Anderhalf tot 2 meestal welmr.JamesBond schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:06:
Hoe lang verwachten jullie dat de keynote gaat duren? Eén uur? Anderhalf? Twee?
Voor 600 euro doe je volgens mij een goeie deal inderdaad. Als iemand hem daarvoor weg wilt doen hoor ik het wel :-)
Apple & namen... Helemaal met je eens, waar zijn ze mee bezig. Vraag me daarmee dan ook echt af hoe een eventuele opvolger van de SE gaat heten... iPhone XSemprkooij schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:06:
Volgens mij gaat de Plus variant echt iPhone Xs Max heten.. Jony, waar ben je mee bezig.
[...]
De iPhone wordt vast aan het eind gepresenteerd, neem ik aan.
Weer een nieuwe foto van de 6.1-inch iPhone gelekt.

De komende tijd ga ik maar op Marktplaats kijken voor een set watch bandjes. Nieuw zijn ze toch heel erg duur
Ja voor zover ik me kan herinneren wel ja haha logisch ook welmr.JamesBond schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:20:
[...]
De iPhone wordt vast aan het eind gepresenteerd, neem ik aan.
Tja, de tijden dat je vol verwachting naar een Keynote keek & totaal niet wist wat er aangekondigd werd en - nog belangrijker - hoe de producten eruit zouden gaan zien, zijn al een tijdje voorbij...Msi92 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:20:
[Afbeelding]
Precies. De “Hulk” of de “Pepsi” Sub gaan voor meer dan de normaleFamous schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:18:
Rolex horloges met gekleurde dials zijn er zeker, en vaak zijn die duurder dan de “normale”, in het rood, blauw, groen..
Dan nog de gekeurde bezels en armbanden, al zijn die vaak niet in een uitspattende kleur.
Precies, kan ook gewoon ze doen het alleen nietVitamine schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:07:
[...]
Ben oprecht benieuwd waarom kleuren niet bij een premium toestel zou kunnen passen.
Ik zou graag donkerblauw zien op de Xs Max/Plus trouwens.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik vind het zoooo jammer dat de 6,1 inch iPhone de instap wordt. Mij lijkt het namelijk het perfecte model. Ik vind de Plus te groot en ga hem dit jaar weer kopen en uiteindelijk krijg ik er weer spijt van en koop ik de kleinereMsi92 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:20:
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door mprkooij op 11-09-2018 16:39 ]
Helemaal mee eens. Had het liefst ook een formaat gehad tussen de X en de Plus in.
Een X in 6.1 inch was een no-brainer geweest.
Dat het “budget” model nu een groter scherm krijgt dan het premium toestel vind ik eigenlijk maar gek.
Een X in 6.1 inch was een no-brainer geweest.
Dat het “budget” model nu een groter scherm krijgt dan het premium toestel vind ik eigenlijk maar gek.
[ Voor 76% gewijzigd door Mandarijntje op 11-09-2018 16:56 ]
Verwijderd
Waar als ik vragen mag?WouterL schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:51:
Voor mijn vriendin vandaag een Iphone X 64GB opgepakt (nieuw) voor 675Die is veel te krenterig om 1000+ uit te geven aan een telefoon. Voor dit geld is het goed te doen!
Pepsi = GMT-MasterDonstil schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:27:
[...]
Precies. De “Hulk” of de “Pepsi” Sub gaan voor meer dan de normale
Hulk vindt ik persoonlijk foeilelijk..
Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe Apple watch morgen avond.
Weer een foto van de achterkant. Die kennen we nu welMsi92 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:20:
[Afbeelding]
GMT master is ook niet mijn smaak, liever een Day DateiPhoneSE schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 17:01:
[...]
Pepsi = GMT-Master
Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe Apple watch morgen avond.
Heb zelf met een AW gelopen voor wat dagen, series 1, maar niet mijn ding.
Wellicht omdat ik niet continu met sport bezig ben
Wellicht dat die nieuwe wat leuks toevoegd.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Een paar dagen geleden voorspelde ik dat de iPhones niet goedkoper zouden worden en had ik het over een hoge prijs voor de iPhone 6,1 inch.
https://wccftech.com/ipho...-inch-849-starting-price/
Mijn gedachte leek zo gek nog niet. Goldman Sachs heeft de prijs te laag ingeschat. Uiteraard, als Apple echt de prijzen van een instapmodel op 899 euro (?) zou houden, betekent dit een stijgende lijn in de prijzen van de volledige line-up.
Tegelijkertijd betekent dat:
- Dat een iPhone X tweedehands mogelijk weer in waarde zal stijgen, zodra de echte prijzen morgen bekend zijn
- We waarschijnlijk meer neer moeten leggen voor de iPhone Xs en de iPhone Xs Plus/Max
Morgen weten we wat de prijzen zijn. In ieder geval zit ik al helemaal klaar voor de iPhone pre-order, hopelijk aanstaande vrijdag.
Mijn gedachte leek zo gek nog niet. Goldman Sachs heeft de prijs te laag ingeschat. Uiteraard, als Apple echt de prijzen van een instapmodel op 899 euro (?) zou houden, betekent dit een stijgende lijn in de prijzen van de volledige line-up.
- Dat een iPhone X tweedehands mogelijk weer in waarde zal stijgen, zodra de echte prijzen morgen bekend zijn
- We waarschijnlijk meer neer moeten leggen voor de iPhone Xs en de iPhone Xs Plus/Max
Morgen weten we wat de prijzen zijn. In ieder geval zit ik al helemaal klaar voor de iPhone pre-order, hopelijk aanstaande vrijdag.
Toch maar de spaarrekening plunderen dan...
audience goes whoooo
Tim Cook: Goodmorning and welcome!
Ik zou het doen!
2 uur later:rammes schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 19:06:
audience goes whoooo
Tim: Thank you for your time, and now give us your money...all of it!
en Phil Schiller, verteld dat hij na 3 jaar dragen van een Applewatch nog geen gram is afgevallen.
toen hij nog in Miami Vice meedeed.
toen hij nog in Miami Vice meedeed.

[ Voor 42% gewijzigd door rammes op 11-09-2018 19:57 ]
Ik zou het doen!
Die Goodmorning moet nog wel een paar keer achter elkaar natuurlijk ;-).rammes schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 19:06:
audience goes whoooo
Ontopic: ben echt benieuwd naar morgen. Heb zelf een iPhone 8 Plus 64GB en zou het liefst weer meer GBtjes willen hebben (ik had hiervoor een 6 Plus 128GB).
Ergens lijkt mij juist de iPhone X ook wel interessant om aan te schaffen maar dan heb ik een toestel dat alleen qua uiterlijk anders is maar niet qua performance.
Pff nee joh: https://www.123watches.nl/ Ik heb samen met een collega laatst nog hier een bandje gekocht. Ik heb toen zelf de lichtbruin genuine bandje gekocht.mr.JamesBond schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:22:
De komende tijd ga ik maar op Marktplaats kijken voor een set watch bandjes. Nieuw zijn ze toch heel erg duur
[ Voor 26% gewijzigd door Recon24 op 11-09-2018 20:02 ]
mijn 2 maand oude iphone8 gaat er ook zsm uit. ik wil sowieso 256GB maak tegenwoordig veel dronefilmpjes die vergen nogal opslag.
Ik zou het doen!
Ik ben benieuwd, eerlijk gezegd de laatste tijd niet al het Apple nieuws in de gaten gehouden dus voor mij is het nog een beetje een verrassing haha..
Je kan je natuurlijk laten verrassen, maar als je niet meer kan wachten kan je ook alvast zoiets kijken:Jordyz schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 20:12:
Ik ben benieuwd, eerlijk gezegd de laatste tijd niet al het Apple nieuws in de gaten gehouden dus voor mij is het nog een beetje een verrassing haha..
YouTube: Apple September 2018 Event - 10 Things to Expect!
rammes schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 19:47:
en Phil Schiller, verteld dat hij na 3 jaar dragen van een Applewatch nog geen gram is afgevallen.
toen hij nog in Miami Vice meedeed.![]()
[Afbeelding]
Typo in de slide: iOS11 available september 19...
Ehhh iOS12 toch?
Ehhh iOS12 toch?
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
Mijn 6s is, met uitzondering van de positie van de flitser, niks anders qua uiterlijk.Msi92 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:20:
[Afbeelding]

Ooh PardoniPhoneSE schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 17:01:
Pepsi = GMT-Master
Ik vind een Hulk overigens wel tof. Zou niet mijn keuze zijn maar snap de aantrekkingskracht.
Het grootste probleem ligt nog steeds bij de mensen die de X uitspreken als ‘iks’ en niet als 10mprkooij schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:06:
Volgens mij gaat de Plus variant echt iPhone Xs Max heten.. Jony, waar ben je mee bezig.
Eindelijk de iPhone X in groot formaat. Vriendin wilde hem ook al in het groot yeah
.
Geloof nooit dat Apple zoveel gaat vragen voor die 6.1 inch iPhone. Single camera, lcd met een ondermaatse resolutie. Waarschijnlijk geen 3D touch. Te duur gewoon. En er gaat dan een serieus gat zijn in hun aanbod. Op dit moment heb je vanaf 400 een iPhone en voor elke 100 € die je bijlegt heb hè een ander en beter model. Als dit gerucht waar is hebben ze geen vervanger voor prijscategorie waar nu de iPhone 8 staat.Dennisweb schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:00:
Een paar dagen geleden voorspelde ik dat de iPhones niet goedkoper zouden worden en had ik het over een hoge prijs voor de iPhone 6,1 inch.
Directe link naar stream van morgen : https://p-events-delivery...dfohbv9/m3u8/atv_mvp.m3u8
Tegenwoordig kan je de stream van Apple ook op Chrome kijken via de Apple website zelf.enzoronald schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:48:
Directe link naar stream van morgen : https://p-events-delivery...dfohbv9/m3u8/atv_mvp.m3u8
Weet ik maar misschien handig voor mensen die t op een andere manier willen zien? VLC of weet ik wat 😄mprkooij schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:51:
[...]
Tegenwoordig kan je de stream van Apple ook op Chrome kijken via de Apple website zelf.
Vrij zeker dat de iPads morgen langskomen en niet in een apart event?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
iPhone Ninety 
Geruchten waren sterk maar zijn afgenomen de laatste weken. Ik zou dat niet als zekerheid zien.The Chosen One schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:58:
Ik ben iig zwaar teleurgesteld als er dualsim komt.
Ik zou het doen!
Ik gok resp. $699 $899 $999DVDB schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:28:
[...]
Geloof nooit dat Apple zoveel gaat vragen voor die 6.1 inch iPhone. Single camera, lcd met een ondermaatse resolutie. Waarschijnlijk geen 3D touch. Te duur gewoon. En er gaat dan een serieus gat zijn in hun aanbod. Op dit moment heb je vanaf 400 een iPhone en voor elke 100 € die je bijlegt heb hè een ander en beter model. Als dit gerucht waar is hebben ze geen vervanger voor prijscategorie waar nu de iPhone 8 staat.
We zullen het zien morgen!
Nieuwe iPhones, iPads, Apple watch en Airpods 2 lijkt me heel overdreven. Airpods kan nog wel maar tussen de drie eerstgenoemde zullen het er max 2 zijn, denk alleen iPhones en iWatchThe Chosen One schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:58:
Dat is ook mijn gok. 699 is een hele scherpe prijs en voor Apple voldoende marge gok ik zo.henkna schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:14:
[...]
Ik gok resp. $699 $899 $999
We zullen het zien morgen!
Apple en marges..n3z schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:23:
[...]
Dat is ook mijn gok. 699 is een hele scherpe prijs en voor Apple voldoende marge gok ik zo.
699,- dollar, wordt minimaal 829,- euro hier. Of op goed geluk 799,-. Maar echt low cost zal een nieiwe iPhone nooit worden.
Nee precies haha, altijd zie je die dollarbedragen en dan denk je oh, dat gaat nog wel. Dan zie je de dag erna de Europese Euro prijzen en denk je oah...keanu_ schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:37:
[...]
Apple en marges..
699,- dollar, wordt minimaal 829,- euro hier. Of op goed geluk 799,-. Maar echt low cost zal een nieiwe iPhone nooit worden.
Ja weet je gelijk wat je betaald voor al die “gratis” consumenten rechtenScrtz schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:39:
[...]
Nee precies haha, altijd zie je die dollarbedragen en dan denk je oh, dat gaat nog wel. Dan zie je de dag erna de Europese Euro prijzen en denk je oah...

Yup, iPhone 8 kost $699, in Nederland €810!Scrtz schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:39:
[...]
Nee precies haha, altijd zie je die dollarbedragen en dan denk je oh, dat gaat nog wel. Dan zie je de dag erna de Europese Euro prijzen en denk je oah...
Ik ga in principe voor de Xs plus, verwacht een prijs van €1180!
Koop hem in US en importeer hem eens.henkna schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:53:
[...]
Yup, iPhone 8 kost $699, in Nederland €810!
Ik ga in principe voor de Xs plus, verwacht een prijs van €1180!
1:1 doorberekenen zonder shipment kom je op 769?
Is het verschil opeens stuk kleiner.
Dan zijn je rechten op garantie, althans wat je krijgt, ook nog eens anders. Ze kunnen je weigeren.
En er komt in de meeste staten nog sales tax bovenop de MSRP.
Als je enkel naar waarde kijkt, blijft altijd riskant je iPhone vlak voor een event te verkopen. Zelfde geldt over voor het kopen van een 2dehands iPhone. Alles hangt samen met de introductie prijzen van nieuwe modellen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 13:57:
Zo de prijs gaat wel heel snel naar beneden. Al genoeg mensen die hun iPhone X tussen de €550-600 aanbieden. Wie zijn iPhone X nog in bezit heeft en van plan was om het te verkopen, gaat er nu veel minder voor krijgen dan een week geleden.
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Mijn ervaring is dat ze in de VS dan weer veel gemakkelijker doen mbt garantie (de standaard 1 jaar AppleCare).Donstil schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:51:
[...]
Ja weet je gelijk wat je betaald voor al die “gratis” consumenten rechten
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Als je hem aangeeft bij de douane bedoel je?Famous schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 23:08:
[...]
$699
Koop hem in US en importeer hem eens.
1:1 doorberekenen zonder shipment kom je op 769? Is het verschil opeens stuk kleiner.
Als je hem daar koopt betaal je toch 'maar' (incl 8,8% NYC tax):
$699 -> €670 in euro's --> hier €810, Japan €575
SS Watch S3
$649 -> €621 in euro's --> hier €699 , Japan €511
iPhone X Around The World (Japan krijg je sales tax terug: $950):

[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 11-09-2018 23:52 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Maar lieve schat, $699 is exclusief btw.matthijst schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 23:45:
[...]
Als je hem aangeeft bij de douane bedoel je?
Als je hem daar koopt betaal je toch 'maar' (incl 8,8% NYC tax):
$699 -> €670 in euro's --> hier €810, Japan €575
SS Watch S3
$649 -> €621 in euro's --> hier €699 , Japan €511
iPhone X Around The World (Japan krijg je sales tax terug: $950):
[Afbeelding]
670 x 1,21 = 810.
Als ik zei, als je ALLES erbij gaat tellen valt het echt wel mee.
Dat blijft ook een dingetje hè dat gereken met die prijzen. Er is altijd wel iemand die het aanhaalt en denkt veel goedkoper uit te zijn.
Mij is garantie bij De AppleStore al een keer geweigerd op een buitenlands model dus ik ga niet meer moeilijk doen voor die paar knaken.
Zeker de mooie modellen (kras vrij, veel opslag, etc) blijven wel waarde vast.
Edit: Ik zie jou prijzen op V&A niet terug trouwens. Staat er 1tje op voor €600 maar die is flink beschadigd. De daarop volgende is een 64 GB voor €725. Ook op MP niet te vinden voor €550-€600
Mij is garantie bij De AppleStore al een keer geweigerd op een buitenlands model dus ik ga niet meer moeilijk doen voor die paar knaken.
Die ervaring deel ik helaas niet en ik kom regelmatig in de states.zap8 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 23:34:
Mijn ervaring is dat ze in de VS dan weer veel gemakkelijker doen mbt garantie (de standaard 1 jaar AppleCare).
Dat valt allemaal wel mee. Weekje voor Keynote zijn er veel te koop en zakt de prijs iets, na de Keynote gaat de prijs dan weer omhoog.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 13:57:
Zo de prijs gaat wel heel snel naar beneden. Al genoeg mensen die hun iPhone X tussen de €550-600 aanbieden. Wie zijn iPhone X nog in bezit heeft en van plan was om het te verkopen, gaat er nu veel minder voor krijgen dan een week geleden.
Zeker de mooie modellen (kras vrij, veel opslag, etc) blijven wel waarde vast.
Edit: Ik zie jou prijzen op V&A niet terug trouwens. Staat er 1tje op voor €600 maar die is flink beschadigd. De daarop volgende is een 64 GB voor €725. Ook op MP niet te vinden voor €550-€600
[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 12-09-2018 00:14 ]
Ik neig steeds meer naar gewoon een 8 Plus
.Apple is echt de weg kwijt met die prijzen
GamiQ, de game notes app met game maps!
Al dat gemierenneuk om de verwachte prijzen. Come on guys, nog een klein aantal uurtjes en dan weet je de prijs.
Dat ben je ook, als je Apple spul zelf in de VS of Japan kunt halenDonstil schreef op woensdag 12 september 2018 @ 00:05:
Dat blijft ook een dingetje hè dat gereken met die prijzen. Er is altijd wel iemand die het aanhaalt en denkt veel goedkoper uit te zijn.
Dat was iig 't punt van mijn lijstje.
[ Voor 5% gewijzigd door matthijst op 12-09-2018 00:32 ]
Ja OK, de brave manier dusFamous schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 23:55:
Maar lieve schat, $699 is exclusief btw.
670 x 1,21 = 810.
Als ik zei, als je ALLES erbij gaat tellen valt het echt wel mee.
Dan valt het mee inderdaad, maar dat snapt iedereen hopelijk.
Ja als je er toevallig bent kan het iets schelen. Even afgezien van de langere garantie hier en of je überhaupt garantie kunt claimen dan natuurlijk.matthijst schreef op woensdag 12 september 2018 @ 00:29:
[...]
Dat ben je ook, als je Apple spul zelf in de VS of Japan kunt halen
Ja we moeten toch wat hè. We zitten nu in de stilte voor de stormmr.JamesBond schreef op woensdag 12 september 2018 @ 00:24:
Al dat gemierenneuk om de verwachte prijzen. Come on guys, nog een klein aantal uurtjes en dan weet je de prijs.
[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 12-09-2018 00:32 ]
Tsja, da's de gok.
25-30% korting vind ik wat meer dan "iets".
Zelf nooit garantie nodig gehad.
iPhone ben ik te ongeduldig voor trouwens, 1x in de VS gehaald (2G).
Wel een lading iPads (HK, JP, VS). Watch ook uit Japan.
Nog 20 uur
Benieuwd welke tint die blauwe 6.1 wordt.
En of die nou wel of niet meteen komt (hopelijk iig niet weer zo'n suffe wachtactie als vorig jaar, voor de andere 2).
Anders de XS+ bestellen (of sowieso) en dan thuis op 't gemak vergelijken.
25-30% korting vind ik wat meer dan "iets".
Zelf nooit garantie nodig gehad.
iPhone ben ik te ongeduldig voor trouwens, 1x in de VS gehaald (2G).
Wel een lading iPads (HK, JP, VS). Watch ook uit Japan.
Nog 20 uur
Benieuwd welke tint die blauwe 6.1 wordt.
En of die nou wel of niet meteen komt (hopelijk iig niet weer zo'n suffe wachtactie als vorig jaar, voor de andere 2).
Anders de XS+ bestellen (of sowieso) en dan thuis op 't gemak vergelijken.
[ Voor 37% gewijzigd door matthijst op 12-09-2018 00:40 ]
25-30% is natuurlijk wel lekker op een MBP ofz (die hier wel garantie hebben) maar op een iPad of watch wordt dat ook al een ander verhaal.
Nou goed moet iedereen zelf maar weten
Ik ga dan liever voor snelheid dan prijs voordeel. Zowel voor Watch als iPhone Xs +/Max
Nou goed moet iedereen zelf maar weten
Ik ga dan liever voor snelheid dan prijs voordeel. Zowel voor Watch als iPhone Xs +/Max
Watch uit DE of UK, wegens SS (als NL alleen alu Sport krijgt).
Of is er een reden om 1 van deze twee landen boven de ander te verkiezen?
Edit: ah, zelfde fequentiebanden zo te zien: https://www.apple.com/watch/cellular/
Kan wat dat betreft nog een hectisch bestelkwartiertje worden vrijdag.
Edit: ah, zelfde fequentiebanden zo te zien: https://www.apple.com/watch/cellular/
[ Voor 16% gewijzigd door matthijst op 12-09-2018 00:54 ]
BelachelijkVerwijderd schreef op Tuesday 11 September 2018 @ 13:57:
Best wel excited voor straks.
Ik heb in ieder geval vrijdag al een vrije dag genomen.
Hopelijk kunnen we vrijdag al bestellen, anders ist voor niets
Ik heb in ieder geval vrijdag al een vrije dag genomen.
Hopelijk kunnen we vrijdag al bestellen, anders ist voor niets

Ik ga voor de UK omdat mijn doorstuur adres daar beter werkt. Verwacht voor de S4 eigenlijk geen gigantische run, de S3 was ook lang gewoon te krijgen met levering op release. Dat gaat toch allemaal wat minder hard met de watch.matthijst schreef op woensdag 12 september 2018 @ 00:48:
Watch uit DE of UK, wegens SS (als NL alleen alu Sport krijgt).
Dus doe eerst Xs in NL daarna wissel ik naar UK.
Nu nog hopen dat dit vrijdag al is.
Voor de geïnteresseerden: https://twitter.com/Apple/status/1039158183292559361
Livestream zal ook via Twitter te bekijken zijn dit jaar!
Livestream zal ook via Twitter te bekijken zijn dit jaar!
[ Voor 4% gewijzigd door WhatsappHack op 12-09-2018 01:39 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
hier een fotootje van iemand die z'n huidige iPhone X in een 6,5 inch iPhone case legt...Lijkt me echt heerlijk in een broekzak te hebben, om over ergonomie nog maar niet eens te beginnen
Maar ik denk wel dat veel voormalig Plus iPhone eigenaren erg blij zullen zijn met dit formaat, toch veel mensen die afgelopen jaar de X hebben overgeslagen, want te klein.
Maar ik denk wel dat veel voormalig Plus iPhone eigenaren erg blij zullen zijn met dit formaat, toch veel mensen die afgelopen jaar de X hebben overgeslagen, want te klein.

[ Voor 27% gewijzigd door _Bailey_ op 12-09-2018 03:52 ]
Ik ben meer geinterreseerd in de AW4, ben nog wel zoet met mijn X
hoop echter wel dat de watch niet meer dan 459 gaat kosten destijds voor de series 0 ook zoveel betaald.
Geert...Skip Roeiboot en we noemen hem vanaf nu: Zeiljacht..Geert1976 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 03:42:
hier een fotootje van iemand die z'n huidige iPhone X in een 6,5 inch iPhone case legt...Lijkt me echt heerlijk in een broekzak te hebben, om over ergonomie nog maar niet eens te beginnen![]()
[Afbeelding]
En die berichten dat een X van de hand gaat voor 550,-? Sure..Zeker met barst in het scherm of een goor en vies model? Ik blijf sowieso bij mijn X. Gewoon als nieuw en had ik hem verkocht dan was hij niet onder de 800,- weggegaan.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Als je een macbook hebt, kan je natuurlijk beeld in beeld activerenRuud0012 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 07:40:
Gewoon in een nieuw venster openen en in de hoek van je scherm in het klein ergens parkeren. Je blijft er naar kijken...
say what?mr.JamesBond schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:09:
[...]
Als je een macbook hebt, kan je natuurlijk beeld in beeld activeren
Ik zou het doen!
Er zijn gewoon gesealde modellen verkocht voor 700 euro. Een tweaker heeft hier in V&A zelf een sealed model gekocht voor 650.pdavie2311 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 07:32:
[...]
Geert...Skip Roeiboot en we noemen hem vanaf nu: Zeiljacht..![]()
En die berichten dat een X van de hand gaat voor 550,-? Sure..Zeker met barst in het scherm of een goor en vies model? Ik blijf sowieso bij mijn X. Gewoon als nieuw en had ik hem verkocht dan was hij niet onder de 800,- weggegaan.
Rond de €600 zie ik voornamelijk “vraag” advertenties.
Denk dat €700,- wel lukt om voor een X te vangen in goede staat.
Dan is het upgraden het overwegen wel waard
Denk dat €700,- wel lukt om voor een X te vangen in goede staat.
Dan is het upgraden het overwegen wel waard
Zonder aankoopbon waarschijnlijk...dan zou ik al afhakenKhayma schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:12:
[...]
Een tweaker heeft hier in V&A zelf een sealed model gekocht voor 650.
Mensen die allerlei mooie Indiana Jones verhalen bedenken waarom ze er geen bon bij leveren
[ Voor 16% gewijzigd door _Bailey_ op 12-09-2018 08:22 ]
Ik hoop zo dat de iPads een OLED scherm krijgen, of is dat helemaal niet aan de orde?
Sorry ik heb de rumours en alles niet bijgehouden.
Ik heb eigenlijk altijd die oled-lcd vergelijking niet helemaal kunnen snappen. Voor mij hebben de iPhones altijd al een subliem (retina)scherm gehad. Natuurlijk is de één anders als de ander en heeft zo zijn voor/nadelen, maar nou te zeggen wat een groot verschil...nee.
De laatste iPad (2018), heeft ook een super scherp scherm en ziet er goed en helder uit, mooie kleuren etc. Mijns inziens niks mis mee. Maar goed, iedereen zijn of haar mening. Meer pixels is natuurlijk altijd scherper.
Misschien heeft iemand hier duidelijke en goede verschillen die doorslaggevend kunnen zijn. Ik hoor graag.
De laatste iPad (2018), heeft ook een super scherp scherm en ziet er goed en helder uit, mooie kleuren etc. Mijns inziens niks mis mee. Maar goed, iedereen zijn of haar mening. Meer pixels is natuurlijk altijd scherper.
Misschien heeft iemand hier duidelijke en goede verschillen die doorslaggevend kunnen zijn. Ik hoor graag.

OLED is gewoon altijd mooier dan LCD, het contrast en zwartwaarden zijn optimaal.Ruud0012 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:31:
Ik heb eigenlijk altijd die oled-lcd vergelijking niet helemaal kunnen snappen. Voor mij hebben de iPhones altijd al een subliem (retina)scherm gehad. Natuurlijk is de één anders als de ander en heeft zo zijn voor/nadelen, maar nou te zeggen wat een groot verschil...nee.
Dat neemt niet weg dat LCD schermen ook gewoon prima beeld kunnen geven, maar waar het voor mij vooral om te doen is, is dat als je in het donker zit en je toont zwart beeld dat er geen verschil zit tussen het zwart en de bezels van mijn telefoon, sterker nog de pixels staan gewoon uit als het beeld zwart is (correct me if i'm wrong).
Voor telefoons ben ik Samsung fan maar voor tablets ga ik liever voor Apple, een OLED iPad trekt mij over de streep. Bezit nu al een paar jaar geen iPad meer dus Apple doe het!
[ Voor 7% gewijzigd door Jackson6 op 12-09-2018 08:44 ]
Hopelijk zijn er een hoop mensen die vanavond de knoop doorhakken en voor de nieuwe iPhone gaan, dan kan ik hopelijk een mooie X op de kop tikken voor een schappelijke prijs
©2004
Ik verwacht dat het voorlopig niet aan de orde is. Er zijn totaal geen geruchten geweest over eventuele oled iPads. De volgende zal wel een model zijn zonder homebutton en een notch zoals de iPhone X.Jackson6 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:22:
Ik hoop zo dat de iPads een OLED scherm krijgen, of is dat helemaal niet aan de orde?
Ik hoop het ook, als ik ongeveer maar €200 meer hoef te betalen voor de XS, dan neem ik die.harm12nl schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:42:
Hopelijk zijn er een hoop mensen die vanavond de knoop doorhakken en voor de nieuwe iPhone gaan, dan kan ik hopelijk een mooie X op de kop tikken voor een schappelijke prijs
Wat vind je schappelijk?harm12nl schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:42:
Daar twijfel ik ook om. Om nu al de X te halen of te wachten op de nieuwe. Van mij hoeft het allemaal niet meer, zo een gloednieuwe iPhone.tifo007 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:08:
[...]
Ik hoop het ook, als ik ongeveer maar €200 meer hoef te betalen voor de XS, dan neem ik die.
Inderdaad, maar als ik toch al geld uit geef kan ik het toch maar gelijk goed uitgeven en dan heb ik het nieuwste van het nieuwste.Khayma schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:23:
[...]
Daar twijfel ik ook om. Om nu al de X te halen of te wachten op de nieuwe. Van mij hoeft het allemaal niet meer, zo een gloednieuwe iPhone.
Dat is het risico. Je kent de prijzen nog niet van het nieuwe model. Mochten ze 1000+ zijn dan laat ik hem lekker varen. 1000+ voor een telefoon, daar doe ik niet meer aan mee.tifo007 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:26:
[...]
Inderdaad, maar als ik toch al geld uit geef kan ik het toch maar gelijk goed uitgeven en dan heb ik het nieuwste van het nieuwste.
Ik hoop het inderdaad ook niet, er waren geruchten dat ze goedkoper waren dan de X toen die uit was.Khayma schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:26:
[...]
Dat is het risico. Je kent de prijzen nog niet van het nieuwe model. Mochten ze 1000+ zijn dan laat ik hem lekker varen. 1000+ voor een telefoon, daar doe ik niet meer aan mee.
Tussen de € 600 en € 700 is voor mij een schappelijk bedrag voor een telefoon. Of ik de X vind voor dat bedrag is een tweede, maar ik heb geduld en mijn 7 doet het nog prima
©2004
Verwijderd
Ik heb dit jaar voor het eerst lang getwijfeld of ik een 64GB of 256 GB zal nemen.
Voorheen(iPhone 3G en iPhone 4) nam ik altijd het kleinste model want dat was meer dan voldoende voor me. Foto's waren maar 2 of 5 megapixels, maakte niet veel filmpjes, apps waren kleiner etc.
Bij mijn 5S dacht ik precies hetzelfde (iPhone 4 had 16 GB), en kocht ik het 16GB model. Meteen na 5 maanden spijt natuurlijk want die was in een mum van tijd vol. Naast het feit dat foto's en videos beter waren en dus ook meer ging gebruiken gebruikte ik mijn telefoon ook anders.
In 2016 kocht ik de 6S, het middenmodel. Was wel een flinke stap want het middenmodel was 64GB en het basismodel 16GB.
Goed, nu zijn we weer wat generaties verder. Mijn telefoon is nu niet eens voor de helft vol. Maar in de loop der jaren wel voller geraakt. Nu zijn we in een smartphonetijdperk gekomen met 4K 60FPS videos, behoorlijk goede foto's(en ik gok dus ook dat die meer ruimte in zal nemen). En apps zijn natuurlijk ook complexer geworden.
Dus ik gok toch maar dat ik voor de 256Gb ga. Die ga ik nevernooit vol krijgen, maar ik denk wel dat ik de 80Gb aan ga tikken. Dan zit je gebakken met het 64GB model. Jammer dat ze geen 128GB verkopen maar goed.
Aan de andere kant..... niks is zeker tot het aangekondigd is maar toch.
Voorheen(iPhone 3G en iPhone 4) nam ik altijd het kleinste model want dat was meer dan voldoende voor me. Foto's waren maar 2 of 5 megapixels, maakte niet veel filmpjes, apps waren kleiner etc.
Bij mijn 5S dacht ik precies hetzelfde (iPhone 4 had 16 GB), en kocht ik het 16GB model. Meteen na 5 maanden spijt natuurlijk want die was in een mum van tijd vol. Naast het feit dat foto's en videos beter waren en dus ook meer ging gebruiken gebruikte ik mijn telefoon ook anders.
In 2016 kocht ik de 6S, het middenmodel. Was wel een flinke stap want het middenmodel was 64GB en het basismodel 16GB.
Goed, nu zijn we weer wat generaties verder. Mijn telefoon is nu niet eens voor de helft vol. Maar in de loop der jaren wel voller geraakt. Nu zijn we in een smartphonetijdperk gekomen met 4K 60FPS videos, behoorlijk goede foto's(en ik gok dus ook dat die meer ruimte in zal nemen). En apps zijn natuurlijk ook complexer geworden.
Dus ik gok toch maar dat ik voor de 256Gb ga. Die ga ik nevernooit vol krijgen, maar ik denk wel dat ik de 80Gb aan ga tikken. Dan zit je gebakken met het 64GB model. Jammer dat ze geen 128GB verkopen maar goed.
Aan de andere kant..... niks is zeker tot het aangekondigd is maar toch.
de jaarlijkse upgrades zijn voor merendeel van het grote publiek niet meer zo interessant als een paar jaar geleden.
Vanaf de iPhone 7 heb je gewoon een top smartphone waar je nog jaren mee vooruit kan, helemaal al als je bij de Apple Store er een nieuwe batterij laat inzetten voor slechts 29.
Ik zelf werk op een afdeling van ongeveer 400 man, een aantal daarvan zijn net zo maf als ik met iPhones....ook zij geven aan dat het allemaal niet meer zo spannend is op iPhone gebied.
Hetzelfde geldt in mijn prive omgeving.
Webbrowsing, Mail, de diverse social media, nieuws apps en wat games zijn toch een beetje de meest gebruikte apps en deze kan je met een iPhone 7 net zo goed als een iPhone X.
Ook de camera is prima op een iPhone 7, zeker voor al die nikszeggende
foto's die op de diverse social media geplaatst worden.
Oke, wellicht openen de apps op een iPhone X zo'n 0,89 seconde sneller dan op een iPhone 7.
Maar 80% met wat ik op een iPhone X kan, kan ik ook zeer goed ook op een iPhone 7 en dus zelfs ook nog wel met een iPhone 6S (en zeker met een nieuwe batterij!)
Mijn iPhone 6S met daarop de beta van iOS 12 draait als een tierelier.
Apple biedt tot en met 31 december dit jaar een battery replacement aan voor €29, doe dat en je hebt vrijwel en brand new iPhone 6S of 7.
Ik heb het natuurlijk niet over de echte tech geek, die veelal graag het nieuwste van het nieuwste willen hebben...ieder z'n ''hobby''!
Als je de diverse fora afgaat is toch de algemene tendens dat een ieder nog prima tevreden is met haar/zijn iPhone 6S / 7 / 8 en helemaal al met een iPhone X.
Vanavond is vooral DE avond voor de mensen die echt heeeeel graag een nieuwe iPhone willen met een groot/groter scherm en een oled scherm is dan de icing op de cake.
Ik denk dat vooral de toekomst ligt bij de batterij.
Als Apple met een iPhone komt die belooft bijvoorbeeld 4 a 5 dagen standby time heeft, kan Apple z'n volgende triljoen/biljoen USD tegemoet gaan zien
Vanaf de iPhone 7 heb je gewoon een top smartphone waar je nog jaren mee vooruit kan, helemaal al als je bij de Apple Store er een nieuwe batterij laat inzetten voor slechts 29.
Ik zelf werk op een afdeling van ongeveer 400 man, een aantal daarvan zijn net zo maf als ik met iPhones....ook zij geven aan dat het allemaal niet meer zo spannend is op iPhone gebied.
Hetzelfde geldt in mijn prive omgeving.
Webbrowsing, Mail, de diverse social media, nieuws apps en wat games zijn toch een beetje de meest gebruikte apps en deze kan je met een iPhone 7 net zo goed als een iPhone X.
Ook de camera is prima op een iPhone 7, zeker voor al die nikszeggende
Oke, wellicht openen de apps op een iPhone X zo'n 0,89 seconde sneller dan op een iPhone 7.
Maar 80% met wat ik op een iPhone X kan, kan ik ook zeer goed ook op een iPhone 7 en dus zelfs ook nog wel met een iPhone 6S (en zeker met een nieuwe batterij!)
Mijn iPhone 6S met daarop de beta van iOS 12 draait als een tierelier.
Apple biedt tot en met 31 december dit jaar een battery replacement aan voor €29, doe dat en je hebt vrijwel en brand new iPhone 6S of 7.
Ik heb het natuurlijk niet over de echte tech geek, die veelal graag het nieuwste van het nieuwste willen hebben...ieder z'n ''hobby''!
Als je de diverse fora afgaat is toch de algemene tendens dat een ieder nog prima tevreden is met haar/zijn iPhone 6S / 7 / 8 en helemaal al met een iPhone X.
Vanavond is vooral DE avond voor de mensen die echt heeeeel graag een nieuwe iPhone willen met een groot/groter scherm en een oled scherm is dan de icing op de cake.
Ik denk dat vooral de toekomst ligt bij de batterij.
Als Apple met een iPhone komt die belooft bijvoorbeeld 4 a 5 dagen standby time heeft, kan Apple z'n volgende triljoen/biljoen USD tegemoet gaan zien
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 12-09-2018 09:50 ]
Wat ik hier niet lees, de 'X' zal ook nog door Apple verkocht worden.
6s (+) valt weg en er blijft enkel de iPhone 7(+), 8(+) en de X naast de Xs, XsMax en de 9 (Xr, Xc whatever).
M.a.w. de tweedehandsmarkt voor de 'X' zal hierdoor ook beïnvloed worden.
6s (+) valt weg en er blijft enkel de iPhone 7(+), 8(+) en de X naast de Xs, XsMax en de 9 (Xr, Xc whatever).
M.a.w. de tweedehandsmarkt voor de 'X' zal hierdoor ook beïnvloed worden.
Mijn iPhone 5S was 64Gb, de 6S is 128 Gb en mijn laatste twee, iPhone 7 Plus en X was/is 256 GB. Heb er inmiddels ruim 7000 foto's op zitten inclusief drone filmpjes. En ben er tot nu toe tevreden mee. Maar het loopt snel vol. Heel misschien de Xs Max met 512, maar dat is afhankelijk van de prijs.Maar ook dit is voor ieder persoonlijk een keuze.
waar haal jij de info vandaan dat Apple vanaf morgen (of vlg week) ook nog de iPhone X in het assortiment houdt?RigolleM schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:48:
Wat ik hier niet lees, de 'X' zal ook nog door Apple verkocht worden.
Begreep uit berichtgeving dat er wordt gestopt met de "X". die zou eruit lopen...
Logische redenering Apple heeft altijd het vorige topmodel blijven verkopen na een nieuw topmodel.Geert1976 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:49:
[...]
waar haal jij de info vandaan dat Apple vanaf morgen (of vlg week) ook nog de iPhone X in het assortiment houdt?
Ah ok, een (wellicht logische) aanname dusRigolleM schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:51:
[...]
Logische redenering Apple heeft altijd het vorige topmodel blijven verkopen na een nieuw topmodel.
Waarom zouden ze stoppen met de XRuud0012 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:50:
Begreep uit berichtgeving dat er wordt gestopt met de "X". die zou eruit lopen...
Mijn boefje is liev!
als Apple de iPhone X blijft aanbieden na deze/volgende week, ben ik toch zeer benieuwd hoe ze deze gaan prijzen, wetende dat de iPhone Xs (5,8 inch) ong €1049 zal gaan kosten.
Mocht Apple de huidige iPhone X blijven aanbieden, voor zeg €939-979, dan zou dat toch verkopen weghalen bij de nieuwe iPhone Xs?
De verschillen tussen de X en Xs zullen echt niet zo schokkend zijn.
Mocht Apple de huidige iPhone X blijven aanbieden, voor zeg €939-979, dan zou dat toch verkopen weghalen bij de nieuwe iPhone Xs?
De verschillen tussen de X en Xs zullen echt niet zo schokkend zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 12-09-2018 09:58 ]
https://9to5mac.com/2018/...tinue-iphone-x-iphone-se/
Analysts: Apple to discontinue iPhone X & iPhone SE this fall due to ‘pent-up demand’ for new models [U]
Analysts: Apple to discontinue iPhone X & iPhone SE this fall due to ‘pent-up demand’ for new models [U]
De X is een anniversary phone, ze gaan 'm niet meer verkopen hoor..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk z’n nieuwe Apple spulletjes. Over “hoe je moet reserveren”, “wat er sneller is CC en iDeal” en “wat er beter gaat de app of de website” is al veel gezegd, zoek daarvoor eerst in het topic voordat je er weer over begint.
Slowchat is ok. Maar hou je wel aan het beleid en blijf ontopic over het Event.
Iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk z’n nieuwe Apple spulletjes. Over “hoe je moet reserveren”, “wat er sneller is CC en iDeal” en “wat er beter gaat de app of de website” is al veel gezegd, zoek daarvoor eerst in het topic voordat je er weer over begint.
Slowchat is ok. Maar hou je wel aan het beleid en blijf ontopic over het Event.