www.simsport-racing.com
Bij mij kwamen er ineens connectieproblemen en kreeg de race niet mee. De eerste race werd ik 4e en kwam eigenlijk enkel @Alfa90_Buttje tegen die een stuk sneller was. Nu is er mooi nog even tijd om te oefenen met de nieuwe Porsche (2019) model op Paul Ricard voor de Porsche Cup met SRHI. De dag erna op Misano met de fun race..
...
Thanks. Nu nachtdienst in maar volgende week dinsdag kunnen we vast wel een opwachting makenPRM2D4 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 18:08:
@Mu.siQ gewoon joinen kerel je bent van harte welkom at srhi
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Het is veranderd naar de cup versie lees ik nu in discord. Dus de 2017 porsche that is. Of ik lees niet goedLuxicon schreef op donderdag 16 april 2020 @ 18:23:
@Alfa90_Buttje Zie ik dat goed, werd je bijna 1e bij de tweede funrace?
Bij mij kwamen er ineens connectieproblemen en kreeg de race niet mee. De eerste race werd ik 4e en kwam eigenlijk enkel @Alfa90_Buttje tegen die een stuk sneller was. Nu is er mooi nog even tijd om te oefenen met de nieuwe Porsche (2019) model op Paul Ricard voor de Porsche Cup met SRHI. De dag erna op Misano met de fun race..
Porsche 991.2 GT3 CupMu.siQ schreef op donderdag 16 april 2020 @ 19:57:
[...]
Het is veranderd naar de cup versie lees ik nu in discord. Dus de 2017 porsche that is. Of ik lees niet goed
Het zou practisch zijn geweest Porsche deze zonder de GT3 naam had genoemd. Maar in dit geval slaat de naam niet op de set met regels, maar een achtervoegsel net als de GT2 / turbo / Carrera.
[ Voor 27% gewijzigd door CoronelHimself op 16-04-2020 20:05 ]
Steam - PTR83
Goed dat je het zegt, je hebt gelijk. Je hebt dus de 991 II GT3 Cup en de 991 II GT3 R...Mu.siQ schreef op donderdag 16 april 2020 @ 19:57:
[...]
Het is veranderd naar de cup versie lees ik nu in discord. Dus de 2017 porsche that is. Of ik lees niet goed
...
there is a change of car type. The Porsche 991 II GT3 R wil be replaced bij the Porsche 991.2 GT3 Cup
www.simsport-racing.com
Default profiel voor ACC van SC2 ben ik niet zo kapot van dus gebruik nog steeds mijn Rf2 profiel
Goed bezig, de animo op ac was op een moment niet voldoende waardoor het mij te veel tijd kostte. Iedereen was al afgehaakt en ik stond er alleen voor. Ben nu actief in rfactor2 bij srvn.PRM2D4 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 18:53:
Srhi is inderdaad opgericht samen met een tweakert maar niet verder vertellen hoor @toos87
En ik heb vaak genoeg aangegeven de zaken te bundelen maar helaas waren sommige partijen daar nog niet klaar voor.. en wat @Alfa90_Buttje zegt is waar je kan wel weer splitten maar daar wordt niemand wijzer van zou beter zijn te bundelen. En we zullen heus niet uit ons vel groeien hoor. Dan richten we de boel anders in zodat iedereen weer blij is...
En als @phoentje weer richting acc gaat mag die altijd joinen bij/met srhi no problem.. the more people the more fun, want in de tijd dat ik er nog reed ook al was ik vaak in de achterhoede, waardeerde ik zijn inzet meer dan voldoende.... net als de fun race van robert...
Alleen als alles op den duur dood bloeit bij ac.nl en er nog genoeg mensen zijn die verder wilden en dcs de plank compleet mis sloeg was er nog maar 1 optie 😁 oja en rene we hebben een topic rfactor dus ja als je wil kunnen we altijd ff praten toch..
En @Luxicon op discord wordt ook alles aangekondigd alleen zou je even de race rules moeten lezen en akkoord geven en dan kan je de aankondigen en de rest ook inzien.
Want om nu alles op discord te plaatsen en hier is onnodig lijkt mij. Maar als @H-Alien het zo nu en dan doet prima maar meeste staat toch echt op srhi discord..
Cheers.
Zodra ACC voldoende is op mijn niet te zuinige systeem
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
Op een gegeven moment gaf ik sneller ruimte en ging ik soms wat weid. Het was al met al een erg goede race. De Porsche 991.2 GT3 Cup is leuk om mee te rijden.
...
Haha had je me ff erbij moeten roepen had nog leden die graag mee hadden gedaan met ac 😂😁 maar goed.. je weet me te vinden en wie weet tot snel... en ja acc en systemen breek me de bek niet open... daarom blijf ik nog ff bij ac en ook van wege prive beetje druk dus ja..phoentje schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:17:
[...]
Goed bezig, de animo op ac was op een moment niet voldoende waardoor het mij te veel tijd kostte. Iedereen was al afgehaakt en ik stond er alleen voor. Ben nu actief in rfactor2 bij srvn.
Zodra ACC voldoende is op mijn niet te zuinige systeem![]()
, dan zal ik dat ook gaan doen. Voorlopig is wat mij betreft de performance te weinig om lekker te kunnen racen. Ik verwacht minimaal 90fps in mijn index. Maar goed bezig!
Succes met rfactor 2,..
Cheers.
@phoentje leuk om jullie race ff te zien!
Jouw eerste race leek wat eenzaam, 2e race best spannend zo te zien! Jammer van die tik in de muur.
Ook leuk om @Jurrr90 en @Verwijderd daar te zien
[ Voor 10% gewijzigd door Alfa Novanta op 17-04-2020 17:49 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Okay, misschien best wel een beetje heel veel overmoedig maargoed

:strip_exif()/f/image/8mKpK3plbxuFmYE1BUtPqWhU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s3HbnPU3ZX93OLlSjLe9iBAz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WVrdfV0PUHEpY4kezJyO1nhA.jpg?f=fotoalbum_large)
Owjah, en ik moet straks op 4 banen hotlappen om te kijken of ik aan een voorselectie race mee kan doen
Website : https://sro-esport.com/
Opgeven als AM driver : https://sro-esport.com/register/
Schema:FORMAT OVERVIEW
PRO SERIES
– Dedicated to Real-World Drivers only
– 5 races: Silverstone,Spa Francorchamps, Nurburgring, Barcelona + a 5th round voted by the public
– Race duration: 60 minutes
– The worst race result of each driver will be dropped for the overall standings of the championship
– The best 20 drivers after the 5th round of the championship will be invited to the Grand Finale
– Live Streaming of the races on GTWorld Youtube channel
– The top 3 drivers of the championship will be awarded with special trophies
SILVER SERIES
– Dedicated to PRO Sim Racers only (invited by the organizers)
– 5 races: Silverstone,Spa Francorchamps, Nurburgring, Barcelona + a 5th round voted by the public
– Race duration: 60 minutes
– The best 20 drivers after the 5th round of the championship will be invited to the Grand Finale
– Live Streaming of the races on GTWorld Youtube channel after the PRO Series
AM SERIES <- die dus![]()
– Dedicated to everyone who completed the registration on the website (sro-esport.com)
– 4 hotlap qualifications
– The best 40 drivers of the hotlap qualifications will join a 5-round championship
– Hotlap competitions will take place at: Silverstone, Spa Francorchamps, Nurburgring, Barcelona
– The tracks selected for the AM championship are: Silverstone, Spa Francorchamps, Nurburgring, Barcelona and a final track to be voted by the public.
– The top 10 drivers at the end of the championship will join directly into the Grand Finale
– The live streaming of the 5 AM races will take place on the SROMotorsports Twitch channel
GRAND FINALE
– The best 20 drivers of the PRO and the best 20 of the SILVER Series plus the 10 AM Drivers selected via the AM championship will be invited to the Grand Finale
– The Grand Finale will be a single event with all PRO, SILVER and AM drivers who were invited/qualified
– Every driver (PRO, SILVER, AM) has the chance to win the race
– Race duration: TBD – it will be communicated before the event
– Live Streaming on the GTWorld Youtube channel
– The track where the Grand Finale will take place is to be decided by public vote before the event
PARTICIPATION
Real drivers/sim racers will be invited by the organizers, and the fans of real motorsports and Assetto Corsa Competizione will have the chance to participate in the championship as one of the AM Drivers, having the opportunity to conquer a place on the Grand Finale’s grid.
In order to participate in the AM Series, the driver needs to:
Own an original copy of Assetto Corsa Competizione on Steam
Register a new account at this link https://sro-esport.com/
Once the process has been completed successfully and the hotlap server are open, the driver will receive an email with all the details needed to join the competition
Own a driver profile in-game with real Name and Surname
HOTLAP QUALIFICATION DETAILS (AM ONLY)
There will be 4 different hotlap qualifications, one of them dedicated to the 2018-spec Bentley Continental GT3’s only. Players are permitted to enter in all hotlap qualification servers. Their best position will define the car they will use to participate in the series, the results on the other qualifier leaderboards will be discarded. If the player achieves the same position on multiple qualifiers, he/she will be permitted to choose his preferred car among the hotlap qualifiers with result equality.
Cars permitted: 2018 – 2019 GT World Challenge championship GT3 cars
Driving Assists: TC/ABS (No stability control, No ideal line, No automatic gearbox)
Setup: no limitations
For all the dates dedicated to the hotlap sessions please read paragraph 8. The hotlap leaderboard will be online on https://sro-esport.com/ where all the drivers can check their lap times.
Hot lap qualifications
26th April 2020 - 10th May 2020
AM
Round 1
16th May 2020
Silverstone
AM
Round 2
23th May 2020
Spa Francorchamps
AM
Round 3
30th May 2020
Nurburgring
AM
Round 4
6st June 2020
Barcelona
AM
Round 5
13th June 2020
Race on track voted by the public
AM
GRAND FINALE
Maar eens kijken hoever we het gaan shoppen
[ Voor 150% gewijzigd door Alfa Novanta op 17-04-2020 23:46 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
www.simsport-racing.com

De races komen ook op twitch met commentaar enzo maar ik weet niet hoeveel mensen door mogen van de hotlap reeks. Ik las iets over een deelnemerveld van 50 auto's. Weet niet of mijn systeem dat gaat trekken
Iemand een 2080 ti te leen?

Maar als het allemaal Bart'jes en Johhny's zijn dan kom ik echt niet verder dan wat hotlappen vrees ik.. maar dat geeft niet. Vind het al vet om te proberen, kijken waar we staan
Edit: top 40 van de hotlap sessies gaat door, dus als dat van de 4 circuits de top 10 is dan sta ik waarschijnlijk ver daaronder
Alleen al de toegang tot hun Discord is het mij al waard
Het zou trouwens ook nog kunnen dat de top 40 per circuit de betreffende race gaat rijden. Dus sta je in de top 40 op Barcelona dan rij je die race op dat circuit. Sta je buiten de top 40 op Spa mag je daar niet mee doen. Klinkt niet logisch ergens want dan zou je niet alle circuits rijden, aan de andere kant, het kan wel puur op puntenaantal. Zal ff de support gaan vragen dit
Okay, dat was het niet maar snap het nog steeds niet, 4x top 10 zijn niet perse 40 unieke rijders. Op iedere baan zitten vast wel veel dezelfde namen bovenaan... het zou kunnen als iedereen gewoon punten krijgt en dan simpelweg optellen en top 40 nemen.
[ Voor 76% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-04-2020 10:43 ]
Monaco was zeker een top baan.Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 17:47:
@phoentje leuk om jullie race ff te zien!@Dissidend had best wel pech zeg..
Jouw eerste race leek wat eenzaam, 2e race best spannend zo te zien! Jammer van die tik in de muur.
Ook leuk om @Jurrr90 en @Verwijderd daar te zien
Hier de livestream van race 1/2
Uiteindelijk 6 en 5 geëindigd . Ons team heeft het verdienstelijk gedaan.
YouTube: SRVN 2020-1 NKF4 | Ronde 4 | Monaco |
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
Laat even weten wanneer er meer bekend is en wanneer je ook op tv komt
[ Voor 11% gewijzigd door H-Alien op 18-04-2020 11:20 ]
www.simsport-racing.com
Hebben jullie ook een server en discord waar geregistreerde gebruikers elkaar kunnen vinden buiten de races van de kalender ?Unbreukable schreef op donderdag 16 april 2020 @ 15:25:
Beste Mede-Tweakers,
Vanaf 27 April starten wij (4 Nederlandse ACC spelers) het eerste seizoen op de ACC NL server.
Het eerste seizoen bestaat uit 15 races die wekelijks op maandagavond om 20:30 starten.
De duur van de races wisselt tussen 30 en 60 minuten (zie kalender). De puntentelling voor het kampioenschap is afgeleid van de puntentelling van het GT World Challenge kampioenschap.
Omdat iedereen wel eens een race moet missen tellen alleen de 12 beste resultaten van 15 races voor het kampioenschap. En dus is het ok om ook af en toe een minder goede race te hebben...
Voor de eerste race is een minimale SA van 60 vereist en het idee is dat deze langzaam omhoog gaat om clean racen te promoten.
[Afbeelding]
Voor elke race hebben we 24 slots en voor de eerste race zijn er nu 5 gevuld. Op dit moment verloopt het aanmelden via email. Voor de eerste race(s) e-mailen wij het wachtwoord voor de server nadat je heb aangegeven mee te willen doen. Je hoeft je niet voor elke race apart aan te melden.
Wil je registreer dan via www.lastrowracing.com.
ACC NL League > Season 1 Sign up
Vermeld hierbij:
-Voornaam & achternaam, (of je nickname, bij voorkeur zoals je in ACC heet zodat we in de results.json kunnen zien wie wie is)
-Voor welk land je uitkomt
-De wagen waarmee je gaat deelnemen dit seizoen
-Het nummer waarmee je gaat racen op de wagen (een lijst met deelnemers en startnummers komt op de website zodat jullie kunnen zien welke startnummers nog beschikbaar zijn).
Resultaten, ranglijsten en statistieken komen op lastrowracing.com
Hier zullen ook replays en highlights van de races te zien zijn.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die komt er aan!murky123 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 12:11:
[...]
Hebben jullie ook een server en discord waar geregistreerde gebruikers elkaar kunnen vinden buiten de races van de kalender ?
Ja doen, ga zeker ff kijken een aanmoedigen dan!Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 11:28:
Denk dat ik het hotlappen zelf maar stream... 😅
AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker
En iedereen kan zich inschrijven natuurlijk hé

Pas op de 26ste start men de AM hotlap server.
[ Voor 11% gewijzigd door Alfa Novanta op 19-04-2020 10:25 ]
Heb me ingeschreven voor de The ACC NL league van MB23 s: hopelijk houden we het nu alleen bij virtuele ongelukken haha.
[ Voor 31% gewijzigd door mr.DJ95 op 19-04-2020 11:06 ]
In een eerder stadium heb ik me al bij de SRO proberen op te geven voor Silver maar dacht niet dat ze daar in zouden stinken, maar nu blijkt dat ik ook daar nu aan mee kan doen.. dus nu moet ik kiezen tussen Silver of AM
www.simsport-racing.com
Wij waren op zoek naar clean racen waarbij iets meer op het spel staat dan alleen het succes van 1 race. Dit bevorderd de wil om de finish te halen boven een roekeloze divebomb. Standaard biedt ACC dit niet dus zijn we zelf maar wat gaan regelen. Het kampioenschap beslaat 15 races afwisselend 30 en 60 minuten. Er zijn nog 17 slots beschikbaar voor de eerste race en het kampioenschap.
Check de website voor details. Het zou leuk zijn om een goed gevulde grid te hebben met coureurs die clean racen en van alle niveaus zijn en er mooie gevechten voor de punten ontstaan!
Daar heb je inderdaad community's voor nodigUnbreukable schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:14:
*snip*
Wij waren op zoek naar clean racen waarbij iets meer op het spel staat dan alleen het succes van 1 race. Dit bevorderd de wil om de finish te halen boven een roekeloze divebomb. Standaard biedt ACC dit niet dus zijn we zelf maar wat gaan regelen.
*snip*

www.simsport-racing.com
Ik heb mij ingeschreven ( McLaren 720 )Unbreukable schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:14:
Volgende week maandag race 1 op Monza van de ACC NL League presented by Last Row Racing.
Wij waren op zoek naar clean racen waarbij iets meer op het spel staat dan alleen het succes van 1 race. Dit bevorderd de wil om de finish te halen boven een roekeloze divebomb. Standaard biedt ACC dit niet dus zijn we zelf maar wat gaan regelen. Het kampioenschap beslaat 15 races afwisselend 30 en 60 minuten. Er zijn nog 17 slots beschikbaar voor de eerste race en het kampioenschap.
Check de website voor details. Het zou leuk zijn om een goed gevulde grid te hebben met coureurs die clean racen en van alle niveaus zijn en er mooie gevechten voor de punten ontstaan!
ik heb er zin in
Vanavond bij srhi de eerste Porsche 911 Gt3 Cup races gereden en wat een top bak is dat. Iedereen dezelfde wagen met redelijk dezelfde setups (niet heel veel aanpasbaar aan de cup) Is dus niet de gt3 variant maar de wat langzamere cup. Geen traction control, dus wat voorzichtigheid geboden maar was echt geweldig close racing. Eerste race de winst aan me voorbij zien glippen door een mooie inhaalactie 3 bochten voor 't einde. Helaas in mijn nadeel dus
[ Voor 43% gewijzigd door H-Alien op 21-04-2020 22:25 ]
www.simsport-racing.com
Dat word ik toch wel, ongeacht welke wagen ik rijd.Rudolf schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 17:07:
@murky123 Wordt je met de McLaren 720 niet aan alle kanten voorbij gevlogen op het rechte stuk?
Ik vind de McLaren en de Nissan het lekkerst rijden en geven mij het meeste "vertrouwen" tijdens een rondje
Hoewel ik 2x achteraan ben geëindigd heb ik me donders goed vermaakt. Ik zag mijn ronde tijden uiteindelijk verbeteren. Achteraan ging het ook mooi. De Porsche rijdt wel fijn.H-Alien schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 22:19:
Vanavond bij srhi de eerste Porsche 911 Gt3 Cup races gereden en wat een top bak is dat. Iedereen dezelfde wagen met redelijk dezelfde setups (niet heel veel aanpasbaar aan de cup) Is dus niet de gt3 variant maar de wat langzamere cup. Geen traction control, dus wat voorzichtigheid geboden maar was echt geweldig close racing. Eerste race de winst aan me voorbij zien glippen door een mooie inhaalactie 3 bochten voor 't einde. Helaas in mijn nadeel dusTweede race wederom 2e. Wordt echt een tof kampioenschap zo, een aanrader ter afwisseling van de gangbare gt3 races.
En, ik weet niet meer wie me de tip nog gaf hoe ik mijn SA kon verhogen na de race...Maar dank! Zit nu op 62
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Ja ik vind de 720 ook erg lekker sturen. Heel stabiel. kreeg altijd het idee dat ie niet zo rap was op de rechte stukken. Nu zit ik sowieso altijd minstens 3 seconden achter de leider dus het ligt bij mij echt niet alleen aan de topsnelheidmurky123 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 07:11:
[...]
Dat word ik toch wel, ongeacht welke wagen ik rijd.![]()
Ik vind de McLaren en de Nissan het lekkerst rijden en geven mij het meeste "vertrouwen" tijdens een rondje
@Kloever wat was de tip? ik zit zelf op 73 en ga maar met gemiddeld 1 puntje omhoog per race ook al is mijn race clean geweest.
[ Voor 11% gewijzigd door Rudolf op 22-04-2020 09:05 ]
De tip was om een AI race te doen van minimaal 30 min. En dan de AI net wat lager instellen dan als je dat normaal doet. Dan zoek je een tegenstander uit en daar blijf je achter hangen.Rudolf schreef op woensdag 22 april 2020 @ 09:01:
[...]
Ja ik vind de 720 ook erg lekker sturen. Heel stabiel. kreeg altijd het idee dat ie niet zo rap was op de rechte stukken. Nu zit ik sowieso altijd minstens 3 seconden achter de leider dus het ligt bij mij echt niet alleen aan de topsnelheid
@Kloever wat was de tip? ik zit zelf op 73 en ga maar met gemiddeld 1 puntje omhoog per race ook al is mijn race clean geweest.
Voelt een beetje als cheaten, maar goed. Gisteren begon ik met de online race met 48. Clean racen en na de tijd zat ik op 55. Daarna de AI race op Monza gedaan. Dodelijk saai, maar zit nu wel goed qua SA. Uiteindelijk was ik het met 5 min wel zat en heb ik het gas ingetrapt(zat toen op 59). Tijdens de race klom die tot 62.
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
De tip was om met AI te rijden die niet de aggressief en snel te zetten en dan de AI gaan lopen stalken. ❤️ Nu is er een aantal patches hier wat tegen gedaan zodat je niet te snel punten kan halen in offline races.Rudolf schreef op woensdag 22 april 2020 @ 09:01:
[...]
Ja ik vind de 720 ook erg lekker sturen. Heel stabiel. kreeg altijd het idee dat ie niet zo rap was op de rechte stukken. Nu zit ik sowieso altijd minstens 3 seconden achter de leider dus het ligt bij mij echt niet alleen aan de topsnelheid
Je kunt wel een clean race rijden, maar als je in de “middle of nowhere” rijd zul je alsnog weinig punten pakken. De SA score bestaat uit een aantal componenten. De meest in het oog springende is uiteraard hoe vaak je iemand raakt. Maar een andere belangrijke manier om veel punten te scoren is inderdaad iemand stalken tijdens een online race. Als je dit tijdens een public race doet moet je wat geluk hebben met je tegenstander.
En als laatste finish de race! Je krijgt hiervoor bonuspunten.
Steam - PTR83
That would be me, en graag gedaanKloever schreef op woensdag 22 april 2020 @ 08:29:
[...]
Hoewel ik 2x achteraan ben geëindigd heb ik me donders goed vermaakt. Ik zag mijn ronde tijden uiteindelijk verbeteren. Achteraan ging het ook mooi. De Porsche rijdt wel fijn.
En, ik weet niet meer wie me de tip nog gaf hoe ik mijn SA kon verhogen na de race...Maar dank! Zit nu op 62
De truck is idd wat generfed, maar na 2 races ging ik van 62 naar 74 geloof ik. Na gisteravond zit ik alweer op 78. Dus nog eventjes en we zitten weer netjes boven de 80
Inderdaad een minimum van 30 minuten is de truc. En dan gewoon lekker stalken. Vond het ook nog wel grappig racen ook, je leert de lijnen nog wel meer uit je hoofd
De AI moet je ook NET iets lager zetten dan je normale, niet teveel haha. Alleen overtake doen als je het absoluut zeker weet. Dan door naar de volgende voor je en daar ff blijven plakken en bv alleen main straight pakkenKloever schreef op woensdag 22 april 2020 @ 09:11:
[...]
De tip was om een AI race te doen van minimaal 30 min. En dan de AI net wat lager instellen dan als je dat normaal doet. Dan zoek je een tegenstander uit en daar blijf je achter hangen.
Voelt een beetje als cheaten, maar goed. Gisteren begon ik met de online race met 48. Clean racen en na de tijd zat ik op 55. Daarna de AI race op Monza gedaan. Dodelijk saai, maar zit nu wel goed qua SA. Uiteindelijk was ik het met 5 min wel zat en heb ik het gas ingetrapt(zat toen op 59). Tijdens de race klom die tot 62.
[ Voor 35% gewijzigd door Mu.siQ op 22-04-2020 10:29 ]
En op het rechte stuk er zo lang en dicht mogelijk naast blijven rijden.Mu.siQ schreef op woensdag 22 april 2020 @ 10:27:
[...]
That would be me, en graag gedaan![]()
De truck is idd wat generfed, maar na 2 races ging ik van 62 naar 74 geloof ik. Na gisteravond zit ik alweer op 78. Dus nog eventjes en we zitten weer netjes boven de 80![]()
Inderdaad een minimum van 30 minuten is de truc. En dan gewoon lekker stalken. Vond het ook nog wel grappig racen ook, je leert de lijnen nog wel meer uit je hoofd
[...]
De AI moet je ook NET iets lager zetten dan je normale, niet teveel haha. Alleen overtake doen als je het absoluut zeker weet. Dan door naar de volgende voor je en daar ff blijven plakken en bv alleen main straight pakken
i7,GTX2070,32Gb,3x24",Rift-s, Fanatec CSL-elite&DD
Op Monza met de Bentley kon ik het makkelijk bijhouden zonder voluit te gaan. Rechte stukken strak achter de nr 1 zitten. Keer laten afzakken tot plaats 4 en weer omhoog klimmen. Uiteindelijk dik gewonnen, dus de AI mag wel weer iets hoger.
Bij mij idem.Rudolf schreef op woensdag 22 april 2020 @ 09:01:
[...]
Bijvoorbeeld Monza. ik kan wel constant 1.51.hoog rijden of 1.52.laag
Maar als ik zie dat veel rijders een 1.47 of een 1.46 rijden, dan denk ik: hoe dan ?
Ik weet dat het bij mij in het remmen zit.
Te voorzichting en te vroeg remmen. maar ik krijg dat niet uit mijn systeem
Vanavond trouwens weer fun race voor de liefhebbers.
[ Voor 11% gewijzigd door H-Alien op 22-04-2020 13:56 ]
www.simsport-racing.com
moet je wel meedoen in een Lamborghini met de vereiste skinstijn014 schreef op maandag 20 april 2020 @ 21:03:
Zo als winnaar van de silver en am cup in de esport krijg je nog een test in de echte Lamborghini van fff
Wat is de servernaam en hoe laat?H-Alien schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:54:
Omdat het zo'n toffe race was toch even kleine terugblik op de Porsche 911.2 Cup wedstrijden van gisteren, gewoon 20 minuten lang met 5 man op een paar seconden van elkaar rijden en door de rest van het veld waren meer van dat soort groepjes. Echt tof om allemaal met zo'n identieke wagen lekker dicht op elkaar te rijden. Blijft jammer van die laatste ronde, zat heel even niet op te letten en Tim zat meteen aan mijn binnenkant, nog proberen terug te steken maar helaas...Heb de eerste paar ronde's weggelaten omdat het anders simpelweg de volle race was. Korte samenvatting, meneer Wanst had een geweldige start en geen ongelukken in lap 1
[YouTube: SRHI - Porsche 911.2 Cup - race 1 - highlights - car #8]
A small price to pay 😉Alfa90_Buttje schreef op woensdag 22 april 2020 @ 14:47:
[...]
moet je wel meedoen in een Lamborghini met de vereiste skin
even gekeken, maar ik zit op 87Mu.siQ schreef op woensdag 22 april 2020 @ 10:27:
De truck is idd wat generfed, maar na 2 races ging ik van 62 naar 74 geloof ik. Na gisteravond zit ik alweer op 78. Dus nog eventjes en we zitten weer netjes boven de 80![]()
Inderdaad een minimum van 30 minuten is de truc. En dan gewoon lekker stalken.
/f/image/WfCcukgJ26HV7E2VBNfMSGLj.png?f=fotoalbum_large)
Tijdens de laatste fun race heb ik race 2 Bart Zweerink van start-tot-finish op zijn kont gezeten, gefinished binnen 0,6s .. is dat genoeg stalking?!
20 minuten was wat te kort misschien .. nouja .. komt wel goed
[ Voor 18% gewijzigd door Alfa Novanta op 22-04-2020 15:09 ]
srhi.eu en 19:30 practice half uurtje, daarna 2x 20 minuten race. Meld je wel even aan via discord (zie srhi.eu of sig hieronder) voor wachtwoord.
www.simsport-racing.com
Bij Bart kan er geen sprake zijn van genoeg...alleen maar van "vooral doorgaan"Alfa90_Buttje schreef op woensdag 22 april 2020 @ 15:08:
[...]
Tijdens de laatste fun race heb ik race 2 Bart Zweerink van start-tot-finish op zijn kont gezeten, gefinished binnen 0,6s .. is dat genoeg stalking?!
www.simsport-racing.com
Die car controlAlfa90_Buttje schreef op woensdag 22 april 2020 @ 15:08:
[...]
even gekeken, maar ik zit op 87
[Afbeelding]
Tijdens de laatste fun race heb ik race 2 Bart Zweerink van start-tot-finish op zijn kont gezeten, gefinished binnen 0,6s .. is dat genoeg stalking?!![]()
[YouTube: [Alfa Novanta LIVE] ACC SRHI GT3 2x 20min Sprint Race @Nürburgring and LIVE onboard in VR!!]
20 minuten was wat te kort misschien .. nouja .. komt wel goed

Steam - PTR83
www.simsport-racing.com
afgelopen weken veel teveel aan m'n hoofd dus makkelijk afgeleid .. ik hoop op rustiger vaarwater
edit:
jeuj, Racecraft komt nu lekker omhoog ineens

en car control ook naar 86 nu
/f/image/4RYapUD0lE8HUbigd6rW1Kcv.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 27% gewijzigd door Alfa Novanta op 22-04-2020 23:15 ]
http://www.twitch.tv/char...rc/v/599398207?sr=a&t=10s
[ Voor 28% gewijzigd door LAPJENL70 op 22-04-2020 20:33 ]
I need a time machine...LAPJENL70 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:58:
Charles Leclerc heeft ACC ook gevonden.
https://www.twitch.tv/cha...wAXMlttsBBkkjDsjTVnmgs2EE
Niet om je te stangen maar oef die race was leuk!H-Alien schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:54:
[YouTube: SRHI - Porsche 911.2 Cup - race 1 - highlights - car #8]
Ingame onder profile zie ik dit zo niet.
Door op ratings te klikkenRudolf schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:39:
Hoe kom ik in dat menu'tje met die stats?
Ingame onder profile zie ik dit zo niet.
...
@Rudolf linksonder klik je op Driver --> Rating --> Stats
[ Voor 8% gewijzigd door Alfa Novanta op 23-04-2020 15:28 ]
Ik vond m ook niet echt duidelijk moet ik zeggen hoor, heb het ook pas na een 'tutorial' gevonden. Ik ga nu eens kijken of ik 2 presets kan maken voor graphics instellingen.
Screen (alles vol open ghehe) en VR
Je krijgt scherpte met VR pixel density 120+ en Sharpness 150+ .. VR pixel density kost wel weer performance.
Post je jouw settings ook even hier als je tevreden bent?
Bevalt die Ryzen 5 3600X? Had je ook niet een 2700X daarvoor?
[ Voor 13% gewijzigd door Alfa Novanta op 26-04-2020 10:42 ]
Inderdaad @phoentje benieuwd naar je settings als je ze wilt posten!Alfa90_Buttje schreef op zondag 26 april 2020 @ 10:40:
@phoentje wow... 90 met volle grid?
Je krijgt scherpte met VR pixel density 120+ en Sharpness 150+ .. VR pixel density kost wel weer performance.
Steam - PTR83
Zal ik doen, draai nu density op 100 en sharpness op 200%, zal eens schroeven, kijken of ik m optimaal krijg.Alfa90_Buttje schreef op zondag 26 april 2020 @ 10:40:
@phoentje wow... 90 met volle grid?
Ja heb nu de 3600x, die geeft veel meer stabiliteit in VR dan de 2700x omdat hij per core gewoon sneller is!
Fantastische race! Zeer goed gereden van Jenson Button. Helaas viel hij later terug. De Ferrari boys hielden zich aan de traditie om zichzelf uit te schakelenCoronelHimself schreef op zondag 26 april 2020 @ 14:15:
De SRO Esports @ Silverstone gaat zo beginnen, met onder andere Charles Leclerc en Jenson Button.
[YouTube: LIVE - ROUND 1 SILVERSTONE - SRO - E-SPORTS 2020]
Hele goede race van Jordan Pepper, Raffaele Marciello en David Perel
Echt ongelooflijk hoe goed de timing van een officiële GT3 game nu uitpakt tijdens deze crisis. De echte rijders pikken het uit zichzelf al op, maar ook merken en teams van zich er professioneel mee bemoeien. Bentley voorop.
[ Voor 23% gewijzigd door Alfa Novanta op 26-04-2020 18:01 ]
www.simsport-racing.com
Zijn dacht ik custom skins voor SRO E-sport events.Paulus07 schreef op zondag 26 april 2020 @ 14:31:
Gebruikt Leclerc een custom skin of is deze stock in de game?
SRO heeft de PRO en silver series ook gedeeld op:
https://www.facebook.com/...45435315100&__tn__=-UCH-R
https://www.facebook.com/...8645639&ref=page_internal
[ Voor 14% gewijzigd door Grouchy op 26-04-2020 23:01 ]
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
.....
Laat maar, ik had lopen rommelen in de Steam settings omdat in VR de mouse-pointer niet alle hoeken van het ACC menu kan bereiken (nog steeds niet trouwens). Stuur en pedalen werken inmiddels weer.
[ Voor 39% gewijzigd door Dev0o op 27-04-2020 13:28 ]
i7,GTX2070,32Gb,3x24",Rift-s, Fanatec CSL-elite&DD
Jep, er zijn een hoop series die relatief makkelijk de overstap naar Esports kunnen maken.Alfa90_Buttje schreef op zondag 26 april 2020 @ 17:57:
[...]
Fantastische race! Zeer goed gereden van Jenson Button. Helaas viel hij later terug. De Ferrari boys hielden zich aan de traditie om zichzelf uit te schakelen
Hele goede race van Jordan Pepper, Raffaele Marciello en David Perel
Echt ongelooflijk hoe goed de timing van een officiële GT3 game nu uitpakt tijdens deze crisis. De echte rijders pikken het uit zichzelf al op, maar ook merken en teams van zich er professioneel mee bemoeien. Bentley voorop.
Blancpain Europe -> ACC
Blancpain America -> ACC (al zit helaas alleen Laguna Seca op dit moment in ACC
Formule E -> De wagen + een klein aantal tracks zitten in RF2.
Nascar -> Iracing (semiofficieel, alle wagens + (bijna) alle tracks
Indycar -> Zie Nascar
WTCR -> Raceroom, wel alle wagens, maar niet alle circuits?
DTM -> Raceroom, geen huidige wagens beschikbaar, maar wel een classic en 2016 line-up. En niet alle circuits?
Grootste verliezers zijn:
F1 -> Wel een eigen game, maar relatief weinig coureurs doen mee vanwege diverse redenen. O.a. te arcade.
WEC -> Geen 1 van de huidige LMP1's is beschikbaar, LMP2 (beperkt) & GTE zit officieel in een aantal sims, maar zelden of nooit volledig veld.
Steam - PTR83
Tenminste voor dat Le Mans gebeuren: YouTube: REPLAY - Le Mans Esports Series : Round 4 Pro Team
[ Voor 67% gewijzigd door Paulus07 op 27-04-2020 13:42 ]
Laten we het houden op 2 - 2,5 seconde. Mijn ervaringen met de Porsche 911.2 Cup zijn nog vrij beperkt dus daar zit ongetwijfeld nog ruimte in maar zal niet enorm veel zijn. Ondanks dat hij dus ruim langzamer is wel een super leuke wagen om te rijden en met een bak topsnelheid waar de 720S niet tegenop kan
www.simsport-racing.com
Het volgende is aan de hand
ik rij al dagen in acc met een aangepaste setup met een audi r8 evo gt3 ,sinds vandaag trekt de auto naar rechts als ik het stuur (fanatec csl elite plus clubsport formula v2 stuur) recht heb,doet die in alle vormen van rijden dus practice, hotlap etc,
Pak ik een andere auto geen probleem, pak ik safe of agressive setup geen probleem, alle instellingen in setup nagekeken maar zie geen verschillen in voor of achterbanden qua instellingen. ik ben zelfs de pit ingereden om alles te laten repareren
wheelbase gekalibreerd ,drivers geupdate maar geen resultaat maar misschien zit er iets in het spel wat ik nog niet weet

www.simsport-racing.com
dit heeft wel geholpen ,zelfde setup ingeladen in aggr setup, probleem opgelost maar blijf het vaag vindenH-Alien schreef op maandag 27 april 2020 @ 17:51:
Eerste gedachte zou zijn, je gewenste setup opnieuw instellen. Dus als basis die agressive setup pakken, alles aanpassen naar hoe je het hebt ingesteld bij de "foute" setup en opslaan. Ben benieuwd wat er dan gebeurd.

thanks
Ah dat is wel zonde zeg. Toch altijd een mooie serie geweest. Misschien kunnen ze mixen met de Super GT waar ze afgelopen jaar mee hebben getest, want anders zie ik weinig toekomst meer.Paulus07 schreef op maandag 27 april 2020 @ 18:06:
@Beakzz DTM zal dan zonder audio moeten gaan doen.... https://www.racedepartmen...announce-dtm-exit.182665/
Heb nu motion smoothing aan. Dus 45FPS, maar full grid en heel scherp
Ondanks dat een redelijk internationaal deelnemersveld. De uitslag, de stand in het kampioenschap en de highlights van de race hieronder! De volgende race is aanstaande maandag op Brands Hatch en het deelnemersveld is nog niet volledig gevuld. Dus mocht je nog mee willen doen, http://lastrowracing.com
/f/image/N58ba5vRXSVVvFnK0JrFdyUl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/TxXmTEZwPSClNJORAwTStFO8.png?f=fotoalbum_large)
[YouTube: Assetto Corsa Competizione - ACC NL Season 1 Race 1 @Monza (highlights)]
Sla je settings even op onder een makkelijke naam en open het bestand via pad:phoentje schreef op maandag 27 april 2020 @ 21:03:
@Alfa90_Buttje hoe kan ik het beste mn settings delen?
Heb nu motion smoothing aan. Dus 45FPS, maar full grid en heel scherp
..\Mijn Documenten\Assetto Corsa Competizione\Customs\VideoSettings\makkelijke_naam.json
Dit moet het dan zijn. Ik kan het zelf nog verder boosten. Vanavond even pielen.Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 00:38:
[...]
Sla je settings even op onder een makkelijke naam en open het bestand via pad:
..\Mijn Documenten\Assetto Corsa Competizione\Customs\VideoSettings\makkelijke_naam.json
Ik heb mijn SS in SteamVR op 100% staan.
Motion Smoothing op Force always on
Geen aanpassing in de engine.ini
Daarnaast heb ik in mijn NVIDIA Control Panel,
Antialiasing - Mode : Enhance the application setting
Antialiasing - Setting: 2x
Antialiasing - Transparency: 2x (supersample)
Virtual Sync: Off
{
"resolutionQuality": 80,
"viewDistanceQuality": 1,
"antiAliasingQuality": 2,
"shadowQuality": 1,
"postProcessQuality": 2,
"textureQuality": 2,
"effectsQuality": 1,
"foliageQuality": 0,
"mirrorQualityLevel": 1,
"maxCarsVisible": 20,
"isAATemporal": true,
"aACustom": 0,
"pixelDensity": 2,
"mirrorDistance": 10000,
"advancedSharpenFilter": false,
"materialsQuality": 0,
"temporalUpsampling": true,
"volumetricFog": 0,
"bloomLevel": 0,
"bloomQuality": 0,
"mirrorsResolution": 0,
"foliageLodQuality": 0.30000001192092896,
"carLODSet": 30,
"hLODEnabled": true,
"shadowDistanceQuality": 1,
"frameLimit": 0,
"isMBlurEnabled": 0,
"colorSaturation": 1,
"sharpen": 0.79999995231628418,
"cameraDirtLevel": 3,
"whiteBalance": 9300,
"imageExposureGain": 0.39999997615814209,
"imageContrast": 0.5,
"hmdWorldToMeters": 100,
"fpsCapUI": true,
"useLegacyTonemapper": false,
"hDRColorGamut": 2,
"hDRUILevel": 1
}
Ik hoop dat ze dit gaan fixen, gezien dit niet onomkoombaar lijkt, gewoon zeer slecht geoptimaliseerd.
Ik wil heel graag in acc stappen, maar niet te doen in vr nog (voor mij althans).
@Darkangle jij hebt zelf de Valve Index dus? @phoentje ook.. en die zegt net dat het nu prima scherp is..!?
@phoentje pixelDensity": 2 .. dat is huge! Dat is toch Pixel SuperSampling? wat we altijd op 1.3 wilden hebben o.i.d. ? Dan zit jij nu op 2 ..
Jij hebt het "advancedSharpenFilter": false, nog uit staan valt me op.
En je hebt "sharpen": 0.79999995231628418 .. welke ik op 2.059999942779541 heb staan.
bizar .. ik gooi jouw settings ook ff d'r in .. kijken hoe dat er uit ziet bij mij.
[ Voor 76% gewijzigd door Alfa Novanta op 28-04-2020 11:28 ]