Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuttingStorm
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-05 20:04
KingCrash schreef op zondag 16 december 2018 @ 10:20:
Eerste berichtje vanaf mijn Pixel3. Gisteren naar Keulen geweest, en daar in de MediaMarkt een zwarte opgehaald. Nu gelijk 150€ cashback. Dus 850-150=700. Net niet de blackfriday prijs dus, maar omdat ik nu toch in Duitsland was toestel meegenomen.
Helaas accesoires als screenprotector/case uitverkocht. Dus die moet ik online nog even zien te vinden.
Scherm/geluid zijn prima 😀
Wat voor cashback actie is dit? Ik zie nu wel dat overal de prijzen weer gedaald zijn naar 699, maar kan niets over cashback vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:47

KingCrash

Angry Rabbit

CuttingStorm schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:11:
[...]

Wat voor cashback actie is dit? Ik zie nu wel dat overal de prijzen weer gedaald zijn naar 699, maar kan niets over cashback vinden.
Ik zie dat de prijs nu inderdaad €699 is bij MM.de
Tot zaterdag stond er nog als prijs €850.
en een 'Google direktabzug' van - €150. Dit werd op de bon in de winkel direct verrekend.

--edit
Ik had vrijdag screenhots gemaakt van hoe het er toen voorstond.

https://www.dropbox.com/s/dt4dz7m42age1ib/mm2.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/ggivl1r97vnf8z0/mm1.jpg?dl=0

[ Voor 17% gewijzigd door KingCrash op 17-12-2018 09:29 ]

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuttingStorm
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-05 20:04
@KingCrash Ah ok, dus waarschijnlijk heb je al gebruik gemaakt van deze actie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:17
catchingfire schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:03:
Iemand in de zaal met een Pixel Stand?

Sinds de laatste update is doet ie het niet meer best... schakelt enkele keren tussen snel laden en langzaam laden en stopt uiteindelijk met laden, zodat je 's ochtends nog een bijna lege telefoon hebt :(
Hier geen problemen. Heb er 2 (werk en thuis), werken nog net als voorheen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-05 09:51
alexbl69 schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:34:
Hier geen problemen. Heb er 2 (werk en thuis), werken nog net als voorheen.
I'm not alone:
https://www.reddit.com/r/...date_now_charging_slowly/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Toestel herstarten wil nog wel eens helpen..

Merk soms ook dat langzamer geladen wordt.. herstart is dan meestal voldoende..

Anders misschien eens de cache wissen in de Pixel Stand-app en opnieuw aanmelden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Sakerhetz schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 17:08:
[...]

Heb je een link voor de totallee case?
Goed idee om met meerdere mensen te kopen.
Drukt de prijs :)
Ik heb nu een code gekregen van ze (word helemaal doodgegooid met spam) voor 50% korting. Ook nog voor free shipping, maar ik kan maar 1 code tegelijk gebruiken dus dan is die 50% interessanter.

De opmerking van @loentje48 is wel een goede om rekening mee te houden, als het bedrag te groot wordt kan kunnen we gezeur krijgen. Invoerrechten betaal je vanaf €150, BTW vanaf €22 lees ik.

Ik heb nog even getwijfeld of ik de glazen screen protector zou meebestellen en op die manier aan de minimale verzendkosten kom. Heb er nu een ClearPlex op zitten en die is mij eigenlijk net iets te klein naar m'n zin en net iets te scheef geplaatst, maar ik realiseer me dat geen enkele screenprotector geweldig is dus ik zie het maar als een noodzakelijk kwaad.

Kortom, als er (één) iemand is die mee wil doen, let me know in een DM. First come first serve :P $29 wordt $14,50 is ~€12,80. Twee cases komen dan nét over de 22 euro heen en dus houden we rekening met mogelijk BTW = ~€15,50. Gaat dan om deze Pixel 3 case, in meerdere kleuren mogelijk.

System Specs Desktop | System Specs Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Rammelt er bij jullie ook wat bij de camera? Heb hem laten vallen maar twijfel of het al zo was?
Weet dat bij een hoop toestellen dit zo is voor iets van de camera.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakerhetz
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15-05 17:20
DaveD1109 schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:03:
Rammelt er bij jullie ook wat bij de camera? Heb hem laten vallen maar twijfel of het al zo was?
Weet dat bij een hoop toestellen dit zo is voor iets van de camera.
Hoi Dave,

Hier rammelt de camera niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Sakerhetz schreef op maandag 17 december 2018 @ 17:18:
[...]

Hoi Dave,

Hier rammelt de camera niet.
Als je het toestel schud bedoel ik. Of naast de camera tikt.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakerhetz
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15-05 17:20
DaveD1109 schreef op maandag 17 december 2018 @ 17:46:
[...]

Als je het toestel schud bedoel ik. Of naast de camera tikt.
Dat heb ik gedaan maar er rammelt niets hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Sakerhetz schreef op maandag 17 december 2018 @ 17:54:
[...]

Dat heb ik gedaan maar er rammelt niets hier.
Hmm dan ga ik even op onderzoek uit.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Pixel 2 heeft het ook lees ik net. Is de OIS van de camera. iPhone 8 heeft het ook en nog meerdere toestellen.
Begon al zenuwachtig te worden.😋

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• catchingfire
_Nick__ schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:26:
Toestel herstarten wil nog wel eens helpen..

Merk soms ook dat langzamer geladen wordt.. herstart is dan meestal voldoende..

Anders misschien eens de cache wissen in de Pixel Stand-app en opnieuw aanmelden..
Twee pixel-stands in huis. Andere Qi devices in huis laden er prima mee op. De Pixel3 erg instabiel sinds kort. Soms gebeurt er niks. Soms even "fast charge", dan weer "normal charge" en even later gebeurt er niks meer. Op beide pixel-stands... dus ik denk dat ik er maar mee terug ga :(

Hmmm toch eens de Pixel Stand app opslagruimte (en daarbij ook cache) gewist... nu lijkt ie het opeens weer goed te doen.

Nope... nog steeds het probleem, lijkt ergens iets niet lekker contact te maken in de telefoon.

[ Voor 16% gewijzigd door catchingfire op 21-12-2018 23:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:04
Heb de Spigen Thin Fit maar besteld voor mijn Pixel 3. Ik wou eigenlijk caseless, maar dat durf ik nog niet aan.

