Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:54
Ja, heb jij bijna 15 miljard? @drfruit Dat is een flinke score. Heb je nog pogingen over dan? Of heb je het alles gegeven?

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
@Robolokotobo
Volgens mij was dit m'n tweede poging. Het was wel intens. Nu maar zien of iemand me uitdaagt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
hahaha schitterend! @drfruit Je kan je score op het Attack from Mars ZEN toernooi ook nog wel verbeteren. Je moet gewoon even Ruler of the Universe halen. Je kan op het internet wel vinden hoe dat moet. Je moet daar 6 dingen voor doen.

Even uit mijn hoofd: Super Jets. 5-way combo. Super Jackpot uit de gewone multiball. Je moet Total Anihilation een keer gestart hebben. Martian multiball een keer gestart hebben (Je weet wel, dat je die 4 mars mannetjes moet raken om een multiball te starten). Daarvoor moet je eerst alle letters van het woord martian die links en rechts aan de zijkant zitten raken. En dan in het gat aan de rechterkant naast de rechterramp schieten. En je moet Mars verslaan. Dan brand er een blauw lampje bij hetzellfde gat waar ik het net over had. Als je de bal er dan in schiet begint de ruler of the universe multiball, waar je 5 miljard punten moet halen om het uit te spelen. Je krijgt dan een bonus van 5 miljard. Die beide 5 miljard punten tellen dubbel omdat het tijdens multiball is, en worden dus samen 20 miljard

Mocht je dit al weten, heeft iemand anders hier er misschien wel wat aan

[ Voor 3% gewijzigd door Robolokotobo op 26-05-2019 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Zo, je hebt er een hele studie van gemaakt @Robolokotobo .
Ik concentreer me altijd zo op het spel, dat ik dat soort strategieën vaak mis. Ik richt me nu vooral op de rechter ramp en zodra de blauwe lampjes voor multiball aan gaan, daarop.
Eens kijken of ik het hele plan met een paar keer lezen in me op kan nemen.

Edit: ik concentreer me zo op het flipperen, dat ik twee kasten door elkaar haalde. Die rechter ramp en blauwe lampjes is Theatre of Magic, niet Attack from Mars. 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door drfruit op 26-05-2019 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
@drfruit Ik heb Attack from Mars ook altijd in The Pinball Arcade gespeeld. Op een gegeven moment ben je toch wel nieuwsgierig hoe de vork in de steel zit, en dan ga je je inlezen. De volgorde waarin je de dingen doet maakt niet uit trouwens. Zo heb ik bijv. ook Ghostbusters uitgespeeld in Stern Pinball Arcade. Door op te zoeken wat de beste strategie is. Die game heeft zoveel scenes, dat het nogal verwarrend is
drfruit schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:49:
Ik heb een zelf(ver)bouw-pc met een i5-4460 op 3,2GHz en een Geforce GTX 1060 6GB, en een MSI Trident met een i1-7700 3,6GHz en een GTX 1060 3GB.

Net zat ik overigens op een laptop, waarop flipperen niet echt te doen is. Nu moet ik je toernooi weer op een van de andere pc's zien terug te vinden.
Dat is flinke hardware. Daar zou je een 144Hz monitor bij kunnen gebruiken. Dan heb je vloeiender beeld (144 beelden per seconde) en waarschijnlijk ook een lagere response tijd. Of het echt wat uithaalt, dat durf ik niet te zeggen

[ Voor 43% gewijzigd door Robolokotobo op 27-05-2019 05:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
@Robolokotobo
Vanmorgen wel m'n score verbeterd, maar niet de 1e plaats heroverd, en nu zijn de beurten op.

Ik ga me denk ik maar eens op een Xbox oriënteren. Het voornaamste probleem met de pc's is de gammele ondersteuning van controllers. De ene keer reageren ze beter dan de andere, waar het aan kan liggen is me een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
@drfruit Ik heb het score board gezien. Ik weet niet wie de persoon op de eerste plaats is maar het is een hele hoge score. Je moet ook aardig wat geluk hebben als je maar 5 keer mag proberen natuurlijk. Het kan net dat ene potje allemaal enorm meezitten. Maar het kan ook 5 keer achter elkaar allemaal niet meezitten.

Wat voor controller gebruik je op PC? Xbox One controllers worden standaard ondersteund op Windows. De pros spelen allemaal met PS4 controllers. Omdat je daarmee de kasten harder kan schudden in FX3. De PS4 controller heeft ook de betere ergonomie voor het gebruiken van de schouder knoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
@Robolokotobo
Ik heb een paar ps3 kloon-controllers. Mijn oude originele ps3-controllers bevielen het best, maar die heb ik kapotgespeeld en ze zijn nergens meer te krijgen.
Zijn die ps4 controllers niet draadloos? Ik heb er ooit een paar geprobeerd via Amazon, maar die kon je niet bedraad aansluiten en draadloos reageerden ze te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
@drfruit Je kan een PS4 controller aansluiten met een micro usb naar usb kabel. Zo'n kabel die ook bij telefoons zit. Ik denk alleen wel dat het die oudere micro usb variant is. Dus een kabeltje die bij een nieuwe Samsung telefoon zit past niet. Wordt er niet zo'n kabeltje meegeleverd bij een PS4 controller? Want het is dezelfde soort kabel waarmee je zo'n controller aansluit op een PS4 om hem op te laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
@Robolokotobo
Ik heb vast wel zo'n kabeltje, ik heb er talloze in alle varianten. Ben nu even aan het kijken of ik ook mijn Nvida Shield controller werkend kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
@drfruit Ik geloof dat je software moet downloaden om de PS4 controller werkend te krijgen. Maar dat zal je wel weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
@Robolokotobo
Klopt, Geforce Experience was nodig, maar het werkt nu. Best een lekkere controller, alleen druk ik af en toe per ongeluk op een knop die de game pauzeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
@drfruit Ik neem aan dat je het over de Shield controller hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Yep, verkeerd gelezen.
Ik dacht net op Toms te lezen dat die PS4 controller nu direct in Steam wordt ondersteund. Denk er wel aan die toch eens te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
@drfruit Dat zou me niks verbazen. Ik zou absoluut voor de PS4 controlller gaan als ik moest kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:26

TFHfony

Professional Weirdo

Hoe kan het dat ik dit topic nog niet gevonden had? Heb alle tafels op mijn PS4 Pro in TPA, SPA, ZP2 en FX3. Verder ga ik zo nu en dan naar het flipper museum in Rotterdam, ben verslaafd geweest aan Pinball Dreams/Fantasies/Illusions/etc op mijn Amiga. Zelfs op mijn MSX in de jaren '80 al diverse flipper spelletjes gespeeld waarvan ik er ook een zwik online heb staan op mijn site (https://www.file-hunter.com/MSX en zoek op pinball)...

Maar goed. Morgen weer 10 euro doneren aan Zen. En nu maar hopen dat we snel 4K content in FX3 op de PS4Pro gaan zien. En ongecensureerde tafels...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
@TFHfony Mooi dat je het nu gevonden hebt. Het topic is ook nog aardig nieuw. Dus je bent er nog mooi op tijd bij :)

Haha, ja daar gaat weer een tientje. Maar dat is geen ramp voor 3 tafels toch? Moet je eens kijken wat het zou kosten als je er voor ieder potje 50 cent in zou moeten gooien :P

4K is nog mooier natuurlijk. Maar we hebben niks te klagen over de scherpte van de game toch? Ik zie bijv. helemaal geen kartel randjes in de game

Ja, dat zie ik veel voorbij komen op het internet. Dat mensen klagen dat sommige dingen gecensureerd zijn. Van de mensen die zich de tafels nog goed kunnen herinneren of er zelfs nu nog in het echt op spelen kan ik het begrijpen. Het maakt mij persoonlijk niet zo heel veel uit

Ik ben erg benieuwd wat ze gaan doen als de next gen consoles straks uitkomen. Ik heb gister de AMD presentatie gezien en daarin werd gezegd dat ze de response tijden van de consoles gaan verbeteren. Als de nieuwe consoles er zijn gaat Zen vast de tafels ook in 4K beschikbaar maken. Het is alleen een beetje de vraag hoe lang het gaat duren voordat ZEN verbeteringen gaan doorvoeren als de nieuwe consoles er zijn. Maar ik denk dat we kwa graphics verder niks te klagen hebben. Was het niet zo dat we al lang in de huidige generatie zaten, voordat ZEN met FX3 kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Zo gisteren ook maar weer een paar potjes gedaan. Goede scores in je tournament @Robolokotobo gelukkig niet helemaal onderaan.

Ben ook benieuwd naar de nieuwe Williams pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Ik haalde net de hoogste score in een Ant Man toernooi, maar kreeg de melding dat het toernooi al afgelopen was terwijl ik nog aan het spelen was.

Dit is veranderd sinds de vorige periode dat ik FX3 speelde. Toen telde het moment waarop je begon te spelen. Misschien wel deels mijn eigen schuld, want ik speelde vroeger af en toe Sorcerer's Lair nog uren na het einde van een toernooi.

(Ik kan me voorstellen dat dat irritant was voor de maker van het toernooi, of de vermeende winnaar, die dan opeens nog een hogere score zag.)

[ Voor 15% gewijzigd door drfruit op 28-05-2019 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:26

TFHfony

Professional Weirdo

Robolokotobo schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:10:
@TFHfony Mooi dat je het nu gevonden hebt. Het topic is ook nog aardig nieuw. Dus je bent er nog mooi op tijd bij :)

Haha, ja daar gaat weer een tientje. Maar dat is geen ramp voor 3 tafels toch? Moet je eens kijken wat het zou kosten als je er voor ieder potje 50 cent in zou moeten gooien :P

4K is nog mooier natuurlijk. Maar we hebben niks te klagen over de scherpte van de game toch? Ik zie bijv. helemaal geen kartel randjes in de game

Ja, dat zie ik veel voorbij komen op het internet. Dat mensen klagen dat sommige dingen gecensureerd zijn. Van de mensen die zich de tafels nog goed kunnen herinneren of er zelfs nu nog in het echt op spelen kan ik het begrijpen. Het maakt mij persoonlijk niet zo heel veel uit

Ik ben erg benieuwd wat ze gaan doen als de next gen consoles straks uitkomen. Ik heb gister de AMD presentatie gezien en daarin werd gezegd dat ze de response tijden van de consoles gaan verbeteren. Als de nieuwe consoles er zijn gaat Zen vast de tafels ook in 4K beschikbaar maken. Het is alleen een beetje de vraag hoe lang het gaat duren voordat ZEN verbeteringen gaan doorvoeren als de nieuwe consoles er zijn. Maar ik denk dat we kwa graphics verder niks te klagen hebben. Was het niet zo dat we al lang in de huidige generatie zaten, voordat ZEN met FX3 kwam?
Die 3 tientjes vind ik inderdaad ook geen enkel probleem. Is een koopje in vergelijking met het spelen op een echte kast. Al is het concept van het Flipper Museum in R'dam ook wel leuk: Na het betalen van toegang voor een bepaalde periode kan je je onbeperkt uitleven op alle flipperkasten daar. Heerlijk!
En qua censuur: Tja, als je de tafels ook in TPA hebt gespeeld is het gewoon raar dat sommige zaken aangepast zijn. Het is gewoon zonde, zeker omdat het zaken zijn die nou niet echt heel erg schokkend zijn.
Dat van die 4K denk ik toch wat anders over: De grafische data e.d. is volgens mij wel aanwezig, want die hebben ze al voor de Steam/PC versie en de XBone & PS4 Pro kunnen het volgens mij gewoon aan.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
-ET- schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 08:16:
Zo gisteren ook maar weer een paar potjes gedaan. Goede scores in je tournament @Robolokotobo gelukkig niet helemaal onderaan.

Ben ook benieuwd naar de nieuwe Williams pack
Goed bezig. Als je er maar plezier mee hebt. Dat is veel belangrijker dan op welke plaats je eindigt. En hoe meer plezier je hebt, des te vaker zal je spelen, en daardoor ga je er alsmaar beter in worden. Tof om je hier weer in het topic te zien

De nieuwe pack is nu verkrijgbaar
drfruit schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:14:
Ik haalde net de hoogste score in een Ant Man toernooi, maar kreeg de melding dat het toernooi al afgelopen was terwijl ik nog aan het spelen was.

Dit is veranderd sinds de vorige periode dat ik FX3 speelde. Toen telde het moment waarop je begon te spelen. Misschien wel deels mijn eigen schuld, want ik speelde vroeger af en toe Sorcerer's Lair nog uren na het einde van een toernooi.

(Ik kan me voorstellen dat dat irritant was voor de maker van het toernooi, of de vermeende winnaar, die dan opeens nog een hogere score zag.)
Dat had ik niet gedacht. Ik dacht dat de score wel mee zou tellen als je maar begint voordat de tijd op is. Is idd misschien maar beter zo

@TFHfony Ja dat is wel vet idd, dat ze je onbeperkt laten spelen in het pinball museum. Wat die censuur betreft. Er is me een paar keer opgevallen dat er wat verandert was, maar ik vond het niet storend. Maar misschien toch een beetje jammer idd. De Xbox One X en PS4 Pro zouden in principe de game in 4K aan moeten kunnen, denk ik ook. Ja dan is het wel apart dat ze dat niet even met een update toevoegen. Maar misschien is het lastiger dan het lijkt voor ze, om het te doen. Ik vind de game wel erg scherp in 1080P. Veel scherper dan The Pinball Arcade en Stern Pinball Arcade. wat dat betreft hebben we niks te klagen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Robolokotobo schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 12:30:

De nieuwe pack is nu verkrijgbaar
Bij mij staat er nog steeds "binnenkort verwacht".

Ik kan straks wel mijn PS4 controller ophalen, ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
@drfruit Apart. Toen ik eerder even op Steam keek, was de nieuwe pack verdwenen. Toen keek ik op mijn Xbox in de game, en kon ik hem vanuit daar nog niet kopen. Maar toen ik in de Xbox store zocht onder Pinball FX3, kon ik de nieuwe pack wel kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
@Robolokotobo
Ach, een paar uurtjes meer of minder maakt ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:30

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

drfruit schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:14:

Nog uren? Doe jij zo lang over 1 potje? Wow...

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:20:
[...]

Nog uren? Doe jij zo lang over 1 potje? Wow...
Alleen met Sorcerer's Lair hoor. Vooral als het terugstoten van de weglopende bal lukt, is het soms lastig ervan af te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Williams Vol 4 nu ook gekocht voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Mooi dat hij er nu ook op Steam staat @drfruit Ik heb de 1e plek op het leaderboard van normal mode gehaald zonet

In classic sta ik 10e geloof ik

Edit: Op White Water trouwens

[ Voor 22% gewijzigd door Robolokotobo op 28-05-2019 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Mooi @Robolokotobo .
Ik wacht nog even tot ik mijn nieuwe controller heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik weet niet of ik een fan ben van Road Show. Maar Hurricane is erg tof. Echt een tafel die vanaf het begin af aan leuk lijkt om goed in te worden. Maar White Water is mijn favoriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik pak vol. 3 en 4 pas mee als ze op Steam in de aanbieding zijn.
Verder heb ik alle kasten al, dus verveel me toch niet :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2019 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik heb 3 ook niet. Maar omdat 4 er aan zat te komen, dacht ik daar wacht ik wel mee tot ik een keer zin heb in andere kasten @Verwijderd Maar vindt je dat niet jammer? Ik bedoel alle hype is nu omtrent 4. En de nieuwe flipper physic maken Classic ook veel beter speelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee is niet jammer hoor. De kasten blijven goed, ook als ze buiten de hype zijn. En als je telkens de hoofdprijs betaald dan wordt het uiteindelijk toch een duur project. (zelfbouw flipperkast is opzich al een duur project ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
@Verwijderd Maar er is één keer in de paar maanden een nieuwe pack. Dan maakt die 5 euro korting toch niet veel uit? Jazeker blijven de kasten goed. Maar goed, ik ben ook altijd in pinball kanalen op Twitch en Discord aanwezig, dus dan surf je een beetje mee op de hype. Ook hier in het topic natuurlijk. Aan de ene kant heb je wel gelijk, want uiteindelijk gaan er misschien wel 20 packs of meer zijn.

En als dan ook nog de Stern kasten naar de game komen, wordt het wel een aardig prijskaartje. Maar ik zou alleen wachten op een aanbieding als ik alles in één keer zou moeten kopen of achter zou lopen met een bepaalde bundel. Nu heb ik zoiets van die 10 euro iedere 2 maanden is het wel waard om het te ervaren op het moment dat het nieuw is. En ik ben een gamer met een klein budget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
@Robolokotobo
PS4 controller aangesloten en hoefde alleen in Steam ondersteuning voor Playstation in te schakelen, werkte vervolgens meteen.
Nog bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net een mailtje binnen. Er is een daily deal vandaag op Steam. Vrijwel alle dlc's zijn vandaag te koop met korting.

