Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Volgens mij was dit m'n tweede poging. Het was wel intens. Nu maar zien of iemand me uitdaagt.
Even uit mijn hoofd: Super Jets. 5-way combo. Super Jackpot uit de gewone multiball. Je moet Total Anihilation een keer gestart hebben. Martian multiball een keer gestart hebben (Je weet wel, dat je die 4 mars mannetjes moet raken om een multiball te starten). Daarvoor moet je eerst alle letters van het woord martian die links en rechts aan de zijkant zitten raken. En dan in het gat aan de rechterkant naast de rechterramp schieten. En je moet Mars verslaan. Dan brand er een blauw lampje bij hetzellfde gat waar ik het net over had. Als je de bal er dan in schiet begint de ruler of the universe multiball, waar je 5 miljard punten moet halen om het uit te spelen. Je krijgt dan een bonus van 5 miljard. Die beide 5 miljard punten tellen dubbel omdat het tijdens multiball is, en worden dus samen 20 miljard
Mocht je dit al weten, heeft iemand anders hier er misschien wel wat aan
[ Voor 3% gewijzigd door Robolokotobo op 26-05-2019 18:54 ]
Ik concentreer me altijd zo op het spel, dat ik dat soort strategieën vaak mis. Ik richt me nu vooral op de rechter ramp en zodra de blauwe lampjes voor multiball aan gaan, daarop.
Eens kijken of ik het hele plan met een paar keer lezen in me op kan nemen.
Edit: ik concentreer me zo op het flipperen, dat ik twee kasten door elkaar haalde. Die rechter ramp en blauwe lampjes is Theatre of Magic, niet Attack from Mars.

[ Voor 21% gewijzigd door drfruit op 26-05-2019 19:30 ]
Dat is flinke hardware. Daar zou je een 144Hz monitor bij kunnen gebruiken. Dan heb je vloeiender beeld (144 beelden per seconde) en waarschijnlijk ook een lagere response tijd. Of het echt wat uithaalt, dat durf ik niet te zeggendrfruit schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:49:
Ik heb een zelf(ver)bouw-pc met een i5-4460 op 3,2GHz en een Geforce GTX 1060 6GB, en een MSI Trident met een i1-7700 3,6GHz en een GTX 1060 3GB.
Net zat ik overigens op een laptop, waarop flipperen niet echt te doen is. Nu moet ik je toernooi weer op een van de andere pc's zien terug te vinden.
[ Voor 43% gewijzigd door Robolokotobo op 27-05-2019 05:00 ]
Vanmorgen wel m'n score verbeterd, maar niet de 1e plaats heroverd, en nu zijn de beurten op.
Ik ga me denk ik maar eens op een Xbox oriënteren. Het voornaamste probleem met de pc's is de gammele ondersteuning van controllers. De ene keer reageren ze beter dan de andere, waar het aan kan liggen is me een raadsel.
Wat voor controller gebruik je op PC? Xbox One controllers worden standaard ondersteund op Windows. De pros spelen allemaal met PS4 controllers. Omdat je daarmee de kasten harder kan schudden in FX3. De PS4 controller heeft ook de betere ergonomie voor het gebruiken van de schouder knoppen
Ik heb een paar ps3 kloon-controllers. Mijn oude originele ps3-controllers bevielen het best, maar die heb ik kapotgespeeld en ze zijn nergens meer te krijgen.
Zijn die ps4 controllers niet draadloos? Ik heb er ooit een paar geprobeerd via Amazon, maar die kon je niet bedraad aansluiten en draadloos reageerden ze te traag.
Ik heb vast wel zo'n kabeltje, ik heb er talloze in alle varianten. Ben nu even aan het kijken of ik ook mijn Nvida Shield controller werkend kan krijgen.
Klopt, Geforce Experience was nodig, maar het werkt nu. Best een lekkere controller, alleen druk ik af en toe per ongeluk op een knop die de game pauzeert.
Ik dacht net op Toms te lezen dat die PS4 controller nu direct in Steam wordt ondersteund. Denk er wel aan die toch eens te bestellen.
Maar goed. Morgen weer 10 euro doneren aan Zen. En nu maar hopen dat we snel 4K content in FX3 op de PS4Pro gaan zien. En ongecensureerde tafels...
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Haha, ja daar gaat weer een tientje. Maar dat is geen ramp voor 3 tafels toch? Moet je eens kijken wat het zou kosten als je er voor ieder potje 50 cent in zou moeten gooien
4K is nog mooier natuurlijk. Maar we hebben niks te klagen over de scherpte van de game toch? Ik zie bijv. helemaal geen kartel randjes in de game
Ja, dat zie ik veel voorbij komen op het internet. Dat mensen klagen dat sommige dingen gecensureerd zijn. Van de mensen die zich de tafels nog goed kunnen herinneren of er zelfs nu nog in het echt op spelen kan ik het begrijpen. Het maakt mij persoonlijk niet zo heel veel uit
Ik ben erg benieuwd wat ze gaan doen als de next gen consoles straks uitkomen. Ik heb gister de AMD presentatie gezien en daarin werd gezegd dat ze de response tijden van de consoles gaan verbeteren. Als de nieuwe consoles er zijn gaat Zen vast de tafels ook in 4K beschikbaar maken. Het is alleen een beetje de vraag hoe lang het gaat duren voordat ZEN verbeteringen gaan doorvoeren als de nieuwe consoles er zijn. Maar ik denk dat we kwa graphics verder niks te klagen hebben. Was het niet zo dat we al lang in de huidige generatie zaten, voordat ZEN met FX3 kwam?
Ben ook benieuwd naar de nieuwe Williams pack
Dit is veranderd sinds de vorige periode dat ik FX3 speelde. Toen telde het moment waarop je begon te spelen. Misschien wel deels mijn eigen schuld, want ik speelde vroeger af en toe Sorcerer's Lair nog uren na het einde van een toernooi.
(Ik kan me voorstellen dat dat irritant was voor de maker van het toernooi, of de vermeende winnaar, die dan opeens nog een hogere score zag.)
[ Voor 15% gewijzigd door drfruit op 28-05-2019 09:18 ]
Die 3 tientjes vind ik inderdaad ook geen enkel probleem. Is een koopje in vergelijking met het spelen op een echte kast. Al is het concept van het Flipper Museum in R'dam ook wel leuk: Na het betalen van toegang voor een bepaalde periode kan je je onbeperkt uitleven op alle flipperkasten daar. Heerlijk!Robolokotobo schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:10:
@TFHfony Mooi dat je het nu gevonden hebt. Het topic is ook nog aardig nieuw. Dus je bent er nog mooi op tijd bij![]()
Haha, ja daar gaat weer een tientje. Maar dat is geen ramp voor 3 tafels toch? Moet je eens kijken wat het zou kosten als je er voor ieder potje 50 cent in zou moeten gooien![]()
4K is nog mooier natuurlijk. Maar we hebben niks te klagen over de scherpte van de game toch? Ik zie bijv. helemaal geen kartel randjes in de game
Ja, dat zie ik veel voorbij komen op het internet. Dat mensen klagen dat sommige dingen gecensureerd zijn. Van de mensen die zich de tafels nog goed kunnen herinneren of er zelfs nu nog in het echt op spelen kan ik het begrijpen. Het maakt mij persoonlijk niet zo heel veel uit
Ik ben erg benieuwd wat ze gaan doen als de next gen consoles straks uitkomen. Ik heb gister de AMD presentatie gezien en daarin werd gezegd dat ze de response tijden van de consoles gaan verbeteren. Als de nieuwe consoles er zijn gaat Zen vast de tafels ook in 4K beschikbaar maken. Het is alleen een beetje de vraag hoe lang het gaat duren voordat ZEN verbeteringen gaan doorvoeren als de nieuwe consoles er zijn. Maar ik denk dat we kwa graphics verder niks te klagen hebben. Was het niet zo dat we al lang in de huidige generatie zaten, voordat ZEN met FX3 kwam?
En qua censuur: Tja, als je de tafels ook in TPA hebt gespeeld is het gewoon raar dat sommige zaken aangepast zijn. Het is gewoon zonde, zeker omdat het zaken zijn die nou niet echt heel erg schokkend zijn.
Dat van die 4K denk ik toch wat anders over: De grafische data e.d. is volgens mij wel aanwezig, want die hebben ze al voor de Steam/PC versie en de XBone & PS4 Pro kunnen het volgens mij gewoon aan.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Goed bezig. Als je er maar plezier mee hebt. Dat is veel belangrijker dan op welke plaats je eindigt. En hoe meer plezier je hebt, des te vaker zal je spelen, en daardoor ga je er alsmaar beter in worden. Tof om je hier weer in het topic te zien-ET- schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 08:16:
Zo gisteren ook maar weer een paar potjes gedaan. Goede scores in je tournament @Robolokotobo gelukkig niet helemaal onderaan.
Ben ook benieuwd naar de nieuwe Williams pack
De nieuwe pack is nu verkrijgbaar
Dat had ik niet gedacht. Ik dacht dat de score wel mee zou tellen als je maar begint voordat de tijd op is. Is idd misschien maar beter zodrfruit schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:14:
Ik haalde net de hoogste score in een Ant Man toernooi, maar kreeg de melding dat het toernooi al afgelopen was terwijl ik nog aan het spelen was.
Dit is veranderd sinds de vorige periode dat ik FX3 speelde. Toen telde het moment waarop je begon te spelen. Misschien wel deels mijn eigen schuld, want ik speelde vroeger af en toe Sorcerer's Lair nog uren na het einde van een toernooi.
(Ik kan me voorstellen dat dat irritant was voor de maker van het toernooi, of de vermeende winnaar, die dan opeens nog een hogere score zag.)
@TFHfony Ja dat is wel vet idd, dat ze je onbeperkt laten spelen in het pinball museum. Wat die censuur betreft. Er is me een paar keer opgevallen dat er wat verandert was, maar ik vond het niet storend. Maar misschien toch een beetje jammer idd. De Xbox One X en PS4 Pro zouden in principe de game in 4K aan moeten kunnen, denk ik ook. Ja dan is het wel apart dat ze dat niet even met een update toevoegen. Maar misschien is het lastiger dan het lijkt voor ze, om het te doen. Ik vind de game wel erg scherp in 1080P. Veel scherper dan The Pinball Arcade en Stern Pinball Arcade. wat dat betreft hebben we niks te klagen denk ik
Bij mij staat er nog steeds "binnenkort verwacht".
Ik kan straks wel mijn PS4 controller ophalen, ben benieuwd.
Ach, een paar uurtjes meer of minder maakt ook niet uit.
Nog uren? Doe jij zo lang over 1 potje? Wow...drfruit schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:14:
Ik haalde net de hoogste score in een Ant Man toernooi, maar kreeg de melding dat het toernooi al afgelopen was terwijl ik nog aan het spelen was.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Alleen met Sorcerer's Lair hoor. Vooral als het terugstoten van de weglopende bal lukt, is het soms lastig ervan af te komen.
In classic sta ik 10e geloof ik
Edit: Op White Water trouwens
[ Voor 22% gewijzigd door Robolokotobo op 28-05-2019 15:53 ]
Ik wacht nog even tot ik mijn nieuwe controller heb.
Verwijderd
Verder heb ik alle kasten al, dus verveel me toch niet
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2019 16:30 ]
Verwijderd
En als dan ook nog de Stern kasten naar de game komen, wordt het wel een aardig prijskaartje. Maar ik zou alleen wachten op een aanbieding als ik alles in één keer zou moeten kopen of achter zou lopen met een bepaalde bundel. Nu heb ik zoiets van die 10 euro iedere 2 maanden is het wel waard om het te ervaren op het moment dat het nieuw is. En ik ben een gamer met een klein budget
PS4 controller aangesloten en hoefde alleen in Steam ondersteuning voor Playstation in te schakelen, werkte vervolgens meteen.
Nog bedankt voor de tip!
Verwijderd
We've got a hot deal for Steam users this day! Only today on May 28, can you pick up the following packs for up to 60% off. Brace yourself, it is a long list:
https://store.steampowered.com/dlc/442120/Pinball_FX3/
Williams Pinball Volume 1
Williams Pinball Volume 2
Williams Pinball Volume 3
Star Wars Pinball
Star Wars Pinball: The Last Jedi
Star Wars Pinball: Solo
Star Wars Pinball: Unsung Heroes
Star Wars Pinball: The Force Awakens
Star Wars Pinball: Heroes Within
Star Wars Pinball: Balance of the Force
Marvel Pinball Original Pack
Marvel Pinball: Cinematic Pack
Marvel Pinball: Heavy Hitters
Marvel Pinball: Women of Power
Marvel Pinball: Marvel Legends Pack
Marvel Pinball: Vengeance and Virtue
Marvel Pinball: Avengers Chronicles
Balls of Glory
Aliens vs. Pinball
Bethesda Pinball
Jurassic World Pinball
Universal Classics Pinball
The Walking Dead Pinball
Portal Pinball
Carnivals & Legends
Sci-Fi Pack
Iron & Steel Pack
Medieval Pack
Core Collection
Zen Classics
Summer is almost here, so it's time to stock up on Pinball FX3 packs, close the blinds and hide from the sun
Stay awesome,
The Zen Team
Ik krijg een paar bundelaanbiedingen om mijn collectie compleet te maken, maar als ik dan wat dieper graaf in de beschrijving, zie ik dat ik al die kasten al heb.
De enige die ik niet heb zijn de Universal en de Fox kasten. Die hoef ik ook niet.
van de week White Water maar eens proberen.
Verwijderd
Zonde, de Fox kasten hebben een toffe cartoon style. Family Guy is erg grappig!drfruit schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 21:25:
De enige die ik niet heb zijn de Universal en de Fox kasten. Die hoef ik ook niet.
Super. Ja, als het goed is heb je nu de meest geschikte controller voor FX3. Ik denk vaak misschien moet ik ook maar over op PC. Maar aan de andere kant ben ik ook wel tevreden met pinball games op de Xbox Onedrfruit schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:45:
@Robolokotobo
PS4 controller aangesloten en hoefde alleen in Steam ondersteuning voor Playstation in te schakelen, werkte vervolgens meteen.
Nog bedankt voor de tip!
@-ET- Hurricane heb ik ook geprobeerd. Het is lastig om je schoten te timen als de bal terug komt van de ramps. Dat maakt het ook leuk om te kijken of je dat onder de knie kan krijgen. White Water is geweldig
@Verwijderd Grappig dat ze zeggen close the blinds and hide from the sun haha. Zouden ze dat menen? Of is het sarcastisch, en bedoelen ze te zeggen, ga eens naar buiten joh, ouwe pinball wizzards
Ik doe altijd eerst de challenges en bij de 5 min challenge bleef ik een tijdlang op 1/15 hangen, maar toen ging ik opeens naar 377 miljoen en had ik 15/15 met de 4e score overall.
Ik zie dat jij inmiddels 8e bent in de single player lijst, @Robolokotobo , best mooi. Zelf hang ik nog ergens onderin.
Lees ook de table guide door die in het menu van de tafel zit. Het zal je verbazen hoeveel makkelijker het wordt, als je weet hoe je vorderingen moet maken. Het verbaasde mij ook toen ik las dat je om de lock te activeren, op de groene paaltjes naast de middelste ramp moet schieten
Netjes man, 4e in de 5 min challenge
Ik sta 8e in normal mode idd. Met 500 mil. De nummer 1 heeft bijna 800 mil. Als ik een beetje meer mazzel had gehad, en de game uitgespeeld had, dan was ik dichtbij #1 gekomen denk ik
De 664 mil zit op het einde van de video
Ik heb de tafel nu ook meerdere keren uitgespeeld. En ik heb de achievement van de kast ook binnen. Die krijg je als je de wizard mode gestart hebt. Daar hoef je hem niet voor uit te spelen
[ Voor 38% gewijzigd door Robolokotobo op 29-05-2019 12:07 ]
Het lezen van instructies staat me op een of andere manier tegen, ik vind het leukste eigenlijk als je tijdens het spelen verrast wordt doordat er opeens een andere modus actief wordt.
Zo heb je in mijn favoriete kast Ant Man een speciale modus die ik pas een paar keer heb gehaald, waarbij het geluid verandert en het hele speelveld vol zit met bonustargets.

Ik ben de eerste plek inmiddels kwijt aan iemand die richting de 1 miljard punten heeft
[ Voor 12% gewijzigd door Robolokotobo op 30-05-2019 19:17 ]
Dat fishtales toernooi heb ik even geprobeerd, maar die survival toernooien zijn niks voor mij. Dan moet je blijkbaar echt weten waar je op moet spelen. Als je dan een superbonus scoort en toch de volgende ronde niet haalt, geef ik het op.
@drfruit 4e plaats is echt erg goed gedaan
Bij die Fishtales kast in survival mode is het de beste methode om ballen in de lock te blijven schieten. En mocht je tijd op raken voordat je een multiball kan starten, kan je het beste de bal een aantal keren over de ramps schieten en/of de captive ball in het midden van de tafel raken. Als video mode knippert boven de captive ball is dat ook een optie. Om die te starten moet de bal over de linker buiten laan
[ Voor 25% gewijzigd door Robolokotobo op 03-06-2019 11:35 ]
Wat die Fishtales survival betreft, ik had net de multiball gestart en scoorde er flink op los en toen stopte de klok.
Mocht het er ooit van komen, dan raad ik je aan eerst vriendschap te sluiten met een monteur.-ET- schreef op maandag 3 juni 2019 @ 11:50:
@drfruit nee helaas niet. misschien ooit nog als midlife, voor nu geen ruimte voor. En inderdaad wat @Robolokotobo zegt, erg reparatie gevoelig en zelf de kennis en kunde niet hebben.
Edit: Iedere keer dat je de normale jackpot raakt is hij meer waard. Verdubbelt per keer of zo. Krijg je het voor elkaar om voor de tweede keer keer 3 jackpots te raken. Dan wordt ook de super jackpot dubbel zoveel waard
[ Voor 11% gewijzigd door Robolokotobo op 03-06-2019 12:02 ]
Het helpt wel. Van 567e naar 60e! Ik schiet vooral een aantal keren op de middelste target. Helaas ging het weer mis net nadat ik de multiball weer had en niet meer wist wat ik nou ook alweer moest raken.
[ Voor 63% gewijzigd door drfruit op 03-06-2019 12:27 ]
60e is behoorlijk hoog op een toernooi met 1300 spelers. Zodra de multiball gestart is moet je zorgen dat je een bal vast krijgt op de linker flipper. Zodat je goed op de lock aan de rechterkant van de tafel kan schieten. Als de andere twee ballen dan het spel verlaten geeft dat niet. Omdat in het begin van de multiball de ball save aan staat, dus deze twee komen terug. Het mooiste is als je een bal op de linkerflipper vast krijgt en een bal op de rechter. Zodat je nadat je met de linker flipper in de lock hebt geschoten, je direct met de bal die op de rechter flipper ligt de jackpot kan raken in de linker buitenste laan
Ik heb mezelf ook verbetert en sta nu 6e
Ik zit al hier en daar te kijken naar een tweedehands game pc, omdat die van mij de 'remake' tafels in Zaccaria niet aan kan. Ik denk dat jij je ook erg zou vermaken met die pinball game. Het is wat meer layed back en wat makkelijker om de bal in het spel te houden.
Bazroo draait er altijd toffe muziek bij en doet aanpassingen aan de lampjes en zo, wat een optie is in de game. Jullie zijn allemaal welkom om daar te komen buurten. Erg gezellig. Hij is een veertig jarige brit met een grote pinball geschiedenis
ik zit even te kijken naar Zaccatria Pinball op de pc. Welke tafels adviseer je? Op steam is een starterpack met Zaccaria Pinball - Farfalla Table, Zaccaria Pinball - Blackbelt Table, Zaccaria Pinball - Spooky Table, Zaccaria Pinball - Strike Table, Zaccaria Pinball - Combat 2017 Table
zijn die een beetje leuk?
om nu direct 90€ voor de platinum pack uit te geven vind ik ook zoiets
[Edit]
Bij starten kon ik een retro pack bestellen voor 0,79€ die gok
[ Voor 10% gewijzigd door -ET- op 08-06-2019 11:56 ]
De starterspack is wel leuk. Maar dan mis je toch wel een heleboel toffe tafels. Maar de tafels in die pack zijn zeker tof.
Het is een beetje jammer dat ze de bundels op die manier aanbieden op Steam. Want op Xbox kan je gewoon per categorie een bundel kopen. De remake bundel en de solid state bundel zijn erg goed. En voor zo'n bundel ben je maar een tientje kwijt geloof ik. En dan kan je een hele tijd vooruit. Maar die starterspack op Steam is zeker niet verkeerd. Die kost ook maar 5 euro geloof ik toch?
Je kan op Steam ook tafels los kopen. Je kan een heleboel gratis uitproberen. En op die manier de tofste tafels er uit zoeken. als je advies wil voor welke tafels de moeite waard zijn om los te kopen mag je me altijd vragen
Niet helemaal, ze waren de 5e grootste speler:Robolokotobo schreef op zondag 9 juni 2019 @ 05:02:
@-ET- Zaccaria was altijd de nummer 3 kwa grootste pinball fabrikanten.
Gottlieb (inclusief latere handelsnamen Mylar en Premier): tenminste 764 modellen in de IPDB
Bally (in al zijn namen): tenminste 696 modellen in de IPDB
Williams (in al zijn namen, inclusief Midway, maar zonder de Bally-naam): tenminste 554 modellen in de IPDB
Stern: tenminste 150 modellen in de IPDB
Zaccaria: 52 modellen in de IPDB
Zaccaria was vooral groot in Portugal, Spanje en Italië (waar ze vandaan kwamen). In de rest van Europa zag je ze veel minder, en buiten Europa zo goed als helemaal niet.
Zaccaria heeft ook maar 13 jaar pinballs gemaakt (1974-1987), waar de grote 3 (Bally, Williams, Gottlieb) al sins de jaren 30 (Gottlieb en Bally) en 40 (Williams) actief waren.
Heb destijds (jaren 80 en begin jaren 90) volop in flipperhallen rond gehangen, en daar kwam je zelden een Zaccaria tegen. Het overgrote merendeel waren Bally's en Williams, met een enkele Gottlieb er tussen en zo heel af en toe een Stern of een DataEast-kast.
Gottlieb was heer en meester in de EM-tijd (electromagnetische kasten), maar ze hebben de overgang naar SS-kasten (Solid State) best wel gemist, ze bleven veel te lang in de EM-tijd hangen. En hun eerste System1-kasten van de SS-generatie waren ook noghal onbetrouwbaar, waarna ze helemaal wegzakten qua populariteit. In de DMD-tijd hebben ze helemaal weinig meer gedaan (hoewel Stargate wel een erg goede kast was in die tijd).
Andere merken als Sega, Data East, Atari etc waren maar kleine spelers (Data East had er nog de meeste, 41 modellen, waaronder een aantal redelijk bekende als Jurassic Park, Lethal Weapon 3 en Star Wars, hun 3 populairste kasten)
[ Voor 9% gewijzigd door wildhagen op 09-06-2019 09:42 ]
Virussen? Scan ze hier!
Ik zeg het dan wel een beetje verkeerd natuurlijk. Ze waren niet altijd de derde grootste fabrikant
Bedankt voor de informatie. Best interessant
[Video: 5X Playfield Triple Jackpot!!! White Water Pinball FX3]
Stern Electronics (o.a. Orbitor 1) > Data East (o.a. Tommy) > Sega (o.a. Apollo 13) > het huidige Stern Pinball (o.a. AC/DC) zijn in feite dezelfde club, altijd geleid door Gary Stern, alleen tussendoor een paar keer een andere eigenaar.-ET- schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:06:
grappig dat Data-East een kleine speler was samen met Sega. Dat zijn samen met Williams toch wel de merken die ik mij nog kan herinneren van mijn jeugd. Voornamelijk de film gerelateerde kasten idd.
[ Voor 5% gewijzigd door SeatRider op 22-06-2019 10:40 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt
Veel succes iedereen! Pinball streamers en kijkers van Twitch zullen mee doen!
@-ET- @Verwijderd @drfruit @Jorgen @wildhagen @DominoNL @Tricolores @ravw
En iedereen die ik vergeet of bijv. nog niet eerder getypt heeft in dit topic
[ Voor 31% gewijzigd door Robolokotobo op 04-07-2019 21:17 ]
@Verwijderd Kopen die pack
@-ET- Ik hoop dat je er wat tijd voor kan vinden. Speel je nog regelmatig? Ik vind dat echt geweldig dat je ondanks dat je scores nog niet zo geweldig zijn, je toch door blijft gaan. Ik ken ook wel spelers die de handdoek in de ring gegooid hebben en als excuus zeggen dat ze er niks aan vinden. En als ik er dan over begin doen ze net alsof pinball kut is. Dan vind ik jouw mentaliteit echt top vergeleken met hun. Er gaan gewoon een aantal honderd uren inzitten voordat het echt wat wordt. Dat geld ook voor mij. Dat geld voor de meesten
Leuk!Robolokotobo schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 20:51:
Ik heb een toernooi aangemaakt op White Water. Geen power ups of wizard powers en je krijgt 10 pogingen!
Veel succes iedereen! Pinball streamers en kijkers van Twitch zullen mee doen!
@-ET- @Verwijderd @drfruit @Jorgen @wildhagen @DominoNL @Tricolores @ravw
En iedereen die ik vergeet of bijv. nog niet eerder getypt heeft in dit topic
Ja, dit is weer een andere blessure. Ik heb er in totaal drie, die soms de kop opsteken.Robolokotobo schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 22:13:
@drfruit Oeh god, dat is niet zo mooi. Was jij degene die het eerder ook al over een blessure had? Veel beterschap toegewenst. Ik vind het nog erg sneu ook omdat ik weet hoe leuk jij het vindt
1. RSI in mijn wijsvinger. Dat is nu redelijk onder controle.
2. Een soort van dartitis (flipperitis?). Dan zie ik de bal over de flipper weglopen en kan ik mijn vinger opeens niet meer bewegen. Had ik vroeger in de arcade ook een enkele keer last van.
3. Op dit moment heb ik een blaar die langzaam aan het genezen is.
Kortom, ik vind flipperen gewoon te leuk en ben te fanatiek.
Het is mijn duim en het deed flink zeer, dus ik kon de controller niet meer vasthouden. Er zit nu eelt op en het begint al aardig weg te trekken, maar ik wil permanente problemen voorkomen.Robolokotobo schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 14:41:
@drfruit Oké, gelukkig is het maar een blaar. Maar heb je die gekregen van het flipperen dan? Kan je niet pleister erover doen en weer gaan?
Verwijderd
Paar potjes flipperen van mij gefilmd.
1e kast is Jurassic Park tournament van Zen wat nu loopt. (helaas geen score te zien, kopscherm van mijn kast werd niet gefilmd)
2e kast is Back to the Future survival mode. (hier is beperkte score te zien)
Ja klopt. Jammer.Robolokotobo schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 14:41:
@Jorgen Speel je op PS4? Want helaas is er geen cross platform functionaliteit tussen PS4 en Xbox
@Verwijderd Ziet er goed uit man. Ik moet die Jurrasic Park pack nog halen
[ Voor 18% gewijzigd door Robolokotobo op 06-07-2019 15:16 ]