Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Willianv
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Gisteravond horloge nog op 73%, vanmorgen was de horloge geheel leeg.....dood....

Nu maar weer aan de lader hangen, snap alleen niet waardoor het is veroorzaakt.

• i2Paq
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21:06

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Willianv schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:54:
Gisteravond horloge nog op 73%, vanmorgen was de horloge geheel leeg.....dood....

Nu maar weer aan de lader hangen, snap alleen niet waardoor het is veroorzaakt.
Dit kan door een watchface komen.

• Willianv
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Dit kan door een watchface komen.
Dank, maar wel vreemd. Gebruik deze watchface (MD95) al dagen..

Ik hou het in de gaten.

• BobbyDgtl
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 16-10 11:42
Nieuwe update voor de watch. S-Health improvements.

• yinx84
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15-10 16:23
BobbyDgtl schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:41:
Vreemd.. hier niets te zien.

• henklbr
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 17-10 15:24
BobbyDgtl schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:41:
Vreemd dat jij deze update nu pas krijgt: ik had deze al 12 sep j.l. ;)

Waar heb jij je GW gekocht? Misschien dat je een "grijze import" model hebt...

Samsung Galaxy Fold 5G SM-F907B | Build-number: PPR1.180610.011.F907BXXU1ASHA | Security Patch Level: 2019-08-01

• BobbyDgtl
henklbr schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:07:
[...]

Vreemd dat jij deze update nu pas krijgt: ik had deze al 12 sep j.l. ;)

Waar heb jij je GW gekocht? Misschien dat je een "grijze import" model hebt...
Site van samsung zelf. Meerdere keren gekeken of er updates waren en vanochtend zei hij plots dat er één was.

R800XXU1BRH3; is inderdaad die van enkele weken geleden.

Zelfs hun update check werkt maar half zijn gat :-)

• andrevano
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 17-10 14:37
Wel raar. De S-Health improvements.kreeg ik ook reeds enkele weken geleden. Pas vandaag krijg ik de R800XXU1BRH3 binnen. Toestel komt van bij Coolblue.België.
BobbyDgtl schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:26:
[...]

Site van samsung zelf. Meerdere keren gekeken of er updates waren en vanochtend zei hij plots dat er één was.

R800XXU1BRH3; is inderdaad die van enkele weken geleden.

Zelfs hun update check werkt maar half zijn gat :-)

• e6r6i6c
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 22:25
Nu een volle week in gebruik en ben er dik tevreden over. Ik zit op dit moment op 39 uur gebruik en heb 32% van de accu verbruikt, dit is zonder gps, wifi en aod maar met frequent hartslag meting, die hier ook gewoon goed werkt, en alle notificaties aan. Dacht een probleem met notificaties te hebben, maar was gelukkig vals alarm.

Zag al berichten voorbij komen over krassen op het bezel bij licht gebruik/kantoorwerk. Ik werk zelf in de logistiek, loop de hele dag met dozen te sjouwen en in te pakken, hier nog geen enkel krasje opgelopen, dus dan vraag ik me af hoe mensen dat met licht gebruik wel zo snel voor elkaar krijgen, misschien toch niet zo voorzichtig geweest als men denkt?

Al met al zeer tevreden over de accu duur en hoe de rest van de smartwatch werkt.

Don't make me use myself on ya baby!

• Erikwesselo
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 05-10 21:08
Vanmiddag hard gelopen met alleen mijn horloge. Afstand en hardslag prima. Ik heb gebruik gemaak van Endomondo. Ik ga mijn 46mm horloge zeker houden. Ook tevreden met het verbruik van mijn batterij. Ik merk wel dat de batterij van mijn Samsung S8 sneller leeg is wanneer hij verbonden is met mijn horloge.

• henkbob
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 04-10 18:40
e6r6i6c schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:43:
Zag al berichten voorbij komen over krassen op het bezel bij licht gebruik/kantoorwerk. Ik werk zelf in de logistiek, loop de hele dag met dozen te sjouwen en in te pakken, hier nog geen enkel krasje opgelopen, dus dan vraag ik me af hoe mensen dat met licht gebruik wel zo snel voor elkaar krijgen, misschien toch niet zo voorzichtig geweest als men denkt?
Dat is dan inderdaad de vraag. Wel voorzichtig geweest, maar kennelijk kun je ook met alle voorzichtigheid de boel snel bekrassen. Goed om te lezen dat jij daar geen last van hebt!

• Jlie
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 20:59
Even een vraagje, is het mogelijk om de persoonlijke kleurstelling van de wijzerplaten op te slaan?
Ik gebruik nu bijvoorbeeld de MD124 digital, maar bij bijvoorbeeld een herstart is de kleurstelling weer terug naar standaard.

Geen idee of het kan, ik heb het iig nog niet gevonden.

• Speed24
  • Registratie: augustus 1999
  • Niet online
Jlie schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:22:
Even een vraagje, is het mogelijk om de persoonlijke kleurstelling van de wijzerplaten op te slaan?
Ik gebruik nu bijvoorbeeld de MD124 digital, maar bij bijvoorbeeld een herstart is de kleurstelling weer terug naar standaard.

Geen idee of het kan, ik heb het iig nog niet gevonden.
Ik denk dat dit door degene die de watchface heeft gemaakt, geregeld moet worden. Ik gebruik dezelfde watchface, ik heb ditzelfde "probleem" ook. Had het nog niet storend genoeg gevonden om er iets mee te doen (te melden), maar het is wel irritant :)

Wellicht melden bij de reviews van de watchface in de Galaxy Store? Daar reageert de auteur best goed op reviews.
En anders even afwachten of er nog een update komt. Kan best door Tizen 4 komen, en dat het na een update van de Galaxy Watch of de watch face opgelost wordt.

Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. Groucho Marx

• Co1967
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 12-10 10:52
-bericht verwijderd-

Co1967 wijzigde deze reactie 15-10-2018 09:55 (95%)
Reden: respons

• loonatick78
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 07-10 12:23
Hier inmiddels bijna twee weken in het bezit van een GW en wat een heerlijk aparaat. Geen klachten over welke functie dan ook. Doe ruim 3 dagen met 1 lading, WiFi, locatie en continue hartslagmeting aan (die overigens perfect werkt) zonder AOD.

Wat ik persoonlijk wel erg leuk vind zijn de slaapmetingen, geeft je toch wat inzicht in je slaappatroon en het lijkt vrij accuraat te zijn.

Gebruik hem in samenwerking met een LG G5 en ben er erg tevreden over.

loonatick78 wijzigde deze reactie 06-10-2018 23:44 (8%)

• Beempje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17-10 15:33
Wat betreft krassen hier ook geen issues (42mm). Vandeweek een paar keer vrij hard tegen dingen aangestoten. Van die "oh shit" momentjes, vooral na de meldingen van krasjes hier op het forum. Maar niets. Een paar keer leek er wel een kras te zitten, maar die was dan eenvoudig weg te poetsen.

Misschien is het materiaal van de ring verschillende bij de 42mm en 46mm?

• voodoo077
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 05-02 10:56
Enige, echte nadeel met de watch is bij mij dat ik geen melding krijg als batterij zakt onder bepaald percentage. Ga nu proberen gewoon 2x / week op vaste dag te laden want bijvoorbeeld afgelopen zaterda morgen nog gebruikt en namiddag weg van huis en krijg geen melding want batterij volledig leeg.
Kan je dat niet ergens instellen dat bv. bij 20% je een melding krijgt?

• KraveN
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16-10 22:19
Toch besloten om mijn watch terug te sturen :(

Accuduur zeker tevreden over en ook over de looks van de watch. Echter de notificaties en hartslag blijven voor mijn gevoel vaag. Ene keer werkt het uitstekend, andere moment weer niet. Ik krijg het niet gevonden en heb eigenlijk ook zoiets het moet gewoon werken zonder continue settings aan te passen.

Al met al geeft het mij niet het juiste gevoel waardoor ik toch maar besloten heb om de watch terug te sturen.

Helaas weinig alternatieven op de markt met een vergelijkbare accuduur.

KraveN wijzigde deze reactie 08-10-2018 11:10 (10%)
Reden: Typo

• Bramkamp
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 10-10-2018
Zojuist helaas ook besloten het horloge terug te sturen. Heel erg jammer... het is een mooi apparaat maar bepaalde functies werken echt niet naar behoren en dit is inmiddels zo erg dat het frustrerend wordt....

Goed:
- zeer mooi horloge met veel mogelijkheden
- accu duur met helderheid op 2, "allways on display" uit, hartslag continu = 4 dagen (edit: 46mm model)
- reageren op de appjes via handschrift herkenning
- automatische activiteit herkenning werk goed
- slaaptracking redelijk tot goed nauwkeurig
- tijdens hardlopen vergeleken met mijn Garmin Vivoactive hr. De resultaten waren redelijk gelijk. Welk apparaat er het beste meet valst door mij niet te bewijzen. Wel moet de Galaxy Watch vrij strak, en op de juiste plaats, om de pols zitten voor een goede meting.

Slecht:
- aantal stappen slaat echt nergens op maar wat het meest frustreert is dat Samsung er op haar forum laconiek over doet... net als over veel andere problemen trouwens..
- aantal verdiepingen werkt niet (maar Fitbit en Garmin zijn volgens mij ook niet in staat om deze te meten)
- horloge verliest 4 maal per week de bluetooth verbinding met horloge waarna ik het horloge regelmatig MOET resetten om een nieuwe connectie met telefoon te maken... ff serieus?
- bij het terugzetten van een backup (als je die al gemaakt hebt) mis je de gegevens tussen backup tijd en huidige tijd. Als je dus bepaalde activiteiten in de tussentijd gedaan hebt dan ben je die kwijt :P
- sinds de laatste alarm update(?) zijn de ingestelde alarmen niet meer betrouwbaar wat resulteert in een keer verslapen... nu zet ik mijn Galaxy watch + een wekker....
- hartslag wordt alleen gemeten als het horloge exact op de juiste plaats zit.
- Bixby... ,die wil ik toch ook wel even noemen...., wat een drama

Jammer... Ik zit er nu aan te denken de opvolger van de Garmin Vivoactive hr aan te schaffen.. Deze heeft overigens wel de mogelijkheid om interval trainingen zelf op te stellen maar is helaas lang niet zo mooi en smart als de Galaxy Watch .... zucht...

• Oggy
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 17-10 11:49
Herkennen jullie je enigszins in het volgende? Slecht en onnauwkeurig GPS signaal.

Mn buurman en ik MTB-en vaak een rondje in de buurt, tussen de 15 en 40 km's. Hij heeft een 'echt' sporthorloge volgens mij van Garmin en ik de GW.
Op een rondje waar ik 14,9 km registreer, registreert zijn watch 16,8 km. Op strava zie je dat zijn GPS track veel nauwkeurige is weergegeven met meer metingen lijkt het wel, waarbij mijn tracking soms rechte lijnen laat zien genomen tussen twee punten terwijl de route bijvoorbeeld een kronkel kent.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• voodoo077
Oggy schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:41:
Herkennen jullie je enigszins in het volgende? Slecht en onnauwkeurig GPS signaal.

Mn buurman en ik MTB-en vaak een rondje in de buurt, tussen de 15 en 40 km's. Hij heeft een 'echt' sporthorloge volgens mij van Garmin en ik de GW.
Op een rondje waar ik 14,9 km registreer, registreert zijn watch 16,8 km. Op strava zie je dat zijn GPS track veel nauwkeurige is weergegeven met meer metingen lijkt het wel, waarbij mijn tracking soms rechte lijnen laat zien genomen tussen twee punten terwijl de route bijvoorbeeld een kronkel kent.
Nee niet echt. Heb een Garmin GPS voor mijn bike en er zit wel degelijk een klein verschil tussen wat de watch zegt en de Garmin maar is haast verwaarloosbaar op een afstand van 20km is dat soms 100m.

• Oggy
voodoo077 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:08:
[...]

Nee niet echt. Heb een Garmin GPS voor mijn bike en er zit wel degelijk een klein verschil tussen wat de watch zegt en de Garmin maar is haast verwaarloosbaar op een afstand van 20km is dat soms 100m.
Voor mij is het wel irritant, want hij pakt soms maar de helft van de Strava segmenten. Naast dat hij 2 van de 17 km niet heeft geregistreerd zie ik dat ik ook 80 hoogte meters mis van de totaal 180 welke gefietst waren.

Oggy wijzigde deze reactie 10-10-2018 14:03 (13%)

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• kwiebus
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 23:47
Oggy schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:41:
Vaak gaat het goed maar soms ook goed fout. Ik was gisteren aan het hardlopen en opeens sloeg de GPS op hol en liep ik 2'20''/km. (liep daarvoor 10km in 5'13''/km wat voor mijn doen ook al te snel is.) Het gekke is ook dat bij die 2'20''/km een maximale snelheid van 15.2 km/u geregistreerd is.

Wat ook opvalt is dat het registreren van trappen niet bepaald goed werkt. Vandaag tijdens het wassen van mijn auto bereikte ik mijn dagelijkse doel en zit nu op 39 verdiepingen. Gisteren zat ik zelfs op 86 verdiepingen terwijl ik slechts enkele trappen gelopen heb.

• rvk
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23:16
Zijn er ook mensen met een Galaxy Watch (46mm) van na 28 september die problemen hebben met de HR en stappenteller?

• Erikwesselo
De batterij van het horloge houdt het wel twee dagen vol bij intensief gebruik. Maar de batterij van mijn GSM daarentegen met de hele dag Bluetooth verbinding met mijn horloge is wel een ander verhaal. Mijn S8 moet wel een keer tussendoor aan de stroom. Hoe is dat bij jullie.

• e6r6i6c
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 22:25
Ik merk wel dat de accu van mijn s7 iets sneller leeg gaat, maar met spaarstand aan red ik met gemak de hele dag, van 8:00 tot 23:30 en hou ik nog rond de 20% over.

Don't make me use myself on ya baby!

• e.looijenga
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 26-09 12:02
Erikwesselo schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:09:
De batterij van het horloge houdt het wel twee dagen vol bij intensief gebruik. Maar de batterij van mijn GSM daarentegen met de hele dag Bluetooth verbinding met mijn horloge is wel een ander verhaal. Mijn S8 moet wel een keer tussendoor aan de stroom. Hoe is dat bij jullie.
Mijn S8 is na 1.5 dag wel leeg. Dat is wel het nadeel van bluetooth aan laten staan.

• Osovega
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 15-10 08:01
Is het mogelijk om mijn Hue lampen te bedienen vanaf de Galaxy Watch zonder de Smartthings Hub? Ik zoek al een tijdje op internet, maar kan dit niet zo vinden (ook niet in het S3 topic).

Blijkbaar is / was hier een app voor 'Philips Hue Remote' maar ik kan die niet vinden in de app store. Is er een andere manier om je lampen te bedienen?

• Co1967
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 12-10 10:52
Osovega schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:26:
Is het mogelijk om mijn Hue lampen te bedienen vanaf de Galaxy Watch zonder de Smartthings Hub? Ik zoek al een tijdje op internet, maar kan dit niet zo vinden (ook niet in het S3 topic).

Blijkbaar is / was hier een app voor 'Philips Hue Remote' maar ik kan die niet vinden in de app store. Is er een andere manier om je lampen te bedienen?
de app hue remote staat in de galaxy app van je watch ;)

• Osovega
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 15-10 08:01
[...]

de app hue remote staat in de galaxy app van je watch ;)
Dat is goed om te lezen. Thx voor de snelle reactie.

• Flix20
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 16-10 09:02
Ondertussen zelf ruim een week in bezit van de watch (46mm).
Eerste indruk was eigenlijk dat ik 'm groter had verwacht. Mijn andere klokjes zijn allemaal ongeveer zelfde formaat of iets groter.
Na alle berichten van het formaat had ik me voorbereid op iets groter.
Dat gezegd hebben, bevalt het formaat mij prima.

Wat de batterij duur, ik durf het niet aan om deze 3 dagen niet op te laden.
Wanneer ik 'm dag 2 's avonds af doe, zit de batterij zo rond de 30%. Dan knal ik 'm maar op de oplader zodat ik zeker weet dat ie de komende dag niet uit gaat vallen.

Gister ben ik een stuk gaan lopen, daar pakt ie de activiteiten mooi op. Echter ben ik halverwege even gestopt om een drankje te pakken, daarna werd geen nieuwe activiteit gestart.

Ook het gebruiken van het horloge met een sessie in de gym, bijvoorbeeld squaten en deadliften.. mwa, niet echt over te spreken. Was er een beetje mee aan het klooien hoe goed in te stellen, maar toen ik eenmaal de bar uit het rack had, had het horloge al 2 reps geteld.
Gelukkig kan ik zelf nog tellen. Kan me er ook niet zo aan storen want zie het mezelf toch niet structureel gebruiken.

Allerlaatst is er dit weekend in de kroeg wat vloeistof overheen gekomen.
Ik heb het gevoel dat dit een frisdrank of iets is geweest en ook onder de draairand is gekomen want deze lijkt nu wat te plakken, en niet helemaal soepel meer draait.
Voor de zekerheid vraag ik het maar even, maar gezien de waterdichtheid, kan ik het horloge gewoon schoonmaken met water lijkt me?

PSN: Flix20-NL

• ErikBra
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 05-10 00:50
Iemand ervaring met gebruik van de Galaxy watch bij het zwemmen? Gaat de tracking goed? Wordt het horloge dof?

• Bo0bz
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-10 10:39
Flix20 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:17:

Allerlaatst is er dit weekend in de kroeg wat vloeistof overheen gekomen.
Ik heb het gevoel dat dit een frisdrank of iets is geweest en ook onder de draairand is gekomen want deze lijkt nu wat te plakken, en niet helemaal soepel meer draait.
Voor de zekerheid vraag ik het maar even, maar gezien de waterdichtheid, kan ik het horloge gewoon schoonmaken met water lijkt me?
Heb zelf een gear s3. Gewoon even meenemen onder de douche. Ook als er bijvoorbeeld wat zand oid onder de ring zit.

http://wotlabs.net/eu/player/Bo0bz

• e.looijenga
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 26-09 12:02
Vandaag dan eindelijk de bevestiging dat de laders verstuurd gaan worden. Inmiddels heb ik het horloge een al een tijdje in gebruik en ben er erg blij mee. Ik kan best lang met een volle accu vooruit. Helaas is de hartslag meting bij mij erg onbetrouwbaar, maar dat komt denk daar ik een horloge nooit strak om mijn pols draag.

• Flix20
Hebben jullie trouwens enig idee hoe het kcal verbranden berekend word?

Heb het vermoeden dat dit een combi is van leeftijd, lengte en gewicht (BMI) x activieteitmeting.

• Oggy
Flix20 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:00:
Hebben jullie trouwens enig idee hoe het kcal verbranden berekend word?

Heb het vermoeden dat dit een combi is van leeftijd, lengte en gewicht (BMI) x activieteitmeting.
en hartslag

Andere vraag:
Hoe blijft het scherm aan tijdens een sportactiviteit? Met bijv MTB-en gaat het scherm telkens uit en ik wil geen hand van het stuur doen om even te kijken.

Situatie: 2 uur fietsen, wil ik dat het scherm 2 uur actief is met de informatie zoals snelheid, hartslag, km's.

• LithoMan
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 13:57

LithoMan

Toemaar

Heb het al binnen de duo wireless charger.

Verder ben ik tevreden over de 46mm smartwatch. De stappenteller is erg nauwkeurig. Hartslagmeter op zich ook wel maar meet niet altijd om de 10 minuten zoals ik het hebt ingesteld. Ik doe 4 dagen met een opgeladen accu of soms iets langer bij gemiddeld gebruik. De trappen telt hij erg onnauwkeurig. Soms heb ik wel 70 trappen gelopen terwijl ik er misschien maar 10 heb gedaan. Ach, ik neem het voor lief. Ik ben een paar keer gebeld via de smartwatch en dat gaat best goed. Op GPS lopen en/of fietsen gaat ook goed en het signaal houd hij goed vast. De calorieën teller is niet zo nauwkeurig volgens mij. Maar dat weegt voor mij niet zo zwaar. Al met al tevreden al kan het nog wel beter met de smartwatch.

Antec P183 | Intel i-7 2600K | MSI P67A GD65 | 8GB DDR3,1600 | MSI R5770 Hawk | Western Digital Green 6 x 2 TB | Samsung 850EVO 500GB | Optiarc DVD-RW | SB X-Fi Elite Pro | Dell U2410 | Qnap 459 Pro+ 8TB | Asus UX310UA-332T |

• yinx84
Vandaag bericht gehad dat de Duo Charger onderweg is. Kan iemand vertellen of er felle LED lampjes opzitten? Zelfs het LEDje van de Watch oplader verlicht m'n halve kamer. Erg vervelend!

• LithoMan
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 13:57

LithoMan

Toemaar

Nee, het zijn hele kleine ledjes die niet storen.
yinx84 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:53:
Vandaag bericht gehad dat de Duo Charger onderweg is. Kan iemand vertellen of er felle LED lampjes opzitten? Zelfs het LEDje van de Watch oplader verlicht m'n halve kamer. Erg vervelend!

Antec P183 | Intel i-7 2600K | MSI P67A GD65 | 8GB DDR3,1600 | MSI R5770 Hawk | Western Digital Green 6 x 2 TB | Samsung 850EVO 500GB | Optiarc DVD-RW | SB X-Fi Elite Pro | Dell U2410 | Qnap 459 Pro+ 8TB | Asus UX310UA-332T |

• mike123
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 16-10 00:23
Vandaag de Duo Charger ook binnen gekregen en meteen getest natuurlijk. Telefoon gewoon erop zetten werkt zonder problemen. Horloge moet je wel even goed neerleggen in het rondje anders laadt hij niet op. Dit komt iets nauwkeuriger.
Maar al met al een mooi ding.
Ledjes vind ik niet zo fel, valt wel mee. De wekkerradio geeft meer licht.

• yinx84
Noem me een zeur, maar de Duo Charger maakt voor mij teveel lawaai om naast me op m'n nachtkastje te hebben. Blijkt een ventilator in te zitten. Voor m'n telefoon kan ik wireless quick charge uitzetten, dan activeert de fan niet... maar voor m'n horloge heb ik die optie niet.

Het is dat hij gratis was, maar als ik hier 100 euro voor neer had gelegd dan was ik redelijk pissed geweest.

• Flix20
Nou, ik begin ondertussen toch twijfels te krijgen bij de batterij in mijn GW.
Gisteravond met 71% afgedaan toen ik naar bed ging zo rond 23:30.
Vanochtend pak ik 'm weer van m'n nachtkasje, krijg ik de melding dat de batterij bijna leeg is, en staat deze op 1%.

Nog maar even de komende dagen in de gaten houden wanneer deze weer vol is opgeladen.

• wiz
  • Laatst online: 23:34

wiz

Enterprise Mobility Consultant

Er komt weer een Tizen update aan. In noord-amerika rolt deze al uit …

https://www.androidauthor...tch-second-update-915416/

Microsoft Surface Pro 6 i7 - Galaxy Note 10+ 5G 512Gb - iPhone 7 - Galaxy Watch 46MM LTE

• voodoo077
Flix20 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:00:
Vanochtend pak ik 'm weer van m'n nachtkasje, krijg ik de melding dat de batterij bijna leeg is, en staat deze op 1%.

Nog maar even de komende dagen in de gaten houden wanneer deze weer vol is opgeladen.
Eens volledig uitzetten en terug opstarten?
Mijne maandag opgeladen 's avonds rond 21u eraf gehaald op 100%, nu donderdag 10u zit ik op 54% ...

• wiz
  • Laatst online: 23:34

wiz

Enterprise Mobility Consultant

wiz schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:06:
Er komt weer een Tizen update aan. In noord-amerika rolt deze al uit …

https://www.androidauthor...tch-second-update-915416/
En deze is inmiddel ook hier in Nederland beschikbaar..

Microsoft Surface Pro 6 i7 - Galaxy Note 10+ 5G 512Gb - iPhone 7 - Galaxy Watch 46MM LTE

• schekker
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 17-10 13:04
Flix20 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:00:

Is een bug. Zie ook https://www.theregister.c...watch_gear_battery_drain/

Zelf heb ik er ook last van. Net voor het bed gaan de telefoon volledig opgeladen om, 's ochtends bij het opstaan de telefoon volkomen leeg. Hopelijk wordt het in de volgende software update opgelost.

• henklbr
schekker schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:27:
[...]

Is een bug. Zie ook https://www.theregister.c...watch_gear_battery_drain/

Zelf heb ik er ook last van. Net voor het bed gaan de telefoon volledig opgeladen om, 's ochtends bij het opstaan de telefoon volkomen leeg. Hopelijk wordt het in de volgende software update opgelost.
Volgens mij gaat het hier over de "Galaxy Watch" en niet over de battery-drain van je telefoon...

Samsung Galaxy Fold 5G SM-F907B | Build-number: PPR1.180610.011.F907BXXU1ASHA | Security Patch Level: 2019-08-01

• yinx84
henklbr schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:30:
[...]

Volgens mij gaat het hier over de "Galaxy Watch" en niet over de battery-drain van je telefoon...
Jazeker dat dit relevant is. Het gaat om een bekende bug die veroorzaakt wordt door de watch. En tevens middels een update voor de watch moet worden opgelost.

• henklbr
yinx84 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:44:
[...]

Jazeker dat dit relevant is. Het gaat om een bekende bug die veroorzaakt wordt door de watch. En tevens middels een update voor de watch moet worden opgelost.

Hmmmzzz: waarom heb ik dat dan niet met bovenstaande firmware-versies op mijn Note9 en GW 46mm?

Volgens mij ging dat artikel over de Gear S3 & de Gear Sport, niet over de Galaxy Watch ;)

• Wvr
  • Laatst online: 17-10 15:34
ik kreeg gisteren wel een melding op mijn phone S8 dat er een update klaar staat voor me GW(46) heb er voor de rest nog niet naar gekeken omdat ik er ff geen tijd voor heb. :)F

• mike123
Wvr schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 10:00:
ik kreeg gisteren wel een melding op mijn phone S8 dat er een update klaar staat voor me GW(46) heb er voor de rest nog niet naar gekeken omdat ik er ff geen tijd voor heb. :)F
Had er gisteravond eigenlijk ook geen tijd voor maar een update gaat voor alles. :)
Update verliep goed. Heb nog niks nieuws ontdekt of gevonden. Heb er verder ook nog niet veel aandacht aan geschonken.

• Sariitha
  • Laatst online: 18-01 10:17
Ik heb de galaxy watch nu al paar weken. Ervoor had ik ene fitbit charge 2 en gebruikte ik de runkeeper app op mijn loopprestaties bij te houden.

Vandaag na lange tijd terug gaan lopen en ik merk een enorm groot verschil tussen wat mijn Galaxy aangeeft en wat de Runkeeper app aangeeft. Er zit zeker 3km verschil tussen en ook de snelheid is aanzienlijk anders.

Iemand een idee welke resultaten de juiste zijn?

Nog iemand die dit ervaart?

• tsjarlie
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 08-10 13:12
Sariitha schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:35:

Dit kun je normaal nameten met google maps ...

• henklbr
https://tweakers.net/ext/f/9ug2nftrtlQTiVXeH5LPSICc/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/GSMSA2PUzAkA6bWDgIMHbYdC/thumb.pnghttps://tweakers.net/ext/f/xRO9eW29RtW2BAvtNYh4ugOx/thumb.pnghttps://tweakers.net/ext/f/AJVj5yw9wTfP0zJ4bM9k74dP/thumb.pnghttps://tweakers.net/ext/f/tq4lJdrAZuv7crRCEiXLQqal/thumb.png

Misschien is dit jullie (nog) niet opgevallen, of inmiddels wel, maar de "Slaap"-tracker heeft sinds de laatste update een andere lay-out in "Samsung Health": REM-slaap tracking is nu standaard geactiveerd.

Voorheen kon je deze activeren door de "Hartslag-meting" op "continu" te zetten, maar dat hoeft dus nu niet meer!

REM-slaap tracking kan geactiveerd/gedeactiveerd worden op je GalaxyWatch (zie screenshots)

• Bla65
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 06-10 13:19
Oggy schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:36:
[...]

en hartslag

Andere vraag:
Hoe blijft het scherm aan tijdens een sportactiviteit? Met bijv MTB-en gaat het scherm telkens uit en ik wil geen hand van het stuur doen om even te kijken.

Situatie: 2 uur fietsen, wil ik dat het scherm 2 uur actief is met de informatie zoals snelheid, hartslag, km's.
Ik heb net deze app geinstalleerd na een tip op een ander forum, ziet er veelbelovend uit: "Heart Rate Graphic". Straks eens testen als ik naar huis fiets.

Edit: werkt super, precies wat je wil (ik in ieder geval)

Bla65 wijzigde deze reactie 23-10-2018 09:28 (4%)

• Meatpoint
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 20-05 15:25
Ik heb interesse in een Galaxy Watch en heb alle voorgaande info doorgelezen. wat ik nog niet heb kunnen terugvinden is of je de GW kunt koppelen aan runkeeper en hoe dit werkt.

Ben via mijn werk aan het corresponderen met een B2b technical support engineer van Samsung voor een ander issue, maar op mijn vraag of dit werkt en hoe krijg ik de volgende reactie:
"Dit is niet echt mijn expertise maar het lijkt er op dat support voor externe services (behalve Strava) recentelijk is gestopt, dus via Samsung Health zal er niet met Runkeeper worden gesynchroniseerd."

Is er iemand die runkeeper gebruikt in combinatie met een GW en hoe werkt dit precies? is voor mij wel bepalend voordat ik een GW aanschaf.

• hbaken1
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 11-10 08:33
Sariitha schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:35:
Ik heb de galaxy watch nu al paar weken. Ervoor had ik ene fitbit charge 2 en gebruikte ik de runkeeper app op mijn loopprestaties bij te houden.

Vandaag na lange tijd terug gaan lopen en ik merk een enorm groot verschil tussen wat mijn Galaxy aangeeft en wat de Runkeeper app aangeeft. Er zit zeker 3km verschil tussen en ook de snelheid is aanzienlijk anders.

Indien S-Health 3km minder aangeeft dan Runkeeper kun je op de map kijken van S-Health. Naar alle waarschijnlijkheid zul je ergens een rechte lijn zien tussen het punt waar de watch het GPS signaal kwijtraakte en weer heeft gevonden.

Ik heb dit eenmaal meegemaakt ( 1e keer) maar sindsdien ( begin Sept.) meet de Watch in mijn geval altijd de correcte aftand ( ook in vergelijking met de Fitibit Charge 2, echter zonder Runkeeper).

• Meatpoint
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 20-05 15:25
hbaken1 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:32:
[...]

Indien S-Health 3km minder aangeeft dan Runkeeper kun je op de map kijken van S-Health. Naar alle waarschijnlijkheid zul je ergens een rechte lijn zien tussen het punt waar de watch het GPS signaal kwijtraakte en weer heeft gevonden.

Ik heb dit eenmaal meegemaakt ( 1e keer) maar sindsdien ( begin Sept.) meet de Watch in mijn geval altijd de correcte aftand ( ook in vergelijking met de Fitibit Charge 2, echter zonder Runkeeper).
Je kunt dit dan in Runkeeper waarschijnlijk ook aanpassen. ga naar de website van runkeeper en open de activiteit en klik op editten. vink aan Snap to Roads en verplaats de lijn waarvan jij vind dat die moet worden aangepast.

• nytekroller
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 12-05 18:56
Weet iemand of ik met de galaxy watch een fietscomputer kan vervangen?
Concreet wil ik:
- GPX uploaden en turn-by-turn instructies krijgen
- Een externe hartslagsensor synchroniseren
- Mijn hartslag zien
- Mijn snelheid zien
- Data uploaden naar strava

Liefst binnen één en dezelfde applicatie.
Online kan ik enkel een voorbeeld terugvinden van hoe het werkt met de garmin 5X en 5plus, maar als ik 300euro kan besparen door voor de galaxy watch te gaan hoor ik het graag :)

• chengbondkwok
  • Laatst online: 22:19

chengbondkwok

Business Intelligence
henklbr schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 08:40:
[...]

[Afbeelding][Afbeelding]

Hmmmzzz: waarom heb ik dat dan niet met bovenstaande firmware-versies op mijn Note9 en GW 46mm?

Volgens mij ging dat artikel over de Gear S3 & de Gear Sport, niet over de Galaxy Watch ;)
Ik moet zeggen: ik heb sinds deze week een enorme battery drain op de Galaxy Watch. Geen idee hoe dat komt... Geen nieuwe apps oid geïnstalleerd, gewoon de settings die ik altijd had actief.

Normaal kon ik er prima 2 dagen mee doen met de 42mm, nu is 1 dag soms een twijfelgeval.

• Erikwesselo
hbaken1 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:32:
[...]

Vanmiddag ook gelopen met mijn 46mm watch. Ik gebruik MapMyRun nadat eerder Endomondo raar deed. De eerste twee km ging goed. Daarna werd het raar. De afstand liep heel langzaam op. Bij de 4 km ga hij 3 km aan en na 200 meter plotseling 4 km. Leek of het horloge bezig was met in inhaalrace. Bij het eindpunt van 5 km ga het horloge ook weer netjes 5km aan. Na synchronisatie werd de route netjes op de kaart weergegeven. Lijkt wel of het horloge het wel netjes registreerd maar soms te druk is om alles netjes weer te geven. :-(

• DavidR
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 29-01 20:07
Is dit een prettig horloge om gewoon simpel en duidelijk whats app en e-mailberichten te kunnen zien? Antwoorden vind ik niet eens zo spannend, dan pak ik de tel wel. Zoek een watch waarbij ik deze dingen makkelijk en duidelijk zie binnenkomen. Kan dit niet echt vinden in de reviews. Thanks!

• mike123
DavidR schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:09:
Is dit een prettig horloge om gewoon simpel en duidelijk whats app en e-mailberichten te kunnen zien? Antwoorden vind ik niet eens zo spannend, dan pak ik de tel wel. Zoek een watch waarbij ik deze dingen makkelijk en duidelijk zie binnenkomen. Kan dit niet echt vinden in de reviews. Thanks!
Ik kan alleen maar zeggen dat ik de berichten voor Whatsapp prima kan lezen op het horloge. Je kan alleen het laatst gelezen binnengekomen bericht lezen. Dat is een nadeeltje maar binnenkomen hoor en voel je ze wel allemaal. Met een externe app, WhatsHistory, kan je ze wel allemaal zien.
Antwoorden op de Whatsapp berichten kan je ook aangeven op het horloge door te zeggen dat je ze wilt openen op de telefoon.
Email laat ik niet op mijn horloge zien dus kan daar niets over zeggen.

• DavidR
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 29-01 20:07
Ok dank je!

• j-phone
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22:05
DavidR schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:09:
Ja, dit is een erg prettig horloge om zowel WA als email te kunnen bekijken. Email heeft ook een eigen client, dus je kan wel alle berichten zien en eventueel beantwoorden. Heel af en toe gebruik ik hem om even een notificatie te bekijken met beide handen aan het stuur. Bij vergaderingen is het ook een goede manier om snel en efficient een berichtje te bekijken.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

• mike123
yinx84 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:06:
Noem me een zeur, maar de Duo Charger maakt voor mij teveel lawaai om naast me op m'n nachtkastje te hebben. Blijkt een ventilator in te zitten. Voor m'n telefoon kan ik wireless quick charge uitzetten, dan activeert de fan niet... maar voor m'n horloge heb ik die optie niet.

Het is dat hij gratis was, maar als ik hier 100 euro voor neer had gelegd dan was ik redelijk pissed geweest.
Wanneer begint die ventilator dan eventueel te draaien? Als ik mijn telefoon en horloge tegelijk oplaadt heb ik de ventilator nog geen enkele keer gehoord. Ik zit ernaast als ik achter de pc zit. En de pc maakt nagenoeg geen lawaai.

• Beempje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17-10 15:33
mike123 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:31:
[...]

Ik kan alleen maar zeggen dat ik de berichten voor Whatsapp prima kan lezen op het horloge. Je kan alleen het laatst gelezen binnengekomen bericht lezen. Dat is een nadeeltje maar binnenkomen hoor en voel je ze wel allemaal. Met een externe app, WhatsHistory, kan je ze wel allemaal zien.
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar ik kan gewoon alle nieuw binnengekomen berichten zien (zolang ik ze nog niet op mijn telefoon bekijk). Meerdere chats, meerdere berichten per chat, no problem. Geen extra apps voor nodig.

• GroeneAppel71
  • Laatst online: 30-09 21:29
Hoi allemaal, ik heb de Galaxy Watch 42mm nu een week in bezit en ik vind het erg wennen in vergelijking met mijn 4 jaar oude Gear Neo. Mogelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende:
Als ik gebeld wordt, hoor ik wel de telefoon (s9) maar niet mijn horloge, trilt ook niet. Het scherm gaat ook niet aan. Als ik zelf het scherm aanzet, dan zie ik idd dat ik gebeld wordt. Maar voor mij is de meerwaarde juist dat ik vaak mijn telefoon niet hoor overgaan en door mijn horloge attent wordt gemaakt op het telefoontje.
Hoe werkt dat?
Ik heb het geluid en trillen op horloge inmiddels op zijn hardst, maar er gebeurt gewoon niets. Ik kan niet vinden in de instellingen wat ik niet goed doe. Mijn telefoon staat standaard op de vergrendelstand, dus niet actief.
Ook appjes hoor/voel ik niet binnenkomen.
Als ik gewoon het geluid en trilstand test bij instellingen, dan hoor en voel ik dat wel. :?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

• j-phone
GroeneAppel71 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:42:
Hoi allemaal, ik heb de Galaxy Watch 42mm nu een week in bezit en ik vind het erg wennen in vergelijking met mijn 4 jaar oude Gear Neo. Mogelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende:
Als ik gebeld wordt, hoor ik wel de telefoon (s9) maar niet mijn horloge, trilt ook niet. Het scherm gaat ook niet aan. Als ik zelf het scherm aanzet, dan zie ik idd dat ik gebeld wordt. Maar voor mij is de meerwaarde juist dat ik vaak mijn telefoon niet hoor overgaan en door mijn horloge attent wordt gemaakt op het telefoontje.
Hoe werkt dat?
Ik heb het geluid en trillen op horloge inmiddels op zijn hardst, maar er gebeurt gewoon niets. Ik kan niet vinden in de instellingen wat ik niet goed doe. Mijn telefoon staat standaard op de vergrendelstand, dus niet actief.
Ook appjes hoor/voel ik niet binnenkomen.
Als ik gewoon het geluid en trilstand test bij instellingen, dan hoor en voel ik dat wel. :?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Heb je al gekeken in de Galaxy wearable app op je telefoon? Het lijkt er namelijk op dat de notificaties niet aanstaan.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

• GroeneAppel71
j-phone schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:08:
[...]

Heb je al gekeken in de Galaxy wearable app op je telefoon? Het lijkt er namelijk op dat de notificaties niet aanstaan.
Uhm, Meldingen staat aan, Scherm inschakelen wanneer melding ontvangen staat aan. Bij Geluid staat Trillen met Geluid aan.
Kan ik nog iets anders aanzetten?

GroeneAppel71 wijzigde deze reactie 31-10-2018 16:43 (5%)

• j-phone
GroeneAppel71 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:41:
[...]

Uhm, Meldingen staat aan, Scherm inschakelen wanneer melding ontvangen staat aan. Kan ik nog iets anders aanzetten?
Heb je bij de meldingen ook de apps apart ingeschakeld staan? Wat is de status van de verbinding, dat kan je ook in die app zien.

• GroeneAppel71
j-phone schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:44:
[...]

Heb je bij de meldingen ook de apps apart ingeschakeld staan? Wat is de status van de verbinding, dat kan je ook in die app zien.
Dank voor het meedenken! Kun je mij iets specifieker vertellen hoe ik de status van de verbinding kan zien? Ik heb onder Meldingen beheren o.a. deze apps geselecteerd voor meldingen op mijn horloge: Berichten, Inkomende oproep

Ik krijg ze ook wel, maar zonder geluid.

• j-phone
GroeneAppel71 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:52:
[...]

Dank voor het meedenken! Kun je mij iets specifieker vertellen hoe ik de status van de verbinding kan zien? Ik heb onder Meldingen beheren o.a. deze apps geselecteerd voor meldingen op mijn horloge: Berichten, Inkomende oproep

Ik krijg ze ook wel, maar zonder geluid.
Ik moet dit vanaf een S3 doen, maar die heeft de optie om binnen de menukeuze 'Sounds and vibrations' de optie 'Vibrate with sound' for calls and notifications aan en uit te zetten.

Edit: dit doe je op de watch.

Edit2: Video zegt meer dan 1000 woorden :)

j-phone wijzigde deze reactie 31-10-2018 17:10 (16%)

• GroeneAppel71
j-phone schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:59:
[...]

Ik moet dit vanaf een S3 doen, maar die heeft de optie om binnen de menukeuze 'Sounds and vibrations' de optie 'Vibrate with sound' for calls and notifications aan en uit te zetten.

Edit: dit doe je op de watch.

Edit2: Video zegt meer dan 1000 woorden :)

[YouTube: Smartwatch : Enable or Disable Vibrate with sound for call and notifications on Samsung Gear S3]
Dank! Op de SW staat dit ook allemaal aan. Ik hoor het ook prima tijdens het testen. Vreemd he. Ik heb ook getest met het geluid van de telefoon helemaal uit, maar dan hoor ik helemaal niets.

• GroeneAppel71
GroeneAppel71 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 17:42:
[...]

Dank! Op de SW staat dit ook allemaal aan. Ik hoor het ook prima tijdens het testen. Vreemd he. Ik heb ook getest met het geluid van de telefoon helemaal uit, maar dan hoor ik helemaal niets.
*Update* ik had Theatermodus aan staan, dat blijkt alles te onderdrukken. Nu uitgezet en het werkt naar verwachting! Niet goed begrepen waar Theatermodus voor staat 8)7

• mike123
Beempje schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:15:
[...]

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar ik kan gewoon alle nieuw binnengekomen berichten zien (zolang ik ze nog niet op mijn telefoon bekijk). Meerdere chats, meerdere berichten per chat, no problem. Geen extra apps voor nodig.
Het was eerst zo dat als je een bericht had gekregen en later weer 1 van dezelfde persoon dat je alleen de laatste kon lezen. Maar als dat nu anders is dat weet ik niet. Ik gebruik daar een andere app voor. Nu krijg ik de hele app history te zien als ik naar beneden scrol.

• j-phone
GroeneAppel71 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 18:20:
[...]

*Update* ik had Theatermodus aan staan, dat blijkt alles te onderdrukken. Nu uitgezet en het werkt naar verwachting! Niet goed begrepen waar Theatermodus voor staat 8)7
Haha, mooi dat het weer werkt zoals het hoort :) Soms kan het simpel zijn.

• hbaken1
Voor de iedereen die sport met de galaxy watch. Ik zag vandaag dat je in de configuratie van de sport widget dat de gps naar "hoge precisie" kan worden gezet , default staat deze op spaarstand. Was me nog niet eerder opgevallen en ook nog niet getest.

In mijn geval is de watch accuraat op spaarstand, maar snijdt soms een bochtje af doordat de meet punten net te ver uit elkaar liggen. Gaat om meters op kilometers dus niet heel storend.

hbaken1 wijzigde deze reactie 03-11-2018 23:09 (27%)

• JoepydePoepy
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 15-10 20:34
Bla65 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:12:
[...]

Ik heb net deze app geinstalleerd na een tip op een ander forum, ziet er veelbelovend uit: "Heart Rate Graphic". Straks eens testen als ik naar huis fiets.

Edit: werkt super, precies wat je wil (ik in ieder geval)
Goed zeg, hoe is het je gelukt om continu de heart rate app aan te hebben tijdens het sporten en deze in beeld te houden?

Bij mij schiet het scherm vrij snel terug naar de "home" screen om het zo maar te noemen.
Ik geef op mijn horloge aan dat het scherm aan moet blijven, dit gebeurt maar ik het horloge zet zich zelf elke keer terug naar de "home" screen.

• Bla65
  • Laatst online: 06-10 13:19
JoepydePoepy schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:14:
[...]

Goed zeg, hoe is het je gelukt om continu de heart rate app aan te hebben tijdens het sporten en deze in beeld te houden?

Bij mij schiet het scherm vrij snel terug naar de "home" screen om het zo maar te noemen.
Ik geef op mijn horloge aan dat het scherm aan moet blijven, dit gebeurt maar ik het horloge zet zich zelf elke keer terug naar de "home" screen.
Dat kan je in het menu van de app instellen (bovenste knop indrukken. AOD en Always Top staan aan

• JoepydePoepy
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 15-10 20:34
Bla65 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:34:
[...]

Dat kan je in het menu van de app instellen (bovenste knop indrukken. AOD en Always Top staan aan
Oh ja top, dankjewel!
Zo simpel kan het soms zijn 8)7

• Jijonenca
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 09-09 10:49
Ik kom er niet uit met dit horloge !!

Na de s2, s3 nu een Galaxy Watch om de pols maar is het notificatie systeem anders?

Ik krijg de Whats-app groepsberichten niet stil. De watch staat bij een drukke groep de hele dag te trillen dus. Terwijl dit bij de s3 niet zo was.
Daar kreeg ik alleen een orange notificatie stip in het scherm. Berichten van een contact waren met geluid en trillen.

ik heb nu de whats-app berichten helemaal uit staan, maar dat is niet de bedoeling natuurlijk

Wie weet hoe ik dit kan veranderen ?

• Dutchredgaming
  • Laatst online: 16-10 22:40

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Jijonenca schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:20:

Na de s2, s3 nu een Galaxy Watch om de pols maar is het notificatie systeem anders?

Ik krijg de Whats-app groepsberichten niet stil. De watch staat bij een drukke groep de hele dag te trillen dus. Terwijl dit bij de s3 niet zo was.
Daar kreeg ik alleen een orange notificatie stip in het scherm. Berichten van een contact waren met geluid en trillen.

ik heb nu de whats-app berichten helemaal uit staan, maar dat is niet de bedoeling natuurlijk

Heb je de whatsapp groep meldingen stil gezet in de app?

Linkje: https://www.quora.com/How-do-I-snooze-WhatsApp-messages

Review Samsung C27H800 Monitor

• Flix20
Jijonenca schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:20:

Zijn er nog mensen die groepsgesprekken niet op altijd stil hebben staan?

Is dat niet gewoon de oplossing ook? de groep te muten

• Jijonenca
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 09-09 10:49
Ja, Groepsmeldingen staan zowel in de settings als in de groepen uit.

Ik heb de watch al gereset en Whats-app opnieuw geïnstalleerd.

Zijn er meer mensen die de groepsmeldingen niet still krijgen ?

• Flix20
Heb sinds dit weekend wat vreemds met Mn GW.

De stappenteller telt niet meer. Zaterdag hele dag op de benen gestaan, veel gelopen maar de teller zat eind van de dag op 800.
Zondag en maandag was de telling wel redelijk accuraat.
Maar gister en vandaag bleef de teller op 0 staan.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen, of er ergens een instelling is?

• Wvr
  • Laatst online: 17-10 15:34
gisteren volgens mij GW 70x de trap genomen en dat terwijl ik gisteren 50% van de dag heb gezetten 8)7

Wvr wijzigde deze reactie 15-11-2018 09:40 (5%)

• rvk
Wvr schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:10:
gisteren volgens mij GW 70x de trap genomen en dat terwijl ik gisteren 50% van de dag heb gezetten 8)7
Mijn record is 88 trappen. Terwijl ik die dag alleen maar op een vlakke golfbaan gelopen heb 8)7

• Flix20
Flix20 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:21:
Heb sinds dit weekend wat vreemds met Mn GW.

De stappenteller telt niet meer. Zaterdag hele dag op de benen gestaan, veel gelopen maar de teller zat eind van de dag op 800.
Zondag en maandag was de telling wel redelijk accuraat.
Maar gister en vandaag bleef de teller op 0 staan.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen, of er ergens een instelling is?
Keertje uit en aanzetten heeft geholpen.

Overigens vannacht weer gehad dat ik rond 2300 nog ~64% had, maar vanochtend om 0600 was ie dood.
half uurtje in de oplader en toen zat er 34% op.
Nu is het 10:30 en zit ik op 26%.

• hbaken1
Weet iemand hoe je in de S-Health app onder het kopje 'Trainen' meer trainingen terug kan zien dan van de afgelopen 30 dagen? Of op enige andere wijze, aangezien S-Health geen web interface heeft.

• rvk
hbaken1 schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:35:
Weet iemand hoe je in de S-Health app onder het kopje 'Trainen' meer trainingen terug kan zien dan van de afgelopen 30 dagen? Of op enige andere wijze, aangezien S-Health geen web interface heeft.
Je kunt ze wel per soort training terugzien. Als je een nieuwe training begint kun je via Trends verder terugkijken voor die soort.

• hbaken1
ddaffy schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:42:
[...]

Je kunt ze wel per soort training terugzien. Als je een nieuwe training begint kun je via Trends verder terugkijken voor die soort.
Dank je , die optie hebben ze goed verstopt. Vreesde al dat ik mijn historie kwijt was.

• Flix20
Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon, wederom een iPhone.
Nou had ik op mijn vorige telefoon wanneer ik iets in mijn agenda zetten, kreeg ik dit overzicht ook te zien op mijn GW.
Dus dan kreeg ik wanneer ik op de agenda drukte een lijst met afspraken.
Nu zijn deze weg.

Iemand een idee waar dit aan ligt en hoe ik dit terug krijg?
De agenda op m'n horloge is nu helemaal leeg.

• ComTech
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19:01
Sinds kort een Galaxy watch in gebruik tevreden maar 1 ding loop ik tegenaan.

Bij het kopen van een betaalde watchface krijg ik onderstaande error.

error: FAIL_GET_DOWNLOAD_URL/5100

Creditcard wordt wel gekoppeld en werkt want er wordt €0.15 gereserveerd voor controle.

Nu las ik ergens hier in dit topic dat je alleen aankopen kunt doen met een Samsung telefoon (heb een OnePlus 6).
Is dit nu echt waar ?

Heb overigens eerder een Samsung horloge gehad en aankopen gedaan zonder Samsung telefoon toen werkte het wel nu niet meer.

| OnePlus7pro 256GB Mirror Grey| DS918+ 4x2TB Seagate IronWolf 2x Samsung 970 EVO 250GB |

• Flix20
Flix20 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:33:
[...]

Keertje uit en aanzetten heeft geholpen.

Overigens vannacht weer gehad dat ik rond 2300 nog ~64% had, maar vanochtend om 0600 was ie dood.
half uurtje in de oplader en toen zat er 34% op.
Nu is het 10:30 en zit ik op 26%.
Wederom. Begint nu wel irritant te worden dat dat niet betrouwbaar is.
Nu ga ik m maar iedere nacht op de oplader leggen.

En ook maar eens contact opnemen met Samsung

• J93
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 02-10 19:49
Beste forumleden,

Wellicht is het al eens voorbij gekomen, maar ik kan het nergens vinden:

Ik twijfel om een Galaxy Watch te kopen, waarom twijfel ik? Vanwege de whatsapp notificatie. Deze zal ik namelijk veel gaan gebruiken. Ik lees dat je vaak alleen maar het meest recente berichtje kan lezen. Echter wil ik graag alles kunnen lezen, dus stel ik heb 3 gesprekken met 5 nieuwe berichten, wil ik door alle berichten heen kunnen scrollen in het menu. Kan iemand mij vertellen of dit inmiddels mogelijk is? Is dat ook mogelijk bij de S3 Classic? Die is wat goedkoper en volgens mij qua specificaties niet heel veel verschillend!

Alvast dank:)!

• BobbyDgtl
J93 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:32:
Beste forumleden,

Wellicht is het al eens voorbij gekomen, maar ik kan het nergens vinden:

Ik twijfel om een Galaxy Watch te kopen, waarom twijfel ik? Vanwege de whatsapp notificatie. Deze zal ik namelijk veel gaan gebruiken. Ik lees dat je vaak alleen maar het meest recente berichtje kan lezen. Echter wil ik graag alles kunnen lezen, dus stel ik heb 3 gesprekken met 5 nieuwe berichten, wil ik door alle berichten heen kunnen scrollen in het menu. Kan iemand mij vertellen of dit inmiddels mogelijk is? Is dat ook mogelijk bij de S3 Classic? Die is wat goedkoper en volgens mij qua specificaties niet heel veel verschillend!

Alvast dank:)!
Het whatsapp systeem werkt heel slecht vind ik zelf. Je kan enkel maar alle berichten lezen als er 1 groepsgesprek is; of mss enkel het laatste groepsgesprek (ben niet zeker)
Messenger werkt ook niet heel goed/overzichtelijk; maar daar krijg ik weinig berichten op (slechts 1 groepsgesprek) en kan ik niet echt goed over oordelen.

Maar ik heb geen spijt van de aankoop!

edit: ik heb enkel ervaring met de Watch; niet met de Classic.

• J93
BobbyDgtl schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:37:
[...]

Het whatsapp systeem werkt heel slecht vind ik zelf. Je kan enkel maar alle berichten lezen als er 1 groepsgesprek is; of mss enkel het laatste groepsgesprek (ben niet zeker)
Messenger werkt ook niet heel goed/overzichtelijk; maar daar krijg ik weinig berichten op (slechts 1 groepsgesprek) en kan ik niet echt goed over oordelen.

Maar ik heb geen spijt van de aankoop!

edit: ik heb enkel ervaring met de Watch; niet met de Classic.
Dus eigenlijk is het niet mogelijk om al je gesprekken te lezen? Weet iemand wellicht of er een andere, android, smartwatch te koop is waar dit wel mogelijk is?

• BobbyDgtl
J93 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:40:
[...]

Dus eigenlijk is het niet mogelijk om al je gesprekken te lezen?
Nee, het werkt op basis van je notificaties. Ik zal straks eens kijken hoe het exact werkt als ik wat meer berichten heb staan.

Ik gebruik mijn horloge vooral als notifier als er een bericht is. GSM staat altijd op stil/zonder trillen.

• J93
BobbyDgtl schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:42:
[...]

Nee, het werkt op basis van je notificaties. Ik zal straks eens kijken hoe het exact werkt als ik wat meer berichten heb staan.

Ik gebruik mijn horloge vooral als notifier als er een bericht is. GSM staat altijd op stil/zonder trillen.
Top dankje! Ik verneem graag!
Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True