My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
pricewatch: Gigabyte Aorus GeForce RTX 2070
[Voor 60% gewijzigd door Alfa Novanta op 27-10-2018 20:24]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
The devil is in the details.
Hmm, dus toch, toen ik een search in de PW deed kwam ik bij pricewatch: Gigabyte Aorus GeForce RTX 2070 Xtreme 8G uit en die komt dus niet overeen, daarom linkte ik naar de product-toevoegen pagina.Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:23:
Het product is er al maar deze prijs nog niet
pricewatch: Gigabyte Aorus GeForce RTX 2070
(Geen) voorraad heeft toch geen invloed op het wel/niet in de PW verschijnen?Hahn schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:25:
Ik gok dat het komt doordat die videokaart bij Coolblue nog nooit op voorraad is geweest ('Binnenkort leverbaar').

[Voor 20% gewijzigd door Raven op 27-10-2018 20:35]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Daarnaast weet ik niet wat de admins (LA) hier aan kunnen doen dus een schopje richting PW.
Formerly known as Ragdoll
Weet ik niet zeker, maar ik denk dat als een product nog nooit op voorraad is geweest, dat 'ie dan niet gesynct wordt. Zodra 'ie op voorraad is geweest en dan tijdelijk uitverkocht is, dan zal 'ie wel in de Pricewatch blijven staan.Raven schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:34:
[...]
(Geen) voorraad heeft toch geen invloed op het wel/niet in de PW verschijnen?
Of het is een bewuste keuze om 'm nog niet te syncen, ook gezien de (veel) lagere prijs, die waarschijnlijk nog bijgewerkt gaat worden als 'ie op voorraad komt.
[Voor 41% gewijzigd door Hahn op 27-10-2018 20:40]
The devil is in the details.
Dat bepaalt elke winkel zelf. Vziw heeft Coolblue wel een voorkeur om alleen prijzen door te geven van producten die daadwerkelijk te koop zijn. Dus dat zou prima de verklaring kunnen zijnRaven schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:34:
(Geen) voorraad heeft toch geen invloed op het wel/niet in de PW verschijnen?

Ik kan dat niet eens kopen bij coolblue. Je krijgt mail als het te koop is.Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:30:
Hallo adjes,
Hoe kan deze prijs in de pricewatch worden toegevoegd??
https://www.coolblue.nl/p...-geforce-rtx-2070-8g.html
Thanks
Weg
Dat is wel wat ik zelf ondervonden heb. Ik wou een SSD kopen die uitverkocht was bij Coolblue. Ze verkopen de desbetreffende SSD wel, maar in de pricewatch stond Coolblue er niet tussen.ACM schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:58:
[...]
Dat bepaalt elke winkel zelf. Vziw heeft Coolblue wel een voorkeur om alleen prijzen door te geven van producten die daadwerkelijk te koop zijn. Dus dat zou prima de verklaring kunnen zijn
Eigenlijk wel logisch... Ze verkopen namelijk alleen producten die een bekende levertijd hebben.