opgehaald worden tot dinsdag omdat het een internationale zending is.
Dom ding komt van eindhoven blijkbaar -.- ffs.
Was via google zelf besteld. Dit is een beetje achterlijk. We kunnen hem niet in nederland kopen maar ze verzenden hem wel van daar.
Had DHL even gebeld.

Ga ik deze namiddag maar naar Duitsland rijden.

Kan desnoods wel iemand een lift geven btw. Als je snel reageert :D
Het is dat ik in Eindhoven hoven woon en niet in Antwerpen. Anders was ik wel meegegaan.
Waarschijnlijk liggen de pixels een paar km hemelsbreed van mij opgeslagen :')

Ga maandag het nog maar een keer proberen als ik genoeg tegoed heb op mijn Duitse n26 kaart

[ Voor 5% gewijzigd door Unicron op 01-12-2018 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghotirey
Unicron schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 13:57:
Ik heb hem zojuist proberen te bestellen via MediaMarkt.de, en dan laten sturen naar mailboxde. Betaald met ING creditcard.
Uurtje later krijg ik een email dat de bestelling is gecanceld omdat er niet is voldaan aan 1 van de punten waarop bestelling worden gecontroleerd.
Enig idee wat dit is? Nederlandse creditcard?
Denk het niet aangezien ik ook met een NL creditcard heb besteld en verder gewoon mailboxde als adres heb ingevuld. Heb je alles op naam van mailboxde gezet? (ik wel, alleen het id laat blijken dat het mij toekomt)

Ik heb het dan wel weer als bedrijf aangevraagd, misschien dat dat nog verschil maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
Unicron schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:09:
[...]

Het is dat ik in Eindhoven hoven woon en niet in Antwerpen. Anders was ik wel meegegaan.
Waarschijnlijk liggen de pixels een paar km hemelsbreed van mij opgeslagen :')

Ga maandag het nog maar een keer proberen als ik genoeg tegoed heb op mijn Duitse n26 kaart
Ja ik ga naar die van Aken rijden dus Eindhoven is jammer genoeg wat uit richting dan. Die bij Düsseldorf hadden hem allemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
Ghotirey schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:38:
[...]

Denk het niet aangezien ik ook met een NL creditcard heb besteld en verder gewoon mailboxde als adres heb ingevuld. Heb je alles op naam van mailboxde gezet? (ik wel, alleen het id laat blijken dat het mij toekomt)

Ik heb het dan wel weer als bedrijf aangevraagd, misschien dat dat nog verschil maakt?
Ja.
Voornaam mailboxde.
Achternaam GmbH
Adres dat van mailboxde
En bij de extra adres regel mijn naam en id van mailboxde

Nog even goed gelezen en google translate:
We reserve the right not to ship our goods to shipping companies. As a shipping company shipping the goods often in another country on, your order has been canceled

If your part still interested in the items you ordered should exist, please perform a new order. Please note that the delivery address can not be a shipping company and must be in Germany.
The refund of the credit value is determined on the account that you used in your order.

[ Voor 31% gewijzigd door Unicron op 01-12-2018 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghotirey
@Unicron Dat is wel balen dan. Ik heb precies hetzelfde gedaan en bij mij is die wel verzonden. Bij de Google Store kreeg ik wel precies hetzelfde terug als jij nu kreeg. Maar bij mediamarkt kwam hij er wel door bij mij.

Ik had nog wel een nieuwe account gemaakt hiervoor misschien dat dat nog een verschil maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
Ghotirey schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:39:
@Unicron Dat is wel balen dan. Ik heb precies hetzelfde gedaan en bij mij is die wel verzonden. Bij de Google Store kreeg ik wel precies hetzelfde terug als jij nu kreeg. Maar bij mediamarkt kwam hij er wel door bij mij.

Ik had nog wel een nieuwe account gemaakt hiervoor misschien dat dat nog een verschil maakt?
Ik had de gast checkout optie gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
Nah, naar Aken gerden daarstraks en de telefoon daar gaan halen bij de Mediamarkt.

De andere die via google besteld wordt wordt volgens DHL standaard teruggestuurd als ik die niet ophaal binnen de 7 dagen.

Blijkbaar konden ze hem niet langer houden of hem doorsturen naar hier omdat het over een internationale zending ging.
Lekker lullig als je als duitser effectief op vakantie was voor een kleine week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:00

m-buurman

hmmm...coffee!!

Het lijkt er op dat Mediamarkt.de het nu helemaal onmogelijk heeft gemaakt om nog te verzenden naar/via Mailboxde. Bestellen met de gegevens van Mailboxde laat het alleen nog toe om het pakket af te halen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
m-buurman schreef op zondag 2 december 2018 @ 21:00:
Het lijkt er op dat Mediamarkt.de het nu helemaal onmogelijk heeft gemaakt om nog te verzenden naar/via Mailboxde. Bestellen met de gegevens van Mailboxde laat het alleen nog toe om het pakket af te halen :|
Heb net ff gekeken. Ik kan nog altijd de Pixel 3 bij MediaMarkt.de via Mailboxde als verzendadres bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

beyazz06 schreef op zondag 2 december 2018 @ 22:08:
[...]

Heb net ff gekeken. Ik kan nog altijd de Pixel 3 bij MediaMarkt.de via Mailboxde als verzendadres bestellen..
Dit is wat ik te zien krijg |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ATOewzfxYX1bvZUzZiKLzoIR/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Vreemd, hier lukt t gewoon (screen is van toen ik het ging proberen)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nGzY6H3fbeWZkuEzFCqo5OZS/full.png

[ Voor 6% gewijzigd door beyazz06 op 02-12-2018 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghotirey
Heb je een nieuwe account aangemaakt? of alleen adres aangepast? (Blijkbaar zit daar een verschil in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Ghotirey schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:01:
[...]

Heb je een nieuwe account aangemaakt? of alleen adres aangepast? (Blijkbaar zit daar een verschil in)
Zowel een nieuw account, als een gastaccount.. met verschillende apparaten en van verschillende locaties (wellicht dat er nog een IP herkenning op zat.. you never know :)) Ik geef het op voor nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghotirey
@beyazz06 Bij mij is de status van DHL:

Mo, 03.12.2018 11:20 --
Die Sendung wurde erfolgreich zugestellt.

Oftewel hij is afgeleverd. Hoe lang duurde het bij jou dat mailboxde het in hun systeem had ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghotirey
Jeeej mailboxde was een eitje :-) ook via GLS en verzekerd verstuurd en wordt morgen verzonden dus dan zal die donderdag of vrijdag er zijn ! (Hebben me pixel buds ten minste zin :-D)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaemonAngel
Ik had bij Saturn een pixel 3 gekocht voor af te halen maar die was niet meer in de winkel voorradig uiteindelijk.
Nu kreeg ik een mail aan dat die er is maar omdat ik 1 ben gaan halen al in een andere vestiging wou ik dit annuleren.
Nu is de prijs terug omhoog gegaan en kan ik blijkbaar een volmacht geven aan iemand anders om die op te halen.
Ik weet niet of iemand interesse zou hebben en hoe dit juist werkt.
Maar ik denk dat ik iemand anders mijn google pixel 3 64gb just black voor 645 euro kan laten ophalen bij Saturn in Duitsland.
SATURN Mönchengladbach Minto

Hij is in de winkel te betalen en natuurlijk voor die persoon dan.

Update: deze is reeds beloofd aan een medetweaker

[ Voor 3% gewijzigd door DaemonAngel op 04-12-2018 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met het terugsturen van een bestelling (Pixel) bij een Duitse MediaMarkt? Ik heb een DHL retour label met het adres van mailboxde als mijn adres en bestemming de Duitse MediaMarkt. Not sure if that will work als ik dat hier in Nederland bij een DHL service point afgeef. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
AquaL1te schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 07:17:
Heeft iemand ervaring met het terugsturen van een bestelling (Pixel) bij een Duitse MediaMarkt? Ik heb een DHL retour label met het adres van mailboxde als mijn adres en bestemming de Duitse MediaMarkt. Not sure if that will work als ik dat hier in Nederland bij een DHL service point afgeef. Anyone?
Ik zou gokken dat internationale zendingen niet met nationale zending labels kunnen verstuurd worden.
Je kan checken als je het afgeeft anders of zelf een label kopen en opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Wel vage verzending @ mailboxde:

04/12/2018 The parcel has reached the parcel center. Germany Neuenstein
04/12/2018 The parcel has left the parcel center. Czech Republic
04/12/2018 The parcel was handed over to GLS. Czech Republic
03/12/2018 The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS. Czech Republic
03/12/2018 The parcel has reached the parcel center. Czech Republic

Waarom eerst naar Tsjechië, om vervolgens weer eerst terug naar Duitsland te hoppen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghotirey
beyazz06 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 22:30:
Wel vage verzending @ mailboxde:

04/12/2018 The parcel has reached the parcel center. Germany Neuenstein
04/12/2018 The parcel has left the parcel center. Czech Republic
04/12/2018 The parcel was handed over to GLS. Czech Republic
03/12/2018 The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS. Czech Republic
03/12/2018 The parcel has reached the parcel center. Czech Republic

Waarom eerst naar Tsjechië, om vervolgens weer eerst terug naar Duitsland te hoppen :o
Ik zag hetzelfde maar betekend dit niet gewoon dat mediamarkt het vanuit Tsjechië verstuurd? Misschien een groot warehouse daar? of misschien juist vanuit google dat zij daar een warehouse hebben?

Maar die van mij is nog onderweg naar de 'final parcel center' dus je loopt een dag op me voor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
Gisteren bericht gehad van Amazon.de dat mijn pixel 3 is verstuurd. Ik had deze vrijdags de 23ste besteld.
Zo te zien krijgt amazon.de dus langzaam voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Unicron schreef op woensdag 5 december 2018 @ 08:58:
Gisteren bericht gehad van Amazon.de dat mijn pixel 3 is verstuurd. Ik had deze vrijdags de 23ste besteld.
Zo te zien krijgt amazon.de dus langzaam voorraad
Ik kreeg maandag een bericht dat ze de levering verwachten tussen 20 dec en 12 jan, heb jij dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
Ghotirey schreef op woensdag 5 december 2018 @ 08:02:
[...]

Ik zag hetzelfde maar betekend dit niet gewoon dat mediamarkt het vanuit Tsjechië verstuurd? Misschien een groot warehouse daar? of misschien juist vanuit google dat zij daar een warehouse hebben?

Maar die van mij is nog onderweg naar de 'final parcel center' dus je loopt een dag op me voor :-)
Google verzend zijn Pixels vanuit Eindhoven ;-)
Bevestigd door de persoon van DHL toen ik belde voor mijn pakketje.

Plus mailboxde zou geen weet hebben van de voorgaande stappen. Pas vanaf het bij hun is.

Ze zijn je Pixel even gaan omruilen voor een fake in CZ ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Ghotirey schreef op woensdag 5 december 2018 @ 08:02:
[...]

MediaMarkt verstuurd naar Mailboxde, Mailboxde naar Nederland (jou of mij). Ofwel in deze context heeft MediaMarkt geen rol meer, want die hebben het pakketje reeds opgestuurd naar Mailboxde (in Duitland).

Maar ik heb even zitten kijken waar 'Zittau' nu ligt, zoals ik al dacht ligt deze stad aan de grens van Tsjechië. Wat verklaart waarom het pakketje eerst naar Tsjechië is gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brikkah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:04
m-buurman schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:45:
[...]

Ik kreeg maandag een bericht dat ze de levering verwachten tussen 20 dec en 12 jan, heb jij dit ook gehad?
Ik heb deze mail ook gehad! Nog even afwachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:37
Nou, het duurde even maar ik heb mijn afhaalbevestiging binnen van Saturn Kleve (Pixel 3 XL White). Mijn eerste bestelling werd zonder opgaaf van reden geannuleerd. Vorige week maandag nog een keer besteld en nu komt hij er wel doorheen :) Zaterdag ophalen dus!

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
m-buurman schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:45:
[...]

Nee, maar zoals de website zei worden ze op volgorde van bestellingen verzonden. Ik denk dus dat de eerste lading niet genoeg pixels bevat om alle orders te voldoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghotirey
Jeeej pixel 3 is thuis bezorgd :-) ging toch sneller dan gedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Unicron schreef op woensdag 5 december 2018 @ 17:26:
[...]

Nee, maar zoals de website zei worden ze op volgorde van bestellingen verzonden. Ik denk dus dat de eerste lading niet genoeg pixels bevat om alle orders te voldoen
Hij is al verzonden! Het lijkt nu vrij rap te gaan

27/11 besteld en 7/12 bezorgd.. tijd om ermee te gaan spelen 😀

[ Voor 9% gewijzigd door m-buurman op 08-12-2018 14:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaemonAngel
Lol, de pixel die ik was gaan afhalen bij mediamarkt Aken was dus niet mijn bestelling. Ze hebben een andere meegegeven zonder de bestelde te annuleren.
Dus ik kan mogelijks nog iemand een plezier doen met een pixel 3 64 GB zwart aan de korting prins (649 euro).
Mocht iemand interesse hebben laat maar iets weten.
Wel nog maar paar dagen. Had de eerste herinnering genegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4n4C0nD4
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-03 09:37

4n4C0nD4

Viper [Be]

Vanuit Nederland misschien iets minder vanzelfsprekend dan vanuit België, maar toch even vermelden dat het ook perfect mogelijk is om zowel de 64GB als de 128GB variant van de Pixel 3 en de XL te bestellen in Frankrijk bij FNAC... en in tegenstelling tot de duitse mediamarkt of de duitse play store leveren zij gewoon aan huis in België en Nederland. Met verzendingskosten welliswaar, maar zonder dat je nog een tussen dienst nodig hebt of naar Duitsland moet.. voor mij was dat niet echt een optie..

Ik heb de pixel 3 xl met stand op black friday besteld; dinsdag daarop werd de stand gelevered en woensdag volgde de pixel zelf.

Alles is natuurlijk wel in het français te doen..
https://www.fnac.com/Goog...-4?SCat=34!1%2c34001!2&sl

Cor sapientis quaerit doctrinam.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
Goede aanbieding in Duitsland

Pixel 3 is maar €600 bij Debitel. Dichtstbijzijnde filialen zitten in Goch en Kleef.

Disclaimer: Sim lock? geen idee Sim lock vrij :)

[ Voor 13% gewijzigd door LoeWn op 17-12-2018 11:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CuttingStorm
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 22:54
Ook bij amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Laatst online: 08-09 06:38

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 08:58

Qon

Zojuist besteld via mailboxde bij Mediamarkt voor € 600,-... ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:18
Wat iemand wat het retourbeleid bij Amazon is? Kun je toestel uit verpakking halen maar daarna alsnog retourneren ?

Hippos are apparently just rage filled hate tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
sfinx schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:25:
Wat iemand wat het retourbeleid bij Amazon is? Kun je toestel uit verpakking halen maar daarna alsnog retourneren ?
Yep

DaveD

• DaemonAngel
Damn, dat is nog goedkoper dan met black friday :(
Naja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:37
Nu 629,- bij Mediamarkt en op voorraad. Misschien vanmiddag toch maar eens na het werk met een kleine omweg via Duitsland naar huis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:07
Mocht iemand interesse hebben; ik heb 2 nieuwe pixels (1x wit 64gb & 1x zwart 128gb) gesealed in de verkoopverpakking te koop. Beide aangekocht in December 2018. Af te halen in Amsterdam of verzending mogelijk binnen NL.

product: Google Pixel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 17:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

Die van mij is ook te koop. Mag voor 629,- weg. Normale prijs dus. Kan hem ook nog terug naar Duitsland brengen voor een refund, maar als mij dat een rit kan schelen? Nieuw in doos en toch maar niet gebruikt ivm mijn Mate 20 Pro die ik hou.

Het betreft de witte 64GB Pixel 3. PB bij interesse. Anders gaat hij maandag aanstaande retour winkel.. Hoef er dus niet aan te verdienen..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:18
@pdavie2311 kost nu 599 bij MM de en de grotere versie 699

https://www.mediamarkt.de...learly-white-2486291.html

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 17:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

Naja. 629,- krijg ik ervoor terug. Ben gek als ik hem daar dus voor verkoop. Dan maar een rit Duitsland weer...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:30
Vandaag in Kleve geweest. Deze week is de pixel 3 bij de Saturn in Kleve zelfs maar €579,- op website van Saturn zelf €599,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Qoon3x schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:32:
Vandaag in Kleve geweest. Deze week is de pixel 3 bij de Saturn in Kleve zelfs maar €579,- op website van Saturn zelf €599,-
Moet niet gekker worden 8)7

Verkoopt google dan zo slecht met de Pixel 3, prijs gaat in korte tijd echt hard naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fewips
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 20:36

fewips

Huurautospecialist

beyazz06 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 18:55:
[...]

Moet niet gekker worden 8)7

Verkoopt google dan zo slecht met de Pixel 3, prijs gaat in korte tijd echt hard naar beneden.
Zo ontzettend over priced, iedereen zit met voorraden want snelle telefoons zijn veel minder in trek nu betaalbare telefoons voor 90% van de markt voldoen.

Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningSlakkie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 13:12
Dat is goed om te zien, want de advies prijs van de pixel 3 sloeg nergens op. Nu gaat het richting de prijs die het eigenlijk wel waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noneem
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 13:39
Vraagje; ik heb een Pixel 3 via Belsimpel aangeschaft. Prachtig apparaat. Er zit wel een oplader bij die in geen enkel (Nederlands) stopcontact past. Lijkt erg op de UK wall charger. Meer mensen last van? In afwachting van reactie van Belsimpel.

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/474x/60/c1/8b/60c18b450df3a428a27270258339ee02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 23:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
noneem schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:06:
Vraagje; ik heb een Pixel 3 via Belsimpel aangeschaft. Prachtig apparaat. Er zit wel een oplader bij die in geen enkel (Nederlands) stopcontact past. Lijkt erg op de UK wall charger. Meer mensen last van? In afwachting van reactie van Belsimpel.

[Afbeelding]
Wat voor lader is het precies? Die in je afbeelding of een net wat andere? Plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden.

Verder heb ik je post naar hier verhuisd, want hier horen dit soort vragen thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noneem
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 13:39
@rens-br voor 95% is de lader zoals in de afbeelding. Enige verschillen zijn dat op de geleverde lader de 2 schroefjes op de onderzijde niet zitten en dat er nog een witte sierrand rand rondom enkele millimeters uitsteekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 23:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
noneem schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:13:
@rens-br voor 95% is de lader zoals in de afbeelding. Enige verschillen zijn dat op de geleverde lader de 2 schroefjes op de onderzijde niet zitten en dat er nog een witte sierrand rand rondom enkele millimeters uitsteekt.
Je hebt dan inderdaad een Engelse lader ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:00
In afwachting van reactie van Belsimpel.
Waarom heb je gebeld? Heb ongeveer 20 van die laders in de la liggen :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coentje44
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Vorige week week via een Ebay een 3XL gekocht van een erkende duitse handelaar.
Kostte 669,- en is gloednieuw. Belachelijke prijzen in de Nederlandse webwinkels (260,- duurder)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 08:58

Qon

[Afbeelding]
Let op dat een lader zoals dit, geen power delivery 3.0 ondersteund, waardoor je je pixel 3 dus nooit met maximale snelheid kan 'fast chargen'. Een power delivery 3.0 adapter heeft altijd usb-c naar usb-c als aansluiting, nooit usb-a ('normale USB'). Dit staat namelijk in de eisen voor PD 3.0.
Het moet een aansluiting zijn zoals dit:
Afbeeldingslocatie: https://www.xda-developers.com/files/2018/08/Google-Pixel-3-XL-Charger.jpg

Als ik jou was zou ik dus een goede power adapter eisen, want dit kan nooit een originele lader zijn, en je gaat dus nooit je telefoon met de gewenste snelheid kunnen opladen, wat voor zo'n duur toestel als dit toch wel mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1OO
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:37
Tip: De Pixel 3 (en XL) zijn nu in de aanbieding bij Mediamarkt in Duitsland

Google Pixel 3: € 599 https://www.mediamarkt.de...b-just-black-2486296.html
Google Pixel 3 XL: € 699 https://www.mediamarkt.de...b-just-black-2486302.html

Ze verzenden niet naar NL, dus even langsrijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreacus
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-02 11:23
Hmmm, nu 740 voor de 128GB XL bij Max-ICT

Ik hoor af en toe wat advies om de winkel te vermijden, maar dit klinkt toch best aantrekkelijk. Iemand die mij raad kan geven?

https://maxict.nl/google-...t-black-de-p10168360.html

Overigens, is er verschil met de duitse versie en bijvoorbeeld de UK of internationale versie (als er een internationale is)?

[ Voor 20% gewijzigd door Dreacus op 04-02-2019 20:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 06:22
Dreacus schreef op maandag 4 februari 2019 @ 20:30:
Hmmm, nu 740 voor de 128GB XL bij Max-ICT

Ik hoor af en toe wat advies om de winkel te vermijden, maar dit klinkt toch best aantrekkelijk. Iemand die mij raad kan geven?

https://maxict.nl/google-...t-black-de-p10168360.html

Overigens, is er verschil met de duitse versie en bijvoorbeeld de UK of internationale versie (als er een internationale is)?
Ver weg blijven van Max ICT; advertentie is/was een dikke fail. Omschrijving klopt niet :-(
Besteld (en bevestigd) de XL 128 Gb / just black

Maar ontvangen: normale pixel (dus niet de XL) 64 Gb en de roze versie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreacus
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-02 11:23
Yihaaa schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 17:53:
[...]

Ver weg blijven van Max ICT; advertentie is/was een dikke fail. Omschrijving klopt niet :-(
Besteld (en bevestigd) de XL 128 Gb / just black

Maar ontvangen: normale pixel (dus niet de XL) 64 Gb en de roze versie :(
Oei, bedankt voor de waarschuwing :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Hi all,

Ben ook van plan om een Google Pixel 3 aan te schaffen, heb nu 3 maanden de Mi A2 Lite maar toch niet tevreden over de camera en wil wel graag Android one :) wilde eigenlijk niet veel geld uitgeven aan een smartphone, maar goede camera toch essentieel voor mij merk ik

Iemand nog inzicht in de laagste prijs op dit moment? Zie voor 650 op amazon.de, wellicht zijn er nog betere opties te vinden?

Bedankt alvast!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@Tiroz MediaMarkt en Saturn zijn de goedkoopste plekken waar je met garantie toestellen kunt kopen. 599 voor de 3 en 699 voor de 3 XL. Geen gedoe met verloopjes en een autorized reseller voor Pixel toestellen.

[ Voor 9% gewijzigd door J0YR1D3R op 08-03-2019 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zijn Pixel 3 bij MM/Saturn in Duitsland besteld en laten leveren via mailboxde.com of een soortgelijke dienst? Is dit goed verlopen?
Ik ben aan het twijfelen of ik het toestel op die manier zou bestellen, of toch maar gewoon voor de makkelijkere (maar veel duurdere) manier kiezen en kopen via belsimpel. Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2019 @ 17:58:
Heeft iemand zijn Pixel 3 bij MM/Saturn in Duitsland besteld en laten leveren via mailboxde.com of een soortgelijke dienst? Is dit goed verlopen?
Ik ben aan het twijfelen of ik het toestel op die manier zou bestellen, of toch maar gewoon voor de makkelijkere (maar veel duurdere) manier kiezen en kopen via belsimpel. Wat raden jullie aan?
Ja ik heb dat gedaan! Ik had de eerste keer via mediamarkt.de een afwijzing van de order. Heb er nu al 3 x 1 besteld bij zowel saturn als mediamarkt via hun eBay pagina’s.
Die worden gewoon geleverd aan mailboxde.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:37
J0YR1D3R schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:21:
@Tiroz MediaMarkt en Saturn zijn de goedkoopste plekken waar je met garantie toestellen kunt kopen. 599 voor de 3 en 699 voor de 3 XL. Geen gedoe met verloopjes en een autorized reseller voor Pixel toestellen.
Dacht, tijd om eens de normale 3 te halen.. is ie ineens weer 849,- bij MM en Saturn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@Rikkie8 De prijzen wisselen nogal. De 3XL was gisteravond namelijk nog "maar" 599, nu weer 699. Gewoon af en toe even openen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:30
Ik heb zojuist de Pixel 3 64 GB besteld bij bol.com voor € 499,-. Wilde de link hier plaatsen, maar tijdens het schrijven hiervan is de prijs weer aangepast naar € 724... In de pricewatch staat nog de prijs van 499.

[ Voor 11% gewijzigd door johan12 op 30-03-2019 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
johan12 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 09:50:
Ik heb zojuist de Pixel 3 64 GB besteld bij bol.com voor € 499,-. Wilde de link hier plaatsen, maar tijdens het schrijven hiervan is de prijs weer aangepast naar € 724... In de pricewatch staat nog de prijs van 499.
Heb je hem wel binnen gekregen voor die prijs?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
De 3 XL(!) is momenteel €555 bij Media Markt in Duitsland: https://www.mediamarkt.de...b-just-black-2486302.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:18
Raar dat die wel in prijs omlaag is en de pixel 3 niet.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Klopt, dat maakt de XL nu €6 duurder dan de reguliere. Het is dat ik hem te groot vind/de notch te lelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:25
Hij was op donderdag 30 Juni 499€.
Nu opnieuw 649€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
€529 bij Saturn.de
€529 bij amazon.de
€529 bij mediamarkt.de
€549 bij Google Store DE

Gaat de goede kant in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roerdomp
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 09:02
LoeWn schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:45:
€529 bij Saturn.de
€529 bij amazon.de
€529 bij mediamarkt.de
€549 bij Google Store DE

Gaat de goede kant in :)
Aaah Amazon.de heeft helaas alleen de zwarte variant, waarom moet ik nou zo veel waarde hechten aan een kleurtje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DookiE_
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:46
Terug naar 800+ :?

• issari
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Edit: verkeerd gelezen excuus.

[ Voor 87% gewijzigd door issari op 22-08-2019 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
Edit: verkeerde topic

[ Voor 85% gewijzigd door Jasper op 23-08-2019 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:59
* Craven stoft topic af.

Ik was aan het wachten op de pixel 4. Maar, zoals ik al vermoedde, vind ik hem aan de prijs. Dus ik ben nu aan het kijken naar de 3a xl of de 3 xl. Ik neig naar de 3xl met name vanwege de performance verschil van de soc. Ik kan hem momenteel het beste geprijst vinden bij belsimpel (als ik mij beperk tot NL).

Weet iemand of we hier nog price cuts op kunnen verwachten nu de pixel 4 gelanceerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
Craven schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 23:17:
* Craven stoft topic af.

Weet iemand of we hier nog price cuts op kunnen verwachten nu de pixel 4 gelanceerd is?
Google doet vaak wel aan black friday deals, dus nog even iets meer dan een maandje wachten.

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-08 07:22
Ik heb een Pixel 3a gekocht voor 299 euro. Voor die prijs en met mijn gebruik kan ik een flagship dan niet meer rechtvaardigen voor mijzelf. Ben benieuwd of hij zal voldoen. Voor de prijs kan ik lig geen buil vallen (relatief gezien).

Hij wordt nu via Mailboxde naar mijn huis verstuurd, jeeej!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandaan
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-12-2023
Ik twijfel dus ook enorm. Ik heb een nieuwe Pixel 3a XL in de V&A (nee, geen reclame) te koop staan omdat ik eigenlijk de 3 XL wil. Maar het prijsverschil lijkt steeds meer op te lopen!

Bij de mediamarkt in Duitsland is de Pixel 3a XL 64 GB nu €349 en de 3 XL 64 GB € 949!

Ik wacht nog even de prijzen af van de 3 XL maar als het prijsverschil zo groot blijft is het bijna een principekwestie om de 3a gewoon te houden.

Bron : https://www.mediamarkt.de...price]=____344-949&page=1

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/o6aFyhZ.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:59
@jandaan als je een halve inch wil opgeven valt de 3 nog te overwegen bij belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandaan
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-12-2023
@Craven Good one. Prima prijs kwaliteit verhouding lijkt mij zo. Nog heel even kijken of er nog Black Friday of Cyber Mondag aanbiedingen komen maar dit is absoluut een optie.

Ik overweeg zelfs de pixel 2 XL weer aan te schaffen.

Als je de 2 XL, 3 en 3 XL en de 3a Xl naast elkaar neerzet doet de 2 XL nog prima mee.
Ik speel er toch geen spelletje oid mee.
En de 2 XL is m.i. een topper en verkrijgbaar voor € 362.

Wie houdt wie nou voor de gek.

De IP classificatie vind ik overigens een dealbreaker voor de 3a.
De 2 XL heeft, na de 3a de grootste accu, 2 x zoveel opslag, evenveel werkgeheugen als de rest.
Grootste verschil is, v.w.b. mijn gebruik, de CPU.SoC,

Ja, ik ben er wel uit denk ik.

Vergelijking

[ Voor 68% gewijzigd door jandaan op 27-11-2019 14:08 . Reden: toevoeging reactie + @Craven als reactie op zijn opmerking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:07
Voor het geval iemand interesse heeft; ik heb nog een nieuwe (in gesloten verpakking ) zwarte pixel 3 64GB in vraag & aanbod staan.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste