Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
JDL15 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:05:
[...]

Ja inderdaad, ik las alleen de header en was al helemaal happy! Maar de reden is kut, gun je haar natuurlijk niet....

Voor Halo denk ik dat het wel goed is, er moet echt een frisse wind door het management waaien.

Voor 343 is het nu put your money where your mouth is!
Volgens mij is de money allang op _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legian117
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13:24
Ach, de gevolgen gaan we pas over 5 jaar merken waarschijnlijk. Korte termijn zal het vooral afhangen van de gemaakte keuzes en acties sinds de release.

Maar goed, veel erger kan het niet worden.

XSX: legianb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Legian117 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:29:
Ach, de gevolgen gaan we pas over 5 jaar merken waarschijnlijk. Korte termijn zal het vooral afhangen van de gemaakte keuzes en acties sinds de release.

Maar goed, veel erger kan het niet worden.
Geen idee die kerel die nu aan haar taak overneemt heeft ook de MCC vlot getrokken dus dat is een positief teken. Toen Joseph Staten aangetrokken werd is er blijkbaar ook veel aangepast in de development van Infinite (vooral veel dingen weggehaald en omgegooid blijkbaar in korte tijd). Dus als ze daar intern (en bij MS) de handen eindelijk eens op elkaar krijgen voor een gedeelde visie dan moet het goed komen.

De core gameplay van Infinite werkt namelijk wel erg goed dus (in mijn bescheiden optiek) moet het mogelijk zijn om de game weer op het juiste spoor te krijgen. Het belangrijkste is dat er een roadmap komt waarin een realistische planning te zien is. Snel nieuwe maps droppen (ze hebben zoveel moois om uit te putten, ze hoeven niet perfect te zijn, geef de fans gewoon wat om mee te spelen en werk op de achtergrond verder aan technische shit).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:53
Als Forge uitkomt met browser voor potjes op Forge maps is het redelijk snel geregeld denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Legian117
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13:24
D-Ed schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:34:
[...]

Geen idee die kerel die nu aan haar taak overneemt heeft ook de MCC vlot getrokken dus dat is een positief teken. Toen Joseph Staten aangetrokken werd is er blijkbaar ook veel aangepast in de development van Infinite (vooral veel dingen weggehaald en omgegooid blijkbaar in korte tijd). Dus als ze daar intern (en bij MS) de handen eindelijk eens op elkaar krijgen voor een gedeelde visie dan moet het goed komen.
MCC heeft ook een tijd geduurd voordat dat goed en wel lekker liep begreep ik. En wat betreft Staten is het leuk dat hij goed heeft huisgehouden. Maar dingen weglaten en verwijderen is makkelijker dan dingen toevoegen of veranderen. En daar zijn ze nu nog steeds mee bezig (qua multiplayer dan, single player wordt voor mijn gevoel vrijwel volledig genegeerd). Hij zei ook niet voor niets dat ze nu juist langzamer zijn zodat ze straks weer sneller door kunnen, terwijl ze seizoen 3 opnieuw uitstelde. Hoe lang zijn ze ondertussen al ermee bezig sinds Staten er zit?

Of het goedkomt is maar afwachten. Ze kunnen het wel, maar het gaat, zoals ze op reddit geloven, niet in een week tijd gebeuren. En daarnaast hebben ze een track record van beloftes maken en die vervolgens niet nakomen.
De core gameplay van Infinite werkt namelijk wel erg goed dus (in mijn bescheiden optiek) moet het mogelijk zijn om de game weer op het juiste spoor te krijgen.
De core gameplay is inderdaad heerlijk. Helaas zitten er ook diepliggende problemen die ze nog steeds niet opgelost hebben.
Het belangrijkste is dat er een roadmap komt waarin een realistische planning te zien is. Snel nieuwe maps droppen (ze hebben zoveel moois om uit te putten, ze hoeven niet perfect te zijn, geef de fans gewoon wat om mee te spelen en werk op de achtergrond verder aan technische shit).
Die roadmap hebben we net gekregen. Waarbij ze eerdere aangekondigde dingen eruit gehaald hebben en zaken hebben vertraagd. Dus of dat de oplossing is...

Ik betwijfel eigenlijk ook of Forge de redding gaat worden die velen geloven. Maar goed, ik zie mijzelf in deze graag ongelijk bewezen.

Ik zie Infinite erg graag succesvol zijn, ze doen voor mij hier enorm veel dingen goed. Sterker nog, dit is de eerste game sinds Halo 3 die mij zowaar qua multiplayer weet te boeien. Maar het is voor mij echt eerst zien dan geloven. Tot zover hebben ze het nog niet waar weten te maken.

XSX: legianb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Legian117 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:04:
[...]

MCC heeft ook een tijd geduurd voordat dat goed en wel lekker liep begreep ik. En wat betreft Staten is het leuk dat hij goed heeft huisgehouden. Maar dingen weglaten en verwijderen is makkelijker dan dingen toevoegen of veranderen. En daar zijn ze nu nog steeds mee bezig (qua multiplayer dan, single player wordt voor mijn gevoel vrijwel volledig genegeerd). Hij zei ook niet voor niets dat ze nu juist langzamer zijn zodat ze straks weer sneller door kunnen, terwijl ze seizoen 3 opnieuw uitstelde. Hoe lang zijn ze ondertussen al ermee bezig sinds Staten er zit?

Of het goedkomt is maar afwachten. Ze kunnen het wel, maar het gaat, zoals ze op reddit geloven, niet in een week tijd gebeuren. En daarnaast hebben ze een track record van beloftes maken en die vervolgens niet nakomen.

[...]

De core gameplay is inderdaad heerlijk. Helaas zitten er ook diepliggende problemen die ze nog steeds niet opgelost hebben.

[...]

Die roadmap hebben we net gekregen. Waarbij ze eerdere aangekondigde dingen eruit gehaald hebben en zaken hebben vertraagd. Dus of dat de oplossing is...

Ik betwijfel eigenlijk ook of Forge de redding gaat worden die velen geloven. Maar goed, ik zie mijzelf in deze graag ongelijk bewezen.

Ik zie Infinite erg graag succesvol zijn, ze doen voor mij hier enorm veel dingen goed. Sterker nog, dit is de eerste game sinds Halo 3 die mij zowaar qua multiplayer weet te boeien. Maar het is voor mij echt eerst zien dan geloven. Tot zover hebben ze het nog niet waar weten te maken.
Sluit ik me ook allemaal bij aan hoor ;) Er is geen game die ik het succes meer gun dan Halo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Ranked doubles was leuk maar welkom ranked ffa. Deze is sinds vandaag live.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Winter update op 8 november:
  • Campaign Network Co-Op
  • Forge Beta
  • Gratis (30-tier) Battle Pass

Oja, en twee nieuwe maps d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:55
D-Ed schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 23:42:
Winter update op 8 november:
  • Campaign Network Co-Op
  • Forge Beta
  • Gratis (30-tier) Battle Pass
[YouTube: Halo Infinite | Winter Update Overview]

Oja, en twee nieuwe maps d:)b
Ik zag het op Youtube voorbij komen. Het heeft me in ieder geval enorm enthausiast gemaakt :D Die maps zien er goed uit, maar ik verheug me op de gemaakte forge maps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Mosin schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 00:04:
[...]

Ik zag het op Youtube voorbij komen. Het heeft me in ieder geval enorm enthausiast gemaakt :D Die maps zien er goed uit, maar ik verheug me op de gemaakte forge maps.
Hier precies hetzelfde, hopelijk blaast Forge de game weer nieuw leven in :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
D-Ed schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 00:05:
[...]

Hier precies hetzelfde, hopelijk blaast Forge de game weer nieuw leven in :)
Als ik die soorten omgevingen zie en de grootte daarvan, dan zijn de mogelijkheden eindeloos. Viel me trouwens op dat het stukje in dat bos, ook in een van de eerste trailers voorkwam. Lijkt me mooi om daar nu dan in te spelen. Dit gaat echt wel wat uithalen verwacht ik.
Zelf mis ik een goede variatie in maps, daar kan ik straks niets meer van zeggen.

Hier krijg ik echt het Halo gevoel bij. Mooie gevarieerde levels waar je flink in kunt rammelen :D

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 20-10-2022 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Mosin schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 00:10:
[...]

Als ik die soorten omgevingen zie en de grootte daarvan, dan zijn de mogelijkheden eindeloos. Viel me trouwens op dat het stukje in dat bos, ook in een van de eerste trailers voorkwam. Lijkt me mooi om daar nu dan in te spelen. Dit gaat echt wel wat uithalen verwacht ik.
Zelf mis ik een goede variatie in maps, daar kan ik straks niets meer van zeggen.

Hier krijg ik echt het Halo gevoel bij. Mooie gevarieerde levels waar je flink in kunt rammelen :D
Ook zeer benieuwd naar de map gebaseerd op Toy Story (die plaatste @uchiha tijntje laatst nog ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 19:49
Eindelijk: Halo Infinite launched op 8 November, can't wait!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
_/-\o_

Van dezelfde kerel als deze:

[ Voor 39% gewijzigd door D-Ed op 20-10-2022 08:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
Dat is wel leip gemaakt inderdaad :o

@JDL15
Inderdaad ja, eindelijk flink wat achterstand ingehaald :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Af en toe is non-ranked echt fijn. Ff met radar spelen levert leuke momenten op: https://www.xbox.com/play/media/BUQTVRL3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Exactor it schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 22:18:
Af en toe is non-ranked echt fijn. Ff met radar spelen levert leuke momenten op: https://www.xbox.com/play/media/BUQTVRL3
What the ‘F’ zit @Kalkie daar links te campen…?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
D-Ed schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 00:29:
[...]

What the ‘F’ zit @Kalkie daar links te campen…?
Op de objective ook nog. Wat een man!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Exactor it schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 08:22:
[...]

Op de objective ook nog. Wat een man!
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En moet je nagaan dat na onze team slayer potjes ik nog wat ranked doubles gespeeld heb met @Exactor it. Zijn aangeschoten toestand hielp ons enorm, want het spel van de tegenstanders verslapte enorm nadat ze met stomheid waren geslagen hoe ze hem een paar keer van de map zagen vallen en hoe hij als volwaardig wetenschapper zat te testen of die zijn teamgenootje (mij dus) kon teamkillen. De uitslag van test was trouwens positief. :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Je kunt dus niet een teamgenoten backsmacken, dat telt enkel als een normale melee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Zo te lezen zijn @Kalkie en ik dus op het hoogtepunt gestopt..?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D-Ed schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:47:
Zo te lezen zijn @Kalkie en ik dus op het hoogtepunt gestopt..?
Nee hoor. Die 2 potjes waren erg grappig. :) De tegenstanders werden geowned. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:23
Verkeerde topic

[ Voor 89% gewijzigd door Stylze op 22-10-2022 19:08 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Na een paar dagen CoD is mijn oproep: kom terug! Halo is zoveel beter. Vanavond kwamen @uchiha tijntje en ik in 6 potjes duo ranked 4 keer dezelfde tegenstanders tegen. Dat moet beter kunnen voor de fps dat mechanisch gewoon klopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op woensdag 2 november 2022 @ 22:46:
Na een paar dagen CoD is mijn oproep: kom terug! Halo is zoveel beter. Vanavond kwamen @uchiha tijntje en ik in 6 potjes duo ranked 4 keer dezelfde tegenstanders tegen. Dat moet beter kunnen voor de fps dat mechanisch gewoon klopt. :)
Hear hear! Ik vind het echt jammer om te zien dat een game die zo inferieur is qua gameplay en shooting mechanics (CoD) zo ontzettend populair is. Zojuist nog even geprobeerd maar na 3 keer binnen 5 sec na spawn gekilled te worden door achtereenvolgend een ontploffende auto, een killstreak en die drillboor start ik Mudrunner maar op. Dit heeft niets meer met een goede gebalanceerde shooter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Hahahah, ja zelf vind ik ook Halo beter qua gameplay en shooter, maar ik beleef toch veel plezier aan de nieuwe COD. Jammer dat de winter update ongeveer tegelijk lanceert met Warzone 2.0, want dan moet ik mijn tijd weer netjes gaan verdelen.

Veel van mijn maten zijn echt verslingerd aan COD en met name Warzone 2.0. Eentje ervan was zelfs een groot Halo fan (met name 3 en Reach) en is gewoon overgestapt naar COD. Hij vond Halo Infinite echt héél slecht spelen, maar ik blijf erbij dat hij zelf gewoon héél slecht is geworden hahah :)

Ik kijk in ieder geval uit naar nog wat potjes met wat strijders uit dit topic ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
JDL15 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 08:43:
Hahahah, ja zelf vind ik ook Halo beter qua gameplay en shooter, maar ik beleef toch veel plezier aan de nieuwe COD. Jammer dat de winter update ongeveer tegelijk lanceert met Warzone 2.0, want dan moet ik mijn tijd weer netjes gaan verdelen.

Veel van mijn maten zijn echt verslingerd aan COD en met name Warzone 2.0. Eentje ervan was zelfs een groot Halo fan (met name 3 en Reach) en is gewoon overgestapt naar COD. Hij vond Halo Infinite echt héél slecht spelen, maar ik blijf erbij dat hij zelf gewoon héél slecht is geworden hahah :)

Ik kijk in ieder geval uit naar nog wat potjes met wat strijders uit dit topic ;)
Je zal het met mij moeten doen @JDL15 .. Die twee bromberen kunnen een solide game zoals Call of Duty niet op waarde schatten zo zie je maar weer :+

@Exactor it Wat moet ik nu doen met die Lachman trouwens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
D-Ed schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:21:
[...]

Je zal het met mij moeten doen @JDL15 .. Die twee bromberen kunnen een solide game zoals Call of Duty niet op waarde schatten zo zie je maar weer :+

Hehehe komt goed, dat het maar gauw vies weer mag worden en ik excuses heb om in de avonduurtjes te mogen gamen >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
D-Ed schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:21:
[...]

De Lachmann doet het niet goed in Halo! (Je moet eerst die battle rifle naar level 13 brengen. Dan kun je de Lachmann assault rifle naar level 13 brengen. En dan heb je de Lachmann SMG. En dan hoor je bij de meta sweaty try hard club schijnbaar.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Exactor it schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:24:
[...]

De Lachmann doet het niet goed in Halo! (Je moet eerst die battle rifle naar level 13 brengen. Dan kun je de Lachmann assault rifle naar level 13 brengen. En dan heb je de Lachmann SMG. En dan hoor je bij de meta sweaty try hard club schijnbaar.)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NnzkI21mXkjz0GBZXpA82t9tBXA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1GE4z9bofaMLLa667JA7D7aO.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
Nieuws vanuit 343:

Sandbox changes waaronder BR7 nerfje en
Regional matchmaking!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Echt een goede update. Deze is ook interessant:

Sandbox Team Dev Note: We’ve noticed that the Energy Sword can be a little too effective on maps with tighter corners. To help bring it in line with where we’d like, we’ll be updating the melee trade logic on the Energy Sword. Right now, if both players are no shields and they melee each other, the player with the Energy Sword will survive with a sliver of health. This upcoming update will update the melee logic so both players trade melees and die, which should help prevent the Energy Sword from just tearing through teams without trading.

Maar die komt nog in toekomstige update als ik het goed lees. Erg veel zin in morgen.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-11-2022 16:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

343 die uitleg doet over wat er allemaal in de Winter Update zit.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
Winter Update is nu live.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik heb het idee dat er grafisch ook het een en ander beter afgewerkt is. Singleplayer voelt trouwens responsiever aan.

[ Voor 9% gewijzigd door Mosin op 08-11-2022 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Komt er überhaupt iemand in de game?
Ik kom niet verder dan dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hcxrbJVVO-NnT38yJYLkoTDigRo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nrO6wVVCrJQ1z1qklwmQkSYW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 22:09:

[Afbeelding]
Ik heb vanaf uurtje of 7 gespeeld zonder problemen. Wel alleen MP, wellicht dat dat uitmaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
JDL15 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 22:09:

[Afbeelding]
Single en multiplayer werken hier gewoon. Kwam wel een paar bugs tegen, maar verder geen gekkigheden.
Series S 120fps ziet er ook beter uit. Niet verwacht van dat kleine dingetje :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
Hmmmmm 2x opnieuw opgestart, laadt maar niet. Blijf dit zien, ook bij SP..

Ennnnn.... Zit er ook in :)

[ Voor 18% gewijzigd door JDL15 op 08-11-2022 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hoe zit het nu precies met Forge. Komen zelf gemaakte maps ook naar de multiplayer toe of blijft dit beperkt tot vrienden en/of lokaal spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mosin schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:29:
Hoe zit het nu precies met Forge. Komen zelf gemaakte maps ook naar de multiplayer toe of blijft dit beperkt tot vrienden en/of lokaal spelen?
Je kunt ze nu nog volgens mij alleen met vrienden / lokaal spelen. Bij seizoen 3 (maart volgens mij) komt er een server browser begreep ik, waar je dus randoms kunt joinen. Ze komen niet standaard in de roulatie als je bijv. Slayer selecteert onder multiplayer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:45:
[...]

Je kunt ze nu nog volgens mij alleen met vrienden / lokaal spelen. Bij seizoen 3 (maart volgens mij) komt er een server browser begreep ik, waar je dus randoms kunt joinen. Ze komen niet standaard in de roulatie als je bijv. Slayer selecteert onder multiplayer.
Oeh, dat is echt jammer. Had deze maps graag online willen spelen, maar dan wachten we gewoon nog even. Tegen die tijd zullen er wel een bijzonder aantal maps gemaakt zijn. Ik ben erg benieuwd of Zanzibar daar dan ook tussen zit.

Ik heb zelf geen vrienden die Infinite spelen en stiekem zou ik graag eens met een paar van jullie mee spelen.. Dus bij deze en als iemand zin heeft. Ik doe graag een potje mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mosin schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 21:25:
[...]

Oeh, dat is echt jammer. Had deze maps graag online willen spelen, maar dan wachten we gewoon nog even. Tegen die tijd zullen er wel een bijzonder aantal maps gemaakt zijn. Ik ben erg benieuwd of Zanzibar daar dan ook tussen zit.

Ik heb zelf geen vrienden die Infinite spelen en stiekem zou ik graag eens met een paar van jullie mee spelen.. Dus bij deze en als iemand zin heeft. Ik doe graag een potje mee :)
Je mag me toevoegen: Xbox gamertag is VAS taijyn :)

Als ik online ben in Halo mag je me inviten :) Zeker nu CoD wat mensen naar de dark side heeft gehaald :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 21:35:
[...]

Je mag me toevoegen: Xbox gamertag is VAS taijyn :)

Als ik online ben in Halo mag je me inviten :) Zeker nu CoD wat mensen naar de dark side heeft gehaald :+
Super. Ik zal je een invite sturen wanneer ik online ben.
Ghehe, heb Call of Duty ook gekocht. Zonder gekkigheid, onder andere door dat spel besef ik me pas hoe goed Halo eigenlijk is :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spaulding1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-06 21:29
Op de subreddit van Halo staan al vele creaties die mensen gemaakt hebben in Forge. Oa Facing Worlds van UT99. Lijkt me heel tof als ze een soort instagib kunnen maken.

Ik denk dat als ze in Maart de custom browser live hebben (er van uitgaande dat die ook werkt) dat Halo Infinite weer populair wordt onder de userbase. weet niet of ze er heel veel nieuwe mensen mee gaan trekken want daarvoor is het misschien al te laat.

Ik vermaakt me er trouwens nog wel mee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:23

BroWohsEdis

George Orwell was right.

https://www.halowaypoint....nite-december-2022-update

Dikke update!
Ik zie dit wel als het begin van iets goeds voor Infinite hopelijk.

[ Voor 28% gewijzigd door BroWohsEdis op 07-12-2022 10:46 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dave_7698
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16:53
Ja heerlijke update! Vandaag al heel wat custom games gespeeld en dat werkt echt prima. Ik ben echt onder de indruk van wat mensen al hebben gemaakt in Forge, de maps zijn enorm divers, zonet Fiesta gespeeld op Valhalla, genieten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
We zitten eindelijk op het niveau waar we dag 1 moesten zitten op vlak van multiplayer inderdaad. Gelukkig is dat ook meteen wat Halo Infinite vanaf nu met kop en schouders boven andere moderne online shooters doet uitsteken.
Zelf bij PC shooters (wat vroeger het modding/custom maps valhalla was) kom je niet meer tegen wat halo nu in een modern pakket aanbiedt. Ik voel me terug 20 jaar jonger, rondklooiend in UT mods :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Even de tweet openen voor een filmpje dat laat zijn hoe creatief je kunt zijn met forge :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Krimglas schreef op donderdag 8 december 2022 @ 10:21:
We zitten eindelijk op het niveau waar we dag 1 moesten zitten op vlak van multiplayer inderdaad. Gelukkig is dat ook meteen wat Halo Infinite vanaf nu met kop en schouders boven andere moderne online shooters doet uitsteken.
Zelf bij PC shooters (wat vroeger het modding/custom maps valhalla was) kom je niet meer tegen wat halo nu in een modern pakket aanbiedt. Ik voel me terug 20 jaar jonger, rondklooiend in UT mods :D
Ik verwacht nog flink wat meer qua updates voor Infinite, ranks, verschillende playlists, maps, firefight. Deze update was een stap in de goeie richting maar de revival is (hopelijk) nu pas begonnen denk ik.

Infinite zit nu ongeveer op 60% van Halo 3 en Reach op release :P

[ Voor 4% gewijzigd door BroWohsEdis op 15-12-2022 18:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
[quote]BroWohsEdis schreef op donderdag 15 december 2022 @ 18:37:
[...]

Ik verwacht nog flink wat meer qua updates voor Infinite, ranks, verschillende playlists, maps, firefight. Deze update was een stap in de goeie richting maar de revival is (hopelijk) nu pas begonnen denk ik.

[/quote
Persoonlijk zit ik erg op firefight & nieuwe SP content te wachten.
Zou het zo jammer vinden als ze niets meer met de campaing zouden gaan doen.

[Deze post kan weg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
BroWohsEdis schreef op donderdag 15 december 2022 @ 18:37:
[...]

Persoonlijk zit ik erg op firefight & nieuwe SP content te wachten.
Zou het zo jammer vinden als ze niets meer met de campaing zouden gaan doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Potjes ranked vonden we vanavond binnen seconden. Dat was tot een week of wat terug eerder richting 5 minuten. Hebben we een opleving te pakken?

Verder belangrijk nieuws: https://www.xbox.com/play/media/AHX4YVAVH9 je krijgt nu ook mind the gap medals als @uchiha tijntje de kill jat! Dit geldt helaas niet voor ninjas. https://www.xbox.com/play/media/QJHH3D62JA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op maandag 16 januari 2023 @ 22:44:
Potjes ranked vonden we vanavond binnen seconden. Dat was tot een week of wat terug eerder richting 5 minuten. Hebben we een opleving te pakken?

Verder belangrijk nieuws: https://www.xbox.com/play/media/AHX4YVAVH9 je krijgt nu ook mind the gap medals als @uchiha tijntje de kill jat! Dit geldt helaas niet voor ninjas. https://www.xbox.com/play/media/QJHH3D62JA
Het is echt zo’n goed spel. Je kunt zeggen van 343 wat je wil. Menustructuur, customization, battle pass, progress, maar de gameplay is zo ontzettend goed. Ik zie enkel Gears 6 als een MP die mij nog wellicht kan gaan boeien. Of battlefield moet echt eens een keer terug naar de tekentafel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 00:27:
[...]

Het is echt zo’n goed spel. Je kunt zeggen van 343 wat je wil. Menustructuur, customization, battle pass, progress, maar de gameplay is zo ontzettend goed. Ik zie enkel Gears 6 als een MP die mij nog wellicht kan gaan boeien. Of battlefield moet echt eens een keer terug naar de tekentafel.
343 OneLove <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op maandag 16 januari 2023 @ 22:44:

Ik mis verder je geweldige mooie kamikaze actie om ons de overwinning te brengen in Oddball op Live Fire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
@uchiha tijntje Gewoon een duimpje omhoog op mijn cynische grapje :w

Donderdag weer een avondje plannen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D-Ed schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 09:06:
@uchiha tijntje Gewoon een duimpje omhoog op mijn cynische grapje :w

Donderdag weer een avondje plannen?
Jij krijgt van mij altijd een duimpje, dat weet je toch! Donderdag is prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 09:10:
[...]

Jij krijgt van mij altijd een duimpje, dat weet je toch! Donderdag is prima!
d:)b Twee van mij dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 09:03:
[...]

Ik mis verder je geweldige mooie kamikaze actie om ons de overwinning te brengen in Oddball op Live Fire!
Bij deze! Ik https://www.xbox.com/play/media/PCTHTBEJYJ nu nog jouw flag return in overtime voor de overwinning en de back slaps zijn compleet!

[ Voor 13% gewijzigd door Exactor it op 17-01-2023 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:07
uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 00:27:
[...]

Qua game mechanics ben ik het met je eens, maar er gaat vanuit 343 echt te weinig aandacht naar updates qua maps. Als ik een avond speel roteert het meestal tussen 3 maps, met geluk krijg je dan ineens een verrassing qua map + modus.

Daarom gaat het vrij snel vervelen en kost het mij steeds meer moeite om het op te pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Blaauw87 schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 12:12:
[...]

Qua game mechanics ben ik het met je eens, maar er gaat vanuit 343 echt te weinig aandacht naar updates qua maps. Als ik een avond speel roteert het meestal tussen 3 maps, met geluk krijg je dan ineens een verrassing qua map + modus.

Daarom gaat het vrij snel vervelen en kost het mij steeds meer moeite om het op te pakken...
Ik heb juist 'last van' de nieuwe maps. Die ken ik niet goed waardoor ik tegen muren loop of prachtig van de map af spring met een vlag in de hand. :) De maps uit de base game vind ik buiten Behemoth en Launch Site goed. De nieuwere wat minder eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik speel als ik alleen ben enkel Tactical Slayer. Alle maps zijn tof behalve die ene nieuwe map met dat “eiland” aangezien de spawns voor tactical best irritant zijn. En die a-synchronische map is ook soms irritant in andere modi dan tactical.

Ik ben verder juist blij dat er niet al teveel maps zijn. Juist door de movement van halo is elke map in mijn optiek erg dynamisch en redelijk skill based en ook verschillend. Je kunt zo twee potjes oddball op Streets achter elkaar spelen en twee compleet verschillende potjes hebben. Ik vind het juist mooi om steeds beter te worden in de maps. Als er 10 of meer maps in de roulatie zou zitten zou dat een stuk lastiger worden en wordt het in mijn optiek vaak ook meer een eenheidsworst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spaulding1
Ik weet niet of er uberhaupt nog mensen Halo spelen, maar eergisteren is Season 3 gereleased, met daarbij 3 nieuwe maps, een nieuw wapen, nieuw equipment etc

Moet zeggen dat de nieuwe maps echt een hele fijne toevoeging zijn. Oasis is een toffe BTB map, die echt anders speelt dan de vorige maps. Chasm is een fijne Arena map en Cliffhanger is een a-symmetrische 4v4 map, die vind ik tot nu toe het best.

Het nieuwe wapen, Bandit speelt fijn. Mix tussen de Pistol en Commando

Ben positief verrast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Spaulding1 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:26:
Ik weet niet of er uberhaupt nog mensen Halo spelen, maar eergisteren is Season 3 gereleased, met daarbij 3 nieuwe maps, een nieuw wapen, nieuw equipment etc

Moet zeggen dat de nieuwe maps echt een hele fijne toevoeging zijn. Oasis is een toffe BTB map, die echt anders speelt dan de vorige maps. Chasm is een fijne Arena map en Cliffhanger is een a-symmetrische 4v4 map, die vind ik tot nu toe het best.

Me too, ga het zeker weer vaker spelen als ik de tijd heb. Cliffhanger is idd de vetste arena map, maar ga ook even kijken naar de forge maps. Hebben ze eigenlijk een mode die die maps rouleert? Toen ik speelde was ik geen party leader en heb ik dat niet kunnen checken.

Ik ga het iig zsm weer verder spelen, shroud screen vond ik ook tof, alhoewel ik wel nog een beetje snak naar Reach perks en maps...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spaulding1
JDL15 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 12:19:
[...]

Me too, ga het zeker weer vaker spelen als ik de tijd heb. Cliffhanger is idd de vetste arena map, maar ga ook even kijken naar de forge maps. Hebben ze eigenlijk een mode die die maps rouleert? Toen ik speelde was ik geen party leader en heb ik dat niet kunnen checken.

Ik ga het iig zsm weer verder spelen, shroud screen vond ik ook tof, alhoewel ik wel nog een beetje snak naar Reach perks en maps...
Ja inmiddels is er ook een vaste playlist met ik geloof 4 van de beste community made maps, die zullen tzt uitgebreid worden zodra 343 ze goed genoeg vind. Erg toffe toevoeging.

Ik heb gelezen dat er geruchten zijn dat Infection en een remake van de Plaza map van H5 ook in aantoch zijn gedurende S3

Merk overigens wel wat performance issues online die ik voor S3 niet had, dus ze moeten het nog wel wat finetunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Spaulding1 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:26:

Nog bijna elke dag aan het Halo-en hierzo. Blijft de fijnste shooter van de afgelopen jaren voor mij. En dat ondanks dat ik eigenlijk alleen maar Ranked speel en dus op zes maps rond dartel. :)

De bandit snap ik nog niet goed genoeg. Ik krijg de headshot niet snel genoeg erop. Al heb ik sinds de update last van rare dingen met de rechterstick. Hangt volgens reddit samen met de framerate issues op de Series x.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
Ik speel nu inmiddels weer op m’n nieuwe game pc, want ik ben er wel achter gekomen dat ik geen absolute console gamer ben. Een console doet, voor mij persoonlijk, toch wel afbreuk aan de ervaring.

En ja, wat speelt het heerlijk zeg. Hoge FPS en het werkt gewoon hartstikke goed/stabiel. Leuke potjes, fijne gameplay en ik ga nog sneller door alles heen dan op de consoles.

Gisteren heb ik een potje BTB/Strongholds op Oasis gespeeld en dat was echt een totaal slagveld. Dat was echt heel erg vet om mee te maken. Hoop dat er nog meerdere momenten zoals deze gaan komen. Nieuwe maps zijn ook erg goed. Al met al, ik ben tevreden met season 3 :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
Mosin schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 04:23:
Ik speel nu inmiddels weer op m’n nieuwe game pc, want ik ben er wel achter gekomen dat ik geen absolute console gamer ben. Een console doet, voor mij persoonlijk, toch wel afbreuk aan de ervaring.

En ja, wat speelt het heerlijk zeg. Hoge FPS en het werkt gewoon hartstikke goed/stabiel. Leuke potjes, fijne gameplay en ik ga nog sneller door alles heen dan op de consoles.

Gisteren heb ik een potje BTB/Strongholds op Oasis gespeeld en dat was echt een totaal slagveld. Dat was echt heel erg vet om mee te maken. Hoop dat er nog meerdere momenten zoals deze gaan komen. Nieuwe maps zijn ook erg goed. Al met al, ik ben tevreden met season 3 :D
In wat voor opzicht dan? De controls, settings? Gewoon interesse hoor :)

Ik heb het een beetje andersom, ik krijg de PC controls niet meer onder de knie of ik zou echt heel veel moeten oefenen.

Overigens vind ik hem wel weer snel veel van hetzelfde spelen, in de zin van weer de hele tijd dezelfde map voorgeschoteld krijgen:

- gisteravond kreeg ik bij de forge creations, iets van fan favorites nog steeds de hele tijd 3 maps
- de BTB map bleef ook de hele tijd dezelfde (is iets van Fiesta, bovenste in het rijtje)
- verder heel veel escalation slayer op die Cliffhanger arena map (wel heel vette map overigens)

@uchiha tijntje @Exactor it jullie hadden toch getoggled tussen 60fps/120fps en daarmee liep hij toch weer goed of niet?

Ik kan echt alleen op 120fps spelen sinds de Season 3 update, 60fps geeft mega veel stutter en 30fps holy f*ck dat is gewoon echt helemaal niet te spelen, het beeld blijft gewoon echt hangen.

Ik kan hem opnieuw opstarten, switchen tussen de fps modes of wat dan ook maar alleen 120 fps blijft speelbaar. Gisteravond trouwens ook via de officiële support een ticket ingediend en ik wilde een screen capture via mijn telefoon meesturen, maar daar liep het beeld wel vloeiend, alleen op de tv dus niet.

Overigens lopen alle andere spellen wel heel soepel, dus het is niks met Xbox/Tv. Gek hè?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 09:23:
[...]

Ik heb het een beetje andersom, ik krijg de PC controls niet meer onder de knie of ik zou echt heel veel moeten oefenen.

Overigens vind ik hem wel weer snel veel van hetzelfde spelen, in de zin van weer de hele tijd dezelfde map voorgeschoteld krijgen:

- gisteravond kreeg ik bij de forge creations, iets van fan favorites nog steeds de hele tijd 3 maps
- de BTB map bleef ook de hele tijd dezelfde (is iets van Fiesta, bovenste in het rijtje)
- verder heel veel escalation slayer op die Cliffhanger arena map (wel heel vette map overigens)

@uchiha tijntje @Exactor it jullie hadden toch getoggled tussen 60fps/120fps en daarmee liep hij toch weer goed of niet?

Ik kan echt alleen op 120fps spelen sinds de Season 3 update, 60fps geeft mega veel stutter en 30fps holy f*ck dat is gewoon echt helemaal niet te spelen, het beeld blijft gewoon echt hangen.

Ik kan hem opnieuw opstarten, switchen tussen de fps modes of wat dan ook maar alleen 120 fps blijft speelbaar. Gisteravond trouwens ook via de officiële support een ticket ingediend en ik wilde een screen capture via mijn telefoon meesturen, maar daar liep het beeld wel vloeiend, alleen op de tv dus niet.

Overigens lopen alle andere spellen wel heel soepel, dus het is niks met Xbox/Tv. Gek hè?
Vandaag komt er een update uit die onder andere de 120fps fixt. Loopt nu op 90 ofzo. Ik heb hem standaard op 120 staan. Op 60 was het idd niet te doen.

Afgelopen zondag was echt een goed avondje. Wonnen alle 6 de potjes 4v4 ranked. Dit was toch wel het beste momentje.

@Exactor it wilde de assist medal halen en ik mocht ze afmaken :P

Vanavond weer!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
uchiha tijntje schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 09:44:
[...]

Vandaag komt er een update uit die onder andere de 120fps fixt. Loopt nu op 90 ofzo. Ik heb hem standaard op 120 staan. Op 60 was het idd niet te doen.

Afgelopen zondag was echt een goed avondje. Wonnen alle 6 de potjes 4v4 ranked. Dit was toch wel het beste momentje.

@Exactor it wilde de assist medal halen en ik mocht ze afmaken :P

[Video: Halo Infinite]

Vanavond weer!
Lekkere overkill >:)

Had laatst ook zo'n lekker momentje:

[Streamable: c8dbea24-86a4-4b74-b45c-80b1b898278a]

Top, ga ik ff in de gaten houden vwb die FPS fix. Vanavond wordt een lastige voor me, maar ik zou wellicht weer deze zondag of dinsdagavond weer mee kunnen doen, veel te lang geleden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDL15 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:27:
[...]

Lekkere overkill >:)

Had laatst ook zo'n lekker momentje:

[Streamable: c8dbea24-86a4-4b74-b45c-80b1b898278a]

Top, ga ik ff in de gaten houden vwb die FPS fix. Vanavond wordt een lastige voor me, maar ik zou wellicht weer deze zondag of dinsdagavond weer mee kunnen doen, veel te lang geleden :'(
Die repulse actie is cool :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
[...]

Goede vraag. Ik denk dat het door veel dingen komt, onder andere de controle over de graphics, muis en toetsenbord en dat ik voornamelijk toch meer het gevoel heb in de game te zitten dan wanneer ik met een controller speel. Het voelt gewoon net even iets verfijnder en lekkerder aan.

Ik moet eerlijk zeggen ook wel eens moeite te hebben met de controls, maar dat komt eigenlijk voor op momenten dat het hectisch wordt of ik wil weer iets te graag winnen.. >:) Puur van gekkigheid dus :P

Oooh ja, dat gedoe met dezelfde maps herken ik wel. Alleen doordat ik er niet op let en alle maps erg graag speel, vind ik het voor nu prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
[...]

Nou, goed is een groot woord. Hij blijft hangen tussen 70-80 frames volgens mijn tv. En mijn aim is heel gek sinds de update. Dat ligt of aan de frames (vermoed ik want pc spelers klagen er niet over) of dat ze iets aan de settings/aiming mechanics hebben veranderd. Linkerstick aiming is onveranderd overigens. Waar ik last van heb is een trage en tegelijk springerige rechterpookje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Ik heb het gisteren nog even willen testen, na de update die @uchiha tijntje meldde. Hij moet een update hebben uitgevoerd want de UI kleuren van teamgenoten en enemies waren weer terug naar de standaardkleuren en ik kreeg de nieuwe S3 filmpjes tot 2x toe te zien (ook omdat ik moest restarten).

- Op 60fps spelen is nog steeds niet te doen. Als ik met mijn cam naar links of rechts draai, zie minimaal een paar hiccups/haperingen en het is constant aanwezig. Maar ook als ik bijv. op linker-/rechterschouderknop tik, dan stuttert elke Spartan continu (als ik even meekijk als ik dood ben). Dit is bij 120fps niet, laat die nu net heel soepel spelen. Het is een persoonlijk dingetje, maar 60 fps vind ik gewoon veel mooier ogen, jammer dat ik daar nu niet op kan spelen (maar dat wordt hoop ik verholpen, heb een melding gemaakt via Halo Support)
- QoL improvements nog niet echt meegemaakt: 3x uit een game gekickt, 2x het spel opnieuw moeten opstarten op een 1,5u tijd ongeveer.

Maarrr..... Nu kom ik natuurlijk over als een zuurtje, maar ik vind de S3 wel echt een dikke upgrade, heb toch wel meerdere keren per week dat ik denk, shit heb echt zin om weer ff een potje te knallen!!

[ Voor 3% gewijzigd door JDL15 op 17-03-2023 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
JDL15 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 09:46:
Ik heb het gisteren nog even willen testen, na de update die @uchiha tijntje meldde. Hij moet een update hebben uitgevoerd want de UI kleuren van teamgenoten en enemies waren weer terug naar de standaardkleuren en ik kreeg de nieuwe S3 filmpjes tot 2x toe te zien (ook omdat ik moest restarten).

- Op 60fps spelen is nog steeds niet te doen. Als ik met mijn cam naar links of rechts draai, zie minimaal een paar hiccups/haperingen en het is constant aanwezig. Maar ook als ik bijv. op linker-/rechterschouderknop tik, dan stuttert elke Spartan continu (als ik even meekijk als ik dood ben). Dit is bij 120fps niet, laat die nu net heel soepel spelen. Het is een persoonlijk dingetje, maar 60 fps vind ik gewoon veel mooier ogen, jammer dat ik daar nu niet op kan spelen (maar dat wordt hoop ik verholpen, heb een melding gemaakt via Halo Support)
- QoL improvements nog niet echt meegemaakt: 3x uit een game gekickt, 2x het spel opnieuw moeten opstarten op een 1,5u tijd ongeveer.

Maarrr..... Nu kom ik natuurlijk over als een zuurtje, maar ik vind de S3 wel echt een dikke upgrade, heb toch wel meerdere keren per week dat ik denk, shit heb echt zin om weer ff een potje te knallen!!
Afgelopen dinsdag is er een patch (2.1GB) uitgekomen die de framerate issues oploste. Althans dat staat in de patch notes. Ik speel standaard op 120fps. Mijn aim is terug. Of althans de in game mechanics zijn gelijk aan voor de S3 update. Mijn aim is weer even belabberd als in S2. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
Exactor it schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 10:01:
[...]

Afgelopen dinsdag is er een patch (2.1GB) uitgekomen die de framerate issues oploste. Althans dat staat in de patch notes. Ik speel standaard op 120fps. Mijn aim is terug. Of althans de in game mechanics zijn gelijk aan voor de S3 update. Mijn aim is weer even belabberd als in S2. :)
Thanks, ja ik las het inderdaad, maar dat ging echt over de 120fps:

Setting the Target Framerate setting to 120hz on Xbox Series X and Xbox Series S consoles now results in framerates higher than 90 frames per second (FPS).

Die lijkt nu inderdaad heel soepeltjes te lopen, maar zal niet de 4K halen. Heb jij al eens terug geswitched naar 60fps target? Je speelt toch ook op een LG Oled? Heb je dan ook zo'n stutter als je er goed op let (ook heel merkbaar als je met iemand meekijkt als je dood bent)?

Over het doodgaan, ik wil echt nog eens met jou en @uchiha tijntje @D-Ed etc meespelen, want ik merk wel dat een goed team echt noodzakelijk is. Dan heb ik geen excuses meer om af te geven op mijn team witte wel ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
JDL15 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 11:46:
[...]

Setting the Target Framerate setting to 120hz on Xbox Series X and Xbox Series S consoles now results in framerates higher than 90 frames per second (FPS).

Die lijkt nu inderdaad heel soepeltjes te lopen, maar zal niet de 4K halen. Heb jij al eens terug geswitched naar 60fps target? Je speelt toch ook op een LG Oled? Heb je dan ook zo'n stutter als je er goed op let (ook heel merkbaar als je met iemand meekijkt als je dood bent)?

Over het doodgaan, ik wil echt nog eens met jou en @uchiha tijntje @D-Ed etc meespelen, want ik merk wel dat een goed team echt noodzakelijk is. Dan heb ik geen excuses meer om af te geven op mijn team witte wel ;)
Ik zal speciaal voor jou straks een potje op 60fps spelen (heb C2 idd).

En sluit gewoon aan joh. @uchiha tijntje en ik spelen bijna elke avond Ranked. Zou mooi zijn als we af en toe met een vast teampje kunnen spelen!

let wel dat al mijn deaths te wijten zijn aan slecht spel van mijn teamgenoten, lag of andere zaken buiten mijn beïnvloedingssfeer

[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 17-03-2023 11:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Bent altijd welkom om mee te doen. Wel een rank hebben, want social of team slayer is niet top :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Exactor it schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 11:50:
[...]

Ik zal speciaal voor jou straks een potje op 60fps spelen (heb C2 idd).

En sluit gewoon aan joh. @uchiha tijntje en ik spelen bijna elke avond Ranked. Zou mooi zijn als we af en toe met een vast teampje kunnen spelen!

let wel dat al mijn deaths te wijten zijn aan slecht spel van mijn teamgenoten, lag of andere zaken buiten mijn beïnvloedingssfeer
@JDL15 Let wel op want die andere twee doen aan nep call-outs om je te misleiden. Zo noemen ze spots die niet eens in de betreffende map te vinden zijn.. Vlegels zijn het! (insert .gif van man met gebalde vuist richting wolk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:07
[...]

Que? Op de Series S gaat die niet hoger dan 60 fps toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-Ed schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 12:11:
[...]

@JDL15 Let wel op want die andere twee doen aan nep call-outs om je te misleiden. Zo noemen ze spots die niet eens in de betreffende map te vinden zijn.. Vlegels zijn het! (insert .gif van man met gebalde vuist richting wolk)
Elke map heeft een rode kamer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
Blaauw87 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:56:
[...]

Que? Op de Series S gaat die niet hoger dan 60 fps toch?
Nee hoor, dacht ook 120fps:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/thN_2eTjaH_NeLBBAKga0E92DwA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oon7RqIkoVWsZBAeF6NuMhYS.jpg?f=user_large

Zal wel max 1080p target zijn om te renderen, maar toch 120fps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:23:
[...]

Elke map heeft een rode kamer!
Jaja, en de overhang dan..?

_O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDL15
Ow, btw vanavond heb ik de TV voor mezelf en kan ik van de partij zijn, als jullie er zijn d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
JDL15 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:29:
[...]

Nee hoor, dacht ook 120fps:

[Afbeelding]

Zal wel max 1080p target zijn om te renderen, maar toch 120fps!
Heb hier thuis 90% van alle MP potjes op de Series S gespeeld icm 120 FPS. Dat werkt echt hartstikke prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
JDL15 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:37:
Ow, btw vanavond heb ik de TV voor mezelf en kan ik van de partij zijn, als jullie er zijn d:)b
I'm game Jan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Heb je je rank al? Het wordt sweaty try hard all the way baby.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Exactor it schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 17:21:
[...]

Heb je je rank al? Het wordt sweaty try hard all the way baby.
Aangezien ik morgen jarig ben verwacht ik dat ik zo direct de tv wel even mag claimen om zo in glorieuze 4K/HDR/120FPS/alles erop en d'r an m'n rank kan claimen _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
Nice, ik ben er ook zo vanaf de klok rond 20:30!

Hihaaaahhh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Duurt wel lang dag zoeken…. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
D-Ed schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 17:32:
Duurt wel lang dag zoeken…. -O-
Ranked is een beetje dood overdag. Na achten vind je vrij snel potjes. Maar ja, je moet het daarvoor natuurlijk in orde maken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Exactor it schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 18:02:
[...]

Ranked is een beetje dood overdag. Na achten vind je vrij snel potjes. Maar ja, je moet het daarvoor natuurlijk in orde maken!
Gewoon niet lokaal zoeken dat helpt een stuk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Spartans, maken jullie genoeg defensieve ninja's?

Blijft het beste schietspel voor dit soort momenten wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 11:45:

Show off. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Exactor it schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 11:45:

Ik vind het een nette actie, het naar achteren springen en bashen, maar het ziet ook een beetje knullig uit van je tegenstander :+

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 21-03-2023 15:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Mosin schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 15:55:
[...]

Ik vind het een nette actie, het naar achteren springen en bashen, maar het ziet ook een beetje knullig uit van je tegenstander :+
Dat is waarom het zo leuk is om te doen. Het is de perfecte vernedering van iemand die stampvoetend komt backsmacken. :) Er komt in de killfeed in het geel: you hate to see it Mosin ninja'd Exactor it.

Het is mij een keer of twee overkomen. Ik was niet blij met mezelf. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDL15
Ik heb ook zo'n sneaky move die hielp, maar het is geen ninja zo toch:

[Video: https://www.veed.io/view/cd6613c5-8055-4947-ba9d-5ad6a942e020?sharingWidget=true&panel=share]
Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste