Klein beetje laat to the party maar door Forza en Battlefield kwam het er niet eerder van, maar ik heb inmiddels mijn eerste meters in de Multiplayer gemaakt.
Ik heb nog een beetje gemengde gevoelens, het schieten is wel lekker en de mapjes voelen lekker 2005 aan maar er zijn ook wel een hoop zaken wel flink wennen zeg.
Zo vind ik die buggy echt vreselijk besturen en de controls sowieso wel wat vreemd, heb de gevoeligheid op max maar het voelt als COD op 75%, alsof je een vrachtwagen aan het draaien bent ipv Master Chief
En dan nog maar over die progressie te zwijgen, eindig je een pot bovenaan, flink positieve KD dan krijg je 50xp, wordt je dead last krijg je jawel, 50xp. Wie heeft dat verzonnen zeg geef me een beetje progressie, iets om voor te spelen enz.
Ondanks die best wel stevige minpunten blijf ik het toch wel interessant vinden op een of andere manier, weet niet of het komt door de game of doordat de andere twee shooters dit jaar zo tegenvallen maar hier gaat Halo wel in de dagelijkse playlist.
Edit: Ooh en best wel wat wapens missen impact ofz, voelen een beetje alsof je met Airsoft guns aan het spelen bent i.p.v. met brute wapens die kogels afvuren, maar goed misschien dat er daarom ook een heel magazijn in een tegenstander moet
[
Voor 10% gewijzigd door
Donstil op 27-11-2021 01:26
]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans