Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12:43
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2021 @ 23:07:
Hoe is jullie ervaring met de weekly challenges dit keer? Ik heb nog maar 1 challenge over, ging veel beter dan vorige week.
Ik heb weer geluk dat ik maar een paar irritante had. Door de event had ik wat challenge swaps dus kon 5 kills met ghost plasma wegwezen.

De stop enemy killing sprees in fiesta was best irritant omdat er niet zoveel mensen killing sprees halen in fiesta. Maar na wat slecht spel van mijn kant was dat ook weer geregeld. :)

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:23

RawChild

PSN: Rawchild

Ik heb nu even helemaal geen fiesta challenges, heb er 5 gehad, droppen die random?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
RawChild schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:08:
Ik heb nu even helemaal geen fiesta challenges, heb er 5 gehad, droppen die random?
Ze zitten in je upcoming challenges. Het is random wanneer je ze krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RawChild schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:08:
Er zitten er 7 in deze weekly dacht ik. Vermoedelijk zitten er nog 2 in de upcoming challenges van deze week zoals Exactor aangeeft. Verspreid over een week of 5 kun je ze dus allemaal halen voor level 30 met een beetje respijt.

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-11-2021 09:18 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Exactor it
De volgende aangekondigde of geteasde event zou best wel eens Swat kunnen zijn. Voor de nieuwkomers: geen shields, headshot is instakill, body shots duren vet lang en je krijgt enkel precision weapons (BR, pistol etc geen AR of shotgun).

Prima dat Swat komt, dat vond ik altijd een gave modus. De licht kritische noot is dat Fiesta en Swat altijd standard playlists zijn geweest. Nu hebben we geen keuze voor specifieke playlists maar worden we blij gemaakt met events.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Irritante challenges zijn er zeker, ik heb ook iets van 5 swaps gebruikt. Uiteindelijk 5, kill x aantal spelers, als weekly gehad. Mijn favoriet. ;)
Weapon challenges zijn goed te doen nu dankzij fiesta.

Dit spel schreeuwt om meer mogelijkheden, ik wil potjes spelen waar iedereen met een rocketlauncher rondloopt voor totale chaos. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Jaaa dat ken ik nog van Halo 3. Warthogs en Rocket Launchers only. Wat een feest was dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch gewoon beter worden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
RawChild schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:04:
Jaaa dat ken ik nog van Halo 3. Warthogs en Rocket Launchers only. Wat een feest was dat.
Ik dacht dat we dit wel makkelijk konden fixen in de custom games maar die zijn een drama om snel en leuk in te richten..

Overigens, de dag dat ik een challenge moet 'swappen' voor een andere challenge is de dag dat ik stop met het spelen van Halo.. Fuck toch een end op met die challenges zeg..

Een gast die ik al lang volg (en veel grotere Halo fanboy dan ik dat ben) heeft ook iets te zeggen, goed dat dit soort gasten hun ongezouten mening delen terwijl hij wel early acces heeft/had:

[ Voor 24% gewijzigd door D-Ed op 25-11-2021 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
D-Ed schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:31:
[...]

Ik dacht dat we dit wel makkelijk konden fixen in de custom games maar die zijn een drama om snel en leuk in te richten..
Ik heb net in custom games geprobeerd om rockets/warthogs te maken maar dat kan niet. Je kunt prima iedereen rockets geven en alle andere wapens uitzetten maar zorgen dat er enkel warthogs spawnen kan niet. Ook is er geen manier om respawntijd van vehicles echt te versnellen. Deze gamemode zelf maken zal pas met forge kunnen.

Shotty/Sniper en Team Swat kan wel vrij makkelijk gemaakt worden. Je kunt je instellingen ook opslaan. Als er behoefte is maak ik er wel een paar.

[ Voor 12% gewijzigd door Exactor it op 25-11-2021 12:20 ]

• D-Ed
  • Niet online
Exactor it schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:19:
[...]

Ik heb net in custom games geprobeerd om rockets/warthogs te maken maar dat kan niet. Je kunt prima iedereen rockets geven en alle andere wapens uitzetten maar zorgen dat er enkel warthogs spawnen kan niet. Ook is er geen manier om respawntijd van vehicles echt te versnellen. Deze gamemode zelf maken zal pas met forge kunnen.

Shotty/Sniper en Team Swat kan wel vrij makkelijk gemaakt worden. Je kunt je instellingen ook opslaan. Als er behoefte is maak ik er wel een paar.
Toch een trainingsveld aan het uitzetten? :+

Als je er dan ook ff de grapple hook aan wil toevoegen aub :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:31:
[...]

Overigens, de dag dat ik een challenge moet 'swappen' voor een andere challenge is de dag dat ik stop met het spelen van Halo.. Fuck toch een end op met die challenges zeg..

Een gast die ik al lang volg (en veel grotere Halo fanboy dan ik dat ben) heeft ook iets te zeggen, goed dat dit soort gasten hun ongezouten mening delen terwijl hij wel early acces heeft/had:

[YouTube: Halo Infinite's Microtransactions are Absolutely Awful and Need To Change]
Mijn oplossing voor Halo is simpel: Maak de premium battlepass 25euro en stop met alles wat geld kost, zodat je gewoon ouderwets alles vrij kunt spelen ingame. Dat mensen minder krijgen zonder premium is ook logisch bij een f2p game. Ze zullen wel de whales moeten missen maar ik denk dat tevreden gamers op lange termijn gezonder is voor de game en de makers.
Tot zover mijn droom. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2021 12:54 ]

• Exactor it
D-Ed schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:46:
[...]

Toch een trainingsveld aan het uitzetten? :+

Als je er dan ook ff de grapple hook aan wil toevoegen aub :)
Meer een partijtje op aan het zetten. :)

Ik check straks of je equipement kunt beperken tot 1 soort of kan zorgen dat iedereen er mee spawnt. Ik vraag me wel af of een grapple hook niet wat veel voordeel brengt voor shottys. Maar goed, dat is voor latere zorg. Eerst zorgen dat de player health klopt voor Swat en we een paar man hebben die willen spelen.

• D-Ed
  • Niet online
Exactor it schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:03:
[...]

Meer een partijtje op aan het zetten. :)

Ik check straks of je equipement kunt beperken tot 1 soort of kan zorgen dat iedereen er mee spawnt. Ik vraag me wel af of een grapple hook niet wat veel voordeel brengt voor shottys. Maar goed, dat is voor latere zorg. Eerst zorgen dat de player health klopt voor Swat en we een paar man hebben die willen spelen.
Sounds erg goed _/-\o_

En idd, misschien is dat wat to much, Lets find out!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
uchiha tijntje schreef op donderdag 25 november 2021 @ 08:44:
[...]

Ik geef je ook gewoon een tip. Stuk chagrijn.
"Stuk chagrijn", ja, want "ik heb ze allemaal gehaald" is zo nuttig. Aangezien die swaps ook heel beperkt zijn (ze willen immers dat je de swaps koopt) is dat ook niet bepaald een langetermijn oplossing.
Het valt me op dat je werkelijk ALLES over deze game goed wil praten. Nogmaals, de game zelf is prima, maar het is vermoeiend om met mensen in discussie te gaan die alles door een wel ERG groene bril ("karmakeizer" van 5 verschillende xbox topics) zien, en IEDER minpunt krampachtig proberen goedpraten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 23:13
Wat ik vooral vereveld vind dat 3/4 challenges in mijn lijst nu CTF gerelateerd is en nog steeds geen optie heb om te kiezen welke match ik wil joinen. Dus nu moet ik 20 matches spelen en met geluk zit daar 1 CTF bij en dan maar geluk hebben dan ik 10x de flag kan returnen...

Game is perfect maar die challenges en daarmee unlocks is toch wel zuur. Ik ga gewoon vanuit dat ze dit hebben gehoord en na de feestdagen een update komt om dit recht te trekken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
@FireBladeX

Zo iets?? ((Alle drie de afbeeldingen van Reddit getrokken)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c6vSrH6BNY6Wc3tl69WgrqOLtnw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bwfJbaGGh2JFbcap1OQvkv3U.png?f=fotoalbum_large

Dit is toch gewoon wat we minimaal mogen verwachten? En een menu waarin je in de lobby een overzicht hebt van je teammaatjes/tegenstanders... Zoals dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EzX_sCgIW3_pcAu9XZsmcC1vQXg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/99fjDLqlMhe4bhHXtymJPF9b.webp?f=fotoalbum_large

En dan een soort van XP systeem waar je echt voelt dat je punten scoort! Zoals dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3o9JwkBFQLz3HWCzd6NSa8oUXUE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3lwwipSYLSSzMLyLIEeQAg3D.webp?f=fotoalbum_large

• dave_7698
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-08 19:27
Het progressiesysteem in Infinite is gewoon ruk. Ik speel casual maar ik merk dat het stukken minder motiverend en satisfying is om door te blijven spelen. In MCC is/was het grinden voor ranks leuk en echt een motivatie om te blijven spelen voor mij. Dat heb ik bij Infinite helemaal niet, en ik heb ook geen zin om in de beperkte tijd dié ik heb om te spelen moet proberen challenges te halen die ik niet eens leuk vind :( /rant

@D-Ed , volgens mij is al bevestigd dat na de final release meer opties komen om zelf je speltype te kiezen

• Exactor it
Vergis je niet in hoeveel moeilijker het wordt om een vlag te capturen als iedereen bewust die modus heeft gekozen. Nu heb je vaak geluk dat tegenstanders slayer spelen ipv objective.
Oke, wil je minpunten horen?
  • Ik vind het jammer dat ze geen aparte playlists hebben.
  • Ik vind het jammer dat je niet voor alle modus crossplay uit kan zetten (enkel voor ranked solo / duo).
  • Ik vind het jammer dat er geen collision lijkt te zijn met enemies, waardoor melee attacks soms heel raar ogen.
  • Ik vind het jammer dat er een melee glitch is.
Dus nee, niet alles is perfect.

Dat je het direct op de man speelt vind ik prima.

Maar klagen omdat er een aantal challenges zijn die echt niet al te lastig zijn om in 1 week te halen. Dat vind ik eerder een teken van onkunde dan dat het een slecht element is van het spel. Het lijkt wel of elke game tegenwoordig de drempel van skills zo laag moet leggen, dat een kind van 5 jaar die net voor het eerst een controller of muis vast heeft dit moet kunnen completen.

En als je merkt dat je geen zin meer hebt om een game te spelen omdat je niet intrinsiek gemotiveerd bent door de gameplay, dan is dat toch ook niet erg? En ga je door naar de volgende game toch? Vroeger speelden we games met geweldige gameplay toch ook uren /weken / maanden / jaren zonder progressiesysteem? Waarom kan dat nu niet meer?

-------------

@D-Ed Dat ziet er goed uit. Hopen dat ze deze week nog lekker vakantie kunnen vieren en daarna goed naar de community luisteren voor de gewenste changes. (behalve die slot machine, dat is ook weer zoiets randoms :P)

[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-11-2021 14:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:19:
Oke, wil je minpunten horen?
  • Ik vind het jammer dat ze geen aparte playlists hebben.
  • Ik vind het jammer dat je niet voor alle modus crossplay uit kan zetten (enkel voor ranked solo / duo).
  • Ik vind het jammer dat er geen collision lijkt te zijn met enemies, waardoor melee attacks soms heel raar ogen.
  • Ik vind het jammer dat er een melee glitch is.
Dus nee, niet alles is perfect.

Dat je het direct op de man speelt vind ik prima. Liever in een 1 op 1 BR match in Halo, maar dit is ook prima zo.

Maar klagen omdat er een aantal challenges zijn die echt niet al te lastig zijn om in 1 week te halen. Dat vind ik eerder een teken van onkunde dan dat het een slecht element is van het spel. Het lijkt wel of elke game tegenwoordig de drempel van skills zo laag moet leggen, dat een kind van 5 jaar die net voor het eerst een controller of muis vast heeft dit moet kunnen completen.

En als je merkt dat je geen zin meer hebt om een game te spelen omdat je niet intrinsiek gemotiveerd bent door de gameplay, dan is dat toch ook niet erg? En ga je door naar de volgende game toch? Vroeger speelden we games met geweldige gameplay toch ook uren /weken / maanden / jaren zonder progressiesysteem? Waarom kan dat nu niet meer?

-------------

@D-Ed Dat ziet er goed uit. Hopen dat ze deze week nog lekker vakantie kunnen vieren en daarna goed naar de community luisteren voor de gewenste changes. (behalve die slot machine, dat is ook weer zoiets randoms :P)
Die 1 op 1 match tussen jullie wil ik graag bijwonen _/-\o_

Maar even alle gekheid op een stokje. Ik begrijp echt de gevoelens wel van @Krimglas want ervaar ze zelf ook.. Het gaat niet om de gameplay die perfect is. Maar moeten we daarom alle vieze trucjes die ze in de game hebben gestopt maar voor lief aannemen en door naar de volgende game..?

De Halo gameplay is de laatste 10-12 jaar nog nooit zo goed geweest volgens mij en een heel belangrijk onderdeel van Halo is juist het aanpassen van je Spartan. En als je in een lobby zat te wachten en je zag je tegenstanders inladen en ze hadden die HAYABUSA Spartan ertussen staan dan wist je dat die gamer flink veel tijd in de game had gestoken, dat voelde cool en wilde je zelf ook (mij niet gelukt overigens)..

Nu zie je zo'n pakje met alles erop en eraan en ik denk: "ach, die heeft z'n portemonnee getrokken'... Heel die vibe die Halo juist Halo maakt mis ik in deze game..

De core gameplay is fantastisch en ik blijf deze game echt nog heel lang spelen dus dont worry, maar de kritiek is gewoon terecht en ik ben benieuwd hoeveel de game de komende maanden nog aangepast kan worden..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireBladeX
D-Ed schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:05:
@FireBladeX

Zo iets?? ((Alle drie de afbeeldingen van Reddit getrokken)

[Afbeelding]

Dit is toch gewoon wat we minimaal mogen verwachten? En een menu waarin je in de lobby een overzicht hebt van je teammaatjes/tegenstanders... Zoals dit:
Amen. _/-\o_
uchiha tijntje schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:19:

Vertel mij eens, hoe ik CTF challenges moet voltooien als de random matchmaking mij nooit in CTF game-mode indeeld? Ik klaag absoluut niet dat ze te moeilijk zijn, ze zijn gewoon onmogelijk omdat ik niet de mogelijkheid krijg om ze te behalen.
FireBladeX schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:36:
[...]

Amen. _/-\o_

[...]

Vertel mij eens, hoe ik CTF challenges moet voltooien als de random matchmaking mij nooit in CTF game-mode indeeld? Ik klaag absoluut niet dat ze te moeilijk zijn, ze zijn gewoon onmogelijk omdat ik niet de mogelijkheid krijg om ze te behalen.
Kijk dat is een goed en terecht punt. Ben het met je eens dat objective based challenges niet de "pool" van challenges mag domineren. Ik had het voornamelijk over kill X met Y challenges.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-11-2021 14:50 ]

D-Ed schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:35:
[...]

Maar even alle gekheid op een stokje. Ik begrijp echt de gevoelens wel van @Krimglas want ervaar ze zelf ook.. Het gaat niet om de gameplay die perfect is. Maar moeten we daarom alle vieze trucjes die ze in de game hebben gestopt maar voor lief aannemen en door naar de volgende game..?

De Halo gameplay is de laatste 10-12 jaar nog nooit zo goed geweest volgens mij en een heel belangrijk onderdeel van Halo is juist het aanpassen van je Spartan. En als je in een lobby zat te wachten en je zag je tegenstanders inladen en ze hadden die HAYABUSA Spartan ertussen staan dan wist je dat die gamer flink veel tijd in de game had gestoken, dat voelde cool en wilde je zelf ook (mij niet gelukt overigens)..

Nu zie je zo'n pakje met alles erop en eraan en ik denk: "ach, die heeft z'n portemonnee getrokken'... Heel die vibe die Halo juist Halo maakt mis ik in deze game..

De core gameplay is fantastisch en ik blijf deze game echt nog heel lang spelen dus dont worry, maar de kritiek is gewoon terecht en ik ben benieuwd hoeveel de game de komende maanden nog aangepast kan worden..
Ik gok dat je die HAYABUSA spartan armor ook gewoon kon halen door elk potje een KD te hebben van 1-15 in combinatie met tijd te veel :P.

Ik hoop ook wel voor degenen die het echt vervelend vinden dat het aangepast gaat worden en een XP based progressie systeem vind ik ook helemaal prima. Level ik volgens mij harder :+. Maar gelet op de F2P wijze waarop deze game in de markt is gezet had ik persoonlijk weinig anders verwacht. Misschien is dat het wel. De verwachtingen waarin mensen deze game zijn gestart. Ik heb hiervoor alleen Halo 3 online gespeeld. Dus heb ook weinig verwachtingen bij een Halo MP. En verder zat een dergelijk systeem ook al in Gears 5. Dus nieuw was het voor mij ook niet.

Om dan maar af te sluiten. Ik zal me niet meer snel gaan mengen in een discussie over monetization of progressie systemen, mits die discussie natuurlijk ook op een normale manier worden gevoerd en in de context van een F2P game.

• Krimglas
D-Ed schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:35:
[...]

Ik heb effectief werk en gezin te onderhouden, dus heb het niet zo voor die visie dat alles "MLG PRO G4M3R" gefocussed moet zijn. Als ik geld neerleg voor een battle pass is het wel tof als -zelfs- ik daar de beloningen uit kan halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Krimglas schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:19:
[...]

Ik heb effectief werk en gezin te onderhouden, dus heb het niet zo voor die visie dat alles "MLG PRO G4M3R" gefocussed moet zijn. Als ik geld neerleg voor een battle pass is het wel tof als -zelfs- ik daar de beloningen uit kan halen.
Het excuus dat je met een gezin niet meer op een hoger niveau mee kan spelen, hij maakt hem gewoon. :D

Verwijderd

Ik dacht trouwens dat de AI een placeholder was en dat de textures er nog op moesten, blijkt dus de bedoeling te zijn.

Haha, hier nog een hele mooie teabag:
https://www.reddit.com/r/...enge_teabag_me_in_a_wasp/

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2021 16:22 ]

• Krimglas
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:27:
[...]

Het excuus dat je met een gezin niet meer op een hoger niveau mee kan spelen, hij maakt hem gewoon. :D
Ah, jij was degene die effectief de "speel gewoon beter" comment maakte. Ik denk niet dat je helemaal beseft wat voor indruk je met die comment en je nieuwe comment maakt.

[ Voor 4% gewijzigd door Krimglas op 25-11-2021 15:31 ]

• D-Ed
  • Niet online
Krimglas schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:19:
[...]

Ik ook hoor, maar was een geintje he ;) Ik baal ook van bepaalde zaken maar probeer het ook wat luchtiger te bekijken :9B

• Exactor it
Volgens mij heeft iedereen dezelfde challenge als ultimate of niet? Ik heb in elk geval 5 killing sprees in fiesta. Ik merk dat tegenstanders lelijk hard campy spelen. Dat was tot gisteren totaal niet het geval. (is wel prima overigens. Nades doen wonderen. Campen is niet voor Halo :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op donderdag 25 november 2021 @ 23:49:
Volgens mij heeft iedereen dezelfde challenge als ultimate of niet? Ik heb in elk geval 5 killing sprees in fiesta. Ik merk dat tegenstanders lelijk hard campy spelen. Dat was tot gisteren totaal niet het geval. (is wel prima overigens. Nades doen wonderen. Campen is niet voor Halo :))
Jep, heb ook de 5 killing sprees. Een hammer en rocket doen wonderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Gisteren via de hotspot van m’n phone online gegaan en op de één of andere manier bijna alles gewonnen (lang leven de 50 XP punten *O* ). Glasvezel is overrated 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dloeffen
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-08 12:56

dloeffen

Xbox GT: Lext0rz

D-Ed schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:32:
Gisteren via de hotspot van m’n phone online gegaan en op de één of andere manier bijna alles gewonnen (lang leven de 50 XP punten *O* ). Glasvezel is overrated 😉
Alleen jammer dat we je niet konden horen in de party :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 00:02:
[...]

Jep, heb ook de 5 killing sprees. Een hammer en rocket doen wonderen.
Heb ik nu indd ook. Dat wordt nog wat. Deze vervalt wel na deze week zeker?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
dloeffen schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:50:
[...]

Alleen jammer dat we je niet konden horen in de party :9
Helaas inderdaad.. Maar dat moet de volgende keer makkelijker werken, m'n glasvezel werkt weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RawChild schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:54:
[...]

Heb ik nu indd ook. Dat wordt nog wat. Deze vervalt wel na deze week zeker?
Ja die vervalt idd met de nieuwe challenges die volgende week komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Telkens kom ik tot 4, net maakte ik de eerste 5de net op het moment dat het spel stopte.. net buiten de tijd dus. Frustrerend dit ..

Edit: niet te doen, 3/4 en dan houdt het op… grr

[ Voor 16% gewijzigd door RawChild op 26-11-2021 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
RawChild schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:06:
Telkens kom ik tot 4, net maakte ik de eerste 5de net op het moment dat het spel stopte.. net buiten de tijd dus. Frustrerend dit ..

Edit: niet te doen, 3/4 en dan houdt het op… grr
Niet forceren joh. Gewoon lekker spelen terwijl je in de buurt van je teamgenoten blijft dan haal je ze vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geen eind reward had gehad per week was het niet zo vervelend geweest als alles completen niet wil lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ik kijk af en toe naar die challenges maar ga geen halsbrekende toeren uithalen om ze binnen te slepen.. Misschien een keer van playlist switchen maar that’s it..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
Ach, de reward is...een grijze skin :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Krimglas schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:50:
Ach, de reward is...een grijze skin :p
Ik heb hem ook binnen nu (level 12 8) ) maar ga niet eens de moeite doen om hem aan te trekken. Gewoon simpel Master Chief groen is goed genoeg voor mij ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

O is het maar een grijze skin. Boeiend.
Dat groen wat je kreeg voor inloggen tijdens launch periode blijft mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:46:
O is het maar een grijze skin. Boeiend.
Dat groen wat je kreeg voor inloggen tijdens launch periode blijft mooi.
Is dat die legendary groen dat niet te onderscheiden is van de normale groen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Exactor it schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:18:
[...]

Is dat die legendary groen dat niet te onderscheiden is van de normale groen? :+
Die skin glimt hoor :D

Nog best wat aardige movement tips in deze video.

[ Voor 28% gewijzigd door BroWohsEdis op 26-11-2021 17:24 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
BroWohsEdis schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:23:
[...]

Die skin glimt hoor :D

[YouTube: 11 Halo Infinite Advanced Tricks You Didn't Know]

Nog best wat aardige movement tips in deze video.
Top filmpje zeg! Dank dat je deze deelde!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Exactor it schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:35:
[...]

Top filmpje zeg! Dank dat je deze deelde!
Heb dit ook vrijwel nog niemand zien doen of delen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Dit lijkt me ook best situationeel. Wel handig bij de start van een potje. Voor mij iets te ingewikkeld om toe te passen rond een gevecht. Dan ga ik liever gave dingen doen met de repulsor, drop shields met 1 kogel slopen en de grapple hook gebruiken om vlaggen te jatten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exactor it schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:18:
[...]

Juist.
Mooi he. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Halo stats zijn inmiddels toegevoegd aan https://tracker.gg/ Bizar dat het niet ingame is maar hier kun je zien hoe goed (of ijn geval slecht) je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Exactor it schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:44:
[...]

Dit lijkt me ook best situationeel. Wel handig bij de start van een potje. Voor mij iets te ingewikkeld om toe te passen rond een gevecht. Dan ga ik liever gave dingen doen met de repulsor, drop shields met 1 kogel slopen en de grapple hook gebruiken om vlaggen te jatten. :)
Ik weet niet of het een glitch is, maar als ik spring en hierna slide krijg ik alsnog een boost. ook op een vlakke ondergrond. Werkt ook goed om gewoon snel de map rond te komen, slidend een hoekje om komen werkt ook goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Deze man heeft blijkbaar Halo 5 achtige custom weapons gevonden in fiesta custom games.

[ Voor 22% gewijzigd door BroWohsEdis op 26-11-2021 20:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
BroWohsEdis schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 20:31:
[...]

Ik weet niet of het een glitch is, maar als ik spring en hierna slide krijg ik alsnog een boost. ook op een vlakke ondergrond. Werkt ook goed om gewoon snel de map rond te komen, slidend een hoekje om komen werkt ook goed 8)
Ah kijk, dat is minder ingewikkeld voor deze oude man. Ik ga eens rommelen met slide jumps. Ik heb net de repulsor truk op een sword dude die op me af grappelde toegepast. Dat is echt handig. Werkte niet toen de grapple op mij kwam, wel toen hij op de muur naast me grappelde.

Nog een leuke: je kunt de threat sensor in een tegenstander of teamgenoot schieten. Dan heb je een wandelende radar beacon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Klein beetje laat to the party maar door Forza en Battlefield kwam het er niet eerder van, maar ik heb inmiddels mijn eerste meters in de Multiplayer gemaakt.

Ik heb nog een beetje gemengde gevoelens, het schieten is wel lekker en de mapjes voelen lekker 2005 aan maar er zijn ook wel een hoop zaken wel flink wennen zeg.

Zo vind ik die buggy echt vreselijk besturen en de controls sowieso wel wat vreemd, heb de gevoeligheid op max maar het voelt als COD op 75%, alsof je een vrachtwagen aan het draaien bent ipv Master Chief

En dan nog maar over die progressie te zwijgen, eindig je een pot bovenaan, flink positieve KD dan krijg je 50xp, wordt je dead last krijg je jawel, 50xp. Wie heeft dat verzonnen zeg geef me een beetje progressie, iets om voor te spelen enz.

Ondanks die best wel stevige minpunten blijf ik het toch wel interessant vinden op een of andere manier, weet niet of het komt door de game of doordat de andere twee shooters dit jaar zo tegenvallen maar hier gaat Halo wel in de dagelijkse playlist.

Edit: Ooh en best wel wat wapens missen impact ofz, voelen een beetje alsof je met Airsoft guns aan het spelen bent i.p.v. met brute wapens die kogels afvuren, maar goed misschien dat er daarom ook een heel magazijn in een tegenstander moet 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 27-11-2021 01:26 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
@Donstil Welcome to the party d:)b

De meeste zaken die je noemt zijn wel typisch Halo.. De ‘onmogelijke’ Warthog besturing hoort al bij Halo vanaf CE..

Die traagheid is onderdeel can de gameplay, je bent sowieso langer bezig met je tegenstanders en bent eigenlijk een soort dans aan het doen voordat één van de duels eindigt..

De time to kill is inderdaad ook een stuk langer dan bij andere shooters, enig idee hoeveel doden er zijn gevallen voor de techniek van de Spartan shield? Gelukkig moeten er ook meer kogels in jou gepompt worden voordat je het loodje legt dus je hebt kans om terug te vechten ;)

En die XP… 100% eens en daar krijgt 343 dan ook de meeste klachten over..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireBladeX
Ik ben benieuwd naar je feedback. Dit is voor mij een gemiddelde potje fiesta (aantal double kills, killing spree etc. en k/d ratio van 16-7). Ik heb sinds gisteren 12 potjes fiesta gespeeld. Weet je ver ik in mijn progressie ben met de challenge 'dream after dream'; stop enemy killing sprees in Fiesta? 0/5 ja.
Dus de challange forceert mij, om gewoon mijzelf als schaap te laten slachten... niet terugvechten, en hopen dat bij respawn dat ze in een killing spree zitten om ze eruit te knallen. Maar goed, dat weet je niet echt (of ze in een killing spree zitten).

Dus aangezien ik mijn challenges niet kan completen en jij vindt dat dit een teken is van onkunde. Hoor ik graag van je hoe ik dit anders moet doen.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/y59qCRt/HALO.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Kun je eigenlijk ergens je statistieken zien? Overal kd-ratio bijvoorbeeld? Of die 'accolades'die je na een match krijgt, zoals double kill, triple kill etc, hoeveel je er daarvan in totaal hebt? In game zie ik nergens een overzicht, maar misschien kijk ik eroverheen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
FireBladeX schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 09:05:
[...]

Ik ben benieuwd naar je feedback. Dit is voor mij een gemiddelde potje fiesta (aantal double kills, killing spree etc. en k/d ratio van 16-7). Ik heb sinds gisteren 12 potjes fiesta gespeeld. Weet je ver ik in mijn progressie ben met de challenge 'dream after dream'; stop enemy killing sprees in Fiesta? 0/5 ja.
Dus de challange forceert mij, om gewoon mijzelf als schaap te laten slachten... niet terugvechten, en hopen dat bij respawn dat ze in een killing spree zitten om ze eruit te knallen. Maar goed, dat weet je niet echt (of ze in een killing spree zitten).

Dus aangezien ik mijn challenges niet kan completen en jij vindt dat dit een teken is van onkunde. Hoor ik graag van je hoe ik dit anders moet doen.

[Afbeelding]
Het is de laatste van alle challanges, die is wat mij betreft ook de moeilijkste, dat klopt.

Maar ja gewoon spelen en fun maken dan maar, en misschien de andere challenges proberen te voltooien terwijl je bezig bent? je hebt nog drie dagen ook. En het is ook een bonus challenge soort van want voor fiesta heb je ze toch niet allemaal nodig om het eind te halen uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Ik ben nu met de laatste bonus challenge bezig (5 killing spreek, zit nu op 4 btw, dus lukt wel voor de reset) maar ik merk dat ik daardoor anders speel, ik moest nog iets op stronghold en kwam ik dan in
ctf dan ging ik er meteen uit aangezien mij dat niet verder ging helpen. Speelt toch minder leuk, als je teveel focus op die challanges hebt.
Deze week ga ik ze allemaal halen aangezien ik nog maar 1 killing spree hoef, maar volgende week laat ik het denk ik maar weer los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
RawChild schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:06:
Ik ben nu met de laatste bonus challenge bezig (5 killing spreek, zit nu op 4 btw, dus lukt wel voor de reset) maar ik merk dat ik daardoor anders speel, ik moest nog iets op stronghold en kwam ik dan in
ctf dan ging ik er meteen uit aangezien mij dat niet verder ging helpen. Speelt toch minder leuk, als je teveel focus op die challanges hebt.
Deze week ga ik ze allemaal halen aangezien ik nog maar 1 killing spree hoef, maar volgende week laat ik het denk ik maar weer los.
Je moet de killing sprees in Fiesta halen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FireBladeX schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 09:05:
[...]

[Afbeelding]
Dat is een vervelende challenge inderdaad.

Gebruik een swap? Volgens mij werkt dat namelijk ook voor de fiesta challenges.

Je kunt aam de start van de week ook al zien welke challenges je krijgt. Normaal gesproken heb je genoeg swaps die je met het levelen haalt om 2 of 3 vervelenden challenges te swappen. Zelfs meer als je tactisch je Double xp inzet.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-11-2021 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RawChild schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:06:
Mja, om potjes te quitten omdat de mode niet overeenkomt met de challenges.. het is toch ook gewoon een leuk spel om te spelen? Als je dat in de bot mode doet, dan oké. Maar voor de rest? Je kunt trouwens ook een korte ban aan je broek krijgen als je teveel quit trouwens.

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-11-2021 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Exactor it schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:27:
[...]

Je moet de killing sprees in Fiesta halen toch?
Klopt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

uchiha tijntje schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:44:
[...]

Mja, om potjes te quitten omdat de mode niet overeenkomt met de challenges.. het is toch ook gewoon een leuk spel om te spelen? Als je dat in de bot mode doet, dan oké. Maar voor de rest? Je kunt trouwens ook een korte ban aan je broek krijgen als je teveel quit trouwens.
Ja, ik heb geen idee wanneer de reset is. Dacht dit weekend maar heb even gegoogled en het is pas dinsdag. Dus ik had meer tij dan ik dacht. Hopelijk kan je straks gewoon de gamemode kiezen die je wilt. Maar je hebt gelijk, het is een geweldig spel en dan is het zonde als je een match quit, maar ik speelde toch op dat moment even voor de extra xp en challange. Daarom zei ik, dit was de laatste en enige week 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RawChild schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:03:
[...]

Ja, ik heb geen idee wanneer de reset is. Dacht dit weekend maar heb even gegoogled en het is pas dinsdag. Dus ik had meer tij dan ik dacht. Hopelijk kan je straks gewoon de gamemode kiezen die je wilt. Maar je hebt gelijk, het is een geweldig spel en dan is het zonde als je een match quit, maar ik speelde toch op dat moment even voor de extra xp en challange. Daarom zei ik, dit was de laatste en enige week 😅
Ik hoop dat je dadelijk kunt kiezen tussen twee modi. Slayer als aparte modus en een objective modus waarin de rest van de gamemodi in een loop draaien. Het risico is dat als je alles zelf kunt kiezen er bijv. niemand meer oddball speelt. Dat is pas vervelend als je een challenge nodig hebt :)

Zo voorkom je ook de situatie waarin mensen altijd slayer spelen ongeacht de game modus waarin ze zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-11-2021 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
D-Ed schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 08:53:
@Donstil Welcome to the party d:)b

De meeste zaken die je noemt zijn wel typisch Halo.. De ‘onmogelijke’ Warthog besturing hoort al bij Halo vanaf CE..

Die traagheid is onderdeel can de gameplay, je bent sowieso langer bezig met je tegenstanders en bent eigenlijk een soort dans aan het doen voordat één van de duels eindigt..

De time to kill is inderdaad ook een stuk langer dan bij andere shooters, enig idee hoeveel doden er zijn gevallen voor de techniek van de Spartan shield? Gelukkig moeten er ook meer kogels in jou gepompt worden voordat je het loodje legt dus je hebt kans om terug te vechten ;)

En die XP… 100% eens en daar krijgt 343 dan ook de meeste klachten over..
Ja meer dan de helft is gewenning hoor. Dus dat zal wel goed komen.

Gisteren ook nog wat 4v4 potjes gedaan. Dat was een soort Gun game van CoD, elke keer als je dood ging kreeg je een ander wapen. En als je dan de hamer krijgt en daar 11 kills mee maakt voelt dat wel lekker natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:44:
[...]

Wat zeg je nou, krijg je een ban als je te veel quit?

Ik quit altijd wel wat, want met een peuter kan het wel eens zijn dat je niet altijd je potjes kunt afmaken enz.

Of geld dat alleen als je aan het begin quit vanwege de modus? Want dat doe ik dan weer nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:23:
[...]

Wat zeg je nou, krijg je een van als je te veel quit?

Ik quit altijd wel wat, want met een peuter kan het wel eens zijn dat je niet altijd je potjes kunt afmaken enz.

Of geld dat alleen als je aan het begin quit vanwege de modus? Want dat doe ik dan weer nooit.
Ja als je teveel quit (geen idee wat teveel is) kun je een tijdelijke ban krijgen. Weet niet voor welke modi dat allemaal geldt.

First offense = Five minutes
Second offense = 15 minutes
Third offense = 30 minutes
Fourth offense = one hour
Fifth offense = three hours
Sixth offense = 16 hours

Met name in ranked zijn quitters heel irritant want in ranked wordt die niet vervangen door een nieuwe gamer dan wel een bot.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-11-2021 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:29:
[...]

Ja als je teveel quit (geen idee wat teveel is) kun je een tijdelijke ban krijgen. Weet niet voor welke modi dat allemaal geldt.

First offense = Five minutes
Second offense = 15 minutes
Third offense = 30 minutes
Fourth offense = one hour
Fifth offense = three hours
Sixth offense = 16 hours

Met name in ranked zijn quitters heel irritant want in ranked wordt die niet vervangen door een nieuwe gamer dan wel een bot.
Whow dat is wel heftig zeg. In ranked kan ik daar wel inkomen maar in de normale potjes is dit wel wat overdreven. Gewoon vervangen voor een nieuwe player zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Ultimatum challenge nu ook completed. Dan krijg je willow tea coating. Die kan dus alleen maar op de Mark VII. Terwijl ik hoopte dat deze op mijn net vrij gespeelde legendary Yoroi kon. Zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind die killing spree challenge vrij irritant. Heb er 2 en faal nu iedere keer na 4 kills.
Eerste avond van de weeklys op 1 na alles gedaan, gisteren de laatste (3 stockpiles winnen) gedaan en nu dus nog de killing sprees.
Zo is het inderdaad een week taak.. ben benieuwd hoe lang ik het allemaal leuk blijf vinden.
Ik win potjes en ik zit goed met mijn k/d en toch lukt de weekly niet. Voelt niet goed.

En ja ik weet dat de weekly eind reward niet bijzonder is. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2021 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-09 23:15
Donstil schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:59:
[...]

Whow dat is wel heftig zeg. In ranked kan ik daar wel inkomen maar in de normale potjes is dit wel wat overdreven. Gewoon vervangen voor een nieuwe player zou je zeggen.
Ik ben best vaak gequit in unranked omdat ik met settings zat te kloten of mijn videokaart drivers crashte, zeker een keer of 4-5, heb geen ban gehad nog naar mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Vind hem opzich wel mooi, maar het geen uitblinker.
Gisteren dacht ik ook dat ik het niet zou halen. Maar uiteindelijk in een dag gehaald, maar het moet wat mee zitten, zwaard en rocket laucher waren mijn beste opties. Laatste keer haalde ik hem bijna volledig in een voertuig.

Nu kan ik voor de battlepass dus nog amper levelen, enkel 50xp per potje. Hopelijk verandert dit snel. Het is nog een beta, dus heb goede hoop gezien alle kritiek op dit gedeelte van de game. Voor de rest, top game. Hier zou ik een Xbox voor aanschaffen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:59:
[...]

Een offence betekent volgens mij niet na 1 keer quitten. Maar je 1e “ban”. Dus dat valt wel mee.

Gisteren nog wel een erg gaaf potje meegemaakt. Ranked CTF, waarbij 1 van onze teamies quitte na een halve minuut (om het bij het onderwerp te houden). Dus 4v3. Normaal gesproken kansloos. Maar ze hadden alle 2 een microfoon en communicatie was dus mogelijk. Ik op defense tot het midden en zij beiden in een voorzichtige offense. We wonnen redelijk makkelijk de 1v1 gevechten en als we meer dan 3 kills in korte tijd hadden rushten ze beiden naar de vlag tijdens de respawn. We wonnen uiteindelijk met 3-0. Communicatie is ook key in dit spel. Normaal gesproken zijn mijn aanwijzingen niet altijd even top, maar het gaat wel steeds beter. Juist ook door de map kennis die je continue beter opdoet. Dit soort potjes en de intensiteit van de duels heb ik echt gemist in games als CoD en BF. De TTK is misschien erg hoog. Maar dat laat wel ruimte voor hele toffe en strategische battles.

Ik zou het leuk vinden als dit topic ook meer van dit verhalen (wellicht ondersteund met leuke filmpjes) gaat bevatten in plaats van alleen de challenges, armor kleurtjes, etc. Dus mocht je een cool potje hebben gehad. Gave killstreaks hebben, Lucky grenade throw, deel het hier :)

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-11-2021 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Ja goed idee. Had net per ongeluk een 360 (draaide mij heel snel om omdat ik werd beschoten en met 1 kogel was is meteen om) maar ik neem standaard geen gameplay op. Kan je stukje terug zien of zo op Xbox? (ben pas paar maanden weer eens in het bezit van een Xbox dus weet nog niet alles)

[ Voor 4% gewijzigd door RawChild op 27-11-2021 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RawChild schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 13:48:
Ja goed idee. Had net per ongeluk een 360 (draaide mij heel snel om omdat ik werd beschoten en met 1 kogel was is meteen om) maar ik neem standaard geen gameplay op. Kan je stukje terug zien of zo op Xbox? (ben pas paar maanden weer eens in het bezit van een Xbox dus weet nog niet alles)
Je kunt in Halo zelf via theater modus je potjes terug kijken :). Echt een leuke optie. Dus kun je ook al je kills terugkijken als je denkt. Hoe heb ik dat toch geflikt :P

Daar kun je dan ook een filmpje van maken met de DVR optie van de xbox. Als je speelt met de Xbox Series controller is dat volgens mij lang de share knop indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
RawChild schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 13:48:
Ja, je games worden opgeslagen, je kan ze herzien in de game list.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
De challenges en matige customisation unlocks zijn jammer maar ik probeer vooral te focussen op de gameplay. Die is dik in orde. Halo 5 vond ik niet heel boeiend online. Infinite speelt echt top weg. Als ik een filmpje maak van mijn gave acties van gisterenavond, ziet het er vast minder spectaculair uit dan in mijn herinnering dus even tekstueel:

-vlag gepikt tussen 3 tegenstanders in met de grappleshot (nadat ik nades op ze gemikt had) . Meteen laten vallen en de 2 die niet doodgingen door de nades van een pistol headshot voorzien.
-killing spree met de scorpion in fiesta :)
-een sword dude die op me af kwam rennen weggeduwd met de repulsor waarbij een tweede tegenstander gepancaked werd
-De dude met de Oddball van de map afgeschoten met de repulsor
-Meermaals enemies voorzien van een threat detector (dit slaat nergens op maar is wel hilarisch
-Over een hamer heengesprongen en hem in zijn rug gebeukt voor mijn eerste Ninja medal ooit (you hate to see it)
-Meermaals bijna een kill met de shock effect van de shock rifle gehaald

En dat alles zonder na te denken over mijn pakje. :)

Disclaimer: ik ben niet zo goed als die opsomming doet vermoeden. KD=0.98 in ranked. Punt is meer dat er zo veel is om lol mee te hebben in dit spel dat je blind staren op de stomme dingen erg zonde is. (en daarnaast leest 343 hier niet mee dus is het vooral zinloos zeiken.) :)

[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 27-11-2021 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Donstil schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 01:16:
Klein beetje laat to the party maar door Forza en Battlefield kwam het er niet eerder van, maar ik heb inmiddels mijn eerste meters in de Multiplayer gemaakt.

Ik heb nog een beetje gemengde gevoelens, het schieten is wel lekker en de mapjes voelen lekker 2005 aan maar er zijn ook wel een hoop zaken wel flink wennen zeg.

Zo vind ik die buggy echt vreselijk besturen en de controls sowieso wel wat vreemd, heb de gevoeligheid op max maar het voelt als COD op 75%, alsof je een vrachtwagen aan het draaien bent ipv Master Chief

En dan nog maar over die progressie te zwijgen, eindig je een pot bovenaan, flink positieve KD dan krijg je 50xp, wordt je dead last krijg je jawel, 50xp. Wie heeft dat verzonnen zeg geef me een beetje progressie, iets om voor te spelen enz.

Ondanks die best wel stevige minpunten blijf ik het toch wel interessant vinden op een of andere manier, weet niet of het komt door de game of doordat de andere twee shooters dit jaar zo tegenvallen maar hier gaat Halo wel in de dagelijkse playlist.

Edit: Ooh en best wel wat wapens missen impact ofz, voelen een beetje alsof je met Airsoft guns aan het spelen bent i.p.v. met brute wapens die kogels afvuren, maar goed misschien dat er daarom ook een heel magazijn in een tegenstander moet 8)7
Controls de laatste tijd in games voelen anders als vroeger inderdaad. Ik heb qua aimen nu mijn deadzones zo laag mogelijk en aim acceleration op 5. Mijn Vertical Sens is 7 en horizontal 5.5, merk dat dit wel aardig aimt nu. Met de standaard aim accaleration gaat het mij te langzaam ook.

Warthog besturing e.d. vond ik altijd al bijzonder in Halo :P
Timbox88 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 09:34:
Kun je eigenlijk ergens je statistieken zien? Overal kd-ratio bijvoorbeeld? Of die 'accolades'die je na een match krijgt, zoals double kill, triple kill etc, hoeveel je er daarvan in totaal hebt? In game zie ik nergens een overzicht, maar misschien kijk ik eroverheen..
Voor nu alleen hier: https://halotracker.com/
Tijdens de insider was er wel een service record op Halo Waypoint maar dit is nu nog niet gereleased.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exactor it schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 14:28:
De challenges en matige customisation unlocks zijn jammer maar ik probeer vooral te focussen op de gameplay. Die is dik in orde. Halo 5 vond ik niet heel boeiend online. Infinite speelt echt top weg. Als ik een filmpje maak van mijn gave acties van gisterenavond, ziet het er vast minder spectaculair uit dan in mijn herinnering dus even tekstueel:

-vlag gepikt tussen 3 tegenstanders in met de grappleshot (nadat ik nades op ze gemikt had) . Meteen laten vallen en de 2 die niet doodgingen door de nades van een pistol headshot voorzien.
-killing spree met de scorpion in fiesta :)
-een sword dude die op me af kwam rennen weggeduwd met de repulsor waarbij een tweede tegenstander gepancaked werd
-De dude met de Oddball van de map afgeschoten met de repulsor
-Meermaals enemies voorzien van een threat detector (dit slaat nergens op maar is wel hilarisch
-Over een hamer heengesprongen en hem in zijn rug gebeukt voor mijn eerste Ninja medal ooit (you hate to see it)
-Meermaals bijna een kill met de shock effect van de shock rifle gehaald

En dat alles zonder na te denken over mijn pakje. :)

Disclaimer: ik ben niet zo goed als die opsomming doet vermoeden. KD=0.98 in ranked. Punt is meer dat er zo veel is om lol mee te hebben in dit spel dat je blind staren op de stomme dingen erg zonde is. (en daarnaast leest 343 hier niet mee dus is het vooral zinloos zeiken.) :)
Die abilities gebruik ik nog te weinig, maar zoals je zelf ook aangeeft zijn ze echt wel heel tof en nuttig. Met name de repulsor leek mij op het eerste gezicht vrij nutteloos, maar is toch erg nuttig voor grenades terug te spammen, maar ook voor mensen van de map af te schieten :). Helaas heb ik mijn LB button geswitched met mijn Y button (wapen wisselen), waardoor ik het te vaak niet gebruik.

Ook de vlag pakken met je grappleshot is cool :) Daarnaast is de grappleshot echt ideaal om snel achter iemand te komen die je bijna neer hebt dan wel om zelf weg te komen. Als je bewust bent van die abilities en weet welke je active hebt biedt dat echt hele andere mogelijkheden van spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hier gisteren alle weekly challenges gehaald, en ik grijp nu niet meer naar Halo Infinite. Geen incentive omdat het nu letterlijk grinden wordt aangezien de weekly challenges op zijn. Voor mij is de game zelf eigenlijk niet leuk genoeg zoals hij nu is. Jammer, vroeger uren vermaak gehad aan halo 1/2/3 en reach, en 5 vond ik ook een prima MP hebben.

Ik vind het nu gewoon te kaal: weinig maps, weinig modi en keuze, en ranked is een fiasco. Ik zit op platinum en wordt het ene potje met silver geplaatst en domineer, en het volgende potje zit je met lui die echt véél beter spelen en wordt je volledig afgemaakt. De basis is er IMO wel maar er is gewoon te weinig aan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
Nog meer mensen die de Big team battle mode veel leuker vind dan de 4 v 4 modus?

Die Tenrai Fiesta vind ik echt helemaal niets aan, dit komt omdat ik steeds dezelfde, veel te grote map, voor 4 v 4 krijg, is die Tenrai Fiesta enkel speelbaar op 1 map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave_7698
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-08 19:27
Vlizzjeffrey schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 16:15:
Nog meer mensen die de Big team battle mode veel leuker vind dan de 4 v 4 modus?

Die Tenrai Fiesta vind ik echt helemaal niets aan, dit komt omdat ik steeds dezelfde, veel te grote map, voor 4 v 4 krijg, is die Tenrai Fiesta enkel speelbaar op 1 map?
Ik vind zelf tot nu toe 4v4 veel leuker dan BTB. Fiesta was even wennen maar dat moet je vooral niet te serieus (op K/D) spelen, dan vind ik het een hele leuke gamemode. BTB vind ik vooralsnog niet erg geslaagd, wat voor een groot deel komt door de grote maps die ik minder leuk vind om te spelen dan de kleine 4v4 maps, en dat je standaard start met een AR in plaats van een BR (AR als startwapen zou gewoon alleen op kleine maps ingesteld moeten worden). Ik hoop dat daar nog verandering in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Vind de btb maps niet heel spannend, heb liever maps zoals in Halo 3 die wat meer open zijn. Vind ook dat er wel wat meer BR's e.d. mogen spawnen in big team. Leuk om te spelen wel maar vind 4 v 4 toch een stuk vetter.

Fiesta playlist bevat alle 4v4 maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik hoop dat ze zsm jezelf laten kiezen wat je wilt spelen. Ik wil gewoon Slayer spelen en op de maps die ik leuk vind. Oftewel geef de speler de keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 22:20

Persoonlijk prefereer ik altijd een BR start :) Ranked playlist is dus voorlopig mijn speeltuin.
Ramon27 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 17:12:
Ik hoop dat ze zsm jezelf laten kiezen wat je wilt spelen. Ik wil gewoon Slayer spelen en op de maps die ik leuk vindt. Oftewel geef de speler de keuze.
Dat zal vast wel gebeuren, denk aan extra's zoals Slayer - Doubles - Objective en seizoen social playlists :)

[ Voor 28% gewijzigd door Blaauw87 op 27-11-2021 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 21:52
Meer mensen problemen met in potjes komen op de pc?
Big team blijft vaker hangen op loading players, dan dat ik in een potje terecht kom.

Is er geen manier om matchmaking te cancelen?

[ Voor 15% gewijzigd door Poesmij op 27-11-2021 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Thomas schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 16:11:
Hier gisteren alle weekly challenges gehaald, en ik grijp nu niet meer naar Halo Infinite. Geen incentive omdat het nu letterlijk grinden wordt aangezien de weekly challenges op zijn. Voor mij is de game zelf eigenlijk niet leuk genoeg zoals hij nu is. Jammer, vroeger uren vermaak gehad aan halo 1/2/3 en reach, en 5 vond ik ook een prima MP hebben.

Ik vind het nu gewoon te kaal: weinig maps, weinig modi en keuze, en ranked is een fiasco. Ik zit op platinum en wordt het ene potje met silver geplaatst en domineer, en het volgende potje zit je met lui die echt véél beter spelen en wordt je volledig afgemaakt. De basis is er IMO wel maar er is gewoon te weinig aan nu.
Domme vraag misschien, maar hoe kun je zien welk nivo je tegenstanders zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:46
Poesmij schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 18:51:
Meer mensen problemen met in potjes komen op de pc?
Big team blijft vaker hangen op loading players, dan dat ik in een potje terecht kom.

Is er geen manier om matchmaking te cancelen?
Op Xbox duurt BTB ook veel langer dan de andere modes. En soms moet ik de game dan herstarten omdat cancellen ook blijft hangen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 06:40
Poeh, ik vermaak me echt extreem goed met Halo. Dit is wel echt een hele fijne game ervaring, die ik al lang niet meer heb gehad.
Ik moet wel even wennen aan het progression systeem. Ik heb de hele tijd Tenrai Fiesta gespeeld, zonder enig idee dat ik die specifieke challenges moet doen, waarbij ik eerst die ''normale'' challenges moet halen.. :9

Edit:
Eindelijk die Yoroi skin behaald. Scheelt een hoop tijd als je wat gerichter speelt :+

[ Voor 14% gewijzigd door Mosin op 27-11-2021 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

ActualFantasy schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 19:03:
[...]

Domme vraag misschien, maar hoe kun je zien welk nivo je tegenstanders zitten?
Achteraf kun je dat bekijken als je de teams inspect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:53
Ik vind BTB echt leuk. Vooral CTF. Zo vet als je die vlag kan stelen en naar je eigen basis rent en friendlies naar je toe komen om te helpen.
Verder speel ik graag in dat wasp vliegtuigje. Kan je heerlijk enemies neerknallen.

Wel jammer dat je geen voertuigen kan repareren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Mensen toevallig last van connectivity issues? Ik kan maar geen server joinen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
FireBladeX schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:09:
Mensen toevallig last van connectivity issues? Ik kan maar geen server joinen?
Werkte zojuist prima. Af en toe doet ie raar bij mij, opnieuw het spel starten lost dat hier op.
Haalde in dat potje eindelijk kde chain reaction shock rifle kill. Die probeer ik al 113 potjes te halen. :) Nu nog een mount up in de razor back en meedoen met alle captures in total control. Helaas dus weer ff BTB.
Edit: total control gelukt, nu nog 3 mafkezen vinden die in een razorback willen stappen. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Exactor it op 27-11-2021 22:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireBladeX
Exactor it schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:10:
[...]

Werkte zojuist prima. Af en toe doet ie raar bij mij, opnieuw het spel starten lost dat hier op.
Haalde in dat potje eindelijk kde chain reaction shock rifle kill. Die probeer ik al 113 potjes te halen. :) Nu nog een mount up in de razor back en meedoen met alle captures in total control. Helaas dus weer ff BTB.
Opnieuw opstarten did the trick. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:46
Na Quick Resume heb ik vaak wat server problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Vind het tot nu toe echt een toffe game.

Sommige wapens zijn wel echte meuk.

Ala gameplay is dik in orde wat kleine dingen die ik niet fijn vind bijvoorbeeld dat je niet auto in een nieuwe zoekactie wordt geliefd

Over het hele monitization wil ik geen woord meer aan vuil maken. Ik ben moe. Mijn apenbrein had graag kleertjes aangepast maar fuck it. Als het niet veranderd dan zij het zo.

"It's only going to get worse"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
BroWohsEdis schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 14:41:
[...]

Controls de laatste tijd in games voelen anders als vroeger inderdaad. Ik heb qua aimen nu mijn deadzones zo laag mogelijk en aim acceleration op 5. Mijn Vertical Sens is 7 en horizontal 5.5, merk dat dit wel aardig aimt nu. Met de standaard aim accaleration gaat het mij te langzaam ook.

Warthog besturing e.d. vond ik altijd al bijzonder in Halo :P

[...]

Voor nu alleen hier: https://halotracker.com/
Tijdens de insider was er wel een service record op Halo Waypoint maar dit is nu nog niet gereleased.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Heb niet alle reacties gelezen, want er komt zoveel binnen haha. Ik zag wat mensen schrijven dat ze alle weekly challenges gedaan hadden, maar bij mij komen er steeds weer nieuwe bij, als ik er eentje heb gehaald. Stopt dit op een gegeven moment?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
Timbox88 schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:42:
Heb niet alle reacties gelezen, want er komt zoveel binnen haha. Ik zag wat mensen schrijven dat ze alle weekly challenges gedaan hadden, maar bij mij komen er steeds weer nieuwe bij, als ik er eentje heb gehaald. Stopt dit op een gegeven moment?
Ja. Je hebt er iets van 16 waarvan er steeds 4 actief zijn. Als je die af hebt komt er een ultimate challenge. Als je die af hebt is het klaar voor de week en krijg je een unlock. Vorige week was het een gele visor, deze week is het een grijs kleurtje. Je huidige challenges kun je zien door op y te drukken als je op multiplayer hebt geklikt in het menu. Vervolgens druk je op X voor upcoming challenges.
Pagina: 1 ... 7 ... 21 Laatste