Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-06 11:31
Ik heb net "Halo The Master Chief Collection" en ik ben een PC gamer dus HALO 5 (enkel Xbox) zit er voor mij niet in.

Is het handig om dan direct (op PC) over te schakelen naar "Halo Infinite" ? Aangezien dat het enige PC game is? (ik speel enkel de shooters, niet de "top side down games" :)

Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
QuZyX schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 18:25:
Ik heb net "Halo The Master Chief Collection" en ik ben een PC gamer dus HALO 5 (enkel Xbox) zit er voor mij niet in.

Is het handig om dan direct (op PC) over te schakelen naar "Halo Infinite" ? Aangezien dat het enige PC game is? (ik speel enkel de shooters, niet de "top side down games" :)

Thanks!
Bedoel je dat je Halo 5 overslaat als je de campaigns speelt? Wat mij betreft mis je daar niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-06 11:31
Exactor it schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 21:47:
[...]

Bedoel je dat je Halo 5 overslaat als je de campaigns speelt? Wat mij betreft mis je daar niet veel aan.
Yes, inderdaad! :)

Ik speel enkel Halo voor de single player/campaign modus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
QuZyX schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 22:06:
[...]

Yes, inderdaad! :)

Ik speel enkel Halo voor de single player/campaign modus :)
Je zou altijd een story recap op YouTube kunnen kijken. Of een Xbox kopen. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Spaulding1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-06 21:29
Er is een nieuwe playlist toegevoegd : Squad Battle
Dit is een 8 vs 8 mode met drie klassieke maps gemaakt door de community in Forge, remakes van : Blood Gulch, Zanzibar & Rat's Nest.

Bijzonder vermakelijk en geeft echt old school Halo 2/3 vibes.

Hopelijk blijft dit een permanente playlist en voegen ze af en toe wat nieuwe klassieke maps toe.

Infinite blijft zich langzaam aan verbeteren gelukkig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:36
Spaulding1 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 11:51:
Dit is een 8 vs 8 mode met drie klassieke maps gemaakt door de community in Forge, remakes van : Blood Gulch, Zanzibar & Rat's Nest.

Hopelijk blijft dit een permanente playlist en voegen ze af en toe wat nieuwe klassieke maps toe.

Ja, gisteren even gespeeld, erg leuk! Zouden ze er permanent in mogen houden, met wisseling van de klassieke mappen.

Na 1,5 jaar loopt het allemaal zoals het had moeten zijn. Waar ik zelf nieuwsgierig naar ben is, als ze dit bij launch op orde hadden, zou het dan de banger zijn geweest (qua MP) die iedereen nog zou blijven spelen of is de Master Chief niet meer "in"....? Dat vraag ik me echt af!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee, dat denk ik niet. Het landschap van FPS is sinds de hoogtijdagen van bijv. halo 3 echt teveel veranderd met de battle royales zoals Fortnite en het succes van CoD. Arena shooters zijn gewoon een stuk minder in trek.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spaulding1
JDL15 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 16:04:
[...]

Ja, gisteren even gespeeld, erg leuk! Zouden ze er permanent in mogen houden, met wisseling van de klassieke mappen.

Na 1,5 jaar loopt het allemaal zoals het had moeten zijn. Waar ik zelf nieuwsgierig naar ben is, als ze dit bij launch op orde hadden, zou het dan de banger zijn geweest (qua MP) die iedereen nog zou blijven spelen of is de Master Chief niet meer "in"....? Dat vraag ik me echt af!
Gister ook weer even gespeeld en je merkt echt dat de vehicles ook veel meer en beter gebruikt worden dan in de Infinite maps. CTF is ook veel leuker op deze maps dan op veel nieuwe maps.
Echt heel tof om weer op een klassieker als Zanzibar rond te lopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
Spaulding1 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:13:
[...]

Gister ook weer even gespeeld en je merkt echt dat de vehicles ook veel meer en beter gebruikt worden dan in de Infinite maps. CTF is ook veel leuker op deze maps dan op veel nieuwe maps.
Echt heel tof om weer op een klassieker als Zanzibar rond te lopen
Zanzibar was heerlijk, jammer dat die mill in het midden niet draait, dat deed hij toch in Halo 3?

Overigens vind ik die nieuwe BTB map, Scarr, ook heel lekker spelen. Leuk dat je weer wat enemies in de afgrond kunt repulsoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:20
Spaulding1 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 11:51:

Gisteren 1 potje Zanzibar gespeeld en heb me er goed mee vermaakt. Het zou inderdaad erg tof zijn als ze deze playlist houden en klassiekers toevoegen :D

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
JDL15 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:44:
[...]

Zanzibar was heerlijk, jammer dat die mill in het midden niet draait, dat deed hij toch in Halo 3?

Overigens vind ik die nieuwe BTB map, Scarr, ook heel lekker spelen. Leuk dat je weer wat enemies in de afgrond kunt repulsoren :)
Yep, Verschillende Warthogs mee naar boven gesleept op die manier _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mosin
Ik ben iets tegen gekomen op Youtube wat jullie wellicht vet vinden. Nu begrijp ik waarom ze voor Infinite aangaven dat ze nu eindelijk konden doen wat oorspronkelijk de bedoeling was.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Het is al eventjes geleden dat ik het gespeeld heb (hoop binnenkort weer een vast dagje in de week te gaan Halo'en) maar de updates die er laatste tijd zijn uitgebracht en worden uitgebacht zijn wel positief.

Ook de movement set qua slides is tof om te zien dat deze zijn "gebuffed". Ff op klikken voor filmpjes.

Iedere keer als ik het weer speel blijft de gameplay een glimlach op mijn gezicht brengen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-08-2023 11:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:18
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 11:49:
Het is al eventjes geleden dat ik het gespeeld heb (hoop binnenkort weer een vast dagje in de week te gaan Halo'en) maar de updates die er laatste tijd zijn uitgebracht en worden uitgebacht zijn wel positief.

Ook de movement set qua slides is tof om te zien dat deze zijn "gebuffed". Ff op klikken voor filmpjes.

[Twitter]

[Twitter]

[Twitter]

Iedere keer als ik het weer speel blijft de gameplay een glimlach op mijn gezicht brengen. :)
Mixed feelings, ik vind dat sliden juist wat overdreven eigenlijk. Zeker bij de hogere diamond matches blijf je maar rondglijden alsof de vloer van zeep is. Mis met momenten echt de klassieke halo movement ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blaauw87 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:36:
[...]

Mixed feelings, ik vind dat sliden juist wat overdreven eigenlijk. Zeker bij de hogere diamond matches blijf je maar rondglijden alsof de vloer van zeep is. Mis met momenten echt de klassieke halo movement ;(
Ik zie je laatste tijd weer veel spelen inderdaad :) Maar kan me voorstellen dat het idd op de hogere rankmatches veelvuldig gebruikt wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:39:
[...]

Ik zie je laatste tijd weer veel spelen inderdaad :) Maar kan me voorstellen dat het idd op de hogere rankmatches veelvuldig gebruikt wordt.
Dat zal voorlopig dus geen probleem worden als je met mij in de lobby zit :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaauw87
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:39:
[...]

Nu ben ik laatst weerd gedropped naar plat 6 en zie ik mijzelf bij lange na niet in de buurt komen bij Onyx :+

Speel sinds een tijd regelmatig met gasten waar ik vanaf H1 al mee speel via XBC. Mooi om die mannen weer te spreken en we motiveren elkaar weer als vanouds om af en toe te gamen. Groep varieert van mid plat tot laag Onyx. En als je met die Onyx meespeelt sliden alle tegenstanders echt constant rond, totaal geen fan van deze mechanics net als de grapple en translocator... Zal een generatie dingetje zijn denk ik :(:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spaulding1
In de update is er ook een nieuwe map bijgekomen : Dredge. Een Forge remake van Countdown uit Reach. Speelt erg lekker

343 is goed bezig de laatste tijd met Infinite. Merk dat ik ook weer meer speel de laatste tijd.
Hopelijk zijn de geruchten waar en komt er in het volgend seizoen een Firefight versie uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Blaauw87 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 01:11:
[...]

Nu ben ik laatst weerd gedropped naar plat 6 en zie ik mijzelf bij lange na niet in de buurt komen bij Onyx :+

Speel sinds een tijd regelmatig met gasten waar ik vanaf H1 al mee speel via XBC. Mooi om die mannen weer te spreken en we motiveren elkaar weer als vanouds om af en toe te gamen. Groep varieert van mid plat tot laag Onyx. En als je met die Onyx meespeelt sliden alle tegenstanders echt constant rond, totaal geen fan van deze mechanics net als de grapple en translocator... Zal een generatie dingetje zijn denk ik :(:)
Mee eens. Hoewel ik de grapple en repulsor wél erg goed kan hebben binnen de sandbox _/-\o_ Toch al erg mooie ‘typische Halo momenten’ mee gehad (als ontvangende en gevende partij ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt skills en je hebt skills.. ff op klikken voor de clip.

Enige slechte is dat die niet elke kill via een directe headshots heeft met zen snipertje :P

[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-08-2023 19:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 19:09:
Je hebt skills en je hebt skills.. ff op klikken voor de clip.

[Embed]

Enige slechte is dat die niet elke kill via een directe headshots heeft met zen snipertje :P
Respect the skillzzz _/-\o_

Gewoon shield wegknallen en daarna afmaken gaat wellicht wat sneller op deze manier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het blijft een toffe game :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
We hebben ze als team goed in je vizier kunnen lokken inderdaad _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Na een tijdje niet gespeeld te hebben, weer een uurtje geknald. Ranked tactical slayer is top! Meteen weer bezig voor de ultimate challenge. Ik wist niet meer hoeveel multikills ik moest halen dus ik dacht doe dit maar: https://www.xbox.com/play/media/C34EBAPL8T

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 21:38:
Na een tijdje niet gespeeld te hebben, weer een uurtje geknald. Ranked tactical slayer is top! Meteen weer bezig voor de ultimate challenge. Ik wist niet meer hoeveel multikills ik moest halen dus ik dacht doe dit maar: https://www.xbox.com/play/media/C34EBAPL8T
Netjes. :) Die laatste gast moet zijn controller wel fixen nadat die hem tegen de muur had gegooid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Exactor it schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 21:38:
Das wel knap maar niet zo knap als je dat met wat Oldies had gedaan O-) <3

• Spaulding1
Weer een nieuwe playlist toegevoegd ; Husky Raid

4x4 CTF - Fiesta met community made Forge Maps met maar 1 lane in iedere Arena. Hierdoor speelt het super snel en is het enorm chaotisch. Oa de map Smallhalla (Valhalla maar dan in het klein) is erg leuk.

Gister even een uurtje gespeeld en het is 1 grote chaos, op een leuke manier :D.

Goede keuze van 343 om deze toe te voegen en ik verwacht dat dit naast Squad Battle ook wel een blijvende playlist blijft.

• D-Ed
  • Niet online
Spaulding1 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 11:55:
Weer een nieuwe playlist toegevoegd ; Husky Raid

4x4 CTF - Fiesta met community made Forge Maps met maar 1 lane in iedere Arena. Hierdoor speelt het super snel en is het enorm chaotisch. Oa de map Smallhalla (Valhalla maar dan in het klein) is erg leuk.

Gister even een uurtje gespeeld en het is 1 grote chaos, op een leuke manier :D.

Goede keuze van 343 om deze toe te voegen en ik verwacht dat dit naast Squad Battle ook wel een blijvende playlist blijft.
Dit is inderdaad wel ouderwetse Halo chaos inderdaad _/-\o_ Niet om heel de avond te spelen maar voor een tussendoortje prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Husky Raid is dikke prima inderdaad. Zonde dat ze dit niet een jaar eerder gedaan hebben. Gewoon wat forge maps in een onzin playlist en je hebt goud in handen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spaulding1
Vandaag komt S5 uit :)
2 nieuwe maps, nieuwe Extraction mode en nog heel wat customization zooi wat ik niet erg interessant vind.
Belangrijkste update zal de Firefight optie zijn, en de enemy AI in Forge. Dus eindelijk tegen de Banished vechten in multiplayer. Wel pas op een later moment geloof ik, dan komt er een King of the Hill mode uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Spaulding1 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:19:
Vandaag komt S5 uit :)
2 nieuwe maps, nieuwe Extraction mode en nog heel wat customization zooi wat ik niet erg interessant vind.
Belangrijkste update zal de Firefight optie zijn, en de enemy AI in Forge. Dus eindelijk tegen de Banished vechten in multiplayer. Wel pas op een later moment geloof ik, dan komt er een King of the Hill mode uit.
Top _/-\o_

Dan mag de winter beginnen vwb multiplayer gamen! Forza afwisselen met Halo, heerlijk _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spaulding1
D-Ed schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:23:
[...]

Top _/-\o_

Dan mag de winter beginnen vwb multiplayer gamen! Forza afwisselen met Halo, heerlijk _/-\o_
YouTube: Halo Infinite: Firefight King Of The Hill Gameplay

:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

8)

Vanavond weer ff gespeeld. 343 for life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Iemand zin een potje vnv? Krijgen we de squad vol of te druk met andere games? Ik ben iig online!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
JDL15 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 21:05:
Iemand zin een potje vnv? Krijgen we de squad vol of te druk met andere games? Ik ben iig online!
Gaat hem vanavond niet worden. :) Woensdag en donderdag avondjes zijn de Xbox Oldies avondjes :P Of niet @D-Ed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 21:19:
[...]

Gaat hem vanavond niet worden. :) Woensdag en donderdag avondjes zijn de Xbox Oldies avondjes :P Of niet @D-Ed
Die probeer ik in ieder geval wel in planning te houden (of Forza 8) )I

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat blijft het een heerlijke game. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dave_7698
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 08-06 22:29
Lekker hoor! Husky raid heeft soms echt zulke heerlijke chaotische momenten, ik vind de game mode ook echt leuk om te spelen. Alleen is het super frustrerend als het andere team gaat campen bij de spawn points met een grav hammer of sword (doe het zelf natuurlijk ook als ik de kans krijg). Dan is het potje ook zomaar afgelopen.

Ik zie trouwens de CE armor kit heel veel in matchmaking, ik vind het ook echt cool eruit zien, maar veel te duur helaas. Shop prices zijn echt hoog tegenwoordig, want deze armor kit is 1/3 van de prijs van de totale game. Dat vind ik echt bizar

[ Voor 8% gewijzigd door dave_7698 op 10-11-2023 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
dave_7698 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 08:44:

Ik zie trouwens de CE armor kit heel veel in matchmaking, ik vind het ook echt cool eruit zien, maar veel te duur helaas. Shop prices zijn echt hoog tegenwoordig, want deze armor kit is 1/3 van de prijs van de totale game. Dat vind ik echt bizar
True that, hoor veel mensen klagen over de prijs en als je het zo bekijkt is het echt gekkenwerk.
Anderzijds, de CE armor kit met powered dreams armor coating is wel heel f*cking slick _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ik heb Halo Infinite op Steam gekocht, nou blijkt dat je moet inloggen met een Microsoft Account :/ Als ik dat doe, wordt het account dan aan Windows gekoppeld?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ik ben deze game weer op de xsx aan het spelen. De 60fps mode heeft enorme stutter. Meer mensen daar last van?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Hulleman schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 17:42:
Ik ben deze game weer op de xsx aan het spelen. De 60fps mode heeft enorme stutter. Meer mensen daar last van?
Nee geen last van. Gisteren met een party van 4 gespeeld en ook van hen niets gehoord.

Wel nam @Kalkie de vraag die vroeger best wel vaak gesteld werd, namelijk als je beste vriend van de brug springt, spring jij dan ook erg serieus. :P

Oja zijn beste vriend is @D-Ed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
JDL15 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 09:56:
[...]

True that, hoor veel mensen klagen over de prijs en als je het zo bekijkt is het echt gekkenwerk.
Anderzijds, de CE armor kit met powered dreams armor coating is wel heel f*cking slick _/-\o_
Heb jij een screen/foto van die armor coating?

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
Mosin schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 22:23:
[...]

Heb jij een screen/foto van die armor coating?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YnscoU77kGI-vjQY85T_5tRUi-Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wXka1gl9RAiUbQS48U9Uhoba.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dxts5U9Lbs5g562yIP0g8pENR5E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mbw6jmFjV7JYX5oeFJe7Z0Nn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pin2hr7nLZk4lANSlF2-vZro4TE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZbUB7mxobRUPcrgAxWzHnPCE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Ik zag overigens een heel vette fan art van Halo 2, laat ik die ook ff plaatsen als het toch over Halo gaat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WXjfTFuR5w3FC2rOdyMI4FElEVk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/paoAmvEd9dEnEzchHeJaMx2I.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kattenoortjes O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik heb erheen gezocht, maar ik verwachtte niet dat het gewoon een zwarte armor coating zou zijn :P De derde foto is me namelijk wel bekend.
Zat aan een heel speciaal kleuren palet te denken _O-

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Dat duimpje dat je bij je notificaties ziet stelt eigenlijk een kotsende smiley voor.. :+

@JDL15 Wanneer ben je er weer bij? Woe en don zijn onze avondjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Mosin schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 00:17:
[...]

Ik heb erheen gezocht, maar ik verwachtte niet dat het gewoon een zwarte armor coating zou zijn :P De derde foto is me namelijk wel bekend.
Zat aan een heel speciaal kleuren palet te denken _O-
Hahaha nee sorry, ben zelf niet zo van de kleurtjes of kattenoortjes ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
D-Ed schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 00:51:
[...]

Dat duimpje dat je bij je notificaties ziet stelt eigenlijk een kotsende smiley voor.. :+

@JDL15 Wanneer ben je er weer bij? Woe en don zijn onze avondjes _/-\o_
Ik ga het in mijn agenda zetten voor as woe of do. Dacht dat jullie de laatste keer al een squad vol hadden zitten, ben ik mezelf maar moeten gaan verlagen tot een potje Warzone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
JDL15 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:56:
[...]

Ik ga het in mijn agenda zetten voor as woe of do. Dacht dat jullie de laatste keer al een squad vol hadden zitten, ben ik mezelf maar moeten gaan verlagen tot een potje Warzone...
Ja klopt.. We zaten vol maar woensdag en donderdag zijn soort van de ‘vaste avonden’..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:55:
[...]

Pfff geen smaak! Maar met je kattenoortjes heb je 9 levens. Dat zie je wel aan mijn scores :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDL15 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:56:
[...]

We hebben elke woensdag/donderdag inderdaad wel altijd 3 man en soms een full party. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
DAT MAG JE NIET ZEGGEN!!

@JDL15 kan er niets aan doen dat ie uit Limburg komt, terugnemen die woorden want ik voel me namens @JDL15 offended!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-Ed schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 11:11:
[...]

DAT MAG JE NIET ZEGGEN!!

@JDL15 kan er niets aan doen dat ie uit Limburg komt, terugnemen die woorden want ik voel me namens @JDL15 offended!
Oké oké. Sorry sorry. En sorry aan iedereen die ik mogelijk beledig met mijn excuses. En ook sorry aan iedereen die ik mogelijk beledig dat ik excuses aanbied voor mijn excuses, etc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 11:15:
[...]

Oké oké. Sorry sorry. En sorry aan iedereen die ik mogelijk beledig met mijn excuses. En ook sorry aan iedereen die ik mogelijk beledig dat ik excuses aanbied voor mijn excuses, etc!
Als je het maar meent dan ist goed :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
..

[ Voor 100% gewijzigd door JDL15 op 02-03-2024 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
JDL15 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 12:06:
Deze voelde ik wel tot in mn teentjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
JDL15 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:55:
[...]

Ik begrijp het. Er zitten ook een heleboel schreeuwerige coatings tussen waar ik van aan de poeperij kom :+
Maar ik zie die coating niet tussen mijn lijst staan en ook niet bij locked coatings. Was dat in Season 2 een optional reward of zo?

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En weer een paar videootjes van sessie van gisteren :)

Weer een nieuwe ninja erbij :P

Een voorbeeld waarom je altijd voor powerweapons en de grapple moet gaan.

En als laatste… gravity is a bitch. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 17 maart 2024 @ 11:17:
En weer een paar videootjes van sessie van gisteren :)

Weer een nieuwe ninja erbij :P

[Video: Halo Infinite (ninja)]

Een voorbeeld waarom je altijd voor powerweapons en de grapple moet gaan.

[Video: This is why you go for powerweapons]

En als laatste… gravity is a bitch. :P

[Video: Halo Infinite. Gravity is a …..]
Was het op deze tijd plaatsen bewust..? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-Ed schreef op zondag 17 maart 2024 @ 11:29:
[...]

Was het op deze tijd plaatsen bewust..? _/-\o_
Ik had het eigenlijk old school om 13:37 moeten plaatsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 17 maart 2024 @ 11:51:
[...]

Ik had het eigenlijk old school om 13:37 moeten plaatsen :P
Die verwijzing zegt me dan weer niets.. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D-Ed schreef op zondag 17 maart 2024 @ 12:12:
[...]

Die verwijzing zegt me dan weer niets.. :F
Nou voel ik me oud :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-06 14:19
https://www.halowaypoint....update-preview#networking

behoorlijke update voor Halo online gegaan. Waaronder eindelijk de langverwachte network overhaul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baswillems1 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:08:

behoorlijke update voor Halo online gegaan. Waaronder eindelijk de langverwachte network overhaul.
Ben benieuwd. Donderdag staat er weer een sessie gepland :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaauw87
baswillems1 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:08:

Gisteren een paar potjes gespeeld, moet eerlijk vertellen dat de desynch mij meestal niet eens opvalt. Werden wel erg snel potjes gevonden en er is niemand uit de game gecrasht. Hopelijk dat het nu wat meer aantrekt en er meer ranked map variaties komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
Blaauw87 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 10:29:
[...]

Gisteren een paar potjes gespeeld, moet eerlijk vertellen dat de desynch mij meestal niet eens opvalt. Werden wel erg snel potjes gevonden en er is niemand uit de game gecrasht. Hopelijk dat het nu wat meer aantrekt en er meer ranked map variaties komen.
Mij viel het gisteren ook helemaal niet op. Kan niet zeggen dat die network overhaul iets van verschil opleverde. Ik zat gisteravond eerder in mijn frustratie/rage weer te schreeuwen "hoe kan dat/waarom gaat mijn granaat niet af/ ja ik was al om de hoek |:(

Daarnaast vind ik squad battles niet zo leuk als je niet in een party zit en speel ik graag quick play.
Het viel me bij quick play juist op dat het mega lang duurde voordat je in een potje zat, ik schat 4-5 min wachten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-06 14:19
Hahaha ja heel eerlijk, had zelf ook wel die ervaring gisteren. ]
Maar heb ook maar een paar potjes gespeeld, dus een goed oordeel kan ik nog niet vellen. Matchmaking ging voor mijn gevoel juist een heel stuk sneller.

Laatste maanden weer wat meer met Halo mutliplayer bezig, blijft een top shootertje hoor. Eerste jaar was drama. Nu hebben ze het, voor mijn gevoel, toch best goed op de rit.

En het feit dat ze een dergelijke grote update nog eruit gooien, laat ook zien dat er nog genoeg wil is om de game te blijven ondersteunen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
baswillems1 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 11:05:
Hahaha ja heel eerlijk, had zelf ook wel die ervaring gisteren. ]
Maar heb ook maar een paar potjes gespeeld, dus een goed oordeel kan ik nog niet vellen. Matchmaking ging voor mijn gevoel juist een heel stuk sneller.

Laatste maanden weer wat meer met Halo mutliplayer bezig, blijft een top shootertje hoor. Eerste jaar was drama. Nu hebben ze het, voor mijn gevoel, toch best goed op de rit.

En het feit dat ze een dergelijke grote update nog eruit gooien, laat ook zien dat er nog genoeg wil is om de game te blijven ondersteunen.
Ze moeten wel..: “If we lose our way with Halo, we lose our way with Xbox”- Phil Spencer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:29

R.G

Komt er nog een campaign expansion of nieuwe halo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
R.G schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 14:06:
Het wordt verdomme eens tijd!

Maar, er zijn nog geen leaks, release dates of wat dan ook bekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:24
R.G schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 14:06:
Dat levert niet het grote geld op.

Verder zou ik het niet erg vinden als een andere spelontwikkelaar met de franchise aan de slag gaat. :P

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
The Zep Man schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 14:28:
[...]

Dat levert niet het grote geld op.

Verder zou ik het niet erg vinden als een andere spelontwikkelaar met de franchise aan de slag gaat. :P
Ik noem eens wat… Bungie!? 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:24
D-Ed schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 16:22:
[...]

Ik noem eens wat… Bungie!? 😃
Daar zou ik geen nee tegen zeggen, maar een ander zou ook de kans van mij mogen hebben. Alles behalve 343.

Verder zal het waarschijnlijk geen Bungie worden, gezien die nu eigendom zijn van concurrent Sony.

[ Voor 16% gewijzigd door The Zep Man op 20-03-2024 17:55 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
The Zep Man schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 17:54:
[...]

Daar zou ik geen nee tegen zeggen, maar een ander zou ook de kans van mij mogen hebben. Alles behalve 343.

Verder zal het waarschijnlijk geen Bungie worden, gezien die nu eigendom zijn van concurrent Sony.
I know I know, zou ook de enige reden zijn om ooit een PS te kopen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, Bungie heeft de laatste jaren zeker geen geweldig track record… en het originele Bungie is er natuurlijk ook niet meer. Nostalgie neemt altijd de overhand. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 19:35:
Nou ja, Bungie heeft de laatste jaren zeker geen geweldig track record… en het originele Bungie is er natuurlijk ook niet meer. Nostalgie neemt altijd de overhand. :P
Nostalgie, nostalgie... Zo oud zijn de eerste drie Halo's ook weer niet he...

Afijn, om eerlijk te zijn heeft 343 nu eindelijk z'n act redelijk op orde maar de enige manier hoe ze een nieuwe Halo goed kunnen krijgen vanaf (hopelijk) release is als ze de dames en heren met de stropdassen ff kielhalen en door de meatgrinder gooien.

Developers, developers, developers krijgen het schip wel weer in de juiste richting dus als MS Steve Balmer ff een paar jaar aan het hoofd van 343 zet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-Ed schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 19:55:
[...]

Nostalgie, nostalgie... Zo oud zijn de eerste drie Halo's ook weer niet he...

Afijn, om eerlijk te zijn heeft 343 nu eindelijk z'n act redelijk op orde maar de enige manier hoe ze een nieuwe Halo goed kunnen krijgen vanaf (hopelijk) release is als ze de dames en heren met de stropdassen ff kielhalen en door de meatgrinder gooien.

Developers, developers, developers krijgen het schip wel weer in de juiste richting dus als MS Steve Balmer ff een paar jaar aan het hoofd van 343 zet..

[YouTube: Office Space - Lumbergh - That'd be great]
Halo 3 is 17 jaar oud. Ik vind dat behoorlijk oud :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 20:10:
[...]

En nog zo goed he, echt knap _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
En toch vind ik het gek dat een simpele Quick play nu zo lang moet duren:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5awC79QUDFSvX-wfnz01zWZMCYc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ST8DfBfXKWByYYEmDn4BqhAL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 10:07:
En toch vind ik het gek dat een simpele Quick play nu zo lang moet duren:

[Afbeelding]
Speel Halo niet snel meer op een zaterdagochtend maar op een doordeweekse avond hoeven we niet meer dan 20 sec te wachten. Wellicht helpt het op zo’n moment om even local play uit te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-06 16:35
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 20:10:
[...]

Je zou het al retro kunnen noemen. Er zit minder tijd tussen de launch van de SNES (1990, '92 in Europa) en de Xbox 360 (2005) dan tussen de Xbox 360 en vandaag (!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Wat merken jullie nu van die network overhaul?

Ik heb echt het idee dat er een soort vertraging op zit ofzo. Merk het vooral met granaten gooien hoor, lijkt wel alsof de granaten een stuk later vertrekken dan dat ik daadwerkelijk op granaat gooien duw. Er is "iets"off, kan het niet helemaal goed uitdrukken, maar ja Limburg hahah.

Heb nu weer vaak dat ik zoiets heb van "ik duwde toch op granaat gooien" als ik ben afgegaan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-06 18:28
JDL15 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:56:

Ik heb echt het idee dat er een soort vertraging op zit ofzo. Merk het vooral met granaten gooien hoor, lijkt wel alsof de granaten een stuk later vertrekken dan dat ik daadwerkelijk op granaat gooien duw. Er is "iets"off, kan het niet helemaal goed uitdrukken, maar ja Limburg hahah.

Heb nu weer vaak dat ik zoiets heb van "ik duwde toch op granaat gooien" als ik ben afgegaan...
Geen problemen mee op Xbox, eigenlijk.

Maar wat vermaak ik mij toch weer ouderwets met die Halo 3 playlist, al zijn het 'maar' Forge varianten.
Zou zo weer lvl 50 General kunnen worden net als in 2007 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
JDL15 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:56:

We kunnen je wel een keer een keer de cursus 'Golden triangle' geven Jan.. Ik snap precies hoe dat werkt namelijk. Niet dat ik het uit m'n vingers krijg maar dat zal vast met de-sync te maken hebben natuurlijk...

Kut 343 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
https://www.halowaypoint.com/news/hcs-tickets Er komt een HCS toernooi (dat is waar de pro teams spelen) naar Europa. In London.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Exactor it schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 19:58:
https://www.halowaypoint.com/news/hcs-tickets Er komt een HCS toernooi (dat is waar de pro teams spelen) naar Europa. In London.
Eindelijk! Al die jaren opoffering zijn dus niet voor niets geweest _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDL15
D-Ed schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 23:52:
[...]

Eindelijk! Al die jaren opoffering zijn dus niet voor niets geweest _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JMZoU7n-GXoaBPaPgBVu1xpvuKQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Wg6O1YJBAxBj5NtMYVQp8OC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En andersom als je zelf een kill maakt:

99%: Fear my skills!
1: okay that was a bit lucky.

:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 10:18:
[...]

En andersom als je zelf een kill maakt:

99%: Fear my skills!
1: okay that was a bit lucky.

:P
Nee dat herken ik niet.. Respect the skillzzz… Never lucky ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

had ook de wachttijd vs gametijd kunnen zijn :+ lijkt wel GTA5 wachttijden voordat je een potje kunt spelen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
himlims_ schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 12:00:
[...]

had ook de wachttijd vs gametijd kunnen zijn :+ lijkt wel GTA5 wachttijden voordat je een potje kunt spelen
Ons fireteam heeft over het algemeen binnen een minuutje een game gevonden (slayer meestal).

En dat met restricted search aan.. Geen idee wat er dan bij jou fout gaat of wellicht een gamemode die weinig mensen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

D-Ed schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 12:35:
[...]

Ons fireteam heeft over het algemeen binnen een minuutje een game gevonden (slayer meestal).

En dat met restricted search aan.. Geen idee wat er dan bij jou fout gaat of wellicht een gamemode die weinig mensen spelen?
alleen quickplay, ik dacht dat het de snelste manier is om in een game te komen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
himlims_ schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 12:41:
[...]

Dat gaat bij ons redelijk snel (variërende niveaus).

Bij iedere multiplayer variant die je aanklikt zie je hoelang je gemiddeld moet wachten. Geeft best een goede indicatie.

Slayer, big team heavy’s zijn wel modi waar je snel een game inkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
himlims_ schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 12:41:
[...]

Misschien omdat je overdag wilde spelen? Dat heb ik namelijk overdag ook, ellende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
JDL15 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 13:11:
[...]

Misschien omdat je overdag wilde spelen? Dat heb ik namelijk overdag ook, ellende...
Ga nou eens werken Jan.. Je moet die oldie lifestyle wel kunnen blijven bekostigen hè ;)

Vanavond weer van de partij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
Hahaha true true. Ben helaas eventjes weg voor werk, dit weekend ben ik alleen thuis en wilde zeker wel ff gaan gamen. Mocht ik je oine zien, stuur ik je een invite!
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste