Exactor it schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 23:36:
Elden Ring is echt fenomenaal maar ik start toch gewoon steeds weer Halo op. Want ook dat is geweldig. Af en toe wel irritant met rare desync achtig dingen zoals zonder melding dat je shields down zijn insta-dood zijn en te weinig maps. Maar verder speelt het nog steeds op en top.
Ik herken dit wel, zie mezelf ook nog regelmatig een potje BTB spelen (wmb de leukste game mode in Infinite, speelt lekker casual weg). Maar ik vind het enorm jammer dat de mid season update zo tegenviel, wat bug fixes hier en daar en dat was het. Echt een gemiste kans en een domper voor veel fans van de game.
Ik vraag me oprecht af wat 343i in de afgelopen 3+ maanden heeft gedaan dat ze niet in staat zijn extra content toe te voegen. De beloofde roadmap voor komende maanden is er ook nog steeds niet en met Tenrai (wat eigenlijk gewoon fiesta is), is iedereen inmiddels ook wel klaar.
Daar komt nog bij dat het aantal spelers op Steam al een tijd dalende is, wat mij doet afvragen of mensen Infinite nog wel een tweede kans gaan geven wanneer seizoen 2 met meer content eindelijk uitkomt. Er blijft vast nog wel een player base over, maar het had denk ik echt veel meer kunnen zijn als 343 het spel beter had aangepakt. Ik vind eigenlijk dat Halo Infinite een betere ontwikkelaar verdient dan 343, want de potentie is er zeker wel.
Positieve noot: Forge leaks zien er heel vet uit, en ik denk dat Infection in custom games heel erg leuk gaat worden