Toon posts:

iBOOD Hunt 28 & 29 augustus 2018 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 34.329 views

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-03 16:30

iBOOD hunt topic

http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nÛg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er waarschijnlijk weer als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussieren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op YouTube wat mensen in het verleden ontvangen hebben. Lees hier meer over de iBOOD BOX.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer is de Hunt dinsdag 228 en woensdag 29 augustus 2018. De hunt start dus de nacht van maandag op dinsdag.!

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/ of op http://producthistory.eu

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 minuten de tijd.

:? Kun je in BelgiÎ/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt bezig is.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan naast de titel van het topic
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif Happy posting! http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

[Voor 0% gewijzigd door Yorinn op 29-08-2018 11:43]

• Jelmer93
Daar gaan we weer!, hopelijk dit keer betere aanbiedingen en boxen.
In een DM met een IBood medewerker te horen gekregen dat ze vanwege de GDPR/AVG wetgeving extra kritisch zijn over welke producten wel of niet in de box gedaan worden.

• IJS-T
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:34
Jelmer93 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:55:
Daar gaan we weer!, hopelijk dit keer betere aanbiedingen en boxen.
In een DM met een IBood medewerker te horen gekregen dat ze vanwege de GDPR/AVG wetgeving extra kritisch zijn over welke producten wel of niet in de box gedaan worden.
Moet ik dit dan lezen dat producten waarop dus persoonsgegevens zouden kunnen staan (geheugen van Actioncam, teruggezonden tablets en laptops, zegmaar alle producten waarvoor je een "loterij box" zou willen scoren), niet langer in een box komen? ;w

• Jelmer93

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:08
Ik vind het wel een beetje zielig dat als mensen eenmaal een box gescoord hebben en de inhoud ze niet bevalt, deze onder WKOA terug gaan sturen...

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03 21:56
Dus meer drones? Op zich niet erg. Of camera lensen. En anders stuur je het gewoon weer retour.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:58

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

vj_slof schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:35:
Ik vind het wel een beetje zielig dat als mensen eenmaal een box gescoord hebben en de inhoud ze niet bevalt, deze onder WKOA terug gaan sturen...
Misschien moeten ze de box dan niet vullen met waardeloze meuk of maatgevoelig spul? Sowieso is de box al een beetje een verzameling retouren geworden. De spullen die erin zitten hebben al wat kilometers gemaakt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• vj_slof
  • Laatst online: 18:08
Señor Sjon schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:24:
[...]

Misschien moeten ze de box dan niet vullen met waardeloze meuk of maatgevoelig spul? Sowieso is de box al een beetje een verzameling retouren geworden. De spullen die erin zitten hebben al wat kilometers gemaakt.
Tja natuurlijk maar dat is nu juist de gok die men neemt.
Maatgevoelig spul geef je dan maar lekker weg als het niet past of bevalt.

Natuurlijk zit zo'n box vol met retouren... Wat verwacht men anders voor zo'n prijs? Of is het juist de verwachting dat er iets bruikbaars in zal zitten?

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:48
Ik denk dat het aantal drones wel gelijk zal blijven :P

Vooral minder laptops, tablets en smartphones. Oftewel hetgene wat boeiend is :P

Ik ben net verhuisd dus ik ga het met een schuin oog wel volgen. Maar boxhunten zal wel niet zo veel meer opleveren als gebruikelijk.
vj_slof schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:32:
Wat verwacht men anders voor zo'n prijs?
Vroeger wás de box een reclamemiddel om mensen naar de Hunt te lokken. De geluksvogels die dit reclamemiddel konden kopen, kochten een doos die voor de helft met 'reclamebudget' gevuld was.

Tegenwoordig lijkt het erop dat ook iBood deze promotie niet meer nodig heeft en probeert het geloof ik zelfs nog op de dozen te verdienen :+

[Voor 37% gewijzigd door Richh op 21-08-2018 21:25]

• pvnzoest
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-03 08:09
Boxsheet staat zoals altijd ook weer online:

https://docs.google.com/s...kpDJxodM/edit?usp=sharing

• Brandts
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-03 10:19
Ik snap de link tussen de nieuwe privacywet en gadgets/laptops in de box niet. Kan iemand me dit uitleggen?

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Brandts schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:10:
Ik snap de link tussen de nieuwe privacywet en gadgets/laptops in de box niet. Kan iemand me dit uitleggen?
Wanneer er kans is dat er vorige-klant-data recovered kan worden van het interne opslaggeheugen in welke vorm dan ook... problemen.

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Anoniem: 472287 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:33:
[...]

Wanneer er kans is dat er vorige-klant-data recovered kan worden van het interne opslaggeheugen in welke vorm dan ook... problemen.
Op zich wel begrijpelijk. Alleen heb ik in de 2 boxen die ik gescoord hebt in het verleden beide een laptop tussen de inhoud.
1 met seal er nog op alleen beschadigde doos
1 was open doos, nog nooit gebruikt
Beide voor goed geld doorverkocht.

Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl

• Anoniem: 472287
  • Niet online
TerrorSource schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:45:
[...]

Op zich wel begrijpelijk. Alleen heb ik in de 2 boxen die ik gescoord hebt in het verleden beide een laptop tussen de inhoud.
1 met seal er nog op alleen beschadigde doos
1 was open doos, nog nooit gebruikt
Beide voor goed geld doorverkocht.
In het verleden. Voordat de "nieuwe" gdpr in werking was.

Er staat ook nergens aangegeven dat ze het helemaal niet meer doen, enkel dat ze voorzichtiger zijn met hun selectie.

• makooy
  • Nu online
Anoniem: 472287 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:46:
[...]

In het verleden. Voordat de "nieuwe" gdpr in werking was.

Er staat ook nergens aangegeven dat ze het helemaal niet meer doen, enkel dat ze voorzichtiger zijn met hun selectie.
Klopt helemaal. Maar daarom zei ik ook "geseald, beschadigde doos" en "open doos, nooit gebruikt".
Beide situatie's zouden nu nog steeds voor kunnen komen omdat de laptops zelf beide ongebruikt waren en er dus ook geen data op de hdd's is gezet/aangepast.

Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl

• Brandts
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-03 10:19
Anoniem: 472287 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:33:
[...]

Ook na het invoeren van deze wet worden er (ook door iBood) regelmatig gereviseerde producten verkocht. Aangezien alle fabrikanten dit soort producten liever opnieuw verkopen (desnoods door het vervangen van enkele onderdelen) lijkt me dit toch geen groot probleem.

• Jelmer93
TerrorSource schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:49:
[...]

Klopt helemaal. Maar daarom zei ik ook "geseald, beschadigde doos" en "open doos, nooit gebruikt".
Beide situatie's zouden nu nog steeds voor kunnen komen omdat de laptops zelf beide ongebruikt waren en er dus ook geen data op de hdd's is gezet/aangepast.
Laten we afwachten wat er deze keer in de box komt,
Ik heb wel eens gehad dat de tablet die ik had ontvangen nog ingesteld stond. Mailadres van vorige persoon was nog ingesteld + foto's in het album.
Dat vind ik dan wel slechte zaak dat dit niet gewiped was voordat ze hem in de box hadden gedaan.

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:43
AWW geen hunt voor mij deze ronde. Morgenochtend operatie en daarna mag ik de eerste periode geen stress hebben, dan moet ik niet voor dozen gaan jagen :P haha

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-03 20:34
Señor Sjon schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:24:
[...]

Dat is toch het hele idee achter de box? Russisch rolette; je wint of je verliest. Bij de laatste hunt was er geen verlies. Als ik naar het
Vorige topic keek zag ik twee verschillende reacties voorbij komen; 1ste) troep, ik stuur het terug. 2de) kijk eens hoeveel geld ik gescoord heb. Kan er mooi winst aan overhouden via marktplaats. En af en toe kwam er een reactie voorbij dat iemand er ook echt wat mee ging doen. Maar dat was sporadisch.

Das niet echt het idee achter de box. Jammer dat de koper zich op de terugstuur plicht kan roepen, maar de boxen worden stuk interessanter als dat niet kan.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:58

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

grote_oever schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:37:
[...]

Dat is toch het hele idee achter de box? Russisch rolette; je wint of je verliest. Bij de laatste hunt was er geen verlies. Als ik naar het
Vorige topic keek zag ik twee verschillende reacties voorbij komen; 1ste) troep, ik stuur het terug. 2de) kijk eens hoeveel geld ik gescoord heb. Kan er mooi winst aan overhouden via marktplaats. En af en toe kwam er een reactie voorbij dat iemand er ook echt wat mee ging doen. Maar dat was sporadisch.

Das niet echt het idee achter de box. Jammer dat de koper zich op de terugstuur plicht kan roepen, maar de boxen worden stuk interessanter als dat niet kan.
Nee, als je niet terug kan sturen, dan komen ze weg met meer meuk versturen en minder hoofdprijzen. Dan gaan mensen gokken op een gunstige 'lootbox'.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Jelmer93
grote_oever schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:37:
[...]

Het is maar goed dat het kan, anders word het een kansspel (is het eigenlijk toch al?) en heeft de Kansspel autoriteit er ook weer wat over te vinden.

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-03 20:34
Señor Sjon schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:11:
[...]

Nee, als je niet terug kan sturen, dan komen ze weg met meer meuk versturen en minder hoofdprijzen. Dan gaan mensen gokken op een gunstige 'lootbox'.
Kip/ei verhaal; wanneer we terug kunnen sturen is het voor ibood minder interessant om duurdere dingen erin te gooien. Je snapt wel dat ibood niet in elke box een drone kan stoppen.

En kort door de bocht, de box is toch ook voor spullen waar ze niet af kunnen komen? De box wordt interessant omdat er soms inderdaad een drone bij zit.

Misschien is het kansspel. Volgens mij zit de waarde wel in de box, maar niemand wil een winnie de pooh wekker/nachtlamp hebben. Daar kan ik niet over oordelen, maar dat maakt de box wel interessanter.

[Voor 4% gewijzigd door grote_oever op 27-08-2018 11:39]

• MichaelNL85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-03 23:06
grote_oever schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:38:
[...]

Kip/ei verhaal; wanneer we terug kunnen sturen is het voor ibood minder interessant om duurdere dingen erin te gooien. Je snapt wel dat ibood niet in elke box een drone kan stoppen.

En kort door de bocht, de box is toch ook voor spullen waar ze niet af kunnen komen? De box wordt interessant omdat er soms inderdaad een drone bij zit.

Misschien is het kansspel. Volgens mij zit de waarde wel in de box, maar niemand wil een winnie de pooh wekker/nachtlamp hebben. Daar kan ik niet over oordelen, maar dat maakt de box wel interessanter.
Uhm.... Misschien zie ik het helemaal verkeerd hoor, maar als wij het terug kunnen sturen kunnen ze er toch beter goede dingen in doen?
Anders kost het hun alleen maar meer geld en ze blijven met spullen zitten van geretourneerde boxen.

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:20
Dit keer zal ik het een beetje in de gaten houden, maar niet voor een box. Dat is 1). bijna niet te doen en 2). van de inhoud van de boxen van vorige keer word ik niet vrolijk.
Zelf hoop ik een Nintendo Switch en een Dyson V7/8/10 Fluffy te bemachtigen. Verder niet echt iets nodig, maja dat was de vorige keer ook :P

Vandaag precies twee weken geleden de Linksys EA9500 router besteld via iBood. Deze zou op 20 augustus worden verzonden maar is er nog steeds niet. Vorige week contact: nee wordt de 27e. Nou ja, je raadt het al, nog steeds niet eens verzonden. Best slecht, ook de communicatie hierover helaas.
Tijdens de vorige hunt ging het qua verzenden eigenlijk wél goed.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Voor de eerste keer een box weten te bemachtigen, zal wel niks zijn, maar wie weet.

• Farezz
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
NotSoSteady schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:06:
Voor de eerste keer een box weten te bemachtigen, zal wel niks zijn, maar wie weet.
Toevallig uit de alle deals sectie?

• NotSoSteady
  • Nu online
Farezz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:07:
[...]

Toevallig uit de alle deals sectie?
Jup.

• remzor
Het laden gaat bij mij erg traag.. zal de drukte wel zijn.

• jigsaws
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-04-2019
Daar was de eerste doos al. Waarschijnlijk vol met kleding? Want hij stond tussen kleding en schoenen.
http://www.ibood.com/nl/n...eze-mooie-grote-doos.html

[Voor 24% gewijzigd door jigsaws op 28-08-2018 00:15]

• jigsaws
Oeps dubbel.

[Voor 94% gewijzigd door jigsaws op 28-08-2018 00:13]

• NotSoSteady
  • Nu online
Kleding, dan hoeven ze de doos niet eens te versturen.

• jigsaws
NotSoSteady schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:15:
[...]

Kleding, dan hoeven ze de doos niet eens te versturen.
Haha ja, die hoef ik ook niet.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:48

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Nu een toffe MicroSD class van Samsung met 256 GB voor +/- 69 euro.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• edwinonair
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-01 14:13
ik had vorige hunt een box, er zat eigenlijk alleen maar rotzooi in, het ligt nog in mijn bijkamer voor de verkoop, maar niemand wilt het hebben hahaha

• Farezz
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Moet zeggen dat ik de deals op de telefoon wel zeker een 5-10 seconden eerder binnen krijg..

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-03 23:06
Ik heb in de Flashsales de Apple iPod TouchV6 gescoord met 16GB opslag, er stond 401% korting bij.
Nu weet ik dat dat vaak vanaf de nieuwprijs gerekend is, maar is het een goede deal of niet?

• remzor
IThom schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:36:
Ik heb in de Flashsales de Apple iPod TouchV6 gescoord met 16GB opslag, er stond 401% korting bij.
Nu weet ik dat dat vaak vanaf de nieuwprijs gerekend is, maar is het een goede deal of niet?
We weten toch helemaal niet wat je ervoor hebt betaald en wat de huidige marktwaarde nu is. Ik zou zeggen check het ff in de pricewatch :)

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:59
Ligt eraan wat je ervoor betaald hebt want wij weten ook niet wat hun als nieuwwaarde pakken. Zal de nieuwwaarde overigens wel met een korreltje zout nemen met als voorbeeld dit

http://www.ibood.com/nl/n...co-24-zakjes-45-gram.html

De nieuwwaarde van 24 zakjes mms is volgens mij echt geen 24 euro in Nederland

• remzor
Nee, iBOOD hanteert dan ook de adviesprijzen zoals deze waren toen het product op de markt kwam. Je begrijpt dat er veel oudheid (spul waar MSH vanaf moet bijv.) tussen de deals zit, dus ook producten die 2/3 jaar geleden al op de markt kwamen. De adviesprijzen zijn dan ook totaal onrealistisch; altijd even de pricewatch checken dus!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-03 23:11

Tokus

www.metalfan.nl

nee, daar stond -401% korting. Negatief.
Want bij de "normale" prijs stond 19,95. Waarschijnlijk een foutje bij het invoeren van de prijzen.

http://www.metalfan.nl

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-02 15:01
Laat het dit keer aan m'n voorbij gaan. De box uit de vorige Hunt was dusdanig pauper dat ik er nog pissig om wordt.

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:49
De box van net is nu nog aan het verwerken...

Spanend maar zal wel niet gelukt zijn.

Edit: Helaas... -O-

[Voor 11% gewijzigd door Tinusvolkel op 28-08-2018 08:31]

Strava

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03 23:29

Sméagol

Master of Mayhem

Ik weet van een oudere thread dat deze site wel eens problemen had met namaak spul. Zijn er recent nog dat soort voorvallen geweest?

Make lovecraft not warcraft. / Films 2022

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-03 19:07
Sméagol schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:29:
Ik weet van een oudere thread dat deze site wel eens problemen had met namaak spul. Zijn er recent nog dat soort voorvallen geweest?
Nee volgens mij is dat niet meer voorgekomen sinds dien.

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:38
Sméagol schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:29:
Ze proberen bij iBOOD zo goed mogelijk op te letten en na verschillende voorvallen in het verleden zijn ze er wel een stuk nauwkeuriger mee.

• Tinusvolkel
@Webcare iBOOD toevallig al codes voor gratis verzending? >:)

[Voor 5% gewijzigd door Tinusvolkel op 28-08-2018 08:52]

Strava

• -Paul-
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
:?

[Voor 21% gewijzigd door -Paul- op 28-08-2018 08:54]

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-02 09:16

• harmpie21
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:30
Omschrijving & tekst denk ik.. Moest zelf ook 2x kijken... xD

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-03 23:06
remzor schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:38:
[...]

We weten toch helemaal niet wat je ervoor hebt betaald en wat de huidige marktwaarde nu is. Ik zou zeggen check het ff in de pricewatch :)
Oh, vergeten er bij te zetten. Ik had em voor €99,95

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:57

Pazo

Mroaw?

Ik vraag mezelf echt af waarom ik nu alweer 2 uur naar dat scherm zit te staren... wat een nutteloze producten komen er weer langs! Driekwart is van dat huishoud-prul wat ik van de rommelmarkt nog niet eens zou meenemen. De hunts dat er nog leuke elektronica in zat zijn echt voorbij... :/

8080Wp op oost / west (Barneveld) • PVOutput
Het grote Enphase topicHaal meer uit je Envoy!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-03 16:50
harmpie21 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:16:
[...]

Omschrijving & tekst denk ik.. Moest zelf ook 2x kijken... xD
yup als ik nu in de geschiedenis kijk is de beschrijving aangepast

http://www.ibood.com/nl/n...gs318-18-port-switch.html

edit ja ik heb hem ook aan staan geen idee waarom let er ook niet echt op

[Voor 10% gewijzigd door hjvg op 28-08-2018 09:45]

FS19 server info http://des-clan.nl

• Tinusvolkel
Een opberg BOX!!!!!

[Voor 6% gewijzigd door Tinusvolkel op 28-08-2018 09:50]

Strava

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 16:19

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ja voor dat geld heb je bij de Action een hele pallet opbergboxen :)

Edit:
ik heb nu al een paar keer in chrome gehad dat er een *PING klinkt en dat de pagina vervolgens 20x achter elkaar gaat refreshen....iemand meer last van? In firefox staat ie ook open en daar heb ik er geen last van

[Voor 62% gewijzigd door Tusk op 28-08-2018 10:29]

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-02 09:16
Hmm oke apart, mits ik het goed heb gezien.
Net kwam in de Hunt de JosepJoseph snijplanken set voorbij voor iets van 32 euro nog wat. En bij de meepakkers staat deze voor 25,95 euro.

Edit: de set bij de hunt was met een chefmes erbij.

[Voor 13% gewijzigd door petjekel op 28-08-2018 10:35]

• nickelz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-02-2021
Die pan staat er ook al 5 minuten.. Geen interesse denk ik xD

I am Keen on IT

• Song
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-02 05:55
Viel mij ook al op, ik heb al verschillende zaken voorbij zien komen die gewoon in "alle deals" staan. Weinig verrassend zo en ik zie niet echt interessante (vette) aanbiedingen voorbij komen.

• gnarlkin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 13:43
petjekel schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:32:
Net kwam in de Hunt de JosepJoseph snijplanken set voorbij voor iets van 32 euro nog wat. En bij de meepakkers staat deze voor 25,95 euro.

Klopt inderdaad 8)7

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03 21:56
Hunt is zeker leuk maar heb helaas teveel dingen om te doen nu. Veel succes iedereen! Het zullen geen laptops/tablets/telefoons misschien zijn, maar drones zijn ook nice!

• MaxForce800
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-03 12:33

MaxForce800

De enige echte.

Goeiemorgen allen, is het mogelijk om een betaalmethode (PayPal) toe te voegen zonder een product te kopen?

Hennig an!

• Tinusvolkel
MaxForce800 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:40:
Goeiemorgen allen, is het mogelijk om een betaalmethode (PayPal) toe te voegen zonder een product te kopen?
Ik dacht dat je iets kon kopen en daarna het product annuleren.

Strava

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-03 21:59
Niet dat ik weet.

Ik hoop nog op een Google Home Mini speaker. Toen hij laatst aangeboden werd donden er rode cijfers op mijn rekening.

Yavu Steam Profile Lanithro

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-03 23:39
Viel mij ook al op maar heb uiteindelijk de zelfde set (inclusief mes) bij de blokker gevonden voor 67.26 euro.

https://www.blokker.nl/p/...-chefsmes-4-stuks/1396508

Dus toch een redelijke deal (als je een mes nodig hebt tenminste)

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

beetje jammer dat bij die sub 40 euro dingen de verzendkosten het verschil met de winkel weer zo klein maken dat je gaat zitten denken, heb ik het nou wel echt nodig!?

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-03 11:01
Normaliter zitten er nog wel eens wat leuke dingen bij, maar wat een bagger is het deze keer zeg.
Of ben ik de enige die er nog echt helemaal niets bij vindt zitten?

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

nee je bent niet de enige :) Allemaal spul wat je bij de Action voor een fractie van de prijs haalt of spul waar niemand iets aan heeft of spul wat iedereen al lang heeft...

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:57

Pazo

Mroaw?

Nee het is echt waardeloos. Heb nu ruim 3 uur zitten kijken maar net het scherm afgesloten.
Ga maar weer eens wat nuttigs met mn leven doen :)

8080Wp op oost / west (Barneveld) • PVOutput
Het grote Enphase topicHaal meer uit je Envoy!

• Arjant2
Tusk schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:19:
nee je bent niet de enige :) Allemaal spul wat je bij de Action voor een fractie van de prijs haalt of spul waar niemand iets aan heeft of spul wat iedereen al lang heeft...
Dat dus. Net alsof ze bij de Action hebben ingeslagen en dat nu voor een hogere prijs doorverkopen 8)7

Waar zijn de NAS-en, receivers, TV's etc? gewoon niets. Alleen maar goedkoper troep...

[Voor 10% gewijzigd door Arjant2 op 28-08-2018 11:26]

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

een duurzame brievenbus van eigenlijk 170 euro...nou Dat groene plastic barrel van mij hangt er al 25 jaar en vertoont nog geen enkele tekenen van slijtage

• Jimmy 1
  • Laatst online: 13-02 16:14
Precies niet veel interesse in de brievenbus...

Hah, toch een iemand op de ibood chat met interesse: "De burg wachter brievenbus, is ze wit van kleur of heeft ze een metaalkleur van uitzicht, is niet goed zichtbaar op de foto en ik vind het nergens in de omschrijving, er staat materiaal staal?"

8)7

[Voor 73% gewijzigd door Jimmy 1 op 28-08-2018 11:31]

• Webcare iBOOD
  • Laatst online: 15-10-2021

Webcare iBOOD

Bedrijfsaccount iBOOD
Voor de eerste 4 liefhebbers van gratis verzending:
BHLXUVHFMDGJ
BHBBFAQFYREL
BHNEPQKDXHGQ
BHTQLEFQQMZS

Happy Hunting!

• Jimmy 1
  • Laatst online: 13-02 16:14
Eentje gebruikt: BHTQLEFQQMZS

Waarvoor dank!

• Tinusvolkel
Eentje gebruikt: BHNEPQKDXHGQ

Waarvoor dank!

Strava

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

haha wtf een sladroger, sous vide...ik wist niet eens dat dat bestond! Zo leer je nog eens wat tijdens een hunt

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:27
Wat een prut vandaag.. Had gehoopt op een iPhone 7/8 voor m'n vriendin, maar ik heb nog niet eens een telefoon gezien lol.

Schuur: 4580Wp Noord & Zuid | Keuken: 1185Wp Zuid | Beneden: MHI 3.5kW - Boven: MHI - 2x 2kW op 4kW Multisplit

• thof1
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-03 15:55

thof1

FP ProMod
BHBBFAQFYREL gebruikt.

"We verwerken nu je bestelling, een moment geduld..." gaat wel erg langzaam, maar kwam na een paar minuten gelukkig alsnog door :)

[Voor 87% gewijzigd door thof1 op 28-08-2018 11:47]

Tijd voor glasvezel in Apeldoorn? Praat en denk mee in een speciaal topic.

• WillemDD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:56
BHLXUVHFMDGJ gebruikt. Bedankt!

• beezjeh
  • Laatst online: 22-03 01:15
BlazeMuis schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:41:
Wat een prut vandaag.. Had gehoopt op een iPhone 7/8 voor m'n vriendin, maar ik heb nog niet eens een telefoon gezien lol.
Geen Iphone's maar ik heb genoeg mobielen gezien onder Dikke Deals!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

petjekel schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:32:

En toch is het opletten: ze begonnen met een AV-receiver van Pioneer voor 349,95.
Deze staat bij de flashsales voor 339,95 euro 8)7

Heb vannacht een paar uurtjes meegekeken, site staat nu al weer een uurtje of wat open maar moet zeggen dat ik het niet heel fanatiek volg: echt interessante dingen heb ik nog niet voorbij zien komen en de kans op een box is echt zo klein dat ik het niet eens probeer.

Wat wel opviel was het verschil in snelheid: ik had vannacht de app open staan op mijn Ipad, en daar kwamen de volgende hints hunts soms een halve minuut (!) eerder door als op mijn laptop. Inmiddels lopen ze weer gelijk, maar dat verbaasde me wel.:?

[Voor 0% gewijzigd door Pietervs op 28-08-2018 12:35. Reden: Autocorrect]

Pvoutput Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)

• van duin
  • Laatst online: 27-11-2020
Webcare iBOOD schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:34:
Voor de eerste 4 liefhebbers van gratis verzending:
BHLXUVHFMDGJ
BHBBFAQFYREL
BHNEPQKDXHGQ
BHTQLEFQQMZS

Happy Hunting!
Heb je er ook voor BE?

• Webcare iBOOD
  • Laatst online: 15-10-2021

Webcare iBOOD

Bedrijfsaccount iBOOD
Deze waren zowel voor klanten uit Nederlands als België te gebruiken :)

• van duin
Webcare iBOOD schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:56:
[...]

Deze waren zowel voor klanten uit Nederlands als België te gebruiken :)
Damn jammer,site haperde en daarna te laat.Volgende keer dan maar.Bedankt

• Tinusvolkel
Die was snel.....

[Voor 77% gewijzigd door Tinusvolkel op 28-08-2018 12:09]

Strava

• Arjant2
Waardeloze site. Op de pc kwam die niet eens, op de app wel, maar kansloos.

Maar ja, whats new ;)

[Voor 14% gewijzigd door Arjant2 op 28-08-2018 12:07]

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
Ik neem aan dat Ibood onderzoek heeft gedaan en daarom heeft besloten dat het nu het huishoud uurtje is, wat een rotzooi, een sladroger, een strijkplank, meerdere snijplanken achter elkaar...

• Arjant2
Wren schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:07:
Ik neem aan dat Ibood onderzoek heeft gedaan en daarom heeft besloten dat het nu het huishoud uurtje is, wat een rotzooi, een sladroger, een strijkplank, meerdere snijplanken achter elkaar...
en een box tussendoor ;)

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

aaah ik had hem, druk ik op verder winkelen ;(

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
Rijkelijk gevuld met messen, pannen, strijkplanken....

• Arjant2
Tusk schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:09:
aaah ik had hem, druk ik op verder winkelen ;(
Nou op afrekenen drukken had ook weinig zin kan ik je vertellen...

• van duin
Arjant2 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:06:
Waardeloze site. Op de pc kwam die niet eens, op de app wel, maar kansloos.

Maar ja, whats new ;)
Pc kwam die wel maar ging heel snel.App kwam die sneller.Zou niet mogen maar helaas.Na 12 jaar mij nog nooit gelukt,anderen lukt het wel regelmatig.Men zou bij Ibood betere oplossingen moeten gaan zoeken om de box aan te bieden...

• Arjant2
van duin schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:15:
[...]

Pc kwam die wel maar ging heel snel.App kwam die sneller.Zou niet mogen maar helaas.Na 12 jaar mij nog nooit gelukt,anderen lukt het wel regelmatig.Men zou bij Ibood betere oplossingen moeten gaan zoeken om de box aan te bieden...
hier op de pc niet, en inderdaad komen de aanbiedingen op de app soms wel een minuut eerder dan op de pc. Dat zou niet moeten mogen.
Mij ook nog nooit gelukt een box te scoren wat dat betreft.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:35

Pierre

Van nature lui!

Wat komt er een rommel voorbij

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-03 19:57
Pietervs schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:50:
[...]

En toch is het opletten: ze begonnen met een AV-receiver van Pioneer voor 349,95.
Deze staat bij de flashsales voor 339,95 euro 8)7

Heb vannacht een paar uurtjes meegekeken, site staat nu al weer een uurtje of wat open maar moet zeggen dat ik het niet heel fanatiek volg: echt interessante dingen heb ik nog niet voorbij zien komen en de kans op een box is echt zo klein dat ik het niet eens probeer.

Wat wel opviel was het verschil in snelheid: ik had vannacht de app open staan op mijn Ipad, en daar kwamen de volgende hints soms een halve minuut (!) eerder door als op mijn laptop. Inmiddels lopen ze weer gelijk, maar dat verbaasde me wel.:?
bedankt! mijn receiver is vd week overleden, zag deze idd voorbij komen en wilde deze nog in de hunt meepakken, Nu dus via de flash sale gekocht :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Song
Bij mij gaat die gong ook als er niet een nieuw product wordt aangeboden....

• van duin
Arjant2 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:16:
[...]

hier op de pc niet, en inderdaad komen de aanbiedingen op de app soms wel een minuut eerder dan op de pc. Dat zou niet moeten mogen.
Mij ook nog nooit gelukt een box te scoren wat dat betreft.
Alle tips ten spijt die we van ibood krijgen (one click,ingelogd zijn,gegevens ingevuld etc.)het helpt allemaal niet.Factor geluk hoort erbij maar dat er zijn die bijna elke hunt geluk hebben(soms meermaals met ander adres) ontkracht die stelling.Ik ga er mijn tijd niet meer insteken.

• Arjant2
Song schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:23:
Bij mij gaat die gong ook als er niet een nieuw product wordt aangeboden....
Mooie is dat er dan waarschijnlijk wel een nieuwe is. Via de app zie je namelijk wel een andere aanbieding.

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:06
Hier ook nooit gelukt. Meerdere malen wel op kunnen klikken, maar dan liep de achterliggende pagina vast. Zonder script ben je kansloos denk ik.

• Song
Arjant2 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:24:
[...]

Mooie is dat er dan waarschijnlijk wel een nieuwe is. Via de app zie je namelijk wel een andere aanbieding.
De app werkt bij mij helemaal niet: Oeps! Het lijkt er op dat er iets fout is gegaan....

• crazywarning
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-12-2022
Vandaag de box weten te bemachtigen. Via de app nog wel. Website werd niet eens weergegeven.

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:18
Pff. is dit 'ikeukenapparatuur.nl' of ibood... Ik wist niet dat de Mediamarkt zoveel keukentroep verkocht.
Ik zie alleen maar pannen, servies en bestek voorbij komen...

Litebit.eu voorraad check :).

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen, zoals gewoonlijk, geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee