Football Manager 2019

Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deknegt
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 18:30
toolkist schreef op maandag 15 juli 2019 @ 19:47:
[...]

Als je clubreputatie omhoog gaat als je zo lekker blijft draaien, dan zijn al die 4/5* spelers ineens nog maar 3*
Voor mij de reden waarom ik nog geen geld uit geef aan jeugd bij Fylde, ik kan het geld wel beter gebruiken en het levert toch alleen maar brandhout op. M'n derde keeper is wel altijd een jeugd speler, gebruik ik toch niet maar helpt wel met de selectie vereisten qua zelf opgeleide spelers.
Ja, dat is dan wel jammer. Maar er zitten wel zeker spelers tussen die het talent hebben om wat te bereiken, een paar keer is Liverpool en PSG al wezen aankloppen voor een paar van mijn talentjes (vooral Miescha Been).

Ik hou nergens aan vast, laat ze maar de clubkas spekken met die oliecenten uit Parijs :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

soepah schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:58:
Zijn er ook update packages te downloaden waarmee je straks de selecties hebt zoals ze nu zijn / begin competitie in FM 2019?
Sortitoutsi live update. Die is altijd up to date tot op het moment van downloaden.

En geruchten of niet definitieve transfers zitten er niet in.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:58
Jorgen schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 11:34:
[...]

Sortitoutsi live update. Die is altijd up to date tot op het moment van downloaden.

En geruchten of niet definitieve transfers zitten er niet in.
Die gebruik ik ook altijd inderdaad. M.b.t. je laatste opmerking, niet helemaal waar. Er zitten wat moderators tussen die her en der wel eens een bijna zekere, maar niet definitieve, transfer erdoor drukken. Maar ach, het blijft de beste update :)

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

O? Ik las meestal bij bijna zekere transfers dat hij pas doorgevoerd werd bij "zeker-zeker", maar je zou zomaar gelijk kunnen hebben hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ik speel met een recente data update, echter met de in game editor wil ik Anderlecht updaten terwijl ik zelf een manager game speel met Anderlecht.

Sandler , Nasri en Kompany naar de club brengen, echter zit in die data update Kompany al als speler/manager in de game.

Hoe en waar wijzig ik hem in alleen speler? Ik kan hem nu niet naar Anderlecht brengen omdat ik dan zelf ontslagen wordt.

Alvast bedankt.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09 23:45

Hoogie2004

Whohooooo

Hmmm, interessant om eens te proberen :+

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Schijnbaar kun je als Manchester City echt gruwelijk veel geld uitgeven, de board store er gewoon meer geld in.

Ben zelf inmiddels in seizoen 2027/2028, sta weer bovenaan in Engeland.

Heb inmiddels 500 wedstrijden als manager gehad, ben tot nu toe elk jaar kampioen geworden in de competitie :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Einde seizoen in de League One en zoals verwacht kampioen geworden met iets van 16 punten voorsprong.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LYWNbOeB0bVDScW4kcXf4Oh1/full.png
Stadion wordt uitgebreid, gelukkig met een lening want het geld is hard genoeg nodig om de selectie te versterken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Vo8Y4Z7ft4gIdueapKmfcjQA/full.png

Want nu gaat het echte werk beginnen, de Championship. Tegenstanders die 1 speler meer betalen dan ik mijn hele selectie kan betalen :D
Aangezien de selectie ook serieus beter moet worden heb ik veel contracten af laten lopen. Had ook de nodige huurspelers rondlopen, wat dit als gevolg heeft:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jRp2y45mKcOVlpBcZrJvq0gR/full.png
Oftewel, ik ga nog wel een avond of 2 werk hebben voor ik uberhaupt de 1e competitiewedstrijd van het seizoen kan spelen :X
Uiteraard sta ik nu helemaal onderaan de odds met 1:1001 voor het kampioenschap. Iets zegt me dat ik dit seizoen blij mag zijn met niet degraderen ;)

Gelukkig nog steeds Man Utd als affiliate, dus daar kan ik gratis wat leuke spelers van lenen. Als de goeie nu maar willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Vandaag na een aantal dagen pauze, mijn save weer opgepakt. Net eerst met 0-4 CSKA Sofia verslagen in de competitie en vervolgens PSG met 2-0 naar Parijs terug gestuurd in de Champions League. Saillant detail is dat ik wederom mocht profiteren van een eigen doelpunt van een ex-Farul-speler. Kennelijk zijn mijn spelers mij nog steeds gunstig gezind. :) Laatste wedstrijd in de groepsfase mag ik uit tegen Rode Ster Belgrado aantreden. Zij hebben nog maar 1 punt weten te halen. Andere wedstrijd is PSG tegen Spurs. Met 10 punten voor de Londenaren en 9 voor les Parisiens en ons, kan het nog alle kanten op.

Het draait dit seizoen sowieso erg lekker. in de competitie 15 gewonnen, 2 gelijk en in de CL 3 gewonnen en 2 verloren. Zolang ik nog geen Belgradoos team naar mijn zin heb gevonden, gaan we gewoon lekker door in Bulgarije. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ik weet dat ik al maanden niet heb gepost in dit topic, terwijl ik maanden wel aanwezig ben geweest. Wil even kwijt dat het met FC Cork City niet goed gaat. Na kampioen te zijn geweest twee jaar terug. Was seizoen 2018 het net niet. Helaas dit seizoen staan ze zowat onderaan de competitie, trainer ontslagen, sociaal media bar en boos.

Wat een contrast met mijn eigen Cork City van een aantal maanden terug. Poehpoeh! Vind het jammer, maar zo gaat het nou eenmaal in het wereldje. Doet bijna FM-achtig aan. Kampioen worden en dan keihard naar beneden vallen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Geeft toch niks @Ivysaur dat je een tijdje niet post. Leuk om te lezen van elkaar, maar niks verplicht :)

Ik ben ook even een aantal dagen niet met FM bezig geweest en nu vanavond weer wel.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/a324LdF.png

PSG - Spurs: 0-0
Rode Ster - Dunav: 2-2

Uiteindelijk heel mooi 2e geworden in de groep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bij mij wisselt het ook heel erg. Er zijn avonden dat ik FM wel open zet, maar vervolgens totaal niet speel.
Inmiddels wel begonnen aan m'n 1e seizoen in de Championship.

Redelijk wat ingekocht / gehuurd. Heb nu dubbel zoveel spelers als ik op 30 juni had ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/W3kwt76iJjQwsUFfbtFEfN2U/full.png

Om een idee te geven hoe de verhoudingen liggen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eVDHeOfYI8pDfrPxDVc9xE8M/full.png

Maar, na 9 wedstrijden mogen we absoluut niet klagen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WeYyf3mSJJifajsTuXkI11Em/full.png

Gewonnen tegen West Ham (de nr 1 in de stand en qua salarissen) en nog wat wedstrijden verloren ondanks een overwicht aan kansen. We hebben ook al best wat blessures gehad, waaronder m'n 2 centrale verdedigers. Maar nu al 9 punten los van de degradatie plaatsen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Net met 7-2 Manchester City verslagen in de heenwedstrijd van de 1e knock-outronde van de CL.
Mijn jeugdteam versloeg Charleroi met 4-0 in de Youth League. Gaat dus lekker! Vervolgens verloren we de return tegen City met 6-3, maar zijn we wel met 10-8 door. :p Volgende opponent wordt Atletico in de kwartfinale. Helaas waren die met 2-2 en 0-1 net te sterk. Gekke uitslagen blijven komen. Mexio - America: 4-5.

Helaas besloot Botev Plovdiv een eind aan een fenomenale reeks te maken. 30 ongeslagen wedstrijden, waarvan het hele reguliere seizoen nul verliespartijen. Beide zijn records. Eerste wedstrijd van de kampioensgroep gingen we helaas ten onder met 2-1, waarbij aangetekend dient te worden dat een doelpunt van onze kant werd afgekeurd en een penalty werd gestopt. Het had dus zomaar 2-3 kunnen zijn, maar helaas. Deze reeks liep van 30-4-2044 (verlies bij Cherno More) tot 1-4-2045 (verlies bij Botev). 11 Maanden alleen maar winnen en een paar gelijke spelen dus. :) Alleen in een eerdere save met Barcelona (FM16) ging het nog beter. Daar verloor ik in 3 seizoenen tijd maar 1 wedstrijd in de competitie. Nu dus maar even zien of we ons herpakken... Jep, meteen 4-0 tegen Levski. Hoppa.

De titel en beker zijn inmiddels ook binnen :)
Recordjacht beëindigd met 2 nieuwe records: meeste overwinningen in 1 seizoen (31 vd 36) en meeste punten in 1 seizoen (96).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZLLRiGT.png

Kennelijk zijn 3 prijzen en meerdere competitierecords niet voldoende om manager van het jaar te worden. Dat is de manager van CSKA Sofia. 3e in de competitie op bijna 30 punten achterstand; uitgeschakeld in de 2e ronde van de beker.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jyYmj3j.png

Hoe dan?

[ Voor 145% gewijzigd door Jorgen op 22-07-2019 23:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Da's inderdaad best raar.
Dit trouwens ook:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/s3NJXRH1HJypcKTGQ9S4d08G/full.png

We stonden zelfs 2e, maar verloren net met 1-4 van 1 van de 2 mede promovendi. Ik was iets te enthousiast met reserve spelers zonder wedstrijd ritme opstellen.
Op deze manier ga ik nog hopen op promotie naar de Premier League ook O-)

Overigens word ik eindelijk "gevonden" door andere clubs. Niet dat ik interesse heb, maar toch. Eerder bleef het wel angstvallig stil terwijl ik toch best een goede reputatie (3,5*) heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HAaBYWkW1qiGHuFCTJx96zWZ/full.png

[ Voor 27% gewijzigd door toolkist op 23-07-2019 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Je kunt soms zomaar overpresteren. :)

Ik heb gisteren met Amerika ook de Confederations Cup gewonnen. Daarmee heb ik volgens mij inmiddels aan alle mogelijke internationale toernooien met Amerika deelgenomen én deze winnend afgesloten; met uitzondering van de Pan American Games (2e plaats in 2043) en het Tournoi Espoirs de Toulon (niet meegedaan). Hoe ik me moet kwalificeren daarvoor is me nog een raadsel. Ik dacht er eerst aan om nu te stoppen als bondscoach van de VS, maar met een nieuw WK aan het eind van dit seizoen en een nieuwe Pan American Games de zomer daarna, blijf ik denk ik nog even aan om te zien of ik ook die laatste aan mijn palmares kan toevoegen. Drukke programma voor de internationals en het lage aantal opstellingswaardige spelers breekt ons soms op en noopt tot het soms maar selecteren van het minimum aantal spelers. In de Gold Cup (uitgeschakeld halve finale) moest mijn B-team opgesteld worden, omdat de A-selectie al naar de Confederations Cup vertrokken was. Ondanks een zeer goede start van deze campagne (4 wedstrijden, 15 voor, 2 tegen) werden we in de extra tijd toch door Mexico verslagen in de halve finale. Daarentegen konden we de Confederations Cup wel bijschrijven na een finale die eindigde in een penaltyspektakel. Dat toernooi stond nog op de wensenlijst, dus dat was erg mooi.

Het valt me wel op dat mijn beste spelers over het algemeen allemaal 30+ zijn en sommigen al tegen hun voetbalpensioen aanhikken. Ben daarom ook benieuwd wat het volgende WK en de eventuele PanAmerican Games daarna voor mijn selectiebeleid gaan betekenen. De jongere garde is over het algemeen nog gewoon niet op het niveau van hun voorgangers en dus moet ik de "oudjes" ook gewoon blijven selecteren. Klassespelers, maar elke seizoensouverture start je er met een paar minder.

Nog even een seizoen aankijken dus en kijken of we weer mee kunnen doen aan beide toernooien.

Amerika tot dusver:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/APeBeLm.png

Plus 2e plaats PanAm (2043)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quovadis25
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:30
kan je de Amerikaanse competitie niet toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Inmiddels is het eind januari...
We gaan er dus maar voor >:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/COipWlY2wcoA28NXkSj51VXh/full.png

En dan geeft Watford even 80 miljoen uit aan spelers.. Die staan 20e... 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Bk2X2fxPNENOQrXK000TzAqk/full.png

Gewoon ook meer uitgeven dan de Premier League (of welke andere league....)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VD7Eo6HwggX8OgIl1xusenMj/full.png

[ Voor 20% gewijzigd door toolkist op 25-07-2019 23:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

[b]toolkist in "Football Manager 2019"toolkist schreef op donderdag 25 juli 2
En dan geeft Watford even 80 miljoen uit aan spelers.. Die staan 20e... 8)7
Ik ben in mijn save nu ook een beetje losgegaan met Man City... Ik heb ruim 800 miljoen uitgegeven (ik schaamde me dood toen ik klaar was met winkelen :+ ) in de transferzomer van 2028, na een seizoen waarin ik compleet domineerde in de competitie (105 punten uit 38 wedstrijden) en (voor de tweede keer) de Champions League won.

Aantal oude spelers eruit voor 50 tot 80 miljoen en flink wat nieuwe wereldtoppers aangetrokken. Hopend op een compleet ongeslagen seizoen.

Kwam erachter dat ik sinds het begin van de carriere elk jaar kampioen ben geworden (eerst altijd met RB Salzburg en nu met City ook al 4x op rij) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

quovadis25 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:22:
kan je de Amerikaanse competitie niet toevoegen?
Jawel. Vond het tot nu toe alleen niet perse noodzakelijk. Wellicht toch maar doen. Wil mijn game alleen niet langzamer maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Jorgen schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 09:33:
[...]

Jawel. Vond het tot nu toe alleen niet perse noodzakelijk. Wellicht toch maar doen. Wil mijn game alleen niet langzamer maken.
Goeie reden voor een snellere pc te kopen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoogie2004 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 09:34:
[...]

Goeie reden voor een snellere pc te kopen :+
Skylake i7 is nog snel genoeg hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Na mijn save met City (waarin ik in 3 seizoen 3 keer kampioen werd en 2x de CL won) ben ik begonnen met Sparta.

Een erg rare save (en stiekem ook wel leuke) tot nu toe. Ik heb 6 wedstrijden op rij gehad waarin ik een buitenspel goal scoorde welke werd afgekeurd. Vaak ben ik veel beter (qua balbezit en kansen), maar ik weet de kansen niet om te zetten in goals... erg frustrerend af en toe. Gelukkig wel meteen een play off plek weten te bemachtigen. Inmiddels sta ik 9 punten achter op de nummer 1.

Hoe gaan jullie er mee om wanneer je vaak beter bent en meer kansen hebt, maar toch verliest. Doen jullie nog iets extra's tijdens de besprekingen ofzo? Vaak reageer ik fel dat ik niet tevreden ben. Meestal krijg je dan positieve reacties terug (groen en gemotiveerd), maar het levert in een volgende wedstrijd bar weinig op.

[ Voor 24% gewijzigd door Goelan op 26-07-2019 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb sowieso het gevoel dat voor de speler het aantal schoten (en schoten op doel) veel hoger moet zijn als bij de AI... Ik heb geregeld wedstrijden met 20+ schoten op doel, en dan maar 1 of 2 goals. De meeste tegenstanders scoren ong. 1 op de 4 schoten of beter....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Goelan schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 10:12:
Na mijn save met City (waarin ik in 3 seizoen 3 keer kampioen werd en 2x de CL won) ben ik begonnen met Sparta.

Een erg rare save (en stiekem ook wel leuke) tot nu toe. Ik heb 6 wedstrijden op rij gehad waarin ik een buitenspel goal scoorde welke werd afgekeurd. Vaak ben ik veel beter (qua balbezit en kansen), maar ik weet de kansen niet om te zetten in goals... erg frustrerend af en toe. Gelukkig wel meteen een play off plek weten te bemachtigen. Inmiddels sta ik 9 punten achter op de nummer 1.

Hoe gaan jullie er mee om wanneer je vaak beter bent en meer kansen hebt, maar toch verliest. Doen jullie nog iets extra's tijdens de besprekingen ofzo? Vaak reageer ik fel dat ik niet tevreden ben. Meestal krijg je dan positieve reacties terug (groen en gemotiveerd), maar het levert in een volgende wedstrijd bar weinig op.
Toen ik dat nog zelf deed, hield ik dit aan:
TEAM TALKS

Tone: Assertive (professional)

Before Match: I generally go with whatever the assistant advises here, except, never ask for revenge or anything to do with the media. like prove a point, stay away from all that, if ass man advises this, just do an encouraging one instead, but tend to stick with anything to do with, go out there and impress me, show me what you can do.... stay away from reminding them about keeping the run going if you can. Just encourage, another good one, if you won your last game, is go out there and carry straight on from where you left off last time out, or carry on from the last time, or for the fans, so lets give the performance the fans are expecting, if ass man advises that. if its a derby, give it all the passion.. with the for the fans, otherwise just stick to assertive...

NEVER ANYTHING TO DO WITH THE MEDIA

NEVER ANYTHING TO DO WITH SHOWING THE WORLD HOW GOOD YOU ARE, OR PROVING A POINT OR GETTING REVENGE. - The players will just think you are some kind of lunatic just released from broadmoor or something.. :lol:

After this, never listen to the assistant at all....

Try not to make any substitutions before half time. but if someone is 6.3 or below, I normally substitute them straight away, no more than one sub at the most before half time, also take a look at anyone on a yellow card, combined with a 6.5 or below, take him off, the other thing to look for, if someone has caused the opposition to score, like fouling and give away a penalty, take him off, its clearly not his day!

but mainly you want to get to half time not making any subs at all, and never more than 1

HALF TIME:

If Losing by 3 goals or more

Tone: Aggressive... I expect to see a much better performance in the second half --- or -- Show me something else in the second half

If losing by 2 goals or less

Tone: Assertive... I expect to see a much better performance in the second half --- or -- Show me something else in the second half

If Drawing

Tone: Assertive... You have been unlucky or Unlucky Boys, Things just having gone right for us so far..

If Winning by 1 Goal

Tone: Assertive... Don't get complacent or We must avoid complacency, Don't think the job is done - there may be other variations, but stick to these two...

If winning by 2 goals or more Assertive... I'm very happy with how things are going --- I'm very pleased with your performance so far. keep it up!

Any player on 6.5. or below comes off, or any player who gets any injury comes off straight away either before or after half time...... any player on a 9.0 by half time, passionate, im very pleased with your performance so far.

FULL TIME:

if lose the game by 3 goals or more:

Tone: Aggressive: ... Not good enough, that is the sort of match we should be winning, im very disappointed with that performance.

if lose the game by 2 goals or less

Tone: Assertively: ... Not good enough, that is the sort of match we should be winning, im very disappointed with that performance.

If draw the game

Assertively: ... You have been unlucky, unlucky boys anyone on 9.0 or more, Passionate. I am very pleased with your performance.

If win by 6 goals

Passionate.... I am very happy with your performance today. No individual talks at all

If win by 3 goals

Assertively.. I am very happy with your performance today... anyone on 9.0 or more, Passionate. I am very pleased with your performance.

If win by 1 to 2 goals

Assertively.. A Good win boys, well done... anyone on 9.0 or more, Passionate. I am very pleased with your performance.

Stick to this, don't deviate from this at all, no matter what the ass man says, and no matter what happened. so even if you draw and you think they were awful, still tell them they were unlucky.... so yeah sometime the ass man will try to say to be negative, don't do it, encourage the boys, keep the spirits up for the next game.... your the manager, listen that is why they are not managers!!!!

If on the rare occasion any player reacts, half time, pre team talk or full time in a negative manner. just encourage them, something like i have faith in you,,, your playing well but still room for improvement. a good trick is if half time and they are on 7.0 or below and they react negatively sometimes e.g. to don't be complacent... just say assertively im not happy with your performance so far, that will fire them up or motivate them... if its above 7.0 i generally go for i have faith or show me what you can do, and if its 8 or more, ill tell them i happy with their performance, if still negative, just keep an eye on that player and if form starts to dip. take them off.

remember to spread your substitution out over the course of the game, ideally i do 2 around the 60 minute mark and one on 75... look for body language, if all players good, but one looks complacent, don't wait for a mistake, take that dude off.... another one is looking uninterested. take him off if this is his body language...

Never do any talks mid game or when subbing players, players are motivated enough just coming on a sub because they want to get in the team.

Players cant hear you from the touchline, they will think you are mad and are talking to yourself, it also shows nerves, that you need to talk to them, let them play, they have enough of you at pre team, half time and full time, they don't want you filling their heads in between with nonsense jargon...

they have enough to think about trying to play the game. i never use in game talks...

[ Voor 18% gewijzigd door Jorgen op 26-07-2019 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
Jorgen schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:50:
[...]

Toen ik dat nog zelf deed, hield ik dit aan:

[...]
Thanks. Ik ga dat maar eens aanhouden. Ik merk dat ik wel een 'positieve' reactie krijg vanuit mijn spelers, maar het resulteert dan niet in een betere prestatie. Misschien is het ook gewoonweg wel domme pech. Maar ook wel eens leuk dat het niet allemaal vanzelf gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Goelan schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:46:
[...]

Thanks. Ik ga dat maar eens aanhouden. Ik merk dat ik wel een 'positieve' reactie krijg vanuit mijn spelers, maar het resulteert dan niet in een betere prestatie. Misschien is het ook gewoonweg wel domme pech. Maar ook wel eens leuk dat het niet allemaal vanzelf gaat...
Bij mij ging het nooit allemaal vanzelf. Pas de laatste savegames gaat het beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goelan
Jorgen schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:12:
[...]

Bij mij ging het nooit allemaal vanzelf. Pas de laatste savegames gaat het beter.
De laatste jaren heb ik niet heel veel tijd meer dus begin ik altijd standaard met Ajax. Dan is het de poppetjes op de juiste plek zetten, de juiste tactiek gebruiken, een paar aankopen doen en je doet mee voor elke prijs (tot op zekere hoogte).

Nu met Sparta heb ik maar één aankoop gedaan (Eghan) welke gratis was. Ik wilde bewust gaan bouwen met het talent binnen de club (ze hebben erg veel talentvolle jonge spelers). Ik merk nu dat ik teveel verwachtingen heb. Je moet ambitieus blijven hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Met Sparta moet je zorgen dat je 10 tot 20 jaar lekker in het linkerrijtje meedraait. Af en toe een Europese pot. Geld binnen harken door te grote talenten te verkopen aan Ajax enzo. Misschien met een heel klein kans een keer de titel winnen, maar CL of EL gaat hem niet worden binnen 20 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
Ivysaur schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:32:
Met Sparta moet je zorgen dat je 10 tot 20 jaar lekker in het linkerrijtje meedraait. Af en toe een Europese pot. Geld binnen harken door te grote talenten te verkopen aan Ajax enzo. Misschien met een heel klein kans een keer de titel winnen, maar CL of EL gaat hem niet worden binnen 20 jaar.
Allereerst promoveren naar de Eredivisie, haha. In de zomer hopelijk wat versterkingen halen. Centraal achterin en op het middenveld staat het wel goed. Op zich heb ik met Veldwijk een hele goede spits, maar die krijg ik nog niet echt aan het scoren. Niet alleen in de spits, maar ook niet met een 2e spits erbij. Misschien toch maar verkopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Goelan Ah, daar nog niet aangedacht. Dan komt het vanzelf.

Promoveren
Degradatie ontlopen
Rechterrijtje
Linkerrijtje met misschien een keer kampioen
Leuke Europese potjes in de voorrondes

Je kan het ook heel gamey spelen dan moet kampioen wel lukken binnen 5 jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ivysaur schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:32:
Dat moet toch echt wel lukken. 't is dat ik midden in een game met m'n (wat FM betreft) favoriete club zit, maar anders... ;)

Over die favoriete club gesproken...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/o1LW7UN78GsEYIPnabOifpGm/full.png

Het begint bijna ongeloofwaardig te worden :X maar dit is toch echt zonder reloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 22:53
Ik hoop dat er in de nieuwe FM een optie komt om wat met je verdiende salaris te doen. Ik heb nu in mijn lange van helemaal nobody(geen ervaring, geen diploma, geen club) naar beste manager evah!!!!11one!!!! Besloten on mijn verdiende salaris(35 mil) via de savegame editor investeren in een club in de Spaanse 3e divisie om daarmee verder te bouwen. Best leuke challenge tot nu toe, maar het moet wel via een savegame editor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
We maken het wel spannend... Ik dacht weer eens een wedstrijdje te kijken aangezien de concurrentie gelijk gespeeld had.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LLr229EZJnBoNcjLQSrVvR4y/full.png

In de allerlaatste minuut 2x scoren 8)7

[edit]En de wedstrijd erop:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/q3HVvdGxvkQNwoXl7KeHvXl2/full.png

*O* *O* *O* Premier League here we come! Nu ook nog 'even' kampioen worden en dan is het feest compleet.

[edit2]
Dat budget, zo weinig :X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/k6W8yIArMNdpUqwFEBUwPqqb/full.png

[ Voor 42% gewijzigd door toolkist op 26-07-2019 23:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Twijfel twijfel... nou ja, een beetje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eS9x0W6fi2dWDThQ7kM5SQlL/full.png

Ik heb me echt zo negatief mogelijk opgesteld in het gesprek (elke keer de onderste optie, die min of meer inhoud 'hoezo is dat relevant?') en nog willen ze me. En dan dat budget, 239m, terwijl ze al zoveel briljante spelers hebben. Bijvoorbeeld deze...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rtO3aHeMDko9bdRMXg2KnWgf/full.png

Ik denk dat ik maar even een kopie van m'n save opsla (voor als ik binnen een ingame maand spijt krijg) en dan ga weigeren...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Basel met 14-0 verslagen in de kampioenenplay-off (10-0 thuis en 0-4 uit). :)
Word ik daarna ingedeeld in de Champions League groep met Wolfsburg, Manchester City en Real Madrid.
Daar zijn we lekker mee...

Palmares tijdens savegame (real life niet meegeteld)
Wolfsburg: afgelopen seizoen 3e. Daarvoor vooral middenmoter.
City: 22 landstitels, overige seizoenen altijd 2e (en 1 x 3e plaats), 7 CL-winsten uit 10 finales.
Real: 1 CL, 3 x runner up; La Liga 13 x 1e, 8 x 2e, 7 x 3e

Ik mag me gelukkig prijzen met Wolfsburg, maar die andere 2... poeh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Oh jee... Dit gaat natuurlijk precies in de zomer transfer periode plaatsvinden, inclusiefd transfer embargo's enzo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/01PXqqEGmfifh8VBDL15jnNC/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
Sparta is toch wel ups en downs zeg. Eerste jaar via plays offs gepromoveerd. Ik had het zelf totaal niet meer verwacht, maar ik wist Twente en Emmen uit te schakelen. Ik heb het record gelijke spelen verbroken. Vaak veel beter maar toch gelijk spelen.

Nu eerste jaar Eredivisie. Ook weer een heel lastig jaar. Ik zit gelukkig nog boven de degradatie streep, maar iedere speler vind dat hij Moet spelen (zelfs jeugdspelers). Ze nemen geen genoegen met wachten dus vaak spelers ook weer verkopen. Ik merk dat de vastberadenheid van mijn spelers te laag ligt. Ze zijn vaak angstig bij een achterstand. Mijn spitsen weten ook nauwelijks het net te vinden. In de winterstop ga ik proberen wat meer ervaren spelers met een hogere vastberadenheid te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
De overname bij mij is inmiddels rond. Gelukkig kostte het maar 2 dagen vanaf de transferembargo om de boel rond te krijgen. En, m'n nieuwe voorzitter zegt vervolgens ja tegen al m'n verzoeken:
- hoger jeugd level
- betere faciliteiten voor de jeugd
- nieuw stadion *O*

Stadion gaat nog wel even duren, maar boeiend..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hxftVDTRE4QnUgdBlaf1FPfk/full.png

Voor de overname kwam ik trouwens nog wel een leuke transfervrije speler tegen die zowaar geïnteresseerd was:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9c46mBbMAKfX532nL6knnsMf/full.png

Hij is wat trager geworden, maar poeh poeh die abilities verder _/-\o_
En dat voor 32k per week, koopje.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MSmxELGjdWfAqp65D3l1prHu/full.png

Hopelijk kan ie wat van m'n talenten het een en ander bijbrengen...
En om de financiële verhoudingen nog maar eens weer te geven:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/P6hqF9i7yeKTrCXZ73RUUkWg/full.png

Zou het nu eindelijk dan een keer een erg lastig jaar worden? :X

[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 29-07-2019 21:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 17:37
Nu ik uitgespeeld ben met FIFA, tijd om FM af te stoffen. De verhalen van Fylde hebben me mede geïnspireerd om maar weer eens in de onderste regionen van Engeland te starten. Blijft altijd een dingetje om dan een leuke club te kiezen. Ik ben uitgekomen bij Dulwich Hamlet FC. Club is in 1893 opgericht, dus tijd voor wat succes zou je zeggen.

Uiteraard ontbreekt elke vorm van transfer- of salarisbudget. Gedurende het eerste seizoen zijn er 10 spelers aangetrokken, waarvan 6 op een jeugdcontract.

De verwachtingen van de board:
- Playoffs bereiken in de competitie (beste opdracht, aangezien we door de media als 14e worden getipt)
- 1e ronde FA Cup bereiken (dat zijn 4 kwalificatierondes)
- 2e ronde FA Trophy bereiken

Inmiddels zit ik aan het einde van seizoen 1, er zijn nog 4 wedstrijden te gaan en het is rete spannend in de competitie. De playoffs zijn al veilig gesteld, de titel is nog mogelijk. Hungerford Town staat 3 punten los van ons en de naaste achtervolger Wealdstone FC staat weer 3 punten achter ons. Daarachter nog eens 4 teams binnen 3 punten.

De 1e ronde van de FA Cup hebben we helaas net niet gehaald, 4e kwalificatieronde werd ons Waterloo. In de FA Trophy ging het beter; de 3e ronde werd het eindstation.

Spannende slotfase en hopelijk promotie, waardoor we misschien wat getalenteerdere spelers kunnen aantrekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gisteravond 1 wedstrijd gespeeld en de 1e 3 punten zijn ook meteen binnen. 3-1 tegen Reading.
Sane meteen man of the match, die zou wel eens heel belangrijk kunnen worden in m'n race tegen degradatie. M'n scouts zullen wel blij zijn, die hebben in de zomermaanden echt de hele wereld 3x mogen scouten (voor hun gevoel tenminste). Nu de transfermarkt dicht is krijgen ze het wat rustiger.
Blijkbaar is er bij de overname ook nog geld in de club gepompt (ondanks dat het bericht zei van niet), bij overige inkomsten stond er ineens 12m bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-08 17:44
toolkist schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:54:
Gisteravond 1 wedstrijd gespeeld en de 1e 3 punten zijn ook meteen binnen. 3-1 tegen Reading.
Sane meteen man of the match, die zou wel eens heel belangrijk kunnen worden in m'n race tegen degradatie. M'n scouts zullen wel blij zijn, die hebben in de zomermaanden echt de hele wereld 3x mogen scouten (voor hun gevoel tenminste). Nu de transfermarkt dicht is krijgen ze het wat rustiger.
Blijkbaar is er bij de overname ook nog geld in de club gepompt (ondanks dat het bericht zei van niet), bij overige inkomsten stond er ineens 12m bij.
Leuk om te lezen over je avonturen met Fylde, hopelijk kan je in de Premier League een beetje meekomen. Op basis van je salariskosten zou je denken van niet, maar dat was in de Championship natuurlijk ook al het geval ;)

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:16

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik wil football manager ook eens gaan proberen. Steam keys zijn momenteel erg betaalbaar doordat er wellicht een nieuwe versie aankomt op korte termijn? Is football manager 2019 nog fatsoenlijk te spelen komend (dit nieuw) seizoen? worden de selecties nog geupdate? en qua statistieken bijgewerkt?

Of raden jullie het echt af. (key zie ik voor rond de 16 euro online)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gaat prima. @Jorgen post hier ook veel en speelt nog steeds FM2018.
Transfer updates, skill updates, alles is te vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Chrosser nieuwe versie wordt elk jaar in oktober / november gereleaset door Sports Interactive.

Je kunt verschillende officiële en onofficiële updates downloaden. Zelf gebruik ik de live update van Sortitoutsi.

Zie deze post van mij: Jorgen in "Football Manager 2019"

[ Voor 11% gewijzigd door Jorgen op 30-07-2019 16:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Supermach
Ik gebruik dezelfde update als Jorgen hierboven, die kan ik zeker aanraden.

Zojuist de laatste wedstrijden van het debuutseizoen bij Dulwich Hamlet gespeeld. Wat een stress...Met nog 1 speelronde te gaan stonden we bovenaan, op doelsaldo. Hungerford Town speelde thuis tegen de nr. 15 en wij uit bij de nr. 11. Bij de rust stonden wij 0-0 en zij 0-1 achter. Helaas in minuut 84 verliezen wij met 0-1, Hungerford maakt nog gelijk en pakt de titel..

Playoffs dan. Door onze 2e plaats stromen we in de halve finales in. Er wordt 1 wedstrijd gespeeld, op het terrein van het team dat het hoogst is geklasseerd, bij ons dus. In een zenuwslopende partij wordt Eastbourne Borough met 1-0 verslagen. De finale is een feit. Alles of niets!

In de finale tegen Maidstone, de ploeg die ons uit de FA Trophy stootte, maar waar we in de competitie twee keer van wonnen. Wederom 1 wedstrijd, op ons terrein. Stijf uitverkocht, 3.000 man op Champion Hill. En de naam wordt eer aan gedaan, twee goals van Reece Grant (wie kent hem niet?) beslissen het duel en de playoffs. Dulwich Hamlet promoveert naar de Vanarama National League! Home of Fylde..(die eindigden 6e)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Supermach schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 19:34:
Ik gebruik dezelfde update als Jorgen hierboven, die kan ik zeker aanraden.

Zojuist de laatste wedstrijden van het debuutseizoen bij Dulwich Hamlet gespeeld. Wat een stress...Met nog 1 speelronde te gaan stonden we bovenaan, op doelsaldo. Hungerford Town speelde thuis tegen de nr. 15 en wij uit bij de nr. 11. Bij de rust stonden wij 0-0 en zij 0-1 achter. Helaas in minuut 84 verliezen wij met 0-1, Hungerford maakt nog gelijk en pakt de titel..

Playoffs dan. Door onze 2e plaats stromen we in de halve finales in. Er wordt 1 wedstrijd gespeeld, op het terrein van het team dat het hoogst is geklasseerd, bij ons dus. In een zenuwslopende partij wordt Eastbourne Borough met 1-0 verslagen. De finale is een feit. Alles of niets!

In de finale tegen Maidstone, de ploeg die ons uit de FA Trophy stootte, maar waar we in de competitie twee keer van wonnen. Wederom 1 wedstrijd, op ons terrein. Stijf uitverkocht, 3.000 man op Champion Hill. En de naam wordt eer aan gedaan, twee goals van Reece Grant (wie kent hem niet?) beslissen het duel en de playoffs. Dulwich Hamlet promoveert naar de Vanarama National League! Home of Fylde..(die eindigden 6e)
Nou, Fylde staat hier na 2 wedstrijden gewoon ongeslagen gedeeld 1e in de Premier League 8)
Volgend wedstrijd "thuis" ** tegen Man Utd die nu boven me staan op doelsaldo, dus die zullen we eens even gaan laten zien wie er de toekomstig kampioen is O-)

** omdat m'n eigen stadion veel te klein is volgens de regels van de Premier League, <8k t.o.v. de vereiste 12.5k, spelen we nu in het stadion van Wigan waar 25k toeschouwers in kunnen. Ook dat stadion is te klein 8)

[edit]bah, 0-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zo speelde ik in de Ludogorets Arena tijdens onze verbouwing. Duizenden plaatsen extra; da's altijd leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
4 wedstrijden gespeeld waarvan 3 thuis. 2-1-1 dus nu 7 punten. Ben dus zeg maar op 1/5e van het aantal punten wat nodig lijkt te zijn om veilig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

toolkist schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 22:15:
[...]

Nou, Fylde staat hier na 2 wedstrijden gewoon ongeslagen gedeeld 1e in de Premier League 8)
Volgend wedstrijd "thuis" ** tegen Man Utd die nu boven me staan op doelsaldo, dus die zullen we eens even gaan laten zien wie er de toekomstig kampioen is O-)

** omdat m'n eigen stadion veel te klein is volgens de regels van de Premier League, <8k t.o.v. de vereiste 12.5k, spelen we nu in het stadion van Wigan waar 25k toeschouwers in kunnen. Ook dat stadion is te klein 8)

[edit]bah, 0-3.
Ik zit in seizoen 2028 / 2029 met Man City nu, en daar is het na 13 wedstrijden nog gelijk tussen mij en Man Utd, beide nog geen verliespunt gepakt... De #3 staat pas net over de helft van onze punten. Het kan dus altijd erger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
Leuk om te lezen dat FM echt weer leeft! Ik ga dit weekend weer ff een save doen via LAN met een maatje.

Inmiddels zit ik in de winterstop van seizoen 2. Alle teams staan dicht bij elkaar. Ik sta op een 13e plek met 7 punten achterstand op de nummer 18. Ajax heeft een tijdje 17e! gestaan. Ik heb zelfs thuis 1-0 verdiend van ze gewonnen.

Met Sparta heb ik nu een aantal leuke aankopen gedaan. Ik heb Sofyan Amrabat, Fred Friday, Dani de Wit en een talentvolle Duitse verdediger gehaald (ik ben zijn naam vergeten). Met deze spelers hoop ik wat meer stabiliteit te brengen. Ik moet eigenlijk ook op zoek naar een echte leider voor mijn team. Ik heb een flink aantal spelers verkocht die verkeerd reageerden op mijn uitspraken (Ache, Duarte en nog een paar). Ze waren het niet eens met kritiek en/of reageerden slecht op teambesprekingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zo had ik er ook 1. In de zomer gratis gehaald, 2 weken later begon ie te zeuren omdat ik voor zijn positie een 2e speler haalde.
Dan is mijn reactie heel makkelijk, accepteren of opbokken.
Voor 1.6m verkocht dus nog een mooie winst gemaakt ook en de klager speelt nu een divisie lager terwijl ie bij mij ook aan een mooi aantal wedstrijden zou zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
toolkist schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:34:
Zo had ik er ook 1. In de zomer gratis gehaald, 2 weken later begon ie te zeuren omdat ik voor zijn positie een 2e speler haalde.
Dan is mijn reactie heel makkelijk, accepteren of opbokken.
Voor 1.6m verkocht dus nog een mooie winst gemaakt ook en de klager speelt nu een divisie lager terwijl ie bij mij ook aan een mooi aantal wedstrijden zou zijn gekomen.
De situatie die je omschrijft herken ik.

Ik handel het precies hetzelfde af. Aan het begin van het seizoen heb ik op die manier al 2 spelers verkocht (in totaal voor 1 miljoen). Dat is toch weer een mooie winst. Op zich wel bijzonder als je er over nadenkt. De spelers in kwestie hebben überhaupt nog niet gespeeld en zijn al bang om hun positie te verliezen.

Mijn meest bizarre situatie was met een jeugdspeler in mijn -19. Die speelde niet eens in mijn eerste team. Die gast heb ik meteen de deur uit gewerkt.

[ Voor 8% gewijzigd door Goelan op 31-07-2019 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
Nog niks bekend over Football Manager 2020? Duurt wel lang dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Sleeon schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:24:
Nog niks bekend over Football Manager 2020? Duurt wel lang dit keer.
De release is normaal pas ergens in November, dus op zich valt dat nog wel mee. Heb niet het idee dat er eerdere jaren nu al veel info was over de editie van het komende jaar.

Enige dat echt bekend is, is dat het naar Google Stadia komt. Dat is misschien wel interessant voor mensen met minder krachtige systemen als dat een beetje goed werkt (al is het voor mensen die onderweg in de trein bijv. spelen niet zo handig).

Ik zou het misschien wel overwegen, ik speel alleen op de bank, dus als ik het kan draaien op de gratis Stadia variant, hoef ik alleen de game te kopen en de servers van Google zijn vast sneller als mijn laptopje (ik speel nooit offline).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik ga Stadia overslaan als het betekent dat ik geen mods kan gebruiken. Eerst even de mogelijkheden afwachten dus.

En hoogie, nooit offline? Bedoel je online denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Jorgen schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 12:23:
Ik ga Stadia overslaan als het betekent dat ik geen mods kan gebruiken. Eerst even de mogelijkheden afwachten dus.

En hoogie, nooit offline? Bedoel je online denk ik?
Ik bedoelde zonder internetverbinding :)

Ik speel inderdaad geen multi-player, als je daarop doelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
Als je geen eigen databases kan gebruiken, heb je inderdaad niks aan Stadia.
Ben benieuwd of hier een oplossing voor gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:50
Inladen vanaf Google Drive. :)
Wellicht in de toekomst, maar voor nu verwacht ik dat je het met de basisgame moet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:35:
Enige dat echt bekend is, is dat het naar Google Stadia komt. Dat is misschien wel interessant voor mensen met minder krachtige systemen als dat een beetje goed werkt (al is het voor mensen die onderweg in de trein bijv. spelen niet zo handig).
Denk ik ook niet nee. Even op zoek naar een nieuwe speler... En dan 5 stations te laat erachter komen dat je allang uit had moeten stappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:16

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ok, vanavond aankopen en gaan beginnen! Zit er een goed tutorial systeem in? Als ik jullie zo hoor dan is het zo uitgebreid dat je zelfs rekening moet houden met het spelen van wedstrijden in andere stadions tijdens uitbreidingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sirkeith
  • Laatst online: 12-09 09:27
@Chrosser het spelen van wedstrijden in andere stadions hoef je gelukkig niet zelf te regelen haha.
Verder is het inderdaad wel heel erg uitgebreid, maar je kan ook taken delegeren aan je assistent.

Zo laat ik mijn assistent onder andere:
- Oefenwedstrijden organiseren
- De teamtalks doen
- Alle interviews geven
- Alle trainingsaccenten bepalen per week

Maar je kan bijvoorbeeld ook nog:
- De Hoofd scouting laten bepalen waar hij alle scouts heet stuurt
- De technisch directeur laten bepalen welke staffleden hij moet aannemen / contract van moet verlengen
- Je assistent laten bepalen welke trainers welke onderdelen gaan behandelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-08 17:44
Chrosser schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 15:42:
Ok, vanavond aankopen en gaan beginnen! Zit er een goed tutorial systeem in? Als ik jullie zo hoor dan is het zo uitgebreid dat je zelfs rekening moet houden met het spelen van wedstrijden in andere stadions tijdens uitbreidingen.
Begin gewoon rustig aan voor jezelf door inderdaad bepaalde taken te delegeren. Dan valt het reuze mee hoe uitgebreid het is. Daarna kan je stap voor stap verantwoordelijkheden overnemen als je wilt. Ook voor tactiek is het wel handig om een assistent trainer te zoeken die bijvoorbeeld dezelfde opstelling(en) als voorkeur heeft, zodat je ook tactisch wat hulp kan krijgen.

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goelan
Er zit overigens ook een soort van tutorial in die je kunt gebruiken. De basis functionaliteiten worden daarin uitgelegd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
14 wedstrijden gehad (8 thuis, 6 uit) en op City na alle grote teams gehad. Mag niet klagen, het ziet er naar uit dat we ons relatief makkelijk handhaven:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jmXzmBwcAACx2tiPLANO1FU8/full.png
Na de 1e 2 wedstrijden die we wonnen natuurlijk wel wat mindere resultaten, maar toch een best stabiel verloop inmiddels:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qfYAYuNqKoE8DbctahXidWHJ/full.png

De komende 2 wedstrijden zijn tegen de nr 20 en nr 17, dus die moeten we minimaal gelijkspelen en het liefst winnen... Maar dat komt morgen wel weer, tijd voor :z

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Mooi @toolkist ! Altijd fijn als zoiets lijkt te gaan lukken. Succes met het vervolg :)

Ik heb net mijn 1500e wedstrijd als manager achter de rug.
Hierbij wat statistieken uit mijn savegame:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GX2xVqw.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/y15zVDu.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EWDDBne.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1TwneGM.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PiroK3M.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/G6XYSn5.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pXsmC46.png

Wedstrijdstatistieken zijn door de overstap naar Dunav in eeste instantie wel flink ingezakt, maar nu ook daar het winnen in de competitie steeds vanzelfsprekender wordt en makkelijker gaat, gaat het gemiddelde daarmee ook weer omhoog ;) Enige managers die wereldwijd beter scoren qua winstratio hebben minder dan 35 wedstrijden achter hun naam :+

Weet iemand trouwens hoe het zit met die managerpunten die je kunt zien bij de klassementen (FM-logo, menu-item klassementen)? Klik ik op "mijn punten" dan gebeurt er niks. Mag toch aannemen dat ik punten verzamel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wauw, Vitesse Feyenoord en Utrecht zo hoog? Waar staan PSV en Ajax dan? Heb je ook een screenie van de kampioen van de Eredivisie elk jaar en van de eindposities van PSV en Ajax?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Goelan
@Jorgen als je even doorgaat breek je het records seizoenen FM spelen, haha. Dan moet je nog even hoor... 221 seizoenen in totaal (https://www.guinnessworld...87452080_1265335883479517)

Met Sparta ben ik in mijn 2e seizoen op de 10e plek geëindigd in de eredivisie. Zeker in de tweede seizoenshelft hebben we echt goed gespeeld. Uit gewonnen van Ajax (die overigens 8ste eindigden.. die hebben nog 16e gestaan!), tegen de nummer 1 en 2 gelijk gespeeld. Het vreemde is, is dat we nu in de voorbereiding zitten en dat de teamgeest ineens weer heel laag is (ik ben bang voor een zelfde soort start als afgelopen seizoen). Dit terwijl ik niet eens heel veel nieuwe spelers heb gehaald...

Ik hoop dit seizoen weer mee te draaien in de middenmoot. Nu rustig bouwen aan mijn team, spelers die niet voldoen verkopen en gericht aankopen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sirkeith
  • Laatst online: 12-09 09:27
Ik heb gisteravond een bod van 170 miljoen op mijn sterspeler geweigerd (een 22-jarige Duitse ML die ik al 5 jaar onder contract heb). Hoogste bod ooit wat ik heb gekregen in al die jaren FM.

Maar hij is zo goed en het geld heb ik toch niet nodig.
Ik ben overigens Feyenoord en ik zit in 2026. Heb 1 keer de CL gewonnen (in 2024).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

toolkist schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 05:36:
Wauw, Vitesse Feyenoord en Utrecht zo hoog? Waar staan PSV en Ajax dan? Heb je ook een screenie van de kampioen van de Eredivisie elk jaar en van de eindposities van PSV en Ajax?
Utrecht en Vitesse zijn verschillende keren kampioen geweest en doen het goed in Europa. Feyenoord is heer en meester in de Eredivisie. PSV en Ajax... tja... die hebben heel wat uit te leggen aan hun fans.

U vraagt en wij draaien ;) Meer verzoekjes altijd mogelijk.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qZ05J9a.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8ya91uK.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/T3NdROK.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Bag3OL5.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fQn3Fu2.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Pnzlc7r.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8f9OLe7.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zGfuxFO.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jWHB5OJ.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OXtvs3z.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hlyNJQe.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/K7jW2Cz.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/E4NpL9v.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jGUhZkD.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Y9oLtEr.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/O0i047w.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/i6hJ1Rl.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4ocHy3x.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jtrUjMp.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XZD41aI.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mf4ZODQ.png
Goelan schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 08:14:
@Jorgen als je even doorgaat breek je het records seizoenen FM spelen, haha. Dan moet je nog even hoor... 221 seizoenen in totaal (https://www.guinnessworld...87452080_1265335883479517)

Met Sparta ben ik in mijn 2e seizoen op de 10e plek geëindigd in de eredivisie. Zeker in de tweede seizoenshelft hebben we echt goed gespeeld. Uit gewonnen van Ajax (die overigens 8ste eindigden.. die hebben nog 16e gestaan!), tegen de nummer 1 en 2 gelijk gespeeld. Het vreemde is, is dat we nu in de voorbereiding zitten en dat de teamgeest ineens weer heel laag is (ik ben bang voor een zelfde soort start als afgelopen seizoen). Dit terwijl ik niet eens heel veel nieuwe spelers heb gehaald...

Ik hoop dit seizoen weer mee te draaien in de middenmoot. Nu rustig bouwen aan mijn team, spelers die niet voldoen verkopen en gericht aankopen doen.
Jep, ik ken dat record. Ik heb er even over nagedacht, maar ik denk dat ik na een stuk of 100 seizoenen - hopelijk - een heel eind ben met mijn challenge én dat ik dan ook wel klaar ben met deze savegame. Ik heb natuurlijk al een extra doel voor mezelf gesteld door dan eventueel nog door te gaan met Danubio in Uruguay. Die 221 seizoenen zijn bijna niet te halen, zelfs niet in het tempo waarin ik speel. Dan zou ik haast beter opnieuw beginnen met maar 1 league geladen en minder spelers, maar dan is het ook minder leuk natuurlijk. Enfin, ik zal blij zijn als ik de helft haal van wat hij gepresteerd heeft. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Even de boel een beetje volledig herschreven om er een seizoensterugblik van te maken.

Europees

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aRA5FVu.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bVEQGpa.png

De Champions League stond er 1 wedstrijd van te voren niet zo goed voor. Iedereen moest winnen om door te gaan en ik moest nog tegen Real Madrid. We hadden inmiddels wel de vorige wedstrijd tegen City gewonnen en dat was natuurlijk een fijne wetenschap om mee te beginnen. Uiteindelijk met 2-4 van Real weten te winnen. Zeer blij, want tegen de verwachting in uiteindelijk dus door. Eén punt uit de eerste 3 wedstrijden en 9 uit de laatste 3. Wellicht één van de spannendste Europese campagnes uit mijn carrière. In elk geval zeer waarschijnlijk de grootste comeback.

Vervolgens Chelsea (1 x 2e plaats CL, geen kampioenschappen) en FC Bayern (4 x CL en 2 dozijn kampioenschappen) verslagen in de Champions League, waarin we nu opnieuw tegen City geloot hebben voor de halve finale. Thuis wonnen we met 4-2 en uit werd het 3-1. Tot aan de 90e minuut zouden we doorgaan, maar door het gelijke aantal doelpunten en 1 uitdoelpunt meer voor City, zijn we in de halve finale gestrand. Jammer, maar wel een zeer mooie prestatie voor dit team. In de Champions League ook bijna het recordaantal doelpunten gehaald. Dat staat nu op 45 van Farul (onder mijn leiding). Wij zijn op 43 blijven steken. Voor zo'n bescheiden team als Dunav is dat een campagne om trots op te zijn. Manchester City is ook de kampioen dit seizoen, door van stadsgenoot Manchester United te winnen. Hiermee is City nu voor de 8e keer de beste van Europa (na 11 finales).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cJ9HjkY.png

Jeugd, supercup en nationale beker

Mijn jeugdteam is voor de 8e keer op rij kampioen geworden, waarvan 1 x door alles te winnen. Dit seizoen ging het ook weer fijn met daarnaast ook een bekerwinst voor de jeugdteams. Daar werd CSKA Sofia met 6-3 in de finale verslagen. Jammer genoeg voor CSKA Sofia was de ellende daarna nog niet voorbij. Mijn eerste team won de nationale beker met 9-0, ja negen nul, :+ van datzelfde Sofia. Daarmee hebben we de treble dit seizoen opnieuw binnengehaald. Dat, samen met de supercup aan het begin van dit seizoen en een halve finale in de CL, maakt dit een uitermate geslaagd seizoen op het gebied van bekertoernooien.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fdhvEHi.png

Records in de nationale beker:
33 goals in 1 seizoen
12 daarvan voor 1 speler
7 assists voor 1 speler
8,88 als hoogste gemiddelde waardering voor 1 speler
9-0 hoogste uitslag voor een bekerwedstrijd

Nationale competitie

Hier gingen we extreem goed. Zodanig dat de records aaneengeregen werden. Helaas komt overal een eind aan en in dit geval werd dat voltrokken door een middenmoter die met 1-2 (geflatteerd) van ons wist te winnen. Desondanks ben ik heel content met de volgende records in de competitie:

Bulgaarse Pŭrva profesionalna futbolna liga
100 punten in 1 seizoen
33 wedstrijden gewonnen in 1 seizoen
31 wedstrijden op rij zonder nederlaag
22 wedstrijden op rij gewonnen
24 clean sheets
9 wedstrijden zonder tegendoelpunt

alle competities samen, inclusief nationale beker en Champions League
20 wedstrijden zonder nederlaag
20 wedstrijden op rij gewonnen
Niet meer dan 1 wedstrijd op rij verloren in alle competities tezamen
10-0 hoogste uitslag in een officiële wedstrijd (vs Basel in de CL)
31 clean sheets in het seizoen

Overige records voor Dunav
20 miljoen voor 1 speler uitgegeven. Record voor mijzelf, Dunav en de Bulgaarse competitie.
33 miljoen (38 mogelijk) + 50% voor een speler gekregen. Record voor de club en competitie.
Bezoekersgemiddelde van 17968, waarmee het nieuwe stadion voor bijna 97% gevuld is.

Hiermee ook het vroegste kampioenschap ooit binnengehaald. Met nog 7 wedstrijden te gaan, kan ik niet meer ingehaald worden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UQsZg41.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VvEst5W.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7f2eYTC.png

Nationaal team Verenigde Staten

Waar bij de clubwedstrijden de vriendschappelijke potjes niet meetellen, wordt dat bij het nationaal team kennelijk wel gedaan. Volgens de berichten heb ik 22 wedstrijden geen nederlaag geleden met de VS, maar dan wordt er gekeken naar een vriendschappelijk verlies anderhalf jaar geleden tegen Italië. Tel ik alleen de potjes die daadwerkelijk ergens om gingen, dan was het laatste verlies van de Joe-es-of-ee nog een jaar verder geleden en staan we al 27 wedstrijden zonder verlies.

In de Nations League A kwamen we opnieuw tot de finale, alwaar Mexico helaas te sterk bleek. Wel weer een tweede plaats om toe te voegen aan de palmares van de VS. We hebben net de voorlopige selectie van 30 spelers voor het komende WK (2046) ingediend. Over een paar weken wordt het ons best doen om de mooiste titel van het spel te prolongeren. We mogen het in de groep opnemen tegen Chili, Nieuw-Zeeland en Portugal.

Helaas bleek het sprookje van Amerika in de World Cup geen vervolg te krijgen. De groepsfase werd ternauwernood overleefd met een verlies tegen Portugal, winst tegen Nieuw-Zeeland en een gelijkspel tegen Chili. Met maar 4 punten werden we tweede achter de Portugezen. In de volgende ronde stond Argentinië op ons te wachten. Waar dat team vorig WK nog voor ons moest buigen, was het nu aan ons om van hen te verliezen. Al met al een roemloos einde aan het Wereld Kampioenschap, dat uiteindelijk door Engeland werd gewonnen. Ik twijfel nog of ik doorga als bondscoach, aangezien er nog 1 cup op mijn lijstje staat om te winnen.

[ Voor 132% gewijzigd door Jorgen op 05-08-2019 20:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Supermach
Dulwich Hamlet seizoen 2

Doelstellingen: Voorkom degradatie (Vanarama National League), behaal 1e ronden (FA Cup), behaal 2e ronden (FA Trophy)

Na het fantastische debuutseizoen bij Dulwich waarbij meteen promotie werd afgedwongen, moeten we nu zien het lijf te behouden in de VNL. Het bekende verhaal m.b.t. financiën beperkt ons tot het afsluiten van kleine contracten met spelers die het VNL niveau eigenlijk maar net aankunnen. We hebben het grootste deel van de selectie van het afgelopen seizoen gehouden, aangevuld met 2 nieuwe vleugelverdedigers, een verdedigende middenvelder, een gehuurde linksbuiten en een nieuwe spits. Die laatste, Liam Nash, is er overigens wel één van de buitencategorie.

FA Cup
Hier kan ik kort over zijn, we stroomden in de 4e kwalificatieronde in, de doelstelling wordt dus behaald door een enkele wedstrijd te winnen. Bath, dat een competitie lager uitkomt, was de tegenstander. En helaas al meteen een maatje te groot. Notabene in eigen huis gingen we met 0-1 ten onder. Geen FA Cup voor ons.

FA Trophy
In de FA Trophy hebben we 3 rondes overleefd, grotendeels tegen non-league tegenstanders. Uiteindelijk strandden we in de kwartfinale door na strafschoppen te verliezen van Yeovil Town. Een prima reeks en aan de doelstelling is ruim voldaan.

Vanarama National League
De media tipts ons als 18e van de 26. Mede promovendus Hungerford Town zou kansloos degraderen was de voorspelling. De media zaten er flink naast...

In de eerste seizoenshelft speelden we goed, ver boven verwachting. We schommelden tussen de 10e en 6e plaats. Liam Nash schoot ze er aan de lopende band in en de achterhoede stond goed. In de eerste maanden van 2020 wonnen we zelfs 6 competitiewedstrijden op rij en kwamen we ineens op plek 3 terecht. Verrassend genoeg waren de resultaten tot aan maart goed genoeg om die plek vast te houden, maar de selectie van ons is erg smal. Op elke positie is de bankzitter simpelweg te zwak om in te vallen. Dus in de laatste maanden, als eigenlijk alle spelers smeken om rust en niet meer dan 1 wedstrijd per week kunnen spelen, moeten die matige reserves veel minuten maken. Dit ging ten koste van de punten. Crewe was al 5 wedstrijden voor het einde kampioen, Chesterfield was als nummer 2 ook ver uit het zicht. Wij zakten naar plek 6 en zagen het gat met de nummer 8 (geen playoffs) slinken tot 3 punten.

In de laatste wedstrijden speelden we gelukkig tegen de mindere goden in de league en konden we de 4e plaats zelfs nog bereiken in de competitie. Dat betekent playoffs en de Board is ongekend tevreden, wat een stunt!

Playoffs
De eerste ronde van de playoffs stuiten we op Weymouth (7e geëindigd) en we mogen aantreden op ons eigen Champions Hill. Uitverkocht, uiteraard. 3000 uitzinnige fans (hoop ik tenminste) zien ons met 2-0 winnen, 2 treffers van Liam Nash.

De halve finale dan, de loting zit niet tegen. Chesterfield (2e) mag het opnemen tegen Wrexham (6e), wij gaan op bezoek bij Aldershot Town (3e). In de league hadden we daar 0-0 gespeeld, dus het beloofde veel spanning. Aldershot nam al na 6 minuten de leiding en was simpelweg sterker. Maar Liam Nash en huurling Jonny Smith brachten ons nog voor rust op 1-2. Omdat deze wedstrijd kort volgde op die tegen Weymouth waren de basisspelers allemaal nog op 60% fitheid toen de 2e helft begon, dat werd zweten dus...Aldershot pakte na een uur spelen een rode kaart en de hoop op een goed einde nam toe. Maar FM is FM en in de 86e minuut wordt het toch nog 2-2. Verlenging, ook dat nog. Gelukkig maakt Tyrone Marsh er in de 97e minuut 2-3 van en dat wordt vastgehouden. Penalties vermeden en een plek in de finale!

Playoff Finale
De eerste verrassing zijn wij, de tweede is de tegenstander. Chesterfield verliest van Wrexham en dus mogen wij 'thuis' spelen tegen Wrexham, dat zojuist de FA Trophy had gewonnen. Op papier is dat zeker niet onmogelijk en aangezien dit duel pas 16 dagen na de wedstrijd tegen Aldershot plaatsvind, hebben we ook nog eens een uitgeruste selectie. Zullen we dan back-to-back promoveren??

Zeker! Want halverwege staan we al 2-0 voor, een benutte strafschop en (zowaar) een goal uit een corner. Als we dan ook nog op 3-0 komen na een uur spelen ga ik al uit mijn dak. Te vroeg, blijkbaar. In de 75e minuut een tegengoal, kan gebeuren. In de 86e minuut besluit onze keeper na een terugspeelbal om snoeihard op het hoofd van de instormende spits te schieten: 3-2. Het zweet breekt uit. En terecht. 2 minuten later kopt diezelfde spits de gelijkmaker binnen na bizar slecht verdedigen. Het wordt weer verlengen en na dit scoreverloop is dat mentaal een enorme klap.

In de verlenging kansen aan beide kanten, maar geen goals en dus strafschoppen voor promotie. Het scheelt nogal, een tweede seizoen zonder budget in de VNL of met een mooie financiële boost naar de League 2. Onze topscorer Liam Nash begint...en mist. Wrexham komt op 0-1, dan 1-1, 1-2 en dan komt onze Tyrone Marsh, weer mis. 1-3, 2-3 en dan de onvermijdelijke 2-4. Wrexham pakt de FA Trophy én promotie naar de L2. Wij staan met lege handen, nou ja een Manager of the Season Award en de Topscorer Award voor Nash. Voor volgende seizoen is de doelstelling toch echt promotie, maar danis het wel te hopen dat we ergens nog een paar sterke spelers voor de breedte erbij kunnen halen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Supermach Ondanks de teleurstelling heb je wel een prachtig seizoen gehad. Mooi beschreven ook! (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Begonnen met Feyenoord, via de in game editor met de selectie 2019-2020.
Moet zeggen dat ik Elia nog wel had toegevoegd, en ook Vincent Janssen er bij had gezet. Had gehoopd dat beide spelers in het echt er bij zouden komen namelijk.

Alle wedstrijden in de KNVB Beker en Eredivisie gewonnen tot aan de winterstop. Tot mijn grote verbazing.

2e geworden in de europa league poulefase.

Echter nu wil iedereen met een contract tot de zomer niet meer bijtekenen, zit nu begin januari.

Verkocht per 1-1:
- Botteghin voor 700.000 aan COR in Brazilie
- St Juste voor 750.000 aan AZ
- Jorgensen voor 2.600.000 aan LOSC
- Sven van Beek voor 1.300.000 aan Alaves.

Zij willen niet bijtekenen, en zijn transfer vrij vanaf 30-6:
- Van der Heijden
- Elia
- Kelly
- Marsman
- Vermeer
- Malacia
- Wehrmann
- Sam larsson
- Haps
- Ayoub
- Nieuwkoop
- Verdonk
- Malacia
- Tapia
- Narsingh

[ Voor 12% gewijzigd door Mars18 op 05-08-2019 19:52 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Mars18 Dat is redelijk rampzalig. Hoe kan dit? Heb je zelf de editor gebruikt en de contractdata verkeerd ingevuld? Ik ben overigens dit seizoen ook een high quality basisspeler en een reservespeler gratis kwijtgeraakt. Bij de eerste was ik zelf te laat met verlengen en bij de tweede stond hij toch al op de transferlijst waardoor hij niet wilde bijtekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Denk dat ik ook maar weer FM oppak tot ik rondom Sept mijn simrig voor elkaar heb. Beetje bij beetje opbouwen dat spul. En vind het normale 'gamen' niet meer zo leuk, want alles lijkt zo op elkaar. Komt door mijn leeftijd, denk ik.

Wat is het plan:
Als Koos Werkeloos met nul ervaring beginnen. Kijken of er een leuke degradatiekandidaat mij wil aannemen. Proberen de club voor degradatie behoeden. Aan het eind van het seizoen weer weg. Kijken wie mij dan wil aannemen, rinse en repeat. Een 'red de club'-trainer wil ik zijn.

Waarom? Kleinere clubs die CL/EL-waardig willen zijn, zijn heel erg in het nadeel in FM. Er is amper ruimte om te groeien o.a een reserve ploeg, of een echte jeugdcompetitie, dat soort ongein. Of het niet kunnen annuleren van 5 nationale cups, enz.

Dus de keuze is gevallen om elk jaar 1 ploeg te nemen en die te behouden voor degradatie.

[ Voor 5% gewijzigd door Ivysaur op 05-08-2019 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Jorgen schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 19:58:
@Mars18 Dat is redelijk rampzalig. Hoe kan dit? Heb je zelf de editor gebruikt en de contractdata verkeerd ingevuld? Ik ben overigens dit seizoen ook een high quality basisspeler en een reservespeler gratis kwijtgeraakt. Bij de eerste was ik zelf te laat met verlengen en bij de tweede stond hij toch al op de transferlijst waardoor hij niet wilde bijtekenen.
Nee denk verkeerd is aangepast door een data update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Mars18 Welke update gebruik je? Ik kan de Sortitoutsi Live Update erg aanbevelen.

@Ivysaur In welke competities? Ik heb me erg vermaakt in Noorwegen, Polen, Roemenië en Bulgarije.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Jorgen

Landen en Managerstijl:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iNPcalPVmVoI30j4ZbgtMm16/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YV0CNr5E1vCbn1rHyDRuO8Zq/thumb.jpg

Achtergrond:

Ik ben een jongeman die vroeger voetballer was bij een lokale ploeg. Na een aantal jaar heb ik een heftige blessure opgelopen. Met aanraden van andere, vanwege mijn spelinzicht, heb ik maar besloten om coach te worden. Na een aantal maanden heb ik mijn betaald voetbal-diploma gehaald. Heb mijn huis verkocht, heb mijn vrouwlief gezegd dat we maar iets moeten huren en kijken wie mij wil aannemen. Thuis of in het buitenland. Laten we maar eens kijken hoe het gaat!

Seizoen 1: Ben aangenomen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YEqrx04BMT5VSVcTCcX8UWgt/thumb.jpg

Ben benieuwd hoe het gaat. :> Het bestuur wil de middenmoot halen. Kijken of ik dat kan. Of verder. Lees wel net dat de club dit seizoen is gepromoveerd naar de eerste. De prognose is de 12e plaats, maar de club wil de middenmoot halen. Kijken waar we stranden en dan eind van het seizoen vertrekken en ergens anders aan de slag.

De voorzitter van de club mag doen wat die wil, behalve spelers aantrekken. De rest mag die zelf weten aangezien ik toch een jaar blijf. Voornaamste doel is elk seizoen proberen de prognose te halen of zelfs te verbeteren.

Wiki:

Wikipedia: Institute F.C..

Spelersmateriaal:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UACcgHieyPU7TN3buiRZucwo/thumb.jpg

Tactiek:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/giIDNakoxOgnjZFfvQ9geqGV/thumb.jpg

Voorbereiding:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bUTz5R7crR4mVw0CL24MoFWp/thumb.jpg

Augustus:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cpNP3rZW5dyGiBtLfacvY9b7/thumb.jpg

Voorlopige stand:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XyZe7kQaHlRcVZ7gqpwhXf4U/thumb.jpg

Voorlopig is de prognose dat we gaan degraderen. Kijk uit naar de rest van het seizoen.

[ Voor 143% gewijzigd door Ivysaur op 06-08-2019 13:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Have fun Ivy!

Hier even grote schoonmaak gehouden in mijn team. Een hoop spelers (ook basis) verkocht en verschillende nieuwe jongens aangetrokken. Aantal spelers in de verhuur gedaan en met een kleinere selectie aan het werk het komend seizoen. Paar spelers die vanwege transferinstellingen verhuurd werden, na een aantal wedstrijden al teruggehaald. Mijn eerste keeper had een clausule dat hij voor 20 miljoen weg mocht en daarvan heeft Schalke graag gebruik gemaakt. Dat was wel een flinke aderlating. Mijn 2e keeper mocht in eerste instantie weg, omdat hij vorig seizoen vrijwel nooit hoefde te spelen en een plaats van het maximum aantal buitenlanders bezet hield. Gelukkig kreeg hij net voor de registratiedatum een Bulgaars paspoort (nadat hij weken op de formulieren moest wachten). Om het team iets meer smoel en herkenbaarheid te geven probeer ik op de laatste dagen van de transferperiode nog wat Bulgaren aan te trekken. Tegenstanders vinden mijn team namelijk "te buitenlands". Op de een of andere manier loopt er gewoon meer talent rond in andere competities, dus eindig ik als vanzelf met een vreemdelingenlegioen, terwijl ik best een "Ajax-aanpak" wil nastreven. Dat moet echter ook lukken natuurlijk. Qua jeugd gaat dat ook wel, maar is het meer de Arsenal-methode, oftewel jong kopen en opleiden, en uiteindelijk een basis hebben met zelfopgeleide spelers, die tussen hun 16e en 21e zijn aangekocht. De echt zelfopgeleide spelers die doorstromen uit de jeugd-update zijn op 1 hand te tellen. Sterker nog, dat zijn er maar 1 of 2.

De Champions Leagueloting is net achter de rug.
Ik mag het opnemen tegen PSG, Partizan en Osijek.
Mijn vorige liefde Farul is ingedeeld bij Dortmund, Hajduk en Spartak Moskou.

Het Nederlandse voetbal is gelukkig goed vertegenwoordigd.
Vitesse kruist de degens in groep C met Atlético, Juve en Rad;
Utrecht speelt in poule D tegen Bayern, Chelsea en Inter;
AZ ontmoet Sevilla, City en Leverkusen in groep E;
en ons aller Eredivisiekoning Feyenoord ;) mag haar kunsten vertonen in poule H tegen Real Madrid, Shakhtar en Red Bull Salzburg.

De Nederlandse clubs hebben alle (zeer) zwaar geloot, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Zeker omdat op AZ na, ze allemaal al 1 of meerdere Europese finales gespeeld én gewonnen hebben, schat ik de kansen zeker niet bij voorbaat slecht in. Een derde plaats en overwinteren in de UEFA Europa League moet er voor allemaal zeker in kunnen zitten. Feyenoord zou in principe tegen Shakhtar en RB gewoon tweede in de groep moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
@Ivysaur Leuk! In FM17 heb ik een hele carrière met Ballymoney United gedaan in NIR, leuk om te zien dat je daar ook terecht gekomen bent. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb het seizoen met City gisteren afgemaakt, maak deze week wel even een samenvatting van wat mijn beste seizoen ooit was in FM (tja, dat mag ook wel als je de komende 3 jaar aan transferbudget er al doorjaagt in 1 zomer :+ ).

Het enige dat ik ooit beter heb gedaan is minder tegengoals, en dat was in Championship Manager 98/99 toen nog :P

[ Voor 21% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-08-2019 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Supermach schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:48:
Die laatste, Liam Nash, is er overigens wel één van de buitencategorie.
Zeker! Die heb ik toen ik bij Athlone Town zat ook gehaald en scoorde er toen flink op los.

[edit]kwam zelfs nog wat plaatjes van hem tegen in m'n album hier:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HHzzNQKl2eSGvFxqiyMfgfFY/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NWKv2C831C3ST6oANNqhiRO4/full.png
In de verlenging kansen aan beide kanten, maar geen goals en dus strafschoppen voor promotie. Het scheelt nogal, een tweede seizoen zonder budget in de VNL of met een mooie financiële boost naar de League 2. Onze topscorer Liam Nash begint...en mist. Wrexham komt op 0-1, dan 1-1, 1-2 en dan komt onze Tyrone Marsh, weer mis. 1-3, 2-3 en dan de onvermijdelijke 2-4. Wrexham pakt de FA Trophy én promotie naar de L2. Wij staan met lege handen, nou ja een Manager of the Season Award en de Topscorer Award voor Nash. Voor volgende seizoen is de doelstelling toch echt promotie, maar danis het wel te hopen dat we ergens nog een paar sterke spelers voor de breedte erbij kunnen halen..
Zo'n mooi seizoen en dan toch met een zure smaak eindigen, balen man. Voor het komende seizoen, geen idee of je het al deed maar probeer een club uit de Championship of League One als senior affiliate te krijgen zodat je gratis spelers kunt lenen (de jonkies die niet de absolute toptalenten van die ploegen zijn willen nog wel eens)

[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 06-08-2019 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Jorgen schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:38:
@Mars18 Welke update gebruik je? Ik kan de Sortitoutsi Live Update erg aanbevelen.

@Ivysaur In welke competities? Ik heb me erg vermaakt in Noorwegen, Polen, Roemenië en Bulgarije.
Ja ook de Sortitoutsi Live Update en daarvoor Man Utd update, die beiden nog wel in het scherm staan als ik een nieuwe game wil aanmaken.

Lijkt wel of het door elkaar gelopen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wellicht dat je onder Game details kunt zien of er meerdere databases actief zijn in je game?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6XtgzKMyMKopKWjJ28NwGZUy/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
toolkist schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:33:
[...]

Zeker! Die heb ik toen ik bij Athlone Town zat ook gehaald en scoorde er toen flink op los.

*Knip*

[...]

Zo'n mooi seizoen en dan toch met een zure smaak eindigen, balen man. Voor het komende seizoen, geen idee of je het al deed maar probeer een club uit de Championship of League One als senior affiliate te krijgen zodat je gratis spelers kunt lenen (de jonkies die niet de absolute toptalenten van die ploegen zijn willen nog wel eens)
Kijk dat is grappig :D Hij schoot er 30 in dit seizoen bij mij, komend seizoen ook mijn eerste spits zo lijkt het.

Ik heb nu Crystal Palace als senior affliate, maar daar komt helaas niets vandaan. Het valt me wel op dat als ik spelers wil huren, ze bijna altijd gratis zijn óf dat de club ze niet wilt verhuren aan een club die zo laag speelt. Helaas is de categorie huurspelers die mijn team versterkt niet haalbaar.

Hoe doen jullie het met training op lower league niveau? Met een semi-prof team als dit worden mijn spelers amper beter, of zelfs slechter, door het gebrek aan training.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Supermach schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:01:
[...]

Kijk dat is grappig :D Hij schoot er 30 in dit seizoen bij mij, komend seizoen ook mijn eerste spits zo lijkt het.

Ik heb nu Crystal Palace als senior affliate, maar daar komt helaas niets vandaan. Het valt me wel op dat als ik spelers wil huren, ze bijna altijd gratis zijn óf dat de club ze niet wilt verhuren aan een club die zo laag speelt. Helaas is de categorie huurspelers die mijn team versterkt niet haalbaar.

Hoe doen jullie het met training op lower league niveau? Met een semi-prof team als dit worden mijn spelers amper beter, of zelfs slechter, door het gebrek aan training.
Geen tijd/geld besteden aan training/coaches. Als je met een beetje tempo door de lagere regionen stampt vervang je je hele selectie om de 1-2 seizoenen, dus dan is trainen verspilde moeite. Er zijn voor weinig tot geen geld betere gratis transfers / huurspelers te halen. Dit heb ik zelf volgehouden tot ik de Premier League haalde (begin dit seizoen dus), nu ben ik pas aan het kijken naar meer/betere coaches, faciliteiten upgraden, youth recruitment omhoog, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Mars18 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:44:
[...]

Ja ook de Sortitoutsi Live Update en daarvoor Man Utd update, die beiden nog wel in het scherm staan als ik een nieuwe game wil aanmaken.

Lijkt wel of het door elkaar gelopen is
Je moet er dan ook maar 1 tegelijk gebruiken. Staan ze beide aangevinkt?

@Supermach @toolkist Op dat niveau zullen ze het hardste stijgen door gewoon te spelen. Hoe vaker je ze opstelt - eventueel op hun nieuwe positie - hoe beter ze worden. Dat gaat alleen heel langzaam als je nog zo laag speelt. Mijn eerste jaren werden spelers wel beter, maar haalden ze nauwelijks hun potentieel. Geeft niet, want ik speelde ook laag. Pas na een seizoen of 3 had ik een paar coaches die beter waren dan "helemaal prut" en spelers die al redelijk vaak gespeeld hadden. Dan merk je een beetje verbetering.

Voor coaches geldt dat ze ook beter worden als je ze op trainingscursus stuurt. Stel dus dat je iemand vindt met 8, 9 en 10 op belangrijke kwaliteiten, dan kan je ook door het werken aan diploma's en ervaring vanzelf een betere coach ervan maken en daarmee de snelheid dat je spelers in kwaliteit stijgen, versnellen.

[ Voor 53% gewijzigd door Jorgen op 06-08-2019 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:22:
[...]

@Supermach @toolkist Op dat niveau zullen ze het hardste stijgen door gewoon te spelen. Hoe vaker je ze opstelt - eventueel op hun nieuwe positie - hoe beter ze worden. Dat gaat alleen heel langzaam als je nog zo laag speelt. Mijn eerste jaren werden spelers wel beter, maar haalden ze nauwelijks hun potentieel. Geeft niet, want ik speelde ook laag. Pas na een seizoen of 3 had ik een paar coaches die beter waren dan "helemaal prut" en spelers die al redelijk vaak gespeeld hadden. Dan merk je een beetje verbetering.

Voor coaches geldt dat ze ook beter worden als je ze op trainingscursus stuurt. Stel dus dat je iemand vindt met 8, 9 en 10 op belangrijke kwaliteiten, dan kan je ook door het werken aan diploma's en ervaring vanzelf een betere coach ervan maken en daarmee de snelheid dat je spelers in kwaliteit stijgen, versnellen.
Probleem is, trainers, trainingscursussen, etc kosten geld en geld is er niet op die lage niveau's. Je kunt dus niet nu geld uitgeven voor iets wat een paar seizoenen later pas gaat renderen (en dan nog zijn die spelers te slecht doordat je als club harder groeit). Als je langere tijd op hetzelfde niveau denkt te spelen kan het interessant zijn, anders is het echt het geld niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat is ook zo ja. Blijft steeds een kwestie van keuzes maken en vooral heeeel veeeel geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Jorgen schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:22:
[...]

Denk het wel :D Pelle was ook al 37 jaar in het begin 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
NIeuwe tactiek:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ACrrhPaH0DBRMcEZGqDx1Eun/thumb.jpg

September:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8RXmHdjUufrZeWewwLQVNVh7/thumb.jpg

Stand:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qhfigVq0kD9V7EhGhfH0Lxeb/thumb.jpg

Spelers:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oGoGJ49SWYN3Wb66kqYviiQJ/thumb.jpg

Waarom ga ik zo snel door het spel?

Kan wel alles tot op het bot analyseren, maar ik wil deze keer de beste spelers opstellen, misschien een keer 1 á 2 kopen. Tactiekje in elkaar gooien en proberen de team te behoeden voor degradatie of een armoedig seizoen.

Ik ben normaliter een opbouw-coach. Een klein clubje pakken, opbouwen, alles analyseren, een goed team smeden, een EL/CL waardig ploeg te creëren. Dat is nu niet het geval. Nu ben ik een soort Maaskant.

Conclusie:

September ging eigenlijk best heel lekker. De laatste twee wedstrijden een goede afsluiter en die 8 punten zijn echt nodig. Op naar Oktober! Eerst even lekker poepen. :+

[ Voor 55% gewijzigd door Ivysaur op 06-08-2019 15:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goelan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

"Het is alweer een tijdje geleden dat ik een vorm van menselijk contact heb gehad."
:*) :+

[ Voor 6% gewijzigd door Jorgen op 06-08-2019 16:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Oktober:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aM7kKV9dDqduLzH3vFNHsnbv/thumb.jpg

Stand

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fOZA21Lctmosb0ulbqTeROwv/thumb.jpg

Conclusie:

Een dramatische maand. Weggespeeld in de beker. Wel 2 puntjes. Laatste wedstrijd Glenovan goed op 1 punt gehouden. Ik kijk uit naar November, want daar spelen we tegen gelijkwaardige clubs en moeten we sowieso punten zien te halen. 6 punten zou erg welkom zijn.

November:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yEc8hIQgi5JnOfziOjlHb48T/thumb.jpg

Stand:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mb6nhP4DzhN9JB2BvSZ25BkQ/thumb.jpg

Conclusie:

November was een knotsgekke maand. Eerste wedstrijd leek het wel prijsschieten in twee richtingen. Toch nog knap de nul gehouden. Leuke pot voor de neutrale toeschouwer. De tweede wedstrijd stonden we 1 doelpunt voor totdat McBride een rode kaart kreeg. Jammer. Laatste wedstrijd gewoon een betere ploeg helemaal weggespeeld. Netjes. Wel even 5 punten verdiend. Dat hebben we zeker nodig, want nummer 6 tot 12 liggen dicht op elkaar. December en January gaan spannend worden. Hopelijk in het voordeel voor ons. Die maanden gaan beslissen of de club degradeert of blijft.

December:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DFleER4KzvixX27v27d0PIVW/thumb.jpg

Stand:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/daYZZKGqzoGtSnZxD7w2j7yc/thumb.jpg

Conclusie:

December begon lekker; want één wedstrijd gewonnen. Vier gelijk gespeeld en twee verloren. Had er meer van verwacht. Denk toch dat Januari dan gaat betekenen of we het gaan halen. We kunnen laatste staan, we kunnen 5e staan. Alles kan. Wat een spannende competitie.

[ Voor 65% gewijzigd door Ivysaur op 06-08-2019 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Net 27 competitiewedstrijden op rij gewonnen, voordat de reeks werd beëindigd door een 1-1 tegen de nummer laatst. :-( Wel weer een record neergezet met deze reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 22:14:
Net 27 competitiewedstrijden op rij gewonnen, voordat de reeks werd beëindigd door een 1-1 tegen de nummer laatst. :-( Wel weer een record neergezet met deze reeks.
Ga eens naar een echte competitie joh ;)
Hup, op naar Duitsland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Januari:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BrhGi6eDafthLka4BzqnhoV9/thumb.jpg

Stand:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TioEuu9QWGv0tRRvQERG7KlW/thumb.jpg

Conclusie:

Wat een maand. Kon echt niks klaar maken. Een aantal blessures ontvangen. Daarom staan we nu 10e. We moeten de laatste drie wedstrijden echt gaan winnen anders ben ik bang dat we gaan degraderen.

Ontslagen:

Kon niemand verkopen, want dan kon ik het hele team wel verkopen. Moest ongeveer 75k wegwerken. Jammerdebammer. Zal ook dus niet meer de technische directeur de contracten laten verlengen. Blijkbaar AI niet in orde.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NC2RDA51fDow63xQhQW8okOA/thumb.jpg

Op naar een nieuw avontuur!

Tweede ontslag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/R58lBuWCQU1qu0TwQ3F4h9Dz/thumb.jpg

Clubs:

Institute: Ontslagen vanwege overschrijden salarisplafond.
Newtown: Gedegradeerd na 4 wedstrijden.

Zit mij ook niet mee. :+

[ Voor 42% gewijzigd door Ivysaur op 07-08-2019 00:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

toolkist schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 22:17:
[...]

Ga eens naar een echte competitie joh ;)
Hup, op naar Duitsland!
Durf jij Steaua, Craiova, Dinamo, Ludogorets, Levski en CSKA geen echte clubs te noemen dan? :p
Ik kom vanzelf dichterbij Duitsland. Ik schat nog een seizoen of 80. ;)

Edit: net de Concacaf -20 Championship gewonnen. Dat had ik niet verwacht, want ik drukte per ongeluk te vroeg op selectie bevestigen.

[ Voor 15% gewijzigd door Jorgen op 07-08-2019 00:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Seizoen 2:

Ik mag aan de slag bij Barry Town in Wales!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Zq8P8WCf4ekXM7yBRrLDT2UL/thumb.jpg

Morgen maar eens kijken hoe dat gaat. :9~ Het is een hele andere wereld. Speel eigenlijk sinds 2014 enkel met Cork City. Daar is het erg makkelijk om te groeien. Dit bijzondere ervaring. Hoop ook dat ik mijn reputatie kan opkrikken zodat ik bij wat hogere clubs kan spelen. Volendam in de eredivisie houden. Ofzo.

[ Voor 35% gewijzigd door Ivysaur op 07-08-2019 01:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Inmiddels Leverkusen en Feyenoord uitgeschakeld in de CL, waardoor we voor de 2e achtereenvolgende keer de halve finale van het kampioenenbal hebben bereikt. (En 3 kwartfinales in 3 seizoenen.) Barcelona wordt de volgende horde die we moeten nemen, maar met 3-0 voor Barcelona uit en 2-0 voor ons thuis, blijven we opnieuw in het zicht van de haven steken.

Met 27 wedstrijden op rij gewonnen en 30 zonder verlies in de competitie was dit een uitmuntend seizoen. Dat is beklonken met het kampioenschap en een bekerfinale. Helaas ging deze bekerfinale verloren. Ondanks de successen, is er dus nog voldoende ruimte voor verbetering.

[ Voor 65% gewijzigd door Jorgen op 07-08-2019 03:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
@Ivysaur Dat valt zeker niet mee. Gedegradeerd na 4 wedstrijden is natuurlijk ook een prestatie! Benieuwd of het in Wales wel gaat lukken. Ik weet ook eigenlijk niets van die competitie..
Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste