Er blijven boxjes komen maar ik ben te traag 

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Idd en dat zonder die 1dagskoopjes mechaniek.Zspirit schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:54:
Lol deze doos was instant gone
Ach ja, voor mij persoonlijk heb ik de "hoofdprijs" vannacht al binnen gehaald
Ja Cinderella dekbek om 00:05?remzor schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:59:
[...]
Ach ja, voor mij persoonlijk heb ik de "hoofdprijs" vannacht al binnen gehaald
Maar wel leuk om bij te houden en het te proberen als je de tijd hebt
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nou ik weet dat omdat ik hem zelf gekocht heb
Hij is weer onlinePAHvandam schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:45:
Ligt de website 1dagskoopjes.nl ook bij jullie eruit?
[Voor 15% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 29-05-2018 13:02]
Leuk voor op de auto, schijnt helemaal hip te zijn
Bekend van the Office:HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:03:
[...]
Leuk voor op de auto, schijnt helemaal hip te zijn
[Voor 76% gewijzigd door Viper® op 29-05-2018 14:06]
Jep bij betalen stap knalt ie eruit.Arunia schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:06:
Weer een doos voorbij en weer te laat door extra moeten klikken. haha.
Lol ik kwam tot aan de captcha daarna was hij alweer weg.Arunia schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:06:
Ik kwam voor de tweede keer vandaag bij de captcha maar daarna ging hij direct door naar de volgende aanbiedingArunia schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:06:
Vind maar erg verdacht allemaal, je ziet ook maar heel weining mensen met zo een doos op youtube.Toettoetdaan schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:07:
[...]
Ik kwam voor de tweede keer vandaag bij de captcha maar daarna ging hij direct door naar de volgende aanbieding
S23 > Tab S8 > ATV 4K > Airtags < Macbook Pro M1 < IPad Iphone 12 PM < Garmin Fenix Pro 6X
Heb er zelf 2 gescoord, wel foto's van gemaakt maar geen unboxing. misschien doe ik dat wel bij de volgende.ken-dj schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:08:
[...]
Vind maar erg verdacht allemaal, je ziet ook maar heel weining mensen met zo een doos op youtube.
Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl
In de afgelopen jaren heb ik er twee gescored, dus het kan wel, maar dat was wel voor de overname van MediaMarkt.ken-dj schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:08:
[...]
Vind maar erg verdacht allemaal, je ziet ook maar heel weining mensen met zo een doos op youtube.
Lang niet iedereen die zoiets koopt neemt de moeite om het te gaan filmen e.d. lijkt me. Zo'n filmpje kijken is mij al teveel moeite, laat staan er zelf een makenken-dj schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:08:
[...]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Once again open up your bag of tricks!
Ja dat dan ook wel weer, zie alleen zo weinig winnaars ook op hun forum.Chakotay schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:11:
[...]
Lang niet iedereen die zoiets koopt neemt de moeite om het te gaan filmen e.d. lijkt me. Zo'n filmpje kijken is mij al teveel moeite, laat staan er zelf een maken
S23 > Tab S8 > ATV 4K > Airtags < Macbook Pro M1 < IPad Iphone 12 PM < Garmin Fenix Pro 6X
100 euro is niet bepaald weggeven, en de reacties zijn matig ( afgelopen hunts )ken-dj schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:15:
[...]
Ja dat dan ook wel weer, zie alleen zo weinig winaars ook op hun forum.
Denk, dat er een stuk of 5 worden weggeven, en je echt gelukmoet hebben ofzo
https://www.internet-bike...bele-fietstas-26l-zwart/# 7,90Arunia schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:21:
Net fietstassen gemist, echter heb ik afgelopen weekend al mooie besteld.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Als ik zie wat er in de dozen zat bij vorige hunts. Lijkt wel op gratis geld weggeven.😉😋 #lottoHeAdWaVe74 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:15:
[...]
100 euro is niet bepaald weggeven, en de reacties zijn matig ( afgelopen hunts )
ik heb zelf 650+ bij beide dozen eruit gehaald, dus 1300+ winst op 2 dozen is niet niks...ken-dj schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:26:
[...]
Als ik zie wat er in de dozen zat bij vorige hunts. Lijkt wel op gratis geld weggeven.😉😋 #lotto
Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl
OKay, ik blijf het toch maar proberenTerrorSource schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:26:
[...]
ik heb zelf 650+ bij beide dozen eruit gehaald, dus 1300+ winst op 2 dozen is niet niks...
Geldt alleen voor 'hunt' deals, dus niets uit de flash oid.HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:02:
Ik kreeg net een melding over gratis verzenden.
Geldt dit voor producten die dit uur langs komen ?
ik heb nu 2 items in de winkelwagen maar moet gewoon verzending betalen .
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Daar heb je je kussen. Welterusten!paulus_01 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:56:
Het wordt tijd dat de dekbedden of kussens weer eens voorbij komen, want man man man, wat is dit een slaapverwekkende hunt......![]()
Nu luisteren ze wel, maar toen ik gratis verzending nodig had niet!
[Voor 62% gewijzigd door jigsaws op 29-05-2018 15:22]
-- Mx-Generætion --
[Voor 67% gewijzigd door Mitchell op 29-05-2018 15:19]
Signature
Thanks! Al 3 hunts geen doos meer te pakken gekregen, dus ben nu best wel blij, haha.
Geen idee hoe ik hem te pakken heb gekregen gezien ik totaal niet aan het opletten was.Partypsych schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:20:
Gefeliciteerd, ik had iets meer dan 3 seconden nodig dus deze ging voorbij
Signature
XD
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Ligt er een beetje aan wat je zoekt natuurlijk, maar ik heb gisteren deze op amazon gekocht voor €15,99Viper® schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:43:
Zo van alleen maar zooi naar 2 aankopen.
De glazen en daarna de powerbank, heb een usb-c nodig komt mooi uit.
goedkoopste was 55 op pricewatch
Revive the guild!
Ja dat klopt,Jelte,89 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:47:
Klopt het dat je je persoonlijke code voor gratis verzenden maar 1 keer kunt gebruiken?
ja klopt, via aliexpress of ebay enzo kan je ze ook vinden.paulus_01 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:47:
[...]
Ligt er een beetje aan wat je zoekt natuurlijk, maar ik heb gisteren deze op amazon gekocht voor €15,99
20000mAh, past gewoon een usb naar usb-c kabel op.
Is eens in de zoveel tijd in de aanbieding voor ongeveer dat bedrag en Aukey is een prima merk, plus amazon heeft zeer coulante service voorwaarden
Maar de service van Amazon is wel vele malen relaxterViper® schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:51:
[...]
ja klopt, via aliexpress of ebay enzo kan je ze ook vinden.
Zat toevallig toch net op ibood, en gewoon zakelijk gekocht
Idd, dat was volgens mij ook wel een kort uurtje?!Viper® schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:23:
weer verzendkosten.
Jammer, anders had ik de oordopjes nog wel willen hebben
Revive the guild!
Artificial Intelligence usually beats real stupidity.
Nee, gewoon topsportburgt schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:45:
blijft zo enorm waardeloos dat je een doos in je winkelwagen hebt en dan blijkbaar niet binnen de tijd op de betalen knop klikt...
Al aan aantal keer gehad dat hij dan dus weg is, nog nooit een doos gehad. lijkt wel onmogelijk (het is dat er hier mensen zijn die ze wel hebben gehad, anders was ik al gestopt met geloven in de doos...)
Mechanism sucks bigtime!
Haha, was net iets aan het afrekenen maar feest ging niet door; code gebruiktTusk schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:53:
HuntPT9WXg gebruikt. thx!!
Lampjes voor in het nieuwe huis van mn vriendin
[Voor 24% gewijzigd door remzor op 29-05-2018 16:57]
Hunt n00bremzor schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:56:
Net die ventilator mis gelopen door de vriendin erbij te roepen (nooit doen dus, gewoon klikken!!!)
precies ik heb net m'n vriendin geappt dat ik nog €6,95 van de krijg
Precies - en als ze niet blij is, jammer dan, krijgt ze nooit meer watTusk schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:01:
[...]
precies ik heb net m'n vriendin geappt dat ik nog €6,95 van de krijgen dat ze gvd blij moet zijn met de korting
[Voor 13% gewijzigd door Bundin op 29-05-2018 17:15]
[Voor 15% gewijzigd door Bundin op 29-05-2018 17:20]
Always at your service!Bundin schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:10:
Well, what do you know... Mijn bestelling van gisteren is net aangemeld als verzonden. Das verdomd rap
Goed bezig, ibood! Nu nog ff die hoofdkussens en we zijn een end.
Edit: yoink! Daar zijn de kussens
Ledtherebelight schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:28:
Ik krijg geen waarschuwingen meer wanneer er een Doos voorbij komt. Voorgaande hunts was dit wel. Weet iemand waardoor dit komt? Verkeerde instelling? (Andere notificaties krijg ik wel van ibood) Of zijn ze er gewoon niet meer en moet ik nu 24/7 refreshen
Veel van hun deals worden de nek omgedraaid door de verzendkosten. En dan bedoel ik vooral die van onder de 50 euro.Viper® schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:23:
weer verzendkosten.
Jammer, anders had ik de oordopjes nog wel willen hebben
Keep it calm...en lek mig de zuk
[Voor 14% gewijzigd door kaasaanfiets op 29-05-2018 18:07]
Volgens mij zijn er genoeg mensen die dozen hebben gekocht zonder scripts of wat dan ook. En er staat in de topic waarschuwing dat je die scripts niet op Tweakers mag bespreken. Natuurlijk wel elders op het grote boze internet...kaasaanfiets schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:56:
Dus ik kan nooit een box krijgen?
Even ter reminder..
🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dat zag ik ook, maar ik zou hem alleen als slowcooker gebruiken denk ik. 1 Keer in de 2 maanden ofzo. Zou voor mij een impulsaankoop zijn. Verontwaardigde vriendin, dat soort dingen..franssie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:44:
Dat kitchenaid ding was gek genoeg best wel een leuke aanbieding, zie fors hogere prijzen elders.
Play every day
Inderdaad, een super prijs! Ook nog getwijfeld.franssie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:44:
Dat kitchenaid ding was gek genoeg best wel een leuke aanbieding, zie fors hogere prijzen elders.
Dit dusTec7lol schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:47:
[...]
Inderdaad, een super prijs! Ook nog getwijfeld.
Maar of het echt nuttig is en of je dit zoveel gebruikt? Volgens mij staat zo een groot ding vooral in de weg
Play every day
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details