@
Saybia Oké. Ja dat is jammer. Er is idd nog wel een Dr Who kast te koop in TPA maar dat zal dan wel de remastered versie zijn
Ik zeg vooral proberen want het is een zeer vermakelijk hobby. Youtube en Twitch staan ook vol met pinball content. Ik zou zeggen kijk eens DeadFlip op Twitch. Hij brengt veel hype naar de pinball wereld. Hij woont
in Chicago dus de streams zijn altijd wel laat voor ons. Hij begint meestal om een uur of één s'nachts onze tijd. Daarnaast doet The Crow Continuum hele goede digital pinball reviews op Youtube. Zen Studios van Pinball FX doet één keer per maand The Pinball Show op Youtube met daar in aankondigingen en info over nieuwe content voor hun games
Mijn tips voor digitale pinball aankopen op dit moment: De Williams Universal Monsters bundel en Williams Volume 5 in Pinball FX3. Die bundels hebben de meest realistische physics op dit moment en de tafels zijn zeer tof. De Postal Redux Pack in Zaccaria Pinball omdat het tafels zijn waar veel aandacht aan is besteed door Magic Pixel. Tof thema, mooi artwork op de playfields, goede bedachte lay outs, vooral de solid state tafel, en mooie muziek en geluideffecten.
En de Stern pack in TPA die Ghostbuster heeft. Dit is de meest nieuwe (2015) echt bestaande tafel die je in een video game kan spelen. De modes zijn zeer vermakelijk en de effecten van de leds zijn misschien wel de mooiste lichteffecten die ik ooit in een game gezien heb. Als je van tafels van voor de jaren 90 houdt dan is de Stern pack in TPA die Flight 2000 heeft zeer tof. Om één of andere reden zijn de physics in TPA zeer realistisch bij de wat langzamere oudere tafels. Wat dat betreft zijn de Gottlieb tafels in TPA ook wel een aanrader. al zijn die denk ik niet allemaal even goed. Ik moet ze nog spelen. Ik heb ze gister net gekocht in de steam sale. Vier bundels voor een euro of 12. Ongeveer 20 tafels wat het natuurlijk een koopje maakt.
Voor de wat oudere tafels is de Zaccaria starterspack voor 4 euro ook tof. Maar voor 65 euro heb je nu de platinum bundel die normal 200 euro kost. En dan heb je geloof ik alles behalve de Postal Pack. En dan krijg je ook alle de door Magic Pixel zelf gemaakte Remake en Deluxe tafels. Veel van die tafels zijn echt geweldig om te spelen en zien er heel vet uit. Voor de mensen die pinball tof vinden en die met gemak de portemonnee kunnen trekken voor dat bedrag is dat een absolute aanrader