Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Gw60oVB4ZX3J8k6ldBKqT0Mz/full.jpg

Halo Infinite

Tijdens de afgelopen E3 werd het duidelijk dat 343 Industries bezig is aan een nieuw deel in de Halo-serie. Deze heet niet Halo 6, maar Infinite, wat er op kan duiden dat men toch wel enigsinds gaat breken met datgene wat we kennen van Halo.

Er gaat gebruik gemaakt worden van een nieuwe engine, die de naam Slipspace Engine draagt. Deze zou het mogelijk moeten maken om nog wijdsere en grotere werelden op het beeld te toveren dan dat we gewend zijn. Halo Infinite draait terug om Master Chief en zal een nieuw deel in de verhaallijn worden.

Deze startpost zal uitgebreid worden op het moment dat er meer informatie bekend is.

Wat we op dit moment al weten

Er is nog niet heel veel bekend van Halo Infinite. De getoonde beelden waren vooral een introductie en een korte demo van datgene wat we kunnen verwachten. Toch is er her en der al wat informatie verschenen.
  • Splitscreen komt terug.
  • Play Anywhere, dus release op zowel Windows 10 als de Xbox consoles.
  • Zal bij release in Game Pass zitten.
  • Speelt zich af 18 maanden na het einde van Halo 5.
  • Insiders krijgen de mogelijkheid op voorhand de Beta te testen.
  • Komt uit voor de 'current gen systems'

Links en meer info

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/a2AfnI1MbvzzcV9e1FsoJuA9/full.png

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08-05 13:54
Erg benieuwd naar Halo, vroeger altijd gespeeld op de X360, splitscreen met vrienden!
Nu eindelijk op de PC, eigen pc.. met vrienden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-05 20:56

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Erg benieuwd naar deze game. Vraag mij wel af wat dadelijk de meeste focus krijgt. Bij termen als infinite en dergelijke krijg ik altijd het gevoel dat het vooral multiplayer oriented is. Kan het natuurlijk mis hebben.

Na deze game mogen ze van mij ook wel de rest van de games naar de slipspace engine porten en releases voor pc :+ dr trailer zag er in ieder geval gelikt uit. Tuurlijk het zijn "in-engine" beelden dus maar even afwachten.

Momenteel verwacht ik er nog niet veel van het verhaal. The chief moeten ze denk ik wel een keer loslaten hij word immers oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-02 17:53

Yaz

Ik vraag me af of ze cross-play gaan ondersteunen en hierbij het gelekte toetsenboard/muis apparaat gaan toestaan. Verder hoop ik zelf dat Firefight weer zijn intrede zal maken, erg leuke modus.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cross-play zou wel passen in de huidige strategie van Microsoft in ieder geval. Kans is dus zeker wel aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geruchten gaan dat de game opgesplitst gaat worden in twee delen. Een singeplayer deel wat eerder komt om daarna opgevolgd te worden door een multiplayer deel.

En tevens de bevestiging dat het verhaal verder gaat na Halo 6, maar dat wisten we eigenlijk al.
Microsoft has been saying for years now that it wants to get away from numbered Halo games, but some fans were still left scratching their heads when the new game was revealed at E3 as Halo: Infinite and not Halo 6. Now, 343's Jeff Easterling has spoken up to stress that Halo: Infinite is Halo 6, even if it's not specifically called that.

"It is Halo 6," Easterling said during a recent Mixer broadcast. "You should just consider it Halo 6. Don't think of it as a weird prequel kind of thing. It's the next story. It's the next chapter in what is going on."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Wom schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:41:
Geruchten gaan dat de game opgesplitst gaat worden in twee delen. Een singeplayer deel wat eerder komt om daarna opgevolgd te worden door een multiplayer deel.

En tevens de bevestiging dat het verhaal verder gaat na Halo 6, maar dat wisten we eigenlijk al.

[...]
Ik zou dat niet eens zo erg vinden. Kun je rustig door campaign lopen zonder opgejaagd te worden door de kriebel van multi-player. Kun je bij de start van mp ook mooi zien wie allemaal solo legendary heeft geregeld. :)

Wat cross play betreft: het zou best kunnen dat dit spel Cross play prima aan kan. Als je ziet hoe snel de Halo cracks mikken... Aan de andere kant is een muis gewoon sneller. Dus worden regular grunts zoals totaal geowned door pc spelers.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 24-08-2018 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:23
Ik zie dit topic nu pas! Vroeger op de X360 Halo 3 kapot gespeeld. Ga dit topic in ieder geval in de gaten houden, vooral omdat het naar de pc komt.

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond om 22:30u wordt er op Mixer uitgelegd gegeven over de trailer, een soort van 'behind the scenes'. Geen idee wat je daar verder van moet verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19:12
Zullen ze deze nog voor de XO uitbrengen ?
Gezien de staat van het XO platform denk ik eerder dat dit een launch titel gaat worden voor de nieuwe console van Microsoft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op zondag 16 december 2018 @ 17:08:
Zullen ze deze nog voor de XO uitbrengen ?
Gezien de staat van het XO platform denk ik eerder dat dit een launch titel gaat worden voor de nieuwe console van Microsoft.
In de TS staat een link naar artikel waarin aangegeven wordt dat Halo Infinite ook voor 'current gen' uitkomt. Dus ik verwacht op beide generaties, wat ook wel past bij de strategie van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-05 13:16

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hier krijg ik toch een fijn old school gevoel bij.. Het reboot geluid en opladen van het schild bijvoorbeeld. En de look van Master Chief..

Maar wat ik nu zie draait volgens mij ook gewoon goed op een One X/S dus waarom ze hem gaan release met de Next gen is me een raadsel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 18:54
D-Ed schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:04:
Hier krijg ik toch een fijn old school gevoel bij.. Het reboot geluid en opladen van het schild bijvoorbeeld. En de look van Master Chief..

Maar wat ik nu zie draait volgens mij ook gewoon goed op een One X/S dus waarom ze hem gaan release met de Next gen is me een raadsel :+
[YouTube: Halo Infinite - E3 2019 - Discover Hope]
Ik kan me een bericht van de franchise director terughalen waar hij expliciet toezegde dat de Next Halo gewoonweg ook op de huidige Xbox One family wordt gereleased (bron kan ik niet 1,2,3 vinden). Is dit inmiddels veranderd n.a.v jouw vraag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
svenerator schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:38:
[...]

Ik kan me een bericht van de franchise director terughalen waar hij expliciet toezegde dat de Next Halo gewoonweg ook op de huidige Xbox One family wordt gereleased (bron kan ik niet 1,2,3 vinden). Is dit inmiddels veranderd n.a.v jouw vraag?
Phil Spencer wishes for players to be able to buy Halo: Infinite for Xbox One and use that copy to play on Scarlett with the improved experience without the need of buying a new copy.
https://www.reddit.com/r/...layers_to_be_able_to_buy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
svenerator schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:38:
[...]

Klopt, Maar ik ben nogal gevoelig voor: A. Halo en B. Het op de beste (console) hardware spelen (nu ook de Xbox One X maar dan wel gewoon nog op een 1080p tv :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na enige radiostilte verwacht ik dat de komende tijd we steed meer rond Halo Infinite gaan zien. Zeker op de E3 zal er een sterk aanwezigheid zijn, maar gezien de aanstaande release van de Series X en het feit dat vooralsnog Halo Infinite op het zelfde moment als de nieuwe Xbox verschijnt, zal de hype train toch spoedig vertrekken gok ik.

Wat inmiddels wel duidelijk is, is dat zowel de huidige als de nieuwe generatie Xbox deze game gaat kunnen draaien. Maar er komen dus optimalisaties voor de Series X, zoals we dat nu zien voor de One X console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ik hoop dat ze er voor de PC iets meer moeite voor doen dan met de Master Chief Collection.

Bijna bedroevend hoe makkelijk ze zich daar vanaf maken. Helemaal als je net klaar bent met Black Mesa. Dát is hoe je een game remasterd.

Vooral de grafische opties zijn echt heel gelimiteerd. Verder dan presets voor performance, original en enhanced kom je niet. En dat enhanced valt ook wel mee. En veel sound effecten die niet kloppen, art style die soms wordt veranderd, belichting die een heel andere sfeer geeft.

Hopelijk biedt de nieuwe engine de kans om het gelijk goed te doen voor beide platformen. Vooral omdat de nieuwe Serie X ook meer geavanceerde technieken ondersteunt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er vormt zich wat nattigheid in de vorm van 'leaks'.
According to the leaker, Halo: Infinite will have 25 missions in its 20-hour campaign. The post also claims that the game will have 35 additional missions that will add 15 hours of playtime. As for the game's storyline, players will allegedly play as Master Chief for every main mission. Classic characters from past games like Arbiter, Atriox, Locke and Palmer are due to return.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In july gaan we de eerste gameplaybeelden zien.
Matt Booty: "We will begin to unveil gameplay from Xbox Game Studios, starting in July. Including some from our newer studios like Double Fine, Ninja Theory and Obsidian. ... And obviously 343 with Halo."

Acties:
  • +2 Henk 'm!
https://www.amazon.com/dp...769ab4a94ae60984245248841

Je kunt eind dit jaar een boek kopen met artwork van Halo: Infinite.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b4b9Uvx2UJpAoWZfYD8fJ5ljvvk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QQG1Q7meKjMpTnR3KRVas2tW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Bij Halo 5 kwam een jaar voor de release een beta voor de multiplayer.. Enig idee of dat voor Infinite ook de bedoeling is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
D-Ed schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:27:
Bij Halo 5 kwam een jaar voor de release een beta voor de multiplayer.. Enig idee of dat voor Infinite ook de bedoeling is?
Het is bevestigd dat deze komt, maar precieze data heb ik nog niet gehoord of gezien.
What Do We Know About The Halo Infinite Beta?
Although we don't know an official date for the Halo Infinite Beta, we have been assured there will be plenty of chances to play it before the full launch. 343 Industries will be hosting a pre-launch "Flighting Program" for Halo Infinite, very similar to their current Halo: Master Chief Collection test, made up of numerous "opt-in flights".

These opt-in flights will "start small and slowly expand out until release" according to a Halo Waypoint post.

The Halo Infinite multiplayer is already confirmed to be in full swing in terms of development as it already supports LAN and split-screen features in the gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Wom schreef op maandag 25 mei 2020 @ 16:30:
[...]

Het is bevestigd dat deze komt, maar precieze data heb ik nog niet gehoord of gezien.

[...]
Zo te lezen dus met een iets andere opzet als bij 5.. Hopelijk toegankelijk genoeg zonder door allerlei hoepels te moeten springen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ben benieuwd of de game een meer open structuur[SP] zal hebben.Heb aan alle Halo games veel plezier gehad inc Halo Wars 1 & 2.

Deze nieuwe Halo zou voor mij een reden kunnen worden om straks voor een Xbox Series X te gaan.We gaan het zien in Juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op zondag 31 mei 2020 @ 14:06:
Ben benieuwd of de game een meer open structuur[SP] zal hebben.Heb aan alle Halo games veel plezier gehad inc Halo Wars 1 & 2.

Deze nieuwe Halo zou voor mij een reden kunnen worden om straks voor een Xbox Series X te gaan.We gaan het zien in Juli.
Gezien de features die de engine heeft en de zaken waar ze op gehamerd hebben lijkt er wel een meer open structuur te komen ja. Maar hoop zelf op een hybridevorm, omdat je bij Halo altijd een bepaalde urgentie moet voelen imho. Bij veel openwereld games kun je prima een paar uur iets totaal anders doen, hoop sat ze dat wat weten in te perken.

Bij Gears 5 was dat eik best netjes achteraf. Duidelijke missiestructuur, waarbij je op een gegeven moment meer vrijheid kreeg, maar toch de structuur merkte. Vond dat zelf wel fijn werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@Wom
In dat soort vorm zou ik het dan ook meer dan prima vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Here we go ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:44
Ahh eindelijk, ik hoop echt op een verbetering van de vorige game. Ook wel een hype die ikzelf goed kan gebruiken in de aanloop naar de XSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:30
Heel nice, heb er zin in dat ze de hype weer wat op gaan bouwen. Halo blijft toch de franchise waar ik de meeste uren aan kwijt ben geraakt in m'n leven. :)

Zo te horen keren de Brutes terug? Zou heel mooi zijn, want die Prometheans vond ik veel minder boeiend ondanks de mooie visuele effecten. Ergens hoop ik ook nog op de Prophets. Dat zou verhaaltechnisch raar zijn, maar het Halo-universum heeft al vaker Star Wars-achtige ambities gehad toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ik sluit me helemaal aan bij jullie, ik kijk ook echt uit naar de nieuwe Halo. De opbouw (en klein beetje hype) met die trailers/teaser spreken mij zeker aan met de old school vibe die ik er bij krijg _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door D-Ed op 25-06-2020 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Eindelijk gameplay op 23 Juli. :)

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 03-07-2020 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen de eerste gameplaybeelden. En de eerste officiële boxart is ook online verschenen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VK7Z4eMxLZIAkP-xFXwgT0od3nM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XzZSusRjqRN5UcSYry19NyjI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Wom schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:05:
Morgen de eerste gameplaybeelden. En de eerste officiële boxart is ook online verschenen.

[Afbeelding]
Oldskool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
De boxart doet vermoeden dat het toch soort van open-wereld gaat.Er zijn ook wat lui die denken dat de game een Detiny stuctuur gaat hebben.

Het is voor Microsoft vanavond erop of eronder.Een vette Halo zou mij al blij kunnen maken maar tja er is meer nodig om succes te hebben dan alleen die game.

[ Voor 64% gewijzigd door jori040 op 23-07-2020 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De gameplay ziet er echt uit als Halo. Ben er blij om. Grappeling hook biedt wel wat extra's en verhaal technisch beloofd het veel. Grafisch niet enorm schokkend, maar vind het wel fraai allemaal. En 4K/60FPS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Heeft 343 studio's sinds zij het stokje hebben overgenomen van Bungie al een Halo gemaakt die enigszins aan de Bungie delen kan tippen? ODST is laatste deel wat ikzelf heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-05 04:20
Over de campaign:

https://www.halowaypoint.com/en-us/news/campaign-evolved

Hoorde van een VouTuber die mensen van 343 heeft gesproken dat de open wereld net zo groot is als de wereld van de verschillende voorgaande campaigns bij elkaar.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:20
Pfoe! Bij het zien van de beelden begint het toch weer te jeuken. Aan de beelden te zien lijkt het qua gameplay voort te borduren op halo 5.

Het lijkt er op dat armor abilities weer terug zijn? Wellicht kun je in plaats van de grappeling hook ook andere abilities gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Bij de volgende showcase volgt meer info, zal wel ergens in september zijn. Dit zou de Halo zijn zoals 343 het ziet, 1 t/m 5 was zoals Bungie het zag las ik afgelopen week.Ben vooral benieuwd naar wat er allemaal toegevoegd gaat worden in de toekomst (en de kosten daarvan).

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 24-04 22:42
Ondanks dat ik toch wel ietwat teleurgesteld was bij de presentatie van de gameplay (vooral grafisch was ik een beetje teleurgesteld) Moet ik zeggen dat ze de feel voor de gameplay wel echt terug lijken te hebben gebracht naar het gevoel van Halo 3. Alles is wat trager, en wat meer "boots on the ground".
Ook de impact die de shotgun heeft op de achterover vliegende brute doet me goed, of de light machine gun/dmr die hij als 2e wapen gebruikt lijkt een goede balans te hebben in gevoel en visuele feedback.

Daarnaast lijkt de open wereld me echt heel vet, mits ze dit goed uitwerken, het kan ook al snel repetitief aanvoelen zoals het bij veel games fout gaat. Maar daar heb ik wel vertrouwen in. Kan niet wachten om de wereld te gaan verkennen met vrienden.

Ik vraag me echter wel af waar Microsoft de Series X sales mee gaat boosten, want als crossgen titel is er voor mij persoonlijk 0.0 reden om over te stappen van mijn xbox one X naar de series X. Had wat meer gameplay verwacht voor andere titels naast halo. Veel games lijken nog enorm ver weg te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
swoutr schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 09:40:

Ik vraag me echter wel af waar Microsoft de Series X sales mee gaat boosten, want als crossgen titel is er voor mij persoonlijk 0.0 reden om over te stappen van mijn xbox one X naar de series X. Had wat meer gameplay verwacht voor andere titels naast halo. Veel games lijken nog enorm ver weg te zijn.
Geldt voor de buurman net zo. Las gisterenavond een opmerking van iemand die nog wel even doorgaat met zijn PS4 Pro want hij vindt dat zowel MS als Sony vergeten zijn om op tijd met de echte next-gen titels te starten. Vrijwel alles wat next-gen is heeft nog geen datum. Mogelijk is enkel de Flight Simulator next-gen, mits die dit jaar nog naar de Series X gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Not gonna lie, de pop up zelf verbaasde mij eigenlijk wel. Verder had ik tijdens de trailer niet het gevoel dat het grafisch ondermaats is, als je met deze gfx één grote open world/ring kan hebben wordt het wel een ander verhaal natuurlijk. Dan is het grafisch gelijk een stuk indrukwekkender. Ik vond het er eigenlijk verder hartstikke tof uitzien, smooth gameplay met een mooie omgeving.

Het gevoel en ritme van de gameplay vond ik wel tof, kreeg het gevoel van de oude E3 Halo 2 gameplay trailer. Hopen dat de multiplayer dit keer wel een stuk beter is. Dat was voor mij vroeger echt de main-game waar ik idioot veel uren in heb gestopt.
Lekker Ventje schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 09:45:
[...]
Geldt voor de buurman net zo. Las gisterenavond een opmerking van iemand die nog wel even doorgaat met zijn PS4 Pro want hij vindt dat zowel MS als Sony vergeten zijn om op tijd met de echte next-gen titels te starten. Vrijwel alles wat next-gen is heeft nog geen datum. Mogelijk is enkel de Flight Simulator next-gen, mits die dit jaar nog naar de Series X gaat komen.
Ik kan het mis hebben, maar bij elke console launch is er nooit echt een gigantische game library beschikbaar toch? Dat maakt het voor mij juist wel weer interessant met de BC optie incl. boost mode. Ori heb ik niet uitgespeeld omdat mijn SAD het niet lekker kon draaien, die wil ik straks echt weer een kans geven.

Het ontbreken van een aantal release dates komt misschien ook omdat er nog geen release date voor de XSX is? Sommige games zijn launch titels, maar zonder een day 1 datum kan je ook geen release aankondigen.

[ Voor 51% gewijzigd door Blaauw87 op 24-07-2020 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 24-04 22:42
Lekker Ventje schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 09:45:
[...]

True, ik snap ook niet zo goed waarom MS ip's zoals Perfect Dark en Banjo niet oppakken. Een trailer van Banjo had me 200% overtuigd de series X te halen. Maar helaas, het bleef uit. Everwild kan interessant zijn, maar voor het 2e jaar op een rij een trailer tonen die niks vrijgeeft over de gameplay.. tja kan er niks mee.

Maargoed ik dwaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Consoles hebben zo goed als altijd vrij matige launch titels, bij de huidige generatie viel het wat minder op omdat er ook nog wel aardsig cross-gen titels waren (Battlefield 4, Assasins Creed: Black FGlag, Tomb Raider). Maar als ik naar de exclusives kijk die de PS4 had, dat was Killzone en Knack (:*)) en vrij snel daarna kwam nog Infamous: Second Son. Dat zijn nou niet echt titels die de geschiedenisboeken ingaan als klassiekers. Had de Xbox one niet Ryzen, beetje zelfde verhaal...

Het loont voor developpers niet om meteen bij launch een triple A game uit te brengen, daar is de installed base te laag voor en daardoor de verwachte omzet ook. Als je echt goede next-gen games wilt spelen kan je vaak wel minimaal een jaar wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:55

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wow gisteren de trailers gekeken en weer helemaal O+

Halo 4/5 waren matig, qua feel alleen al. Ben blij dat dit weer een echte Halo CE vibe heeft.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swoutr schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 09:53:
[...]

True, ik snap ook niet zo goed waarom MS ip's zoals Perfect Dark en Banjo niet oppakken. Een trailer van Banjo had me 200% overtuigd de series X te halen. Maar helaas, het bleef uit. Everwild kan interessant zijn, maar voor het 2e jaar op een rij een trailer tonen die niks vrijgeeft over de gameplay.. tja kan er niks mee.

Maargoed ik dwaal af.
offtopic:
Er komen nog iets van 7 titels die nog niet bekend zijn gemaakt, gaven ze zelf aan. Dus ergens in augustus verwacht ik nog een lading titels. Perfect Dark zal er mogelijk een van zijn, gemaakt door The Initiative.
Angeloonie schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 10:17:
Wow gisteren de trailers gekeken en weer helemaal O+

Halo 4/5 waren matig, qua feel alleen al. Ben blij dat dit weer een echte Halo CE vibe heeft.
Dat had ik dus ook wel. Alleen het zien van de Grunts maakt me stiekem toch weer blij. De gameplay lijkt wel echt Halo te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Wom schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 10:38:
[...]

offtopic:
Er komen nog iets van 7 titels die nog niet bekend zijn gemaakt, gaven ze zelf aan. Dus ergens in augustus verwacht ik nog een lading titels. Perfect Dark zal er mogelijk een van zijn, gemaakt door The Initiative.

[...]

Dat had ik dus ook wel. Alleen het zien van de Grunts maakt me stiekem toch weer blij. De gameplay lijkt wel echt Halo te worden.
Dat moment dat er een Grunt op je af kwam vliegen met 2 plasma grenades in zijn handen _O- De humor en setting zit wat dat betreft wel gelijk goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Screenshots uit de perskit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DvUwyMKL6Sy-oNIrxHjHuYNRf8U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L54wxLVhyh5PjND2vKKRDFZ3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5DJMneVPYa3d1MtSUS9QRMgRjOY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lvvOZMWGi3mePfGeeteLPXmy.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EHOIfuK26ppW3Typa_fwRKMrsrc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hcrObM3P69zvuAbPBp13pjAE.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HFGOCy1QgKnmJL_numnLDfv9czw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zwXOrNhnEzxP60M1DzUb2y81.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jk2hYexEvf8MKX9hxxXfgZWOaPM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tCgowS3rtCO509UdJNvaSqSc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L6FaaIVG-Aa_tk2YghLzPYYzVYY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/v0hAwR2C2WpfR95OLcbA34no.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1XmafLUF5bhIwaJ-Pu8cEEZMaao=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dh7qLKsd1fsOgB0hopFxqyFP.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnY10N7gpNgqFEifIZDwFsY1Q1M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Qiq2uiulXj2kJ7HInrDM5Id2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X94kvrFLbtTo7AAX9SPdIi9Jyms=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oPofna69feMnratVS6to4sIQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:03
Halo speler van het eerste uur hier. 15 Jaar geleden met Halo 2 online vriendschappen gemaakt die nu nog dagelijks middels groepsapps met elkaar communiceren. Ons vaderschap mogen delen tijdens online potjes multiplayer in Halo Reach.
De presentatie van de demo gaf kippenvel; het Halo-gevoel komt weer helemaal terug.
Ik kan de ‘haters’ dan ook niet begrijpen als ze het hebben over graphics die teleur zouden stellen. De art-style is spot on, dit is geen crysis kloon. Dat 343 flink veel moeite heeft gedaan om in de afgelopen 5 jaar met raadpleging van de community terug te kunnen keren naar ‘the OG Halo’ kan ik alleen maar waarderen. Wat mij betreft is het ze gelukt qua graphics, en zo te zien in de demo, ook qua gameplay.

Off-topic: wat velen zich niet beseffen is dat voor €14,99 per maand je alle games die geshowd zijn (en meer) kan spelen zonder meer geld uit te geven. Dat is ongehoord en daarmee luidt MS wat mij betreft een nieuw tijdeperk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
Mr_Tomatohead schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 22:35:
Heeft 343 studio's sinds zij het stokje hebben overgenomen van Bungie al een Halo gemaakt die enigszins aan de Bungie delen kan tippen? ODST is laatste deel wat ikzelf heb gespeeld.
Multiplayer-wise is Halo 5 echt top! Dat komt ook omdat 343 de community en e-sports-spelers erbij heeft betrokken tijdens de ontwerpfase. De public beta die daarop volgde heeft hierdoor veel feedback opgeleverd. Men verwacht dat ook nu voor de multiplayer weer een beta-test gaat plaatsvinden, iets wat ten tijde van Halo 3 ook plaats heeft gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
austin_77 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 18:24:
Halo speler van het eerste uur hier. 15 Jaar geleden met Halo 2 online vriendschappen gemaakt die nu nog dagelijks middels groepsapps met elkaar communiceren. Ons vaderschap mogen delen tijdens online potjes multiplayer in Halo Reach.
De presentatie van de demo gaf kippenvel; het Halo-gevoel komt weer helemaal terug.
Ik kan de ‘haters’ dan ook niet begrijpen als ze het hebben over graphics die teleur zouden stellen. De art-style is spot on, dit is geen crysis kloon. Dat 343 flink veel moeite heeft gedaan om in de afgelopen 5 jaar met raadpleging van de community terug te kunnen keren naar ‘the OG Halo’ kan ik alleen maar waarderen. Wat mij betreft is het ze gelukt qua graphics, en zo te zien in de demo, ook qua gameplay.

Off-topic: wat velen zich niet beseffen is dat voor €14,99 per maand je alle games die geshowd zijn (en meer) kan spelen zonder meer geld uit te geven. Dat is ongehoord en daarmee luidt MS wat mij betreft een nieuw tijdeperk in.
Ook nu willen ze de community er bij blijven betrekken. Als ze ook echt blijven luisteren kan dat wat moois opleveren.

Hieronder de nodige informatie afkomstig van een bijeenkomst bij 343i. Om onduidelijke redenen hebben ze tijdens de showcase schijnbaar een oude build laten zien. Het blijft MS natuurlijk...

[ Voor 13% gewijzigd door Lekker Ventje op 25-07-2020 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

austin_77 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 18:24:

En dat kan via het bekende trucje nóg goedkoper. Hier nu 2 jaar voor €60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Angeloonie schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 15:24:
[...]

Ik moet dit binnenkort maar een keer regelen denk ik. Betaal nu wel de standaard prijs, die ik overigens erg schappelijk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Greenberg over de graphics van Halo:

https://www.purexbox.com/...or_halo_infinites_visuals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:33

MazeWing

The plot thickens...

Volgens DF is de belichting de grote boosdoener.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
De belichting schijnt op latere versies wel aanwezig te zijn, hopelijk zien we daar tijdens de MP sessie meer van.

Aaron Greenberg heeft er alle vertrouwen in.

and trust us that when you play it this holiday, it's going to be a visual showcase for Xbox Series X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:39

Polycom

Poes van goud

Als Halo fan zwaar teleurgesteld in deze ontwikkeling. Het lijkt een soort mix te worden van Far Cry en Destiny met een Halo sausje. Ik had sowieso al weinig hoop, maar dat blijkt nu bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:33

MazeWing

The plot thickens...

Polycom schreef op zondag 26 juli 2020 @ 11:29:
Als Halo fan zwaar teleurgesteld in deze ontwikkeling. Het lijkt een soort mix te worden van Far Cry en Destiny met een Halo sausje. Ik had sowieso al weinig hoop, maar dat blijkt nu bevestigd.
Hopen dat ze er geen watchtowers die je moet beklimmen om een deel van de map te unlocken erin stoppen... :X

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Lekker Ventje schreef op zondag 26 juli 2020 @ 10:10:
De belichting schijnt op latere versies wel aanwezig te zijn, hopelijk zien we daar tijdens de MP sessie meer van.

Aaron Greenberg heeft er alle vertrouwen in.

and trust us that when you play it this holiday, it's going to be a visual showcase for Xbox Series X
Ze zouden en moesten kanallen en dat hebben ze nu niet gedaan.Greenberg riep al hard bij het vorige Xbox event en nu moeten we maar hopen dat het eind dit jaar vet gaat worden.

Mijn vertrouwen in Microsoft is 0,0 geworden.Jammer want hier zit/zat een groot Halo fan. :(

Ik zie de bui al hangen: mensen gaan dit jaar een Halo game spelen die nog lang niet af is.

[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 26-07-2020 16:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
jori040 schreef op zondag 26 juli 2020 @ 16:25:
[...]

Ze zouden en moesten kanallen en dat hebben ze nu niet gedaan.Greenberg riep al hard bij het vorige Xbox event en nu moeten we maar hopen dat het eind dit jaar vet gaat worden.

Mijn vertrouwen in Microsoft is 0,0 geworden.Jammer want hier zit/zat een groot Halo fan. :(

Ik zie de bui al hangen: mensen gaan dit jaar een Halo game spelen die nog lang niet af is.
Zo weinig vertrouwen is nergens voor nodig want tijdens de persbijeenkomst na de showcase werd gameplay getoond die er beter uitziet dan de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Welke "ontwikkeling" doel je specifiek op? Ik zie niets van Destiny, en Far Cry is niet meer dan een shooter op een grote map.
Bedoel je dat er meer "open world" in de game zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Lekker Ventje schreef op zondag 26 juli 2020 @ 19:13:
[...]

Zo weinig vertrouwen is nergens voor nodig want tijdens de persbijeenkomst na de showcase werd gameplay getoond die er beter uitziet dan de demo.
Ik reageer op wat ik gezien heb en dat was niet al te best.Video heb ik in 4k gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
Idd de vraag waar je op doelt. Halo=Bungie=Destiny. Het overgrote deel van Bungiepersoneel is naar 343 Industries gegaan. Storywise doet Halo wat het beloofd, dat je er de lore als boeken, comics en spin-offs als Halo Wars moet raadplegen/spelen om canon te houden is niet voor iedereen weggelegd, maar als Halo-fan zal dat toch geen probleem zijn?

Far Cry, je doelt op de gamedynamics als zijnde kiezen welke route je neemt? Dat had Halo CE al in 2001...laat Halo Infinite nu juist een ode aan de oudere Halo games zijn...

Ik lees de afgelopen dagen niks anders dan gezever over graphics terwijl overal aangegeven wordt dat het een ‘early build’ betreft. Als 4 maatjes van me, waarmee ik al 15 (!) jaar Halo games mee speel, lyrisch zijn over de physics dan zegt dat voor mij genoeg -> we are gonna have fun, ongeacht die ene scherpere texture.
De Warthog heeft ongeevenaarde physics qua in game drivability en stunt mogelijkheden >:)
Tot nu toe zat dat in iedere Halo game, das voor mij al zoveel waard.

Bottom line: we zullen het gaan zien en ik heb alle vertrouwen erin. Kom maar op met die gameplay en graphics!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:24

Heerlijke soundtrack weer. Geeft mij echt weer oldschool Halo vibes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-05 09:58

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Angeloonie schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 15:24:
[...]

Hmm... Geen wonder dat gamepass dus nog niet zo veel oplevert. Als de stekker er wordt uitgetrokken vanwege te hoge kosten en weinig opbrengst is dat dus deels te danken aan zuinige Hollanders. :+

Altijd voor het dubbeltje op de eerste rang zitten is niet altijd 'voordelig'.

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
Dit kwam ik op Halo Waypoint tegen:
QUESTIONS ABOUT GRAPHICS AND VISUALS
......The second theme being discussed involves visual fidelity. Negative feedback in this area includes comments around characters and objects appearing flat, simplistic and plastic-like, lighting feeling dull and flat, and object pop-in. We’ve read your comments, we’ve seen the homemade examples of retouched content, and yes we’ve heard the Digital Foundry assessments. In many ways we are in agreement here – we do have work to do to address some of these areas and raise the level of fidelity and overall presentation for the final game. The build used to run the campaign demo was work-in-progress from several weeks ago with a variety of graphical elements and game systems still being finished and polished. While some of the feedback was expected and speaks to areas already in progress, other aspects of the feedback have brought new opportunities and considerations to light that the team is taking very seriously and working to assess. We don’t have firm answers or outcomes to share yet but the team is working as quickly as possible on plans to address some of the feedback around detail, clarity, and overall fidelity. The team is committed and focused on making sure we have a beautiful world for players to explore when we launch.
Link: https://www.halowaypoint.com/en-us/news/infinite-inquiries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Free-to-play multiplayer zou wel eens een dingetje kunnen worden eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
Wom schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:35:
[Twitter]
Free-to-play multiplayer zou wel eens een dingetje kunnen worden eerlijk gezegd.
Ben benieuwd of ze dan de hele multiplayer gratis maken of een game modus, netzoals dat nu gebeurt bij Modern Warfare met Warzone. Achjah, we zullen zien of het waar is. Denk dat we een multiplayer reveal kunnen verwachten in de volgende showcase van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dioscuri
GadgetJunkPhone schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:43:
[...]

Ben benieuwd of ze dan de hele multiplayer gratis maken of een game modus, netzoals dat nu gebeurt bij Modern Warfare met Warzone. Achjah, we zullen zien of het waar is. Denk dat we een multiplayer reveal kunnen verwachten in de volgende showcase van Microsoft.
Volgens mij werd ook al gemeld tijdens de showcase van 23 juli dat multiplayer "soon" zou worden getoond. Nou is dat behoorlijk subjectief, maar eigenlijk verwacht ik dan wel iets binnen nu en een maand. :)

Wat betreft de graphics discussie: Halo heeft toch nooit gedraaid om graphics? Hoe kunnen mensen "als Halo fan" dan nu zo teleurgesteld zijn? Was het niet zo dat Halo 4 ook behoorlijk wat kritiek kreeg over de graphics? Belangrijker voor mij is dat ze die game geleerd hebben van hun keuzes in gameplay. Halo 5 speelde voor mij eigenlijk behoorlijk fijn. Nu hebben ze besloten om het verhaal meer terug te brengen naar de roots, daar heb ik ook veel vertrouwen in. Qua omgeving gaf het me ook echt een Halo-vibe, prima dat het juist lijkt op Halo:CE. Er is ook al gezegd dat er nog andere omgevingen in voor zullen komen. Jammer als de graphics tegen zouden vallen, maar in mijn ogen maakt of breekt dat een echte Halo game niet.

Toch heel benieuwd naar die nieuwe geruchten over 120fps en de hoeveelheid content. Ik heb ook wel goede hoop dat de sandbox met de verbeterde physics weer heel veel leuke dingen gaat opleveren. d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door Dioscuri op 31-07-2020 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:18
Wom schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:35:
[Twitter]
Ook Halo wil dus een stukje van die taart bemachtigen... Het gaat mij vooral om het verhaal en de on-couch multiplayer. De split screen is gelukkig al bevestigd dus dat is een stap in de goede richting. Ik hoop wel dat het verhaal een beetje te volgen is dit keer zonder ook de boeken en comics en dergelijke te volgen. Halo 4 en 5 zijn daar toch aardig de mist in gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Dioscuri schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:04:
[...]

Volgens mij werd ook al gemeld tijdens de showcase van 23 juli dat multiplayer "soon" zou worden getoond. Nou is dat behoorlijk subjectief, maar eigenlijk verwacht ik dan wel iets binnen nu en een maand. :)

Wat betreft de graphics discussie: Halo heeft toch nooit gedraaid om graphics? Hoe kunnen mensen "als Halo fan" dan nu zo teleurgesteld zijn? Was het niet zo dat Halo 4 ook behoorlijk wat kritiek kreeg over de graphics? Belangrijker voor mij is dat ze die game geleerd hebben van hun keuzes in gameplay. Halo 5 speelde voor mij eigenlijk behoorlijk fijn. Nu hebben ze besloten om het verhaal meer terug te brengen naar de roots, daar heb ik ook veel vertrouwen in. Qua omgeving gaf het me ook echt een Halo-vibe, prima dat het juist lijkt op Halo:CE. Er is ook al gezegd dat er nog andere omgevingen in voor zullen komen. Jammer als de graphics tegen zouden vallen, maar in mijn ogen maakt of breekt dat een echte Halo game niet.

Toch heel benieuwd naar die nieuwe geruchten over 120fps en de hoeveelheid content. Ik heb ook wel goede hoop dat de sandbox met de verbeterde physics weer heel veel leuke dingen gaat opleveren. d:)b
Nou ja, dat zie ik zelf wel iets anders. Halo was zeker in het begin grafisch echt top. Dat het qua gameplay een hoop innovaties heeft gebracht voor fps gaming op een console betekent niet dat graphics minder belangrijk zijn. Ik zou het oprecht jammer vinden als de graphics tegen zouden vallen, helemaal bij een flagship game voor de nieuwe console. Ik prefereer gameplay altijd boven grafische kracht, maar ik ben wel gevoelig voor gedateerde graphics- dat kan dan wel voelen alsof het spel niet af is.

Voor een spel van dit formaat wil je niet het gevoel hebben dat het bij publicatie al achterloopt op bepaalde vlakken. Ik hoop dan ook dat er binnenkort nieuws/feiten komen waarmee er meer duidelijk wordt betreft het spel qua vormgeving.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Officiële bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Mijn OLED met HDMI 2.1 en ik zijn er klaar voor _/-\o_

Ik ben wel benieuwd welke gamemodes F2P zijn.. Hopelijk zorgt het voor méér spelers in de classic arena fights (Slayer, CTF etc.) ipv dat iedereen straks op de battle royal trein springt waar nu de geruchten over naar voren komen..

Is het leuk om tegen de release een lijstje te maken van de mensen hier en een (nieuwe) Halo friendslist aan te maken? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
D-Ed schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 11:27:
[...]

Mijn OLED met HDMI 2.1 en ik zijn er klaar voor _/-\o_

Ik ben wel benieuwd welke gamemodes F2P zijn.. Hopelijk zorgt het voor méér spelers in de classic arena fights (Slayer, CTF etc.) ipv dat iedereen straks op de battle royal trein springt waar nu de geruchten over naar voren komen..

Is het leuk om tegen de release een lijstje te maken van de mensen hier en een (nieuwe) Halo friendslist aan te maken? 8)
Ik hoop stiekem dat de 'social games' gratis zijn en de ranked games dan wel weer achter de betaalmuur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Blaauw87 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 13:38:
[...]

Ik hoop stiekem dat de 'social games' gratis zijn en de ranked games dan wel weer achter de betaalmuur :+
Als ze cheaters en team kills uitzetten vind ik het allemaal prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
Ja dat is dan ook wel een beetje de insteek van mijn voorkeur hoor. Gratis spellen hebben meer te maken met exploits, althans dat idee heb ik altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dioscuri
Blaauw87 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:02:
[...]

Nou ja, dat zie ik zelf wel iets anders. Halo was zeker in het begin grafisch echt top. Dat het qua gameplay een hoop innovaties heeft gebracht voor fps gaming op een console betekent niet dat graphics minder belangrijk zijn. Ik zou het oprecht jammer vinden als de graphics tegen zouden vallen, helemaal bij een flagship game voor de nieuwe console. Ik prefereer gameplay altijd boven grafische kracht, maar ik ben wel gevoelig voor gedateerde graphics- dat kan dan wel voelen alsof het spel niet af is.

Voor een spel van dit formaat wil je niet het gevoel hebben dat het bij publicatie al achterloopt op bepaalde vlakken. Ik hoop dan ook dat er binnenkort nieuws/feiten komen waarmee er meer duidelijk wordt betreft het spel qua vormgeving.
Late reactie, maar ik hoop inderdaad ook dat er binnenkort meer duidelijk wordt over de opzet van de game. Ook om de graphics wat meer in perspectief te kunnen plaatsen, want van een open world game heb ik bijvoorbeeld andere verwachtingen dan van een shooter on rails (niet dat Halo dat per se was). Verder wel met je eens hoor, ik zit ook niet te wachten op een game die bij release al gedateerde graphics heeft. Er zit echter nog wat ruimte tussen gedateerde graphics en grafische "fidelity" van een game als Crysis. Ondanks de screenshots met rare/ontbrekende textures heb ik nog niet de zorg dat Halo Infinite echt gedateerde graphics krijgt. Veel is ook toe te schrijven aan de artstyle. Eerst maar eens wat meer details en beelden zien. :)

Overigens hoop ik ook echt op een goed matchmaking systeem, zeker als het free to play wordt. Niet alleen gericht op hoe goed iemand is, maar ook op het gedrag. Sinds maart speel ik weer af en toe League of Legends met vrienden, maar man wat is die community toch eigenlijk verrot. Ook non-ranked wordt daar érg veel geflamed en kun je die game gewoon amper casual spelen. Dat was in de social games van Halo in mijn herinnering toch wel veel beter. Ik hoef niet per se ranked te spelen en hou er juist van om niet te moeilijk te doen om een "killsteal" o.i.d., zolang het niet doorslaat naar bewust teamkillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De campaign gaat een opzet krijgen zoals we die kennen van Mad Max en Just Cause. Delen van de wereld moet je vrijspelen, waarna diezelfde gebieden later wel weer van pas kunnen komen. Moet zeggen dat dit bij games waar ze dit concept zo kennen wel goed werkte naar mijn idee :)
  • Halo Infinite Associate Creative Director Paul Crocker recently shed some light on Halo Infinite's world design.
  • His comments indicate that Halo Infinite isn't a full open world, but rather a world that is slowly unlocked as players progresses through the story.
  • Players will be able to explore previous areas freely to search for upgrades and other secrets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Oe.. Das jammer zeg.. Op zich niet erg om langer te wachten maar wel balen voor de launch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zat er wel beetje aan te komen gezien alle kritiek die er was. Jammer, maar wel begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Jammer dat ik nu langer moet wachten op het spel. Wel vind ik het sterk dat ze deze keuze maken, het uitstellen van Halo is nogal iets voor de launch van Xbox. Wel hebben zij er meer aan dat het spel bij launch het product is dat zij voor ogen hebben. Liever dit dan een spel uitbrengen dat niet af is, Halo 5 kon mij niet bekoren en ik hoop dat dit deel wel weer het enthousiasme in mij omhoog krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:35

WhySoSerious

Be the change.

niet doen

[ Voor 88% gewijzigd door BM op 12-08-2020 07:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
Gezien de omvang van de nieuwe speelwereld en alle kritiek de afgelopen tijd is dit niet meer dan een logische keuze. Gelukkig hebben we nog MCC de om ons heel lang mee te vermaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Delayed Microsoft and 343 Industries title Halo Infinite may be getting a Battle Royale mode that will arrive on Xbox platforms and PC next year.
Zo langzaamaan beginnen er weer Halo Infinite geruchten te verschijnen. Het zou mij niet verbazen als er een soort van Battle Royal in de multiplayer verschijnt overigens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Grote update met veel info: https://www.halowaypoint....de-infinite-december-2020

Release staat nu voor herfst 2021.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VymmeDLS8rhsIhuhapDePF34P4g=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/FNqEVSb7Mu2QxKVkzOVNAu8C.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ivt2JQcVKzDEW0IAMDJONTl4GIE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/mihdaRk63n1VTWuIn4WaFC8O.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PqxBLol_WRdzIh_j7nqsNrosZTI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/TRFLSOvLK1CYPtwzRHwzFvpZ.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0oSgJegx2y5kNadfhqOoYWBadgs=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/kuRLDwgD8PA92Xv8cfmzkMw8.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:30
Wom schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:58:
[...]

Zo langzaamaan beginnen er weer Halo Infinite geruchten te verschijnen. Het zou mij niet verbazen als er een soort van Battle Royal in de multiplayer verschijnt overigens.
Alsjeblieft geen battle Royal zeg..

De nieuwe beelden van de multiplayer maps zien er wel echt goed uit! Kan echt niet wachten op deze game _/-\o_

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08-05 13:54
De beelden zien er wel een stuk strakker uit!

Helaas nog wat langer wachten, agja.. het is niet anders.
Gaan ze nu een jaar lang bezig om de graphics te tunen? Heb ergens gelezen dat blijkbaar de complete verhaallijn al klaar is? Dat kan toch niet toch volgend jaar herfst duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Provin915
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-12-2024
Afgelopen week halo masterchief collection alles uitgespeeld met een maat. Binnenkort halo guardians knallen en dan hopelijk halo infinite zsm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:30
lowskilled-ftw schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:18:
De beelden zien er wel een stuk strakker uit!

Helaas nog wat langer wachten, agja.. het is niet anders.
Gaan ze nu een jaar lang bezig om de graphics te tunen? Heb ergens gelezen dat blijkbaar de complete verhaallijn al klaar is? Dat kan toch niet toch volgend jaar herfst duren?
Beter dat ze wat langer de tijd nemen en die graphics echt goed aanpakken want dat was gewoon echt matig met de gameplay reveal toen. De laatste screens zien er echter zeer goed uit, dus ik heb er alle vertrouwen in.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Wat info die ik tegen kwam in dit artikel: https://gamerant.com/halo-infinite-leak-details/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:00

HollovVpo1nt

I like gadgets

Inside Infinite februari update:

Joseph Staten (Head of Creative van Halo Infinite):
Infinite’s world is incredibly large, and its vast combat zones connect seamlessly to each other. Its vistas are filled with adventures that entice you to stray from the golden path story missions. From a distance, it might appear that we’re building an open world game, but that’s not really the case. We’re making a Halo game; a sandbox shooter where our goal is to make you feel like the most powerful actor in a rich, emergent, sci-fi combat simulation.
For example, if you zoom into some of this month’s screenshots, you’ll catch glimpses of the wildlife that inhabits the ring. Halo Infinite’s campaign doesn’t have a crafting system, however, and you won’t spend time hunting and skinning animals to make better gear for Master Chief. Spartans wear Mjolnir assault armor. They don’t need leather boots.
What you will spend time doing is plummeting from a rocky overlook into the heart of an enemy patrol, eliminating their leader with a well-stuck Plasma grenade, using your Grappleshot to pull his power weapon off the ground and into your hands, and then empty its magazine into the rest of the patrol, scattering the nearby wildlife back into their burrows.
Which is to say, we’ve designed Halo Infinite so that you’re freer than you’ve ever been to do what Spartan super-soldiers do best: survey a battlespace, plan your attack, engage the enemy, deal with whatever surprises the sandbox throws your way, and then rearm for the next battle.
What’s different this time is that you have more freedom than ever before to choose your path through the world. Follow a hidden cave system into a well-guarded fortress, wind your Warthog through a fog-filled mountain pass, capture a Banshee and fly to a floating ring fragment across a gap of stars. A strong narrative remains at the heart of the Master Chief’s adventure, and your journey between story missions is entirely up to you.
So then, what kind of game is Halo Infinite ? It’s the most open and adventure-filled Halo game ever. It’s the Halo game we could only dream about making 20 years ago. And we can’t wait for you to explore it.
Afbeeldingslocatie: https://forum.xboxera.com/uploads/default/original/3X/6/0/60ac817227782ba0780caa6d60ab21edc61a9c1c.gif

WIP-Screenshots en artwork:

Afbeeldingslocatie: https://content.halocdn.com/media/Default/community/blogs/hi_campaign_sniper_4k-e327d439d8714ed481c5de4b1b7fcc81.png

Afbeeldingslocatie: https://content.halocdn.com/media/Default/community/blogs/hi_campaign_warthog_1920x1080-e85e2358c15c4654aa26731d12e519ab.jpg

Afbeeldingslocatie: https://content.halocdn.com/media/Default/community/blogs/hi_campaign_banshees_1920x1080-ff1cbb024549441e94c526deacc05e19.jpg

Afbeeldingslocatie: https://content.halocdn.com/media/Default/community/blogs/hi_campaign_tower_cycle_1920x2702-6c2028e603f24810b0b803a2666c7eeb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://content.halocdn.com/media/Default/community/blogs/hi_banished_tower_concept_1920x1047-dae4d220daca4195a3722931e7369847.jpg

Dat en nog veel meer te vinden in de update: https://www.halowaypoint....de-infinite-february-2021

Ik word er in ieder geval su-per enthousiast van!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Nou en ik ook. :)

[ Voor 9% gewijzigd door jori040 op 26-02-2021 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-05 19:09
Haha ik vond die vorige frisse stijl eigenlijk mooier dan dit. Had iets meer eigen art direction, gaf het meer een eigen smoel en nu is het "gewoon realistisch". Gelukkig wel de coole Halo gebouwen enzo. Maar ik wordt er nog steeds enthousiast van hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vind het wel een Halo-vibe hebben hoor. Door die regelmatige updates begin ik wel steeds meer uit te kijken naar de release. Met al het uitstel wat er her en der is wordt dit één van dé grote releases van dit jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Grote nieuws update die voornamelijk over PC gaat.
A native experience for multiple input types, including mouse and keyboard, Xbox controllers, and even third-party controllers
Ultrawide and super ultrawide monitor support for the game and all UI, cutscenes, animations, and everything else
Advanced settings for displays, refresh rates, field-of-view, graphics, and much more
Triple keybinds for highly customizable controls
Ability to hide and customize the HUD, or show an FPS or ping counter in-game
Full cross-play between PC and console platforms
And much more
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rKsp1On9Fkgn9qsz72De8adCef8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xvixYVFFMttD0ol12J3qAIer.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h_SjF6u2OSLA2pUnVi5MTpyLlVk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GRuj7h4WSTcwjMg0qobUQdx4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De E3 komt er aan en je mag daar flink wat Halo Infinite nieuws verwachten. Zo is er nu al een kalender gelekt met een aantal 'leaks'. Wees dus gewaarschuwd als je geen spoilers wilt: https://www.resetera.com/...en-before-artwork.438565/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

:)

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste