Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Top tip, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:34
NeWSJuNK schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 12:58:
Ik wil mijn pocophone terugzetten naar de fabrieksinstellingen maar nu vraagt hij om mijn mi account om verder te kunnen. Is dit te omzeilen?
Heb je hem ge-unlocked?
Encryptie gebruikt?
Welke OS?
Heb je hem al uit je Xiaomi Account gehaald?
(Link naar Mi account -> Settings)
(Link naar forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-07 22:46

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

hypnobe schreef op zondag 17 maart 2019 @ 18:11:
[...]

Welke regio heb je ingesteld? voor sommige regio's is de themes app niet beschikbaar, kan misschien dit probleem verklaren.

Zoals in dit topic reeds vermeld is HongKong de ideale regio, alles beschikbaar en geen ads O+

Nadien gewoon de themes app openen en zoeken naar Pixel N :)
Wat zijn de nadelen van het instellen van een andere regio dan NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypnobe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-08 16:05
Ohmarinus schreef op maandag 18 maart 2019 @ 20:11:
[...]

Wat zijn de nadelen van het instellen van een andere regio dan NL?
Als face unlock, themes app en add free settings menu aanwezig zijn: geen

Maar HongKong heeft meestal als eerste regio all features enabled, dus vermoedelijk ook bij volgende 'region locked' features.

SW-0056-0705-6423 Splatoon2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
Ik heb wat problemen met de locatie van mijn device. Hij geeft in de status bar aan dat mijn locatie uit staat, maar vervolgens is te zien in een widget en in de instellingen dat mijn locatie wel degelijk aan staat terwijl ik daar niet om gevraagd heb. Dit gebeurt vrij vaak en ik 'betrap' mijn device er regelmatig op. Weet iemand of ik dit kan veranderen?

https://m.imgur.com/fDFUCEB
https://m.imgur.com/8vFGWXi
https://m.imgur.com/j6leIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:19

me1299

$ondertitel

Telefoon sinds zondag in gebruik. Flitsmeister wil niet automatisch starten bij Bluetooth verbinding. Weet iemand of hier een oplossing voor is?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:01
Kijk even de permissies na en geef flitsmeister toestemming automatisch te starten.
DeathKnight24 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:35:
Telefoon sinds zondag in gebruik. Flitsmeister wil niet automatisch starten bij Bluetooth verbinding. Weet iemand of hier een oplossing voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Eleni schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:56:
Kijk even de permissies na en geef flitsmeister toestemming automatisch te starten.

[...]
Start in background permissie staat al goed. Ook heb ik hem uitgeschakeld in de battery restricties.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

DeathKnight24 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:05:
[...]

Start in background permissie staat al goed. Ook heb ik hem uitgeschakeld in de battery restricties.
Had ik ook, bij mij was het autostart (is wat anders dan starten in background)... icoontje ingedrukt houden en op de I klikken....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

red bull schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 14:47:
[...]

Had ik ook, bij mij was het autostart (is wat anders dan starten in background)... icoontje ingedrukt houden en op de I klikken....
Die stond inderdaad nog uit, ben benieuwd! Bedankt!

* update, loste direct het probleem op, thanks.

[ Voor 7% gewijzigd door me1299 op 21-03-2019 21:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09 22:26
Gisteren de Poco binnen gekregen, maar ik zie dat daar nog de Android 8 op staat.
Ik laat hem naar updates zoeken en dan geeft hij aan :
MIUI V10 2.3.0. etc update beschikbaar
Alleen blijft "bezig met downloaden" op 0% staan.
Iemand verklaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 21:35
doggy1 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 09:58:
Gisteren de Poco binnen gekregen, maar ik zie dat daar nog de Android 8 op staat.
Ik laat hem naar updates zoeken en dan geeft hij aan :
MIUI V10 2.3.0. etc update beschikbaar
Alleen blijft "bezig met downloaden" op 0% staan.
Iemand verklaring?
Geen lekkere internet verbinding? Ik vind het wel apart dat je direct naar 10.2.3.0 kunt upgraden, aangezien ik bij de telefoon van mijn vrouw 3 weken geleden eerst naar een tussenliggende versie moest voordat ik de laatste OTA kon installeren. Maar dat was voor het uitkomen van 10.2.3.0 dus wellicht is er daar iets in veranderd. Neem aan dat je het verschillende malen hebt geprobeerd, met een reboot en eventueel een andere wifi/data verbinding?

Of heb je hetzelfde probleem als @The_Anarchist had op de 14e maart?
Meer mensen die 10.2.3 niet kunnen downloaden? Ik krijg eerst de melding dat ik niet op wifi zit terwijl dat wel zo is, en dan 'Cant download, something went wrong. Wait a minute or two and try again.

Edit: Blokada uit en het werkt weer.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
wel internet, paar keer gereboot, maar nada
ook blijft telefoon soms hangen en ook gmail blijft hangen
ik heb nog niets bijzonders met de poco gedaan
blokada heb ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Ik kan wel andere dingen downloaden!
De actualiseringssoftware voor systeemapps(poco launcher en caledar) blijft in wachtrij staan, al sinds gisteren.

Het kan toch niet liggen aan het feit dat ik geen miui account heb aangemaakt?

[ Voor 73% gewijzigd door doggy1 op 22-03-2019 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix
Je kunt de volledige ROM hier direct downloaden. Bovenste moet je hebben, dat is de stable Global Rom. Flashing guide staat ernaast. Hoeft niets unlocked te hebben omdat het om de officiële ROM gaat.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
is nu net bezig met dl, maar dl is erg traag

Rare is dat alles nog origineel is, dus ik snap niet dat hij zo raar doet.

Blijkt dat de update zowel de beveiligingsupdate is en android 9! Duurde uren de download.
Nu wel af en toe als ik camera app open dat beeld zwart blijft en poco reageert dan alleen nog maar op reboot.
Ik ga nu maar proberen de bovenstaande rom te installeren

[ Voor 53% gewijzigd door doggy1 op 23-03-2019 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:53
Ik krijg een deze dagen de PocoPhone binnen maar nu kom ik de Xiaomi Mi 8 voor een fractie meer tegen (300 vs 330). Aux kabel gebruik ik niet en heb graag oled. Is er een reden om dan niet voor Xiaomi Mi 8 te gaan? de Xiaomi Mi 8 is verder op alle vlakken net iets meer premium / gelijk behalve de accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Laatst online: 14:01
Denk ook aan het ontbreken van de 3.5mm jack en een micro sd slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:33
jostefa schreef op zondag 24 maart 2019 @ 19:50:
Ik krijg een deze dagen de PocoPhone binnen maar nu kom ik de Xiaomi Mi 8 voor een fractie meer tegen (300 vs 330). Aux kabel gebruik ik niet en heb graag oled. Is er een reden om dan niet voor Xiaomi Mi 8 te gaan? de Xiaomi Mi 8 is verder op alle vlakken net iets meer premium / gelijk behalve de accu?
De mi8 is inderdaad iets meer premium qua buitenkant en heeft daarnaast NFC wat de Poco niet heeft. De Pocophone is vooral neergezet als high-end budget telefoon; dat was niet het doel van de mi8.

Hou er wel rekening mee dat de mi8 ook een kleine accu heeft (3400mAh vs 4000mAh).

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:53
Ik ben voor de pocophone gegaan omdat deze "beter" ondersteund wordt door de lineage community.

Berichten op xda
PocoPhone 6000 berichten
Mi8 1500 berichten

[ Voor 6% gewijzigd door jostefa op 25-03-2019 21:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jostefa schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:45:
Ik ben voor de pocophone gegaan omdat deze "beter" ondersteund wordt door de lineage community.

Berichten op xda
PocoPhone 6000 berichten
Mi8 1500 berichten
Denk dat, dat vooral komt doordat er meer Pocophones verkocht zijn tov Mi8's.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Laatste nieuws over de ontwikkelingen op de Pocophone F1:
quote: MIUI forum
POCO & POCOPHONE weekly feedback

In progress:

1. Notification dismissed from status bar, expect to keep notification showing in status bar
Already added this feature in the latest open beta. You may need to change the settings of status bar to apply it after updated.

2. Support Widevine L1
Update: We had some progress with Netflix. Netflix HD contents will be available very soon.

Now POCO and POCOPHONE have supported DRM-protected contents from Amazon Prime Video and HotStar in open beta. Cheers!

Note: Please read following steps if the contents cannot be played properly on your POCO or POCOPHONE:
Ensure you have connected to the Internet;
Ensure at least one fingerprint enrolled;
Go to Settings -> Lock screen & password -> Manage fingerprints -> Fingerprint payments -> Widevine (L1)
Click "Certificate" button to download widevine certification key

3. Frozen screen, Touch lag and wrong touch issue
We have included frozen screen optimization in stable version. Touch lag and wrong touch optimization in open beta.

4. ‘OK Google’ does not work in some scenario
Optimized in the latest open beta.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Largamelion schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:05:
Laatste nieuws over de ontwikkelingen op de Pocophone F1:

[...]
Goed om te weten. Widevine L1 heb ik al een paar weken op mijn Poco, maar Netflix bleef achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull

red bull

Keeps me awake !

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/G33IxuB.jpg
Zouden ze bezig zijn met de F1 implementatie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zou kunnen, voor nu ff *knip* proberen?

Linken naar apk files is niet toegestaan.

[ Voor 60% gewijzigd door rens-br op 27-03-2019 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix
Even een andere, ietwat vage, ervaring:
Ik kom van een OPO met Lineage. Daar maakte ik, net als nu, 1080p videos en verstuurde die via Whatsapp. Wat mij alleen opvalt is dat het lijkt dat er echt veel meer compressie overheen gaat op mijn Poco dan op mijn oude OPO. Ik heb geprobeerd te zoeken of Whatsapp iets aan de compressie veranderd heeft de laatste maanden of dat het misschien door een update van Xiaomi komt (al zou ik niet direct weten hoe dat zou komen), maar ik heb hier niets over kunnen vinden.
Ik krijg iig klachten van opa en oma dat de filmpjes van de kinderen er een stuk minder uitzien. Mijn vrouw heeft sinds kort ook een Poco en die lijkt hetzelfde 'probleem' te hebben. Herkennen mensen dit?

Edit: De filmpjes die gemaakt worden zien er op de telefoon zelf goed uit, veel beter dan op de OPO. Ook als ik een filmpje als 'document' verstuur blijft de kwaliteit goed, maar het is meer gedoe. Gaat mij vooral om het samenspel.

[ Voor 14% gewijzigd door LightPhoenix op 28-03-2019 10:26 . Reden: Extra info ]

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:35
Mother_lepard schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:37:
[...]

Het gaat niet om laten vervangen, maar zelf vervangen. En de vraag of iemand een goede leverancier heeft gevonden die goede schermen levert.
Heb jij nog ergens een scherm gekocht? Ben benieuwd waar.

Zie nu een aanbieder op Amazon dus overweg hem hier te kopen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enkele dagen terug de Pocophone zijn face unlock proberen foppen met wat foto's maar zonder succes. Blijkt dus toch beter beveiligd dan gedacht. Zowel op LOS als de originele MIUI Global ROM lukte het niet. Een andere collega zijn Motorola One unlockte binnen de second met een foto ... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yingyang
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-03 14:45
Het valt mij op dat mijn mail op de pc soms wel een uur eerder binnenkomt als op mijn Pocophone.
Ik heb de rom niet geflashed en gebruik het Standaard Gmail programma, is dit een MUI eigenschap want ik zie nergens een instelling om dit te wijzigen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
yingyang schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:27:
Het valt mij op dat mijn mail op de pc soms wel een uur eerder binnenkomt als op mijn Pocophone.
Ik heb de rom niet geflashed en gebruik het Standaard Gmail programma, is dit een MUI eigenschap want ik zie nergens een instelling om dit te wijzigen ?
Bij batterij-gebruik moeten geen restricties staan voor Gmail. Als je meldingen krijgt, krijg je die zodra je Gmail opent of ook als deze niet geopend is? (Ik kan zelf nu even niet nalopen waar de instellingen ook alweer exact staan, want werk op dit moment met LineageOS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Pocophone staat op Engels:

Settings -> Battery & Performance -> (onder Battery saver) Choose apps
Daar klik je rechts bovenin op de drie puntjes -> Show system apps
Dan staat Gmail ertussen en kun je battery saver instellingen aanpassen.

Overigens staat hij bij mij op de default (Battery saver (recommended)), en ik ondervind geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yingyang
Raznov schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:55:
[...]

Bij batterij-gebruik moeten geen restricties staan voor Gmail. Als je meldingen krijgt, krijg je die zodra je Gmail opent of ook als deze niet geopend is? (Ik kan zelf nu even niet nalopen waar de instellingen ook alweer exact staan, want werk op dit moment met LineageOS)
Ik zie bij batterij en prestaties 3 instellings opties is een van deze wat je bedoelt ?

Optie 1. Gebruik Flexibele Batterij: beperk batterijgebruik van Apps die niet vaak gebruikt worden (deze staat niet aan)

Optie 2. Kies Apps om stroom te besparen op de achtergrond (daar staat Gmail niet bij)

Optie 3. is Scènes
Pas verschillende stroombesparingsstrategieën toe voor verschillende Scéne's
(deze kan je aan of uit zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yingyang schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:46:
[...]

Optie 2. Kies Apps om stroom te besparen op de achtergrond (daar staat Gmail niet bij)
Ik had het over deze optie, maar hier zie je Gmail pas staan als je bovenin op de drie puntjes klikt en "Show system apps" (of de NL vertaling) aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yingyang
Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:48:
[...]

Ik had het over deze optie, maar hier zie je Gmail pas staan als je bovenin op de drie puntjes klikt en "Show system apps" (of de NL vertaling) aanzet.
Gevonden en uitgezet bedankt voor de tip, je moet het maar weten te vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Iemand in Nederland al de nieuwe update gekregen?

https://www.reddit.com/r/...0d/recieved_april_update/

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 09:02
Nog niet, maar zit je ook zo te wachten op die face unlock support? (Ook al is het maar een gimmick)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Stef120 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:13:
[...]

Nog niet, maar zit je ook zo te wachten op die face unlock support? (Ook al is het maar een gimmick)
Die kun je al krijgen door je regio op België te zetten in plaats van Nederland ;)

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog niets gezien, maar kost meestal wel een paar dagen voor die melding binnen komt. Je kan wel de officiële stable zip flashen via de ingebouwde updater, mocht je niet kunnen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:46
Ik heb de update begin van de avond gekregen. Nog steeds geen face unlock voor regio Nederland voor zover ik kan zien. Wel Widevine L1, een game turbo app, 4K 60fps video en een optie om de notch te verbergen.

Mooi dat de security update van maart in zit.

[ Voor 20% gewijzigd door PatrickvL op 04-04-2019 23:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stef120 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:13:
[...]

Hoezo gimmick? Werkt best handig om te unlocken als je toestel bv. op tafel ligt. Ik heb vorige week ook nog getest met enkele collega's en de face unlock op de Pocophone was niet te foppen met een foto dus het werkt best secure.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 09:02
Largamelion schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 07:58:
[...]
Hoezo gimmick? Werkt best handig om te unlocken als je toestel bv. op tafel ligt. Ik heb vorige week ook nog getest met enkele collega's en de face unlock op de Pocophone was niet te foppen met een foto dus het werkt best secure.
Ja ok, gimmick is misschien wat overdreven.
Ik heb de functie ook getest en idd super snel en betrouwbaar.
Maar als ik m'n Pocophone scherm aanzet zit m'n wijsvinger praktisch al op de vingerafdruk scanner.

Het unlocken gaat al zo simpel en snel dat ik de face unlock toch meer als "gimmick" zie, ondanks dat de techniek serieus goed is hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
Wel jammer dat de optie om een zip te installeren uit de officiële global rom is gehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix
Mother_lepard schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:18:
[...]

Wel jammer dat de optie om een zip te installeren uit de officiële global rom is gehaald :+
Krijg nou wat... had ik nog niet eens gezien. Nuja... wachten dan maar :O

geeft geen reacties meer

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr. Jummy
LightPhoenix schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:42:
[...]

Krijg nou wat... had ik nog niet eens gezien. Nuja... wachten dan maar :O
10 keer op het MIUI10 logo drukken en het komt weer tevoorschijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mother_lepard
Mr. Jummy schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:46:
[...]

Top, bedankt! Update staat er nu op!

Veel punten in de change log. Helaas nog steeds geen aanpassing voor de icoontjes in de statusbar en notch kan niet verborgen worden...Hoe moeilijk kan het zijn.

Widevine voor Netflix is ook nog L3 (voor mij scherp zat in de trein, L1 zou nog mooier zijn).

[ Voor 62% gewijzigd door Mother_lepard op 05-04-2019 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Mother_lepard schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:02:
[...]

Veel punten in de change log. Helaas nog steeds geen aanpassing voor de icoontjes in de statusbar en notch kan niet verborgen worden...Hoe moeilijk kan het zijn.

Widevine voor Netflix is ook nog L3 (voor mij scherp zat in de trein, L1 zou nog mooier zijn).

Helaas zijn alle letters in het menu zwart nu, terwijl ik een zwart thema heb (en waarbij de letters wit waren). Kan niks meer vinden in het menu :+ :o
Widevine moet je volgensmij installeren bij schermvergrendeling -> vingerafdrukken beheren -> betalingen met vingerafdruk (kan tot 15 minuten duren). Netflix heeft sowieso nog geen HD beschikbaar gesteld voor Pocophone (dat komt binnenkort nog volgens de twitter van Pocophone), Amazon Prime daarentegen wel.

Na de update wordt er inderdaad een darktheme geactiveerd die weer weggaat bij een reboot, waarna het darktheme ook niet meer te vinden is in de instellingen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mother_lepard
Mr. Jummy schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:32:
[...]

Widevine moet je volgensmij installeren bij schermvergrendeling -> vingerafdrukken beheren -> betalingen met vingerafdruk (kan tot 15 minuten duren). Netflix heeft sowieso nog geen HD beschikbaar gesteld voor Pocophone (dat komt binnenkort nog volgens de twitter van Pocophone), Amazon Prime daarentegen wel.

Na de update wordt er inderdaad een darktheme geactiveerd die weer weggaat bij een reboot, waarna het darktheme ook niet meer te vinden is in de instellingen. :+
Ik had wit thema geïnstalleerd en toen weer de oude Dark theme en alles was weer zoals het was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebbao
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 10-09 23:34
Mother_lepard schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:02:
[...]

De hide notch functie is wel degelijk beschikbaar. Weer beschikbaar eigenlijk, aangezien het in een oudere versie ook al zat, maar dat was volgens mij de vorige android versie.

Iemand anders ook die smiley op het vergrendelscherm erbij gekregen? Ben benieuwd waar dat voor dient?

[ Voor 7% gewijzigd door Ebbao op 05-04-2019 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:11
Ebbao schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:07:
[...]

De hide notch functie is wel degelijk beschikbaar. Weer beschikbaar eigenlijk, aangezien het in een oudere versie ook al zat, maar dat was volgens mij de vorige android versie.

Iemand anders ook die smiley op het vergrendelscherm erbij gekregen? Ben benieuwd waar dat voor dient?
Die smiley duidt meestal op gezichtsontgrendeling. Als die oplicht werd je herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:37
Inmiddels de Pocophone in bezit kon em via mijn werkgever kopen voor 20 euro extra ipv een J6.
Wat een top toestel razend snel en bevalt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbao
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 10-09 23:34
superiscch schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:34:
[...]

Die smiley duidt meestal op gezichtsontgrendeling. Als die oplicht werd je herkend.
hmmk, dan is het symbool er sinds de update bijgekomen, face unlock had ik al een tijdje aanstaan via de regio Belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepa
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-11-2024
Hoi, zijn er met deze phone problemen ivm het 4g netwerk of antennes?(in Belgie?) Ik had dit ergens gelezen maar ik weet niet als dit nog altijd het geval is?
Als er hier geen problemen (meer) mee zijn dan word dit mijn volgende aankoop :)
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix
Soepa schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 07:46:
Hoi, zijn er met deze phone problemen ivm het 4g netwerk of antennes?(in Belgie?) Ik had dit ergens gelezen maar ik weet niet als dit nog altijd het geval is?
Als er hier geen problemen (meer) mee zijn dan word dit mijn volgende aankoop :)
Alvast bedankt :)
Vraag is al regelmatig voorbij gekomen in het topic. Kun je de zoekfunctie misschien gebruiken?

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepa
LightPhoenix schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 09:28:
[...]

Vraag is al regelmatig voorbij gekomen in het topic. Kun je de zoekfunctie misschien gebruiken?
Hey, heb ik net gedaan maar ik had mss iets duidelijker moeten zijn, ik zit bij telenet als provider en hier vind ik niets over terug, enkel tele2 maar dit is niet hetzelfde denk ik?
Dus maw, is de beste 4g beschikbaar bij telenet in Belgie? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepa
beOnt schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:42:
[...]

1) Neen, Ik heb nog nooit 4G+ gehad op de Pocophone bij Orange. (wel in Duitsland op roaming)
Blijft precies een moeilijk topic dit.. Heb via messenger de vraag gesteld als deze phone werkt op 4g bij telenet/orange en dit was hun antwoord:

"Bedankt voor uw e-mail.
De globale versie van de Xiaomi Pocophone F1 die wij aanbieden ondersteunt de nodige 4G-frequenties om zonder problemen te werken met Telenet en/of Orange.

Met vriendelijke groet,
Xiaomi België"

Toch heb ik nog niets specifiek terug gevonden dat dit werkelijk ook het geval zou zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie het probleem niet, de Pocophone ondersteunt toch alle banden die hier gebruikt worden, zie onderaan https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-pocophone-f1. Staat duidelijk vermeld voor België, zelfs per provider.

Zit zelf bij Proximus en heb geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepa
Largamelion schreef op zondag 7 april 2019 @ 20:03:
Ik zie het probleem niet, de Pocophone ondersteunt toch alle banden die hier gebruikt worden, zie onderaan https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-pocophone-f1. Staat duidelijk vermeld voor België, zelfs per provider.

Bedankt voor je reactie :)
Telenet staat er echter niet tussen en dit is mijn huidige provider, al zou ik er geen probleem mee hebben om over te schakelen naar een andere provider aangezien ik hierover sowieso al twijfelde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:43
Soepa schreef op zondag 7 april 2019 @ 22:36:
[...]

Telenet staat er echter niet tussen en dit is mijn huidige provider, al zou ik er geen probleem mee hebben om over te schakelen naar een andere provider aangezien ik hierover sowieso al twijfelde..
Ik heb 4G op m'n Poco icm Telenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepa
Anton.net schreef op zondag 7 april 2019 @ 23:11:
[...]

Ik heb 4G op m'n Poco icm Telenet
Ok thx :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Soepa schreef op zondag 7 april 2019 @ 22:36:
[...]

Base = Telenet, die zijn namelijk overgenomen enkele jaren terug, maar Kimovil weet dat blijkbaar nog niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Zojuist de review gelezen van de Mi 9.

Ik ben even benieuwd of jullie al advertenties op de Poco gezien hebben?
Ik draai hier de meest recente Global rom en regio Hong Kong (vanwege themes app).
Vooralsnog geen advertenties :-)

Ik heb wel de MSA service uitgezet..

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix
Zoals eerder aangegeven heb ik alleen nog maar een 'advertentie' gezien voor de Theme app die ze hebben. Scherm werd geheel overgenomen en ik kon ervoor kiezen om de app te downloaden. Aangezien ik dat niet nodig vond heb ik dat weg geklikt (of hoe heet dat op een telefoon?) en sindsdien niets meer gezien. Regio Duitsland en ik heb de gerichte advertenties uitgeschakeld.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvL
Hier ook nog geen advertenties gezien. Regio gewoon ingesteld op Nederland.

Ik heb deze telefoon gekocht met het idee zo snel mogelijk de bootloader te unlocken en er een kale android, Lineage OS of Pixel Experience, op te zetten. Maar ik moet zeggen dat MIUI me helemaal niet tegenvalt en het beter bevalt dan verwacht. Ga waarschijnlijk wel unlocken en de EU rom erop zetten maar blijf dus nog even bij MIUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:43
Ik vind dat deel van de review ook niet erg goed beschreven.
Ja er zitten by default advertenties in, maar als je goed oplet bij het instellen heb je met een enkele opt-out dat al voorkomen. Daarnaast zijn ze ook in de apps zelf uit te zetten.

Ook oplossingen als de MSA service helpen daar in mee, of je kunt door middel van een adblocker de advertenties blokkeren. Het is toch juist aan een Tweaker om niet met advertenties op je toestel rond te lopen?

Ik draai overigens de EU rom, daar zit het sowieso niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb in de global MIUI, de EU MIUI en LineageOS nog nooit advertenties gezien op mijn Pocophone (regio België).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinza
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 19-03-2021
Is badge count notifications al uitgebracht? Krijg bv. bij gmail gewoon icoontje en geen nummer en de optie om in poco launcher via home screen settings te veranderen in numeric is niet beschikbaar...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LightPhoenix
Damn @rens-br is gewoon te snel met modden... was al bezig met een antwoord te schrijven over de custom ROMs ;)
Shinza schreef op maandag 8 april 2019 @ 15:30:
Is badge count notifications al uitgebracht? Krijg bv. bij gmail gewoon icoontje en geen nummer en de optie om in poco launcher via home screen settings te veranderen in numeric is niet beschikbaar...
Hier bij mij loopt dat al een tijdje goed. Heb je de Poco launcher al vanuit de playstore geupdate?

edit: Werk je ook met de laatste Global ROM? Weet natuurlijk niet hoe het met de andere zit.

[ Voor 8% gewijzigd door LightPhoenix op 08-04-2019 15:49 ]

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinza
Hier bij mij loopt dat al een tijdje goed. Heb je de Poco launcher al vanuit de playstore geupdate?
Thanks, dat was het dus... Ik dacht met MIUI geupdate te hebben dat het klaar was, maar de launcher is dus iets apart. New to android, valt het op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix
Shinza schreef op maandag 8 april 2019 @ 15:50:
[...]

Thanks, dat was het dus... Ik dacht met MIUI geupdate te hebben dat het klaar was, maar de launcher is dus iets apart. New to android, valt het op?
Graag gedaan en nee hoor, valt zeker niet op omdat over het algemeen bij Android (mijn ervaring natuurlijk) de launcher direct via de ROM updates lopen. Xiaomi heeft deze launcher apart uitgebracht en moet dus (helaas?) ook apart via de store geupdate worden.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:33
Heb afgelopen week weer de officiele MIUI ROM terug geflashed na een kleine 2 weken LOS geprobeerd te hebben. Alhoewel LOS dichter bij stock android kwam, had ik niet echt het gevoel dat het veel beter dan MIUI werkte. Daarnaast vond ik het RAM gebruik onder LOS vrij hoog, waardoor ik vermoed dat er hier en daar nog wel een geheugenlekje aanwezig is. Daarnaast vond ik het irritant dat je elke reboot handmatig een fix moest uitvoeren voordat Android Auto je toestel niet zou laten flippen.

Kortom; ik draai weer stock en bevalt me meer dan prima.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pxltrx
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14:49
Had ik ook.
Al iemand oplossing gevonden om dat darktheme terug te halen?

Zelf ben ik klant bij Orange, en kan gebruik maken van 4G.
"4G" zie ik toch staan in statusbalk, dus ik veronderstel dat het effectief 4G snel is dat m'n pocophone gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Laatst online: 04-12-2022
Ik heb afgelopen weekend de update gedraaid en gisteren en vandaag zijn mijn wekkers helemaal niet afgegaan. Meer mensen die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix
Janet_ schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:21:
Ik heb afgelopen weekend de update gedraaid en gisteren en vandaag zijn mijn wekkers helemaal niet afgegaan. Meer mensen die daar last van hebben?
Zoeken in de thread doet wonderen. Er zijn veel mensen die last hebben van random problemen met de wekker/ het alarm. Deze post van Raznov is een mooie samenvatting denk ik. Alternatieve app proberen is het devies bij dit soort problemen.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Laatst online: 04-12-2022
LightPhoenix schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:27:
[...]

Zoeken in de thread doet wonderen. Er zijn veel mensen die last hebben van random problemen met de wekker/ het alarm. Deze post van Raznov is een mooie samenvatting denk ik. Alternatieve app proberen is het devies bij dit soort problemen.
Ik heb het over een niet afgaand alarm na de update. Wilde alleen weten of het misschien daarmee te maken had. Ik heb verder nooit last gehad dat het alarm niet af gegaan was en ik heb dit toestel al zonder veel problemen sinds eind september. Wel heb ik nu maar mijn wakeup light ingesteld als wekker, dus morgen maar weer wakker worden op de ouderwetse manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LightPhoenix
Janet_ schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:33:
[...]

Ik heb het over een niet afgaand alarm na de update. Wilde alleen weten of het misschien daarmee te maken had. Ik heb verder nooit last gehad dat het alarm niet af gegaan was en ik heb dit toestel al zonder veel problemen sinds eind september. Wel heb ik nu maar mijn wakeup light ingesteld als wekker, dus morgen maar weer wakker worden op de ouderwetse manier.
Ik snap waar je het over hebt, maar gezien de vele random problemen die al in de thread zijn besproken is de kans groot dat het update onafhankelijk is. Als je een antwoord als dat van mij wilt voorkomen kun je volgende keer het beste aangeven dat je van de voorgaande problemen op de hoogte bent en vragen of er massief nu problemen zijn na de update :)

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:41
Soepa schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:43:
[...]

Blijft precies een moeilijk topic dit.. Heb via messenger de vraag gesteld als deze phone werkt op 4g bij telenet/orange en dit was hun antwoord:

"Bedankt voor uw e-mail.
De globale versie van de Xiaomi Pocophone F1 die wij aanbieden ondersteunt de nodige 4G-frequenties om zonder problemen te werken met Telenet en/of Orange.

Met vriendelijke groet,
Xiaomi België"

Toch heb ik nog niets specifiek terug gevonden dat dit werkelijk ook het geval zou zijn..
4G werkt op de pocophone, maar de Pocophone doet geen Carrier aggregation (bundeling van verschillende signalen) op de frequenties die Orange gebruikt. Alle frequenties worden invidueel wel ondersteund
Ik heb dus nooit geen 4G+, en dus ook bijna nooit snelheden boven de 50mbit (op zich geen probleem voor mij, maar toch wel spijtig gezien de snapdragon dit in theorie wel kan)
Largamelion schreef op zondag 7 april 2019 @ 20:03:

Heb je 4G+ (LTE-A) bij proximus? volgens mij gebruikt proximus namelijk hoofdzakelijk dezelfde frequenties als orange.

[ Voor 22% gewijzigd door beOnt op 09-04-2019 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinza
4G werkt op de pocophone, maar de Pocophone doet geen Carrier aggregation (bundeling van verschillende signalen) op de frequenties die Orange gebruikt. Alle frequenties worden invidueel wel ondersteund
Ik heb dus nooit geen 4G+, en dus ook bijna nooit snelheden boven de 50mbit (op zich geen probleem voor mij, maar toch wel spijtig gezien de snapdragon dit in theorie wel kan
Heeft dit iets te maken met het volgende, ik merkte op de box het volgende staan voor praktisch alle EU landen "This device is restricted to indoor use only when operating in 5150 to 5350Mhz frequency range in following countries [...] {EU}".

Ben niet thuis in de frequency bands die gebruikt worden en welke implicaties het bovenstaande heeft of gewoon legal speak zonder veel gevolg, iemand die er meer van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beOnt schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:07:
[...]

Heb je 4G+ (LTE-A) bij proximus? volgens mij gebruikt proximus namelijk hoofdzakelijk dezelfde frequenties als orange.
Geen idee of ik 4G+ heb, LOS toont enkel een LTE icoon en maakt geen onderscheid tussen 3G/4G/Edge in de statusbar. Net even een snelheidstest gedaan in mijn bureau en laat ons zeggen dat dit voor mij meer dan snel genoeg is, ik zou echt niet weten waarom ik sneller internet nodig heb. Heb verder ook nog geen enkele plaats tegengekomen waar ik geen bereik heb, tenzij ergens in een kelder ofzo :).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6rkjZbcVvSY8CHXRiQwr3sET/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinza
De com.fashiongallery.emag service draait onder installed apps (zegt wel never used), dat is blijkbaar de wallpaper Carousel.

Wil het wel eens uitproberen maar kan het niet vinden in app drawer, noch bij de opties onder Settings >Lockscreen & password, nochtans staat m'n regio op HK. Iemand een idee wat ik over het hoofd zie? (up to date Miui 10 en poco launcher).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenix
Shinza schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:01:
De com.fashiongallery.emag service draait onder installed apps (zegt wel never used), dat is blijkbaar de wallpaper Carousel.

Wil het wel eens uitproberen maar kan het niet vinden in app drawer, noch bij de opties onder Settings >Lockscreen & password, nochtans staat m'n regio op HK. Iemand een idee wat ik over het hoofd zie? (up to date Miui 10 en poco launcher).
Ik weet niet (en kan ook niet zo snel vinden) in welke regio's het beschikbaar is, maar uit een eerdere post zou India het iig moeten doen. Ik denk alleen wel dat je dan kans hebt op meer 'bloat' apps die tevoorschijn komen.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beOnt
  • Laatst online: 13:41
Shinza schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:27:
[...]

Heeft dit iets te maken met het volgende, ik merkte op de box het volgende staan voor praktisch alle EU landen "This device is restricted to indoor use only when operating in 5150 to 5350Mhz frequency range in following countries [...] {EU}".

Ben niet thuis in de frequency bands die gebruikt worden en welke implicaties het bovenstaande heeft of gewoon legal speak zonder veel gevolg, iemand die er meer van weet?
Nee, tot zover ik weet gaat dit over de 5ghz frequentie band voor wifi. Dat kan verschillen van land tot land, daarmee dat je meestal ook de locatie moet instellen op Access points.
Sommige frequenties mogen niet gebruikt worden in bepaalde landen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-07 22:46

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Janet_ schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:33:
[...]

Same here hoor, na de update is het alarm twee dagen niet afgegaan. Daarna ging het weer als vanouds. De volgende keer dat er weer een update is wis ik gewoon alle wekkers en stel ik ze opnieuw in. Hopen dat dat voorkomt dat het weer mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull

red bull

Keeps me awake !

Ik gebruik de global beta's en kreeg van de ontvangende partij als ik belde (of gebeld werd) vaak opmerkingen over de echo... Onderzoek online leerde mij dat dit komt door de bovenste microfoon. Deze heb ik afgeplakt en ik hoor er niemand meer over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:10
Ik heb sinds gisteren de F1. Nu heb ik USB debugging aangezet, en nu wil ik "installeren via usb" maar dan dien ik in te loggen met een MI account. Dit wil ik eigelijk niet. Er staan wat gekke dingen op het web om te omzeilen maar ik gok dat dit voor oudere android versies is. (chinese vpn aanzetten etc) dit werkt niet bij mij.

Heeft iemand van jullie hier ook last van gehad, en hoe opgelost?

alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinza
Vraagje, bij system update staat momenteel no updates available (10.2.3.0 stable), [regio HK] maar ik lees dat 10.3.4 global stable (met o.a. Widevine L1 support) ondertussen beschikbaar zou moeten zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Shinza schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:21:
Vraagje, bij system update staat momenteel no updates available (10.2.3.0 stable), [regio HK] maar ik lees dat 10.3.4 global stable (met o.a. Widevine L1 support) ondertussen beschikbaar zou moeten zijn)?
De update is er ook, maar nog niet via OTA voor iedereen.
Ik heb vanmorgen de update zelf maar binnengehaald en doorgevoerd. Was zo gepiept :*)

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LightPhoenix
Shinza schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:21:
Uitrol van de updates gaat in stappen om te voorkomen dat wanneer er een ernstige bug ontdekt wordt, niet direct alle users getroffen zijn. Een steeds groter percentage telefoons krijgt de update OTA aangeboden. Ik weet niet precies waar Xiaomi naar kijkt om te bepalen welke devices al 'vroeg' de update krijgen, maar ze hebben er vast een algoritme voor. Kan even duren voor je de update krijgt, maar uiteindelijk krijgt iedereen hem. Wil je hem nu al, dan kun je hem handmatig downloaden op je telefoon en via de updater zelf flashen. (Staat een of meerdere pagina's terug in deze thread hoe dat gaat).

Edit: Deze post voor de download en deze om de handmatige update mogelijkheid (weer) aan te zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door LightPhoenix op 10-04-2019 14:30 . Reden: posts toegevoegd ]

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinza
ovaal schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:27:
[...]

Ik heb vanmorgen de update zelf maar binnengehaald en doorgevoerd. Was zo gepiept :*)
Ah thanks. Ps; is de wallpaper carousel daar nu ook beschikbaar?

Zou moeten staan onder settings > lock screen & pasword > Enable wallpaper carousel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvL
Ik zie in de laatste update niets over een wallpaper carousel. Regio staat bij mij op Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de Pocophone binnen als vervanger voor mijn note 4. Prima telefoon, maar wat valt het scherm tegen. Het scherm van de Note 4 vind ik beter.
Ik heb automatische helderheid uitstaan en de telefoon binnen op 50% helderheid en buiten kan ik hem evt. naar de 100% tikken. Zo deed ik dit ook op mijn Note 4 en eerdere toestellen. Omdat het scherm zo flets is ben ik geneigd de helderheid naar de 75% te verhogen, wat vast ten koste gaat van de accuduur.

Wat zeggen jullie van het scherm en hoe staat de helderheid bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvL
Ondanks dat de resolutie van mijn nieuwe Pocophone lager is dan die van mijn oude LG G4 vind ik het scherm echt een heel stuk mooier. Het is maar net wat je gewend bent blijkbaar.

Ik heb mijn helderheid op automatisch staan en kan eigenlijk onder bijna alle omstandigheden het scherm prima aflezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinza
PatrickvL schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:12:
Ik zie in de laatste update niets over een wallpaper carousel. Regio staat bij mij op Nederland.
https://in.c.mi.com/thread-1739790-1-1.html

Zou nochtans al uit moeten zijn van november, of vroeger, vorig jaar..

Edit: Hmm found this:
So after testing about this, turns out this feature is Region: India exclusive. It doesnt work on any other region outside India. So set your region to india and it will work again, worked on MIUI 10 here.
Lijkt vreemd om het in slechts 1 regio uit te brengen lijkt me.

[ Voor 30% gewijzigd door Shinza op 10-04-2019 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duci
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ben over het algemeen nog steeds heel tevreden met de Poco, maar heb één irritatiepunt. Sinds een aantal maanden is het in de YouTube app zo dat de "speler" tevoorschijn komt als je op het scherm tikt, maar niet meer uit zichzelf weggaat tenzij je rechts onderin op het kruisje klikt. Ik bedoel dat de play knop, de voortgangsbalk, etc tevoorschijn komt.

Op mijn tablet kan je in het scherm tikken, dan verschijnt de speler een paar seconden en dan verdwijnt deze weer. Handig om te kijken hoe ver je in de video bent. Op de Poco is dat dus super irritant.

Hebben jullie dat ook? Is er iets tegen te doen?

Edit - laat maar. De fix is volgens het internet om "switch access" onder "accessibility" uit te zetten, maar dat had ik nou juist aangezet omdat ik eerder het issue had dat mijn volumeknoppen stopten met werken na een paar uur. Na een reboot deden ze het dan weer, maar na verloop van tijd stopten ze weer met werken, totdat ik dus Switch Access aangezet had.

[ Voor 22% gewijzigd door Duci op 10-04-2019 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Laatst online: 00:57
edit

[ Voor 98% gewijzigd door Thenotorious op 06-05-2019 17:10 ]

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yingyang
Thenotorious schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:12:
Ben ik de enige die zo vaak problemen heeft met de touchscreen van de Pocophone? Meerdere malen per uur heb ik last van een niet reagerende touchscreen of van ghosting dat er op random plaatsen ''gedrukt'' wordt. Hierdoor is mijn telefoon eigenlijk vaak onbruikbaar.

Ik ben bang dat opsturen naar Xiaomi ter reparatie geen effect zal hebben aangezien ik op internet veel soortgelijke verhalen lees en dat het een software probleem is. Echter, als ik deze topic volg, lijkt het net alsof ik de enige ben die er (zoveel) last van heeft.

Mijn Pocophone draait MIUI 10.2.3
Daar heb ik totaal geen last van.
Heb jij er misschien een (te dikke) screen protector op gezet want daar zou het ook aan kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Laatst online: 00:57
yingyang schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:25:
[...]

Daar heb ik totaal geen last van.
Heb jij er misschien een (te dikke) screen protector op gezet want daar zou het ook aan kunnen liggen.
Nee helemaal niks er op, dat is dus het gekke. Het is bij de ene update wel erger dan de ander heb ik gemerkt.

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste keer dat ik van dat probleem hoor. Lijkt me niet dat het de software is, eerder jouw toestel. Zou gewoon kijken of ze hem kunnen omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:23
ovaal schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:27:
[...]

Hoe heb je dat gedaan? Sinds de laatste update kan ik geen handmatige zips meer flashen via de updater.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lucky0wn schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 02:09:
[...]

Hoe heb je dat gedaan? Sinds de laatste update kan ik geen handmatige zips meer flashen via de updater.
Mr. Jummy schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:46:
[...]

Pagina: 1 ... 19 ... 28 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels, aanbiedingen: [Pocophone F1] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, protectors, laders: [Pocophone F1] Accessiores
- Rooten & Custom ROM's: [Pocophone F1] Rooten & Custom ROM's