Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:32
Die nieuwe Google hoesjes, hebben toch soort stof achterkant?
Benieuwd hoe dat gaat als je vloeistof of ander vuil op krijgt.

Ik heb zelf een Spigen mat zwart rugged armor case voor de Pixel 3. Zien er goed uit, fijn in je hand en geeft bescherming bij vallen.

[ Voor 35% gewijzigd door SuperVeloce op 25-10-2018 10:55 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:53
SuperVeloce schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:54:
Daar was ik eerst ook bang voor, maar anders dan wat water van net gewassen handen voelt die nog net als nieuw. De 6P is natuurlijk niet waterdicht, dus dan zorg ik er ook wel voor dat er verder geen vloeistoffen op komen. Voor de Pixel 3 gaat dat anders zijn. Ik ga ook een doorzichtige plastic case + screen protector kopen van caseology: https://www.caseologycase...ch?type=product&q=pixel+3

Als ik weet dat die nat (kan) gaat worden, dan swap ik ze wel even (denk zwembad, of in mijn geval: hottub) om.

Voor wie Caseology ook wil proberen (zelf nog geen ervaring mee): 10 dollar verzendkosten naar NL lijkt standaard te zijn, met code COMETAKE40 krijg je nog eens 40% korting.

Ook de pixelstand lijkt pas "over 4 weken" te krijgen te zijn in Duitsland.

Hoe doen jullie dat allemaal? Gewoon vanaf 2 november die kant op en meenemen dat ding? Of wachten tot beiden op voorraad zijn en dan pas die kant op?

[ Voor 21% gewijzigd door MrRobin op 25-10-2018 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor1701
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-09 09:19
Ik zit nog te dubben of ik er een bestel bij belsimpel wat me voor de pixel 3 xl 128 gb versie 220 euro extra gaat kosten. Of ik een route met het openbaar vervoer ga uistippelen naar de meest dicht bijzijnde duitse mediamarkt. Helaas ben ik niet in het bezit van een auto. Of via mailboxde maar ik weet niet of ik deze firma vertrouw. Ik wacht denk ik toch even tot dxomark.com komt met hun uitslag van de pixel 3 camera..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:52
SuperVeloce schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:10:
Ik heb contact gehad met mobiel.nl en zij gaan volgende week prijzen bekend maken.
1 nov zou leverdatum UK zijn.

Heb mobiel.nl ook vertelt dat ik hoop dat ze goedkoper zijn dan belsimpel... zij gaven aan dat ze voor mooie prijzen gaan, dus waarschijnlijk goedkoper zullen zijn ;)
Inmiddels ook op de site, vragen ook gewoon €999 voor de Pixel 3 64gb :(

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Gugger schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:05:
[...]

Inmiddels ook op de site, vragen ook gewoon €999 voor de Pixel 3 64gb :(
Oh valt tegen dan.

Maar wel betere klantenservice/service dacht ik.

Heb gevraagd naar prijs bij mobiel.nl, zei geven aan altijd concurrerende prijzen te gebruiken en dus goedkoper te zijn, maar dat lukt niet bij de Pixel 3 (XL).

[ Voor 46% gewijzigd door SuperVeloce op 26-10-2018 09:34 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebor
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Wat een gedoe. De Pixel 3 bestelling in de Duitse Google store wordt inderdaad steeds geannuleerd na een dag, zelfs met m'n N26 CC waarvan ik dacht dat dat een Duitse kaart was. De Pixel 3 XL bestelling met Pixel stand is niet geannuleerd, maar heb m'n geld wel terug, net als Dennis-L.

Nu een poging gedaan bij de UK store, kijken hoe het daar afloopt. Ik wil hem graag via de Google store zelf bestellen, omdat hun service zo lekker werkt.

[ Voor 11% gewijzigd door Trebor op 26-10-2018 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 09:08
Ik kan inmiddels in de store het verzendadres niet meer aanpassen, gister kon dit nog wel.
Lijkt er op dat het verzendadres nu dus een soort van definitief is.
Alleen de optie om de bestelling te annuleren is nu nog beschikbaar.

Het bedrag is ook nu ook weer afgeschreven van mijn CC :*) 8) :*)

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/ndUOMV/vaag3.png

[ Voor 73% gewijzigd door Dennis-L op 27-10-2018 15:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• victor1701
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-09 09:19
Bij conrad.nl is de pixel 3 64 GB voor 930 euro te bestellen. De pixel 3 xl 64Gb voor 1039 euro

https://www.conrad.nl/zoe...203%20&searchType=regular

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Ik kan de bestelling nu ook niet meer annuleren

We sturen je een e-mail wanneer je pakket onderweg is.

:*)

Het lijkt er op dat het bij de eerste paar wel goed is gegaan met mailboxde.com maar dat daarna Google ineens wakker is geworden

[ Voor 35% gewijzigd door Dennis-L op 28-10-2018 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebor
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Dennis-L schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:14:
Ik kan inmiddels in de store het verzendadres niet meer aanpassen, gister kon dit nog wel.
Lijkt er op dat het verzendadres nu dus een soort van definitief is.
Alleen de optie om de bestelling te annuleren is nu nog beschikbaar.

Het bedrag is ook nu ook weer afgeschreven van mijn CC :*) 8) :*)

[Afbeelding]
Idem. Heb je ook de XL besteld? Ik heb een nieuwe reservering. En de Pixel 3 in de UK store is eveneens gecanceld
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:57

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Dennis-L schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 00:15:
Ik kan de bestelling nu ook niet meer annuleren

We sturen je een e-mail wanneer je pakket onderweg is.

:*)

Het lijkt er op dat het bij de eerste paar wel goed is gegaan met mailboxde.com maar dat daarna Google ineens wakker is geworden
Bij mijn order ook (10-10 17:29) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Trebor schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 00:57:
[...]

Idem. Heb je ook de XL besteld? Ik heb een nieuwe reservering. En de Pixel 3 in de UK store is eveneens gecanceld
...
Nee de gewone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
victor1701 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:19:
Bij conrad.nl is de pixel 3 64 GB voor 930 euro te bestellen. De pixel 3 xl 64Gb voor 1039 euro

https://www.conrad.nl/zoe...203%20&searchType=regular
Kijk, dat lijkt er meer op! Als ze de witte ook gaan voeren dan wordt het hem misschien toch nog! Begon al naar de OnePlus 6t te kijken 😂

edit:
Contact gehad met Conrad, ze geven aan de hun programma wordt gestuurd vanuit de Duitse Conrad en ze derhalve nog niet kunnen aangeven of ze de andere kleuren ook gaan voeren. Nog even gekeken en op de Duitse site staat ook alleen de zwarte.

[ Voor 22% gewijzigd door Gugger op 29-10-2018 15:02 ]

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Litbird98
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-08 16:44
victor1701 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:53:
Ik zit nog te dubben of ik er een bestel bij belsimpel wat me voor de pixel 3 xl 128 gb versie 220 euro extra gaat kosten. Of ik een route met het openbaar vervoer ga uistippelen naar de meest dicht bijzijnde duitse mediamarkt. Helaas ben ik niet in het bezit van een auto. Of via mailboxde maar ik weet niet of ik deze firma vertrouw. Ik wacht denk ik toch even tot dxomark.com komt met hun uitslag van de pixel 3 camera..
Heb hier een oplossing voor gekregen via een andere Nederlander op Reddit! Als je bij Belsimpel idd de toestellen los wilt kopen gaat dat je sowieso 150 euro minimaal extra kosten. Echter wordt deze 150 euro niet verrekend als je de telefoon met een abonnement afsluit en dan de telefoon direct afbetaald. Op deze manier ga ik de Pixel 3 64GB voor 860 euro volgende maand krijgen (en moet heel toevallig dan net verlengen dus dat komt goed uit). In geval van garantie hoef je op deze manier namelijk ook niet terug naar Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

SuperVeloce schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:54:

Ik heb zelf een Spigen mat zwart rugged armor case voor de Pixel 3. Zien er goed uit, fijn in je hand en geeft bescherming bij vallen.
De Nexus 5 heeft dat ook (soort stof). Door de jaren ietsjes wat donkerder geworden maar zeker niet 'vies'

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edvj
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-07 15:12
Iemand ervaring met de combinatie Mediamarkt en mailboxde? Het lukt mij niet om de mailboxde gegevens in te vullen bij mediamarkt, omdat je geen nummers mag invoeren in het naam invulformulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MykelSilver
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09-2021
Bestelling Google Pixel 3 XL 128GB Black Belsimpel van 12 okt.
Krijg op de orderstatus te zien:
Verwachte bezorgdatum
Woensdag 7 november 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:36
MykelSilver schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:42:
Verwachte bezorgdatum
Woensdag 7 november 2018
Kost deze echt € 1.269,00? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MykelSilver
Megupe schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:55:
[...]

Kost deze echt € 1.269,00? ;(
Ja. Tis niet goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:36
Ik wil dezelfde telefoon, maar dit bedrag gaat mij ff te ver. Ik ga van de winter naar Oostenrijk, mochten ze in Nl nog zo duur zijn dan rij ik in DE wel langs een winkel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MykelSilver
Megupe schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:12:
[...]

Ik wil dezelfde telefoon, maar dit bedrag gaat mij ff te ver. Ik ga van de winter naar Oostenrijk, mochten ze in Nl nog zo duur zijn dan rij ik in DE wel langs een winkel ;)
Begrijp ik helemaal. Ik kon het dit keer wel missen. Had een meevaller.... Sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Via de Duitse store weer een update

Vertraagd
De verzending is vertraagd. We proberen uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden en sturen u een e-mail zodra deze onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaickul
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Dennis-L schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:38:

Vertraagd
De verzending is vertraagd. We proberen uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden en sturen u een e-mail zodra deze onderweg is.
Hier hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Dennis-L schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:38:

Vertraagd
Ook een mail van gekregen? Bij mij staat hij wel met die melding in de store, maar verder geen bericht over ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaickul
  • Niet online
Kiwi schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:41:
[...]

Ook een mail van gekregen? Bij mij staat hij wel met die melding in de store, maar verder geen bericht over ontvangen.
Hier geen mail.
Ik zie op het xda forum mensen van de UK met hetzelfde bericht. Is de boot naar Europa in een storm terechtgekomen ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Verwachte bezorgdatum
Woensdag 7 november 2018
Hopelijk mobiel.nl ook 7de.. heb de Pixel 3 64GB zwart besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Als je een nieuwe bestelling bij de Duitse store doet dan staat de leverdatum nu op 7-12 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Google support meldt aan meerdere kopers dat de vraag veel hoger is dan verwacht, waardoor ze geen zekerheden kunnen bieden voor de levertijden.

Wel apart, aangezien ze inmiddels al 3 weken orders hebben binnen gekregen, lijkt me dat ze dan toch wel eerder dan gisteren hun verwachtingen hadden kunnen bij stellen. Misschien toch vanwege de vele RMA's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
En je zou verwachten dat diegene die vroeg besteld hebben, wel binnenkort geleverd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
Kiwi schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:27:
Google support meldt aan meerdere kopers dat de vraag veel hoger is dan verwacht, waardoor ze geen zekerheden kunnen bieden voor de levertijden.

Wel apart, aangezien ze inmiddels al 3 weken orders hebben binnen gekregen, lijkt me dat ze dan toch wel eerder dan gisteren hun verwachtingen hadden kunnen bij stellen. Misschien toch vanwege de vele RMA's?
Hmm, had gehoopt dat de vraag laag zou zijn, zodat de drempel wat lager zou worden om hem in Nederland uit te brengen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Zojuist een mail gekregen dat ik blijkbaar $50 Google Store krediet krijg vanwege het pre-orderen. Geen idee dat dat ook voor Duitsland gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Kiwi schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:51:
Zojuist een mail gekregen dat ik blijkbaar $50 Google Store krediet krijg vanwege het pre-orderen. Geen idee dat dat ook voor Duitsland gold :)
Wat is jouw verwachte levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Eerst 8-9 november, daarna 1-2 november, nu onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 07:32
Ik heb de pixel 3 ook besteld via de duitse play store. Heb een collega die in Duitsland woont en woon zelf vlakbij de grens, ideaal dus! Fijn dat de service gewoon via nederlandse store is. Ik heb ook een hoesje besteld maar die moet terug, ziet er heel anders uit in het echt. Dat moet ik wel terugsturen via een duitse UPS kreeg ik als melding, dus ik moet even een ritje maken naar duitsland. Bij RMA gaat dit volgens mij echt anders en kan het vanaf je eigen adres. Zou ook raar zijn als je van duitsland verhuist naar nederland en de online service van Google valt weg.

Service van google is echt heel fijn. Mijn Nexus 6p had voor de 2e keer een defecte batterij en ik kreeg mijn aankoopbedrag terug (1 of 2 maand buiten de 2 jaar garantie). Afgelopen Maart een Pixel 2 gekocht, die mijn vrouw nu graag wil hebben, goeie deal :*) .

Bij mij staat de levertijd ook op onbekend: "De verzending is vertraagd. We proberen uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden en sturen u een e-mail zodra deze onderweg is."

Als ik alles zo lees hiervoor dan denk ik dat het minstens nog wel een week duurt voordat ze verzonden gaan worden. Als het maar niet zo lang duurt als bij mijn HTC One M7 paar jaar geleden (ruim 2 maand op gewacht...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Laatst online: 28-08 09:28
Mijn bestelling voor de zwarte 3XL 64 staat nog steeds op morgen afhalen in de winkel, besteld bij de Mediamarkt. Heel benieuwd of ik zaterdag echt even omrij via Duitsland...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaickul
  • Niet online
Wat is trouwens de reden dat enkel de 64 Gb versies in de Mediamarkt en Saturn verkocht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbelep
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07-07 22:25
Hier besteld op 9/9/18, 18:28. Via Mailboxde. Staat nog steeds op 'vertraagd', maar de CC reservering is nog niet teruggestort. Ik heb nog goede hoop. Zelfde adres/account waarmee ik ook de Pixel 2XL besteld heb via mailboxde

Car 1: BMW i4 M50 San Remo Green - Car 2: Per 4/4: Kia EV3 Plus Adv. SR Ivory Silver Glossy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaickul
  • Niet online
Yes, verzonden! zou moeten aankomen bij mailboxde rond 6 nov. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Kaickul schreef op donderdag 1 november 2018 @ 17:16:
Yes, verzonden! zou moeten aankomen bij mailboxde rond 6 nov. 😀
Top! En dan rond 8ste heb je het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaickul
  • Niet online
SuperVeloce schreef op donderdag 1 november 2018 @ 17:20:
[...]

Top! En dan rond 8ste heb je het?
Hopelijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Laatst online: 18-08 07:32
Ik krijg net ook de melding dat hij verstuurd wordt! Denk dat Google meeleest haha.

Er staat dat hij verzonden is en dat ik hem op 6-7 nov. Heb. Ik denk wel eerder eerlijk gezegd maar we zullen zien. Ben toevallig zaterdag in Duitsland, hopen dat ik even om moet rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Mijn order is nu ook verzonden :D

Pixel 3XL 64GB Just Black
Pixel Stand

10-10-18 17:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Deine Bestellung ist unterwegs
Deine Bestellung wurde versandt. Hier findest du einige Informationen zum voraussichtlichen Lieferzeitpunkt deines Pakets und dazu, wie du die Sendung unterwegs nachverfolgen kannst.

Besteld
okt 11
Verzonden
nov 1
Bezorging vóór
6–7 nov

:D

Duitse Google store, via Mailboxde.com

De T&T van DHL werkt alleen nog niet

[ Voor 5% gewijzigd door Dennis-L op 01-11-2018 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillessOne
  • Laatst online: 05-09 18:06
Even voor de duidelijkheid, jullie hebben dat allemaal via Mediamarkt (of Saturn) besteld? En dan gaat het ook enkel om de 64GB, correct?

Of zijn er toch gelukkige bij die het via de Duitse Google store hebben gedaan gekregen? Indien ja, met of zonder Duitse Visa kaart?

Nog iets ongerelateerd: Als ik nu opnieuw wil bestellen op de Google Store is de 128GB, zwarte versie niet meer te bestellen :'( First world problems...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
SillessOne schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:25:
Even voor de duidelijkheid, jullie hebben dat allemaal via Mediamarkt (of Saturn) besteld? En dan gaat het ook enkel om de 64GB, correct?

Of zijn er toch gelukkige bij die het via de Duitse Google store hebben gedaan gekregen? Indien ja, met of zonder Duitse Visa kaart?

Nog iets ongerelateerd: Als ik nu opnieuw wil bestellen op de Google Store is de 128GB, zwarte versie niet meer te bestellen :'( First world problems...
Nope, via de Duitse Google store met mijn ING CC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:59
Op de saturn status pagina zie ik dat de stand en cover reeds gereed zijn alleen de telefoon wordt morgen pas verwacht. Deze staat nog op "Angelegt Kleve".

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbelep
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07-07 22:25
Hier ook verzonden, naar mailboxde

Car 1: BMW i4 M50 San Remo Green - Car 2: Per 4/4: Kia EV3 Plus Adv. SR Ivory Silver Glossy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaickul
  • Niet online
SillessOne schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:25:

Via de Duitse Google store, de witte 128 GB met stand met een Belgische kredietkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supestw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik heb mijn Pixel 3 (Black 128GB) gisteren gekocht, had geen pre-order gedaan. Was wel op veel plekken al niet meer op voorraad. Twee jaar geleden was de Pixel (1) hier (Sydney, Australia) op de release nog wel makkelijk te krijgen.
Fijne upgrade tov mijn Pixel (1).
Prijs was wel behoorlijk maar gelukkig had ik via mijn werk 5% korting en omdat ik binnen 60 dagen het land uitga kan ik ook nog de GST (BTW) terug krijgen wat toch weer 10% scheelt.
Als het goed is betaal ik uiteindelijk ongeveer 1200 AUD = 760 Euro
(Pixel 3 128GB 1349AUD + Case 59AUD - 5% = 1337 - 10% = 1203 AUD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Zie op XDA, dat ze in Engeland ook al leveren en paar al hebben.
Lijkt dus mee te vallen met leverings problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:00
Ga vandaag wel even kijken bij een MM vlak over grens. Als er per ongeluk nog een 64Gb Pixel 3 ligt is die van mij :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Goog
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-06-2023
Op de website van MM Duitsland staat ineens dat de levertijd 12 weken is. Hopelijk is dat een fout en kan ik mijn Pixel 3 alsnog vandaag ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitspark
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-02-2024
duitse google store zijn de 64gb varianten leverbaar rond 6-8 november. de witte 128Gb is 5 a 6 weken. zwart niet bestelbaar op het moment, kunt wel op wachtlijst gaan staan.

https://store.google.com/de/config/pixel_3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
Hier bij Saturn nog in behandeling met de datum van vandaag.

https://imgur.com/a/m0bnYX0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regenjas
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 07:44
Oh man en dan moet hij weer helemaal terug naar eindhoven vanuit mailboxde (Google store aankoop).

https://i.imgur.com/jhC40sj.png

De DHL tracking link die ik van de Google store heb werkt overigens niet, het werkt wanneer ik een nieuwe zoekopdracht doe met de tracking code.

[ Voor 39% gewijzigd door regenjas op 02-11-2018 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Hier krijg je nog wat meer info

Verwachte levertijd: Maandag, november 05, 2018 Voor het einde van de dag

Het idee alleen al dat onze telefoons nu in Eindhoven liggen ergens :P

[ Voor 18% gewijzigd door Dennis-L op 02-11-2018 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Is het niet gewoon mogelijk om naar DHL te bellen en het afleveradres te wijzigen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Kiwi schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:51:
Is het niet gewoon mogelijk om naar DHL te bellen en het afleveradres te wijzigen? :P
Veelgestelde vragen Kan ik mijn pakket op een ander adres laten bezorgen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Neem contact op met de afzender. Bijvoorbeeld de klantenservice van de webshop waar je het pakket hebt besteld om je pakket op een ander adres te bezorgen.

;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
Mediamarkt Nordhorn :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VbZRLR1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschoenen
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 23:29
Jij had geen pre-order gedaan bij de MM?

Ik heb nog geen ophaal bevestiging gekregen van mijn bestelling bij de MM. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:06
nice... zit nog op smart te wachten voor mijn bevesteging van mediamarkt papenburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Nope, geen pre-order. Ze hadden een paar gewone en een paar XL's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
beschoenen schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:13:
[...]

Jij had geen pre-order gedaan bij de MM?

Ik heb nog geen ophaal bevestiging gekregen van mijn bestelling bij de MM. :'(
Als je nog niet betaald hebt, kan je wellicht ook naar Mediamarkt Nordhorn, mocht je niet kunnen wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
De Google store bestellingen lagen in Düsseldorf :P

Vertrokken van sorteercentrum DUESSELDORF - GERMANY

[ Voor 5% gewijzigd door Dennis-L op 02-11-2018 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
"Ihre Bestellung ist auf dem Weg zum Media Markt Aachen" staat er op de website. Geen e-mail gehad. Gelukkig ga ik toch pas morgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Dennis-L schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:48:
Hier krijg je nog wat meer info

Verwachte levertijd: Maandag, november 05, 2018 Voor het einde van de dag

Het idee alleen al dat onze telefoons nu in Eindhoven liggen ergens :P
Die geeft overigens wel andere info dan de Duitse versie, daar staat bij namelijk dat hij morgen tussen 10 en half 2 wordt afgeleverd bij Mailboxde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Goog
Klopt het dat ik gewoon garantie in Nederland heb ook al koop ik mijn P3 bij de Media Markt in Duitsland? Het kan voorkomen dat er iets is met de speakers, het scherm of het geluid (veel over gelezen op Reddit). Als dat het geval is zou het fijn zijn dat ik mijn toekomstige toestel RMA kan sturen in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 20:42
Nice! Hadden ze veel op voorraad?

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
El Goog schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 17:33:
Klopt het dat ik gewoon garantie in Nederland heb ook al koop ik mijn P3 bij de Media Markt in Duitsland? Het kan voorkomen dat er iets is met de speakers, het scherm of het geluid (veel over gelezen op Reddit). Als dat het geval is zou het fijn zijn dat ik mijn toekomstige toestel RMA kan sturen in Nederland
Dat zul je bij MediaMarkt moeten navragen, maar aangezien het twee aparte bedrijven zijn zijn ze dit in ieder geval niet verplicht, en ik schat de kans dat ze het wel doen niet heel groot in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Goog
Kiwi schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 17:46:
[...]

Dat zul je bij MediaMarkt moeten navragen, maar aangezien het twee aparte bedrijven zijn zijn ze dit in ieder geval niet verplicht, en ik schat de kans dat ze het wel doen niet heel groot in.
Okee, bedankt voor je antwoord! Dan kan ik de Pixel beter bestellen via de Duitse Google Store en laten verzenden met Mailbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
blueman85 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 17:38:
[...]
Nice! Hadden ze veel op voorraad?
Kon het niet zien, die van mij werd van achteren gehaald.

Ze vroegen wel pas toen ik al wegliep of ik hem eigenlijk gereserveerd had. Ze hadden er dus in ieder geval (veel) meer dan er aan reserveringen waren, want al te druk maakten ze zich er niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MykelSilver
Verwachte bezorgdatum
Woensdag 7 november 2018
Krijg zojuist bericht van Belsimpel.
Morgen af te halen op het PostNL-afhaalpunt (daar had ik het naartoe gestuurd)
Eerder dan verwacht! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Mediamarkt Duitsland net weer van 12 weken naar voorradig gewijzigd..

Wondere wereld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lappiehero
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:15
Ik probeer de telefoon bij Google zelf te bestellen in Duitsland maar krijg een melding dat de creditcard niet wordt geaccepteerd. Ik bestel niet met mijn eigen credit card, en nu past hij de naam op de bestelling aan naar de naam van de credit card. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Iemand enig idee of de Pixel Stand ergens te bestellen is? Die hadden ze in Nordhorn helaas (nog) niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
alexbl69 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 22:10:
Iemand enig idee of de Pixel Stand ergens te bestellen is? Die hadden ze in Nordhorn helaas (nog) niet.
Bij de Google Store zelf een optie? Die van mij is samen met een 3XL onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
Iemand al een afhaalbericht van de Saturn in Kleve?
Ik zie wel dat de 3xl klaarstaat voor verzenden en de stand wordt voorbereid.

Had ze ook gebeld vanochtend (daar ik vandaag en morgen in de buurt ben). Ik kon hem vandaag of morgen ophalen. Maar ik moest wel de afhaal email hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
Ik wacht ook nog op de afhaal mail. Vandaag en gisteren gebeld, medewerker gaf aan dat ze morgen rond 1400 uur de vracht krijgen, dus even daarna bellen zou duidelijkheid verschaffen of het nut heeft die kant op te rijden.

Heb zelf de 3 besteld als gast, waardoor ik geen status updates krijg helaas... Wil je laten weten als je een afhaal mail hebt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Kiwi schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 22:31:
[...]

Bij de Google Store zelf een optie? Die van mij is samen met een 3XL onderweg.
Zal dat eens proberen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis-L
@Kiwi
zaterdag
november, 03 2018

08:24 Local Time
Afleverpoging - bedrijf gesloten

Warehouse A (for customers with ID < 20000):
Dresdner Str. 9, 02763 Zittau, Germany

Warehouse B (for customers with ID > 20000):
Äussere Weberstr. 57, 02763 Zittau, Germany

Opening hours of the warehouse:
MO - FR, 8 AM - 6 PM

Hij kan dus ook niet eens op zaterdag worden afgeleverd :P

[ Voor 65% gewijzigd door Dennis-L op 03-11-2018 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Dennis-L schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 10:02:
@Kiwi
zaterdag
november, 03 2018

08:24 Local Time
Afleverpoging - bedrijf gesloten

Warehouse A (for customers with ID < 20000):
Dresdner Str. 9, 02763 Zittau, Germany

Warehouse B (for customers with ID > 20000):
Äussere Weberstr. 57, 02763 Zittau, Germany

Opening hours of the warehouse:
MO - FR, 8 AM - 6 PM

Hij kan dus ook niet eens op zaterdag worden afgeleverd :P
Ah, ik dacht al ergens gelezen te hebben dat ze alleen op werkdagen geopend waren. Zit nog wel te twijfelen of ik hem via UPS of GLS moet laten bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 20:42
Goedemorgen allen,

Weet iemand iets over de actuele vooraad bij de Saturn in Kleve? Ik ben tempted om er heen te rijden, maar niet voor niks ;)

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:46
Ik heb ook nog geen bericht naar aanleiding van mijn reservering bij Saturn Kleve.

Is er trouwens iemand uit de buurt van Rotterdam die (ook) van plan is erheen te gaan? Dan hoeven we niet allemaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mrfatmen
Net Kleve gebeld, ze verwachten ze pas maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Saturn heeft er blijkbaar genoeg..

Gisteren nog een besteld, vandaag al op te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:07
2 weken geleden voorbesteld om op te halen bij Saturn Aken; net afgeleverd in Aken om op te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
pc01 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 13:46:
2 weken geleden voorbesteld om op te halen bij Saturn Aken; net afgeleverd in Aken om op te halen
Hoe ben je hier van op de hoogte gekomen? Kreeg je een email bevestiging dat je kon afhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:07
per email: " Ihre Bestellung ## ist heute im SATURN Aachen eingetroffen.

Für die Abholung benötigen Sie Ihren Personalausweis und diese Abholbestätigung. Ihren digitalen Abholschein können Sie auch mit der SATURN App nutzen. Falls Sie die Ware nicht persönlich abholen können, kann dies ein bevollmächtigter Vertreter übernehmen. Das entsprechende Formular finden Sie unter saturn.de/vollmacht. "

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis-L
Ze komen gewoon uit Tilburg :9

Verzender
GOOGLE COMMERCE LIMITED
GESWORENHOEKSEWG 11
5047 TM Tilburg
NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MykelSilver
MykelSilver schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 18:40:
[...]

Krijg zojuist bericht van Belsimpel.
Morgen af te halen op het PostNL-afhaalpunt (daar had ik het naartoe gestuurd)
Eerder dan verwacht! :9
Het ding opgehaald.
Helaas zit er een verkeerde adapter bij.
Ze hebben een losse Amerikaanse stekker converter los in de doos erbij geleverd maar die past niet op de Amerikaanse stekker.

Als er meer mensen bij Belsimpel besteld hebben en dit ook hebben lees ik het graag

Werkt toch, raar schuifje wat de adapter wel doet passen. Helaas kan ik deze reactie niet verwijderen alleen maar aanpassen

[ Voor 11% gewijzigd door MykelSilver op 03-11-2018 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
Hier nog geen email met een afhaal bericht. Maar heb er ook een cover en stand bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Net een mail van de Duitse mediamarkt. Ik mag hem ophalen... de cover wel te verstaan. Ook nog maar even een bestelling bij de Saturn plaatsen voor ik volgend weekend die kant op ga dan maar...

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Litbird98
  • Laatst online: 27-08 16:44
Ik wacht zelf nog even met bestellen van de Pixel 3 64GB wit, vanwege al deze supply issues en dat hopelijk ook al die roze schermen eruit zijn gehaald.

Echter zie ik nu net wel voor de liefhebber dat Conrad de Pixel 3 64GB zwart voor 929 euro aanbied. En 3XL 64GB zwart voor 1039 euro aanbied (beide op voorraad)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis-L
Hij is zojuist afgeleverd bij Mailboxde :*)

€15,63 doorsturen met GLS, verzekerd tot €1000
Met UPS is iets duurder, misschien sneller, maar verzekerd tot €500

[ Voor 62% gewijzigd door Dennis-L op 05-11-2018 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Dennis-L schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:29:
Hij is zojuist afgeleverd bij Mailboxde :*)
Die van mij ook, meteen laten doorsturen.
Kostte uiteindelijk €15,63 voor verzending naar NL.

Benieuwd hoe snel hij hier in NL kan zijn, vóór donderdag zou wel fijn uitkomen, maar gaat lastig worden.

@Dennis-L GLS geeft zelf aan dat ze binnen 1-2 dagen leveren, dus i.c.m. verzekering tot €1000 lijkt GLS de beste keuze.

EDIT: Nu ook door Mailboxde verzonden

[ Voor 25% gewijzigd door Kiwi op 05-11-2018 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
Ik heb zojuist ook van Saturn Kleve melding gekregen dat ik de telefoon mag ophalen.
Echter staat de stand en cover niet op de bon erbij. De vraag ik of ik die dan wel meekrijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rp87
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 10:12
Litbird98 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 23:07:
Echter zie ik nu net wel voor de liefhebber dat Conrad de Pixel 3 64GB zwart voor 929 euro aanbied. En 3XL 64GB zwart voor 1039 euro aanbied (beide op voorraad)!
Ik heb hem ook bij Conrad besteld. Afgelopen donderdag. Is verstuurd en zou vandaag binnen komen.
Toen ik bestelde stond er dat er 3 op voorraad lagen (pixel 3 zwart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Kiwi schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:32:
[...]

Die van mij ook, meteen laten doorsturen.
Kostte uiteindelijk €15,63 voor verzending naar NL.

Benieuwd hoe snel hij hier in NL kan zijn, vóór donderdag zou wel fijn uitkomen, maar gaat lastig worden.

@Dennis-L GLS geeft zelf aan dat ze binnen 1-2 dagen leveren, dus i.c.m. verzekering tot €1000 lijkt GLS de beste keuze.

EDIT: Nu ook door Mailboxde verzonden
Heb het ook via GLS gedaan.
Ik denk wel dat hij woensdag of donderdag geleverd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joris1993
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-11-2023
Afgelopen zaterdag de Pixel 3 64gb zwart aangeschaft bij de MediaMarkt in Dorsten. Bij de Saturn in Bocholt was deze niet meer beschikbaar. Wit en roze waren nog wel beschikbaar in Bocholt.

De Pixel Stand was zowel bij de Saturn als de Mediamarkt nog niet beschikbaar. Mocht iemand deze al fysiek zijn tegengekomen, houd ik me aanbevolen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrRobin
mrfatmen schreef op maandag 5 november 2018 @ 12:52:
Ik heb zojuist ook van Saturn Kleve melding gekregen dat ik de telefoon mag ophalen.
Echter staat de stand en cover niet op de bon erbij. De vraag ik of ik die dan wel meekrijg.
Ik heb juist een afhaalbevestiging voor alleen de cover, niet voor de telefoon zelf :/...
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste