Wat mij betreft is het een ninja. Iemand die je achterna zit backsmacken telt altijd.JDL15 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 17:11:
Ik heb ook zo'n sneaky move die hielp, maar het is geen ninja zo toch:
[Video]
Het lijkt me inderdaad echt vernederend, ik zou makkelijk uit ergernis een controller kunnen slopenExactor it schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 15:58:
[...]
Dat is waarom het zo leuk is om te doen. Het is de perfecte vernedering van iemand die stampvoetend komt backsmacken.Er komt in de killfeed in het geel: you hate to see it Mosin ninja'd Exactor it.
Het is mij een keer of twee overkomen. Ik was niet blij met mezelf.
Maar waar staat die killfeed, is dat alleen in ranked matches? Je hebt wel die feed wat links staat, maar heb daar nooit zoiets zien staan.
Dat is echt een slimme en geniepige move om te doen, die zal ik onthouden. Helaas ben ik momenteel aan een waardeloze reeks aan potjes bezig. Lijk net een aardappel met een speelgoed geweerJDL15 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 17:11:
Ik heb ook zo'n sneaky move die hielp, maar het is geen ninja zo toch:
[Video]

Die is er altijd. Gewoon waar je de kills langs ziet komen. Je krijgt een geel tekstje bij bepaalde medailles zoals ninja maar ook remote detonation, overkill en killstreaks vanaf 15.Mosin schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 19:34:
[...]
Het lijkt me inderdaad echt vernederend, ik zou makkelijk uit ergernis een controller kunnen slopen
Maar waar staat die killfeed, is dat alleen in ranked matches? Je hebt wel die feed wat links staat, maar heb daar nooit zoiets zien staan.
[...]
Dat is wel lachen en extra lullig. Ik ga er eens op letten.Exactor it schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 19:38:
[...]
Die is er altijd. Gewoon waar je de kills langs ziet komen. Je krijgt een geel tekstje bij bepaalde medailles zoals ninja maar ook remote detonation, overkill en killstreaks vanaf 15.
Een ninja komt niet vaak voor. Zeker niet in ranked waar je geen radar hebt.Mosin schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 19:42:
[...]
Dat is wel lachen en extra lullig. Ik ga er eens op letten.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Nou, 0,1% van mijn ranked kills is een ninja! Ik zat net medals te bekijken en zag dat jij 1270 backsmacks hebt, ik 380. Daar staat tegenover 1380 perfects versus 330 voor jou. Hoezo andere speelstijl? Edit: jij hebt tegen de 6k mêlee kills, ik 2,3k.uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 19:58:
[...]
Een ninja komt niet vaak voor. Zeker niet in ranked waar je geen radar hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door Exactor it op 21-03-2023 20:17 ]
Oke, dan valt de knulligheid nog wel mee, want je hebt een bepaalde afstand waarbij je automatisch een paar meter vooruit springt/vliegt en kan bashen. Ik ben hier al zo vaak mee in de mist gegaan, doordat ik net te vaak van de speler afsta.uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 19:58:
[...]
Een ninja komt niet vaak voor. Zeker niet in ranked waar je geen radar hebt.
Hij is gewoon veel te aardig, om ons niet slecht te laten voelenExactor it schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 20:15:
[...]
Nou, 0,1% van mijn ranked kills is een ninja! Ik zat net medals te bekijken en zag dat jij 1270 backsmacks hebt, ik 380. Daar staat tegenover 1380 perfects versus 330 voor jou. Hoezo andere speelstijl? Edit: jij hebt tegen de 6k mêlee kills, ik 2,3k.
Ik snap echt niks van de ranks in Halo. Ik ging net 13-6 in een slayer. Een dude met dezelfde rank 11-11. Mijn damage was 2x zo hoog als de zijne en ik had 7 assists versus zijn 1. Ik krijg +7 CSR en hij +11.
Verder is het niveauverschil binnen platinum echt groot. Deze slayer had ik 3 teamgenoten die er vol op ramden elke keer dat we een kill maakten (handig bij overal situatie...) de pot ervoor had ik drie teamgenoten die niet over het midden van de map wilden bij 0-2 in CTF).
Verder is het niveauverschil binnen platinum echt groot. Deze slayer had ik 3 teamgenoten die er vol op ramden elke keer dat we een kill maakten (handig bij overal situatie...) de pot ervoor had ik drie teamgenoten die niet over het midden van de map wilden bij 0-2 in CTF).
[ Voor 40% gewijzigd door Exactor it op 22-03-2023 21:28 ]
Ik weet niet hoe het inmiddels bij jullie gaat, maar het is weer feest bij de servers van Halo. Als ik de laatste 20 potjes bekijk, dan begrijp ik er geen reet meer van. Het spel is leuk, maar voornamelijk frustrerend... Ik kap er toch maar even mee. Zonde
Wat is het probleem? Gisteren 15 potjes gespeeld, geen problemen met servers of wat dan ook, met uitzondering van 1 keer dat een potje niet laadde voor een teamgenoot.Mosin schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 10:02:
Ik weet niet hoe het inmiddels bij jullie gaat, maar het is weer feest bij de servers van Halo. Als ik de laatste 20 potjes bekijk, dan begrijp ik er geen reet meer van. Het spel is leuk, maar voornamelijk frustrerend... Ik kap er toch maar even mee. Zonde
Heb je search region op local staan of op expended.
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-03-2023 10:16 ]
Op advies van jou, heb ik ‘m al tijden op lokaal staan. Dat werkt goed, zowel op XBOX & PC.uchiha tijntje schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 10:15:
[...]
Wat is het probleem? Gisteren 15 potjes gespeeld, geen problemen met servers of wat dan ook, met uitzondering van 1 keer dat een potje niet laadde voor een teamgenoot.
Heb je search region op local staan of op expended.
Ik ben er inmiddels ook achter wat het probleem is geweest. Halo heeft blijkbaar de setting zelf gereset naar expanded

Dat verklaart dus waarom mijn kogels niet aankwamen (ook headshots niet) en ik regelmatig achter muren neer ging.
Ik check voor elke sessie alle settings. Ze worden regelmatig naar default gezet. Ik weet het niet zeker maar ik geloof dat het gebeurt als je de cutscenes voorgeschoteld krijgt.Mosin schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 15:54:
[...]
Op advies van jou, heb ik ‘m al tijden op lokaal staan. Dat werkt goed, zowel op XBOX & PC.
Ik ben er inmiddels ook achter wat het probleem is geweest. Halo heeft blijkbaar de setting zelf gereset naar expanded![]()
Dat verklaart dus waarom mijn kogels niet aankwamen (ook headshots niet) en ik regelmatig achter muren neer ging.
Dat ga ik voortaan ook doen. Had laatst ineens het intro filmpje die zich afspeelde, dus daar zal het fout zijn gegaan.Exactor it schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 16:39:
[...]
Ik check voor elke sessie alle settings. Ze worden regelmatig naar default gezet. Ik weet het niet zeker maar ik geloof dat het gebeurt als je de cutscenes voorgeschoteld krijgt.
Inmiddels weer fatsoenlijk kunnen spelen!
Wat is het toch een heerlijke shooter. Gisteren een potje ranked slayer op Aquarius. Stonden 40-49 achter. We wonnen uiteindelijk na 2 hectische minuten met 50-49. Wat een potje was dat zeg. Met name dankzij @Exactor it die aan het einde onwijs veel damage deed en ik met een beetje geluk de laatste kill kon maken.
2 kills hebben geen geluid op een of andere manier.
Toen het 46-49 stond gingen we er ook echt in geloven. En wat een gave ontlading aan het einde. Staat in mijn top 10 van meest awesome momenten in MP die ik me kan herinneren.
2 kills hebben geen geluid op een of andere manier.
Toen het 46-49 stond gingen we er ook echt in geloven. En wat een gave ontlading aan het einde. Staat in mijn top 10 van meest awesome momenten in MP die ik me kan herinneren.
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-03-2023 18:51 ]
@uchiha tijntje zo een comeback gaan we niet snel evenaren. Totale chaos aan hun kant. Maar ik zie dat we twee keer heel goed wegkwamen toen jij mij redde.
Het is voor ons toch de week van de comebacksExactor it schreef op maandag 27 maart 2023 @ 18:55:
@uchiha tijntje zo een comeback gaan we niet snel evenaren. Totale chaos aan hun kant. Maar ik zie dat we twee keer heel goed wegkwamen toen jij mij redde.
Gisteren een potje strongholds gewonnen terwijl we met 86 - 239 achter stonden. Uiteindelijk werd het 250 - 244.
Hele nette comeback! Zouden er een paar schermen, controllers en xbox'en gesloopt zijn bij de tegenstander?

Al tijdens het potje aan de speelstijl van de tegenstanders te zien toen de scores bij elkaar kwamen.Mosin schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 21:04:
Hele nette comeback! Zouden er een paar schermen, controllers en xbox'en gesloopt zijn bij de tegenstander?![]()
Het is echt goed te merken dat als je een beetje terugkomt en ze hoeven nog maar 1 kill of 10 punten in strongholds ze echt op zoek gaan naar die laatste kill of punten en ze de hele organisatie verloochenen. En hoe meer dat mislukt hoe meer je de chaos ziet toenemen en ze een voor een slachtoffer worden.Mosin schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 21:04:
Hele nette comeback! Zouden er een paar schermen, controllers en xbox'en gesloopt zijn bij de tegenstander?![]()
Haha, echt he. Zou zelf ook pislink wordenExactor it schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 21:16:
[...]
Al tijdens het potje aan de speelstijl van de tegenstanders te zien toen de scores bij elkaar kwamen.
Daar kun je goed van profiteren en dat hebben jullie ook goed gedaan. Tactisch staan in Halo is sowieso een slim plan. Tot nu toe, van wat ik me herinner, heb ik alles verloren tegen tactisch staande tegenstanders. Als ik met een goed staand team speel, win ik ook zo’n beetje alles. Ongeacht de game mode.uchiha tijntje schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 21:19:
[...]
Het is echt goed te merken dat als je een beetje terugkomt en ze hoeven nog maar 1 kill of 10 punten in strongholds ze echt op zoek gaan naar die laatste kill of punten en ze de hele organisatie verloochenen. En hoe meer dat mislukt hoe meer je de chaos ziet toenemen en ze een voor een slachtoffer worden.
Ik ben er niet perse goed in, maar potjes Halo win je door de juiste gebieden en power weapons/equipment te domineren. Dingen als op Recharge met jouw team met de bal in de lift iedereen die vanaf control naar lift gaat half shields schieten wint de pot. Of op Live fire de hele pot toren hebben waardoor ze nauwelijks via dummies en nest kunnen lopen zorgt vaak voor een overwinning. Wel erg situationeel vaak, maar wat ik zeg ik ben er geen held in. Eentje die wel altijd lukt is bij king of the hill op recharge de a spawn vasthouden als de hill in turbine is. Dan spawnen zij c en zijn ze af.Mosin schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 15:55:
[...]
Haha, echt he. Zou zelf ook pislink worden
[...]
Daar kun je goed van profiteren en dat hebben jullie ook goed gedaan. Tactisch staan in Halo is sowieso een slim plan. Tot nu toe, van wat ik me herinner, heb ik alles verloren tegen tactisch staande tegenstanders. Als ik met een goed staand team speel, win ik ook zo’n beetje alles. Ongeacht de game mode.
Beetje late reactie..Exactor it schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 18:01:
[...]
Ik ben er niet perse goed in, maar potjes Halo win je door de juiste gebieden en power weapons/equipment te domineren. Dingen als op Recharge met jouw team met de bal in de lift iedereen die vanaf control naar lift gaat half shields schieten wint de pot. Of op Live fire de hele pot toren hebben waardoor ze nauwelijks via dummies en nest kunnen lopen zorgt vaak voor een overwinning. Wel erg situationeel vaak, maar wat ik zeg ik ben er geen held in. Eentje die wel altijd lukt is bij king of the hill op recharge de a spawn vasthouden als de hill in turbine is. Dan spawnen zij c en zijn ze af.
In ieder geval ben ik het wel met je eens. Echt specifiek zoals jij het benoemt, maak ik het zelf niet mee. Ik speel geen ranked of met vrienden. Als ik dan toch in een leuk team terecht kom, is het echt peanuts om te winnen
Laatst weer een paar potjes gehad, dat teamgenoten geen ball pakken bij oddball of geen vlag bij capture the flag.. LEAVE

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 08-04-2023 18:22 ]
Heb inmiddels weer wat uurtjes gespeeld en eindelijk (2x zelfs!) een Ninja gedaan. Het is ook bij mij gebeurd en echt super knullig ook.. 
Wat super frustrerend begint te worden, zijn de netwerk problemen. Ik maak het net ook weer mee. Enemies zijn soms helemaal niet af te krijgen. Bij twijfel gevallen gaat het voordeel 8/10x de andere kant op..
Edit: Het probleem lijkt te worden veroorzaakt door v-sync…
Wat super frustrerend begint te worden, zijn de netwerk problemen. Ik maak het net ook weer mee. Enemies zijn soms helemaal niet af te krijgen. Bij twijfel gevallen gaat het voordeel 8/10x de andere kant op..
Edit: Het probleem lijkt te worden veroorzaakt door v-sync…

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 15-04-2023 20:06 ]
Ben ik nu nog de enige die nog steeds elke dag braaf op B loopt te rammen om die k*'t intro filmpjes te skippen?
Dat ze deze bug er nog niet uit hebben gesloopt?
Heb dat een paar keer gehad, zowel op de PC en XBOX. Niet dagelijks, dat kwam randomJDL15 schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:55:
Ben ik nu nog de enige die nog steeds elke dag braaf op B loopt te rammen om die k*'t intro filmpjes te skippen?
Jij gaf toch aan steeds in dezelfde maps te komen. Dat gebeurd bij mij ook de hele tijd. Ook bij de verzameling van, door spelers, gemaakte maps.
Jammer want in sommige maps kom ik zelden/niet. Terwijl er nu juist een leuke variatie is

Jazeker. En dan ook in de helft van de gevallen settings terugzetten.JDL15 schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:55:
Gelukkig, dacht even dat het aan mij lag @Exactor it @Mosin
Ja, jammer het zijn community highlights helaas. Het jammere is dat er op Twitter zó veel vette gemaakte forge maps voorbij komen, maar die zitten er dus niet in (e.g. Sword Base, Countdown, etc). Snap niet dat ze er dan niet iets meer variatie in gooien..
Ja, jammer het zijn community highlights helaas. Het jammere is dat er op Twitter zó veel vette gemaakte forge maps voorbij komen, maar die zitten er dus niet in (e.g. Sword Base, Countdown, etc). Snap niet dat ze er dan niet iets meer variatie in gooien..
Zou wel lullig zijn geweestJDL15 schreef op zondag 23 april 2023 @ 13:49:
Gelukkig, dacht even dat het aan mij lag @Exactor it @Mosin
Het is zeer jammer. Maar bijv. Bazaar heb ik ook al lang niet meer gespeeld. Het zijn 1/2 misschien 3 maps die je speelt.
Maar hoe zit dat nu precies met die community playlist? Zijn dat geselecteerde maps? Een map zoals Enterprise heb ik nog nooit gehad. Die kan ik wel handmatig selecteren voor een custom game.
Community playlist bestaat uit een aantal “forge maps” die door 343 zijn gekozen. De overige maps kun je wel spelen in de custom game browser. Staat onder community tab volgens mij.Mosin schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:24:
[...]
Zou wel lullig zijn geweest
Het is zeer jammer. Maar bijv. Bazaar heb ik ook al lang niet meer gespeeld. Het zijn 1/2 misschien 3 maps die je speelt.
Maar hoe zit dat nu precies met die community playlist? Zijn dat geselecteerde maps? Een map zoals Enterprise heb ik nog nooit gehad. Die kan ik wel handmatig selecteren voor een custom game.
En daarnaast zijn in bepaalde modi bepaalde maps “uitgesloten”. Zoals Bazaar die bijv. niet in ranked voorkomt.
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-04-2023 15:45 ]
Kijk aan, dan is het toch wat ik dachtuchiha tijntje schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:41:
[...]
Community playlist bestaat uit een aantal “forge maps” die door 343 zijn gekozen. De overige maps kun je wel spelen in de custom game browser. Staat onder community tab volgens mij.
En daarnaast zijn in bepaalde modi bepaalde maps “uitgesloten”. Zoals Bazaar die bijv. niet in ranked voorkomt.
Is GoT - Halo Infinite Discord nog actief of zitten jullie inmiddels elders?
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
Er is een Discord kanaal met wat Tweakers waar regelmatig halo sessies worden gepland, mocht je interesse hebben kan ik wel een invite sturen hoor!Soepster schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 20:55:
Is GoT - Halo Infinite Discord nog actief of zitten jullie inmiddels elders?
Halo dood? Welnee dat zijn de tegenstanders.
https://www.xbox.com/play/media/UVZEUSLCRW
Halo Infinite | May Update coming next week.
— Klobrille (@klobrille) 5 mei 2023
• Super Fiesta
• Ranked King of the Hill updates
• Sandbox balancing
• UI updates
• FPS counter on Xbox (helpful for Forgers)
• Bug fixes for PC, Forge, Theater, & morehttps://t.co/zMdcZHsUWt pic.twitter.com/SSaDvpRBV8
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
En nog steeds krijg je elke dag cutscenes en mag je af toe een speedrun door je settings doen.

In positiever nieuws, ik ben aan het proberen om handiger te worden met mêlee. Na een uurtje oefenen lukte een ninja met sprong en draai de hoek om. Hij is lelijk maar was wel een bewussie.
Seizoen 4 start op 20 juni. https://twitter.com/Halo/status/1659633739335634944
Ik las ergens dat er character level progress in komt. Doen ze wel snel zo anderhalf jaar na release.
Ik las ergens dat er character level progress in komt. Doen ze wel snel zo anderhalf jaar na release.
S3 is bijna afgelopen, zit nog steeds mijn settings te resetten en me af te vragen of de vo uit Zweden komt haha
Hoe lang moeten we dat filmpje nog kijken?
Ik heb ze nog nul keer gekeken. Ik zal ze de volgende keer laten spelen, misschien wachten ze tot alle twaalf resterende spelers hem hebben gezien!JDL15 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 18:52:
S3 is bijna afgelopen, zit nog steeds mijn settings te resetten en me af te vragen of de vo uit Zweden komt haha
Ik stap af en toe de campaign in om nog wat rond te slingeren en dan hoop ik stiekem op DLC. Er zit echt nog potentie in en misschien kunnen we dan nog op andere delen van de ring spelen.. Ik blijf dromen 
Ander dingetje. Heeft iemand van jullie wel eens groene of rode textures gezien in de campaign? Die knippert even snel en is dan weg, maar dit lijkt alleen bij Halo Infinite te gebeuren
Ander dingetje. Heeft iemand van jullie wel eens groene of rode textures gezien in de campaign? Die knippert even snel en is dan weg, maar dit lijkt alleen bij Halo Infinite te gebeuren
DLC, daar zeg je wat. Was daar eigenlijk ooit iets rond gecommuniceerd? Ze hebben best veel geschrapt in de campaign, dus er moet toch nog wel iets op de plank liggen?Mosin schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 10:02:
Ik stap af en toe de campaign in om nog wat rond te slingeren en dan hoop ik stiekem op DLC. Er zit echt nog potentie in en misschien kunnen we dan nog op andere delen van de ring spelen.. Ik blijf dromen
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Er is nog altijd patent gelegd op Halo: the Endless, verder helemaal nada bekend (ik houd het ook in de gaten).Mosin schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 10:02:
Dat vind ik zo gek, 343 is erg groot en er is al de afgelopen 2,5 jaar geen DLC oid uitgekomen. Ik hoop en droom met je mee, maar ik ga het liefste terug naar levels ipv open world. Daarmee kun je icm de Halo lore veel meer interessante levels maken (space, sneeuw/zand/jungle, earth, etc).
Groene of rode textures zijn me onbekend? Helemaal geen last van. Game je op een Oled tv? Daar kun je er wel eens last van hebben, maar is in de meeste games eruit gepatcht.
343 en iets 'op de plank liggen' in één zin loopt niet helemaal lekker helaasWom schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 12:12:
[...]
DLC, daar zeg je wat. Was daar eigenlijk ooit iets rond gecommuniceerd? Ze hebben best veel geschrapt in de campaign, dus er moet toch nog wel iets op de plank liggen?

Overigens gisteren weer een paar uurtjes heerlijke multiplayer chaos mogen ervaren. Beetje slayer, beetje super fiesta etc. Gameplay wise staat de game gewoon als een huis
Het voelt misschien zo, maar de game is geen 2.5 jaar oud, maar ruim 1.5JDL15 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 12:43:
[...]
Er is nog altijd patent gelegd op Halo: the Endless, verder helemaal nada bekend (ik houd het ook in de gaten).
Dat vind ik zo gek, 343 is erg groot en er is al de afgelopen 2,5 jaar geen DLC oid uitgekomen. Ik hoop en droom met je mee, maar ik ga het liefste terug naar levels ipv open world. Daarmee kun je icm de Halo lore veel meer interessante levels maken (space, sneeuw/zand/jungle, earth, etc).
Groene of rode textures zijn me onbekend? Helemaal geen last van. Game je op een Oled tv? Daar kun je er wel eens last van hebben, maar is in de meeste games eruit gepatcht.
Scorebord journalistiek!uchiha tijntje schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:19:
[...]
Het voelt misschien zo, maar de game is geen 2.5 jaar oud, maar ruim 1.5
Heheh inderdaad ja, dat komt natuurlijk omdat ik dacht dat hij met launch zou komen hah!uchiha tijntje schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:19:
[...]
Het voelt misschien zo, maar de game is geen 2.5 jaar oud, maar ruim 1.5
Op zich speelde de game vanaf de echte release het eerste jaar hetzelfde als tijdens de beta dus tja..JDL15 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:16:
[...]
Heheh inderdaad ja, dat komt natuurlijk omdat ik dacht dat hij met launch zou komen hah!
Het was, volgens mij, gewoon de bedoeling dat ze verder gingen met de campaign. Maar als ik op Google campaign dlc intik, dan lees ik weinig hoop gevende berichten. Intussen hebben ze inderdaad wel wat dingen geschrapt.Wom schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 12:12:
[...]
DLC, daar zeg je wat. Was daar eigenlijk ooit iets rond gecommuniceerd? Ze hebben best veel geschrapt in de campaign, dus er moet toch nog wel iets op de plank liggen?
Natuurlijk is er een hele hoop gebeurd tijdens de ontwikkeling, maar je hoort gewoon weinig. Het zou wel echt heel kut zijn als ze deze game zo laten..
Het zou goed kunnen dat ze die game in Unreal Engine gaan maken, dat zou best vet kunnen zijn. Maar ja, dan voelt Halo Infinite toch wel een beetje gefaald aan, want het lijkt niet echt compleet of zo.JDL15 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 12:43:
[...]
Er is nog altijd patent gelegd op Halo: the Endless, verder helemaal nada bekend (ik houd het ook in de gaten).
Bij de grootte van Halo Infinite loop ik gewoon tegen problemen aan. Een veel te lege wereld en heel veel herhaling. Ze hebben het bij 343 misschien veel te makkelijk ingeschat en dan gaf Jospeh Staten aan dat de game oorspronkelijk nog veel groter was.
Die levels die je opnoemt zie ik ook het liefste en dan maakt het mij echt niet uit of dat met Master Chief is, een andere spartan of gewoon een soldaat.
Geen idee wat ze bij 343 doen. Het duurt lang en gaat sloom, wat ik wel begrijp met al die contractors en opgestapte mensen. Dat is hun niet helemaal aan te rekenen. Ik hoop dat ze dit jaar gewoon met goed nieuws aankomen over Halo.
Ik speel gewoon op een LCD, alleen kan ik me niet herinneren dat ik hiervan last had bij het spelen van de campaign. Dat was wel op een andere LCD tv. Ik ga straks eens een uurtje MP doen, kijken of die het ook daarin doet.
Ik heb het spel al een tijdje niet meer aangeraakt, maar ze blijven wel (langzaam) toch luisteren naar de community:
Halo Infinite | Career Rank Overview
— Klobrille (@klobrille) 5 juni 2023
• progress with every completed matchmaking game
• performance-based progression
• high icon visibility throughout the game
• customisation unlocks for select ranks
Blog: https://t.co/gWptODjYv5 pic.twitter.com/vtJcPDKJpU
Ongekend zeg eindelijk een ranking systeem
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Er komt sowieso geen singeplayer DLC meer aan voor Halo Infinite. Er zijn begin dit jaar massa ontslagen geweest bij 343 waar ze zo ongeveer het gehele SP-team hebben weggestuurd. Er zijn ook geen enkele leaks/geruchten over verdere SP gerelateerde zaken voor Halo dus ik zou op korte termijn helemaal niets verwachten van een nieuwe SP campaign voor Halo.
343 zal zich nog uitsluitend richten op nieuwe seasons voor de komende paar jaar is mijn verwachting.
Hopelijk mag een nieuwe studio aan de gang met de franchise want als MS een character als MC laat doodbloeden zou een gigantische blunder zijn.
343 zal zich nog uitsluitend richten op nieuwe seasons voor de komende paar jaar is mijn verwachting.
Hopelijk mag een nieuwe studio aan de gang met de franchise want als MS een character als MC laat doodbloeden zou een gigantische blunder zijn.
Heeft 343 dat zelf ook niet aangegeven, dat er geen enkele single player in geen van de stadiums van ontwikkeling zijn. Zelfs niet de uiteindelijke opvolger die zou moeten komen.Spaulding1 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 09:23:
Er zijn ook geen enkele leaks/geruchten over verdere SP gerelateerde zaken voor Halo dus ik zou op korte termijn helemaal niets verwachten van een nieuwe SP campaign voor Halo.
Zoiets heb ik laatst begrepen. Erg jammer want de campaign was in mijn optiek uitstekend en het geheel leent zich perfect voor dlc en spinoffs om het verhaal verder uit te diepen.
De huidige koers past dan wel weer bij het 10 jaren plan/traject waar ze de game mee aankondigde. Helaas.
XSX: legianb
YouTube: Season 4: Infection Trailer | Halo Infinite
Vanaf 20-06 S4 met de nieuwe mode Infection incl 2 nieuwe maps, nieuwe equipment en eindelijk een ranking system.
Het is allemaal een beetje beter laat dan nooit bij Infinite. Ook onbegrijpelijk dat deze nog niet eens 2 minuten durende trailer niet tijdens de Xbox showcase werd getoond, om in ieder geval te laten zien dat Halo er ook nog eens is.
Maar goed, ben evengoed wel benieuwd naar Infection.
Vanaf 20-06 S4 met de nieuwe mode Infection incl 2 nieuwe maps, nieuwe equipment en eindelijk een ranking system.
Het is allemaal een beetje beter laat dan nooit bij Infinite. Ook onbegrijpelijk dat deze nog niet eens 2 minuten durende trailer niet tijdens de Xbox showcase werd getoond, om in ieder geval te laten zien dat Halo er ook nog eens is.
Maar goed, ben evengoed wel benieuwd naar Infection.
Me too.
Wat ik dan weer niet begrijp dat er staat:
all new forge community playlist maps, terwijl ze gameplay laten zien van de double forge maps die er nu al inzitten.
Dat zijn de maps die ik nu al weken speel bij doubles (Daimyo, etc)?
Wat ik dan weer niet begrijp dat er staat:
all new forge community playlist maps, terwijl ze gameplay laten zien van de double forge maps die er nu al inzitten.
Dat zijn de maps die ik nu al weken speel bij doubles (Daimyo, etc)?
Starfield is het nieuwe paradepaardje van Xbox Gaming geworden ipv Halo. Maar goed, de S4 trailer ziet er inderdaad vet uit, Infection lijkt leuk te worden en de stroom aan nieuwe maps en abilities komt lekker op gang. Moet zeggen dat Infinite nu dan toch echt eindelijk als 'complete' game voelt. Op wat networking issues na misschien. Heerlijk om 's avonds even een paar potjes BTB te spelenSpaulding1 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 15:28:
Ook onbegrijpelijk dat deze nog niet eens 2 minuten durende trailer niet tijdens de Xbox showcase werd getoond, om in ieder geval te laten zien dat Halo er ook nog eens is.
Ja maar Halo kan toch prima naast Starfield leven? Ik begrijp gewoon niet zo goed hoe deze franchise door de mangel is gehaald door 343/MS. Nu heb je met Infinite eindelijk een prima online shooter met voldoende content, maar wordt dat weer nauwelijk gepromoot door MS. Hierdoor groeit die playerbase natuurlijk ook nooit meer naar normale niveaus. Bepaalde playlists staat er nu standaard al bij dat wachten te lang kan duren..dave_7698 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:49:
[...]
Starfield is het nieuwe paradepaardje van Xbox Gaming geworden ipv Halo. Maar goed, de S4 trailer ziet er inderdaad vet uit, Infection lijkt leuk te worden en de stroom aan nieuwe maps en abilities komt lekker op gang. Moet zeggen dat Infinite nu dan toch echt eindelijk als 'complete' game voelt. Op wat networking issues na misschien. Heerlijk om 's avonds even een paar potjes BTB te spelen
Ik verlang terug naar de piekdagen van Halo, maar dat komt helaas nooit meer terug. Ah nostalgie

"If we lose our way with Halo, we lose our way with Xbox,"... Phil Spencer in 2011..Spaulding1 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:33:
[...]
Ja maar Halo kan toch prima naast Starfield leven? Ik begrijp gewoon niet zo goed hoe deze franchise door de mangel is gehaald door 343/MS. Nu heb je met Infinite eindelijk een prima online shooter met voldoende content, maar wordt dat weer nauwelijk gepromoot door MS. Hierdoor groeit die playerbase natuurlijk ook nooit meer naar normale niveaus. Bepaalde playlists staat er nu standaard al bij dat wachten te lang kan duren..
Ik verlang terug naar de piekdagen van Halo, maar dat komt helaas nooit meer terug. Ah nostalgie
Halo is qua gameplay echt wel wat teruggekomen maar ze zijn 'hun way' zeker wel verloren wat mij betreft. 343 moet echt van die game afgehaald worden maar volgens zal dat nooit meer gebeuren.
Ik ook, ik verlang echt terug naar de piekdagen van Halo. Wat heb ik zo hard genoten van de franchise.Spaulding1 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:33:
[...]
Ja maar Halo kan toch prima naast Starfield leven? Ik begrijp gewoon niet zo goed hoe deze franchise door de mangel is gehaald door 343/MS. Nu heb je met Infinite eindelijk een prima online shooter met voldoende content, maar wordt dat weer nauwelijk gepromoot door MS. Hierdoor groeit die playerbase natuurlijk ook nooit meer naar normale niveaus. Bepaalde playlists staat er nu standaard al bij dat wachten te lang kan duren..
Eerlijk gezegd, dat doe ik nog steeds.
Ik denk dat er ook een nieuwe generatie is geboren en dat wij (oudere) gamers een uitstervend ras zijn. Jeugd speelt Fortnite, Apex, etc. die zijn niet groot geworden met John 117 en dat is ook iets om rekening mee te houden. Ik weet niet of ze Chief nog helemaal terug kunnen laten komen hoor, misschien met een hele dikke campaign a la Doom van ID en goede cinematics zoals ze dat doen bij GOW en TLOU. Ik hoop gewoon op ouderwetse levelstructuur ipv die open wereld. Je kunt namelijk zó veel meer met de Lore van Halo!!
Het speelt wel mee dat Fortnite en Apex allemaal verslavende elementen hebben en dat Fortnite echt een kinderspel is. Ik heb thuis twee proefkonijnen, die komen echt niet mee in Halo maar knallen zich naar allerlei victory royals in Fortnite. Arena shooters zijn toch wat meer op volwassenere gamers gericht en Halo al helemaal met het hele teamshooting meta en het belang van op ruimte op de map spelen ipv puur kills. Met nog power weapon cycling erbij en het feit dat je kansloos bent als je alleen rond loopt en de tegenstander wel samen op trekt.JDL15 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:10:
[...]
Ik ook, ik verlang echt terug naar de piekdagen van Halo. Wat heb ik zo hard genoten van de franchise.
Eerlijk gezegd, dat doe ik nog steeds.
Ik denk dat er ook een nieuwe generatie is geboren en dat wij (oudere) gamers een uitstervend ras zijn. Jeugd speelt Fortnite, Apex, etc. die zijn niet groot geworden met John 117 en dat is ook iets om rekening mee te houden. Ik weet niet of ze Chief nog helemaal terug kunnen laten komen hoor, misschien met een hele dikke campaign a la Doom van ID en goede cinematics zoals ze dat doen bij GOW en TLOU. Ik hoop gewoon op ouderwetse levelstructuur ipv die open wereld. Je kunt namelijk zó veel meer met de Lore van Halo!!
Opgelost, moest Engels pakket downloaden
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen (is op pc via de Xbox gamepass. Die tijd loopt overigens niet af. Installatie is ook klaar.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen (is op pc via de Xbox gamepass. Die tijd loopt overigens niet af. Installatie is ook klaar.
:strip_exif()/f/image/LZCQ9LW7npNiyJ1lUAJvWXzY.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door RawChild op 18-06-2023 00:28 ]
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ranked Slayer komt in seizoen vier lees ik net. Bamdit+AR starts en radar aan (dat was vroeger ook zo in ranked slayer). Ben benieuwd hoe dat speelt en of ze alle maps in de rotatie gooien.
iemand zin in een S4 potje binnenkort, zelfde team als vroegaahh?
Lijkt me wel weer eens lachen, zojuist infection gedaan was best leuk!
Lijkt me wel weer eens lachen, zojuist infection gedaan was best leuk!
Infection is een leuke toevoeging, maar ik wil gewoon veel meer maps
Ik ben zo uitgekeken op bepaalde maps, omdat ze zoooooooooooooooooooo vaak achter elkaar voorbij komen 
Snel naar level 100 en dan kan ik weer andere games spelen

Snel naar level 100 en dan kan ik weer andere games spelen
[ Voor 60% gewijzigd door Mosin op 21-06-2023 10:05 ]
Ja hoe bevalt dat, Sie of Thieves met een groepje? Wellicht dat ik hem ook eens installeer.D-Ed schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 07:27:
Ik misschien vanavond Jan, morgen gaan we met wat Oldies de piraat uithangen 😉
Vnv, met een beetje geluk kan ik joinen, maar kan ik nu nog niet zeggen. Laat het wel ff weten via Xbox app
Vanavond ga ik ik eerst nog wat andere dingen doen dus ik weet het ook nog niet zeker.JDL15 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 12:56:
[...]
Ja hoe bevalt dat, Sie of Thieves met een groepje? Wellicht dat ik hem ook eens installeer.
Vnv, met een beetje geluk kan ik joinen, maar kan ik nu nog niet zeggen. Laat het wel ff weten via Xbox app
SOT was vorige week weer leuk voor het eerst in twee jaar
Nou jou leen ik nooit meer een zwaardje. https://www.xbox.com/play/media/XEWKYGHRJ6
Smooth operator! Chill level btw!Exactor it schreef op zondag 25 juni 2023 @ 10:44:
Nou jou leen ik nooit meer een zwaardje. https://www.xbox.com/play/media/XEWKYGHRJ6
Prachtig qua graphics maar niet chill (vooral omdat ik sinds release van Diablo 4 geen Halo meer heb gespeeld en echt geen pepernoot raak).
Heerlijk hoor! Ninja op iemand met sword mag je gewoon even teabaggen hoorExactor it schreef op zondag 25 juni 2023 @ 10:44:
Het filmpje hield te vroeg op.dave_7698 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 09:35:
[...]
Heerlijk hoor! Ninja op iemand met sword mag je gewoon even teabaggen hoor
Ik heb net "Halo The Master Chief Collection" en ik ben een PC gamer dus HALO 5 (enkel Xbox) zit er voor mij niet in.
Is het handig om dan direct (op PC) over te schakelen naar "Halo Infinite" ? Aangezien dat het enige PC game is? (ik speel enkel de shooters, niet de "top side down games"
Thanks!
Is het handig om dan direct (op PC) over te schakelen naar "Halo Infinite" ? Aangezien dat het enige PC game is? (ik speel enkel de shooters, niet de "top side down games"
Thanks!
Bedoel je dat je Halo 5 overslaat als je de campaigns speelt? Wat mij betreft mis je daar niet veel aan.QuZyX schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 18:25:
Ik heb net "Halo The Master Chief Collection" en ik ben een PC gamer dus HALO 5 (enkel Xbox) zit er voor mij niet in.
Is het handig om dan direct (op PC) over te schakelen naar "Halo Infinite" ? Aangezien dat het enige PC game is? (ik speel enkel de shooters, niet de "top side down games"![]()
Thanks!
Yes, inderdaad!Exactor it schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 21:47:
[...]
Bedoel je dat je Halo 5 overslaat als je de campaigns speelt? Wat mij betreft mis je daar niet veel aan.
Ik speel enkel Halo voor de single player/campaign modus
Je zou altijd een story recap op YouTube kunnen kijken. Of een Xbox kopen.QuZyX schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 22:06:
[...]
Yes, inderdaad!![]()
Ik speel enkel Halo voor de single player/campaign modus
Er is een nieuwe playlist toegevoegd : Squad Battle
Dit is een 8 vs 8 mode met drie klassieke maps gemaakt door de community in Forge, remakes van : Blood Gulch, Zanzibar & Rat's Nest.
Bijzonder vermakelijk en geeft echt old school Halo 2/3 vibes.
Hopelijk blijft dit een permanente playlist en voegen ze af en toe wat nieuwe klassieke maps toe.
Infinite blijft zich langzaam aan verbeteren gelukkig.
Dit is een 8 vs 8 mode met drie klassieke maps gemaakt door de community in Forge, remakes van : Blood Gulch, Zanzibar & Rat's Nest.
Hopelijk blijft dit een permanente playlist en voegen ze af en toe wat nieuwe klassieke maps toe.
Ja, gisteren even gespeeld, erg leuk! Zouden ze er permanent in mogen houden, met wisseling van de klassieke mappen.Spaulding1 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 11:51:
Na 1,5 jaar loopt het allemaal zoals het had moeten zijn. Waar ik zelf nieuwsgierig naar ben is, als ze dit bij launch op orde hadden, zou het dan de banger zijn geweest (qua MP) die iedereen nog zou blijven spelen of is de Master Chief niet meer "in"....? Dat vraag ik me echt af!
Nee, dat denk ik niet. Het landschap van FPS is sinds de hoogtijdagen van bijv. halo 3 echt teveel veranderd met de battle royales zoals Fortnite en het succes van CoD. Arena shooters zijn gewoon een stuk minder in trek.
Gister ook weer even gespeeld en je merkt echt dat de vehicles ook veel meer en beter gebruikt worden dan in de Infinite maps. CTF is ook veel leuker op deze maps dan op veel nieuwe maps.JDL15 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 16:04:
[...]
Ja, gisteren even gespeeld, erg leuk! Zouden ze er permanent in mogen houden, met wisseling van de klassieke mappen.
Na 1,5 jaar loopt het allemaal zoals het had moeten zijn. Waar ik zelf nieuwsgierig naar ben is, als ze dit bij launch op orde hadden, zou het dan de banger zijn geweest (qua MP) die iedereen nog zou blijven spelen of is de Master Chief niet meer "in"....? Dat vraag ik me echt af!
Echt heel tof om weer op een klassieker als Zanzibar rond te lopen
Zanzibar was heerlijk, jammer dat die mill in het midden niet draait, dat deed hij toch in Halo 3?Spaulding1 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:13:
[...]
Gister ook weer even gespeeld en je merkt echt dat de vehicles ook veel meer en beter gebruikt worden dan in de Infinite maps. CTF is ook veel leuker op deze maps dan op veel nieuwe maps.
Echt heel tof om weer op een klassieker als Zanzibar rond te lopen
Overigens vind ik die nieuwe BTB map, Scarr, ook heel lekker spelen. Leuk dat je weer wat enemies in de afgrond kunt repulsoren
Gisteren 1 potje Zanzibar gespeeld en heb me er goed mee vermaakt. Het zou inderdaad erg tof zijn als ze deze playlist houden en klassiekers toevoegenSpaulding1 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 11:51:
Yep, Verschillende Warthogs mee naar boven gesleept op die manierJDL15 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:44:
[...]
Zanzibar was heerlijk, jammer dat die mill in het midden niet draait, dat deed hij toch in Halo 3?
Overigens vind ik die nieuwe BTB map, Scarr, ook heel lekker spelen. Leuk dat je weer wat enemies in de afgrond kunt repulsoren
Ik ben iets tegen gekomen op Youtube wat jullie wellicht vet vinden. Nu begrijp ik waarom ze voor Infinite aangaven dat ze nu eindelijk konden doen wat oorspronkelijk de bedoeling was.
Het is al eventjes geleden dat ik het gespeeld heb (hoop binnenkort weer een vast dagje in de week te gaan Halo'en) maar de updates die er laatste tijd zijn uitgebracht en worden uitgebacht zijn wel positief.
Ook de movement set qua slides is tof om te zien dat deze zijn "gebuffed". Ff op klikken voor filmpjes.
Iedere keer als ik het weer speel blijft de gameplay een glimlach op mijn gezicht brengen.
Ook de movement set qua slides is tof om te zien dat deze zijn "gebuffed". Ff op klikken voor filmpjes.
Halo Infinite update is a GAME CHANGER.
— Alex (@Shyway) 9 augustus 2023
SO many ways to use this new movement: https://t.co/rpzn92RRGb pic.twitter.com/YXyG8vWE7l
Here's a handful of examples of the new curb slide height.
These slides were too high to hit reliably (or at all) before today's update.
Halo Infinite's movement 📈📈 https://t.co/uj2ExpVpKC pic.twitter.com/gQVoyVRhSo
If you can reach it with a clamber, you can slide off it.
u n r e a l🤯 https://t.co/5kSWQT0And pic.twitter.com/aFLKA41Mqz
Iedere keer als ik het weer speel blijft de gameplay een glimlach op mijn gezicht brengen.
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-08-2023 11:51 ]
Mixed feelings, ik vind dat sliden juist wat overdreven eigenlijk. Zeker bij de hogere diamond matches blijf je maar rondglijden alsof de vloer van zeep is. Mis met momenten echt de klassieke halo movementuchiha tijntje schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 11:49:
Het is al eventjes geleden dat ik het gespeeld heb (hoop binnenkort weer een vast dagje in de week te gaan Halo'en) maar de updates die er laatste tijd zijn uitgebracht en worden uitgebacht zijn wel positief.
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
Ik zie je laatste tijd weer veel spelen inderdaadBlaauw87 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:36:
[...]
Mixed feelings, ik vind dat sliden juist wat overdreven eigenlijk. Zeker bij de hogere diamond matches blijf je maar rondglijden alsof de vloer van zeep is. Mis met momenten echt de klassieke halo movement
Dat zal voorlopig dus geen probleem worden als je met mij in de lobby zituchiha tijntje schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:39:
[...]
Ik zie je laatste tijd weer veel spelen inderdaadMaar kan me voorstellen dat het idd op de hogere rankmatches veelvuldig gebruikt wordt.
Nu ben ik laatst weerd gedropped naar plat 6 en zie ik mijzelf bij lange na niet in de buurt komen bij Onyxuchiha tijntje schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:39:
[...]
Ik zie je laatste tijd weer veel spelen inderdaadMaar kan me voorstellen dat het idd op de hogere rankmatches veelvuldig gebruikt wordt.
Speel sinds een tijd regelmatig met gasten waar ik vanaf H1 al mee speel via XBC. Mooi om die mannen weer te spreken en we motiveren elkaar weer als vanouds om af en toe te gamen. Groep varieert van mid plat tot laag Onyx. En als je met die Onyx meespeelt sliden alle tegenstanders echt constant rond, totaal geen fan van deze mechanics net als de grapple en translocator... Zal een generatie dingetje zijn denk ik

In de update is er ook een nieuwe map bijgekomen : Dredge. Een Forge remake van Countdown uit Reach. Speelt erg lekker
343 is goed bezig de laatste tijd met Infinite. Merk dat ik ook weer meer speel de laatste tijd.
Hopelijk zijn de geruchten waar en komt er in het volgend seizoen een Firefight versie uit.
343 is goed bezig de laatste tijd met Infinite. Merk dat ik ook weer meer speel de laatste tijd.
Hopelijk zijn de geruchten waar en komt er in het volgend seizoen een Firefight versie uit.
Mee eens. Hoewel ik de grapple en repulsor wél erg goed kan hebben binnen de sandboxBlaauw87 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 01:11:
[...]
Nu ben ik laatst weerd gedropped naar plat 6 en zie ik mijzelf bij lange na niet in de buurt komen bij Onyx![]()
Speel sinds een tijd regelmatig met gasten waar ik vanaf H1 al mee speel via XBC. Mooi om die mannen weer te spreken en we motiveren elkaar weer als vanouds om af en toe te gamen. Groep varieert van mid plat tot laag Onyx. En als je met die Onyx meespeelt sliden alle tegenstanders echt constant rond, totaal geen fan van deze mechanics net als de grapple en translocator... Zal een generatie dingetje zijn denk ik
Je hebt skills en je hebt skills.. ff op klikken voor de clip.
Enige slechte is dat die niet elke kill via een directe headshots heeft met zen snipertje
This update is feeling pretty good 👀 pic.twitter.com/mXTLgWQJi7
— OpTic Lucid (@Lucid_TW) 11 augustus 2023
Enige slechte is dat die niet elke kill via een directe headshots heeft met zen snipertje
[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-08-2023 19:17 ]
Respect the skillzzzuchiha tijntje schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 19:09:
Je hebt skills en je hebt skills.. ff op klikken voor de clip.
[Embed]
Gewoon shield wegknallen en daarna afmaken gaat wellicht wat sneller op deze manier?
Het blijft een toffe game 
We hebben ze als team goed in je vizier kunnen lokken inderdaaduchiha tijntje schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 22:42:
Het blijft een toffe game
[Video: Infinite Skewer]

Na een tijdje niet gespeeld te hebben, weer een uurtje geknald. Ranked tactical slayer is top! Meteen weer bezig voor de ultimate challenge. Ik wist niet meer hoeveel multikills ik moest halen dus ik dacht doe dit maar: https://www.xbox.com/play/media/C34EBAPL8T
Netjes.Exactor it schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 21:38:
Na een tijdje niet gespeeld te hebben, weer een uurtje geknald. Ranked tactical slayer is top! Meteen weer bezig voor de ultimate challenge. Ik wist niet meer hoeveel multikills ik moest halen dus ik dacht doe dit maar: https://www.xbox.com/play/media/C34EBAPL8T
Das wel knap maar niet zo knap als je dat met wat Oldies had gedaanExactor it schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 21:38:

Weer een nieuwe playlist toegevoegd ; Husky Raid
4x4 CTF - Fiesta met community made Forge Maps met maar 1 lane in iedere Arena. Hierdoor speelt het super snel en is het enorm chaotisch. Oa de map Smallhalla (Valhalla maar dan in het klein) is erg leuk.
Gister even een uurtje gespeeld en het is 1 grote chaos, op een leuke manier
.
Goede keuze van 343 om deze toe te voegen en ik verwacht dat dit naast Squad Battle ook wel een blijvende playlist blijft.
4x4 CTF - Fiesta met community made Forge Maps met maar 1 lane in iedere Arena. Hierdoor speelt het super snel en is het enorm chaotisch. Oa de map Smallhalla (Valhalla maar dan in het klein) is erg leuk.
Gister even een uurtje gespeeld en het is 1 grote chaos, op een leuke manier
Goede keuze van 343 om deze toe te voegen en ik verwacht dat dit naast Squad Battle ook wel een blijvende playlist blijft.