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Iemand ervaring met Google store en garantie / reparatie? Laat hem net met originele pixel 3 door mijn handen glijden op de tafel pats glas kapot :(. Een ding is zeker kan minder hebben dan de Nexus 5X

[ Voor 14% gewijzigd door RobbyTown op 20-12-2018 17:26 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
RobbyTown schreef op donderdag 20 december 2018 @ 17:25:
Iemand ervaring met Google store en garantie / reparatie? Laat hem net met originele pixel 3 door mijn handen glijden op de tafel pats glas kapot :(. Een ding is zeker kan minder hebben dan de Nexus 5X
Ik wacht nu al meer dan een week voor een omruiling van men Pixel, toestel dient nog opgehaald/opgestuurd te worden. Het schijnt dat ze het bij Google nogal druk hebben vanwege de black friday verkopen.. I dont really get it, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

beyazz06 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:10:
[...]

Ik wacht nu al meer dan een week voor een omruiling van men Pixel, toestel dient nog opgehaald/opgestuurd te worden. Het schijnt dat ze het bij Google nogal druk hebben vanwege de black friday verkopen.. I dont really get it, maar goed.
Kwestie van hun support bellen of hoe heb je dat aangemeld?

Update: Support gebeld en word omgewisseld door tril probleem krijg een nieuwe dat scherm kapot is speelt geen rol. Ben benieuwd weet ik ook meteen hoe goed de support is :)

[ Voor 17% gewijzigd door RobbyTown op 21-12-2018 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningSlakkie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20:57
Zojuist zijn de pixel 3 resultaten gepubliceerd op DxOMark. 103 puntjes, even goed als de XR. Front cam is niet meegenomen. Ik snap alleen niet hoe de pixel 3 minder scoort in textures dan de XR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
RobbyTown schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:40:
[...]

Kwestie van hun support bellen of hoe heb je dat aangemeld?

Update: Support gebeld en word omgewisseld door tril probleem krijg een nieuwe dat scherm kapot is speelt geen rol. Ben benieuwd weet ik ook meteen hoe goed de support is :)
Dat is wel erg netjes! Ik ben benieuwd hoe snel Google in jouw geval gaat acteren. Ik wacht nog steeds op een ophaal afspraak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
RobbyTown schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:40:
Heb je de Pixel ook bij een Google Store gekocht of bij Amazon/MM/Saturn?

Vraag me af wat er gebeurd als ik terug ga met m'n Pixel naar de Saturn in Duitsland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

catchingfire schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 23:31:
[...]

Heb je de Pixel ook bij een Google Store gekocht of bij Amazon/MM/Saturn?

Vraag me af wat er gebeurd als ik terug ga met m'n Pixel naar de Saturn in Duitsland...
Gekocht bij google store Duitsland.

Het gekke is het nieuwe toestel kan wel direct naar een NL adres. Je 'koopt' een nieuwe. Word het probleem herkent bij reparatie centrum dan vervalt het koop bedrag.
beyazz06 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 22:45:
[...]

Dat is wel erg netjes! Ik ben benieuwd hoe snel Google in jouw geval gaat acteren. Ik wacht nog steeds op een ophaal afspraak..
Uhm van UPS? Of van e-mail?

Het is bij mij zo gegaan:
Google Store Duitsland gekocht
Even later dat probleem ook ontdekt dat rare bij vingerafdruk. Bij hoog volume de bass daar zit ofzo voelt niet normaal in elk geval.

Laat hem uit mijn handen glijden (2 dagen geleden) op tafel pats glas kapot hoekje.

Support gebeld vertelt van het probleem (gelezen meer mensen last van hadden) en de schade. Glas vervangen kost 200 tot 300 euro pfffwww.

Was net 4 dagen te laat om volledig retour te sturen en geld terug te krijgen. Dus na wat controle vragen ff checken als hij omgeruild kan worden voor een nieuwe.

Dat lukte persoon. Kreeg een mail. Met stappen.
'koopt' de vervangde tel.
Reset de oude naar fabrieksinstellingen in de bijlage zitten 2 documenten.
UPS label en retour document.
Kunt bellen naar UPS of afgeven op UPS punt. Ga hem bij UPS punt inleveren dan hoef ik niet te wachten op UPS ophaal persoon.

Ben zeer benieuwd :)

[ Voor 55% gewijzigd door RobbyTown op 22-12-2018 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
[/quote]

??? En heb je de Duitse of gewoon Nederlandse Google store gebeld?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
RobbyTown schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 07:58:
[...]

Gekocht bij google store Duitsland.

Het gekke is het nieuwe toestel kan wel direct naar een NL adres. Je 'koopt' een nieuwe. Word het probleem herkent bij reparatie centrum dan vervalt het koop bedrag.

[...]

Uhm van UPS? Of van e-mail?

Het is bij mij zo gegaan:
Google Store Duitsland gekocht
Even later dat probleem ook ontdekt dat rare bij vingerafdruk. Bij hoog volume de bass daar zit ofzo voelt niet normaal in elk geval.

Laat hem uit mijn handen glijden (2 dagen geleden) op tafel pats glas kapot hoekje.

Support gebeld vertelt van het probleem (gelezen meer mensen last van hadden) en de schade. Glas vervangen kost 200 tot 300 euro pfffwww.

Was net 4 dagen te laat om volledig retour te sturen en geld terug te krijgen. Dus na wat controle vragen ff checken als hij omgeruild kan worden voor een nieuwe.

Dat lukte persoon. Kreeg een mail. Met stappen.
Reset de oude naar fabrieksinstellingen in de bijlage zitten 2 documenten.
UPS label en retour document.
Kunt bellen naar UPS of afgeven op UPS punt. Ga hem bij UPS punt inleveren dan hoef ik niet te wachten op UPS ophaal persoon.

Ben zeer benieuwd :)
I see, wel vreemd. Ik moet de procedure nog binnen krijgen. Google geeft aan dat het via de technische afdeling moet verlopen omdat ik het toestel niet direct bij Google heb aangekocht, maar bij de MediaMarkt (in Duitsland).

Ik wacht dus nog op een goedkeuring oid van de technische afdeling. Beetje vreemd dus, ga ze maandag wel weer even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

DaveD1109 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 08:22:
[/quote]

??? En heb je de Duitse of gewoon Nederlandse Google store gebeld?
Nederlands zit standaard nummer in je tel bij de pixel ergens bij je instellingen en dan google dacht ik zie je knop support bellen ofzo. Kan niet meer checken is al retour en andere onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Weet niet wat sommige reviews mekkeren over het geluid bij een opnemen..
Gisteren in de Melkweg geweest bij Je Broer en geluid is prima!😃
https://photos.app.goo.gl/i23yAPnncJMEhCb38

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:04
dimmak schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:40:
Iemand ervaring met reparaties en garantie?

De batterij is tegenwoordig aardig ruk, wat nog niet eens het grootste probleem is. Ook laadt het toestel niet meer goed. Telefoon geeft wel dat hij aan de lader hangt, maar er gaan alleen procenten af. Nu krijg ik zelf maandag de Pixel 3, maar ik wil de Pixel 2 aan mijn vrouw geven. Maar het liefst pas na reparatie natuurlijk.

Dus kan ik hem makkelijk opsturen? En gaan ze de telefoon dan maken?
Kleine crosspost uit het Pixel 2 topic. Hoe zijn de ervaringen met de reparatie? Maak ik kans op een nieuwe batterij en chargeport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningSlakkie
DaveD1109 schreef op zondag 23 december 2018 @ 09:08:
Weet niet wat sommige reviews mekkeren over het geluid bij een opnemen..
Gisteren in de Melkweg geweest bij Je Broer en geluid is prima!😃
https://photos.app.goo.gl/i23yAPnncJMEhCb38
Opzichzelf valt het niet op. Totdat je het naast elkaar gaat vergelijken met andere telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
RobbyTown schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 18:51:
[...]

Nederlands zit standaard nummer in je tel bij de pixel ergens bij je instellingen en dan google dacht ik zie je knop support bellen ofzo. Kan niet meer checken is al retour en andere onderweg
Ik ben wel benieuwd of het nieuwe toestel dat je krijgt resonatie vrij is en hiernaast ook hoelang het gaat duren voordat je het nieuwe toestel in huis hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

beyazz06 schreef op maandag 24 december 2018 @ 17:10:
[...]

Ik ben wel benieuwd of het nieuwe toestel dat je krijgt resonatie vrij is en hiernaast ook hoelang het gaat duren voordat je het nieuwe toestel in huis hebt!
Die nieuwe is vandaag verzonden. Dus donderdag uiterlijk vrijdag in huis. DC zit in Tilburg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
RobbyTown schreef op maandag 24 december 2018 @ 19:43:
[...]

Die nieuwe is vandaag verzonden. Dus donderdag uiterlijk vrijdag in huis. DC zit in Tilburg :).
Dat is snel :o en ik nog maar wachten op een mail tbv de verzending...

Maandag nog aan de telefoon gehangen, echter blijft google zelfde liedje spelen: in afwachting van reactie van technische afdeling, kunnen geen indicatie geven.

Ik ben er een beetje klaar mee....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• catchingfire
catchingfire schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:40:
Twee pixel-stands in huis. Andere Qi devices in huis laden er prima mee op. De Pixel3 erg instabiel sinds kort. Soms gebeurt er niks. Soms even "fast charge", dan weer "normal charge" en even later gebeurt er niks meer. Op beide pixel-stands... dus ik denk dat ik er maar mee terug ga :(

Hmmm toch eens de Pixel Stand app opslagruimte (en daarbij ook cache) gewist... nu lijkt ie het opeens weer goed te doen.

Nope... nog steeds het probleem, lijkt ergens iets niet lekker contact te maken in de telefoon.
Even teruggereden naar Saturn in Duitsland, toestel ter plekke omgeruild voor een nieuwe, en daarbij nog geld terug gekregen voor het verschil in prijs (had een P3 gereserveerd voor €599) en geld teruggekregen voor de Clearplex screenprotector die ik in Nederland op m'n oude toestel had laten plakken. Dus met nieuwe telefoon en een leuk bedrag terug.... Wat een service!

Clearplex ga ik niet meer aan beginnen, zorgt voor een vaag "pixelation" effect als ie niet helemaal schoon is.

Nieuwe telefoon laadt (tot nu toe) perfect draadloos op.

Resonantie effect van de behuizing is er nog, maar daar heb ik me nooit aan gestoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:38
Het viel me op dat de foto's gemaakt in portret modus rode ogen bevatten, beetje jammer. Wellicht een instelling die dit tegen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-05 19:10
nielsn schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 19:09:
Het viel me op dat de foto's gemaakt in portret modus rode ogen bevatten, beetje jammer. Wellicht een instelling die dit tegen gaat.
Met of zonder flitser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Laatst online: 18:38
De flits staat op automatisch en dit was met de flitser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-05 19:10
nielsn schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 21:25:
[...]
Dat is helaas vaak het gevolg van een standaard flitser. Of zorgen voor meer licht, niet flitsen, of nabewerken is helaas de oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmechelen
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-02 20:51
Google Pixel stand aangeschaft. Makkelijk op het nachtkastje. En je krijgt de camera te zien als er iemand op de Nest deurbel drukt. Alleen al voor die use case een gemak. Maar ik had gedacht om dan ook ineens mijn Google home mini uit de slaapkamer te kunnen verwijderen en die in de badkamer te gaan gebruiken. Want zo word de Google Pixel stand ook verkocht. Het is een alternatieve Google Hub. Nu mag ik als mijn Pixel 3 op de stand staat 1.000-maal hey google of ok google zeggen, dan nog blijft die telefoon stomdoof. Terwijl als ik dat overdag doe, hij wel reageert. Wat doe ik verkeerd? Want ik wil wel de Sonos bedienen in de slaapkamer en de lichten uiteraard en binnenkort de Ikea rolgordijnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-05 08:55

Qon

stefanmechelen schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 09:07:
Google Pixel stand aangeschaft. Makkelijk op het nachtkastje. En je krijgt de camera te zien als er iemand op de Nest deurbel drukt. Alleen al voor die use case een gemak. Maar ik had gedacht om dan ook ineens mijn Google home mini uit de slaapkamer te kunnen verwijderen en die in de badkamer te gaan gebruiken. Want zo word de Google Pixel stand ook verkocht. Het is een alternatieve Google Hub. Nu mag ik als mijn Pixel 3 op de stand staat 1.000-maal hey google of ok google zeggen, dan nog blijft die telefoon stomdoof. Terwijl als ik dat overdag doe, hij wel reageert. Wat doe ik verkeerd? Want ik wil wel de Sonos bedienen in de slaapkamer en de lichten uiteraard en binnenkort de Ikea rolgordijnen.
https://www.reddit.com/r/...stand_not_have_assistant/

Had je dat al gelezen toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmechelen
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-02 20:51
Neen, maar dat maakt het duidelijk. Ik was al in de richting aan het denken van die unlock. Google heeft die om veiligheidsredenen weggedaan want bij mijn vorige Pixel kon dat wel. Home is een trusted omgeving om te unlocken, maar dat werkt niet echt proper blijkbaar. Trusted device eens proberen dan maar. Want wel geen zin om hem permanent te unlocken.

Tnx voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Nieuwe is binnen. Resonantie effect van de behuizing is er nog het zal wel een design fout zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Interessant! Kun je daarna wel weer Google beta channel joinen?

edit: Heb de hele sequence geprobeerd: nog altijd geen reactie op hey google, ok google.
RobbyTown schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 02:07:
Nieuwe is binnen. Resonantie effect van de behuizing is er nog het zal wel een design fout zijn....
Ik zou het een design-keuze noemen, geen fout. Wat is er in hemelsnaam fout? Je hebt een klankkast in een waterdichte telefoon, logisch dat ie wat meetrilt.
nielsn schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 21:25:
Ik heb de flitser op UIT staan. Kan zelden een situatie bedenken waarbij ik denk dat de flitser iets positiefs gaat toevoegen aan een foto.

[ Voor 60% gewijzigd door catchingfire op 29-12-2018 16:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-02 16:34

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik twijfel toch weer om voor de Pixel 3 XL te gaan. Heb nu een smetteloze Mate 20 Pro zonder schermproblemen etc.. Top toestel maar waarom blijft dan die verdraaide Pixel mij trekken? Nooit eens tevreden met wat je hebt hé... Haha

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningSlakkie
catchingfire schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 10:57:
[...]

Interessant! Kun je daarna wel weer Google beta channel joinen?

edit: Heb de hele sequence geprobeerd: nog altijd geen reactie op hey google, ok google.

[...]

Ik zou het een design-keuze noemen, geen fout. Wat is er in hemelsnaam fout? Je hebt een klankkast in een waterdichte telefoon, logisch dat ie wat meetrilt.
Heb je geprobeerd de telefoon in engels (US) te zetten? Inclusief de taal van de assistent. Ik heb ook dat mijn telefoon niet reageert op okay/hey google commando's wanneer deze ingesteld staat in het Nederlands, maar wel in het Engels.

Mijne staat om deze reden ingesteld op het Engels. Wat vervolgens vervelend is, naast dat je Engels moet praten je ook geen berichten voor kan laten lezen die getypt zijn in het Nederlands, deze leest ze namelijk op alsof het Engels is.

Ook andere functies zijn niet beschikbaar in het Nederlands. Zo is er geen good morning assistent functie in de wekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
RobbyTown schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 02:07:
Oh das wel lekker dan, kan dus net zo goed men Pixel gebruiken.. Overigens vraag ik mij wel af waarom Google dan überhaupt toestellen aan het omruilen is? |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

catchingfire schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 10:57:

[...]

Klopt alleen 2 dingen. 1) Onder die reden is hij geruild ... Als het een keuze is waarom kan ik hem dan zo handig omruilen?(en meerdere mensen) 2) De S9 heeft dit niet. Jaren terug Sony eerste waterdichte telefoon is dit niet te voelen. Tussen de accu en achterkant zit ruimte hierdoor komt het als dat strak erop zat was die trilling er niet en nu lijkt het net als of het geluid binnen zit door de trilling.
beyazz06 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 13:46:
[...]

Oh das wel lekker dan, kan dus net zo goed men Pixel gebruiken.. Overigens vraag ik mij wel af waarom Google dan überhaupt toestellen aan het omruilen is? |:( 8)7
Goeie vraag zeer apart.

[ Voor 18% gewijzigd door RobbyTown op 29-12-2018 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Ik ga mijn pixel 3 weer van de hand doen. Is toch niet helemaal mijn ding.
Kan hem nog terugsturen naar Amazon gelukkig
Heb wel nog een totallee case over!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

DaveD1109 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:49:
Ik ga mijn pixel 3 weer van de hand doen. Is toch niet helemaal mijn ding.
Kan hem nog terugsturen naar Amazon gelukkig
Heb wel nog een totallee case over!
Wat bevalt er niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Met name het formaat en het niet kunnen uitbreiden qua geheugen.
Maar het meeste mis ik de headphone jack.
Die gebruikte ik veel op bed en was Ideal om ook nog gelijktijdig te kunnen laden.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

DaveD1109 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 21:03:
[...]

Met name het formaat en het niet kunnen uitbreiden qua geheugen.
Maar het meeste mis ik de headphone jack.
Die gebruikte ik veel op bed en was Ideal om ook nog gelijktijdig te kunnen laden.
Ok.. Had je de XL dan? Pixel heeft wel unlimited storage dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
pdavie2311 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 21:12:
[...]

Ok.. Had je de XL dan? Pixel heeft wel unlimited storage dacht ik?
Nee heb de gewone. Unlimited storage is alleen voor foto's en online natuurlijk.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:58
pdavie2311 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:04:
Ik twijfel toch weer om voor de Pixel 3 XL te gaan. Heb nu een smetteloze Mate 20 Pro zonder schermproblemen etc.. Top toestel maar waarom blijft dan die verdraaide Pixel mij trekken? Nooit eens tevreden met wat je hebt hé... Haha
Exact hetzelfde hier. Mijn vriendin mijn oude Pixel gegeven en zelf aan de Mate 20 pro. Ondanks dat het een top toestel is voelt ie te Artificial (kan t niet anders beschrijven haha). Nu op zoek naar de Pixel 3 voor redelijke prijs.. was vandaag in Duitsland maar de aanbiedingen van afgelopen weken waren net voorbij helaas.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

mouzetc schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 21:35:
[...]

Exact hetzelfde hier. Mijn vriendin mijn oude Pixel gegeven en zelf aan de Mate 20 pro. Ondanks dat het een top toestel is voelt ie te Artificial (kan t niet anders beschrijven haha). Nu op zoek naar de Pixel 3 voor redelijke prijs.. was vandaag in Duitsland maar de aanbiedingen van afgelopen weken waren net voorbij helaas.
Ik heb 1 klaar liggen bij de MM voor actieprijs hoor..nog steeds zie ik die prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:58
pdavie2311 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:16:
[...]

Ik heb 1 klaar liggen bij de MM voor actieprijs hoor..nog steeds zie ik die prijs?
Ik zie hem alleen voor 699.-? Was enkele weken 599,- via Saturn / Mediamarkt / Amazon en wat kleinere aanbieders.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

mouzetc schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:17:
[...]

Ik zie hem alleen voor 699.-? Was enkele weken 599,- via Saturn / Mediamarkt / Amazon en wat kleinere aanbieders.
Excuus.. Ik bedoel de XL.. Die is 745,-,,,Das wel een leuke deal. Vandaar.. Jij wil van de Mate naar de gewone 3 dus? Wel kleiner scherm hé...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

ndsc schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:49:
[...]

Was dit gefixt na een reboot? Ik heb het wel elke dag. Lijkt alsof het gebeurd wanneer ik een tijdje niet bel. Als het eenmaal werkt na een reboot blijft het werken als ik achtereenvolgens probeer te bellen.

Frustrerend want ik weet nou niet of het aan de telefoon ligt of aan het netwerk...
Ik haal even deze post aan in dit topic, aangezien hier niet meer op gereageerd is en hetzelfde probleem is als wat ik heb.

Ik weet niet of meer gebruikers dit hebben en ben ook benieuwd of en hoe ze het opgelost hebben:
Ik zit bij Tele2 en merk soms dat ik niet kan bellen, maar merk ook dat ik af en toe niet gebeld kan worden.
Terwijl ik naar mijn eigen nummer bel zie ik het 4G icoontje verdwijnen en veranderen naar H daarna naar H+ als ik wel verbinding krijg, maar als ik geen verbinding krijg blijft enkel het signaal icoontje staan (zonder internet). Ik krijg dan geen kiestoon te horen aan de andere kant van de lijn en na een aantal seconde (lijkt te verschillen) schakelt hij over naar mijn voicemail. Ik krijg geen 'gemiste oproepen' o.i.d. als ik vervolgens m'n toestel herstart. Hij doet het dan wel weer, maar geen idee voor hoelang totdat ik weer niet gebeld kan worden.

(Toestel dat ik gebruik is een witte Pixel 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Qon schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:38:
[...]

Ik haal even deze post aan in dit topic, aangezien hier niet meer op gereageerd is en hetzelfde probleem is als wat ik heb.

Ik weet niet of meer gebruikers dit hebben en ben ook benieuwd of en hoe ze het opgelost hebben:
Ik zit bij Tele2 en merk regelmatig dat ik niet kan bellen, maar merk ook dat ik vaak niet gebeld kan worden.
Terwijl ik naar mijn eigen nummer bel zie ik het 4G icoontje verdwijnen en veranderen naar H daarna naar H+ als ik wel verbinding krijg, maar als ik geen verbinding krijg blijft enkel het signaal icoontje staan (zonder internet). Ik krijg dan geen kiestoon te horen aan de andere kant van de lijn en na een aantal seconde (lijkt te verschillen) schakelt hij over naar mijn voicemail. Ik krijg geen 'gemiste oproepen' o.i.d. als ik vervolgens m'n toestel herstart. Hij doet het dan wel weer, maar geen idee voor hoelang totdat ik weer niet gebeld kan worden.

Hier geen problemen! Zit op T-Mobile netwerk.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
RobbyTown schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:41:
[...]

Klopt alleen 2 dingen. 1) Onder die reden is hij geruild ... Als het een keuze is waarom kan ik hem dan zo handig omruilen?(en meerdere mensen) 2) De S9 heeft dit niet. Jaren terug Sony eerste waterdichte telefoon is dit niet te voelen. Tussen de accu en achterkant zit ruimte hierdoor komt het als dat strak erop zat was die trilling er niet en nu lijkt het net als of het geluid binnen zit door de trilling.

[...]

Goeie vraag zeer apart.
Google vraagt nu na 3 weken een opname van de trillingen 8)7 heb ze aangegeven dat ik het met alle liefde doe, indien ik instructies ontvang hoe ik 'trillingen' kan opnemen... 'zucht'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-05 22:16
[...]

Ik zit bij Tele2 en merk regelmatig dat ik niet kan bellen, maar merk ook dat ik vaak niet gebeld kan worden.

Ik kwam er niet meer uit en heb besloten de Pixel 3 te retourneren en een nieuwe te bestellen. Webshop wilde hem ter reparatie aanbieden terwijl ik de telefoon een paar dagen had. Dan maar via herroepingsrecht.

De nieuwe Pixel 3 werkt helemaal perfect. Was dus blijkbaar een hardware fout.

[ Voor 3% gewijzigd door ndsc op 01-01-2019 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

beyazz06 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 18:36:
[...]

Google vraagt nu na 3 weken een opname van de trillingen 8)7 heb ze aangegeven dat ik het met alle liefde doe, indien ik instructies ontvang hoe ik 'trillingen' kan opnemen... 'zucht'
Mooie uitdaging! Zo iets valt niet echt op te nemen. Dat is echt een gevoel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:31
Hier hetzelfde probleem, heb de mijne in krefeld gekocht, 45 minuten rijden vanuit Venlo. Kijken wat ik ermee doe. Overigens ook tele2...
ndsc schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 18:55:
[...]

Ik kwam er niet meer uit en heb besloten de Pixel 3 te retourneren en een nieuwe te bestellen. Webshop wilde hem ter reparatie aanbieden terwijl ik de telefoon een paar dagen had. Dan maar via herroepingsrecht.

De nieuwe Pixel 3 werkt helemaal perfect. Was dus blijkbaar een hardware fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 19:58
[...]

loentje48 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 19:14:
Hier hetzelfde probleem, heb de mijne in krefeld gekocht, 45 minuten rijden vanuit Venlo. Kijken wat ik ermee doe. Overigens ook tele2...
[...]
Probeer tele2 zover te krijgen om vanuit hun kan de volte provisioning voor jullie nummers uit te zetten, kijken als dat het probleem verhelpt... Lijkt een issue met overschakelen van 4g naar 3g tijdens bellen, misschien als provisioning voor VoLTE uitstaat zal de overschakeling war flotter lopen.

Mooier zou zijn als de Pixel volte ondersteuning voor tele2 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rp87
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-05 22:16
Luinwethion schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:05:
[...]

[...]

Probeer tele2 zover te krijgen om vanuit hun kan de volte provisioning voor jullie nummers uit te zetten, kijken als dat het probleem verhelpt... Lijkt een issue met overschakelen van 4g naar 3g tijdens bellen, misschien als provisioning voor VoLTE uitstaat zal de overschakeling war flotter lopen.

Ik heb hetzelfde probleem ook. Ik ben benieuwd wat de oorzaak is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Heeft de Pixel dan nog wel de nodige problemen dan? Ik denk eraan om mijn Mate 20 Pro te ruilen voor een Pixel 3 XL..

Niks geen problemen met de Mate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Luinwethion schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:05:
[...]

[...]

Kan ik dit bij Tele2 aanvragen dan?
Ik kan namelijk via *#*#4636#*#* gewoon zien dat het uitstaat. Is dat dan enkel 'vanuit mijn kant' dat het uitstaat, en kan Tele2 het dan alsnog forceren ofzo?

Ow, en misschien als ik toch hierover een vraag stel, zou dit door de overname van T-Mobile misschien nog opgelost kunnen worden? (worden de netwerken samengevoegd?)

[ Voor 10% gewijzigd door Qon op 02-01-2019 14:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luinwethion
Qon schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:39:
[...]

Kan ik dit bij Tele2 aanvragen dan?
Ik kan namelijk via *#*#4636#*#* gewoon zien dat het uitstaat. Is dat dan enkel 'vanuit mijn kant' dat het uitstaat, en kan Tele2 het dan alsnog forceren ofzo?

Ow, en misschien als ik toch hierover een vraag stel, zou dit door de overname van T-Mobile misschien nog opgelost kunnen worden? (worden de netwerken samengevoegd?)
Ik moet aangeven dat mijn technische kennis nagenoeg 0 is, maar Intern bij Tele2 is een van de oplossing bij gedoe met volte het (tijdelijk) uitzetten van VoLTE provisioning.

In mijn tijd als tele2 klant heb ik bijna altijd een toestel met volte gehad, en ik wordt bijna nooit gebeld.

Maar met een motor Z play die ik tijdelijk heb gehad, had ik vergelijkbare issues...

Ik denk dat je beste shot, is via de forum van Tele2, en kijken als ze het kunnen escaleren naar de technische afdeling.

Wat dit probleem veroorzaakt weet ik niet, het is dus ook moeilijk om te zeggen of dit wordt veberterd na dat jij als Tele2 klant op de T-Mobile netwerk zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Laatst online: 07-05 17:14
Is wifi bellen ook in te schakelen icm vodafone en pixel 3 XL ?
Als ik check via *#*#4636#*#* zijn zowel volTE als wifi bellen grijs en dus ook niet in te schakelen .
Zie op het vodafone UK forum dat hun wel wifi kunnen bellen met de pixel 3 xl .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderopman
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-05 13:00
Waar hebben jullie de officiele wireless stand gehaald? als ik hem op amazon.com wil bestellen dan betaal ik een enorm bedrag aan verzendkosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Laatst online: 07-05 17:14
Saturn in kleve heb ik hem gekocht .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Hoe lang gaat de batterij mee van de normale Pixel 3? Heb een 3 XL en een 3 klaarliggen in DL voor mij, maar nu de 3 tov de XL een 125,- euro voordeliger is...Toch maar weer terug naar bezels dan? ;-)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-04 10:47
Ik heb een probleem met mijn Pixel 3 XL; bij verbinding maken met mijn Renault Rlink 2 carkit valt de verbinding elke 5-10 seconden weg. Dit is zowel de verbinding voor voice als de verbinding voor muziek. Het vreemde is dat als ik alle gepairde apparaten (Xiaomi Mi band 3 en dus de Rlink2 carkit) wis en dan alleen mijn Rlink2 toevoegen de verbinding gewoon wel stabiel is.

Iemand enig idee wat hier aan te doen is?

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningSlakkie
pdavie2311 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 18:54:
Hoe lang gaat de batterij mee van de normale Pixel 3? Heb een 3 XL en een 3 klaarliggen in DL voor mij, maar nu de 3 tov de XL een 125,- euro voordeliger is...Toch maar weer terug naar bezels dan? ;-)))
Ik haal een screen on time van 4:30u, over een totaal gebruik van 13 uur, met ongeveer 10% over. Ik gebruik heel veel whatsapp en instagram met een beetje waze en flitsmeister

[ Voor 3% gewijzigd door KoningSlakkie op 05-01-2019 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

KoningSlakkie schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 09:26:
[...]

Ik haal een screen on time van 4:30u, over een totaal gebruik van 13 uur, met ongeveer 10% over. Ik gebruik heel veel whatsapp en instagram met een beetje waze en flitsmeister
Oeh.. Mijn Mate 20 Pro gaat 2 dagen mee zonder problemen.. Wel even iets om rekening mee te houden dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

pdavie2311 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 09:37:
[...]

Oeh.. Mijn Mate 20 Pro gaat 2 dagen mee zonder problemen.. Wel even iets om rekening mee te houden dus...
Logisch accu is ook flink groter.
4.200mAh (mate 20 pro) vs 2.915mAh (pixel 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningSlakkie
pdavie2311 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 09:37:
[...]

Yup, hij gaat een werkdagje mee. Geen telefoon voor een dagje uit zoals bij de Mate 20 Pro.

Waarom wil je terug naar een pixel 3, als ik vragen mag? Ik heb ook getwijfeld tussen de Mate 20 Pro, de 6T en de pixel 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

RobbyTown schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 09:44:
[...]

Logisch accu is ook flink groter.
4.200mAh (mate 20 pro) vs 2.915mAh (pixel 3)
Snap ik.. Appels met peren.. Maar toch even goed nadenken of ik mijn Mate wil ruilen voor een Pixel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

KoningSlakkie schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 09:44:
[...]

Yup, hij gaat een werkdagje mee. Geen telefoon voor een dagje uit zoals bij de Mate 20 Pro.

Waarom wil je terug naar een pixel 3, als ik vragen mag? Ik heb ook getwijfeld tussen de Mate 20 Pro, de 6T en de pixel 3.
Slaat ook nergens op.. Die stomme Pixel blijft mij trekken. Waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoningSlakkie
pdavie2311 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 09:46:
[...]

Slaat ook nergens op.. Die stomme Pixel blijft mij trekken. Waarom?
Exact mijn reden waarom ik toch voor de pixel 3 ben gegaan 8)7 . De snelle android updates ben ik wel benieuwd naar. Op t gebied van specs is de mate 20 pro en 6T gewoon beter. De camera van de Mate 20 pro is behalve de main shooter en front camera, veel zijdiger. Moet wel zeggen de front camera van de pixel 3 is echt geweldig (ik maak best veel selfies).

Ik was bang voor de software van de Mate 20 Pro zoals ik dat ervaarde bij Samsung s7 edge. Ik hoef niet meer eindeloos veel customizable options, zoals ik dat ooit wel wou. Ik kon door de bomen het bos niet meer zien om simpele instellingen te vinden. En ik vond de camera van de 6T niet bijzonder genoeg maar heeft dan wel een clean android ervaring, waardoor ik alsnog voor de pixel 3 ben gegaan. Oh en ik kan de pixel 3 wel met 1 hand bedienen in tegenstelling tot andere flagship telefoons.

4GB ram gecombineerd met een snelle 845 is voldoende voor mij. App reloads zijn echt snel genoeg, maar waarschijnlijk niet instant zoals bij de 6T en de Mate. Als je games speelt gaat dit argument niet meer op.

Rationeel gezien is het een hele rare keuze van mij 7(8)7 . Als ik terug kon, had ik het weer gedaan, maar ik kan het niet aanraden. Het heeft wel iets....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

pdavie2311 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 09:45:
[...]

Snap ik.. Appels met peren.. Maar toch even goed nadenken of ik mijn Mate wil ruilen voor een Pixel..
https://tweakers.net/pric.../1247703;1182797;1161585/

Ik zelf heb/had een Nokia 7+ voorheen Nexus 5X maar die werd wat te traag.
Even vergelijk Nokia 7+ met Pixel 3 waarom mij de Pixel 3 ook zo trok.

De Nokia 7+ lijkt perfect zowat kale android, dual sim vingerafdruk aan de achterkant en dikke accu en gaat 2 dagen mee + nette prijs. Waar Nokia bekent omstaat toen met Lumia serie super dikke foto's maakte die dingen valt helaas wat tegen de Nexus 5X (toestel wat jaren ouder is) maakte betere. Helaas het formaat net wat te groot.

De pixel 3 kwam uit. Hmmm prijs wat hoog met blackfriday voor 650 gekocht.

Pixel 3 gaat wel iets minder lang mee, geen dual sim. Maar camera stukken beter! Front speakers weer terug Nexus 5X had dat ook en dan het formaat heerlijk eigenlijk gewoon de perfecte maat groter moet het eigenlijk niet zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door RobbyTown op 05-01-2019 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Thanx voor de 2 duidelijke stories..Tja..heb een Pixel 3 klaarliggen voor 629,- bij de MM in DL.. Leuke prijs.. Selfies neem ik nooit, gaat mij om de rear camera. Die is van de Mate ook gruwelijk hoor. Wel een wat handzamer model is ook dat mij aanspreekt.. Wel heb ik het idee dat je bij de Pixel ook de Stand min of meer verplicht erbij moet kopen. Anders werkt het draadloos opladen niet of nauwelijks? Oja, de Pixel heeft ook geen FaceID, maar daar zou ik mee kunnen leven denk ik..

Edit.. Heb ook de originele case van Google erbij besteld, maar deze is nog niet binnen.. Twijfel daar ook over.. Wellicht gewoon naakt gebruiken met een Skin en screenprotector..Hoe gebruiken jullie de Pixel?

[ Voor 17% gewijzigd door pdavie2311 op 05-01-2019 10:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:31
Ik heb hem nu ruim een maand, en de camera is echt helemaal top.
Ik gebruik gewoon mijn draadloze samsung oplader omdat ik aan het eind van de dag ongeveer 30% batterij over heb, en in de nacht niet snel op hoeft te laden, aangezien ik hem dan niet gebruik ;-)
Ik heb overigens de tottalee case, echt een hele dunne strakke case, puur om krasjes tegen te gaan, meer niet.
pdavie2311 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 10:24:
Thanx voor de 2 duidelijke stories..Tja..heb een Pixel 3 klaarliggen voor 629,- bij de MM in DL.. Leuke prijs.. Selfies neem ik nooit, gaat mij om de rear camera. Die is van de Mate ook gruwelijk hoor. Wel een wat handzamer model is ook dat mij aanspreekt.. Wel heb ik het idee dat je bij de Pixel ook de Stand min of meer verplicht erbij moet kopen. Anders werkt het draadloos opladen niet of nauwelijks? Oja, de Pixel heeft ook geen FaceID, maar daar zou ik mee kunnen leven denk ik..

Edit.. Heb ook de originele case van Google erbij besteld, maar deze is nog niet binnen.. Twijfel daar ook over.. Wellicht gewoon naakt gebruiken met een Skin en screenprotector..Hoe gebruiken jullie de Pixel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Orginele hoesje is 3x niks hoeken steken uit hierdoor is scherm als nog kapot gegaan. Heb een uag hoesje daarbij zijn de hoeken wel beschermd.

Pixel stand tja ik heb hem erbij gepakt ik hou het graag allemaal bij het orgineel betreft laders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Lastig, lastig..We moeten ook eerst nog even de Mate 20 Pro slijten..2 telefoons is een beetje teveel van het goede..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoningSlakkie

De Mate heeft een wide angle lens hè? <3 die is pas gruwelijk.

Maar ik heb ook een pixel stand, het leuke daar aan is dat ik nu een soort van philips wake up light in mijn pixel scherm heb. Verder is het leuk dat deze quick charging heeft, maar ik gebruik deze toch alleen in de nacht. Voor in de nacht is standard charging zelfs beter omdat je batterij minder slijt. Zoals je dat zal hebben met elk andere wireless qi charger. Ben je van plan je pixel 3 in het engels te gaan gebruiken, dan heb je meer functies met de pixel stand en google assistent in het algemeen.

Ik wou ook een google hoesje halen want die is echt super mooi. Maar wat mij tegen hield was het feit dat deze voor een hoesje weinig bescherming bied, dus ik vond het niet veilig genoeg om mijn telefoon op het scherm op tafel te leggen omdat de rand te dun is. Ook zijn de hoeken minder beschermd, dus de meerwaarde van een lomp hoesje vervalt. Aka niet slamboy certified.

Ik was ook niet zeker van het feit dat het textiel zo mooi zal blijven omdat het snel stof en vlekken zal opnemen. En het is ook nog eens duur.

Dus ik heb een "spigen rugged armor" gehaald, deze is aan alle hoeken beschermd, heeft een rand bij het scherm. De knoppen voelen zeer goed aan. Mooi carbonfiber, en is redelijk slank. Ik twijfelde tussen de spigen tough armor met kickstand, maar ik was bang dat deze toch te dik en lomp zou zijn.

Als screen protector heb ik "just in case tempered glass screenprotector" omdat deze ook de front camera mee beschermt tegen krassen, wat ik belangrijk vind. Wel moet je het heel precies aanbrengen omdat deze niet volledig transparant is. Ook omdat het glas is, voelt het touchscreen veel beter aan dan een plastic screenprotector.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

KoningSlakkie schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 11:07:
[...]

De Mate heeft een wide angle lens hè? <3 die is pas gruwelijk.

Maar ik heb ook een pixel stand, het leuke daar aan is dat ik nu een soort van philips wake up light in mijn pixel scherm heb. Verder is het leuk dat deze quick charging heeft, maar ik gebruik deze toch alleen in de nacht. Voor in de nacht is standard charging zelfs beter omdat je batterij minder slijt. Zoals je dat zal hebben met elk andere wireless qi charger. Ben je van plan je pixel 3 in het engels te gaan gebruiken, dan heb je meer functies met de pixel stand en google assistent in het algemeen.

Ik wou ook een google hoesje halen want die is echt super mooi. Maar wat mij tegen hield was het feit dat deze voor een hoesje weinig bescherming bied, dus ik vond het niet veilig genoeg om mijn telefoon op het scherm op tafel te leggen omdat de rand te dun is. Ook zijn de hoeken minder beschermd, dus de meerwaarde van een lomp hoesje vervalt. Aka niet slamboy certified.

Ik was ook niet zeker van het feit dat het textiel zo mooi zal blijven omdat het snel stof en vlekken zal opnemen. En het is ook nog eens duur.

Dus ik heb een "spigen rugged armor" gehaald, deze is aan alle hoeken beschermd, heeft een rand bij het scherm. De knoppen voelen zeer goed aan. Mooi carbonfiber, en is redelijk slank. Ik twijfelde tussen de spigen tough armor met kickstand, maar ik was bang dat deze toch te dik en lomp zou zijn.

Als screen protector heb ik "just in case tempered glass screenprotector" omdat deze ook de front camera mee beschermt tegen krassen, wat ik belangrijk vind. Wel moet je het heel precies aanbrengen omdat deze niet volledig transparant is. Ook omdat het glas is, voelt het touchscreen veel beter aan dan een plastic screenprotector.
Klopt! Wide Angle lens aan de achterkant..ik zie dan geen meerwaarde nog in de Pixel Stand als ik dit zo lees.. Het liefst heb ik ook een Tempered Glass protector.. Voelt idd het beste aan.. Voor de Mate is dit niet te doen helaas ivm curved edges..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
pdavie2311 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 11:18:
[...]

Klopt! Wide Angle lens aan de achterkant..ik zie dan geen meerwaarde nog in de Pixel Stand als ik dit zo lees.. Het liefst heb ik ook een Tempered Glass protector.. Voelt idd het beste aan.. Voor de Mate is dit niet te doen helaas ivm curved edges..
Heb zelf best leuke niet-selfies gemaakt met groothoeklens van Pixel.. kunt het toestel ook gewoon omdraaien.. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

_Nick__ schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 13:25:
[...]

Heb zelf best leuke niet-selfies gemaakt met groothoeklens van Pixel.. kunt het toestel ook gewoon omdraaien.. 😀
Haha...Dat kan ook..Als ik mijn Mate niet verkoop/Ruil, dan ga ik deze gebruiken..gebruik nu nog een iphone 7 zakelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Kans is klein natuurlijk, maar mochten er hier mensen zijn die hun Pixel 3 willen ruilen met mijn Mate 20 Pro..PB maar..Ik wil graag wel de witte Pixel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoningSlakkie
_Nick__ schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 13:25:
[...]

Mind = Blown, waarom heb ik hier nooit aan gedacht _/-\o_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
KoningSlakkie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 09:34:
[...]

Mind = Blown, waarom heb ik hier nooit aan gedacht _/-\o_ _O-
Krijg daar zelfs handigheid in.. houd gsm naast me als het niet druk is, om toch te zien wat ik fotografeer en maak een paar foto's als het druk is (zodat het ding niet uit de hand geslagen wordt (per ongeluk) en als ik het ding omgedraaid voor me vasthoudt.. Google stelt dan vaak een compositie-foto voor als verbetering.. en groothoek-foto's zijn vaak leuker.. lijkt groter/drukker en scheelt lopen bij het fotograferen van ruimtes en gebouwen.. :)

Gebruikt wel wat meer accu als het oplichten bij donkere foto's nog aanstaat.. night-sight werkt trouwens ook op voorcamera, maar niet op groothoek..

Begrijp overigens dat groothoek-camera aan voorkant zit.. zullen de meesten wel op prijs stellen en zeker de snapchat-generatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
@RobbyTown Heb eindelijk een 'retour' ticket ontvangen. Lees echter het volgende:
Wil je een telefoon terugsturen? Bewaar je oplader en alle accessoires en stuur deze niet mee.

Wat heb jij gedaan, ook enkel de telefoon opgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

beyazz06 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:15:
@RobbyTown Heb eindelijk een 'retour' ticket ontvangen. Lees echter het volgende:
Wil je een telefoon terugsturen? Bewaar je oplader en alle accessoires en stuur deze niet mee.

Wat heb jij gedaan, ook enkel de telefoon opgestuurd?
Yup (mooi gratis lader + doosje :)). Wel vooraf resetten zodat hij word zoals jij hem ook aantrof. Heb hem daarna bij UPS punt ingeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
RobbyTown schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:50:
[...]

Yup (mooi gratis lader + doosje :)). Wel vooraf resetten zodat hij word zoals jij hem ook aantrof. Heb hem daarna bij UPS punt ingeleverd.
Oh je hebt het doosje ook behouden? xD Wel fijn idd, extra fast charger ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
De OTA-firmware-update voor januari is live..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luinwethion
_Nick__ schreef op maandag 7 januari 2019 @ 20:30:
De OTA-firmware-update voor januari is live..
Audio kwaliteit bij video opname zou gefixt zijn

https://source.android.co...bulletin/pixel/2019-01-01

Over de camera gesproken:
https://www.google.com/am...ixel-3s-slow-camera%3famp

^
Toughts?

Ik vind de tijd dat ik nodig heb om een foto te nemen met de 2xl veel langer dan wat ik bij de Mate 10 Pro had, ik had gehoopt dat dit wel gefixt was bij de 3. Het is soms wel een deal breaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Luinwethion schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:45:
[...]

Audio kwaliteit bij video opname zou gefixt zijn

Toughts?

Ik vind de tijd dat ik nodig heb om een foto te nemen met de 2xl veel langer dan wat ik bij de Mate 10 Pro had, ik had gehoopt dat dit wel gefixt was bij de 3. Het is soms wel een deal breaker.
Geluid bij video klinkt beter nu..

Focus duurt langer als het donker is.. was in november sneller.. 😀
Dubbelklikken op aan/uit-knop start nog net zo snel als bij aankoop: heb nooit een Mate gehad..

[ Voor 6% gewijzigd door _Nick__ op 08-01-2019 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Gisteren een glazen protector proberen te pakken op de pixel 3, maar bij de openingen op het scherm plakt hij niet goed? Deze viel helemaal over het scherm. Toch maar een pakken die uitsparingen heeft boven en onder?

Anders clearplex maar vind dit stroef aanvoelen en krast erg snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Iemand deze screenprotector al geprobeerd? Word ook door Google zelf verkocht voor de pixel 3.
https://www.belsimpel.nl/...nprotector-google-pixel-3

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

DaveD1109 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 09:05:
Iemand deze screenprotector al geprobeerd? Word ook door Google zelf verkocht voor de pixel 3.
https://www.belsimpel.nl/...nprotector-google-pixel-3
Wel een dure..ik kreeg hem dus onderaan dan niet goed bij de speakers..daar kwam lucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
pdavie2311 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 09:36:
[...]

Wel een dure..ik kreeg hem dus onderaan dan niet goed bij de speakers..daar kwam lucht..
Daarom vroeg ik het ook want dat gebeurde bij mij ook.
Heb hem daarom teruggestuurd met een klacht.
Wel idioot dat Google hem zelf aanbeveelt!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

DaveD1109 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 09:42:
[...]

Daarom vroeg ik het ook want dat gebeurde bij mij ook.
Heb hem daarom teruggestuurd met een klacht.
Wel idioot dat Google hem zelf aanbeveelt!
Wil er zo snel mogelijk wat op hebben nu het scherm nog nieuw is..Toch maar clearplex?

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [Google Pixel 3(XL)] Levertijden en Prijzen