De nieuwste Williams tafels in FX3 hebben de meest realistische physics. Dat is dus de Univeral Monsters pack, Williams Volume 5 en Williams volume 6. Idd TPA is outdated what physics betreft

Als ik 1 pack moest aanbevelen dan is het Williams volume 5. Hoogste fun factor. Speelt heerlijk

Ik sta voorlopig eerste in het Zen Studios Fish Tales toernooi. Hier is de video

i5 3470 8GB GTX 1650

• SAiN ONeZ
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 11:00

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ziet er goed uit, alleen die scores die in beeld poppen vind ik dan weer helemaal niks, ik neem aan dat je dit uit kunt zetten?

wat zijn de kosten van deze fx3 en dergelijke packs, wat moet ik daar ongeveer voor rekenen?
Is er geen demo waarop deze physics te checken zijn?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Ja dat kan je uit zetten. Williams Volumes zijn 9 euro op Steam en ik geloof een tientje op consoles. Als er aanbiedingen zijn gaan ze voor ongeveer 5 euro. Fish Tales is een gratis tafel maar die heeft niet de nieuwste physics

Ik herinner me nu dat je op Steam tafels kan uitproberen. Je kan de game gewoon gratis installeren. Ik weet zo niet of je ook op consoles tafels uit kan proberen

[Voor 26% gewijzigd door Robolokotobo op 13-01-2021 20:44]

i5 3470 8GB GTX 1650

• SAiN ONeZ
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 11:00

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik zal eens gaan loeren, moet ook nog een xbox one installeren, dus zal het daar ook even testen.. thnx!

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Zen Studios dropte deze teaser gister op Twitter https://twitter.com/zen_studios/status/1351582694992277504

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:51

-ET-

Phone Home

Spannend. Ben benieuwd waarmee ze gaan komen.
Zen Studios presenteert: The Pinball Show https://twitter.com/zen_studios/status/1351952632550744069

i5 3470 8GB GTX 1650

@SAiN ONeZ Williams year one is in de aanbieding op het Xbox platform. 11 tafels voor 16 euro

i5 3470 8GB GTX 1650

de eerste Pinball Show is dus al over 5 dagen. Ik ga er vanuit dat we daar een aankondiging krijgen van ikvermoed nieuwe Williams tafels voor de game

i5 3470 8GB GTX 1650

Theatre of Magic Tournament. The Theatre awaits! Lasts all weekend. Three attempts. You must concentrate!
Search for Robo TeamGoT in the tournaments search options and have some fun on this magical table. Dont forget to select your favorite upgrades and wizard power. The table is designed by John Popadiuk who also did Cirqus Voltaire, World Cup Soccer, Tales of the Arabian Nights and Star Wars Episode I. It was programmed by Jeff Johnson. It was created in 1995 and 6600 units were made

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ik zal eens kijken of ik vandaag of morgen nog tijd vind om even mee te doen @Robolokotobo

Laatste poging (ondanks onderbrekingen van kids) was de beste.

Plaats 5 voor nu. Valt mij niet tegen. Blijft wel een leuke snelle kast dit.

[Voor 44% gewijzigd door -ET- op 23-01-2021 10:51]

Plaats 5 is erg goed gedaan man @-ET- Daar stond ik na mijn tweede potje ook. Bij mijn derde en laatste potje had ik de mazzel dat het lukte om de wizard mode te halen. Dat scheelt gigantisch veel punten

i5 3470 8GB GTX 1650

Verdorie. Ik greep er net naast haha

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Deze tafel ligt mij ook wel. Ik verprutste helaas mijn 2de multiball. Dan laat je ook een hoop punten liggen. Dus er had nog meer in gezeten.
Ja dat klopt die multiball jackpots lopen flink op als je ze een aantal keer raakt

i5 3470 8GB GTX 1650

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

FX3 is nu ruim 3 jaar oud. Opvolger zou al wel snel zijn. Stern of in ieder geval bekende nieuwe kasten lijkt mij eerder.
Woensdag 20.30 uur

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Nou ben benieuwd moet wel iets speciaals gaan worden zo.
Hier is de link naar de uitzending straks om half negen: YouTube: The Pinball Show - Episode 1

i5 3470 8GB GTX 1650

Nieuwe Pinball FX game komt dit jaar

i5 3470 8GB GTX 1650

• M!chel
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
Had ik het toch goed geraden

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ben benieuwd. Moet de show nog even kijken. Vraag mij dan af of je alle kasten weer opnieuw moet aanschaffen. Op de PS3/vita ook nog wat kasten in FX2 maar dat was ook niet lekker over te zetten.

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 20:18
-ET- schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:16:
Ben benieuwd. Moet de show nog even kijken. Vraag mij dan af of je alle kasten weer opnieuw moet aanschaffen. Op de PS3/vita ook nog wat kasten in FX2 maar dat was ook niet lekker over te zetten.
Ja dan mag het wel echt veel beter zijn, want ik vind FX3 er gewoon nog goed genoeg uit zien. Een kleine betaling om over te zetten zou ik niet eens erg vinden, maar ik hoop dat ze het netjes over zetten.

Hoop zelf op standaard VR ondersteuning 😅

• -36-
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 17:17

-36-

Trust me. I'm an amateur

Nu maar hopen dat de nieuwe physics naar alle kasten komen, en aankopen net zoals bij fx2 naar 3 overgezet kunnen worden.

[Voor 13% gewijzigd door -36- op 28-01-2021 21:01]

• -ET-

-ET-

Phone Home

Vandaag even funhouse gespeeld. Wat een lastige kast is dat zeg.
Ja die is lastig idd. Ik weet er ook nog niet veel van af. Als je eenmaal weet waar de schoten zitten en waar de dikke punten in zitten moet het in principe wel te doen zijn

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Het gevoel is er nog niet. Ook met de flipper boven schiet ik steeds mis. En dan komt hij op de meest onmogelijke manieren naar beneden vliegen.

• Cannoli
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 20:21
Ik baal als een stekker. Heb een paar maanden geleden een prototype virtueel cabinet gebouwd à la de Sharpin. Vervolgens had ik het voornemen om een groter ontwerp te maken met een tweede display voor de DMD en wat haptische feedback. Daar ben ik echter op teruggekomen. Ik heb geen plek waar ik het cabinet permanent neer kan zetten. Het slepen met mijn prototype (38cm breed x 62cm diep x 30cm hoog en ~8kg) begon mij al snel tegen te staan en dus staat het ding voornamelijk stof te vangen.

Nu wou ik een kleiner en lichter ontwerp maken. Met een ingebouwd Skull & Co. jumpgate dock om de Nintendo Switch op aan te sluiten. Op Aliexpress op zoek gegaan naar een 17,3" laptopscherm en uiteindelijk bij dit scherm (LP173WFG-SPB1) + deze controller uitgekomen. Eergisteren is het scherm eindelijk geleverd. Het heeft ~4 weken bij de douane gelegen. Super IPS-scherm; redelijk contrast, prachtige kleuren, enorm goede kijkhoeken, hoge helderheid en lage responsetijden. Formaat is ook perfect. Stuk groter dan de gemiddelde tablet, maar een aanzienlijk stukje kleiner dan het 23" scherm wat ik gebruikte. Daarnaast weegt het scherm + controller + voeding maar zo'n 600 gram. Veel lichter dan de bijna 5 kilogram van mijn Dell U2311H. Eén nadeel: Het werkt niet lekker met 60Hz input! :'( Er zit een soort 'stotter' in de bewegingen. De bal bij FX3 rolt niet lekker.

Om uit te sluiten dat het probleem bij de Switch lag heb ik het scherm ook nog even op de PC aangesloten. Op 144Hz en 120Hz is het beeld vloeiend en rolt de bal in FX3 heel natuurlijk. Op 60Hz krijg ik dezelfde 'stotter'. Je merkt het al in Windows, de muisaanwijzer heeft hetzelfde effect. Heel irritant en onspeelbaar. Echt zo balen!
Dat is balen idd man @Cannoli Gek ook dat dat scherm problemen heeft met 60Hz. Het scherm is wel te verkopen denk ik? Of misschien terug te sturen? Dan kan die plaats maken voor ééntje die wel 60Hz doet :)

[Voor 7% gewijzigd door Robolokotobo op 07-02-2021 13:03]

i5 3470 8GB GTX 1650

• Cannoli
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 20:21
Robolokotobo schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:03:
Dat is balen idd man @Cannoli Gek ook dat dat scherm problemen heeft met 60Hz. Het scherm is wel te verkopen denk ik? Of misschien terug te sturen? Dan kan die plaats maken voor ééntje die wel 60Hz doet :)
Ja het is wel balen. Zeker gezien de lange levertijd. Ik heb nu een ander 60Hz scherm besteld. Zal ook wel weer 1,5 tot 2 maanden duren. Misschien dat ik dit scherm bewaar voor een eventuele PC/Laptop build. Of voor als een toekomstige Switch 120Hz kan doen.

Ik denk trouwens dat het eerder aan het controller board dan aan het scherm zelf ligt, maar ik kan helaas geen alternatief vinden.
@Cannoli Er wordt hard gebedeld bij Zen Studios voor cabinet mode op de PS5 en Xbox Series voor de nieuwe FX game. Ze reageren daar wel op en zeggen zoiets als we gaan er naar kijken of we dat mogelijk kunnen maken

i5 3470 8GB GTX 1650

• TFHfony
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Robolokotobo schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:56:
@Cannoli Er wordt hard gebedeld bij Zen Studios voor cabinet mode op de PS5 en Xbox Series voor de nieuwe FX game. Ze reageren daar wel op en zeggen zoiets als we gaan er naar kijken of we dat mogelijk kunnen maken
Dat is zen-speak voor never nooit niet.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

TFHfony schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:58:
[...]

Dat is zen-speak voor never nooit niet.
Ik weet het zo net nog niet. Er wordt wel heel veel om gevraagd. Ze luisteren vaak wel naar de community. En op de Switch kan het ook. Aan de andere kant zouden ze misschien bang zijn teveel cabinet opties uit handen te geven

i5 3470 8GB GTX 1650

• TFHfony
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Robolokotobo schreef op zondag 7 februari 2021 @ 23:02:
[...]

Ik weet het zo net nog niet. Er wordt wel heel veel om gevraagd. Ze luisteren vaak wel naar de community. En op de Switch kan het ook. Aan de andere kant zouden ze misschien bang zijn teveel cabinet opties uit handen te geven
Er is ook veel gevraagd om het voor de PS4 & XBox te doen -> Er zou naar gekeken worden -> Nooit gedaan
Er is ook veel gevraagd om de cheaters uit de lijsten te halen -> Er zou naar gekeken worden -> Nooit gedaan
Er is ook veel gevraagd om te kijken naar de censuur op de PS4/XBOX versie -> Er zou naar gekeken worden -> Nooit gedaan

En dit rijtje kan ik nog veel langer maken... En dan de bugs die ze maar niet oplossen, en dan krijg je dit als antwoord van de community manager:

https://forum.zenstudios....y-word-on-console-updates

Nee, Zen en luisteren naar de community? Alleen als ze er iets horen waar ze denken snel geld mee te kunnen verdienen. Zender luistert juist zeer slecht naar de community.
Jammer. Want hun tafels spelen geweldig,,,

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Gone fishin, leave a message. Roboloko's Fish Tales tournament. Ay pop look! Water-skiers! Search for Robo TeamGoT
The tournament lasts 3 days and is set to classic mode. You get 10 attempts. You can enter the name Robo TeamGot in the tournaments search options if it doesnt show up in the list. "Are you gonna talk, or are you gonna FISH!?''

Williams 1992. 13640 units made

Design - Mark Ritchie. Programming - Mark Penacho. Artwork - Pat McMahon. Mechanics - Jack Skalon. Music - Chris Granner. Sound - Chris Granner

i5 3470 8GB GTX 1650

''Dispatch, this is Car 504. Suspect ran a red light, over." Roboloko's The Getaway High Speed II tournament. "What kind of car IS that, anyway?!" Search for Robo TeamGoT
10 attempts. 5 days. Normal mode. No Wizard Power. Multiball scoring upgrade and Combo Timer upgrade. Search for Robo TeamGoT in the Tournaments search option if it doesnt show up in the list. "Dispatch, this is 504. Suspect got away." "He WHAT?!" "HE - GOT - AWAY!!"

Manufacturer - Williams. Release date - February 1992. System -Williams WPC (Fliptronics II). Design - Steve Ritchie. Programming - Dwight Sullivan. Artwork - Mark Sprenger and Doug Watson. Mechanics - Carl Biagi. Music - Dan Forden. Sound - Dan Forden. Voices - Steve Ritchie and Larry DeMar. Production run - 13,259

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

eerste poging. Plek 6. Zal van de week kijken of ik nog even tijd heb.

• -ET-

-ET-

Phone Home

Hmmm eerste poging wel de beste tot nu toe. Wel paar keer nog in de buurt maar nog niet er over heen
@-ET- Je staat wel goed in dat toernooi hoor. Ik kan aan de score wel zien dat je weer een stuk beter bent geworden. Je laat ook mensen achter je in het toernooi die je misschien niet kent maar die zeer fanatieke spelers zijn. Ik weet van een aantal namelijk wie het zijn en hoeveel ze spelen. Tute Primus en Tandigab hebben nu ook gespeeld en mij verslagen. Dit nadat ik ze gevraagd had of ze wouden spelen omdat ik mijn eigen toernooi niet wilde winnen. Tute met een krankzinnige score van 20 miljard. Het is zijn favoriete kast geloof ik

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ik merk zelf ook dat het vaak wat beter gaat. Ik moet wel zeggen dat de echte kasten mijn favoriet zijn. Dat speelt voor mijn gevoel realistischer.
Ja dat vind ik ook. Williams is het tofste. Ik heb het idee dat met pinball je skills er altijd op vooruit gaan en er lijkt niet echt een plafond te zijn

i5 3470 8GB GTX 1650

Weer eens een top 10 gehaald op het all time leaderboard

i5 3470 8GB GTX 1650

Vanavond om half negen is er een nieuwe The Pinball Show met aankondigingen van Zen Studios

[Voor 29% gewijzigd door Robolokotobo op 25-02-2021 13:13]

i5 3470 8GB GTX 1650

Star Wars Pinball Classic Collectibles tafel aangekondigd

i5 3470 8GB GTX 1650

Daarnaast Star Wars Pinball VR game

i5 3470 8GB GTX 1650

• M!chel
  • Niet online
Is dit ook al een soort preview hoe Pinball FX eruit gaat zien?
Dan ben ik niet echt onder de indruk.
M!chel schreef op zondag 28 februari 2021 @ 10:49:
Is dit ook al een soort preview hoe Pinball FX eruit gaat zien?
Dan ben ik niet echt onder de indruk.
Ja dat denk ik wel. Ik vind de collectibles tafel er erg goed uit zien. Zal wel nog wat mooier zijn op PC en next gen. Omdat VR meer rekenkracht vraagt

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • +2Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Van de week een PS5 controller aangeschaft. Bleek direct te werken met mijn huidige configuratie, die een PS4 controller verwacht.
Het werkt wel aardig, als ik dit zo bekijk. Ik kreeg tijdens het spelen van Medieval Madness opeens de melding dat ik de topscore had, maar zag daarna pas wie ik voorbij was gegaan.

Acties:
  • +2Henk 'm!
drfruit schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 16:03:
Van de week een PS5 controller aangeschaft. Bleek direct te werken met mijn huidige configuratie, die een PS4 controller verwacht.
Het werkt wel aardig, als ik dit zo bekijk. Ik kreeg tijdens het spelen van Medieval Madness opeens de melding dat ik de topscore had, maar zag daarna pas wie ik voorbij was gegaan.

[Afbeelding]
Wow vet goed man!

Ik heb vandaag ook een eerste plaats gehaald op het all time leaderboard

i5 3470 8GB GTX 1650

• M!chel
  • Niet online
Dusss, Pinball FX draait op de Unreal Engine en daarom kunnen de tafels die we voor FX3 hebben gekocht niet gratis mee verhuizen.
Als je de tafels op de nieuwe engine wil spelen, zal je ze opnieuw moeten kopen.

Verder komt de pc versie van Pinball FX niet uit op Steam, maar op Epic. (en misschien na een jaar dan wel op Steam)

Pinball FX3 blijft wel gewoon in de steam store, en dit kun je ook gewoon blijven spelen. Er komen alleen geen nieuwe tafels meer bij en er wordt verder ook niet meer aan gewerkt.

Best wel jammer allemaal.
Ik denk er persoonlijk zelfs over om helemaal met pinball te stoppen.
Jammer van de cab die ik had gemaakt, maar gelukkig zijn de onderdelen ook goed in of bij andere pc's te gebruiken.

• TFHfony
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Ik erger me sowieso al een tijdje aan de manier van werken van Zen. Slechte communicatie, censuur, bugs die maar blijven bestaan. Weer een swtich qua platform waarbij er tafels achterblijven en de problemen in oude & betaalde tafels niet worden opgelost.
Jammer... Zen kan mooie tafels maken, maar ik koop ze niet meer. Tot aan Williams 4 ALLE tafels gekocht (ook indertijd al op Zen Pinball 2), dus meer dan 100 tafels. De laatste 2 sets al niet meer gekocht en dat zal zo blijven.

i5 3470 8GB GTX 1650

i5 3470 8GB GTX 1650

• M!chel
  • Niet online
Iemand toevallig interesse in een pinball kast met diverse knoppen en elektronica?
Je moet er dan alleen nog zelf een computer en monitoren in plaatsen, en een onderstel.
Belangrijk interview met Mel Kirk:

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • +1Henk 'm!
- They are aiming for 20 new tables released a year.
- Vol 1-3 update/standardising Williams Classic physics on Pinball FX3 will take place! No date given.
- This year 11 new tables will be released.
- Mel said there will be surprise drops between Star Wars VR and Pinball FX dropping. I have no idea what that means as my understanding is that they are not developing any more tables in the old engine.

i5 3470 8GB GTX 1650

Ze hebben ondertussen ook 20 extra mensen aangenomen om aan de pinball games te werken

i5 3470 8GB GTX 1650

[Voor 63% gewijzigd door Robolokotobo op 26-04-2021 03:13]

i5 3470 8GB GTX 1650

Om half negen is er een nieuwe The Pinball Show op Youtube

i5 3470 8GB GTX 1650

TeamGoT represent!

Eerste scorebord is van het Xbox platform. Tweede is van Steam waar alle spelers op staan

[Voor 38% gewijzigd door Robolokotobo op 13-05-2021 18:31]

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MichaelvdL
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 12:28
M!chel schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 23:23:
Iemand toevallig interesse in een pinball kast met diverse knoppen en elektronica?
Je moet er dan alleen nog zelf een computer en monitoren in plaatsen, en een onderstel.
Is het een wide body ? Heb zelf mijn flipperkast gemaakt een paar geleden, maar past max een 40" in. Wil iets groter gaan (43")

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
MichaelvdL schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 03:05:
[...]

Is het een wide body ? Heb zelf mijn flipperkast gemaakt een paar geleden, maar past max een 40" in. Wil iets groter gaan (43")
Nee, het is een kleiner model waar max 32" in past.

• MichaelvdL
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 12:28
M!chel schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:48:
[...]

Nee, het is een kleiner model waar max 32" in past.
Ok. Helaas (voor mij)
drfruit schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 16:03:

[Afbeelding]
Dit is een gigantische prestatie. Was een beetje onderbelicht. Maar dit is 1 van de populairste tafels aller tijden. En één van de meest gespeelde tafels in FX3. Ik was verbaast dat je dit voor elkaar gekregen had. Onverstelbaar handig moet je zijn om dit voor elkaar te krijgen _/-\o_

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • +1Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Robolokotobo schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:35:
[...]

Dit is een gigantische prestatie. Was een beetje onderbelicht. Maar dit is 1 van de populairste tafels aller tijden. En één van de meest gespeelde tafels in FX3. Ik was verbaast dat je dit voor elkaar gekregen had. Onverstelbaar handig moet je zijn om dit voor elkaar te krijgen _/-\o_
Dank je. Weet ook niet wat er precies gebeurde, ik zat in een flow. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!
drfruit schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 05:26:
[...]

Dank je. Weet ook niet wat er precies gebeurde, ik zat in een flow. :P
Ja dat kan een heel verschil maken al je in een hele goeie flow zit. Maar dan nog is er nogal wat kunde voor nodig om dit te bewerkstelligen

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!
Tune into http://Twitch.tv/Deadflip at 6PMc. tonight for the Premier of The Mandalorian Pinball by Stern Pinball. Om 1 uur vannacht onze tijd

[Voor 11% gewijzigd door Robolokotobo op 21-05-2021 22:11]

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!
Donderdag is er een nieuwe The Pinball Show van Zen Studios: https://twitter.com/zen_studios/status/1396530366089990147

i5 3470 8GB GTX 1650

De wacht op nieuwe tafels is lang. We hebben nu één nieuwe Williams Volume gehad in anderhalf jaar tijd. Ze heben het druk gehad met dingen als de Arcade1up cabinets en Star Wars Pinball VR en ik voel me een beetje achtergelaten op het moment. De nieuwe show gaat over een nieuwe Zen original en een update voor Star Wars VR. Er zal wat nieuws te spelen zijn voor ons dit jaar. Waarschijnlijk ook een nieuwe Williams volume. Maar dat heeft dan erg lang geduurt en na het nieuws van vandaag dat de nieuwe show niet over nieuwe tafels gaat die simulatie zijn van echte kasten ben ik nu wat flauw en teleugesteld. Maar we houden vol. Wanneer de nieuwe Pinball FX uit is dit jaar gaan we weer toffe content krijgen in een hoger tempo

i5 3470 8GB GTX 1650

• Beakzz
Robolokotobo schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 18:16:
De wacht op nieuwe tafels is lang. We hebben nu één nieuwe Williams Volume gehad in anderhalf jaar tijd. Ze heben het druk gehad met dingen als de Arcade1up cabinets en Star Wars Pinball VR en ik voel me een beetje achtergelaten op het moment. De nieuwe show gaat over een nieuwe Zen original en een update voor Star Wars VR. Er zal wat nieuws te spelen zijn voor ons dit jaar. Waarschijnlijk ook een nieuwe Williams volume. Maar dat heeft dan erg lang geduurt en na het nieuws van vandaag dat de nieuwe show niet over nieuwe tafels gaat die simulatie zijn van echte kasten ben ik nu wat flauw en teleugesteld. Maar we houden vol. Wanneer de nieuwe Pinball FX uit is dit jaar gaan we weer toffe content krijgen in een hoger tempo
Vind de fantasy tafels stuk voor stuk beter dan de Williams tafels. Heb ik ook gekocht (op 3 platforms), maar speel ze weinig.

Ben juist fan de StarWars tafels en had Star Wars VR zeker gekocht als deze wat beter uit de startblokken was gekomen (hogere reso iig) dus een update is welkom.

Zo ervaar iedereen het anders dus misschien is de volgende update weer boeiend voor jou. Al denk ik dat Star Wars ze meer geld oplevert. Anders had je wel een Williams VR gekregen.
Beakzz schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:43:
[...]

Vind de fantasy tafels stuk voor stuk beter dan de Williams tafels. Heb ik ook gekocht (op 3 platforms), maar speel ze weinig.

Ben juist fan de StarWars tafels en had Star Wars VR zeker gekocht als deze wat beter uit de startblokken was gekomen (hogere reso iig) dus een update is welkom.

Zo ervaar iedereen het anders dus misschien is de volgende update weer boeiend voor jou. Al denk ik dat Star Wars ze meer geld oplevert. Anders had je wel een Williams VR gekregen.
Ah ja, dat is ook absoluut waar natuurlijk. Toch is Williams populairder volgens mij. De Attack from Mars Arcade1up cabinets is ook het meeste vraag naar. Het kan zijn dat Star Wars het beter doet op VR dan Williams het zou doen. Ook al zie ik iedereen overal vragen naar Williams voor VR

Over een kwartier (19:00 uur)

[Voor 7% gewijzigd door Robolokotobo op 27-05-2021 18:48]

i5 3470 8GB GTX 1650

Vandaag Donderdag 24-06-2021 is er een nieuwe The Pinball Show op het Youtube kanaal van Zen Studios. Met misschien wel Pinball FX nieuws/aankondigingen/videos/details

YouTube: YouTube

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • +2Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
TeamGoT laat zich weer gelden.

Ik maak me met 11 dagen te gaan geen illusies dat TUTE dit niet zal inhalen, maar voorlopig sta ik boven hem. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Goed gedaan man! @drfruit Als je zo door gaat dan zegt TUTE misschien wel op een dag, ik maak me geen illussies dat Pr0mkin me niet voorbij zal gaan. Maar het is wel echt een pinball maniac. Ik snap niet waar hij het geduld vandaan haalt om zoveel te oefenen. Hij speelt alles kapot. Ik ben vaak na een uur spelen op een dag er al helemaal zat van. Als ik dat al haal. Mijn geduld voor de game wordt minder. Ik moet mezelf herinneren vaak genoeg van tafel te veranderen

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Robolokotobo schreef op zondag 27 juni 2021 @ 13:16:
Goed gedaan man! @drfruit Als je zo door gaat dan zegt TUTE misschien wel op een dag, ik maak me geen illussies dat Pr0mkin me niet voorbij zal gaan. Maar het is wel echt een pinball maniac. Ik snap niet waar hij het geduld vandaan haalt om zoveel te oefenen. Hij speelt alles kapot. Ik ben vaak na een uur spelen op een dag er al helemaal zat van. Als ik dat al haal. Mijn geduld voor de game wordt minder. Ik moet mezelf herinneren vaak genoeg van tafel te veranderen
Voor mij zijn het meer fysieke beperkingen. Als ik te lang speel, krijg ik last van blaren, kramp en andere ongemakken.

Ik speel alleen nog tafels die me boeien, en dat worden er wel steeds minder.

Van de laatste Williams vond ik alleen Funhouse een tijdje leuk, maar daar ben ik ook al op uitgekeken.

Nu maar hopen dat er nog wat leuke nieuwe uitkomen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
@drfruit Soms kan het tof zijn om een tafel waarvan je dacht dit is het niet voor mij toch de kans te geven en er in te duiken. De regels ontdekken en opzoeken, en een goeie strategie te vinden. Zo ben ik laatst aan Road Show begonnen. Vond het eerst niks die tafel met die grote hoofden er in. Maar nu ik hem wat meer gespeeld heb is het opeens hartstikke leuk. Ik heb een aardig goeie strategie ontdekt en sta #36 op het classic arcade leaderboard. Dat is lang niet slecht voor een tafel die al zo lang uit is en die ik pas in de laatste twee weken ben begonnen te spelen. En ik zie ruimte voor verbetering

Lang spelen is voor mij ook geen pretje. Ik krijg dan ook klachten

Funhouse is tof maar Dr Dude was mijn favoriet in de nieuwste pack. Ik speel bijna nooit meer iets uit die bundel

In de laatste Pinball Show hebben ze gezegd dat ze misschien volgende maand meer nieuws hebben over de nieuwe Pinball FX. Ik verwacht een release voordat het jaar voorbij is, en dat ook de volgende Williams bundel dit jaar nog wel gaat halen

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik speelde een zeer goed potje Fish Tales Classic Arcade mode vanavond en brak de 1 miljard punten barriere. De nummer 1 met 36 miljard punten is een cheater hebben ze mij verteld dus sta ik in principe in de top 10

i5 3470 8GB GTX 1650

Er is geen The Pinball Show deze maand. Hoogst waarschijnlijk omdat we in de vakantie periode zitten. Dit wordt morgen officieel aangekondigt. Ik heb deze info van het officiële Pinball FX3 Discord https://discord.gg/FtAU77pR

i5 3470 8GB GTX 1650

Robo's Summer Madness White Water Tournament! Lasts eight hours. Three attempts. Search for Robo TeamGoT

Its saturday evening here in The Netherlands and I decided to take you all on a rafting experience you'll never forget! There's a small chance we'll even encounter Bigfoot! We're going down the river and if y'all are brave enough we're going down Insanity Falls! So get in, say you prayers and hold tight. Because I dont wanna be saying "Dang, lost another one"

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!
Robo's Summer Madness White Water Tournament Continues! Now lasts 5 days! Five attempts. Search for Robo TeamGoT

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik scoorde net bijna 3 miljard in Classic Arcade in mijn eigen White Water toernooi haha. Jammer dat dit niet meegerekend wordt voor het all time leaderboard. Het zou de 3e plaats zijn. Vlak achter Tarek en Tute

Ik haalde de Vacation Jackpot binnen. Het hoogst haalbare op de kast en toen begon de multiball waar de jackpot extra veel waard is. Toen schoot ik alle drie de ballen in de jackpot voor de tripple jackpot. Vervolgens, met twee ballen in het spel gebruikte ik een methode waarbij er bijna constant een bal op de linker flipper aanwezig is en de andere onderweg is naar de flipper op het bovenste speelveld waar die bal de ramp in geschoten wordt voor de jackpot. Tegen de tijd dat die bal beneden is van de ramp en bijna bij de linker flipper aankomt schiet je de bal die nog op die flipper is richting het bovenste speelveld. Het regende jackpots waarbij de waarde verdrievoudigt bleef. Bijna 100 miljoen per jackpot schot

[Voor 39% gewijzigd door Robolokotobo op 25-07-2021 15:55]

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!
Nu ook terug in de top 10 aller tijden

i5 3470 8GB GTX 1650

We beat the wizard mode on Road Show in Classic Arcade mode in tonight's stream. That game starts at 1 hour and 13 minutes into the video. Hit a lot of jackpots and scored big points

https://www.twitch.tv/videos/1104310391

[Voor 3% gewijzigd door Robolokotobo op 01-08-2021 03:49]

i5 3470 8GB GTX 1650

Gameplay van zojuist. 3.4 miljard punten

i5 3470 8GB GTX 1650

i5 3470 8GB GTX 1650

Over 25 minuten!

i5 3470 8GB GTX 1650

[Voor 62% gewijzigd door Robolokotobo op 09-08-2021 20:50]

i5 3470 8GB GTX 1650

i5 3470 8GB GTX 1650

Robo #1 8) White Water Classic Arcade all time leaderboard

i5 3470 8GB GTX 1650

i5 3470 8GB GTX 1650

Ik heb zojuist de startpost geupdate

i5 3470 8GB GTX 1650

@-ET- Ik zag laatst het door jou gespeelde aantal uren voorbij komen. Dat verklaart wel waarom jij nog niet op het niveau zit als sommige anderen hier. De potentie is er wel. Ik denk dat je er niet vaak genoeg aan toe komt om te spelen?

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

@Robolokotobo laatst tijd totaal geen tijd gehad om even te pinballen. Zou zo maar 4 of 5 maanden geleden kunnen zijn.
@-ET- Ah wat jammer

De release van Zen Pinball Party op Apple Arcade is op 3 september

https://twitter.com/zen_studios/status/1431321614721892353

[Voor 25% gewijzigd door Robolokotobo op 28-08-2021 10:35]

i5 3470 8GB GTX 1650

i5 3470 8GB GTX 1650

De nieuwe FX komt dus in maart volgend jaar in open beta op de Epic Games Store

Ik speel zelf ook niet zo vaak FX3 meer. Het wordt echt tijd voor nieuwe pinball content. Vanavond nog wel deze top 10 all time leaderboard score behaald op de Williams Dr Dude kast

i5 3470 8GB GTX 1650

• Beakzz
Robolokotobo schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:41:
De nieuwe FX komt dus in maart volgend jaar in open beta op de Epic Games Store

Ik speel zelf ook niet zo vaak FX3 meer. Het wordt echt tijd voor nieuwe pinball content. Vanavond nog wel deze top 10 all time leaderboard score behaald op de Williams Dr Dude kast

[Afbeelding]
Oh nee hé. Ik had helemaal gemist dat Epic er weer geld naar had gegooid. Dat wordt dan in ieder geval geen FX3 op de pc voor mij dan. Helemaal klaar met dat exclusief maken van games. En dan kan je al je content ook weer opnieuw kopen natuurlijk :(
Beakzz schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 03:02:
[...]

Oh nee hé. Ik had helemaal gemist dat Epic er weer geld naar had gegooid. Dat wordt dan in ieder geval geen FX3 op de pc voor mij dan. Helemaal klaar met dat exclusief maken van games. En dan kan je al je content ook weer opnieuw kopen natuurlijk :(
Ja, er zijn meer die er zo over denken. Onthoud wel dat Zen nu heel erg veel hulp heeft gekregen van Epic met de ontwikkeling van de nieuwe game. Met de Unreal 4 Engine bijvoorbeeld. Ze gaan nu ook LCD displays scoreboards met video zoals op de nieuwe Stern flipperkasten in de game verwerken. Dit was met de oude engine niet mogelijk. De nieuwe game is trouwens niet meer FX3 heh ;) De nieuwe heet Pinball FX. Alle legacy tafels krijgen nieuwe graphics met Ray Tracing en HDR. En alle tafels krijgen ook de bekende Williams physics wat veel realistischer speelt dan hoe het nu in Zen Originals is op FX3. Vanaf het moment dat de beta start (maart 2022) start de countdown van een jaar waarna de game ook op Steam verschijnt. De release voor consoles is zomer 2022 en ze hebben laatst gezegd de game ook op PS4 en XBox One uit te gaan brengen

i5 3470 8GB GTX 1650

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee