Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• BobbyDgtl
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 16-10 11:42
J93 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:47:
[...]

Top dankje! Ik verneem graag!
FYI: Ik kan enkel de nieuwe berichten van het laatste groepsgesprek lezen.

• J93
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 02-10 19:49
BobbyDgtl schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:24:
[...]

Dankjewel voor antwoord en moeite!

Weet iemand of er een smartwatch is waar je wel alles kunt zien?

• Beempje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16-10 15:42
BobbyDgtl schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:24:
[...]

Dus als jij meerdere berichten in meerdere (groeps) chats ontvangt, dan kun je alleen de laatste op je watch lezen?

Dat lees ik hier wel vaker, en dat is vreemd, want ik kan gewoon alle WhatsApp berichten lezen die ik binnen krijg terwijl ik de watch draag. Meerdere chats, meerdere berichten per chat, no problem. Via de watch kan ik switchen tussen verschillende chats (ook groepchats) en binnen elke chat kan ik alle berichten lezen die zijn binnengekomen sinds de laatste keer dat ik ze op mijn telefoon gelezen heb.

Lezen op de telefoon zorgt ervoor dat de notificatie op de telefoon verdwijnt, waarmee ook het bericht op mijn watch verdwijnt.

• BobbyDgtl
Beempje schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:44:
[...]

Dus als jij meerdere berichten in meerdere (groeps) chats ontvangt, dan kun je alleen de laatste op je watch lezen?

Dat is vreemd, want ik kan gewoon alle WhatsApp berichten lezen die ik binnen krijg terwijl ik de watch draag. Meerdere chats, meerdere berichten per chat, no problem. Via de watch kan ik switchen tussen verschillende chats (ook groepchats) en binnen elke chat kan ik alle berichten lezen die zijn binnengekomen sinds de laatste keer dat ik ze op mijn telefoon gelezen heb.

Lezen op de telefoon zorgt ervoor dat de notificatie op de telefoon verdwijnt, waarmee ook het bericht op mijn watch verdwijnt.
dan mag je me wel eens tonen hoe je switcht van (groeps)gesprekken; ik doe dan duidelijk iets mis :)

• Beempje
BobbyDgtl schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:49:
[...]

dan mag je me wel eens tonen hoe je switcht van (groeps)gesprekken; ik doe dan duidelijk iets mis :)
Even uit mijn hoofd (je zal net zien dat ik nu geen notificaties heb :P):
Als je een bericht bekijkt, druk dan één keer op de back knop (bovenste knop aan de zijkant). Als je meedere chats hebt zie je nu onderaan het scherm een groen vlakje met een cijfertje erin. Dat cijfertje is het aantal verschillende chats waarin je berichten hebt. Als je op dat cijferttje drukt dan krijg je de keuze uit de verschillende chats.

Als je maar één chat hebt dan zie je het cijfertje niet en zul je direct uit je whatsapp berichten gaan als je op de back knop drukt.

• BobbyDgtl
Beempje schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:59:
[...]

Als je een bericht bekijkt, druk dan één keer op de back knop (bovenste knop aan de zijkant). Als je meedere chats hebt zie je nu onderaan het scherm een groen vlakje met een cijfertje erin. Dat cijfertje is het aantal verschillende chats waarin je berichten hebt. Als je op dat cijferttje drukt dan krijg je de keuze uit de verschillende chats.

Als je maar één chat hebt dan zie je het cijfertje niet en zul je direct uit je whatsapp berichten gaan als je op de back knop drukt.
Ik heb momenteel ook maar 1 gesprek open staan, even wachten om te testen dus!

Either way, het is niet intuïtief!

• BobbyDgtl
[...]

Even bevestigen dat dit inderdaad gaat. Alle ongelezen berichten zijn te lezen. Door op het getalletje te klikken krijg je een overview van de open gesprekken.

Merci voor de info!

• Beempje
BobbyDgtl schreef op woensdag 21 november 2018 @ 17:25:
[...]

Even bevestigen dat dit inderdaad gaat. Alle ongelezen berichten zijn te lezen. Door op het getalletje te klikken krijg je een overview van de open gesprekken.

Merci voor de info!
Awesome! En ben het met je eens, het is zeker niet intuitief.

• J93
Tof om te lezen! Dan maakt het weer een stuk interessanter om een watch aan te schaffen! _/-\o_

• J93
[...]

Voor de zekerheid..... dan heb je het over de Samsung Galaxy Watch?

• Beempje
J93 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:38:
[...]

Voor de zekerheid..... dan heb je het over de Samsung Galaxy Watch?
Jazeker!

• Flix20
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 16-10 09:02
Flix20 schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:51:
Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon, wederom een iPhone.
Nou had ik op mijn vorige telefoon wanneer ik iets in mijn agenda zetten, kreeg ik dit overzicht ook te zien op mijn GW.
Dus dan kreeg ik wanneer ik op de agenda drukte een lijst met afspraken.
Nu zijn deze weg.

Iemand een idee waar dit aan ligt en hoe ik dit terug krijg?
De agenda op m'n horloge is nu helemaal leeg.
Iemand die hier wat over kan zeggen?

PSN: Flix20-NL

• Beempje
Flix20 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:29:
[...]

Iemand die hier wat over kan zeggen?
Heb geen iPhone, dus kan hier helaas niks over zeggen. Op m'n Android toestel komen mijn agendaitems gewoon in de agenda op mijn watch terecht.

• Celf11
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 03-10 16:31
Ik zit met het volgende probleem. Volgens Samsung kan mijn GW verbonden worden met een iPhone X (de beperkte functionaliteit neem ik op de koop toe, het gaat me vooral om de notificaties) Echter, de BT verbinding is een lastige. Zodra ik met mijn GW buiten het bereik van de telefoon kom wordt de verbinding verbroken. Tot zover goed. Wanneer ik echter weer binnen het bereik van BT kom wordt er GEEN nieuwe BT verbinding gemaakt. Soms gaat er een uurtje voorbij en "zien" ze elkaar plotseling weer....soms zien ze elkaar een hele dag niet. Wifi voegt helemaal niets toe. Ik krijg dan geen meldingen binnen, ondanks dat GW en iPhone in het zelfde Wifi netwerk zitten.
iPhone en GW hebben beide een HARD RESET gehad, en beide als "nieuw" weer opgezet (geen backup teruggezet)
Iemand suggesties om een stabiele BT verbinding tussen beide te krijgen?

• Arn0uDz
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08:28
Beempje schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:44:
[...]
Meerdere chats, meerdere berichten per chat, no problem.
Hoe doe jij het gedeelte meerdere berichten per chat dan? Switchen tussen gesprekken heb je uitgelegd, maar ben benieuwd of je ook echt meerdere berichten kan lezen van dezelfde persoon.

• Beempje
Arn0uDz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:28:
[...]

Hoe doe jij het gedeelte meerdere berichten per chat dan? Switchen tussen gesprekken heb je uitgelegd, maar ben benieuwd of je ook echt meerdere berichten kan lezen van dezelfde persoon.
Wederom uit mijn hoofd: Als ik op een bericht of chat druk, krijg ik vanzelf een scherm met meerdere praatballonnetjes met alle ontvangen berichten onder elkaar. Let wel, dit zijn alleen de berichten die je ontvangen hebt op je watch (dus geen historie van oudere berichten) en alleen zolang ze niet als "gelezen" zijn aangemerkt op je telefoon.

• Beempje
Celf11 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:52:
Ik zit met het volgende probleem. Volgens Samsung kan mijn GW verbonden worden met een iPhone X (de beperkte functionaliteit neem ik op de koop toe, het gaat me vooral om de notificaties) Echter, de BT verbinding is een lastige. Zodra ik met mijn GW buiten het bereik van de telefoon kom wordt de verbinding verbroken. Tot zover goed. Wanneer ik echter weer binnen het bereik van BT kom wordt er GEEN nieuwe BT verbinding gemaakt. Soms gaat er een uurtje voorbij en "zien" ze elkaar plotseling weer....soms zien ze elkaar een hele dag niet. Wifi voegt helemaal niets toe. Ik krijg dan geen meldingen binnen, ondanks dat GW en iPhone in het zelfde Wifi netwerk zitten.
iPhone en GW hebben beide een HARD RESET gehad, en beide als "nieuw" weer opgezet (geen backup teruggezet)
Geen idee hoe dat op de iPhone zit, maar wellicht iets in de bluetooth instellingen op de iPhone? Misschien dat die maar beperkt op zoek gaat naar bluetooth verbindingen ivm besparen batterij oid? Aan de watch zou het niet moeten liggen. Ik loop tig keer per dag buiten bereik van mijn telefoon en de verbinding wordt voor zover ik weet vrijwel direct hersteld zodra ik in range ben.

• GilbertvH
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 12:40
Hier inmiddels ook een bezitter van een GW. I.c.m. een iPhone is het een prima combinatie! Nu alles lekker uitvogelen en genieten van deze 46mm vol met prachtige techniek om mijn pols (uiteraard met RVS bandje)!

• wvkreg
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 11:46
Is er een algemene oplossing voor het probleem dat op de GW 46 de stappenteller en sensors niet goed werken? Mijn vrouw heeft dit horloge en is ontevreden over de registratie van stappen en activiteiten. Ik heb hier op mijn S3 totaal geen last van. Horloge strak omdoen e.d. is al geprobeerd.

• Formula one
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 16-10 10:15
Welke watch raden jullie aan de gear sport gear s3 of galaxy watch 42 mm ?

• Flix20
Celf11 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:52:
Hier een iPhone Xs en de GW.
Als ik inderdaad m'n telefoon laat liggen en buiten het bereik kom, krijg ik de melding dat de verbinding verbroken is.
Wel pakt die 'm 99% van de tijd weer gewoon op wanneer ze elkaar weer vinden.
Wanneer dit niet zo is, open dan even de galaxy app op je telefoon en refresh. Dan komt bij mij de connectie weer tot stand.

• Celf11
Flix20 schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:52:
[...]

Hier een iPhone Xs en de GW.
Als ik inderdaad m'n telefoon laat liggen en buiten het bereik kom, krijg ik de melding dat de verbinding verbroken is.
Wel pakt die 'm 99% van de tijd weer gewoon op wanneer ze elkaar weer vinden.
Wanneer dit niet zo is, open dan even de galaxy app op je telefoon en refresh. Dan komt bij mij de connectie weer tot stand.
Hmm...denk toch dat de BT van mijn iPhone kuren heeft (nieuwe GW heeft exact hetzelfde probleem). In mijn geval vinden ze elkaar in nog geen 5% van de tijd weer terug. Op een dag als vandaag zou ik de galaxy app zo'n 15 tot 20 keer hebben moeten gebruiken.

• Lesley84
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 16-08 09:44
Ik ben nu ook in bezit van de 45mm smart watch. Erg leuke gadget...

Hier wat vragen :*)

Wat zijn nu de beste instellingen okvoor iedereen anders... maar toch... ivm de batterij :)

En wat is het nut van Wi-Fi?

Zelf hou ik het horloge snachts om, maar houden jullie bluetooth aan?of in de nacht uit en dan overdag weer aan ivm batterij verbruik...
Merk nu wel dat mijn s9 wel erg snel leeg is door de bluetooth hebben jullie dat ook?

Verder erg tevreden...!

• Lesley84
1 aanvulling, als ik mijn bluetooth in de nacht uit zet, wordt dan mijn slaap rapport de volgende dag nog automatisch verzonden naar de app op mijn telefoon?

• Beempje
Lesley84 schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:36:
Wat zijn nu de beste instellingen okvoor iedereen anders... maar toch... ivm de batterij :)
De beste instellingen voor je batterij zijn uiteraard zoveel mogelijk uit. Gps, wifi, AOD, HRM. En als je hem puur als horloge draagt kun je zelfs overwegen om bluetooth uit te zetten (dus afkoppelen van je phone).
En wat is het nut van Wi-Fi?
Nooit zelf getest, maar volgens mij is het zo dat je, wanneer je telefoon en watch op hetzelfde wifi netwerk zitten, je nog steeds notificaties kunt ontvangen wanneer de bluetoothverbinding verbroken wordt. Daarnaast gebruiken sommige apps de wifi van de watch ipv de dataverbinding van de telefoon om gegevens binnen te halen (Spotify bijv). En je zou met de wifi op je watch toch bepaalde online functies kunnen gebruiken, zonder dat je verbonden bent met je telefoon. Internetten op de plee terwijl je telefoon buiten bereik ligt, ik roep maar wat.
Zelf hou ik het horloge snachts om, maar houden jullie bluetooth aan?of in de nacht uit en dan overdag weer aan ivm batterij verbruik...
Ik hou zelf het horloge 's nachts niet om. Maar laat wel altijd bluetooth aanstaan op mijn watch. Ik zet hem alleen (geautomatiseerd) uit op mijn telefoon. Verbruik 's nachts is laag, gemiddeld 4% batterij op mijn watch. Maar dat is vooral omdat ik hem dan niet draag, dus dan schakelt de watch zelf allerlei functies uit.
Merk nu wel dat mijn s9 wel erg snel leeg is door de bluetooth hebben jullie dat ook?
En constante bluetoothverbinding is voor elke telefoon een battery drain. Dus ja, hier ook. Zelfs mijn Xperia Compact, die bekend staat om zijn lange batterijduur (normaal gesproken 3-4 dagen per charge), gaat nu nog maar 1,5 dag mee.
1 aanvulling, als ik mijn bluetooth in de nacht uit zet, wordt dan mijn slaap rapport de volgende dag nog automatisch verzonden naar de app op mijn telefoon?
Ja. Je watch verzamelt rustig alle data zoals normaal, en synchroniseert met je telefoon wanneer mogelijk. Hetzelfde wanneer je bijv gaat hardlopen met enkel de watch. Data (hartslag, gps, etc) wordt netjes bijgehouden en met je telefoon gesynchroniseerd zodra je weer in range bent.
Verder erg tevreden...!
Tof! Ik ook nog steeds :)

• GilbertvH
Inmiddels een week in bezit van dit fantastische horloge. Batterijduur met veelvuldig gebruik nu een goede 3 dagen. In combinatie met iPhone SE werkte alleen mijn Apple Mail notificaties niet, maar dit heb ik opgelost door de Outlook mail app te installeren, welke achteraf gezien nog veel fijner werkt.

Indien mensen met een iPhone nog twijfelen... Niet doen! Gewoon kopen die watch!

• Flix20
GilbertvH schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:33:
Inmiddels een week in bezit van dit fantastische horloge. Batterijduur met veelvuldig gebruik nu een goede 3 dagen. In combinatie met iPhone SE werkte alleen mijn Apple Mail notificaties niet, maar dit heb ik opgelost door de Outlook mail app te installeren, welke achteraf gezien nog veel fijner werkt.

Indien mensen met een iPhone nog twijfelen... Niet doen! Gewoon kopen die watch!
Werkt jouw agenda?
Dus dat je de punten in de lijst ziet op je watch?

• GilbertvH
Flix20 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:03:
[...]

Werkt jouw agenda?
Yep, werkt perfect. Dat haalt ie dan wél weer goed uit de Apple Agenda app.

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 08:43

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Die van mij is onderweg, en moet als het goed is maandag aankomen. Ik had in eerste instantie een RVS bandje meebesteld, maar omdat ik zag dat Samsung NL een actie had vanaf de 27e en ik de 26e besteld had, heb ik geprobeerd de bestelling te annuleren. Voor de watch lukte dat niet, voor het bandje wel. Later kwam ik er achter dat ik hem alsnog goedkoper heb gekocht bij Amazon.de dan hij in NL zou zijn met de Samsung actie, dus laat ik hem rustig binnen komen.

Ik heb nu dus alleen geen bandje bijbesteld, en ben benieuwd naar ervaringen. Ik vind een zwart RVS bandje zoals deze van V-moro (eerder uit het topic geplukt, wordt helaas niet in NL geleverd) wel mooi, maar zit het horloge daarmee strak genoeg om de hartslagmeter goed te laten werken of moet je hem bijna oncomfortabel strak doen? Met het meegeleverde siliconenbandje of een leren bandje kan je waarschijnlijk iets makkelijker spelen met de lengte.....

Verbruik van mijn auto ; Mijn whisky-collectie ; Steam profiel

• Flix20
GilbertvH schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:57:
[...]

Yep, werkt perfect. Dat haalt ie dan wél weer goed uit de Apple Agenda app.
Heb je hier nog iets voor moeten aanzetten/instellen?
Ik krijg sinds mijn nieuwe telefoon maar geen agenda werkend.

Kan online ook nergens iets vinden over een eventueel vinkje waar je toestemming moet geven oid.

• Celf11
Flix20 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:03:
[...]

Werkt jouw agenda?
Agenda werkt prima in combinatie met mijn iPhone X. Heb er niets voor hoeven te doen of in te stellen.

• Celf11
GilbertvH schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:33:

Met de laatste regel ben ik het niet met je eens. Ja, het is een prima watch. Echter, ik kom inmiddels meerdere berichten tegen dat de iPhone X wel 'ns moeite heeft met de BT verbinding en gekoppelde apparaten niet meer ziet.. In mijn geval heeeeeeel veel moeite. De BT verbinding is er vaker niet dan wel.

• Lesley84
Bedankt voor je uitgebreide bericht!! Top!

Ik had trouwens verwacht dst je apps zoals runtastic en runkeeper ook kon gebruiken op je app maar helaas...

Welke gebruiken jullie op de watch? Waar je hartslag meter ook is gekoppeld:)

Verder nog tips qua apps?

• mike123
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 16-10 00:23
Lesley84 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 18:19:
Bedankt voor je uitgebreide bericht!! Top!

Ik had trouwens verwacht dst je apps zoals runtastic en runkeeper ook kon gebruiken op je app maar helaas...

Welke gebruiken jullie op de watch? Waar je hartslag meter ook is gekoppeld:)

Verder nog tips qua apps?
Strava is er tegenwoordig ook voor op je Watch maar daar zijn nog wat problemen mee heb ik gelezen met de gps ontvangst/gebruik.

• GilbertvH
Celf11 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 18:10:
[...]

Met de laatste regel ben ik het niet met je eens. Ja, het is een prima watch. Echter, ik kom inmiddels meerdere berichten tegen dat de iPhone X wel 'ns moeite heeft met de BT verbinding en gekoppelde apparaten niet meer ziet.. In mijn geval heeeeeeel veel moeite. De BT verbinding is er vaker niet dan wel.
Ervaringen zijn dus wisselend. Mijn SE behoudt de BT verbinding altijd

• Lesley84
mike123 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:51:
[...]

Strava is er tegenwoordig ook voor op je Watch maar daar zijn nog wat problemen mee heb ik gelezen met de gps ontvangst/gebruik.
Ik zou hem eens proberen.... Map My Run doet het trouwens ook.
Had alleen runtastic gehoopt... maar zoveel de hartslagmeter als de app krijg ik niet gekoppeld.
Zou ook mooi zijn als ik mijn tennis kon loggen. Maar helaas nog geen goede app voor de watch gevonden.
Bedankt.

Andere goede apps die je echt moet hebben:D?

• GilbertvH
gwystyl schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:06:
Die van mij is onderweg, en moet als het goed is maandag aankomen. Ik had in eerste instantie een RVS bandje meebesteld, maar omdat ik zag dat Samsung NL een actie had vanaf de 27e en ik de 26e besteld had, heb ik geprobeerd de bestelling te annuleren. Voor de watch lukte dat niet, voor het bandje wel. Later kwam ik er achter dat ik hem alsnog goedkoper heb gekocht bij Amazon.de dan hij in NL zou zijn met de Samsung actie, dus laat ik hem rustig binnen komen.

Ik heb nu dus alleen geen bandje bijbesteld, en ben benieuwd naar ervaringen. Ik vind een zwart RVS bandje zoals deze van V-moro (eerder uit het topic geplukt, wordt helaas niet in NL geleverd) wel mooi, maar zit het horloge daarmee strak genoeg om de hartslagmeter goed te laten werken of moet je hem bijna oncomfortabel strak doen? Met het meegeleverde siliconenbandje of een leren bandje kan je waarschijnlijk iets makkelijker spelen met de lengte.....
Ik heb deze. Zit ook een verstelsetje bij met extra pinnetjes. Staat goed en kleurt perfect!

• Meatpoint
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 20-05 15:25
Ik heb Strava op de GW staan en vandaag een eerste activiteit gedaan. Hij synced na afloop de gegevens niet automatisch en als ik handmatig sync via de Historie op de GW dan geeft hij aan: syncing please wait
maar er gebeurd uiteindelijk niets. ik zie de activiteit niet terugkomen in de strava app op de telefoon
ik heb alle instellingen nagekeken maar kan niets vinden

Iemand een idee?? :?

• om3ega
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 11:36

om3ega

Merry XMAS

Ik ben sinds vandaag ook in het bezit van deze geweldige smartwatch.
Het is mijn eerste smartwatch dus ik moet nog even wennen aan alles.

Nu zijn er 2 dingen die ik nog mij nog niet lukken en waar ik vragen over heb.
  • Kan ik het keyboard van mijn telefoon gebruiken voor input op de smartwatch? (vooral handig bij lange paswoorden)
  • Hoe kan ik notificaties ontvangen van mijn paralelle apps (WhatsApp en Telegram). Ik heb een dualsim en gebruik op beide sim kaarten deze applicaties. Ik kan uit de Apps wel whatsapp en telegram kiezen, maar dat zijn alleen de main apps. Niet de parallel apps.

Ervaring is het archief van onze stommiteiten.

• mike123
Meatpoint schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:30:
Ik heb Strava op de GW staan en vandaag een eerste activiteit gedaan. Hij synced na afloop de gegevens niet automatisch en als ik handmatig sync via de Historie op de GW dan geeft hij aan: syncing please wait
maar er gebeurd uiteindelijk niets. ik zie de activiteit niet terugkomen in de strava app op de telefoon
ik heb alle instellingen nagekeken maar kan niets vinden

Iemand een idee?? :?
Ik heb geen idee. Maar ik heb gisteren een stukje gelopen van een kleine 600 meter om te proberen en na opslaan van de wandeltocht stond hij bijna gelijk op mijn strava account.
Heb verder niets hoeven doen.

• Meatpoint
mike123 schreef op zondag 2 december 2018 @ 17:28:
[...]

Ik heb geen idee. Maar ik heb gisteren een stukje gelopen van een kleine 600 meter om te proberen en na opslaan van de wandeltocht stond hij bijna gelijk op mijn strava account.
Heb verder niets hoeven doen.
App verwijderd, opnieuw er opgezet en opnieuw geregistreerd bij samsung.strava.com en nu doet hij het wel. gegevens van die activiteit kwijt dus maar handmatig toegevoegd

• mike123
Meatpoint schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:10:
[...]

App verwijderd, opnieuw er opgezet en opnieuw geregistreerd bij samsung.strava.com en nu doet hij het wel. gegevens van die activiteit kwijt dus maar handmatig toegevoegd
Ben benieuwd of het nog steeds werkt na de software update voor de Galaxy Watch die vandaag bij mij is aangeboden.

• GilbertvH
mike123 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 23:18:
[...]

Ben benieuwd of het nog steeds werkt na de software update voor de Galaxy Watch die vandaag bij mij is aangeboden.
Software update voor de GW of Strava?

• SkullboyNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 10:58
GilbertvH schreef op woensdag 5 december 2018 @ 08:44:
[...]

Er is een update voor de GW.

http://image.kloosterman.cloud/image.php?dm=J366

SkullboyNL wijzigde deze reactie 05-12-2018 09:19 (11%)

iRacing Profiel

• GilbertvH
Die heb ik nog niet... Zie ook geen update mogelijkheid in de Galaxy app op iPhone

• Janet_
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16-10 03:48
Gisteren de watch binnengekregen. Ik had deze gekocht als vervanging van m'n Amazfit Stratos.

Nu een paar dingen,

de bluetooth connectie valt steeds weg, en dat terwijl m'n telefoon in principe gewoon steeds naast me ligt.

Tilt to wake werkt alleen maar met de default watchfaces lijkt het (of helemaal niet)

Vandaag geprobeerd een wandeling te doen met Strava, na 30 min wilde ik de wandeling opslaan en gaf Strava aan dat de wandeling te kort was. Er was dus iets niet goed gegaan.

Vergeleken met de Stratos is de 42mm wel echt klein qua formaat. Maar dat is even wennen.

• mike123
GilbertvH schreef op woensdag 5 december 2018 @ 08:44:
[...]

Voor de GW.

• HansPoelmans
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 27-09 16:01
Twijfel nog steeds tussen de Galaxy Watch of wachten op wear3100 watch voor android wear...
Iemand die de knoop kan helpen doorhakken?

Heb een Oneplus 6 en gebruik vooral whatsapp/outlook mail en calendar/google calendar

Wat ik keuk vind aan de samsung is de rotating bezelen het intuitieve menu, waar ik schrik voor heb is de samenwerking met een niet samsung telefoon

Met name voor evt NFC, notificaties, google assistent?(al dan niet handig??)

Heb momenteel geen smartwatch en vind precies geen shop waar je een watch met wear OS vind om te testen, samsung vind je overal in carrefour/mediamarkt/saturn

• Beempje
Janet_ schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:56:
de bluetooth connectie valt steeds weg, en dat terwijl m'n telefoon in principe gewoon steeds naast me ligt.
Welke telefoon heb je?
Tilt to wake werkt alleen maar met de default watchfaces lijkt het (of helemaal niet)
Werkt hier gewoon met elke watchface.

• Flix20
Weet hier iemand of je de Galaxy watch met de apple watch magnetische oplader ook kan opladen?

Dacht een mooie docking station gekocht te hebben waarmee ik zowel m'n horloge als m'n telefoon draadloos kon opladen. Echter dient hiervoor wel zo'n apple watch magnetische oplader erin geprikt te worden wil dit werken voor je horloge. Heb ik dus alsnog niets aan als dit niet werkt.

• GilbertvH
Daar was ik inmiddels achter, maar ik kan niet zoeken naar updates in mijn "Galaxy Watch app" op mijn iPhone :?

• Janet_
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16-10 03:48
Beempje schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:33:
[...]

Welke telefoon heb je?

[...]

Werkt hier gewoon met elke watchface.
Ik heb de Pocophone

• mike123
Kennis van mij heeft ook de GW en heeft de update wel gedownload en gekozen voor "later installeren". Als hij nu de update wil uitvoeren gebeurd er niks. Word niks verzonden naar de watch en deze reageerd ook niet op het uploaden wat de telefoon probeerd. Berichten komen wel gewoon binnen op de watch.
Meerdere mensen hier last van?

• Duncan_R
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 10-10 16:45

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Volgens mij sinds de laatste update een nare bug, kan geen mp3 bestanden meer toevoegen aan mijn horloge. verbinden gaat slecht en als hij er eenmaal is wil hij de bestanden niet overzetten. Meer mensen hier last van? De telefoon is een Nokia 7plus trouwens

AMD 64 3000+ - 1 GB mem - ATI Radeon 9800Pro

• Spass67
  • Nu online
mike123 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:51:
[...]

Ik heb de laatste keer gelopen met Run4Gear Unleashed. Ik heb al mijn history in RunKeeper staan, en deze app kan (handmatig) synchroniseren met RunKeeper, dat was voor mij een voorwaarde.

• Wvr
  • Laatst online: 09:31
ik heb sinds een paar dagen op mijn GW dat ik 100+ trappen loop, ik heb volgens mij GW vanmorgen al om 08.30 al 10 trappen gelopen en dat terwijl ik niet eens in de buurt was van de trap.
sinds gisteren geupdat naar de nieuwe sofware.

meer mensen hier last van¿

Wvr wijzigde deze reactie 07-12-2018 12:24 (5%)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb de GW nu ongeveer een week, maar ik merk een rond, licht rood geïrriteerd plekje op mijn pols ongeveer waar de hartslagsensor zit. Ik heb hiervoor een hele tijd geen horloge gedragen, maar daarvoor een titanium uitvoering omdat ik dat mooi vond. Heel vroeger had ik volgens mij wel eens last van een nikkelallergie van horloges, maar omdat ik al zo lang geen normaal horloge gedragen heb, weet ik niet of dat het probleem zou kunnen zijn.

Als ik wat rondzoek kom ik wel wat meer mensen tegen met irritatieplekjes, zowel van de GW als Apple Watch als andere smartwatches. Een veel betere oplossing dan "tijdelijk niet dragen" of "losser vastmaken" kom ik echter niet tegen. Als oorzaak wordt opbouw van zweet of "vreemde stoffen" onder het horloge genoemd. Als dat het geval zou zijn, zou ik dat echter ook verwachten onder het bandje, en ik heb het eigenlijk alleen onder de unit zelf.

Hebben meer mensen daar last van? Zo ja heb je tips hoe je er het minst last van hebt? Vaak handen wassen of juist niet? Met of zonder horloge?

• mike123
Duncan_R schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 00:08:
Volgens mij sinds de laatste update een nare bug, kan geen mp3 bestanden meer toevoegen aan mijn horloge. verbinden gaat slecht en als hij er eenmaal is wil hij de bestanden niet overzetten. Meer mensen hier last van? De telefoon is een Nokia 7plus trouwens
Zojuist even geprobeerd een mp3 bestand over te zetten naar mijn horloge vanaf een S9+. Leek eerst niet te werken maar na een seconde of 30 begon hij het over te zetten. Dit ging verder zonder problemen.

• LordLynx
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15-10 21:02
Amazon.de heeft een mooie prijs voor de GW (259 voor de 46mm), weet iemand of er een verschil is tussen een duits en een nederlands exemplaar (bluetooth versie) of kan ik hem gewoon daar bestellen?

• Von Henkel
  • Registratie: juli 2005
  • Nu online
Ik heb een Duitse GW. Gewoon op Nederlands gezet. Zit verder geen verschil in

Von Henkel wijzigde deze reactie 10-12-2018 09:47 (5%)

• LordLynx
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15-10 21:02
Bedankt, ik heb hem besteld.

• Co1967
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 12-10 10:52
ik heb heel het web afgespeurd maar kan geen antwoord op mijn probleem vinden of ik zie iets over het hoofd.
Ik wordt gek van de daily briefing en iets van de melding stand goedenacht.
Alles nageplozen in de watch en volgens mij alles op de goede stand staan maar deze meldingen blijven komen.
Ik vermoed dat ze van bixby zijn ---> hoe kan ik bixby verwijderen op mijn gear watch ??

• CyberJohn
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 09:43
Co1967 schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:16:
ik heb heel het web afgespeurd maar kan geen antwoord op mijn probleem vinden of ik zie iets over het hoofd.
Ik wordt gek van de daily briefing en iets van de melding stand goedenacht.
Alles nageplozen in de watch en volgens mij alles op de goede stand staan maar deze meldingen blijven komen.
Ik vermoed dat ze van bixby zijn ---> hoe kan ik bixby verwijderen op mijn gear watch ??
Simpel uit te zetten door:
Als je de notificatie krijgt erop te drukken
Op de 3 puntjes drukken aan de rechterkant
Zet daily briefing uit

• Meatpoint
mike123 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 23:18:
[...]

Afgelopen weekend een activiteit opgenomen en bij thuiskomst netjes gesynced via wifi. Vorige week update op de GW gehad en afgelopen donderdag een veiligheidsupdate op mijn S7. hebben beide dus geen invloed gehad op het syncen van Strava d:)b

• Co1967
CyberJohn schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:43:
[...]

Simpel uit te zetten door:
Als je de notificatie krijgt erop te drukken
Op de 3 puntjes drukken aan de rechterkant
Zet daily briefing uit
al meerdere keren geprobeerd maar het blijft terug komen :?
hebt zelfs al de watch opnieuw opgestart na het uitzetten en de gear gereset.
Ben het nu een beetje beu ( en swipe het nu weg )

• CyberJohn
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 09:43
Co1967 schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:55:
[...]

al meerdere keren geprobeerd maar het blijft terug komen :?
hebt zelfs al de watch opnieuw opgestart na het uitzetten en de gear gereset.
Ben het nu een beetje beu ( en swipe het nu weg )
En als je via de instellingen naar je Samsung account gaat en naar de custom services? Daar zou je hem ook moeten kunnen uitzetten.

• Co1967
CyberJohn schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:59:
[...]

En als je via de instellingen naar je Samsung account gaat en naar de custom services? Daar zou je hem ook moeten kunnen uitzetten.
net uitgezet :) .
kijken of het nu weg blijft.....tnx 8)

• T.E
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16-10 21:44
Vraagje over gebruik van de Samsung Galaxy Watch.
Kan je via Spotify een playlist downloaden op de watch?
Zodat je offline kan luisteren?
Dat ik kan gaan hardlopen met bluetooth oordopjes zonder telefoon mee te nemen?

• yinx84
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15-10 16:23
T.E schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:54:
Vraagje over gebruik van de Samsung Galaxy Watch.
Kan je via Spotify een playlist downloaden op de watch?
Zodat je offline kan luisteren?
Dat ik kan gaan hardlopen met bluetooth oordopjes zonder telefoon mee te nemen?
Dit kan ja, maar het is niet echt een intuïtief/gebruikersvriendelijk proces: https://community.spotify...h-or-Gear-S3/td-p/4562951

Het hele gebruik van Spotify is geen flitsende ervaring, maar het werkt wel.

• tomvanrooijen95
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 30-01 15:45
yinx84 schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:04:
[...]

Dit kan ja, maar het is niet echt een intuïtief/gebruikersvriendelijk proces: https://community.spotify...h-or-Gear-S3/td-p/4562951

Het hele gebruik van Spotify is geen flitsende ervaring, maar het werkt wel.
Ik heb vooral dat ik spotify alleen kan gebruiken als het horloge met wifi is verbonden. Zonder wifi laadt de app niets.

Met wifi kan ik de remote-play modus ook niet gebruiken. Hebben meer daar last van of mis ik wat instellingen?

• GilbertvH
Even een korte shout out voor deze GW... Ik haal bijna 5 dagen op één batterijlading bij normaal gebruik (veel meldingen bekijken etc). Dit vind ik toch wel een enorm compliment waard!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

gwystyl schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:48:
Ik heb de GW nu ongeveer een week, maar ik merk een rond, licht rood geïrriteerd plekje op mijn pols ongeveer waar de hartslagsensor zit. Ik heb hiervoor een hele tijd geen horloge gedragen, maar daarvoor een titanium uitvoering omdat ik dat mooi vond. Heel vroeger had ik volgens mij wel eens last van een nikkelallergie van horloges, maar omdat ik al zo lang geen normaal horloge gedragen heb, weet ik niet of dat het probleem zou kunnen zijn.

Als ik wat rondzoek kom ik wel wat meer mensen tegen met irritatieplekjes, zowel van de GW als Apple Watch als andere smartwatches. Een veel betere oplossing dan "tijdelijk niet dragen" of "losser vastmaken" kom ik echter niet tegen. Als oorzaak wordt opbouw van zweet of "vreemde stoffen" onder het horloge genoemd. Als dat het geval zou zijn, zou ik dat echter ook verwachten onder het bandje, en ik heb het eigenlijk alleen onder de unit zelf.

Hebben meer mensen daar last van? Zo ja heb je tips hoe je er het minst last van hebt? Vaak handen wassen of juist niet? Met of zonder horloge?
Kleine update na het weekend. Ik heb in het weekend het horloge wat minder gedragen, en sinds gisteren heb ik een nieuw bandje:
Fintie armband RVS

Ondanks mijn lompe polsen (21,5cm) moest ik toch nog 3 stukjes verwijderen. Dit ging supersimpel met het meegeleverde tooltje. Ik heb hem nu wat losser zitten dan het meegeleverde siliconen bandje zat, en heb geen last meer van irritatie. Hij zit voor mijn idee wat losser, en meer flexibel door de dag heen. Toch kan hij nog makkelijk hartslag meten, en hij schuift niet van mijn pols af ofzo.
Het lijkt wel of er vrij veel ruimte zit tussen het einde van het bandje en het klokje, dus misschien ga ik over een tijdje wel een ander bandje halen met een anders gevormd uiteinde zoals deze van Trumirr:

Heeft iemand daar toevallig ervaring mee, en ziet dat er inderdaad mooier uit en beschadigt het ronde uiteinde het klokje zelf niet?

gwystyl wijzigde deze reactie 11-12-2018 10:22 (3%)

• dubbeltop
  • Laatst online: 11-10 05:31
Heeft iemand daar toevallig ervaring mee, en ziet dat er inderdaad mooier uit en beschadigt het ronde uiteinde het klokje zelf niet?
Geen ervaring met de Galaxy watch maar wel met horloges en bandjes in het algemeen. Deze zogenaamde "endlinks" vallen normaal gesproken mooi tussen de lugs van het horloge en dit beschadigt niet. Tenminste, durf er niet mn handen in het vuur voor te steken bij deze specifieke band....

• Mother_Goozz
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 16-10 15:53
Ik heb vandaag ook mijn 2de kans van Bol.com binnen gekregen, en wat een mooi horloge :)
Er is een ding wat mij opvalt en vraag me af of dit bij het horloge hoort. Bij die van mij zit er best veel speling in de draaiende ring. Dan bedoel ik niet in het rond draaien wat die moet doen maar in wanneer je hem beet pakt gewoon speling in zijn behuizing lijkt te hebben. Ik ben bang dat over tijd hier door vuil en rotzooi het draai mechanisme kunnen aantasten, of stel ik mij aan? Want dit voelt heel fragiel aan.

Battle.net: Mother_Gooz#2440 - Destiny 2 - Overwatch

• MikeVM
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16-10 08:34

MikeVM

- Baloo -

Iemand die dr galaxy watch gebruikt met een recente Nokia(7+) telefoon?

Ik kan de music widget niet laten connecteren met mn telefoon. Ik krijg telkens "couldn't connect; try again?"

Het rare is, de widget toont wel de artwork van de muziek die op mn telefoon afspeelt in GPM

Zonder de functie om muziek te bedienen via de watch is hij eigenlijk vrij useless voor mij.

Tijdens de installatie moest ik ook al handmatig via BT conecteren in de 'sync' fase.

\\ Baloo \\ www.onlydutch.nl \\ Mijn iRacing profiel

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

MikeVM schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:41:

Ik kan de music widget niet laten connecteren met mn telefoon. Ik krijg telkens "couldn't connect; try again?"

Het rare is, de widget toont wel de artwork van de muziek die op mn telefoon afspeelt in GPM

Zonder de functie om muziek te bedienen via de watch is hij eigenlijk vrij useless voor mij.

Tijdens de installatie moest ik ook al handmatig via BT conecteren in de 'sync' fase.
Ik krijg bij mijn Galaxy S8 de melding "open music app on phone". Als ik daar MD Player open (enige player die atm op mijn telefoon staat), zie ik inderdaad artwork en kan ik naar volgend nummer etc.. Ook Google Play Music (voor de test geïnstalleerd) laat zich op deze manier prima bedienen.

Ik heb nu geen Nokia tot mijn beschikking, maar volgend weekend (21) zie ik mijn zwager die een Nokia 7 heeft. Als het probleem dan nog speelt kan ik het wel voor je testen....

• T.E
  • Laatst online: 16-10 21:44
Inmiddels een week in het bezit van de Samsung Watch. Hij bevalt me beter dan verwacht.
Zeker dat je kan bellen met met je watch is ideaal in de auto.
Spotify muziek downloaden is wat omslachtig om op je watch te krijgen maar ideaal met een blue-tooth headphone tijdens het hardlopen. Geen telefoon meer op zak.

• Mythrintius
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 13:20
Ik zie net dat Coolblue een mooie actie heeft. De GW 46 mm is afgeprijsd van €329 naar €319, en daarna nog eens naar €299. Nu is er echter ook nog een cashback actie van €50, waardoor het bedrag uitkomt op €249. :D Wellicht grijp ik nu mijn kans...

Edit 1: de cashback actie loopt t/m maandag 17 december.
Edit 2: https://www.coolblue.nl/p...xy-watch-46mm-silver.html

Mythrintius wijzigde deze reactie 16-12-2018 20:46 (28%)

• dubbeltop
  • Laatst online: 11-10 05:31
Mythrintius schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:29:
Ik zie net dat Coolblue een mooie actie heeft. De GW 46 mm is afgeprijsd van €329 naar €319, en daarna nog eens naar €299. Nu is er echter ook nog een cashback actie van €50, waardoor het bedrag uitkomt op €249. :D Wellicht grijp ik nu mijn kans...

Edit 1: de cashback actie loopt t/m maandag 17 december.
Edit 2: https://www.coolblue.nl/p...xy-watch-46mm-silver.html
Idem dito bij de mediamarkt...

https://www.mediamarkt.nl...-46mm-zilver-1587047.html

• DavidR
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 29-01 20:07
Hmm wordt nu wel interessant. Ik kan hem declareren bruto netto op het werk. 300 helft terug is 150. Plus de 50 cashback. Betaal ik netto 100 euro.
Niet gek.
Zou de gear dan hebben voor 65 euro.
Hmm even denken.
Wil wel de size maar geen zilveren.

DavidR wijzigde deze reactie 17-12-2018 19:52 (22%)

• Duncan_R

Duncan_R

www.motor-forum.nl

MikeVM schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:41:

Hier dezelfde problemen met de 7plus. Spotify en de muziek app kunnen de muziek niet benaderen maar als ik bij de instellingen van het horloge kijk zie ik wel dat er muziek gespeeld wordt......

• Duncan_R

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Nog even een testje gedaan met mijn oude galaxy s6. Muziek op de telefoon via de watch lukt nu wel, ook de spotifybediening en het downloaden van muziek naar het horloge. Lijkt er dus op dat Nokia/Android 9 loopt te fucken met de bluetooth protocollen

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Duncan_R schreef op maandag 17 december 2018 @ 23:29:
Nog even een testje gedaan met mijn oude galaxy s6. Muziek op de telefoon via de watch lukt nu wel, ook de spotifybediening en het downloaden van muziek naar het horloge. Lijkt er dus op dat Nokia/Android 9 loopt te fucken met de bluetooth protocollen
De Nokia 7 plus heeft BT 5.0; misschien kan de Galaxy Watch daar niet goed mee omgaan? De Galaxy S6 heeft volgens mij 4.0, mijn S8 4.1 of 4.2

• Bekers
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 12-10 19:00
Gister de 46mm variant binnengekregen, maar ik krijg hem niet geconnect aan m’n Nokia 8. Ze vinden elkaar en kunnen dus in eerste instantie wel connecten, maar ze houden de verbinding niet vast. Watch staat wel bij de herkende apparaten van de telefoon, maar steeds als ik opnieuw connect wordt binnen een seconde de verbinding weer verbroken.

Volgens het forum van Samsung is het een vaker voorkomend probleem. Maar de helpdesk van Coolblue zegt dat het gewoon moet werken. Iemand nog suggesties?

Kan hem gelukkig ruilen. Nu hopen dat dit een foutje was, want is wel een fancy ding :)

• henklbr
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 16-10 07:10
gwystyl schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:34:
[...]

De Nokia 7 plus heeft BT 5.0; misschien kan de Galaxy Watch daar niet goed mee omgaan? De Galaxy S6 heeft volgens mij 4.0, mijn S8 4.1 of 4.2
De Note9 heeft ook BT 5.0 en geen problemen met de verbinding...

Samsung Galaxy Fold 5G SM-F907B | Build-number: PPR1.180610.011.F907BXXU1ASHA | Security Patch Level: 2019-08-01

• Bekers
Vandaag heel de dag aan het mailen geweest met de helpdesk van Nokia.
- Telefoon soft reset gegeven
- Allerlei standen van de bluetooth geprobeerd (wel/niet geoptimaliseerd voor batterij)
- Cache en gegevens gewist van Bluetooth module
- etc
- etc

Maar het heeft niet geholpen.
Blijkt dat de Samsung Watch maar met een beperkt aantal telefoons compatible is...

Leuk dat ze dat ook even melden bij de productpagina's :(

• Beempje
Bekers schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:43:

Blijkt dat de Samsung Watch maar met een beperkt aantal telefoons compatible is...

Leuk dat ze dat ook even melden bij de productpagina's :(
De lijst op die pagina is zeker niet volledig, dus als je telefoon daar niet bij staat zegt dat niets. Mijn telefoon staat er ook niet bij, maar werkt prima.
Ik kan me wel voorstellen dat er issues kunnen ontstaan als een telefoonfabrikant (te) veel afwijkt van standaard Android waardoor eea niet compatibel meer is. Misschien is dat bij Nokia het geval, geen idee.

• Duncan_R

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Volgens mij werkte het met Android 8 wel, en ik lees meer problemen van mensen met allerlei verschillende merken telefoons die android 9 hebben en ineens ruzie hebben met de meest uiteenlopende bluetooth devices

• Bekers
Ik heb nog 8.1, maar bij mij werkt het ook niet....

• mike123
Voor Nokia gebruikers misschien handig. Geen idee of het werkt.

1. reset galaxy wath - faktory reset
2. uninstal 4 samsung application
3. delete "paired" watch in BT on my phone
4. install application Galaxy Wearable
5. run application
6. power on galaxy watch
7. start pairing
8. install next aplication
9. use

De eerst verwijderde apps zijn
1.Galaxy Wearable
2. Galaxy Watch Plugin
3. Samsung Health
4. Samsung Accessory Service

• Beempje
Duncan_R schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:27:
Volgens mij werkte het met Android 8 wel, en ik lees meer problemen van mensen met allerlei verschillende merken telefoons die android 9 hebben en ineens ruzie hebben met de meest uiteenlopende bluetooth devices
Hier geen issues met Android 9 iig.

• Bekers
mike123 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 20:54:
Voor Nokia gebruikers misschien handig. Geen idee of het werkt.

1. reset galaxy wath - faktory reset
2. uninstal 4 samsung application
3. delete "paired" watch in BT on my phone
4. install application Galaxy Wearable
5. run application
6. power on galaxy watch
7. start pairing
8. install next aplication
9. use

De eerst verwijderde apps zijn
1.Galaxy Wearable
2. Galaxy Watch Plugin
3. Samsung Health
4. Samsung Accessory Service
Die had ik ook gezien, maar die werkte niet bij mij.
Gister met Nokia support gechat en die kwamen er niet uit. Toen met Samsung gebeld en de laatste optie die zij hadden was een factory reset van m'n telefoon. Dat maar gedaan en ik heb hem sinds gister gekoppeld met mijn nokia 8. :*)

Automatisch reconnecten wil nog niet altijd even goed lukken, maar handmatig tot nu toe iedere keer nog wel. Vanavond kijken of ik met Tasker of AutomateIt een scriptje kan maken die automatisch reconnect. :)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dat lijkt wel de eerste mogelijke oplossing voor allerlei vage telefoonproblemen. Ik hoop niet dat dat al te vaak moet, want ik zit er bepaald niet op te wachten om dat voor elk programmaatje dat niet loopt of andere feature die niet (meer) werkt uit te voeren. Ik ben wel blij dat het bij jou gewerkt heeft. Ik heb een Samsung Galaxy S8, dus die werkt gelukkig wel out of the box..

• Spass67
  • Nu online
Ik kan volgens mij op twee manieren verbinding maken vanaf mijn iPhone X. Via Bluetooth via het menu Instellingen, en via de app Galaxy Watch via Bluetooth LE (Low Energy). Ik gebruik alleen die laatste en die is prima stabiel.

• Seraphyn
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 03-10 20:37

Seraphyn

Jabberwocky!

gwystyl schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:48:

Had ik ook last van, ook ik had al een tijd geen horloge.
Denk dat het met zweten te maken had.

Ik heb hem nu iets losser en doe hem 's avonds af omdat die slaapmeting voor mij niet echt wat nuttige info geeft.

Sindsdien geen last meer.

Howdy!

• Celf11
Spass67 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:18:
Ik kan volgens mij op twee manieren verbinding maken vanaf mijn iPhone X. Via Bluetooth via het menu Instellingen, en via de app Galaxy Watch via Bluetooth LE (Low Energy). Ik gebruik alleen die laatste en die is prima stabiel.
"Zien" ze elkaar weer automatisch wanneer GW en X een tijdje buiten elkaars bereik zijn geweest? Bij mijn GW en X lukt dat nooit.

• Evert.vw
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 23-12-2018
15-12 heb ik een updte ontvangen vvor mijn GW. daarna is mij horloge gereset. Nu ben ik al mijn gekochte wijzerplate kwijt? Hoe krijk ik dez terug?

• rvk
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10:47
Evert.vw schreef op zondag 23 december 2018 @ 11:05:
Nu ben ik al mijn gekochte wijzerplate kwijt? Hoe krijk ik dez terug?
Uiteraard heb je via je telefoon (wearable app) een backup gemaakt. Daarmee zou je die backup ook terug moeten kunnen zetten.

• GentiLi
  • Niet online
Evert.vw schreef op zondag 23 december 2018 @ 11:05:
15-12 heb ik een updte ontvangen vvor mijn GW. daarna is mij horloge gereset. Nu ben ik al mijn gekochte wijzerplate kwijt? Hoe krijk ik dez terug?
Open de 'Galaxy Watch PlugIn' op je Smartphone,
ga naar Settings,
Galaxy Apps,
op de drie puntjes boven rechts en dan op 'My apps'.
Hier vind je alle apps die je op de GW ooit hebt geïnstalleerd.

• GJA
  • Laatst online: 14-10 20:20
Kun je eigenlijk een website toevoegen in de browser van de watch?

Edit: Never mind... beetje lastig te vinden maar met een beetje vogelen verschijnt er een toetsenbord of spraakinvoer.

GJA wijzigde deze reactie 23-12-2018 20:05 (48%)

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True