@-ET- Ik zag laatst het door jou gespeelde aantal uren voorbij komen. Dat verklaart wel waarom jij nog niet op het niveau zit als sommige anderen hier. De potentie is er wel. Ik denk dat je er niet vaak genoeg aan toe komt om te spelen?

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:10

-ET-

Phone Home

@Robolokotobo laatst tijd totaal geen tijd gehad om even te pinballen. Zou zo maar 4 of 5 maanden geleden kunnen zijn.
@-ET- Ah wat jammer

De release van Zen Pinball Party op Apple Arcade is op 3 september

https://twitter.com/zen_studios/status/1431321614721892353

[Voor 25% gewijzigd door Robolokotobo op 28-08-2021 10:35]

i5 3470 8GB GTX 1650

i5 3470 8GB GTX 1650

De nieuwe FX komt dus in maart volgend jaar in open beta op de Epic Games Store

Ik speel zelf ook niet zo vaak FX3 meer. Het wordt echt tijd voor nieuwe pinball content. Vanavond nog wel deze top 10 all time leaderboard score behaald op de Williams Dr Dude kast

i5 3470 8GB GTX 1650

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 13:42
Robolokotobo schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:41:
De nieuwe FX komt dus in maart volgend jaar in open beta op de Epic Games Store

Ik speel zelf ook niet zo vaak FX3 meer. Het wordt echt tijd voor nieuwe pinball content. Vanavond nog wel deze top 10 all time leaderboard score behaald op de Williams Dr Dude kast

[Afbeelding]
Oh nee hé. Ik had helemaal gemist dat Epic er weer geld naar had gegooid. Dat wordt dan in ieder geval geen FX3 op de pc voor mij dan. Helemaal klaar met dat exclusief maken van games. En dan kan je al je content ook weer opnieuw kopen natuurlijk :(
Beakzz schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 03:02:
[...]

Oh nee hé. Ik had helemaal gemist dat Epic er weer geld naar had gegooid. Dat wordt dan in ieder geval geen FX3 op de pc voor mij dan. Helemaal klaar met dat exclusief maken van games. En dan kan je al je content ook weer opnieuw kopen natuurlijk :(
Ja, er zijn meer die er zo over denken. Onthoud wel dat Zen nu heel erg veel hulp heeft gekregen van Epic met de ontwikkeling van de nieuwe game. Met de Unreal 4 Engine bijvoorbeeld. Ze gaan nu ook LCD displays scoreboards met video zoals op de nieuwe Stern flipperkasten in de game verwerken. Dit was met de oude engine niet mogelijk. De nieuwe game is trouwens niet meer FX3 heh ;) De nieuwe heet Pinball FX. Alle legacy tafels krijgen nieuwe graphics met Ray Tracing en HDR. En alle tafels krijgen ook de bekende Williams physics wat veel realistischer speelt dan hoe het nu in Zen Originals is op FX3. Vanaf het moment dat de beta start (maart 2022) start de countdown van een jaar waarna de game ook op Steam verschijnt. De release voor consoles is zomer 2022 en ze hebben laatst gezegd de game ook op PS4 en XBox One uit te gaan brengen

i5 3470 8GB GTX 1650

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee