Even dood topic reanimeren
Hij was op Steam in de aanbieding, dus wilde het nadat ik het bij de release heb gespeeld via GamePass wel weer eens proberen. Had het toen op Heroic uitgespeeld dus nu de uitdaging gezet om alles op Legendary te doen. Alle collectibles, armory dingen en skulls ook binnen, al had ik die misschien de vorige playthrough ook al gehaald, dat weet ik ff niet meer.
Maar man man man... Het hele spel is prima te doen op Legendary, maar die bossfights.. Wat een ongelofelijke bullshit. Ik vind ze echt zo waardeloos. Veel te kleine areas voor de fights en het is BS dat het ineens bulletsponges zijn. Waarom gaat een Brute in 3 schoten neer maar een boss in 100 oid
Rest van het spel gaat wel lekker, al gaan voertuigen wel héél snel kapot.
Maar goed na veel ploeteren bij Chak 'Lok & Tremonious waar ik niet goed voorbereid was, nu met een Guide bij de hand zorgen dat ik qua wapens voorbereid was op elke boss gaat het aardig.
Meest vervelende bosses waren tot nu toe de elites Chak 'Lok en Jega 'Rdomnai, vooral omdat de area zo klein is en ze veel sneller zijn dan jij bent.
Ook high value target Zeretus was echt een hel, met z'n tracking missle launcher. Ben daar ook echt héél lang mee bezig geweest.
Maar nu ben ik bij Escharum beland, en wat een onzin. Direct na de cutscene ben je al bijna dood omdat je recht voor hem staat en hij direct al schiet, je moet direct uitwijken en geluk hebben dat je dan weg komt. Wie heeft dat bedacht
Heb het 3x geprobeerd en toen had ik niet zoveel zin meer, dus binnenkort nog een keer proberen.