🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Haha, wou net mijn dekbedovertrek gebruiken. Is het letterlijk dat, een dekbedovertrek. Kussenslopen ontbreken.
Tsja, ze zullen ongetwijfeld geen melding van kussenslopen gemaakt hebben. Dat ieder weldenkend mens verwacht dat die dingen ook meegeleverd zijn, dát is niet het probleem van iBoodSuli schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:53:
Haha, wou net mijn dekbedovertrek gebruiken. Is het letterlijk dat, een dekbedovertrek. Kussenslopen ontbreken.

Haha, kussenslopen staan wel op de handleiding van de dekbedovertrekset vermeldBrammos85 schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:48:
[...]
Tsja, ze zullen ongetwijfeld geen melding van kussenslopen gemaakt hebben. Dat ieder weldenkend mens verwacht dat die dingen ook meegeleverd zijn, dát is niet het probleem van iBood

Als je in Belgie woont is het wel prachtig deze box dankzij die TL-lampen, POST NL levert de box maar wil hem niet retouren want de lengte is 81cm.Wil je via POST NL retour doen mag de lengte van je pakket slechts max 60cm zijn.
Dus je zou denken ik stop het even in een andere doos, maar nee er zitten TL-lampen in waardoor je zowizo net boven de 60cm uit komt.
En wil je het retouren via TNT of BPOST of UPS kom je aan €40-45 verzendkosten waarvan je max €30 kan recupereren via PayPal.
Dus je zou denken ik stop het even in een andere doos, maar nee er zitten TL-lampen in waardoor je zowizo net boven de 60cm uit komt.
En wil je het retouren via TNT of BPOST of UPS kom je aan €40-45 verzendkosten waarvan je max €30 kan recupereren via PayPal.
-nevermind-
[Voor 97% gewijzigd door Tokus op 18-09-2018 15:57]
Hey Richh, voor welke optie moet je gaan bij Paypal als je retourkosten terug moet vragen? 1 of 2? 1, toch?Richh schreef op maandag 10 september 2018 @ 20:39:
De box die onderweg stuk was gegaan heeft iBood prima opgelost; er is een nieuwe box gekomen
Echter, jullie hadden gelijk. Had er beter geen probleem van kunnen maken, want het is inderdaad allemaal meuk
- iBood lamp
- Overhemd
- TL buizen (een hoop)
- Aurora pen
- 2 Disney/Philips lampen
- Hauppage videorecorder
- MyKronoz watch
- Handdoeken
Even fixen via Paypal, dus.
1. Ik heb op het postkantoor of aan een koeriersdienst betaald.
2. De verzendkosten zijn in mindering gebracht op de terugbetaling die de verkoper heeft gedaan.
Optie 1CyberDonky schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:09:
[...]
Hey Richh, voor welke optie moet je gaan bij Paypal als je retourkosten terug moet vragen? 1 of 2? 1, toch?
1. Ik heb op het postkantoor of aan een koeriersdienst betaald.
2. De verzendkosten zijn in mindering gebracht op de terugbetaling die de verkoper heeft gedaan.

Ik heb het geld inmiddels terug, en heb een PayPal verzoek ingediend.
Ik had zelf ook nog wat zooi over, en heb dat ook meegestuurd.
Een oude doos ter versteviging:
6 meter papier om de ruimte op te vullen:
En daarna nog 5 meter plastic luchtkussentjes voor het laatste restje ruimte.
Scheelde weer een ritje naar de vuilcontainers.

Hulde voor al de moeiteK.C. Munchkin schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:39:
Ik heb het geld inmiddels terug, en heb een PayPal verzoek ingediend.
[Afbeelding: Doos]
[Afbeelding: papier]
[Afbeelding: plastic]

Dat ze maar goed mogen graaien naar hun Disney lampjes e.d.
Maar jouw TL buizen kwamen toch al gebroken aanGotjee schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:53:
Als je in Belgie woont is het wel prachtig deze box dankzij die TL-lampen, POST NL levert de box maar wil hem niet retouren want de lengte is 81cm.Wil je via POST NL retour doen mag de lengte van je pakket slechts max 60cm zijn.

Neen, dit jaar wil ik graag meedoen en ik hoop dan dat ik zo een dikke doos krijg. Vrouwlief en ik vinden het het overwegen waard.Jochemd13 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:05:
Er is zeker nog geen nieuw topic?
Kijken of ik geluk zal hebben
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen, zoals gewoonlijk, geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen, zoals gewoonlijk, geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod