Waar heb je gelezen dat ze dat zullen doen dan? ( kan het me niet voorstellen namelijk)chengbondkwok schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 15:48:
[...]
Ik zou wel even wachtenAls de transfermarkt niet beschikbaar is in Nederland zit je met een heeeeeeeeeeeele dure versie
Of je moet insane veel geld pack luck hebben
Naar aanleiding van dit bericht:Lorenzoaliandro schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 16:08:
[...]
Waar heb je gelezen dat ze dat zullen doen dan? ( kan het me niet voorstellen namelijk)
nieuws: Lootboxes NBA 2K-games worden aangepast aan wetgeving in Nederland en...
Dan was dat al bekend of niet? Als er geen markt is dan is net als de world cup mode.
Ja dat heb ik inderdaad ook gelezen, maar die sancties dateren al van juni, en tot op heden niks van gehoord. Geloof nooit dat dit abrupt eindigd... Wij als klanten moeten ook in de gelegenheid worden gesteld om ons hier op aan te passen. Wat als je nu al points hebt staan. ...chengbondkwok schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 16:11:
[...]
Naar aanleiding van dit bericht:
nieuws: Lootboxes NBA 2K-games worden aangepast aan wetgeving in Nederland en...
Ik denk dat EA het er meer op aan laat komen dan 2K games.
In Madden NFL 19, die 2 weken geleden gereleased is, is ook niks veranderd. Behalve dat er nu percentages bij staan wat de kansen zijn op spelers van een bepaalde rating.
In Madden NFL 19, die 2 weken geleden gereleased is, is ook niks veranderd. Behalve dat er nu percentages bij staan wat de kansen zijn op spelers van een bepaalde rating.
[ Voor 5% gewijzigd door SR8 op 23-08-2018 16:31 ]
Ik vind dat ze zoals nu aan het einde er wel weer een festival van mogen maken. Normaal gesproken is de boel rond/na de futties aardig dood. Dan is het leuk als er een lading spelers komen met hoge ratings die niet te duur zijn maar ik snap je frustratie als je miljoenen neerlegt voor bepaalde spelers terwijl nu vergelijkbare ratings "niks" meer kosten.Bean77 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 18:50:
[...]
Dat laatste is natuurlijk vanaf het begin van fifa het geval. Ik koop vanaf 1993 elk jaar braaf een nieuwe versie van football manager (en voorgangers). Dat is in principe ook hetzelfde kopen elk jaar. Toch trekt het mij net als fifa. Als EA het spel weer weet te verpesten door tig verschillende kaarten uit te brengen of TOTS zowat gratis weer weg te geven etc dan is het de laatste versie voor mij geweest. Misschien heeft EA er van geleerd. Fifa19 krijgen ze van mij de kans. En anders is het daarna afgelopen.
Wat betreft TOTS geef ik je gelijk. Dat was dit jaar relatief makkelijk maar toch valt het mij op hoe weinig ik echt uber teams zie. De gemiddelde TOTS SBC was toch rond de 70k dus misschien dat dat voor veel mensen te prijzig was. Daarnaast zijn een hoop TOTS spelers toch voor veel mensen niet interessant.
Ligt er ook een beetje aan wat de boete is. Als het een miljoentje is --> op een omzet van 800 miljoen op FUT is dat een schijntje en lachen ze zich daar dood.Lorenzoaliandro schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 16:29:
[...]
Ja dat heb ik inderdaad ook gelezen, maar die sancties dateren al van juni, en tot op heden niks van gehoord. Geloof nooit dat dit abrupt eindigd... Wij als klanten moeten ook in de gelegenheid worden gesteld om ons hier op aan te passen. Wat als je nu al points hebt staan. ...
Wordt het een Google-EU boete, dan lacht EA wat minder hard
Verwijderd
Heb het natuurlijk over de normale game. Op de webapp is het idd nooit mogelijk.bvbal79 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 15:23:
[...]
Maar dan kun je dus geen geld erin stoppen, cq packs dus openen.
Verwijderd
Als er iets gebeurd zal het zijn dat je met een nederlands account geen fifapoints meer kan kopen.Marmo schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 15:57:
Áls ze al iets doen mbt de regelgeving, dan ben ik bang dat ze de transfermarkt eruit halen, ze zullen echt niet Fifapoints eruit halen, daar verdienen ze veel te veel aan.
Maar dan hoef je ze ook niet in FIFA18 te kopen als je toch de normale game start. Ik begrijp het toch niet helemaal hoe je in de dagen wanneer de app er alleen is kunt traden zonder er geld in te kunnen stoppenVerwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 18:04:
[...]
Heb het natuurlijk over de normale game. Op de webapp is het idd nooit mogelijk.
btw je begon zelf over in de web app kopen en wachten tot 28 september
Verwijderd
Ja klopt. Vertelde het raar. Je krijgt in het begin op de web app starter packs en welkom terug packs. Die packs zijn tradeble. Wat veel mensen doen is pl spelers inkopen die stijgen vaak in prijs met de officiele release. Aangezien ik meer van het spelen dan het handelen in steek ik daar geen tijd in. Ik bewaar alleen alle pl spelers en spelers met waarde. Die zijn op de 28e op hun hoogtepunt. De packs open ik natuurlijk met de pre order release. De pl spelers en spelers met waarde uit de gekochte packs bewaar ik tot de 28e. (Dan is de game overal voor iedereen te spelen)bvbal79 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 19:58:
[...]
Maar dan hoef je ze ook niet in FIFA18 te kopen als je toch de normale game start. Ik begrijp het toch niet helemaal hoe je in de dagen wanneer de app er alleen is kunt traden zonder er geld in te kunnen stoppen
btw je begon zelf over in de web app kopen en wachten tot 28 september
De officiele tweakers review:
reviews: FIFA 19 - Hilariteit met nieuwe House Rules
Niks bijzonders dus, precies zoals verwacht.
reviews: FIFA 19 - Hilariteit met nieuwe House Rules
Niks bijzonders dus, precies zoals verwacht.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Misschien moet TOTS ook veel later, dus als de competities en CL finale simpelweg gespeeld zijn, was het nu echt veel eerder ivm met voorgaande jaren ivm met WK?Vissert schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 16:38:
[...]
Ik vind dat ze zoals nu aan het einde er wel weer een festival van mogen maken. Normaal gesproken is de boel rond/na de futties aardig dood. Dan is het leuk als er een lading spelers komen met hoge ratings die niet te duur zijn maar ik snap je frustratie als je miljoenen neerlegt voor bepaalde spelers terwijl nu vergelijkbare ratings "niks" meer kosten.
Wat betreft TOTS geef ik je gelijk. Dat was dit jaar relatief makkelijk maar toch valt het mij op hoe weinig ik echt uber teams zie. De gemiddelde TOTS SBC was toch rond de 70k dus misschien dat dat voor veel mensen te prijzig was. Daarnaast zijn een hoop TOTS spelers toch voor veel mensen niet interessant.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ga dit jaar voor een maandje origin access premium, zodat ik vanaf 20 september onbeperkt kan beginnen. Vanaf de 28ste verder met mijn eigen ultimate versie, de wekelijkse pakjes zijn me goed bevallen..
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Dit jaar wil ik gebruik maken van de early acces via ea acces maar klopt het dat ik dan eerst een maand ea acces moet kopen voor 3,99 en dan de champions editie a 80,99? Kan ik de game dan op 20 september downloaden of krijg ik hem toegestuurd? Mooie deal lijkt me, 10 uur early acces en ik bespaar 5 euro op de aanschaf van de game of zie ik iets over het hoofd?
Ik heb het vanuit FIfa18 gedaan en daarbij bod hij aan ea access voor nog eens 10 euro korting. Volgens mij schaf je dan eerst ea access aan en koop je daarna Fifa19.roybr schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 13:23:
Dit jaar wil ik gebruik maken van de early acces via ea acces maar klopt het dat ik dan eerst een maand ea acces moet kopen voor 3,99 en dan de champions editie a 80,99? Kan ik de game dan op 20 september downloaden of krijg ik hem toegestuurd? Mooie deal lijkt me, 10 uur early acces en ik bespaar 5 euro op de aanschaf van de game of zie ik iets over het hoofd?
Wacht even, hoe werkt dat?
Ik heb EA Access en ik ga morgen FIFA 19 pre-orderen. Kan ik dan al vanaf 20 sep beginnen? Of begin je dan via een andere account? Of zit FIFA 19 in EA Access?
Ik heb EA Access en ik ga morgen FIFA 19 pre-orderen. Kan ik dan al vanaf 20 sep beginnen? Of begin je dan via een andere account? Of zit FIFA 19 in EA Access?
Je kunt FIFA19 sowieso proberen voor de officiële release met je EA access voor je besluit te kopen. Ik weet alleen niet wat dan de prijs is. Ik denk dat de goedkoopste optie is als FIFA18 hebt dat om vanuit FIFA18 te bestellen want dan krijg je 10 euro korting op FIFA19 plus nog eens 10 euro korting door je EA access dus dan betaal je 79,99 voor de duurste versie.krosis schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 18:10:
Wacht even, hoe werkt dat?
Ah op die fiets! Goeie tip om het via 18 te doen, je hebt me toch nog 10 euro extra bespaardhomernt schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:11:
[...]
Je kunt FIFA19 sowieso proberen voor de officiële release met je EA access voor je besluit te kopen. Ik weet alleen niet wat dan de prijs is. Ik denk dat de goedkoopste optie is als FIFA18 hebt dat om vanuit FIFA18 te bestellen want dan krijg je 10 euro korting op FIFA19 plus nog eens 10 euro korting door je EA access dus dan betaal je 79,99 voor de duurste versie.
Ik heb nu EA Premium Access. Volgens mij heb je dan gewoon de standaard versie toch? Wel zonde, die pakketjes bevielen me vorige keer wel.
Ik heb altijd FUT op de Xbox One gespeeld. Nu ben ik van plan om mijn Xbox One te verkopen en de PC versie aan te schaffen. Weet iemand of je met je Xbox Account kunt spelen dan, om je progress qua tenues te houden? Of dat je gewoon een nieuw account etc. moet maken?
Én werkt de web app ook met de PC versie? Anders kan ik niet van te vore op de web app bezig zijn, of wel? Iemand die hier ervaring mee heeft en wat uitleg kan geven?
Én werkt de web app ook met de PC versie? Anders kan ik niet van te vore op de web app bezig zijn, of wel? Iemand die hier ervaring mee heeft en wat uitleg kan geven?
ik denk dat er op de xbox meer online gespeeld word dan op windows , kijk maar naar de prijzen van spelers op pc of op xboxMrNobody28 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:17:
Ik heb altijd FUT op de Xbox One gespeeld. Nu ben ik van plan om mijn Xbox One te verkopen en de PC versie aan te schaffen. Weet iemand of je met je Xbox Account kunt spelen dan, om je progress qua tenues te houden? Of dat je gewoon een nieuw account etc. moet maken?
psn: taker-mart
Weet ik, maar het zal toch niet zo dood zijn dat je geen online games kunt vinden? Game PC word eind september aangeschaft en om alleen mn xbox nog te gebruiken voor FIFA 19 weet ik nog zo net niet. Wil btw Fifa ook gaan streamen op twitch met m'n pc.taker1987 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:36:
[...]
ik denk dat er op de xbox meer online gespeeld word dan op windows , kijk maar naar de prijzen van spelers op pc of op xbox
het blijft eigen keus natuurlijkMrNobody28 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:43:
[...]
Weet ik, maar het zal toch niet zo dood zijn dat je geen online games kunt vinden? Game PC word eind september aangeschaft en om alleen mn xbox nog te gebruiken voor FIFA 19 weet ik nog zo net niet. Wil btw Fifa ook gaan streamen op twitch met m'n pc.
Klinkt goed! WL op de PC heeft maar 20/25 matches vanwege het lage aantal spelers... Ik zou zelf lekker op console blijven spelen. Zeker nu ze in de toekomst de XBOX en PS4 tegen elkaar willen laten spelen.MrNobody28 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:43:
[...]
Weet ik, maar het zal toch niet zo dood zijn dat je geen online games kunt vinden? Game PC word eind september aangeschaft en om alleen mn xbox nog te gebruiken voor FIFA 19 weet ik nog zo net niet. Wil btw Fifa ook gaan streamen op twitch met m'n pc.
Klopt, maar dan zal ik een capture card moeten gaan aanschaffen... Wil ik kwaliteit behouden en m'n overlays etc.taker1987 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:52:
[...]
het blijft eigen keus natuurlijkje kan met je xbox one ook streamen naar twitch
ook zonder de ps4/xbox tegen elkaar gaat mijn voorkeur toch uit naar de console versie, niet alleen meer spelers maar ik denk ook een betere gameplay ervaring . ik heb via youtube op de pc goals of acties voorbij zien komen die ik op de console nog nooit gezien heb , plus dat de console meer spelers heeft maakt het voor mij net wat leuker om te spelen .. ik denk ook dat je op de pc nogal snel de dure spelers krijgt waardoor je meestal tegen top teams zal spelen .Vissert schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:53:
[...]
Klinkt goed! WL op de PC heeft maar 20/25 matches vanwege het lage aantal spelers... Ik zou zelf lekker op console blijven spelen. Zeker nu ze in de toekomst de XBOX en PS4 tegen elkaar willen laten spelen.
Bij Premium Acces krijg je de Ultimate EditionFraaank schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:30:
Ik heb nu EA Premium Access. Volgens mij heb je dan gewoon de standaard versie toch? Wel zonde, die pakketjes bevielen me vorige keer wel.
Voor mij juist de reden om op PC te blijven zijn juist die 25 wedstrijden maar in de WL. In verhouding zijn de prijzen van spelers inderdaad hoger, maar dat is iets waar elke PC-speler dan last van heeft.taker1987 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:00:
[...]
ook zonder de ps4/xbox tegen elkaar gaat mijn voorkeur toch uit naar de console versie, niet alleen meer spelers maar ik denk ook een betere gameplay ervaring . ik heb via youtube op de pc goals of acties voorbij zien komen die ik op de console nog nooit gezien heb , plus dat de console meer spelers heeft maakt het voor mij net wat leuker om te spelen .. ik denk ook dat je op de pc nogal snel de dure spelers krijgt waardoor je meestal tegen top teams zal spelen .
Ik speelde vorig jaar ook op de PC en de jaren ervoor op de Xbox. Ik twijfel nog wat komend jaar te doen.
PC heeft inderdaad het voordeel dat er minder WL wedstrijden zijn, ook gaat het laden van e.e.a. simpelweg sneller, maar de kleinere playerbase is naar mijn idee wel een nadeel hoor. Niet zozeer omdat je geen tegenstanders vind, dat valt reuze mee, maar wel dat er gewoon een veel kleinere markt is om te traden. En laat dat nou net hetgeen zijn dat ik meer doe dan spelen
Anderzijds, ik gebruik mijn Xbox nu helemaal niet dus dan wordt Fifa ineens dubbel zo duur omdat ik ook Xbox Live aan moet schaffen.
PC heeft inderdaad het voordeel dat er minder WL wedstrijden zijn, ook gaat het laden van e.e.a. simpelweg sneller, maar de kleinere playerbase is naar mijn idee wel een nadeel hoor. Niet zozeer omdat je geen tegenstanders vind, dat valt reuze mee, maar wel dat er gewoon een veel kleinere markt is om te traden. En laat dat nou net hetgeen zijn dat ik meer doe dan spelen
Naar dit antwoord zocht ik op mijn vraag zo'n beetjeJaap. schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:23:
Ik speelde vorig jaar ook op de PC en de jaren ervoor op de Xbox. Ik twijfel nog wat komend jaar te doen.
PC heeft inderdaad het voordeel dat er minder WL wedstrijden zijn, ook gaat het laden van e.e.a. simpelweg sneller, maar de kleinere playerbase is naar mijn idee wel een nadeel hoor. Niet zozeer omdat je geen tegenstanders vind, dat valt reuze mee, maar wel dat er gewoon een veel kleinere markt is om te traden. En laat dat nou net hetgeen zijn dat ik meer doe dan spelenAnderzijds, ik gebruik mijn Xbox nu helemaal niet dus dan wordt Fifa ineens dubbel zo duur omdat ik ook Xbox Live aan moet schaffen.
Het traden doe ik dan juist niet echt veel, en als je er €20 euro extra tegen aan gooit heb je toch wel een degelijk team imo. Benieuwd hoe ik op de PC presteer in de WL, op Xbox haalde ik gemiddeld rond de 24 winsten.
Ik heb de switch van Xbox One naar PC gemaakt vorig jaar.
Omdat ik vaker achter mijn PC zit dan achter de Xbox en ik hem anders alleen aanzet voor Fifa.
Zou mooi zijn als je fifa op PC en Xbox One tegelijk kunt spelen zoals Forza.
Wat ik ook nog niet begrijp is dat Origin access.
Ik lees nergens of je met origin access premium zowel de game op PC als op Xbox one kan downloaden ?
Daar heb je toch ook EA Access ?
Daarnaast speel ik vooral offline en carreer mode en dan is een PC met SSD wel fijner
kan alles een stukje sneller laden.
Omdat ik vaker achter mijn PC zit dan achter de Xbox en ik hem anders alleen aanzet voor Fifa.
Ik lees nergens of je met origin access premium zowel de game op PC als op Xbox one kan downloaden ?
Daarnaast speel ik vooral offline en carreer mode en dan is een PC met SSD wel fijner
Angelo NL / Global Cargo VTC
EA Access voor de Xbox en Origin Access voor de PC zijn gescheiden diensten. Dus nee, je kan niet met 1 abonnement voor beide platforms downloaden. En daarnaast is Access Premium is alleen op de PC, Xbox heeft alleen Access Basic.
Eigenlijk totaal met je eens, dat is exact waarom ik ook die switch heb gemaakt vorig jaar, maar ik merk toch wel dat het traden een stuk moeilijker gaat met een beperktere markt. Het zou fantastisch zijn als het a la Fortnite gewoon één community wordt.. Toekomstmuziek hopelijk, voor nu nog even paar weekjes dubben wat te doenPykow schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:12:
Ik heb de switch van Xbox One naar PC gemaakt vorig jaar.
Voor het eerst in mijn leven zit ik echt te twijfelen of ik FIFA überhaupt ga aanschaffen dit jaar.
Ik vond 18 een aanfluiting, speel enkel FUT en pro clubs.
Het is en blijft hetzelfde, niets vernieuwends al helemaal niet met pro clubs (want daar is natuurlijk geen geld mee te verdienen).
Wat is 19 anders tov 18 wat mij zou moeten doen overhalen deze versie te kopen?
Het is en blijft hetzelfde, niets vernieuwends al helemaal niet met pro clubs (want daar is natuurlijk geen geld mee te verdienen).
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Yes, precies hetzelfde hier. Sommige mensen waarmee ik in een FIFA whatsapp groepje zit stappen zelfs over naar PES of overwegen dat.Ricloo86 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:44:
Voor het eerst in mijn leven zit ik echt te twijfelen of ik FIFA überhaupt ga aanschaffen dit jaar.
Ze hadden misschien beter de base game gratis kunnen maken en puur inkomsten genereren door het verkopen van packs, aangezien ze daar toch het gros van de inkomsten uit genereren. Beetje model ala Fortnite, etc.Ricloo86 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:44:
Ik laat hem voorlopig links liggen en koop hem wellicht als hij in prijs is gedaald of er tussentijds toch nog updates komen voor proclubs en offline carreer.
PSN: LinQ-NL
Ja daar neig ik ook naar, maar is wel tegen mijn natuurlijke gevoel inOdieus schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:25:
[...]
Ze hadden misschien beter de base game gratis kunnen maken en puur inkomsten genereren door het verkopen van packs, aangezien ze daar toch het gros van de inkomsten uit genereren. Beetje model ala Fortnite, etc.
Ik laat hem voorlopig links liggen en koop hem wellicht als hij in prijs is gedaald of er tussentijds toch nog updates komen voor proclubs en offline carreer.

Speel deze game ieder jaar al vanaf dat ik 8 was ofzo
En vind ik het wel leuk heb ik gelijk een flinke achterstand als ik niet gelijk begin

Weten jullie al wat voor team je gaat maken?
Speelde fut 18 vooral met een la liga team. Maar nu Ronaldo weg is is spanje wel erg verzwakt.
Italië zou een optie kunnen zijn maar ik volg die competitie niet zo dus ken maar weinig spelers.
Neig nog het meest naar Engeland maar die spelers zijn altijd relatief duur.
Speelde fut 18 vooral met een la liga team. Maar nu Ronaldo weg is is spanje wel erg verzwakt.
Italië zou een optie kunnen zijn maar ik volg die competitie niet zo dus ken maar weinig spelers.

Engels team is in het begin echt veel te duur en overrated, prima om hybride in begin te maken.servival7 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:32:
Ik kocht/koop altijd voor 5 tientjes packs en mijn beste speler die eruit kwam bouw ik een team om heen om mee te beginnen.
Niks.Ricloo86 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:44:
ach okee dan. Spelersdatabase update en een nieuwe start om bloed, zweet en tranen te investeren in FUT.
En een vervolg van de journey.
Verder........ geen idee. En als je alleen pro clubs speelt, zie mijn eerdere post met het youtube filmpje. Zegt genoeg dan 1000 woorden.
Traditioneel kies ik voor de BPL, maar aangezien je sinds fifa 18 (op de ps4) kunt cheaten met icons zal het denk ik een hybrid samenstelling gaan worden vermoed ik.servival7 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:32:
[ Voor 38% gewijzigd door Bean77 op 29-08-2018 16:05 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Geen zin om terug te zoekenBean77 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:03:
[...]
Niks.
ach okee dan. Spelersdatabase update en een nieuwe start om bloed, zweet en tranen te investeren in FUT.
En een vervolg van de journey.
Verder........ geen idee. En als je alleen pro clubs speelt, zie mijn eerdere post met het youtube filmpje. Zegt genoeg dan 1000 woorden.
[...]
Traditioneel kies ik voor de BPL, maar aangezien je sinds fifa 18 (op de ps4) kunt cheaten met icons zal het denk ik een hybrid samenstelling gaan worden vermoed ik.

maar geloof je
Verwijderd
Een leukere versie van seizoenen, de gameplay moet soepeler worden door de active touch system, als je af en toe speelt tegen vrienden is de nieuwe kick off ook een leuke toevoeging Daarnaast is carriere ook wel leuker geworden door de CL en EL. Daardoor heeft EA veel meer mogelijkheden in carriere. Daarnaast is FIFA 18 na 28 September volledig dood.Ricloo86 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:15:
[...]
Geen zin om terug te zoeken![]()
![]()
maar geloof je
Topic is maar 6 bladzijdes groot luiwammesRicloo86 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:15:
[...]
Geen zin om terug te zoeken![]()
![]()
maar geloof je
Maar vooruit, de waarheid : YouTube: DON'T BUY FIFA 19! - NO NEW FEATURES FOR CAREER MODE OR PRO CLUB...
[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 29-08-2018 16:33 ]
Topper!! maar geen speld tussen te krijgen....Bean77 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:32:
[...]
Topic is maar 6 bladzijdes groot luiwammes![]()
![]()
Maar vooruit, de waarheid : YouTube: DON'T BUY FIFA 19! - NO NEW FEATURES FOR CAREER MODE OR PRO CLUB...
Hij is na dat filmpje wel benaderd door iemand van EA. Ben benieuwd of we daar volgend jaar echt wat van gaan merken wat betreft Career Mode...

Ik heb altijd met een nieuwe Fifa het gevoel van, dit hadden jullie toch wel eerder kunnen toevoegen / bedenken? Ik heb Fifa 17 & 18 alleen maar FUT en online gespeeld, ik wil dit jaar wel weer een kans geven aan carreer mode, mede door de CL en EL. Máár, en nu komt mijn grootste hekelpunt, dat gescripte moet er echt eens uit.
Verder lijkt het mij een gave toevoeging om bijvoorbeeld als scheidsrechter te kunnen spelen en een carreer mode kunt doen met alles er op en er aan. Competitie switches, europees, VAR. Denk dat best veel mensen dat wel grappig zullen vinden om zo nu en dan eens te doen.
Verder lijkt het mij een gave toevoeging om bijvoorbeeld als scheidsrechter te kunnen spelen en een carreer mode kunt doen met alles er op en er aan. Competitie switches, europees, VAR. Denk dat best veel mensen dat wel grappig zullen vinden om zo nu en dan eens te doen.
Huh serieus...de spaanse liga draaide alleen op Ronaldo? Zonder Ronaldo kun je nog een prima La Liga team hebben. Messi, Suarez, Griezmann, Marcelo, Ramos etc etcservival7 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:32:
Denk dat de Chinese Super League ook wat OP spelers zal hebben die wat goedkoper zijn dan de rest.
[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 30-08-2018 10:45 ]
Messi en Griezmann zijn geen spitsen voor mij. Die vallen veel te snel om. Aanvallend ben je dan al vrij snel beperkt.bvbal79 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:41:
[...]
Huh serieus...de spaanse liga draaide alleen op Ronaldo? Zonder Ronaldo kun je nog een prima La Liga team hebben. Messi, Suarez, Griezmann, Marcelo, Ramos etc etc
Denk dat de Chinese Super League ook wat OP spelers zal hebben die wat goedkoper zijn dan de rest.
Ik begin al 3 jaar lang met een serie A team eigenlijk, evt de Bundesliga. Iedereen duikt vaak gelijk op de BPL. Ben ook wel eens begonnen met de Portugese competitie, ook wel geinig en zie je niet veel. Serie A heeft vooral een aantal snelle verdedigers voor "weinig" in het begin vaak.servival7 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:32:
Ik zet net mijn xbox aan en gaat hij Fifa19 downloaden. 39,24Gb.
Tja..dan ligt dan aan jou. Hier spelen ze prima. Saurez speelt ook goed als spits.servival7 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:42:
[...]
Messi en Griezmann zijn geen spitsen voor mij. Die vallen veel te snel om. Aanvallend ben je dan al vrij snel beperkt.
Maar ga niet beweren dat La Liga verzwakt is zonder Ronaldo
[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 30-08-2018 19:24 ]
Komt er net als vorig jaar weer Telegram app groep?
Was in het begin erg handig om snel handels tippen te delen.
ik houd me aanbevolen!JAtech schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:58:
Je wou zeggen dat ze sterker geworden zijn dit seizoen?bvbal79 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:23:
[...]
Tja..dan ligt dan aan jou. Hier spelen ze prima. Saurez speelt ook goed als spits.
Maar ga niet beweren dat La Liga verzwakt is zonder Ronaldo
En? Demo?homernt schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 18:45:
Ik zet net mijn xbox aan en gaat hij Fifa19 downloaden. 39,24Gb.
De volledige game. Ik had niet verwacht dat hij nu al zou gaan downloaden. De early access is pas over drie weken.
Is er ook animo voor een Whatsapp groep?JAtech schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:58:
Hoewel ik het met je eens ben dat de la liga wel een klap heeft gehad zonder Ronaldo. Hij heeft niet voor niks 3 98/99 rated kaarten. Is er nog genoeg potentie in de la liga.servival7 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:42:
[...]
Messi en Griezmann zijn geen spitsen voor mij. Die vallen veel te snel om. Aanvallend ben je dan al vrij snel beperkt.
Dit doe ik normaal ook maar ik dat de serie a prijzen dit jaar veel hoger zullen zijn.Fraaank schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 18:26:
[...]
Ik begin al 3 jaar lang met een serie A team eigenlijk, evt de Bundesliga. Iedereen duikt vaak gelijk op de BPL. Ben ook wel eens begonnen met de Portugese competitie, ook wel geinig en zie je niet veel. Serie A heeft vooral een aantal snelle verdedigers voor "weinig" in het begin vaak.
Maar kun je er al wat mee dan?homernt schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 07:37:
[...]
De volledige game. Ik had niet verwacht dat hij nu al zou gaan downloaden. De early access is pas over drie weken.
[quote]Vissert schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 07:42:
[...]
Is er ook animo voor een Whatsapp groep?
[...]
Dat is een goed idee! Ik ben voor.
[...]
[...]
Vanwege Ronaldo?Vissert schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 07:42:
Dit doe ik normaal ook maar ik dat de serie a prijzen dit jaar veel hoger zullen zijn.
Nee, ik heb hem proberen op te starten maar dan zegt hij dat ik nog even geduld moet hebben.
Vind ik primaRR21 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:22:
[...]
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door JAtech op 31-08-2018 09:59 ]
Ik hou me ook aanbevolen! Deel graag tips met jullie
Ondanks de welbekende belofte aan mijzelf is de pre-order inmiddels betaald
Leuk idee om een Telegram/Whatsapp groep aan te maken, in het begin handelen is altijd mooi!
Leuk idee om een Telegram/Whatsapp groep aan te maken, in het begin handelen is altijd mooi!
Maak jij de groep aan?Vissert schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 07:42:
[...]
[...]
Hoewel ik het met je eens ben dat de la liga wel een klap heeft gehad zonder Ronaldo. Hij heeft niet voor niks 3 98/99 rated kaarten. Is er nog genoeg potentie in de la liga.
[...]
Dit doe ik normaal ook maar ik dat de serie a prijzen dit jaar veel hoger zullen zijn.
Misschien is de eredivisie ook zo slecht nog niet om mee te beginnen dit jaar.
wie moet ik mijn nummer sturen voor de whatsapp groep?
Iedereen moet @Vissert zoveel mogelijk spammen met vragen over de whatsapp
[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 02-09-2018 21:25 ]
Sorry dames ik was een weekendje weg 
RR21 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:22:
[...]
[...]
Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:10:
[...]
Ik hou me ook aanbevolen! Deel graag tips met jullie
harrybeuker schreef op zondag 2 september 2018 @ 20:36:
wie moet ik mijn nummer sturen voor de whatsapp groep?
Als alle liefhebbers mij even een prive bericht sturen met hun nummer dan maak ik wel een groep aan!Bean77 schreef op zondag 2 september 2018 @ 21:25:
Iedereen moet @Vissert zoveel mogelijk spammen met vragen over de whatsapp![]()
Ja Ronaldo als striker is voor veel mensen een reden om naar de Calcio A over te stappen gok ik. Ronaldo, Dybala, Mertens als voorhoede is niet verkeerd
Telegram groep van vorig jaar die ik had aangemaakt werkte opzich aardig.
Maar ik heb wel gemerkt dat de meeste enkel zitten om tips mee te maken en profiteren van gevonden handel dan echt een toevoeging te zijn.
We hebben destijds ook getracht een speler te domineren in de markt en prijsafspraken te maken, gemerkt dat dan een aantal toch net onder die prijs gaan aanbieden waardoor het al niet werkt.
Dus vraag mij af of voor het traden het erg zinvol is, tips qua game vind ik hier wel eventueel.
Maar ik heb wel gemerkt dat de meeste enkel zitten om tips mee te maken en profiteren van gevonden handel dan echt een toevoeging te zijn.
We hebben destijds ook getracht een speler te domineren in de markt en prijsafspraken te maken, gemerkt dat dan een aantal toch net onder die prijs gaan aanbieden waardoor het al niet werkt.
Dus vraag mij af of voor het traden het erg zinvol is, tips qua game vind ik hier wel eventueel.
Bedankt voor de tips! Ik ga het in de gaten houden. Eerst maar eens kijken hoeveel animo er voor is. Bij een mannetje of 6/7 zal het redelijk te controleren zijn.Ricloo86 schreef op maandag 3 september 2018 @ 08:35:
Telegram groep van vorig jaar die ik had aangemaakt werkte opzich aardig.
Ik onderschrijf het bericht van @Ricloo86 , zat ook in de telegram groep van vorig jaar..Vissert schreef op maandag 3 september 2018 @ 09:37:
[...]
Bedankt voor de tips! Ik ga het in de gaten houden. Eerst maar eens kijken hoeveel animo er voor is. Bij een mannetje of 6/7 zal het redelijk te controleren zijn.
Eerste "leak"
https://docs.zoho.com/she...b3349e608f0d552&mode=html
Salah 88
Ziyech beste Ajax speler met 82, De Ligt 80 (best netjes volgens mij)
Vorig seizoen voor eerst FUT en aftief getraded, dit jaar vanaf begin. Whatsapp/Telegram groep hou ik me aanbevolen.
Salah 88
Vorig seizoen voor eerst FUT en aftief getraded, dit jaar vanaf begin. Whatsapp/Telegram groep hou ik me aanbevolen.
Leuk om beetje rond te neuzen. Al vrees ik dat met Icons alles wel te fixen is qua opstelling. Wat mij betreft stoppen ze direct met die Icons. Vind het leuker om echte keuzes/concessies te moeten doen. Icons voelt net aan als cheaten.(en ja ik speel graag valsBlauweNL schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:42:
Eerste "leak"
Salah 88
klopt je je had afgelopen jaar ook een behoorlijk VALS teamBean77 schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:38:
[...]
Leuk om beetje rond te neuzen. Al vrees ik dat met Icons alles wel te fixen is qua opstelling. Wat mij betreft stoppen ze direct met die Icons. Vind het leuker om echte keuzes/concessies te moeten doen. Icons voelt net aan als cheaten.(en ja ik speel graag vals)
Moet je nagaan in fifa19 met alle icons die erbij zijn gekomenLorenzoaliandro schreef op maandag 3 september 2018 @ 13:10:
[...]
klopt je je had afgelopen jaar ook een behoorlijk VALS team
Helaas werkt dit niet voor de PC. De loyaliteitsbonus vanuit FIFA 18 is hier niet.homernt schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:11:
[...]
Je kunt FIFA19 sowieso proberen voor de officiële release met je EA access voor je besluit te kopen. Ik weet alleen niet wat dan de prijs is. Ik denk dat de goedkoopste optie is als FIFA18 hebt dat om vanuit FIFA18 te bestellen want dan krijg je 10 euro korting op FIFA19 plus nog eens 10 euro korting door je EA access dus dan betaal je 79,99 voor de duurste versie.
Misschien komt het ook wel doordat de prijs voor de Ultimate Edition al 10 euro lager is.
Uiteindelijk kom je alsnog wel op 80 euro uit, met een Origin Acces (4 euro) abonnement.
Ik ben nog wel aan het twijfelen om de Ultimate te kopen. Voor 44 euro kan je op keysites al de normale variant kopen. En dan kan ik de 40 euro die ik bespaar gelijk investeren in FUT, i.p.v. te wachten op 1 pakket per week.
[ Voor 13% gewijzigd door Toekan op 04-09-2018 14:39 ]
Alleen bij de ultimate editie krijg je voor 12k aan punten... Dat maakt het verleidelijk. 40 packs * 300 punten per stuk.Toekan schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:09:
[...]
Helaas werkt dit niet voor de PC. De loyaliteitsbonus vanuit FIFA 18 is hier niet.
Misschien komt het ook wel doordat de prijs voor de Ultimate Edition al 10 euro lager is.
Uiteindelijk kom je alsnog wel op 80 euro uit, met een Origin Acces (4 euro) abonnement.
Ik ben nog wel aan het twijfelen om de Ultimate te kopen. Voor 44 euro kan je op keysites al de normale variant kopen. En dan kan ik de 40 euro die ik bespaar gelijk investeren in FUT, i.p.v. te wachten op 1 pakket per week.
uitgesmeerd over 20 weken toch?Vissert schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:46:
[...]
Alleen bij de ultimate editie krijg je voor 12k aan punten... Dat maakt het verleidelijk. 40 packs * 300 punten per stuk.
Ik ben aan het kijken voor FIFA 19 op de Switch en op de EA site zie ik dat er ook een champions editie komt naar de Switch: https://www.easports.com/.../fifa-19-pre-order-offers
Alleen heb ik geen idee hoe ik deze kan pre-orderen. De EA site heeft geen link, de Nintendo site rept er niet over (eShop ook niet) en via de winkels is alleen de standard editie verkrijgbaar?!
Alleen heb ik geen idee hoe ik deze kan pre-orderen. De EA site heeft geen link, de Nintendo site rept er niet over (eShop ook niet) en via de winkels is alleen de standard editie verkrijgbaar?!
EA gaat vandaag elk uur een (nieuwe?) icon presenteren:
Coming soon: One #ICON every hour. This is the #ClassOf19 #FIFA19 #FUT
En om 9 uur werd Socrates gepresenteerd:

En om 10 uur Gatusso:

En om 10 uur Gatusso:

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 05-09-2018 10:47 ]
Ik vind een paar Icons een leuke toevoeging maar heb nu het idee dat we worden doodgegooid met al deze Icons.Jaap. schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:42:
EA gaat vandaag elk uur een (nieuwe?) icon presenteren:
[afbeelding]
En om 10 uur Gatusso:
[afbeelding]
Het is een commerciële tsunami wat op ons afkomt.RR21 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:56:
[...]
Ik vind een paar Icons een leuke toevoeging maar heb nu het idee dat we worden doodgegooid met al deze Icons.
Eens, en het 'nadeel' is dat ze significant beter zijn dan 'normale' spelers waardoor iedereen na verloop van tijd (mede door het brakke chemistry systeem) met dezelfde spelers / teams speelt, waardoor je 90% van de spelers eigenlijk niet of nooit ziet.RR21 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:56:
[...]
Ik vind een paar Icons een leuke toevoeging maar heb nu het idee dat we worden doodgegooid met al deze Icons.
11 uur: Figo:

[ Voor 7% gewijzigd door Jaap. op 05-09-2018 11:03 ]
De cashcow wordt steeds meer gemolken! bah bah
Die Socrates heeft een 5* wf en is 1.95. Ideale cam?
Ben benieuwd of we wel weer moeten wachten op de "goede" icons tot het einde van FIFA.
Meastro kaart erop en knallen. Snelheid is niet heel bepalend voor cam.Vissert schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:04:
Die Socrates heeft een 5* wf en is 1.95. Ideale cam?
(bean zat al stiekem te kijken of dit een leuke optie in het team was)
[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 05-09-2018 11:05 ]
Ik ga dit jaar sowieso voor een RTG aangezien ik vorig jaar heb gezien hoe eenvoudig dit eigenlijk is en heb daarom ook de basis versie etc besteld. Misschien ga ik het ook wel zonder icons doen, maakt het toch wat meer 2019 ipv een all star team.
en dan per ongeluk een icon uit de welcome packs trekken
[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 05-09-2018 11:11 ]
Wanneer kun je eigenlijk de app downloaden en beginnen met handelen?
Wat is dat RTG precies, wat houdt dat in?Jaap. schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:09:
Ik ga dit jaar sowieso voor een RTG aangezien ik vorig jaar heb gezien hoe eenvoudig dit eigenlijk is en heb daarom ook de basis versie etc besteld. Misschien ga ik het ook wel zonder icons doen, maakt het toch wat meer 2019 ipv een all star team.
Road To Glory.
Dus geen packs etc kopen met FIFA points., maar gewoon je team ontwikkelen/upgraden middels pakjes die je krijgt van weekend league, Squad battles en door handelen en spelen.
Road to glory - waarbij mijn invulling is dat ik buiten de aanschaf van de basisversie geen cent meer investeer in packs of draft tokens etc. Voorheen kocht ik in het begin altijd voor een aantal tientjes fifa points om zo een vliegende start te kunnen maken. Vorig jaar eigenlijk al gezien dat dit totaal niet nodig is als je bereid bent om veel tijd te investeren. En aangezien ik het handelen leuker vind dat spelen is dat voor mij prima te doen.
Concreet wat ik vorig jaar heb gedaan en dit jaar is bronze packs kopen > waardevolle spelers verkopen/bewaren voor marquee matchups /league sbc's > periodiek alle waardeloze kaarten in de bronze upgrade gooi, waaruit ik dus silvers krijg, waarmee ik het zelfde doe en dus periodiek silver upgrades naar gold kaarten doe. Zo gebruik je alles en een bijkomend voordeel is dat je dusdanig veel bronzen consumables krijgt, dat je alle gouden die je van weekend league etc krijgt linea recta kan verkopen.
Kost wel veel tijd, maar ik heb me er goed mee vermaakt
Meer info hier: Nick28T PMRTG op youtube. Hij doet exact hetzelfde en ik heb vorig jaar veel van zijn methodes overgenomen, omdat het simpelweg werkt.
[ Voor 9% gewijzigd door Jaap. op 05-09-2018 12:02 ]
Ik dacht dat RtG juist zonder handelen was? Maar enkel door WL en SB te spelen + SBC's te voltooien packs verzamelen en van de spelers die je daaruit krijgt je team maken.Bean77 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:19:
[...]
Road To Glory.
Dus geen packs etc kopen met FIFA points., maar gewoon je team ontwikkelen/upgraden middels pakjes die je krijgt van weekend league, Squad battles en door handelen en spelen.
Als bovenstaande RtG is dan heb ik nog nooit anders gedaan dan RtG whaha