We've got a hot deal for Steam users this day! Only today on May 28, can you pick up the following packs for up to 60% off. Brace yourself, it is a long list:

https://store.steampowered.com/dlc/442120/Pinball_FX3/

Williams Pinball Volume 1
Williams Pinball Volume 2
Williams Pinball Volume 3
Star Wars Pinball
Star Wars Pinball: The Last Jedi
Star Wars Pinball: Solo
Star Wars Pinball: Unsung Heroes
Star Wars Pinball: The Force Awakens
Star Wars Pinball: Heroes Within
Star Wars Pinball: Balance of the Force
Marvel Pinball Original Pack
Marvel Pinball: Cinematic Pack
Marvel Pinball: Heavy Hitters
Marvel Pinball: Women of Power
Marvel Pinball: Marvel Legends Pack
Marvel Pinball: Vengeance and Virtue
Marvel Pinball: Avengers Chronicles
Balls of Glory
Aliens vs. Pinball
Bethesda Pinball
Jurassic World Pinball
Universal Classics Pinball
The Walking Dead Pinball
Portal Pinball
Carnivals & Legends
Sci-Fi Pack
Iron & Steel Pack
Medieval Pack
Core Collection
Zen Classics

Summer is almost here, so it's time to stock up on Pinball FX3 packs, close the blinds and hide from the sun ;)

Stay awesome,
The Zen Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Wat ik erg irritant vind is dat dezelfde tafels soms in verschillende bundels worden aangeboden.
Ik krijg een paar bundelaanbiedingen om mijn collectie compleet te maken, maar als ik dan wat dieper graaf in de beschrijving, zie ik dat ik al die kasten al heb.

De enige die ik niet heb zijn de Universal en de Fox kasten. Die hoef ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Inmiddels de score in Robolokotobo zijn tournament verbeterd. Kruip langzaam omhoog. Ook Williams pack 4 meteen maar binnen gehengeld. Hurricane gespeeld maar kon mij nog niet echt pakken.

van de week White Water maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drfruit schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 21:25:
De enige die ik niet heb zijn de Universal en de Fox kasten. Die hoef ik ook niet.
Zonde, de Fox kasten hebben een toffe cartoon style. Family Guy is erg grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
drfruit schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:45:
@Robolokotobo
PS4 controller aangesloten en hoefde alleen in Steam ondersteuning voor Playstation in te schakelen, werkte vervolgens meteen.
Nog bedankt voor de tip!
Super. Ja, als het goed is heb je nu de meest geschikte controller voor FX3. Ik denk vaak misschien moet ik ook maar over op PC. Maar aan de andere kant ben ik ook wel tevreden met pinball games op de Xbox One

@-ET- Hurricane heb ik ook geprobeerd. Het is lastig om je schoten te timen als de bal terug komt van de ramps. Dat maakt het ook leuk om te kijken of je dat onder de knie kan krijgen. White Water is geweldig

@Verwijderd Grappig dat ze zeggen close the blinds and hide from the sun haha. Zouden ze dat menen? Of is het sarcastisch, en bedoelen ze te zeggen, ga eens naar buiten joh, ouwe pinball wizzards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
White Water is inderdaad een geweldige kast, maar er zijn iets te veel manieren voor de bal om direct een uitgang te vinden zonder dat je er iets aan kan doen, en er zit weinig tussen succes en helemaal niets.

Ik doe altijd eerst de challenges en bij de 5 min challenge bleef ik een tijdlang op 1/15 hangen, maar toen ging ik opeens naar 377 miljoen en had ik 15/15 met de 4e score overall.

Ik zie dat jij inmiddels 8e bent in de single player lijst, @Robolokotobo , best mooi. Zelf hang ik nog ergens onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
@drfruit Als je een beetje weet waar je het beste zo weinig mogelijk op kan schieten, om de bal niet te verliezen, dan is succes in de meeste potjes haalbaar. Ik ben een paar keer dichtbij het uitspelen van de kast gekomen, maar iedere keer kwam ik net te kort

Lees ook de table guide door die in het menu van de tafel zit. Het zal je verbazen hoeveel makkelijker het wordt, als je weet hoe je vorderingen moet maken. Het verbaasde mij ook toen ik las dat je om de lock te activeren, op de groene paaltjes naast de middelste ramp moet schieten

Netjes man, 4e in de 5 min challenge

Ik sta 8e in normal mode idd. Met 500 mil. De nummer 1 heeft bijna 800 mil. Als ik een beetje meer mazzel had gehad, en de game uitgespeeld had, dan was ik dichtbij #1 gekomen denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik sta nu 4e. 664 mil. 100 mil achter nummer 1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
We maken beiden vorderingen, ik ben 41e. Wel na het nodige gevloek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Netjes. Het is een kwestie van blijven spelen. Je kan mijn video van zonet terug kijken op Twitch. Dan kan je zien hoe ik te werk ging voor de 664 mil. Mijn kanaal op Twitch is Robo_81

De 664 mil zit op het einde van de video

Ik heb de tafel nu ook meerdere keren uitgespeeld. En ik heb de achievement van de kast ook binnen. Die krijg je als je de wizard mode gestart hebt. Daar hoef je hem niet voor uit te spelen

[ Voor 38% gewijzigd door Robolokotobo op 29-05-2019 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Nooit geweten hoe dat werkt met achievements. Ik heb ze van een hoop kasten, maar van sommige tafels waar ik een hele hoge score heb gehaald, juist weer niet.

Het lezen van instructies staat me op een of andere manier tegen, ik vind het leukste eigenlijk als je tijdens het spelen verrast wordt doordat er opeens een andere modus actief wordt.

Zo heb je in mijn favoriete kast Ant Man een speciale modus die ik pas een paar keer heb gehaald, waarbij het geluid verandert en het hele speelveld vol zit met bonustargets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
@drfruit Sommige dingen wil je echt weten. Vooral met de Williams kasten. Anders mis je vaak essentiële informatie over de kasten. Wat je dan weer belemmert om de kast uit te spelen of een echt hele hoge score neer te zetten. Uiteindelijk zal je misschien alles snappen. Maar de eerste tijd dat je de kast speelt zit je je dan achter de oren te krabben van hoe krijg ik bepaalde dingen voor elkaar. Net zoals met het aanzetten van de lock op White Water. Als ik dat niet gelezen had dan had ik mezelf over een half jaar misschien nog wel afgevraagd hoe dat moet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robolokotobo
Robo #1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MUKbp85arqQgTTl8KM3BOiI5/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Daar kom ik voorlopig nog niet in de buurt. Sta ergens in de 600 geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Dat is best netjes @-ET- Ik vraag me af hoeveel spelers er in totaal zijn. Ik zie dat nergens staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Inmiddels opgeschoven naar rond de 300. Dus ik stijg gestaag. Eerste potje stond ik rond plek 1200 maar dat was een minimale score. Dus ik denk dat er rond die aantallen de tafel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Goed man, rond de 300. Oké, 1200. Bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

En inmiddels op 220. De tafel begint beetje te wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Yes! Dat is het! In het begin lijkt het verschrikkelijk hardcore. Maar beetje bij beetje komen de puzzel stukjes bij elkaar. Hoe langer je een kast gespeeld hebt, hoe meer dingen je opgevallen zijn, waar je dan weer van leert. Als je een jaar lang elke dag dezelfde kast gespeeld hebt, duurt een potje 3 uur lang, bij wijze van

Ik ben de eerste plek inmiddels kwijt aan iemand die richting de 1 miljard punten heeft

[ Voor 12% gewijzigd door Robolokotobo op 30-05-2019 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Iemand hier die het ZEN Fishtales toernooi geprobeerd heeft? Ik was vanmiddag even aan het streamen en toen lukte het om een aardige score neer te zetten. 12e plaats. Als ik wat vaker de super jackpot kan raken op het moment dat die aan staat zou ik wel in de top 10 kunnen komen. Maar als het er echt om gaat wordt het net even wat lastiger om de captive ball in het midden van de tafel te raken voor de super jackpots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Nee nog niet geprobeerd. ik ben al blij als ik ergens weer een half uurtje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Haha dat is dan vast genieten als je het met mate doet. Da je maar vele half uurtjes mag vinden. Ik heb het toernooi nog even geprobeerd vandaag maar ik begin zo langzamerhand op te branden. Spelen voor punten is lang zo leuk niet als spelen om een kast uit te spelen. Of spelen puur voor de kick van het schieten van de bal over de ramps en de multiball gaande te houden. Ik speel ook nog AC/DC in TPA tussendoor. Daar geniet ik echt van. Daar luister ik naar de muziek en de sound effects en geniet ik gewoon van de gameplay. Dat ZEN maar snel nieuwere Stern kasten naar FX3 mag brengen @-ET-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Ik ben benieuwd inderdaad naar nog nieuwere kasten. Ik weet dat ik vroeger toch veel, volgens mij williams, kasten speelde. Adams Family, Judge dread, batman. Die generatie kasten. Vroeger op de kermis hadden wij een tentje staan met alleen maar Arcade kasten en flipperkasten. Zijn aardig wat guldens doorheen gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Ik sta nu 4e in het Ant Man toernooi met ruim 2mil. Ik had nog hoop een keer over de 3mil te gaan voor 1e; dat heb ik vroeger ook wel eens gehaald. Maar nu staat er iemand die eerst 14 en daarna zelfs 25mil heeft gehaald. Dan vraag ik me serieus af of er niet vals wordt gespeeld.

Dat fishtales toernooi heb ik even geprobeerd, maar die survival toernooien zijn niks voor mij. Dan moet je blijkbaar echt weten waar je op moet spelen. Als je dan een superbonus scoort en toch de volgende ronde niet haalt, geef ik het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
#@-ET- Oké, ja zo'n stand hadden wij ook op een kermis 15 km van mijn huis ieder jaar. Maar volgens mij hadden die geen flipperkasten. Alleen arcade kasten. Ik herriner me nog dat ze een arm druk game hadden. De enige flipperkasten die ik nog herriner waren die in het jeugdhonk in ons dorp richting eind jaren 90. Er was altijd maar één maar die werd één keer in de zoveel tijd vervangen voor een andere. Raar genoeg durf ik nu niet meer te zeggen welke machines dat waren. Maar het waren Williams en of Bally's machines. Ik durf bijna te zeggen dat ik vroeger Attack from Mars daar heb gespeeld. Maar de pinball video games hebben mijn herinneringen aan die kasten troebeler gemaakt

@drfruit 4e plaats is echt erg goed gedaan

Bij die Fishtales kast in survival mode is het de beste methode om ballen in de lock te blijven schieten. En mocht je tijd op raken voordat je een multiball kan starten, kan je het beste de bal een aantal keren over de ramps schieten en/of de captive ball in het midden van de tafel raken. Als video mode knippert boven de captive ball is dat ook een optie. Om die te starten moet de bal over de linker buiten laan

[ Voor 25% gewijzigd door Robolokotobo op 03-06-2019 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Iemand wel eens een echte flipperkast in huis gehad? Ik had vroeger een Bally staan, vergeten welke, gewoon omdat ik de kleuren zo mooi vond. Spelen deed ik er na een paar maanden niet meer op, maar voor bezoekers was het natuurlijk feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Nee nooit thuis gehad @drfruit Ze zijn een tijd erg goedkoop geweest. Dan heb ik het over meer dan 5 jaar terug. Maar dan nog, als er wat mee is kan het erg moeilijk zijn om te repareren of je moet een dure monteur inhuren. En wat ik er van begrepen is dat flipperkasten om de haverklap een defect hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
In die tijd (30 jaar geleden of zo) keek ik regelmatig mee met monteurs en ik kende een eigenaar van een flipperhal, dus kleine dingetjes loste ik wel op. Ze waren inderdaad goedkoop, 300 gulden zowel aankoop als verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
@Robolokotobo
Wat die Fishtales survival betreft, ik had net de multiball gestart en scoorde er flink op los en toen stopte de klok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

@drfruit nee helaas niet. misschien ooit nog als midlife, voor nu geen ruimte voor. En inderdaad wat @Robolokotobo zegt, erg reparatie gevoelig en zelf de kennis en kunde niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
-ET- schreef op maandag 3 juni 2019 @ 11:50:
@drfruit nee helaas niet. misschien ooit nog als midlife, voor nu geen ruimte voor. En inderdaad wat @Robolokotobo zegt, erg reparatie gevoelig en zelf de kennis en kunde niet hebben.
Mocht het er ooit van komen, dan raad ik je aan eerst vriendschap te sluiten met een monteur. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robolokotobo
@drfruit Als je de multiball gestart hebt, moet 1 van de ballen in de lock. Vervolgens moet er een bal door de linker buitenste laan voor de jackpot. Je moet trouwens wel de multiball upgrade aan hebben staan. Want dan wordt de 20 mil voor de jackpot dubbel zoveel waard. Heb je 3 jackpots gehaald (hoeven niet alle 3 tijdens dezelfde multiball) dan gaat de super jackpot op de captive bal in het midden van het speelveld aan. Er brand of knippert dan een rood lampje er vlak voor de captive ball. Raak je dan de captive ball dan krijg je 100 miljoen. Met de multiball bonus aan is dat twee keer zoveel. Zodra de multiball over is dan gaat de super jackpot uit. Heb je hem nog niet geraakt, dan gaat hij direct weer aan zodra je weer een multiball start. Probeer hem zo vaak mogelijk te raken want voor ieder raak schot krijg je de super jackpot!

Edit: Iedere keer dat je de normale jackpot raakt is hij meer waard. Verdubbelt per keer of zo. Krijg je het voor elkaar om voor de tweede keer keer 3 jackpots te raken. Dan wordt ook de super jackpot dubbel zoveel waard

[ Voor 11% gewijzigd door Robolokotobo op 03-06-2019 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Bedankt @Robolokotobo . Misschien probeer ik het nog eens.

Het helpt wel. Van 567e naar 60e! Ik schiet vooral een aantal keren op de middelste target. Helaas ging het weer mis net nadat ik de multiball weer had en niet meer wist wat ik nou ook alweer moest raken.

[ Voor 63% gewijzigd door drfruit op 03-06-2019 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
@drfruit Ja het is echt een kwestie van routine. Doordat ik vele uren op deze kast gespeeld heb weet ik de hele tijd wat me te doen staat. Ik weet altijd waar het volgende schot op gericht moet zijn

60e is behoorlijk hoog op een toernooi met 1300 spelers. Zodra de multiball gestart is moet je zorgen dat je een bal vast krijgt op de linker flipper. Zodat je goed op de lock aan de rechterkant van de tafel kan schieten. Als de andere twee ballen dan het spel verlaten geeft dat niet. Omdat in het begin van de multiball de ball save aan staat, dus deze twee komen terug. Het mooiste is als je een bal op de linkerflipper vast krijgt en een bal op de rechter. Zodat je nadat je met de linker flipper in de lock hebt geschoten, je direct met de bal die op de rechter flipper ligt de jackpot kan raken in de linker buitenste laan

Ik heb mezelf ook verbetert en sta nu 6e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Zo weer even tijd gehad. Paar toernooitjes gespeeld. Ook fishtales. Leuke kast. Maar kwam niet voorbij de tweede deadline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Tof man @-ET- Ik heb even een FX3 burnout zoals altijd na een paar weken flink spelen. Ik speel nu af en toe een potje Zaccaria Pinball bij Bazroo in zijn kanaal op Twitch. Helaas spelen ze daar allemaal op PC en heb ik alleen tafels op Xbox. Maar er is een gratis tafel en ze kunnen me uitnodigen voor de 'award' tafels.

Ik zit al hier en daar te kijken naar een tweedehands game pc, omdat die van mij de 'remake' tafels in Zaccaria niet aan kan. Ik denk dat jij je ook erg zou vermaken met die pinball game. Het is wat meer layed back en wat makkelijker om de bal in het spel te houden.

Bazroo draait er altijd toffe muziek bij en doet aanpassingen aan de lampjes en zo, wat een optie is in de game. Jullie zijn allemaal welkom om daar te komen buurten. Erg gezellig. Hij is een veertig jarige brit met een grote pinball geschiedenis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Dit was een goede dag. Van de week had ik mijn score in Ant Man al verbeterd naar 2,7mil (3e plaats) en nu sta ik met ruim 7mil op 2. Ruim het dubbele van wat ik ooit eerder had gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Goed bezig! @drfruit Een tweede plaats op zo'n toernooi, dat is niet niks. Ik heb vandaag heerlijk relaxed Zaccaria Pinball gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

@Robolokotobo

ik zit even te kijken naar Zaccatria Pinball op de pc. Welke tafels adviseer je? Op steam is een starterpack met Zaccaria Pinball - Farfalla Table, Zaccaria Pinball - Blackbelt Table, Zaccaria Pinball - Spooky Table, Zaccaria Pinball - Strike Table, Zaccaria Pinball - Combat 2017 Table

zijn die een beetje leuk?

om nu direct 90€ voor de platinum pack uit te geven vind ik ook zoiets

[Edit]
Bij starten kon ik een retro pack bestellen voor 0,79€ die gok :+ heb ik maar genomen

[ Voor 10% gewijzigd door -ET- op 08-06-2019 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Oeh god @-ET- Die retro pack is het laatste wat je wil. Maar daarom kan je er misschien toch wel even mee vermaken. Maar hij is niet voor niks zo goedkoop ;)

De starterspack is wel leuk. Maar dan mis je toch wel een heleboel toffe tafels. Maar de tafels in die pack zijn zeker tof.

Het is een beetje jammer dat ze de bundels op die manier aanbieden op Steam. Want op Xbox kan je gewoon per categorie een bundel kopen. De remake bundel en de solid state bundel zijn erg goed. En voor zo'n bundel ben je maar een tientje kwijt geloof ik. En dan kan je een hele tijd vooruit. Maar die starterspack op Steam is zeker niet verkeerd. Die kost ook maar 5 euro geloof ik toch?

Je kan op Steam ook tafels los kopen. Je kan een heleboel gratis uitproberen. En op die manier de tofste tafels er uit zoeken. als je advies wil voor welke tafels de moeite waard zijn om los te kopen mag je me altijd vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Ach die 79ct zal mij de kop niet kosten. Hebben ze ook nog echt bekende tafels? Starter pack is inderdaad op stream maar 5€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
@-ET- Zaccaria was altijd de nummer 3 kwa grootste pinball fabrikanten. Dus echte hele bekende tafels ga je niet tegen komen. Maar de klassieke tafels met de relaxte gameplay in arcade mode en de opties waarmee je de tafels kan aanpassen maken het een een heerlijke unieke ervaring. Je kan bijv. ook spelen tijdens een onweersbui. Het is bijna ASMR. Het is echt geweldig als je je wat kan overgeven aan de game. Je wordt er helemaal zen van. Heel anders dan de Wiliams tafels waarbij de meest krankzinnige dingen van je gevraagd worden tijdens een multiball en waar bal verlies om iedere hoek ligt. Hier ligt bal verlies om iedere vijfde hoek bij wijze van

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Robolokotobo schreef op zondag 9 juni 2019 @ 05:02:
@-ET- Zaccaria was altijd de nummer 3 kwa grootste pinball fabrikanten.
Niet helemaal, ze waren de 5e grootste speler:

Gottlieb (inclusief latere handelsnamen Mylar en Premier): tenminste 764 modellen in de IPDB
Bally (in al zijn namen): tenminste 696 modellen in de IPDB
Williams (in al zijn namen, inclusief Midway, maar zonder de Bally-naam): tenminste 554 modellen in de IPDB
Stern: tenminste 150 modellen in de IPDB
Zaccaria: 52 modellen in de IPDB

Zaccaria was vooral groot in Portugal, Spanje en Italië (waar ze vandaan kwamen). In de rest van Europa zag je ze veel minder, en buiten Europa zo goed als helemaal niet.

Zaccaria heeft ook maar 13 jaar pinballs gemaakt (1974-1987), waar de grote 3 (Bally, Williams, Gottlieb) al sins de jaren 30 (Gottlieb en Bally) en 40 (Williams) actief waren.

Heb destijds (jaren 80 en begin jaren 90) volop in flipperhallen rond gehangen, en daar kwam je zelden een Zaccaria tegen. Het overgrote merendeel waren Bally's en Williams, met een enkele Gottlieb er tussen en zo heel af en toe een Stern of een DataEast-kast.

Gottlieb was heer en meester in de EM-tijd (electromagnetische kasten), maar ze hebben de overgang naar SS-kasten (Solid State) best wel gemist, ze bleven veel te lang in de EM-tijd hangen. En hun eerste System1-kasten van de SS-generatie waren ook noghal onbetrouwbaar, waarna ze helemaal wegzakten qua populariteit. In de DMD-tijd hebben ze helemaal weinig meer gedaan (hoewel Stargate wel een erg goede kast was in die tijd).

Andere merken als Sega, Data East, Atari etc waren maar kleine spelers (Data East had er nog de meeste, 41 modellen, waaronder een aantal redelijk bekende als Jurassic Park, Lethal Weapon 3 en Star Wars, hun 3 populairste kasten)

[ Voor 9% gewijzigd door wildhagen op 09-06-2019 09:42 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
@wildhagen Van wikipedia: At their best time, Zaccaria was the third largest company of pinball machines in the world after Bally and Williams.

Ik zeg het dan wel een beetje verkeerd natuurlijk. Ze waren niet altijd de derde grootste fabrikant

Bedankt voor de informatie. Best interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

grappig dat Data-East een kleine speler was samen met Sega. Dat zijn samen met Williams toch wel de merken die ik mij nog kan herinneren van mijn jeugd. Voornamelijk de film gerelateerde kasten idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Net even een geweldig moment gehad op White Water in Pinball FX3

[Video: 5X Playfield Triple Jackpot!!! White Water Pinball FX3]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:55

SeatRider

Hips don't lie

-ET- schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:06:
grappig dat Data-East een kleine speler was samen met Sega. Dat zijn samen met Williams toch wel de merken die ik mij nog kan herinneren van mijn jeugd. Voornamelijk de film gerelateerde kasten idd.
Stern Electronics (o.a. Orbitor 1) > Data East (o.a. Tommy) > Sega (o.a. Apollo 13) > het huidige Stern Pinball (o.a. AC/DC) zijn in feite dezelfde club, altijd geleid door Gary Stern, alleen tussendoor een paar keer een andere eigenaar.

[ Voor 5% gewijzigd door SeatRider op 22-06-2019 10:40 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik heb Williams pack 3 er toch ook maar even bij gekocht. Ik heb de Williams serie op het moment compleet :) De packs zijn op Steam in de aanbieding op het moment trouwens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik heb een toernooi aangemaakt op White Water. Geen power ups of wizard powers en je krijgt 10 pogingen!

Veel succes iedereen! Pinball streamers en kijkers van Twitch zullen mee doen!

@-ET- @Verwijderd @drfruit @Jorgen @wildhagen @DominoNL @Tricolores @ravw

En iedereen die ik vergeet of bijv. nog niet eerder getypt heeft in dit topic

[ Voor 31% gewijzigd door Robolokotobo op 04-07-2019 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Robolokotobo Heb helaas Williams pack 4 nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
@Robolokotobo Ik kan een tijdje niet spelen vanwege een flipperblessure. Bedankt voor de uitnodiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Ik heb een druk weekend voor de boeg maar zal even kijken of ik nog tijd vind om ff te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
@drfruit Oeh god, dat is niet zo mooi. Was jij degene die het eerder ook al over een blessure had? Veel beterschap toegewenst. Ik vind het nog erg sneu ook omdat ik weet hoe leuk jij het vindt

@Verwijderd Kopen die pack ;) White Water is geweldig

@-ET- Ik hoop dat je er wat tijd voor kan vinden. Speel je nog regelmatig? Ik vind dat echt geweldig dat je ondanks dat je scores nog niet zo geweldig zijn, je toch door blijft gaan. Ik ken ook wel spelers die de handdoek in de ring gegooid hebben en als excuus zeggen dat ze er niks aan vinden. En als ik er dan over begin doen ze net alsof pinball kut is. Dan vind ik jouw mentaliteit echt top vergeleken met hun. Er gaan gewoon een aantal honderd uren inzitten voordat het echt wat wordt. Dat geld ook voor mij. Dat geld voor de meesten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Robolokotobo schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 20:51:
Ik heb een toernooi aangemaakt op White Water. Geen power ups of wizard powers en je krijgt 10 pogingen!

Veel succes iedereen! Pinball streamers en kijkers van Twitch zullen mee doen!

@-ET- @Verwijderd @drfruit @Jorgen @wildhagen @DominoNL @Tricolores @ravw

En iedereen die ik vergeet of bijv. nog niet eerder getypt heeft in dit topic
Leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Robolokotobo schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 22:13:
@drfruit Oeh god, dat is niet zo mooi. Was jij degene die het eerder ook al over een blessure had? Veel beterschap toegewenst. Ik vind het nog erg sneu ook omdat ik weet hoe leuk jij het vindt
Ja, dit is weer een andere blessure. Ik heb er in totaal drie, die soms de kop opsteken.

1. RSI in mijn wijsvinger. Dat is nu redelijk onder controle.
2. Een soort van dartitis (flipperitis?). Dan zie ik de bal over de flipper weglopen en kan ik mijn vinger opeens niet meer bewegen. Had ik vroeger in de arcade ook een enkele keer last van.
3. Op dit moment heb ik een blaar die langzaam aan het genezen is.

Kortom, ik vind flipperen gewoon te leuk en ben te fanatiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
@drfruit Oké, gelukkig is het maar een blaar. Maar heb je die gekregen van het flipperen dan? Kan je niet pleister erover doen en weer gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Robolokotobo schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 14:41:
@drfruit Oké, gelukkig is het maar een blaar. Maar heb je die gekregen van het flipperen dan? Kan je niet pleister erover doen en weer gaan?
Het is mijn duim en het deed flink zeer, dus ik kon de controller niet meer vasthouden. Er zit nu eelt op en het begint al aardig weg te trekken, maar ik wil permanente problemen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

@Robolokotobo net even kort tijd gehad om 2 pogingen te wagen. 8ste in het tournament. Zit nog wel ruimte voor verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
@-ET- Netjes man. Misschien eerst een paar oefen potje spelen voordat je probeert een score neer te zetten? Ik heb nu 6 potjes gespeeld. Mijn hoogste score was in het eerste potje vreemd genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Dat gebeurd mij vaak ook. De eerste is vaak de beste

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: Pinball FX3 - Jurassic Park & Back to the Future]

Paar potjes flipperen van mij gefilmd.

1e kast is Jurassic Park tournament van Zen wat nu loopt. (helaas geen score te zien, kopscherm van mijn kast werd niet gefilmd)

2e kast is Back to the Future survival mode. (hier is beperkte score te zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Robolokotobo Ik kan jouw toernooi niet vinden... Wat doe ik verkeerd? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
@Jorgen Speel je op PS4? Want helaas is er geen cross platform functionaliteit tussen PS4 en Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Robolokotobo schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 14:41:
@Jorgen Speel je op PS4? Want helaas is er geen cross platform functionaliteit tussen PS4 en Xbox
Ja klopt. Jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
@Jorgen Je mag ook zelf een toernooi starten en het hier posten. Er zijn vast meer mensen hier die op PS4 spelen. En mensen op Switch en Steam kunnen ook meedoen

@Verwijderd Ziet er goed uit man. Ik moet die Jurrasic Park pack nog halen

[ Voor 18% gewijzigd door Robolokotobo op 06-07-2019 15:16 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste