Acties:
  • 0 Henk 'm!
rammes schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:17:
wat ik zelf veel belangrijker vind is deze zinsnede:

Lastly, the slide mentions that a dual-sim version of the "iPhone XS" and "iPhone XS Plus" will be available, but at a later date than the standard models.

ik wil echt graag een dual-sim versie.
Niet zo heel interessant voor onze markt denk ik. E-Sim werkt hier toch niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:27

rammes

koekebakker 1e klas

Donstil schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:23:
[...]

Niet zo heel interessant voor onze markt denk ik. E-Sim werkt hier toch niet.
Het wordt tijd dat die e-sim hier ook gaat werken dan, dan worden de apple-sim-watches ook hier beschikbaar.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rammes schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:25:
[...]

Het wordt tijd dat die e-sim hier ook gaat werken dan, dan worden de apple-sim-watches ook hier beschikbaar.
Ja precies. Scheelt weer een watch uit de UK halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:10
Dat is het enige nadeel vaak he, al die nieuwe dingen die dan 3 jaar later pas eens in Nederland gaan werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Scrtz schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:33:
Dat is het enige nadeel vaak he, al die nieuwe dingen die dan 3 jaar later pas eens in Nederland gaan werken..
Zoals ApplePay, opschieten ermee })

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Donstil schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:27:
[...]

Ja precies. Scheelt weer een watch uit de UK halen.
maar dan heb je er hier toch niets aan? of zet je er dan een uk-abbo op?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rammes schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:35:
Werkt niet idd maar ik heb nu een SS welke ik ga vervangen. Die moet je uit een E-Sim land halen.
Uk is dan het makkelijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
....en dat je dan op zondagavond er achter komt dat je werkgever je vroege reserve dienst naar een definitieve late dienst: woensdag 12 September

:( |:( :( |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Geert1976 schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:53:
....en dat je dan op zondagavond er achter komt dat je werkgever je vroege reserve dienst naar een definitieve late dienst: woensdag 12 September

geen probleem, ik neem jouw iPhone wel O-)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:43
rammes schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:10:
[...]

geen probleem, ik neem jouw iPhone wel O-)
Verkoop jij hem ook na enkele dagen al weer op V&A voor een tweakers prijsje? Anders heb ik liever dat de dienst vant Geert wordt verschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

G33st schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:12:
[...]

Verkoop jij hem ook na enkele dagen al weer op V&A voor een tweakers prijsje? Anders heb ik liever dat de dienst vant Geert wordt verschoven.
say what? :/

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee, @G33st heeft het over mij...hij is heel G33stig (althans, in die waan laat ik 'm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
rammes schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:35:
[...]

Wat ook een oplossing zou kunnen zijn, is een duo-sim van je provider

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Hehe, gewoon hier meelezen joh.
Ik zit dan in Kopenhagen dus kan helaas ook niet live kijken :( (en mis de gezelligheid hier)
mr.JamesBond schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:19:
[...]

Wat ook een oplossing zou kunnen zijn, is een duo-sim van je provider
Er zijn geen Nederlandse providers die e-sim ondersteunen.

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 09-09-2018 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Vraagje: Hoe lang duurde de aankondiging de afgelopen jaren? Als het niet langer dan een uur duurt, kan ik nog sporten woensdagavond namelijk :9
Donstil schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:19:
[...]

Hehe, gewoon hier meelezen joh.
Ik zit dan in Kopenhagen dus kan helaas ook niet live kijken :( (en mis de gezelligheid hier)

[...]

Er zijn geen Nederlandse providers die e-sim ondersteunen.
Zou dit een oplossing zijn?
https://www.vodafone.nl/s...ties/multi-data-sim.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:58

swv

De keynote kan je best missen toch? Desnoods nog terugkijken en door de interessante delen scrollen. Kijk vrijdag 14 september om 09:01 uur rekenen we pas op je (y)

Ik weet trouwens ook niet of ik meedoe hier of dat ik uberhaupt kan kijken. Ik weet namelijk nog niet of ik goede WiFi/3g/4g heb op mijn vakantieadres. Mja aangezien alles toch uitgelekt is heb ik meer interesse in de prijs, levertijd en specs (voor wat het waard is). Dat kan ik achteraf ook prima nagaan. Ik heb altijd de meeste interesse in de hands on filmpjes dus dat wordt vanuit de ligstoel op mijn gemak Youtuben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
swv schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:26:
[...]

De keynote kan je best missen toch? Desnoods nog terugkijken en door de interessante delen scrollen. Kijk vrijdag 14 september om 09:01 uur rekenen we pas op je (y)

Ik weet trouwens ook niet of ik meedoe hier of dat ik uberhaupt kan kijken. Ik weet namelijk nog niet of ik goede WiFi/3g/4g heb op mijn vakantieadres. Mja aangezien alles toch uitgelekt is heb ik meer interesse in de prijs, levertijd en specs (voor wat het waard is). Dat kan ik achteraf ook prima nagaan. Ik heb altijd de meeste interesse in de hands on filmpjes dus dat wordt vanuit de ligstoel op mijn gemak Youtuben.
Ja, kijk de samenvatting van de Keynote wel ergens eind van de avond terug.
En inderdaad, de hands on filmpjes vind ik vaak ook wel informatief

Fijne vakantie in je ligstoel! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee want Nederlandse providers ondersteunen dus geen E-Sim 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 09-09-2018 21:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
Donstil schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:51:
[...]

Nee want Nederlandse providers ondersteunen dus geen E-Sim 8)7
Excuus, ik heb het inmiddels gegoogeld. :X Ik begrijp het inmiddels.

Ik ben benieuwd wanneer Nederlandse providers e-sim gaan ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Laat ze eerst maar ApplePay regelen met de banken.

Volgens mij werkt het met een Work around nog met Bunq dus lijkt mij gewoon dat de banken het tegenhouden ivm transactie vergoeding?
Benieuwd of ze daar iets over gaan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 10:35
Famous schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:24:

Volgens mij werkt het met een Work around nog met Bunq dus lijkt mij gewoon dat de banken het tegenhouden ivm transactie vergoeding?
Heb net onderstaande getweet en er zijn nog mensen die Apple Pay knop zien...
Waar rook is , is vuur...

Dus waarschijnlijk zijn ze er wel mee bezig :-)

https://twitter.com/jekap.../1038880622012444674?s=21

[ Voor 6% gewijzigd door Snakefoodjah op 09-09-2018 22:54 ]

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:24:

Ik geloof eigenlijk niet dat de banken het tegen echt tegen houden vanwege die vergoeding. Daar moet toch meer achter zitten zou je denken.

Dat Bunq truukje kwam door de licentie in Italië trouwens, dat staat volledig los van de Nederlandse situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Donstil schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:56:
[...]

Ik geloof eigenlijk niet dat de banken het tegen echt tegen houden vanwege die vergoeding. Daar moet toch meer achter zitten zou je denken.

Dat Bunq truukje kwam door de licentie in Italië trouwens, dat staat volledig los van de Nederlandse situatie.
Volgens mij werkte het ook met Spanje.
Geen ervaringen mee overigens, nooit gebruikt.

Vergoeding is het enige wat ik kan bedenken, de winkelier betaald nu een paar cent per transactie en dat zou duurder worden met ApplePay lijkt mij gezien ze een stukje willen.

Edit: het staat los van NL maar het kan dus wel gewoon met de systemen die we momenteel hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 09-09-2018 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op zondag 9 september 2018 @ 23:09:

Vergoeding is het enige wat ik kan bedenken, de winkelier betaald nu een paar cent per transactie en dat zou duurder worden met ApplePay lijkt mij gezien ze een stukje willen.

Edit: het staat los van NL maar het kan dus wel gewoon met de systemen die we momenteel hebben.
Er zijn wel meer landen met een soortgelijke of grotere economie waar Apple Pay nog niet beschikbaar is. Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat het enige wat het nu tegenhoud de vergoeding is die Apple eist.

Is Apple in Nederland wel bevoegd om dit soort transacties af te handelen bijvoorbeeld? Ze zijn in deze situatie niet de winkel maar de betalingspartner natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:11
Famous schreef op zondag 9 september 2018 @ 23:09:
[...]

De kosten voor Apple Pay worden betaald door de banken. Voor winkeliers zit er geen verschil tussen een Apple Pay- en pin-betaling. De transactiekosten blijven voor hen hetzelfde.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat Apple het niet naar Nederland willen brengen. Waarschijnlijk zijn er geen grote banken die mee willen doen, waardoor het voor Apple niet aantrekkelijk is om Apple Pay te introduceren. Stel dat alleen Bunq het zou ondersteunen, dan lanceren ze dus iets waar minimaal 99% van de iPhone-gebruikers niets aan heeft. Dat gaat Apple echt niet doen.

Het zal me dus benieuwen of Apple Pay op korte termijn nog naar Nederland gaat komen. Verwacht ook niet dat Apple het tijdens dit evenement gaat aankondigen. Dat gebeurt meestal tijdens de bekendmaking van financiele resultaten.

Als je het echt graag wilt, dan kun je beter maar gewoon een rekening in het buitenland openen. Als EU-burger kun je immers bij elke bank in de EU een rekening openen. Even tijdens een vakantie in Spanje, Frankrijk of Italië een rekening openen is zo gedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
Naast Apple Pay mag QuickType toch ook wel een keer voor het Nederlands beschikbaar komen. Het is ergens wel bizar dat we 4 jaar (iOS 8, sep 2014) na dato dit nog steeds niet hebben. Ook lijkt het me fijn om de nieuws feed een keer te kunnen aanpassen.
Gezien de beta’s kunnen we er wel weer een jaartje langer op wachten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik denk dat Apple aanstaande woensdag de 5,8 en 6,5 inch oled Xs aankondigt met FaceID 2nd Gen, dit om mensen die nu een iPhone X hebben over de streep te trekken.

de lcd 6,1 inch zal FaceID van afgelopen jaar hebben, vermoed ik.

*zet Glazen Bol weer even in de kast

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 10-09-2018 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Geert1976 schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:41:
Ik denk dat Apple aanstaande woensdag de 5,8 en 6,5 inch oled Xs aankondigt met FaceID 2nd Gen, dit om mensen die nu een iPhone X hebben over de streep te trekken.

de lcd 6,1 inch zal FaceID van afgelopen jaar hebben, vermoed ik.

*zet Glazen Bol weer even in de kast
interessant, wat zal Face ID2 beter maken dan Face ID1. Net zoals Touch ID1 vs Touch ID2 sneller accurater? sneller? vanuit meer (liggende) positie bruikbaar?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rammes schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:54:
[...]

interessant, wat zal Face ID2 beter maken dan Face ID1. Net zoals Touch ID1 vs Touch ID2 sneller accurater? sneller? vanuit meer (liggende) positie bruikbaar?
nog vlotter/sneller inderdaad. En ook een grotere kijkhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er gingen een tijdje geleden geruchten dat FaceID op de nieuwe iPhones ook ik Landscape zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14:42
Dat zou mooi zijn. Het maakt voor de vingerscanner ook niet uit hoe je de vinger er op legt. Vind sowieso dat de “oude” iPhone X landscape modes zou moeten hebben. Maar helaas. Misschien de nieuwe modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Als je (14 september 09:00) een iPhone wilt reserveren om op de releasedatum in de Apple Store een abonnement af te sluiten, hoe werkt dit dan normaal gesproken met direct afrekenen met credit card etc. Hebben de mensen die direct de volle pond afbetalen ipv een abonnement af te sluiten voorrang? En is de bestelprocedure anders?

[ Voor 5% gewijzigd door Steven030 op 10-09-2018 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Steven030 schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:31:
Als je (14 september 09:00) een iPhone wilt reserveren om op de releasedatum in de Apple Store een abonnement af te sluiten, hoe werkt dit dan normaal gesproken met direct afrekenen met credit card etc. Hebben de mensen die direct de volle pond afbetalen ipv een abonnement af te sluiten voorrang? En is de bestelprocedure anders?
een abbo afsluiten van wat?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:36

Niek_1981

Think Different.

Steven030 schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:31:
Abonnementen kun je voor zover ik weet niet meer afsluiten in de Apple Store...
rammes schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:34:
[...]

een abbo afsluiten van wat?
Ik denk dat hij bedoelt van de provider.

[ Voor 15% gewijzigd door Niek_1981 op 10-09-2018 14:36 ]

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
Ah oké thanks, ik heb nu nog de iPhone 7 en toen kon dat nog op de releasedag (abbo van T-Mobile in de Apple Store Amsterdam).
Niek_1981 schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:35:
[...]

Abonnementen kun je voor zover ik weet niet meer afsluiten in de Apple Store...

[ Voor 7% gewijzigd door Steven030 op 10-09-2018 14:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:36

Niek_1981

Think Different.

Steven030 schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:37:
Ah oké thanks, ik heb nu nog de iPhone 7 en toen kon dat nog op de releasedag (abbo van T-Mobile in de Apple Store Amsterdam).

[...]
Je hebt gelijk, alleen KPN/Hi was er toen mee gestopt als ik een beetje google, rest lees ik niks over. :)

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:54
@Niek_1981 dat kan sinds vorig jaar niet meer idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 16:38
Zal er dit jaar eigenlijk weer zo'n online reserveringssysteem komen? Of zal dit pas na een paar dagen mogelijk zijn? Bij de 6 en de 8 was dit wel direct mogelijk als ik mij goed herinner.

Het liefst zou ik met de release een xs plus reserveren en eerst even in de Apple Store kijken of ik deze niet te groot vindt alvorens ik beslis of ik de reservering afhaal en betaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Mandarijntje schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:16:
Zal er dit jaar eigenlijk weer zo'n online reserveringssysteem komen? Of zal dit pas na een paar dagen mogelijk zijn? Bij de 6 en de 8 was dit wel direct mogelijk als ik mij goed herinner.

Het liefst zou ik met de release een xs plus reserveren en eerst even in de Apple Store kijken of ik deze niet te groot vindt alvorens ik beslis of ik de reservering afhaal en betaal.
als het niets is kun je hem gewoon weer retour sturen hoor

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mandarijntje
Ik woon zo ongeveer naast de Apple Store Amsterdam dus een reservering en afhaling in de winkel is wel verreweg het makkelijkst. Was bij de 6 en de 8 in ieder geval ideaal! Iemand een idee of dit vanaf de release mogelijk zal zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mandarijntje schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:21:
Ik woon zo ongeveer naast de Apple Store Amsterdam dus een reservering en afhaling in de winkel is wel verreweg het makkelijkst. Was bij de 6 en de 8 in ieder geval ideaal! Iemand een idee of dit vanaf de release mogelijk zal zijn?
Dat weten wij natuurlijk niet maar was bij de X wel het geval. Althans je bestelde in de store en kon hem afhalen in de winkel. Betaling enz is dan al gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 10-09-2018 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:00
Mandarijntje schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:21:
Ik woon zo ongeveer naast de Apple Store Amsterdam dus een reservering en afhaling in de winkel is wel verreweg het makkelijkst.
Meh, ik weet niet hoe het vorig jaar is gegaan, maar bij de lancering van de iPhone 6 (Plus) heb ik ruim 1,5 uur staan wachten met een reservering.
Thuisbezorgen is wel echt de makkelijkste en snelste manier hoor. Uiteraard ligt het wel een beetje aan hoe spectaculair de nieuwe iPhones zijn. Dit maakt de rij natuurlijk langer of korter ;) .

[ Voor 4% gewijzigd door MartijnMartijn op 10-09-2018 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Pff aaaaaaaahhh.. Laat het snel woensdag zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
martijnmartijn schreef op maandag 10 september 2018 @ 16:19:
[...]

Meh, ik weet niet hoe het vorig jaar is gegaan, maar bij de lancering van de iPhone 6 (Plus) heb ik ruim 1,5 uur staan wachten met een reservering.
Thuisbezorgen is wel echt de makkelijkste en snelste manier hoor. Uiteraard ligt het wel een beetje aan hoe spectaculair de nieuwe iPhones zijn. Dit maakt de rij natuurlijk langer of korter ;) .
Tegenwoordig gaat het veel sneller. Je kan gewoon een tijdslot kiezen. Ik stond vorig jaar om 08:10 al buiten. Zolang je een reservering om 08:00-08:15 hebt kun je ook gewoon tijdens dat slot terecht. Er zijn altijd mensen met een latere reservering die de rij langer maken dan nodig, maar die worden gewoon weer weggestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
Een tijdslot later op de dag kiezen, bijvoorbeeld 's middags of na werktijd, kan je gewoon direct doorlopen hoor.
Thuis laten bezorgen, eventueel terugsturen, en weer gaan voor een ander toestel vind ik meer gedoe dan in de winkel gelijk de juiste keuze maken.

[ Voor 45% gewijzigd door Mandarijntje op 10-09-2018 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mandarijntje schreef op maandag 10 september 2018 @ 17:19:
Een tijdslot later op de dag kiezen, bijvoorbeeld 's middags of na werktijd, kan je gewoon direct doorlopen hoor.
Thuis laten bezorgen, eventueel terugsturen, en weer gaan voor een ander toestel vind ik meer gedoe dan in de winkel gelijk de juiste keuze maken.
Maar wisselen van keuze kan niet op launch. Je haalt namelijk een online bestelling op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
Donstil schreef op maandag 10 september 2018 @ 18:05:
[...]

Maar wisselen van keuze kan niet op launch. Je haalt namelijk een online bestelling op.
Idd en er is echt geen keuze voorraad enkel jouw toestel ligt klaar voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Geert1976 schreef op maandag 10 september 2018 @ 18:50:
[...]

Ik kom uit op een hele duistere site.
Ben ik nu gehacked?
Nee woensdag is gehaktdag

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:56:
[...]

Helaas is dat dus wel het probleem. Men wil dit dan gaan doorbereken aan de klant. De ervaring met NFC & Android is dat men niet meer wil betalen voor deze dienst.
Dan is er nog een bank waar het dacht ik wel niks extra's kost, maar dat kan alleen maar met een paar Samsung telefoons die dan ook nog op een bepaalde Android versie moeten zitten.

Het komt er uiteindelijk vast wel, als er maar een het gaat aanbieden dan volgt de rest ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 20:46:
[...]
Helaas is dat dus wel het probleem. Men wil dit dan gaan doorbereken aan de klant.
Heb je daar een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ligt het aan mij of zijn er dit jaar weinig of minder leaks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk bij een van de grootste banken en bij de andere gewerkt en nog wat contacten dus dat zijn mijn bronnen. Dit was wel van een jaar geleden, dus er kan zomaar wat veranderd zijn althans bij die bank waar ik niet meer werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Famous schreef op maandag 10 september 2018 @ 20:52:
Ligt het aan mij of zijn er dit jaar weinig of minder leaks?
Minder? 🤷♂ _O-

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
:+

Weinig danwel minder?

Zo beter? :> :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:14
Famous schreef op maandag 10 september 2018 @ 21:04:
[...]

Weinig danwel minder?

Zo beter? :> :D
Euhm, ongeveer alles wat er te leaken valt is inmiddels geleaked?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
de, vermoedelijk, totale line up van alle nieuwe iPhones die morgenavond gepresenteerd worden:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AF7CQO0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelius89
  • Laatst online: 21:02
Geert1976 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:09:
de, vermoedelijk, totale line up van alle nieuwe iPhones die morgenavond gepresenteerd worden:

[afbeelding]
Toch jammer dat de nieuwe kleuren niet naar naar de andere modellen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Aurelius89 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:52:
[...]

Vind ik niks jammer aan en dat zal Apple ook nooit doen, die kleurenmeuk bij hun premium toestellen. De 'normale' iPhone begint wel echt een lagere positionering te krijgen als ze ook zoveel kleurtjes gaan uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aurelius89 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:52:
[...]

Apple gaat (vermoedelijk) met de 6,1 inch lcd iPhone een beetje hetzelfde doen met kleurtjes als destijds met de iPhone 5C

ik was ruim een week geleden zeer enthousiast over de mogelijk nieuwe Copper color iPhone Xs. Maar mocht het de gouden kleur worden zoals in de foto die ik net plaatste, sla ik over...absoluut niet mijn voorkeur wat betreft gouden kleur

[ Voor 26% gewijzigd door _Bailey_ op 11-09-2018 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Scrtz schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:58:
[...]

Vind ik niks jammer aan en dat zal Apple ook nooit doen, die kleurenmeuk bij hun premium toestellen. De 'normale' iPhone begint wel echt een lagere positionering te krijgen als ze ook zoveel kleurtjes gaan uitbrengen.
Doe mij maar een Xs RED, dan ben ik direct over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelius89
[...]

We hebben vaker een “RED” gezien, zelfs voor de tijd van de X. Dat niet iedere kleur geschikt is voor “premium” kan ik mee inkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Famous schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:01:
[...]

Haha vreselijk vind ik het, ik hou wel van die stijlvolle 'tinten' ipv kleuren. Het allermooiste is nog wel dat tegenwoordig die voorkant eindelijk zwart is bij elk toestel. Op die manier zou ik nog zelfs de champagne kleur durven te kopen, had voor de eerste keer ook een witte iPhone dit jaar :)
Aurelius89 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:03:
[...]

We hebben vaker een “RED” gezien, zelfs voor de tijd van de X. Dat niet iedere kleur geschikt is voor “premium” kan ik mee inkomen.
Klopt maar eigenlijk nooit bij het topmodel en altijd een heel stuk later dan release.

[ Voor 28% gewijzigd door Scrtz op 11-09-2018 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitamine
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 16:59
[...]

Ben oprecht benieuwd waarom kleuren niet bij een premium toestel zou kunnen passen.

Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Vitamine schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:07:
[...]

Ben oprecht benieuwd waarom kleuren niet bij een premium toestel zou kunnen passen.
Nou waarschijnlijk om dezelfde reden dat je ook geen gekleurde Rolex oid kan kopen. Een iPhone wordt toch wel als een stijlvol, premium en luxe product gezien, tinten zoals zwart/wit versterken dat gevoel meer dan een kleurtje zoals rood of blauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
en dan wetende dat waarschijnlijk 3kwart van de mensen toch een (spuuglelijk) hoesje/case om de iPhone doen en de kleur dan eigenlijk geen ene moer meer uitmaakt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Scrtz schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:11:
[...]

Nou waarschijnlijk om dezelfde reden dat je ook geen gekleurde Rolex oid kan kopen. Een iPhone wordt toch wel als een stijlvol, premium en luxe product gezien, tinten zoals zwart/wit versterken dat gevoel meer dan een kleurtje zoals rood of blauw.
Rolex horloges met gekleurde dials zijn er zeker, en vaak zijn die duurder dan de “normale”, in het rood, blauw, groen..

Dan nog de gekeurde bezels en armbanden, al zijn die vaak niet in een uitspattende kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Nou ja goed het blijft natuurlijk persoonlijk maar als je kijkt naar de geschiedenis van Apple dan is dat iig wel hun definitie van premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Geert1976 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:00:

ik was ruim een week geleden zeer enthousiast over de mogelijk nieuwe Copper color iPhone Xs. Maar mocht het de gouden kleur worden zoals in de foto die ik net plaatste, sla ik over...absoluut niet mijn voorkeur wat betreft gouden kleur
Zelfde gouden kleurtje als nu ;)
[...]

Nou waarschijnlijk om dezelfde reden dat je ook geen gekleurde Rolex oid kan kopen.
Die hebben ze ook in kleurtjes :+
O.A Blauw en Groen en Parelmoer en Rood en zelf een Roze achtige ook O-)
En de prijskaartjes daaraan aan zijn stukken hoger dan de gewone eenkleurige :P
Ha ha @Famous zegt dat ook al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Famous schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:01:
[...]

Doe mij maar een Xs MAX RED. Maar die staat er niet tussen. Dus dit keer maar een zwarte nemen ipv mijn huidige witte (zilveren)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
[...]

Ondanks dat ik al die kleuren ook niet mooi vind en er niet bij vind passen, kan je een Rolex wel in andere kleuren krijgen. En ken genoeg mensen met een Rolex in het goud, grijs met groen,grijs met rood & blauw. Dus dat argument gaat niet op ;)

Hopelijk zijn het de nieuwe functies en features die ons overhalen ipv de nieuwe kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Ik wilde dit jaar ook de "gouden" Xs Max eens proberen, maar zoals hierboven vind ik het toch niet zo erg mooi. Dan maar een witte "Silver".
...Misschien toch ff morgenavond afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Tylen schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:46:
[...]

Doe mij maar een Xs MAX RED. Maar die staat er niet tussen. Dus dit keer maar een zwarte nemen ipv mijn huidige witte (zilveren)
Vele vinden de RED mooi maar dit jaar was die er niet eens voor de X volgens mij.
Toch een aparte keuze van Apple als je het mij vraagt.

zijn jouw handen zo groot dat je een Max wilt of waarom zou je die willen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Famous schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:01:
[...]

Vele vinden de RED mooi maar dit jaar was die er niet eens voor de X volgens mij.
Toch een aparte keuze van Apple als je het mij vraagt.

zijn jouw handen zo groot dat je een Max wilt of waarom zou je die willen?
Heb redelijke klauwen ja. Maar ik vind het grote scherm gewoon fijn. Ik kijk veel youtube/pornub en speel veel spelletjes. Groter scherm is gewoon fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Tylen schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:03:
[...]

Heb redelijke klauwen ja. Maar ik vind het grote scherm gewoon fijn. Ik kijk veel youtube/pornub en speel veel spelletjes. Groter scherm is gewoon fijner.

Nog steeds >:)
Toch geen CoC meer eh!

Nee, het normale X formaat vind ik qua handzaamheid toch we perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Famous schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:15:
[...]

Nog steeds >:)
Toch geen CoC meer eh!

Nee, het normale X formaat vind ik qua handzaamheid toch we perfect.
Haha nee elke keer wat anders. Nu speel ik weer 1 of ander balletjes schieten spel. :P

Browser ook veel, veel facebook etc etc. Groter scherm is gewoon lekkerder. Toen ik moest wachten op de levering van de X heb ik een 8+ gekocht. Dat beviel mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Mee eens. Op een groot scherm zie je meer. Ik kijk wel eens Fox sport, en dan is een groter scherm fijner om naar te kijken. Daarnaast worden mijn ogen iets minder en dan is een groot scherm handig. Achteraf misschien nog liever inderdaad de 8Plus gehad als de X die ik nu heb. Maar goed, hopelijk snel de Xs Max.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Doe mij maar een iPhone Xs met de nieuwe AirPods :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 08:31
Voor een groot scherm heb je een tablet :+ Ik snap te behoefte niet om met een stoeptegel in je broekzak rond te lopen.

Ik wil gewoon een telefoon die ik fatsoenlijk met een hand kan bedienen, en hoewel ik vergeleken met andere al grote handen heb vind ik de iPhone 8 en X eigenlijk al iets te groot. Groter hoeft echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Famous schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:41:
Airpods had ik graag gehaald. MAar die dingen blijven nooit in mijn oren hangen helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
Als er nieuwe AirPods uitkomen, koop ik ze direct :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 07:23
Ik hoop eerder op een innovatie betrekking de Apple Watch. Vind het jammer dat het eigenlijk vrij weinig meer kan vergeleken met serie 0. Van mij mag er meer medisch innovatieve geïmplementeerd worden (bloeddruk/bloedsuiker).

Qua iPhone zie ik niet iets innovatief gebeuren behalve nieuwe kleurtje en volledig touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
Ik twijfel nog tussen de XS en de XC, ik ben vooral benieuwd naar het verschil in prijs. Is het verschil qua OLED en LCD heel groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
M0otje schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:49:
Ik hoop eerder op een innovatie betrekking de Apple Watch. Vind het jammer dat het eigenlijk vrij weinig meer kan vergeleken met serie 0. Van mij mag er meer medisch innovatieve geïmplementeerd worden (bloeddruk/bloedsuiker).

Qua iPhone zie ik niet iets innovatief gebeuren behalve nieuwe kleurtje en volledig touchscreen.
LTE met een eSIM in de Apple Watch Series 3 vind ik vrij innovatief. Heb het geluk dat ik ergens woon waar het wél beschikbaar is. Dat andere providers er zo traag mee zijn is jammer. Het is wat mij betreft de beste feature van een Apple Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:14
Ben eens benieuwd naar evt. aankondiging dat siri op de homepod Nederlands heeft geleerd. Vindt het een fantastisch apparaat maar wil graag alle functies kunnen benutten. Wellicht dat rechtstreeks bellen met de homepod dan ook mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelius89
MelvinW schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 13:03:
[...]

LTE met een eSIM in de Apple Watch Series 3 vind ik vrij innovatief. Heb het geluk dat ik ergens woon waar het wél beschikbaar is. Dat andere providers er zo traag mee zijn is jammer. Het is wat mij betreft de beste feature van een Apple Watch.
Eens, ik zit nog op de 1e generatie maar de eSIM zou een goed argument zijn om te wisselen. Jammer dat onze providers nog steeds niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de prijs gaat wel heel snel naar beneden. Al genoeg mensen die hun iPhone X tussen de €550-600 aanbieden. Wie zijn iPhone X nog in bezit heeft en van plan was om het te verkopen, gaat er nu veel minder voor krijgen dan een week geleden.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2018 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Volgens mij gaat de Plus variant echt iPhone Xs Max heten.. Jony, waar ben je mee bezig.

Mocht Jony met een productvideo komen dan is het uiteraard een instabuy door z'n stem alleen al.

[ Voor 36% gewijzigd door mprkooij op 11-09-2018 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
En voor dat zelfde geld koop je een Note 8 nieuw.
mprkooij schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:06:
Volgens mij gaat de Plus variant echt iPhone Xs Max heten.. Jony, waar ben je mee bezig.

Mocht Jony met een productvideo komen dan is het uiteraard een instabuy door z'n stem alleen al.
Vind het ook geen geslaagde naam..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
Zolang duurt het nog:

http://www.appletimer.com/event/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 10:35
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 13:57:
Zo de prijs gaat wel heel snel naar beneden. Al genoeg mensen die hun iPhone X tussen de €550-600 aanbieden. Wie zijn iPhone X nog in bezit heeft en van plan was om het te verkopen, gaat er nu veel minder voor krijgen dan een week geleden.
Gaat inderdaad snel.
Vorig weekend kon ik mijn X 256gb nog verkopen voor 1000euro.

Nu staan er een pak meer op voor veel minder geld.

Ik hou hem nog effe bij en als de IPhone Se van mijn vrouw het begeeft koop ik wel een nieuw toestel en krijgt zij de mijne :-)

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:49
Snakefoodjah schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:10:
[...]

Gaat inderdaad snel.
Vorig weekend kon ik mijn X 256gb nog verkopen voor 1000euro.

Nu staan er een pak meer op voor veel minder geld.

Ik hou hem nog effe bij en als de IPhone Se van mijn vrouw het begeeft koop ik wel een nieuw toestel en krijgt zij de mijne :-)
Ik wil nu juist mijn slag slaan. Je ziet altijd dat na zo een event de prijs alsnog weer stijgen want sommige zijn teleurgesteld, vinden hem te duur of whatever en cancelen dan de verkoop. Ik hoop een X te kopen voor +-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:40
Voor mijn vriendin vandaag een Iphone X 64GB opgepakt (nieuw) voor 675 :) Die is veel te krenterig om 1000+ uit te geven aan een telefoon. Voor dit geld is het goed te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 12:43

n3z

Ik zit er ook over na te denken om de X te kopen. Is dit een goed moment voor een 2de hands of toch na de keynote? hmmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quinten010
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-02 17:12
n3z schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:58:
Ik zit er ook over na te denken om de X te kopen. Is dit een goed moment voor een 2de hands of toch na de keynote? hmmmm.
Ik zou zeker even wachten tot na de keynote ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
n3z schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:58:
Licht eraan of je een goeie deal kunt maken. Rond de €600 lijkt mij prima. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Hoe lang verwachten jullie dat de keynote gaat duren? Eén uur? Anderhalf? Twee?
Pagina: 1 ... 6 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk z’n nieuwe Apple spulletjes. Over “hoe je moet reserveren”, “wat er sneller is CC en iDeal” en “wat er beter gaat de app of de website” is al veel gezegd, zoek daarvoor eerst in het topic voordat je er weer over begint.

Slowchat is ok. Maar hou je wel aan het beleid en blijf ontopic over het Event.