Het valt me op dat er zo veel mensen klagen over batterij-impact na elke update. Ik heb elke keer netjes elke OTA update geïnstalleerd en zit nu ook op MIUI Global 10.0.4.0.
Nog steeds doe ik 2 dagen met een acculading en heb aan het einde van de tweede dag nog ~30-40% accu over.
De eerste dag na een update heb ik volgens mij wel een kortere accuduur gemerkt, maar daarna stabiliseert het bij mij elke keer weer terug op een vergelijkbare gebruiksduur zoals vanaf het begin.
Waar ik wel tegenaan loop, is wat last met een ebay screenprotector.
Ik heb
deze "zwarte" protector gekocht die ook over de camera's en notificatie-LED gaat, die past eigenlijk heel netjes, maar ik heb twee problemen:
1. Er komt ontzettend snel en veel stof onder de vensters voor camera's en notificatie-LED. De front-camera is daardoor eigenlijk niet goed te gebruiken.
2. In combinatie met
deze case, wordt de screenprotector door de randen van de case die iets over het display vallen, telkens wat omhoog geduw waardoor er overál stof en vuil onder zou komen.
Ik heb de case daarom vrijwel direct weer verwisseld voor de originele meegeleverde case, maar zou liever een case gebruiken welke wat meer over de hoeken uitsteekt (zodat het display wat beter beschermd is bij een val).
Ik heb nog
twee andere cases besteld maar die zijn nog niet binnen.
Hebben alle screenprotectors die over de camera's en LED gaan last van stof, en in combinatie met welke case blijft de protector wél op zijn plek zitten?