Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Maar goed volgens mij gaan we er nog veel krijgen. Ben benieuwd naar de echte toppers.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik denk dat hij belachelijk duur gaat worden tenzij hij waardeloze workrates heeft.Bean77 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 13:13:
Ik probeer naar de icons te kijken die houdbaar zijn tot ongeveer de TOTS. De enige die mij een beetje kan bekoren tot op heden is prime Socratis. Zeker als die zo lang is zoals @Vissert zegt. Ballack zou misschien leuk zijn als CM (o.a. fysiek en volgens mij ook lengte), maar die zou tot toty houdbaar zijn vermoed ik.
Maar goed volgens mij gaan we er nog veel krijgen. Ben benieuwd naar de echte toppers.
Ja dus helemaal niets kopenBean77 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:34:
[...]
Een grijs gebied, want iedereen koopt en verkoop spelers, dus per definitie handel je al. Onmogelijk om in dat grijze gebied een grens te trekken wat wel/niet mag.
Grens zou ook nog kunnen zijn dat je louter voor inleveren bij SBC's mag kopen en niet voor je team.
Verwijderd
EA Access kost €4 per maand. Ik denk dat jij doelt op het feit dat je met EA Access FIFA19 vanaf 20 september 10 uur uit kan proberen.Verwijderd schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:49:
Heb net ook de Ultimate ge-preorderd.. ik las wat over EA access kopen voor 10 euro voordat je kan spelen? Die snap ik even niet
Met de Ultimate Edition kan je 3 dagen eerder spelen vanaf 25 september. (Normale release is 28 september)
Maar volgens mij ben jij een PS4 speler en EA Access is niet beschikbaar op de PS4. Alleen op de Xbox (en op de PC als Origin Access)
Of optie 2, je doelt op feit dat je met EA Access nog eens €10 extra korting krijgt op de Ultimate Edition bovenop de €10 banner korting, maar dat is voor jou als PS4 speler dus ook niet van toepassing.
Verwijderd
Kijk thnx! Hier heb ik wat aan, ja ik ben een PS4 speler inderdaad dus dat heeft allemaal geen zin dan. Ik speel wel 3 dagen van te voren, ook prima :)👍🏽👍🏽SR8 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 17:02:
[...]
EA Access kost €4 per maand. Ik denk dat jij doelt op het feit dat je met EA Access FIFA19 vanaf 20 september 10 uur uit kan proberen.
Met de Ultimate Edition kan je 3 dagen eerder spelen vanaf 25 september. (Normale release is 28 september)
Maar volgens mij ben jij een PS4 speler en EA Access is niet beschikbaar op de PS4. Alleen op de Xbox (en op de PC als Origin Access)
Of optie 2, je doelt op feit dat je met EA Access nog eens €10 extra korting krijgt op de Ultimate Edition bovenop de €10 banner korting, maar dat is voor jou als PS4 speler dus ook niet van toepassing.

19.00 uur, Zola:

20.00 uur, Butragueno:

[ Voor 57% gewijzigd door Jaap. op 05-09-2018 20:11 ]

22.00 uur, Nedved:

23.00 uur, Van Nistelrooy:

24.00 uur, Klose:

[ Voor 14% gewijzigd door Jaap. op 06-09-2018 00:02 ]

02.00 uur, Hierro:

03.00 uur, Lineker:

04.00 uur, Moore:

05.00 uur, Trezeguet:

06.00 uur, Campbell:

07.00 uur, Nakata:

08.00 uur, Veron:

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Ja met Origin access kan je 20 september aan de slag gaan.SR8 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 17:02:
[...]
EA Access kost €4 per maand. Ik denk dat jij doelt op het feit dat je met EA Access FIFA19 vanaf 20 september 10 uur uit kan proberen.
Ik moet zelf niet vergeten om mijn access account te verlengen, want die loopt binnenkort af
Daarnaast komt de 20ste voor mij wel leuk uit, want dan ben ik net 1 dag terug in Nederland.
Ga namelijk lekker in de VIP box zitten bij Barcalona - PSV op 18 September, samen met mijn collega en vader. Helaas vliegen we niet, dus lekker rijden met de auto haha.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ben het met je eens, haalt wel een beetje de charme weg zo. Aan de andere kant maakt het teams maken wel makkelijkerRicloo86 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:18:
kan aan mij liggen, maar die overload aan icons slaat toch werkelijk waar nergens meer op.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik zit toch wel met wat gemengde gevoelens; in hoeverre is het nog Fifa 19 als iedereen met gestopte spelers gaat spelen. Teams maken wordt inderdaad makkelijker, met als gevolg dat iedereen dezelfde spelers gaat gebruiken, weinig originaliteit. Maar bovenal zijn icons/legends vooral een pleister op het brakke chemistry systeem.Royz schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:31:
[...]
Ben het met je eens, haalt wel een beetje de charme weg zo. Aan de andere kant maakt het teams maken wel makkelijker
Klopt, slaat ook nergens op dat mensen bepaalde formaties gaan spelen om in minuut 1 te wijzigen zodat de chemistry blijft. Verander dan gewoon het systeem.Jaap. schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:40:
[...]
Ik zit toch wel met wat gemengde gevoelens; in hoeverre is het nog Fifa 19 als iedereen met gestopte spelers gaat spelen. Teams maken wordt inderdaad makkelijker, met als gevolg dat iedereen dezelfde spelers gaat gebruiken, weinig originaliteit. Maar bovenal zijn icons/legends vooral een pleister op het brakke chemistry systeem.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik denk dat het wel mee gaat vallen
Precies, dat is ook mijn hele punt met chemistry zoals het is. De game mode heet ultimate team, dus met andere woorden, bouw jouw ultieme team. Als ik vervolgens Zlatan in de spits wil met daarachter Isco word ik gedwongen om de rest van mijn team daarop af te stemmen of voor lief te nemen dat ik daarvoor gestraft wordt omdat deze geen chemistry met elkaar hebben. Flauwekul!Royz schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:56:
[...]
Klopt, slaat ook nergens op dat mensen bepaalde formaties gaan spelen om in minuut 1 te wijzigen zodat de chemistry blijft. Verander dan gewoon het systeem.
Wat mij logischer zou klinken is het gehele chemistry systeem weg, bouw lekker wat je wil en laat spelers naarmate ze meer wedstrijden samen en voor je club spelen een bonus ontwikkelen waardoor ze beter presteren/renderen.
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Op zich gaaf dat er zoveel legendes worden toegevoegd, anderzijds vind ik het een negatieve impact hebben op de originaliteit van teams zoals ik hiervoor al zei. Zomaar full icon teams ben ik ook niet zo bang voor hoor.bvbal79 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:16:
Jan en alleman zeurt over de icon. Maar denken jullie echt dat je een grotere kans hebt om een icon te pakken? Denk het niet en daardoor zullen de prijzen hoog zijn dat niet iedereen zomaar een full icon team heeft.
Ik denk dat het wel mee gaat vallen
De kans om ze te packen zal ongetwijfeld niet groter worden, maar de prijzen gaan ook zeker niet hoger zijn, al hangt het natuurlijk ook van de icon af. Maar op basis van simpele economische kennis met als voorbeeld Rui Costa (een icon die vorig jaar redelijk vlot beschikbaar en veelgebruikt werd): er zijn dit jaar opties (je kan ook Nakata, Veron of Keane nemen), dus meer aanbod en dus zullen prijzen automatisch lager zijn.
Weten we al meer over het aanbod dan? Komen alle icons direct beschikbaar? Of worden ze weer langzaamaan los gelaten? Bij het tweede geval zullen de prijzen niet direct lager zijn denk ik.Jaap. schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:42:
[...]
De kans om ze te packen zal ongetwijfeld niet groter worden, maar de prijzen gaan ook zeker niet hoger zijn, al hangt het natuurlijk ook van de icon af. Maar op basis van simpele economische kennis met als voorbeeld Rui Costa (een icon die vorig jaar redelijk vlot beschikbaar en veelgebruikt werd): er zijn dit jaar opties (je kan ook Nakata, Veron of Keane nemen), dus meer aanbod en dus zullen prijzen automatisch lager zijn.
https://www.eurogamer.net...__twitter_impression=trueharrybeuker schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:28:
weet iemand al iets meer weet over de packs in fut straks? kun je weer helemaal scheel gaan kopen of gaan ze dit aan banden leggen? Kan nog niet vinden hoe dit nu precies gaat werken. Het kopen van fifapoints levert lang niet altijd voordeel op, het is wel verslavend
Ik heb geen idee, maar als het is zoals je zegt is dat zeker waar; dan zullen de prijzen inderdaad niet direct lager zijn.Royz schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:45:
[...]
Weten we al meer over het aanbod dan? Komen alle icons direct beschikbaar? Of worden ze weer langzaamaan los gelaten? Bij het tweede geval zullen de prijzen niet direct lager zijn denk ik.
https://www.easports.com/...19-player-ratings-top-100
[ Voor 4% gewijzigd door Symon1989 op 06-09-2018 15:55 ]
Sodeju! Die Vidal is me een partij onbruikbaar nu zeg. Van 75 naar 57 paceSymon1989 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:54:
Nieuwe ratings! 100 - 81
https://www.easports.com/...19-player-ratings-top-100
Pace is ook niet allesSkann schreef op donderdag 6 september 2018 @ 16:30:
[...]
Sodeju! Die Vidal is me een partij onbruikbaar nu zeg. Van 75 naar 57 pace
Heb toch altijd liever wat meer pace op me CDM zodat hij eventueel nog een gat kan dichtlopen
Ik hoop dat het een typfout is.Skann schreef op donderdag 6 september 2018 @ 16:30:
[...]
Sodeju! Die Vidal is me een partij onbruikbaar nu zeg. Van 75 naar 57 pace
Nee, geen typefout. EA heeft het afgelopen jaar in career mode zijn snelheid al steeds verder verlaagd.
https://sofifa.com/player/181872/changeLog
Valt nu ook nog niet zoveel over te vertellen toch?Fraaank schreef op maandag 10 september 2018 @ 06:34:
Heb het idee dat FIFA minder leeft dan vorig jaar, als ik dit topic zie.
Fifa 18 heeft me zwaar teleurgesteld. De invloed die EA zelf uitoefende in matches en rewards was gewoon niet tof. Hopelijk ben je in 19 minder afhankelijk want anders ben ik er weer snel klaar mee. Bij 18 had ik ook het pakket van 99euro, terwijl ik nu de standaard game koop en een RTG ga starten.Fraaank schreef op maandag 10 september 2018 @ 06:34:
Heb het idee dat FIFA minder leeft dan vorig jaar, als ik dit topic zie.
Balaanname en controle zijn nu veel belangrijker dan je tegenstander eruit sprinten.
wijze woorden
Wat overigens niet wegneemt dat ik er persoonlijk weer erg veel zin in heb, omdat ik weet dat ik me er weer prima mee ga vermaken. Wat dat betreft mag het wel vast 28 september zijn
Dit dus. Gewoon copy/paste van EA, dus veel te bepraten is er niet. Wat frustratie over het gemakzucht van EA en dat is het wel zo'n beetje.Jaap. schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:48:
Ik denk dat het wel meevalt hoe erg het leeft of niet. Dat het topic minder leeft vind ik niet zo gek; er is volgens mij ook niet of nauwelijks iets nieuws wat het bepraten waard is. De ratings wellicht, maar verder is zie ik het vooralsnog als een update op 18.
Wat overigens niet wegneemt dat ik er persoonlijk weer erg veel zin in heb, omdat ik weet dat ik me er weer prima mee ga vermaken. Wat dat betreft mag het wel vast 28 september zijn
Denk dat daar helaas niet veel in veranderd is.Royz schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:32:
[...]
Fifa 18 heeft me zwaar teleurgesteld. De invloed die EA zelf uitoefende in matches en rewards was gewoon niet tof. Hopelijk ben je in 19 minder afhankelijk want anders ben ik er weer snel klaar mee. Bij 18 had ik ook het pakket van 99euro, terwijl ik nu de standaard game koop en een RTG ga starten.
Snap inderdaad dat er nog niet veel te melden was, had toch het idee dat vorig jaar er al meer hype was voor FIFA18 begon. Kwam misschien ook omdat ICONS voor het eerst beschikbaar waren (ipv Legends op xbox).
Ja, de releasedatum van de FIFA18 Champions Edition is gewoon 3 dagen eerder, 25 september.Khayma schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:49:
Ik vraag mij wel af hoe dat early access geregeld gaat worden. Krijg ik mijn game dan 3 dagen eerder binnen als ik hem nu pre-order voor de PS4?
Lijkt mij sterk. EA Sports heeft geen officiële communicatie hierover gepubliceerd.RR21 schreef op maandag 10 september 2018 @ 21:34:
Volgens Game Mania komt de demo van FIFA 19 morgen
De enige datum die ik ontvangen heb is donderdag 13 september, maar deze was maar summier vermeld.
FIFA Benelux Administrator
Zo begonnen we FIFA 18 ook ja, tot de dag 1 patch waarna alles weer om pace ging.Valandil schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:37:
Begreep dat pace minder belangrijk is geworden met Fifa19.
Balaanname en controle zijn nu veel belangrijker dan je tegenstander eruit sprinten.
tja...en waar is ie dan volgens Game ManiaRR21 schreef op maandag 10 september 2018 @ 21:34:
Volgens Game Mania komt de demo van FIFA 19 morgen
Ze hebben de datum maar aangepast naar 13/9. Volgens andere sites is dat ook de verwachting.
[ Voor 18% gewijzigd door bvbal79 op 11-09-2018 11:11 ]
En bevestigd op Twitter door de Franse EA. 13/9 it isbvbal79 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:09:
[...]
tja...en waar is ie dan volgens Game Mania
Ze hebben de datum maar aangepast naar 13/9. Volgens andere sites is dat ook de verwachting.
[ Voor 8% gewijzigd door maversne op 11-09-2018 14:05 ]
Ben wel benieuwd hoeveel er in Nederland er hun brood mee verdienen...maversne schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:02:
Wat denken jullie over de ophef nu in Belgie over EA en hun lootboxen. Zal Nederland ook gaan volgen met als gevolg wat er nu in nba2k is. Wel packs kunnen kopen met currency maar geen transfermarkt. Dat laatste zou echt een ramp zijn. Moet wel gewoon spelers van de markt kunnen kopen en mee traden. Anders is het wel echt RIP fifa, ook voor alle esporters hier in Nederkand die leven van FUT en hun brood verdienen ermee. Ook veel EA gamechangers komen uit Nederland.
De boete die ze krijgen is peanuts vergeleken bij de miljoenen die EA omzet met die FP!
Redelijk wat. Meeste zijn ook content creators die leven van youtube geld en halen daarmee hun inkomsten. Daarbij heb je veel esporters en EA gamechangers uit NL.bvbal79 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:13:
[...]
Ben wel benieuwd hoeveel er in Nederland er hun brood mee verdienen...
Maar gaat dat genoeg zijn om aan de regel te voldoen. In Belgie is de maatregel nog wat strenger dan hier wat ik begreep. Hier in NL is het volgens mij vooral dat het te maken heeft met items uit packs wat je voor echt geld zou kunnen verkopen. Theoretisch is dat wel mogelijk via al die illigale troep websites waarvoor je binnen een uur al gebanned wordt van fifa als je dat gaat doen. Ik ben benieuwd. Een FUT zonder transfermarkt is hetzelfde als een haring zonder uitjes.harrybeuker schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:15:
die packs gaan er gewoon komen. Staat nu alleen bij hoeveel % kans je hebt op een "goede speler" (icon tots IF etc). Dat is wat ik heb begrepen.
De boete die ze krijgen is peanuts vergeleken bij de miljoenen die EA omzet met die FP!
Las een artikel op NU.nl hier ook over, waarbij volgens mij stond dat EA zich er nog weinig van aantrekt.maversne schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:39:
[...]
Maar gaat dat genoeg zijn om aan de regel te voldoen. In Belgie is de maatregel nog wat strenger dan hier wat ik begreep. Hier in NL is het volgens mij vooral dat het te maken heeft met items uit packs wat je voor echt geld zou kunnen verkopen. Theoretisch is dat wel mogelijk via al die illigale troep websites waarvoor je binnen een uur al gebanned wordt van fifa als je dat gaat doen. Ik ben benieuwd. Een FUT zonder transfermarkt is hetzelfde als een haring zonder uitjes.
Denk dat dat toch zal gaan veranderen. Benieuwd wat het onderzoek nu in Belgie nu naartoe zal lijden mocht EA het niet winnen. Laten we voorop stellen dat dit nog niks met Nederland te maken heeft. De regels zijn ook iets anders hier dan in Belgie.Fraaank schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:03:
[...]
Las een artikel op NU.nl hier ook over, waarbij volgens mij stond dat EA zich er nog weinig van aantrekt.
Wel van die odds toch, want dat zouden ze toevoegen: https://www.eurogamer.net...__twitter_impression=trueFraaank schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:03:
[...]
Las een artikel op NU.nl hier ook over, waarbij volgens mij stond dat EA zich er nog weinig van aantrekt.
Raar eigenlijk dat daar in dit artikel niets over wordt gezegd; nieuws: OM België onderzoekt weigering van EA met lootboxen in FIFA te stoppen
Zo specifiek is het niet. Voorbeeld uit MUT:harrybeuker schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:15:
Staat nu alleen bij hoeveel % kans je hebt op een "goede speler" (icon tots IF etc). Dat is wat ik heb begrepen.

Net de 11-20 spelers bekeken. Er is flink in pace gesneden, diverse spelers zijn behoorlijk in pace gekelderd.Supermach schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 08:26:
[...]
Zo begonnen we FIFA 18 ook ja, tot de dag 1 patch waarna alles weer om pace ging.
Ik dacht ook dat die odds zijn toegevoegd om deels aan de regels te voldoen. Schijnbaar is dat toch niet zo? Waarom is NBA Live 19, Madden 19 en NHL 19 dan ook gewoon volledig speelbaar hier in NL met de UT modes. Werkt precies hetzelfde als Fifa maar daar hoor je niemand over. Dat vind ik het vreemde aan alles. Van jij wel maar jij niet.Joster schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:44:
[...]
Wel van die odds toch, want dat zouden ze toevoegen: https://www.eurogamer.net...__twitter_impression=true
Raar eigenlijk dat daar in dit artikel niets over wordt gezegd; nieuws: OM België onderzoekt weigering van EA met lootboxen in FIFA te stoppen
Een goede lobby van EA zal wonderen verrichten denk ik. We hebben het hier wel over een overheidsinstelling die zich ermee bemoeit. Gewoon wat centjes in de juiste richting schuiven, en we hebben een "normale" FUT dit jaar.maversne schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:15:
Wat ook is. Nederland is heel groot in Fifa E-Sports. Dat leeft ook van FUT. Al die esporters die veel packs openen en spelers kopen van de markt om mee te doen in competities in fut maar ook aan bijvoorbeeld irl toernooien. Denk aan de E-divisie met een eigen programma op foxsports. Esporters die onder contract staan bij de eredivisie clubs. Zelfs Ruud Guilit heeft zn eigen Esports Team. Mocht FUT echt anders worden hier dan kan het wel eens einde fifa Esports zijn in Nederland. Kan me het niet voorstellen.
Voorlopig gaat er ook niks gebeuren in Nederland. Het is nu vooral Belgie die de aanval heeft geopend. Fifa komt over 9 dagen al uit op de EA access en Origin Premium. Als er al wat ging veranderden was dat al gecommuniceerd net zoals NBA2k dat wel heeft gedaan.Fraaank schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:18:
[...]
Een goede lobby van EA zal wonderen verrichten denk ik. We hebben het hier wel over een overheidsinstelling die zich ermee bemoeit. Gewoon wat centjes in de juiste richting schuiven, en we hebben een "normale" FUT dit jaar.
Nee dat kan ook niet. Wel in de EA access versie op de 20e op Xbox en ook op de PC op de 20e met Origin Premium versie. 25e is pas voor Playstation beschikbaar.triple20 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 17:00:
Hoe kun je nou als de webapp er is al pakjes openen van fifa punten. Je kunt toch geen punten kopen via de webapp?
Neem je de fifa punten van fifa 18 niet mee? Of kan je die ook niet gebruiken in de fut appmaversne schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 17:07:
[...]
Nee dat kan ook niet. Wel in de EA access versie op de 20e op Xbox en ook op de PC op de 20e met Origin Premium versie. 25e is pas voor Playstation beschikbaar.
Net als bij interlands de ratings gelijk maken en de namen hetzelfde houden (dan heb je tenminste ook gelijke teams). Probleem opgelost. Ik vind het goed als EA aangepakt wordt, is gewoon pure uitbuiting wat ze doen.maversne schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:15:
Wat ook is. Nederland is heel groot in Fifa E-Sports. Dat leeft ook van FUT. Al die esporters die veel packs openen en spelers kopen van de markt om mee te doen in competities in fut maar ook aan bijvoorbeeld irl toernooien. Denk aan de E-divisie met een eigen programma op foxsports. Esporters die onder contract staan bij de eredivisie clubs. Zelfs Ruud Guilit heeft zn eigen Esports Team. Mocht FUT echt anders worden hier dan kan het wel eens einde fifa Esports zijn in Nederland. Kan me het niet voorstellen.
Fifa punten neem je mee maar die kan je alleen overzetten via de console.BlackBarryNL schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 17:35:
[...]
Neem je de fifa punten van fifa 18 niet mee? Of kan je die ook niet gebruiken in de fut app
Huh..... Nederland valt juist reuze tegen met Fifa E-sports. Vind ze in algemene zin zelfs erg overrated. Gevalletje naar de mond praten en vervolgens begint iedereen het te geloven.maversne schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:15:
Wat ook is. Nederland is heel groot in Fifa E-Sports.
Duitsland is pas groot in Fifa E-sports, NL is daar nog lichtjaren vandaan.
Zeg ook niet de grootste. Duitsland is idd heel groot.Bean77 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:22:
[...]
Huh..... Nederland valt juist reuze tegen met Fifa E-sports. Vind ze in algemene zin zelfs erg overrated. Gevalletje naar de mond praten en vervolgens begint iedereen het te geloven.
Duitsland is pas groot in Fifa E-sports, NL is daar nog lichtjaren vandaan.
Tsja het is hoe je het bekijkt. Ja er zijn veel Nederlandse E-sporters, nee ze presteren verhoudingsgewijs erg slecht op toernooien.maversne schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:24:
[...]
Zeg ook niet de grootste. Duitsland is idd heel groot.
[ Voor 6% gewijzigd door maversne op 11-09-2018 19:44 ]
Niet helemaal waar. Bij de PC kun je ze gewoon activeren via Origin en gebruiken in de webapp.maversne schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 17:50:
[...]
Fifa punten neem je mee maar die kan je alleen overzetten via de console.
Om even te oefenen zeker vissertVissert schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:14:
Of ik nog even een paar vrije dagen kon op maken in de komende maand. Dan maar de ultimate editie halen en vrij van 25 tot 28 sep
Ik heb vanavond wel weer tijd hoorLorenzoaliandro schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:19:
[...]
Om even te oefenen zeker vissert
heeft die nodig idd!Lorenzoaliandro schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:19:
[...]
Om even te oefenen zeker vissert
Het blijft verdacht stil in de media, dus ik verwacht dat we ook dit jaar weer rustig kunnen traden en (tegen beter weten in) packs kopen.maversne schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:03:
Het enige wat ik hoop is dat de transfermarkt gewoon beschikbaar is voor ons in Nederland. Zonder dat kan je niets doen in fut
Ja precies. De game komt over 8 dagen uit op de EA access. Als er al iets was dan had dat al gecommuniceerd geweest neem ik aan!?Fraaank schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:05:
[...]
Het blijft verdacht stil in de media, dus ik verwacht dat we ook dit jaar weer rustig kunnen traden en (tegen beter weten in) packs kopen.
YouTube: Alle Eredivisie ratings + Best mogelijke team [FIFA19 Ultimate Team]Jaap. schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:35:
Depay ziet er wel erg goed uit inderdaad; sommige ratings staan al op Futhead, maar niet alles. Even wachten op Eredivisie etc.
Dit zijn alle eredivisie spelers
Zo zonder geluid is het wel te doenmaversne schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:57:
[...]
YouTube: Alle Eredivisie ratings + Best mogelijke team [FIFA19 Ultimate Team]
Dit zijn alle eredivisie spelers
https://twitter.com/bates.../1039917884686909443?s=19
Tijd voor een NL/eredivisie-squad dan maar! Al hangt het ook meestal aan de eerste paar packs waar ik mee start.maversne schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:17:
Ineens giga veel info sinds 3 uur vanwege de videos van de capture event die zijn vrij gegeven. Neres en Larsson van Ajax en Feyenoord hebben 5* skills. Icon Seedorf heeft 4* skills. Ik hoorde dat er dus dynamic pack odds zullen zijn. Hoe dat gaat werken geen idee. Ziyech de hoogste eredivisie speler met 82 rating. Cruyff heeft 5*/5*. Promes 83 rated LM 5* skills. Depay 5* skills ST. Zag Shaqiri met 5* skills. Dikke madness.
Verwijderd
Meteen na de release. Beste is natuurlijk met de OTW, maar dan is er wel een mogelijkheid dat je meteen achter loopt met division rivals en squad battles wat veel coins op kan leveren.BlackBarryNL schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:56:
Voor de mensen die packs gaan kopen wanneer doen jullie dit? Meteen na release of wachten jullie op otw kaarten? Ben vorig jaar pas begonnen met fut alle tips zijn welkom