HollovVpo1nt schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 00:09:
[...]

Ik ben nog niet de quick match uit geweest, dus enige maps die ik nu ken zijn (als ik het goed zeg), launch site, live fire, bazaar, aquarius, recharge, streets, behemoth

Launch site en behemoth zijn echt ruk als je eenmaal positie hebt verloren tegen mensen met long range wapens. Vooral Behemoth kan beter gebalanseerd worden vind ik.
En die twee maps zitten dus ook niet in ranked :).

Gamertag: VAS taijyn

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:44

HollovVpo1nt

I like gadgets

uchiha tijntje schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:22:
[...]

En die twee maps zitten dus ook niet in ranked :).
Ik heb nog geen ranked gespeeld 🙈
HollovVpo1nt schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:44:
[...]

Ik heb nog geen ranked gespeeld 🙈
Dat is het enige wat ik eigenlijk speel. :) Quick play bevat teveel irritante power weapons :P

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

uchiha tijntje schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:53:
[...]

Dat is het enige wat ik eigenlijk speel. :) Quick play bevat teveel irritante power weapons :P
Mijn standaard volgorde bij halo releases:
- Single player uitspelen op legendary
- Tijdje social slayer
- Ranked

Een dezer dagen begin ik aan ranked

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 06:14
HollovVpo1nt schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:56:
[...]

Mijn standaard volgorde bij halo releases:
- Single player uitspelen op legendary
- Tijdje social slayer
- Ranked

Een dezer dagen begin ik aan ranked
Dinsdag as worden ranks reset. Prima zandbakje nu dus. :)

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Exactor it schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 09:28:
[...]

Dinsdag as worden ranks reset. Prima zandbakje nu dus. :)
Ranks gereset? Why? Doen ze dat elke keer?

• Exactor it
HollovVpo1nt schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:19:
[...]

Ranks gereset? Why? Doen ze dat elke keer?
Zou eigenlijk pas einde seizoen (mei) gebeuren maar er zitten schijnbaar te veel mensen onterecht in Onyx en Diamond. De echte problemen zoals dat je social scores ook meetellen voor niveau tegenstanders in ranked en de scheve verhouding tussen kills en objective punten voor rank stijging/verlies pakken ze niet aan. Dat kun je hier in 6000 woorden nalezen. :)

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:08
Er staan op YouTube en Twitter wat Forge leaks. Het ziet er veel belovend uit.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

De Halo Infinite: Singeplayer Map is best wel groot, maar niet gigantisch. Ik denk dat ik het wel leuk zou vinden om een soort BTB/Strongholds te hebben waar meerdere teams de FOB's en refineries over proberen te nemen. Denk dat het best zou kunnen lukken. Dan krijg je een soort multiplayer FPS Halo Wars

[Voor 8% gewijzigd door HollovVpo1nt op 17-02-2022 15:42]

• Exactor it
HollovVpo1nt schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:41:
De Halo Infinite: Singeplayer Map is best wel groot, maar niet gigantisch. Ik denk dat ik het wel leuk zou vinden om een soort BTB/Strongholds te hebben waar meerdere teams de FOB's en refineries over proberen te nemen. Denk dat het best zou kunnen lukken. Dan krijg je een soort multiplayer FPS Halo Wars
Als Warzone maar dan met meer teams op een veel grotere map? Klinkt wel cool! Beetje als the Darkzone in the Division.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Exactor it schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:43:
[...]

Als Warzone maar dan met meer teams op een veel grotere map? Klinkt wel cool! Beetje als the Darkzone in the Division.
Exactly! Warzone in de Singeplayer Halo levels.

:)

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Exactor it
Elden Ring is echt fenomenaal maar ik start toch gewoon steeds weer Halo op. Want ook dat is geweldig. Af en toe wel irritant met rare desync achtig dingen zoals zonder melding dat je shields down zijn insta-dood zijn en te weinig maps. Maar verder speelt het nog steeds op en top.

• dave_7698
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 21-03 18:37
Exactor it schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 23:36:
Elden Ring is echt fenomenaal maar ik start toch gewoon steeds weer Halo op. Want ook dat is geweldig. Af en toe wel irritant met rare desync achtig dingen zoals zonder melding dat je shields down zijn insta-dood zijn en te weinig maps. Maar verder speelt het nog steeds op en top.
Ik herken dit wel, zie mezelf ook nog regelmatig een potje BTB spelen (wmb de leukste game mode in Infinite, speelt lekker casual weg). Maar ik vind het enorm jammer dat de mid season update zo tegenviel, wat bug fixes hier en daar en dat was het. Echt een gemiste kans en een domper voor veel fans van de game.

Ik vraag me oprecht af wat 343i in de afgelopen 3+ maanden heeft gedaan dat ze niet in staat zijn extra content toe te voegen. De beloofde roadmap voor komende maanden is er ook nog steeds niet en met Tenrai (wat eigenlijk gewoon fiesta is), is iedereen inmiddels ook wel klaar.

Daar komt nog bij dat het aantal spelers op Steam al een tijd dalende is, wat mij doet afvragen of mensen Infinite nog wel een tweede kans gaan geven wanneer seizoen 2 met meer content eindelijk uitkomt. Er blijft vast nog wel een player base over, maar het had denk ik echt veel meer kunnen zijn als 343 het spel beter had aangepakt. Ik vind eigenlijk dat Halo Infinite een betere ontwikkelaar verdient dan 343, want de potentie is er zeker wel.

Positieve noot: Forge leaks zien er heel vet uit, en ik denk dat Infection in custom games heel erg leuk gaat worden

• Exactor it
Ik vraag me af hoeveel spelers echt veel gaan doen op forge maps ofdat er hard omgeroepen wordt omdat er zoveel ontbreekt bij launch. 343 heeft veel laten liggen rondom deze game. Wat super jammer is omdat de basis echt prachtig wegspeelt. Ik ga hoe dan ook vanavond net als elke avond de laatste maanden weer wat headshots uitdelen met de battlerifle. :)

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:59
Exactor it schreef op zondag 27 februari 2022 @ 17:57:
Ik vraag me af hoeveel spelers echt veel gaan doen op forge maps ofdat er hard omgeroepen wordt omdat er zoveel ontbreekt bij launch. 343 heeft veel laten liggen rondom deze game. Wat super jammer is omdat de basis echt prachtig wegspeelt. Ik ga hoe dan ook vanavond net als elke avond de laatste maanden weer wat headshots uitdelen met de battlerifle. :)
Ja het wordt nu echt tijd om wat nieuwe maps toe te voegen, net als game modi en andere content. Denk dat ze echt al te laat zijn en al flink wat momentum hebben verloren.. Ik zal het zeker blijven spelen, maar een aantal maten van me willen het pas weer spelen als er nieuwe maps zijn.

Ik snap niet dat ze na zo'n lange ontwikkelingsperiode maar met zo'n select aantal maps zijn gekomen? De core staat als een dijk zoals iedereen bijna zegt, maar content is echt lacking...

• Exactor it
JDL15 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 20:41:
[...]

Ja het wordt nu echt tijd om wat nieuwe maps toe te voegen, net als game modi en andere content. Denk dat ze echt al te laat zijn en al flink wat momentum hebben verloren.. Ik zal het zeker blijven spelen, maar een aantal maten van me willen het pas weer spelen als er nieuwe maps zijn.

Ik snap niet dat ze na zo'n lange ontwikkelingsperiode maar met zo'n select aantal maps zijn gekomen? De core staat als een dijk zoals iedereen bijna zegt, maar content is echt lacking...
Yep. Plus ze hebben gewoon 80 maps waarvan minimaal 20 heel goed zijn uit oudere Halos. Beetje oppoetsen en releasen maar. Het lijkt van buiten 343 zo simpel.

Maar goed, ze hadden ook drie weken ontwikkeltijd nodig om een paar challenges te verwijderen. Volgens mij zijn ze te klein of te slecht georganiseerd om dingen nel voor elkaar te krijgen.

[Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 27-02-2022 21:33]

• dave_7698
Exactor it schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:32:
[...]
Volgens mij zijn ze te klein of te slecht georganiseerd om dingen nel voor elkaar te krijgen.
Behalve als iets in de store niet werkt d:)b

Acties:
  • +4Henk 'm!

• JDL15
Beetje hoop voor allen

https://comicbook.com/gam...coming-xbox-one-series-x/

Laten we hopen dat dit snel werkelijkheid wordt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Exactor it
Halo infinite lijkt dood te gaan. Buiten alle sombere berichten op reddit, die ik altijd met een korrel zout neem, match ik vanavond als Diamond 1 met twee Silver 3 en een gold 5. Er speelt zo te merken geen hond meer. Jammer, want echt strakke gunplay, maar begrijpelijk, want nul content buiten de vijf maps bij release. Ik vind het echt raar dat MS zo een flagship titel laat doodgaan.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dave_7698
Exactor it schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 22:39:
Halo infinite lijkt dood te gaan. Buiten alle sombere berichten op reddit, die ik altijd met een korrel zout neem, match ik vanavond als Diamond 1 met twee Silver 3 en een gold 5. Er speelt zo te merken geen hond meer. Jammer, want echt strakke gunplay, maar begrijpelijk, want nul content buiten de vijf maps bij release. Ik vind het echt raar dat MS zo een flagship titel laat doodgaan.
Laten we hopen op een wonder dat 343 dit nog weet om te draaien. De launch van seizoen 2 zou dan wel alle verwachtingen moeten overtreffen... Maar we weten allemaal dat dat hoogstwaarschijnlijk niet gaat gebeuren.

Zonde, want Halo is de enige shooter die ik echt leuk vind ;w

RIP Halo 2002-2022

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:10
Ik speel Halo nog steeds graag, maar ik ben het wel eens met het ontbreken van maps. De challenges vind ik vaak ook een beetje te overdreven en werken bepaalde dingen in de hand. Een Youtuber zei het al mooi wat betreft het swappen voor challenges: “We verkopen jou een oplossing voor het probleem” verwijzend naar het 200 kostend challenge swap.
En voor bepaalde dingen zou ik toch liever willen spelen ipv betalen. Ik heb eergisteren een rood met gouden skin gekocht, terwijl ik gehoopt had voor deze te moeten spelen..

Ik denk dat 343 totaal niet in staat is om Halo op zich te nemen. Het valt me dan ook vies tegen van MS en Phil Spencer om met deze knakworsten door te gaan.

Spelen doe ik het toch, maar veel spelers die ze kwijt raken komen echt niet meer terug.. en ja, eigen schuld dikke bult :w

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-03 13:24
Ik dacht gisteren ook weer eens een potje te spelen, maar de “desync” of “lag” issues zijn echt enorm irritant en lijken bij elke pot aanwezig. Ik denk dat ik 1 op de 3/4 keer om de hoek dood word geschoten. Na 2 maanden niet te hebben gespeeld gisteren alweer na 1 pot gestopt. De basis is goed, maar hoe deze game ruim 4 maanden na release nog zo broken kan zijn kan ik echt met mijn hoofd niet bij.

Het geeft me ook geen enorm positief beeld van MS. Ik heb een series x gekocht omdat ms volop in lijkt te willen zetten om terug te komen met de series X. Met overnames als bethesda en activision. Maar als zelfs de grootste franchise op deze manier wordt behandeld vrees ik het ergste.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Exactor it
swoutr schreef op zondag 10 april 2022 @ 14:14:
Ik dacht gisteren ook weer eens een potje te spelen, maar de “desync” of “lag” issues zijn echt enorm irritant en lijken bij elke pot aanwezig. Ik denk dat ik 1 op de 3/4 keer om de hoek dood word geschoten. Na 2 maanden niet te hebben gespeeld gisteren alweer na 1 pot gestopt. De basis is goed, maar hoe deze game ruim 4 maanden na release nog zo broken kan zijn kan ik echt met mijn hoofd niet bij.

Het geeft me ook geen enorm positief beeld van MS. Ik heb een series x gekocht omdat ms volop in lijkt te willen zetten om terug te komen met de series X. Met overnames als bethesda en activision. Maar als zelfs de grootste franchise op deze manier wordt behandeld vrees ik het ergste.
Om de hoek neergeschoten worden heeft niet veel met desync te maken. Halo geeft prioriteit aan wat er op het scherm van de schutter gebeurt. Daarom kun je nog prima kills maken op een 180ms server. Je hebt wel een enorme achterstand in gevechten omdat je geen idee hebt hoever je schilden eraf geknald zijn. Als je tegenstander juist hoge Ping heeft, ga jij vaak om hoekjes dood.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JDL15
swoutr schreef op zondag 10 april 2022 @ 14:14:

Ik snap wel wat je zegt, heb dat om de hoek dood geschoten worden ook wel eens. Maar ik blijf wel echt hoop houden voor S2 en de volgende seizoenen, zonde dat het zo lang moet duren en dat er flink wat players weg zijn gegaan (wie weet komen ze nog terug)...

Ik vind dat 343 met deze Halo zich wel eindelijk heeft bewezen en ik vond de SP en de MP echt heel vet. Maarr.... Die droogte :? Als ze in S2 en S3 veel content erin knallen, heb ik er weer echt zin in!

Ook die zogehete BR modus lijkt me vet, zij het nu Last Spartan Standing of echt een apart ontwikkelde BR.

Misschien nog eens een kijkje wagen vanaf begin mei? :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
JDL15 schreef op maandag 11 april 2022 @ 09:31:
[...]

Ik snap wel wat je zegt, heb dat om de hoek dood geschoten worden ook wel eens. Maar ik blijf wel echt hoop houden voor S2 en de volgende seizoenen, zonde dat het zo lang moet duren en dat er flink wat players weg zijn gegaan (wie weet komen ze nog terug)...

Ik vind dat 343 met deze Halo zich wel eindelijk heeft bewezen en ik vond de SP en de MP echt heel vet. Maarr.... Die droogte :? Als ze in S2 en S3 veel content erin knallen, heb ik er weer echt zin in!

Ook die zogehete BR modus lijkt me vet, zij het nu Last Spartan Standing of echt een apart ontwikkelde BR.

Misschien nog eens een kijkje wagen vanaf begin mei? :)
Ik ben sinds de release van Elden Ring ook even afgehaakt. Ik kon de gameplay van Infinite niet combineren met andere games :). Ik sprong terwijl ik wilde slaan en ik sloeg terwijl ik wilde crouchen, etc. Dit leidde tot irritatie, aangezien ik wel redelijk hoge rank was en ik niet meer het niveau haalde wat ik daarvoor had en daarmee ook een liability vormde voor mijn team :).

Ik denk dat ik met S2 wel weer een nieuwe poging ga wagen. Want het is echt een geweldige MP. Heb er tot nu toe bijna 400 uur in gestopt... Echt bizar. Mijn meest gespeelde game op de Xbox sinds het bijgehouden wordt. Denk dat ik alleen Gears of War 1 meer gespeeld heb.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op maandag 11 april 2022 @ 09:58:
[...]

Ik ben sinds de release van Elden Ring ook even afgehaakt. Ik kon de gameplay van Infinite niet combineren met andere games :). Ik sprong terwijl ik wilde slaan en ik sloeg terwijl ik wilde crouchen, etc. Dit leidde tot irritatie, aangezien ik wel redelijk hoge rank was en ik niet meer het niveau haalde wat ik daarvoor had en daarmee ook een liability vormde voor mijn team :).

Ik denk dat ik met S2 wel weer een nieuwe poging ga wagen. Want het is echt een geweldige MP. Heb er tot nu toe bijna 400 uur in gestopt... Echt bizar. Mijn meest gespeelde game op de Xbox sinds het bijgehouden wordt. Denk dat ik alleen Gears of War 1 meer gespeeld heb.
Ik speel nog bijna elke avond. Vooral omdat de gunplay echt super strak is. Ik merk wel dat mijn sessies korter worden omdat ik bij solo queuen in solo/duo een hele hoop stumpers op de mic tegen kom. Lui die de hele pot niets zeggen en aan het einde lopen foeteren op hoe slecht hun teamies zijn. Ja gast, als je ook af en toe roept waar ze zijn gaat de rest ook beter meekomen.

Ik had daar wel een mooi moment mee. Een medespeler, die onyx 1750 was, vond dat zijn platinum teamgenootjes beter btb konden gaan doen. Ik had even een woordenwisseling met hem en matchtte de pot erna tegen hem. In mijn team zat lxthul. Dat is een pro speler. Ik kreeg een allervriendelijkst berichtje terug nadat ik hem succes had gewenst in big team battle. Die lethul ging 20-5 en mijn onyx 1750 vriendje ongeveer het tegenovergestelde. :)

Als je tussen 16-18 speelt krijg je echt debiele match ups in solo duo trouwens. Na 20u gaat het wel prima maar andere tijdstippen kom ik echt alle ranks tegen.

Edit @JDL15 voor S2 is aangekondigd dat er 1 map bij btb en 1 map voor 4v4 bijkomt.

[Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 11-04-2022 10:14]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fuujii
;w
Precies wat jij zegt: basis is enorm sterk, maar content roadmap is echt waardeloos. Ze hebben hun eigen glas ingegooid.

Volgens mij wordt 343 Industries waardeloos gemanaged. Zonde, zonde zonde...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:50

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Hebben ze niet tientallen, zo niet honderden maps uit eerdere Halo games die ze zo erin kunnen plempen?

Luie content is nog altijd beter dan geen content.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• Exactor it
Gundogan schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 15:54:
Hebben ze niet tientallen, zo niet honderden maps uit eerdere Halo games die ze zo erin kunnen plempen?

Luie content is nog altijd beter dan geen content.
Dat zou je wel denken he. De enige positieve gedachte dat ik momenteel heb aan Infinite (ik speel het elke avond nog steeds hoor) is dat 343 de MCC na ongeveer een jaar prima op orde had.

• Pushedspore
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:17
Ik heb er toch al 110 uur inzitten met campaign 100% en bijna alle achievements. Moet alleen nog een LASO run doen. Ik speel alleen nog om de battle pass naar lvl 100 te krijgen voor het seizoen afloopt maar daarna stop ik ermee. 2 nieuwe levels en 2 nieuwe modus is niet genoeg om te blijven spelen, dan wacht ik wel op seizoen 3.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:32
Pakken er hier nog mensen de game morgen op, na de release van Season 2? Of is iedereen afgehaakt?

Ik speel nog regelmatig online met mijn vriendin, de laatste twee weken wel wat minder door gebrek aan tijd, verminderde interesse en het behalen van de lvl 100 battlepass. Maar ik verwacht dat na de release van Season 2 de speeltijd weer zal stijgen! :)

Ik kijk vooral uit naar de nieuwe modes. Dat verhoogt naar mijn idee de herspeelbaarheid van ook de bestaande maps alweer wat.

Acties:
  • +3Henk 'm!
Fzim schreef op maandag 2 mei 2022 @ 15:56:
Pakken er hier nog mensen de game morgen op, na de release van Season 2? Of is iedereen afgehaakt?

Ik speel nog regelmatig online met mijn vriendin, de laatste twee weken wel wat minder door gebrek aan tijd, verminderde interesse en het behalen van de lvl 100 battlepass. Maar ik verwacht dat na de release van Season 2 de speeltijd weer zal stijgen! :)

Ik kijk vooral uit naar de nieuwe modes. Dat verhoogt naar mijn idee de herspeelbaarheid van ook de bestaande maps alweer wat.
Ik ben van plan om het weer op te pakken. Heb het erg fanatiek gespeeld de eerste 4 maanden. Na Elden Ring een break genomen. :) Kan niet zo goed games combineren als ik MP op een “hoog” niveau wil spelen. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fuujii
Is er al bekend hoe laat season 2 live gaat? (Nederlandse tijd)
Fzim schreef op maandag 2 mei 2022 @ 15:56:

Ik ben het wel van plan, ondanks ik minimale verwachtingen heb door het enorme gepruts van 343. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pushedspore
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:17
Fuujii schreef op maandag 2 mei 2022 @ 21:09:
Is er al bekend hoe laat season 2 live gaat? (Nederlandse tijd)
Om 20:00 morgenavond online en daarvoor een uur offline door onderhoud.

Ik vind seizoen 2 niet genoeg om het weer op te pakken. Moet nog wel razendsnel die tank gun glitch pakken voor campaign LASO run voor ze die er morgen uit slopen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fuujii
Pushedspore schreef op maandag 2 mei 2022 @ 21:31:
[...]

Om 20:00 morgenavond online en daarvoor een uur offline door onderhoud.

Ik vind seizoen 2 niet genoeg om het weer op te pakken. Moet nog wel razendsnel die tank gun glitch pakken voor campaign LASO run voor ze die er morgen uit slopen.
Dank je wel!

De hoeveelheid content is inderdaad erg magertjes. Ik verwacht het niet, maar hopelijk krijgen we mid-season extra maps erbij...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-03 08:51
Ik heb het in het begin van season 1 wel elke dag gespeeld. Nadat ik lvl 100 was met de pass is het wat afgenomen en ben ik ook weer andere games gaan doen. Vandaag met season 2 zal ik weer wat actiever gaan worden.
Op maandag avond speel ik standaard altijd met een vast groepje en vaak ook nog op vrijdag avond.

Ik kijk heel erg uit naar de 2 nieuwe arena modes(King of the hill, Land grab) en ben stiekem ook wel benieuwd naar Last Spartan Standing.

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned
https://www.halowaypoint....ason-2-lone-wolves-launch

Release notes met alle info van deze update.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mosin
Nou lekker dan.. Ik kan geen enkele game mode spelen. Het vakje “spelen” is gedeeltelijk transparant en niet aanklikbaar :/

Edit: mijn singleplayer leek verwijdert, maar ik moest ineens nog een taal installeren. Dat gedaan en daarna waren de SP en MP vrij. Ik kan nu wel “spelen” selecteren 8)7

[Voor 41% gewijzigd door Mosin op 03-05-2022 22:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GainedLotus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:14
Mosin schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 22:06:
Nou lekker dan.. Ik kan geen enkele game mode spelen. Het vakje “spelen” is gedeeltelijk transparant en niet aanklikbaar :/

Edit: mijn singleplayer leek verwijdert, maar ik moest ineens nog een taal installeren. Dat gedaan en daarna waren de SP en MP vrij. Ik kan nu wel “spelen” selecteren 8)7
Dit heb ik ook. Hoe installeer je een taal in Halo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Vanuit mijn positieve insteek toch maar eens €18,- betaald voor de premium battlepass maar blijkbaar moet je dus die 25000 'gratis XP' handmatig unlocken ( :'( )

En hier werkt het starten van games ook niet.. Ik heb m'n geld direct terug gevraagd en dat is reeds goedgekeurd.. Zelfs de start van een nieuw seizoen kan 343 nog verneuken met deze minimale update...

Ik wilde samen met een maatje spelen maar je kunt echt maar weinig nieuwe gamemodes samen spelen 8)7 Binnen een maand is de game weer zo dood als wat verwacht ik.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Fuujii
Eerste indruk nieuwe seizoen...

Positief
  • Nieuwe arena map is gaaf. Eindelijk een andere omgeving!
  • Nieuwe BTB map oogt ook ook gaaf. Ook een verfrissende omgeving.
  • Tof dat KOTH nu in de rotatie zit.
Negatief
  • KOTH is een stuk suffer dan in oude Halo's. Het was toen véél dynamischer omdat de hill elke x aantal seconden verplaatste. Zonde.
  • Ze hebben de tactical jumps (zoals pizza) jump eruit gehaald. Waarom...?
  • Te. Weinig. Content.
Het grote probleem van het spel blijft de weinige hoeveelheid content. Dat is al helemaal frustrerend omdat het nieuwe seizoen weer een halfjaar duurt. Ik vrees dat het weinig Halo wordt tot Forge komt. Hopelijk is er dan nog enigszins een playerbase over. Ik zie Halo Infinite geen 10 jaar meegaan. Het mismanagement van dit spel blijft me verbazen. Zonde, want qua gameplay is het de beste Halo ooit.

Laten we hopen op een onverwachtse mid-season update met extra maps. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mosin
GainedLotus schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 23:50:
[...]

Dit heb ik ook. Hoe installeer je een taal in Halo?
Als je naar je hoofdmenu gaat en singleplayer aanklikt, kun je vervolgens op downloaden klikken en krijg je een selectie. Dan staat de singleplayer al als geinstalleerd (als dat voorheen ook zo was) en kun je daarnaast een taal selecteren.

@D-Ed
Ik vind het persoonlijk wel ideaal dat je het kunt unlocken op een moment naar keuze en niet alles in 1 keer hoeft te doen.

[Voor 14% gewijzigd door Mosin op 04-05-2022 09:29]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JDL15
Gisteren ook nog even gespeeld met 3 maten en damn, wisselende ervaringen.
Gewoon een uur lopen spelen om eindelijk de nieuwe map te kunnen spelen, werd er 1 maat gekickt. Lekker dan haha. Wij zijn toen met 3 man verder gegaan en die map was nice (de 4VS4 map).

Battle pass ook gekocht, was ook aan het twijfelen aan @D-Ed zijn optie, maar ben blij dat niet te hebben gedaan. Ik vind de content ook echt minimaal (heb het al vaker gezegd). Hopelijk dat ze mid-season een aantal extra maps droppen, dan zou ik wel weer tevreden zijn. Qua gameplay blijft het echt een heel vette MP shooter. Ik wissel veel af met Warzone (speel ik ook met maten online) en daarom heel benieuwd naar die eventuele BR modus van CA. Zou voor mij echt perfect in het straatje passen.

Wat vinden mensen van de serie? Ik moet zeggen dat ik matig positief ben (op een aantal irritante zaken na, zoals die Spartan met roze haren)..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Mosin schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 09:26:
[...]

@D-Ed
Ik vind het persoonlijk wel ideaal dat je het kunt unlocken op een moment naar keuze en niet alles in 1 keer hoeft te doen.
Dat is het ook als je weet dat het zo werkt.. Je moet het zelf uitvinden via Twitter en fora.. Het is beschamend hoe dé console shooter op deze manier door het afvoer putje getrokken wordt..

Core gameplay is lekker maar werkelijk ALLES eromheen schreeuwt ‘beta’ (nog steeds..). Dat laadscherm is ook zo’n voorbeeld |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rogierba
JDL15 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 09:46:
Wat vinden mensen van de serie? Ik moet zeggen dat ik matig positief ben (op een aantal irritante zaken na, zoals die Spartan met roze haren)..
Ik ben nog niet helemaal bij, pas 3 afl gezien, maar tot nu toe heb ik een beetje een haat liefde verhouding of zo. Ik vindt het verhaal op zich zelf wel goed, het ziet er ook allemaal goed gemaakt uit. Maar... Ik denk de hele tijd aan wat wel en niet klopt met het Halo verhaal wat wij in de afgelopen 20 jaar hebben geleerd aan de hand van de games, boeken, mini series, en weet ik veel wat nog meer. Dat is wat het voor mij een beetje lastig maakt om te zeggen of ik het nu echt een goede serie vindt of niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 07-03 19:57

RawChild

PSN: Rawchild

Die nieuwe gamemode LSS vind ik best vermakelijk. Maar het eerder weg gaan als je geen levens meer hebt en dan toch je challanges updaten werkt bij mij niet.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mosin
D-Ed schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 09:54:
[...]

Dat is het ook als je weet dat het zo werkt.. Je moet het zelf uitvinden via Twitter en fora.. Het is beschamend hoe dé console shooter op deze manier door het afvoer putje getrokken wordt..

Core gameplay is lekker maar werkelijk ALLES eromheen schreeuwt ‘beta’ (nog steeds..). Dat laadscherm is ook zo’n voorbeeld |:(
Volgens mij staat het ook in het stukje tekst onder de selectie van de passes. Ik heb in ieder geval niet op de Fora of Twitter gekeken.

Dat laadscherm, tja, het is net 720p :+

@RawChild
Bij mij werkt dat ook niet. Dus ja, dan maar wachten..
of keihard campen, maar dat heb je niet van mij :+

Die 2 nieuwe maps zijn wel lachen, maar hoop ook dat er nog een paar leuke bij komen. Beetje rouleren kan geen kwaad :)

[Voor 16% gewijzigd door Mosin op 04-05-2022 12:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JDL15
rogierba schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 10:44:
[...]

Ik ben nog niet helemaal bij, pas 3 afl gezien, maar tot nu toe heb ik een beetje een haat liefde verhouding of zo. Ik vindt het verhaal op zich zelf wel goed, het ziet er ook allemaal goed gemaakt uit. Maar... Ik denk de hele tijd aan wat wel en niet klopt met het Halo verhaal wat wij in de afgelopen 20 jaar hebben geleerd aan de hand van de games, boeken, mini series, en weet ik veel wat nog meer. Dat is wat het voor mij een beetje lastig maakt om te zeggen of ik het nu echt een goede serie vindt of niet.
Heb hetzelfde hoor, als je gewoon de verhaallijn los probeert te laten en het als "losse" serie an sich probeert te kijken, wordt het stukken beter te verteren. Vooral aflevering 5 was een spectakel. Vond dat ze de covenant wel goed hebben neergezet en mooi hebben gemaakt..

Denk dat we gewoon te verwend zijn geweest met alle verhaallijnen van Halo bij Bungie _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Net eerste potje LSS gewonnen, leuk. Maar deze game blijft weinig belonend voor je eventueel goede prestaties. Ik had er opzich niks aan dat ik eerste werd.

[Voor 8% gewijzigd door RawChild op 04-05-2022 14:54]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rogierba
RawChild schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 11:00:
Die nieuwe gamemode LSS vind ik best vermakelijk. Maar het eerder weg gaan als je geen levens meer hebt en dan toch je challanges updaten werkt bij mij niet.
Wat ik tot nu toe online heb gezien is dat jij wel een potje eerder kan/mag verlaten als je geen levens meer hebt maar dat je challanges pas bijgewerkt worden nadat het potje afgelopen is. Dus het kan goed dat het even duurt afhankelijk hoe snel je door je levens heen bent en hoe snel het totale potje voorbij is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mosin
rogierba schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 15:19:
[...]

Wat ik tot nu toe online heb gezien is dat jij wel een potje eerder kan/mag verlaten als je geen levens meer hebt maar dat je challanges pas bijgewerkt worden nadat het potje afgelopen is. Dus het kan goed dat het even duurt afhankelijk hoe snel je door je levens heen bent en hoe snel het totale potje voorbij is.
Ook dat deed ‘ie bij mij niet.
Maar mij maakt het niet zoveel uit, want het stimuleert om niet als een blind paard tekeer te gaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fzim
Gisterenavond ook een paar potjes gespeeld. LSS is nice en de nieuwe Rumble-pit playlist ga ik ook zeker wat vaker aanslingeren!

Met King of the hill heb ik wat gemengde ervaringen. Valt en staat met hoe goed de rest van het team is. Met wat vrienden is het zeker een topper. :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JDL15
Gisteravond ook nog wat gespeeld en LSS vind ik leuk. Krijg weer de klamme handjes en verhoogde hartslag als je in de top 5 zit.

Je moet eens goed opletten op de kleine details in audio en de stem van Jeff Steitzer. Dat werkt bij mij wel spanningsverhogend (3 spartans standing, face off, etc). Ik vind de audio cues sowieso goed gedaan, ook het geluid van de "cirkel" die kleiner wordt, je moet veel meer op voetstappen letten en de toevoeging van onzichtbaar icm het geen geluid maken, maakt het echt wel spannend. Dan heb je nog die drop pods met guns/perks en daar moet je ook goed voor luisteren..

Nu nog nieuwe maps, duos, trios en quads en je hebt een ware Battle Royal :)
Maar de echte BR, daar wachten we nog op via Certain Affinity!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Legian117
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:33
De nieuwe gamemodes zorgen hier in ieder geval weer voor wat lol merk ik. Last Spartan Standing is verrassend leuk om te doen (afgezien van de campers), maar ook King of the Hill, de her-toevoeging van Atrittion en Rumble Pit leveren best wat plezier. Ik merk dat vooral die laatste wat chiller is om te doen.

Helaas blijven die challenges wel frustrerend als enig progressie systeem. Gelukkig zien de nieuwe BattlePass en armor cores er een stuk minder interessant uit.

Ik hoop wel dat ze die story events nog wat uitgebreider gaan maken dan puur een cutscene. Het ziet er wel tof uit, maar het leeft niet echt zo.

XSX: legianb

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-03 17:04
Ik kan ook niet op spelen drukken. Vandaag wilde ik beginnen aan het nieuwe seizoen, maar dat gaat dus niet. Geen idee waarom. Iemand een fix?

[Voor 5% gewijzigd door DennisCle op 05-05-2022 14:49]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fzim
DennisCle schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:48:
Ik kan ook niet op spelen drukken. Vandaag wilde ik beginnen aan het nieuwe seizoen, maar dat gaat dus niet. Geen idee waarom. Iemand een fix?
Je moet een taalpakket downloaden/selecteren. Bij lukte dat om via het hoofdmenu/startscherm van de game naar singleplayer te gaan. Daar stond de knop downloaden. Na het selecteren van de juiste taal was alles (singleplayer en multiplayer) beschikbaar om te spelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Neehoor
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:39
Seizoen 2 een paar uurtjes gespeeld, erg karige update en de belangrijkste gameplay bugs zijn nog niet gefixt. Collision/impact, beatdowns nog steeds hetzelfde, skill jumps zijn verwijderd (iemand die zich hier daadwerkelijk aan stoorde? stel je voor dat er een skill gap ontstaat?), verbindingsproblemen, crashes, desync en het ranking systeem is nog steeds waardeloos (o.a. geen incentive om verder te spelen wanneer je onyx hebt bereikt). Goed dat 343i wat playlists heeft toegevoegd maar King of the Hill speelt niet zo goed als de originele gametype en ik mis een team doubles (2v2) playlist en een originele (hardcore) playlist met battle rifle starts (4v4 of 8v8).

De 4v4 map ziet er prima uit maar speelt niet best voor een slayer map. Het lijkt alsof ze Halo 2's Colossus, Halo's 3's Narrows en Epitaph in een blender hebben gegooid maar verder niet echt getest hebben hoe het nu daadwerkelijk speelt. Ik vind de map ook veel te ruim voor 4v4.

De nieuwe LSS playlist is wel aardig qua idee maar de uitwerking is matig; de spawns zijn niet goed uitgewerkt en er is maar 1 map dus ik denk dat dit niet lang leuk blijft zolang niet de rest van de BTB maps wordt toegevoegd op korte termijn. Customization heb ik al niet eens maar naar gekeken aangezien heel veel armor/skins achter een paywall zit.

Ik snap heel goed dat over het algemeen meer mensen Halo:MCC spelen dan Infinite; na vele jaren ontwikkeling is dat een veel uitgebreider en gestroomlijnder product dan Halo Infinite.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-03 17:04
Fzim schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 15:02:
[...]

Je moet een taalpakket downloaden/selecteren. Bij lukte dat om via het hoofdmenu/startscherm van de game naar singleplayer te gaan. Daar stond de knop downloaden. Na het selecteren van de juiste taal was alles (singleplayer en multiplayer) beschikbaar om te spelen.
Thanks dat heeft gewerkt. Vreemd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Legian117
Neehoor schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:06:
De nieuwe LSS playlist is wel aardig qua idee maar de uitwerking is matig; de spawns zijn niet goed uitgewerkt en er is maar 1 map dus ik denk dat dit niet lang leuk blijft zolang niet de rest van de BTB maps wordt toegevoegd op korte termijn.
Ik vermoed dat dit vooral met het story event te maken heeft (duurt 2 weken dacht ik). Tenminste dat hoop ik. De andere BTB maps zouden ze daarna inderdaad aan deze mode moeten toevoegen. Of eigenlijk zouden ze dan eerst een update voor de mode moeten doorvoeren om het wat verder te finetunen en dan toevoegen. Maar ik houd er rekening mee dat ze hetzelfde gaan doen als ze vorig seizoen met Attrition deden eigenlijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fzim
Legian117 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 08:59:
[...]

Ik vermoed dat dit vooral met het story event te maken heeft (duurt 2 weken dacht ik). Tenminste dat hoop ik. De andere BTB maps zouden ze daarna inderdaad aan deze mode moeten toevoegen. Of eigenlijk zouden ze dan eerst een update voor de mode moeten doorvoeren om het wat verder te finetunen en dan toevoegen. Maar ik houd er rekening mee dat ze hetzelfde gaan doen als ze vorig seizoen met Attrition deden eigenlijk.
In de patchnotes van vorige week is aangegeven dat LSS na het event beschikbaar komt voor de andere BTB-maps. :)

Ben benieuwd hoe de modus op de andere maps uitpakt. Breaker ben ik in de normale BTB-playlist nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Legian117
Fzim schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 09:06:
[...]

In de patchnotes van vorige week is aangegeven dat LSS na het event beschikbaar komt voor de andere BTB-maps. :)

Ben benieuwd hoe de modus op de andere maps uitpakt. Breaker ben ik in de normale BTB-playlist nog niet tegengekomen.
Aah dat is mooi (y) , heb die notes nog niet doorgenomen maar zoiets leek me ook wel logisch. Nu maar hopen dat ze nog wat leuke variaties op de mode kunnen bedenken in de toekomst.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Exactor it
Het blijft toch echt een prachtspel buiten alle onzin van 343 (bijvoorbeeld tijd besteden aan skilljumps weghalen terwijl er echt 100 belangrijkere issues met het spel zijn).

Elke kill voelt goed en verdiend (buiten backsmacks door gebrek aan collision). De aanwezige maps zijn gaaf (buiten dat het er maar 6 zijn in Arena). Movement is awesome vooral met grapplehook en repulsor.

En waarom gooien ze niet gewoon MCC maps erin? Ik snap dat vooral niet. Ook al is het kapot qua movement in maps die er niet voor gemaakt zijn, als ze een stuk of tien ouwe maps erin gooien is iedereen lyrisch enthousiast!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mosin
Exactor it schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 23:18:
Het blijft toch echt een prachtspel buiten alle onzin van 343 (bijvoorbeeld tijd besteden aan skilljumps weghalen terwijl er echt 100 belangrijkere issues met het spel zijn).

Elke kill voelt goed en verdiend (buiten backsmacks door gebrek aan collision). De aanwezige maps zijn gaaf (buiten dat het er maar 6 zijn in Arena). Movement is awesome vooral met grapplehook en repulsor.

En waarom gooien ze niet gewoon MCC maps erin? Ik snap dat vooral niet. Ook al is het kapot qua movement in maps die er niet voor gemaakt zijn, als ze een stuk of tien ouwe maps erin gooien is iedereen lyrisch enthousiast!
Ik zou die Halo 2 maps wel erin willen zien. Remastered zijn ze echt enorm vet en mooi ook :D

Acties:
  • +3Henk 'm!
Sinds season 2 heb ik weer een paar potjes gespeeld en de gameplay blijft zo ontzettend sterk. Zelf boeien me challenges en het gebrek aan levelen niet zo. Ik heb mijn kattenoortjes enerzijds en een bumblebee outfit anderzijds :P. Enige wat ik inderdaad niet snap is het gebrek aan maps in ranked terwijl ze er zoveel op de plank hebben liggen. Pak gewoon een paar fan favorite maps en zet die om. Je doet daar iedereen een plezier mee. De trouwe halo fantasie en nieuwkomers.

Het “fijne” aan Infinite is dat alle randzaken eromheen nog echt zich kan ontwikkelen de komende jaren. De gameplay staat als een huis waardoor het altijd leuk blijft om te doen. Games met randzaken die wel goed zijn en waar de core gameplay loop niet goed is hebben een groter probleem.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dave_7698
uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 10:07:

Het “fijne” aan Infinite is dat alle randzaken eromheen nog echt zich kan ontwikkelen de komende jaren. De gameplay staat als een huis waardoor het altijd leuk blijft om te doen. Games met randzaken die wel goed zijn en waar de core gameplay loop niet goed is hebben een groter probleem.
Dat de gameplay als een huis staat vind ik wel een heel positieve insteek hoor. De gunplay is inderdaad leuk, maar blank melees, geen player collision en de veelvuldige desync problemen zijn behoorlijke pijnpunten in deze game. Al helemaal omdat 343 zoals het lijkt geen enkele moeite doet om de serverproblemen op te lossen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
dave_7698 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 11:20:
[...]

Dat de gameplay als een huis staat vind ik wel een heel positieve insteek hoor. De gunplay is inderdaad leuk, maar blank melees, geen player collision en de veelvuldige desync problemen zijn behoorlijke pijnpunten in deze game. Al helemaal omdat 343 zoals het lijkt geen enkele moeite doet om de serverproblemen op te lossen.
Heb zelf geen of amper last van de zaken die je noemt. Dus dan is het niet zo moeilijk om dat niet als pijnpunt te zien. :)

——-

Even op klikken voor een video clip. Wellicht dat het verzoek voor oudere halo maps misschien toch eerder wordt ingewilligd dan we wellicht denken. :)

[Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-05-2022 20:48]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mosin
uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 11:24:
[Embed]

Even op klikken voor een video clip. Wellicht dat het verzoek voor oudere halo maps misschien toch eerder wordt ingewilligd dan we wellicht denken. :)
Dat zou toch erg leuk zijn en terecht wat die kerel links boven ook zegt, dat ze dan een mooie buffer hebben. Dan kunnen ze er direct hele goede maps aan toevoegen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swoutr
De gameplay in deze halo is echt als vanoud goed. Maar de lag is echt fuuuuuuuuucking storend en het verpest werkelijk de volledige game. Ik ken geen 1 game die zo ontiegelijk hard lagged als halo. Ik weet niet wat er mis is met de netcode, maar het is echt een grap.

8/10 vd potjes opgesomd
YouTube: halo infinite lag

Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij hoe hard microsoft de serie verkracht, echt ontzettend jammer, wat een troep.

Rant over.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JDL15
swoutr schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:02:
De gameplay in deze halo is echt als vanoud goed. Maar de lag is echt fuuuuuuuuucking storend en het verpest werkelijk de volledige game. Ik ken geen 1 game die zo ontiegelijk hard lagged als halo. Ik weet niet wat er mis is met de netcode, maar het is echt een grap.

8/10 vd potjes opgesomd

Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij hoe hard microsoft de serie verkracht, echt ontzettend jammer, wat een troep.

Rant over.
Ik heb dat dus niet, zoiets als in dat filmpje damn hahaha dan zou ik ook ff gaan flippen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

8/10 vd potjes opgesomd

Rant over.
Ik heb bijna 400 uur in de game, maar dit soort voorbeelden heb ik zelf gewoonweg niet meegemaakt. Dus geen idee waarom sommige mensen zoveel last hebben. Lijkt mij persoonlijk dan toch echt meer aan de verbindingen van de users te liggen dan aan de ontwikkelaar.

[Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-05-2022 21:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swoutr
Spelen jullie op console of pc? Op console lijkt het minder te zijn. Op pc is het echt niet te spelen. Denk te weinig spelers en voornamelijk US.

Ik heb overigens stabiel glasvezel en er werkelijk met geen een game last van.

Acties:
  • 0Henk 'm!
swoutr schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:56:
Spelen jullie op console of pc? Op console lijkt het minder te zijn. Op pc is het echt niet te spelen. Denk te weinig spelers en voornamelijk US.

Ik heb overigens stabiel glasvezel en er werkelijk met geen een game last van.
Console inderdaad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JDL15
Hier ook console! Speel met een stuk of 10 mensen allemaal op console en hoor er niemand over. Slecht hoor, dat die pc optimalisatie niet lukt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mosin

8/10 vd potjes opgesomd

Rant over.
Komt me helaas bekend voor en ik speel het op de console. Hier hebben we ook glasvezel en soms maak ik werkelijk de aller gekste dingen mee.
Het komt met regelmaat voor, maar geen 8/10 potjes. Dan zou ik het echt lekker links laten liggen. Scheelt je een hoop ergernis.

[Voor 7% gewijzigd door Mosin op 09-05-2022 09:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:48
Daar heb ik gelukkig geen last van, speel ook op console.
Xbox verbonden met WIFI.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JDL15
Mosin schreef op maandag 9 mei 2022 @ 09:54:
[...]

Komt me helaas bekend voor en ik speel het op de console. Hier hebben we ook glasvezel en soms maak ik werkelijk de aller gekste dingen mee.
Het komt met regelmaat voor, maar geen 8/10 potjes. Dan zou ik het echt lekker links laten liggen. Scheelt je een hoop ergernis.
Gek hoe die ervaringen zo fluctueren. Vriend van me die in Roemenië gamed, zegt er ook veel last van te hebben maar hij heeft schijnbaar voor de rest heel goed internet.

Erkent 343 deze issues? Ervaren jullie het als desync:

Desync is an issue relating to connection problems in Halo Infinite, where one's game is out-of-sync with what's happening in real-time on the servers. This will cause problems where your game may be showing things after it might be registering for other players, or visa-versa

Dat zou inmiddels moeten zijn aangepakt, maar niet goed dus zoals ik het hier lees |:(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mosin
JDL15 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:24:
[...]

Gek hoe die ervaringen zo fluctueren. Vriend van me die in Roemenië gamed, zegt er ook veel last van te hebben maar hij heeft schijnbaar voor de rest heel goed internet.

Erkent 343 deze issues? Ervaren jullie het als desync:

Desync is an issue relating to connection problems in Halo Infinite, where one's game is out-of-sync with what's happening in real-time on the servers. This will cause problems where your game may be showing things after it might be registering for other players, or visa-versa

Dat zou inmiddels moeten zijn aangepakt, maar niet goed dus zoals ik het hier lees |:(
Hmmm, heeft het niet ook te maken met de plek waar de server staat? Bij MCC kun je dat instellen, maar kon ik sommige game modes niet spelen omdat het niemand vond. Bij Infinite, kun je volgens mij helemaal geen region meer selecteren.

Maar het valt me wel op dat sommige, enkele spelers er last van lijken te hebben. Al in LSS en BTB mee gemaakt. Speler A neer en dan speler B, magazijn half leeg en bashen, maar loopt vervolgens vrolijk verder en soms knalt ‘ie me ook nog eens neer :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exactor it
Mosin schreef op maandag 9 mei 2022 @ 17:26:
[...]

Hmmm, heeft het niet ook te maken met de plek waar de server staat? Bij MCC kun je dat instellen, maar kon ik sommige game modes niet spelen omdat het niemand vond. Bij Infinite, kun je volgens mij helemaal geen region meer selecteren.

Maar het valt me wel op dat sommige, enkele spelers er last van lijken te hebben. Al in LSS en BTB mee gemaakt. Speler A neer en dan speler B, magazijn half leeg en bashen, maar loopt vervolgens vrolijk verder en soms knalt ‘ie me ook nog eens neer :+
In dat filmpje zie je dat de afstand tot de server 80ms is. Ik heb wel eens op 240ms gespeeld en had niet wat hier gebeurt (nlbij 240ms is alles delayed maar je schoten raken wel als je raak schiet).

Wat je in het filmpje ziet is desync. Op de halo subreddit noemen ze alles desync (terwijl halo een vrij aardige lag compensatie heeft die uitgaat van wat de schietende speler ziet) maar dit is een voorbeeld van wat desync is.

[Voor 12% gewijzigd door Exactor it op 09-05-2022 17:38]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mosin
Exactor it schreef op maandag 9 mei 2022 @ 17:37:
[...]

In dat filmpje zie je dat de afstand tot de server 80ms is. Ik heb wel eens op 240ms gespeeld en had niet wat hier gebeurt (nlbij 240ms is alles delayed maar je schoten raken wel als je raak schiet).

Wat je in het filmpje ziet is desync. Op de halo subreddit noemen ze alles desync (terwijl halo een vrij aardige lag compensatie heeft die uitgaat van wat de schietende speler ziet) maar dit is een voorbeeld van wat desync is.
Wat in het filmpje gebeurd, herken ik ook wel. Echte lag van spelers zie ik zelden tot niet. Dat zou die goede compensatie dan ook wel kunnen verklaren.
Enerzijds speel ik ook genoeg potjes, waarbij het allemaal heel goed loopt.

Het lijkt wel alsof sommige spelers gewoon willekeurig de zak zijn wat dat betreft, maar dat zou vanuit technisch oogpunt toch niet mogen/logisch zijn of zie ik het dan verkeerd?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Exactor it
Mosin schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 12:26:
[...]

Wat in het filmpje gebeurd, herken ik ook wel. Echte lag van spelers zie ik zelden tot niet. Dat zou die goede compensatie dan ook wel kunnen verklaren.
Enerzijds speel ik ook genoeg potjes, waarbij het allemaal heel goed loopt.

Het lijkt wel alsof sommige spelers gewoon willekeurig de zak zijn wat dat betreft, maar dat zou vanuit technisch oogpunt toch niet mogen/logisch zijn of zie ik het dan verkeerd?
Ik heb wel regelmatig dat ik sneller doodga dan mogelijk is als je af gaat op wat op mijn scherm gebeurt. De verklaring daarvoor is lag. Mijn tegenstander zag mij al eerder dan ik hem en had al flink wat schoten gelost. Die schoten zag ik dus later. Dat zijn frustrerende deaths maar worden niet door desync veroorzaakt. Net als de hoek al om zijn en alsnog dood gaan. Dat komt omdat je op het scherm van de tegenstander nog te zien was.

Waarom desync bij de ene wel optreedt en de ander niet, geen idee? Ik denk dat alleen 343 iets hierin kan betekenen. Zal wel snel opgelost zijn dus! :+

Acties:
  • +3Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Exactor it schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:56:
[...]

Waarom desync bij de ene wel optreedt en de ander niet, geen idee? Ik denk dat alleen 343 iets hierin kan betekenen. Zal wel snel opgelost zijn dus! :+
Met die drop pod updates gaat dat stukken sneller verwacht ik, wellicht zitten we na het kerstdiner 2022 alweer te genieten van de betreffende update d:)b

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mosin
Exactor it schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:56:
[...]

Ik heb wel regelmatig dat ik sneller doodga dan mogelijk is als je af gaat op wat op mijn scherm gebeurt. De verklaring daarvoor is lag. Mijn tegenstander zag mij al eerder dan ik hem en had al flink wat schoten gelost. Die schoten zag ik dus later. Dat zijn frustrerende deaths maar worden niet door desync veroorzaakt. Net als de hoek al om zijn en alsnog dood gaan. Dat komt omdat je op het scherm van de tegenstander nog te zien was.

Haha, dat zijn erg frustrerende dingen inderdaad.
Ze hebben dan in ieder geval nog werk aan de winkel :9B

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Exactor it
Nou een paar uur season 2 kan ik zeggen dat ik de nieuwe map voor arena gaaf vind, vooral in CTF. King of the hill vind ik ook een leuke toevoeging. Last Spartan Standing vind ik geen bal aan maar de nieuwe modi in Rumble Pit zijn wel weer vrij aardig. Ik had niet gedacht dat FFA Oddball zou werken maar dat doet het wel! En ook FFA Fiesta is heel gaaf.

• RawChild

RawChild

Ik vind LSS juist wel leuk. Hopelijk voegen ze nog wat rewards toe voor als je eerste wordt. Exclusieve camo of zo.. maar zal wel niet.

Overdag ranked spelen is ook niet te doen. Te weinig spelers, enige gamemode die wel belonend is, als je wint natuurlijk

• Exactor it
RawChild schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:19:
Ik vind LSS juist wel leuk. Hopelijk voegen ze nog wat rewards toe voor als je eerste wordt. Exclusieve camo of zo.. maar zal wel niet.

Overdag ranked spelen is ook niet te doen. Te weinig spelers, enige gamemode die wel belonend is, als je wint natuurlijk
Jij bent ook veel jonger van geest dan ik! Battle Royale vind ik sowieso geen toffe modus. Ik wil lekker vlot respawnen om weer headshots uit te delen en te vloeken dat mijn teamgenoten niet precies doen wat ik vind dat ze moeten doen. :)

• D-Ed
  • Niet online
Exactor it schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:49:
[...]

Jij bent ook veel jonger van geest dan ik! Battle Royale vind ik sowieso geen toffe modus. Ik wil lekker vlot respawnen om weer headshots uit te delen en te vloeken dat mijn teamgenoten niet precies doen wat ik vind dat ze moeten doen. :)
Speel je ook wel eens zonder ons dan...? Onder een ander account dan volgens mij.. O-)

• Exactor it
D-Ed schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:09:
[...]

Speel je ook wel eens zonder ons dan...? Onder een ander account dan volgens mij.. O-)
Jep. Dat account is Onyx. Ik neem waarschijnlijk het plekje van Formal over bij de volgende HCS.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Exactor it schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:25:
[...]

Jep. Dat account is Onyx. Ik neem waarschijnlijk het plekje van Formal over bij de volgende HCS.
Ik zie een gouden toekomst tegemoet! Moet je wel ff aan je pauzes werken :+

Acties:
  • +2Henk 'm!
Exactor it schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:25:
[...]

Wel knap dat je dan echt ook je best doet om je accounts qua skill level gescheiden te houden :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 19:17:
[...]

Wel knap dat je dan echt ook je best doet om je accounts qua skill level gescheiden te houden :+
Anders heeft ie straks geen gezellige teammaatjes over.. Moet je toch in blijven investeren ;)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Voor de mensen die ook de Halo serie volgen... Speel het spel maar stop met kijken!

"What has been seen cannot be unseen"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dave_7698
D-Ed schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 08:50:
Voor de mensen die ook de Halo serie volgen... Speel het spel maar stop met kijken!

"What has been seen cannot be unseen"
Hoe kan je deze serie eigenlijk in Nederland kijken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
dave_7698 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 10:38:
[...]

Hoe kan je deze serie eigenlijk in Nederland kijken?
Het liefste via de tv, en hoe die content erop komt mag hier niet besproken worden dus dat doen we maar niet ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:36
Het niet kunnen zien van de serie is eerder een voordeel dan een nadeel in dit geval. Als je graag een live-action Halo film/serie wil kijken dan raad ik mensen Forward Unto Dawn aan. Dat slaagt er een stuk beter in om Halo naar TV formaat te vertalen.

20 * 370wp @ SE7K

Acties:
  • +2Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Caayn schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 12:25:
Het niet kunnen zien van de serie is eerder een voordeel dan een nadeel in dit geval. Als je graag een live-action Halo film/serie wil kijken dan raad ik mensen Forward Unto Dawn aan. Dat slaagt er een stuk beter in om Halo naar TV formaat te vertalen.
Yup! Of voor de echte nostalgische fans... :'(

En eigenlijk zou 'Neil Blomkamp' de regisseur worden van de Halo film (samen met Peter Jackson). De film is gecanceld maar veel props zijn gebruikt voor de film District 9..

Zie hier wat hij ervan zou maken (met veel minder budget maar 100% meer visie en trouw aan 'het gevoel' van Halo);

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Of de Reach campagne.. oOo

[Voor 8% gewijzigd door D-Ed op 13-05-2022 12:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21-03 10:44
De multiplayer is nou niet echt heel erg booming ofzo he? Niet zoals Halo 3 destijds...

• dave_7698
wauturr schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 18:37:
De multiplayer is nou niet echt heel erg booming ofzo he? Niet zoals Halo 3 destijds...
Halo is inderdaad niet meer zo mainstream als vroeger heb ik het idee. Maar ik denk dat dat ook niet per se hoeft, genoeg mensen spelen het spel nog wel dagelijks. ‘s Avonds heb ik als casual speler in ieder geval (nog) geen moeite om games te vinden, maar ranked heeft hier wel meer problemen mee helaas.. het is aan 343 om het tij te keren daarin. De pro spelers van Halo Infinite lijken ook minder welwillend te zijn om met volle overgave voor Halo Infinite te gaan. Ik zie ze regelmatig op Twitch MCC spelen, of Halo 5 bijvoorbeeld. Dat is natuurlijk geen goed teken een half jaar na release, als Infinite als een 10-jarige game bedoeld is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:16
LSS is in de huidige staat echt een aanfluiting. Als je de top 3 weet te bereiken maar je hebt geen powerups weet je bij voorbaat al dat je kansloos bent. Er is altijd wel iemand die op het juiste moment tegen de powerups aan is gelopen en die wint dan gewoon, tenzij diegene het echt verkloot. Dat en het feit dat de zones veel te laat instarten waardoor campen gestimuleerd wordt. Powerups minder krachtig maken en de zones veel eerder instarten en het zou misschien wat zijn. Nu is het waardeloos.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JDL15
ArjenIsM3 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 13:06:
LSS is in de huidige staat echt een aanfluiting. Als je de top 3 weet te bereiken maar je hebt geen powerups weet je bij voorbaat al dat je kansloos bent. Er is altijd wel iemand die op het juiste moment tegen de powerups aan is gelopen en die wint dan gewoon, tenzij diegene het echt verkloot. Dat en het feit dat de zones veel te laat instarten waardoor campen gestimuleerd wordt. Powerups minder krachtig maken en de zones veel eerder instarten en het zou misschien wat zijn. Nu is het waardeloos.
Smaken verschillen ;) Ik vind het juist echt een heel aangename toevoeging en zeker wat kleine verbeterpuntjes mogelijk, maar die zullen er wel komen in de loop van de komende tijd. Vanaf vanavond ook de andere BTB maps in LSS, dat is al een punt weggestreept >:)

Ik kan je vertellen dat je ook zonder die powerups 1e kan worden, met gemak. Je zou je goed schuil kunnen houden en pas het gevecht joinen als je anderen hoort knallen. Wel zou ik ervoor zorgen dat ik al goed geleveld was zodat je de bulldog al hebt. Die willekeur vind ik het leuke aan toeval in deze game mode, het kan zo anders lopen. Je zou ook nog pijltje naar beneden in kunnen drukken (scannen) en terug de danger zone in gaan om een powerup te scoren.

Voor mij had de danger zone ook wat sneller in mogen treden, maar dat is afhankelijk van het potje, soms vind ik hem ook op het juiste moment in kicken.
Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee