Mosin schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 04:23:
Ik speel nu inmiddels weer op m’n nieuwe game pc, want ik ben er wel achter gekomen dat ik geen absolute console gamer ben.
Een console doet, voor mij persoonlijk, toch wel afbreuk aan de ervaring.
En ja, wat speelt het heerlijk zeg. Hoge FPS en het werkt gewoon hartstikke goed/stabiel. Leuke potjes, fijne gameplay en ik ga nog sneller door alles heen dan op de consoles.
Gisteren heb ik een potje BTB/Strongholds op Oasis gespeeld en dat was echt een totaal slagveld. Dat was echt heel erg vet om mee te maken. Hoop dat er nog meerdere momenten zoals deze gaan komen. Nieuwe maps zijn ook erg goed. Al met al, ik ben tevreden met season 3

In wat voor opzicht dan? De controls, settings? Gewoon interesse hoor
Ik heb het een beetje andersom, ik krijg de PC controls niet meer onder de knie of ik zou echt heel veel moeten oefenen.
Overigens vind ik hem wel weer snel veel van hetzelfde spelen, in de zin van weer de hele tijd dezelfde map voorgeschoteld krijgen:
- gisteravond kreeg ik bij de forge creations, iets van fan favorites nog steeds de hele tijd 3 maps
- de BTB map bleef ook de hele tijd dezelfde (is iets van Fiesta, bovenste in het rijtje)
- verder heel veel escalation slayer op die Cliffhanger arena map (wel heel vette map overigens)
@
uchiha tijntje @
Exactor it jullie hadden toch getoggled tussen 60fps/120fps en daarmee liep hij toch weer goed of niet?
Ik kan echt alleen op 120fps spelen sinds de Season 3 update, 60fps geeft mega veel stutter en 30fps holy f*ck dat is gewoon echt helemaal niet te spelen, het beeld blijft gewoon echt hangen.
Ik kan hem opnieuw opstarten, switchen tussen de fps modes of wat dan ook maar alleen 120 fps blijft speelbaar. Gisteravond trouwens ook via de officiële support een ticket ingediend en ik wilde een screen capture via mijn telefoon meesturen, maar daar liep het beeld wel vloeiend, alleen op de tv dus niet.
Overigens lopen alle andere spellen wel heel soepel, dus het is niks met Xbox/Tv. Gek hè?