[nVidia GeForce RTX 20xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:49
Kan iemand mij adviseren; als ik niet voor een FE wil gaan vanwege het grote risico op gebreken, op welke uitvoering kan ik qua verwachte beschikbaarheid vs prestatie het beste inzetten qua bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 18:53
Wauw, zojuist een Asus 2080 TI STRIX Advance edition te pakken bij alternate.
Had reeds 6 weken een OC versie in preorder staan. En zag opeens dat deze op vooraad staan. Er was er nog 1 en direct de order laten omzetten

Where ever you go, there you are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBmrpink
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-06 03:15
EVGA laat ondertussen lekker op zich wachten zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

€ 579 ipv € 609 :)
pricewatch: Gigabyte GeForce RTX 2070 Gaming OC

Edit: ik heb btw een kleine review gepost voor de niet-OC versie. Dit spul klokt behoorlijk over .. tot 2050 _O_
productreview: Gigabyte GeForce RTX 2070 Windforce review door Alfa Novanta

[ Voor 47% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-11-2018 18:35 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:30:
Edit: ik heb btw een kleine review gepost voor de niet-OC versie. Dit spul klokt behoorlijk over .. tot 2050 _O_
productreview: Gigabyte GeForce RTX 2070 Windforce review door Alfa Novanta
"'t is geen Aorus"..Wat is dit nou voor minpunt? Klinkt hetzelfde als dat je zegt "dit is geen R32" bij het kopen van een Golf GTI.
Een Aorus de de top of the line, die moet nog komen (als die al komt) en daar hoort dan ook een ander prijskaartje aan (andere PCB, dikkere koeler, meer RGB, betere prestaties, hogere OC etc.).

"Future proof met raytracing- en tensorcores en VR-link"....futureproof, terwijl er nog 0,0 om handen is die dit bewijst. Koop jij echt een kaart om futureproof te zijn, en zo ja, welke betekenis heeft futureproof dan bij jou?

Sorry, het lijkt nu net alsof ik je mini review zit af te kraken. Dat is mijn bedoeling niet. Ik wilde puur aanstippen dat ik dit soort argumenten wel vaker tegen kom, die dan lijken alsof het supergoeie min-of pluspunten zijn terwijl ze eigenlijk (nog) niet zoveel zeggen. In ieder geval niet iets waar ik mijn aankoop op zou baseren.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02 23:20
BFV komt over paar dagen uit, en nog steeds nergens MSI 2080 TI kaarten te bekennen :(. Ik kijk dagelijks naar Alternate, en heb ze gemaild voor beschikbaarheid, zonder enige response...

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
TheTurk schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:42:
BFV komt over paar dagen uit, en nog steeds nergens MSI 2080 TI kaarten te bekennen :(. Ik kijk dagelijks naar Alternate, en heb ze gemaild voor beschikbaarheid, zonder enige response...
https://www.megekko.nl/pr...eakers.net&utm_medium=cpc

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 08:13
Ik zit even rond te kijken, ik ben super tevreden met mijn 2070 van msi, maar ik zie op alternate pre-order dat de 2070 Aorus extreme 570 euro pre-order is bij coolblue... Geloof dat die prijs niet klopt. Zal wel voor 700 erop komen wanneer ze op voorraad zijn.

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

@Burr die heb ik ook al weken op het oog .. zie dit draadje

diverse contactmomenten gehad met Coolblue .. maar niemand daar weet wanneer ze komen .. er was een bestelling gedaan bij hun leverancier, maar die lijkt niet te zijn aangekomen .. dus die spullen zullen dan ook niet aankomen .. maar wanneer er opnieuw een bestelling gedaan wordt, weet niemand.

Ik heb de moed opgegeven en heb een Gigabyte 2070 Windforce gekocht. Deze klokt inmiddels 1850/2050 .. m.a.w. 25% overclock en is daarmee al verder dan de 1885 van de Aorus dus ik vind het eerst wel even best. Voor hetzelfde komt die Aorus geen MHz verder .. kost wel € 140 meer op dit moment! Dat is dan wel een hele dure koeler zegmaar .. als ik reviews vind dat ie 200MHz hoger gaat, lets say 2200 MHz dan is het wellicht de moeite. Anders moet de prijs drastisch omlaag komen wat mij betreft..

Er zijn inmiddels 3 van de 11 kaarten op voorraad, dat zijn 2 meer dan 2 weken geleden. Misschien zijn ze er morgen, misschien duurt het nog 4 weken .. ik gok op het laatste zoals het nu gaat. Ik heb een reminder ingesteld, dus als ze verschijnen zal ik het hier wel komen melden. :)

@Burr ja met OC scanner, zelf ben ik niet zo'n held met overklokken. OC scanner maakt er 1850/2050 zegmaar, fluctueerd wat. Vermogen moet je wel even naar 114% verschuiven dan. Bevalt prima :)

@CoolblueBV misschien kunnen jullie wat vertellen over wanneer de andere kaarten verwacht worden?

[ Voor 26% gewijzigd door Alfa Novanta op 15-11-2018 19:15 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burr
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:02:

diverse contactmomenten gehad met Coolblue .. maar niemand daar weet wanneer ze komen .. er was een bestelling gedaan bij hun leverancier, maar die lijkt niet te zijn aangekomen .. dus die spullen zullen dan ook niet aankomen .. maar wanneer er opnieuw een bestelling gedaan wordt, weet niemand.

Ik had de moed opgegeven en heb een Gigabyte 2070 Windforce gekocht. Deze klokt inmiddels 1850/2050 .. m.a.w. 25% overclock en is daarmee al verder dan de 1885 van de Aorus dus ik vind het eerst wel even best. Voor hetzelfde komt die Aorus geen MHz verder .. kost wel € 140 meer op dit moment! Dat is dan wel een hele dure koeler zegmaar .. als ik reviews vind dat ie 200MHz hoger gaat, lets say 2200 MHz dan is het wellicht de moeite. Anders moet de prijs drastisch omlaag komen wat mij betreft..

Er zijn inmiddels 3 van de 11 kaarten op voorraad, dat zijn 2 meer dan 2 weken geleden. Misschien zijn ze er morgen, misschien duurt het nog 4 weken .. ik gok op het laatste zoals het nu gaat. Ik heb een reminder ingesteld, dus als ze verschijnen zal ik het hier wel komen melden. :)
Gebruik je de OC scanner van msi afterburner? Daarmee heb ik 2100mhz gehaald (msi 2070 niet oc)! Bij de rtx kaarten berekent hij bij elke voltage interval hoeveel hij kan overclocken en past dus een curve toe. Ben ook erg benieuwd of die 570 euro waar is voor de aorus en of die inderdaad ook meer kan overclocken gezien hij standaard al een stuk hoger draait. Ik geloof van wel, want de OC kaarten kunnen op 215-225?W draaien ipv 185-200W van de reference versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
Burr schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:32:
[...]

Gebruik je de OC scanner van msi afterburner? Daarmee heb ik 2100mhz gehaald (msi 2070 niet oc)! Bij de rtx kaarten berekent hij bij elke voltage interval hoeveel hij kan overclocken en past dus een curve toe. Ben ook erg benieuwd of die 570 euro waar is voor de aorus en of die inderdaad ook meer kan overclocken gezien hij standaard al een stuk hoger draait. Ik geloof van wel, want de OC kaarten kunnen op 215-225?W draaien ipv 185-200W van de reference versies.
Ik gebruik de OC scanner van MSI ook. Heb zelf de RTX 2070 Gigabyte Windforce (niet OC versie). Ik heb oc scanner aangezet, zonder opschroeven van voltage/power limit.

http://gpuz.techpowerup.com/18/11/16/g4p.png
http://gpuz.techpowerup.com/18/11/16/nj4.png

Om mensen een idee te geven of ze wel/niet moeten gaan voor de OC variant. Mijn kaart was gelukkig snel beschikbaar bij Alternate. Ik heb daar de reminder aangezet, die werkte goed. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Burr schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:53:
Ik zit even rond te kijken, ik ben super tevreden met mijn 2070 van msi, maar ik zie op alternate pre-order dat de 2070 Aorus extreme 570 euro pre-order is bij coolblue... Geloof dat die prijs niet klopt. Zal wel voor 700 erop komen wanneer ze op voorraad zijn.
en jawel, de prijzen zijn aangepast .. € 679 resp. € 703,95 :')

https://www.coolblue.nl/v...70?sorteren=laagste-prijs

maar leverbaar .. ho maar :')

nou, dan maar niet .. blijf ik lekker bij mijn Gigabyte RTX 2070 Windforce @1950/2050MHz voor € 529 O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burr
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:52:
[...]

en jawel, de prijzen zijn aangepast .. € 679 resp. € 703,95 :')

https://www.coolblue.nl/v...70?sorteren=laagste-prijs

maar leverbaar .. ho maar :')

nou, dan maar niet .. blijf ik lekker bij mijn Gigabyte RTX 2070 Windforce @1950/2050MHz voor € 529 O+
Ik zie het. Blijf lekker bij mn 204+ mhz overclocked msi armor hehe. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
Je krijgt nu Battlefield V bij aankoop van een RTX kaart, maar de mensen die voor 20 november hebben gekocht vallen buiten de mand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burr schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:09:
Je krijgt nu Battlefield V bij aankoop van een RTX kaart, maar de mensen die voor 20 november hebben gekocht vallen buiten de mand..
Blijkbaar verkopen de kaarten dan niet zo goed als dat ze hadden gehoopt. Tja, early adopter zijn loont zelden. Overigens wel een goed uitgekozen spel gezien de support van RTX in dat spel. Dan kan je die RTX tenminste gegarandeerd direct gebruiken, wel zo leuk als je zoveel betaalt voor zo'n kaart.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2018 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:38
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:08:
[...]

Blijkbaar verkopen de kaarten dan niet zo goed als dat ze hadden gehoopt. Tja, early adopter zijn loont zelden. Overigens wel een goed uitgekozen spel gezien de support van RTX in dat spel. Dan kan je die RTX tenminste gegarandeerd direct gebruiken, wel zo leuk als je zoveel betaalt voor zo'n kaart.
Hoezo moet er een relatie zijn? Volgens die logica verkocht Pascal ook slecht gezien de bundle al in de zomer van 2016 kwam. Verder is 't standaard dat je als bezitter van hardware geen recht op een later uitgegeven bundel, dus tja. Dat Battlefield eraan zat te komen als bundle kon je al in augustus bedenken.

[ Voor 14% gewijzigd door Paprika op 21-11-2018 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:48:
Verder is 't standaard dat je als bezitter van hardware geen recht op een later uitgegeven bundel, dus tja. Dat Battlefield eraan zat te komen als bundle kon je al in augustus bedenken.
Dat zei ik ook: "Tja, early adopter zijn loont zelden."
Ik zou zelf ook wachten totdat je zo'n actie hebt als je weet of vermoedt dat die eraan komt. Als we in Nederland/Duitsland (Caseking) aanbiedingen zouden hebben op 1 vaste dag (Black Friday) dan zou ik daarop wachten.

We hebben 2,5 jaar lang niet of nauwelijks 'gratis' spellen bij grafische kaarten gezien, bij Vega had AMD volgens mij even zo'n actie en recent is het voor AMD teruggekomen (nu 3 gratis spellen). Van Pascal kan ik me ook weinig acties herinneren.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2018 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-08 17:12

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Hey jongens.

Is er iemand die toevallig meer informatie heeft betreft de levertijd van de RTX 2080ti's (Of exacter: MSI RTX 2080 Ti GamingX Trio) dan de standaard 'Preorder' / 'Niet op voorraad' ?

Alle aftermarket kaarten hebben echt onduidelijke informatie. De ene webwinkel zegt 6 weken. De ander zegt, je we krijgen elke week wat binnen, maar geen idee wanneer jij aan de beurt bent...

Worden er überhaupt wel kaarten uitgeleverd?

What a terrible day to have eyes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaming X is echt maar enkele stuks per week. Er lijken nu wel wat vrije stocks van de andere variant te verschijnen. (ventus OC)

pricewatch: MSI GeForce RTX 2080 Ti Ventus 11G OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:08:
[...]

Ik denk dat het los staat van wel of niet slecht verkopen, ik kreeg zo'n beetje bij iedere nieuwe AMD of Nvidia kaart wel een spel er bij en die kaarten verkochten ook goed, Laatste keer was bij mijn Pascal GPU Destiny 2 en daar voor Maxwell met 2 games, welke games weet ik zo niet meer. AMD geeft overigens nu ook 3 games bij een Polaris GPU en het lijkt me sterk dat Polaris slecht verkoopt.Als de RTX echt zo slecht verkoopt gaat Nvidia eerst wel met de prijzen zakken want een game zal niet snel de consument over de streep trekken, wij zijn echt wel slimmer Daar bij zijn de RTX kaarten ook telkens overal uitverkocht en dat lijkt me niet te komen door een slechte verkoop.

[ Voor 22% gewijzigd door Gekke Jantje op 21-11-2018 17:27 ]

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBmrpink
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-06 03:15
De Inno3D GeForce RTX 2070 Twin X2 zijn ondertussen ook beschikbaar =]

De 2080 versies ook btw ;]

[ Voor 46% gewijzigd door JBmrpink op 21-11-2018 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 19:56
Ik wil dus eigenlijk de trekker overhalen om morgen een 2080ti te halen, ik hoop stiekem dat er morgen een webshop een leuke kortingsactie over het hele assortiment heeft (ik heb op dit moment wel een 10% kortingscode bij conrad, DUKE 2080ti OC voor 1259 euro, maar wil liever de gaming x trio).

Mochten er bij toeval nog meer mensen zijn die in dit schuitje zitten, ik ben benieuwd of jullie nog leads hebben naar de goedkoopste optie om een 2080ti te bemachtigen. En geen FE of inno3d want die wil ik nait.

Levertijden boeien me trouwens niet echt, ik heb red dead redemption 2 nog lang niet uit mn ps4.

Let me know!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Alfa90_Buttje schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:02:

Coolblue heeft eindelijk een Aorus binnen, de Gigabyte Aorus GeForce RTX 2070 Xtreme 8G
https://www.coolblue.nl/p...e-rtx-2070-xtreme-8g.html

Alleen is Coolblue nu dus € 34 duurder dan de goedkoopste, met een whopping € 703,95 _O-
Maarliefst € 174,95 duurder dan de Windforce!! 8)7
pricewatch: Gigabyte Aorus GeForce RTX 2070 Xtreme 8G

Voor €45 meer en heb je een pricewatch: Inno3D GeForce RTX 2080 Twin X2 :+

:')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burr
Even een mooie tip. De RTX 2070 Gaming Z is 609 euro op alternate, blackfriday actie. Echter krijg je hierbij dus ook bf5 en 40 euro steam voucher kado. Mooie deal.

EDIT: Hij is nu 20 euro duurder en ze geven geen steam vouchers meer mee.

Benchmark MSI RTX 2070 Armor 8G https://www.userbenchmark.com/UserRun/11680669
Benchmark MSI RTX 2070 gaming Z https://www.userbenchmark.com/UserRun/12355881

Beiden dus overclocked.

[ Voor 47% gewijzigd door Burr op 26-11-2018 00:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AltTabKeys

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Fuku-San schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:22:
Ik wil dus eigenlijk de trekker overhalen om morgen een 2080ti te halen, ik hoop stiekem dat er morgen een webshop een leuke kortingsactie over het hele assortiment heeft (ik heb op dit moment wel een 10% kortingscode bij conrad, DUKE 2080ti OC voor 1259 euro, maar wil liever de gaming x trio).

Mochten er bij toeval nog meer mensen zijn die in dit schuitje zitten, ik ben benieuwd of jullie nog leads hebben naar de goedkoopste optie om een 2080ti te bemachtigen. En geen FE of inno3d want die wil ik nait.

Levertijden boeien me trouwens niet echt, ik heb red dead redemption 2 nog lang niet uit mn ps4.

Let me know!
Ik had gelukkig een kortingsactie van 879,- 😃.

Maar, dat komt omdat mijn huidige GPU kapot ging tijdens een RMA. Dus toen de Msi 2080Ti Gaming X Trio ‘gekocht’ ...

Is iets kopen terwijl de levertijd onbekend is, wel kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
AltTabKeys schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 02:44:
[...]

Ik had gelukkig een kortingsactie van 879,- 😃.

Maar, dat komt omdat mijn huidige GPU kapot ging tijdens een RMA. Dus toen de Msi 2080Ti Gaming X Trio ‘gekocht’ ...

Is iets kopen terwijl de levertijd onbekend is, wel kopen?
haha same here, mn oude 1080ti extreme ging vorige maand kapot binnen een jaar, kreeg de volle 950 euro terug. Dat maakt een rtx wel iets minder belachelijk om aan te schaffen. Alle beetjes er af schaven helpt wel though :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Fuku-San schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:39:
[...]

haha same here, mn oude 1080ti extreme ging vorige maand kapot binnen een jaar, kreeg de volle 950 euro terug. Dat maakt een rtx wel iets minder belachelijk om aan te schaffen. Alle beetjes er af schaven helpt wel though :)
zo zo. Mijne ging 7 maanden na aankoop stuk. Kreeg net een mailtje van webwinkel waar ik hem gekocht heb, dat ik mijn vervangend product gratis opgestuurd krijg... Betekend dat ik dan mijn gekozen 1350,- GPU voor 0,- krijg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuku-San
AltTabKeys schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:40:
[...]

zo zo. Mijne ging 7 maanden na aankoop stuk. Kreeg net een mailtje van webwinkel waar ik hem gekocht heb, dat ik mijn vervangend product gratis opgestuurd krijg... Betekend dat ik dan mijn gekozen 1350,- GPU voor 0,- krijg?
Haha dat zou wel heel nice zijn hee. Ik hoop het voor je!

Wel lekker dan he, koop je een kaart van bijna een rug, houdt ie het nog geen 12 maanden vol :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Fuku-San schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:42:
[...]

Haha dat zou wel heel nice zijn hee. Ik hoop het voor je!

Wel lekker dan he, koop je een kaart van bijna een rug, houdt ie het nog geen 12 maanden vol :/
Inderdaad. Ik zou in eerste instantie 879,- terug krijgen. Terwijl het aankoopbedrag 1050,- was.

EDIT: Kreeg hem helaas niet gratis. Moet 470,- bij betalen :O

[ Voor 8% gewijzigd door AltTabKeys op 23-11-2018 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Heb zojuist een EVGA 2080 Black gekocht voor 760 euro. Is in de aanbieding bij scan.co.uk. Uiteindelijk toch genomen ipv een 1080ti. Die zijn nu alleen 2e hands voor normale prijzen te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burr
Tip voor de twijfelaars tussen ons, performance verschil tussen de normale en "gaming" en "oc" edities tussen 2070 is maar 2-3%. Je krijgt betere rgb, betere cooling (de normale hebben al goede coolers) en betere bouwkwaliteit. Ik zal de benchmark verschillen straks even uploaden.

Edit: ik heb het natuurlijk over het verschil NA overclocken van beiden. De OC versies en normale versies overclocken hetzelfde als je voltage niet aanraakt.

[ Voor 22% gewijzigd door Burr op 25-11-2018 16:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

Kon een 2080ti bestellen met BTW korting via het werk, toch maar gedaan :)
Zonder BTW komt de kaart meer overeen met wat ik verwacht had.

Nu wachten tot hij binnen komt want dat kon maar via 1 webshop die hem op pre-order status heeft helaasch.
Wel grotere kans op Samsung mem uiteraard.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• semi70
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-09 21:32
weet iemand wat de wacht tijden zijn voor de highend 2080ti kaarten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38
Na dikke 2,5 maand ben ik nog steeds aan het wachten op mijn Ti Gaming X Trio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
semi70 schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:22:
weet iemand wat de wacht tijden zijn voor de highend 2080ti kaarten?
misschien is deze wat voor je:

https://www.alternate.nl/...20kaart&utm_term=JHXY0R03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTurk
ViperTim schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:52:
Ik heb ze ook op pre-order bij Alternate. Als ze niet voor 20 dec komen. Dan ga ik toch maar weer naar 1080 Ti's. Had NVLink al binnen gehad. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

TheTurk schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 23:07:
[...]

Ik heb ze ook op pre-order bij Alternate. Als ze niet voor 20 dec komen. Dan ga ik toch maar weer naar 1080 Ti's. Had NVLink al binnen gehad. :(
He potverpielekes. 20 December, mijn verjaardag :O .

On-Topic. Heb mijne afgelopen zondag laten omruilen. Levertijd onbekend. Ik verwacht aan de eind van de maand toch wat te horen vanuit MSi/Alternate. Als er rond 10 December nog niks is. Wil ik mijn geld terug en haal ik wel een (helaas, duurdere, als deze op voorraad is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
  • Laatst online: 17-05 08:42
Ik ben al sinds 11 oktober aan het wachten op m'n asus rtx 2080 ti rog strix oc, zal waarschijnlijk wel nog een tijdje duren. Maar ik ga ze niet veranderen, ik moet en zal deze kaart hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

ViperTim schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:52:
Auch, pijnlijk.
Nu begin ik te twijfelen over mijn "preorder" haha.
Zelf gegaan voor de Duke dus hopelijk iets meer geluk.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forsakenlife
  • Laatst online: 13-09 15:19
Evga laat ook wel erg lang op zich wachten. Betreft 2080ti xc gaming. Waterblokken en nvlink binnen maar geen kaarten. Staan sinds 7 oktober in pre-order bij Alternate, die ook helemaal niks weet :F . Aangezien de rest van de fabrikanten helemaal geen garantie meer geeft bij het verwijderen van de koeler, samen met die vreemde problemen, moeten we toch maar wachten. :Y

Heb een rtx 2070 aangeschaft om toch bf5 maar even te kunnen draaien. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Laatst online: 12-09 21:38
Forsakenlife schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:07:
Evga laat ook wel erg lang op zich wachten. Betreft 2080ti xc gaming. Waterblokken en nvlink binnen maar geen kaarten. Staan sinds 7 oktober in pre-order bij Alternate, die ook helemaal niks weet :F . Aangezien de rest van de fabrikanten helemaal geen garantie meer geeft bij het verwijderen van de koeler, samen met die vreemde problemen, moeten we toch maar wachten. :Y

Heb een rtx 2070 aangeschaft om toch bf5 maar even te kunnen draaien. 8)
NVIDIA zelf zeurt er niet over en MSI ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forsakenlife
  • Laatst online: 13-09 15:19
Paprika schreef op woensdag 28 november 2018 @ 16:03:
[...]

NVIDIA zelf zeurt er niet over en MSI ook niet.
Ach ja, voorheen nooit bij stil gestaan. Ze zijn alleen niet goedkoop dit keer.

[ Voor 52% gewijzigd door Forsakenlife op 28-11-2018 17:46 ]

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
pricewatch: Palit GeForce RTX 2070 Dual
Voor omgerekend €435,74 bij amazon.co.uk incl. BF5
https://www.amazon.co.uk/...-DUAL-DDR6/dp/B07JHF1PMD/
Tip: gebruik de currency converter van je creditcard en niet van amazon, dan kom je goedkoper uit de verf

[ Voor 1% gewijzigd door Rutger op 29-11-2018 09:21 . Reden: BF5 erbij gezet ]

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Rutger schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:20:
pricewatch: Palit GeForce RTX 2070 Dual
Voor omgerekend €435,74 bij amazon.co.uk incl. BF5
https://www.amazon.co.uk/...-DUAL-DDR6/dp/B07JHF1PMD/
Tip: gebruik de currency converter van je creditcard en niet van amazon, dan kom je goedkoper uit de verf
Ik weet niet wat de prijs in ponden eerder was, maar inmiddels staat deze kaart alweer op £509. Een koopje is het dus helaas niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• killer2
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:45
thx net ff meegepakt:) kan mijn Inno X3 terug :)

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
choogen schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:49:
[...]

Ik weet niet wat de prijs in ponden eerder was, maar inmiddels staat deze kaart alweer op £509. Een koopje is het dus helaas niet meer.
Hij stond op £384 en een beetje iirc

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Net een EVGA RTX2080 XC Gaming besteld via amazon.fr , eerste keer via Amazon, ben benieuwd. Hopelijk een even goede kaart/kwaliteit als mijn GTX1080 FTW3. De ultra en/of FTW versies liggen buiten (budget)bereik.

Als alternatief kan ik een MSI Gaminx X Trio kopen voor +- 90 euro méér. Is die MSI de meerprijs waard? (heb wel een MSI moederbord)

[ Voor 24% gewijzigd door lapino op 29-11-2018 18:01 ]

• OMD
  • Laatst online: 08:58

OMD

lapino schreef op donderdag 29 november 2018 @ 17:45:
Net een EVGA RTX2080 XC Gaming besteld via amazon.fr , eerste keer via Amazon, ben benieuwd. Hopelijk een even goede kaart/kwaliteit als mijn GTX1080 FTW3. De ultra en/of FTW versies liggen buiten (budget)bereik.

Als alternatief kan ik een MSI Gaminx X Trio kopen voor +- 90 euro méér. Is die MSI de meerprijs waard? (heb wel een MSI moederbord)
Denk dat je die bedoelt van 770,-?
Ik heb toevallig zojuis de trio besteld voor 839, is geen 90 euro ;)

Die XC is een prima kaart. Het is ook wat je zelf wil en waarde aan hecht.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• lapino
Ik vind de evga mooier, maar de msi zal misschien wel stiller zijn? Of niet? Vind stilte heel belangrijk. De MSI kan ik in belgie niet krijgen voor 839...

• OMD

OMD

lapino schreef op donderdag 29 november 2018 @ 18:45:
Ik vind de evga mooier, maar de msi zal misschien wel stiller zijn? Of niet? Vind stilte heel belangrijk. De MSI kan ik in belgie niet krijgen voor 839...
Mwah, denk qua geluid dat het niet heel veel uitmaakt. De msi komt goed uit de bus maar de XC ook. Looks doen mij wat minder, zit in een dichte case maar ik heb al generaties GeForce van MSI en altijd zonder problemen.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• lapino
Vervelende is dat er blijkbaar heel weinig reviews te vinden zijn van de XC (wel van de ultra)

• OMD

OMD

XC is wel reference toch met de simpelste dual slot koeler? Ultra is een 2.75 slot koeler. Die zal wat minder moeite hebben met de warmte af te voeren.

Afbeeldingslocatie: https://www.legitreviews.com/wp-content/uploads/2018/10/evga-2080-models.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door OMD op 29-11-2018 21:01 ]

• lapino
Mja, dan misschien toch voor de msi gaan? Die heeft wel een custom fcb, vind die er alleen nogal patserig uitzien

• OMD

OMD

Tja, ik vind het weer mooi. Smaak is persoonlijk maar patserig kende ik nog niet bij een videokaart :)

Custon pcb, 3 fans meer power phases, hogere standaard boostclock.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
Zijn er problemen gekend met de 2080 zoals de ti, of is de 2080 veilig?

• AltTabKeys

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

lapino schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:51:
Zijn er problemen gekend met de 2080 zoals de ti, of is de 2080 veilig?
In zoverre bij mij bekend is de Ti storingsvrij. Maar vraag me niet waarom geen enkele (web)winkel een 2080 Ti kan leveren... Wordt een beetje ziek van het wachten...

• lapino
nvidia heeft toch toegegeven dat er problemen zijn met de ti’s?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CopyCatz
AltTabKeys schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:53:
[...]

In zoverre bij mij bekend is de Ti storingsvrij. Maar vraag me niet waarom geen enkele (web)winkel een 2080 Ti kan leveren... Wordt een beetje ziek van het wachten...
Er zijn juist voornamelijk problemen met de ti's. De FE spant de kroon, is al 1,5 week van de site af, normaliter zou er al wel weer nieuwe stock geweest zijn, maar Nvidia is ongetwijfeld het productieproces aan het aanpassen. Ervan uitgaande dat ze de oorzaak gevonden hebben. Ik zie ook geregeld meldingen van custom boards, geen peil op te trekken welke kaart je momenteel veilig kunt bestellen. Als ik de FE weer beschikbaar zie hoop ik te concluderen dat ze de oorzaak hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door CopyCatz op 29-11-2018 22:08 ]

• AltTabKeys

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

CopyCatz schreef op donderdag 29 november 2018 @ 22:06:
[...]

Er zijn juist enorme problemen met de ti. Hij is ook niet voor niks al 1,5 week van de site af, normaliter zou er al wel weer nieuwe stock geweest zijn, maar Nvidia is ongetwijfeld het productieproces aan het aanpassen. Ervan uitgaande dat ze de oorzaak gevonden hebben.
Sorry, bij de standaard FE zijn inderdaad probleem.

Maar bij aftermarket-kaarten zijn geen openbare klachten te vinden.

• CopyCatz
AltTabKeys schreef op donderdag 29 november 2018 @ 22:07:
[...]

Sorry, bij de standaard FE zijn inderdaad probleem.

Maar bij aftermarket-kaarten zijn geen openbare klachten te vinden.
Ook geregeld bij aftermarket. Heb mijn post aangepast.

• lapino
Ook bij de non-ti?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zelf heb ik geen frequente klachten gelezen over de non-ti. Alleen over de Ti.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiabaas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13-09 15:33
Zelf momenteel aan het wachten op een vervangende kaart via Alternate. Mijne vertoonde na ongeveer 2 weken artifacts en daarna een totale uitval tijdens het spelen van Battlefield 5. Wilde daarna alleen nog opstarten in veilige modus met minimale resolutie. Kapot bevonden door Alternate, alleen nu wachten op nieuwe kaarten. Betreft de Gigabyte 2080ti Gaming OC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Oei dat is echt wel klote. Ondertussen nog uurtje BF:V kunnen spelen met mijn MSI RTX2080, speelt toch nét iets vlotter dan met de GTX1080 (mag ook wel voor het geld). Kaart blijft in gesloten case onder full load op ongeveer 73°C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Even een vraagje aan iedereen die een preorder heeft staan voor de MSi RTX 2080 Ti Gaming X Trio (of gelijkwaardige kaart).
Ik heb 23-11 de bovengenoemde kaart ge-preordert via een RMA-Omruiling. Vandaag, 1 week later na pre-order datum, is hij verzonden en verwacht ik hem morgen (als alles lukt bij PostNL).

Zijn er mensen die voor de 23-11 hebben ge-preordert en nog wachten?
Anders moeten jullie eens bellen waarom jullie hem niet hebben? En ik na 1 week.
Vooral aangezien webshops momenteel geen indicatie geven betreft levertijd. Mij werdt eerst telefonisch verteld dat het tot 6 weken kon duren.
maffiabaas schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 18:21:
Zelf momenteel aan het wachten op een vervangende kaart via Alternate. Mijne vertoonde na ongeveer 2 weken artifacts en daarna een totale uitval tijdens het spelen van Battlefield 5. Wilde daarna alleen nog opstarten in veilige modus met minimale resolutie. Kapot bevonden door Alternate, alleen nu wachten op nieuwe kaarten. Betreft de Gigabyte 2080ti Gaming OC.
Mijn GPU ging 16 oktober heen ter reparatie van de LED-lampjes, kwam 5 weken later terug met een nekhernia (Coilwhine) en het boven genoemde defect. Vervolgens het aanbod gekregen om hem te laten omruilen + aanbetaling.

Hoop dat je je vervangende GPU snel terugkrijgt, met een cadeautje van sint erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsmillo
  • Laatst online: 07-09 17:47
Ik ben aan het uitkijken voor een 2070.
Waar moet ik op letten?

Mijn oog was op evga gevallen vanwege garantie e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTurk
Marsmillo schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:45:
Ik ben aan het uitkijken voor een 2070.
Waar moet ik op letten?

Mijn oog was op evga gevallen vanwege garantie e.d.
Volgens mij hebben ze allemaal 36 maanden garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvanheijningen
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07-12-2020
De levertijden zijn echt niet normaal. heb een Gigabyte Aorus 2080 TI Xtreme in pre-order staan, maar niemand blijkt te kunnen vertellen wat de levertijd is.

iemand alweer een update over de levertijden of de oorzaak hiervan? mag hopen dat de issues met de chip inmiddels wel opgelost zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

mvanheijningen schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:23:
De levertijden zijn echt niet normaal. heb een Gigabyte Aorus 2080 TI Xtreme in pre-order staan
sw333t O+

zo'n kaart moet je eigenlijk uit de kast halen en op je desk zetten .. zonde om hem weg te stoppen O+

.. maarreeuh .. ik lees wel dat de fan's erg luidruchtig zijn, mogelijk door toevoeging van die LED's en deze heeft er zelfs 3 !! Dus denk daar nog even over na anders voor je nóg weken zit te wachten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvanheijningen
Tnx,

geluid boeit me niet heel veel.
Het wordt een VR pc en denk dat ik de kast boven het plaffond weg ga bouwen in mijn garage.
En wat betreft die led dingen,.. ik heb een volledig gesloten kast (geen (plexi)glas) dus heb zo min mogelijk RGB stuff besteld :P
net als de Aorus Z390 Pro, zit ook vol met led, maar niemand gaat het zien bij mij :P

[ Voor 14% gewijzigd door mvanheijningen op 06-12-2018 07:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

Ik neem dan aan dat je de Aorus neemt voor de looks? De reviews die over deze kaart te vinden zijn zijn nou niet echt positief te noemen. Wordt bovengemiddeld warm en is redelijk luidruchtig voor zo een beefy koeler. Hij is ook nog is een stuk duurder dan andere modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Nu online
https://www.eteknix.com/a...-ti-graphics-card-review/

ik lees hier bv toch anders,dat die kaart wel stil moet zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

mwah, beetje rare review eerlijk gezegd. Nemen niet eens de FE mee. Ik (en net als veel anderen) vind dat 76 graden onder game load best hoog is voor zo een beefy koeler. Hij is gemiddeld qua geluid.

Is ook verder helemaal geen probleem, het is alleen beetje vreemd als je nagaat waar deze kaart gepositioneerd wordt. De modellen lager (zoals de windforce) komen over het algemeen zelfs beter uit de testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freaky35
  • Nu online
Het is een zwaar overclockte kaart,heeft 200 mhz meer als die windforce,dat geeft met deze GPU serie gewoon veel warmte .

En 37 db is echt stil voor zo'n kaart.

76c is een prima temp,als je lager wilt, dan kan je natuurlijk altijd de fancurve aanpassen,verder heeft deze toch een betere energie voorziening.

[ Voor 60% gewijzigd door freaky35 op 06-12-2018 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

Ach, meerdere reviews, meerdere resultaten.

Deze:
YouTube: AORUS RTX 2080 Ti Review.... (Plus 2080 & 2070 Vs. The Rest!)

Daar komt de Ti versie er niet best af met geluid en koeling. 75% fanspeed en dan 77 graden met een bak herrie. Ik denk dat we moeten wachten tot ze meer verkrijgbaar zijn en er meer reviews te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killer2
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:45
Heb zelf de Ti versie net, vergeet idd de standaard OC niet tov andere kaarten. Uiteraard is deze kaart bedoeld om nog verder te gaan :)
OMD schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:49:
Ach, meerdere reviews, meerdere resultaten.

Deze:
YouTube: AORUS RTX 2080 Ti Review.... (Plus 2080 & 2070 Vs. The Rest!)

Daar komt de Ti versie er niet best af met geluid en koeling. 75% fanspeed en dan 77 graden met een bak herrie. Ik denk dat we moeten wachten tot ze meer verkrijgbaar zijn en er meer reviews te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvanheijningen
Welke 2080 TI zouden jullie aanraden dan met de zelfde prestaties en prijs?
ik gaf al aan dat geluid niet zo boeiend is,.. en daarbij 70+ graden voor een standaard OC kaart vind ik opzich ook nog wel meevallen,.. paar knappe case fans er in om de trek koude lucht door de kast heen te krijgen scheelt al een hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

freaky35 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:16:
Het is een zwaar overclockte kaart,heeft 200 mhz meer als die windforce,dat geeft met deze GPU serie gewoon veel warmte .
wat is zwaar?? mijn Windforce 1410/1610 draait ook 1950/2050 ... 500MHz overklok .. ik weet niet waar een Aorus op uitkomt als je die overklokt, maar als je het NIET voor de looks doet, zou ik zeker NIET voor een Aorus gaan, gewoon een nette Windforce met 3 fan's .. die fan's zijn hoe dan ook stiller. Alleen als de OC een snellere chip bevat die >2000 gaat bijvoorbeeld, zou ik dat de moeite vinden.

@CopyCatz de mijne is een 2070 dus die klokt iets hoger dan de 2080 ti's maar verder zal het principe hetzelfde zijn. Ik heb gewoon in MSI Afterburner de OC scanner opgestart, deze laat je 5 minuten rammelen, sla de curve op onder een profiel en hoppaa .. en ja dat werkt subliem :)
.. sinds 3 november, dus ruim 1 maand.

[ Voor 20% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-12-2018 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 6 december 2018 @ 14:38:
[...]

wat is zwaar?? mijn Windforce 1410/1610 draait ook 1950/2050 ... 500MHz overklok .. ik weet niet waar een Aorus op uitkomt als je die overklokt, maar als je het NIET voor de looks doet, zou ik zeker NIET voor een Aorus gaan, gewoon een nette Windforce met 3 fan's .. die fan's zijn hoe dan ook stiller. Alleen als de OC een snellere chip bevat die >2000 gaat bijvoorbeeld, zou ik dat de moeite vinden.
Jouw windforce functioneert nog steeds ok? Hoe lang heb je die al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Ondertussen hier paar dagen de MSI RTX2080 Gaming X Trio draaien. Presteert goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTurk
lapino schreef op donderdag 6 december 2018 @ 17:27:
Ondertussen hier paar dagen de MSI RTX2080 Gaming X Trio draaien. Presteert goed.
Via welke winkel heb je ze gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
allinone belgische lokale shop, was 865 euro (zonder bf:v trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-09 16:54
Vandaag ook de MSI RTX2080 Gaming X Trio binnen gekregen met BFV er bij voor 855.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gizmonl
  • Laatst online: 26-05-2021

gizmonl

Professional Rukker

Eindelijk mn ASUS ROG STRIX 2080ti OC binnen! Ofja.. besteld bij paradigit en de dag erna binnen gekregen...

Purring like a kitten so far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Heb hem nog bij azerty met bf5 kunnen kopen voor 838,95. Prijs ging daarNa gelijk omhoog. Ook de 2080 trio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvanheijningen
ik mag hopen dat ze snel gaan leveren, wil voor de kerst toch echt nog wel er wat mee kunnen doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvanheijningen
gizmonl schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 00:36:
Eindelijk mn ASUS ROG STRIX 2080ti OC binnen! Ofja.. besteld bij paradigit en de dag erna binnen gekregen...

Purring like a kitten so far.
hoe lang geleden heb je hem besteld?

EDIT:
Nevermind, ik had niet goed gelezen

[ Voor 7% gewijzigd door mvanheijningen op 07-12-2018 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvanheijningen
Megekko heeft ze inmiddels op voorraad, woensdag zijn ze in huis. helaas heb ik alles in order staan bij Azerty. hoop dat die maandag ook wat meer helderheid kunnen geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Een 2080 ti van EVGA was even wel heel erg goedkoop hier

https://www.directsale.nl...e=tweakers&utm_medium=cpc

779 euro

pricewatch: EVGA GeForce RTX 2080 Ti XC Gaming

Helaas niet op voorraad. Ik neem aan dat het een foutje was.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

_O- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiabaas
Ik zie nu dat er een aantal kaarten op Alternate van de 2080ti op 1 werkdag staan, ben benieuwd hoe snel ik mijn vervangende kaart heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borkman
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-04 14:41
Net even met Alternate België gesproken, EVGA 2080 TI kaarten zouden *misschien* eind januari beschikbaar zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maffiabaas
Zojuist een verzendbevestiging gekregen van mijn vervangende 2080ti. Hopelijk houdt deze het vier jaar vol ipv twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTurk
Heb MSI 2080 ti ek x bij MaxIct besteld,volgens mij onderweg van uit buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvanheijningen
Ik vind het van de winkels en betreffende leveranciers echt knudde hoe er mee om gesprongen wordt.
Er is totaal geen indicatie beschikbaar of rede van geen uitlevering.
Je betaald bijna 1400 euro voor een videokaart en ze doen alsof het niets is.

Ik hoop dat jullie alvast veel plezier van de kaart beleven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

mvanheijningen schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:05:
Ik vind het van de winkels en betreffende leveranciers echt knudde hoe er mee om gesprongen wordt.
Er is totaal geen indicatie beschikbaar of rede van geen uitlevering.
Je betaald bijna 1400 euro voor een videokaart en ze doen alsof het niets is.
Volgende keer kiezen voor betaling onder rembours? Op een dergelijk hoog bedrag kunnen die extra kosten er ook nog wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvanheijningen
Het gaat mij er niet om dat het geld al weg is, meer dat je aan het lijntje gehouden wordt en dat je het er maar mee moet doen dat 'de leverancier niet levert'. En als je de leveranciers maar eens belt, die ook gewoon zeggen ja we weten niets, we weten niet waardoor het komt en kunnen verder niets doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Beter als dat ze zeggen 'we krijgen er volgende week weer' en dat dan blijkt dat er weer niks is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTurk
Nou, mijn kaart krijg ik nu opeens pas 27 december, ipv 13 dec...Sucks to be nerd
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste