🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
[Voor 4% gewijzigd door gr8slayer op 29-05-2018 20:01]
Play every day
twee besteld, scheelt verzendkosten

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

[Voor 12% gewijzigd door Jelte,89 op 29-05-2018 20:23]
Revive the guild!
Jij gaat lekkerfranssie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:22:
Leuke powerbanks met QC3 https://tweakers.net/pric...ore%2B+10050+with+QC+3.0+
twee besteld, scheelt verzendkosten

Play every day
klopt - ik heb een lijstje in mijn hoofd van dingen die ik wel wil maar niet nu gelijk nodig heb. Dus als ik die voor een goede prijs voorbij zie komen dan koop ik ze, en anders wacht ik gewoon nog een jaar of meer. Toevallig nu in korte tijd twee gevonden, ik heb de laatste 3 hunts dacht ik niets gekocht. Ik heb het tabje wel open maar kijk ook niet bij elke bel. Die tijd heb ik gehad.
ik zag dit topic voorbij komen, dacht "laat ik eens kijken wat dat nu precies is".
Zag een doos, twijfelde 2 sec en het was al weg.
Probeerde drie keer op de captcha te drukken > trilhandjes (blijkbaar) > gone.
pricewatch: Samsung 850 EVO 250GBbarrymossel schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:33:
Was die Samsung 850 EVO 250GB voor 79 euro nou een goeie deal? Was zo weg?
Nee
pricewatch: Samsung 850 EVO 500GB
In de pricewatch is ie nu voor 70 te krijgen... Dus nee.barrymossel schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:33:
Was die Samsung 850 EVO 250GB voor 79 euro nou een goeie deal? Was zo weg?
Maar het is opslag, die vliegen er altijd hard doorheen.
Ik dacht al, bij MM is de 860 (lijkt me beter) zelfs goedkoper. Vreemd dat ie dan zo snel weg is...
De eerste shop die echt levert vraagt 92 inclusief verzending, dus een paar euro meer... tja.
[Voor 4% gewijzigd door Richh op 29-05-2018 20:36]
http://www.enligo.com/nl/nl/products//007b60b1ba.html
[Voor 27% gewijzigd door barrymossel op 29-05-2018 20:38]
Allicht beter qua garantie dan iBoodRichh schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:36:
De eerste shop die echt levert vraagt 92 inclusief verzending, dus een paar euro meer... tja.

Je kan je order altijd nog cancellen en ze betalen best vlot terug (iig bij mij ik gebruik paypal - klik and pay).
Dus bij twijfel gevallen zoals de kitchenaid koop ik eerst en onderzoek ik later.
True!franssie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:39:
[...]
Je kan je order altijd nog cancellen en ze betalen best vlot terug (iig bij mij ik gebruik paypal - klik and pay).
Dus bij twijfel gevallen zoals de kitchenaid koop ik eerst en onderzoek ik later.

Nu kijken of er nog leuke deals zoals een BBQ voorbij komt.
iRacing profiel | Ryzen 7700x | -
hoe werkt dat?
Nu drukte ik wel meteen op "ik neem er een" en ik werd weer doorgeschakeld naar de homepagina.
Wil dat zeggen dat ik NOG te langzaam was?
Door netjes op de knopjes te klikken met je muis?Xentor schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:50:
Doos is binnen voor deze hunt
Nu kijken of er nog leuke deals zoals een BBQ voorbij komt.
Tips:streamnl schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:50:
Tju...
hoe werkt dat?
Nu drukte ik wel meteen op "ik neem er een" en ik werd weer doorgeschakeld naar de homepagina.
Wil dat zeggen dat ik NOG te langzaam was?
Gebruik 1dagkoopjes link ipv ibood zelf, en zorg dat je 1click payment hebt op je account.
Daarna is het gewoon een kwestie van desktop pc en snel klikken

Jazekerkaasaanfiets schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:52:
[...]
Door netjes op de knopjes te klikken met je muis?

[Voor 17% gewijzigd door Xentor op 29-05-2018 20:53]
En dan maar blijven klikken op de bookmark net zolang tot er een box voorbij komt.
Als ik via 1dagkoopjes klik kom ik vaak direct bij captcha / betaal pagina en hoef je dus niet op "Ik neem hem" te klikken.Tinusvolkel schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:56:
idd ik heb: www.ibood.com/nl/nl/product-specs/current als bookmark ingesteld en heb hem zo uitgelijnd dat die knop dicht bij de "ik neem ik hem knop" zit.
En dan maar blijven klikken op de bookmark net zolang tot er een box voorbij komt.
Ow dat wist ik niet, ik heb 1dagkoopjes wel open staan voor de snellere bel, dan maar via die site proberenXentor schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:57:
[...]
Als ik via 1dagkoopjes klik kom ik vaak direct bij captcha / betaal pagina en hoef je dus niet op "Ik neem hem" te klikken.

Want mijn manier heeft al 2 hunts niet meer gewerkt...
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Dit is mn tweede van de afgelopen hunts. Had een tijdje geleden er al 1 van 50, dus hopelijk is deze beter

[Voor 10% gewijzigd door Motabeatz op 29-05-2018 21:00]
motabeatz.com
Welke box? Die van een 10 minuten geleden? (Toppunt van slowchat??)NickySantoro schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:00:
Got the box!![]()
Dit is mn tweede van de afgelopen hunts. Had een tijdje geleden er al 1 van 50, dus hopelijk is deze beter
Leuk ding en prijs (denk ik), maar niet voor mij.
Sja, ik ben best in voor een niet te dure bt speaker, maar wel eentje waar ik genoeg onafhankelijke reviews over kan vinden. Dat is helaas niet het geval bij deze, dus dan laat ik 't zijn...streamnl schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:11:
Ik had verwacht dat de "Stereoboomm 700 Retro BT Speaker" sneller zou gaan...
Leuk ding en prijs (denk ik), maar niet voor mij.
Jupbarrymossel schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:02:
[...]
Welke box? Die van een 10 minuten geleden? (Toppunt van slowchat??)
motabeatz.com
Ik zoek er toch echt 1 met wifi.Bundin schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:15:
[...]
Sja, ik ben best in voor een niet te dure bt speaker, maar wel eentje waar ik genoeg onafhankelijke reviews over kan vinden. Dat is helaas niet het geval bij deze, dus dan laat ik 't zijn...
Heel vervelend als je naar een andere ruimte gaat en hij begint te haperen omdat je net te ver weg staat.
/firstworldpoblems
Weet niemand...kaasaanfiets schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:26:
hoeveel dozen gaan er per dat er 1 langs komt eigenlijk uit ?
Het zijn er volgens mij zo weinig per keer dat ze direct weg zijn, los daarvan laadt mijn internet te traag denk ik want eer ik geklikt heb en captcha gedaan heb is hij weg dus moet iemand die toch rapper te zien krijgen dan mij denk ik dan of er is het hele script verhaal in ieder geval volg ik de hunt maar half en half de laatste jaren.mark-k schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:31:
Die dozen zijn bij mij al elke keer uitverkocht voordat ik zie dat ze er geweest zijn. 1x dat ik op ik wil er een heb kunnen klikken, de rest van de keren hoor ik 2x bliep achter elkaar en zie ik ze in de 'gemiste deals' lijst staan
Zijn er nog die continu volgen of is het bij de meeste in een apart tab of kijken jullie gewoon enkele keren kort per dag?
Omdat er inmiddels ook trollers op zitten graag je eigen collum protecten.
Dat doe je zo.
[Voor 14% gewijzigd door Leander465 op 29-05-2018 22:27]
Zo af en toe kijk ik de historie door, verder af en toe checken in een tabje op telefoon. Hetzelfde voor dit topic trouwens. De hele dag volgen is al jaaaaren geledenangeluss schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:26:
[...]
Zijn er nog die continu volgen of is het bij de meeste in een apart tab of kijken jullie gewoon enkele keren kort per dag?

Batterijen gekocht en dat schroevendraaier setje,
Revive the guild!
Klopt inderdaad wel, voor mij ook 3 jaar geleden dat ik nog lang aan 1 stuk gevolgd heb. Toch kom ik iedere hunt wel een keer kijken maar ibood is precies mijn dementerende tante geworden iedere keer toch nog eens kijken en zien hoever ze achteruit gegaan isBundin schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:33:
[...]
Zo af en toe kijk ik de historie door, verder af en toe checken in een tabje op telefoon. Hetzelfde voor dit topic trouwens. De hele dag volgen is al jaaaaren geleden

Los daarvan als je gewoon wat random spullen nodig hebt is het nog wel te doen om te volgen denk ik.
Maar vaak is er toch wel iets waar ik tevreden op bestellen klik. Minder elektronica, meer hoofdkussens en andere burgerlijke zaken

[Voor 0% gewijzigd door franssie op 29-05-2018 23:03. Reden: ssn was aan]
Ik heb dus een multiroom speaker gekocht

FTFYTec7lol schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:06:
ik merk wel dat er enorm veel vaak dozen zijn deze hunt
Same, jammerDonkMatt schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:08:
Ik kwam erdoorheen, maar toen bleef ie enkele minuten hangen in het "bestelling verwerken" scherm. Daarna automatisch terug naar een lege winkelwagen.

De frequentie aan dozen is hoger, maar het aantal dozen per verschijning die beschikbaar zijn is minder. Dus vaker het gevoel van frustratie. Bij de captcha duurde het best lang waardoor ik dacht eruit te vallen. Toen de pagina doorging heb ik 1x gedrukt op de oneclick pay (sticker op mn monitor dus wist waar de muis naartoe moest). Ging verwerken en klaar. (niet F5'en bij dit proces, check je mail of PayPal de betaling heeft goedgekeurd)
[Voor 7% gewijzigd door Jaïr.exe op 29-05-2018 23:13]
Jaïr.exe schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:08:
[...]
<>(sticker op mn monitor dus wist waar de muis naartoe moest). <>

Gebruik de sticker al 4 hunts en heb alle 4 hunts een doos gekregen voor mezelf. Ook mn vriendin twee keer ermee aan een doos geholpen. Die millisecondes maken het verschil blijkbaar.angeluss schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:13:
Voor zulke toewijding (de sticker) alleen al verdien je die box
Mij is het door de jaren heen nog geen enkele keer gelukt dus zou wel best eens kunnen!Jaïr.exe schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:14:
[...]
Gebruik de sticker al 4 hunts en heb alle 4 hunts een doos gekregen voor mezelf. Ook mn vriendin twee keer ermee aan een doos geholpen. Die millisecondes maken het verschil blijkbaar.
Zo zit ik iedere hunt wel weer iets te annuleren

Dit dusToettoetdaan schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 00:07:
Ik heb vandaag nog niets gekocht, maar het is wel erg leuk dat de box vaker voorbij komt. Dan blijft het toch een beetje spannend

Het is trouwens weer happy hour.
[Voor 27% gewijzigd door WhySoSerious? op 30-05-2018 00:21]
Vorige keer waren er meer dozen, maar wel veen 50 euro dozen. Denk dat ze daar wel een klein beetje van geleerd hebben.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
pvnzoest in "iBOOD Hunt 29 & 30 mei 2018"NiQo schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:34:
Is er weer een linkje met inhoud van de boxen? Kan het in OP niet vinden...
Jammer ik ben ook opzoek naar een nieuwe laptop. Heb tot nu toe nog geen laptop voorbij zien komen wanneer kwam de joune voorbij. Welke laptop heb jij kunnen aanschaffen en voor welke prijs ?remzor schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 00:41:
Yea! Ik heb waar ik (mainly) voor ben gekomen: een Lenovo Legion Gaming laptop.
Ook al vind ik ze vrij lelijk, de specs en prijs is goed (voor combi gaming/werk/studie).
Voor mijn vriendin wil ik de Switch, maar de eerste aanbieding met 15% korting was niet goed genoeg. Wacht op de 30%.. hopelijk morgen.
PSN: DoubleDutchh
Dat klopt: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisspruit89 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:52:
Klopt het, dat er nog geen DJI SPARK is langsgekomen?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Werken bij mij ook niet.Tusk schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:02:
mijn pingetjes vandaag werken niet. Meerder browsers geprobeerd en opnieuw opgestart. Youtube of ander geluid werkt wel uit diezelfde browsersPC probleem of zijn er meer mensen die dit hebben?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ proberen?
Ryzen 5 - 3600 | MSI B450 A PRO | Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 | 16GB DDR4 3200 MHz | True Spirit 140 Power | Evo 850 250 GB | CM V550S | Fractal R4 Windowed
Deze keer kwam ik zelfs bij het bevestigen, maar helaasS0epkip schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:41:
Damn, ik had net een box maar kwam in Chrome in een Captcha loop te zitten!

Oh shit, we gaan je meteen een privé link sturen om rustig een box te bestellenViper® schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:49:
Als ik geen box win deze hunt annuleer ik al mijn bestellingen

Wazzup?
Ik hang bij deze box nog steeds in "Bestelling verwerken"...Webcare iBOOD schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:52:
[...]
Oh shit, we gaan je meteen een privé link sturen om rustig een box te bestellen
Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl
Als het makkelijk was, dan is het geen sport meerRBH schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:52:
Zo'n box scoren is echt schier onmogelijk, ben er telkens vrij snel bij, maar toch net 1 seconde te laat.

Tot nu toe ben ik er deze hunt ook telkens dichtbij, maar nog geen succes.
Ik ook haha. We strijden eromTerrorSource schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:54:
[...]
Ik hang bij deze box nog steeds in "Bestelling verwerken"...

Haha, ook weer waar. Doe eens meer boxen de verkoop in gooien iBOOD.Toettoetdaan schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:54:
[...]
Als het makkelijk was, dan is het geen sport meer
Tot nu toe ben ik er deze hunt ook telkens dichtbij, maar nog geen succes.

Wazzup?
Kak... I'm outMineMine schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:56:
[...]
Doe ik ook mee![]()
Al iemand geaccepteerd of niet?
Jaïr.exe schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:01:
Vind dit wel leuk relevant voor jullie.
[afbeelding]

Dit topic is gesloten.
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod