Is de demo al te downloaden? Ik kan hem nog niet vinden in de shop.
Zal pas vanavond zijn denk ik.servival7 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:01:
Is de demo al te downloaden? Ik kan hem nog niet vinden in de shop.
Ze zouden ook eens voor gunstige tijden voor Europa hanteren
Ik begreep 3 uur vanmiddag UK tijd
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
dus 16:00 hierRoyz schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:51:
Ik begreep 3 uur vanmiddag UK tijd
psn: taker-mart
Ik heb toch even EA nederland gebeld hoe het nou zit met die lootbox regels. Hij vertelde mij dat we ons geen zorgen hoeven te maken. Het bericht wat belgie naar buiten heeft gebracht klopt niet 100%. Zij vinden dat er niks is veranderd maar dat is dus al onjuist. De pack odds is dus de maatregel die moest worden genomen en is niet vrijwillig gedaan. Schijnbaar kan je voor fifa 18 ook al pack odds zien op de website maar dat heb ik nog niet kunnen vinden.
Waarom EA dus nu ook naar de rechter gaat is omdat de uitspraak geldt voor heel Europa. Dat zou dus betekenen mocht Belgie winnen wat dus denk ik niet gaat gebeuren zou FUT in heel europa gaan verdwijnen.
Waarom EA dus nu ook naar de rechter gaat is omdat de uitspraak geldt voor heel Europa. Dat zou dus betekenen mocht Belgie winnen wat dus denk ik niet gaat gebeuren zou FUT in heel europa gaan verdwijnen.
helaas heeft belgie bij nba 2k wel gewonnen , maar in nba 2k is het nog krommer ... in belgie is de manier om te kopen met echt geld eruit gehaald , maar in nederland is het kopen wel mogelijk alleen hebben ze hier de transfer markt uitgeschakeld ... wat het spel niet meer winstgevend maakt voor jezelf ... stel je trekt een lebron james dan kan je die alleen maar quick sellen . echt een absurd iets dat belgie wel de transfer markt heeft maar nederland niet ...maversne schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:29:
Ik heb toch even EA nederland gebeld hoe het nou zit met die lootbox regels. Hij vertelde mij dat we ons geen zorgen hoeven te maken. Het bericht wat belgie naar buiten heeft gebracht klopt niet 100%. Zij vinden dat er niks is veranderd maar dat is dus al onjuist. De pack odds is dus de maatregel die moest worden genomen en is niet vrijwillig gedaan. Schijnbaar kan je voor fifa 18 ook al pack odds zien op de website maar dat heb ik nog niet kunnen vinden.
als ze dit in fifa ook gaan doen dan stop ik ermee met dat hele fut
psn: taker-mart
Ja NBA is anders dan fifa maar zonder transfermarkt is het wel klaar met fifa. Dan kan je letterlijk niks. Volgens hem als er al nieuws was geweest was dat al gecommuniceerd geweest.taker1987 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:40:
[...]
helaas heeft belgie bij nba 2k wel gewonnen , maar in nba 2k is het nog krommer ... in belgie is de manier om te kopen met echt geld eruit gehaald , maar in nederland is het kopen wel mogelijk alleen hebben ze hier de transfer markt uitgeschakeld ... wat het spel niet meer winstgevend maakt voor jezelf ... stel je trekt een lebron james dan kan je die alleen maar quick sellen . echt een absurd iets dat belgie wel de transfer markt heeft maar nederland niet ...
als ze dit in fifa ook gaan doen dan stop ik ermee met dat hele fut
Wat is er mis met een transfermarkt zonder pakjes? Ik vind sowieso dat gokken in games verboden moet worden, dus ik sta ik hoop wel dat er snel wordt ingegrepen.maversne schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:46:
[...]
Ja NBA is anders dan fifa maar zonder transfermarkt is het wel klaar met fifa. Dan kan je letterlijk niks. Volgens hem als er al nieuws was geweest was dat al gecommuniceerd geweest.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Juist andersom. Wel pakjes maar geen transfermarkt. Ik heb liever geen pakjes maar wel een markt dan geen markt maar wel packs. Dat laatste is de doodsteek.Royz schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:48:
[...]
Wat is er mis met een transfermarkt zonder pakjes? Ik vind sowieso dat gokken in games verboden moet worden, dus ik sta ik hoop wel dat er snel wordt ingegrepen.
Maar waarom zou je ingame geen winst mogen maken. Het gaat erom dat je items eventueel kunt doorverkopen voor echt geld. In fifa zelf kan dat niet en EA heeft ook altijd aangegeven dat de items geen economische waarde heeft.
[ Voor 20% gewijzigd door maversne op 13-09-2018 14:53 ]
En waarmee wil je dan gaan handelen als er geen influx van spelers etc is?Royz schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:48:
[...]
Wat is er mis met een transfermarkt zonder pakjes? Ik vind sowieso dat gokken in games verboden moet worden, dus ik sta ik hoop wel dat er snel wordt ingegrepen.
Niet om jou, maar ik vind die hele discussie en dat standpunt zo'n flauwekul. Er verplicht je niemand om geld in te stoppen, je kan ook wat harder voor je zelf zijn en het niet doen. Waarom moet het voor je geregeld worden, waarmee je direct ook medespelers treft die wel bereid zijn geld er in te stoppen?
Je hebt toch gewoon rewards waar spelers uit komen. Elke week WL spelen en je hebt dikke packs elke week. Die spelers kan je verhandelen. Dus hoezo denken jullie dat er geen handel is zonder gekochte packs?Jaap. schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:34:
[...]
En waarmee wil je dan gaan handelen als er geen influx van spelers etc is?
Niet om jou, maar ik vind die hele discussie en dat standpunt zo'n flauwekul. Er verplicht je niemand om geld in te stoppen, je kan ook wat harder voor je zelf zijn en het niet doen. Waarom moet het voor je geregeld worden, waarmee je direct ook medespelers treft die wel bereid zijn geld er in te stoppen?
Ik ga er vanuit dat als jij packs wil afschaffen, dat dit voor alle packs geldt en dan heb je zoals ik al zei geen influx van spelers meer. Wat je eigenlijk bedoelt is dus het afschaffen van packs die je kan kopen.Royz schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:41:
[...]
Je hebt toch gewoon rewards waar spelers uit komen. Elke week WL spelen en je hebt dikke packs elke week. Die spelers kan je verhandelen. Dus hoezo denken jullie dat er geen handel is zonder gekochte packs?
Daar draait het toch om? Met echt geld packs kopen, dat is een gok want je weet niet WAT je koopt.Jaap. schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:01:
[...]
Ik ga er vanuit dat als jij packs wil afschaffen, dat dit voor alle packs geldt en dan heb je zoals ik al zei geen influx van spelers meer. Wat je eigenlijk bedoelt is dus het afschaffen van packs die je kan kopen.
Demo is uit op PS4 en PC.... maar helaas nog niks op de xbox
[ Voor 6% gewijzigd door Royz op 13-09-2018 16:11 ]
Ik moest de systeemsoftware updaten op ps4 en nu doet de store het niet meer.. Lekker dit
Volgens mij gaat het om het mechanisme dat je niet weet wat je krijgt uit een pack en dat dat nergens te herleiden is (was) en dat is ongeacht je de pack koopt of krijgt gelijk. Dus ik neem aan dat als packs aan de ene kant verboden worden, ze ook aan de andere kant niet onveranderd blijven.Royz schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:05:
[...]
Daar draait het toch om? Met echt geld packs kopen, dat is een gok want je weet niet WAT je koopt.
Anyway; ik zie wel wat er gaat gebeuren. Denk niet dat het zo'n vaart gaat lopen voor dit jaar.
systeemsoftware stond al eerder op de dag klaar. Ik heb daarna nog gewoon kunnen spelen. Maar momenteel is er idd een storing op het ps netwerk.jongf7 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:14:
Ik moest de systeemsoftware updaten op ps4 en nu doet de store het niet meer.. Lekker dit
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Eerder op de dag was ik nog op werk 
precies 4 uur thuis gekomen.
precies 4 uur thuis gekomen.
Op ps4 kwestie van blijven proberen. Als je de store selecteert maar niet opent komt de demo onderin beeld en kun je direct naar die pagina. Alsnog grote kans op errors maar je hoeft niet verder door de store te navigeren als je er een keer door komt 😊
https://store.playstation...11608_00-FIFA19PREORSTAEU
Als ik probeer de demo klik, krijg een rood raar icoontje
Als ik probeer de demo klik, krijg een rood raar icoontje
Ja, had ik ook, de store via de browser werkt ook niet echt op het moment.
Voor Xbox: https://www.xbox.com/nl-nl/games/fifa-19 of direct (indien werkt): https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab
"FIFA 19-demo is momenteel niet beschikbaar."
"FIFA 19-demo is momenteel niet beschikbaar."
[ Voor 12% gewijzigd door noodel1988 op 13-09-2018 16:43 ]
IK heb via me browser op de pc de demo klaar gezet voor downloaden op mijn PS4, werkt doorgaans het snelst.jongf7 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:37:
Ja, had ik ook, de store via de browser werkt ook niet echt op het moment.
Hoe dan? Bij mij gebeurt er niks via die knop.Lorenzoaliandro schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:44:
[...]
IK heb via me browser op de pc de demo klaar gezet voor downloaden op mijn PS4, werkt doorgaans het snelst.
Sleeon schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:51:
[...]
Hoe dan? Bij mij gebeurt er niks via die knop.

Zo heb ik hem nu staan, daarna download ie automatisch als ik me ps4 aan heb staan.
Gelukt!Lorenzoaliandro schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:55:
[...]
[Afbeelding]
Zo heb ik hem nu staan, daarna download ie automatisch als ik me ps4 aan heb staan.
Op de Xbox nog niets
Edit: nu wel met de eerder genoemde link icm
VPN
VPN
[ Voor 56% gewijzigd door Steven030 op 13-09-2018 18:01 ]
Nu een paar wedstrijden gespeeld en is toch altijd weer even wennen. Valt wel op dat ik voor m'n gevoel de steekpass knop veel langer moet indrukken dan bij FIFA 18, waardoor ik soms te lang nodig heb en de bal verlies. Daarbij ook al meerdere keren per wedstrijd recht tegen een tegenstander aangebotst wat een knullig effect geeft. Schieten voelt ook wel wat anders aan. Commentaar vind ik trouwens wel waardeloos, hoop dat de standaard Engelse commentatoren wel gewoon weer beschikbaar zijn in de volledige versie.
Verder leuk om CL-tune en aankleding te hebben, maar grafisch lijkt er niet veel veranderd te zijn.
Verder leuk om CL-tune en aankleding te hebben, maar grafisch lijkt er niet veel veranderd te zijn.
Dus wij zijn een paar uur later aan de beurtSteven030 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:25:
Op de Xbox nog niets
VPN
Dat dacht ik eerst ook ... zal wel 7 uur worden, maar op de Xbox doet ie het nu wel bij mij (via de hierboven beschreven links) .. dus VPN niet langer nodig. Hij download nu.noodel1988 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:47:
[...]
Dus wij zijn een paar uur later aan de beurt
Hier hetzelfdejongf7 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:14:
Super slecht dit
Ik wacht wel af
Kijk bij een vriend of hij fifa19 demo aan het spelen is. Als je daar heen gaat kun je ook de demo downloaden. Dan doet hij het wel.
Hij doet het opeens via de store. Meerdere keren proberen dus
Hier deed de store het ook even niet en daarna wel gewoon. Hij is denk ik ondertussen gedownload.
I like how you keep the mouse running...
Dit jaar wil ik weer eens Fifa proberen, kijken of het weer bevalt. Laatste jaren PES gespeeld, maar dat maakt te weinig progressie dit jaar en aan de Career mode hebben ze niks verbeterd. Beetje afwisseling is goed en Fifa's online ervaring is toch superieur.
De demo net even geprobeerd. Het voelt weer vertrouwd aan, mijn laatste Fifa was Fifa 14. Ik heb zelfs haast het idee dat er gevoelsmatig weinig veranderd is sinds toen. Grafisch valt me wel wat tegen, maar de algehele sfeer is goed. En de skillmoves met de rechterstick heb ik toch wel gemist, ik pakte gelijk mijn muscle memory van 4 jaar geleden weer op
De demo net even geprobeerd. Het voelt weer vertrouwd aan, mijn laatste Fifa was Fifa 14. Ik heb zelfs haast het idee dat er gevoelsmatig weinig veranderd is sinds toen. Grafisch valt me wel wat tegen, maar de algehele sfeer is goed. En de skillmoves met de rechterstick heb ik toch wel gemist, ik pakte gelijk mijn muscle memory van 4 jaar geleden weer op
Net ook de demo gespeeld. Voor mijn gevoel niet veel veranderd (low-driven is nu lastiger/andere knoppencombinatie?). Heb wel het idee dat mijn teamgenoten wat IQ-punten erbij hebben gekregen en wat meer betere loopacties maken.
De demo heeft mij niet kunnen overtuigen, spelers bewegen iets soepeler en er zit iets meer variatie in de speler modellen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Speelt vergelijkbaar met de WK variant uit Fifa 18. In de basis is het gewoon dezelfde game als 18, en met wat EA verdient verwacht ik meer. Zo lijken de balphysics lijken nauwelijks veranderd, de keepers idem en de gameplay vind ik echt veel te snel. Het is vooral weer allemaal cosmetisch, menu's zien er weer wat anders uit, CL toegevoegd, etc. Maar in de basis is het een KLEINE update van FIFA 18. Ik ga er mijn geld niet aan uitgeven.
Klein vraagje tussendoor: heeft iemand enig idee hoe je de default language aan kunt passen in FIFA bij de PS4? Anders gezegd: hoe kan ik zorgen dat bij opstarten van het spel het vlaggetje automatisch op Engels staat ipv Nederlands? Kan het bij instellingen niet vinden namelijk.
Verwijderd
Spel ziet er goed uit, vooral de details in de spelergezichten komt goed naar voren. Keepers zijn overigens wel zwak. Wat heeft EA daarmee gedaan.
Hoor van vele die de versie in Berlijn hebben gespeeld de demo niet in de verste verte in de buurt komt van de final versie.
En uiteindelijk koop je het net als de rest want er is geen betere voetbalgame met dezelfde hoeveelheid aan spelers.El Profesor schreef op donderdag 13 september 2018 @ 20:03:
De demo heeft mij niet kunnen overtuigen, spelers bewegen iets soepeler en er zit iets meer variatie in de speler modellen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Speelt vergelijkbaar met de WK variant uit Fifa 18. In de basis is het gewoon dezelfde game als 18, en met wat EA verdient verwacht ik meer. Zo lijken de balphysics lijken nauwelijks veranderd, de keepers idem en de gameplay vind ik echt veel te snel. Het is vooral weer allemaal cosmetisch, menu's zien er weer wat anders uit, CL toegevoegd, etc. Maar in de basis is het een KLEINE update van FIFA 18. Ik ga er mijn geld niet aan uitgeven.
Klopt, het is zoals we allemaal al wisten een copy/paste versie geworden met enkele beperkte aanpassingen/wijzigingen. Nu maar afwachten hoe commercieel EA FUT gaat uitbuiten.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ben het niet van plan. Voorlopig speel ik ruim 3 weken PES 2019 naar alle tevredenheid nu. En nee, wat betreft gimmicks kan het niet concurreren met FUT. Maar oh wat is de gameplay verschrikkelijk vet!stomley schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:25:
[...]
En uiteindelijk koop je het net als de rest want er is geen betere voetbalgame met dezelfde hoeveelheid aan spelers.
Ik hoop dat je er in ieder geval nog wel wat plezier aan kan beleven BeanBean77 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:29:
Klopt, het is zoals we allemaal al wisten een copy/paste versie geworden met enkele beperkte aanpassingen/wijzigingen. Nu maar afwachten hoe commercieel EA FUT gaat uitbuiten.
Zolang @Vissert mij niet elke keer een doodschop geeft ingame moet dat voorlopig wel lukken.El Profesor schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:38:
[...]
Ik hoop dat je er in ieder geval nog wel wat plezier aan kan beleven Bean
Ik hoop tot de TOTS leuk te kunnen spelen, maar wacht het af. Ik zal ook niet verbaasd zijn als dit mijn laatste fifa gaat zijn.
Ik heb wel echt zin in fifa 19. Lekker op 0 beginnen in fut en weer je eigen omhoog werken
Precies dit. Ik had ook al verwacht dat het een copy/paste zou zijn met als grootste update de player rosters, maar dat weerhoudt mij niet om 'm toch weer te kopen. De meeste tijd spendeer ik toch in de webapp en met friendly's onder het genot van een biertje met vrienden. Aan de ene kant schandalig dat zo'n update wel weer 4 tientjes moet kosten, maar anderzijds is het me dat ook wel waard gezien de tijd ik er in steek en het plezier dat ik er uit haal.maversne schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:41:
Ik heb wel echt zin in fifa 19. Lekker op 0 beginnen in fut en weer je eigen omhoog werken
Klein weekje nog (naar schatting) tot de webapp
Je PS4 ook Engels instellen vermoed ik.OosterF schreef op donderdag 13 september 2018 @ 20:58:
Klein vraagje tussendoor: heeft iemand enig idee hoe je de default language aan kunt passen in FIFA bij de PS4? Anders gezegd: hoe kan ik zorgen dat bij opstarten van het spel het vlaggetje automatisch op Engels staat ipv Nederlands? Kan het bij instellingen niet vinden namelijk.
Verwijderd
Wanneer gaat de fifa19 webapp up. Enige etea? dan hoop ik toch dat ze ooit een fifa street mode zullen implenteren een soort gelijke mode als nba variant.
Ik hoor net van iemand dat je dus in EA Madden 19 geen madden points kan kopen in Nederland en Belgie sinds dat die game uit is. Kan iemand dit bevestigen. Dat gaat er dan ook gebeuren met fifa.
Of het nou waar is weet ik niet omdat je namelijk gewoon Madden 19 punten kan kopen via Xbox Store en via bol.com . Fifa 19 punten staan er ook al op bij bol.com
Of het nou waar is weet ik niet omdat je namelijk gewoon Madden 19 punten kan kopen via Xbox Store en via bol.com . Fifa 19 punten staan er ook al op bij bol.com
[ Voor 36% gewijzigd door maversne op 14-09-2018 03:03 ]
In de demo kan je zien naar welke speler je switch als je geen balbezit hebt. I like that.
Schieten is nog wel ff leren.
Maar in mijn ogen ziet fifa19 er beter uit dan 18.
De animaties lijken vloeiender.
Schieten is nog wel ff leren.
Maar in mijn ogen ziet fifa19 er beter uit dan 18.
De animaties lijken vloeiender.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dat viel mij ook inderdaad op, kon er verder nog geen functie bij achterhalen (pressing met die speler bijvoorbeeld).Pykow schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 06:54:
In de demo kan je zien naar welke speler je switch als je geen balbezit hebt. I like that.
Ieder zo zijn smaakEl Profesor schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:33:
[...]
Ben het niet van plan. Voorlopig speel ik ruim 3 weken PES 2019 naar alle tevredenheid nu. En nee, wat betreft gimmicks kan het niet concurreren met FUT. Maar oh wat is de gameplay verschrikkelijk vet!
Ik heb gisteren ook even één potje gespeeld. Ik ben wel positief. De menu's zien er erg gelikt uit.
Over het algeheel merk je kleine verschillen. Timed schieten zie ik als een vooruitgang, daarnaast kan je met de rechter tumb stick de bal 'aannemen'. Heeft iemand enig idee hoe je dit ingame moet toepassen? Tot nu toe lijk ik het enkel te gebruiken om de bal op te liften en vervolgens mee te nemen. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is?
Over het algeheel merk je kleine verschillen. Timed schieten zie ik als een vooruitgang, daarnaast kan je met de rechter tumb stick de bal 'aannemen'. Heeft iemand enig idee hoe je dit ingame moet toepassen? Tot nu toe lijk ik het enkel te gebruiken om de bal op te liften en vervolgens mee te nemen. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is?
Je ziet dan naar welke speler je volgende switch gaat, dat is fijnFraaank schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 07:34:
[...]
Dat viel mij ook inderdaad op, kon er verder nog geen functie bij achterhalen (pressing met die speler bijvoorbeeld).
Ik overweeg geen van beide te kopen maar heb wel beide demo's gespeeld. Ik kan echt zo niet wennen aan PES. Het lijkt wel alsof ik daar op schaatsen op een voetbalveld sta zo onnatuurlijk voelt alles aan. Wat dat betreft vond ik de FIFA demo direct veel fijner (maar goed, dat kan natuurlijk liggen aan het feit dat ik ook van FIFA af kom).stomley schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 07:46:
[...]
Ieder zo zijn smaakik vind gameplay van PES zo verschrikkelijk dat ik er gewoon niet aan kan wennen en er ook niet mee verder wil.
Timed schieten vind ik wel vet, daarmee is wel de knoppen combinatie van low driven veranderd. En dat aannemen door de rechter stick in te duwen is bruut, wipt ie de bal op en door daarna direct te schieten maakt je speler een halve omhaalGoelan schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:12:
Ik heb gisteren ook even één potje gespeeld. Ik ben wel positief. De menu's zien er erg gelikt uit.
LB & RB + Bservival7 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:53:
Hoe schiet je nu low driven dan?
L1 & R1 + O
Gister even twee potjes gespeeld. Ik dacht, dat word even wennen na mijn laatste potjes ergens in januari te hebben gespeeld. Maar dat viel dus gruwelijk mee, of tegen. Vind het juist wel leuk om opnieuw "goed" te moeten worden. Maar in de demo versla ik alles op legendarisch met speels gemak. Wat is de AI slecht in de demo.
Maar uit eerdere ervaringen, bij Fifa 18 had ik dat namelijk ook, speel je op het hoogste niveau en tik je de PC met alle gemak van de wereld van de mat. Zodra de echte game er is had ik toch even moeite met professioneel niveau, na twee weekjes zat ik dan wel weer snel op legendarisch. Afijn, ik ga toch niet veel potjes tegen de PC spelen, hoogstens wat squad battles en FUT Rivals.
Ik vind dat je bij Fifa zeker niet kunt oordelen op het echte spel, snap ook niet waarom EA een demo er in doet van toen het spel waarschijnlijk pas was voor de vakantie (enkel wat spelersupdates).
Ik krijg er in ieder geval wel weer zin in om FUT WL te gaan rocken! Dit jaar voor het eerst op PC dus ben erg benieuwd qua niveau verschil t.o.v. de console.
Maar uit eerdere ervaringen, bij Fifa 18 had ik dat namelijk ook, speel je op het hoogste niveau en tik je de PC met alle gemak van de wereld van de mat. Zodra de echte game er is had ik toch even moeite met professioneel niveau, na twee weekjes zat ik dan wel weer snel op legendarisch. Afijn, ik ga toch niet veel potjes tegen de PC spelen, hoogstens wat squad battles en FUT Rivals.
Ik vind dat je bij Fifa zeker niet kunt oordelen op het echte spel, snap ook niet waarom EA een demo er in doet van toen het spel waarschijnlijk pas was voor de vakantie (enkel wat spelersupdates).
Ik krijg er in ieder geval wel weer zin in om FUT WL te gaan rocken! Dit jaar voor het eerst op PC dus ben erg benieuwd qua niveau verschil t.o.v. de console.
Dat vind ik ook het leukstemaversne schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:41:
En dat dan online, gaat meer leven dan zo'n demo
Heb wel het idee dat het steeds minder lang leuk is om met een starterteampje te spelen. Mensen gooien er nu zoveel geld in dat heel veel na een week al een vrij dik team hebben. Vroegâh was dat leuker imo.
Compleet mee eens, ik speel een paar potjes in de demo en heb het dan wel weer gezien. Is kijken of Origin Premier Access mij dit jaar gaat helpen.Harribo schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:36:
[...]
Dat vind ik ook het leukste
En dat dan online, gaat meer leven dan zo'n demo
Was vorig jaar niet echt het geval (op PC tenminste). Er zijn natuurlijk zat mensen die dit doen, maar er zijn er veel meer die een RTG beginnen of er een tientje insteken.Gurbuh schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:42:
Heb wel het idee dat het steeds minder lang leuk is om met een starterteampje te spelen. Mensen gooien er nu zoveel geld in dat heel veel na een week al een vrij dik team hebben. Vroegâh was dat leuker imo.
Bovendien heb je in het begin van de game altijd een paar goeie meta spelers (Bakayoko, Bailly) die in het begin nog redelijk te betalen zijn en die OP als de neten zijn.
Dat is een beetje waar ik op gok, RTG met OP spelers en dan hopelijk wat succes behalen in de WL en vanaf dan rewards openen... Hopelijk mis ik niet de boot hahaFraaank schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:47:
[...]
Was vorig jaar niet echt het geval (op PC tenminste). Er zijn natuurlijk zat mensen die dit doen, maar er zijn er veel meer die een RTG beginnen of er een tientje insteken.
Bovendien heb je in het begin van de game altijd een paar goeie meta spelers (Bakayoko, Bailly) die in het begin nog redelijk te betalen zijn en die OP als de neten zijn.
Wat is voor jou de definitie van RTG?Royz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:54:
[...]
Dat is een beetje waar ik op gok, RTG met OP spelers en dan hopelijk wat succes behalen in de WL en vanaf dan rewards openen... Hopelijk mis ik niet de boot haha
Niet handelen en geen packs kopen. Alleen door spelen een team bouwen?
Gisteren de demo geprobeerd, schrik ik er toch wel van dat FIFA zo'n grote achterstand heeft op PES qua gameplay. Ook de graphics niet heel geweldig, mijn keuze is gemaakt
Spelen en rewards van SBC's dan ook?Royz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:56:
[...]
Sommigen verstaan handelen wel onder RTG maar sommigen ook niet en die laatste doen het dus puur met spelers die ze uit rewards / SBC's krijgen
Ik heb vorig jaar echt gestreden door overal aan mee te doen, ik wil dat niet meer. Spelen en ik zie wel waar ik terecht kom... ik had eigenlijk altijd meer respect als iemand met bakayoko mij versloeg terwijl ik gullit had. ik probeer dat nu om te draaien dit jaarJoster schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:59:
[...]
Spelen en rewards van SBC's dan ook?
Sommigen verstaan handelen wel onder RTG maar sommigen ook niet en die laatste doen het dus duur puur met spelers die ze uit rewards / SBC's krijgen
Ergens zou ik willen dat ik gewoon heel tranquilo fut kan spelen hehe. SBC's voltooien wordt haast dwangmatig en v.w.b. investeren en handelen wil ik ook de bandwagon niet missen ofzo. Heel irritant, dus daarom misschien maar geen Fifa kopenRoyz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:02:
[...]
Ik heb vorig jaar echt gestreden door overal aan mee te doen, ik wil dat niet meer. Spelen en ik zie wel waar ik terecht kom... ik had eigenlijk altijd meer respect als iemand met bakayoko mij versloeg terwijl ik gullit had. ik probeer dat nu om te draaien dit jaar
Royz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:56:
[...]
Joster schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:59:
[...]
Spelen en rewards van SBC's dan ook?
Sommigen verstaan handelen wel onder RTG maar sommigen ook niet en die laatste doen het dus duur puur met spelers die ze uit rewards / SBC's krijgen
Geen geld erin stoppen, maar wel handelen. Dat is in ieder geval mijn definitie, beetje aangehouden door naar AA9Skills te kijken afgelopen FIFA. De beste man wordt alleen wel super irritant, zeker door de manier hoe dom hij zich af en toe gedraagd/speelt. Weinig kennis over spelers (zo komt het op mij over), weinig interesse in de market en het hypen van alle video's in caps (OMG THIS PLAYER IS A MUST BUY). Maar dit is geen Youtuber-reviewtopic, excuus

Heb zowel PES als FIFA de laatste jaren gespeeld. Ga toch elke keer terug naar FIFA. De licenties, interface, maar vooral SFEER trekt mij in FIFA enorm. Als ik PES speel krijg ik altijd zo'n lonely gevoel.. verschrikkelijke interface waardoor ik een bepaalde afstand naar die game krijg.
FIFA 19 demo bevalt me wel. Het is weer een ander "gevoel" dan de vorige.. De 2e speler switch indicator is fijn (goed gejat van PES). Timed shooting brengt een leuk nieuw element, waar ik vooralsnog erg slecht in ben. Sommige bewegingen zijn nog een beetje clunky... maar verwacht dat dit wel iets beter gaat worden in de volledige versie.
Ik merk nog iets anders, weet niet goed hoe ik dat gevoel moet omschrijven, maar in fifa 18 zag je vaak van te voren al obv positie wie een kopbal ging winnen.. nu is dat echt anders.. een goede kopper kan vanuit een in fifa 18 kansloze positie toch een duel winnen. Dat vind ik wel een prettige verandering! Graphics zijn weer net wat mooier, en prima voor mij. Championsleague sfeer is erg bruut.
Laatste jaren altijd flink wat Euro's in FUT gestoken. Voornamelijk kort na de release. Daarna weer teleurgesteld in hoe scripted de online wereld van Fifa is. Ik ga dit jaar lekker offline fifa spelen. Wellicht een RTG in FUT (offline/online). Ook even kijken wat de ervaring van andere hiermee is.
FIFA 19 demo bevalt me wel. Het is weer een ander "gevoel" dan de vorige.. De 2e speler switch indicator is fijn (goed gejat van PES). Timed shooting brengt een leuk nieuw element, waar ik vooralsnog erg slecht in ben. Sommige bewegingen zijn nog een beetje clunky... maar verwacht dat dit wel iets beter gaat worden in de volledige versie.
Ik merk nog iets anders, weet niet goed hoe ik dat gevoel moet omschrijven, maar in fifa 18 zag je vaak van te voren al obv positie wie een kopbal ging winnen.. nu is dat echt anders.. een goede kopper kan vanuit een in fifa 18 kansloze positie toch een duel winnen. Dat vind ik wel een prettige verandering! Graphics zijn weer net wat mooier, en prima voor mij. Championsleague sfeer is erg bruut.
Laatste jaren altijd flink wat Euro's in FUT gestoken. Voornamelijk kort na de release. Daarna weer teleurgesteld in hoe scripted de online wereld van Fifa is. Ik ga dit jaar lekker offline fifa spelen. Wellicht een RTG in FUT (offline/online). Ook even kijken wat de ervaring van andere hiermee is.
Ja daar dacht ik ook aan, maar ik share games met iemand die hem sowieso pre-ordered dus ik krijg hem gepushed op mijn xbox. Ik probeer mezelf echt te forceren om me eraan te houdenJoster schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:05:
[...]
Ergens zou ik willen dat ik gewoon heel tranquilo fut kan spelen hehe. SBC's voltooien wordt haast dwangmatig en v.w.b. investeren en handelen wil ik ook de bandwagon niet missen ofzo. Heel irritant, dus daarom misschien maar geen Fifa kopen

Iemand al kunnen bevestigen dat wat staat staat te wachten in fifa nu al in Madden is voor NL en BE? Dat je geen madden points kan kopen. Hopelijk heeft iemand het kunnen vinden.
Verwijderd
Gebeurt niks. Via een bepaalde knop kan je in de store de kans op een bepaalde kaart zien.maversne schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:18:
Iemand al kunnen bevestigen dat wat staat staat te wachten in fifa nu al in Madden is voor NL en BE? Dat je geen madden points kan kopen. Hopelijk heeft iemand het kunnen vinden.
Die SBCs zijn eerder het verslavende probleem, dan het kopen van packs bij mij haha. Echt handelen doe ik niet aan, veel te veel gedoe en tijdrovend, maar SBCs...Joster schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:05:
[...]
Ergens zou ik willen dat ik gewoon heel tranquilo fut kan spelen hehe. SBC's voltooien wordt haast dwangmatig en v.w.b. investeren en handelen wil ik ook de bandwagon niet missen ofzo. Heel irritant, dus daarom misschien maar geen Fifa kopen
Moet wel zeggen, heb met wat mazzel in packs vorig jaar al heel vroeg Rui Costa te pakken kunnen krijgen. Die heb ik echt 75% van de tijd gebruikt. Aan de ene kant leuk, want een Icon, maar aan de andere kant forceerde ik mezelf om hem te gebruiken, dus niet echt plek voor een andere speler.
EA heeft aangegeven niets te veranderen omdat ze de packs niet als loot boxes zien,
Dat gaan ze in Belgie nu onderzoeken.
Enkel de kans op bijvoorbeeld een 81+ kaart wordt nu weergegeven.
Dat gaan ze in Belgie nu onderzoeken.
Enkel de kans op bijvoorbeeld een 81+ kaart wordt nu weergegeven.
[ Voor 22% gewijzigd door dutchgio op 14-09-2018 10:35 ]
Idem, kopen van packs doe ik niet en is ook helemaal niet nodig als je de tijd hebtFraaank schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:33:
[...]
Die SBCs zijn eerder het verslavende probleem, dan het kopen van packs bij mij haha.
Handelen is dus ook iets wat ik "niet kan missen". Ik baalde er vorig jaar steeds van dat ik die markt zo nodig in de gaten moest houden, veel ging handelen / investeren, etc. Zou willen dat ik dat gewoon los kon laten hahah.Echt handelen doe ik niet aan, veel te veel gedoe en tijdrovend, maar SBCs...
Benieuwd welke spelers er in het begin zo gehyped gaan worden dat ze al snel een prijsverhoging krijgen. Twee jaar terug was dat Martial & Memphis. Vorig jaar was dat volgens mij Bakambu IF onder andere.
Hebben jullie vermoedens welke spelers het dit jaar zouden kunnen worden? Misschien is het een idee om zodra fifa gelaunched is het hier te posten welke spelers dat dit jaar zijn zodat degene die dat willen een hoop spelers kunnen opkopen. Blijft natuurlijk een gok, maar zo begin je wel vaak met een flinke voorsprong zonder dat je veel euro's er in moet steken.
Hebben jullie vermoedens welke spelers het dit jaar zouden kunnen worden? Misschien is het een idee om zodra fifa gelaunched is het hier te posten welke spelers dat dit jaar zijn zodat degene die dat willen een hoop spelers kunnen opkopen. Blijft natuurlijk een gok, maar zo begin je wel vaak met een flinke voorsprong zonder dat je veel euro's er in moet steken.
Koop spelers die in de OTW komen. Die raken uit de pakjes en zullen lekker stijgen. Zal later even kijken wie in aanmerking komen voor een OTW kaartMrNobody28 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:43:
Benieuwd welke spelers er in het begin zo gehyped gaan worden dat ze al snel een prijsverhoging krijgen. Twee jaar terug was dat Martial & Memphis. Vorig jaar was dat volgens mij Bakambu IF onder andere.
hoi
Voor mensen die de demo op de PS4 spelen, Je kan dit ook online tegen een vriend spelen via shared play. zo blijft de demo nog leuk tot en met de release...
Net nog even EA gebeld. Aardige gast aan de foon zei tegen mij dat er gewoon Fifa points en een transfermarkt beschikbaar is vanaf volgende week tijdens de early access releases. Hij had een interne training gehad en er was geen melding gedaan dat het er niet zou zijn.
Zo ga ik het ook doen; al twijfel ik nog hoe moeilijk ik het voor mezelf ga maken. Ik zit nog te denken om voor een pack only variant te gaan, waarbij ik dus voor mijn team compleet afhankelijk ben wat ik uit packs / rewards / sbc's krijg en de transfermarkt alleen gebruik voor het completen van die sbc's en/of handelen. De makkelijkere variant zou zijn om de transfermarkt wel te gebruiken voor spelers die ik in mijn team wil hebben.Fraaank schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:05:
[...]
Geen geld erin stoppen, maar wel handelen.
Wat ik sowieso ga doen is mijn club opbouwen door te spelen en de bronze pack method en buiten de vier tientjes die de basisversie op de pc me heeft gekost, geen euro meer te investeren..
Yarmolenko, Quincy Promes, Kevin Strootman, Cristiano Ronaldo (lol), Bernd Leno, Sokratis, Fred.Kr44nVogel schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:46:
[...]
Koop spelers die in de OTW komen. Die raken uit de pakjes en zullen lekker stijgen. Zal later even kijken wie in aanmerking komen voor een OTW kaart
Dik gedrukt heb ik altijd al gedaan, dus als ik voor mezelf spreek zou ik nu denk ik proberen te gaan voor het cursief gedrukteJaap. schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:37:
[...]
Zo ga ik het ook doen; al twijfel ik nog hoe moeilijk ik het voor mezelf ga maken. Ik zit nog te denken om voor een pack only variant te gaan, waarbij ik dus voor mijn team compleet afhankelijk ben wat ik uit packs / rewards / sbc's krijg en de transfermarkt alleen gebruik voor het completen van die sbc's en/of handelen. De makkelijkere variant zou zijn om de transfermarkt wel te gebruiken voor spelers die ik in mijn team wil hebben.
Wat ik sowieso ga doen is mijn club opbouwen door te spelen en de bronze pack method en buiten de vier tientjes die de basisversie op de pc me heeft gekost, geen euro meer te investeren..
Daar zit ik ook aan te denken, maar je kan pech hebben met packluck. Dat heeft als nadeel dat je eigenlijk nooit met de spelers speelt met wie je eigenlijk wil spelen, wat weer invloed heeft op de motivatie. Dus wat ik denk ik ga doen is starten met cursief en kijken hoelang ik dat volhoudtJoster schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:40:
[...]
Dik gedrukt heb ik altijd al gedaan, dus als ik voor mezelf spreek zou ik nu denk ik proberen te gaan voor het cursief gedrukte
Voordat Fifa 19 volgende week uitkomt net even de 10 hour trial van NBA Live 19 gedownload. Even UT opgestart. Ziet er wel grappig uit. Gelijk getest met NBA Points en die zijn gewoon beschikbaar (100 puntjes gekocht voor 89 cent). Transfermarkt ook beschikbaar. Tof spel wel. Even wat anders te doen voor een week totdat de 10 uurtjes over zijn
Fifa player card in het nieuws: https://www.telegraaf.nl/...ver-fifa19-rating-cruijff
Toch een prima rating voor cruijff ?noodel1988 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:55:
Fifa player card in het nieuws: https://www.telegraaf.nl/...ver-fifa19-rating-cruijff
Snap de ophef niet zo, al zouden ook de kaarten van maradona en Pele lager dan die van messi en ronaldo moeten zijn imho.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Grappig dat daar een nieuwsbericht van is. Persoonlijk vind ik het ook te laag en anders had je Maradona en Pele lager moeten maken.noodel1988 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:55:
De Telegraaf en Cruijff....maversne schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:09:
[...]
Grappig dat daar een nieuwsbericht van is. Persoonlijk vind ik het ook te laag en anders had je Maradona en Pele lager moeten maken.
Dat is precies de reden waarom ik dit jaar gewoon geen Fifa speel. EA heeft zo ongeveer monopolie en verkopen zo'n 25 miljoen exemplaren. Konami verkoopt misschien 1 - 2 miljoen exemplaren. EA brengt amper verandering in de gameplay, paar kleine tweaks zoals time shots (wat bijna niemand zal gebruiken, omdat low driven nog steeds erin zitten). Zodra EA de gameplay serieus op de schop gooit ga ik het weer overwegen.Sleeon schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:58:
Gisteren de demo geprobeerd, schrik ik er toch wel van dat FIFA zo'n grote achterstand heeft op PES qua gameplay. Ook de graphics niet heel geweldig, mijn keuze is gemaakt
Je vergeet het Johan Cruyf Foundation nog als bron
dutchgio schreef op donderdag 13 september 2018 @ 22:45:
[...]
Je PS4 ook Engels instellen vermoed ik.

Ontzettend logisch inderdaad. Dit was het. Dankje!
Maar dat is toch niet jouw probleem dan? Zo groot is het verschil in kwaliteit tussen de spelers echt niet, zeker in het begin van het spel als er nog weinig speciale spelers zijn. Heb op het eind van Fifa 18 nog een gouden teampje gemaakt met spelers van 75-81 rating en met een iets aangepaste speelstijl kan je nog steeds vaak genoeg winnen van de TOTS/Icon teams.Gurbuh schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:42:
Bij Fifa 18 begon ik pas in november, dus de eerste 2 maanden speelde ik elke wedstrijd tegen betere teams. Heb het gevoel dat ik juist daarom zelf een betere speler geworden ben.
Op het eind had ik zelf een geweldig team en dan gaf het toch een stuk minder voldoening om een minder team te verslaan.
Net ook 2 potjes Fifa 19 gespeeld. Spel is wel een stuk langzamer zo te zien en speelt wel lekker.
[ Voor 4% gewijzigd door sjakieman op 14-09-2018 20:14 ]
Verwijderd
Ik ben toch wel onder de indruk van FIFA 19. Je kunt nu echt mooie gevarieerde schoten op doel krijgen.
19e komt de webapp. Webapp fifa 18 doet het niet meer en je ziet een screenshot op de website