• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:19

pdavie2311

Live life to the fullest..

RobbyTown schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:29:
Heeft iemand al een goede screenprotector?

Of word het een ritje naar de mm om op goed geluk daar een pixel 3 screenprotector te laten maken met clearplex....
Heb een glazen besteld.. Krijg deze komende week.. Ik laat het weten...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:59
Beste Pixel 3 64Gb gebruikers .. hoeveel opslagruimte is er over van die 64Gb?
Zit te twijfelen tussen de 64Gb en de 128Gb versie.

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-02 21:07
duvekot schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:35:
Mijn Pixel 3 met 64GB geeft aan dat er 9,1GB in beslag wordt genomen door 'Systeem'.
Of daar de standaard apps bij zitten durf ik niet te zeggen (in mijn geval nog eens 7,9GB voor alle apps)

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:55
duvekot schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:35:
Hier 10Gb voor het systeem, 23Gb in totaal in gebruik. Dit met enkel de apps (stuk of 30). Heb geen media geïnstalleerd.

Dus nog 41Gb vrij.

iRacing Profiel

• pdavie2311

pdavie2311

Hoe gebruiken jullie de pixel? Met hoes of met een skin en screenprotector? Ik denk eraan om hem met een dbrand skin en screenprotector te gebruiken. Voorkomt krassen, maar geen val schade, dat weet ik...

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
pdavie2311 schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:08:
[...]

Heeft de pixel ook een led notificatie lampje?
De Pixel 2 had dit wel..

Niet meer aanwezig op de Pixel 3..

Daarvoor is de Always on Display nu kennelijk..

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:24
_Nick__ schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:28:
[...]

De Pixel 2 had dit wel..

Niet meer aanwezig op de Pixel 3..

Daarvoor is de Always on Display nu kennelijk..
Jammer. Op de S8 heb ik AOD uit staan en heb ik kleuren aan verschillende berichten gekoppeld op WhatsApp. Werkt een stuk beter!

• _Nick__
  • Niet online
Dubrillion schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:35:
[...]

Jammer. Op de S8 heb ik AOD uit staan en heb ik kleuren aan verschillende berichten gekoppeld op WhatsApp. Werkt een stuk beter!
Alternatief is NoLED-app uit Play Store..

• pdavie2311

pdavie2311

Ik heb hem! Mooi toestel. Breder scherm ook dan mijn Mate 20 Pro..Ik loop alleen tegen onderstaande dingen aan, wat mij niet lukt:

Email app voor Ziggo? Ik kan mijn ziggo niet instellen. Ook niet onder accounts en dan toevoegen? Welke? Exchange, Pop3, iMap, niks pakt hij?

Donkere modus? Ik heb bij instellingen donkere modus gekozen, zodat ook bij instellingen dit donker moet zijn..Ik draag Nova Laucher en daar ook donkere modus gekozen, alleen het blijft wit....

Iemand hier die ook Nova gebruikt en waar Ziggo wel werkt?

Edit..Ziggo mail heb ik nu bij het account van Gmail in..Geen losse app zeg maar. Krijg dus wel mijn mail binnen, maar had liever een aparte Email app hiervoor gehad...

[Voor 13% gewijzigd door pdavie2311 op 26-11-2018 16:24]

• _Nick__
  • Niet online
pdavie2311 schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:43:
Ik heb hem! Mooi toestel. Breder scherm ook dan mijn Mate 20 Pro..Ik loop alleen tegen onderstaande dingen aan, wat mij niet lukt:

Email app voor Ziggo? Ik kan mijn ziggo niet instellen. Ook niet onder accounts en dan toevoegen? Welke? Exchange, Pop3, iMap, niks pakt hij?

Donkere modus? Ik heb bij instellingen donkere modus gekozen, zodat ook bij instellingen dit donker moet zijn..Ik draag Nova Laucher en daar ook donkere modus gekozen, alleen het blijft wit....

Iemand hier die ook Nova gebruikt en waar Ziggo wel werkt?

Edit..Ziggo mail heb ik nu bij het account van Gmail in..Geen losse app zeg maar. Krijg dus wel mijn mail binnen, maar had liever een aparte Email app hiervoor gehad...
Gmail-app is het beste.. je kunt Ziggo meteen in/tussen je eigen Gmail laten ophalen of een aparte account in de Gmail-app aanmaken met gebruik van: https://www.ziggo.nl/klan...-mail/serverinstellingen/ en dan meteen afwijkende notificaties voor de ziggo-mail instellen; werkt dan toch hetzelfde als een aparte app.? Kunt anders zat aparte E-mail-apps downloaden; volgens mij zelfs die van Samsung.

Heb je bij instellingen > weergave > apparaatthema > automatisch op donker gezet voor het thema.?

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-03 15:47
catchingfire schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:10:
Ik kom er niet uit... Pixel3/3XL. Ben van Pixel2 naar Pixel2XL gegaan vanwege huge bezels, resolutie (niet in de zin van meer pixels bij video ofzo maar "er past meer op het scherm") en battery life. De XL is soms wel irritant groot, de kleine is simpelweg cute en ontzettend handelbaar qua afmetingen en massa.

Nu, met de 3-series echter is het lastiger geworden. De "kleine" heeft een grotere batterij gekregen terwijl die van de XL is gekrompen. De "kleine" is mooi symmetrisch en kan omdat ie minder pixels hoeft te driven meer doen met z'n 4GB RAM dan de XL. De XL is zo asymmetrisch, met notch "uit" nog grotere bezels dan de 2XL, Met notch is de status-balk erg beperkt.

Waar ik geen eenduidig antwoord op kan vinden is battery life. De ene review schildert ze allebei af als matig, de andere review zegt dat ze allebei oké zijn, de XL misschien ietsje beter....

Help!
Ik snap je dilemma. Ik ben zelf voor de kleine 3 gegaan omdat ik de 2XL toch wel echt net iets te groot vond. En die notch op de 3XL is voor mij echt een no go, ik vind dat een zeer matige "vernieuwing"op hedendaagse smartphones. Sucker for symmetry :P

• pdavie2311

pdavie2311

_Nick__ schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:51:
[...]

Gmail-app is het beste.. je kunt Ziggo meteen in/tussen je eigen Gmail laten ophalen of een aparte account in de Gmail-app aanmaken met gebruik van: https://www.ziggo.nl/klan...-mail/serverinstellingen/ en dan meteen afwijkende notificaties voor de ziggo-mail instellen; werkt dan toch hetzelfde als een aparte app.? Kunt anders zat aparte E-mail-apps downloaden; volgens mij zelfs die van Samsung.

Heb je bij instellingen > weergave > apparaatthema > automatisch op donker gezet voor het thema.?
Thanx!! Heb toch besloten om het toestel terug te sturen. Hij is mij iets te lomp in dagelijks gebruik.
Mochten hier nog gebruikers van de 3XL zijn die die officiele hoes (Fog) zoeken.Alleen in V&A, niet hier

[Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 30-11-2018 09:19]

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-03 18:36
Al de klachten over die Notch. Die kun je gewoon uitzetten bij de ontwikkelaarsoptie. Daarnaast kun je ook een hidden notch app vanuit de playstore downloaden. Problem solved 😁😏

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:29
Iemand ervaring met een goede screenprotector voor de Pixel3?

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:05
Ook net Pixel 3 opgehaald. Eerste indruk is goed, alleen power button voelt wat ondiep en is wat lastig in te drukken. Ook geen voelbare click. Hoort dat zo?

• KoningSlakkie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-03 21:42
catchingfire schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:25:
Ik gebruik deze screenprotector, ik heb deze gekozen omdat deze ook de frontcam bedekt. De speakers en ambient sensor zijn onbedekt.

Tot nu toe voelt hij goed aan. Maar zoals elke screenprotector is hij net wat minder glad en de extra laag maakt het scherm een tikkeltje minder gevoelig.

Wel iets lastiger te installeren omdat er een zwarte rand om deze protector zit. Dus je moet extra moeite doen om het te laten passen. Ik heb em iets te veel naar links geplaatst waardoor de zwarte rand aan de rechterkant een beetje op het scherm in de weg zit.

Ik kan daarom deze alleen aanraden als je ook de camera mee wilt beschermen. Anders gewoon voor een goedkopere gaan met een cut out voor alle sensoren zonder die zwarte rand. Zoals dit en deze.

• Randle
catchingfire schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:25:
Ik gebruik deze.

Puur voor eventuele krassen, niet de meest betrouwbare bescherming uiteraard.
Eenvoudig te plaatsen, geen luchtbellen of iets dergelijks en betaalbaar.

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-03 20:47
Weet iemand een app om andere fonts te installeren?

DaveD

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:31

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
DaveD1109 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:22:
Dat is in principe niet mogelijk op Pixel toestellen. Met root is dit eventueel wel te bereiken.

AllesOverCrypto.nl

• DaveD1109
Kiwi schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:46:
[...]

Dat is in principe niet mogelijk op Pixel toestellen. Met root is dit eventueel wel te bereiken.
Hmm dat is dan weer jammer!

DaveD

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-03 10:30
DaveD1109 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:22:
Je wil graag terug naar zoiets? ;) :D

http://freedroid.ru/uploads/posts/2015-08/1439710222_3489350.png

📷 Insta

• DaveD1109
Jasper schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 18:39:
[...]

Je wil graag terug naar zoiets? ;) :D

[Afbeelding]
Ja!!!😂

DaveD

• zuukie
Wat zijn de ervaringen met de batterijduur? Bij mij valt het erg tegen. Iemand een idee wat ik er aan kan doen? Verder bevalt hij prima. Fantastische camera, mooi scherp scherm en lekker snel. Wie o wie die hem al enige tijd in gebruik heeft?

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:31

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Ik snap het wel heel goed dat dit niet standaard in Android zit, dan moet er overal weer rekening mee worden gehouden (ook door ontwikkelaars van apps) om te zorgen dat bepaalde dingen niet te groot worden, of niet leesbaar. Plus inderdaad nog al die mensen die graag met comic sans op hun telefoon rondlopen 8)7 :X
zuukie schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 08:58:
Wat zijn de ervaringen met de batterijduur? Bij mij valt het erg tegen. Iemand een idee wat ik er aan kan doen? Verder bevalt hij prima. Fantastische camera, mooi scherp scherm en lekker snel. Wie o wie die hem al enige tijd in gebruik heeft?
Hoe lang heb je het toestel al in gebruik? Ik merkte zelf dat de batterij in de eerste twee weken nog flink aan het kalibreren was, vooral de eerste week werd de accuduur met de dag beter.

AllesOverCrypto.nl

• zuukie
Ruim een week nu in gebruik. Heb je nog tips voor me🤔

• DaveD1109
Kiwi schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 09:27:
[...]

Ik snap het wel heel goed dat dit niet standaard in Android zit, dan moet er overal weer rekening mee worden gehouden (ook door ontwikkelaars van apps) om te zorgen dat bepaalde dingen niet te groot worden, of niet leesbaar. Plus inderdaad nog al die mensen die graag met comic sans op hun telefoon rondlopen 8)7 :X

[...]

Hoe lang heb je het toestel al in gebruik? Ik merkte zelf dat de batterij in de eerste twee weken nog flink aan het kalibreren was, vooral de eerste week werd de accuduur met de dag beter.
Bedoel het ook niet groter maar bijvoorbeeld vetter. Dat ontwikkelaars daar dan rekening mee moeten houden is natuurlijk onzin want er zijn heel wat fabrikanten die dat wel op hun toestellen zetten

DaveD

• DaveD1109
Kiwi schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:50:
[...]

Volgens mij gaat dit specifiek om de functie om vanaf je lockscreen te unlocken met je stem. Commando's werken nog steeds i.c.m. Voice Match (hoewel dat nog steeds niet beschikbaar is voor de NL assistent).
Dit vind ik wel jammer! Op mijn s9 doet voicematch het wel.😁
Hoop dat het snel komt!

DaveD

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-03 19:22
Heb sinds een paar dagen een 3XL in gebruik met sinds vandaag de officiële carbon hoes. Mij valt heel erg op dat het geluid via bv de YouTube app erg hol aandoet. Dit is niet echt afhankelijk van het volume, hoewel het bij hogere volumes wel minder opvalt.
Hebben jullie dit ook? Ik kan de telefoon opsturen, maar als dit bij de telefoon hoort, dan moet ik er maar mee leven.

• catchingfire
Randle schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:46:
[...]

Ik gebruik deze.

Puur voor eventuele krassen, niet de meest betrouwbare bescherming uiteraard.
Eenvoudig te plaatsen, geen luchtbellen of iets dergelijks en betaalbaar.
Past deze goed? Heb voor de Pixel2 enkele glazen screen protectors gehad waarvan er geen enkele net zo breed waren als het scherm zelf, wat erg irritant is.

• DaveD1109
Ik heb een glazen erop. Past niet perfect maar er zit gelukkig wat op. Ga denk clearplex erop laten plakken bij de MediaMarkt.😊

DaveD

• Randle
catchingfire schreef op zondag 2 december 2018 @ 11:03:
[...]

Past deze goed? Heb voor de Pixel2 enkele glazen screen protectors gehad waarvan er geen enkele net zo breed waren als het scherm zelf, wat erg irritant is.
De screenprotector komt zeker niet tot de randen.

[Voor 17% gewijzigd door Randle op 02-12-2018 11:59]

• catchingfire
DaveD1109 schreef op zondag 2 december 2018 @ 11:17:
Ik heb een glazen erop. Past niet perfect maar er zit gelukkig wat op. Ga denk clearplex erop laten plakken bij de MediaMarkt.😊
Is dat klaar terwijl u wacht en doen ze dat in elke MM? Plastic of glas?
Randle schreef op zondag 2 december 2018 @ 11:56:
De screenprotector komt zeker niet tot de randen.

[Afbeelding]
Bij de Pixel2, en dat lees je ook in veel reviews, zijn er heel veel screenprotectors die in de breedte een halve mm ofzo te smal zijn. En dan bedoel ik dus smaller dan het gedeelte waar echt beeld uit komt, waardoor je dus zo'n irritante streep ziet aan de beide zijkanten.

• Randle
catchingfire schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:02:
[...]

Bij de Pixel2, en dat lees je ook in veel reviews, zijn er heel veel screenprotectors die in de breedte een halve mm ofzo te smal zijn. En dan bedoel ik dus smaller dan het gedeelte waar echt beeld uit komt, waardoor je dus zo'n irritante streep ziet aan de beide zijkanten.
Ja, heeft die van mij ook. Die streep zie ik echter niet (of wil ik niet zien)

• DaveD1109
catchingfire schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:02:
[...]

Is dat klaar terwijl u wacht en doen ze dat in elke MM? Plastic of glas?

[...]

Ja is klaar terwijl u wacht!😊
Het is wel plastic maar heel dik en op maat perfect passend gemaakt.
Wordt er op geplaatst met soort gel en moet 48 uur uitharden voor het mooiste resultaat.
Je kan je toestel wel gewoon gebruiken maar moet wel voorzichtig zijn

DaveD

• KoningSlakkie
sfinx schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:53:
Ook net Pixel 3 opgehaald. Eerste indruk is goed, alleen power button voelt wat ondiep en is wat lastig in te drukken. Ook geen voelbare click. Hoort dat zo?
Dat hoort niet, de power button heeft veel weerstand en is misschien minder diep dan de volume button. Maar het knopje heeft een zeer duidelijk en een hoorbare click, vergelijkbaar met de volume knop.

[Voor 6% gewijzigd door KoningSlakkie op 02-12-2018 16:27]

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-02 15:48
Randle schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:12:
[...]

Ja, heeft die van mij ook. Die streep zie ik echter niet (of wil ik niet zien)

[Afbeelding]
Oh, daar gruwel ik echt van. Ik was aan het kijken om voor deze nog eens een screenprotector te gebruiken.
Bij de Oneplus 3 als eerste daar van afgestapt omdat het het scherm zo omzeep hielp.
Bij mijn S7 ook nooit gebruikt maar die heeft wel wat krasjes opgelopen.

Maar ik zie echt geen goed alternatief voor deze.

Heb de originele pixel case gekocht ook. Maar jezus die is slippery.
Op mijn S7 had ik een leather skin. Die van Slickwraps was echt leer en dat geeft echt goeie grip.

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-03 12:11
DaemonAngel schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:33:
[...]

Heb de originele pixel case gekocht ook. Maar jezus die is slippery.
Op mijn S7 had ik een leather skin. Die van Slickwraps was echt leer en dat geeft echt goeie grip.
Heb je die fabric case gehaald? Die heb ik namelijk ook besteld. Voor 45 euro verwacht ik er wel veel van...
Hoop niet dat die fabric case ook glad is :S

• catchingfire
Qon schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:21:
Heb je die fabric case gehaald? Die heb ik namelijk ook besteld. Voor 45 euro verwacht ik er wel veel van...
Fabric cases zijn best glad, weinig tot geen drop-protection, nauwelijks bescherming van het scherm (miniscule opstaande rand). Voor de bescherming moet je deze niet nemen. Ben persoonlijk nogal fan van Tech21 en Gear4 hoesjes.

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-03 12:11
catchingfire schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:49:
[...]

Fabric cases zijn best glad, weinig tot geen drop-protection, nauwelijks bescherming van het scherm (miniscule opstaande rand). Voor de bescherming moet je deze niet nemen. Ben persoonlijk nogal fan van Tech21 en Gear4 hoesjes.
Maarja, dan koop ik zo'n mooie telefoon, en dan ziet ie eruit als zo'n rugged phone.
Valbescherming heb ik niet echt nodig, maar wel dat er bijvoorbeeld geen zand tussen het hoesje en de telefoon komt, en dat je dan na 2 maanden erachter komt dat je allemaal pikkeltjes in de achterkant hebt zitten. Hij moet voor mij dus echt een perfect pasvorm hebben, en ook geen belemmering geven met je fingerprint sensor.

Ik heb nu een Pixel XL, altijd een thin case gehad, maar helaas toch wat pikkeltjes achterop gekregen. Gebruik sinds kort een spigen case, maar die is dus zo dik, dat je met je vinger behoorlijk diep moet, dat belemmert me af en toe als ik hem met 1 hand oppak.

• catchingfire
Qon schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:54:
Maarja, dan koop ik zo'n mooie telefoon, en dan ziet ie eruit als zo'n rugged phone.
Valbescherming heb ik niet echt nodig, maar wel dat er bijvoorbeeld geen zand tussen het hoesje en de telefoon komt, en dat je dan na 2 maanden erachter komt dat je allemaal pikkeltjes in de achterkant hebt zitten. Hij moet voor mij dus echt een perfect pasvorm hebben, en ook geen belemmering geven met je fingerprint sensor.
Ehm... met m'n huidige Tech21 case, die ik niet als rugged beschouw, voelt de fingerprint sensor beter aan dan met de fabric case.

• DaemonAngel
Qon schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:21:
[...]

Ja echt wel glad. Vind het vervelend met 1 hand bedienen nu.
Heb al een nieuwe skin besteld terug. Maar jammer genoeg is de uitstekende camera niet beschermd. Dat zou wel eens kunnen krassen en jammer zijn. Daar helpt het hoesje natuurlijk wel.
Scherm is idd amper beschermd. En doordat het geen infinity display of dergelijke is kan hij al wel op de hoek vallen normaal zonder hoesje en het scherm niet breken. Ga dus voor de skin denk ik.

Op de S7 had ik een tijdje spigen hoesjes. Die waren wel fijn.

[Voor 4% gewijzigd door DaemonAngel op 03-12-2018 16:22]

• spencer_830
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15:43
KoningSlakkie schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:22:
[...]

Dat hoort niet, de power button heeft veel weerstand en is misschien minder diep dan de volume button. Maar het knopje heeft een zeer duidelijk en een hoorbare click, vergelijkbaar met de volume knop.
Ik heb dit ook met mijn pixel 3. Er is iets meer kracht nodig om de power knop in te drukken en er is geen klik te horen. De volume knoppen hebben dit wel. Ik heb er niet echt last van en de power knop werkt goed.

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 08:29
[...]

Ik heb nu een Pixel XL, altijd een thin case gehad, maar helaas toch wat pikkeltjes achterop gekregen. Gebruik sinds kort een spigen case, maar die is dus zo dik, dat je met je vinger behoorlijk diep moet, dat belemmert me af en toe als ik hem met 1 hand oppak.
Spigen heeft ook een Thin Fit (en een Thin Fit 360). De reguliere gebruik ik al jaren bij verschillende telefoons en is echt een droom. Niet dik en toch heel wat bescherming. De 360 bestaat uit 2 onderdelen en moet over je hele telefoon bescherming bieden.

Ik twijfel om bij de 3 caseless te gaan. Ik gebruik al jaren hoesjes, maar nu ik vooral in het laatste jaar wat rustiger ben geworden denk ik dat ik zonder een case wel uit de voeten kan.

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:05
Voor de Pixel 3 heb ik de Spigen Thin Fit case, 2/3 van de achterkant heeft soort structuur, is minder fijn dan gewoon een gladde achterkant.

• KoningSlakkie
Ik heb gisteren de december update geïnstalleerd. Het lijkt alsof ze de agressieve ram management hebben gefixt. Ik hoef mijn gebruikte apps niet meer te herladen. Behalve soms Snapchat, maar Snapchat werkt sowieso niet zo goed op Android.

• DaemonAngel
dimmak schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:27:
[...]

Spigen heeft ook een Thin Fit (en een Thin Fit 360). De reguliere gebruik ik al jaren bij verschillende telefoons en is echt een droom. Niet dik en toch heel wat bescherming. De 360 bestaat uit 2 onderdelen en moet over je hele telefoon bescherming bieden.

Ik twijfel om bij de 3 caseless te gaan. Ik gebruik al jaren hoesjes, maar nu ik vooral in het laatste jaar wat rustiger ben geworden denk ik dat ik zonder een case wel uit de voeten kan.
Wow, die thin fit 360 ziet er echt wel insane uit. Langs alle kanten beschermd.
Ik ben eens benieuwd want ik heb ook een paar Spigen cases voor mijn S7 en de bulky versies zijn wel echt zeer beschermend.
Misschien dat ik die 360 aanschaf as reis case.
Ik gebruikte geen case en een skin voor gewoon gebruik op mijn S7 en as ik ging reizen deed ik er de serieuze case rond meestal. Misschien dat ik voor dezelfde aanpak ga hier.

Edit: wat reviews gelezen en de screenprotector blijft toch wel een issue. Van wat ik lees doet deze toch wel echt afbreuk aan het gebruik van het toestel. De 360 met zijn screenprotector is geen uitzondering blijkbaar.

[Voor 9% gewijzigd door DaemonAngel op 04-12-2018 15:31]

• zuukie
Is de batterijduur verbeterd bij de update van begin december. Hoe zijn de ervaringen?

• Jasper
Gisteren de Pixel 3 ook binnen gekregen. Erg mooi toestel! Qua hoogte/grootte erg wennen na een iPhone SE.

Vandaag kreeg ik dit hoesje (MNML case) binnen van Amazon. Voelt erg fijn. Super dun, en een subtiel randje rond de camera waardoor de camera niet direct op de ondergrond ligt. I like.

📷 Insta

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:42
[...]

Een Dbrand skin op de achterkant voorkomt dit en dan kun je dus iedere case die je wilt gebruiken. Uiteraard kun je Dbrand vervangen door ieder ander merk die dit ook aan biedt.

• Jasper
Iemand al een Qi charger, anders dan de google stand, getest? Ik ben wel benieuwd hoe lang het laden duurt op een standaard 5W of 10W charger.

📷 Insta

• west-13
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-11-2022
Goedendag ,

als het goed is krijg ik morgen mijn pixel 3 xl binnen . iemand nog tips om hem zo lang mogelijk netjes te houden ? ik wil wel een hoesje maar niet alsof het lijkt alsof ik in de bouw werk zeg maar :)

en mensen ervaring met aliexpress hoesjes eventueel ? lijkt me best leuk beetje wisselen qua kleur maar eigenlijk gewoon opzoek naar 1 goede fijne hoes ./ screenprotector .

• AgeOfPanic
AgeOfPanic schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 17:27:
Heb sinds een paar dagen een 3XL in gebruik met sinds vandaag de officiële carbon hoes. Mij valt heel erg op dat het geluid via bv de YouTube app erg hol aandoet. Dit is niet echt afhankelijk van het volume, hoewel het bij hogere volumes wel minder opvalt.
Hebben jullie dit ook? Ik kan de telefoon opsturen, maar als dit bij de telefoon hoort, dan moet ik er maar mee leven.
Net de december update geïnstalleerd en de geluidskwaliteit is enorm verbeterd. Dat was mijn enige issue nog. Ben enorm blij met de telefoon.

• Jasper
west-13 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:06:
[..]. iemand nog tips om hem zo lang mogelijk netjes te houden ? ik wil wel een hoesje maar niet alsof het lijkt alsof ik in de bouw werk zeg maar :)
Dit plaatste ik gisteren:
Jasper schreef op woensdag 5 december 2018 @ 17:12:
Vandaag kreeg ik dit hoesje (MNML case) binnen van Amazon. Voelt erg fijn. Super dun, en een subtiel randje rond de camera waardoor de camera niet direct op de ondergrond ligt. I like.
Nog steeds erg blij mee!

📷 Insta

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@Jasper Heb je wel eens eerder een MNML case gehad? Die van mij is in de zomer binnen gekomen, maar waarschijnlijk door de warmte is hij binnen 1,5 maand steeds ruimer geworden tot een moment dat hij enorm los in het hoesje zat (Pixel 2 XL). Ik heb er destijds 2 besteld en de tweede zit er sinds die tijd op en is (nog) niet los. Ik heb geen idee hoe het komende zomer gaat lopen, maar ik vind ze voor de prijs wel vrij matig..

Website

• Jasper
J0YR1D3R schreef op donderdag 6 december 2018 @ 14:44:
@Jasper Heb je wel eens eerder een MNML case gehad? Die van mij is in de zomer binnen gekomen, maar waarschijnlijk door de warmte is hij binnen 1,5 maand steeds ruimer geworden tot een moment dat hij enorm los in het hoesje zat (Pixel 2 XL). Ik heb er destijds 2 besteld en de tweede zit er sinds die tijd op en is (nog) niet los. Ik heb geen idee hoe het komende zomer gaat lopen, maar ik vind ze voor de prijs wel vrij matig..
Oei, dat klinkt niet heel positief. Nee, dit is in mijn eerste. We gaan het zien!

📷 Insta

• KoningSlakkie
zuukie schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 21:01:
Is de batterijduur verbeterd bij de update van begin december. Hoe zijn de ervaringen?
Dit is heel moeilijk te zeggen omdat het gewoon afhangt hoe je het gebruikt. Maar ik haal nog steeds consistent 4:30±0:15u screen on time met de kleine pixel 3, met een totale standby tijd 11 tot 13u. Ik heb de update maar 2 dagen dus het is lastig om zo snel een patroon te zien. Maar het lijkt er op alsof de batterij duur niet vooruit op is gegaan.

Ik kan dit ook alleen maar zeggen omdat ik zelf benieuwd ben naar de batterijduur. Normaal gezien, als het kan laad ik mijn batterij tussendoor even op naar max. 80% zodat mijn batterij gezonder blijft.

Wat ik wel echt merk is dat ik geen app shutdowns heb door de verbeterde ram management.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jasper schreef op donderdag 6 december 2018 @ 15:47:
[...]

Oei, dat klinkt niet heel positief. Nee, dit is in mijn eerste. We gaan het zien!
Voorlopig gewoon lekker blijven gebruiken :) Ik heb ook lang gezocht naar iets wat vooral bescherming geeft bij stoten, voor vallen zit je meteen aan een lomp ding vast en een 2/3XL is al geen klein toestel. Dit is overigens wat ik bedoelde en iets wat ook op reddit al is langs gekomen:

Het linkerhoesje is overduidelijk langer dan de rechter 8)7

Website

• AgeOfPanic
Ik ben erg tevreden over de officiële cover van Google. Heb de carbon versie. Ziet er ook netjes uit.
Ik ben trouwens ook prima tevreden over de accuduur die ik haal. Heb nu bijna 3,5 uur screen on time en zit nog op 45%. Met normaal tot intensief gebruik voor mijn doen haal ik dus makkelijk het eind van de dag.

• Jasper
J0YR1D3R schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:13:
[...]

Voorlopig gewoon lekker blijven gebruiken :) Ik heb ook lang gezocht naar iets wat vooral bescherming geeft bij stoten, voor vallen zit je meteen aan een lomp ding vast en een 2/3XL is al geen klein toestel. Dit is overigens wat ik bedoelde en iets wat ook op reddit al is langs gekomen:

[Afbeelding: MNML Pixel 2 XL]
Het linkerhoesje is overduidelijk langer dan de rechter 8)7
wow dat is echt een heftig verschil!

📷 Insta

• Fuku-San
Sinds vandaag mijn pixel 3 binnen, heel mooi toestel. Screenprotector van aliexpress is ruk, die heb ik er maar afgepulkt, vult het scherm niet volledig.

Enige minpunt so far is de speakers. Ze kraken een beetje ofzo. Klinkt wat onrustig. Iemand anders last van ook? Gaat hier om de kleine pixel 3.

• UPPERKEES
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Heeft iemand al een ClearPlex screen protector laten zetten door MediaMarkt? Ik wil dat dit weekend gaan doen, maar ben benieuwd of iemand dat al gedaan heeft (en of MediaMarkt wel een design hebben voor dat toestel natuurlijk. Ik ben vooral benieuwd of de protector niet te smal of breed is, dat lijkt met normale screen protectors vaak fout te gaan.

• pdavie2311

pdavie2311

AquaL1te schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:16:
Heeft iemand al een ClearPlex screen protector laten zetten door MediaMarkt? Ik wil dat dit weekend gaan doen, maar ben benieuwd of iemand dat al gedaan heeft (en of MediaMarkt wel een design hebben voor dat toestel natuurlijk. Ik ben vooral benieuwd of de protector niet te smal of breed is, dat lijkt met normale screen protectors vaak fout te gaan.
Clearplex is een "slim" systeem. Het apparaat maakt een screenshot van het scherm en maakt op basis daarvan de protector. Tot op alle uitsparingen na, zo perfect. Helemaal top. Wel wordt het scherm stroever en vind ik persoonlijk een glazen protector nog steeds het fijnst aanvoelen.

• AgeOfPanic
Fuku-San schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:57:
Sinds vandaag mijn pixel 3 binnen, heel mooi toestel. Screenprotector van aliexpress is ruk, die heb ik er maar afgepulkt, vult het scherm niet volledig.

Enige minpunt so far is de speakers. Ze kraken een beetje ofzo. Klinkt wat onrustig. Iemand anders last van ook? Gaat hier om de kleine pixel 3.
Even de update van december installeren. Die heeft bij mij veel verbeterd in de kwaliteit van het geluid uit de speakers.

• DaveD1109
Ik heb hem! Zit er echt perfect op,!

DaveD

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Afgelopen zondag laten doen. De Pixel 3 stond al in hun database en was binnen enkele minuten gesneden. Ik stond binnen 15 miniem weer buiten.

Iemand ervaring met QI laders voor in de auto?

• Fuku-San
Telefoon (pixel 3) nu een week binnen, hier een paar dingen die mij opvallen:

-De telefoon lijkt soms wat touch sensitivity issues te hebben. google feed lukt me niet altijd in 1 swipe te bereiken. Typen ook soms beetje stotterig (swiftkey)
-De accuduur is niet echt indrukwekkend
-de telefoon lijkt af en toe soms wat laggy te zijn. Is ook al een keer semi vastgelopen. Ik gebruik gangbare apps, niks speciaals.

Al met al maf, want heb alle pixeltoestellen gehad en nog nooit eerder last van lag gehad, maar op 1 of andere manier voelt de 3 tot dusver gewoon minder snappy. My guess is dat het een software issue is. Hoop ik dan! Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Moet er wel bij vermelden dat de phone het 90% van de tijd gewoon top doet en het echt een heerlijk toestel in gebruik is verder, maar dat ben ik sinds de nexus 6P wel gewend van googlephones. Had alleen deze kinderziektes niet verwacht.

• KoningSlakkie
Fuku-San schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:49:
Telefoon (pixel 3) nu een week binnen, hier een paar dingen die mij opvallen:

-De telefoon lijkt soms wat touch sensitivity issues te hebben. google feed lukt me niet altijd in 1 swipe te bereiken. Typen ook soms beetje stotterig (swiftkey)
-De accuduur is niet echt indrukwekkend
-de telefoon lijkt af en toe soms wat laggy te zijn. Is ook al een keer semi vastgelopen. Ik gebruik gangbare apps, niks speciaals.

Al met al maf, want heb alle pixeltoestellen gehad en nog nooit eerder last van lag gehad, maar op 1 of andere manier voelt de 3 tot dusver gewoon minder snappy. My guess is dat het een software issue is. Hoop ik dan! Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Moet er wel bij vermelden dat de phone het 90% van de tijd gewoon top doet en het echt een heerlijk toestel in gebruik is verder, maar dat ben ik sinds de nexus 6P wel gewend van googlephones. Had alleen deze kinderziektes niet verwacht.
Ik ben het met de accuduur eens dat het niet zo geweldig lang is. Ik gebruik gewoon de google keyboard. Lag, app shutdowns en vastlopers had ik bij de telefoon vers uit de doos voor de december patch. De touch sensitivity is pas achteruit gegaan nadat ik een screen protector heb geïnstalleerd.

Na de update van 4 december is mijn telefoon lag-free en werkt deze nu vlekkeloos. Waarschijnlijk een overbodige vraag op tweakers, maar draai je wel de meest recente update?

[Voor 3% gewijzigd door KoningSlakkie op 11-12-2018 16:02]

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:47
Heb ff zitten zoeken in de topic omtrent de speaker, die voel je namelijk (trilt) behoorlijk bij muziek en dan niet bij de speakers maar achterop het scherm in het midden. Iemand anders ook dergelijke ervaring, of heb ik hier gewoon een mandag ochtend pixel?

Exact onder de fingerprint sensor..

[Voor 7% gewijzigd door beyazz06 op 11-12-2018 18:44]

• rp87
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:54
beyazz06 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 18:44:
Heb ff zitten zoeken in de topic omtrent de speaker, die voel je namelijk (trilt) behoorlijk bij muziek en dan niet bij de speakers maar achterop het scherm in het midden. Iemand anders ook dergelijke ervaring, of heb ik hier gewoon een mandag ochtend pixel?

Exact onder de fingerprint sensor..
Klopt, heb ik ook.
Maar mij irriteert het niet, het viel op nadat ik dit in de review (op Tweakers?) las.

• UPPERKEES
  • Niet online
nielsn schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:15:
[...]
Afgelopen zondag laten doen. De Pixel 3 stond al in hun database en was binnen enkele minuten gesneden. Ik stond binnen 15 miniem weer buiten.

Same here, alleen doen niet zulke handige scholieren dit bij de MediaMarkt waar ik was. Was vandaag teruggegaan omdat de ClearPlex er niet goed opzat. Nu de protector opgedroogd is zie ik er stof onder zitten... Time for round 3 |:(

• DaveD1109
AquaL1te schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 19:24:
[...]

Same here, alleen doen niet zulke handige scholieren dit bij de MediaMarkt waar ik was. Was vandaag teruggegaan omdat de ClearPlex er niet goed opzat. Nu de protector opgedroogd is zie ik er stof onder zitten... Time for round 3 |:(
Ik moet er morgen ook mee terug ivm stof eronder!😬

DaveD

• beyazz06
rp87 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 19:14:
[...]

Klopt, heb ik ook.
Maar mij irriteert het niet, het viel op nadat ik dit in de review (op Tweakers?) las.
Oh, heb het niet eens in de review gezien. Het viel mij direct op, het lijkt namelijk alsof ik men scheermachine in de hand heb >_< Morgen maar even bellen met Google, kijken wat ze mij te vertellen hebben..

• spencer_830
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15:43
nielsn schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:15:
[...]

Ik heb een VW golf 7.5 met een QI lader in het opbergvak.
De Pixel blijft tijdens het rijden op zijn plaats liggen.
Hiervoor had ik een iPhone 8, met deze was het een drama.
De iPhone moest ik precies goed leggen om draadloos te kunnen laden, maar na de eerste bocht was deze van zijn plek. Met een beetje geluk kwam de iPhone terug op de juiste plek als ik een bocht de andere kant op had.
Ik heb de Pixel een aantal keer, kort, geladen tijden het rijden, bij deze heb ik geen problemen gehad en hij blijft laden.
Ik heb overigens niet bijgehouden hoeveel procent erbij komt in welke tijd.

• pdavie2311

pdavie2311

Vandaag komt mijn DBrand Skin binnen die ik al besteld had voor de Pixel 3XL. Gezien ik deze niet meer heb, kan deze bij interesse worden overgenomen. Wit leder skin met groen Google logo. Perfect in de stijl van de White Pixel. Zit grote levertijd op vanuit buitenland, je kunt hem morgen al in huis hebben dus..

[Voor 15% gewijzigd door pdavie2311 op 12-12-2018 09:15]

• daanb14
  • Laatst online: 28-03 06:56
Hallo mede Pixelgebruikers,

Ik ben op zoek naar een goede screenprotector voor mijn Pixel 3 Just Black.
Ik had zo'n ding van panzerglass, maar dat was zo'n ding die alleen aan de zijkanten bevestigt en op de oppervlakte van het scherm een luchtlaag ertussen laat. Ik zoek eigenlijk een tempered glass screenprotector die gewoon vastzit (zonder zo'n luchtlaag met alleen vast op de hoeken) over het hele scherm en het liefst ook over de gebogen rand gaat. Hebben jullie misschien suggesties?
Edit: Ik denk dat ik bij mijn lokale MediaMarkt een Clearplex laat zetten. Ik zag dat jullie daar tevreden over waren?

[Voor 10% gewijzigd door daanb14 op 12-12-2018 13:53]

• beyazz06
Vandaag google gesproken, de medewerker aan de telefoon gaf aan dat het toestel hoogstwaarschijnlijk omgeruild zal worden, maar het eerst nog gaat overleggen met technische dienst. Wat mij doet denken.. fabrieksfout?

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

beyazz06 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 16:06:
Vandaag google gesproken, de medewerker aan de telefoon gaf aan dat het toestel hoogstwaarschijnlijk omgeruild zal worden, maar het eerst nog gaat overleggen met technische dienst. Wat mij doet denken.. fabrieksfout?
Ik heb dit probleem ook. Hoe gaat het in zijn werk? Hoe heb je het gemeld?

Mijn blog - T.net nostalgie - Tweak uptime

• catchingfire
Je bent je ervan bewust van dat geluid trillingen in de lucht is? En dat in een waterdichte telefoon deze trillingen nergens naar toe kunnen? Ze kunnen dit vast softwarematig verhelpen door bepaalde frequenties te cancellen die de behuizing laten resoneren.

• KoningSlakkie
Zoals @catchingfire zegt, het is een combinatie van het niet kunnen ontsnappen van luchtdruk door waterproofing, de gebruikte materialen inclusief hoe het intern gevormd is wat zorgt voor akoestische resonantie. Zoals deurpanelen zullen meetrillen in een auto door je geluidsinstallatie.

De pixel 3 trilt het meest van alle smartphones die ik tot nu toe in handen heb gehad. Maar het is gewoon hoe de telefoon gebouwd is. Ik geloof niet dat er bij jouw telefoon iets mis is.

• beyazz06
catchingfire schreef op donderdag 13 december 2018 @ 14:34:
[...]
Je bent je ervan bewust van dat geluid trillingen in de lucht is? En dat in een waterdichte telefoon deze trillingen nergens naar toe kunnen? Ze kunnen dit vast softwarematig verhelpen door bepaalde frequenties te cancellen die de behuizing laten resoneren.
Beetje kort door de bocht; pixel 3 is niet de enige telefoon die waterdicht is. Wel tot nu toe de enige telefoon waarbij ik het idee heb een scheermachine in de hand te hebben.
KoningSlakkie schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:31:
[...]
Zoals @catchingfire zegt, het is een combinatie van het niet kunnen ontsnappen van luchtdruk door waterproofing, de gebruikte materialen inclusief hoe het intern gevormd is wat zorgt voor akoestische resonantie. Zoals deurpanelen zullen meetrillen in een auto door je geluidsinstallatie.

De pixel 3 trilt het meest van alle smartphones die ik tot nu toe in handen heb gehad. Maar het is gewoon hoe de telefoon gebouwd is. Ik geloof niet dat er bij jouw telefoon iets mis is.
Geen idee of het bij mij meer of minder is. Als Google echter direct aangeeft het toestel te willen omruilen, dan zegt dat wat. M.i. zegt dat wat over het probleem wat Google herkent, maar goed ik zal je meer kunnen vertellen wanneer ik het nieuwe toestel in handen heb.

• UPPERKEES
  • Niet online
Ik zie dunne, maar veel rode lijntjes in mijn Google Pixel 3 display wanneer ik mijn display heel laag zet met een witte achtergrond (in Google Photos bijvoorbeeld), met Night Light aan (ook zonder zie ik het, maar minder goed), wanneer ik dan de notification balk naar beneden trek wordt het scherm nog donkerder. Dan zie ik veel dunne rode lijntjes, vooral aan mijn rechterkant van het scherm.

Kan iemand dit reproduceren? Het moet wel in een donkere kamer om het goed te zien. Als men dit niet kan reproduceren kan het namelijk zo zijn dat MediaMarkt mijn scherm beschadigd heeft met hun hitte pistool die ze gebruikten voor het drogen van de ClearPlex screen protector. De rechterkant van het scherm hebben ze namelijk iets langer zitten verwarmen...

Ik kan het niet fotograferen, mijn andere telefoon is een OnePlus en kan in een donkere kamer geen duidelijke foto maken, het registreert ook niet met een screenshot, dus het is geen software probleempje.

• DaemonAngel
beyazz06 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 08:44:
[...]

Beetje kort door de bocht; pixel 3 is niet de enige telefoon die waterdicht is. Wel tot nu toe de enige telefoon waarbij ik het idee heb een scheermachine in de hand te hebben.

[...]

Geen idee of het bij mij meer of minder is. Als Google echter direct aangeeft het toestel te willen omruilen, dan zegt dat wat. M.i. zegt dat wat over het probleem wat Google herkent, maar goed ik zal je meer kunnen vertellen wanneer ik het nieuwe toestel in handen heb.
Mijne trilt ook gewoon in het middendeel. Vermoed omdat dit gewoon het verste van een vastgemaakt punt is en het materiaal het meeste kan bewegen.

Ben wel benieuwd of dit effectief een probleem is of gewoon een design eigenschap.
Heb het nog wel in reviews gehoord dat ze zeiden dat die sterk resoneerde als die op een tafel lag voor muziek.

Hij gaat ook wel gewoon insane luid vind ik. Voor een podcast zet ik mijn BT speaker al niet meer aan.

• Sakerhetz
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16-02 22:38
Hoi,

Ik heb een vraag betreffende de clearplex screenprotectors
Omdat ik mijn pixel altijd bij de MM in Nordhorn koop en ze daar de clearplex screenprotectors niet kennen, is mijn vraag heeft MM Hengelo of Enschede wel clearplex screenprotectors?
Sorry beetje off topic maar ik kom zelden in Enschede of Hengelo!

• DaveD1109
Sakerhetz schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:28:
Hoi,

Ik heb een vraag betreffende de clearplex screenprotectors
Omdat ik mijn pixel altijd bij de MM in Nordhorn koop en ze daar de clearplex screenprotectors niet kennen, is mijn vraag heeft MM Hengelo of Enschede wel clearplex screenprotectors?
Sorry beetje off topic maar ik kom zelden in Enschede of Hengelo!
Dat denk ik wel! Clearplex wordt er met een machine op maat opgeplakt met soort gel. Dit moet wel 48 uur uitharden voor het mooiste resultaat.
Ik ben zelf een keer teruggeweest omdat er toch stof onder zat en nu zit ie er perfect op.
Volgens mij heeft elke MediaMarkt in Nederland clearplex. Je moet er wel naar vragen 😉

DaveD

• DaveD1109
Ik heb zojuist mijn case van totallee binnen gekregen. Vanuit Amerika over laten komen maar was het wachten wel waard! Erg mooie dunne case!

DaveD

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hm! Die ziet er erg interessant uit! Dikte van een halve millimeter lijkt me top. Ik ga er vanuit dat het een rubberachtige (lees: stroeve) case is?
Ik heb nu de officiële Google (stoffen) case en hoewel ik die erg mooi vind - mooi materiaal en de knopjes zijn in de case verwerkt, chique - geeft 'ie best wat dikte extra en is 'ie echt wel vrij glad in je handen.

Ik heb ondertussen een Totallee coupon voor 25% korting en vanaf 35$ is het free shipping; iemand interesse om mee te doen? Voor nog geen 20 euro heb je dan een case thuis, versturen in NL kan natuurlijk in een envelop.

System Specs Desktop | System Specs Laptop

• DaveD1109
Gullie007 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:23:
Hm! Die ziet er erg interessant uit! Dikte van een halve millimeter lijkt me top. Ik ga er vanuit dat het een rubberachtige (lees: stroeve) case is?
Ik heb nu de officiële Google (stoffen) case en hoewel ik die erg mooi vind - mooi materiaal en de knopjes zijn in de case verwerkt, chique - geeft 'ie best wat dikte extra en is 'ie echt wel vrij glad in je handen.

Ik heb ondertussen een Totallee coupon voor 25% korting en vanaf 35$ is het free shipping; iemand interesse om mee te doen? Voor nog geen 20 euro heb je dan een case thuis, versturen in NL kan natuurlijk in een envelop.
Hij is van een soort kunstof maar wel ruw dus heeft goede grip.
Is echt een mooi dus hoesje en heeft bij de camera en vinger scanner een subtiel randje.

DaveD

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Vergeet niet de eventuele invoerrechten, ik moest €20 extra betalen bij de douane.....

• DaveD1109
loentje48 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:30:
Vergeet niet de eventuele invoerrechten, ik moest €20 extra betalen bij de douane.....
[...]
Voor het hoesje? Ik heb niets gezien hoor!

DaveD

• Sakerhetz

Heb je een link voor de totallee case?
Goed idee om met meerdere mensen te kopen.
Drukt de prijs :)

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Eventueel...... Heb je geluk gehad 😉
DaveD1109 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 17:00:
[...]

Voor het hoesje? Ik heb niets gezien hoor!

• daanb14
  • Laatst online: 28-03 06:56
Ik heb vandaag de clearplex protector laten zetten. Plakken ze hem scheef |:( .

[Voor 7% gewijzigd door daanb14 op 14-12-2018 20:52]

• UPPERKEES
  • Niet online
daanb14 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 20:25:
Ik heb vandaag de clearplex protector laten zetten. Plakken ze hem scheef |:( .
Dat is helaas "normaal", ik heb hem 3 keer opnieuw moeten laten zetten. Zit nog steeds niet zoals ik hem zou zetten, maar het is acceptabel. Probeer de SmartBar te ontwijken als er scholieren achter staan, dat verdubbelt je slagingskans al.

• UPPERKEES
  • Niet online
Heeft iemand ook ervaring met dit probleem? Een donkerrode tint met low display brightness (Pixel 3). Het lijkt wat op dit probleem, maar dan dus donker rode vlekken. Kan iemand please checken of hij/zij het kan reproduceren met zijn/haar Pixel 3? In de beschrijving van de post staat hoe ik het probleem produceer.

• KoningSlakkie
AquaL1te schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 12:03:
Heeft iemand ook ervaring met dit probleem? Een donkerrode tint met low display brightness (Pixel 3). Het lijkt wat op dit probleem, maar dan dus donker rode vlekken. Kan iemand please checken of hij/zij het kan reproduceren met zijn/haar Pixel 3? In de beschrijving van de post staat hoe ik het probleem produceer.
Yup, dit heet blacksmearing en mijn pixel 3 heeft dit ook bij zeer lage helderheid. Dit is een bekend nadeel van oled schermen.

Correctie:
@AquaL1te Mijn excuses, ik denk toch dat je iets anders ervaart. Waar ik het over heb is wanneer ik bijvoorbeeld scroll, de rooie pixels minder snel reageren. Dus bij een zwart en grijs beeld heb ik dat een object in het rood achtervolgt alsof het wordt uitgesmeerd in het rood. Ik zal proberen dit vast te leggen op foto.

Maar wat ik dus heb is niet te zien bij een statisch beeld enkel bij bewegend beeld. Jij hebt wel last van rode vlekken bij statisch beeld begrijp ik?

[Voor 25% gewijzigd door KoningSlakkie op 15-12-2018 16:53]

• UPPERKEES
  • Niet online
KoningSlakkie schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 14:55:
Maar wat ik dus heb is niet te zien bij een statisch beeld enkel bij bewegend beeld. Jij hebt wel last van rode vlekken bij statisch beeld begrijp ik?
Dat klopt, bij statisch beeld zie ik het, maar alleen in een donkere situatie. Iemand op de Google Pixel community zei dat iemand het ook kon reproduceren (als dat geen PR is). Maar dit heb jij dus totaal niet? Je ogen moeten wel eerst even een beetje wennen aan het donker om het goed te zien.

Maar dus met een witte achtergrond, brightness op het laagst, Night Light aan en dan langzaam de notification bar omlaag trekken. Bij mij zie ik dan wel zichtbare donker rode vlekken, voornamelijk aan de rechterzijde van mijn scherm. Over de rest van het scherm is het meer verspreid en minder zichtbaar.

• KoningSlakkie
AquaL1te schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 21:02:
[...]

Dat klopt, bij statisch beeld zie ik het, maar alleen in een donkere situatie. Iemand op de Google Pixel community zei dat iemand het ook kon reproduceren (als dat geen PR is). Maar dit heb jij dus totaal niet? Je ogen moeten wel eerst even een beetje wennen aan het donker om het goed te zien.

Maar dus met een witte achtergrond, brightness op het laagst, Night Light aan en dan langzaam de notification bar omlaag trekken. Bij mij zie ik dan wel zichtbare donker rode vlekken, voornamelijk aan de rechterzijde van mijn scherm. Over de rest van het scherm is het meer verspreid en minder zichtbaar.
Aaaah nu begrijp ik het, na flink wennen zie ik inderdaad dat het niet helemaal uniform is. Ik zie globaal rechts een lange vage rode vlek. En links onder in het hoekje een meer kleine rode vlek zo groot als de vingerprintscanner.

Maar dit zie ik nadat je me dit hebt verteld en ik er echt naar moet zoeken. In de praktijk ben ik dit niet tegen gekomen. Ik kan me voorstellen dat dit bij jou wel erger is. Ik heb in tegenstelling tot veel reviewers en andere mensen op het forum ook totaal geen last van colorshifting. Mijn s7 edge heeft daar veel meer last van.

Blacksmearing bij de laagste helderheid zoals ik het beschreef zie ik wel in de praktijk bij mijn pixel 3.

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:17

KingCrash

Angry Rabbit

Eerste berichtje vanaf mijn Pixel3. Gisteren naar Keulen geweest, en daar in de MediaMarkt een zwarte opgehaald. Nu gelijk 150€ cashback. Dus 850-150=700. Net niet de blackfriday prijs dus, maar omdat ik nu toch in Duitsland was toestel meegenomen.
Helaas accesoires als screenprotector/case uitverkocht. Dus die moet ik online nog even zien te vinden.
Scherm/geluid zijn prima 😀

Angry Rabbit

• Sakerhetz
KingCrash schreef op zondag 16 december 2018 @ 10:20:
Eerste berichtje vanaf mijn Pixel3. Gisteren naar Keulen geweest, en daar in de MediaMarkt een zwarte opgehaald. Nu gelijk 150€ cashback. Dus 850-150=700. Net niet de blackfriday prijs dus, maar omdat ik nu toch in Duitsland was toestel meegenomen.
Helaas accesoires als screenprotector/case uitverkocht. Dus die moet ik online nog even zien te vinden.
Scherm/geluid zijn prima 😀
Had hetzelfde bij de MM Nordhorn, telefoons op voorraad maar geen cases en screenprotectors op voorraad.
Met een verkoper gesproken die verzekerde mij dat er begin januari weer een nieuwe lading cases en screenprotectors komen.

• catchingfire
Iemand in de zaal met een Pixel Stand?

Sinds de laatste update is doet ie het niet meer best... schakelt enkele keren tussen snel laden en langzaam laden en stopt uiteindelijk met laden, zodat je 's ochtends nog een bijna lege telefoon hebt :(
Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [Google Pixel 3(XL)] Levertijden en Prijzen

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee