xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 515729
Netjes! En nu maar hopen dat al je klachten opgelost zijnPhusebox schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:06:
Mijn voorlopige 15 euro Amazon bandje:
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 515729 op 11-09-2018 18:26 ]
Ik kan nog wel wat minpunten over het bandje opnoemen maar dat kostte maar 15 euro. Dan verwacht ik ook niet veel 🤣Anoniem: 515729 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:24:
[...]
Netjes! En nu maar hopen dat al je klachten opgelost zijn
Nee, doe maar niet.....Phusebox schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:37:
[...]
Ik kan nog wel wat minpunten over het bandje opnoemen maar dat kostte maar 15 euro. Dan verwacht ik ook niet veel 🤣
De interface voelde een stuk sneller aan dan mijn huidige Gear Fit 2 Pro. Het is dat ik twijfel over de GPS stabiliteit anders had ik er gelijk eentje meegenomen
De mijne is weer het andere uiterste, vandaag zijn er 60 verdiepingen geteld.aveenhuysen schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:22:
Die van mij registreert geen trappen en ik ben toch echt net 4 etages naar beneden en naar boven gelopen met de watch om en de mobiel in de broekzak. Maar geen traptrede te zien.... Stappen en hartslag meet ie allemaal wel.
Wat betreft de hartslagsensor lijkt het wel of deze de weg kwijt raakt als mijn hartslag rond of onder de 50 zit en dan dubbel gaat tellen. Wellicht speelt mijn harige arm hier ook nog een rol in. Ik had overigens met mijn Huawei Watch 2 ook van die rare metingen.
Auw... heb jij de 42mm-versie of de 46mm-versie?yinx84 schreef op maandag 10 september 2018 @ 20:53:
- Ik heb in een uur bijna 30% batterij er doorheen gebrand... maar dat is te verwachten met GPS, Bluetooth, Spotify, constante HRM en AOD aan
Voor mij is dit een van de belangrijkste features, namelijk kunnen hardlopen/fietsen zonder mijn telefoon mee te nemen. Maar op deze manier gaat de accuduur er wel erg snel aan.
Sowieso zit ik nog heel erg te twijfelen. Ik vond de S3 niet prettig zitten om mijn pols maar dat kwam waarschijnlijk vooral door het slechte bandje. Bij de Galaxy Watch wordt het dus nog even een kwestie van uitproberen. Ik vraag me alleen af of ik mezelf tevreden kan stellen met het abominabel slechte aanbod van apps op Tizen, en of ik dus nog moet wachten op een fatsoenlijk Wear OS-smartwatch. Die zie ik overigens niet heel snel verschijnen. Kwestie van afwegen dus.
Ik blijf dus nog even meelezen en de kat uit de boom kijken
Verbaas me wel over de hartslag tijdens mijn slaap zeg... 45-55 BPM. Niet verwacht dat het zo laag zou zijn.
42mm.RoD schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 23:08:
[...]
Auw... heb jij de 42mm-versie of de 46mm-versie?
Voor mij is dit een van de belangrijkste features, namelijk kunnen hardlopen/fietsen zonder mijn telefoon mee te nemen. Maar op deze manier gaat de accuduur er wel erg snel aan.
Sowieso zit ik nog heel erg te twijfelen. Ik vond de S3 niet prettig zitten om mijn pols maar dat kwam waarschijnlijk vooral door het slechte bandje. Bij de Galaxy Watch wordt het dus nog even een kwestie van uitproberen. Ik vraag me alleen af of ik mezelf tevreden kan stellen met het abominabel slechte aanbod van apps op Tizen, en of ik dus nog moet wachten op een fatsoenlijk Wear OS-smartwatch. Die zie ik overigens niet heel snel verschijnen. Kwestie van afwegen dus.
Ik blijf dus nog even meelezen en de kat uit de boom kijken
Moet wel zeggen dat ik dus m'n hele run aan het prutsen was met dat ding. Bijna een uur. Muziek via BT, GPS aan, constante HRM, scherm non-stop aan en Endomondo die aan het meten en terugkletsen was.
Heb m'n horloge gisteren om 05:30 van de lader gehaald en heb nu nog 65%. Ga dus met gemak drie dagen halen bij normaal gebruik.
Geen AoD aan? Andere mag je wel wat geheimen doorvertellenyinx84 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 07:11:
[...]
42mm.
Moet wel zeggen dat ik dus m'n hele run aan het prutsen was met dat ding. Bijna een uur. Muziek via BT, GPS aan, constante HRM, scherm non-stop aan en Endomondo die aan het meten en terugkletsen was.
Heb m'n horloge gisteren om 05:30 van de lader gehaald en heb nu nog 65%. Ga dus met gemak drie dagen halen bij normaal gebruik.
Anoniem: 1093921
Ik heb een BALR watch face. Die geeft in AOD alleen meer de uren en minuten weer. In witte wijzer platen op een zwarte achtergrond (en logo BALR). Nu weet ik niet of dat zwart wordt "aangezet" (en dus ook gewoon stroom kost) of dat de achtergrond wordt uitgeschakeld en dus alleen de witte wijzers energie kosten.chengbondkwok schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:18:
[...]
Ik gebruik de standaard Analog Utility. Een prima watch face, maar ik wil dat de AOD variant gewoon zwart wit is, zonder seconde wijzer. Zo'n watchface zoek ik nu, maar op een betaalde na heb ik er niet zoveel gevonden.
Maar volgens mij zijn er meer BALR warchfaces, dus zou je even moeten kijken welke je moet hebben..
Succes
Heb inderdaad AoD uit staan. Brightness ook iets minder fel gezet dan de defaultwaarde. HRM op 10 min intervals (hoewel die soms een uur niets doet...).chengbondkwok schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:08:
[...]
Geen AoD aan? Andere mag je wel wat geheimen doorvertellen
De activiteit fietsen wordt automatisch herkend, echter wordt er geen afstand geregistreerd (ook hier maar af en toe hartslag registratie). Bij de activiteit rennen vind er wel een afstand registratie plaats.
Iemand meer hier last van? Of kan ik mijn watch beter aanmelden als zijnde defect?
Zijn er mensen die zelf eea ontwikkeld hebben voor Tizen? Zag dat development vrij eenvoudig is met html/css/javascript (of C/C++ voor native) dus zou allemaal vrij toegankelijk moeten zijn. Ben van plan om een setup te maken waarbij mijn telefoon danwel watch detecteert wanneer ik eind van de dag in de auto stap, me dan de actuele reistijd naar huis laat zien op de watch en de optie om dat via Whatsapp te communiceren aan het thuisfront. Weet niet zeker hoeveel ik daarvoor kan scripten en hoeveel ontwikkeld moet worden, maar dat zien we wel. Geinig hobbyprojectje iig.
Even de introductie, ik heb nog niet eerder een smartwatch gehad, dus heb geen vergelijkingsmateriaal. Ik heb de 42mm versie, dit omdat naar mijn idee de 46mm wel wat te groot zou zijn, daarnaast vind ik die grijze ring minder mooi dan de zwarte. Wel jammer dat het verschil in accuduur best fors is in het nadeel van de 42mm variant.
De reden voor aanschaf was enerzijds om een beetje meer grip/inzicht in mijn sportactiviteiten te krijgen. Ten 2de het leuke gadget gehalte (leuk om te kunnen bellen en appjes te kunnen lezen met je telefoon en dus niet constant je mobiel uit je zak te hoeven halen). Bewust gewacht op deze variant omdat hij waterdicht is (vond de Sport minder mooi). En als laatste om ook gewoon de tijd om mijn pols te hebben, tenslotte de primaire taak van een horloge.
Nu mijn bevindingen:
Ik ben positief verrast door de bouwkwaliteit. Hij voelt erg solide aan. Tot nu toe krijg ik naar mijn mening goede waardes mbt slapen en stappen. Gisteren wezen fietsen, krijg ik wel de tijd en mijn hartslag, maar geen afstand (volgens mij stond GPS niet aan, dus daar kan ik niks overzeggen). Hartslag meter gebruik/kijk in principe niet naar (ook geen reden om het horloge te kopen). Dus doe ik daar ook geen uitspraak over.
Ik vind de werking met de notificaties erg goed. Ook in combinatie met de telefoon; als ik iets gelezen heb, gaat de melding op mijn tel ook weg. Wat naar mijn idee nog niet zo goed werkt (ook nog niet veel mee gespeeld/oefent), is antwoorden op appjes via Bixby. Die 2x dat ik het probeerde werkte dit niet. Als 1ste omdat hij wat anders noteerde dan ik zei, ten 2de omdat hij dit helemaal niet verzond (dat scheelt dan weer als het niet klopt :-) ). Ik denk dat als dit wel goed zou werken, echt een dikke plus is.
Ondanks dat ik er nog niet veel mee gewerkt heb, werkt de app Watch op je telefoon in combinatie met het horloge super! Alles is makkelijk via je telefoon in te stellen.
Minder tevreden vind ik, zoals al eindeloos benoemd, de werking van bepaalde appjes. Ik hoef ook niet veel appjes te hebben, maar juist een paar goede die van nut zijn op je horloge. Zoals:
Strava (staat overigens op de site van Samsung wel het logo, maar ik heb hem nog niet gevonden in de store).
Spotify, volgens mij is hier genoeg over gezegd. Maar mijn vraag is dan; er zit toch ook al een muziekspeler op het horloge zelf, maar hoe krijg ik muziek van telefoon op het geheugen van het horloge?
Bewegings/activiteiten tracker; ik had hier ook iets meer van verwacht. Zo kan ik bijvoorbeeld mijn fiets rondje niet terug vinden. Wel via S Health op mijn telefoon
Ik ben een verwend skier, er is een ski app Ski Pursuit, maar die heb ik (helaas :-)) nog niet kunnen testen.
Betalen via de telefoon zou ook nog handig zijn, maar verder denk ik dat alles via je telefoon toch beter en handiger werkt, en dus op je horloge geen waardevolle bijdrage is en meer voor de fun.
Naast mijn vraag mbt muziek op het horloge vraag ik me ook af hoe ik een afbeelding op mijn horloge krijg? Dit om de watchface foto te kunnen gebruiken. Het zou bijvoorbeeld handig zijn geweest als de app galerij ook meteen naar je galerij op je telefoon ging ipv zoals nu een stand alone appje is. Waar je naar mijn idee op deze manier weinig tot niks mee zal doen.. Maar goed dit geldt ook voor muziek.
Ik had ook iets meer van de batterij duur verwacht, bij mij tot nu toe max 1.5 dag. Echter dus wel met AOD en verder middelmatig gebruik. Ik zal even gaan testen/bijhouden met de BALR watch face vs de standaard zwarte met gele wijzers of dat veel uitmaakt in verbruik.
Goed tot zover even mijn 1ste bevindingen/ervaringen/vragen.
Ik heb mijn AoD wel aan staan, ik heb de wijzerplaat 'klassiek' erop zitten en dus als AoD de 'zwarte' variant zonder secondewijzer. Weet iemand dan trouwens of die zwarte kleur dan 'aan staat'?yinx84 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:52:
[...]
Heb inderdaad AoD uit staan. Brightness ook iets minder fel gezet dan de defaultwaarde. HRM op 10 min intervals (hoewel die soms een uur niets doet...).
Verder HRM op 10 min en helderheid op 5. Verder heb ik bij meldingen uitstaan dat het scherm automatisch aanschiet (dit kost ook weer meer batterij), maar gaat dus alleen aan als ik 'wake up' doe.
Verder normaal gebruik zonder gebruik van hardloopapps etc. Spotify amper in gebruik. Ik gebruik hem echt om meldingen op te ontvangen.
Nu ik hem dus sinds afgelopen vrijdag in gebruik heb merk ik dat hij bij deze instellingen en gebruik max 30 uur meegaat.
Als het goed is staan zwarte pixels op een AMOLED scherm helemaal uit. Dus zijn zwarte wijzerplaten energiezuiniger dan andere kleuren.GadgetWoman schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:25:
Ik heb mijn AoD wel aan staan, ik heb de wijzerplaat 'klassiek' erop zitten en dus als AoD de 'zwarte' variant zonder secondewijzer. Weet iemand dan trouwens of die zwarte kleur dan 'aan staat'?
Strava (staat overigens op de site van Samsung wel het logo, maar ik heb hem nog niet gevonden in de store).
Via samsung health de gegevens delen met andere apps. (via telefoon) alle nieuwe trainingen worden automatisch in Strava geladen. Er is geen Strava app op de watch zover ik weet.
Training via samsung health -> connect met telefoon na training -> strava heeft nieuwe record (gaat automatisch)
Spotify, volgens mij is hier genoeg over gezegd. Maar mijn vraag is dan; er zit toch ook al een muziekspeler op het horloge zelf, maar hoe krijg ik muziek van telefoon op het geheugen van het horloge?
Moet je Samsung Music installeren, nummers op je telefoonzetten, syncen met galaxy wearable app naar watch.
Bewegings/activiteiten tracker; ik had hier ook iets meer van verwacht. Zo kan ik bijvoorbeeld mijn fiets rondje niet terug vinden. Wel via S Health op mijn telefoon
Als je handmatig de fietstraining start, pakt hij HRM, GPS. Na afronden training is op watch alles terug te zien. Volgens mij kan je je vorige trainingen niet terug zien.
[ Voor 3% gewijzigd door Oggy op 12-09-2018 09:33 ]
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Voorbeeld van een stukje lopen 10 minuten.
Google Fit mobiel 953
Watch 1083
Samsung Health mobiel 1132
Erg grote verschillen en zal het nog eens een paar keer testen en gewoon maar de stappen handmatig tellen :-)
Gisteren een begin gemaakt om mijn eigen watch face te gaan maken.
https://developer.samsung...tch/design/watch-designer
[ Voor 7% gewijzigd door aveenhuysen op 12-09-2018 09:53 ]
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
In de app op je telefoon kan je via de tab "Instell." naar "Inhoud toevoegen aan uw horloge" gaan.Clipstra schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:22:
Naast mijn vraag mbt muziek op het horloge vraag ik me ook af hoe ik een afbeelding op mijn horloge krijg? Dit om de watchface foto te kunnen gebruiken. Het zou bijvoorbeeld handig zijn geweest als de app galerij ook meteen naar je galerij op je telefoon ging ipv zoals nu een stand alone appje is. Waar je naar mijn idee op deze manier weinig tot niks mee zal doen.. Maar goed dit geldt ook voor muziek.
Dank, Strava meteen gedaan. Ben benieuwd!Oggy schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:31:
[...]
Via samsung health de gegevens delen met andere apps. (via telefoon) alle nieuwe trainingen worden automatisch in Strava geladen. Er is geen Strava app op de watch zover ik weet.
Training via samsung health -> connect met telefoon na training -> strava heeft nieuwe record (gaat automatisch)
Moet je Samsung Music installeren, nummers op je telefoonzetten, syncen met galaxy wearable app naar watch.
Als je handmatig de fietstraining start, pakt hij HRM, GPS. Na afronden training is op watch alles terug te zien. Volgens mij kan je je vorige trainingen niet terug zien.
Muziek is hij nu aan het syncen, al heb ik meer muziek op mijn tel staan dan ruimte op de telefoon ben benieuwd hoe hij hier mee omgaat.
Overigens stond hier ook de optie om te syncen met Galerij :-) Dus dat moet dan ook opgelost zijn, al hier ook het probleem dat er veel meer foto's op de telefoo staan dan de watch aan kan.
Bedankt voor je hulp! Dit maakt het horloge ineens een stuk waardevoller!
[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 12-09-2018 11:53 ]
Nee, en neeAnoniem: 1093921 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:13:
Ik zit nog te twijfelen of ik de Galaxy Watch wil bestellen daarom heb ik een paar vragen: Kan je google maps op de watch gebruiken en is het aanbod van Tizen apps groot?
Strava houdt ik ook in de gaten, gebruik nu voor het wielrennen een fietscomputer en die ga ik niet vervangen maar voor wandelen zou het wel mooi zijn als het op het horloge kan.Clipstra schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:22:
Naast mijn vraag mbt muziek op het horloge vraag ik me ook af hoe ik een afbeelding op mijn horloge krijg? Dit om de watchface foto te kunnen gebruiken. Het zou bijvoorbeeld handig zijn geweest als de app galerij ook meteen naar je galerij op je telefoon ging ipv zoals nu een stand alone appje is.
Ik had ook iets meer van de batterij duur verwacht, bij mij tot nu toe max 1.5 dag. Echter dus wel met AOD en verder middelmatig gebruik. Ik zal even gaan testen/bijhouden met de BALR watch face vs de standaard zwarte met gele wijzers of dat veel uitmaakt in verbruik.
Goed tot zover even mijn 1ste bevindingen/ervaringen/vragen.
je kan je afbeeldingen copieren maar ook automatisch sync'en via de app op de telefoon (instellingen -> inhoud toevoegen aan uw horloge)
ik heb het horloge voor het laatst 1 dag en 13 uur geleden volledig opgeladen, zit nu op 32%, AoD staat uit, wakeup gebaar aan, Wifi uit, NFC uit, hartslag meten elke 10 min, GPS zie ik zo gauw niet staan. Ik haal denk ik zo goed als 2 volle dagen en dat is prima
Ik gebruik de watchface MD110
PSN ID: Svennie-NL
Hi ik heb een app gekocht op mijn telefoon "gear navigation". Hiermee werkt google maps ook via je watch.Anoniem: 1093921 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:13:
Ik zit nog te twijfelen of ik de Galaxy Watch wil bestellen daarom heb ik een paar vragen: Kan je google maps op de watch gebruiken en is het aanbod van Tizen apps groot?
Kost een paar euro en werkt tot nu prima.
Ik heb bij mijn watch en carkit nog geen problemen ondervonden.geertvduin schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:26:
Ik ben van plan om een Galaxy Watch te kopen. Maar nu vroeg ik me ineens af. Kan een smartphone wel simultaan verbinden met mijn carkit én de smartwatch?
Constructed: Silver || Limited: Silver
M'n vriendin en ik hebben een gesyncte kalender en dit zou erg handig zijn
Ligt eraan welke smartphone denk ik. De laatste twee generaties Samsung in ieder geval probleemloos.geertvduin schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:26:
Ik ben van plan om een Galaxy Watch te kopen. Maar nu vroeg ik me ineens af. Kan een smartphone wel simultaan verbinden met mijn carkit én de smartwatch?
Bij lopen wordt de afstand gegokt op basis van het aantal stappen, dat gaat natuurlijk niet als je fietst. Als je op je watch de workout fietsten opstart heb je wel netjes alle data zoals hartslag, afstand en route.Willianv schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:20:
Ik blijf een probleem houden dat mijn hartslag vaker niet dan wel wordt gemeten ondanks dat ik deze altijd op aan heb staan.
De activiteit fietsen wordt automatisch herkend, echter wordt er geen afstand geregistreerd (ook hier maar af en toe hartslag registratie). Bij de activiteit rennen vind er wel een afstand registratie plaats.
Iemand meer hier last van? Of kan ik mijn watch beter aanmelden als zijnde defect?
Ik zie nu op mijn Watch dat ik vanavond een volleybalwedstrijd heb en daarna moet fluiten. Daar deze informatie met het team gedeeld wordt met behulp van een google calendar, lijkt dit 'out of the box' te werken.Rossen schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:01:
Ben van plan om een galaxy watch te kopen maar vraag me af of google calendar te gebruiken is?
Constructed: Silver || Limited: Silver
Dit kan gewoon hoor. In principe neemt mijn galaxy watch alle meldingen maar ook het inzicht in de agenda, over van mijn google calendar van mijn telefoon.Rossen schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:01:
Ben van plan om een galaxy watch te kopen maar vraag me af of google calendar te gebruiken is?
Dus alles wat in je telefoon in je google calendar staat neemt hij over op je smartwatch.
Ik heb een Samsung Galaxy S7. Maar wat ik wil voorkomen is dat de bluetooth verbinding van mijn telefoon continu wisselt tussen de carkit en de smartwatch.Phusebox schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:06:
[...]
Ligt eraan welke smartphone denk ik. De laatste twee generaties Samsung in ieder geval probleemloos.
In principe moet je je telefoon kunnen koppelen met de smartwatch én aan je carkit, dit moet geen probleem zijn.geertvduin schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:39:
[...]
Ik heb een Samsung Galaxy S7. Maar wat ik wil voorkomen is dat de bluetooth verbinding van mijn telefoon continu wisselt tussen de carkit en de smartwatch.
Ik dacht altijd dat een smartphone / bluetooth maar met èèn apparaat tegelijk kan verbinden.GadgetWoman schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:44:
[...]
In principe moet je je telefoon kunnen koppelen met de smartwatch én aan je carkit, dit moet geen probleem zijn.
In principe kan je meerdere bluetooth apparaten koppelen aan je telefoon, helemaal als dit een smartwatch en een carkit is. Als er al een probleem ontstaat zit dit hem meer in de koppeling met twee bluetooth speakers bijvoorbeeld. Alhoewel dat probleem is opgelost vanaf de samsung 8.geertvduin schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:53:
[...]
Ik dacht altijd dat een smartphone / bluetooth maar met èèn apparaat tegelijk kan verbinden.
Sterker nog, toen ik net deze galaxy watch kreeg was ik nog verbonden met mijn gear fit pro 2. En dat ging ook goed
[ Voor 10% gewijzigd door GadgetWoman op 12-09-2018 15:01 ]
Na het selecteren van fietsen heeft de watch inderdaad de afstand vastgelegd.
Wel weer opnieuw problemen met de hartslag... in het begin leek de watch de hartslag continu te monitoren, daarna echter weer wegval van de hartslag waarneming..
Toch maar eens aanmelden bij bol... dit kan nooit de bedoeling zijn.
Voor de rest overigens wel tevreden met de watch!
Ik heb hetzelfde, werkte tot vanochtend ergens goed, daarna erg wisselvallig. Denk niet dat het een defect is, maar de sensor maakt misschien niet goed contact of moet schoon gemaakt worden?Willianv schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:17:
@kingtuur dank, je hebt helemaal gelijk.
Na het selecteren van fietsen heeft de watch inderdaad de afstand vastgelegd.
Wel weer opnieuw problemen met de hartslag... in het begin leek de watch de hartslag continu te monitoren, daarna echter weer wegval van de hartslag waarneming..
Toch maar eens aanmelden bij bol... dit kan nooit de bedoeling zijn.
Voor de rest overigens wel tevreden met de watch!
Er werd hier ook door iemand gezegd dat er beschermfolie op zou zitten maar die kan ik niet ontdekken? Of moet ik nog eens goed gaan peuteren?
Ik weet niet of er folie of een beschermlaag op zit, het was meer een idee, aangezien ze dat tegenwoordig overal overheen plakken. Heb de watch zelf nog niet, dus heb het zelf niet kunnen controleren.Phusebox schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:21:
[...]
Ik heb hetzelfde, werkte tot vanochtend ergens goed, daarna erg wisselvallig. Denk niet dat het een defect is, maar de sensor maakt misschien niet goed contact of moet schoon gemaakt worden?
Er werd hier ook door iemand gezegd dat er beschermfolie op zou zitten maar die kan ik niet ontdekken? Of moet ik nog eens goed gaan peuteren?
Aan de reacties te zien heeft er waarschijnlijk niks opgezeten
Mijn Spotify werkt niet meer na de update... hoe zit dat bij jullie?Willianv schreef op woensdag 12 september 2018 @ 18:05:
Zie net dat er een software update beschikbaar is. Nu maar eerst even installeren, hopelijk worden mijn issues met deze update opgelost.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Ik lees hier dat Samsung de integratie weg gaat halen van de verschillende services...
https://www.sammobile.com...ng-data-third-party-apps/
[ Voor 29% gewijzigd door bloodlynx op 12-09-2018 22:43 ]
https://www.sammobile.com...axy-watch-firmware-update
De Samsung Health update is er al sinds gisteren bij mij. Zie met name een andere UI.aveenhuysen schreef op donderdag 13 september 2018 @ 01:31:
Er komt wel een kleine update aan en een grote update voor Samsung Health
https://www.sammobile.com...axy-watch-firmware-update
Voorspelde batterijduur heeft de doorslag gegeven om deze horloges te kopen
Echter beiden redden bij ons nog heen 24 uur , ook niet met veel verwijderde apps
Gaan vandaag retour bol.com
Jammer want zijn mooie horloge’s
De app leest in ieder geval standaard je snelheid per gelopen kilometer op en de gemiddelde hartslag van die kilometer.llpineapple schreef op donderdag 13 september 2018 @ 07:47:
Ik gebruik vaak audiocoaching bij het hardlopen (via de app looptijden of runkeeper), waarbij intervallen etc. worden aangegeven. Daarnaast krijg je terugkoppeling van je prestaties. Voor zover ik kan beoordelen krijg je via de galaxy watch geen audio terugkoppeling van je prestaties. Ook is er geen audio begeleiding bij het hardlopen. Kan iemand bevestigen dat dit klopt?
Dan doe je denk ik toch echt wat fout, bij mij gaat de 42mm makkelijk twee dagen mee.Dutch Renegade schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:32:
Ik heb zowel de 46mm en de kleine besteld
Echter beiden redden bij ons nog heen 24 uur , ook niet met veel verwijderde apps
[ Voor 28% gewijzigd door bloodlynx op 13-09-2018 08:51 ]
Zojuist getest. Zowel de watch als de carkit gekoppeld aan mijn Xperia. No problem.geertvduin schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:53:
[...]
Ik dacht altijd dat een smartphone / bluetooth maar met èèn apparaat tegelijk kan verbinden.
Er zitten wel veel sneaky folietjes op. Had m gisteren helemaal folie-vrij gemaakt, dacht ik, maar kwam er vanmorgen toch nog twee tegen. Elke ronding en hoek op het horloge heeft zn eigen folietje. Heb er op de hartslagmeter geen kunnen ontdekken though.KraveN schreef op woensdag 12 september 2018 @ 17:25:
Ik weet niet of er folie of een beschermlaag op zit, het was meer een idee, aangezien ze dat tegenwoordig overal overheen plakken. Heb de watch zelf nog niet, dus heb het zelf niet kunnen controleren.
Aan de reacties te zien heeft er waarschijnlijk niks opgezeten
Nog wel twee vraagjes:
- Ik heb de default baseplate met daarop een batterijindicator en het weer-icoontje. Het lukt me echter niet om dit weer icoon werkend te krijgen. Er staat simpelweg niets, als ik erop klik dan vraagt ie me om een locatie in te voeren op mijn telefoon. Dat heb ik echter al gedaan; de weer-app op de watch doet het namelijk wel gewoon. Iemand een idee?
- Het is me nog niet gelukt om Bixby op Nederlands te zetten. Ik kan Nederlands wel selecteren om te downloaden, maar vervolgens lijkt er niets te gebeuren. Thoughts?
Ik haal met de 42 mm ca. 40-48 uur zonder AOD maar wel continue hartslagmetingDutch Renegade schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:32:
Ben nu aan het testen met AOD en continue hartslag meten, als dat meer dan 24u is vindt ik het wel prima, of ik nu om de dag moet laden of elke dag.
Mijn S3 haalt ruim drie dagen. Soms iets minder als ik veel sport of een watchface heb die iets meer gebruik. Kan me niet voorstellen dat de Galaxy Watch dat zoveel slechter doet.
[...]
De app leest in ieder geval standaard je snelheid per gelopen kilometer op en de gemiddelde hartslag van die kilometer.
[...]
Krijg je hier tijdens het hardlopen ook een gesproken terugkoppeling op. Of kan je dit alleen achteraf aflezen. Via de looptijden app kan ik instellen om de hoeveel meter ik welke informatie krijg, hierop kan je vervolgens je snelheid tijdens de workout aanpassen
Verder nog wat kleine vraagjes:
- heeft de ronde bezel bij jullie ook wat speling. Wanneer ik eraan kom voel je hem iets bewegen zonder dat je kracht gebruikt
- de back knop bij mij "wobbelt" wat, er lijkt een knikpunt te zitten waar hij wat op en neer beweegt waardoor het lijkt los te zitten. De onderste knop is wel stabiel.
[ Voor 48% gewijzigd door Phusebox op 13-09-2018 11:25 ]
Ik heb bij die bezel ook wat speling inderdaad, verder niet heel storend. Dat met die 'back' knop heb ik niet.Phusebox schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:18:
Ik dacht dat er overigens ook instructies bij trainingen waren, of audio cues, dat had ik een een review gezien/gelezen. Maar hoe krijg ik die? Heb het nog niet kunnen ontdekken.
- heeft de ronde bezel bij jullie ook wat speling. Wanneer ik eraan kom voel je hem iets bewegen zonder dat je kracht gebruikt
- de back knop bij mij "wobbelt" wat, er lijkt een knikpunt te zitten waar hij wat op en neer beweegt waardoor het lijkt los te zitten. De onderste knop is wel stabiel.
@Beempje dat met die bixby op Nederlands zetten heb ik inderdaad ook, heel vreemd.
@Phusebox en @bloodlynx bij mij gaat de 42 mm amper een dag mee, max 20 uur. Ik heb AoD aan staan, helderheid op 5, wifi uit, nfc uit. Hoe kan dat onderling zo verschillen?
Verder ben ik benieuwd of jullie er al achter zijn wat de verschillen zijn na de laatste update.
Ik heb die update niet geïnstalleerd.GadgetWoman schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:49:
[...]
Ik heb bij die bezel ook wat speling inderdaad, verder niet heel storend. Dat met die 'back' knop heb ik niet.
@Beempje dat met die bixby op Nederlands zetten heb ik inderdaad ook, heel vreemd.
@Phusebox en @bloodlynx bij mij gaat de 42 mm amper een dag mee, max 20 uur. Ik heb AoD aan staan, helderheid op 5, wifi uit, nfc uit. Hoe kan dat onderling zo verschillen?
Verder ben ik benieuwd of jullie er al achter zijn wat de verschillen zijn na de laatste update.
Met AOD aan en hartslag continu zit ik nu op 30% verbruik na ongeveer 12 uur.
ik heb hem gisteravond voor het laatst vol geladen, staat nu op 78% (de 42mm). Zoals eerder gemeld red ik het 2 dagen voor ik moet laden, helderheid staat op 7, andere 2 hetzelfdeGadgetWoman schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:49:
[...]
Mag ik vragen waarom je de update niet geïnstalleerd heb?Phusebox schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:52:
[...]
Ik heb die update niet geïnstalleerd.
Met AOD aan en hartslag continu zit ik nu op 30% verbruik na ongeveer 12 uur.
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Ik las hier dat iemand daarna problemen had met Spotify en het werkt nu regelmatig nog bij mij dus ik wacht nog even af. Update sowieso nooit meteen software van telefoons en andere apparatuur. Hoe goed ze ook testen, er zitten toch regelmatig bugs in.henklbr schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:35:
[...]
Mag ik vragen waarom je de update niet geïnstalleerd heb?
Misschien dat dit komt omdat dit in combinatie met iPhone is ?bloodlynx schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:50:
[...]
De app leest in ieder geval standaard je snelheid per gelopen kilometer op en de gemiddelde hartslag van die kilometer.
[...]
Dan doe je denk ik toch echt wat fout, bij mij gaat de 42mm makkelijk twee dagen mee.
Zowel mijn vrouw als ik hadden het zelfde
Horloge’s zijn in iedergeval weer retour
Ik kreeg tijdens de start wel de tip van S-health om het horloge hoger rond de pols te dragen (achter de knobbel) voor een acurate hartslag meting.
Ik merk verder wel dat de accu bij mij na 1,5 dag echt leeg is met AOD (brightness 4) + continu hartslag meting. De brightness heb ik op 1 gezet en de hartslag meting naar iedere 10 min dan kan ik eens zien of 2 dagen ga halen.
Ah, dat was ik. Vergeten 'af te melden' dat Spotify het inmiddels wel weer gewoon doetPhusebox schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:48:
[...]
Ik las hier dat iemand daarna problemen had met Spotify en het werkt nu regelmatig nog bij mij dus ik wacht nog even af. Update sowieso nooit meteen software van telefoons en andere apparatuur. Hoe goed ze ook testen, er zitten toch regelmatig bugs in.
Wat was nu je oplossing hiervoor? Opnieuw installeren?yinx84 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:35:
[...]
Ah, dat was ik. Vergeten 'af te melden' dat Spotify het inmiddels wel weer gewoon doetExcuus.
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Nee, vanochtend deed hij het weer. Automagically. Geen idee wat de oorzaak was.henklbr schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:39:
[...]
Wat was nu je oplossing hiervoor? Opnieuw installeren?
Geeft je weer widget ( als je deze aan hebt staan) wel de correcte weers informatie? Mschien moet je een default locatie toevoegen via de Gear APP -> Instell. -> Apps -> WeerBeempje schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:06:
Excuus voor het herhalen van de vraag, maar heeft niemand issues met het tonen van weersinformatie op de (default) wijzerplaten? Die blijft bij mij leeg, wat ik ook probeer.
[ Voor 10% gewijzigd door hbaken1 op 13-09-2018 15:54 ]
Yep, dat is het vreemde. Weerwidget toont gewoon de weersinformatie, maar op de wijzerplaat blijft ie leeg. Als ik erop klik dan krijg ik de melding dat ik een locatie in moet stellen op mijn telefoon, ondanks dat ie dus al ingesteld is. Getuige de informatie in de weerwidget.hbaken1 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:48:
Geeft je weer widget ( als je deze aan hebt staan) wel de correcte weers informatie?
Default locatie staat ingesteld op mijn woonplaats...
[ Voor 5% gewijzigd door Beempje op 13-09-2018 15:56 ]
net zelf getest, maar bij mij update deze redelijk snel ( 2 sec.) na activatie op de default wijzerplaat.Beempje schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:55:
[...]
Yep, dat is het vreemde. Weerwidget toont gewoon de weersinformatie, maar op de wijzerplaat blijft ie leeg. Als ik erop klik dan krijg ik de melding dat ik een locatie in moet stellen op mijn telefoon, ondanks dat ie dus al ingesteld is. Getuige de informatie in de weerwidget.
Default locatie staat ingesteld op mijn woonplaats...
Wat spook je er mee uit dan. Ik heb een 46mm zondag van de lader gehaald en vanochtend was hij pas leeg....Dutch Renegade schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:32:
Inmiddels zijn ze inderweg naar bol.com
Eigenlijk weinig
Gebruikte hem als horloge en stond continu verbonden met me IPhone voor whatsapp en e-mail Verder geen sport beoefend of continu beeld aan
Dit bij beide horloge’s
Misschien dat de combinatie met een IPhone het hoge batterijverbruikt verklaard ?
Ik heb mijn thuislocatie ingesteld onder "locaties", huidige locatie staat op aan, en ieder uur refreshen.Beempje schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:03:
Hmm, thanks voor het testen. Gebruik jij een vaste locatie, of wordt die bepaald adhv je telefoonlocatie of watchlocatie (gps)?
- Bij de mijne geen speling op de bezelPhusebox schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:18:
Ik dacht dat er overigens ook instructies bij trainingen waren, of audio cues, dat had ik een een review gezien/gelezen. Maar hoe krijg ik die? Heb het nog niet kunnen ontdekken.
- Ook geen wobbelige back knop
Stevig in elkaar gezet horloge en nergens speling of los zittende knoppen.
Zou hem anders omruilen als ik jouw was.
Ik heb ook de 46 mm versie en ik doe er niet zo heel veel extra dingen mee. De app Whats History installeren en deinstalleren om de Whatsapp compleet te laten zien en niet alleen het laatste bericht. Werkt helaas niet echt lekker. Ik gebruik een donkere watchface. Tijden het werken ligt hij in de auto voor 1 a 2 uur en dan weer om en een uur rijden ofzo, maar heb wel constant bluetooth verbinding aan staan. Maar loop wel steeds buiten bereik en kom weer binnen bereik. Wifi op automatisch, gps uit, hartslag op 10 minuten (volgens mij meet hij dan ook alleen maar als er geen activiteit is) elke dag zo rond de 25 a 30 meldingen. Beetje oefenen met Bixby 1 dag de heledag horloge om vanaf 9 uur tot 's avonds 0:30. En net ff gekeken naar verbruik. Na 3 dagen, 17 uur en 19 minuten nog 21% over.e.looijenga schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:33:
[...]
Wat spook je er mee uit dan. Ik heb een 46mm zondag van de lader gehaald en vanochtend was hij pas leeg....
Voor mijn doen is dat voldoende. De S3 ging elke 2 a 3 dagen op de lader.
Thanks. Heb nog even getest, blijkbaar moet je op je telefoon je "huidige locatie" gebruiken in de Weer-app en update deze alleen als je je locatieservices aan hebt staan op je telefoon. Begrijpelijk. Al had ik gehoopt dat het niet nodig was om je locatie op je telefoon aan te hebben staan :-)hbaken1 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 19:16:
[...]
Ik heb mijn thuislocatie ingesteld onder "locaties", huidige locatie staat op aan, en ieder uur refreshen.
Dus opgelost!
Met 100% naar bed gegaan, goedenacht stand aan, vanochtend nog maar 82% over.
Pure onzin, de 46mm gaat 3 dagen max mee. Je zult dus iets vreemds doen. Staat de watch op always on of dergelijk? Wifi niet op automatisch? GPS anders ingesteld?Dutch Renegade schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:43:
Spookte 😇
Inmiddels zijn ze inderweg naar bol.com
Eigenlijk weinig
Gebruikte hem als horloge en stond continu verbonden met me IPhone voor whatsapp en e-mail Verder geen sport beoefend of continu beeld aan
Dit bij beide horloge’s
Misschien dat de combinatie met een IPhone het hoge batterijverbruikt verklaard ?
Batterijduur valt mij erg mee. Bijna 4 dagen voordat het op de lader gaat.
Gebruik van de smartwatch is regelmatig. Hartslag meet om de 10 minuten.
Ik loop elke dag 5km op GPS en ongeveer 5km op de automatische stand.
Verder staat Bluetooth altijd aan en zet ik avonds laat de goedenacht stand aan.
AOD en WiFi heb ik niet aan staan.
De nauwkeurigheid van de stappenteller is heel goed. Deze getest in de sportschool met een ander (duur) fitness apparaat.
Hartslagmeter wijkt iets af, geeft iets teveel aan dan in werkelijkheid met Omron meter, zie mijn reactie ergens hierboven.
Verder ben ik erg tevreden met mijn eerste smartwatch.
Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra
Hoe is jou ervaring met de GPS stabiliteit? En gebruik je dan een third party app of de built-in en luister je tijdens het lopen naar muziek?LithoMan schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:34:
Mijn ervaring met de 46mm smartwatch:
Verder staat Bluetooth altijd aan en zet ik avonds laat de goedenacht stand aan.
De nauwkeurigheid van de stappenteller is heel goed. Deze getest in de sportschool met een ander (duur) fitness apparaat.
Hartslagmeter wijkt iets af, geeft iets teveel aan dan in werkelijkheid met Omron meter, zie mijn reactie ergens hierboven.
Kun je ook eens kijken wat de stappenteller in de S-Health voor waarde geeft bij de afstand? Ik heb gisteren 11 km hardgelopen op GPS via de watch welke netjes geregistreerd is, maar als ik via de stappenteller in de app kijk heb ik maar 6.6km gelopen en 6000 hele grote stappenLithoMan schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:34:
Mijn ervaring met de 46mm smartwatch:
Heb de 46 3 x gereset, always on staat uitwvkreg schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:39:
[...]
Pure onzin, de 46mm gaat 3 dagen max mee. Je zult dus iets vreemds doen. Staat de watch op always on of dergelijk? Wifi niet op automatisch? GPS anders ingesteld?
WiFi staat uit , Bluetooth aan , verbonden met iPhone
Laatste nacht dat ik hem omhad ging ik om 23:00 uur slapen met 54 % om 5:50 ging me wekker en was de Watch leeg !!
Dat was de druppel , geen zin in verder testen
Inmiddels melding van bol.com dat ze ontvangen zijn en dat ik me centen terugkrijg
Afgesloten zaak voor mij nu dus
Zag wel ,bij schoonpoetsen ,dat de draairing al wat minikrasjes had
Niet echt krasbestendige dus
Zou van me motorjas moeten zijn !!
Ik heb vanavond ipv Endomondo eens de S Health variant gebruikt. Werkt feitelijk hetzelde, maar hier kun je naast 'gewoon' rennen ook verschillende programma's kiezen. Had de 'Speed Endurance' run gedaan waarbij je steeds sneller dient te rennen. Werd op de hoogte gehouden wanneer ik te langzaam/snel ging en de druk werd aardig opgevoerd.Caayn schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:56:
[...]
Hoe is jou ervaring met de GPS stabiliteit? En gebruik je dan een third party app of de built-in en luister je tijdens het lopen naar muziek?
Anyway, ik vond dit erg stabiel werken! Ondanks dat ik GPS niet aan heb staan op systeemniveau was S Health toch slim om voor deze sessie een GPS signaal te zoeken. Dit werkte razendsnel en ben dit signaal maar èèn keer kwijt geraakt in een tunneltje. Oppikken was ook weer in een oogwenk.
Met de bezel kun je tijdens het rennen door een aantal schermen heen scrollen met verschillende stats. Eèn van die schermen is een muziekcontrolle scherm die waarmee ik zowaar Spotify kon bedienen. Ik vond het allemaal wat stabieler en sneller werken dan Endomondo. Ook m'n batterijverbruik leek aanzienlijk minder.
Wederom voor mij het bewijs dat deze watch veruit de beste ervaring bied zolang je maar binnen het Samsung ecosysteem blijft.
Kun je dat soort programma's op je eigen niveau instellen? Ik wil ook wel wat intervaltraining doen en als de Watch mij daar bij kan helpen is dat wel een groot pluspuntyinx84 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:39:
[...]
Ik heb vanavond ipv Endomondo eens de S Health variant gebruikt. Werkt feitelijk hetzelde, maar hier kun je naast 'gewoon' rennen ook verschillende programma's kiezen. Had de 'Speed Endurance' run gedaan waarbij je steeds sneller dient te rennen. Werd op de hoogte gehouden wanneer ik te langzaam/snel ging en de druk werd aardig opgevoerd.
Gaf niet zoveel verschil aan in afstand, hooguit een halve km. En nee, luister niet naar muziek terwijl wandelt.
Caayn schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:56:
[...]
Hoe is jou ervaring met de GPS stabiliteit? En gebruik je dan een third party app of de built-in en luister je tijdens het lopen naar muziek?
Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra
hbaken1 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:47:
[...]
Kun je ook eens kijken wat de stappenteller in de S-Health voor waarde geeft bij de afstand? Ik heb gisteren 11 km hardgelopen op GPS via de watch welke netjes geregistreerd is, maar als ik via de stappenteller in de app kijk heb ik maar 6.6km gelopen en 6000 hele grote stappen
Dutch Renegade schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 18:38:
[...]
Heb de 46 3 x gereset, always on staat uit
WiFi staat uit , Bluetooth aan , verbonden met iPhone
Laatste nacht dat ik hem omhad ging ik om 23:00 uur slapen met 54 % om 5:50 ging me wekker en was de Watch leeg !!
Dat was de druppel , geen zin in verder testen
Inmiddels melding van bol.com dat ze ontvangen zijn en dat ik me centen terugkrijg
Afgesloten zaak voor mij nu dus
Zag wel ,bij schoonpoetsen ,dat de draairing al wat minikrasjes had
Niet echt krasbestendige dus
Zou van me motorjas moeten zijn !!
Een halve kilometer afwijking op 5 kilometer vindt je niet veel?LithoMan schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 23:45:
Ik heb de built-in gebruikt. De afstand van 5km een 5x gelopen, wel dezelfde route.
Gaf niet zoveel verschil aan in afstand, hooguit een halve km. En nee, luister niet naar muziek terwijl wandelt.
[...]

Dit was een 'coach' die standaard aangeboden werd. Heb me er nog niet genoeg in verdiept om te kijken of je zelf je programma's kunt maken.RoD schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 22:45:
[...]
Kun je dat soort programma's op je eigen niveau instellen? Ik wil ook wel wat intervaltraining doen en als de Watch mij daar bij kan helpen is dat wel een groot pluspunt
Dat is inderdaad de samsung health app welke samenwerkt met de watch. Maar aangezien je steady 10km per dag loopt vroeg ik me af if de data van het aantal stappen overeen komt.LithoMan schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 23:52:
Ik heb de Samsung Health app op m`n Samsung S7 foon staan en die neemt alle gegevens over van de smartwatch. S-Health staat er niet op maar is niet nu de nieuwe Samsung Health?
[...]
bloodlynx schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 03:57:
[...]
Een halve kilometer afwijking op 5 kilometer vindt je niet veel?Daarnaast kan je ook in hetzelfde bericht meerdere personen quoten
Voornamelijk door het uiterlijk, het ziet er als een volwassen horloge uit.
Iets wat me tegenhoudt bij de Apple watch.
Nu ben ik wel benieuwd naar wat de ervaringen hier zijn van mensen die de watch in combinatie met een iPhone gebruiken.
Wat ik tot nog noch toe heb kunnen vinden is dat het opzicht wel samen werkt, maar het niet ideaal is.
Het gaat mij met name om, naast het gewoon als horloge gebruiken, wat ik wel geloof dat dat gewoon werkt, is het gebruik als GPS/monitor voor het sporten (hardlopen etc)
Ook het dagelijkse stappen tellen en kcal verbruik zijn gegevens die ik bij wel houden.
Ik heb wat gelezen dat door niet helemaal lekker werkt Inc de iPhone.
Wat is jullie ervaring hiermee?
Ik kan me voorstellen dat dit niet in de Health app van de iPhone geregistreerd word vandaag de watten, maar wat is hier het alternatief op.
Dingen als mail en appjes lezen, maar ook bellen en betalen met die waren zal niet kunnen begrijp ik al, maar dat was ik toch niet van plan om te gebruiken.
Op m'n telefoon staat voorbeschouwing ook uitgeschakeld.
Nb: heb hier de zoekfunctie gebruikt op iPhone en kreeg maar 2 hits dus ben in de veronderstelling dat dit nog niets gevraagd is.
[ Voor 23% gewijzigd door Flix20 op 15-09-2018 11:34 ]
PSN: Flix20-NL
welke heb je namelijk gekocht?Anoniem: 1114513 schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:11:
Ik wil graag een silveren band kopen voor mijn aankomende smartwatch 46mm (helaas nog aan het wachten ivm levertijd MM.)
Wat is eigenlijk de breedte van de band van de galaxy smartwatch horloge? Kan dit nog nergens vinden of is dit voor elke horloge het zelfde?
ik gebruik nu deze van V-moro.

Dit topic is alleen voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Pre-order actie, Levertijden, winkels en prijzen: [Samsung Galaxy Watch] Levertijd & Prijzen