Al die zaken doe ik al zoveel mogelijk. En ik win ook wel eens, maar dan is het meestal een level playing field, waarbij we beide powerups hebben of beide niet. Max level ben ik eigenlijk altijd wel als ik de top 3 bereik dus dat is het probleem ook niet. Maar als het 1v1 is en diegene heeft een overshield en jij niet ben je gewoon kansloos tenzij diegene met alle geluk zover is gekomen en eigenlijk gewoon heel slecht is. Ik ben niet zo van die willekeur. Geef mij maar gewoon skill based gameplay. Dat is voor mij juist altijd het sterke punt van Halo geweest.JDL15 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 13:16:
[...]
Smaken verschillenIk vind het juist echt een heel aangename toevoeging en zeker wat kleine verbeterpuntjes mogelijk, maar die zullen er wel komen in de loop van de komende tijd. Vanaf vanavond ook de andere BTB maps in LSS, dat is al een punt weggestreept
![]()
Ik kan je vertellen dat je ook zonder die powerups 1e kan worden, met gemak. Je zou je goed schuil kunnen houden en pas het gevecht joinen als je anderen hoort knallen. Wel zou ik ervoor zorgen dat ik al goed geleveld was zodat je de bulldog al hebt. Die willekeur vind ik het leuke aan toeval in deze game mode, het kan zo anders lopen. Je zou ook nog pijltje naar beneden in kunnen drukken (scannen) en terug de danger zone in gaan om een powerup te scoren.
Voor mij had de danger zone ook wat sneller in mogen treden, maar dat is afhankelijk van het potje, soms vind ik hem ook op het juiste moment in kicken.
Ja inderdaad, de core van Halo is skill based gameplay (en een beetje campen heheArjenIsM3 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 13:22:
[...]
Al die zaken doe ik al zoveel mogelijk. En ik win ook wel eens, maar dan is het meestal een level playing field, waarbij we beide powerups hebben of beide niet. Max level ben ik eigenlijk altijd wel als ik de top 3 bereik dus dat is het probleem ook niet. Maar als het 1v1 is en diegene heeft een overshield en jij niet ben je gewoon kansloos tenzij diegene met alle geluk zover is gekomen en eigenlijk gewoon heel slecht is. Ik ben niet zo van die willekeur. Geef mij maar gewoon skill based gameplay. Dat is voor mij juist altijd het sterke punt van Halo geweest.

Denk dat ze dit wel nodig hadden om een wat breder publiek aan te trekken (zie oa populariteit van Warzone). Vooral na de fuckups die ze gemaakt hebben..
Die willekeur vind ik dan juist weer heel nice, zo kun je dus met nog maar 1 leven (en de rest nog 3 of 4 ofzo) alsnog winnen, door wel flink te campen en je battles te picken.
Als er iemand is met een overshield en jij niks, dan wordt het vaak lastig. Maar waar ik nog wel eens geluk mee heb is dat ik dan er 2 het laat uitvechten en dan mee ga doen, zodat ik nog een powerup kan jatten van degene die ik kill. Als de danger zone dan klein is, is het soms geluk hebben dat hij vanuit de danger zone moet komen met minder health.
Afijn, ieder zijn smaak! Ik kijk iig uit naar de nieuwe maps en verdere verbeteringen, en hopelijk een heel vette BR modus van Certain Affinity met duos/trios en quads. Dan komt er pas veel tactiek bij kijken en zul je veel met teamplay moeten doen

Ze zouden ook iets moeten doen aan de respawn in de danger zone. Heb nu een paar keer gehad dat ik in een show down zat en buiten de witte cirkel respawn. Dan verlies je gelijk al wat je schild en leg je het eerder af.JDL15 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 13:16:
[...]
Voor mij had de danger zone ook wat sneller in mogen treden, maar dat is afhankelijk van het potje, soms vind ik hem ook op het juiste moment in kicken.
Voor de rest is het zeker een mooie toevoeging!

Boh ja, kan zeer irritant zijn. Kom je zonder schild bij de danger zone aan (of zelfs al te laat). Zelfs een keer toen ik nog 2 levens had en de andere geenFzim schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 14:27:
[...]
Ze zouden ook iets moeden doen aan de respawn in de danger zone. Heb nu een paar keer gehad dat ik in een show down zat en buiten de witte cirkel respawn. Dan verlies je gelijk al wat je schild en leg je het eerder af.
Voor de rest is het zeker een mooie toevoeging!

https://www.xbox.com/play/media/769VC6XR
Beste leden,
Ik kan mijn online halo niet meer spelen. Boven de wachttijd blijft mijn “spelen” balk transparant, waardoor ik geen enkele game kan starten. Hoe lang ik ook wacht.
Meer mensen ervaring mee?
Ik kan mijn online halo niet meer spelen. Boven de wachttijd blijft mijn “spelen” balk transparant, waardoor ik geen enkele game kan starten. Hoe lang ik ook wacht.
[Voor 14% gewijzigd door Valentinoa88 op 17-05-2022 20:32]
Had ik ook, rare bug! Wat bij mij hielp was de taal veranderen naar Engels (ik had Halo al op Engels staan maar moest toen mijn Xbox taal ook veranderen naar Engels). Dat was voor mij de oplossing van het probleemValentinoa88 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:31:
Beste leden,
[Afbeelding]
Held !dave_7698 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:32:
[...]
Had ik ook, rare bug! Wat bij mij hielp was de taal veranderen naar Engels (ik had Halo al op Engels staan maar moest toen mijn Xbox taal ook veranderen naar Engels). Dat was voor mij de oplossing van het probleem
Hartelijk dank. Werkt weer. Tevens bedankt voor de snelle reactie!
Heeft iemand al de LSS modus op de andere BTB-maps geprobeerd? Net een paar potjes gehad, Fragmentation vind ik wel echt ongeschikt. De map is te groot en te weinig open ruimte. Gameplay was wel echt een stuk trager dan Breaker, moest echt veel zoeken naar tegenstanders. Ben benieuwd wat de ervaring van andere daarmee is.
Deadlock vond ik daarin tegen best wel nice met LSS.
Yes, net gedaan en direct een win op fragmentation. Die map leent zich uitstekend voor lss duos, ben het met je eens was echt veel trager, ik had de deur gehackt en kon daar bovenin wat campenFzim schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 22:32:
Heeft iemand al de LSS modus op de andere BTB-maps geprobeerd? Net een paar potjes gehad, Fragmentation vind ik wel echt ongeschikt. De map is te groot en te weinig open ruimte. Gameplay was wel echt een stuk trager dan Breaker, moest echt veel zoeken naar tegenstanders. Ben benieuwd wat de ervaring van andere daarmee is.

De Xbox Oldies houden vanavond een radicale 'Donderdag avond custom game avond'
Als er nog gegadigden zijn om aan te haken dan vernemen we dat graag.
20.00 uur: Assembling the troops
20.30 uur: Start custom matches + assembling the troops
Naargelang het aantal deelnemers kijken we of we tegen de wereld of elkaar gaan vechten..
Ieder moment van de avond een moment om aan of af te haken, gewoon chill met een stel gasten van tussen de 30 en 50 (
) lomp knallen
Trashtalking is een gegeven. Discussies over friet of patat weer niet dus tja.. Pick your battle en haak aan
(Het is trouwens friet)

Naargelang het aantal deelnemers kijken we of we tegen de wereld of elkaar gaan vechten..
Ieder moment van de avond een moment om aan of af te haken, gewoon chill met een stel gasten van tussen de 30 en 50 (

Trashtalking is een gegeven. Discussies over friet of patat weer niet dus tja.. Pick your battle en haak aan

(Het is trouwens friet)
Chill? Ik trek mijn tryhards broekje aan hoor!D-Ed schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 13:17:
De Xbox Oldies houden vanavond een radicale 'Donderdag avond custom game avond'![]()
Ieder moment van de avond een moment om aan of af te haken, gewoon chill met een stel gasten van tussen de 30 en 50 () lomp knallen
![]()
(Het is trouwens friet)
Ssssssst!! Dit is het reclamepraatje waarmee we extra manschappen verzamelen...!Exactor it schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 13:43:
[...]
Chill? Ik trek mijn tryhards broekje aan hoor!
Was een gezellig potje ellende gisterenD-Ed schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 13:58:
[...]
Ssssssst!! Dit is het reclamepraatje waarmee we extra manschappen verzamelen...!

Thanks voor de organisatie

Zekers! Een perfecte mix van gezelligheid, bruut geweld en (iets teveel maar goed) teabagging momenten mogen ervaren #343OneLoveJDL15 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:48:
[...]
Was een gezellig potje ellende gisteren![]()
Thanks voor de organisatie

Het jamming probleem van de Battle Rifle is gepacht. Desalniettemin moesten we van @Martinspire social spelen ipv ranked. Levert toch fraaie sprongetjes op. 
https://www.xbox.com/en-US/play/media/GTKV26VB
Ondanks gebrek aan content blijft dit de beste shooter sinds 2013!

https://www.xbox.com/en-US/play/media/GTKV26VB
Ondanks gebrek aan content blijft dit de beste shooter sinds 2013!
[Voor 14% gewijzigd door Exactor it op 25-05-2022 22:31]
Les 1: nooit opgeven. Er is altijd tijd voor een magische comeback.
Capture the flag op aquarius. Stonden de laatste 30 seconden met 3-1 achter en wonnen uiteindelijk in overtime met 4-3. Echt wat zullen de tegenstanders gebaald hebben
Uiteindelijk door een sacrifice van @Exactor it de vlag kunnen cappen.
Capture the flag op aquarius. Stonden de laatste 30 seconden met 3-1 achter en wonnen uiteindelijk in overtime met 4-3. Echt wat zullen de tegenstanders gebaald hebben

Uiteindelijk door een sacrifice van @Exactor it de vlag kunnen cappen.

Gamertag: VAS taijyn
Dit weekend was het een drama wat de verbinding betreft en nu had ik overduidelijk last van de-sync. Gelukkig heb ik nog goede potjes kunnen spelen, maar soms werd het me een beetje warm 

Je had me gisterenavond moeten horen vloeken. Vooral melees die niet registreerden waren de boosdoener. Ik ben ook meermaals de gelukkige geweest omdat mijn tegenstander duidelijk eerste beukte en ik de kill kreeg zonder shieldverlies.Mosin schreef op maandag 30 mei 2022 @ 10:04:
Dit weekend was het een drama wat de verbinding betreft en nu had ik overduidelijk last van de-sync. Gelukkig heb ik nog goede potjes kunnen spelen, maar soms werd het me een beetje warm
Poeh ja, ik kan me er iets bij voorstellen. Ik ging ook wel een paar keer over de rooie. Mooi voorbeeld, je slaat iemand met een gravity hamer op zijn hoofd en schiet jou vervolgens binnen no-time neerExactor it schreef op maandag 30 mei 2022 @ 14:39:
[...]
Je had me gisterenavond moeten horen vloeken. Vooral melees die niet registreerden waren de boosdoener. Ik ben ook meermaals de gelukkige geweest omdat mijn tegenstander duidelijk eerste beukte en ik de kill kreeg zonder shieldverlies.

Soms heb ik hem ook wel mee zitten, maar dat zien we als compensatie

Gisterenavond was er niks aan het handje. Ben weer Onyx geworden (door het stomme ranked systeem waarbij je veel te hard stijgt door met lager gerankede vriendjes te spelen).Mosin schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 10:56:
[...]
Poeh ja, ik kan me er iets bij voorstellen. Ik ging ook wel een paar keer over de rooie. Mooi voorbeeld, je slaat iemand met een gravity hamer op zijn hoofd en schiet jou vervolgens binnen no-time neer![]()
Soms heb ik hem ook wel mee zitten, maar dat zien we als compensatie

Ik heb best vaak dat mijn shields sneller verdwijnen dan bij de tegenstander terwijl ik alles raak schiet in een BR 1v1. Ik begrijp daar niet zo veel van, enige verklaring is wat lag compensatie en dat hij al eerder schoot (op zijn scherm) dan ik het merkte (op mijn scherm).
[Voor 19% gewijzigd door Exactor it op 31-05-2022 11:51]
Gisteren avond merkte ik nog wel wat, maar dat was meer in de richting van lag. Alhoewel ik daar ook niets van begrijp. Ik speel op de Series S, 120FPS en een glasvezelverbinding, dan zou ik toch verdorie geen gekkigheden mogen mee maken, lijkt meExactor it schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:00:
[...]
Gisterenavond was er niks aan het handje. Ben weer Onyx geworden (door het stomme ranked systeem waarbij je veel te hard stijgt door met lager gerankede vriendjes te spelen).
Ik heb best vaak dat mijn shields sneller verdwijnen dan bij de tegenstander terwijl ik alles raak schiet in een BR 1v1. Ik begrijp daar niet zo veel van, enige verklaring is wat lag compensatie en dat hij al eerder schoot (op zijn scherm) dan ik het merkte (op mijn scherm).

Zal dan wel iets met die compensatie te maken hebben..
Ranked speel ik niet, maar wel jammer dat je afhankelijk bent van je maten. Maar goed, je zult toch wel weer omhoog gaan?

Ik ben juist te hard gestegen door met lager Ranked spelers mee te doen. Hij zoekt spelers die gemiddeld even goed zijn. Wij waren met één zilver, één gold en twee hoge diamonds. Dan speel je tegen hoge gold en lage platinum. Dat is hele scheve matchmaking waardoor ik veel te veel kills maakte en heel snel rank up ging. Als ik in een onyx only lobby kom word ik totaal geowned.Mosin schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:11:
[...]
Gisteren avond merkte ik nog wel wat, maar dat was meer in de richting van lag. Alhoewel ik daar ook niets van begrijp. Ik speel op de Series S, 120FPS en een glasvezelverbinding, dan zou ik toch verdorie geen gekkigheden mogen mee maken, lijkt me
Zal dan wel iets met die compensatie te maken hebben..
Ranked speel ik niet, maar wel jammer dat je afhankelijk bent van je maten. Maar goed, je zult toch wel weer omhoog gaan?

[Voor 15% gewijzigd door Exactor it op 31-05-2022 13:50]
Exactor it schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:48:
[...]
Ik ben juist te hard gestegen door met lager Ranked spelers mee te doen. Hij zoekt spelers die gemiddeld even goed zijn.

Klinkt inderdaad behoorlijk. Zou het toch stiekem wel eens uit willen proberen. Maar ja, dan komt de drukExactor it schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:48:
[...]
Ik ben juist te hard gestegen door met lager Ranked spelers mee te doen. Hij zoekt spelers die gemiddeld even goed zijn. Wij waren met één zilver, één gold en twee hoge diamonds. Dan speel je tegen hoge gold en lage platinum. Dat is hele scheve matchmaking waardoor ik veel te veel kills maakte en heel snel rank up ging. Als ik in een onyx only lobby kom word ik totaal geowned.Net zoals ik gold/platinum spelers domineer zeg maar. Er wordt wel eens gezegd dat er geen of weinig skill gap in Halo zit maar voor mijn gevoel is die er veel meer dan bij een Cod bijvoorbeeld. Samenwerking is nog veel belangrijker dan individuele skill maar de aim van een Onyx speler is echt next level in vergelijking met gold bijvoorbeeld.

Waarom speel je ranked niet alleen en normale potjes met een team? Dat zou toch makkelijker zijn of doen jullie het juist daarom?
Haha, zeg ook, bedankt voor het compliment

De beste in je team zijn én toch nog lompe grappen kunnen uiten is wat makkelijker in ons clubje dan 100% tussen de tryhards te zitten volgens mij.. (en wij zijn zo traag dat er ook nog eens tijd is voor een korte 'pauze' na een aantal potjesMosin schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:35:
[...]
Klinkt inderdaad behoorlijk. Zou het toch stiekem wel eens uit willen proberen. Maar ja, dan komt de druk
Waarom speel je ranked niet alleen en normale potjes met een team? Dat zou toch makkelijker zijn of doen jullie het juist daarom?
[...]

Hahaha. Ik zie die blauwe damage indicators wel hoor. Ik heb @Martinspire gisteren overigens geteamkilled.D-Ed schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 15:21:
[...]
Hij weet nog niet dat er een paar sticky granates op z'n rug geplakt gaan worden als we ranked spelen, niet doorvertellen aub..

Protip voor teamgenoten klieren: als hun schild eraf is, kun je ze neermaaien. Dan telt het als kill voor de tegenstander.

[Voor 10% gewijzigd door Exactor it op 31-05-2022 15:26]
Mwah, als je alleen speelt hoef je geen druk te voelen om je rank. Je speelt tegen mensen die ongeveer even goed zijn dus je wint 50% van de tijd.Mosin schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:35:
[...]
Klinkt inderdaad behoorlijk. Zou het toch stiekem wel eens uit willen proberen. Maar ja, dan komt de druk
[...]
Ondanks dat het een leuk spel blijft, heeft desync me vandaag weer aardig lopen verneuken, ik word bijvoorbeeld aangereden door een mongoose die op mijn scherm nog niet eens in de buurt is... Echt om gek van te worden. En ja mijn internetconnectie is prima. 343, fix the *** game!
Dat scheelt ook een hoop. Plezier staat voorop natuurlijkD-Ed schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 15:20:
[...]
De beste in je team zijn én toch nog lompe grappen kunnen uiten is wat makkelijker in ons clubje dan 100% tussen de tryhards te zitten volgens mij.. (en wij zijn zo traag dat er ook nog eens tijd is voor een korte 'pauze' na een aantal potjes"

Maar jullie zijn al wat ouder en “volwassener” begrijp ik?
Ja zeker, plak ‘m maar helemaal vol of is dat inmiddels al gebeurd @Exactor it?D-Ed schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 15:21:
[...]
Hij weet nog niet dat er een paar sticky granates op z'n rug geplakt gaan worden als we ranked spelen, niet doorvertellen aub..

Oooh, dan speelt het wel prettig. Had eerder toch wel last van spanning. Speelde ik met een maatje MW3, waarbij je vaker 1 vs 1 kwam en dan schoot ik eerder de buurvrouw uit het raam dan mijn tegenstanderExactor it schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 15:27:
[...]
Mwah, als je alleen speelt hoef je geen druk te voelen om je rank. Je speelt tegen mensen die ongeveer even goed zijn dus je wint 50% van de tijd.

@dave_7698
Dat klinkt wel heel extreem. Gelukkig heb ik dat nog niet gehad

[Voor 6% gewijzigd door Mosin op 01-06-2022 15:03]
Dat kun je wel zeggen ja.. We hebben een oude lullen Xbox Discord opgezet en daar plannen we de luie avondjes inMosin schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 15:00:
[...]
Dat scheelt ook een hoop. Plezier staat voorop natuurlijk![]()
Maar jullie zijn al wat ouder en “volwassener” begrijp ik?

Ed doet dit soort grappen enkel op de' donderdag custom games met oude kerels' avonden.Mosin schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 15:00:
[...]
Dat scheelt ook een hoop. Plezier staat voorop natuurlijk![]()
[...]
Ja zeker, plak ‘m maar helemaal vol of is dat inmiddels al gebeurd @Exactor it?![]()
[...]
Oooh, dan speelt het wel prettig. Had eerder toch wel last van spanning. Speelde ik met een maatje MW3, waarbij je vaker 1 vs 1 kwam en dan schoot ik eerder de buurvrouw uit het raam dan mijn tegenstander
@dave_7698
Dat klinkt wel heel extreem. Gelukkig heb ik dat nog niet gehad

Die spanning herken ik wel hoor. Is toch wat schietspellen mooi maakt, dat je weet dat wat jij doet belangrijk is (en bij Cod dat dode teamgenoten meekijken) en dat je nog wel ff moet uitvoeren. Als het close is richting het einde van wat voor potje dan ook dan ga ik wel rechtop zitten natuurlijk! (of als ik door heb dat Ed op me aan het schieten is. Hoe ga je hem dan zo stijlvol mogelijk neermaaien!)
Edit: is er iets fijner dan een bewussie? https://www.xbox.com/en-US/play/media/DMQ4A4DB
[Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 01-06-2022 21:22]
Ik snap echt niks van het ranking systeem. Nadat ik onterecht onyx werd ben ik nu onterecht onyx gebleven. Ik heb vanavond 5 potjes gespeeld in open crossplay en 5 keer verloren, drie keer met KD onder 0,5. En ik zit nog op hetzelfde rank. 

Misschien komt dat door je niet gerankte vriendje KalkieNL die niet wist waar ie met de vlag heen moest lopen na 170 uur Elden Ring .....Exactor it schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 21:41:
Ik snap echt niks van het ranking systeem. Nadat ik onterecht onyx werd ben ik nu onterecht onyx gebleven. Ik heb vanavond 5 potjes gespeeld in open crossplay en 5 keer verloren, drie keer met KD onder 0,5. En ik zit nog op hetzelfde rank.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
Volgens mij wonnen we dat potje net wel.Kalkie schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 21:06:
[...]
Misschien komt dat door je niet gerankte vriendje KalkieNL die niet wist waar ie met de vlag heen moest lopen na 170 uur Elden Ring .....

Halo heeft intussen het wel gehad met mijn Onyx rank. Ik hoor nu weer bij de gewone stervelingen.
Kijk, daar doe ik het voor. En voor mijn eigen lol. Maar altijd voor the objective. Alleen die kon ik niet vindenExactor it schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 21:30:
[...]
Volgens mij wonnen we dat potje net wel.Zoals ik al aangaf was dat mijn favoriete halo moment van de week. Alles ging goed, je keek of het veilig was, zag dat je backup had, pakte de vlag, pakte de best mogelijke route. Alleen wel de verkeerde kant op. En toen gingen we allemaal lachend dood.
Halo heeft intussen het wel gehad met mijn Onyx rank. Ik hoor nu weer bij de gewone stervelingen.

Ik speel graag met leuke mensen. Zeker als ze voor de objective gaan.Kalkie schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 21:35:
[...]
Kijk, daar doe ik het voor. En voor mijn eigen lol. Maar altijd voor the objective. Alleen die kon ik niet vinden. Snel weer met mij spelen dus, over 3 potjes ben ik ranked en kunnen we je weer in het Onyx zadel hijsen.

Als een boer met kiespijn ja..! Hoe moeilijk kan het zijn @Kalkie, altijd over links terug!!Exactor it schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 21:30:
[...]
Volgens mij wonnen we dat potje net wel.Zoals ik al aangaf was dat mijn favoriete halo moment van de week. Alles ging goed, je keek of het veilig was, zag dat je backup had, pakte de vlag, pakte de best mogelijke route. Alleen wel de verkeerde kant op. En toen gingen we allemaal lachend dood.
(Vanuit mijn X gezien dan)
Dat is wel chill. Pilsje erbij en gaanD-Ed schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 16:48:
[...]
Dat kun je wel zeggen ja.. We hebben een oude lullen Xbox Discord opgezet en daar plannen we de luie avondjes in

Mooi toch. Lekker ouwehoeren en schietenExactor it schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 18:35:
[...]
Ed doet dit soort grappen enkel op de' donderdag custom games met oude kerels' avonden.![]()
Die spanning herken ik wel hoor. Is toch wat schietspellen mooi maakt, dat je weet dat wat jij doet belangrijk is (en bij Cod dat dode teamgenoten meekijken) en dat je nog wel ff moet uitvoeren. Als het close is richting het einde van wat voor potje dan ook dan ga ik wel rechtop zitten natuurlijk! (of als ik door heb dat Ed op me aan het schieten is. Hoe ga je hem dan zo stijlvol mogelijk neermaaien!)
Edit: is er iets fijner dan een bewussie? https://www.xbox.com/en-US/play/media/DMQ4A4DB

Bij COD is het inderdaad wel extremer. Dan begin je hem echt te voelen en met een muis ben ik dan niet heel precies meer

Had ooit een muis waarvan de sensor aan het kapot gaan was, toen had ik de tegenstander zijn hoofd in het vizier, maar de muis draaide weg, dus ja.. verloren. Per direct de muis maar even dubbel gevouwen en weg gegooid. Mijn game maatje ging helemaal stuk. Ooh dat was shit

Haha, tijd dat @D-Ed jou eens een keer goed neer gaat maaien dan

Net een potje gespeeld voor challenges. Ik haal er 2 met wat moeite, wordt vervolgens nog eerste en 2 seconden voor het einde “Verbinding met server verbroken”. Het werd me weer een beetje warm hoor

[Voor 6% gewijzigd door Mosin op 05-06-2022 18:25]
@D-Ed is meer van je van achter besluipen met een energy pistol en fan keihard teabaggen. Het wordt tijd voor een Discord avondje zodat ik mijn ninja training eens toe kan passen.Mosin schreef op zondag 5 juni 2022 @ 18:23:
[...]
Dat is wel chill. Pilsje erbij en gaanof het gaat juist nog wat trager dan, haha.
[...]
Mooi toch. Lekker ouwehoeren en schieten![]()
Bij COD is het inderdaad wel extremer. Dan begin je hem echt te voelen en met een muis ben ik dan niet heel precies meer![]()
Had ooit een muis waarvan de sensor aan het kapot gaan was, toen had ik de tegenstander zijn hoofd in het vizier, maar de muis draaide weg, dus ja.. verloren. Per direct de muis maar even dubbel gevouwen en weg gegooid. Mijn game maatje ging helemaal stuk. Ooh dat was shit![]()
Haha, tijd dat @D-Ed jou eens een keer goed neer gaat maaien dan![]()
Net een potje gespeeld voor challenges. Ik haal er 2 met wat moeite, wordt vervolgens nog eerste en 2 seconden voor het einde “Verbinding met server verbroken”. Het werd me weer een beetje warm hoor

Ja, dat is wel makkelijk heExactor it schreef op zondag 5 juni 2022 @ 18:40:
[...]
@D-Ed is meer van je van achter besluipen met een energy pistol en fan keihard teabaggen. Het wordt tijd voor een Discord avondje zodat ik mijn ninja training eens toe kan passen.

Kan ‘ie beter een energy sword pakken

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan denk ik dan..Mosin schreef op zondag 5 juni 2022 @ 18:44:
[...]
Ja, dat is wel makkelijk he![]()
Kan ‘ie beter een energy sword pakken

Jij kan zo bij 343 aan de slag!D-Ed schreef op zondag 5 juni 2022 @ 20:28:
[...]
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan denk ik dan..
Volgens mij hebben ze daar al 90% van de developers op zitten. Het menu is echt awesome! Nu nog een paar man die oude maps omzetten naar Infinite.D-Ed schreef op zondag 5 juni 2022 @ 21:13:
[...]
Dan focus ik mij op het menu. Daar kan toch niets aan veranderen dus lekker makkelijk

Gewoon wat mappen op de server copy/paste en done.. Ik focus mij wel op community managementExactor it schreef op zondag 5 juni 2022 @ 21:17:
[...]
Volgens mij hebben ze daar al 90% van de developers op zitten. Het menu is echt awesome! Nu nog een paar man die oude maps omzetten naar Infinite.

De Xbox Oldies houden vanavond een radicale 'Donderdag avond custom game avond'
21.00 uur: Still assembling the troops
21.15 uur: De eerste ragequitter is er tussenuit gepiept + assembling the troops
) lomp knallen
Trashtalking is een gegeven. Discussies over wijn of bier weer niet dus tja.. Pick your battle en haak aan
(Het is trouwens bier)

21.15 uur: De eerste ragequitter is er tussenuit gepiept + assembling the troops

Trashtalking is een gegeven. Discussies over wijn of bier weer niet dus tja.. Pick your battle en haak aan

(Het is trouwens bier)
En met een beetje zoeken vind je onze Xbox Oldies Discord wel en anders stuur je maar een DM naar mij of D-Ed.D-Ed schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:01:
De Xbox Oldies houden vanavond een radicale 'Donderdag avond custom game avond'![]()
Ieder moment van de avond een moment om aan of af te haken, gewoon chill met een stel gasten van tussen de 30 en 50 () lomp knallen
![]()
(Het is trouwens bier)
(Het is trouwens wijn, maar voor vanavond heb ik ook wel een speciaalbiertje klaarliggen)
Reporting for duty SIR!D-Ed schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:01:
![]()
(Het is trouwens bier)
Was weer een gezellig avondje heren!D-Ed schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:01:
![]()
(Het is trouwens bier)
Volgens mij vond @Exactor it er echt niks aan! Zo vaak als ik die vanavond gehurkt kon bekijken was niet normaal eigenlijk..

Ik stond ook vaak genoeg op je lichaam in te melee-en. Je moet maar zo denken: als iemand je teabagged is het een teken van respect.D-Ed schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 23:00:
[...]
Volgens mij vond @Exactor it er echt niks aan! Zo vaak als ik die vanavond gehurkt kon bekijken was niet normaal eigenlijk..

Niets van gemerkt van die melee acties.. Misschien iets te maken met die de-sync of lag?Exactor it schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 23:20:
[...]
Ik stond ook vaak genoeg op je lichaam in te melee-en. Je moet maar zo denken: als iemand je teabagged is het een teken van respect.

Wat een respect heb je voor mij dan! Ik vond het weer heel gezellig! Daarna nog ff een potje ranked met @D-Ed en Shutterspeed en nu Silver 1. Bijna Onyx dus 🤣Exactor it schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 23:20:
[...]
Ik stond ook vaak genoeg op je lichaam in te melee-en. Je moet maar zo denken: als iemand je teabagged is het een teken van respect.
Voor hen die weg geweest zijn een kleine update:
-er zijn twee nieuwe maps, eentje voor arena en eentje voor big team battle.
-team snipers is aanwezig (nu met sniper/shotty, Stalker en skewer
-free for all heet nu rumble pit, je hebt normale ffa, fiesta ffa (awesome) en Oddball ffa
-team Swat heeft nu verschillende starter wapens: BR, commando, stalker en mangler (laatste twee slaan nergens op)
-Mangler is generfd, nu twee shots voor melee kill
-er zijn twee nieuwe maps, eentje voor arena en eentje voor big team battle.
-team snipers is aanwezig (nu met sniper/shotty, Stalker en skewer
-free for all heet nu rumble pit, je hebt normale ffa, fiesta ffa (awesome) en Oddball ffa
-team Swat heeft nu verschillende starter wapens: BR, commando, stalker en mangler (laatste twee slaan nergens op)
-Mangler is generfd, nu twee shots voor melee kill
Nou zeg nog een update:
-er zit gewoon sniper shotty in free for all!
-morgen zijn er custom games via de ouwe lullen Discord te spelen. @D-Ed plaatst nog wel een wervingspost maar dan weet je dus nu al dat het morgen lachen, gieren en brullen wordt!
-morgen zijn er custom games via de ouwe lullen Discord te spelen. @D-Ed plaatst nog wel een wervingspost maar dan weet je dus nu al dat het morgen lachen, gieren en brullen wordt!
Ik ben er over een weekje weer bij hoor, graaf zelfs!Exactor it schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:29:
Nou zeg nog een update:
Het klopt dus echt.. Nu er een nieuw laadscherm te zien is lijkt de legendary custom donderdag Halo night nóg leuker geworden!!
Ik ga verder geen (grote) namen noemen anders ontkomen we niet aan big team battles en dat wil ik ons niet aandoen

Ik ga verder geen (grote) namen noemen anders ontkomen we niet aan big team battles en dat wil ik ons niet aandoen

Was jouw favoriete moment dat ik zei: hi Ed en toen een sticky op je hoofd gooide van 5 cm afstand of toen je me een keer of drie in 1 potje backsmackte? Of toen je zei 'pas op Martijn, Robert is onzichtbaar met een sniper' en dat er direct daarna een kill op het scherm verscheen? Of toch samen naar die nieuwe laadschermen kijken?D-Ed schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 00:40:
Het klopt dus echt.. Nu er een nieuw laadscherm te zien is lijkt de legendary custom donderdag Halo night nóg leuker geworden!!![]()
Wat een avondje zeg.
Heeft iemand nog van Hans gehoord?D-Ed schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 00:40:
Het klopt dus echt.. Nu er een nieuw laadscherm te zien is lijkt de legendary custom donderdag Halo night nóg leuker geworden!!![]()

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Dat weet jij toch wel…?Exactor it schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 14:16:
[...]
Was jouw favoriete moment dat ik zei: hi Ed en toen een sticky op je hoofd gooide van 5 cm afstand of toen je me een keer of drie in 1 potje backsmackte? Of toen je zei 'pas op Martijn, Robert is onzichtbaar met een sniper' en dat er direct daarna een kill op het scherm verscheen? Of toch samen naar die nieuwe laadschermen kijken?
Wat een avondje zeg.

Voor de mensen die het ook leuk vinden om het nieuwe laadscherm van Halo Infinite te bekijken..
Pak je kans om dat vanavond samen met een stel stokoude oldies te doen! Tussen het bekijken door nemen we ook de tijd om het fantastische level design en gunplay van 343 te ervaren, wellicht show je je net aangekochte (of vanuit de battlepass ge-unlockte) pakje, kleurencombi of kill-effect. Het kan allemaal tijdens de donderdag (soms ook woensdag) knotsgekke custom Halo game avond

Pak je kans om dat vanavond samen met een stel stokoude oldies te doen! Tussen het bekijken door nemen we ook de tijd om het fantastische level design en gunplay van 343 te ervaren, wellicht show je je net aangekochte (of vanuit de battlepass ge-unlockte) pakje, kleurencombi of kill-effect. Het kan allemaal tijdens de donderdag (soms ook woensdag) knotsgekke custom Halo game avond

Klopt het nou dat aanmelden zo simpel is als tussen 20:30 - 22:00 de party waar jij, ik (gt:exactor it), @uchiha tijntje, @Martinspire en @Kalkie in zit joinen is? En dat de alternatieve routes zijn 1) de Discord Xbox Oldies joinen of 2) berichtje hier plaatsen is?D-Ed schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 15:37:
Voor de mensen die het ook leuk vinden om het nieuwe laadscherm van Halo Infinite te bekijken..
Pak je kans om dat vanavond samen met een stel stokoude oldies te doen! Tussen het bekijken door nemen we ook de tijd om het fantastische level design en gunplay van 343 te ervaren, wellicht show je je net aangekochte (of vanuit de battlepass ge-unlockte) pakje, kleurencombi of kill-effect. Het kan allemaal tijdens de donderdag (soms ook woensdag) knotsgekke custom Halo game avond![]()
Nou dat mag hoor. Je kent de niet zo heel erg geheime route naar onze party vast nog.JDL15 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 23:39:
[...]
Ik ben er over een weekje weer bij hoor, graaf zelfs!
Ik vind dat @Exactor it inderdaad echt te vaak over de schreef gaat! Op donderdag avonden is hij dan de grootste abuser die GoT ooit heeft gezien!JDL15 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 13:54:
De horreeeuuurrrrrrrr:
[Afbeelding]
Sommige mensen ook🤔
Om duidelijk te maken dat ik het respectvol bedoel schiet ik vaak een paar bursts in het slachtoffer en melee ik ook wel standaard een keer of twee. Het moet wel duidelijk blijven!uchiha tijntje schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 13:56:
[...]
Ik vind dat @Exactor it inderdaad echt te vaak over de schreef gaat! Op donderdag avonden is hij dan de grootste abuser die GoT ooit heeft gezien!
Als je een ronde wint met Halo heb je niet eens de tijd om te gaan teabaggen.. Daarom kun je dat het beste doen als je:JDL15 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 13:54:
De horreeeuuurrrrrrrr:
[Afbeelding]
Sommige mensen ook🤔
A. Iemand compleet owned
B. Door iemand compleet ge-owned wordt en dan bij de eerstvolgende mogelijkheid als je hem neerschiet even hurken (of als je echt geen zelfrespect hebt gewoon doen als hij toevallig al op de grond ligt)..
C. Bij teamleden die op de grond liggen mag het ook, maar dan wel maximaal één keer (we houden wel respect voor elkaar)
nieuws: Halo Infinite krijgt van 11 tot 22 juli open bètatest voor co-opcampagne
Co-op beta van 11 tot 22 juli.
Co-op beta van 11 tot 22 juli.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hoe kom je eigenlijk in lobbies waar je teamgenoten niet na elke respawn blind naar voren rennen?
Verder zie ik de hele avond al unavailble bij iedereen in ranked. Volgens mij gaat er iets niet helemaal lekker op de servers. Het niveau van tegenstanders wisselt ook enorm. Ik had net een potje waar mijn team hun scores dit waren: 4-26, 10-11, 23-23 en 25-10 waren. Bij de tegenstander heel vergelijkbaar. Alsof de ranks niet meegenomen worden bij matchmaking.
Voorbeeldje: https://halotracker.com/h...a3-4778-b93d-c6d8bdbf0b76 (die diamond speler en de andere platinum deden niks met de bal na de eerste ronde. Fijn volk!)
Verder zie ik de hele avond al unavailble bij iedereen in ranked. Volgens mij gaat er iets niet helemaal lekker op de servers. Het niveau van tegenstanders wisselt ook enorm. Ik had net een potje waar mijn team hun scores dit waren: 4-26, 10-11, 23-23 en 25-10 waren. Bij de tegenstander heel vergelijkbaar. Alsof de ranks niet meegenomen worden bij matchmaking.
Voorbeeldje: https://halotracker.com/h...a3-4778-b93d-c6d8bdbf0b76 (die diamond speler en de andere platinum deden niks met de bal na de eerste ronde. Fijn volk!)
[Voor 17% gewijzigd door Exactor it op 06-07-2022 22:00]
Mint Blitz maakte daar laatst een video over, over die enorme wisseling door aanpassingen in matchmaking, die legde het wat meer uit (misschien even een van zijn laatste videos kijken).
Zal weer een fix voor worden uitgebracht haah
Zal weer een fix voor worden uitgebracht haah
Zucht... Compleet doorgeslagen.JDL15 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 13:54:
De horreeeuuurrrrrrrr:
[Afbeelding]
Sommige mensen ook🤔
Wou vandaag even potje multiplayer doen op de Series X maar als ik Quick Play doe vind hij geen games of er gebeurd in ieder geval niks. Krijg geen erros verder….
Meer mensen last van of is de game al zo dood inmiddels?
Misschien zijn mensen met een hittegolf in Europa niet zo snel aan het gamenJWFpeters schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:08:
Wou vandaag even potje multiplayer doen op de Series X maar als ik Quick Play doe vind hij geen games of er gebeurd in ieder geval niks. Krijg geen erros verder….

Ik kan bevestigen dat het al sweaty genoeg is zonder Halo. Zag wel dat ze nieuwe armour dingen hebben deze week in een event.
Heb airco binnen dus nergens last van maar zou het zo erg zijn met de spelersaantallen wereldwijd dat een paar mooie dagen in 1 land als voor te weinig spelers zorgen.
Dat zal wel meevallen. Ik kan me ook niet heugen dat ik, buiten solo/duo in ranked, ooit langer dan een minuut op een potje moest wachten.JWFpeters schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 15:25:
Heb airco binnen dus nergens last van maar zou het zo erg zijn met de spelersaantallen wereldwijd dat een paar mooie dagen in 1 land als voor te weinig spelers zorgen.
Zal het vandaag nog eens proberen…. Gister was 10 mij niet genoeg in ieder geval ben we laag tank want nooit helemaal aan toe gekomen door Destiny…..
Vraagje heren....gisteren Halo infinite (gratis versie) op de xbox series one X geinstalleerd. Maar we kunnen niets spelen.
Bij Multiplayer staat er 'verwachte wachttijd' en dan 30min, of uren zelfs. Ik lees hierboven dat dat te maken kan hebben met de servers. Maar ook aangepaste game (om lokaal tegen elkaar te spelen met split screen) lukt niet. Daar geeft hij of aan "De content om dit te spelen is nog niet geinstalleerd", of juist "de content om dit te spelen wordt momenteel geinstalleerd".
Maar bij de store staat dat het volledig is geinstalleerd en er zijn ook geen updates. Iemand??
Bij Multiplayer staat er 'verwachte wachttijd' en dan 30min, of uren zelfs. Ik lees hierboven dat dat te maken kan hebben met de servers. Maar ook aangepaste game (om lokaal tegen elkaar te spelen met split screen) lukt niet. Daar geeft hij of aan "De content om dit te spelen is nog niet geinstalleerd", of juist "de content om dit te spelen wordt momenteel geinstalleerd".
Maar bij de store staat dat het volledig is geinstalleerd en er zijn ook geen updates. Iemand??
Volgens mij werkt lokale co-op of tegen elkaar (nog) niet.. Ik heb de laatste weken geen Halo game meer opgestart maar lees wel een vaker dat het vinden van een game wat moeilijker is de laatste tijd.. @Exactor it kan daar wellicht meer over vertellenjelleeelco schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 12:04:
Vraagje heren....gisteren Halo infinite (gratis versie) op de xbox series one X geinstalleerd. Maar we kunnen niets spelen.

Dank voor je snelle reactie! Ik heb toch al youtube filmpjes gezien hoe je de dual player (tegen elkaar, met split screen) kan instellen.
En bij Aangepaste Game kan ik ook alles doen, tot het moment dat ik op Spelen wil drukken...die is dan uitgegrijsd met de opmerken dat het nog niet geinstalleerd is...
En bij Aangepaste Game kan ik ook alles doen, tot het moment dat ik op Spelen wil drukken...die is dan uitgegrijsd met de opmerken dat het nog niet geinstalleerd is...
@jelleeelco Bij kostte het gisteren bijna twee minuten om een potje team Slayer te vinden. Dat is normaal vijftien seconden.
Wat jij omschrijft klinkt alsof er of 1) geen internet verbinding is of 2) de installatie niet goed is gegaan.
Als je andere games online kan spelen zou ik eerst de Xbox een echte restart geven (via de guide knop of via settings) en als dat niet werkt het spel deinstalleren , Xbox restart en opnieuw installeren.
Wat jij omschrijft klinkt alsof er of 1) geen internet verbinding is of 2) de installatie niet goed is gegaan.
Als je andere games online kan spelen zou ik eerst de Xbox een echte restart geven (via de guide knop of via settings) en als dat niet werkt het spel deinstalleren , Xbox restart en opnieuw installeren.
Heb gisteren ff al die 10 items gehaald met Last Spartan Standing, ging echt binnen 15 seconden ofzo... Maar goed, klinkt eerder als een slecht gelopen installatie ofzo..
Dan ben jij beter in LSS dan ik!JDL15 schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 17:08:
Heb gisteren ff al die 10 items gehaald met Last Spartan Standing, ging echt binnen 15 seconden ofzo... Maar goed, klinkt eerder als een slecht gelopen installatie ofzo..

Jan is echt heel goed in het spelletje Halo, ik stel voor dat we binnenkort weer een battle starten om te bepalen wie het beste is..

Goed plan! Die keer (in elk geval toen ik er bij was) dat @JDL15 aansloot was in elk geval erg leuk!D-Ed schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 18:03:
[...]
Jan is echt heel goed in het spelletje Halo, ik stel voor dat we binnenkort weer een battle starten om te bepalen wie het beste is..
Het is donderdag vanavond he.. Of ik bedoel.. Het is donderdagavond he...Exactor it schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 18:06:
[...]
Goed plan! Die keer (in elk geval toen ik er bij was) dat @JDL15 aansloot was in elk geval erg leuk!
Hahaha nee hoor, ik ben goed in campenD-Ed schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 18:03:
[...]

Heb er zin aan, was er vandaag maar zag geen van mijn Tweaker boys.
Volgende week do?
Oja! Ik heb m niet meer opgestart, heel de dag in de Beekse Bergen gehangen met klas van m'n dochter dus was toch kapot en ben met een serie op de bank gaan hangen..JDL15 schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 23:16:
[...]
Hahaha nee hoor, ik ben goed in campen![]()
Heb er zin aan, was er vandaag maar zag geen van mijn Tweaker boys.
Volgende week do?
Ranked Duo's is live. Ik heb alle placement potjes met @uchiha tijntje gespeeld en we zijn echt goed! Goud nog wat allebei. De game mode vind ik wel leuk. Je wordt afgestraft voor elke fout en kunt net wat agressiever spelen dan in 4v4.
Je kunt ook van trapjes springen! https://www.xbox.com/play/media/7MRLBLBN
Oeh eindelijk!Exactor it schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 22:55:
Ranked Duo's is live. Ik heb alle placement potjes met @uchiha tijntje gespeeld en we zijn echt goed! Goud nog wat allebei. De game mode vind ik wel leuk. Je wordt afgestraft voor elke fout en kunt net wat agressiever spelen dan in 4v4.
Er is in event gaande in BTB. Grootste pluspunt is dat ze de gamemodes getweakt hebben. Je hebt fiesta loadouts bij objective modus en Slayer is Team Snipers geworden. Dit speelt zoveel beter dan dat geklooi met assault rifles op enorme maps.
Edit: Dit zijn de gamemodes:
BTB Fiesta CTF
BTB Fiesta Slayer
BTB Fiesta Stockpile
BTB Fiesta Total Control
BTB Shotty Snipes
BTB Skockets Slayer
BTB Team Snipers
BTB Fiesta CTF
BTB Fiesta Slayer
BTB Fiesta Stockpile
BTB Fiesta Total Control
BTB Shotty Snipes
BTB Skockets Slayer
BTB Team Snipers
[Voor 26% gewijzigd door Exactor it op 10-09-2022 20:10]
Shotty Snipes...... Die kennen we nog wel!Exactor it schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:00:
Er is in event gaande in BTB. Grootste pluspunt is dat ze de gamemodes getweakt hebben. Je hebt fiesta loadouts bij objective modus en Slayer is Team Snipers geworden. Dit speelt zoveel beter dan dat geklooi met assault rifles op enorme maps.
BTB Fiesta CTF
BTB Fiesta Slayer
BTB Fiesta Stockpile
BTB Fiesta Total Control
BTB Shotty Snipes
BTB Skockets Slayer
BTB Team Snipers

Tijd om hem nog eens aan te slingeren met een paar hier

spam
[Voor 96% gewijzigd door F_J_K op 12-09-2022 11:53]
En kleine toevoeging : Bonnie Ross vertrekt bij 343, hihaaaahhhhhhh!! Vind ik persoonlijk goed nieuws!
https://www.polygon.com/2...founder-bonnie-ross-quits
[Voor 31% gewijzigd door JDL15 op 12-09-2022 22:48]
Ik las het inderdaad, de reden is natuurlijk kut (medische familie zaken) maar dat ze het veld ruimt is op dit moment voor 343 en Infinite misschien niet zo verkeerd.JDL15 schreef op maandag 12 september 2022 @ 22:37:
En kleine toevoeging : Bonnie Ross vertrekt bij 343, hihaaaahhhhhhh!! Vind ik persoonlijk goed nieuws!
Ja inderdaad, ik las alleen de header en was al helemaal happy! Maar de reden is kut, gun je haar natuurlijk niet....D-Ed schreef op maandag 12 september 2022 @ 23:41:
[...]
Ik las het inderdaad, de reden is natuurlijk kut (medische familie zaken) maar dat ze het veld ruimt is op dit moment voor 343 en Infinite misschien niet zo verkeerd.
Voor Halo denk ik dat het wel goed is, er moet echt een frisse wind door het management waaien.
Voor 343 is het nu put your money where your mouth is!