soms wel, maar nog niks leuks gezocht eigenlijktoolkist schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 20:20:
[...]
Allemachtig die kleuren, doen die geen pijn aan je ogen?![]()
@soskes wat voor iets zoek je?
kan ik ergens kijken naar mooie skins?
soms wel, maar nog niks leuks gezocht eigenlijktoolkist schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 20:20:
[...]
Allemachtig die kleuren, doen die geen pijn aan je ogen?![]()
@soskes wat voor iets zoek je?
https://www.fmscout.com/c-fm19-skins.html bijvoorbeeld.Rubeo38 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 20:32:
[...]
soms wel, maar nog niks leuks gezocht eigenlijk
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
[ Voor 11% gewijzigd door toolkist op 19-06-2019 21:26 ]
Wel een club uit de grote landen, Europa of Amerika. Meestal kies ik voor een subtopper (Bologna of Betis bijvoorbeeld) of lower leagues (FC Chemnitz, West upon Super Mare). Misschien maar gewoon die nemen.@soskes wat voor iets zoek je?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Werkt dit ook als ik al een savegame heb gestart? Ik ben weer sinds 6 jaar erin gedoken, en heb al een half jaar erop zitten, ik wil die niet kwijt rakenJorgen schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 22:42:
@Rubeo38 Ik zie dat je nog geen name fix gebruikt. Op de site van Susie (Sortitoutsi) kan je deze vinden en volgens de stap-voor-stap handleiding eenvoudig aan je game toevoegen. Ik vind de immersie groter wanneer ik gewoon tegen FC Porto speel ipv tegen FCP en wanneer dat in de Champions League is ipv de Champions Cup.
Zie: https://sortitoutsi.net/d...-german-national-team-fix
[ Voor 113% gewijzigd door Jorgen op 20-06-2019 01:52 ]
Het gaat fantastisch haha, als ik jou datum zie dan valt mijn savegame heel erg meeJorgen schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 01:34:
@Qu3st Ja, maar met beperkingen - je verliest dan de nicknames. Bij een nieuwe savegame werkt wel alles direct.
Zie deze post in het bijbehorende topic: https://sortitoutsi.net/comments/get/448179
En een half jaar al?![]()
![]()
Dan hoop ik dat het een heel succesvol halfjaar was, want anders zou ik lekker opnieuw starten. Ik start hooguit een game om wat te testen en te zien hoe alles werkt/eruit ziet, maar verder speel ik nooit zonder deze 3 dingen:
1) Real name / licenses fix van Sortitoutsi: https://sortitoutsi.net/d...-german-national-team-fix
2) De competitie updates van Claassen: FM19 - Europa compleet (55 landen) of FM18 - wereld update pack
3) De Live Data Update van Sortitoutsi, waarbij de transferupdates, competitiestanden en dergelijke zijn bijgewerkt tot op het moment van downloaden: https://sortitoutsi.net/football-manager-data-update (geschikt voor FM17, 18 en 19)
* Jorgen zit reeds in augustus 2043 en vermaakt zich meer dan uitstekend
mijn go to websites zijn eigenlijk altijd community.sigames.com en sortitoutsiRubeo38 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 20:32:
[...]
soms wel, maar nog niks leuks gezocht eigenlijk
graag gedaanRubeo38 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 09:17:
Ik heb ondertussen een andere skin, en het bestand gedownload en aangepast zoals beschreven. Vond het best meevallen kwa werk, was met een kwartiertje wel klaar
Ben het wel met je eens dat het allemaal net even wat netter is
Maar had eigenlijk geen benul dat dat te verkrijgen was
Dus bedankt!
[ Voor 37% gewijzigd door Jorgen op 20-06-2019 22:08 ]
Melden bij SI, duidelijk een bug in je saveJorgen schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 02:53:
Soms is het ook een raar baggerspel zeg.
Nu ik in mijn 27e seizoen ben, heb ik nog steeds een 1 bij werken met jeugd (minimaal 95% van mijn aankopen is -21 én dientengevolge zijn mijn opstellingen dat lange tijd ook. Vrijwel alle oudere spelers zijn daardoor lang bij de club en zelf opgeleid).
Het bestuur is zwaar ontevreden en bezorgd over het afgebrokkelde image sinds mijn komst (dat terwijl ik Dunav haar allereerste kampioenschap in haar bestaan heb bezorgd en we afgelopen seizoen 175 plaatsen gestegen zijn op de ranglijst voor Europese clubs + een kwartfinale plek in de Europa League).
Dus... Wat willen ze nog meer dan?
Voor mijn gevoel ontwikkelen je eigen stats niet. Je kan in het begin, afhankelijk van je 'ervaring', een keuze maken waarin je punten verdeeld voor je stats. Echter blijven deze altijd hetzelfde?Jorgen schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 02:53:
Soms is het ook een raar baggerspel zeg.
Nu ik in mijn 27e seizoen ben, heb ik nog steeds een 1 bij werken met jeugd (minimaal 95% van mijn aankopen is -21 én dientengevolge zijn mijn opstellingen dat lange tijd ook. Vrijwel alle oudere spelers zijn daardoor lang bij de club en zelf opgeleid).
[ Voor 18% gewijzigd door Goelan op 21-06-2019 08:05 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Goelan op 21-06-2019 08:14 ]
Dit zijn ook wel de kleine dingetjes waar ik mij aan irriteer.Terranova schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 18:36:
[Afbeelding]
Natuurlijk FM, kampioen worden met Gladbach is natuurlijk minder belangrijk dan 1x in de beker eruit gaan
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Het zou al een leuke toevoeging zijn om meer controle te hebben over financiën zoals seizoenkaart prijzen, maar anderzijds is dat juist buiten de controle van de coach normaliter, dus ook niet vreemd dat het er niet in zit.Bean77 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:59:
[...]
Dit zijn ook wel de kleine dingetjes waar ik mij aan irriteer.
Doe je het fantastisch goed en ver boven wat er van je club mag verwachten. Dan heb je een nederlaag tegen een tegenstander die je logisch mag verwachten omdat die veel en veel beter is en dan vallen ze daar als gekken over.
Ik snap wel dat het misschien lastig te programmeren is, maar dit mag wel iets beter in fifa 20.
Elke editie sinds cm93 gespeeld en het blijft een erg fascinerend spel. Al hoop ik dat ze in de toekomst iets van een stadion editor toevoegen ala fifa manager van heel lang geleden. Met de optie om dit zelf te doen of dit te delegeren aan een stadion manager als je er geen interesse in hebt.
Als je de totale controle over een club hebt dan wil je toch ook wel invloed op hoe je stadion eruit ziet c.q. opgebouwd is met zitplaatsen, businesseats etc. Misschien is dat grafisch wel teveel gevraagd.
Dat zou ik ook een mooie toevoeging vinden. En meer invloed op commercieel gebied. Bijvoorbeeld het binnen halen van nieuwe sponsors. Of het afsluiten van een sponsor naam van je stadion. Hier heb je nu totaal geen invloed op.Bean77 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:59:
[...]
Al hoop ik dat ze in de toekomst iets van een stadion editor toevoegen ala fifa manager van heel lang geleden. Met de optie om dit zelf te doen of dit te delegeren aan een stadion manager als je er geen interesse in hebt.
Als je de totale controle over een club hebt dan wil je toch ook wel invloed op hoe je stadion eruit ziet c.q. opgebouwd is met zitplaatsen, businesseats etc. Misschien is dat grafisch wel teveel gevraagd.
Dat is mij nooit opgevallen. Zou het kunnen doordat ik meestal maar maximaal 4 seizoenen speel? Ik moet wel zeggen dat ik mijzelf vaak wel enige ervaring toeken. Met name gespitst op motiveren, omgaan met jeugd en dat soort dingen.Jorgen schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:13:
@Goelan ik ben met de minst mogelijke ervaring en kunde begonnen en veel staat inmiddels op 17 t/m 20, maar lang niet alles.
Eens, maar er zitten nu ook aspecten in die buiten de controle van een coach nu zijn. Denk bijv. aan aannemen staf, aannemen TD, aankoop- verkoop spelers, scouting etc.Hoogie2004 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:12:
[...]
Het zou al een leuke toevoeging zijn om meer controle te hebben over financiën zoals seizoenkaart prijzen, maar anderzijds is dat juist buiten de controle van de coach normaliter, dus ook niet vreemd dat het er niet in zit.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Wat mij gigantisch irriteert is dat in mijn lange carrière, gestart zonder ervaring/reputatie/diploma's. Is dat ik nog steeds vragen krijg bij job interviews over die ene keer dat ik los ben gegaan tegen een speler 10 ingame jaren geleden of dat ik elke keer weer vragen krijg over alle keren dat ik ontslag heb genomen(wat feitelijk waar is omdat je bij een club blijft nadat je contract afloopt en je alleen weg kan door ontslag te nemen).Bean77 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:59:
[...]
Dit zijn ook wel de kleine dingetjes waar ik mij aan irriteer.
Doe je het fantastisch goed en ver boven wat er van je club mag verwachten. Dan heb je een nederlaag tegen een tegenstander die je logisch mag verwachten omdat die veel en veel beter is en dan vallen ze daar als gekken over.
Ik snap wel dat het misschien lastig te programmeren is, maar dit mag wel iets beter in fifa 20.
Elke editie sinds cm93 gespeeld en het blijft een erg fascinerend spel. Al hoop ik dat ze in de toekomst iets van een stadion editor toevoegen ala fifa manager van heel lang geleden. Met de optie om dit zelf te doen of dit te delegeren aan een stadion manager als je er geen interesse in hebt.
[ Voor 78% gewijzigd door Jorgen op 23-06-2019 22:41 ]
Weet iemand hoe dit allemaal gedaan moet worden als je FM via Gamepass hebt geinstalleerd? De paden naar de folders zijn een stuk anders dan via SteamJorgen schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 01:34:
@Qu3st Ja, maar met beperkingen - je verliest dan de nicknames. Bij een nieuwe savegame werkt wel alles direct.
Zie deze post in het bijbehorende topic: https://sortitoutsi.net/comments/get/448179
En een half jaar al?![]()
![]()
Dan hoop ik dat het een heel succesvol halfjaar was, want anders zou ik lekker opnieuw starten. Ik start hooguit een game om wat te testen en te zien hoe alles werkt/eruit ziet, maar verder speel ik nooit zonder deze 3 dingen:
1) Real name / licenses fix van Sortitoutsi: https://sortitoutsi.net/d...-german-national-team-fix
2) De competitie updates van Claassen: FM19 - Europa compleet (55 landen) of FM18 - wereld update pack
3) De Live Data Update van Sortitoutsi, waarbij de transferupdates, competitiestanden en dergelijke zijn bijgewerkt tot op het moment van downloaden: https://sortitoutsi.net/football-manager-data-update (geschikt voor FM17, 18 en 19)
* Jorgen zit reeds in augustus 2043 en vermaakt zich meer dan uitstekend
Bedankt, ik heb het gevonden! Alles nu up to dateJorgen schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:13:
De locatie van de tactieken, skins, database edits en savegames zijn toch gelijk? Dus voor punt 2 en 3 zou je gewoon de juiste mappen in je users\documenten folder kunnen gebruiken.
C:\Users\gebruikersnaam\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2019\juiste folder
\editor data → voor databasewijzigingen zoals extra landen (Claassen update) of transferupdates (Sortitoutsi Live update)
\tactics → voor gedownloade tactieken
\skins → voor nieuwe skins
\graphics → voor alle overige uitbreidingen zoals face- en logopacks, shirts, scoreborden, etc
\games → voor je savegames
\shortlists → voor lijsten met spelers
enz
Ik kan zo snel even niet de locatie vinden van FM18 of 19 wanneer je hem via de Windows Store hebt geïnstalleerd. Principe zou het zelfde moeten zijn. Even zoeken naar de 1900, 1910 en 1930 folders. Voor gamepass is het sdcard\appdata-local-packages-SportsInteractive(with a lot of random numbers)-Localcache-Local-Microsoft-WriteablePackageRoot-data\database\db\1930, dus voor een Windows Store aankoop, zou ik ook even checken of die locatie op je computer bestaat.
Was het voor Windows Store, hetzelfde als via GamePass?Qu3st schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:50:
[...]
Bedankt, ik heb het gevonden! Alles nu up to date
Er worden, zeker in jou geval, gewoon regens aangemaakt van oudere leeftijd om de spelers aan te vullen. Zitten vaak leuke spelers tussenJorgen schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:59:
Net met 1-2 verloren van Cherno More in de competitie, maar tegen dezelfde tegenstander wel met 4-0 gewonnen in de beker.
Wat is trouwens jullie ervaring met het toevoegen en verwijderen van landen en competities tijdens een savegame? Ik heb dat nog nooit gedaan, maar merk nu dat ik tegen de limieten aanloop bij het spelersbestand voor Amerika. Er zitten maar ongeveer 200 Amerikanen in mijn savegame, waarvan een deel al met interlandpensioen is; een deel gewoon niet goed genoeg is; en een deel daarvan voor andere landen gekozen heeft, of gewoon niet voor het nationale team wil uitkomen. Dat betekent dat ik met grote moeite 3 of soms meer complete selecties kan samenstellen. Nu moet ik bijv. ook selecteren voor de A-selectie, -23 en -20, terwijl ik door het seizoen heen ook spelers nodig heb voor Amerika-B en -22. Ik denk er dan ook over om de Amerikaanse voetbalpiramide helemaal te laden, of zodra ik de relevante competities gespeeld heb, uit te kijken naar een ander nationaal team.
Yep, werkt prima. Al heb ik zelf meer competities weggehaald dan toegevoegd in m'n huidige game.vuurtjih schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:00:
[...]
Er worden, zeker in jou geval, gewoon regens aangemaakt van oudere leeftijd om de spelers aan te vullen. Zitten vaak leuke spelers tussendus het kan wel interessant zijn om af en toe competities erbij te doen (en/of weg te halen)
Ja, die installeer je via de Windows StoreJorgen schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:11:
[...]
Was het voor Windows Store, hetzelfde als via GamePass?
Top. Had kunnen zijn dat gamepass games een iets andere locatie kregen. Mooi dat het allemaal gelukt is.
[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 24-06-2019 18:44 ]
Ik heb in mijn huidige save even de neiging gehad om ook naar een kapitaal krachtige club in een grote competitie te gaan (Dortmund, Everton, Spurs waren o.a. de mogelijke bestemmingen) maar ik denk dat ik er heel snel geen zin meer in heb als het geld met bakken binnen komt waaien, of eigenlijk, er al beschikbaar is als ik binnenkom. Blij dat ik dat toch maar niet gedaan heb en naar Fylde ben gegaan toen de mogelijkheid voorbij kwam, dat ligt me toch beter.Goelan schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:06:
Wel leuk om een save een keer op deze manier aan te vliegen en zoveel geld te hebben. Ik speelde eigenlijk altijd eerst met Ajax en daarna een lagere club voor meer uitdaging. Nu kan ik echt iedereen halen die ik wil...
[ Voor 8% gewijzigd door Jorgen op 30-06-2019 23:20 ]
Held!toolkist schreef op zondag 30 juni 2019 @ 23:24:
In dat geval: kies een club met een stadion tegen de Donau aan ;-)
https://www.google.nl/map...44.8320984,20.4442212,13z
[ Voor 31% gewijzigd door Jorgen op 01-07-2019 00:19 ]
Bij mijn game gebeurd dat wel gelukkig. Zit zelf in 2035.Jorgen schreef op maandag 1 juli 2019 @ 00:33:
Willen jullie eens kijken of de teams in andere competities (die je niet geladen hebt) ook nieuwe trainers aantrekken? Bij mij doen alleen de hele grote dat (Juve, Barça, Real, de 6 Engelse toppers) en vrijwel alle andere teams niet. Celtic en Marseille zitten bijv. al 20 jaar zonder manager.
[ Voor 29% gewijzigd door Jorgen op 01-07-2019 20:29 ]
Daar geef ik liever geen antwoord op...toolkist schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:27:
Jij zit neem ik aan al ruim over de 1000?
Ik niet. Ik heb een prima desktop staan waar ik de game op speel. Stadia zou voor mij niets toevoegen behalve een extra kostenpost.Draicon schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 07:57:
Las dat FM beschikbaar zal komen op Google Stadia. Iemand die daar geïnteresseerd in is? Het zou het voor mij weer makkelijker maken om FM te spelen, omdat dit dan gewoon via de browser kan. M'n privé laptop is te traag en op m'n werk laptop kan ik niks installeren.
Voor mij is het een reden geweest om Google Stadia te pre-orderen. Ik heb geen behoefte meer om veel geld uit te geven aan een desktop of game-laptop. Verder speel ik eigenlijk uitsluitend offline spellen, dus veel potentiële nadelen van Stadia vallen voor mij weg. Ik ben vooral benieuwd of ik bij FM20 nu ook soepel een save kan spelen met een hele grote database, dat zou helemaal fantastisch zijn.Draicon schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 07:57:
Las dat FM beschikbaar zal komen op Google Stadia. Iemand die daar geïnteresseerd in is? Het zou het voor mij weer makkelijker maken om FM te spelen, omdat dit dan gewoon via de browser kan. M'n privé laptop is te traag en op m'n werk laptop kan ik niks installeren.
Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM
Wel nadelig denk ik dat je verder niets kan aanpassen, niet de updates qua echte namen etc kunt toevoegen.Draicon schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 07:57:
Dat is voor mij nog een reden om niet via Google Stadia te spelen. Ik wil de echte namen, alle spelers met een foto en de juiste logo's. SI kan dat niet regelen vanwege rechten, dus dan maar zelf toevoegenQu3st schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 10:46:
[...]
Wel nadelig denk ik dat je verder niets kan aanpassen, niet de updates qua echte namen etc kunt toevoegen.
Ik speel gewoon een default versie met alleen die fake shizzle uitJorgen schreef op maandag 1 juli 2019 @ 20:23:
@Terranova OK, fijn. Gebruik jij extra files of niet?
Iemand anders? Hoe gaat dat bij jullie?
[Afbeelding]
Dit is me nog maar relatief weinig gebeurd.
21/22; 3e
23/24: 1e
33/34: 2e
34/35: 2e
37/38: 1e
38/39: 2e
39/40: 3e
41/42: 1e
43/44: 1e
Is ook wel te begrijpen met die scorefactor waarmee spelers uit toplanden hun doelpunten mogen vermenigvuldigen. Voor de uitverkiezing van beste speler van Europa is er nog nooit een speler van mij in de top 3 geëindigd. Een speler die ik in 2039 nog kocht voor Farul is een paar jaar later wel Golden Boy geworden, maar toen zat ik inmiddels bij Dunav. Zo zijn er overigens wel meer spelers die de Gouden Schoen wonnen, of hoog eindigden, nadat ik ze verkocht had.
Als dat betekent dat je makkelijk grote databases en veel landen kunt laden, dan lijkt me dat ideaal. Op mijn 3 jaar oude laptop gaat het nog prima, maar meer is leukerDraicon schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 07:57:
[ Voor 9% gewijzigd door deknegt op 02-07-2019 14:07 ]
Heb ik ook gehad met PSV, toen kreeg ik een (ingame) week lang mails: 'overname op losse schroeven', 'partijen zijn er bijna uit', 'overname op losse schroeven', 'partijen zijn er bijna uit', etc.Qu3st schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 12:15:
Ik heb weer wat tijd gevonden om verder te spelen. Nu ben ik ongeveer weer een half jaar verder in mijn save game, maar wat mij opvalt is dat er voor de 2e keer door een consortium geprobeerd wordt Ajax over te nemen. Dat was in de vorige save ook al, blijft dit zo de hele tijd doorgaan? Meer mensen hier 'last' van?
Hoe lang blijft dat doorgaan? Want nu is het al de 2e keer in deze game, heb er weinig tot geen last van, maar niet erg realistisch als het over Ajax gaat (beursgenoteerdPSV-EHV schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 14:06:
[...]
Heb ik ook gehad met PSV, toen kreeg ik een (ingame) week lang mails: 'overname op losse schroeven', 'partijen zijn er bijna uit', 'overname op losse schroeven', 'partijen zijn er bijna uit', etc.
Dat ging net zolang door totdat PSV inderdaad overgenomen werd. Overigens was de begeleidende tekst dat 'eigenaar Toon Gerbrands' met pensioen ging, terwijl Toon Gerbrands helemaal geen eigenaar is van PSV.Qu3st schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 15:44:
[...]
Hoe lang blijft dat doorgaan? Want nu is het al de 2e keer in deze game, heb er weinig tot geen last van, maar niet erg realistisch als het over Ajax gaat (beursgenoteerd)
[ Voor 17% gewijzigd door Jorgen op 06-07-2019 09:57 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Daiov97 op 06-07-2019 11:21 ]
Qu3st schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 12:15:
Ik heb weer wat tijd gevonden om verder te spelen. Nu ben ik ongeveer weer een half jaar verder in mijn save game, maar wat mij opvalt is dat er voor de 2e keer door een consortium geprobeerd wordt Ajax over te nemen. Dat was in de vorige save ook al, blijft dit zo de hele tijd doorgaan? Meer mensen hier 'last' van?
Dit blijft net zo lang doorgaan tot de club daadwerkelijk overgenomen isPSV-EHV schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 14:06:
[...]
Heb ik ook gehad met PSV, toen kreeg ik een (ingame) week lang mails: 'overname op losse schroeven', 'partijen zijn er bijna uit', 'overname op losse schroeven', 'partijen zijn er bijna uit', etc.
[ Voor 9% gewijzigd door toolkist op 07-07-2019 20:02 ]
Wellicht heb je op de ipad dezelfde paden/folders als op een Mac?SuperCrisz schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:39:
Ik weet niet of de vraag hier al een x is gesteld, maar ik heb de FM 2019 touch versie op mn iPad. Het is mij gelukt om de officiele logo's en emblems toe te voegen via iTunes. Heeft iemand een idee hoe je de league namen goed kan krijgen op de iPad? Zodat het Champions League wordt ipv CHampions Cup?
wie van vissen houdt, houdt niet van vissen
https://fminside.net/fmi-update-season-2019-2020/soepah schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:58:
Zijn er ook update packages te downloaden waarmee je straks de selecties hebt zoals ze nu zijn / begin competitie in FM 2019?
Knap dat ze De Ligt al bij Juventus hebben verwerkt. Heeft nog steeds niet officieel getekend.vuurtjih schreef op maandag 15 juli 2019 @ 16:05:
[...]
https://fminside.net/fmi-update-season-2019-2020/
Zijn nog genoeg anderen te vinden, als je onze vriend Google even verder gebruikt.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als je clubreputatie omhoog gaat als je zo lekker blijft draaien, dan zijn al die 4/5* spelers ineens nog maar 3*deknegt schreef op maandag 15 juli 2019 @ 18:48:
Mijn jeugd zit ook echt vol, niet normaal hoeveel 4/5* talentjes ik heb, niet alleen van mijn eigen academie maar ook van een paar dochter-teams in Duitsland/Belgïe, en hier en daar wat gescout in de Balkan, Noord-Amerika, en gewoon in de Eerste Divisie.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq