Dit klinkt me toch wel vreemd in de oren, zoveel overgewicht had je nou ook weer niet toch?
24% VP, niet een % om mee te gaan bulken
Hoe ver ben je dan gekomen qua kracht op bench/squat/deadlift?
Mijn beste 1RM, echter op 25-02-19 voor het laatst getest, ben alleen maar achteruit gegaan sindsdien (niet trainen/blessures) dus ben meer bezig geweest met cutten/heropbouw/techniek etc.
DL: 140kg
OHP: 55kg
BP: 85kg
SQ: 115kg
At je wel genoeg eiwit
120-160gr per dag
sliep je genoeg
mwoh, 7 uurtjes per dag, kon beter. Maar wel altijd super vast.
trainde je regelmatig
elke ma/wo/vr
was de intensiteit hoog genoeg?
ontzettend hoog, het voelde elke set als een PR
Logde je al je reps en trainingen?
Yep, kon precies zien hoe en wat
Heb je een stressvol leven?
Mwoh, valt mee
Hoe lang heb je voor jouw gevoel "alles" eraan gedaan om vooruit te komen?
1,5 jaar, om een idee te krijgen van mijn 1RM's op 12-10-2017, dit was gedurende mijn start van SL5x5:
DL: 125
OHP: 50
BP: 82,5
SQ: 97,5
Ik kan me niet voorstellen dat keto een magisch iets is waardoor je ineens -wel- vooruit ging als dat voorheen niet lukt namelijk...
Sjah, het zit dieper dan jij denkt vermoed ik. Je moet je voorstellen dat je het squaten bent, bijv 80kg voor 5x en dat je bij de 4e rep geen energie meer hebt om de set te voltooien, kracht is er wel, maar simpelweg geen energie meer daar om die kracht te gebruiken.
In het dagelijks leven c.q. overdag was opstaan vanaf de bureaustoel soms al een uitdaging, omdat ik volledig futloos was.
Zoek maar eens op wat insulineresistentie met je kan doen
Ik heb periodes 1900-2200 kcal gegeten, maar ook 3000-3300 kcal, dat deed verder niks voor mijn energieniveau, ik werd er wel dik van...

Echt vooruitgang zat er ook niet in zoals je mag verwachten.
Uiteindelijk een coach ingeschakeld en op zijn advies begonnen met keto, vooralsnog blijkt dat wel de oplossing te zijn