• -ET-
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:52

-ET-

Phone Home

Durf het niet te zeggen. De switch is deze week nog niet aan geweest. Hopelijk heb ik vrijdag even tijd.

[Edit]
Net even gekeken, de download is klaar dus kan ze inderdaad nu ook spelen.

[Voor 29% gewijzigd door -ET- op 20-12-2018 20:25]

Ik heb gister nog even Indianapolis 500 gespeeld in The Pinball Arcade. Ik had mezelf voogenomen hem uit te spelen op tweede kerstdag. Een uur of twee bezig geweest en uiteindelijk in één potje twee victory laps gehaald :) De kast dus op twee manieren uitgespeeld in één potje. 1 keer de race uitgereden voor een victory lap. En 1 keer eerste geworden waar je ook een victory lap voor krijgt.

Dit zijn dus vreemd genoeg twee verschillende dingen waar je verschillende dingen voor moet doen. Om de race uit te rijden moet je maar liefst 200 rondjes rijden. Een schot over de rechter ramp telt als 1 rondje en een schot over de linker ramp als 2 rondjes. En er zijn nog wat andere dingen waar je extra rondjes voor krijgt.

Een potje waarbij je de race uit rijdt duurt ook erg lang. Het is ook een lastige tafel totdat je hem veel gespeeld hebt en er feeling voor krijgt. Helaas is hij dus niet meer te koop omdat Farsight de Williams licentie niet meer heeft

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Is er nog een lopend tournament?
-ET- schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:28:
Is er nog een lopend tournament?
Volgens mij niet. Ik heb van de week nog even Attack from Mars gespeeld in FX3. Maar het is totaal onspeelbaar als je van The Pinball Arcade komt. Van tevoren dacht ik daar gaan we, dikke high scores. Maar ik raak de bal op de raarste manieren kwijt. Het is helemaal niet lekker speelbaar. Ik erger me dood

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Wat mij vooral opvalt is dat de kast heel snel is ten opzichte van het origineel. Hoewel de scores inderdaad lekker oplopen Ben je de bal ook in eens zo kwijt.
-ET- schreef op zondag 30 december 2018 @ 06:36:
Wat mij vooral opvalt is dat de kast heel snel is ten opzichte van het origineel. Hoewel de scores inderdaad lekker oplopen Ben je de bal ook in eens zo kwijt.
Ik zou zeggen probeer ook eens wat kasten in Stern Pinball Arcade of The Pinball arcade. Die games zijn ook op de switch geloof ik? Ik overdrijf niet als ik zeg dat het voelt alsof je in een warm bad komt na het spelen van FX3. Nu zij de Wiliams licentie kwijt zijn, zijn eigenlijk alleen de Stern kasten interressant in beide games. Maar o.a. Star Trek en Ghostbusters en Ripley's Believe It Or Not zijn heel erg tof. Moet ik wel bij zeggen dat Ghostbusters misschien de mooiste kast is. Maar ook de moeilijkste

Ik lees net dat je Stern Pinball Arcade ook in cabinet mode kan spelen op de Switch

[Voor 5% gewijzigd door Robolokotobo op 30-12-2018 23:47]

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

ik heb beide nu even in de download gezet voor de switch, zal pas volgend jaar worden dat ik het kan spelen :+
@-ET- En? Nog geprobeerd? Ik ben nu even met Party Zone bezig in FX3 en moet zeggen dat die ook wel leuk is

Edit: Maar nu ik wat langer gespeeld heb merk ik dat de bal vaak uit het spel schiet als een ongeleide raket

[Voor 33% gewijzigd door Robolokotobo op 11-01-2019 19:31]

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Even kort. De leuke kasten moet je uiteraard weer voor betalen en ik wil niet overal waar kasten hebben dus ik hou het bij fx3. Ik merk ook dat het een stukje gewenning is.
-ET- schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 06:34:
Even kort. De leuke kasten moet je uiteraard weer voor betalen en ik wil niet overal waar kasten hebben dus ik hou het bij fx3. Ik merk ook dat het een stukje gewenning is.
Ik was gister in een stream van Zen Studios en ze zeggen dat er nog altijd aan de physics gewerkt wordt voor de juiste balans. Er zijn ook een heleboel mensen die de hoge snelheid tof vinden. Maar de persoon die de stream deed zei dat hij ook erg veel geluiden hoort dat het te hard gaat. Ze gaan er nog mee bezig werd mij door hem vertelt

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Dat is wel mooi dat er geluisterd wordt naar de spelers. Ben benieuwd of we het in de toekomst gaan merken
Er zijn nu hele mooie tablepacks in de aanbieding in FX3 op Xbox One

Balls of Glory Pinball (Family Guy is geweldig voor de liefhebbers!) 4,00 euro
Bethesda Pinball (Skyrim vind ik echt heel vet) 4,40 euro
Marvell Pinball Avengers Chronicles 4,00 euro

De eerste 2 heb ik gehaald. Ik had naast de Williams table packs alleen maar de Universal Studios pack. Ik zag iedere maand al dat er aanbiedingen waren maar ik heb gewacht op Balls of Glory en Bethesda

i5 3470 8GB GTX 1650

Williams pack 3 komt er alweer aan. Zitten voor mij geen bekende tafels tussen

Wat vinden we er van?

[Voor 4% gewijzigd door Robolokotobo op 10-03-2019 09:06]

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Voor mij ook onbekend tafels. Zien er wel aardig uit
-ET- schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:36:
Voor mij ook onbekend tafels. Zien er wel aardig uit
Ja, zijn ook vast wel leuk om te spelen. Ik ben nog bezig geweest om Attack from Mars op classic arcade mode uit te spelen. Is niet gelukt maar ik sta wel in de top 100. Dat zegt genoeg over hoe moeilijk het is

i5 3470 8GB GTX 1650

Zaccaria Pinball is nu ook uit voor Xbox One. Ik weet zo niet hoe het met de andere consoles zit. Op Steam is de game een aantal jaren in early acces geweest. Echt een schitterende game, met een gigantische hoeveelheid kasten van voor 1990.

Zaccaria was na Williams en Bally's de grootste flipperkast automaten fabrikant.

Ik ben erg te spreken over de physics. Ik heb de solid state bundel gekocht voor 15 euro omdat ik dat de mooiste kasten in de collectie vind. In deze bundel zitten maar liefst 26 kasten. Daarnaast zijn er 4 remake bundels (oude kasten in een modern jasje) beschikbaar. Er is ook een retro bundel met 27 kasten voor 2 euro voor de hele bundel! Dat zijn wel echt hele oude kasten, daar moet je van houden. Verder zijn er geloof ik nog twee bundels waarvan ik zo niet op de naam kan komen

Één kast is gratis speelbaar en veel zijn gratis te proberen

De game is er ook voor de Switch maar volgens mij niet voor de PS4

Ik heb de startpost ook van extra informatie voorzien

[Voor 5% gewijzigd door Robolokotobo op 11-04-2019 03:52]

i5 3470 8GB GTX 1650

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 02:27
Iemand ervaring met de star wars kasten voor fx3? Zijn nu 2 bundels in de aanbieding voor de ps4, maar ik twijfel. Krijg je veel van hetzelfde, of is het het ook waard?
Jorgen schreef op donderdag 11 april 2019 @ 20:29:
Iemand ervaring met de star wars kasten voor fx3? Zijn nu 2 bundels in de aanbieding voor de ps4, maar ik twijfel. Krijg je veel van hetzelfde, of is het het ook waard?
Ik ben niet bekend met de Star Wars kasten maar ik zou gameplay videos op Youtube bekijken en dan een beslissing maken

i5 3470 8GB GTX 1650

• M!chel
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
Jorgen schreef op donderdag 11 april 2019 @ 20:29:
De kasten zijn allemaal anders, soms met een eigen unieke stijl.
Sommige kasten zijn saai of moeilijk, maar er zitten zeker veel goede kasten tussen!
Als je Star Wars fan bent, maar ook als je dat niet bent, kun je je hier goed mee vermaken.

• Jorgen
@Robolokotobo had ik gedaan, maar kwam er niet zo uit. Ben vrij nieuw met pinball games. Speel het nu een maand of zo. Zo lijken me de Marvel kasten ook veel van hetzelfde, maar dat is vanuit de blik van een leek op pinball gebied. .

@M!chel dank. Dan misschien toch nog een keer kijken.

• Tricolores
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 06-10 14:59
Robolokotobo schreef op zondag 10 maart 2019 @ 09:05:
Williams pack 3 komt er alweer aan. Zitten voor mij geen bekende tafels tussen

[YouTube: Williams Pinball Vol. 3 for Pinball FX3 – Theatre of Magic! The Champion Pub! Safe Cracker!]

Wat vinden we er van?
Klopt het dat het spel op zich gratis is, enkel extra "packs" zijn betalend?

Aorus Elite X570 - Ryzen 7 3700X - 16 GB DDR4 @ 3200 MHz - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC

Acties:
  • +1Henk 'm!
Tricolores schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:31:
[...]

Klopt het dat het spel op zich gratis is, enkel extra "packs" zijn betalend?
Ja dat klopt. Je kan de game zo downloaden zonder te betalen. Van de Williams tafels is Fishtales gratis. De kasten uit de video die jij gequote hebt zijn alle drie verkrijgbaar tegen betaling

i5 3470 8GB GTX 1650

• Tricolores
Ik ben echt al verslingerd aan de game, ga zeker een paar van de Williams-kasten aanschaffen. Hopelijk komen de grote klassiekers ook nog, genre Adams Family.

Aorus Elite X570 - Ryzen 7 3700X - 16 GB DDR4 @ 3200 MHz - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC

Acties:
  • +1Henk 'm!
Tricolores schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 12:02:
Ik ben echt al verslingerd aan de game, ga zeker een paar van de Williams-kasten aanschaffen. Hopelijk komen de grote klassiekers ook nog, genre Adams Family.
Adams Family blijft een droom van een kast. Monster Bash is ook één van dat genre die verschrikkelijk goed is. Helaas voel ik me niet thuis met de physics van FX3. Ik ben dan ook blij dat ik veel van de Williams kasten in The Pinball Arcade heb. Als ik alles vantevoren had geweten had ik alle tafels gekocht toen je ze nog kon aanschaffen in TPA

Ik speel nu geregeld Zaccaria Pinball. Oudere tafels maar een beetje de physics van TPA. Twee weken geleden kwam de game uit voor Xbox en ben ik er aan begonnen. Ik heb op ongeveer 6 solid state tafels de hoogste score van de wereld. Zonet even een kijkje op Steam genomen waar de game sinds juni 2016 uit is en tot mijn verbazing zijn de meeste van mij high scores hoger dan daar. Niet heel veel hoger maar toch. Het zijn precies dezelfde machines

Ik zette vanavond mijn Xbox aan en zag waar ik al bang voor was haha. De veteranen uit de virtuele pinball wereld beginnen nu ook Zaccaria Pinball te spelen. Ik had een high score van 14 miljoen op Black Belt en die was verbeterd naar 23 miljoen door iemand Van LUPS club. Dit zijn virtuele pinball fanatiekelingen uit Frankrijk. Één iemand van hun (GrofZout) hoort sowieso bij de top 3 van de wereld. Ze hebben ook een eigen website en streamen ook op Twitch. Ik dacht oké dat is een flinke verbetering maar het lijkt me niet onhaalbaar. Uiteindelijk wist ik er 33 miljoen van te maken naar een uur of twee spelen. Daarna ook de hoogste score op HotWheels van hem afgepakt die ik nog niet gespeeld had. Dat was de volgende kast die aan de beurt was op volgorde van het menu. Zijn score was 3,5 mil en ik scoorde uiteindelijk 6 mil

Zaccaria Pinball is visueel een schitterende game. Raar genoeg draait hij prima op mijn i3 uit 2015 met onboard graphics en 4GB RAM. Misschien ga ik ooit ook de solid state kasten kopen op Steam en proberen daar ook bovenaan de leaderboards te komen

[Voor 6% gewijzigd door Robolokotobo op 19-04-2019 08:32]

i5 3470 8GB GTX 1650

• Tricolores
Robolokotobo schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 08:22:
[...]

Adams Family blijft een droom van een kast. Monster Bash is ook één van dat genre die verschrikkelijk goed is. Helaas voel ik me niet thuis met de physics van FX3. Ik ben dan ook blij dat ik veel van de Williams kasten in The Pinball Arcade heb. Als ik alles vantevoren had geweten had ik alle tafels gekocht toen je ze nog kon aanschaffen in TPA

Ik speel nu geregeld Zaccaria Pinball. Oudere tafels maar een beetje de physics van TPA. Twee weken geleden kwam de game uit voor Xbox en ben ik er aan begonnen. Ik heb op ongeveer 6 solid state tafels de hoogste score van de wereld. Zonet even een kijkje op Steam genomen waar de game sinds juni 2016 uit is en tot mijn verbazing zijn de meeste van mij high scores hoger dan daar. Niet heel veel hoger maar toch. Het zijn precies dezelfde machines

Ik zette vanavond mijn Xbox aan en zag waar ik al bang voor was haha. De veteranen uit de virtuele pinball wereld beginnen nu ook Zaccaria Pinball te spelen. Ik had een high score van 14 miljoen op Black Belt en die was verbeterd naar 23 miljoen door iemand Van LUPS club. Dit zijn virtuele pinball fanatiekelingen uit Frankrijk. Één iemand van hun (GrofZout) hoort sowieso bij de top 3 van de wereld. Ze hebben ook een eigen website en streamen ook op Twitch. Ik dacht oké dat is een flinke verbetering maar het lijkt me niet onhaalbaar. Uiteindelijk wist ik er 33 miljoen van te maken naar een uur of twee spelen. Daarna ook de hoogste score op HotWheels van hem afgepakt die ik nog niet gespeeld had. Dat was de volgende kast die aan de beurt was op volgorde van het menu. Zijn score was 3,5 mil en ik scoorde uiteindelijk 6 mil

Zaccaria Pinball is visueel een schitterende game. Raar genoeg draait hij prima op mijn i3 uit 2015 met onboard graphics en 4GB RAM. Misschien ga ik ooit ook de solid state kasten kopen op Steam en proberen daar ook bovenaan de leaderboards te komen
Je voelt je niet thuis? Zijn ze niet realistisch genoeg dan? Ik heb weinig ervaring hiermee, maar ik was verbaasd over hoe "echt" de arcademodus voelt.

Is Star Trek trouwens ook een kast van Williams? Heb ik ook bijzonder toffe herinneringen aan _/-\o_

Tricolores schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 08:36:
[...]

Je voelt je niet thuis? Zijn ze niet realistisch genoeg dan? Ik heb weinig ervaring hiermee, maar ik was verbaasd over hoe "echt" de arcademodus voelt.

Is Star Trek trouwens ook een kast van Williams? Heb ik ook bijzonder toffe herinneringen aan _/-\o_
Het gaat wat sneller dan in The Pinball Arcade en je raakt vaak de bal kwijt op een manier waarvan je denkt, hoe kon dat nou gebeuren? Ik heb voor een paar weken terug ook een professionele pinball speler die voornamelijk op echte kasten speelt de game zien spelen en die ondervond dat ook. Deze Steam review die geplaatst is bij de nieuwste Williams bundel weet het goed te vertellen vind ik:

Stop it already. Make some new tables not this oldschool piece of crap. At first I thought I would love those old tables but it appears I don't. I can't see what's going on on the tables they are so cluttered. The ball does whatever it wants to. Sometimes it falls giving no chance to hit it with the flippers. It mostly feels so awfully random. And I really hate the fact that one third of the screen is the background showing the floor the machine is standing on. Bought it only to fill my collection.

De nieuwste Star Trek kast is van Stern. Stern is de grootste pinball machine fabrikant de afgelopen jaren. Je kan Star Trek in The Pinball Arcade en in Stern Pinball Arcade spelen. Is een hele toffe kast wat gameplay betreft, maar kwa geluiden vind ik hem wat lawaaierig. Ik speel hem heel graag maar houdt het nooit lang vol als ik het geluid erbij aan heb. Het geluid kan gelukkig ook uit natuurlijk

Maar ik denk dat de Star Trek kast die jij bedoelt wat ouder is. Zal dan idd van Williams zijn vermoed ik. Kan dus goed zijn dat die naar Pinball FX3 komt

Ik heb het net even gechecked en er is idd een Star Trek kast van Williams uit 1993

i5 3470 8GB GTX 1650

• Tricolores
Robolokotobo schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 08:54:
[...]

Het gaat wat sneller dan in The Pinball Arcade en je raakt vaak de bal kwijt op een manier waarvan je denkt, hoe kon dat nou gebeuren? Ik heb voor een paar weken terug ook een professionele pinball speler die voornamelijk op echte kasten speelt de game zien spelen en die ondervond dat ook. Deze Steam review die geplaatst is bij de nieuwste Williams bundel weet het goed te vertellen vind ik:

Stop it already. Make some new tables not this oldschool piece of crap. At first I thought I would love those old tables but it appears I don't. I can't see what's going on on the tables they are so cluttered. The ball does whatever it wants to. Sometimes it falls giving no chance to hit it with the flippers. It mostly feels so awfully random. And I really hate the fact that one third of the screen is the background showing the floor the machine is standing on. Bought it only to fill my collection.

De nieuwste Star Trek kast is van Stern. Stern is de grootste pinball machine fabrikant de afgelopen jaren. Je kan Star Trek in The Pinball Arcade en in Stern Pinball Arcade spelen. Is een hele toffe kast wat gameplay betreft, maar kwa geluiden vind ik hem wat lawaaierig. Ik speel hem heel graag maar houdt het nooit lang vol als ik het geluid erbij aan heb. Het geluid kan gelukkig ook uit natuurlijk

Maar ik denk dat de Star Trek kast die jij bedoelt wat ouder is. Zal dan idd van Williams zijn vermoed ik. Kan dus goed zijn dat die naar Pinball FX3 komt

Ik heb het net even gechecked en er is idd een Star Trek kast van Williams uit 1993
Het is inderdaad die "Next Generation" kast die ik bedoel, bedankt!

De bal die net tussen de twee flippers door valt, zonder dat je iets kan doen... Dat is inderdaad ook al iets dat ik heb vastgesteld. Zeer vervelend, maar dacht dat dit er gewoon bij hoorde. Niet dus.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Tricolores schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:08:
[...]

Het is inderdaad die "Next Generation" kast die ik bedoel, bedankt!

De bal die net tussen de twee flippers door valt, zonder dat je iets kan doen... Dat is inderdaad ook al iets dat ik heb vastgesteld. Zeer vervelend, maar dacht dat dit er gewoon bij hoorde. Niet dus.
Ja dat hoort natuurlijk wel gewoon bij pinball, dat de bal tussen de flippers doorgaat. Maar in de Williams kasten in FX3 gebeurt het op een manier waarbij je je toch even achter de oren gaat krabben. Zo heb ik heel veel potjes Attack from Mars gespeeld in The Pinball Arcade en als je dan op de barricade in het midden van de kast, die voor de ufo zit schiet, komt de bal in principe bijna nooit linea recta naar beneden. Dit doelwit is een erg belangrijk onderdeel van de game en moet je vaak raken. Schiet je dan in FX3 op dit doelwit dan is het schering en inslag dat de bal snoeihard recht naar beneden komt en achter de flippers verdwijnt

Ik kan je heel gemakkelijk bewijzen dat de physics niet kloppen. Ik heb Attack from Mars niet eens uitgespeeld in arcade mode in FX3. Het verste dat ik ben gekomen is misschien halverwege uitspelen. En toch sta ik in de top 100. Het is gewoon moeilijker dan in het echt en totaal niet realistisch

Maar goed ZEN studios van FX3 is natuurlijk ook niet gek. Die hebben een gigantisch aanbod van fantasie kasten die ze willen verkopen. En 'toevallig' spelen die wel allemaal heerlijk weg. Ook is er de 'normale' mode in de Williams kasten met flippers die stijler omhoog gaan en waar de bal minder stuitert. Maar daar gaat de bal weer een stuk sneller. De enige manier om de bal lang in het spel te houden is door constant voor dezelfde doelwitten te gaan waarbij de kans dat je de bal verliest het laagst is. Maar goed daar kom je er in de meeste Williams kasten niet mee en het zorgt voor een spel verloop waarbij je de hele tijd hetzelfde truukje herhaalt en waarbij de hele charme van de kasten verdwijnt. Start je dan The Pinball Arcade of Zaccaria Pinball op, dan heb je opeens wel weer de vrijheid om op alles te schieten wat de kasten te bieden hebben. En komt het spelplezier weer terug

[Voor 25% gewijzigd door Robolokotobo op 19-04-2019 09:51]

i5 3470 8GB GTX 1650

• drfruit
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Als iemand die zo'n vijftig jaar fanatiek in arcades heeft geflipperd, kan ik de physics van FX3 (op de pc) alleen maar bewonderen. Mijn systeem had wel een flinke upgrade nodig om een goede response te krijgen.

Het is ook een kwestie van de juiste controller gebruiken. Helaas zijn al mijn originele PS2 controllers inmiddels overleden en kan ik ze nergens meer vinden (een reburbished model van een Nederlandse site viel zwaar tegen), maar sommige cheap knock-offs doen het bijna net zo goed.

Ik heb het afgelopen jaar niet kunnen spelen wegens RSI in mijn linker wijsvinger. Nu krijg ik bij het starten van FX3 een foutmelding 51. Helaas werken de gegoogelde oplossingen niet. Waarschijnlijk zal ik de hele Steam-software en alle spellen moeten verwijderen en opnieuw installeren om het weer aan de praat te krijgen. (Als iemand een tip heeft, graag.)

Voorlopig speel ik nu maar FX2, dat werkt wel gewoon en de meeste kasten zitten daar ook in. Heb alleen nog niet naar de nieuwe kasten gekeken die afgelopen jaar zijn uitgekomen, of die daar ook voor beschikbaar zijn. Eerst maar even zien of mijn vinger het houdt.
drfruit schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:52:
Als iemand die zo'n vijftig jaar fanatiek in arcades heeft geflipperd, kan ik de physics van FX3 (op de pc) alleen maar bewonderen. Mijn systeem had wel een flinke upgrade nodig om een goede response te krijgen.

Het is ook een kwestie van de juiste controller gebruiken. Helaas zijn al mijn originele PS2 controllers inmiddels overleden en kan ik ze nergens meer vinden (een reburbished model van een Nederlandse site viel zwaar tegen), maar sommige cheap knock-offs doen het bijna net zo goed.

Ik heb het afgelopen jaar niet kunnen spelen wegens RSI in mijn linker wijsvinger. Nu krijg ik bij het starten van FX3 een foutmelding 51. Helaas werken de gegoogelde oplossingen niet. Waarschijnlijk zal ik de hele Steam-software en alle spellen moeten verwijderen en opnieuw installeren om het weer aan de praat te krijgen. (Als iemand een tip heeft, graag.)

Voorlopig speel ik nu maar FX2, dat werkt wel gewoon en de meeste kasten zitten daar ook in. Heb alleen nog niet naar de nieuwe kasten gekeken die afgelopen jaar zijn uitgekomen, of die daar ook voor beschikbaar zijn. Eerst maar even zien of mijn vinger het houdt.
Ik hoop dat je weer lekker kan gaan spelen. Ja de Williams kasten zijn ook van de afgelopen tijd. De physics van de oudere tafels en nieuwe fantasie tafels is niks mis mee. Ze hebben nieuwe physics geïntroduceerd voor de Williams kasten. De nieuwe kasten zitten helaas niet in FX2

i5 3470 8GB GTX 1650

• drfruit
  • Niet online
@Robolokotobo
Thanks for the info! :)

Ben er inmiddels achter dat Deepguard van F-Secure de boosdoener was. Die nu maar even uitgezet en FX3 doet het weer.

[Voor 59% gewijzigd door drfruit op 23-04-2019 20:34]

• Jorgen
Voor de echte cracks en profi's is het vast een makkie, maar ik ben toch wel een klein beetje trots dat ik als beginner 27e vd 1035 sta bij de matchup. :) Alle beschikbare passive powers op max en ook 1 wizard power op max. Van de 40 tafels die ik heb, ligt deze me op zich wel goed. Edit: ik speel Attack from Mars, Bronze III divisie.

Dat in tegenstelling tot bijv Black Rose, waarbij de meeste ballen direct tussen de flippers verdwijnen.

Iemand nog tips voor goede powers om te gebruiken, of dingen waar ik op moet letten? Gebruik nu meestal de yard bonus en de bumper bonus.

[Voor 4% gewijzigd door Jorgen op 29-04-2019 10:41]

Dat doe je goed @Jorgen Ik zou de multiball bonus pakken. Die levert denk ik vaak het meeste op. Maar welke tafel heb je het nu over trouwens?

@drfruit Mooi dat het weer werkt!

i5 3470 8GB GTX 1650

• Jorgen
Robolokotobo schreef op maandag 29 april 2019 @ 08:21:
Dat doe je goed @Jorgen Ik zou de multiball bonus pakken. Die levert denk ik vaak het meeste op. Maar welke tafel heb je het nu over trouwens?

@drfruit Mooi dat het weer werkt!
Haha, helemaal vergeten te vertellen :p
ik speel Attack from Mars, Bronze III divisie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tricolores
Volgens geruchten van enkele Youtube-bloggers zou ook Stern de oversteek maken richting FX3.

Acties:
  • 0Henk 'm!
@Tricolores Oeh god, dat meen je niet. Dan ga ik dan ook echt overstag. Dan moet ik maar aan de physics wennen. Al kost het honderden uren. Dan blijf ik gewoon net zo lang spelen totdat het wel goed gaat. Maar dingen zoals in attack from mars dat de bal recht naar beneden komt als je op het doelwit voor de ufo schiet... Ik weet niet of ik dat ooit door de vingers kan zien. Maar het zou betekenen dat we echte machines als Deapool en Guardians of the galaxy (Beide van vorig jaar volgens mij) in FX3 krijgen. En de splinter nieuwe Munsters. Maar ook Black Knight en de nieuwste Star Wars en de nieuwe Iron Maiden

Ik ben nu bezig met AC/DC in The Pinball Arcade. Ik scoorde net 150 miljoen en sta nu in de top 50

Ik loop al een tijdje te schreeuwen dat deze nieuwe machines naar de pinball games moeten komen. Het is een droom die uitkomt als het gebeurt. Ook al is het in FX3. Voordeel is dat ik ze nog nooit eerder gespeeld heb dus ik hoef niet mijn speelstyle aan te passen. Of geschokt te zijn als ik de bal verlies op een manier die in een andere game nooit verloren zou zijn. Dat voordeel heb ik ook met een aantal Williams kasten in FX3

Hier is één van de Youtubers die zegt het zo goed als zeker te weten

[Voor 68% gewijzigd door Robolokotobo op 27-05-2019 11:47]

i5 3470 8GB GTX 1650

Ik krijg nu net bij Deadflip op Twitch te horen dat ze officieel de samenwerking zijn aangegaan. Maar het kan nog wel even duren voordat we kasten zien verschijnen

[Voor 26% gewijzigd door Robolokotobo op 09-05-2019 02:17]

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!
Houdt vandaag Twitter en Twitch in de gaten. Ik heb zo het vermoeden dat er vandaag wel eens een FX3 Williams Pack 4 aankondiging zou kunnen zijn ;)

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!
Toch geen aankondiging helaas. Ik dacht dat iemand er naar hinte. Verkeerd opgevat denk ik

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorgen
Lekker dan. Weer een competitie terug gezet in de matchup omdat ik geen van de 4 tafels heb en dus geen punten halen kon.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Jammer @Jorgen Ik heb er ook maar een aantal. De eerste twee Williams packs, Universal studios Pack, de cartoons pack en de Bethesda Pack

De kans is nog zeer aanwezig dat we van de week een aankondiging krijgen. Er wordt gezegd dat er wat aangekondigd gaat worden deze week. Ze blijven er alleen erg vaag over

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • +1Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Die matchup is een slimme manier om kasten te verkopen. Ik ben er ooit mee gestopt toen ik het hoogste niveau had gehaald, en de volgende keer maar 1 kast kreeg die ik al had om daar te blijven.

Acties:
  • 0Henk 'm!
De laatste geruchten zijn deze woensdag een aankondiging. But dont shoot the messenger oOo

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ze hebben een teaser gepost voor één van de nieuwe kasten! https://twitter.com/zen_studios/status/1128350259397005312

We krijgen deze kast. White Water!

[Voor 35% gewijzigd door Robolokotobo op 14-05-2019 22:43]

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tricolores
Robolokotobo schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 22:39:
Ze hebben een teaser gepost voor één van de nieuwe kasten! https://twitter.com/zen_studios/status/1128350259397005312

We krijgen deze kast. White Water!

[YouTube: White Water Pinball Machine]
Ziet er leuk uit!

Zeker weten! De trailer met daarin alle drie de kasten is vanmiddag online gekomen:

Wat vinden we er van? Alleen White Water spreekt mij echt aan

[Voor 27% gewijzigd door Robolokotobo op 15-05-2019 19:13]

i5 3470 8GB GTX 1650

• drfruit
  • Niet online
Ben in real life eigenlijk nooit een fan geweest van Williams kasten. Iets aan de flippers bevalt me niet en het lijkt wel of het speelveld schuiner staat dan bij andere merken.

In FX3 zijn sommige Williams kasten nog wel aardig om te spelen, maar een kast als Ant Man vind ik honderd keer leuker.

Kijken hoe de nieuwe kasten bevallen. Kan me niet herinneren dat ik er veel op gespeeld heb in de arcade. Maar iets nieuws is natuurlijk altijd interessant.

• Tricolores
Road show heb ik effectief nog gespeeld in een arcade als kind. De andere twee herken ik niet meteen.

• wildhagen
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Road Show is een erg leuke kast imho, goede ball-flow. Behoorlijk wat in het echt gespeeld. Spel is lastiger dan het lijkt, wel uitdagend.

White Water is ook een leuke kast, hoewel ik destijds (heb de kast in het echt gespeeld) wel vond dat hij soms wel een heel snelle ball-drain had.... daarvoor vaak relatief korte spelletjes...

Hurricane heb ik ook gespeeld, maar was ik niet zo kapot van. Zijn voorganger (Cyclone) was een heel stuk leuker, en ook veel populairder in de exploitatie.

Zelf hoop ik nog altijd op releases van Black Knight 2000, Circus Voltaire en Tales of the Arabian Nights. Drie van mijn favorieten (samen met Medieval Madness en Attack from Mars). Als die uitkomen heb ik zo'n beetje mijn favoriete Top-5 binnen.

Andere kasten die ik nog graag zou zien zijn Stargate, Twilight Zone, The Addams Family, Dr Who, Monster Bash en Scared Stiff.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorgen
Vol. 3 is nu in de aanbieding voor € 6,99 in de Playstation Store.

Iemand trouwens Yoku's Island gespeeld? Dat is een soort metroidvania * pinball open wereld adventure game. Lijkt me wel leuk.
drfruit schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 06:36:
Die matchup is een slimme manier om kasten te verkopen. Ik ben er ooit mee gestopt toen ik het hoogste niveau had gehaald, en de volgende keer maar 1 kast kreeg die ik al had om daar te blijven.
Ik snap dat ze ergens een limiet moeten trekken en dat 4 kasten nog best ruim is om uit te kiezen, maar met 40 kasten in bezit, is het wel zuur dat deze precies er buiten vielen. Verkooptechnisch inderdaad leuk.

@wildhagen Ik weet niet of ze leuk zijn om te spelen, maar een mooie Star Trek kast, zou ik qua franchise in elk geval leuk vinden

[Voor 64% gewijzigd door Jorgen op 17-05-2019 20:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!
@wildhagen Dat zijn wel de toppers uit de jaren 90 die je daar noemt. Ik hoop ook heel erg op Tales of the
Arabian Nights omdat ik die niet meer in The Pinball Arcade kan spelen. Ik vind het een heerlijke kast

Circus Voltaire heb ik alleen de demo van gespeed in TPA en zou ik ook heel graag spelen. Dus die twee kasten zie ik het liefst zo snel mogelijk verschijnen. Daarna graag Adams Family omdat ik zeer benieuwd ben hoe mooi ze die in de game kunnen brengen en wat voor extra graphics ze er aan toe zullen voegen

En natuurlijk is Monster Bash ook leuk. Maar die tafel had in TPA voor mij een klein beetje een net niet gehalte. Leuk voor een paar potjes, dat wel

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorgen
Er zit een bug in The Champions Pub bij FX3 op de PS4. Op een gegeven moment kreeg ik het punch scherm te zien, maar kon ik niks doen en was er ook geen bal meer. Toch reageerde de tafel op mijn wel op mijn flippers, maar zonder bal, en zonder input richting het spelletjesscherm, viel er niks meer te doen. Enige wat een reactie op het spel bracht, was schudden en op tilt laten slaan, maar ook toen werd er geen einde oid getriggerd. Bij een tweede keer kon ik wel gewoon spelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik hoop niet dat je net mee een goeie score bezig was @Jorgen Ik ben eigenlijk nog nooit bugs tegen gekomen in FX3. Ik heb die Williams table pack 3 nog niet. Die moet er eigenlijk wel komen. Die kwam toen uit in de tijd dat ik zo zat was van FX3 omdat ik er niet aan kon wennen. Ben er nog niet aan gewend, maar dat Attack from Mars Survival toernooi is toch wel erg vet. Mooie hier van is dat het niet uitmaakt als je de bal verliest. zolang je maar iedere keer binnen de minuut genoeg punten haalt

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Is het iemand al gelukt om een weglopende bal terug te stoten bij de Williams Vol 3 kasten? Het is mij nu 2 keer gelukt, maar ik weet niet meer bij welke kast. Meestal zie ik geen enkele reactie, of hooguit komt de bal een paar millimeter omhoog en schudt de kast even.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DominoNL
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 02:24

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

@drfruit Ik ben een paar daagjes weer actief aan het spelen en het valt me op dat je vooral goeie kans hebt als je (mits je met een controller speelt) wat meer schuin-omhoog schudt, in plaats van strak omhoog. Dus als de bal door de rechter goot gaat, links-omhoog "beuken". Lukt me nu ongeveer 50% van de keren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
DominoNL schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:29:
@drfruit Ik ben een paar daagjes weer actief aan het spelen en het valt me op dat je vooral goeie kans hebt als je (mits je met een controller speelt) wat meer schuin-omhoog schudt, in plaats van strak omhoog. Dus als de bal door de rechter goot gaat, links-omhoog "beuken". Lukt me nu ongeveer 50% van de keren.
Bedankt, ik ga het uitproberen.
Nieuwe flipper physics onderweg!!!

i5 3470 8GB GTX 1650

• drfruit
  • Niet online
Robolokotobo schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 23:56:
Nieuwe flipper physics onderweg!!!
Ziet er goed uit, even afwachten natuurlijk. Maar is er ook nog sprake van updates voor bestaande kasten?

• M!chel
  • Niet online
drfruit schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 06:34:
[...]

Ziet er goed uit, even afwachten natuurlijk. Maar is er ook nog sprake van updates voor bestaande kasten?
Zeker!

Hi everyone, for some platforms this update arrived already, for others it will roll out before May 28.

What's in there:

- Support for Williams™ Pinball: Volume 4

- Williams™ Pinball: Volume 4 tables feature brand new, further improved physics for the flippers

- Fixed a possible crash while using the Rewind powerup

- Fixed an unexpected multiball mode start on the Family Guy table while the player used the rewind powerup during gameplay

- Fixed a rare table lockdown on The Champion Pub™ and Theatre of magic™ tables caused by viewing the table guide

- Fixed a bug on Epic Quest where a Tournament could reset the Single Player progress

- Theatre of Magic and Safe Cracker have been updated with minor bugfixes

Acties:
  • +1Henk 'm!
M!chel schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 06:42:
[...]

Zeker!

Hi everyone, for some platforms this update arrived already, for others it will roll out before May 28.

What's in there:

- Support for Williams™ Pinball: Volume 4

- Williams™ Pinball: Volume 4 tables feature brand new, further improved physics for the flippers

- Fixed a possible crash while using the Rewind powerup

- Fixed an unexpected multiball mode start on the Family Guy table while the player used the rewind powerup during gameplay

- Fixed a rare table lockdown on The Champion Pub™ and Theatre of magic™ tables caused by viewing the table guide

- Fixed a bug on Epic Quest where a Tournament could reset the Single Player progress

- Theatre of Magic and Safe Cracker have been updated with minor bugfixes
Voorlopig alleen de betere physics voor de nieuwe Williams table pack dus. Ik heb wel gehoord dat ze overwegen het ook naar de andere table packs te brengen, maar dat ze eerst willen afwachten hoe dit uit pakt

i5 3470 8GB GTX 1650

• Tricolores
Ik mis nog een aantal klassieke kasten zoals Adams Family en Star Trek TNG, maar dat is vermoedelijk een probleem door gedeelde licentierechten gok ik zo?

• M!chel
  • Niet online
Tricolores schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:30:
Ik mis nog een aantal klassieke kasten zoals Adams Family en Star Trek TNG, maar dat is vermoedelijk een probleem door gedeelde licentierechten gok ik zo?
Ze zijn nog volop bezig met kasten uitbrengen. Dus wellicht dat deze kasten in toekomst nog worden toegevoegd aan de collectie.

• drfruit
  • Niet online
Even iets heel anders en wellicht enigszins OT.

Ik heb ooit op een futuristische flipperkast gespeeld met een hol, komvormig speelveld waarbij de ball ook onder de flippers door kon lopen en dan terugkeerde in het spel. Ik kan er niets over vinden, misschien gebruik ik de verkeerde zoekwoorden. Hij stond ook maar even in de hal waar ik toen speelde en het was te duur om er veel op te oefenen.

Iemand die weet welke kast ik bedoel? Dit is nou zoiets waarvan ik hoop het ooit in FX3 te vinden, omdat je dan geen kapitaal kwijt bent om het onder de knie te krijgen. En het spel was echt radicaal anders.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 21-10 07:50

SeatRider

Hips don't lie

drfruit schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 12:14:
Even iets heel anders en wellicht enigszins OT.

Ik heb ooit op een futuristische flipperkast gespeeld met een hol, komvormig speelveld waarbij de ball ook onder de flippers door kon lopen en dan terugkeerde in het spel. Ik kan er niets over vinden, misschien gebruik ik de verkeerde zoekwoorden. Hij stond ook maar even in de hal waar ik toen speelde en het was te duur om er veel op te oefenen.

Iemand die weet welke kast ik bedoel? Dit is nou zoiets waarvan ik hoop het ooit in FX3 te vinden, omdat je dan geen kapitaal kwijt bent om het onder de knie te krijgen. En het spel was echt radicaal anders.
STERN Orbitor 1: https://www.ipdb.org/machine.cgi?id=1725

Edit: staat (stond?) ook in het Dutch Pinball Museum op Katendrecht in Rotterdam.

[Voor 5% gewijzigd door SeatRider op 23-05-2019 13:58]

Nederlands is makkelijker als je denkt

• drfruit
  • Niet online
SeatRider schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 13:58:
[...]

STERN Orbitor 1: https://www.ipdb.org/machine.cgi?id=1725

Edit: staat (stond?) ook in het Dutch Pinball Museum op Katendrecht in Rotterdam.
Yep, dat is hem. Ik had al bedacht dat het wel een Stern moet zijn geweest. Interessante link, dank daarvoor.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik heb een aantal 1e plaatsen staan nu. Ik ben gestopt met het ZEN Attack from Mars toernooi. Omdat ik het beu was na heel vaak dichtbij ruler of the universe te komen, iedere keer er net naast te grijpen. De persoon op de eerste plaats cheesed de kast trouwens. Die gaat niet voor de goals. Maar gaat voor de multiball en schiet de ballen dan de hele tijd door de rechter buitenlaan. Ook een kunst trouwens. Is op Youtube wel te zien

[Voor 20% gewijzigd door Robolokotobo op 26-05-2019 06:51]

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • +2Henk 'm!
Ik heb een toernooi aangemaakt op Attack from Mars. Normale mode. Alle upgrades en wizzard power uitgeschakeld. Maar nu komt het mooie. Je kan maximaal 5 keer een poging wagen. Dat heb ik zo ingesteld. Om te voorkomen dat mensen tot in den treure proberen een hogere score neer te zetten (Waaronder ik). Het blijft daar ook leuker bij. Mijn 5 pogingen zijn al op

Je vindt het toernooi als je zoekt op Robolokotobo. Maar als je door de toernooien scrolled zal je hem ook gauw genoeg zien staan denk ik

[Voor 4% gewijzigd door Robolokotobo op 26-05-2019 10:00]

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 00:13
Ik heb vroeger toen ik klein was , vaak op een pinball kast gespeeld , weet de naam niet maar zou het wel graag willen weten .. want dat vind ik toen echt een gave kast ..

ik weet dat een van de tekeningen een auto was , soort van dragrace , met een skelet er voor die de auto omhoog duwde ... voor zo ver ik me nog kunt herinneren

dit moet nog in eind jaren 70 begin jaren 80 het gaat dus over een echte kast

weet iemand misschien welke kast dit was

Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 2070 ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0Henk 'm!
@ravw Was het 1969 Gottlieb's Road Race? Of misschien Nitro Ground Shaker? Ik heb voor je gegoogled op pinball machine drag racer skeleton

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ravw
Robolokotobo schreef op zondag 26 mei 2019 @ 10:08:
@ravw Was het 1969 Gottlieb's Road Race? Of misschien Nitro Ground Shaker? Ik heb voor je gegoogled op pinball machine drag racer skeleton
die Nitro Ground Shaker was het geloof ik wel nu ik het een beetje goed bekijkt
_/-\o_

[Voor 26% gewijzigd door ravw op 26-05-2019 10:38]

Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 2070 ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0Henk 'm!
haha tof! Ja die komt dan ook uit 1978

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ravw
Robolokotobo schreef op zondag 26 mei 2019 @ 10:40:
haha tof! Ja die komt dan ook uit 1978
ja klopt wel , die stond in het Cafe waar mijn moeder toen werkte _/-\o_

heerlijk die geluiden , weet nog dat ik niet te lang mocht flipperen want de klanten konden elkaar moeilijk verstaan aan de bar , en deze kast stond daar vlak bij _/-\o_

haha nu begrijp ik wel waarom wat een herrie bak is dat

YouTube: Nitro Ground Shaker Pinball (Bally 1978)

en dan te bedenken dat ik uit 1971 komt , maar denk dat ik ene jaar of 7 a 8 was toen die bak bij mijn moeder in het cafe kwam

[Voor 10% gewijzigd door ravw op 26-05-2019 10:46]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Haha ja het lawaai van de flippers alleen al. Wel leuk zulke oude kasten. De game Zaccaria Pinball zit vol met zulke oude kasten. Maar dit is een Bally's, en daar heeft ZEN Studios van Pinball FX3 nu de licentie van

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ravw
Robolokotobo schreef op zondag 26 mei 2019 @ 10:49:
Haha ja het lawaai van de flippers alleen al. Wel leuk zulke oude kasten. De game Zaccaria Pinball zit vol met zulke oude kasten. Maar dit is een Bally's, en daar heeft ZEN Studios van Pinball FX3 nu de licentie van
hopelijk komt hij nog eens uit met deze kast _/-\o_ :D

haha het is wel een standje buren ruzie kast als je deze in je huis zal neer zetten O+
Ik zit in een flat :9~

bedankt voor die Zaccaria Pinball die kon ik nog niet :-)
even kijken wat het is , kan hem gratis dl bij steam

[Voor 10% gewijzigd door ravw op 26-05-2019 11:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Haha! Dan zet je hem in de berging

Ja die is gratis idd. Maar er zijn altijd maar een paar kasten gratis. Ik weet het niet zeker maar volgens mij hebben ze altijd 1 kast die gratis is die roteert. Dus de ene week de ene kast gratis en de week daarop een andere. Ze hebben ook een space shuttle kast die altijd gratis is

[Voor 80% gewijzigd door Robolokotobo op 26-05-2019 11:10]

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ravw
Robolokotobo schreef op zondag 26 mei 2019 @ 11:07:
Haha! Dan zet je hem in de berging
>:) die staat vol :9

Acties:
  • 0Henk 'm!
Oké, ja dat gaat vaak zo heh

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!
Het is me toch gelukt!

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!
Zes spelers in het toernooi wat ik gestart heb nu. Iemand van jullie die mee doet?

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Robolokotobo schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:28:
Zes spelers in het toernooi wat ik gestart heb nu. Iemand van jullie die mee doet?
Ik zie het toernooi niet. Ik sta wel 1 in een ander Attack from Mars toernooi, en ik doe af en toe aan het officiële toernooi van Zenstudios mee. Daar sta ik 18e.

Edit: Ik zie nu wel een Flippermarkt2 toernooi, maar dat is op slot en vraagt om een code.

[Voor 13% gewijzigd door drfruit op 26-05-2019 16:11]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Robolokotobo schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:28:
Ik sta (of stond misschien inmiddels) op de 1e plaats ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!
@drfruit Je kan op de naam Robolokotobo zoeken onder tournaments. Dat kan je ergens invoeren

18e op het Zen toernooi is erg goed

@M!chel Ahhh. Ik had al zo'n vermoeden dat jij dat was. Heel goed gedaan. Zijn je pogingen op? Of kan je nog proberen als iemand je verbetert?

[Voor 7% gewijzigd door Robolokotobo op 26-05-2019 16:26]

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
@Robolokotobo Ik heb nog 2 pogingen over :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
@M!chel Heel mooi. Ik heb het toernooi vanmorgen ook bij Deadflip in het Discord gepost. Dus als vanavond de Amerikanen wakker worden, kunnen er nog wel wat spelers bij komen. Ik ben benieuwd wie er met de overwinning aan de haal gaat. Is toch leuker en spannender als je een beetje een idee hebt wie de mensen zijn die mee doen

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie niets als ik die naam invoer.

Acties:
  • 0Henk 'm!
@drfruit speel je op PC? Steam?

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online

Acties:
  • 0Henk 'm!
@M!chel kan jij @drfruit uitleggen hoe hij het toernooi vindt?

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • +1Henk 'm!
@drfruit Ik denk dat je crossplay uit hebt staan

Dat kan je veranderen in de privacy settings

Jij ziet me nu niet omdat ik op Xbox speel

[Voor 48% gewijzigd door Robolokotobo op 26-05-2019 16:39]

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
@Robolokotobo
Dat was het inderdaad, wist niet eens dat die optie bestond.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Cool

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Nou nog tijd vinden om het eens te proberen... zit F1 te kijken nu.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Dat is nu even belangrijker. Dat snap ik wel

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!
@drfruit Je hebt 3 dagen de tijd ;)

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Cool. Is het overigens beter of slechter te spelen op Xbox?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Dat ligt er aan wat voor PC hardware je hebt. Je schijnt wel sowieso minder input lag te hebben met de controller als je op PC speelt. En als je een redelijke Game PC hebt met een 144 Hz monitor ben je nog meer in het voordeel. Aan de andere kant wordt gezegd dat alles went, en dat je jezelf aanpast aan de framerate en de inputlag van de hardware waar je op speelt. Op Xbox is het beeld 60 frames per seconde. Dus dat is nog wel redelijk op zich

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Volgens mij zit ik ook op 60 fps, het is niet echt een krachtige game pc.
De monitor is 4K en ik merk dat ik in sommige games een betere response krijg als ik een lagere resolutie kies, maar dan is het beeld wel minder fraai.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ja dan heb je een hoger aantal beelden per seconde op het scherm als je de resolutie naar beneden doet. En dan heb je idd een snellere response, maar ook vloeiender beeld, waardoor je beter je moment om te schieten kan vinden. Maar wat voor processor en wat voor videokaart zit er in de PC?

i5 3470 8GB GTX 1650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Ik heb een zelf(ver)bouw-pc met een i5-4460 op 3,2GHz en een Geforce GTX 1060 6GB, en een MSI Trident met een i1-7700 3,6GHz en een GTX 1060 3GB.

Net zat ik overigens op een laptop, waarop flipperen niet echt te doen is. Nu moet ik je toernooi weer op een van de andere pc's zien terug te vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Zo te zien ben ik 1e nu.
Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee