My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
hahah ik deed 'iets' waardoor hij ineens alle 'gemiste' belletjes achter elkaar afspeelde. Minuut lang TING TING TING TING TING!! Mooi in een soort gallop ritmeTusk schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:02:
mijn pingetjes vandaag werken niet. Meerder browsers geprobeerd en opnieuw opgestart. Youtube of ander geluid werkt wel uit diezelfde browsersPC probleem of zijn er meer mensen die dit hebben?
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Had een keer tijdens de les mijn telefoon in zo'n bak moeten leggen terwijl de Hunt nog aan stond, elke minuut TING en de docent snapte maar niet waar het vandaan kwam, zie de desbetreffende telefoon maar tussen de 30 toestellen te vindenTusk schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:27:
[...]
hahah ik deed 'iets' waardoor hij ineens alle 'gemiste' belletjes achter elkaar afspeelde. Minuut lang TING TING TING TING TING!! Mooi in een soort gallop ritme
Review:
+ Lekker Fel
+ Kunnen ook batterijen in ( 3 AA'Tjes)
- Maakt Lawaai

Lawaai?Leander465 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:36:
Hier is de lamp al binnen!
Review:
+ Lekker Fel
- Maakt Lawaai
[afbeelding]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Heb er wel spijt van dat ik hem niet heb gekocht, haha. Op zich wel een leuk ding om te hebben.Leander465 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:36:
Hier is de lamp al binnen!
Review:
+ Lekker Fel
- Maakt Lawaai
[afbeelding]
Tegen het geluid kun je natuurlijk wel iets doen, bijvoorbeeld de lamp open schroeven en de speaker eruit halen.
[ Voor 11% gewijzigd door Mitchell op 30-05-2018 11:44 ]
Signature
Ik heb al wel weer door dat ik bij een Spark snel moet klikken.
De kans om een doos binnen te halen is groter dan een Spark?html schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:44:
[...]
Ik heb al wel weer door dat ik bij een Spark snel moet klikken.
Het is mechanise lawaaiMitchell schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:42:
[...]
Heb er wel spijt van dat ik hem niet heb gekocht, haha. Op zich wel een leuk ding om te hebben.
Tegen het geluid kun je natuurlijk wel iets doen, bijvoorbeeld de lamp open schroeven en de speaker eruit halen.

het geluid is waarschijnlijk een mechanisch geluid van het ronddraaien van die spiegel. Heb heeeel lang geleden ooit zo'n ding in mijn casemod gebouwd, maakte ook een tering herrie.Mitchell schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:42:
[...]
Heb er wel spijt van dat ik hem niet heb gekocht, haha. Op zich wel een leuk ding om te hebben.
Tijd voor WD-40?
Ah, jammer. Enige wat je dan kunt doen is de muziek harder zetten.Tusk schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:45:
[...]
het geluid is waarschijnlijk een mechanisch geluid van het ronddraaien van die spiegel. Heb heeeel lang geleden ooit zo'n ding in mijn casemod gebouwd, maakte ook een tering herrie.
[ Voor 54% gewijzigd door Mitchell op 30-05-2018 11:47 ]
Signature
Ah net als dat stuk antiek wat ik in de container gemikt hebt. Ooit in een grijs verleden zo'n ding gehad als lolding op een verjaardag. Leuk zo'n lampje, maar die herrie is een nogo.
JupArnieNFW schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:19:
Kan je de box trouwens terugsturen als je de inhoud helemaal $%#^&%$&^$$#@ vind?
Ja, wel moet je dan de gehele box terugsturen.ArnieNFW schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:19:
Kan je de box trouwens terugsturen als je de inhoud helemaal $%#^&%$&^$$#@ vind?
-- Mx-Generætion --
op firefox is ie nog langzamer als in chrome
Zelfde probleem in Chrome hoor.Tusk schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:28:
pagina laadt bij mij gewoon te traag. Ik zie aan de titel dat de doos er aan komt en voordat de pagina geladen is en ik kan klikken en vervolgens de captcha geladen is, ben ik al te laat
Play every day
Zelfde hier, ik kan niet binnen 6 seconden erdoor jagen, want verlies er 2 per klik ofzo.Tusk schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:28:
pagina laadt bij mij gewoon te traag. Ik zie aan de titel dat de doos er aan komt en voordat de pagina geladen is en ik kan klikken en vervolgens de captcha geladen is, ben ik al te laat
edit:
* Suicyder heeft maar eens de adblocker uit gezet
edit2:
Dit keer na captcha winkelmandje leeg.
Maarrrr adblocker uit scheelt toch aardig
[ Voor 15% gewijzigd door Suicyder op 30-05-2018 12:34 ]
Nu krijg je helemaal geen advertenties meerSuicyder schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:30:
[...]
Zelfde hier, ik kan niet binnen 6 seconden erdoor jagen, want verlies er 2 per klik ofzo.
edit:
* Suicyder heeft maar eens de adblocker uit gezet
Ze doen nu vaker de doos maar gewoon maar 1 per keer
-heiligschennis, dubbelpost-

[ Voor 16% gewijzigd door Viper® op 30-05-2018 12:37 ]
Sterker nog, de laptop is zojuist al geleverd. Echt snel, had ik niet verwacht. Sommige items liggen in NL al in het iBOOD warehouse. Het betreft de Lenovo Legion Y520 met een i7 7700, gtx 1060 6GB, 16GB ram, 128GB ssd en 1TB hdd. Quanta costa --> 999. Ben er blij mee!Ouwehandje schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:24:
[...]
Jammer ik ben ook opzoek naar een nieuwe laptop. Heb tot nu toe nog geen laptop voorbij zien komen wanneer kwam de joune voorbij. Welke laptop heb jij kunnen aanschaffen en voor welke prijs ?
Hopelijk zit er echt de 1060 in want op de doos staan enkele specs maar niet de kaart. Overigens gekocht om 00:08 denk ik ongeveer toen de hunt net live was.
Verder stond er heeeeel lang een Acer met gtx 1050 (ti?) in de flash voor 899 en verschillende goedkopere modellen tussen de 300-600 euro van HP/Lenovo bijvoorbeeld.
Maar damn, net wéér iets gekocht. Moet niet gekker worden.
Edit: @Ouwehandje o.a. die Acer Predator laptop staat er nog steeds op.
[ Voor 3% gewijzigd door remzor op 30-05-2018 12:40 ]
Verklaart wel de hoeveelheidViper® schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:36:
Ibood heeft een nieuwe tactiek.

hier ook niet met een normale pc browser hoornlboy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:39:
Ok blijkbaar werkt CAPTCHA niet met een mobiele browser...heel irritant.
Ik blijf namelijk in een loop zitten dat ik steeds op het vlakje moet drukken.

Je ziet overduidelijk dat de browser de hele afbeelding selecteert.
[ Voor 28% gewijzigd door nlboy op 30-05-2018 12:45 ]
Same, dan heb je pech of ben je telaat denk ikViper® schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:42:
als ik hier het vlakje selecteer krijg ik op ofnieuw de captcha of weer de box zelf
en als je de ibood app gebruikt ?nlboy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:40:
[...]
Ik blijf namelijk in een loop zitten dat ik steeds op het vlakje moet drukken.
[afbeelding]
Je ziet overduidelijk dat de browser de hele afbeelding selecteert.

Mijn action pannen gaan al ruim 8 jaar mee en zien er nog als nieuw uit......
Dat weet ik niet, ik vond de app sowieso niet fijn werken. En de iBood-app werkt onder Opera (ben ik toevallig achtergekomen) en laat ik deze browser ook gebruiken.
Je hebt het recht om producten binnen de zichttermijn van 14 dagen na ontvangst retour te sturen. De producten moeten dan wel ongebruikt zijn.Mx-KAEY schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:21:
hoe zit het uberhaupt met retourneren eigenlijk? ik heb zjuist die barkrukken bestelt... als ik het echt ruk vind, kunnen ze gewoon terug neem ik aan?
Per keer worden meerdere boxen verkochtViper® schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:36:
Ibood heeft een nieuwe tactiek.
-heiligschennis, dubbelpost-
Jij gebruikt alleen maar thuisbezorgd.nl valsspelerTusk schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:48:
een kookpan van 270 euro....wie trapt daar in?![]()
Je hebt ze nog nooit gebruikt?Tusk schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:48:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
"• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt."
bank gekozen
vergeet ik bij stap 3 nog betalen te klikken.
klik ik, wagentje leeg

De Kef M100 in de flash sale wellicht een mooie optie, briljant geluid, zeker voor die 35 eurotjes maarViper® schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:58:
godver, wil ik die oordopjes
bank gekozen
klik ik, wagentje leeg
Merk: Red Bandangeluss schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:02:
Willy de worm? dit zou wel eens de jackpot van de hunt kunnen zijn, blij dat ik nog eens kom kijken!
Type: Willy de Worm | 6x 200 stuks
THT: 03-10-2018 (dat moet wel lukken toch;))
Buikpijn!
Laten we van ons bijna vervallen product een uitdaging maken--marketing!Suicyder schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:03:
[...]
Merk: Red Band
Type: Willy de Worm | 6x 200 stuks
THT: 03-10-2018 (dat moet wel lukken toch;))
Buikpijn!

Klikte instant maar pagina deed het nieteens, bugged denk.Sveninho schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:06:
Ik zie net een box van €99 en binnen een paar tellen was hij weer weg!
Zit heel NL op ibood ofzo
volgens mij is er helemaal geen box
conspiracy
[ Voor 28% gewijzigd door Viper® op 30-05-2018 13:07 ]
Deze keer tot in het betalen scherm geraakt. Helaas niet verderSveninho schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:06:
Ik zie net een box van €99 en binnen een paar tellen was hij weer weg!

Kreeg ook een error dat het artikel niet bestond iddxeoMe schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:06:
[...]
Klikte instant maar pagina deed het nieteens, bugged denk.

Nog keer naar voorpagina -> box is er nog > klik nog een keer > zelfde pagina.
F00k jullie! @Webcare iBOOD
[ Voor 7% gewijzigd door Suicyder op 30-05-2018 13:08 ]
JaViper® schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:07:
Ik kreeg na de wormen direct de Pi
Zit heel NL op ibood ofzo
volgens mij is er helemaal geen box
conspiracy
Deze?remzor schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:37:
[...]
Sterker nog, de laptop is zojuist al geleverd. Echt snel, had ik niet verwacht. Sommige items liggen in NL al in het iBOOD warehouse. Het betreft de Lenovo Legion Y520 met een i7 7700, gtx 1060 6GB, 16GB ram, 128GB ssd en 1TB hdd. Quanta costa --> 999. Ben er blij mee!
Hopelijk zit er echt de 1060 in want op de doos staan enkele specs maar niet de kaart. Overigens gekocht om 00:08 denk ik ongeveer toen de hunt net live was.
Verder stond er heeeeel lang een Acer met gtx 1050 (ti?) in de flash voor 899 en verschillende goedkopere modellen tussen de 300-600 euro van HP/Lenovo bijvoorbeeld.
Maar damn, net wéér iets gekocht. Moet niet gekker worden.
Edit: @Ouwehandje o.a. die Acer Predator laptop staat er nog steeds op.
Ik twijfel zelf of ik op deze moet happen...
[ Voor 7% gewijzigd door Sveninho op 30-05-2018 13:11 ]
Specs van de door jou genoemde laptops zijn prima voor van alles en nog wat, behalve (zwaardere) games en andere zware grafische programma's bijvoorbeeld. Prijs ligt dan ook wel een stuk lager natuurlijk.
Ik kan een hele hoop zeggen van Action pannen maar laat jou even in de waan dat het echt niets uitmaaktTusk schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:48:
Mja…. 2 pannetjes van de Action, 1 is prima en de ander is zo krom als wat, ik kan je zeggen dat dat hopeloos is i.c.m. inductieDonstil schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:29:
[...]
Ik kan een hele hoop zeggen van Action pannen maar laat jou even in de waan dat het echt niets uitmaakt
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
http://www.ibood.com/nl/nl/pages/sleutelspel/
klinkt een beetje als die radio spelletjes van vroeger.Jaïr.exe schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:41:
Kans maken op een doos?
Moest je de studio bellen en als je er doorheen kwam had je gewonnen.
Alleen andersom nuViper® schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:42:
[...]
klinkt een beetje als die radio spelletjes van vroeger.
Moest je de studio bellen en als je er doorheen kwam had je gewonnen.
Hoe kan je nou oordopjes missen? Er komt 5x per uur wel een oordopje langs. Word juist knettergek van dat soort suffe dingen.Viper® schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:58:
godver, wil ik die oordopjes
bank gekozen
klik ik, wagentje leeg
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Versta niks van dat codewoordJaïr.exe schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:41:
Kans maken op een doos?

[ Voor 38% gewijzigd door Jochemd13 op 30-05-2018 13:51 ]
Specs van de Predator met prijs van de HP.remzor schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:14:
@Sveninho Tsja, ligt er maar net aan wat je zoekt. Vrienden mij spoorden me aan om eens een decent laptop aan te schaffen zodat ik ook eens een spelletje mee kan spelen
Specs van de door jou genoemde laptops zijn prima voor van alles en nog wat, behalve (zwaardere) games en andere zware grafische programma's bijvoorbeeld. Prijs ligt dan ook wel een stuk lager natuurlijk.

Voor mij moet het Adobe pakket vlot draaien dus ik kom al gauw terug bij de Predator.
Is de letter op de rode ronde sticker die naast het willekeurige nummer staat.
Daarnaast zal de laatste sleutel het volgende doen:
Sleutel erin, verwerken.....
Winkelwagentje leeg
Doei doos...
In ieder geval nu weer een koptelefoon.
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Man wat gaan die dingen retesnel voorbij, je hoort pling en ze zijn alweer pleitos
IdemTusk schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:09:
Jesus, na de captcha kom ik gewoon weer terug bij de begin pagina en zie ik de balk naar 50% verschuiven... en kan ik zelfs nog een keer op ik neem er 1 klikken.....PING PING
Heb al 2 seconden nodig om op die captcha te klikken.
-- Mx-Generætion --
Lekker goedkoop cashen tochSeñor Sjon schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:11:
Hebben ze een Blokker opgekocht met al die pannen e.d.?

Aan de mensen met doos, als er een DJI Spark in zit geef ik je er € 250,- voor
Als zijnde "bestelling verwerken"
[ Voor 6% gewijzigd door MineMine op 30-05-2018 14:17 ]
http://lmgtfy.com/?q=inmaakketel+wikiMx-KAEY schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:12:
WTF is een inmaakketel? En wie koopt zoiets!? LOL snel door alsjeblieft! haha
(kan zijn dat ik net tijdens het 'huisvrouwenuurtje' mee kijk met al die pannen die voorbij komen)
Of wat dacht je van al die besteksets..RookieRooster schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:18:
Zit voor het eerst sinds een jaar of twee weer een keer mee te kijken met de Hunt, ligt het aan mij of is het percentage elektronica nou echt nog maar de helft van wat het vroeger was?
(kan zijn dat ik net tijdens het 'huisvrouwenuurtje' mee kijk met al die pannen die voorbij komen)
Veel snoep ook.
Zijn waarschijnlijk net als voorgaande jaren net zoveel, echter gaan ze nu in kleinere batches eruit.S0epkip schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:22:
Wel veul boxen dit jaar. Ze vliegen evengoed weg.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
This comment seems legit.BaZnGaNL schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:23:
[...]
Zijn waarschijnlijk net als voorgaande jaren net zoveel, echter gaan ze nu in kleinere batches eruit.
Volgens webcare is het iig >1, dus 2 per keer?
Ze lopen 1-op-1 met de pannen en potten.S0epkip schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:22:
Wel veul boxen dit jaar. Ze vliegen evengoed weg.

(Boxen doe ik geen moeite voor; kansloos)
Grote Enphase topic • IQ Gateway lokaal uitlezen • PVOutput
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023
Tv's, laptops, telefoons, maar ook handige kluszaken etc.
Maar misschien word ik zo'n oude lul zeurkous, over vroegah was alles beter.
Nee het is gewoon zo!Viper® schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:32:
Ik heb ook het idee dat het vroeger wat meer electronica was.
Tv's, laptops, telefoons, maar ook handige kluszaken etc.
Maar misschien word ik zo'n oude lul zeurkous, over vroegah was alles beter.
Dit topic is gesloten.
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod