• Duci
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
LopeZ schreef op woensdag 12 september 2018 @ 18:34:
Kan de notification led meerdere kleuren laten zien of alleen wit?

Dit is iets wat mij de laatste Xiaomi releases opviel en ik ben toch meer fan van verschillende kleuren voor verschillende apps.
Vind het zelf niet zo erg, maar hij kan enkel wit inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sander1986
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06 12:20
sander1986 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:07:
Iemand problemen met Flitsmeister icm automatisch starten met BT verbinding?

Dit werkt bij mij soms wel soms niet terwijl er wel BT verbinding is. Soms start de App wel en soms niet.

Soms open in de App dan handmatig en meld deze dat er geen GPS verbinding is. Sluit ik de App en open ik deze opnieuw en dan werkt hij direct.

Ik heb de powersaving voor de Flitsmeister App al uit gezet, dit hielp niet. GPS staat op beste prestaties..

Heb nu de gehele power saving eens uitgeschakeld voor alle Apps.... ik wacht het even af.
Dit lijkt de oplossing voor mijn probleem:

Batterij en prestaties>Kies apps>...>batterijbespaarder uitschakelen

• Mathice
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-01 15:11
Ik merk nu net wel 1 nadeel, namelijk dat het scherm in portretmodus niet af te lezen is met een polariserende zonnebril. Ik begrijp ook niet echt hoe dit komt, mijn oude Nexus was namelijk wel af te lezen met zonnebril.

• Mathice
[quote]WouterL schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:46:
~~~
fvandenreek schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:08:
~~~~~~~~~~~~
[...]

Google assistent werkt op meer toestellen compleet bagger :+ Soms werkt Hey Google wel, dan weer niet. geen peil op te trekken. Kreeg het niet stabiel aan de praat op de op6 en de s9+.
Zelfs op mijn Nexus 5x werkte het bagger dus kan je nagaan :N

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-06 19:04
Mathice schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:16:
Ik merk nu net wel 1 nadeel, namelijk dat het scherm in portretmodus niet af te lezen is met een polariserende zonnebril. Ik begrijp ook niet echt hoe dit komt, mijn oude Nexus was namelijk wel af te lezen met zonnebril.
"And, while I think the display looks pretty good on its own, you won’t be able to use it in its portrait orientation with polarised sunglasses on — just like the Mi A2 and Redmi Note 5 from Xiaomi. Of course, if you don’t wear polarised sunglasses then this won’t matter to you, but I wear a pair almost every single time I’m out, so to see this phone suffer from this problem too is a big bummer."

• sander1986
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06 12:20
wow ja dat heb ik ook! ik wilde er op kijken en dacht waarom gaat mn telefoon niet aan..... heel vaag!
Dat hebben veel meer telefoons ;) Anderen juist weer in landscape :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Mathice
CLB schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:05:
Dat hebben veel meer telefoons ;) Anderen juist weer in landscape :)
Jep, maar dat is nog niet zo erg aangezien je bijna alleen maar in portretmodus kijkt.. Beetje vervelend want ik gebruik mijn telefoon altijd om te navigeren en heb vaak een zonnebril op in de auto. Dan maar kwart slag draaien.. Overigens ook echt een enige nadeel aan deze telefoon, ben verder echt meer dan tevreden, behalve dat hij groot en wat zwaarder is maarja dat wist ik van te voren.

[ Voor 36% gewijzigd door Mathice op 13-09-2018 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmbeard
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-02 18:14
Interessant bericht van Poco:
  • The Poco India Twitter account has confirmed the Pocophone F1 is splash resistant and supports Qualcomm Quick Charge 4.0.
  • The timing of the announcements is a bit strange given Xiaomi revealed the phone three weeks ago.
  • Poco Global’s head of product has also confirmed that Face Unlock will be rolled out in all regions in the near future.

• Jipsy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-06 11:10
Hier ook de Poco binnen via belsimpel. Een middagje mee gespeeld en tot op heden eigenlijk niets te klagen. Alles gaat lekker "snappy" voor de rest wel even wennen als fervent Blackberry gebruiker :*)

• Scamid
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-05 12:12
Heeft iemand al goede screen protectors gevonden?
Welke USB c kabels raden jullie aan voor een goede prijs?

• Mathice
Scamid schreef op donderdag 13 september 2018 @ 22:21:
Pocophone F1 heeft standaard Gorilla Glass, ik heb 2 jaar een telefoon gehad die dat ook had en ik heb tot nu toe geen 1 kras ontdekt (zonder screen protector) dus het is naar mij inziens overbodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1036995

Grimmbeard schreef op donderdag 13 september 2018 @ 20:50:
Interessant bericht van Poco:
  • The Poco India Twitter account has confirmed the Pocophone F1 is splash resistant and supports Qualcomm Quick Charge 4.0.
  • The timing of the announcements is a bit strange given Xiaomi revealed the phone three weeks ago.
  • Poco Global’s head of product has also confirmed that Face Unlock will be rolled out in all regions in the near future.
Beter. Splash resistant ala OnePlus 6 dus :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:17
Zit er ook aan te denken om de Pocophone F1 aan te schaffen.

Mijn RMN5GLOBAL heeft display schade. Geen hinderlijke schade. Maar als het echt helemaal stuk is dan toch de Pocophone F1. De Mi8 heeft sommige dingen niet. Enig wat de Mi8 heeft WidevineL1/betere display, voor de rest bijna aan elkaar gewaagd.

Tot die tijd zullen de prijzen nog gezakt zijn . Al zie ik geen 8Gb / 256Gb voorbij komen.

[ Voor 15% gewijzigd door theduke1989 op 14-09-2018 05:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceeend9
  • Laatst online: 25-06 14:15
Ik gebruik kabels van Orico. bijvoorbeeld deze.

zitten goed stevig vast en de laadstroom is altijd hoog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• theduke1989
Gebruik Ugreen producten al Jaren voor opladers/kabels een van de beste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:52
Ff een vraag aan de bezitters van deze smartphone. Hoe bevalt het scherm /display. Helder? En hoe is de kwaliteit van de camera? Hoor graag van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Laatst online: 27-06 19:04
theduke1989 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 05:12:
Zit er ook aan te denken om de Pocophone F1 aan te schaffen.

Mijn RMN5GLOBAL heeft display schade. Geen hinderlijke schade. Maar als het echt helemaal stuk is dan toch de Pocophone F1. De Mi8 heeft sommige dingen niet. Enig wat de Mi8 heeft WidevineL1/betere display, voor de rest bijna aan elkaar gewaagd.

Tot die tijd zullen de prijzen nog gezakt zijn . Al zie ik geen 8Gb / 256Gb voorbij komen.
Xiaomi heeft geen widefine L1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989

Hij lijkt me niet al te durable te zijn. Maar goed je moet er voorzichtig mee zijn natuurlijk.

[ Voor 31% gewijzigd door theduke1989 op 14-09-2018 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-06 12:44

GaMeOvEr

Is een hork.

@theduke1989

Dat is niet de uitkomst van de test. Volgens het commentaar bij de test is hij juist prima durable.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb problemen met de navigatie balk onderaan. Het gebeurt regelmatig als ik op de home / back knop druk dat dit niet werkt. Ik zie wel de animatie van het aanraken van het scherm, soms moet ik wel 3 keer drukken.

Ik las ergens dat er problemen zijn wat software gerelateerd zou zijn, in dit geval een screenshot maken door 2 vingers over het scherm te trekken uitschakelen, echter zelfs wanneer ik dit uitschakel blijft het probleem bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-06 06:55
Heb net de beta van MIUI 10 geïnstalleerd gewoon met een gelockte bootloader.
Ding is nog een pak sneller geworden zeg.
Vooral openen van apps is instant geworden

Linkje : http://bigota.d.miui.com/...8.9.13_30b2ad4f8d_8.1.zip

[ Voor 23% gewijzigd door mregeling op 14-09-2018 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021
XIAOMI.EU nieuws

Vandaag is er heel even een rom beschikbaar geweest van Xiaomi.eu...

Reactie op het EU forum;
Well, ROM has been removed by the team, it was buggy...

Many users have errors, FC, etc... even with a Full Wipe.

So, please do not try to install.
:'( :'( :'( :'(

Volgende week vrijdag weer een kans!

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kikkerbeer
  • Laatst online: 26-06 13:06
Hier ook net binnen. Eerste indruk de camera is prima.
Wel wat minder detail bij weinig licht.

Hier een voorbeeld.
Pocophone f1 above, Samsung Galaxy S7 below, low light https://imgur.com/gallery/SId2wPt

Super snel, face unlock is super chill, zeker een aanrader.

[ Voor 27% gewijzigd door kikkerbeer op 14-09-2018 23:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmbeard
zuukie schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:51:
Ff een vraag aan de bezitters van deze smartphone. Hoe bevalt het scherm /display. Helder? En hoe is de kwaliteit van de camera? Hoor graag van jullie
Scherm bevalt goed, helderheid is meer dan prima wat mij betreft. Kwaliteit van de camera is degelijk, zeker goed genoeg voor je dagelijkse shots en bij daglicht / buiten is het meer dan prima zou ik zeggen.

Ik heb de telefoon vandaag in uitgepakt, besteld bij Eglobalcentral.nl, zwarte 128GB versie, voor 303 euro. Tot nu toe meer dan tevreden eigenlijk. Het betreft de 'Global version'. Ik kom van een Samsung S7, en was bang dat ik deze telefoon te groot zou vinden. Ik vind hem echter lekker in de hand liggen, de juiste zwaarte hebben, en de fingerprint scanner zit voor mij perfect geplaatst. Geen gekke dingen zoals screen bleeding. Hij is heerlijk snappy / snel, en verder nog niet echt een nadeel ontdekt. Ze moeten nog wat werken aan de notifications en de notifications bar, maar dat staat op de planning volgens Xiaomi. Ik heb een paar covers gekocht via Aliexpress, benieuwd hoe die zijn (voor een paar euro per stuk). De telefoon overtreft in ieder geval mijn verwachtingen, die niet heel laag waren gezien de hype.

Als iemand vragen heeft dan hoor ik het graag :)

• fvandenreek
Grimmbeard schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 00:03:
[...]

Scherm bevalt goed, helderheid is meer dan prima wat mij betreft. Kwaliteit van de camera is degelijk, zeker goed genoeg voor je dagelijkse shots en bij daglicht / buiten is het meer dan prima zou ik zeggen.

Ik heb de telefoon vandaag in uitgepakt, besteld bij Eglobalcentral.nl, zwarte 128GB versie, voor 303 euro. Tot nu toe meer dan tevreden eigenlijk. Het betreft de 'Global version'. Ik kom van een Samsung S7, en was bang dat ik deze telefoon te groot zou vinden. Ik vind hem echter lekker in de hand liggen, de juiste zwaarte hebben, en de fingerprint scanner zit voor mij perfect geplaatst. Geen gekke dingen zoals screen bleeding. Hij is heerlijk snappy / snel, en verder nog niet echt een nadeel ontdekt. Ze moeten nog wat werken aan de notifications en de notifications bar, maar dat staat op de planning volgens Xiaomi. Ik heb een paar covers gekocht via Aliexpress, benieuwd hoe die zijn (voor een paar euro per stuk). De telefoon overtreft in ieder geval mijn verwachtingen, die niet heel laag waren gezien de hype.

Als iemand vragen heeft dan hoor ik het graag :)
Ondersteund hij in het menu een actieve cover?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 454358

eindelijk een gewoon plastic telefoon, ik snap niet dat die andere telefoons van mooi metaal en glas gemaakt worden. Dat breekt bij vrijwel elke val, en daarom heeft iedereen een dikke rubber bumper om zn mooie telefoon. Dan koop ik liever dit met een siliconen hoesje.

Helaas kan ik m nog niet bestellen via de spaanse site, maar voor 329,' ga ik dat zeker doen.

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-06 15:03
Anoniem: 454358 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 20:54:
eindelijk een gewoon plastic telefoon, ik snap niet dat die andere telefoons van mooi metaal en glas gemaakt worden. Dat breekt bij vrijwel elke val, en daarom heeft iedereen een dikke rubber bumper om zn mooie telefoon. Dan koop ik liever dit met een siliconen hoesje.

Helaas kan ik m nog niet bestellen via de spaanse site, maar voor 329,' ga ik dat zeker doen.
Amazon heeft de 6 /64 voor die prijs

Anoniem: 454358

Bedankt voor het melden, dat zullen dan geïmporteerde toestellen zijn?
Ik bestel dan denk ik liever direct via mi.com/es evt voor garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmbeard
fvandenreek schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 14:30:
[...]

Ondersteund hij in het menu een actieve cover?
Hoe bedoel je precies? Geen ervaring mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tahref
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:33

Tahref

God bless you

kikkerbeer schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 22:51:
Hier ook net binnen. Eerste indruk de camera is prima.
Wel wat minder detail bij weinig licht.

Hier een voorbeeld.
Pocophone f1 above, Samsung Galaxy S7 below, low light https://imgur.com/gallery/SId2wPt

Super snel, face unlock is super chill, zeker een aanrader.
Mooie vergelijking.
Ben op zich ook wel geïnteresseerd hoe de plaatjes eruit zien na het installeren van gcam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfox741
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 20:45
Hallo,

Misschien een domme vraag maar waarom lukt het mij niet om een snelkoppeling op het buroblad te maken/krijgen.

Heb de Pocophone sinds Zaterdag de 15e en kom van Elephone P9000 af, hij is geweldig maar als ik een snelkoppeling van een website in Ghostery wil maken of van een programma als OfficeSuite naar het buroblad word er netjes gemeld dat dit is gemaakt en gelukt, op het buroblad terug is het nergens te bekennen.

Iemand daar een antwoord (oplossing) op? Snap er geen fuk van een beveiligings instelling misschien.

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matomatisch
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-06 12:24
djfox741 schreef op zondag 16 september 2018 @ 03:48:
Hallo,

Misschien een domme vraag maar waarom lukt het mij niet om een snelkoppeling op het buroblad te maken/krijgen.

Heb de Pocophone sinds Zaterdag de 15e en kom van Elephone P9000 af, hij is geweldig maar als ik een snelkoppeling van een website in Ghostery wil maken of van een programma als OfficeSuite naar het buroblad word er netjes gemeld dat dit is gemaakt en gelukt, op het buroblad terug is het nergens te bekennen.

Iemand daar een antwoord (oplossing) op? Snap er geen fuk van een beveiligings instelling misschien.

Bedankt alvast.
Waarschijnlijk komen ze terecht in de app drawer. Op het beginscherm naar boven vegen en dan de app vasthouden en naar het beginscherm slepen.

Je kan in instellingen ook bij Startscherm & Recente de optie aanzetten dat alles direct op het beginscherm geplaatst wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 463291

Reactie verwijderd, verkeerde topic. Excuus.

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 463291 op 16-09-2018 09:47 . Reden: Verkeerde toppic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
Grimmbeard schreef op zondag 16 september 2018 @ 00:25:
[...]

Hoe bedoel je precies? Geen ervaring mee :)
Staat er bij Instellingen>schermbeveiliging & vingerafdruk>geavanceerde instellingen>smartcovermodus?

Zo ja dan komt er nog een hoesje uit als accessoires waarbij het scherm automatisch aangaat als het het open doet en uit zodra je het hoesje sluit.

Het fijne van de originele hoesjes is, dat ze een doorkijk venster hebben aan de buitenkant waarbij je het glas je bediening doorgeeft aan je phone. Dus je kan bijvoorbeeld oproepen aannemen of ophangen zonder het hoesje te openen, of alarm signalen bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:50
Zover ik weet heeft het te maken met opbouw van lcd schermen. Maar heel duidelijk is het mij ook allemaal niet. In mijn ervaring verschilt het ook nog eens van zonnebril tot zonnebril.

Mijn htc 10 zou ook onleesbaar zijn met gepolariseerde zonnebril, maar met mijn eigen zonnebril had ik daar eigenlijk geen last van. M'n Google tablet daarentegen werd wel onleesbaar.
[YouTube: HTC 10 no problems with Polarized glasses]

Mijn conclusie is dus dat je soms geluk kan hebben met je zonnebril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetsmurf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 17:25
Werkt Samsung Health met deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
Wat vinden jullie van het mee geleverde hoesje? Ik vind dat hij niet mooi er om heen past, het lijkt alsof hij iets te klein is. Hierdoor valt hij er soms af en is de kant van het scherm niet goed beschermd.
Iemand ervaring met andere hoesjes?
Heeft iemand al een mooie screen protecter gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-06 06:55
Scamid schreef op zondag 16 september 2018 @ 17:33:
Wat vinden jullie van het mee geleverde hoesje? Ik vind dat hij niet mooi er om heen past, het lijkt alsof hij iets te klein is. Hierdoor valt hij er soms af en is de kant van het scherm niet goed beschermd.
Screenprotector bij de Mediamarkt er op laten zetten.
Die hebben een speciale printer.
Zit echt perfect erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
Dat had ik laatst ook ergens gelezen ja. Echter kon ik op de website niets vinden. Heeft iedere Mediamarkt dit?
mregeling schreef op zondag 16 september 2018 @ 18:03:
[...]

Screenprotector bij de Mediamarkt er op laten zetten.
Die hebben een speciale printer.
Zit echt perfect erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-06 15:01
Scamid schreef op zondag 16 september 2018 @ 18:15:
Dat had ik laatst ook ergens gelezen ja. Echter kon ik op de website niets vinden. Heeft iedere Mediamarkt dit?

[...]
Tilburg, Eindhoven en Amsterdam Arena in ieder geval wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
Morgen maar eens naar Roermond bellen. En anders van de week naar Eindhoven.
Lucky0wn schreef op zondag 16 september 2018 @ 19:39:
[...]

Tilburg, Eindhoven en Amsterdam Arena in ieder geval wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Zou iemand een kleine antwoord willen geven op de volgende vragen'

1. Hoe lang heb je de telefoon.
2. Hoe bevalt de bouwkwaliteit, hoe voelt het in de hand?
3. Hoe is de camera, prima voor de betaalde prijs?
4. Mis je Widevine L1? (Ik zelf kom van RMN5GLOBAL)
5. Welke prijs heb je ervoor betaald?
6. Hoe is de aangepaste MIUI versie?
7. Kan je met Pocophone F1 zonder ADB ook custom roms installeren.

Kan veel reviews lezen, maar wil het toch van Tweakers weten.

[ Voor 10% gewijzigd door theduke1989 op 16-09-2018 22:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmbeard
fvandenreek schreef op zondag 16 september 2018 @ 09:51:
[...]

Staat er bij Instellingen>schermbeveiliging & vingerafdruk>geavanceerde instellingen>smartcovermodus?
Dit staat er inderdaad!
theduke1989 schreef op zondag 16 september 2018 @ 21:47:
Zou iemand een kleine antwoord willen geven op de volgende vragen'

1. Hoe lang heb je de telefoon.
2. Hoe bevalt de bouwkwaliteit, hoe voelt het in de hand?
3. Hoe is de camera, prima voor de betaalde prijs?
4. Mis je Widevine L1?
5. Welke prijs heb je ervoor betaald?
6. Hoe is de aangepaste MIUI versie?
7. Kan je met Pocophone F1 zonder ADB ook custom roms installeren.

Kan veel reviews lezen, maar wil het toch van Tweakers weten.
1. Na vandaag 3 dagen.
2. Heel goed - verrassend goed eigenlijk.
3. Zeker prima voor de betaalde prijs. Komend van een S7 ben ik zeker niet ontevreden. Verwacht geen samsung / iphone flagship kwaliteit, maar dat spreekt voor zich.
4. Niet echt, ik kijk niet echt veel Netflix op mijn telefoon. Heb het wel even getest, en het is prima te doen. Als je het naast een telefoon legt die het wel heeft zie je wel wat verschil, maar niets ernstigs.
5. Ik heb 303 euro betaald.
6. Ik vind het prettig werken, nog niet echt problemen gehad.
7. Deze kan ik helaas niet beantwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 06:25
Ik zou graag willen weten hoe de kwaliteit en het volume van de koptelefoon uitgang en Bluetooth audio verbinding is.
En of het mogelijk is om het geluid met een equalizer aan te passen/cq van wat meer bas te voorzien.
Blijft daarbij het geluid dan wel helder en van gelijk volume of wordt het wat doffer en zachter net als bij veel van die 3rd party equalizers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duci
  • Niet online
Scamid schreef op zondag 16 september 2018 @ 17:33:
Hij zit bij mij perfect eigenlijk.. ik denk dat ik niet eens ga overstappen op een ander hoesje, vind deze wel best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duci
  • Niet online
Goofman schreef op maandag 17 september 2018 @ 07:25:
Ik zou graag willen weten hoe de kwaliteit en het volume van de koptelefoon uitgang en Bluetooth audio verbinding is.
En of het mogelijk is om het geluid met een equalizer aan te passen/cq van wat meer bas te voorzien.
Blijft daarbij het geluid dan wel helder en van gelijk volume of wordt het wat doffer en zachter net als bij veel van die 3rd party equalizers?
Ik ben zeker geen audiofiel, maar ik vind het prima zowel via plug als bleutooth.

Je kunt via "headphones & audio effects" de equalizer aanpassen hoe je hem wilt, als je de "mi sound enhancer" aanzet.

Over de kwaliteit van de equalizer kan ik helaas niets zeggen. Vandaag heb ik te gare oordopjes mee om te beoordelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Duci op 17-09-2018 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
Sinds 2 dagen de Pocophone in gebruik.
helaas heb ik last van "artifacts"bij het spelen van Summoners war. In de video een voorbeeld.
Zou dit een software probleem kunnen zijn of echt hardware?

Edit: wat extra informatie. Dit heb ik tot nu toe alleen in het spel gezien. Niet er buiten.
Het is niet maar een plek in het spel maar op veel plaatsen.

Ik heb het geprobeerd vast te leggen op screen shot maar dan ziet alles er normaal uit?

[ Voor 30% gewijzigd door Scamid op 17-09-2018 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:18

Wailing_Banshee

You're Next

Ik zit een nieuwe telefoon te zoeken en deze telefoon komt naar boven bij mijn minimale eisen bij de pricewatch. Maar alleen de 8/128Gb versie. Ik heb een vermoeden dat het een false positive is. De 6/64Gb zou namelijk geen draadloos laden hebben (valt dus af), de 8/128Gb wel (zou een goede vervanger kunnen zijn).

Kan iemand dat bevestigen?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Wailing_Banshee schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:48:
Ik zit een nieuwe telefoon te zoeken en deze telefoon komt naar boven bij mijn minimale eisen bij de pricewatch. Maar alleen de 8/128Gb versie. Ik heb een vermoeden dat het een false positive is. De 6/64Gb zou namelijk geen draadloos laden hebben (valt dus af), de 8/128Gb wel (zou een goede vervanger kunnen zijn).

Kan iemand dat bevestigen?
Nee. Geen wireless charging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:18

Wailing_Banshee

You're Next

ChinaGeek schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:14:
[...]

Nee. Geen wireless charging.
Mijn vermoeden was dus juist. Zou wel handig zijn als de pricewatch dan ook aangepast wordt...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 06:25
Mijn handen jeuken iig om 'm te bestellen bij Belsimpel ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 1116701

Kiswum schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:42:
Wat is voor jullie het grootste nadeel van Miui? Misschien is het inmiddels verholpen.

Mocht het om de Android versie gaan, welke feature ontbreekt die jij/jullie missen in Miui. Vaak worden verbeteringen in Miui uitgebracht die alleen in nieuwere Android versies aanwezig zijn of bestaan ze eerst in bijvoorbeeld Miui en daarna in Android versie x.
Ik vind MUI juist een PRO
Werkt super
En gek op second space

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-06 18:07
Wailing_Banshee schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:16:
[...]

Mijn vermoeden was dus juist. Zou wel handig zijn als de pricewatch dan ook aangepast wordt...
Aanpassingen kunnen gebruikers zelf aangeven. Je kunt ergens op de knop: "specificaties aanpassen" drukken.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grimmbeard schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 22:57:
[...]

Ben er ook benieuwd naar. In dit Reddit topic hebben een aantal mensen er last van. Lijkt dan wel om telefoons uit India te gaan, weet niet of dat dezelfde zijn als die hier op de markt komen of die besteld worden via websites als Eglobalcentral.

Heb mijne al besteld en kan niet meer annuleren dus wacht het sowieso gewoon af :)
En bleeding ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-04 23:15
Ik heb de Pocophone F1 en je kunt een beetje bleeding zien als je er echt op let en een egale achtergrond hebt zoals op al de foto's van reddit. Maar in dagelijks gebruik merk je er echt niets van. Dit is echt een storm in een glas water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-06 06:33
sieem schreef op maandag 17 september 2018 @ 15:56:
[...]

Ik heb de Pocophone F1 en je kunt een beetje bleeding zien als je er echt op let en een egale achtergrond hebt zoals op al de foto's van reddit. Maar in dagelijks gebruik merk je er echt niets van. Dit is echt een storm in een glas water.
Volledig mee eens. Wellicht heb ik te lang mijn OPO gebruikt, maar voor mij is dit echt een enorme verbetering qua scherm.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Duci schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:46:
[...]

Heeft ie. Ik heb 2x whatsapp (1x prive en 1x werk).
Ook second space ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix
Ja, de Pocophone F1 heeft ook Second Space.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goofman schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:43:
Mijn handen jeuken iig om 'm te bestellen bij Belsimpel ;-)
Ik ook en dan de blauwe F1 128GB Blue die maar 20 euro meer kost als je hem bij je abbo neemt

En dan € 366,00 euro voor toestel betaald

Weet iemand of de Pocophone bij Belsimpel de officiele global rom heeft ?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 1116701 op 17-09-2018 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmbeard
Ik heb wat tests gedaan met egale achtergronden met verschillende kleuren en helderheid maar geen bleeding geconstateerd. Zou me er niet druk om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-06 20:45
Anoniem: 1116701 schreef op maandag 17 september 2018 @ 16:52:
[...]

Ik ook en dan de blauwe F1 128GB Blue die maar 20 euro meer kost als je hem bij je abbo neemt

En dan € 366,00 euro voor toestel betaald

Weet iemand of de Pocophone bij Belsimpel de officiele global rom heeft ?
Er is alleen een global rom voor de poco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMavak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-06 13:35
Scamid schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:40:
Sinds 2 dagen de Pocophone in gebruik.
helaas heb ik last van "artifacts"bij het spelen van Summoners war. In de video een voorbeeld.
Zou dit een software probleem kunnen zijn of echt hardware?
[YouTube: Pocophone F1 artifacts]

Edit: wat extra informatie. Dit heb ik tot nu toe alleen in het spel gezien. Niet er buiten.
Het is niet maar een plek in het spel maar op veel plaatsen.

Ik heb het geprobeerd vast te leggen op screen shot maar dan ziet alles er normaal uit?
als het alleen bij dat spel is dan ligt het dan toch echt aan het spel gok ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Conclusie, super smartphone. Bizar veel smartphone voor het geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joeldeman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-06 16:58
Tijdens een reisje door Indonesië kwam ik per toeval een Mi Store tegen en daar lag de Pocophone F1 128GB versie voor omgerekend 290 euro, die kon ik uiteraard niet laten liggen :p

Telefoon bevalt prima, MIUI is wel even wennen maar werkt vrij aardig. Echter loop ik wel tegen een issue aan en ik kom er niet helemaal uit waar dit aan ligt, wellicht dat iemand dat hier wel weet.
Voorheen op mijn OPO 5 kon ik mijn werk account toevoegen (G Suite) en vervolgens via de Device Policy app kon ik dan een Work Profile aanmaken en werd al m'n privé en werk gerelateerde apps gescheiden.
Echter als ik dit op de PocoPhone probeer te doen, dan geeft hij op het moment van het aanmaken van een Work Profile het volgende aan 'Can't set up profile'.

Iemand met de Pocophone hetzelfde issue ook al gehad en wellicht opgelost? Of ligt dit issue bij onze interne IT afdeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
Joeldeman schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:33:
Tijdens een reisje door Indonesië kwam ik per toeval een Mi Store tegen en daar lag de Pocophone F1 128GB versie voor omgerekend 290 euro, die kon ik uiteraard niet laten liggen :p

Telefoon bevalt prima, MIUI is wel even wennen maar werkt vrij aardig. Echter loop ik wel tegen een issue aan en ik kom er niet helemaal uit waar dit aan ligt, wellicht dat iemand dat hier wel weet.
Voorheen op mijn OPO 5 kon ik mijn werk account toevoegen (G Suite) en vervolgens via de Device Policy app kon ik dan een Work Profile aanmaken en werd al m'n privé en werk gerelateerde apps gescheiden.
Echter als ik dit op de PocoPhone probeer te doen, dan geeft hij op het moment van het aanmaken van een Work Profile het volgende aan 'Can't set up profile'.

Iemand met de Pocophone hetzelfde issue ook al gehad en wellicht opgelost? Of ligt dit issue bij onze interne IT afdeling?
Volgens mij gaat dat met instellingen>tweede ruimte wat jij zoekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeldeman
fvandenreek schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:35:
[...]

Volgens mij gaat dat met instellingen>tweede ruimte wat jij zoekt
Dat werkt prima voor een WhatsApp of iets om gebruik te maken van de dual sim functie.
In mijn geval zit het issue meer in het feit dat ik een specifiek Work Profile op mijn telefoon wilt hebben waarin alle G-Suite apps zitten die gekoppeld zijn aan m'n werk mail.

Op de OPO5 werd dit proces vrijwel geheel geautomatiseerd op het moment dat je een nieuw Google Account toevoegde, welke vervolgens de Device Policy app installeerde en vanuit hier werd alles ingeregeld en ingesteld.
Op de Pocophone loopt dit proces vast op het moment van het aanmaken van een Work Profile.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Joeldeman schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:09:
[...]

Dat werkt prima voor een WhatsApp of iets om gebruik te maken van de dual sim functie.
In mijn geval zit het issue meer in het feit dat ik een specifiek Work Profile op mijn telefoon wilt hebben waarin alle G-Suite apps zitten die gekoppeld zijn aan m'n werk mail.

Op de OPO5 werd dit proces vrijwel geheel geautomatiseerd op het moment dat je een nieuw Google Account toevoegde, welke vervolgens de Device Policy app installeerde en vanuit hier werd alles ingeregeld en ingesteld.
Op de Pocophone loopt dit proces vast op het moment van het aanmaken van een Work Profile.. :/
Denk dat dit te maken beeft met MIUI of GAPPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeldeman
theduke1989 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:26:
[...]

Denk dat dit te maken beeft met MIUI of GAPPS.
Dat is wel een flinke domper dan.. Nou, maar hopen dat een Stock Android ROM of iets dergelijks straks uitkomst gaat bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Weet niet of er al een teardown was hier geplaatst van Jerry breekt everything

Unbox therapy review

[ Voor 25% gewijzigd door theduke1989 op 18-09-2018 18:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-06 19:50
Unbox Therapy had het er over dat een Xiaomi medewerker hem heeft verteld dat ze het Widevine "probleem" (geen full-HD streams bij bijv. Netflix) misschien via een software update kunnen oplossen. Met de nadruk op misschien. Zou tof zijn. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
Danny.G schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:39:
Unbox Therapy had het er over dat een Xiaomi medewerker hem heeft verteld dat ze het Widevine "probleem" (geen full-HD streams bij bijv. Netflix) misschien via een software update kunnen oplossen. Met de nadruk op misschien. Zou tof zijn. :)
het verdient sowieso mijn respect dat een bedrijf haar tekortkomingen erkent en naar een mogelijke oplossing zoekt.

Ik hoop dat het ze lukt met een software update. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijskluppels
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11-2020
mregeling schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:35:
...
Oh, hoe dan? Dat unlocken zie ik namelijk niet zo zitten, gezien alle mitsen en maren die je moet accepteren.

[edit] Of komt de officiële (niet-beta) MIUI 10 op korte termijn OTA? Dan hoeft dat updaten niet handmatig.

[ Voor 15% gewijzigd door gijskluppels op 18-09-2018 21:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:36
Ik ben vanaf het begin iPhone gebruiker en toch wel liefhebber, maar aangezien ik werkelijk kotsmisselijk aan het worden ben van die absurde prijzen ben ik toch eens aan het oriënteren voor wat anders, liefst had ik iets met stock Android maar dit lijkt mij (zeker voor dit bedrag) een top telefoon om te gaan proberen of ik er mee kan “leven”

Als ik mijn KPN abo verleng moet ik maar 288 euro aftikken voor de zwarte 128GB Poco _/-\o_ dat scheelt even meer dan 1000 euro met een iPhone XS Max :o

even een cross post, want kan in beide topics lijkt mij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Asitis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-06 01:00

Asitis

Dus.

Ik heb 'm sinds gistermiddag in gebruik :D Voor hetzelfde geld als ik vorig jaar een Samsung A3 heb gekocht, maar wat een verschil in performance. Het enige dat ik echt mis is de always-on-display, maar daar kan ik wel aan wennen.

Alleen die Miui Poco launcher is nog wel wat buggy :/ er komen gelukkig regelmatig updates uit, maar dingen zoals Lockscreen widgets lijken gewoon niet te werken. Edit: Oh, nu wel :/ en na 1x unlocken is het weer weg. Buggy AF :Y)

En dat hoesje, ik heb het idee dat het averechts werkt! Zonder hoesje glijdt de toch wel grote phone niet zomaar uit m'n handen, met hoesje wel :o

[ Voor 21% gewijzigd door Asitis op 19-09-2018 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sbrokke
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-06 21:19
Vandaag mijn P F1 128Gb binnen gekregen. Ziet er prima uit allemaal: lekker snel, prima scherm en de bouwkwaliteit valt me 100% mee. Ik heb wel een probleem: Op een of andere manier worden de simkaarten (die het in andere telefoons wel doen en waarop geen pin code actief is) niet geactiveerd in het toestel. Het signaal icoon blijft licht grijs en er is ook geen data connectie. Best lastig bellen en internetten zo. Iemand anders ook deze ervaring of heb ik te maken met een defect device?

• LightPhoenix
Asitis schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:01:

Alleen die Miui Poco launcher is nog wel wat buggy :/ er komen gelukkig regelmatig updates uit, maar dingen zoals Lockscreen widgets lijken gewoon niet te werken. Edit: Oh, nu wel :/ en na 1x unlocken is het weer weg. Buggy AF :Y)
Ik kan die Poco launher updates uit de Play store om de een of andere reden niet installeren. Geeft steeds een foutmelding. Kan dat komen omdat ik regio op Duitsland heb staan en niet op Hong Kong of India? Een update zou zeker welkom zijn!

geeft geen reacties meer

• Asitis

Asitis

Dus.

Geen idee, ik heb m hier in Nederland wel gewoon kunnen installeren. Heb ondertussen wel een andere launcher geinstalleerd, maar dat pakt het lockscreen niet aan helaas :P
Ik kreeg wel regio-gebonden errors als ik een dark theme wilde installeren. Het is duidelijk dat deze phone voor de Indiase markt is gemaakt. Ik geloof wel dat de support hier de komende weken gaat verbeteren, gezien de hype :)

• LightPhoenix
Sbrokke schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:15:
Vandaag mijn P F1 128Gb binnen gekregen. Ziet er prima uit allemaal: lekker snel, prima scherm en de bouwkwaliteit valt me 100% mee. Ik heb wel een probleem: Op een of andere manier worden de simkaarten (die het in andere telefoons wel doen en waarop geen pin code actief is) niet geactiveerd in het toestel. Het signaal icoon blijft licht grijs en er is ook geen data connectie. Best lastig bellen en internetten zo. Iemand anders ook deze ervaring of heb ik te maken met een defect device?
Heb je hem inmiddels al aan de praat? Ik heb net mijn tweede SIM in het toestel gedaan en nadat een app om toestemming vroeg (iets met Xiaomi Sim something something darkside) werkte hij direct.

edit: Launcher update blijkt een beta te zijn. Waren een beperkt aantal plekken voor en het aantal downloads is al gehaald. Beetje aparte manier van doen voor mijn gevoel maar ok... ik wacht wel af tot ik kan updaten. Wellicht dat ik sowieso Trebuchet als launcher neem, maar eerst even kijken of die Poco launcher een beetje kan wennen.

[ Voor 17% gewijzigd door LightPhoenix op 19-09-2018 11:41 ]

geeft geen reacties meer

• Sbrokke
  • Laatst online: 26-06 21:19
LightPhoenix schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:40:
[...]

Heb je hem inmiddels al aan de praat? Ik heb net mijn tweede SIM in het toestel gedaan en nadat een app om toestemming vroeg (iets met Xiaomi Sim something something darkside) werkte hij direct.

edit: Launcher update blijkt een beta te zijn. Waren een beperkt aantal plekken voor en het aantal downloads is al gehaald. Beetje aparte manier van doen voor mijn gevoel maar ok... ik wacht wel af tot ik kan updaten. Wellicht dat ik sowieso Trebuchet als launcher neem, maar eerst even kijken of die Poco launcher een beetje kan wennen.
Nee, helaas niet. De telefoon is retour gegaan naar Mobiel.nl, omdat ik op geen enkele manier de radio's aan de praat kreeg. Lijkt een hardware issue te zijn.

Overigens had ik hem wel heel snel binnen. Gisterochtend besteld en gisteravond al ontvangen.

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Iemand al ervaringen met dit toezstel i.c.m. Tele2? Aangezien ik maar 2 bandbreedtes zie :)

Volgens https://www.eglobalcentral.nl:

Telecomaanbieder LTE Netwerk Frequentie
KPN 800, 900, 1800, 2100, 2600
T-Mobile 900, 1800, 2100, 2600
Vodafone 800, 900, 1800, 2100, 2600
Tele2 800, 2600
UPC/Ziggo 2600

[ Voor 7% gewijzigd door Fiddle op 19-09-2018 12:44 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• Redondo77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-06 22:05
hars73 schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:46:
[...]

Ik heb het toestel zelf niet, maar dit is volgens mij 'by design', dus de notificatie icons worden niet in de statusbar getoond en er is dus geen instelling. Zijn echter wel meer gebruikers die hier wat van vinden:

https://forum.xda-develop...ifications-t3836200/page3
Geen badge number op de iconen maar heb het wel in orde gekregen dat er een bolletje gezet wordt indien er ongelezen berichten zijn (op de berichten app bijvoorbeeld)

• LightPhoenix
Hmm... iemand al advertenties tegen gekomen? -O-
nieuws

Niet echt om blij van te worden moet ik zeggen. Hopen op het snel verschijnen van alternatieve ROMs.

geeft geen reacties meer

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

LightPhoenix schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:48:
Hmm... iemand al advertenties tegen gekomen? -O-
nieuws

Niet echt om blij van te worden moet ik zeggen. Hopen op het snel verschijnen van alternatieve ROMs.
Er staat wel een aangepaste versie van Miui op de Pocophone..

• LightPhoenix
Yup, maar volgens het artikel:
De advertenties verschijnen alleen in Miui, zoals Xiaomi die zet op toestellen als de Pocophone F1, en zitten dus niet op Android One-telefoons als de Mi A2 en Mi A2 Lite.
Hoop natuurlijk dat het mee zal vallen.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-05 10:51

Alexo

groots met een zachte o

Dat had iedereen wel verwacht en ook in meerdere reviews over Xiaomi als bedrijf aan bod gekomen. Hardware tegen dumpprijzen, verdienen aan cloud-diensten. Zie:
YouTube: Why does Xiaomi limit its profits to 5%?

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobopalmtree
  • Laatst online: 20-01 00:27
Er wordt toch gezegd dat je de ads kan uitschakelen?

[ Voor 6% gewijzigd door bobopalmtree op 19-09-2018 15:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

How to disable ads on Xiaomi phones.

Tip! https://c.mi.com/thread-797534-1-0.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Asitis

Asitis

Dus.

Redondo77 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:56:
[...]

Geen badge number op de iconen maar heb het wel in orde gekregen dat er een bolletje gezet wordt indien er ongelezen berichten zijn (op de berichten app bijvoorbeeld)
Ik gebruik zelf de Evie-launcher op de F1, en daar kun je iig ipv een bolletje ook een ongelezen-nummer laten zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-06 08:27
Ik heb de Poco f1 ook sinds vandaag! Wat een geweldig toestel! Geleverd door Alternate.

De lcd bleeding hype die momenteel gaande is is echt overdreven.

[ Voor 29% gewijzigd door Bassbounce op 19-09-2018 19:04 ]

Huidige Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickstje84
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 15:02
eerste notities van de poco F1:

kanttekening : vorige telefoon : S7 edge

-toestel voelt solide aan
-toestel is héél vlot!
-neemt mooie foto's, moet nog 's avonds testen
-batterij gaat momenteel erg goed mee (SOT 45 minuten met 90% batterijduur over)
(is met wat fiddling, surfen, bellen etc)

-heeft wat screen bleeding op kin, niets super erg, maar het is er wel degelijk
-vingerprintgevoelig scherm imo, S7 edge had minder smudges
-kijkhoeken van de lcd tov amoled van de S7 edge zijn wat minder

-youtube videos minder scherp dan op S7 edge (wellicht door resolutie)

dat gezegd zijnde.. 300€ voor de set is alvast heel mooie prijs!

• Takkiedroid1970
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-06 16:29
mregeling schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:35:
Ding is nog een pak sneller geworden zeg.
Vooral openen van apps is instant geworden

Linkje : http://bigota.d.miui.com/...8.9.13_30b2ad4f8d_8.1.zip
Hoe heb je dat gedaan, heb je een how-to om te delen?

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 10:42

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Kan iemand iets zinnigs zeggen over het mobiele bereik wegens het verminderde aantal antennes?
Ik zit er ook naar te kijken deze aan te schaffen maar het bereik bij mij in de buurt is al niet super....
Geen idee of ik er last van krijg maar als mensen al normaal prima bereik hebben en nu 50/50 is dat voor mij wel een afknapper:(

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-06 08:27
DRuw schreef op woensdag 19 september 2018 @ 22:22:
Kan iemand iets zinnigs zeggen over het mobiele bereik wegens het verminderde aantal antennes?
Ik zit er ook naar te kijken deze aan te schaffen maar het bereik bij mij in de buurt is al niet super....
Geen idee of ik er last van krijg maar als mensen al normaal prima bereik hebben en nu 50/50 is dat voor mij wel een afknapper:(
Ik merk absoluut geen verschil met de Samsung s8 het bereik is stabieler dan de mi a2 die schommelde wat.

Huidige Pc

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
Gezien de hoofdcamera dezelfde is als in andere ( duurdere ) modellen van Xiaomi, waarin die ook beter presteert, is er geen mogelijkheid om de software te verbeteren? Kan je bv op deze ook de Google Pixel camera app zetten? Ik ben deze mobiel sterk in overweging aan het nemen, maar alleen als de camera zeker zo goed is als m'n Samsung S6. Hij moet ook fatsoenlijke foto's in donkere omstandigheden kunnen nemen.

• theduke1989
Takkiedroid1970 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:46:
[...]

Hoe heb je dat gedaan, heb je een how-to om te delen?
OTA's "offizielle" builds kan je gewoon met de Updater app installieren. En ook met miflash Tools.
Pagina: 1 ... 3 ... 28 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels, aanbiedingen: [Pocophone F1] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, protectors, laders: [Pocophone F1] Accessiores
- Rooten & Custom ROM's: [Pocophone F1] Rooten & Custom ROM's