Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Daar was ik eerst ook bang voor, maar anders dan wat water van net gewassen handen voelt die nog net als nieuw. De 6P is natuurlijk niet waterdicht, dus dan zorg ik er ook wel voor dat er verder geen vloeistoffen op komen. Voor de Pixel 3 gaat dat anders zijn. Ik ga ook een doorzichtige plastic case + screen protector kopen van caseology: https://www.caseologycase...ch?type=product&q=pixel+3SuperVeloce schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:54:
Die nieuwe Google hoesjes, hebben toch soort stof achterkant?
Benieuwd hoe dat gaat als je vloeistof of ander vuil op krijgt.
Als ik weet dat die nat (kan) gaat worden, dan swap ik ze wel even (denk zwembad, of in mijn geval: hottub) om.
Voor wie Caseology ook wil proberen (zelf nog geen ervaring mee): 10 dollar verzendkosten naar NL lijkt standaard te zijn, met code COMETAKE40 krijg je nog eens 40% korting.
Ook de pixelstand lijkt pas "over 4 weken" te krijgen te zijn in Duitsland.
Hoe doen jullie dat allemaal? Gewoon vanaf 2 november die kant op en meenemen dat ding? Of wachten tot beiden op voorraad zijn en dan pas die kant op?
[ Voor 21% gewijzigd door MrRobin op 25-10-2018 13:17 ]
Inmiddels ook op de site, vragen ook gewoon €999 voor de Pixel 3 64gbSuperVeloce schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:10:
Ik heb contact gehad met mobiel.nl en zij gaan volgende week prijzen bekend maken.
1 nov zou leverdatum UK zijn.
Heb mobiel.nl ook vertelt dat ik hoop dat ze goedkoper zijn dan belsimpel... zij gaven aan dat ze voor mooie prijzen gaan, dus waarschijnlijk goedkoper zullen zijn
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Oh valt tegen dan.Gugger schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:05:
[...]
Inmiddels ook op de site, vragen ook gewoon €999 voor de Pixel 3 64gb
Maar wel betere klantenservice/service dacht ik.
Heb gevraagd naar prijs bij mobiel.nl, zei geven aan altijd concurrerende prijzen te gebruiken en dus goedkoper te zijn, maar dat lukt niet bij de Pixel 3 (XL).
[ Voor 46% gewijzigd door SuperVeloce op 26-10-2018 09:34 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Nu een poging gedaan bij de UK store, kijken hoe het daar afloopt. Ik wil hem graag via de Google store zelf bestellen, omdat hun service zo lekker werkt.
[ Voor 11% gewijzigd door Trebor op 26-10-2018 16:18 ]
Lijkt er op dat het verzendadres nu dus een soort van definitief is.
Alleen de optie om de bestelling te annuleren is nu nog beschikbaar.
Het bedrag is ook nu ook weer afgeschreven van mijn CC

[ Voor 73% gewijzigd door Dennis-L op 27-10-2018 15:32 ]
https://www.conrad.nl/zoe...203%20&searchType=regular
We sturen je een e-mail wanneer je pakket onderweg is.
Het lijkt er op dat het bij de eerste paar wel goed is gegaan met mailboxde.com maar dat daarna Google ineens wakker is geworden
[ Voor 35% gewijzigd door Dennis-L op 28-10-2018 00:18 ]
Idem. Heb je ook de XL besteld? Ik heb een nieuwe reservering. En de Pixel 3 in de UK store is eveneens gecanceldDennis-L schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:14:
Ik kan inmiddels in de store het verzendadres niet meer aanpassen, gister kon dit nog wel.
Lijkt er op dat het verzendadres nu dus een soort van definitief is.
Alleen de optie om de bestelling te annuleren is nu nog beschikbaar.
Het bedrag is ook nu ook weer afgeschreven van mijn CC![]()
![]()
[Afbeelding]
...
Bij mijn order ook (10-10 17:29)Dennis-L schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 00:15:
Ik kan de bestelling nu ook niet meer annuleren
We sturen je een e-mail wanneer je pakket onderweg is.
Het lijkt er op dat het bij de eerste paar wel goed is gegaan met mailboxde.com maar dat daarna Google ineens wakker is geworden
Nee de gewoneTrebor schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 00:57:
[...]
Idem. Heb je ook de XL besteld? Ik heb een nieuwe reservering. En de Pixel 3 in de UK store is eveneens gecanceld
...
Kijk, dat lijkt er meer op! Als ze de witte ook gaan voeren dan wordt het hem misschien toch nog! Begon al naar de OnePlus 6t te kijken 😂victor1701 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:19:
Bij conrad.nl is de pixel 3 64 GB voor 930 euro te bestellen. De pixel 3 xl 64Gb voor 1039 euro
https://www.conrad.nl/zoe...203%20&searchType=regular
Contact gehad met Conrad, ze geven aan de hun programma wordt gestuurd vanuit de Duitse Conrad en ze derhalve nog niet kunnen aangeven of ze de andere kleuren ook gaan voeren. Nog even gekeken en op de Duitse site staat ook alleen de zwarte.
[ Voor 22% gewijzigd door Gugger op 29-10-2018 15:02 ]
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Heb hier een oplossing voor gekregen via een andere Nederlander op Reddit! Als je bij Belsimpel idd de toestellen los wilt kopen gaat dat je sowieso 150 euro minimaal extra kosten. Echter wordt deze 150 euro niet verrekend als je de telefoon met een abonnement afsluit en dan de telefoon direct afbetaald. Op deze manier ga ik de Pixel 3 64GB voor 860 euro volgende maand krijgen (en moet heel toevallig dan net verlengen dus dat komt goed uit). In geval van garantie hoef je op deze manier namelijk ook niet terug naar Duitsland.victor1701 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:53:
Ik zit nog te dubben of ik er een bestel bij belsimpel wat me voor de pixel 3 xl 128 gb versie 220 euro extra gaat kosten. Of ik een route met het openbaar vervoer ga uistippelen naar de meest dicht bijzijnde duitse mediamarkt. Helaas ben ik niet in het bezit van een auto. Of via mailboxde maar ik weet niet of ik deze firma vertrouw. Ik wacht denk ik toch even tot dxomark.com komt met hun uitslag van de pixel 3 camera..
De Nexus 5 heeft dat ook (soort stof). Door de jaren ietsjes wat donkerder geworden maar zeker niet 'vies'SuperVeloce schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:54:
Die nieuwe Google hoesjes, hebben toch soort stof achterkant?
Benieuwd hoe dat gaat als je vloeistof of ander vuil op krijgt.
Ik heb zelf een Spigen mat zwart rugged armor case voor de Pixel 3. Zien er goed uit, fijn in je hand en geeft bescherming bij vallen.
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Krijg op de orderstatus te zien:
Verwachte bezorgdatum
Woensdag 7 november 2018
Kost deze echt € 1.269,00?MykelSilver schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:42:
Bestelling Google Pixel 3 XL 128GB Black Belsimpel van 12 okt.
Verwachte bezorgdatum
Woensdag 7 november 2018
Ik wil dezelfde telefoon, maar dit bedrag gaat mij ff te ver. Ik ga van de winter naar Oostenrijk, mochten ze in Nl nog zo duur zijn dan rij ik in DE wel langs een winkel
Begrijp ik helemaal. Ik kon het dit keer wel missen. Had een meevaller.... Sterkte!Megupe schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:12:
[...]
Ik wil dezelfde telefoon, maar dit bedrag gaat mij ff te ver. Ik ga van de winter naar Oostenrijk, mochten ze in Nl nog zo duur zijn dan rij ik in DE wel langs een winkel
Vertraagd
De verzending is vertraagd. We proberen uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden en sturen u een e-mail zodra deze onderweg is.
Hier hetzelfdeDennis-L schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:38:
Via de Duitse store weer een update
Vertraagd
De verzending is vertraagd. We proberen uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden en sturen u een e-mail zodra deze onderweg is.
Ook een mail van gekregen? Bij mij staat hij wel met die melding in de store, maar verder geen bericht over ontvangen.Dennis-L schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:38:
Via de Duitse store weer een update
Vertraagd
Hier geen mail.Kiwi schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:41:
[...]
Ook een mail van gekregen? Bij mij staat hij wel met die melding in de store, maar verder geen bericht over ontvangen.
Ik zie op het xda forum mensen van de UK met hetzelfde bericht. Is de boot naar Europa in een storm terechtgekomen ofzo?
Hopelijk mobiel.nl ook 7de.. heb de Pixel 3 64GB zwart besteld.MykelSilver schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:42:
Verwachte bezorgdatum
Woensdag 7 november 2018
Wel apart, aangezien ze inmiddels al 3 weken orders hebben binnen gekregen, lijkt me dat ze dan toch wel eerder dan gisteren hun verwachtingen hadden kunnen bij stellen. Misschien toch vanwege de vele RMA's?
Hmm, had gehoopt dat de vraag laag zou zijn, zodat de drempel wat lager zou worden om hem in Nederland uit te brengenKiwi schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:27:
Google support meldt aan meerdere kopers dat de vraag veel hoger is dan verwacht, waardoor ze geen zekerheden kunnen bieden voor de levertijden.
Wel apart, aangezien ze inmiddels al 3 weken orders hebben binnen gekregen, lijkt me dat ze dan toch wel eerder dan gisteren hun verwachtingen hadden kunnen bij stellen. Misschien toch vanwege de vele RMA's?
Wat is jouw verwachte levertijd?Kiwi schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:51:
Zojuist een mail gekregen dat ik blijkbaar $50 Google Store krediet krijg vanwege het pre-orderen. Geen idee dat dat ook voor Duitsland gold
Service van google is echt heel fijn. Mijn Nexus 6p had voor de 2e keer een defecte batterij en ik kreeg mijn aankoopbedrag terug (1 of 2 maand buiten de 2 jaar garantie). Afgelopen Maart een Pixel 2 gekocht, die mijn vrouw nu graag wil hebben, goeie deal
Bij mij staat de levertijd ook op onbekend: "De verzending is vertraagd. We proberen uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden en sturen u een e-mail zodra deze onderweg is."
Als ik alles zo lees hiervoor dan denk ik dat het minstens nog wel een week duurt voordat ze verzonden gaan worden. Als het maar niet zo lang duurt als bij mijn HTC One M7 paar jaar geleden (ruim 2 maand op gewacht...).
Car 1: BMW i4 M50 San Remo Green - Car 2: Per 4/4: Kia EV3 Plus Adv. SR Ivory Silver Glossy
Top! En dan rond 8ste heb je het?Kaickul schreef op donderdag 1 november 2018 @ 17:16:
Yes, verzonden! zou moeten aankomen bij mailboxde rond 6 nov. 😀
Er staat dat hij verzonden is en dat ik hem op 6-7 nov. Heb. Ik denk wel eerder eerlijk gezegd maar we zullen zien. Ben toevallig zaterdag in Duitsland, hopen dat ik even om moet rijden!
Pixel 3XL 64GB Just Black
Pixel Stand
10-10-18 17:29
Deine Bestellung wurde versandt. Hier findest du einige Informationen zum voraussichtlichen Lieferzeitpunkt deines Pakets und dazu, wie du die Sendung unterwegs nachverfolgen kannst.
Besteld
okt 11
Verzonden
nov 1
Bezorging vóór
6–7 nov
Duitse Google store, via Mailboxde.com
De T&T van DHL werkt alleen nog niet
[ Voor 5% gewijzigd door Dennis-L op 01-11-2018 19:42 ]
Of zijn er toch gelukkige bij die het via de Duitse Google store hebben gedaan gekregen? Indien ja, met of zonder Duitse Visa kaart?
Nog iets ongerelateerd: Als ik nu opnieuw wil bestellen op de Google Store is de 128GB, zwarte versie niet meer te bestellen
Nope, via de Duitse Google store met mijn ING CCSillessOne schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:25:
Even voor de duidelijkheid, jullie hebben dat allemaal via Mediamarkt (of Saturn) besteld? En dan gaat het ook enkel om de 64GB, correct?
Of zijn er toch gelukkige bij die het via de Duitse Google store hebben gedaan gekregen? Indien ja, met of zonder Duitse Visa kaart?
Nog iets ongerelateerd: Als ik nu opnieuw wil bestellen op de Google Store is de 128GB, zwarte versie niet meer te bestellenFirst world problems...
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Car 1: BMW i4 M50 San Remo Green - Car 2: Per 4/4: Kia EV3 Plus Adv. SR Ivory Silver Glossy
Via de Duitse Google store, de witte 128 GB met stand met een Belgische kredietkaart.SillessOne schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:25:
Even voor de duidelijkheid, jullie hebben dat allemaal via Mediamarkt (of Saturn) besteld? En dan gaat het ook enkel om de 64GB, correct?
Nog iets ongerelateerd: Als ik nu opnieuw wil bestellen op de Google Store is de 128GB, zwarte versie niet meer te bestellenFirst world problems...
Fijne upgrade tov mijn Pixel (1).
Prijs was wel behoorlijk maar gelukkig had ik via mijn werk 5% korting en omdat ik binnen 60 dagen het land uitga kan ik ook nog de GST (BTW) terug krijgen wat toch weer 10% scheelt.
Als het goed is betaal ik uiteindelijk ongeveer 1200 AUD = 760 Euro
(Pixel 3 128GB 1349AUD + Case 59AUD - 5% = 1337 - 10% = 1203 AUD)
Lijkt dus mee te vallen met leverings problemen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
https://store.google.com/de/config/pixel_3
https://i.imgur.com/jhC40sj.png
De DHL tracking link die ik van de Google store heb werkt overigens niet, het werkt wanneer ik een nieuwe zoekopdracht doe met de tracking code.
[ Voor 39% gewijzigd door regenjas op 02-11-2018 11:17 ]
Veelgestelde vragen Kan ik mijn pakket op een ander adres laten bezorgen?Kiwi schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:51:
Is het niet gewoon mogelijk om naar DHL te bellen en het afleveradres te wijzigen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Neem contact op met de afzender. Bijvoorbeeld de klantenservice van de webshop waar je het pakket hebt besteld om je pakket op een ander adres te bezorgen.

Jij had geen pre-order gedaan bij de MM?
Ik heb nog geen ophaal bevestiging gekregen van mijn bestelling bij de MM.
Als je nog niet betaald hebt, kan je wellicht ook naar Mediamarkt Nordhorn, mocht je niet kunnen wachtenbeschoenen schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:13:
[...]
Jij had geen pre-order gedaan bij de MM?
Ik heb nog geen ophaal bevestiging gekregen van mijn bestelling bij de MM.
Vertrokken van sorteercentrum DUESSELDORF - GERMANY
[ Voor 5% gewijzigd door Dennis-L op 02-11-2018 15:17 ]
Die geeft overigens wel andere info dan de Duitse versie, daar staat bij namelijk dat hij morgen tussen 10 en half 2 wordt afgeleverd bij MailboxdeDennis-L schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:48:
Hier krijg je nog wat meer info
Verwachte levertijd: Maandag, november 05, 2018 Voor het einde van de dag
Het idee alleen al dat onze telefoons nu in Eindhoven liggen ergens
Nice! Hadden ze veel op voorraad?
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Dat zul je bij MediaMarkt moeten navragen, maar aangezien het twee aparte bedrijven zijn zijn ze dit in ieder geval niet verplicht, en ik schat de kans dat ze het wel doen niet heel groot in.El Goog schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 17:33:
Klopt het dat ik gewoon garantie in Nederland heb ook al koop ik mijn P3 bij de Media Markt in Duitsland? Het kan voorkomen dat er iets is met de speakers, het scherm of het geluid (veel over gelezen op Reddit). Als dat het geval is zou het fijn zijn dat ik mijn toekomstige toestel RMA kan sturen in Nederland
Okee, bedankt voor je antwoord! Dan kan ik de Pixel beter bestellen via de Duitse Google Store en laten verzenden met Mailbox.Kiwi schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 17:46:
[...]
Dat zul je bij MediaMarkt moeten navragen, maar aangezien het twee aparte bedrijven zijn zijn ze dit in ieder geval niet verplicht, en ik schat de kans dat ze het wel doen niet heel groot in.
Kon het niet zien, die van mij werd van achteren gehaald.
Ze vroegen wel pas toen ik al wegliep of ik hem eigenlijk gereserveerd had. Ze hadden er dus in ieder geval (veel) meer dan er aan reserveringen waren, want al te druk maakten ze zich er niet om.
Krijg zojuist bericht van Belsimpel.MykelSilver schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:42:
Verwachte bezorgdatum
Woensdag 7 november 2018
Morgen af te halen op het PostNL-afhaalpunt (daar had ik het naartoe gestuurd)
Eerder dan verwacht!
Bij de Google Store zelf een optie? Die van mij is samen met een 3XL onderweg.alexbl69 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 22:10:
Iemand enig idee of de Pixel Stand ergens te bestellen is? Die hadden ze in Nordhorn helaas (nog) niet.
Ik zie wel dat de 3xl klaarstaat voor verzenden en de stand wordt voorbereid.
Had ze ook gebeld vanochtend (daar ik vandaag en morgen in de buurt ben). Ik kon hem vandaag of morgen ophalen. Maar ik moest wel de afhaal email hebben.
Heb zelf de 3 besteld als gast, waardoor ik geen status updates krijg helaas... Wil je laten weten als je een afhaal mail hebt gekregen?
Zal dat eens proberenKiwi schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 22:31:
[...]
Bij de Google Store zelf een optie? Die van mij is samen met een 3XL onderweg.
zaterdag
november, 03 2018
08:24 Local Time
Afleverpoging - bedrijf gesloten
Warehouse A (for customers with ID < 20000):
Dresdner Str. 9, 02763 Zittau, Germany
Warehouse B (for customers with ID > 20000):
Äussere Weberstr. 57, 02763 Zittau, Germany
Opening hours of the warehouse:
MO - FR, 8 AM - 6 PM
Hij kan dus ook niet eens op zaterdag worden afgeleverd
[ Voor 65% gewijzigd door Dennis-L op 03-11-2018 10:17 ]
Ah, ik dacht al ergens gelezen te hebben dat ze alleen op werkdagen geopend waren. Zit nog wel te twijfelen of ik hem via UPS of GLS moet laten bezorgen.Dennis-L schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 10:02:
@Kiwi
zaterdag
november, 03 2018
08:24 Local Time
Afleverpoging - bedrijf gesloten
Warehouse A (for customers with ID < 20000):
Dresdner Str. 9, 02763 Zittau, Germany
Warehouse B (for customers with ID > 20000):
Äussere Weberstr. 57, 02763 Zittau, Germany
Opening hours of the warehouse:
MO - FR, 8 AM - 6 PM
Hij kan dus ook niet eens op zaterdag worden afgeleverd
Weet iemand iets over de actuele vooraad bij de Saturn in Kleve? Ik ben tempted om er heen te rijden, maar niet voor niks
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Is er trouwens iemand uit de buurt van Rotterdam die (ook) van plan is erheen te gaan? Dan hoeven we niet allemaal.
Hoe ben je hier van op de hoogte gekomen? Kreeg je een email bevestiging dat je kon afhalen?pc01 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 13:46:
2 weken geleden voorbesteld om op te halen bij Saturn Aken; net afgeleverd in Aken om op te halen
Für die Abholung benötigen Sie Ihren Personalausweis und diese Abholbestätigung. Ihren digitalen Abholschein können Sie auch mit der SATURN App nutzen. Falls Sie die Ware nicht persönlich abholen können, kann dies ein bevollmächtigter Vertreter übernehmen. Das entsprechende Formular finden Sie unter saturn.de/vollmacht. "
Verzender
GOOGLE COMMERCE LIMITED
GESWORENHOEKSEWG 11
5047 TM Tilburg
NL
Het ding opgehaald.MykelSilver schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 18:40:
[...]
Krijg zojuist bericht van Belsimpel.
Morgen af te halen op het PostNL-afhaalpunt (daar had ik het naartoe gestuurd)
Eerder dan verwacht!
Helaas zit er een verkeerde adapter bij.
Ze hebben een losse Amerikaanse stekker converter los in de doos erbij geleverd maar die past niet op de Amerikaanse stekker.
Als er meer mensen bij Belsimpel besteld hebben en dit ook hebben lees ik het graag
Werkt toch, raar schuifje wat de adapter wel doet passen. Helaas kan ik deze reactie niet verwijderen alleen maar aanpassen
[ Voor 11% gewijzigd door MykelSilver op 03-11-2018 15:30 ]
Echter zie ik nu net wel voor de liefhebber dat Conrad de Pixel 3 64GB zwart voor 929 euro aanbied. En 3XL 64GB zwart voor 1039 euro aanbied (beide op voorraad)!
€15,63 doorsturen met GLS, verzekerd tot €1000
Met UPS is iets duurder, misschien sneller, maar verzekerd tot €500
[ Voor 62% gewijzigd door Dennis-L op 05-11-2018 11:32 ]
Die van mij ook, meteen laten doorsturen.
Kostte uiteindelijk €15,63 voor verzending naar NL.
Benieuwd hoe snel hij hier in NL kan zijn, vóór donderdag zou wel fijn uitkomen, maar gaat lastig worden.
@Dennis-L GLS geeft zelf aan dat ze binnen 1-2 dagen leveren, dus i.c.m. verzekering tot €1000 lijkt GLS de beste keuze.
EDIT: Nu ook door Mailboxde verzonden
[ Voor 25% gewijzigd door Kiwi op 05-11-2018 12:34 ]
Echter staat de stand en cover niet op de bon erbij. De vraag ik of ik die dan wel meekrijg.
Ik heb hem ook bij Conrad besteld. Afgelopen donderdag. Is verstuurd en zou vandaag binnen komen.Litbird98 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 23:07:
Echter zie ik nu net wel voor de liefhebber dat Conrad de Pixel 3 64GB zwart voor 929 euro aanbied. En 3XL 64GB zwart voor 1039 euro aanbied (beide op voorraad)!
Toen ik bestelde stond er dat er 3 op voorraad lagen (pixel 3 zwart).
Heb het ook via GLS gedaan.Kiwi schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:32:
[...]
Die van mij ook, meteen laten doorsturen.
Kostte uiteindelijk €15,63 voor verzending naar NL.
Benieuwd hoe snel hij hier in NL kan zijn, vóór donderdag zou wel fijn uitkomen, maar gaat lastig worden.
@Dennis-L GLS geeft zelf aan dat ze binnen 1-2 dagen leveren, dus i.c.m. verzekering tot €1000 lijkt GLS de beste keuze.
EDIT: Nu ook door Mailboxde verzonden
Ik denk wel dat hij woensdag of donderdag geleverd wordt.
De Pixel Stand was zowel bij de Saturn als de Mediamarkt nog niet beschikbaar. Mocht iemand deze al fysiek zijn tegengekomen, houd ik me aanbevolen.
Ik heb juist een afhaalbevestiging voor alleen de cover, niet voor de telefoon zelfmrfatmen schreef op maandag 5 november 2018 @ 12:52:
Ik heb zojuist ook van Saturn Kleve melding gekregen dat ik de telefoon mag ophalen.
Echter staat de stand en cover niet op de bon erbij. De vraag ik of ik die dan wel meekrijg.