• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-10 08:02
pdavie2311 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 10:13:
[...]

Wil er zo snel mogelijk wat op hebben nu het scherm nog nieuw is..Toch maar clearplex?
Had ik er ook op en liet mijn toestel vallen precies op de rand van de tafel. Scherm gelukkig nog helemaal heel maar de clearplex was gescheurd.
Heb er nu een glazen op die niet helemaal past
Clearplex werkt dus wel goed!😂

DaveD

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10 20:32
Heb Clearplex op mijn vorige Pixel3 gehad (die had een wireless-charging probleem). Werkte op zich best oké, alleen wat stroef en het leek alsof er soort van een heel dun laagje vloeistof onder zat.

Op de nieuwe Pixel3 heb ik een glazen protector van Moodie geplakt (https://www.amazon.de/gp/product/B07K35VCDZ/) maar die is echt dramatisch slecht: plakt aan de randen waardoor er een laagje lucht tussen de protector en het touch-screen zit. Het touchscreen reageert dus slecht en in verloop van tijd komt er vast troep tussen.

Nu zelf een folie erop geplakt maar daar is een stofje in geslopen.. :|

Misschien toch maar weer een Clearplex erop laten plakken.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-11 17:33

pdavie2311

Live life to the fullest..

Zojuist toch weer een clearplex laten plaatsen. Denk dat dit toch het mooist erop komt..

Edit..kan ik gerust de Pixel op een Anker wireless plaatsen? Er komt dan langzaam laden te staan,maar voor snachts? Volgende ochtend dan volle batterij. Of is dit niet goed voor de batterij.

[ Voor 52% gewijzigd door pdavie2311 op 09-01-2019 21:51 ]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:23
pdavie2311 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 14:44:
Zojuist toch weer een clearplex laten plaatsen. Denk dat dit toch het mooist erop komt..

Edit..kan ik gerust de Pixel op een Anker wireless plaatsen? Er komt dan langzaam laden te staan,maar voor snachts? Volgende ochtend dan volle batterij. Of is dit niet goed voor de batterij.
Maakt niet uit voor je batterij. En vol is hij wel na een nacht

• pdavie2311

pdavie2311

dimmak schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:09:
[...]

Maakt niet uit voor je batterij. En vol is hij wel na een nacht
Ok..Zat al te twijfelen om de Stand er bij te gaan kopen..Maar puur voor het laden..Overige dingen,zoals opstaan met licht etc, gebruik ik toch niet met 2 jonge kids..haha

• KoningSlakkie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16:01
pdavie2311 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 14:44:

Ik weet niet exact het verschil tussen standaard qi charging en fast google charging qua ampere, voltage en frequentie. Maar aangezien je een lagere C-rate hebt met slow charging. Waarschijnlijk ook nog eens dat je batterij minder warm wordt met slow charging vs fastcharging (misschien wel de belangrijkste factor). Ben ik bijna zeker dat het beter is voor je batterij om met een langzamere lader op te laden.

Het zelfde geldt met bedraad opladen.

• daanb14
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:29
Hallo allemaal,

Ik weet niet of jullie hetzelfde ervaren, maar mijn Bluetooth is compleet waardeloos sinds de januari patch. Hebben jullie hetzelfde probleem?

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

KingCrash

Angry Rabbit

daanb14 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 18:08:
Hallo allemaal,

Ik weet niet of jullie hetzelfde ervaren, maar mijn Bluetooth is compleet waardeloos sinds de januari patch. Hebben jullie hetzelfde probleem?
Mijn bluetooth carkit is sinds enkele dagen aan het bokken. Wel verbinding, geen geluid over de speakers , maar alleen over de telefoon zelf. Herstart en opgelost , maar lastig.
Ik had zelf nog niet verband gelegd met de update, maar het is mogelijk.

Angry Rabbit

• daanb14
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:29
Ik kreeg deze avond een carrier service update binnen en het probleem lijkt nu verdwenen.

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-10 14:02
daanb14 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 18:08:
Hallo allemaal,

Valt inderdaad wat vaker uit dan voorheen, voornamelijk met mijn koptelefoon.

• nxt0206
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-10 15:37
Weet iemand hoe je een hyperlapse en timelapse video kan maken met de pixel3?
In de standaard camera app kan ik het niet terug vinden. Iemand ervaring met 3rd party camera app voor deze dingen?
Met hyperlapse bedoel ik versnelde video opnemen terwijl je beweegt.

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:33
Ook mijn Bluetooth verbinding met m'n autoradio werkt niet meer na de update. Eens afwachten of een restant bij mij ook de oplossing is.

Het valt me op dat ik met mijn toestel geen LPTP VPN naar een Draytek router kan maken. Ik gebruik dezelfde instellingen als op mijn oude telefoon (waarop het nog steeds werkt).

Zijn er meer mensen met dit probleem?

• pdavie2311

pdavie2311

*knip*. V&A hoort thuis in de V&A.

[ Voor 85% gewijzigd door rens-br op 22-01-2019 10:08 ]

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:17
M'n Pixel 3 begon vanmorgen tegen half 8 keihard 'Land of Confusion' the spelen 8)7.

Zonder enige aanleiding, geen alarm oid. Alle apps sluiten hielp niet, alleen een volledige herstart van de telefoon.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

DaveD1109 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 09:05:
Iemand deze screenprotector al geprobeerd? Word ook door Google zelf verkocht voor de pixel 3.
https://www.belsimpel.nl/...nprotector-google-pixel-3
Ik!

Zit ook soort frame bij dat je perfect goed plakt echter is de protector iets groter dan gebogen delen. Dus links en rechts heel dun randje dat je net niet pakt.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

• DaveD1109
RobbyTown schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 21:24:
[...]

Ik!

Zit ook soort frame bij dat je perfect goed plakt echter is de protector iets groter dan gebogen delen. Dus links en rechts heel dun randje dat je net niet pakt.
Was ik inmiddels ook achter! Heb de screenprotector ook teruggestuurd met een klacht.

DaveD

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:30

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Indien mensen een hoesje en screenprotector zoeken: Ik heb voor mijn vakantie nu een maand de Spigen Thin Fit 360 er op zitten, en die zit echt perfect. Het glas ligt net iets lager dan het randje, maar het sluit zeer netjes op elkaar aan.

Ik ben echter geen fan van hoesjes/screenprotectors dus zodra ik terug ben gaat hij er meteen weer af. Zit nog een 2e screen protector bij mocht ik hem ooit weer willen gebruiken.

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Google Assistant beantwoordt nu ook niet persoonlijke vragen zonder ontgrendeling..

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-11 13:48

Qon

Ik heb trouwens dit hoesje besteld en binnen gekregen:
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB176bOXIfrK1Rjy1Xdq6yemFXa1.jpg?width=1000&height=1000&hash=2000

In eerste instantie paste hij niet goed (vandaar m'n negatieve beoordeling), maar na een dag of 2 was hij eigenlijk perfect om m'n telefoon heen gekrompen. Hij zit nu lekker strak. Hij beschermt wel niet goed als je je telefoon op het scherm legt, daar issie net wel/ net niet hoog genoeg voor langs de rand. Een collega van me heeft 'm ook en die is ook tevreden. (Paarse versie)

Ik heb tevens deze screenprotector besteld:
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1rgoeXi6guuRjy0Fmq6y0DXXae.jpg

Maar die is nog niet binnen gekomen. Zodra hij binnen is zal ik weer wat laten horen.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik gebruik de Rhinoshield backcover. Screenprotector vind ik niet nodig. Redelijk dikke backcover maar hij ziet er super mooi uit (de overgang van frosted glass naar normaal glas zijn gekopieerd op de cover) en heeft dikke randjes voorop waardoor je hem ook prima op het scherm kan neerleggen. Gewoon een mooi, stevig minimalistisch hoesje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/O8X1cQ4sQlhwZJqxp5Dio4kS/medium.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Thomas op 26-01-2019 12:06 ]

• catchingfire
Thomas schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 11:58:
Ik gebruik de Rhinoshield backcover. Screenprotector vind ik niet nodig. Redelijk dikke backcover maar hij ziet er super mooi uit (de overgang van frosted glass naar normaal glas zijn gekopieerd op de cover) en heeft dikke randjes voorop waardoor je hem ook prima op het scherm kan neerleggen. Gewoon een mooi, stevig minimalistisch hoesje.
Je bedoelt de Rhinoshield SolidSuit?
https://rhinoshield.io/pa...-pixel-3-solidsuit-carbon

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Yes, maar dan niet de carbon versie (zie edit) :).

• _Nick__
  • Niet online
Heb als test mapjes verwijderd waarin veel gebruikte apps stonden om te zien of voorspelling van Google voor gebruikte apps voldoende was..

Ben blijkbaar een gewoontedier, want komt echt na een tijdje zelden nog voor dat de app, die ik wilde gaan gebruiken, niet te vinden was bij de vijf voorgestelde apps..

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-10 12:44
Erg tevreden bezitter van Pixel 3 hier. Krap twee weken in huis. Ik kom van een Samsung S9+ (daarvoor s7 edge, daarvoor iPhones) en na grondig reviewwerk, veel twijfelen en uiteindelijk toch kopen (599,- Saturn Krefeld) méér dan tevreden. Wat een toptoestel!! Achteraf gezien had ik zelfs meer geld voor over gehad, nu gewacht op goede prijs. Samsung S9+ is overigens nog te koop indien iemand interesse heeft:-)

Pixel 3 is mijn nieuwe favoriet! Ik gebruik Nova Launcher.
De afmetingen zijn erg fijn. De S9+ bleek te groot. Enige wat ik mis zijn de afgebogen randen, want dat zag er wel heel mooi uit op de Samsung. Vooral bij het kijken van filmpjes.
Camera vind ik zelfs beter dan van de Samsung. Nightsight is briljant. De gratis, onbeperkte opslag, dito.
Met name de zogenaamde slechte accuduur was voor mij een twijfelpunt voor de aanschaf. Misschien ligt het eraan dat ik van de S9+ kom, maar ik vind de accuduur echt prima hoor. Ik red er makkelijk een dag mee en gebruik de telefoon best intensief. Heb niet gekozen voor de Stand, want vind dat echt zonde geld en als Home gebruik ik het niet. Heb een alternatieve stand voor de nacht (dus tevens als klok/wekker) die langzaam oplaad, dat is prima voor de nacht.

Andere punten waarmee ik erg blij ben:
- Geluid. Speakers vind ik krachtig bij muziek.
- Oortjes. Meegeleverd met USB-C en van goede kwaliteit. De 'lusjes' zijn top, want normale oortjes blijven bijna nooit zitten bij me.

Wat punten waaraan ik moet wennen:
- De aan/uit knop zit boven de volumeknoppen. Voor sommige geen probleem, ik vind het minder fijn dan andersom.
- Vanuit slaap of vergendelstand is het lastig om op home screen te komen als deze bv in de stand staat.
- Heb in de eerste week een bug gehad (bij Samsung nooit bugs gehad) waardoor ik niet kon bellen of gebeld worden. De klaarstaande update verhielp dit.
- De Pixel zonder case lijkt me gegarandeerd fout gaan, het is een erg glad toestel! Een case is voor mij een must. Een screenprotector heb ik nog nooit overwogen. Vwb cases ben ik fan van Spigen. Echter vind ik het voor de Pixel belangrijk zoveel mogelijk van het origineel te zien. Heb een goedkoop transparant hoesje van GSMpunt. Echt super, want het zit strak om de randen dus voelt nog steeds dun aan. Kan 'm op de kop leggen zonder dat het glas de tafel raakt.
- Enige minpunt aan het toestel (als ik iets moet noemen) vind ik de trillingen van de speaker. Vast logisch vanwege het dunne design en harde geluid, maar toch.

Lees sowieso veel negatieve verhalen over het toestel, maar ik heb het allemaal nog niet zo ervaren dus (klopklop). Google heeft er een fan bij _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Pietje7 op 02-02-2019 19:56 ]

• Pietje7
Vraagje over de Now Playing functie. Deze werkt, maar ik zie nergens de mogelijkheid voor de geschiedenis. Zien jullie die wel? Dank

• alexbl69
Pietje7 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 12:00:
Vraagje over de Now Playing functie. Deze werkt, maar ik zie nergens de mogelijkheid voor de geschiedenis. Zien jullie die wel? Dank
Je kunt hem als widget (1x1) op je scherm zetten.

• Pietje7
alexbl69 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 12:46:
[...]

Je kunt hem als widget (1x1) op je scherm zetten.
Nee de hele History optie is er niet, maar via Reddit geeft iemand inmiddels aan dat Google dat met de volgende update schijnt te fixen..

• _Nick__
  • Niet online
Pietje7 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:22:
[...]

Nee de hele History optie is er niet, maar via Reddit geeft iemand inmiddels aan dat Google dat met de volgende update schijnt te fixen..
Widget heet Pixel Ambient Services..

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

KingCrash

Angry Rabbit

Bedoel je gewoon een lijstje met wat now playing heeft opgevangen ?

Instellingen >>geluid>>now playing>>now playing geschiedenis

Angry Rabbit

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-11 01:08
KingCrash schreef op zondag 3 februari 2019 @ 15:39:
[...]

Bedoel je gewoon een lijstje met wat now playing heeft opgevangen ?

Instellingen >>geluid>>now playing>>now playing geschiedenis
En als je op de menu klikt, kun je een link op je homescreen toevoegen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/k1xq3uxgAALyWUmpOukBKjqa/thumb.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IZmgjonPnmiuGTIqmgMwFGmK/thumb.png

• Pietje7
_Nick__ schreef op zondag 3 februari 2019 @ 15:23:
[...]

Widget heet Pixel Ambient Services..
Ik heb die app/functie maar heb de hele geschiedenis functie niet.. zie foto. Geschiedenis hoort hier onder te staan toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/d6jPk371FaNIzE4VNFSCouv1/thumb.png

[ Voor 5% gewijzigd door Pietje7 op 03-02-2019 18:00 ]

• _Nick__
  • Niet online
Pietje7 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 18:00:
[...]

Ik heb die app/functie maar heb de hele geschiedenis functie niet.. zie foto. Geschiedenis hoort hier onder te staan toch?

[Afbeelding]
Werkt alleen door als widget toe te voegen aan startscherm..

• Pietje7
_Nick__ schreef op zondag 3 februari 2019 @ 18:10:
[...]

Werkt alleen door als widget toe te voegen aan startscherm..
Ok, ik ben wellicht echt dom, maar hoe dan? Ik heb die app, maar kan echt geen widget plaatsen. Tenminste niet hoe ik normaal widgets plaats. Via geen enkele launcher..

• _Nick__
  • Niet online
Pietje7 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 18:32:
[...]

Ok, ik ben wellicht echt dom, maar hoe dan? Ik heb die app, maar kan echt geen widget plaatsen. Tenminste niet hoe ik normaal widgets plaats. Via geen enkele launcher..
Startscherm vasthouden tot widgets verschijnt..?

Maar is waarschijnlijk alleen een Pixel Launcher optie..

[ Voor 8% gewijzigd door _Nick__ op 03-02-2019 19:35 ]

• Pietje7
_Nick__ schreef op zondag 3 februari 2019 @ 19:00:
[...]

Startscherm vasthouden tot widgets verschijnt..?

Maar is waarschijnlijk alleen een Pixel Launcher optie..
Ja precies. Ik ben het aan het uitvogelen, want via de normale manier lukt het niet. Heb nu wel een soort widget gemaakt via de Activities van Nova Launcher maar dit is normaliter niet de manier. Met andere launchers en taalinstellingen lukt het ook niet. Maar goed, als ik erachter ben laat ik het wel weten voor geïnteresseerden ;) Thanks anyway

• KoningSlakkie
Pietje7 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:05:
[...]

Ja precies. Ik ben het aan het uitvogelen, want via de normale manier lukt het niet. Heb nu wel een soort widget gemaakt via de Activities van Nova Launcher maar dit is normaliter niet de manier. Met andere launchers en taalinstellingen lukt het ook niet. Maar goed, als ik erachter ben laat ik het wel weten voor geïnteresseerden ;) Thanks anyway
Je kan er ook bij komen als je ''now playing'' in de zoekbalk typt onder in je pixel launcher, je ziet dan now playing geschiedenis verschijnen als het goed is. Of inderdaad de Now playing ''widget'' toevoegen aan je startscherm, raar dat jij die optie niet hebt.

• Kiragi
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 04-11 13:07
De Google Pixel 3 is weer in de aanbieding
(https://nl.pepper.com/aan...xel-3-en-pixel-3-xl-94608) en daardoor begint het wel weer te kriebelen om toch eentje te kopen. Alleen ik schrik er nog van hoeveel bugs / problemen hier nog recent gepost zijn.

Zijn er hier mensen die echt spijt hebben van hun aanschaf of liever een andere telefoon hadden gehad? De software zou de redeeming factor moeten zijn van de matige hardware, maar dat lijkt op basis van de laatste reacties ook niet zo te zijn.

En wat is jullie ervaring met Mediamarkt DE als jullie daar je toestel hebben gekocht?

Alvast bedankt en excuses voor het lastig vallen.. ^^;

• _Nick__
  • Niet online
De firmware update staat weer klaar.. behoorlijke dit keer.. 135,7 MB..

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-11 13:34
Kiragi schreef op maandag 4 februari 2019 @ 18:32:
(https://nl.pepper.com/aan...xel-3-en-pixel-3-xl-94608) en daardoor begint het wel weer te kriebelen om toch eentje te kopen. Alleen ik schrik er nog van hoeveel bugs / problemen hier nog recent gepost zijn.

Zijn er hier mensen die echt spijt hebben van hun aanschaf of liever een andere telefoon hadden gehad? De software zou de redeeming factor moeten zijn van de matige hardware, maar dat lijkt op basis van de laatste reacties ook niet zo te zijn.

En wat is jullie ervaring met Mediamarkt DE als jullie daar je toestel hebben gekocht?

Mmhhh inderdaad....begint bij mij ook te kriebelen. Echter blijft nog steeds aardig geld en m'n N6P werkt nog prima.

Zal de Pixel 3XL de komende tijd nog een keer in de aanbieding komen ergens? 699 is nog steeds niet goedkoop.

• Pietje7
KoningSlakkie schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:11:
[...]

Je kan er ook bij komen als je ''now playing'' in de zoekbalk typt onder in je pixel launcher, je ziet dan now playing geschiedenis verschijnen als het goed is. Of inderdaad de Now playing ''widget'' toevoegen aan je startscherm, raar dat jij die optie niet hebt.
Inderdaad, ik zie 'm verschijnen in de zoekbalk maar kan 'm niet aanklikken |:(
Wellicht dat de update van morgen(?) iets doet. Bij mij staat er nog geen update klaar, maar lees overal over 5 feb.

• Pietje7
Kiragi schreef op maandag 4 februari 2019 @ 18:32:

Ik heb alleen maar goede ervaringen tot nog toe. Wat kleine dingen, maar vind het er soort van bijhoren. Beetje klooien met het toestel is altijd leuk. Vooral de batterijduur valt mij alles mee, maar zal afhangen van welk toestel je afkomt. Ik heb wat berichten hierboven uitgebreid mijn eerste ervaring gedeeld.
Ik heb het toestel bij Saturn Krefeld gekocht. Erin en eruit. Goede ervaring dus, maar nog geen problemen gehad dus hoe ze daar mee omgaan weet ik niet en hoop ik niet achter te komen.. ;)

• spencer_830
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13:36
Heeft iemand trouwens ervaring met een reparatie via de Mediamarkt in Duitsland ?
Ik heb de Pixel 3 gekocht op black friday en merkte meteen dat de power button iets moeizamer ging.
Dit werd steeds erger en ben terug gegaan naar de Mediamarkt in Duitsland.
Er liep een vent van Google rond en zei dat het een bekend probleem is en dat ik hem kon opsturen voor reparatie. Dit zou een ruime week duren.
Inmiddels ben ik 4 weken verder en heb nog niks vernomen.

edit: ik ben vanmiddag bij de MediaMarkt langs geweest en hier lag al een tijdje een nieuwe voor mij klaar. Ze waren mij vergeten in te lichten .

[ Voor 13% gewijzigd door spencer_830 op 05-02-2019 21:04 ]

• _Nick__
  • Niet online
Jammer dat nog steeds -ook na de firmware update (niet)- de live-weergave van de Google Earth-wallpaper niet werkt.. schijnt er mee te maken te hebben dat Android Pie geen http://-sites meer opent (alleen https://)..

• alexbl69
_Nick__ schreef op maandag 4 februari 2019 @ 20:29:
De firmware update staat weer klaar.. behoorlijke dit keer.. 135,7 MB..
Als ze niet automatisch komen gaat dit toch via Instellingen>Systeem>Geavanceerd>Systeemupdate?

Krijg geen nieuwe versie in beeld. Huidige is van 5 januari 2019.

• _Nick__
  • Niet online
alexbl69 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:09:
[...]

Als ze niet automatisch komen gaat dit toch via Instellingen>Systeem>Geavanceerd>Systeemupdate?

Krijg geen nieuwe versie in beeld. Huidige is van 5 januari 2019.
Ja.. neem aan dat je dan ook op "controleren op update" geklikt hebt..

Dan hoop ik dat er mij niet iets in zit wat niet zou werken en dat de update daarom teruggetrokken is..

Merk in ieder geval niets vreemds..

Zie wel dat bellen over Wifi als optie nog niet verschijnt in de Nederlandstalige versie van de Instellingen (zou in het Engels onder "about phone" staan nu)..

• Qon

Qon

_Nick__ schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:13:
[...]

Dan hoop ik dat er mij niet iets in zit wat niet zou werken en dat de update daarom teruggetrokken is..

Zie wel dat bellen over Wifi als optie nog niet verschijnt in de Nederlandstalige versie van de Instellingen (zou in het Engels onder "about phone" staan nu)..
Bij mij staat ie ook op 5 januari, 'Your system is up to date' (na 'check for updates').
Taal is in het engels.

• _Nick__
  • Niet online
Qon schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:15:
[...]

Bij mij staat ie ook op 5 januari, 'Your system is up to date' (na 'check for updates').
Taal is in het engels.
Hier op 5 februari 2019.. update was 135,7 MB.. update van Pixel 2 was ook groter (110+ MB)..

• alexbl69
_Nick__ schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:13:
[...]

Wel op geklikt inderdaad ;).

Nou ja, dan zal die in de loop van de dag wel komen.

Het zijn overigens enkel reparaties, er komt geen nieuwe functionaliteit.

• Michiel193
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-11 21:01
Sinds vanavond ook een pixel 3 in gebruik, gekocht bij Saturn in Duitsland. Op mijn vorige telefoons gebruikte ik altijd plastic screenprotectors. Ik kijk nu naar een glazen protector van het merk Just in case, iemand hier die ervaring heeft met deze protector of goede ervaringen met een andere screenprotector glas/kunststof voor de pixel 3?

[ Voor 5% gewijzigd door Michiel193 op 06-02-2019 21:59 ]

• Pietje7
Michiel193 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 21:58:
Sinds vanavond ook een pixel 3 in gebruik, gekocht bij Saturn in Duitsland. Op mijn vorige telefoons gebruikte ik altijd plastic screenprotectors. Ik kijk nu naar een glazen protector van het merk Just in case, iemand hier die ervaring heeft met deze protector of goede ervaringen met een andere screenprotector glas/kunststof voor de pixel 3?
Zelf doe ik niet aan screenprotectors;-), maar scroll in dit forum een paar pagina's terug. Daar staan veel tips en ervaringen over (glazen) protectors.

• Pietje7
Merk nu toch regelmatig dat ik niet kan bellen (en niet bereikbaar ben) terwijl internet het doet en er ook staat dat ik 4G ontvangst heb (van Tele2). Opnieuw opstarten helpt, maar beetje veel gedoe voor een 'telefoon'. Heb de nieuwste update van gisteren, maar had hier daarvoor ook al last van. Iemand anders ervaring mee/oplossing voor?

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Pietje7 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:18:
Merk nu toch regelmatig dat ik niet kan bellen (en niet bereikbaar ben) terwijl internet het doet en er ook staat dat ik 4G ontvangst heb (van Tele2). Opnieuw opstarten helpt, maar beetje veel gedoe voor een 'telefoon'. Heb de nieuwste update van gisteren, maar had hier daarvoor ook al last van. Iemand anders ervaring mee/oplossing voor?
Ik had last van wegvallen gesprek geen idee als dat ermee te maken heeft. Oplossing voor mij was bij apps (instellingen) alle apps weergeven en de app Carrier Services cache legen als dat niet kan opslag wissen en daarna app stoppen. Dat gedaan telefoon herstarten.

• Pietje7
RobbyTown schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 13:03:
[...]

Ik had last van wegvallen gesprek geen idee als dat ermee te maken heeft. Oplossing voor mij was bij apps (instellingen) alle apps weergeven en de app Carrier Services cache legen als dat niet kan opslag wissen en daarna app stoppen. Dat gedaan telefoon herstarten.
Thanks, heb het allemaal toegepast (met opslag wissen). Eens kijken wat het doet.

• Michiel193
Pietje7 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:16:
[...]

Zelf doe ik niet aan screenprotectors;-), maar scroll in dit forum een paar pagina's terug. Daar staan veel tips en ervaringen over (glazen) protectors.
Je bedoeld de clearplex denk ik? Had het gelezen maar was nog niet geheel overtuigd... Vandaag toch laten plaatsen en lijkt maar wens te zitten... Morgen bij daglicht nog even goed controleren.

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:57
Zijn er hier mensen die last hebben of hebben gehad met bellen?
Dat de ander je amper kan verstaan (onderwater geluid) of soms als robot klinkt?

Want is bekend probleem, op XDA lees ik dat daar mensen ook last van hebben.

Mijn toestel komt uit Duitsland.

[ Voor 28% gewijzigd door SuperVeloce op 08-02-2019 11:35 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-10 03:38

Stefano

Ondertitel Not Found

SuperVeloce schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:35:
Zijn er hier mensen die last hebben of hebben gehad met bellen?
Dat de ander je amper kan verstaan (onderwater geluid) of soms als robot klinkt?

Want is bekend probleem, op XDA lees ik dat daar mensen ook last van hebben.

Mijn toestel komt uit Duitsland.
Yes, ik ben niet goed te verstaan maar ik versta de beller prima. Een reboot helpt tijdelijk, dus dit lijkt software gerelateerd. Ik hoop dat de update van de phone app van afgelopen week dit oplost...

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:57
Heb nu de 7feb versie erop.

Heb cache en gegevens gewist, reboot telefoon... ben benieuwd

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Helaas, nog niet opgelost (XL op T-Mobile)

• David13
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12-06-2023
@SuperVeloce
@Stefano

Ik heb geen Pixel 3, maar een Xiaomi Mi Max 3 en had hetzelfde probleem. Bij mij is het opgelost door VoLTE uit te schakelen.

• Pietje7
Pietje7 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:05:
[...]

Van de ene op de andere dag (na veel opnieuw opstarten vanwege belproblemen, maar echt geen systeemwijzigingen) zie ik nu wél de Now Playing History op de normale plek. De laatste update schijnt er niets mee te maken te hebben, want dit is echt 2 dagen later.. al kan het toch niet anders? Bi-zar! 8)7

• Pietje7
David13 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 17:36:
@SuperVeloce
@Stefano

Ik heb geen Pixel 3, maar een Xiaomi Mi Max 3 en had hetzelfde probleem. Bij mij is het opgelost door VoLTE uit te schakelen.
Ik heb vandaag hierover met de technische dienst van Tele2 geschakeld. Bij mij zat/zit het niet in slechte belkwaliteit, maar in het niet kunnen bellen of gebeld kunnen worden en een herstart nodig is. Er is veel te vinden hierover en ook in combinatie met Tele2. Zij hebben (zo zeggen ze) 4G bellen voor mijn nummer uitgeschakeld, omdat de Pixel dat niet ondersteund. Eerst leek het niet te helpen, maar nu heb ik al heel lang het probleem niet meer gehad. Fingers crossed

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

De pixel ondersteunt volte wel degelijk, goed mogelijk dat de fout daar zit. Het zou fijn zijn als Google deze fout oplost, volte uitzetten is een noodverband.

Dank voor de tip David13

• Michiel193
Mijn vorige telefoon een Sony Xperia XZ1 legde ik snachts aan de lader. De telefoon leerde hoe laat ik sochtends wakker werd en zorgde dat een half uur daarvoor de telefoon voor 100% geladen was. Heeft de pixel deze functie ook? Deze functie lijkt mij goed voor de batterij.

Ik heb ook de originele Google case erbij, hiervan wist ik dat hij weinig 'lip' zou hebben, echter is aan de kant zonder knopjes geen lip waardoor het scherm de ondergrond raakt, bij jullie hetzelfde?

[ Voor 27% gewijzigd door Michiel193 op 09-02-2019 16:23 ]

• Pietje7
Pietje7 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 21:57:
[...]

Ik heb vandaag hierover met de technische dienst van Tele2 geschakeld. Bij mij zat/zit het niet in slechte belkwaliteit, maar in het niet kunnen bellen of gebeld kunnen worden en een herstart nodig is. Er is veel te vinden hierover en ook in combinatie met Tele2. Zij hebben (zo zeggen ze) 4G bellen voor mijn nummer uitgeschakeld, omdat de Pixel dat niet ondersteund. Eerst leek het niet te helpen, maar nu heb ik al heel lang het probleem niet meer gehad. Fingers crossed
Ok want ik heb te vroeg geroepen. Vanmorgen was weer een restart nodig om te kunnen bellen 8)7

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-11 18:04
Een vraag. Ik overweeg de Pixel 3 XL aan te schaffen. Ik zit sinds kort bij Tele 2. Lees veel problemen met bellen. Zijn deze inmiddels opgelost 🤔Zijn er ook problemen te verwachten met 4G internet van Tele 2. Graag een reactie. Bij voorbaat dank

• Qon

Qon

Qon schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 16:13:

Ik heb tevens deze screenprotector besteld:
[Afbeelding]

Maar die is nog niet binnen gekomen. Zodra hij binnen is zal ik weer wat laten horen.
Gisteren binnen gekomen.
Pasvorm is beter, hij valt nu in elk geval buiten de rand. Helaas is de protector onbruikbaar.
Er zit alleen een plakrand op de zwarte delen van de screenprotector, waardoor het glas niet genoeg contact maakt met je scherm. Hierdoor is je scherm totaal niet responsive meer. Daarnaast hoor je dat de lijm niet goed genoeg heeft gehecht, waardoor als je het scherm op bepaalde plekken aanraakt de lijm hoort plakken/loslaten.

• KoningSlakkie
zuukie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 08:17:
Een vraag. Ik overweeg de Pixel 3 XL aan te schaffen. Ik zit sinds kort bij Tele 2. Lees veel problemen met bellen. Zijn deze inmiddels opgelost 🤔Zijn er ook problemen te verwachten met 4G internet van Tele 2. Graag een reactie. Bij voorbaat dank
Ik heb ook Tele2 icm normale Pixel 3, ik heb geen problemen met 4G-internetten. Alles werkt met volledige snelheid ook merk ik geen verschil in dekking. Alleen met de Pixel 3 heb je geen HD-voice/VoLTE/VoWIFI in nederland (met andere tele2 gebruikers), maar dat wist ik al. Normaal bellen met standaard kwaliteit gaat gewoon prima bij mij, ik heb daar nooit problemen mee gehad. Daarbij wil ik zeggen dat ik niet elke dag bel, want vaak bel ik via whatsapp want dit is wel vergelijkbaar met HD-voice kwaliteit.

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-11 18:04
Thanks 👍

• catchingfire
Thomas schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 11:58:

[Afbeelding]
Heb deze ook geprobeerd maar het is totaal niet mijn ding... de zijkanten zijn zo glad dat de telefoon zo uit je handen glijd, en is helaas zo al een keer flink gestuiterd. Met Tech21 hoesje totaal geen last van.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

catchingfire schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 11:37:
[...]

Heb deze ook geprobeerd maar het is totaal niet mijn ding... de zijkanten zijn zo glad dat de telefoon zo uit je handen glijd, en is helaas zo al een keer flink gestuiterd. Met Tech21 hoesje totaal geen last van.
Oh daar heb ik geen last van. Ben nog steeds erg tevreden met deze hoes. Zit wel te overwegen om er in de toekomst eventueel een officiële hoes en zo'n dock voor te kopen. Laad hem nu ook draadloos op op een 3rd party 5 watt ding, is toch best traag.

• Pietje7
zuukie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 08:17:
Ik heb helaas wel problemen met Tele2 icm de 3, terwijl ik dat niet heb toen ik een Vodafone sim erin had. Het moet dan wel toestel gerelateerd zijn als anderen er geen last van hebben lijkt me. 4G internet is overigens nooit het probleem geweest. Het gaat om het omschakelen van 4G naar 3G bellen.

Eigenlijk wil ik gewoon een nieuw toestel proberen, maar ben bang dat Saturn deze wil opsturen voor onderzoek. Maar goed, zal eerst nog een hard reset proberen en anders zit er niks anders op denk ik.

• DaveD1109
Pietje7 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:39:
[...]

Ik heb helaas wel problemen met Tele2 icm de 3, terwijl ik dat niet heb toen ik een Vodafone sim erin had. Het moet dan wel toestel gerelateerd zijn als anderen er geen last van hebben lijkt me. 4G internet is overigens nooit het probleem geweest. Het gaat om het omschakelen van 4G naar 3G bellen.

Eigenlijk wil ik gewoon een nieuw toestel proberen, maar ben bang dat Saturn deze wil opsturen voor onderzoek. Maar goed, zal eerst nog een hard reset proberen en anders zit er niks anders op denk ik.
Kan je niet beter google contacten?

DaveD

• Pietje7
DaveD1109 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 23:08:
[...]

Kan je niet beter google contacten?
Ok wat is de beste manier daarvoor dan? En gaat Google naar mijn toestel kijken als deze in de Saturn is gekocht denk je?

• DaveD1109
Pietje7 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 23:32:
[...]

Ok wat is de beste manier daarvoor dan? En gaat Google naar mijn toestel kijken als deze in de Saturn is gekocht denk je?
Geen idee maar is te proberen! Volgens mij kan je altijd bij de fabrikantaankloppen,
Is in ieder geval zo bij Apple en Samsung.

DaveD

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Pietje7 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 23:32:
[...]

Wanneer je kijkt op https://store.google.com/de/product/pixel_3 dan zie je op ~80% van die pagina ook Saturn staan. Navraag die ik destijds bij de Pixel 2 XL heb gedaan is dat dat zogenaamde authorized resellers zijn waar Google ook mee samenwerkt. Je kunt ze gewoon via je telefoon benaderen, Instellingen > Tips & Ondersteuning geloof ik.

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Pietje7 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:39:
[...]

Hier een lijst met de bekende klacht zelfs na een andere tel dezelfde klacht

https://issuetracker.google.com/issues/124412355

• _Nick__
  • Niet online
Maart Firmware Update is OTA te downloaden..

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
RobbyTown schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 11:07:
[...]

Hier een lijst met de bekende klacht zelfs na een andere tel dezelfde klacht

https://issuetracker.google.com/issues/124412355
Dit lezende maakt me toch erg huiverig om een Pixel 3 aan te schaffen. "Gelukkig" momenteel toch even niet aan de orde omdat de prijs van 599 bij de Oosterburen weer met 250 gestegen is.

• DaveD1109
draakhoofd schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:49:
[...]
Dit lezende maakt me toch erg huiverig om een Pixel 3 aan te schaffen. "Gelukkig" momenteel toch even niet aan de orde omdat de prijs van 599 bij de Oosterburen weer met 250 gestegen is.
Hier totaal nergens last van hoor! Toestel loopt als een trein en ontvangst is hetzelfde al dan niet beter als mijn iPhone!
Dit was wel anders met de galaxy s9 die ik even gehad heb!
In de v&a staan er zat hoor voor die prijs en ook nieuw! Kuch.. hint.. kuch!😜

DaveD

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-11 13:34
draakhoofd schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:49:
[...]
Iemand enig idee hoe snel aanbiedingen weer komen?
Wil nl er eentje kopen nu m'n N6P het begeven heeft.
Maar weiger de NLse prijzen te betalen.

Tips zijn welkom.

• Michiel193
Bij saturn.de zie ik m not voor 599?

• hammy87
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:10
Nu wel weer inderdaad, afgelopen weekend niet namelijk.

Enig idee waarom de 128GB van de niet XL zo slecht leverbaar is?

• Kiragi
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 04-11 13:07
Zijn er ook mensen die ervaringen hebben met het kopen van de telefoon bij Belsimpel (en de garantieafhandeling van hun)? Als ik dit soort verhalen lees heb ik liever een Nederlands garantiepunt dan een Duitse. Vandaag namelijk de telefoon daar in de winkel uitgeprobeerd en ik moet zeggen: Het blijft een mooi ding!

• DaveD1109
Kiragi schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:03:
Zijn er ook mensen die ervaringen hebben met het kopen van de telefoon bij Belsimpel (en de garantieafhandeling van hun)? Als ik dit soort verhalen lees heb ik liever een Nederlands garantiepunt dan een Duitse. Vandaag namelijk de telefoon daar in de winkel uitgeprobeerd en ik moet zeggen: Het blijft een mooi ding!
Garantie loopt via google zelf net als dat zo is bij Samsung of Apple.
Waar denk je dat Belsimpel heen gaat met jou defecte toestel?

DaveD

• _Nick__
  • Niet online
Michiel193 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:01:
Bij saturn.de zie ik m not voor 599?
Bij Duitse MediaMarkt nu wel weer.. en bij Duitse Saturn ook..

[ Voor 6% gewijzigd door _Nick__ op 08-03-2019 10:39 ]

• _Nick__
  • Niet online
Yihaaa schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 20:20:
[...]

Iemand enig idee hoe snel aanbiedingen weer komen?
Wil nl er eentje kopen nu m'n N6P het begeven heeft.
Maar weiger de NLse prijzen te betalen.

Tips zijn welkom.
Nu weer aanbiedingsprijzen bij Duitse MediaMarkt..

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:34
Kiragi schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:03:
heb de pixel 1 bij belsimpel gekocht, deze had het bekende microfoon probleem. Mocht voor de nieuwwaarde een toestel uitzoeken omdat de pixel 1 toen niet meer leverbaar was, vond ik persoonlijk prima.
Dus nu typ ik dit vanaf de pixel 3 gekocht bij belsimpel :+

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb mijn 3XL van Belsimpel. Heb er geen problemen mee dus met de garantie afhandeling geen ervaring, maar voor de rest alles in orde.

E: Lees op Reddit trouwens allerhande issues over de Pixel 3 (XL) maar ik kan zelf niet zeggen dat ik ergens last van heb. Ik lees met name over crashende apps (o.a. camera), lag, slechte RAM management, belkwaliteit. Heeft iemand hier last van dit soort issues? Ik heb overigens wel last van het feit dat Snapchat heel slecht werkt op de Pixel, maar dat gebruik ik vrij weinig. Verder soms wat lag.

Grootste probleem vind ik eigenlijk hoe slecht de interface met de notch op de XL omgaat (in landscape mode) en hoe brak de gestures zijn. Ik vind dat omhoog swipen voor veelgebruikte apps en snel switchen heel fijn, maar het verder omhoog swipen voor de app drawer en baar rechts swipen om snel te switchen tussen apps echt zo brak als wat. Hopen dat het in Android Q beter gaat.

[ Voor 74% gewijzigd door Thomas op 09-03-2019 14:53 ]

• KoningSlakkie
Thomas schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 14:24:
Ik heb mijn 3XL van Belsimpel. Heb er geen problemen mee dus met de garantie afhandeling geen ervaring, maar voor de rest alles in orde.

E: Lees op Reddit trouwens allerhande issues over de Pixel 3 (XL) maar ik kan zelf niet zeggen dat ik ergens last van heb. Ik lees met name over crashende apps (o.a. camera), lag, slechte RAM management, belkwaliteit. Heeft iemand hier last van dit soort issues? Ik heb overigens wel last van het feit dat Snapchat heel slecht werkt op de Pixel, maar dat gebruik ik vrij weinig. Verder soms wat lag.

Grootste probleem vind ik eigenlijk hoe slecht de interface met de notch op de XL omgaat (in landscape mode) en hoe brak de gestures zijn. Ik vind dat omhoog swipen voor veelgebruikte apps en snel switchen heel fijn, maar het verder omhoog swipen voor de app drawer en baar rechts swipen om snel te switchen tussen apps echt zo brak als wat. Hopen dat het in Android Q beter gaat.
De app crashes en ram management issues zijn grotendeels verdwenen na de december patch. Belkwaliteit is wel slechter dan ik hoopte, maar ik was VoWifi en VoLTE gewend dus nu heb ik weer standaard belkwaliteit helaas. Whatsapp bellen als alternatief is wel qua kwaliteit vergelijkbaar mer VoLTE/WIFI.

Ik had ook heel erg veel problemen met snapchat, maar sinds de update van 5 maart is het een stuk sneller geworden. Ik draai wel de beta versie van snapchat.

Verder ben ik het voor groot deel met je eens, ik had gewild dat switchen tussen apps zoals de iphone was, ipv dat het alleen een swipe voor last app is. Ik hoop dat ze dit inderdaad fixen in android Q.

• _Nick__
  • Niet online
KoningSlakkie schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:50:
[...]
Verder ben ik het voor groot deel met je eens, ik had gewild dat switchen tussen apps zoals de iphone was, ipv dat het alleen een swipe voor last app is. Ik hoop dat ze dit inderdaad fixen in android Q.
"Home-streepje" snel swipen is laatste app.. vasthouden is alle apps..

Omhoog vegen -kort- is app-suggesties.. Omhoog vegen -lang(/hoger)- is direct naar alle apps..

Android kan veel meer dan steeds wordt uitgelegd.. tegen de tijd dat dat duidelijk is, is de nieuwe versie er (vanmiddag).. :)

• DaveD1109
_Nick__ schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:16:
[...]

Omhoog vegen -kort- is app-suggesties.. Omhoog vegen -lang(/hoger)- is direct naar alle apps..

Android kan veel meer dan steeds wordt uitgelegd.. tegen de tijd dat dat duidelijk is, is de nieuwe versie er (vanmiddag).. :)
Vanmiddag??

DaveD

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@DaveD1109 De eerste beta van Android Q zal vanmiddag (zeer waarschijnlijk) worden gepresenteerd. Daarna zal het wel tot ergens dit najaar duren voordat hij final is.

• DaveD1109
J0YR1D3R schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:22:
@DaveD1109 De eerste beta van Android Q zal vanmiddag (zeer waarschijnlijk) worden gepresenteerd. Daarna zal het wel tot ergens dit najaar duren voordat hij final is.
Ahh je bedoeld de beta! Hoop dat er een beetje vette functies toegevoegd worden!

DaveD

• _Nick__
  • Niet online
DaveD1109 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:56:
[...]

Ahh je bedoeld de beta! Hoop dat er een beetje vette functies toegevoegd worden!
Bedoelde zelfs alleen maar de alpha..

Beta wordt later officieel uitgerold met OTA-downloads.. zal wel ergens in Mei zijn..

Vanaf de tweede beta -na omzetting API's- is die versie goed te gebruiken; ook vóór release in Augustus..

Ben zelf vooral benieuwd of in de Display-opties nog aanpassingen zijn.. vorig jaar kon daaruit al afgeleid worden dat er een "notch" zat aan te komen..

• KoningSlakkie
_Nick__ schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:16:
[...]

Ik snap het gesture systeem van de pixel. Maar ik vind de home pill snel-swipen zoals het nu is niet handig/intuïtief. Nu zorgt een swipe naar links vanaf je huidige app (#0) een switch naar je vorige app #-1. Nog een keer naar links en hij gaat weer naar je "recent geopende app" (waarmee je dus begon dus weer app #0). Swipe naar rechts heeft dus geen enkele functie.

Normaal en in de auto (I know I know, stout stout) moet ik soms naar app #-2 en #-3 bijvoorbeeld, hiervoor moet ik nu die home pill vasthouden om alle apps te zien. In deze situatie merk ik het vaakst hoe onhandig en frustrerend het eigenlijk is. Ik kan niet snel en gemakkelijk blind switchen van app, tenzij ik de clicks van de vibratie motor zou tellen maar dit werkt dus niet intuïtief en ook niet waarbij de telefoon in spaarstand staat (omdat de vibratie motor wordt uitgeschakeld).

Ik wil het systeem zoals op een iphone, waarbij je sequentieel scrollt op een timeline van apps. One+ heeft dit in principe ook, alleen moet je swipen met een boogje. Swipe naar links en je gaat naar app #-1, nog een keer en je gaat naar #-2. Eentje naar rechts en je gaat "verder" naar #-1. Naar mijn mening veel intuïtiever. Ik snap dat google dit niet wilt kopiëren, maar beter goed gejat dan slecht bedacht.

Verwijderd

Iemand ook last van dit probleem?

• _Nick__
  • Niet online
Zowel bij Pixel 2 (XL) als nu bij Pixel 3 (XL) nooit last van gehad..

Geen echo, altijd verbinding, altijd bereikbaar.. met KPN-abonnement (wel zakelijk)..

Verwijderd

_Nick__ schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:32:
[...]

Zowel bij Pixel 2 (XL) als nu bij Pixel 3 (XL) nooit last van gehad..

Geen echo, altijd verbinding, altijd bereikbaar.. met KPN-abonnement (wel zakelijk)..
Goed om te weten. Het lijkt erop dat vooral de kleine Pixel 3 toestellen dit probleem hebben. Ik heb zelfs al een paar keer gelezen (vooral op Reddit) dat alle (kleine) Pixel 3's hier last van zouden hebben, maar dat het probleem zich niet altijd voordoet, waardoor veel gebruikers (nog) niet weten dat hun toestel dit probleem heeft. Ik neem dit natuurlijk altijd met een korrel zout, want mensen met een slechte ervaring zullen uiteraard meer hierover posten dan mensen die geen problemen hebben.

Het lijkt in ieder geval wel een ernstig en vaak voorkomend probleem te zijn want de bug zou momenteel geregisteerd staan als hoogste prioriteit bij Google. Hopelijk wordt het snel opgelost. Alleen opmerkelijk dat het toch al maanden aansleept.

Voor alle duidelijkheid: het is de andere persoon waarmee je belt die het probleem ondervindt (slechte kwaliteit, dropouts). De Pixel 3 gebruiker merkt zelf geen probleem.

• _Nick__
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:41:
[...]
Voor alle duidelijkheid: het is de andere persoon waarmee je belt die het probleem ondervindt (slechte kwaliteit, dropouts). De Pixel 3 gebruiker merkt zelf geen probleem.
Bel doorgaans niet met verlegen types; zullen echt wel melden als ik slecht te verstaan zou zijn.. 😀

• DaveD1109
Hier ook geen problemen hoor! Zit op het t-mobile netwerk.
Bereik is ook altijd prima!

DaveD

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [Google Pixel 3(XL)] Levertijden en Prijzen