Toon posts:

iBOOD Hunt 29 & 30 mei 2018 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 44.517 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

iBOOD hunt topic

http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nÛg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er waarschijnlijk weer als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussieren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op YouTube wat mensen in het verleden ontvangen hebben. Lees hier meer over de iBOOD BOX.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer is de Hunt dinsdag 29 en woensdag 30 mei 2018. De hunt start dus de nacht van maandag op dinsdag.7!

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/ of op http://producthistory.eu

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 minuten de tijd.

:? Kun je in BelgiÎ/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt bezig is.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan naast de titel van het topic
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif Happy posting! http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• miicker
  • Niet online
De hunt is hier aangekondigd: https://hunt.ibood.com/nl/
Er staat dat deze start op 29 mei. In eerste instantie kon ik niet vinden of hij 1 of 2 dagen ging duren, maar die in de titel van het tabblad staan dat het wel degelijk 29 en 30 mei is.

En ja ik weet dat de hunt de laatste keren niet geweldig was :)

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Stond ook in de dagelijkse nieuwsbrief.

Ik zoek maar één ding, de Vivoactiv 3 die afgelopen zondag binnen een paar uur uitverkocht was. Verder heeft iBood veel teveel meuk tegenwoordig, het is bijna een digitale Action qua assortiment.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-06 10:22

Mitchell

Ondertitel

miicker schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:52:
...
En ja ik weet dat de hunt de laatste keren niet geweldig was :)
Doe al jaren mee en vermaak me eigenlijk wel prima met de hunt (als is het maar omdat mensen erover klagen). Komen soms leuke dingen langs, soms krijg ik een doos te pakken, soms gaat alles mis. Such is life. :9

Vorige hunt de Zolo Liberty+ oortjes gekocht voor €69.95 (nieuwprijs $149.99) en zeer tevreden mee. _/-\o_

[Voor 13% gewijzigd door Mitchell op 16-05-2018 12:27]

Signature

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:20

Tusk

Sticky Bomb likes you!

kijk nu al uit naar de slowchat :) En de drang om toch een keer zo'n box te kunnen scoren.

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-06 14:10
Wil nog altijd zo'n box scoren, maar als ik achteraf de reacties zie van mensen met een box vraag ik me steeds vaker af of het nog wel de moeite is.

Denk dat ik beter een wat zout kan kopen ipv een ibood box, daar wordt je net zo zout van :+

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:09
Af en toe wel leuk om precies als de hunt begint te kijken in de Flash sales, komt vaak genoeg iets leuks langs en dan is er ook nog niks uitverkocht ;)

Laatst nog een hunt was er van 0:00 tot 0:03 een Apple Watch voor €35 (wss een foutje, maar toch)

[Voor 30% gewijzigd door Jochemd13 op 16-05-2018 14:15]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pvnzoest
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-06 09:32
Boxensheetje is ook weer online:

Hier

• 1ntroduc3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-06 15:43
Het is ook de 30e, net mail gehad!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Cool! Dit ga ik in de gaten houden, ze hadden twee maandjes geleden de DJI Spark voor €299,- ik hoop dat ze er daar nog wat van hebben :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:04
Even kijken of ik dit keer wel een pricewatch: Edifier R1700BT (Zwart) kan scoren. Als ze maar niet wéér met die leds komen aankakken :)

Zojuist de Edifier R1850db besteld voor 118,95 eurootjes.

Was een geslaagde hunt voor me, veel succes met jullie zoektocht naar koopjes :)

[Voor 24% gewijzigd door atillicious op 29-05-2018 00:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:22
Is er eigenlijk geen paypal 7,50 kortingsactie deze keer?
Ik krijg hem niet gevonden.....

Strava

Acties:
  • 0Henk 'm!

• reinders00
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-05-2022
Tinusvolkel schreef op maandag 28 mei 2018 @ 16:07:
Is er eigenlijk geen paypal 7,50 kortingsactie deze keer?
Ik krijg hem niet gevonden.....
lijkt er inderdaad niet op. Heb zelf ook al even zitten zoeken.

Maar iBood, als je meeleest....., Als jullie nog zo'n Pioneer VSX-932 van de vorige hunt over hebben dan heb ik wel belangstelling, zie hem graag langskomen :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:17
Nooit meegedaan aan een "Hunt". Is het zo dat items die 5 minuten op de site staan op een later moment ook eens terugkomen? Of kån dit in ieder geval? Wordt lastig anders wanneer men moet werken, aangezien het doordeweeks is en er eigenlijk alleen (korte) avonden over blijven :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• reinders00
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-05-2022
remzor schreef op maandag 28 mei 2018 @ 23:33:
Nooit meegedaan aan een "Hunt". Is het zo dat items die 5 minuten op de site staan op een later moment ook eens terugkomen? Of kån dit in ieder geval? Wordt lastig anders wanneer men moet werken, aangezien het doordeweeks is en er eigenlijk alleen (korte) avonden over blijven :9
De meeste items komen wel een keer of 6 voorbij. Tenzij er echt nog een kleine voorraad van is of het een unieke deal is, maar dat is in de laatste paar hunts eigenlijk niet meer het geval.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:11
remzor schreef op maandag 28 mei 2018 @ 23:33:
Vaak komen aanbiedingen vaker terug, met uitzondering van de 'superdikke' aanbiedingen waar ze reclame mee maken (vorige hunt kwam er 1x een setje iPhone X langs bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 17:39

Famous

R 400+

Ze adverteren voor de Switch met 30% korting, dacht wellicht leuk voor mijn neefjes dan.
Wordt die aangeboden met 15% korting 8)7

Gelijk al weer klaar met de hunt..
al zal morgen op het werk alsnog een schermpje openstaan..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb het dekbed al hoor :P
Was weer nodig.

Wacht nu nog op een hele grote bundel AA batterijen en een DJI drone (liefst Spark of Mavic Air)
Famous schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 00:12:
Ze adverteren voor de Switch met 30% korting, dacht wellicht leuk voor mijn neefjes dan.
Wordt die aangeboden met 15% korting 8)7

Gelijk al weer klaar met de hunt..
al zal morgen op het werk alsnog een schermpje openstaan..
Kan natuurlijk nog komen. Die was de versie met rood en blauw toch? Misschien hebben ze de grijze met 30% korting.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:17
Yea! Ik heb waar ik (mainly) voor ben gekomen: een Lenovo Legion Gaming laptop.
Ook al vind ik ze vrij lelijk, de specs en prijs is goed (voor combi gaming/werk/studie).

Voor mijn vriendin wil ik de Switch, maar de eerste aanbieding met 15% korting was niet goed genoeg. Wacht op de 30%.. hopelijk morgen.

[Voor 29% gewijzigd door remzor op 29-05-2018 00:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:15
Deze hunt topics worden ook per keer rustiger zeg.

Eigenlijk zeggen alle Flashsales altijd al hoe de hunt gaat zijn. Dit zijn vaak producten die gedurende de hunt ook gewoon weer voorbij komen voor dezelfde of vergelijkbare prijzen. In de Flash stonden voorheen nog wel eens wat toppers, maar na wat gescroll vind ik (deze lading) het wel meevallen. Hoop dat ze nog wat verkopen van onze oosterburen, die flashssales van afgelopen weken waren best de moeite waard (zelf bv een condensdroger van 160euro (375nieuw) op de op getikt, top ding.

Voor nu toch stiekem wat socken en een capture card gescoord, maar heb niet meer het geduld de hunt te volgen. Succes voor de dooshunters!

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Señor Sjon schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:19:
Stond ook in de dagelijkse nieuwsbrief.

Ik zoek maar één ding, de Vivoactiv 3 die afgelopen zondag binnen een paar uur uitverkocht was. Verder heeft iBood veel teveel meuk tegenwoordig, het is bijna een digitale Action qua assortiment.
Wat moest die kosten?

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:11
Na tientallen hunts kon ik de verleiding niet weerstaan heb ik eindelijk de hoofdkussens gekocht :')

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Song
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-06 21:18
De hierboven genoemde "producthistorisch" pagina bestaat niet meer. (staat bij "Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?")

Edit; deze link werkt niet meer; http://producthistory.eu
(Zodat deze pagina aangepast kan worden...)

[Voor 28% gewijzigd door Song op 29-05-2018 07:07. Reden: Verduidelijking]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pvnzoest
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-06 09:32
Song schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 06:56:
De hierboven genoemde "producthistorische" pagina bestaat niet meer. (staat bij "Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?")
op 1dk staat een history..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Net ff doorheen gescrold, ik vind 't een beetje mager want ik zoek geen keuken-, klus- en tuin apparaten. Doe je dat wel dan heb je keus. Maar al wel wat gekocht: amazfit bip uit de Flash deals. 9 euro duurder dan via Gearbest, zonder risico op gesnaaid worden bij de douane en een retouradres in NL bij issues. Prima deal.

Mijn hoofdkussens vaan jaren geleden kunnen ook wel een keer vervangen worden, trouwens :)

[Voor 11% gewijzigd door Bundin op 29-05-2018 09:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het gaat helaas nog niet zo hard :)

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 17:39

Famous

R 400+

Donstil schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 00:25:
Ik heb het dekbed al hoor :P
Was weer nodig.

Wacht nu nog op een hele grote bundel AA batterijen en een DJI drone (liefst Spark of Mavic Air)

[...]

Kan natuurlijk nog komen. Die was de versie met rood en blauw toch? Misschien hebben ze de grijze met 30% korting.
Tja, alles kan maar echt scherp is het niet.
Benieuwd wat de gehele dag beetje voorbij komt..

Edit; komt die net met 29% voorbij ben ik te laat door die captcha, stapte met de auto in :+

[Voor 8% gewijzigd door Famous op 29-05-2018 08:09]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

daar is je switch, uhh was

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sveninho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2022
Zo spannend zeg die hunt! Ik sluit me hier ook maar even aan in de rij. _/-\o_

Aan de Switch jagers; Zijn er meerdere consoles voorbij gekomen of alleen deze?

[Voor 34% gewijzigd door Sveninho op 29-05-2018 08:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:49
Ik heb net een nieuwe 4K HDR capable receiver nodig :+
come to papa! O-)
Sveninho schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:13:
Zo spannend zeg die hunt! Ik sluit me hier ook maar even aan in de rij. _/-\o_

Aan de Switch jagers; Zijn er meerdere consoles voorbij gekomen of alleen deze?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

Is het handig om de geschiedenis-link in de topicwarning te zetten? O-)

[Voor 75% gewijzigd door Waah op 29-05-2018 08:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sveninho
Waah schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:14:
come to papa! O-)

[...]

Ik stem ja!
Overigens zegt je link dat het om de hunt van 2016 ging/gaat. Of moet ik dit negeren?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Waah
Sveninho schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:19:
[...]

Ik stem ja!
Overigens zegt je link dat het om de hunt van 2016 ging/gaat. Of moet ik dit negeren?
Jup. De site wordt niet echt meer bijgehouden :+ maar zolang die werkt, werkt die.
Zolang de aanbiedingen een beetje lijken te kloppen kan je er wel op vertrouwen O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sveninho
Waah schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:20:
[...]

Jup. De site wordt niet echt meer bijgehouden :+ maar zolang die werkt, werkt die.
Zolang de aanbiedingen een beetje lijken te kloppen kan je er wel op vertrouwen O-)
I see! Mijn dank is my grande.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-04 11:37
Gaan we weer!
Die switch was best een goede aanbieding toch?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
ik heb al 17 boxen gescoord deze hunt oOo

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Waah
miicker schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:41:
ik heb al 17 boxen gescoord deze hunt oOo
que?

17 oral b opzetstukjes zeker :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sveninho
Waah schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:51:
[...]

que?

17 oral b opzetstukjes zeker :+
Of scheermesjes. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• harmpie21
  • Laatst online: 16:21
Iemand ervaring met deze zaak? https://www.fotoproducten.nl/

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zspirit
ooit wat besteld ook met ibood voucher, was prima.
Komen nog wel verzendkosten bij als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 12:09
Bah switch al geweest. Nou hopen dat ie nog een keer komt :P

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

hopelijk komen er wat campingspulletjes voorbij O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• harmpie21
Zspirit schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:56:
[...]

ooit wat besteld ook met ibood voucher, was prima.
Komen nog wel verzendkosten bij als ik mij niet vergis.
Klopt, € 7,50 per foto. Als deze nogmaals komt maar ff bestellen denk ik.

Zonder deze voucher betaal je € 57,50.
Met deze deal: € 25,45. (korting meer dan 50%)

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

Ik vind het enorm jammer dat ik die switch van €233,95 heb gemist, dat is echt een idioot goeie deal. ;(

[Voor 4% gewijzigd door Mitchell op 29-05-2018 09:02]

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Gloeiende ik denk ik bestel die dekbedden. Ff vlug mijn leveradres aanpassen, want dat zal wel niet zo hard... PING PING, PING PING :( ;(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:23
Iemand ervaring met de dbrante1928 laptoptassen?
Heb er nu een gekocht via ibood en het het lijtk een fatsoenlijk merk te zijn.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Webcare iBOOD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-10-2021

Webcare iBOOD

Bedrijfsaccount iBOOD
Om de HUNT op Tweakers goed te beginnen, speciaal voor jullie 5 coupons die recht geven op gratis verzending:
Hunt5iN7k4
Huntucwzww
HuntfdlNQD
HuntnppEWV
HuntPx3Csr
Wie het eerste komt....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:16
Webcare iBOOD schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 09:30:
Om de HUNT op Tweakers goed te beginnen, speciaal voor jullie 5 coupons die recht geven op gratis verzending:

[...]

Wie het eerste komt....
Code's zijn niet (meer) geldig?

U vraagt, wij WebMaken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

bedankt Mitch377! |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
d:)b
zag het topic net voorbij komen in de active topics.

Thanks, bijna weer een hunt gemist.

blijkbaar krijg ik geen Ibood emails meer, GDPR ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Song
Pfff, die Google Daydream View VR Bril, is toch effe twijfelen..... versie 1 is het, maar wel een goede prijs!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-06 13:09
Viper® schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 09:35:

blijkbaar krijg ik geen Ibood emails meer, GDPR ?
Mail gehad op 23/5 dus GDPR zou er voor niks mogen tussen zitten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-06 22:37
Ik ben er ook weer bij
Op zoek naar;

Nintendo Switch
DJI Spark (Fly More) (Mits goede prijs)
Leuke gadgets voor in huis

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

199 was ie (advies 299 en op Amazon alles tussen de 220 en 280, afhankelijk van wanneer je kijkt).
come to papa! O-)

[...]

O-)

[Voor 27% gewijzigd door Señor Sjon op 29-05-2018 09:41]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tronic schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 09:38:
[...]

Mail gehad op 23/5 dus GDPR zou er voor niks mogen tussen zitten.
Owja ik zie het net.
Dan krijg je van ons €5 shoptegoed 😉. (Te gebruiken tot en met 27 mei 2018)
tot de hunt dus, lekker getimed }:|

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valandin
S
come to papa! O-)

[...]

Staat er hier geen tussen?
http://www.ibood.com/nl/n...s/36782/3768/dikke-deals/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Webcare iBOOD

Webcare iBOOD

Bedrijfsaccount iBOOD
henk1994 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 09:34:
[...]

Code's zijn niet (meer) geldig?
Aye, iets met blij en een dode mus. We zullen zo even wat nieuwe codes plaatsen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:24
Webcare iBOOD schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 09:47:
[...]

Aye, iets met blij en een dode mus. We zullen zo even wat nieuwe codes plaatsen :)
Hebben jullie toevallig nog Playstations of andere consoles die eraan komen? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-06 09:13

Mx-KAEY

Mx-KÆY

Ik zat een beetje na te denken over die tv en de afmetingen te checken en poef hij was al weg... Gaat soms echt zo snel!!

-- Mx-Generætion --

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Webcare iBOOD schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 09:47:
[...]

Mensen doodmaken met blije mussen, arme mensen en mussen :+

Zitten er nog afzuigkappen in de pijplijn? :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sarvesh50
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 18:59
de anker powerbank stond er minder dan een minuut op :p
Niet erg.. was niet de usb-c versie die ik wil..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• harmpie21
Yeah!!! Zo juist mailtje van free shipping gekregen van iBOOD!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MineMine
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-06 23:19
Valandin schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 09:40:

DJI Spark (Fly More) (Mits goede prijs)
Die zoek ik ook..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DieBrave
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13:06
Was er de vorige hunt voor ik dacht 280-300€, maar dat was alleen de spark. Ik heb hem toen ook gekocht maar direct geannuleerd omdat een RC alweer 150€ kost en extra batterijen heb je met dit apparaat wel nodig ;), heb hem 3 maanden in bezit gehad voor de overstap naar de Mavic Air.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MineMine
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-06 23:19
DieBrave schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:16:
Was er de vorige hunt voor ik dacht 280-300€, maar dat was alleen de spark. Ik heb hem toen ook gekocht maar direct geannuleerd omdat een RC alweer 150€ kost en extra batterijen heb je met dit apparaat wel nodig ;), heb hem 3 maanden in bezit gehad voor de overstap naar de Mavic Air.

[...]
Klopt toen zag ik hem ook, maar toen had ik nog niets van "even wachten" Toen zag ik iemand anders er mee spelen en dan merk je dat je hem ook wil.. :+

De Mavic Air vind ik weer net iets te duur voor speelgoed.
Zag DJI Spark Alpine White + Remote Controller voor €425,- elders :+ dus wacht vandaag af.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Webcare iBOOD

Webcare iBOOD

Bedrijfsaccount iBOOD
Webcare iBOOD schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 09:30:

Hunt5iN7k4
Huntucwzww
HuntfdlNQD
HuntnppEWV
HuntPx3Csr

Wie het eerste komt....
Indien nog niet gebruikt, werken deze codes weer :)

[Voor 9% gewijzigd door Webcare iBOOD op 29-05-2018 10:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valandin
DieBrave schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:16:

[...]
Je kan de RC voor €90 kopen tegenwoordig :p
Extra batterijen ook voor een paar tientjes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zspirit
and its gone.
Het was een doos mensen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wow! Dat was een flitsdoos!

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Leander465
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 07-06 13:52

Dat was de hunt guys.
Veel plezier allemaal!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zspirit
Leander465 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:50:
[afbeelding]
Dat was de hunt guys.
Veel plezier allemaal!
nice man gefeliciteerd!
hoop dat er wat moois in zit :>

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sarvesh50
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 18:59
Leander465 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:50:
[afbeelding]
Dat was de hunt guys.
Veel plezier allemaal!
gefeliciteerd

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gr8slayer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 20:22
Ik heb 237x op het donkere vakje geklikt bij de doos.

Play every day

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-05 00:46
gr8slayer schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:51:
Ik heb 237x op het donkere vakje geklikt bij de doos.
Dus ik ben niet de enige :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Widow
  • Laatst online: 07-06 14:34
Hoe zat het ook al weer met die dozen, met post-its op je scherm zodat je weet waar je moet klikken zodra die komt :') ach ja, ik heb vanochtend iig de SNES classic weten te scoren.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sveninho
Widow schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:55:
Hoe zat het ook al weer met die dozen, met post-its op je scherm zodat je weet waar je moet klikken zodra die komt :') ach ja, ik heb vanochtend iig de SNES classic weten te scoren.
Ik wacht in spanning tot/of die terug komt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zspirit
Widow schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:55:
is die niet gewoon leverbaar tegenwoordig?

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand of er ook lichaamsdelen in de Bosch MUZ8FA1 Vleesmolen kunnen?

Ik vraag dit voor een vriend :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Widow
  • Laatst online: 07-06 14:34
Zspirit schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:57:
[...]

is die niet gewoon leverbaar tegenwoordig?
Jawel, staat ook in de pricewatch. Maar ibood had hem voor een lagere prijs dan de goedkoopste leverancier in de pricewatch :)

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Donstil schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:05:
Weet iemand of er ook lichaamsdelen in de Bosch MUZ8FA1 Vleesmolen kunnen?

Ik vraag dit voor een vriend :+
Bot blijft een issue he :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ook, mag ook de Spark los zijn. Voor € 250/299 en een losse controller (€99,-) is dat nog een fijne deal.
(Ik had al een Mavic pro maar nadat ik hem verkocht had mis ik hem toch een beetje)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-05 20:47
Webcare iBOOD schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:21:
[...]

Indien nog niet gebruikt, werken deze codes weer :)
Werken geen van allen - als je er nog een paar hebt, zie ik deze graag tegemoet :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

aaaaah captcha en weer terug naar de dikke doos pagina...PING PING ;(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zspirit
Sveninho schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:55:
[...]

Ik wacht in spanning tot/of die terug komt!
Nu

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zspirit
Tusk schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:31:
aaaaah captcha en weer terug naar de dikke doos pagina...PING PING ;(
Hij was al weg toen ik bij mn winkelmandje kwam :(

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

Ben benieuwd of de bestelling er doorheen komt. Zo ja, dan is dit m'n derde doos worden in 4 of 5 jaar.

EDIT: Nope, niet gekregen. Helaas. Zal wel karma zijn.

[Voor 100% gewijzigd door Mitchell op 29-05-2018 11:42]

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leander465

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sveninho
Net een minuut te laat. Vreselijk dit. :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djneo-nl
  • Laatst online: 15:01
een doos, ik klik. betaal pagina. klik op betalen en "de inhoud van je winkelwagentje is verandert"

geen doos :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Song
Als je via de app besteld, krijg je dan (bij de doos) ook zo'n zwart vlak/captcha waar je moet klikken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

Uiteindelijk toch niet gekregen. Helaas pindakaas. :'(

[Voor 74% gewijzigd door Mitchell op 29-05-2018 11:38]

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leander465
Song schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:36:
Als je via de app besteld, krijg je dan (bij de doos) ook zo'n zwart vlak/captcha waar je moet klikken?
Volgensmij niet? Ik weet wel dat op de app de doos vele male later komt of soms zelfs helemaal niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:32
Song schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:36:
Zover ben ik helaas niet gekomen. Heb mn mobiel naast mn laptop en ik dacht dat ik snel was... maar helaas.

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:17
1dagskoopjes ook down?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vini-Vidi-Vici
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:02
Ligt de website 1dagskoopjes.nl ook bij jullie eruit?

-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaïr.exe
PAHvandam schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:45:
Ja dus haha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zspirit
PAHvandam schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:45:
Hier werkt hij prima

Edit: nevermind :/

[Voor 7% gewijzigd door Zspirit op 29-05-2018 11:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaïr.exe
Zspirit schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:46:
[...]

Hier werkt hij prima

Edit: nevermind :/
Ook als je het nu refresht?

Edit: nevermind as well :P

[Voor 7% gewijzigd door Jaïr.exe op 29-05-2018 11:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-06 21:22
Jaïr.exe schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:47:
[...]

Ook als je het nu refresht?

Edit: nevermind as well :P
Bij mij werkt die ook niet. Wel de Twitter pagina van hun eronder.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zspirit
Lol deze doos was instant gone

Acties:
  • 0Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-05 20:47
Zspirit schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:54:
Lol deze doos was instant gone
zit gewoon een box troll daar bij Ibood
Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee