Iemand die een pop3 email account aan de praat heeft op de Poco? Is mij tot op heden nog niet gelukt

Ik heb een pop3 account aan de praat, maar niet via de ingebouwde mail app. Gebruik altijd Nine voor mijn emails. Kost wat, maar werkt echt heel goed met een goede support (ooit eens nodig omdat mijn license niet goed werd meegenomen, binnen een dag geholpen).NeWSJuNK schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:35:
Iemand die een pop3 email account aan de praat heeft op de Poco? Is mij tot op heden nog niet gelukt
Ja, kpnmail via de Gmail-app, naast gmail zelf.NeWSJuNK schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:35:
Verwijderd
Wat is er mis met de bluetooth audio? Eerste keer dat ik daar problemen over hoor.Goofman schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:11:
Ik ga 'm retourneren. Ben niet tevreden met de geluidskwaliteit van de Bluetooth audio. Ook ligt de MIUI interface me niet, stoort de screenbleeding me meer dan ik in eerste instantie dacht en vind ik het toestel toch wel te groot.
Lastig uit te leggen, die van de XA2 heeft meer pit. Meer dynamiek en volume. Bovendien werkt de equalizer beter dan die van de Pocophone.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:16:
[...]
Wat is er mis met de bluetooth audio? Eerste keer dat ik daar problemen over hoor.
Ik vraag me dan toch af of er echt verschil zit in hoeveel screenbleeding de toestellen hebben. Ik zie het wel als er een compleet egale kleur (of zwart) weergegeven wordt, maar dan moet ik er wel echt naar zoeken.Goofman schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:11:
Ik ga 'm retourneren. Ben niet tevreden met de geluidskwaliteit van de Bluetooth audio. Ook ligt de MIUI interface me niet, stoort de screenbleeding me meer dan ik in eerste instantie dacht en vind ik het toestel toch wel te groot.
Verwijderd
Bij Belsimpel gekocht? Denk goed na over retourneren, zijn heel moeilijk. Tip mijn inziens!NeWSJuNK schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:30:
Iemand al flink wat foto's genomen met de Poco? Ik vind ze tov mijn Honor 8 behoorlijk tegenvallen. Als je de foto schiet is hij scherp, als je hem later terugkijkt is het onscherp. Of er een soort van waas overheen ligt. Ik twijfel om hem te retourneren
Controleer altijd nog of er toevallig 'Beautify'-opties staan ingesteld, deze gooien inderdaad een soort blur-effect over je foto's.NeWSJuNK schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:30:
Iemand al flink wat foto's genomen met de Poco? Ik vind ze tov mijn Honor 8 behoorlijk tegenvallen. Als je de foto schiet is hij scherp, als je hem later terugkijkt is het onscherp. Of er een soort van waas overheen ligt. Ik twijfel om hem te retourneren
🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB
[ Voor 15% gewijzigd door dolledriesnl op 25-09-2018 13:28 . Reden: voortgangsreport ]
Verwijderd
Schijnt per toestel nogal verschillend te zijn, ik zie het nietLightPhoenix schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:14:
[...]
Ik vraag me dan toch af of er echt verschil zit in hoeveel screenbleeding de toestellen hebben. Ik zie het wel als er een compleet egale kleur (of zwart) weergegeven wordt, maar dan moet ik er wel echt naar zoeken.
Net update naar 9.6.22 binnengekregen via een OTA en geïnstalleerd.
Waar ik nog wel tegenaan loop is dat ik geen pagina snelkoppelingen van mijn browser (Firefox) gepinned krijg in de launcher. Verlang ik toch weer terug naar een Tweakers app....
Verwijderd
Ja de telefoon geeft (bij mij iig) notificaties. Nee die zie ik niet in de status balk terug. Als je de app rechten geeft kan hij wel de notificatie LED laten knipperen, maar die is nogal zwak/klein. Als je verdere rechten geeft zie je bijvoorbeeld whatsapp berichtjes op je lock screen. Maar mijn Pocophone gaat netjes trillen en maakt geluid als er een mail/sms/whatsapp/... binnenkomt.Latte schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:09:
Ik had de OnePlus 6 op het oog. Toen ondekte ik deze Pocophone F1 en ben ik dik in twijfel.
Her en der lees ik dat de Pocophone geen notificaties zou geven. Is dit waar en/of inmiddels niet meer en verholpen? Is er bekend voor hoe lang Xiaomi updates en beveiligingsupdates geeft?
[ Voor 3% gewijzigd door LightPhoenix op 25-09-2018 17:25 ]
Beveiligingsupdates zijn bij Xiaomi vaak een van de beste. zero-1 problemen worden ook vaak binnen 24-uur opgelost.Latte schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:09:
Ik had de OnePlus 6 op het oog. Toen ondekte ik deze Pocophone F1 en ben ik dik in twijfel.
Her en der lees ik dat de Pocophone geen notificaties zou geven. Is dit waar en/of inmiddels niet meer en verholpen? Is er bekend voor hoe lang Xiaomi updates en beveiligingsupdates geeft?
[ Voor 8% gewijzigd door theduke1989 op 25-09-2018 17:28 ]
Ah, oke. Ja, zelf zou ik het ook jammer vinden als de notificaties niet in de statusbalk zouden verschijnen. Maar waarschijnlijk zou ik er wel aan kunnen wennen dat er bij een notificatie in ieder geval het LEDje zal branden. Ik heb niet eerder gehoord van het geven van rechten aan apps. Wel interessant dat je via zo'n manier berichten op je lockscreen kan laten verschijnen.LightPhoenix schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:24:
[...]
Ja de telefoon geeft (bij mij iig) notificaties. Nee die zie ik niet in de status balk terug. Als je de app rechten geeft kan hij wel de notificatie LED laten knipperen, maar die is nogal zwak/klein. Als je verdere rechten geeft zie je bijvoorbeeld whatsapp berichtjes op je lock screen. Maar mijn Pocophone gaat netjes trillen en maakt geluid als er een mail/sms/whatsapp/... binnenkomt.
Volgens de forumposts op het MIUI forum zijn ze aan het kijken hoe ze de notificaties in de statusbalk kunnen krijgen, maar een update daarover is er nog niet.
Qua Xiaomi support; ik heb zelf nog geen ervaring, maar naar wat ik lees krijgen veel van hun telefoons 3+ jaar ondersteuning (bron, bron2), maar reken er op dat er meer beveiligingsupdates gegeven worden dan major Android updates.
Bedoel je dat als ik één van die besturingssystemen erop zou zetten, ik meer kans heb op meer Android updates voor het toestel?theduke1989 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:27:
[...]
Beveiligingsupdates zijn bij Xiaomi vaak een van de beste. zero-1 problemen worden ook vaak binnen 24-uur opgelost.
Alleen de android updatebeleid is wat minder, deze is vrij karrig. Vaak maar 1-2 android updates per device.
Daarom moet je vaak kijken naar Lineageos / PixelExperience / Remix-OS hun updaten vaak naar een nieuw android systeemn.
Afgelopen tijd 2 telefoons terug gestuurd, bij beide netjes het geld binnen 3 dagen ontvangen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:41:
[...]
Bij Belsimpel gekocht? Denk goed na over retourneren, zijn heel moeilijk. Tip mijn inziens!
Ik ga er vanuit dat er wel verschillen inzitten. Voor zover ik kan beoordelen na diverse testen en zeer goed kijken, heeft mijn toestel geen last van screen bleeding, in ieder geval niets merkbaars en zeker niet bij gewoon gebruik van de telefoon.LightPhoenix schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:14:
[...]
Ik vraag me dan toch af of er echt verschil zit in hoeveel screenbleeding de toestellen hebben. Ik zie het wel als er een compleet egale kleur (of zwart) weergegeven wordt, maar dan moet ik er wel echt naar zoeken.
Oke! Wellicht toch eens naar kijken, helemaal als het een update naar stock Android zou kunnen krijgen. (Meestal root ik niet, vandaar dat ik me er eerst meer in zal moeten verdiepen.)theduke1989 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:47:
@Latte ja inderdaad je hebt eerder kans dat een custom rom uitgebracht wordt met de nieuwste Android rom en laatste patches.
Voorbeeld. PixelExperience rom was voor de RMN5 op Android 8 en nu 9 stock android. En als het aan mij ligt updaten ze ook nog eens naar bijvoorbeeld android 10.
Goofman schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:11:
Ik ga 'm retourneren. Ben niet tevreden met de geluidskwaliteit van de Bluetooth audio.
Voor mij zou een van de redenen voor aanschaf van de F1 zijn dat hij zowel AptX als de bluetooth codecs AptX HD als LDAC ondersteund. Ik had altijd het idee dat als deze codecs ondersteund worden (en je een hoofdtelefoon hebt die dit ook ondersteund) dat het dan vooral de hoofdtelefoon is die de geluidskwaliteit bepaald. Bij bluetooth gebruik je namelijk de DAC van de hoofdtelefoon.Goofman schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:20:
die van de XA2 heeft meer pit. Meer dynamiek en volume. Bovendien werkt de equalizer beter dan die van de Pocophone.
Die aanname heb ik ooit ook gemaakt, maar na verschillende toestellen geprobeerd te hebben, ben ik er achter gekomen dat er wel degelijk verschil in geluidskwaliteit vwb de audio via Bluetooth. Ik heb sinds 2 weken de Sony WH-1000XM2 welke zowel AptX HD als LDAC ondersteunt. Mijn huidige Xperia XA2 toestel ondersteunt tot en met AptX HD (en dus geen LDAC, wazig ik weet het). Ik heb deze koptelefoon ook geprobeerd met de Pocophone F1 en de Samsung Galaxy S7 van mijn vrouw. Deze 2 toestellen ondersteunen inderdaad zowel AptX HD als LDAC en toch klinkt de WH-1000XM2 mooier en kan deze ook wat harder op de XA2 (met AptX HD). Dit is dan dus wel met ingeschakelde equalizer omdat ik het fijner luisteren vind met een wat vollere bas en ik daarvoor de equalizer altijd in moet schakelen. Op het moment dat ik op de Pocophone en de S7 de equalizer inschakel en de lagere frequenties wat bijregel gaat het volume wat omlaag en wordt het algehele klankbeeld wat 'doffer'. Met de XA2 heb ik en strakke bassen en sprankelende hogere tonen. En voel ik bij wijze van spreken het aanslaan van de gitaarsnaren en toetsen op de piano. Lastig uit te leggen, maar ik hoor verschil.musicfreak schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:18:
[...]
[...]
Voor mij zou een van de redenen voor aanschaf van de F1 zijn dat hij zowel AptX als de bluetooth codecs AptX HD als LDAC ondersteund. Ik had altijd het idee dat als deze codecs ondersteund worden (en je een hoofdtelefoon hebt die dit ook ondersteund) dat het dan vooral de hoofdtelefoon is die de geluidskwaliteit bepaald. Bij bluetooth gebruik je namelijk de DAC van de hoofdtelefoon.
Qua equalizer kan ik me voorstellen dat er verschillen zijn, maar dan kan je nog met iets als Equalizer FX pro werken. Volume ook nog enigszins maar qua dynamiek kan ik het niet plaatsen.
De telefoon is bij Bluetooth eigenlijk niet echt van belang als het om audiokwaliteit gaat, zolang de goede codect ondersteund wordt. De Pocophone ondersteunt LDAC, en zal niet anders zijn dan een andere telefoon met LDAC.RoD schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:58:
^ Meer mensen met deze ervaring met bluetooth-audiokwaliteit? Aangezien ik de XM3 heb vind ik geluidskwaliteit over bluetooth toch wel belangrijk. Helaas kijken de meeste reviews alleen naar geluidskwaliteit van de ingebouwde speaker.
Share and Enjoy!
Ja klopt. Zwaar irritant vind ik dat. Volgens mij worden smartphones stiekem vaak als 'walkman' (ja sorry, ben van 1976) gebruikt en is de functionaliteit en kwaliteit van de koptelefoonuitgang en audio over Bluetooth zeker een belangrijke factor in de afweging of een smartphone bevalt of niet.RoD schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:58:
^ Meer mensen met deze ervaring met bluetooth-audiokwaliteit? Aangezien ik de XM3 heb vind ik geluidskwaliteit over bluetooth toch wel belangrijk. Helaas kijken de meeste reviews alleen naar geluidskwaliteit van de ingebouwde speaker.
Ik ben geen audiofiel, maar er is mij niets negatiefs opgevallen bij het luisteren naar muziek of audiobooks via BT.RoD schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:58:
Dank voor het zo uitgebreid delen van je ervaringen. Bij alle Android telefoons die ik tot nu toe gebruikt heb (o.a. Wileyfox, Samsung Galaxy S7, Motorola G5 plus) wordt het volume en de dynamiek / volheid van het geluid via bluetooth minder als je een equalizer gebruikt. Ik had die ervaring zowel bij met toestellen met een ingebouwde equalizer van de fabrikant, als bij toestellen waarbij ik een aparte equalizer app moest downloaden. In die zin verbaasd het me dat dit bij de Sony XA2 niet gebeurt, al is Sony wel veel met bluetooth audio bezig.Goofman schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:51:
Die aanname heb ik ooit ook gemaakt, maar na verschillende toestellen geprobeerd te hebben, ben ik er achter gekomen dat er wel degelijk verschil in geluidskwaliteit vwb de audio via Bluetooth
Ik heb de Pocophone inmiddels al geretourneerd dus kan het nu niet meer vergelijken helaas.musicfreak schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:26:
[...]
Dank voor het zo uitgebreid delen van je ervaringen. Bij alle Android telefoons die ik tot nu toe gebruikt heb (o.a. Wileyfox, Samsung Galaxy S7, Motorola G5 plus) wordt het volume en de dynamiek / volheid van het geluid via bluetooth minder als je een equalizer gebruikt. Ik had die ervaring zowel bij met toestellen met een ingebouwde equalizer van de fabrikant, als bij toestellen waarbij ik een aparte equalizer app moest downloaden. In die zin verbaasd het me dat dit bij de Sony XA2 niet gebeurt, al is Sony wel veel met bluetooth audio bezig.
Ervaar je het geluid van de XA2 ook als beter met de equalizer uitgeschakeld, in vergelijking met de Pocophone?
Verwijderd
Polen Frankrijk en Spanje zijn er bij gekomen.Wylana schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:38:
Ik hoop toch wel dat gezichtsherkenning gaat werken op regio NL/EU.
Weet verder (nog) niet wat de impact is als je regio India kiest, maar kan mij voorstellen dat dit voor sommige dingen lastig kan zijn.
Verder hoop ik mijn telefoon vrijdag te hebben (kan hem vandaag al ophalen, maar ben voor andere zaken van huis).
Lijkt mij te maken te hebben met de lokale wetgeving over opslag en gebruik van persoonsgegevens waar Face Unlock onder valt (lees: GDPR).Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:05:
[...]
Polen Frankrijk en Spanje zijn er bij gekomen.
ik snap zowiezo niet dat het regio gebonden is, unlock voor elk land zou ik zeggen
🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB
Ben geen purist. Ben van de walk-/discman generatie oftewel opgegroeid met Sony's megabass ;-)NeWSJuNK schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:19:
Ik snap die equalizers überhaupt niet. Je wilt toch het geluid zoals het bedoeld is? Alles neutraal dus
Ah, dat wordt dan lastig inderdaad. Goed te weten dat je bij de Sony equalizer qua volume (en ik neem aan dynamiek) geen verschil merkte.Goofman schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:55:
Ik heb de Pocophone inmiddels al geretourneerd dus kan het nu niet meer vergelijken helaas.
En vwb het negatieve effect van de XA2 equalizer: net nog even getest (geswitched tussen mijn eigen setting, de 'Rock' setting en EQ uit) en er is geen negatief (dus zeker wel effect,m aar niet doffer of zachter geluid) effect na het inschakelen van de EQ.
/offtopicIn het verleden vwb bedrade koptelefoons ook er goede ervaringen met de iPhone 5S. Daar zat ook een heel zuiver geluid in (duidelijke scheiding van instrumenten, helder, strakke bassen) wat met de ingebouwde EQ ook goed bij te regelen was. Echter daar weer geen ervaring met de Bluetooth audiokwaliteit.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2018 13:09 ]
Verwijderd
Ooh goed te horen dat dit niet standaard is ik zat op 14 nu 22 global maar ik denk dat het een dan een thema is, ik ga ff wat proberenLightPhoenix schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:12:
Was dit vanaf het begin zo @Verwijderd ? Ik kan namelijk met geen mogelijkheid de datum daar krijgen (ik kan de optie iig niet vinden). Is het misschien iets in het thema wat je gebruikt? En welke ROM draai je, de Global of de Xiaomi.eu rom?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2018 13:19 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Raznov op 27-09-2018 15:38 ]
Voor zover bekend Asphalt 8 en 9. Zie ook http://en.miui.com/thread-3935216-1-1.html.Latte schreef op donderdag 27 september 2018 @ 18:32:
Zijn er bepaalde apps/games die de Pocophone momenteel niet ondersteunt? Waar zit dat hem trouwens in dat sommigen (nog) niet ondersteund worden?
[ Voor 27% gewijzigd door Raznov op 27-09-2018 19:54 ]
Money isn't rellevant..... who you are is.....
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Ik gebruik de EU rom al jaren en het werkt voor mij net wat beter.DRuw schreef op donderdag 27 september 2018 @ 20:20:
Ik heb hem vandaag binnen gehad en ik moet zeggen dat hij er gelikt uit ziet en razend snel werkt:)
Ik zit te denken om de EU rom erop te zetten maar ik ben een behoorlijke noob hierin.
Vandaar dat ik de voors en tegens tegen elkaar afweeg....
Installatie is niet zo lastig zo te zien aan de YT filmpjes die er inmiddels al over zijn gemaakt:)
Wat is jullie beweegreden naar de EU rom te gaan vraag ik me af?
Die update niet zelf toch?
Liep ik ook tegenaan.fvandenreek schreef op donderdag 27 september 2018 @ 20:18:
<verhaal>
Even een tipje voor degene die de pocophone wil unlocken, zorg dat je na de reboot van je poco, nadat de bootloader unlocked is, een vrij toegankelijk wifi netwerk of hotspot terbeschikking hebt.
Nadat de telefoon opnieuw opgestart is, dien je eerst je telefoon te unlocken met je Xiaomi account, en gezien dat deze net een full wipe heeft ontvangen dien je verbinding te maken met je wifi netwerk. Echter in sommige gevallen verschijnt het toetsenbord niet! Dus een hotspot of wifi connectie zonder wachtwoord maakt het dan even net wat makkelijker.
Aannames zijn fataal.
Dat was idd ook mijn oplossing, maar de tip boven je is ook makkelijk!DRuw schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 07:25:
Of je zet het even op een andere telefoon een hotspot aan...?
In het NL's:Nightscope schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:26:
Heeft iemand enig idee waar je de pincode van je simkaart kan veranderen in de opties?
Ik heb me rot gezocht, maar ik kan het niet vinden. Heeft MIUI deze optie eigenlijk?
RiCk schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:01:
[...]
In het NL's:
Instellingen -> Extra instellingen (onder systeem & apparaat) -> Wachtwoorden -> en dan onder sim kaart vergrendeling
Heb je het over volume / stereo via de mini-jack aansluiting of via bluetooth?Bassbounce schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:08:
Heeft er iemand ook last van dat het volume een stuk minder is op de laatste miui beta 8.9.20?
Stereo is ook minder in vergelijking met de miui 9 rom na mijn mening.
Over de normale speakers, het geluid via bluetooth is goed sinds de radio van de auto een update heeft gehad.musicfreak schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:32:
[...]
Heb je het over volume / stereo via de mini-jack aansluiting of via bluetooth?
Verwijderd
Asphalt 9 en ook eerdere versies (eerst niet, toen wel en nu weer niet) ligt bij game maker, maar het waarom is mij niet duidelijkLatte schreef op donderdag 27 september 2018 @ 18:32:
Zijn er bepaalde apps/games die de Pocophone momenteel niet ondersteunt? Waar zit dat hem trouwens in dat sommigen (nog) niet ondersteund worden?
Het updaten is normaal, maar 2 procent in een uur op een bijna leeg toestel lijk mij niet goed. Wat voor adapter zit er bij (heb hem zelf buiten nl gekocht dus geen idee)? Als deze qc3 is moet hij een stuk sneller kunnen laden. Heb je tijdens het laden nog het scherm aan staan?Janet_ schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:06:
Ik heb de mijne vanmiddag opgehaald bij Belsimpel. Batterij was bijna leeg dus wilde hem opladen. Maar nu na een uur heb ik er maar 2procent bij. Hij is wel ook van alles aan het updaten. Maar is dat normaal voor de eerste keer?
[ Voor 51% gewijzigd door NeWSJuNK op 28-09-2018 17:20 ]
Verwijderd
Heb je al eerder een recovery veranderd , dan zal het niet zo een punt zijn, maar ben je er niet zo bekend mee, doe het dan nu niet! Wacht op duidelijke stappenplannen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 20:09:
Ik vind de stock rom toch best heftig bloated. Naast alle Xiaomi apps zijn ook alle Google apps niet te verwijderen of uit te schakelen. Morgenavond is mijn 72uur wachttijd verstreken, maar twijfel nog heel erg of ik het flashen wel aandurf met een alfa recovery.
Of het wordt de gok wagen en alsnog flashen of een tijdje in de la laten wachten tot er een stabiele recovery is. De stock rom gebruiken vind ik eigenlijk geen optie.
Een bekende developer heeft vandaag een gratis pocophone ontvangen van Xiaomi.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 20:09:
Ik vind de stock rom toch best heftig bloated. Naast alle Xiaomi apps zijn ook alle Google apps niet te verwijderen of uit te schakelen. Morgenavond is mijn 72uur wachttijd verstreken, maar twijfel nog heel erg of ik het flashen wel aandurf met een alfa recovery.
Of het wordt de gok wagen en alsnog flashen of een tijdje in de la laten wachten tot er een stabiele recovery is. De stock rom gebruiken vind ik eigenlijk geen optie.
[ Voor 3% gewijzigd door Bassbounce op 28-09-2018 21:11 ]
Martino's | Google is your friend...
Ja, apart. Ik ben diverse video’s tegengekomen waarbij Asphalt op het toestel gespeeld wordt. Wel weet ik zo niet om welke versie(s) het dan ging maar jij zegt dus al dat het de ene keer wel te spelen was en de andere keer weer niet. Als Asphalt het enige is wat dit toestel niet zou ondersteunen, valt het mee. Hoewel ik Asphalt wel graag speel.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:48:
[...]
Asphalt 9 en ook eerdere versies (eerst niet, toen wel en nu weer niet) ligt bij game maker, maar het waarom is mij niet duidelijk
https://s.click.aliexpress.com/e/mqUnCFfMartino-s schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 22:54:
Wat bedoel je met 'actieve hoesjes'? En heb je een link naar het product op Aliexpress?
Verwijderd
Eerst niet in Playstore toen wel in Playstore en na een week weer weg.Latte schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 22:55:
[...]
Ja, apart. Ik ben diverse video’s tegengekomen waarbij Asphalt op het toestel gespeeld wordt. Wel weet ik zo niet om welke versie(s) het dan ging maar jij zegt dus al dat het de ene keer wel te spelen was en de andere keer weer niet. Als Asphalt het enige is wat dit toestel niet zou ondersteunen, valt het mee. Hoewel ik Asphalt wel graag speel.
mregeling schreef op zondag 2 september 2018 @ 11:19:
[...]
Nergens last van.
Verschillende apps geprobeerd maar alles word geregistreerd
The Strix, ahbishek, enzwian schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:26:
Welke developer is dat?
Verwijderd
Dank voor bovenstaande stappenplan!fvandenreek schreef op donderdag 27 september 2018 @ 20:38:
[...]
Bootloader unlocken;
Inloggen op je Xiaomi account op je telefoon
Ontwikkelaarsmodus aanzetten
Lock status op telefoon koppelen.
Unlock programma downloaden en inloggen
Telefoon in fastboot
Unlocken en rebooten
Telefoon weer koppelen
Met fastboot in fastboot twrp flashen en booten, modify aanzetten!
Toestel formateren indien de opslag in twrp 0 mb aangeeft.
Vervolgens via usb de Forcedisablencryptie op je pocophone zetten. ( indien de opslag niet zichtbaar is in windows, via twrp rebooten naar recovery.
Forcedisablecryptie installeren.
(Mocht je root willen dan ook magisk installeren en daarna diverse keren eerst herstarten om lagging te voor komen)
Direct na de Forcedisableencryptie kun je je rom al op je telefoon zetten en installeren, vervolgens vraagt twrp als je een dalvik cache wipe wilt doen, dit mag je bevestigen.
[...]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Meer dan prima zou ik zeggen. Alles werkt gewoon (op de bekende bugs met bijvoorbeeld Android Auto na). Ik gebruik hem nu ongeveer twee weken en ben meer dan tevreden.Acid_Burn schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:21:
Is de algemene impressie gewoon prima? Ik lees de laatste paar pagina's eigenlijk alleen maar over custom roms, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in, het moet gewoon werken.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Er wordt geen gebruik gemaakt van data encryptie,dat is het enigste.Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:23:
[...]
Dank voor bovenstaande stappenplan!
Heb nog geen ervaring met Treble devices en ook niet eerder van 'Forcedisablencryptie' gebruik moeten maken. Weet jij wat de consequenties zijn van dat laatste?
En hoe gaat het met updaten van roms, bijvoorbeeld Xiaomi.EU?? Moet dat dan ook anders (Forcedisablencryptie?) of zoals bij elk ander toestel?
Acid_Burn schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:21:
Is de algemene impressie gewoon prima? Ik lees de laatste paar pagina's eigenlijk alleen maar over custom roms, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in, het moet gewoon werken.
[ Voor 5% gewijzigd door DRuw op 30-09-2018 21:31 . Reden: toch wat gevonden ]
Waar vind je die setting dan? Ik zie hem nergens in de instellingen van de camera app, maar die hinderlijke 'blur-laag' zie ik soms wel.Alexo schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:45:
[...]
Controleer altijd nog of er toevallig 'Beautify'-opties staan ingesteld, deze gooien inderdaad een soort blur-effect over je foto's.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq