Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik ben vooral benieuwd of de 5700xt partner modellen een beetje ik de buurt van de 2070S komen met betere koelers. Anders wordt het toch een 2070S. Ik weet dat de 5700XT een betere prijs / performance verhouding heeft maar ik wil toch dat beetje extra. Hopelijk kan ik dan net onder max settings toch 4K/60 gamen en dat lijkt met een standaard 5700XT net een brug te ver.swoutr schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 18:13:
Zat te kijken naar de 2070 super FE vind het echt een schitterende kaart, 10x mooier dan al die lelijke aftermarket modellen. Helaas nergens te verkrijgen. Dan toch maar wachten op de 5700 XT.
[ Voor 4% gewijzigd door rajackar op 06-08-2019 21:35 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Zal mij benieuwen. Altijd EVGA gekocht, maar ik lees nogal wisselende berichten over kwaliteit de laatste paar jaar.
Duurde even maar support heeft me uiteindelijk gewoon een andere key gegeven die wel werkte. Ik heb ook vermeld dat anderen dit probleem hebben, lijkt uniek aan de Nederlandse Nvidia store(?)dannbla schreef op maandag 29 juli 2019 @ 16:21:
Nog meer mensen die last hebben met het redeemen van de promocode via GFE?
Na veel mail uitwisseling zijn de games op mijn GFE account gezet.Reyde schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 00:24:
[...]
Duurde even maar support heeft me uiteindelijk gewoon een andere key gegeven die wel werkte. Ik heb ook vermeld dat anderen dit probleem hebben, lijkt uniek aan de Nederlandse Nvidia store(?)
There's no school like the old school and i'm the headmaster
2080 super lijkt ook weer beschikbaar te zijn.WouterL schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:00:
Ik kon zomaar een rtx 2070 Super FE bestellen op Nvidia, dacht dat deze lastig leverbaar waren?
Edit: Wel 100e duurder
[ Voor 4% gewijzigd door dannbla op 09-08-2019 10:29 ]
De 2070s is met 529 zeer netjesdannbla schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:21:
[...]
2080 super lijkt ook weer beschikbaar te zijn.
Edit: Wel 100e duurder
Wel een turbine in je kast.. Ik heb nu een MSI en ik hoor deze onder load niet, terwijl de FE duidelijk hoorbaar was.
Ik kom van een rx 5700xt...Ferio schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:54:
[...]
Wel een turbine in je kast.. Ik heb nu een MSI en ik hoor deze onder load niet, terwijl de FE duidelijk hoorbaar was.
Het gaat om de looksFerio schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:54:
[...]

Overigens had ik begrepen dat het wel meeviel met geluid dit jaar met de FE's
Dat dacht ik dus ook, maar helaas niet. Bij o.a AC Odyssey bv hoorde ik hem zwaar blazen, terwijl ik bij de MSI letterlijk niets hoor..WouterL schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:32:
[...]
Overigens had ik begrepen dat het wel meeviel met geluid dit jaar met de FE's
Denk misschien dat het ook afhangt wat je gewend bentFerio schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:36:
[...]
Dat dacht ik dus ook, maar helaas niet. Bij o.a AC Odyssey bv hoorde ik hem zwaar blazen, terwijl ik bij de MSI letterlijk niets hoor..
Dat is.. Ik heb de MSI overigens voor €550 nieuw gekocht, dus hij was maar €20 duurder. Dat vind ik tenminste een redelijke prijs.WouterL schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:38:
[...]
Denk misschien dat het ook afhangt wat je gewend bent
Welke MSI heb je? Ik zit een beetje naar de Ventus OC te kijken omdat die redelijk geprijsd is momenteel. Alleen ook slecht leverbaar helaas.Ferio schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:40:
[...]
Dat is.. Ik heb de MSI overigens voor €550 nieuw gekocht, dus hij was maar €20 duurder. Dat vind ik tenminste een redelijke prijs.
Heb ook geluk gehad want heb hem zelf voor 569 kunnen vinden, maar als ik nu rondkijk is die nergens meer leverbaar of erg duur. Waren er maar zo weinig voorradig dan of gingen de 2070 supers gewoon erg snel?
Gaming X versie.rajackar schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 12:02:
[...]
Welke MSI heb je? Ik zit een beetje naar de Ventus OC te kijken omdat die redelijk geprijsd is momenteel. Alleen ook slecht leverbaar helaas.
Alle versies zijn goed, het ligt eraan wat je voorkeuren zijn. Bij mij ligt de nadruk op stilte en dan oc.
Ah dan is 550 wel een mooie prijs.Ferio schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 17:37:
[...]
Gaming X versie.
Alle versies zijn goed, het ligt eraan wat je voorkeuren zijn. Bij mij ligt de nadruk op stilte en dan oc.
Ik hoop dat de prijzen nog een beetje omlaag gaan als de beschikbaarheid beter wordt.
Ben altijd erg tevreden geweest over MSI maar die kaarten lijken nu wat hoog geprijsd en zijn slecht beschikbaar.
Klopt. Ik denk dat de prijs rond de €575 zal zitten voor MSI als hij goed leverbaar is straks.rajackar schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 18:33:
[...]
Ah dan is 550 wel een mooie prijs.
Ik hoop dat de prijzen nog een beetje omlaag gaan als de beschikbaarheid beter wordt.
Ben altijd erg tevreden geweest over MSI maar die kaarten lijken nu wat hoog geprijsd en zijn slecht beschikbaar.
Bij Informatique van 809 naar 829 euro ( daar had ik gelukkig vorige week de laatste gekocht voor 809 euro )
*zucht*.
[ Voor 23% gewijzigd door Preimel op 12-08-2019 17:21 ]
Doe Praemel!
Dit niet wat voor je dan?Preimel schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 17:10:
Had een 2080 Duke voor 640e bij computer-universe open staan, spijtig genoeg niet meer leverbaar opeens. Prijs is ondertussen gestegen bij de gangbare winkels, aardig bezopen prijzen voor een non-super. Zou er nu alsnog 715-785e voor moeten betalen mocht ik opnieuw bestellen in Nederland.
*zucht*.
pricewatch: MSI GeForce RTX 2080 Gaming Trio (aleen niet standaard overclocked zoals de X)
Die had ik binnen 1 dag binnen. Kan mij niet voorstellen dat een 2080S de meerprijs waard is dus vond dit een mooie deal.
Ik had een vraag; de normale Geforce 1650 kan toch gewoon 60Hertz, HDR en 4K aan via HDMI?
ja, hoewel 4k door HDMI 1.4 beperkt is tot 30hzBlaze85 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:42:
Weliswaar gaat dit topic over de 2000-serie, maar de 1600 is ook Turing.
Ik had een vraag; de normale Geforce 1650 kan toch gewoon 60Hertz, HDR en 4K aan via HDMI?
Zit toch al jaren HDMI 2.x op Nvidia??? Zo'n 1650 heeft HDMI 2.0b.WouterL schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:44:
[...]
ja, hoewel 4k door HDMI 1.4 beperkt is tot 30hz
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ja dat bedoel ik ook niet, bedoel dat je rekening moet houden met de kabel die je gebruiktsdk1985 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:18:
[...]
Zit toch al jaren HDMI 2.x op Nvidia??? Zo'n 1650 heeft HDMI 2.0b.
Merci, als het in m'n kast had gepast was ik ervoor gegaan. Gisteren gelukkig tweedehands een Strix OC op de kop kunnen tikken, ik mag verhuizen naar het ervaringen topicBeakzz schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:16:
[...]
Dit niet wat voor je dan?
pricewatch: MSI GeForce RTX 2080 Gaming Trio (aleen niet standaard overclocked zoals de X)
Die had ik binnen 1 dag binnen. Kan mij niet voorstellen dat een 2080S de meerprijs waard is dus vond dit een mooie deal.
Doe Praemel!
Volgens mij is het prijs technisch gezien beter om te kijken naar een RTX 2070 super. Die ontloopt de normale 2080 niet eens zoveel, maar is vaak wel goedkoper.RTM93 schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 17:21:
pricewatch: MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio prijzen al rond de 650€ . Iemand verklaring voor deze wat onverwachte dalingen ? denken jullie dat ze nog meer kunnen zakken ? ik twijfel nu wel heel erg om er voor deze prijs 1 te kopen. Als upgrade voor mijn huidige 1070.
Zal misschien ook de reden zijn van de price drop, anders blijven ze met onverkochte kaarten zitten.
Verwijderd

Waarom überhaupt kiezen voor de Founder's Edition? De versies van Asus, MSI, Gigabyte, EVGA, etc zijn nog wel beschikbaar, koelen beter en maken veel minder herrie.Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 20:42:
Maandag 18 mei zijn de RTX 2070 super Founder Edition kaarten op Nvidia's site uitverkocht, komt er nog een restock denken jullie? ik zit midden in een pc build.
Echt zonde, zijn helemaal geen slechte kaarten. Zou er graag eentje kopen. Nvidia zou eens moeten stoppen met de ontwikkeling v n nieuwe modellen tot de huidige gewoon normaal beschikbaar zijnstylezzz schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:39:
Er gaan nog wel wat voorraden van de 2060 rond geloof ik. De rest is al tijden end-of-life..... En ook al duikt er voorraad op, dat zijn ze waarschijnlijk redelijk duur