My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Het wordt tijd dat die e-sim hier ook gaat werken dan, dan worden de apple-sim-watches ook hier beschikbaar.Donstil schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:23:
[...]
Niet zo heel interessant voor onze markt denk ik. E-Sim werkt hier toch niet.
Ik zou het doen!
Ja precies. Scheelt weer een watch uit de UK halen.rammes schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:25:
[...]
Het wordt tijd dat die e-sim hier ook gaat werken dan, dan worden de apple-sim-watches ook hier beschikbaar.
Zoals ApplePay, opschieten ermeeScrtz schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:33:
Dat is het enige nadeel vaak he, al die nieuwe dingen die dan 3 jaar later pas eens in Nederland gaan werken..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
maar dan heb je er hier toch niets aan? of zet je er dan een uk-abbo op?Donstil schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:27:
[...]
Ja precies. Scheelt weer een watch uit de UK halen.
Ik zou het doen!
Werkt niet idd maar ik heb nu een SS welke ik ga vervangen. Die moet je uit een E-Sim land halen.rammes schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:35:
maar dan heb je er hier toch niets aan? of zet je er dan een uk-abbo op?
Uk is dan het makkelijkste.

geen probleem, ik neem jouw iPhone welGeert1976 schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:53:
....en dat je dan op zondagavond er achter komt dat je werkgever je vroege reserve dienst naar een definitieve late dienst: woensdag 12 September
![]()
![]()
![]()

Ik zou het doen!
Verkoop jij hem ook na enkele dagen al weer op V&A voor een tweakers prijsje? Anders heb ik liever dat de dienst vant Geert wordt verschoven.
say what?G33st schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:12:
[...]
Verkoop jij hem ook na enkele dagen al weer op V&A voor een tweakers prijsje? Anders heb ik liever dat de dienst vant Geert wordt verschoven.

Ik zou het doen!
Nee, @G33st heeft het over mij...hij is heel G33stig (althans, in die waan laat ik 'm)
Wat ook een oplossing zou kunnen zijn, is een duo-sim van je providerrammes schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:35:
[...]
maar dan heb je er hier toch niets aan? of zet je er dan een uk-abbo op?
Hehe, gewoon hier meelezen joh.Geert1976 schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:53:
....en dat je dan op zondagavond er achter komt dat je werkgever je vroege reserve dienst naar een definitieve late dienst: woensdag 12 September
![]()
![]()
![]()
Ik zit dan in Kopenhagen dus kan helaas ook niet live kijken
Er zijn geen Nederlandse providers die e-sim ondersteunen.mr.JamesBond schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:19:
[...]
Wat ook een oplossing zou kunnen zijn, is een duo-sim van je provider
[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 09-09-2018 21:20 ]
Zou dit een oplossing zijn?Donstil schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:19:
[...]
Hehe, gewoon hier meelezen joh.
Ik zit dan in Kopenhagen dus kan helaas ook niet live kijken(en mis de gezelligheid hier)
[...]
Er zijn geen Nederlandse providers die e-sim ondersteunen.
https://www.vodafone.nl/s...ties/multi-data-sim.shtml
De keynote kan je best missen toch? Desnoods nog terugkijken en door de interessante delen scrollen. Kijk vrijdag 14 september om 09:01 uur rekenen we pas op jeGeert1976 schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:53:
![]()
![]()
![]()
Ik weet trouwens ook niet of ik meedoe hier of dat ik uberhaupt kan kijken. Ik weet namelijk nog niet of ik goede WiFi/3g/4g heb op mijn vakantieadres. Mja aangezien alles toch uitgelekt is heb ik meer interesse in de prijs, levertijd en specs (voor wat het waard is). Dat kan ik achteraf ook prima nagaan. Ik heb altijd de meeste interesse in de hands on filmpjes dus dat wordt vanuit de ligstoel op mijn gemak Youtuben.
Ja, kijk de samenvatting van de Keynote wel ergens eind van de avond terug.swv schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:26:
[...]
De keynote kan je best missen toch? Desnoods nog terugkijken en door de interessante delen scrollen. Kijk vrijdag 14 september om 09:01 uur rekenen we pas op je
Ik weet trouwens ook niet of ik meedoe hier of dat ik uberhaupt kan kijken. Ik weet namelijk nog niet of ik goede WiFi/3g/4g heb op mijn vakantieadres. Mja aangezien alles toch uitgelekt is heb ik meer interesse in de prijs, levertijd en specs (voor wat het waard is). Dat kan ik achteraf ook prima nagaan. Ik heb altijd de meeste interesse in de hands on filmpjes dus dat wordt vanuit de ligstoel op mijn gemak Youtuben.
En inderdaad, de hands on filmpjes vind ik vaak ook wel informatief
Fijne vakantie in je ligstoel!
Nee want Nederlandse providers ondersteunen dus geen E-Simmr.JamesBond schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:23:
Zou dit een oplossing zijn?
https://www.vodafone.nl/s...ties/multi-data-sim.shtml

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 09-09-2018 21:54 ]
Excuus, ik heb het inmiddels gegoogeld.Donstil schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:51:
[...]
Nee want Nederlandse providers ondersteunen dus geen E-Sim

Ik ben benieuwd wanneer Nederlandse providers e-sim gaan ondersteunen.
Volgens mij werkt het met een Work around nog met Bunq dus lijkt mij gewoon dat de banken het tegenhouden ivm transactie vergoeding?
Benieuwd of ze daar iets over gaan zeggen.
Heb net onderstaande getweet en er zijn nog mensen die Apple Pay knop zien...Famous schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:24:
Laat ze eerst maar ApplePay regelen met de banken.
Volgens mij werkt het met een Work around nog met Bunq dus lijkt mij gewoon dat de banken het tegenhouden ivm transactie vergoeding?
Waar rook is , is vuur...
Dus waarschijnlijk zijn ze er wel mee bezig :-)
https://twitter.com/jekap.../1038880622012444674?s=21
[ Voor 6% gewijzigd door Snakefoodjah op 09-09-2018 22:54 ]
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Ik geloof eigenlijk niet dat de banken het tegen echt tegen houden vanwege die vergoeding. Daar moet toch meer achter zitten zou je denken.Famous schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:24:
Laat ze eerst maar ApplePay regelen met de banken.
Dat Bunq truukje kwam door de licentie in Italië trouwens, dat staat volledig los van de Nederlandse situatie.
Volgens mij werkte het ook met Spanje.Donstil schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:56:
[...]
Ik geloof eigenlijk niet dat de banken het tegen echt tegen houden vanwege die vergoeding. Daar moet toch meer achter zitten zou je denken.
Dat Bunq truukje kwam door de licentie in Italië trouwens, dat staat volledig los van de Nederlandse situatie.
Geen ervaringen mee overigens, nooit gebruikt.
Vergoeding is het enige wat ik kan bedenken, de winkelier betaald nu een paar cent per transactie en dat zou duurder worden met ApplePay lijkt mij gezien ze een stukje willen.
Edit: het staat los van NL maar het kan dus wel gewoon met de systemen die we momenteel hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 09-09-2018 23:10 ]
Er zijn wel meer landen met een soortgelijke of grotere economie waar Apple Pay nog niet beschikbaar is. Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat het enige wat het nu tegenhoud de vergoeding is die Apple eist.Famous schreef op zondag 9 september 2018 @ 23:09:
Volgens mij werkte het ook met Spanje.
Vergoeding is het enige wat ik kan bedenken, de winkelier betaald nu een paar cent per transactie en dat zou duurder worden met ApplePay lijkt mij gezien ze een stukje willen.
Edit: het staat los van NL maar het kan dus wel gewoon met de systemen die we momenteel hebben.
Is Apple in Nederland wel bevoegd om dit soort transacties af te handelen bijvoorbeeld? Ze zijn in deze situatie niet de winkel maar de betalingspartner natuurlijk.
De kosten voor Apple Pay worden betaald door de banken. Voor winkeliers zit er geen verschil tussen een Apple Pay- en pin-betaling. De transactiekosten blijven voor hen hetzelfde.Famous schreef op zondag 9 september 2018 @ 23:09:
[...]
Volgens mij werkte het ook met Spanje.
Ik kan me overigens niet voorstellen dat Apple het niet naar Nederland willen brengen. Waarschijnlijk zijn er geen grote banken die mee willen doen, waardoor het voor Apple niet aantrekkelijk is om Apple Pay te introduceren. Stel dat alleen Bunq het zou ondersteunen, dan lanceren ze dus iets waar minimaal 99% van de iPhone-gebruikers niets aan heeft. Dat gaat Apple echt niet doen.
Het zal me dus benieuwen of Apple Pay op korte termijn nog naar Nederland gaat komen. Verwacht ook niet dat Apple het tijdens dit evenement gaat aankondigen. Dat gebeurt meestal tijdens de bekendmaking van financiele resultaten.
Als je het echt graag wilt, dan kun je beter maar gewoon een rekening in het buitenland openen. Als EU-burger kun je immers bij elke bank in de EU een rekening openen. Even tijdens een vakantie in Spanje, Frankrijk of Italië een rekening openen is zo gedaan
Gezien de beta’s kunnen we er wel weer een jaartje langer op wachten
de lcd 6,1 inch zal FaceID van afgelopen jaar hebben, vermoed ik.
*zet Glazen Bol weer even in de kast
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 10-09-2018 10:50 ]
interessant, wat zal Face ID2 beter maken dan Face ID1. Net zoals Touch ID1 vs Touch ID2 sneller accurater? sneller? vanuit meer (liggende) positie bruikbaar?Geert1976 schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:41:
Ik denk dat Apple aanstaande woensdag de 5,8 en 6,5 inch oled Xs aankondigt met FaceID 2nd Gen, dit om mensen die nu een iPhone X hebben over de streep te trekken.
de lcd 6,1 inch zal FaceID van afgelopen jaar hebben, vermoed ik.
*zet Glazen Bol weer even in de kast
Ik zou het doen!
nog vlotter/sneller inderdaad. En ook een grotere kijkhoek.rammes schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:54:
[...]
interessant, wat zal Face ID2 beter maken dan Face ID1. Net zoals Touch ID1 vs Touch ID2 sneller accurater? sneller? vanuit meer (liggende) positie bruikbaar?
[ Voor 5% gewijzigd door Steven030 op 10-09-2018 14:33 ]
een abbo afsluiten van wat?Steven030 schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:31:
Als je (14 september 09:00) een iPhone wilt reserveren om op de releasedatum in de Apple Store een abonnement af te sluiten, hoe werkt dit dan normaal gesproken met direct afrekenen met credit card etc. Hebben de mensen die direct de volle pond afbetalen ipv een abonnement af te sluiten voorrang? En is de bestelprocedure anders?
Ik zou het doen!
Abonnementen kun je voor zover ik weet niet meer afsluiten in de Apple Store...Steven030 schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:31:
Als je (14 september 09:00) een iPhone wilt reserveren om op de releasedatum in de Apple Store een abonnement af te sluiten, hoe werkt dit dan normaal gesproken met direct afrekenen met credit card etc. Hebben de mensen die direct de volle pond afbetalen ipv een abonnement af te sluiten voorrang? En is de bestelprocedure anders?
Ik denk dat hij bedoelt van de provider.
[ Voor 15% gewijzigd door Niek_1981 op 10-09-2018 14:36 ]
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Niek_1981 schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:35:
[...]
Abonnementen kun je voor zover ik weet niet meer afsluiten in de Apple Store...
[ Voor 7% gewijzigd door Steven030 op 10-09-2018 14:37 ]
Je hebt gelijk, alleen KPN/Hi was er toen mee gestopt als ik een beetje google, rest lees ik niks over.Steven030 schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:37:
Ah oké thanks, ik heb nu nog de iPhone 7 en toen kon dat nog op de releasedag (abbo van T-Mobile in de Apple Store Amsterdam).
[...]
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Het liefst zou ik met de release een xs plus reserveren en eerst even in de Apple Store kijken of ik deze niet te groot vindt alvorens ik beslis of ik de reservering afhaal en betaal.
als het niets is kun je hem gewoon weer retour sturen hoorMandarijntje schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:16:
Zal er dit jaar eigenlijk weer zo'n online reserveringssysteem komen? Of zal dit pas na een paar dagen mogelijk zijn? Bij de 6 en de 8 was dit wel direct mogelijk als ik mij goed herinner.
Het liefst zou ik met de release een xs plus reserveren en eerst even in de Apple Store kijken of ik deze niet te groot vindt alvorens ik beslis of ik de reservering afhaal en betaal.
Ik zou het doen!
Dat weten wij natuurlijk niet maar was bij de X wel het geval. Althans je bestelde in de store en kon hem afhalen in de winkel. Betaling enz is dan al gedaan.Mandarijntje schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:21:
Ik woon zo ongeveer naast de Apple Store Amsterdam dus een reservering en afhaling in de winkel is wel verreweg het makkelijkst. Was bij de 6 en de 8 in ieder geval ideaal! Iemand een idee of dit vanaf de release mogelijk zal zijn?
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 10-09-2018 15:48 ]
Meh, ik weet niet hoe het vorig jaar is gegaan, maar bij de lancering van de iPhone 6 (Plus) heb ik ruim 1,5 uur staan wachten met een reservering.Mandarijntje schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:21:
Ik woon zo ongeveer naast de Apple Store Amsterdam dus een reservering en afhaling in de winkel is wel verreweg het makkelijkst.
Thuisbezorgen is wel echt de makkelijkste en snelste manier hoor. Uiteraard ligt het wel een beetje aan hoe spectaculair de nieuwe iPhones zijn. Dit maakt de rij natuurlijk langer of korter
[ Voor 4% gewijzigd door MartijnMartijn op 10-09-2018 16:20 ]
Tegenwoordig gaat het veel sneller. Je kan gewoon een tijdslot kiezen. Ik stond vorig jaar om 08:10 al buiten. Zolang je een reservering om 08:00-08:15 hebt kun je ook gewoon tijdens dat slot terecht. Er zijn altijd mensen met een latere reservering die de rij langer maken dan nodig, maar die worden gewoon weer weggestuurd.martijnmartijn schreef op maandag 10 september 2018 @ 16:19:
[...]
Meh, ik weet niet hoe het vorig jaar is gegaan, maar bij de lancering van de iPhone 6 (Plus) heb ik ruim 1,5 uur staan wachten met een reservering.
Thuisbezorgen is wel echt de makkelijkste en snelste manier hoor. Uiteraard ligt het wel een beetje aan hoe spectaculair de nieuwe iPhones zijn. Dit maakt de rij natuurlijk langer of korter.
Thuis laten bezorgen, eventueel terugsturen, en weer gaan voor een ander toestel vind ik meer gedoe dan in de winkel gelijk de juiste keuze maken.
[ Voor 45% gewijzigd door Mandarijntje op 10-09-2018 17:23 ]
Maar wisselen van keuze kan niet op launch. Je haalt namelijk een online bestelling op.Mandarijntje schreef op maandag 10 september 2018 @ 17:19:
Een tijdslot later op de dag kiezen, bijvoorbeeld 's middags of na werktijd, kan je gewoon direct doorlopen hoor.
Thuis laten bezorgen, eventueel terugsturen, en weer gaan voor een ander toestel vind ik meer gedoe dan in de winkel gelijk de juiste keuze maken.
Idd en er is echt geen keuze voorraad enkel jouw toestel ligt klaar voor je.Donstil schreef op maandag 10 september 2018 @ 18:05:
[...]
Maar wisselen van keuze kan niet op launch. Je haalt namelijk een online bestelling op.
Ik kom uit op een hele duistere site.
Ben ik nu gehacked?
Nee woensdag is gehaktdagGeert1976 schreef op maandag 10 september 2018 @ 18:50:
[...]
Ik kom uit op een hele duistere site.
Ben ik nu gehacked?
Ik zou het doen!
Verwijderd
Helaas is dat dus wel het probleem. Men wil dit dan gaan doorbereken aan de klant. De ervaring met NFC & Android is dat men niet meer wil betalen voor deze dienst.Donstil schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:56:
[...]
Ik geloof eigenlijk niet dat de banken het tegen echt tegen houden vanwege die vergoeding. Daar moet toch meer achter zitten zou je denken.
Dan is er nog een bank waar het dacht ik wel niks extra's kost, maar dat kan alleen maar met een paar Samsung telefoons die dan ook nog op een bepaalde Android versie moeten zitten.
Het komt er uiteindelijk vast wel, als er maar een het gaat aanbieden dan volgt de rest ook wel.
Heb je daar een bron van?Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 20:46:
[...]
Helaas is dat dus wel het probleem. Men wil dit dan gaan doorbereken aan de klant.
Verwijderd
Ik werk bij een van de grootste banken en bij de andere gewerkt en nog wat contacten dus dat zijn mijn bronnen. Dit was wel van een jaar geleden, dus er kan zomaar wat veranderd zijn althans bij die bank waar ik niet meer werk
Minder? 🤷♂Famous schreef op maandag 10 september 2018 @ 20:52:
Ligt het aan mij of zijn er dit jaar weinig of minder leaks?

Ik zou het doen!
Weinig danwel minder?
Zo beter?
Euhm, ongeveer alles wat er te leaken valt is inmiddels geleaked?

Toch jammer dat de nieuwe kleuren niet naar naar de andere modellen gaan.Geert1976 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:09:
de, vermoedelijk, totale line up van alle nieuwe iPhones die morgenavond gepresenteerd worden:
[afbeelding]
Vind ik niks jammer aan en dat zal Apple ook nooit doen, die kleurenmeuk bij hun premium toestellen. De 'normale' iPhone begint wel echt een lagere positionering te krijgen als ze ook zoveel kleurtjes gaan uitbrengen.Aurelius89 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:52:
[...]
Toch jammer dat de nieuwe kleuren niet naar naar de andere modellen gaan.
Apple gaat (vermoedelijk) met de 6,1 inch lcd iPhone een beetje hetzelfde doen met kleurtjes als destijds met de iPhone 5CAurelius89 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:52:
[...]
Toch jammer dat de nieuwe kleuren niet naar naar de andere modellen gaan.
ik was ruim een week geleden zeer enthousiast over de mogelijk nieuwe Copper color iPhone Xs. Maar mocht het de gouden kleur worden zoals in de foto die ik net plaatste, sla ik over...absoluut niet mijn voorkeur wat betreft gouden kleur
[ Voor 26% gewijzigd door _Bailey_ op 11-09-2018 10:02 ]
Doe mij maar een Xs RED, dan ben ik direct over!Scrtz schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:58:
[...]
Vind ik niks jammer aan en dat zal Apple ook nooit doen, die kleurenmeuk bij hun premium toestellen. De 'normale' iPhone begint wel echt een lagere positionering te krijgen als ze ook zoveel kleurtjes gaan uitbrengen.
We hebben vaker een “RED” gezien, zelfs voor de tijd van de X. Dat niet iedere kleur geschikt is voor “premium” kan ik mee inkomen.Scrtz schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:58:
[...]
Vind ik niks jammer aan en dat zal Apple ook nooit doen, die kleurenmeuk bij hun premium toestellen. De 'normale' iPhone begint wel echt een lagere positionering te krijgen als ze ook zoveel kleurtjes gaan uitbrengen.
Haha vreselijk vind ik het, ik hou wel van die stijlvolle 'tinten' ipv kleuren. Het allermooiste is nog wel dat tegenwoordig die voorkant eindelijk zwart is bij elk toestel. Op die manier zou ik nog zelfs de champagne kleur durven te kopen, had voor de eerste keer ook een witte iPhone dit jaarFamous schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:01:
[...]
Doe mij maar een Xs RED, dan ben ik direct over!
Klopt maar eigenlijk nooit bij het topmodel en altijd een heel stuk later dan release.Aurelius89 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:03:
[...]
We hebben vaker een “RED” gezien, zelfs voor de tijd van de X. Dat niet iedere kleur geschikt is voor “premium” kan ik mee inkomen.
[ Voor 28% gewijzigd door Scrtz op 11-09-2018 10:04 ]
Ben oprecht benieuwd waarom kleuren niet bij een premium toestel zou kunnen passen.Scrtz schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:58:
[...]
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...
Nou waarschijnlijk om dezelfde reden dat je ook geen gekleurde Rolex oid kan kopen. Een iPhone wordt toch wel als een stijlvol, premium en luxe product gezien, tinten zoals zwart/wit versterken dat gevoel meer dan een kleurtje zoals rood of blauw.Vitamine schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:07:
[...]
Ben oprecht benieuwd waarom kleuren niet bij een premium toestel zou kunnen passen.
Rolex horloges met gekleurde dials zijn er zeker, en vaak zijn die duurder dan de “normale”, in het rood, blauw, groen..Scrtz schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:11:
[...]
Nou waarschijnlijk om dezelfde reden dat je ook geen gekleurde Rolex oid kan kopen. Een iPhone wordt toch wel als een stijlvol, premium en luxe product gezien, tinten zoals zwart/wit versterken dat gevoel meer dan een kleurtje zoals rood of blauw.
Dan nog de gekeurde bezels en armbanden, al zijn die vaak niet in een uitspattende kleur.
Zelfde gouden kleurtje als nuGeert1976 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:00:
ik was ruim een week geleden zeer enthousiast over de mogelijk nieuwe Copper color iPhone Xs. Maar mocht het de gouden kleur worden zoals in de foto die ik net plaatste, sla ik over...absoluut niet mijn voorkeur wat betreft gouden kleur
Die hebben ze ook in kleurtjesScrtz schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:11:
[...]
Nou waarschijnlijk om dezelfde reden dat je ook geen gekleurde Rolex oid kan kopen.
O.A Blauw en Groen en Parelmoer en Rood en zelf een Roze achtige ook

En de prijskaartjes daaraan aan zijn stukken hoger dan de gewone eenkleurige
Ha ha @Famous zegt dat ook al
Doe mij maar een Xs MAX RED. Maar die staat er niet tussen. Dus dit keer maar een zwarte nemen ipv mijn huidige witte (zilveren)Famous schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:01:
[...]
Doe mij maar een Xs RED, dan ben ik direct over!
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ondanks dat ik al die kleuren ook niet mooi vind en er niet bij vind passen, kan je een Rolex wel in andere kleuren krijgen. En ken genoeg mensen met een Rolex in het goud, grijs met groen,grijs met rood & blauw. Dus dat argument gaat niet opScrtz schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:11:
[...]
Nou waarschijnlijk om dezelfde reden dat je ook geen gekleurde Rolex oid kan kopen. Een iPhone wordt toch wel als een stijlvol, premium en luxe product gezien, tinten zoals zwart/wit versterken dat gevoel meer dan een kleurtje zoals rood of blauw.
Hopelijk zijn het de nieuwe functies en features die ons overhalen ipv de nieuwe kleuren.
...Misschien toch ff morgenavond afwachten...
Vele vinden de RED mooi maar dit jaar was die er niet eens voor de X volgens mij.Tylen schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:46:
[...]
Doe mij maar een Xs MAX RED. Maar die staat er niet tussen. Dus dit keer maar een zwarte nemen ipv mijn huidige witte (zilveren)
Toch een aparte keuze van Apple als je het mij vraagt.
zijn jouw handen zo groot dat je een Max wilt of waarom zou je die willen?
Heb redelijke klauwen ja. Maar ik vind het grote scherm gewoon fijn. Ik kijk veel youtube/pornub en speel veel spelletjes. Groter scherm is gewoon fijner.Famous schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:01:
[...]
Vele vinden de RED mooi maar dit jaar was die er niet eens voor de X volgens mij.
Toch een aparte keuze van Apple als je het mij vraagt.
zijn jouw handen zo groot dat je een Max wilt of waarom zou je die willen?
Nog steedsTylen schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:03:
[...]
Heb redelijke klauwen ja. Maar ik vind het grote scherm gewoon fijn. Ik kijk veel youtube/pornub en speel veel spelletjes. Groter scherm is gewoon fijner.
Toch geen CoC meer eh!
Nee, het normale X formaat vind ik qua handzaamheid toch we perfect.
Haha nee elke keer wat anders. Nu speel ik weer 1 of ander balletjes schieten spel.Famous schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:15:
[...]
Nog steeds![]()
Toch geen CoC meer eh!
Nee, het normale X formaat vind ik qua handzaamheid toch we perfect.
Browser ook veel, veel facebook etc etc. Groter scherm is gewoon lekkerder. Toen ik moest wachten op de levering van de X heb ik een 8+ gekocht. Dat beviel mij wel.
Ik wil gewoon een telefoon die ik fatsoenlijk met een hand kan bedienen, en hoewel ik vergeleken met andere al grote handen heb vind ik de iPhone 8 en X eigenlijk al iets te groot. Groter hoeft echt niet.
Airpods had ik graag gehaald. MAar die dingen blijven nooit in mijn oren hangen helaas.Famous schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:41:
Doe mij maar een iPhone Xs met de nieuwe AirPods
Als er nieuwe AirPods uitkomen, koop ik ze directFamous schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:41:
Qua iPhone zie ik niet iets innovatief gebeuren behalve nieuwe kleurtje en volledig touchscreen.
Same hereFamous schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:41:
LTE met een eSIM in de Apple Watch Series 3 vind ik vrij innovatief. Heb het geluk dat ik ergens woon waar het wél beschikbaar is. Dat andere providers er zo traag mee zijn is jammer. Het is wat mij betreft de beste feature van een Apple Watch.M0otje schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:49:
Ik hoop eerder op een innovatie betrekking de Apple Watch. Vind het jammer dat het eigenlijk vrij weinig meer kan vergeleken met serie 0. Van mij mag er meer medisch innovatieve geïmplementeerd worden (bloeddruk/bloedsuiker).
Qua iPhone zie ik niet iets innovatief gebeuren behalve nieuwe kleurtje en volledig touchscreen.
Eens, ik zit nog op de 1e generatie maar de eSIM zou een goed argument zijn om te wisselen. Jammer dat onze providers nog steeds niet willen.MelvinW schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 13:03:
[...]
LTE met een eSIM in de Apple Watch Series 3 vind ik vrij innovatief. Heb het geluk dat ik ergens woon waar het wél beschikbaar is. Dat andere providers er zo traag mee zijn is jammer. Het is wat mij betreft de beste feature van een Apple Watch.
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2018 13:58 ]
Mocht Jony met een productvideo komen dan is het uiteraard een instabuy door z'n stem alleen al.
[ Voor 36% gewijzigd door mprkooij op 11-09-2018 14:06 ]
Vind het ook geen geslaagde naam..mprkooij schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:06:
Volgens mij gaat de Plus variant echt iPhone Xs Max heten.. Jony, waar ben je mee bezig.
Mocht Jony met een productvideo komen dan is het uiteraard een instabuy door z'n stem alleen al.
Gaat inderdaad snel.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 13:57:
Zo de prijs gaat wel heel snel naar beneden. Al genoeg mensen die hun iPhone X tussen de €550-600 aanbieden. Wie zijn iPhone X nog in bezit heeft en van plan was om het te verkopen, gaat er nu veel minder voor krijgen dan een week geleden.
Vorig weekend kon ik mijn X 256gb nog verkopen voor 1000euro.
Nu staan er een pak meer op voor veel minder geld.
Ik hou hem nog effe bij en als de IPhone Se van mijn vrouw het begeeft koop ik wel een nieuw toestel en krijgt zij de mijne :-)
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Ik wil nu juist mijn slag slaan. Je ziet altijd dat na zo een event de prijs alsnog weer stijgen want sommige zijn teleurgesteld, vinden hem te duur of whatever en cancelen dan de verkoop. Ik hoop een X te kopen voor +-600Snakefoodjah schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:10:
[...]
Gaat inderdaad snel.
Vorig weekend kon ik mijn X 256gb nog verkopen voor 1000euro.
Nu staan er een pak meer op voor veel minder geld.
Ik hou hem nog effe bij en als de IPhone Se van mijn vrouw het begeeft koop ik wel een nieuw toestel en krijgt zij de mijne :-)
Ik zou zeker even wachten tot na de keynoten3z schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:58:
Ik zit er ook over na te denken om de X te kopen. Is dit een goed moment voor een 2de hands of toch na de keynote? hmmmm.
Licht eraan of je een goeie deal kunt maken. Rond de €600 lijkt mij prima.n3z schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:58:
Ik zit er ook over na te denken om de X te kopen. Is dit een goed moment voor een 2de hands of toch na de keynote? hmmmm.

Dit topic is gesloten.
Iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk z’n nieuwe Apple spulletjes. Over “hoe je moet reserveren”, “wat er sneller is CC en iDeal” en “wat er beter gaat de app of de website” is al veel gezegd, zoek daarvoor eerst in het topic voordat je er weer over begint.
Slowchat is ok. Maar hou je wel aan het beleid en blijf ontopic over het Event.