@Rukapul @M!chel @-ET- Gaan jullie nog een poging wagen vandaag? Ik hoop het wel :)

i5 3470 8GB GTX 1650

• M!chel
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
Volgens mij zou dit wel eens de aankondiging van Attack from Mars kunnen zijn!

Zou wel erg mooi zijn 😃

M!chel schreef op donderdag 8 november 2018 @ 19:15:
Volgens mij zou dit wel eens de aankondiging van Attack from Mars kunnen zijn!

Zou wel erg mooi zijn 😃

[YouTube: Zen Studios Emergency Broadcast (Williams Pinball for Pinball FX3 News Tease)]
Ongetwijfeld Attack from Mars idd! Te gruwelijk voor woorden dat ze die gekozen hebben voor de volgende release!

Ik had nu ook nog geen nieuwe kasten verwacht. Als dit het tempo is waarmee ze nieuwe machines gaan blijven lanceren zal er altijd wat te spelen zijn waarop je nog lang niet uitgekeken bent

Super post! @M!chel _/-\o_

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:15

-ET-

Phone Home

Vanmiddag nog even geprobeerd maar helaas geen verbetering.

Blijven oefenen dus
-ET- schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:07:
Vanmiddag nog even geprobeerd maar helaas geen verbetering.

Blijven oefenen dus
Ik heb ongeveer 20 uur in de kast zitten, inclusief de beta

i5 3470 8GB GTX 1650

• M!chel
  • Niet online
Hebben jullie trouwens nog meer kasten, of heeft iedereen hier voornamelijk de Williams kasten?
M!chel schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:06:
Hebben jullie trouwens nog meer kasten, of heeft iedereen hier voornamelijk de Williams kasten?
Ik heb naast de Williams kasten nog de Universal kasten. Met Jaws, E.T. en back to the future

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Zijn die een beetje leuk. E.T. ben ik eigenlijk wel aan mijn naam verplicht :)

• M!chel
  • Niet online
-ET- schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:16:
Back to the Future is het leukst, daarna E.T., Jaws is erg moeilijk.

Het zijn allemaal niet m'n favoriete kasten, maar wel leuk om zo nu en dan te spelen.
-ET- schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:16:
Ik houd er niet zo van dat die kasten soms helemaal donker worden. alle lampjes gaan dan uit en dan is het echt donker. Lastig spelen, Ik vind van die kasten Jaws het leukste, terwijl ik dat van die drie het minst leuke thema vind

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Misschien toch maar eens kijken. Ik heb wat losse kasten van ZEN zelf en portal en the walking dead. Maar ik moet zeggen de 'echte' kasten spreken mij meer aan.
-ET- schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:24:
Misschien toch maar eens kijken. Ik heb wat losse kasten van ZEN zelf en portal en the walking dead. Maar ik moet zeggen de 'echte' kasten spreken mij meer aan.
Ik vind de 'echte' kasten ook absoluut het mooist

Nog anderhalf uur te gaan in het toernooi. Het spijt me dat ik de lat zo hoog heb gelegd, dat was niet de bedoeling. aan de andere kant hebben @M!chel en @Rukapul gister en vandaag volgens mij niet meer een poging gewaagd. Zij staan 3e en 2e

[Voor 40% gewijzigd door Robolokotobo op 09-11-2018 18:27]

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ik heb net nog even gespeeld maar kom niet boven mijn score meer uit. Spelen jullie nog met een specifieke view?

Toch nog even flink verbeterd. Plaats 5 nu

[Voor 17% gewijzigd door -ET- op 09-11-2018 18:43]

Ik ga even voor je kijken of ik kan omschrijven met welke view ik speel

i5 3470 8GB GTX 1650

• M!chel
  • Niet online
Ik speel vrijwel alleen maar met cam view 1, 1w of 2. Dit is het meest realistisch in m'n zelfgebouwde kast.
-ET- schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:33:
Ik heb net nog even gespeeld maar kom niet boven mijn score meer uit. Spelen jullie nog met een specifieke view?

Toch nog even flink verbeterd. Plaats 5 nu
Ik speel op mijn 32 inch 1080P monitor altijd met view 1w. Ik zit er ongeveer 130 cm van af

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ik speel op de switch handheld. En ik heb op view 5 nu mijn highscore neer gezet.
-ET- schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:57:
Ik speel op de switch handheld. En ik heb op view 5 nu mijn highscore neer gezet.
weet je dat je de Switch ook verticaal kan neerzetten of vasthouden en dan spelen? Zodat de verhoudingen van de kast realistischer zijn? Dan kan je je met de joycons los van de handheld spelen of het touchscreen van de switch gebruiken

i5 3470 8GB GTX 1650

• Rukapul
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 00:55

Rukapul

Moderator General Chat
View 2 portable op de Switch.
Net mijn eerdere score bijna geëvenaard.

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ja klopt inderdaad. Ik heb een kickstarter project besteld zo dat je de switch verticaal in een houder met aangeklikte joycons kan zetten. Komt ergens half december. Ben benieuwd of dat fijner speelt.
-ET- schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:05:
Ja klopt inderdaad. Ik heb een kickstarter project besteld zo dat je de switch verticaal in een houder met aangeklikte joycons kan zetten. Komt ergens half december. Ben benieuwd of dat fijner speelt.
Dat klinkt goed. Hoe heet dat product?

i5 3470 8GB GTX 1650

Rukapul schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:04:
View 2 portable op de Switch.
Net mijn eerdere score bijna geëvenaard.
Tof dat jij nog bezig bent. Misschien dat je nog in de buurt van of over mijn score heen kan gaan.

Welke van de Williams kasten zouden jullie graag in het volgende toernooi zien?

i5 3470 8GB GTX 1650

• M!chel
  • Niet online
Robolokotobo schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:19:
[...]
Welke van de Williams kasten zouden jullie graag in het volgende toernooi zien?
Medieval Madness _/-\o_
Dan gaan we die gewoon doen. Omdat jij als eerste gereageerd hebt. Ik hoop dat meer mensen de Williams table pack hebben of bereid zijn deze aan te schaffen. Het is een tientje voor 3 tafels

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Robolokotobo schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:16:
[...]

Dat klinkt goed. Hoe heet dat product?
De Flipgrip

https://www.fangamer.com/products/flip-grip

[Edit]

Gefeliciteerd @Robolokotobo

[Voor 8% gewijzigd door -ET- op 09-11-2018 19:43]

Dankjewel! Wordt gewaardeerd

Dat is wel echt een mooi product voor pinball op de switch. Ik krijg spijt dat ik mijn Switch verkocht heb

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ik ben benieuwd. Het idee is heel goed. Hopelijk de uitwerking ook. Gelukkig valt de prijs nog mee.
-ET- schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:58:
Ik ben benieuwd. Het idee is heel goed. Hopelijk de uitwerking ook. Gelukkig valt de prijs nog mee.
Ja, hij is 12 dollar. Dat is echt cheap

i5 3470 8GB GTX 1650

• M!chel
  • Niet online
Ik heb een Medieval Madness tournament gemaakt.
Onder de naam Kroegtijger.

Succes!
M!chel schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 20:45:
Ik heb een Medieval Madness tournament gemaakt.
Onder de naam Kroegtijger.

Succes!
Goed gedaan. Ik wou je al bijna vragen of jij het wou opzetten dit keer. Omdat ik dacht dat andere mensen het vast ook wel leuk vinden om een toernooi op hun naam te hebben staan. Ik ben nu aardig zat van het vieren van mijn verjaardag, maar morgen ga ik een aantal potjes in het toernooi spelen

Zou iemand van jullie een screenshot kunnen posten van de uitslag van het Fish Tales toernooi? Iemand die op Steam speelt zodat alle namen zichtbaar zijn? Misschien twee screenshots zodat alle 15 deelnemers zichtbaar zijn?

Edit: Ik heb toch nog even een score gezet op Kroegtijger zijn toernooi. 141 miljoen. 2e plaats achter iemand die 500 miljoen heeft. Kroegtijger staat vlak achter mij met meer dan 100 miljoen punten

[Voor 30% gewijzigd door Robolokotobo op 10-11-2018 02:15]

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ik had je bijna ingehaald @Robolokotobo , helaas had ik een dochter die een volle luier leuker vond dan papa zijn highscore
-ET- schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 10:30:
Ik had je bijna ingehaald @Robolokotobo , helaas had ik een dochter die een volle luier leuker vond dan papa zijn highscore
Haha dat is niet zo mooi. Je staat nu achter mij met 126 miljoen? Kroegtijger heeft de 200 miljoen al gepasseerd en staat nu 2e. Ik sta nu 4e. Gelukkig duurt het toernooi nog 6 dagen. Alle tijd om er wat van te maken

i5 3470 8GB GTX 1650

Ik sta nu 2e met 343 miljoen :)

Ik had bijna The Kingdom verslagen? Ik had alle kastelen opgeblazen en toen kwam die speciale multiball. Ik moets de twee jackpots halen op de linker en rechter ramp. Die haalde ik. En toen moest ik voor de laatste keer op het kasteel schieten om te winnen (Tijdens multiball). Maar die twee trolls zaten in de weg. Niet gehaald dus. Ik ben benieuwd hoeveel punten dat is

[Voor 85% gewijzigd door Robolokotobo op 10-11-2018 19:03]

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Robolokotobo schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 16:47:
[...]

Haha dat is niet zo mooi. Je staat nu achter mij met 126 miljoen? Kroegtijger heeft de 200 miljoen al gepasseerd en staat nu 2e. Ik sta nu 4e. Gelukkig duurt het toernooi nog 6 dagen. Alle tijd om er wat van te maken
Ja dat haalt je aardig uit je flow. Ja de 126 miljoen is van mij. Zal van de week nog even kijken of ik tijd heb om nog een poging te wagen. Scheelt inderdaad dat het zes dagen is. Heb niet altijd evenveel tijd ervoor. Heb toch altijd wel een paar potjes achter elkaar nodig om in een lekkere flow te komen.
-ET- schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 21:40:
[...]

Ja dat haalt je aardig uit je flow. Ja de 126 miljoen is van mij. Zal van de week nog even kijken of ik tijd heb om nog een poging te wagen. Scheelt inderdaad dat het zes dagen is. Heb niet altijd evenveel tijd ervoor. Heb toch altijd wel een paar potjes achter elkaar nodig om in een lekkere flow te komen.
Ja dat heb ik ook altijd. Ik moet zeggen ik heb het zwaar moeilijk met het uitspelen van de kast. De potjes duren erg lang. En ik ben al 3 keer op rij na tijden spelen gefaald. Ik kom dichtbij en dan is het echt een teleurstelling als het niet lukt na een potje van ik schat 20 minuten. Het voelt als 20 minuten in ieder geval. Ik heb altijd een haat liefde verhouding gehad met deze kast. Het is een mooie kast maar ik vind hem vaak ook een beetje irritant.

Desondanks is deze kast erg geliefd bij heel veel mensen. Ik vind Attack from Mars veel toffer. Die is van dezelfde ontwerper. Gelukkig zit Attack from Mars er aan te komen. Ik zou daar dolgraag mee aan de slag gaan. Die heb ik trouwens meerdere keren uitgespeeld in TPA. Niet dat die kast makelijk is. En het uitspelen duurt vrij lang, maar die kast is wat toegankelijker. Het is makkelijker om in een flow te komen met die kast. Bij Medievel Madness krijg ik het gevoel dat ik maar blijf schieten zonder veel resultaat. Ik denk dat dat ook komt doordat Attack from Mars wat duidelijker van opzet is en de layout van die kast vind ik fijner. Als ik een doelwit of ramp of laan raak waar ik op richt dan haal ik daar veel satisfaction uit. Ook omdat het thema grootser aanvoelt. Ik heb op de Attack from Mars kast één keer Ruler of the Universe gehaald. Dat gaat nog een stukje verder dan de kast uitspelen. De vraag is alleen of de kast in FX3 dezelde moeilijkheidgraad heeft als in TPA. Aangezien de Medievil Madness kast erg vaak de bal terug laat komen als je de bal de ramps op schiet. Het zou dus kunnen dat in Attack from Mars de bal ook vaak terug komt rollen

Bij deze ook nog even de uitslag van het Fish Tales toernooi

[Voor 10% gewijzigd door Robolokotobo op 11-11-2018 05:44]

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Vanavond nog maar even in het toernooi gespeeld. Voor alsnog geen verbetering
-ET- schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 20:50:
Vanavond nog maar even in het toernooi gespeeld. Voor alsnog geen verbetering
Ik kan mijn eigen score ook niet verbeteren. Er is wel iemand mij voorbij gegaan en ik sta nu derde. Kan helaas de naam niet lezen. Zal dus wel een Switch speler zijn

i5 3470 8GB GTX 1650

• M!chel
  • Niet online
Ik heb al een paar dagen geen tijd voor de flipperkast.
Misschien morgenavond nog een poging wagen.
Morgen de aankondiging van nieuwe kasten *O* Of tenminste de aankondiging van 1 van de kasten

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ben benieuwd. Zou wel gaaf zijn als ze nu al een 2de set hebben
Ja idd. Ik denk niet dat als ze nu de tweede table pack aankondigen, dat we ze dan direct kunnen spelen. Het zou wel kunnen natuurlijk. Maar mijn vermoeden is dat het dan nog wel een maand duurt

Edit: Ze zijn nu ook met een grote Holiday sale begonnen. Met wel tot 80% korting: https://blog.zenstudios.com/?p=8432

Helaas nog geen Xbox One sales. Maar wel PS4, PS3 , Switch, Wii U en 3DS

[Voor 33% gewijzigd door Robolokotobo op 14-11-2018 18:13]

i5 3470 8GB GTX 1650

• Rukapul
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 00:55

Rukapul

Moderator General Chat
Zit daar nog een must have tussen?

• -ET-

-ET-

Phone Home

Die sale is niet goed. Hoewel voor 15 € toch aardig wat tafels erbij.

Pinball FX3 - Carnivals and Legends
Pinball FX3 - Jurassic World™ Pinball
Pinball FX3 - Core Collection
Pinball FX3 - Aliens vs. Pinball
Rukapul schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:34:
Zit daar nog een must have tussen?
Ik heb niet veel verstand van de niet Williams tafels in FX3. Ik zou dan op Youtube kijken welke kasten mensen het beste vinden en ook zelf je conclusies te trekken bij het zien van de beelden

i5 3470 8GB GTX 1650

• M!chel
  • Niet online
Van de gewone FX3 kasten is mijn persoonlijke top 3 toch wel:

1. Family Guy (Balls of Glory Pinball)
2. Alien vs Predator (Aliens vs Pinball)
3. Star Wars - Calrissian Chronicles (Solo Pack)

Maar eigenlijk heeft elke dlc wel 1 of meerdere goeie kasten.
Het zijn stuk voor stuk unieke kasten met allemaal hun eigen unieke dingen.
Meestal blijf ik een korte periode bij een paar kasten hangen om dan na een aantal dagen weer op andere kasten te focussen.
Het blijft ontzettend leuk allemaal!

[Voor 43% gewijzigd door M!chel op 14-11-2018 22:42]

Nieuwe teaser van de aankomende kasten op Twitter https://twitter.com/zen_studios/status/1062796056524611584

Spannend

Uit de reacties maak ik op dat het om deze kast gaat

[Voor 38% gewijzigd door Robolokotobo op 14-11-2018 23:50]

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Zie wel Williams Pinball volume 2 staan. Dat impliceert wel dat er weer een nieuwe set aan komt.

• M!chel
  • Niet online
Mogelijk worden er meerdere kasten geteased. Ik gok op sowieso Attack from Mars en Black Rose.
Mogelijk is ook zelfs nog een 3e kast.

Spannend hoor!
Zeker weten een table pack idd. Ik vermoed drie kasten. Maar omdat ze twee geteased hebben zouden het er ook goed twee kunnen zijn. Twee zou ik ook tevreden mee zijn. Vooral omdat het makkelijker is om je te focussen op twee kasten. Dan krijgen ze de aandacht die ze verdienen, totdat er een nieuwe table pack uit komt

Dit zijn de tafels en packs die in de aanbieding zijn voor Xbox One voor Black Friday

CONTENT TITLE CONTENT TYPE DISCOUNT
Pinball FX 3 – Carnivals and Legends Add-On 50% / 50%
Pinball FX 3 – Core Collection Add-On 70% / 70%
Pinball FX3 – Aliens vs. Pinball Add-On 60% / 60%
Pinball FX3 – Star Wars Pinball: The Last Jedi Add-On 30% / 30%

Deze aanbiedingen zijn nu al bechikbaar en tot 27 november. Meer uitleg hier: https://majornelson.com/2...r-xbox-live-gold-members/

[Voor 31% gewijzigd door Robolokotobo op 15-11-2018 08:33]

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

https://blog.zenstudios.com/?p=8410

3 kasten dus. Per 4-12 beschikbaar voor 9.99.

Attack from Mars
Black Rose
The Party Zone
-ET- schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:39:
https://blog.zenstudios.com/?p=8410

3 kasten dus. Per 4-12 beschikbaar voor 9.99.

Attack from Mars
Black Rose
The Party Zone
Het ziet er te gek uit. Ik keek het meeste uit naar de aankondiging van Attack from Mars maar de andere kasten zien er ook fantastisch uit. Ook de toegevoegde graphics zien er erg mooi uit

Er is nog 1 dag te gaan in Kroegtijger zijn medieval toernooi. @-ET- Zou jij morgen het volgende toernooi op willen zetten? Op The Getaway of Junkyard?

[Voor 27% gewijzigd door Robolokotobo op 15-11-2018 19:14]

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Zo net even mijn score verbeterd. Helaas maar met 5 miljoen dus qua ranking schiet het niet op.

Ik zal als dit toernooi klaar is een nieuwe opzetten
-ET- schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:55:
Zo net even mijn score verbeterd. Helaas maar met 5 miljoen dus qua ranking schiet het niet op.

Ik durf er bijna niet meer aan te beginnen om te proberen mijn score te verbeteren. Ik heb echt het gevoel dat ik alles er uit gehaald heb wat er in zit voor mij op deze kast. Dat is natuurlijk nooit echt het geval. Maar ik heb geen zin om er aan te beginnen omdat ik al zo vaak teleurgesteld ben wanneer ik de score probeerde te verbeteren

i5 3470 8GB GTX 1650

-ET- schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:55:

Heb je ondertussen een toernooi gestart? :)

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Sorry gisteren niet aan toe gekomen. Zal er straks 1 starten.

Toernooi is aangemaakt. Spelen onder de naam -ET-

[Voor 32% gewijzigd door -ET- op 17-11-2018 08:25]

• M!chel
  • Niet online
2e plaats in het toernooi van @-ET- 😁
Ik sta nu 4e met 90 miljoen. Heb nog geen wizzard power

Edit: Nu 2e met meer dan 300 miljoen

Er is een truukje om de rewind wizard snel te levelen. Je start een potje op. Drukt meteen op rewind totdat die leeg is. Drukt op start en klikt op exit to singeplayer, en dat achter elkaar door. In een kwartier is hij max level. Gister van een streamer geleerd

Zou iemand nog de uitslag van het Medieval Madness toenooi willen posten? Ik zou het anders wel doen maar ik kan geen screenshot maken omdat ik de Williams table pack niet op steam heb. Dat is ook goed voor het topic omdat we zo terug kunnen kijken wat de uitslagen waren. En omdat mensen die het topic bezoeken dan misschien aangespoord worden om ook mee te doen. De uitslagen in het topic posten hoort er echt bij vind ik

[Voor 114% gewijzigd door Robolokotobo op 18-11-2018 07:10]

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ik moet flink mijn best doen zie ik. Mijn 40 miljoen stelt niet veel voor. Ik heb vaak wel dat ik op 1 bal dikke punten haal om vervolgens de volgende bal knullig kwijt te raken. Ach oefenen oefenen en oefenen. Gelukkig pakt de switch makkelijk om ff een potje te doen.

Edit

Zo opgeklommen naar de 4de plek.

[Voor 7% gewijzigd door -ET- op 18-11-2018 09:01]

-ET- schreef op zondag 18 november 2018 @ 07:55:
Ik moet flink mijn best doen zie ik. Mijn 40 miljoen stelt niet veel voor. Ik heb vaak wel dat ik op 1 bal dikke punten haal om vervolgens de volgende bal knullig kwijt te raken. Ach oefenen oefenen en oefenen. Gelukkig pakt de switch makkelijk om ff een potje te doen.
Ja als je het mij vraag is de score helemaal afhankelijk van hoeveel uren je de kast gespeeld hebt en hoe vaak je terug gekomen bent bij de kast. Ik heb wel eens mijn eigen high scores verbetert nadat ik een kast een maand met rust gelaten had na er vele dagen vele uren op gespeeld te hebben. Als ik dan weer terug kwam bij de kast speelde ik zo veel relaxter en scherper dat ik de high score na een paar potjes dik verbeterde

Mijn score is nu 650 miljoen. Niet ver verwijdert meer van de nummer 1 met 780 miljoen

i5 3470 8GB GTX 1650

• SeatRider
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22-10 14:59

SeatRider

Hips don't lie

Wat me hier gelijk aan opvalt is dat de gap tussen de flippers kleiner wordt als de flippers omhoog staan, wat in het echt niet het geval is. En ook erg jammer dat de "camera" niet meebeweegt naar achteren als de bal daar is.

Nederlands is makkelijker als je denkt

SeatRider schreef op zondag 18 november 2018 @ 09:21:
[...]

Wat me hier gelijk aan opvalt is dat de gap tussen de flippers kleiner wordt als de flippers omhoog staan, wat in het echt niet het geval is. En ook erg jammer dat de "camera" niet meebeweegt naar achteren als de bal daar is.
Dat zou kunnen wat je zegt over de gap tussen de flippers. Dat weet ik zo niet. Je kan wel de camera in een standpunt zetten waarbij de camera mee gaat als de bal in het bovenste gedeelte van het speelveld is en weer terug komt als de bal weer beneden is

i5 3470 8GB GTX 1650

• M!chel
  • Niet online
SeatRider schreef op zondag 18 november 2018 @ 09:21:
[...]

Dat heeft te maken met het camerastandpunt. De bal wordt ook kleiner als die verder weg van de camera is.
Gelukkig kun je een ander camerastandpunt kiezen, meebewegend of vast en daar in totaal een stuk of 8 verschillende.
Probeer eens een demo zou ik zeggen, dan zie je dat het allemaal best wel meevalt.

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

M!chel schreef op zondag 18 november 2018 @ 10:39:
[...]

Dat heeft te maken met het camerastandpunt. De bal wordt ook kleiner als die verder weg van de camera is.
Gelukkig kun je een ander camerastandpunt kiezen, meebewegend of vast en daar in totaal een stuk of 8 verschillende.
Probeer eens een demo zou ik zeggen, dan zie je dat het allemaal best wel meevalt.
Mijn punt is nu juist dat de flippers niet kleiner worden als ze omhoog staan. Doordat de kast wel snel kleiner wordt (laag perspectief) maakt dat de flippers relatief langer.

• M!chel
  • Niet online
SeatRider schreef op zondag 18 november 2018 @ 10:42:
[...]

Mijn punt is nu juist dat de flippers niet kleiner worden als ze omhoog staan. Doordat de kast wel snel kleiner wordt (laag perspectief) maakt dat de flippers relatief langer.
De flippers worden niet groter of kleiner, kies een andere cameraview en je ziet het zelf. Het is gewoon realistisch hoor.

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

M!chel schreef op zondag 18 november 2018 @ 10:44:
[...]

De flippers worden niet groter of kleiner, kies een andere cameraview en je ziet het zelf. Het is gewoon realistisch hoor.
De flipper wordt relatief gezien groter, omdat het perspectief niet wordt gecorrigeerd. Ik heb hier zes fysieke flipperkasten staan en kan bevestigen dat het gat tussen de flippers beneden even groot hoort te zijn als omhoog.

[Voor 8% gewijzigd door SeatRider op 18-11-2018 11:55]

• M!chel
  • Niet online
SeatRider schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:49:
[...]

De flipper wordt relatief gezien groter, omdat het perspectief niet wordt gecorrigeerd. Ik heb hier zes fysieke flipperkasten staan en kan bevestigen dat het gat tussen de flippers beneden even groot hoort te zijn als omhoog.
Heel mooi, kies ingame een andere view en je probleem is opgelost.
Wij maken de game niet he? We spelen het alleen, en het is leuk. Niet mierenneuken joh :P :+

Edit: Ik zie op je foto precies wat ik zeg: door het perspectief lijkt het gat tussen de flippers kleiner te worden als de flippers omhoog staan. Maar dit is niet zo, dit is gezichtsbedrog door het perspectief.
Je trekt ook 2 lijnen recht omhoog, dat is al niet goed. In perspectief gaat er maar 1 lijn recht omhoog: de lijn precies in het midden.
De breedte van de kast is in de verte toch ook minder groot dan vooraan? Zo gaat het met de flippers ook.

[Voor 30% gewijzigd door M!chel op 18-11-2018 12:11]

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

M!chel schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:51:
[...]

Heel mooi, kies ingame een andere view en je probleem is opgelost.
Wij maken de game niet he? We spelen het alleen, en het is leuk. Niet mierenneuken joh :P :+

Edit: Ik zie op je foto precies wat ik zeg: door het perspectief lijkt het gat tussen de flippers kleiner te worden als de flippers omhoog staan. Maar dit is niet zo, dit is gezichtsbedrog door het perspectief.
Je trekt ook 2 lijnen recht omhoog, dat is al niet goed. In perspectief gaat er maar 1 lijn recht omhoog: de lijn precies in het midden.
De breedte van de kast is in de verte toch ook minder groot dan vooraan? Zo gaat het met de flippers ook.
Je hebt gelijk voor wat betreft die lijnen (die had ik ook in een hoekje moeten zetten), maar nog steeds heb ik het gevoel dat er in beneden ruimte is voor 2 ballen, en als ze omhoog staan niet. Maar goed, je hebt wel gelijk dat we er beter gewoon van kunnen genieten dan om erover te nitpicken :-)

• M!chel
  • Niet online
SeatRider schreef op zondag 18 november 2018 @ 12:17:
[...]

Je hebt gelijk voor wat betreft die lijnen (die had ik ook in een hoekje moeten zetten), maar nog steeds heb ik het gevoel dat er in beneden ruimte is voor 2 ballen, en als ze omhoog staan niet. Maar goed, je hebt wel gelijk dat we er beter gewoon van kunnen genieten dan om erover te nitpicken :-)
Er kunnen geen 2 ballen tegelijk door. Als de bal dichterbij komt wordt die ook groter ;)

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:31

Ebayzo

Gekke eend

Bookmarked en ga het ook eens opstarten :) Eigenlijk sinds het tijdperk van de eerste pinball spelletjes nooit meer aangeraakt maar het trekt me nu wel ik dit zo lees.

• -ET-

-ET-

Phone Home

Score net wel verbeterd maar helaas niet heel erg veel. Blijft een uitdagende kast
-ET- schreef op zondag 18 november 2018 @ 15:41:
Score net wel verbeterd maar helaas niet heel erg veel. Blijft een uitdagende kast
Vang je de bal wel op, op de momenten dat dat kan? Zodat je hem stil kan leggen en kan richten voordat je schiet? Kweste van uitproberen zodat je een idee krijgt van op welke momenten je dat kan doen. Als je de bal vast hebt en kijkt naar je doelwit en dan het pad terug naar de flipper volgt heb je een idee van vanaf welk punt van de flipper je moet schieten. De buitenste lanen op deze kast raak je door vanaf het einde van de flippers te schieten. De turbo charger is net wat eerder en het gat waar je de extra bal en zo krijgt is ook net wat eerder maar dan vanaf de andere flipper natuurlijk

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Zo net maar weer eens een betere score neer gezet. Weer terug op plaatsje 4.
-ET- schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:47:
Zo net maar weer eens een betere score neer gezet. Weer terug op plaatsje 4.
Ik krijg mijn eigen score niet meer kapot. Jammer want ik ging echt voor nr 1. Ben er nu een beetje zat van. Meer dan 5 keer op rij falen met lange potjes is niet leuk

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Snap ik ik had een paar potjes met 90 miljoen op 1 bal en de andere 2 die dan heel knullig wegvallen. Frustrerend :(
WOOOOOOOOO

Ik heb hem zonet toch verslagen! 948 miljoen!

i5 3470 8GB GTX 1650

• M!chel
  • Niet online
Robolokotobo schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:12:
WOOOOOOOOO

Ik heb hem zonet toch verslagen! 948 miljoen!
Wow, lekker bezig. Ik ga zo ook nog even proberen. Maar niet te lang want heb alle tafels gekocht die er op dit moment zijn....dus ik heb nog genoeg uit te proberen :9
M!chel schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:32:
[...]

Wow, lekker bezig. Ik ga zo ook nog even proberen. Maar niet te lang want heb alle tafels gekocht die er op dit moment zijn....dus ik heb nog genoeg uit te proberen :9
Thanks!

Dus je hebt de complete collectie nu. Dan heb je idd heel wat uit te proberen. Is vast genieten geblazen op die virtual cabinet die je hebt

i5 3470 8GB GTX 1650

Ik heb de startpost geupdate met wat informatie over virtual reality en de Flip Grip

Edit: Nummer 2 in het toernooi komt nu wel dichtbij. Staat nu 100 miljoen achter mij. Ik weet niet of ik dit ga redden want ik kan bij de andere toernooien en gefinishde toernooien en het wereld leaderboard zien dat hij veel ervaring heeft op deze tafel. En ik ben dit toernooi pas begonnen met deze tafel. Hij heeft al een aantal keren meer dan een miljard gescoord

[Voor 68% gewijzigd door Robolokotobo op 22-11-2018 20:20]

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Gisteren bij de Ton Ton club in Amsterdam geweest. Daar hadden ze attack from mars staan. Tijd geleden dat ik op een echt kast gespeeld heb. Wel een gave machine.
-ET- schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 10:28:
Gisteren bij de Ton Ton club in Amsterdam geweest. Daar hadden ze attack from mars staan. Tijd geleden dat ik op een echt kast gespeeld heb. Wel een gave machine.
Cool man. Er gaat niks boven het echte werk. Wou het een beetje?

[Voor 3% gewijzigd door Robolokotobo op 25-11-2018 04:03]

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Snelheid op de switch ligt een stuk hoger. En ik vond dat de kast rijk met punten was. 200 miljoen had je zo te pakken op een bal. Hoogste van die avond was 1.8 miljard
-ET- schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:47:
Snelheid op de switch ligt een stuk hoger. En ik vond dat de kast rijk met punten was. 200 miljoen had je zo te pakken op een bal. Hoogste van die avond was 1.8 miljard
Ja veel sneller in Pinball FX3 idd. Dat vind ik jammer. Had liever met een realistische bal snelheid gespeeld. TPA en SPA komen veel dichter in de buurt van de werkelijke snelheid

De nummer 2 is mij toch nog voorbij gegaan op het toernooi met een paar punten. Ik zag het aankomen want ik wist dat hij al een aantal keer meer dan een miljard punten had gescoord. Puur op ervaring voorbij gestreefd omdat ik de kast pas sinds een week speel

Ik ga een nieuw toernooi aanmaken op de Junkyard kast. Ik zal waarschijnlijk niet veel spelen omdat ik een beetje pauze van pinball nodig heb. Teveel gespeeld de afgelopen dagen en daar is mijn hoofd me niet dankbaar voor. Het moet natuurlijk wel leuk blijven en ik zit niet te wachten op een pinball burnout :P

Succes op Junkyard!

[Voor 39% gewijzigd door Robolokotobo op 25-11-2018 07:03]

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Succes of junkyard zegt hij dan. Wat een ongelofelijke rot kast. Hoogste score net aan 10m
-ET- schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:35:
Succes of junkyard zegt hij dan. Wat een ongelofelijke rot kast. Hoogste score net aan 10m
Ja hij is pittig idd. Sommige hebben al meer dan 100 miljoen in het toernooi. Als ik dat in wil halen moet ik me weer rot oefenen. Voorlopig even geen zin in.

i5 3470 8GB GTX 1650

• M!chel
  • Niet online
Ik geloof dat ik weer aan de beurt ben om een toernooi te starten?
Is het erg dat ik even wacht tot 4 december (a.s. dinsdag), dan komen de nieuwe Williams kasten uit en kan ik meteen een Attack from Mars toernooi starten ;)
M!chel schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 13:13:
Ik geloof dat ik weer aan de beurt ben om een toernooi te starten?
Is het erg dat ik even wacht tot 4 december (a.s. dinsdag), dan komen de nieuwe Williams kasten uit en kan ik meteen een Attack from Mars toernooi starten ;)
Ja dik in orde hoor

i5 3470 8GB GTX 1650

• M!chel
  • Niet online
Niet iedereen krijgt 4 december het 2e Williams pakket ter beschikking.
Switch gebruikers moeten nog even wachten....
Hi Everyone, we have a Pinball FX3 Williams™ Pinball Volume 2 release update for you.

Unfortunately, we are going to see a few delays with the release of the pack on PlayStation 4 in North America, and on Nintendo Switch. Please note the new schedule below, and we apologize for these changes. Game publishing is always a challenge, especially during the holiday season. There are a lot of reasons content does not release on time – we hope you understand.

The new schedule:

Dec 4 – Xbox One, Windows 10, Steam, PS4 Sony Europe, Mac

Dec 5 – PS4 Sony North America

Dec 18 – Nintendo Switch in North American and Europe
M!chel schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 21:33:
Niet iedereen krijgt 4 december het 2e Williams pakket ter beschikking.
Switch gebruikers moeten nog even wachten....

[...]
Ja ik zag het net ook voorbij komen. Goed dat je het post. Raar dat ze opeens zoveel meer tijd nodig hebben om op de Switch te releasen

i5 3470 8GB GTX 1650

Wiliams table pack 2 is vandaag uitgekomen. Ik heb hem net gekocht :) Straks even downloaden. 3 tafels voor 10 euro, wat in mijn ogen een erg nette prijs is

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

helaas moet ik dus nog even wachten :(
-ET- schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:14:
helaas moet ik dus nog even wachten :(
Ja ik weet het. Vind ik erg jammer

i5 3470 8GB GTX 1650

Ik heb Attack from Mars gespeeld. Man man wat tof. Ziet er super gelikt uit en speelt heerlijk soepel. De geluidseffecten van de mechanische delen van de kast klinken super realistisch. En de strobe multiball bijv. is ook erg realistisch. Ook gaat het schieten over de ramps perfect. De bal komt niet terug rollen

i5 3470 8GB GTX 1650

• M!chel
  • Niet online
Attack from Mars toernooi is begonnen.

Te vinden onder de naam Kroegtijger

Succes!
Tof @M!chel Vind het wel erg jammer dat de toernooi scores niet meetellen voor het wereld leaderboard

i5 3470 8GB GTX 1650

• M!chel
  • Niet online
Niemand van hier heeft meegedaan aan het toernooi??
M!chel schreef op zondag 9 december 2018 @ 21:22:
Niemand van hier heeft meegedaan aan het toernooi??
Ik heb niet gespeeld nee sorry. Ik heb hier vorige week met een kameraad de hele avond en nacht TPA gespeeld met wat rum en cola erbij. Uren en uren lang. We wouden in de laatste uren Indianapolis 500 uitspelen maar dat is uiteindelijk niet gelukt. 3 keer op het laatste moment verloor ik de laatste bal voor het laatste schot. Ik had er zo de balen van dat ik helemaal geen pinball weer heb gespeeld

En @-ET- kan nog niet spelen. Die wacht op de Switch versie

Misschien is het een idee om even te wachten totdat de game ook op de Switch uit is? Tegen die tijd heb ik vast ook wel weer zin. Dan start jij het volgende toernooi rond die tijd

[Voor 17% gewijzigd door Robolokotobo op 10-12-2018 17:15]

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Vandaag inmiddels de Flipgrip binnen gekregen. Switch past er goed in en het geheel voelt heel stevig aan.
-ET- schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:02:
Vandaag inmiddels de Flipgrip binnen gekregen. Switch past er goed in en het geheel voelt heel stevig aan.
Dat klinkt goed. Lijkt me een hele toffe ervaring

i5 3470 8GB GTX 1650

• -ET-

-ET-

Phone Home

Zal binnenkort wel even kijken of ik wat foto's kan maken.
@-ET- Jij kan nu ook spelen toch? :)

i5 3470 8GB GTX 1650

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee